Sport

OI2012 - 6, 7, 8... avgust,

NNN RSS / 06.08.2012. u 09:15

london-2012-olympics-logo-1872-1267204698-32.jpg 

U 10h Nemanja Mirosavljev učestvuje u 50m trostav (i on je, po rezultatu sa kojim je došao, jedan od favorita, ako u ovom sportu može tako nešto da se kaže) i ujedno naša poslednja nada, uteha i spas u individualnoj konkurenciji ;)

U 10:30 rukometaši igraju odlučujuću utakmicu protiv Mađara za prolaz u 1/4 finale (odgovara nam i nerešeno i to me pomalo i plaši).

U isto vreme počinju i naši kajakaši. 

U pola 1 igraju odbojkaši protiv Rusa i imaju šanse za prolaz dalje.

U 15:10 igraju i vaterpolisti.

Od ostalih sportova opširnije u komentarima (npr. nastupa Išinbajeva - ne bih bio u Koraćevim gaćama...), a dan zatvaraju košakaši: Argentina - SAD u 23:15

Ps. Sinoć Gay nije najzad uzeo prvu olimpijsku medalju. 

Pps. popunjavajte album :) 



Komentari (407)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

NNN NNN 13:05 06.08.2012

A današnji naslovi sportskih vesti:

Orlovi loši,
Odbojkaši gube,
Rukometaši bez četvrtfinala
ATP: Janko pao na 9. mesto
Zašto je Novak ostao bez medalje?
Tomićević bez plasmana u finale
(i višnja na šlag na torti)
Zvezda izgubila u Kostolcu
!!!


mislim, počeću da pratim politiku
AlexDunja AlexDunja 13:08 06.08.2012

Re: A današnji naslovi sportskih vesti:

ATP: Janko pao na 9. mesto


a u trci za london je valjda 11.

mada i bolje, objektivno nema kvalitet za završni turnir
NNN NNN 13:19 06.08.2012

Re: A današnji naslovi sportskih vesti:

Janko brani po 360 na US Openu i Kanadi,
a prvih 10 dolazi u Londom
(i prošle godine je igrao kao rezerva i za par centimetara mu izmaklo polufinale)
antioksidant antioksidant 13:42 06.08.2012

Re: A današnji naslovi sportskih vesti:

Zvezda izgubila u Kostolcu
!!!

samo 1:0
ne preteruj
niccolo niccolo 13:42 06.08.2012

Re: A današnji naslovi sportskih vesti:

mislim, počeću da pratim politiku

AlexDunja AlexDunja 13:44 06.08.2012

Re: A današnji naslovi sportskih vesti:

Janko brani po 360 na US Openu i Kanadi,


brani i neki turnir najesen, valjda moskvu,

imao je još neki dobar rezultat čini mi se...

teško će upasti u 10
NNN NNN 14:05 06.08.2012

Re: A današnji naslovi sportskih vesti:

Jeste, ali to je "dvoranski deo" posle US Opena,
brani Kuala Lumpur (250), Moskvu (250) i finale Lenjingrada (150).

Međutim može da uzme poene na mastersima u Sinsinatiju (2. kolo) i Šangaju (1.kolo).
j.bre j.bre 16:02 06.08.2012

Re: A današnji naslovi sportskih vesti:

NNN
Zvezda izgubila u Kostolcu
!!!


NNN NNN 16:05 06.08.2012

Re: A današnji naslovi sportskih vesti:

Ako ne navijaš za kostolac - preti ti ban
j.bre j.bre 16:36 06.08.2012

Re: A današnji naslovi sportskih vesti:

kako to mislis ako ne navijam?!

da nisam u kengurlendu bila bi grupi
nukleo nukleo 14:33 06.08.2012

Španović

Gledam sinoć ženski troskok i zapitah se di je ona naša Španovićeva?
I posle vidim kairon kako se sprema da dođe, i da su kvalifikacije za skok u dalj u utorak.
Da li neko može pobliže da eventualno prognozira njeno dostignuće?
Ne mislim u šaramantnosti, tu je pri sveckom vrhu.
reanimator reanimator 14:40 06.08.2012

Re: Španović

Da li neko može pobliže da eventualno prognozira njeno dostignuće

Finale puna kapa. Obzirom na trend i neeevidjen prvod u olimpijskom selu, teško
NNN NNN 14:52 06.08.2012

Re: Španović

Učestvuju 7 takmičarki koje su ove godine skakale preko 7m
(Ivanin rekord 6,78m).

Ja ću biti prezadovoljan ako preskoči lični rekord i pošalje nam pusu
niccolo niccolo 15:21 06.08.2012

Re: Španović

Ako preskoči lični rekord onda ima neke svrhe što je otišla (a ne ko Topić, čovek još uvek drži juniorski rekord i nije mu blam da dođe na takmičenje i da ne može da preskoči 2.16 ). Doduše, ja nekako sumnjam i u taj lični rekord, ne znam zašto...
NNN NNN 14:47 06.08.2012

Vaterpolisti delju

i u četvrtfinalu igramo protiv Australije,
koja je upravo odrala Grčku (13:8),
...koja je igrala nerešeno sa Italijom (7:7),
......koja je aktuelni svetski šampion (pobedili nas u finalu).

Malo dižem tenziju za vaterpolo
Covek u belom Covek u belom 14:50 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju

Vaterpolisti su jaki kao zemlja, mi imamo gomilu zlata vaterpolista sa Olimpijada, ali ja ne pamtim da su nasi ikad bili toliko dominantni u grupnoj fazi. Cak i u onoj utakmici protiv Montenegra ocigledno je bilo da su ih pustili.

Sve sem zlata bi zaista bilo veliko iznenadjenje.
Covek u belom Covek u belom 14:54 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju

Gledam ove Rumune i bas mi ih je zao. Ovoliko rasturanje jedne ni malo lose reprezentacije je strasno, mogu samo da mislim kako utice na njihov moral.
ivana23 ivana23 14:55 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju

Sve sem zlata bi zaista bilo veliko iznenadjenje.


