Društvo| Sport| Život

The Crying Games

Colin_bgd RSS / 09.08.2012. u 08:17

Eh, da... Evo dozivesmo i to da nam se olimpijada odrzava u komsiluku i da mozemo iz prve ruke, a nekoliko puta i iz nulte (direktno sa borilista) da iskusimo tu najvecu, najmasovniju i najznacajniju sportsku manifestaciju koja se odrzava na ovoj napacenoj planeti...

Doziveti olimpijadu u susedstvu i biti na neki nacin i deo nje je stvarno fantastican osecaj. Lako je biti cinican i sarkastican i pljuvati da je sve to samo 'hleba i igara' ili iskljucivo uzurpacija velikih kompanija i jos vecih mocnika. Ali kad na potezu od sto metara vidite pripadnike sto nacija koji su dosli da bodre svoje sportiste, ali i da se druze, upoznaju, osete tu atmosferu, vide na svakom koraku pet spojenih krugova, stvarno stalno nasmejana i srdacna lica hiljade volontera, i jedno iskreno dobro raspolozenje koje se oseca u vazduhu, ljudima ostaje samo jos da im se oci konstantno vlaze...

I tako, placemo svi, placemo redovno, svaki dan, svako vece. Placemo kada osvojimo zlato u konjickim skokovima posle 60 godina, placemo kada se Jessica Ennis popne na postolje da primi medalju, trudimo se da ispratimo svaku Sanchezovu suzu dok slusamo sa njim dominikansku himnu, kada Kirani James trazi broj sa dresa od Oskara Pistorijusa posle polufinalne trke, kada Le Clos pobedi Phelpsa u poslednjem zamahu, kada Ginobili opet prodje kroz Americku odbranu kao kroz sir, kada gledamo iznad nasih glava kako se zatvara Wimbledonski krov, kada nam nista drugo ne preostaje osim da placemo zbog kilavosti i potpunog odsustva olimpijskog duha kod nasih odbojkasica, rukometasa, atleticara i atleticarki, i ostalih srpskih "realnih" kandidata za medalju, kada se kinez preponas opet povredi na olimpijskim igrama, kada se pokvari britanski camac, kada ispravno posle opravdane zalbe poprave skor japanskim gimnasticarima u muskom viseboju da zasluzeno osvoje srebro, kada dvaput diskvalifikuju Victoriu Pendelton, kada u dvorani za dizanje tegova navijamo za Albance kao da su nasi (nasi Srbi, ne nasi Britanci), kada nam usi zapara svaki vrisak Sarapove, kada kako rece Gary Lineker neke stvari uvek ostaju iste posle jos jednog ispadanja u fudbalskom cetvrtfinalu na penale, kada pobedi uvek najlepsa sprinterka, kada Murray rasturi Federera, kada Isinbajeva izgubi od 'anonimne' amerikanke (suze radosnice, da ne bude zabune), kada su pored nas zujali biciklisti u road race disciplinama, kada ... igre jos nisu gotove... Jedino nismo plakali kad je Novak izgubio od Del Potra, a i bolje sto je izgubio, dosadio je vise i bogu i ljudima ove godine svojom Janus inkarnacijom...

Da i ne pominjem (pre ceremonije zatvaranja) kako je odlicna bila ceremonija otvaranja. A kako je drugacije i mogla da bude predstava u kojoj kraljica glumi parodiju na samu u sebe u James Bond vinjeti, posle cega slede uvodni taktovi u Pretty Vacant i besno-rezignirani pogled Johnny Rottena iz 1977 koji jos uvek govori kako onaj ko vec sa 19 godina zna sve sta treba da zna, taj ce uvek znati sve, a ko sa 19 jos uvek nije saznao neophodno, taj nikada nece nista ni znati... I kako smo svi mi, od Kariba, preko Albiona i Srbije, Sahare i Serengetija, Kine i Indije, Australije i Hobit-zemlje, Amerike i Amazonije, uvek bili i uvek ostali samo i jedino jedno... (te) isto...

Zao mi je (mora i to) samo dve stvari u ovom trenutku, sto se Srbija nije bolje predstavila na olimpijadi, ne toliko brojem medalja nego borbenoscu, zalaganjem i izgaranjem u nastupima, jer smo opet u vecini slucajeva fulali da ukapiramo o cemu se tu na olimpijadi zapravo radi, i sto su i dalje samo setna secanja na davno prosla i nestala olimpijska vremena: Moskva, Sarajevo, Boeing 7-4-7 u Los Andjelesu, i neuspele ali vise nego solidne kandidature Beograda kada je isti jos mogao i imao snage, volje i hrabrosti da bude zainteresovan za olimpijski ideal.

Kao i uvek i posle svega medalje ce biti podeljene, uklonice se sarene oznake sa ulica, neka borilista i arene ce ostati, neka ce biti skroz sklonjena, neka ce biti kapacitetno smanjena, ali ce na kraju svima nama (kao i svakom lokalnom posle bilo koje olimpijade) ostati ipak jedan pozitivan oziljak na srcu da je bilo lepo kada je u jednom trenutku ceo svet svratio kod tebe na kafu...

 



Komentari (63)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 08:22 09.08.2012

kinta

Lako je biti cinican i sarkastican i pljuvati da je sve to samo 'hleba i igara' ili iskljucivo uzurpacija velikih kompanija i jos vecih mocnika.


Hleba, igara, i para.

Meni je ovo fascinantan grafik:

Colin_bgd Colin_bgd 08:26 09.08.2012

Re: kinta

maksa83
Lako je biti cinican i sarkastican i pljuvati da je sve to samo 'hleba i igara' ili iskljucivo uzurpacija velikih kompanija i jos vecih mocnika.