(protiv uroka )
Covek u belom Covek u belom 14:58 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju

ivana23
Sve sem zlata bi zaista bilo veliko iznenadjenje.


(protiv uroka )

Realno jedino ko ima sansu su Hrvati u finalu, ali za razliku od ostalih sportova (sem fudbala) vaterpolo je sport gde smo psiholski mnooogo jaci od njih i oni jednostavno imaju vrlo malo sanse cak i kad su jaci, a kamoli sad.
Kazezoze Kazezoze 15:12 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju

ovaj rumunski golman brani ko lud, inače razultat bi bio...ovako je samo 12:3
docsumann docsumann 15:45 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju

Cak i u onoj utakmici protiv Montenegra ocigledno je bilo da su ih pustili.




pa ne bi se onako krljali u bazenu da bi na kraju puštali.

evidentno je da imate najjaču ekipu na vaterpolo turniru, ali ako vam iko ne odgovara kao rival to smo mi.

očekujem komšijsko finale, a ne mislim na Mađare i Hrvate

a u tom slučaju, obećavam i specijal blog
j.bre j.bre 16:01 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju

NNN
i u četvrtfinalu igramo protiv Australije,
......koja je aktuelni svetski šampion (pobedili nas u finalu).




qq, al sam ja neinformisana!!
NNN NNN 16:06 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju

ne, ne, preskočila si deo gde se pominje Italija, i ovo se odnosi na njih.
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:10 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju

mislio je na italiju

edit:

što sam spor ko naša bekovska linija u rukometu
NNN NNN 16:10 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju

evidentno je da imate najjaču ekipu na vaterpolo turniru, ali ako vam iko ne odgovara kao rival to smo mi.
slažem se
i priželjkujem blog.

uopšte napiši nešto o vaterpolu
(i za nas laike koji se nismo bavili),
mislim, ono, mrga od 120 kila ti leži na ramenima i potapa te
+ što je iznad vode vrh ledenog brega,
a pod vodom je glavna radnja,
pesnice, laktovi i kolena u slabine i ko zna sve još,
a ti uprkos svemu tome pokušavaš da primim loptu,
da je iskontrolišeš
i da šutiraš na gol,
koji je gotovo u potpunosti zaklonio golman

AlexDunja AlexDunja 16:19 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju

+ što je iznad vode vrh ledenog brega,
a pod vodom je glavna radnja,
pesnice, laktovi i kolena u slabine i ko zna sve još,
a ti uprkos svemu tome pokušavaš da primim loptu,
da je iskontrolišeš
i da šutiraš na gol,
koji je gotovo u potpunosti zaklonio golman


iposle se pitaš zašto se samo još
na balkanu igra vaterpolo
docsumann docsumann 16:24 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju

uopšte napiši nešto o vaterpolu


ma mislio sam to da uradim još nakon evropskog finala.

što se tiče "rvanja" na centarskoj poziciji, najmanji su problem udarci, pošto voda dosta toga amortizuje (najnezgodniji su udarci laktom preko vode u proplivavanju).
takođe i centar (najbolji primjer je Mađar Biroš) itekako zna da povuče za kupaće, uhvati beka za ruku, pa i za mnogo erotičnije mjesto, cimne u pravom trenutku i ostvari prednost u pozicioniranju.
lopta dodata u pravom momentu, kad je centar, tijelom već izbacio beka iz igre je +50% obavljenog posla.
zato je npr. važno da vanjska linija udvaja centra (povlači se ka njemu i spriječava doturanje lopte) ili da drži flaster na spoljnjeg igrača pud kojeg je centar okrenut, tako da ovaj ne može odmah ni da šutne ni da doda do centra.

a najgore za centra je kad nakon podužeg teškog rvanja na 2m, nakon kojeg je izborio kakvu-takvu poziciju, njegov tim izgubi loptu, a bek se onako s guštom odrazi od njega sa obje noge i piči u kontru. e ajd se sad vraćaj nazad majstore

j.bre j.bre 16:30 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju

NNN
ne, ne, preskočila si deo gde se pominje Italija, i ovo se odnosi na njih.


ahaaa... ma ja mislila da se sve stavke odnose na ausrtaliju, pa se pitam kada su to kenguri postali velesila u vaterpolu

no, otkad zivim naglavacke, nista me ne iznenadjuje. sport, s obzirom na izbor, pratim minimalno.
docsumann docsumann 16:39 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju

AD
iposle se pitaš zašto se samo još
na balkanu igra vaterpolo


dok se u civiliziranom svijetu igra ... recimo australijski fudbal



EDIT: vaterpolo se igra svuda po svijetu, od Australije do Kanade. moj rođak, npr., je vaterpolo trener u Emiratima, i živi vrloo dobro od svog posla.
a na Balkanu se samo igra najbolji vaterpolo.
NNN NNN 16:41 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju

Bili ste '98. na SP 4. (mi uzeli bronzu).
NNN NNN 16:44 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju

što se tiče "rvanja" na centarskoj poziciji, najmanji su problem udarci, pošto voda dosta toga amortizuje (najnezgodniji su udarci laktom preko vode u proplivavanju).
takođe i centar (najbolji primjer je Mađar Biroš) itekako zna da povuče za kupaće, uhvati beka za ruku, pa i za mnogo erotičnije mjesto, cimne u pravom trenutku i ostvari prednost u pozicioniranju.
lopta dodata u pravom momentu, kad je centar, tijelom već izbacio beka iz igre je +50% obavljenog posla.
zato je npr. važno da vanjska linija udvaja centra (povlači se ka njemu i spriječava doturanje lopte) ili da drži flaster na spoljnjeg igrača pud kojeg je centar okrenut, tako da ovaj ne može odmah ni da šutne ni da doda do centra.

a najgore za centra je kad nakon podužeg teškog rvanja na 2m, nakon kojeg je izborio kakvu-takvu poziciju, njegov tim izgubi loptu, a bek se onako s guštom odrazi od njega sa obje noge i piči u kontru. e ajd se sad vraćaj nazad majstore

Vidi se da pričaš iz ugla centra

A zamisli kako je tek onma koje je čuvao npr. Savić
- potopi ga u vodu,
pa kad provali da se ovaj sve slabije cima
i da skoro ne pruža otpor,
izvadi ga da jednom udahne
j.bre j.bre 16:45 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju

docsumann
dok se u civiliziranom svijetu igra ... recimo australijski fudbal


ne pominji mi, molim te
docsumann docsumann 16:46 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju

ahaaa... ma ja mislila da se sve stavke odnose na ausrtaliju, pa se pitam kada su to kenguri postali velesila u vaterpolu


pravo da ti kažem ja stalno očekujem da kenguri naprave taj ključni proboj u vaterpolo elitu, što bi bilo dobro za sam vaterpolo.

pošto znam da imaju veliku igračku bazu, a i generalno su "navučeni" na vodene sportove, mislim da im je za taj iskorak neophodno da dovedu nekog kvalitetnijeg trenera sa ovih prostora.
Covek u belom Covek u belom 16:49 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju

docsumann
pa ne bi se onako krljali u bazenu da bi na kraju puštali.

evidentno je da imate najjaču ekipu na vaterpolo turniru, ali ako vam iko ne odgovara kao rival to smo mi.

očekujem komšijsko finale, a ne mislim na Mađare i Hrvate

a u tom slučaju, obećavam i specijal blog

Doc da ti objasni neko ko se ipak malko bolje razume u taktiku.
Vidis da vas nismo pustili da uzmete bod, bili biste skoro sigurno 3. (Madjari koji su kako se ocekilvalo rasturili SAD 2., a SAD 4. jer u krugu od ove 3 reprezentacije sa istim brojem bodova Madjari bi bili 1., vi 2., a SAD 3.)
E, a sad vi kao 2. u polufinalu idete na primorsku bracu i tu cete se lepo junacki pocerat, dok mi laganica zavrsavamo posao sa Madjarima, a u finalu deremo ko kod da nam zapadne.
Da vam nismo dali bod igrali bi sa vama polufinale, a Hrvati bi imali laksi posao.
Nadam se da sad razumes. A veruj mi ako je neko racunao sve te detalje onda je to Dejan Udovicic .

P.S. A definitivno se slazem da nam Madjari daleko vise odgovaraju u polufinalu nego vi .
docsumann docsumann 16:50 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju

A zamisli kako je tek onma koje je čuvao npr. Savić
- potopi ga u vodu,
pa kad provali da se ovaj sve slabije cima
i da skoro ne pruža otpor,
izvadi ga da jednom udahne




Savić je bio zid!

j.bre j.bre 16:50 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju

pravo da ti kažem ja stalno očekujem da kenguri naprave taj ključni proboj u vaterpolo elitu, što bi bilo dobro za sam vaterpolo.

ukoliko nesto nisam pobrkala, mislim da im je zenski vaterpolo tim dobar.

i to im je dosta.
ne mora bas, kao ameri, u svakoj corbi da budu mirodjija
j.bre j.bre 16:57 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju

Covek u belom
dok mi laganica zavrsavamo posao sa Madjarima


a da mi neko kaze sta se to desilo sa madjarima, te su sada protivnici drugog reda?
smena generacija ili sta?
AlexDunja AlexDunja 16:59 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju

EDIT: vaterpolo se igra svuda po svijetu, od Australije do Kanade. moj rođak, npr., je vaterpolo trener u Emiratima, i živi vrloo dobro od svog posla.
a na Balkanu se samo igra najbolji vaterpolo.

ma znam, i prilično volim vaterpolo,
uz odbojku to je jedini ekipni sport koji volim da gledam,
dinamičan je, uzbudljiv, i baš je dobro što se ne vidi
kad se vaterpolisti vuku za gaće:))

no se malo šalim zbog onog enovog opisa
docsumann docsumann 16:59 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju

Čovek u belom
Vidis da vas nismo pustili da uzmete bod, bili biste skoro sigurno 3. (Madjari koji su kako se ocekilvalo rasturili SAD 2., a SAD 4. jer u krugu od ove 3 reprezentacije sa istim brojem bodova Madjari bi bili 1., vi 2., a SAD 3.)


hehe, pa ko je vidovit nije mu problem da taktizira



Kazezoze Kazezoze 16:59 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju

mađari rasturili amere...zna li neko redosled?
po meni, ameri su četvrti i idu na hrvate, ali nisam siguran ko je drugi, a ko treći i s kim igraju.
ima li negde neka tabela?
docsumann docsumann 17:01 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju

AD
ma znam, i prilično volim vaterpolo,
uz odbojku to je jedini ekipni sport koji volim da gledam,
dinamičan je, uzbudljiv, i baš je dobro što se ne vidi
kad se vaterpolisti vuku za gaće:))

no se malo šalim zbog onog enovog opisa




još samo da te navučem na NFL
docsumann docsumann 17:02 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju

po meni, ameri su četvrti i idu na hrvate, ali nisam siguran ko je drugi, a ko treći i s kim igraju.
ima li negde neka tabela?


1.SRB
2.MNE
3. HUN
4.USA
docsumann docsumann 17:04 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju

j.bre
a da mi neko kaze sta se to desilo sa madjarima, te su sada protivnici drugog reda?
smena generacija ili sta?




upravo to što nisu sproveli kvalitetnu smjenu generacija, za razliku od Srbije npr. valjda su očekivali da Kašaš, Biroš i Kiš uzmu i 4. zlato, pa uđu u anale olimpizma. mislim, kao da već nisu

Kazezoze Kazezoze 17:08 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju

docsumann
po meni, ameri su četvrti i idu na hrvate, ali nisam siguran ko je drugi, a ko treći i s kim igraju.
ima li negde neka tabela?