Hleba, igara, i para.

Meni je ovo fascinantan grafik:


Na Mars nije otisao niko, a ovde se skucalo na stotine hiljada takmicara, ucesnika, navijaca, posetilaca, funkcionera, sponzora, turista, zvanicnika, drzavnika, itd, itd, itd...

Covek uvek (pravilno) najvise kosta, osim kod nas kako izgleda, ...
princi princi 14:02 09.08.2012

Re: kinta

maksa83
Lako je biti cinican i sarkastican i pljuvati da je sve to samo 'hleba i igara' ili iskljucivo uzurpacija velikih kompanija i jos vecih mocnika.


Hleba, igara, i para.

Meni je ovo fascinantan grafik:


Grafik je zaista fascinantan, ali treba imati u vidu da su laburistička vlada i Blair pokušali da iskoriste Olimpijadu da "revitalizuju" (čitaj uljude) istočni deo Londona i dovedu ga na neki pristojni životni standard. Naime, bankarski boom 2000-ih koji je u London doveo belosvetske hohštaplere je istovremeno doveo i do ogromnog raslojavanja, tako da je London postao mesto najbogatijih i najsiromašnijih ljudi ako ne u svetu a ono bar u Evropi- London je, praktično, postao prestonica trećeg sveta. U nekim četvrtima Londona (kao što su Stratford, Dagenham, delovi Leytonstonea, Poplara) se do skora živelo maltene kao u Kalkuti i dobar, ako ne i najveći deo ovih 15 milijardi (s tim što se meni čini da su funte u pitanju a ne dolari) je otišao na pokušaj sređivanja toga. Koliko uspešno, ostaje da se vidi.
Colin_bgd Colin_bgd 14:10 09.08.2012

Re: kinta

London je, praktično, postao prestonica trećeg sveta.

Uvek je, ja bih rekao, i bio, u neku ruku...

U nekim četvrtima Londona (kao što su Stratford, Dagenham, delovi Leytonstonea, Poplara) se do skora živelo maltene kao u Kalkuti

Pa to vise sto je Kalkuta napredovala poslednjih desetak godina. Nemoj da plasis ljude previse, nego uvek samo onoliko koliko je potrebno...
princi princi 14:31 09.08.2012

Re: kinta

Pa to vise sto je Kalkuta napredovala poslednjih desetak godina. Nemoj da plasis ljude previse, nego uvek samo onoliko koliko je potrebno...

Ne znam kad si ti bio poslednji put u Kalkuti. Ja sam bio pre 3 godine. Ne plašim, napisao sam (nadam se) u past tenseu. Koliko je ovo o siromaštvu i velikoj raslojenosti i zapuštenosti siromašnih u Londonu izmišljotina, ceo svet je video prošle godine, tokom one eksplozije uličnog nasilja. Uostalom, šta razglabamo. Idi ne JLE, izađi negde na West Hamu ili prošetaj oko Limehousea, naročito oko 9 uveče (ako smeš), pa onda da razgovaramo.
Colin_bgd Colin_bgd 14:38 09.08.2012

Re: kinta

Koliko je ovo o siromaštvu i velikoj raslojenosti i zapuštenosti siromašnih u Londonu izmišljotina,

Ni ne mislim da je izmisljotina, naprotiv. Jedna od prvih stvari koju covek sazna kad dodje 'ovde' (ovde = Zapad u sirem smislu, ali i sto veci grad to gore) je kakva beda postoji, kakve nije bilo ni blizu kod nas u socijalistickom samoupravljanju...

Uostalom, šta razglabamo. Idi ne JLE, izađi negde na West Hamu ili prošetaj oko Limehousea, naročito oko 9 uveče (ako smeš), pa onda da razgovaramo.

E bas cu sad tamo da idem, pa da me ti sacekas i prebijes, samo da bi dokazao svoju tezu...
princi princi 14:43 09.08.2012

Re: kinta

pa da me ti sacekas i prebijes

Fizički i mentalno nemoguće. I'm a lover not a fighter, but I'm also a fighter.
blogovatelj blogovatelj 18:54 09.08.2012

Re: kinta

Ni ne mislim da je izmisljotina, naprotiv. Jedna od prvih stvari koju covek sazna kad dodje 'ovde' (ovde = Zapad u sirem smislu, ali i sto veci grad to gore) je kakva beda postoji, kakve nije bilo ni blizu kod nas u socijalistickom samoupravljanju...


No, no u Kanadi. Vidjao sam stvari o kojima pricate u Cikagu. I bas sam razmisljao dok sam se vozio kroz juzni Cikago kako za silne godine boravka u Kanadi tako nesto nisam video. Bila je to 2007.
A evo i do dana danasnjeg ne videh takvo sto severno od 49. paralele.
Ovde ko bas nema nista zivi u trejlerima, ali daleko od civilizacije. Cistu vodu ima uvek besplatno, jer je Kanada prakticno pusta a ima 400000 jezera. Za hranu se snalaze, a kako, ne znam. Kradja i lov, sta drugo.
Mada, cuo sam da u Kalgariju zivi mnogo beskucnika. Ima ih i u Torontu i okolini, ali malo.
jucaibin jucaibin 08:59 09.08.2012

baš

pravo u sridu!
Colin_bgd Colin_bgd 09:33 09.08.2012

Re: baš

jucaibin
pravo u sridu!

u cistom olimpijskom duhu...
jinks jinks 09:21 09.08.2012

...

Evo dozivesmo i to da nam se olimpijada odrzava u komsiluku i da mozemo iz prve ruke da iskusimo tu najvecu, najmasovniju i