1.SRB
2.MNE
3. HUN
4.USA

a u onoj drugoj grupi se valjda još ne zna ko je drugi, a ko treći.
ako se ne varam, špancima je dovoljan bod za drugo mesto.
jesam li u pravu?
AlexDunja AlexDunja 17:09 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju

još samo da te navučem na NFL

el to onaj tvoj bodibilding, budibogsnama?
docsumann docsumann 17:12 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju

el to onaj tvoj bodibilding, budibogsnama?


paa, ne baš, mada su momci prilično mišićavi

docsumann docsumann 17:13 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju

Kaz
a u onoj drugoj grupi se valjda još ne zna ko je drugi, a ko treći.
ako se ne varam, špancima je dovoljan bod za drugo mesto.
jesam li u pravu?


nisu još odigrali međusobni meč
j.bre j.bre 17:14 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju

upravo to što nisu sproveli kvalitetnu smjenu generacija. valjda su očekivali da Kašaš, Biroš i Kiš uzmu i 4. zlato, pa uđu u anale olimpizma. mislim, kao da već nisu

oni zaista jesu legende. ma cela ta njihova generacija je fenomenalna.

inace, taj madjarski vaterpolo tim smatram idealnim rivalom.
retko sam prema nekom timu/sportisti gajila tako duboko postovanje.

jedino sto mi smeta u celoj toj prici je sto su nas usili s medaljama.
smatram da je nasa zlatna generacija realno jednako dobra, sto broj i sjaj medalja bas i ne pokazuju.
docsumann docsumann 17:17 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju


mađari imaju 9 olimpijskih zlata u vaterpolu i po tome će još dugo biti nedodirljivi.

velika tradicija. interesantno je npr. da u porodici Sivoš 3 generacije imaju olimpijsko zlato.

a mogli smo ih zakinut bar za ono u Atini.
Covek u belom Covek u belom 17:21 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju

docsumann
Čovek u belom
Vidis da vas nismo pustili da uzmete bod, bili biste skoro sigurno 3. (Madjari koji su kako se ocekilvalo rasturili SAD 2., a SAD 4. jer u krugu od ove 3 reprezentacije sa istim brojem bodova Madjari bi bili 1., vi 2., a SAD 3.)


hehe, pa ko je vidovit nije mu problem da taktizira

Nije bas neka vidovitost zakljuciti kako ste vi kiksnuli protiv SAD. Madjarima je bila dovoljna pobeda od svega 2 gola razlike protiv SAD da bi redosled bio ovaj koji je sad. To ne da je bila sugurica, nego sansa da se tako nesto ne desi je bila manja od 10% .
A taktizira ko ume i moze.
P.S. treba da nam budete zahvalni za taktiziranje jer u cetvrtfinalu igrate protiv Italije, a ne protiv Spanije koja je ipak dosta ozbiljnija ekipa (i naravno dobice laginica Italiju veceras)
NNN NNN 17:21 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju

mogli smo ih zakinut bar za ono u Atini.
Ispustili smo 3 gola prednosti (teško sam to podneo)
j.bre j.bre 17:24 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju

docsumann
mađari imaju 9 zlata u vaterpolu i po tome će još dugo biti nedodirljivi.

velika tradicija. interesantno je npr. da u porodici Sivoši 3 generacije imaju olimpijsko zlato.

a mogli smo ih zakinut bar za ono u Atini.


pa dobro, nije da mi nemamo tradiciju :)

ali ocigledno da to nije dovoljno.
pripisimo delic sportskoj sreci, deo cinjenici da se drzava vise puta cepala i tako smo gubili clanove prve postave, deo tome da zbog sankcija nismo imali kontinuitet nastupa na medjunarodnoj sceni... i opet se pitam da li su to dovoljno jaki razlozi za takvu disproporciju u broju medalja.

ja tako, kad me obuzme jugo nostalgija, razmisljam kakve bi gromade i dalje bili u timskom sportovima da smo i dalje jedna drzava. eh...
Covek u belom Covek u belom 17:27 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju

docsumann

mađari imaju 9 olimpijskih zlata u vaterpolu i po tome će još dugo biti nedodirljivi.

velika tradicija. interesantno je npr. da u porodici Sivoš 3 generacije imaju olimpijsko zlato.

a mogli smo ih zakinut bar za ono u Atini.

U ukupnom broju olimpijskih medalja od 2. svetskog rata (pre toga nismo igrali vaterpolo) smo izjednaceni. Nazalost precesto smo od njih gubili finala :(. (sva 4 finala koja je SFRJ/SCG igrala sa Madjarskom smo izgubili, a SFRJ ima 3 zlata (SRJ/SCG/Srbija jos nema ni jedno), da je SFRJ/SCG npr. dobila 3 od 4 finala protiv Madjara sad bismo bili izjednaceni po broju zlata - po 6).
docsumann docsumann 17:47 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju

Čovek u belom
Nije bas neka vidovitost zakljuciti kako ste vi kiksnuli protiv SAD. Madjarima je bila dovoljna pobeda od svega 2 gola razlike protiv SAD da bi redosled bio ovaj koji je sad. To ne da je bila sugurica, nego sansa da se tako nesto ne desi je bila manja od 10%


Mađarima ne bi bilo dovoljno +2 protiv USA, jer ako se računaju samo međusobni mečevi prve 4 ekipe, Mađari imaju -4 od Srb i -1 od CG. sa +2 bili bi na -3.
Crna Gora (pod pretpostavkom da je izgubila od Srbije 1 razlike) bi imala -1.

a i inače ni jedan trener ne ulazi u "proračune" tog tipa da projektuje gol razliku 3 meča unaprijed, naročito ne kad je jedna od nepoznatih u računu nepredvidiva Mađarska.

pod br.2 Udovičića znam lično, kolega iz omladinske reprezentacije
reanimator reanimator 17:49 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju

ja tako, kad me obuzme jugo nostalgija, razmisljam kakve bi gromade i dalje bili u timskom sportovima da smo i dalje jedna drzava. eh...

Eh...
Kad samo zamislim :
1. Brkić
2. Ivanović
3. Kolarov
4. Subotić
5. Vidić
6. Ninković
7. Janković
8. Tošić
9. Džeko
10. Ljajić
11. Kasalica

12. Stojković
13. Ninkov
14. Biševac
15. Modrić
16. Mandžukić


docsumann docsumann 17:58 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju

Čovek u belom

U ukupnom broju olimpijskih medalja od 2. svetskog rata (pre toga nismo igrali vaterpolo) smo izjednaceni. Nazalost precesto smo od njih gubili finala :(. (sva 4 finala koja je SFRJ/SCG igrala sa Madjarskom smo izgubili, a SFRJ ima 3 zlata (SRJ/SCG/Srbija jos nema ni jedno), da je SFRJ/SCG npr. dobila 3 od 4 finala protiv Madjara sad bismo bili izjednaceni po broju zlata - po 6).


Mađari su od WW2 pa na ovamo osvojili 7 olimplijskih zlata u vaterpolu - link .

lično sam slušao priče učesnika wp turnira u Tokiju 1964., legendarnog Božidara Stanišića Cikote, o tome kako su pokradeni za zlato na tom takmičenju.
tada se igrao liga sistem, a Yug je posljednju utakmiicu igrala baš sa Hun, i to nerješeno.
Covek u belom Covek u belom 18:48 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju

docsumann
Mađarima ne bi bilo dovoljno +2 protiv USA, jer ako se računaju samo međusobni mečevi prve 4 ekipe, Mađari imaju -4 od Srb i -1 od CG. sa +2 bili bi na -3.
Crna Gora (pod pretpostavkom da je izgubila od Srbije 1 razlike) bi imala -1.

a i inače ni jedan trener ne ulazi u "proračune" tog tipa da projektuje gol razliku 3 meča unaprijed, naročito ne kad je jedna od nepoznatih u računu nepredvidiva Mađarska.

pod br.2 Udovičića znam lično, kolega iz omladinske reprezentacije

Ocigledno ne poznajes pravila. Kada je u pitanju neresen skor po poenima izmedju 2 ili vise timova gleda se zatvorena grupa od iskljucivo ta 2 odnosno 3 tima i medjusobna gol razlika. Tu je Madjarskoj bila dovoljna pobeda od 2 gola razlike nad SAD da bi bila prva u grupi od 3 tima (Madjarska, Montenegro, SAD) jer su ostale 2 utakmice zavrsene sa po jednim golom razlike. To je makar elementarno, a ne atomska fizika.
A to da nijedan trener ne ulazi u proracune pokazuje samo da je kod tebe u pitanju amaterizam. Kalkulisanje je itekako deo vrhunskog sporta, jedno je sta se plasira javnosti, a potpuno druga stvar koja se dogovara na zatvrenim treninzima gde se diskutuje o taktici. Tvoje poznanstvo sa Udovicicem sa tim nema apsolutno nikakve veze.


docsumann docsumann 19:16 06.08.2012

Re: Vaterpolisti delju

Čovek u belom

A to da nijedan trener ne ulazi u proracune pokazuje samo da je kod tebe u pitanju amaterizam. Kalkulisanje je itekako deo vrhunskog sporta, jedno je sta se plasira javnosti, a potpuno druga stvar koja se dogovara na zatvrenim treninzima gde se diskutuje o taktici. Tvoje poznanstvo sa Udovicicem sa tim nema apsolutno nikakve veze.


rekoh ne ulazi u proračune tog tipa

a kako to misliš kod mene je u pitanju amaterizam
amterizam u čemu? blogovanju? gledanju sportskih događaja?

što se vaterpola tiče, imao sam sreću da me treniraju i vode vrhunski treneri kao što su Slobodan Vičević, Zoran Mustur, Nikola Stamenić.
s ovakvom kalkulacijom kakvu ti spominješ nikad se kod njih nisam sreo, niti mi je neko od (mnogih) vrhunskih vaterpolista koje znam pričao da se tako nešto radi.
mislim procjenjivati rezultate par kola unaprijed ( u trenutku kad je jedino jasno da Mađari nisu baš fit, a Ameri djeluju solidno ( to što se kasnije izdešavalo tad se još nije moglo sa sigurnošću naslutiti)) pa prema tome podešavati rezultat u 3.kolu, je prilično neozbiljno. tako na primer ja zamišljam kako laici zamišljaju zamisli vrhunskih trenera.

kalkulacija tog tipa je moguća u zadnjem kolu kad se tačno zna na koga se iz druge grupe "naleće" u zavisnosti od sopstvenog plasmana. odličan primjer za to bi mogao biti večerašnji susret između Španije i Italije. i jedni i drugi bi mogli da se trude da ne budu drugi i tako izbjegnu Mađare

tako da jedini kriterijum na osnovu kojeg ja tvrdim da u utakmici između SRB i CG nije bilo kalkulacija je odnos i ponašanje samih igrača, koji su igrali sa punim intezitetom, i s jakim kontaktima, ono što se kaže kost u kost.
the_rock the_rock 16:20 06.08.2012

Потајно се надам злату Исинбајеве

Реално, данас није било ни за очекивати да рукометаши и одбојкаши победе у својим мечевима у последњем колу групне фазе исто као што је била очекивана победа ватерполиста над Румунима.

За рукометаше сам био уверен да ће изгубити још пре почетка утакмице, а и након полувремена. Не, нисам песмиста, и даље сам свим срцем навијао за њих, али они уопште нису психолошки стабилна екипа. Нисам рукометни стручњак, али као човек који добро познаје спорт, сматрам да нису били ни уиграни како треба, да је тактика подбацила. У нападу смо стварно изгледали безидејно. Не бих рекао да су момци дошли у Лондон на Екскурзију, али да је могло много озбиљније, МОГЛО је.

Што се тиче одбојкаша, позитивна чињеница је да смо за будућности добили 3 играча са олимпијским искуством (Атанасијевић, Митић, Ковачевић)! Момци су ипак дали све од себе, а данас су нам Руси показали где нам је тренутно место у европској и светској одбојци. Немојмо се заваравати. ПОДРЖИМО ове клинце!

Резултат Миросављева не бих да коментарише. Дајмо им као прво услове за тренинг, одужиће нам се.

Навијам вечерас за Исинбајеву, а и прижељкујем пуцачки спектакл између САД и Аргентине, типујем на Луиса Сколу вечерас!
NNN NNN 19:50 06.08.2012

Re: Потајно се надам злату Исинбајеве

"oči ruske breze"


sad će još malo, pa na zaletište...
ivana23 ivana23 20:08 06.08.2012

Re: Потајно се надам злату Исинбајеве





I ona zivi u MC.
Milutin Milošević Milutin Milošević 21:08 06.08.2012

Re: Потајно се надам злату Исинбајеве

Kako je simpatična bila Ostapčuk na dodeli medalja. Kao da joj je neprijatno što plače od sreće i zbunjenosti.
NNN NNN 21:20 06.08.2012

Re: Потајно се надам злату Исинбајеве

Fin komšiluk.
niccolo niccolo 21:29 06.08.2012

Re: Потајно се надам злату Исинбајеве

Isinbajeva treća
AlexDunja AlexDunja 21:30 06.08.2012

Re: Потајно се надам злату Исинбајеве

I ona zivi u MC.

bar je uzela bronzu<_<
niccolo niccolo 21:35 06.08.2012

Re: Потајно се надам злату Исинбајеве

AlexDunja
I ona zivi u MC.

bar je uzela bronzu<_<

ivana23 ivana23 21:36 06.08.2012

Re: Потајно се надам злату Исинбајеве

AlexDunja
I ona zivi u MC.

bar je uzela bronzu<_<


Jeste...

(za smajlica)
ivana23 ivana23 21:38 06.08.2012

***

Susjed iz Hr, danas uze zlato u gadjanju glinenih golubova.

stefan.hauzer stefan.hauzer 21:48 06.08.2012

Re: ***

uuu večeras,
neka rale, priskoči koraću i ne ostavlja ga samog u sobi ...
Covek u belom Covek u belom 22:32 06.08.2012

Re: ***

ivana23
Susjed iz Hr, danas uze zlato u gadjanju glinenih golubova.


A siroti konobar bi da ga prime u vojsku za to sto je osvoji zlato. Da se ne pati vise u kafani. Al ne zna jada da su mu i ime i prezime tolko pogresni da ga nece u vojsku primiti ni jos 5 zlata da osvoji...

P.S. Mora da mu je pradjed kad su ono isterivali poturice is'o u Mletke po dzebanu pa ost'o jer mu mlogo svidjelo...
NNN NNN 21:21 06.08.2012

Feliks Sančez

junak dana
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:52 06.08.2012

Re: Feliks Sančez

kakva je on faca!! u 35oj lagano

i ovaj dečak iz granade

ubiše karibi amere(u 400m nisu imali čak ni predstvanika u finalu)
draft.dodger draft.dodger 22:16 06.08.2012

Re: Feliks Sančez

NNN
junak dana

LJUDINA!!!
reanimator reanimator 21:51 06.08.2012

...

Cipolla delje Zoppa!
niccolo niccolo 22:24 06.08.2012

Novosti

ivana23 ivana23 22:51 06.08.2012

Re: Novosti

niccolo
o rezultatima naših sportista


Odlican tekst!!!
antioksidant antioksidant 08:03 07.08.2012

Re: Novosti

niccolo
o rezultatima naših sportista

veće foteljašenje od ovog teksta davno nisam video

da mu damo i muzicku podlogu
niccolo niccolo 08:09 07.08.2012

Re: Novosti

veće foteljašenje od ovog teksta davno nisam video

U kom smislu?
antioksidant antioksidant 08:21 07.08.2012

Re: Novosti

U kom smislu?

svakom a najviše foteljaškom
(jadni poreski obveznici sa ljudima koji u četrdesetoj skaču olimpijsku normu)
edit: uostalom poslušaj pesmu, ista je kao tekst
niccolo niccolo 09:18 07.08.2012

Re: Novosti

koji u četrdesetoj skaču olimpijsku normu

Rado bih se složio da nije činjenice da je Topić posle Splita dobre skokove uvek imao jedino u Bajinoj Bašti pred neko veliko takmičenje, a onda ga na samom takmičenju nema nigde...Ja se lično ne slažem sa svime napisanim u tekstu, ali moje razumevanje teksta je upravo suprotno od pesme.
antioksidant antioksidant 09:26 07.08.2012

Re: Novosti

ali moje razumevanje teksta je upravo suprotno od pesme.

nista sporno
a sto se tice ove bajine baste - ako mislis da su mu rezultati lazirani, stvarno ne znam šta da mislim o tome. možda je i moguće, možda i ne. možda i skače bolje na manjim takmičenjima jer nema dobru psihičku pripremu, stvarno ne znam. znam samo da je skočio normu i da je tamo otišao ne po pozivu jer je dostigao kriterijum koji je tražen i malo je pateticna ta prica o "novcu poreskih obveznika" jer ako se neko i pali na medalje mora biti svestan da je ovakav skor (između ostalog) posledica i toga što je premalo novca potrošeno ukvalitetne pripreme (i pri tome ne mislim samo na poslednjih par meseci priprema za olimpijadu, mislim na ukupna ulaganja u sposrt - juce sam slusao nekog jamajčanina (nije bio haj) koji kaže da su njihovi uspesi posledica fantastično razrađene baze (srednjoškolskog sprinterskog programa). e sad ko misli da oni trče tako što trče samo zbog sunca i ruma...)
ali iz fotelje su stvari jednostavne, zato sam tekst i nazvao foteljaškim. srbija tamo nije poslala ni jednog turistu (bar među sportistima-o funkcionerima ne bih). svi koji su otišli su tamo jer su zaslužili (uz ogradu da postoje razna tumačenja oko jasne šekarić - ona je otišla administrativnom odlukom - kakva je ta odluka o tome je već pričano)))))))) (valjda sam zatvorio sve zagrade)
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 09:42 07.08.2012

Re: Novosti

Neka me neko podseti...zar nismo jedne godine imali i tim za podršku na OI, neke poznate ličnosti, nešto...je l' se seća neko o čemu pričam ili mislim da pričam?
niccolo niccolo 09:47 07.08.2012

Re: Novosti

ako mislis da su mu rezultati lazirani

Ne, ne, naravno da ih je pošteno ostvario. Bajinu Baštu kao mesto pominjem jer se iz 90tih sećam baš jednog slučaja da je na evropsko prvenstvo (mislim) otišao sa 2.36 iz Bajine Bašte u kojoj se tada održavalo neko SRJ prvenstvo (jedno mesec/dva pre evropskog), a onda na evropskom prvenstvu nije mogao da preskoči 2.28. Tom prilikom bi sa 2.36 osvojio zlato, a ovako nije uzeo medalju.
Moja primedba je samo da je bolje rezultate ostvarivao na pripremnim takmičenjima za velika takmičenja nego na samim velikim takmičenjima. Možda je i psihologija u pitanju, ali ako to već znamo moje pitanje je da li onda novac treba da ide njemu, koji je već na kraju karijere i ima psihološki problem na velikim tačmičenjima, ili je bolje da ide za nekog novog mladog skakača (ako uopšte postoji).

Suprotna je stvar sa recimo Nađom Higl i odbojkaškim reprezentacijama, u tom delu se ne slažem sa tekstom. Plus, ima veći broj sportista koji su ostvarili rezultate u skladu sa svojim objektivnim mogućnostima, i tu je po meni pre pitanje šta može da se uradi da bi došli neki novi čije će mogućnosti biti još veće nego zašto su ovi tu uopšte - tu se slažem s tobom da su svi došli jer su ispunili kriterijum koji je tražen...
antioksidant antioksidant 09:47 07.08.2012

Re: Novosti

dobrosavljevic_m
Neka me neko podseti...zar nismo jedne godine imali i tim za podršku na OI, neke poznate ličnosti, nešto...je l' se seća neko o čemu pričam ili mislim da pričam?

u grčku su išli koliko se sećam...
reanimator reanimator 09:52 07.08.2012

Re: Novosti

Neka me neko podseti...zar nismo jedne godine imali i tim za podršku na OI, neke poznate ličnosti, nešto...je l' se seća neko o čemu pričam ili mislim da pričam?

Molim te nemoj da nas podsećaš na to
Kao pratnja OI u Atini, pokret Radovanje. Šmekeri sa trećeg kanala...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 09:57 07.08.2012

Re: Novosti

Molim te nemoj da nas podsećaš na to

Ah, cela stvar je u mojoj glavi delovala tako bizarno da mi se činilo da sam umislila.
Ali ipak je istina
Covek u belom Covek u belom 10:15 07.08.2012

Re: Novosti

antioksidant
znam samo da je skočio normu i da je tamo otišao ne po pozivu jer je dostigao kriterijum koji je tražen i malo je pateticna ta prica o "novcu poreskih obveznika" jer ako se neko i pali na medalje mora biti svestan da je ovakav skor (između ostalog) posledica i toga što je premalo novca potrošeno ukvalitetne pripreme (i pri tome ne mislim samo na poslednjih par meseci priprema za olimpijadu, mislim na ukupna ulaganja u sposrt - juce sam slusao nekog jamajčanina (nije bio haj) koji kaže da su njihovi uspesi posledica fantastično razrađene baze (srednjoškolskog sprinterskog programa). e sad ko misli da oni trče tako što trče samo zbog sunca i ruma...)
ali iz fotelje su stvari jednostavne, zato sam tekst i nazvao foteljaškim. srbija tamo nije poslala ni jednog turistu (bar među sportistima-o funkcionerima ne bih). svi koji su otišli su tamo jer su zaslužili (uz ogradu da postoje razna tumačenja oko jasne šekarić - ona je otišla administrativnom odlukom - kakva je ta odluka o tome je već pričano)))))))) (valjda sam zatvorio sve zagrade)

Jes vala evo recimo kod komsija se sistematski rad i ulaganje u gadjanje glinenih golubova zestoko isplatilo.
Bogate zemlje mogu sebi da priuste da sistematski ulazu u bazicne sportove. Male zemlje to ne mogu (makar za sportove za koje nemaju genetske predispozicije). Sistematsko ulaganje u atletiku je potpuna besmislica. To sto Hrvati tamo imaju po koju medalju je splet okolnosti (kao nasih par medalja u plivanju poslednjih godina), a ne sistema.
Male zemlje bi trebalo da odaberu par sportova kojim se skoro niko na svetu ne bavi i da forsiraju te sportove samo sa ciljem povecanja salda medalja. I to nema nikakve veze ni sa stanjem u drzavi ni sa casovima fizickog u skolama niti bilo kojim debilnim razlogom koji se ovih dana pominje kao razlog "neuspeha" naseg olimpijskog tima.
Konkretan primer, uzmes par odbojkasa i odbojkasica iz seniorskog tima, malko oslabis te timove al to ionako nije nikakva steta s obzirom da tesko da ce ikad vise u narednih 5 olimpijskih ciklusa (da budem skroman) biti u stanju da osvoje medalju i presaltujes ih u odbojku na pesku. S obzirom na nivo amaterizma tamo (tekmice se prakticno veterani i poluamateri koji nista vise od klupske odbojke nisu igrali) sa malo truda uzmes zlato.
antioksidant antioksidant 10:20 07.08.2012

Re: Novosti

Male zemlje bi trebalo da odaberu par sportova kojim se skoro niko na svetu ne bavi i da forsiraju te sportove samo sa ciljem povecanja salda medalja

to da ako ti je stalo do brojanja medalja
ako bi pak radije video 10 000 klinaca koji trckaraju svakog drugog dana umesto jednog koji trci ispod 10s na 100 m onda je to druga prica

dole je link i za izbor novog sporta za forsiranje (meni se streljaštvo /luk i strela/ svidelo)

http://www.olympic.org/sports
Covek u belom Covek u belom 10:30 07.08.2012

Re: Novosti

antioksidant
ako bi pak radije video 10 000 klinaca koji trckaraju svakog drugog dana umesto jednog koji trci ispod 10s na 100 m onda je to druga prica

Ako hoces 10000 klinaca koji trckaraju ukini lepo facebook i internet ko u Iranu i uvedi obavezne sletove ko u komunizmu i eto resenja.
Samo sto to veze nema sa Olimpijadom.
Uopste popularizacija bazicnih sportova preko potencijalnih (potpuno slucajnih) uspeha na Olimpijadi ima isti efekat kao i popularizacija sporta preko filmova Kevina Kostnera.
A mi mozemo da imamo i 100000 dece koja se bave atletikom opet nikad ali ponavljam ni u narednih 100 olimpijskih ciklusa necemo imati medalju u trkackim disciplinama. Isto ko sto Kinezi mogu da imaju i 50 miliona dece koji se bave kosarkom ili 200 miliona ljudi koji se bave fudbalom pa nikad nece imati olimpijsku medalju u kosarci ili osvojeno svetsko prvenstvo u fudbalu.
antioksidant antioksidant 10:32 07.08.2012

Re: Novosti

A mi mozemo da imamo i 100000 dece koja se bave atletikom opet nikad ali ponavljam ni u narednih 100 olimpijskih ciklusa necemo imati medalju u trkackim disciplinama

ali cemo imati 100 000 klinaca koji se bave atletikom
to je super
ivana23 ivana23 10:33 07.08.2012

Re: Novosti

antioksidant
A mi mozemo da imamo i 100000 dece koja se bave atletikom opet nikad ali ponavljam ni u narednih 100 olimpijskih ciklusa necemo imati medalju u trkackim disciplinama

ali cemo imati 100 000 klinaca koji se bave atletikom
to je super

AO, ovde se govori o OI, a ne o fizickoj kulturi.
antioksidant antioksidant 10:41 07.08.2012

Re: Novosti

ivana23
antioksidant
A mi mozemo da imamo i 100000 dece koja se bave atletikom opet nikad ali ponavljam ni u narednih 100 olimpijskih ciklusa necemo imati medalju u trkackim disciplinama

ali cemo imati 100 000 klinaca koji se bave atletikom
to je super

AO, ovde se goviri o OI, a ne o fizickoj kulturi.

ne verujem ti bez linka ivana
inace, hvala ti na informaciji, ne znam kako mi je to promaklo
ja sam mislio da se govori o smislenosti i besmislenosti brojanja medalja
a ako je to smisleno ima i boljih nacina od nacina koji predlaze covek u belom - kupovina igraca i davanje drzavljanstava. imali smo mi u dzsicg cak svetskog prvaka u skuterima (bio je jednom u beogradu)
niccolo niccolo 10:43 07.08.2012

Re: Novosti

AO, ovde se goviri o OI, a ne o fizickoj kulturi.

Ne smeta ništa ni da govorimo o širem pitanju - ciljevima države u oblasti fizičke kulture građana (ono, smanjivanje srčanih i drugih oboljenja kao pozitivan efekat povećanja broja onih koji se bave rekreacijom), i uticaj tih ciljeva na postizanje vrhunskih rezultata u sportu (tj. na finansijsku raspodelu kao jedan od uslova za postizanje vrhunskih rezultata u sportu).
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:53 07.08.2012

Re: Novosti

svi koji su otišli su tamo jer su zaslužili


ovo stoji.

ali kad si već na OI,ne pije vodu to o lošim pripremama.

evo,slušajući arunovićku,oni nikad nisu imali bolju podršku nego sad za london.
pa su oni od kojih smo najviše očekivali kiksnuli.

jednostavno. niko nije očekivao od topića medalju ili od olivere jevtić - ali ispunjenje olimpijske norme ,i na samim igrama, se podrazumeva.
ako ti ne možeš svoj maksimum da pružiš u vreme olimpijkih igara - koji ćeš vrag tamo? bez zezanja.
NNN NNN 11:00 07.08.2012

Danas

kajakaši(ce) su se "kvalifiklovali" za polufinala.

Muški četverac na 1000m je bio ubedljivo poslednji,
što možda i nije loše (a i srpski je),
jer niko nije ispadao (samo su pobednici išli direktno u finale),
a polufinala su oko podneva (za koji minut),
pa se nadam da su bar čuvali snagu.

Sestre Moldovan su bile 3. u svojoj gurpi (14 stotinki iz 2.) i polufinale je za oko 1 h.


Atletika:

Tatjana Jelača pukla u koplju (sa oko 57m u 3. pokušaju)
- još jedan "turista"; Jelača je pre samo 3 nedelje bacila lični rekord (oko 4metra više) i očekivali smo da i ovde bude tu negde (nema veze što bi to bilo predaleko od medalje, a verovatno i finala, volim kad se ljudi bore i pobeđuju sebe.
Jelača je bacala u rangu sedmobojki

Večeras oko 8h skače Španović.


Rvanje:
oko 14h nastupa Aleksandar Maksimović
NNN NNN 11:12 07.08.2012

Re: Danas

kajakaši
izduvali
za 0,35s bez finala
Covek u belom Covek u belom 11:22 07.08.2012

Re: Danas

NNN
Tatjana Jelača pukla u koplju (sa oko 57m u 3. pokušaju)
- još jedan "turista"; Jelača je pre samo 3 nedelje bacila lični rekord (oko 4metra više) i očekivali smo da i ovde bude tu negde (nema veze što bi to bilo predaleko od medalje, a verovatno i finala, volim kad se ljudi bore i pobeđuju sebe.
Jelača je bacala u rangu sedmobojki

57m auuuu kume. Prilicno sam siguran da bi bilo koje masivnije musko (myself included ) bacilo koplje vise od nje posle savladjivanja osnovne tehnike i par sati treninga. A i ta sitnica oko neodgovarajuce pola nije nesto oko cega bi se uzbudjivali sto bi recimo Kaster Semenji mogao(la) da potvrdi.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:51 07.08.2012

Re: Danas

ko je rekao koplje?

*
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:05 07.08.2012

Re: Danas

Jelača je bacala u rangu sedmobojki


čitam sad ispod na RTSu , da je bila iscrpljena i ne ispavana zbog loših uslova u olimpijskom selu.
da li je istina ono što je pričao čavić,da se tamo opako lumpuje? ili šta?

hoće li neko više zinuti;koji su to "loši uslovi"? šta - nemaju krevete? pa ne može da se naspava ... osećam se kao da nas vuku za nos i neće da prestanu.

usput. sestre moldovan u finalu!! konačno nešto lepo da se desi

bravo

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana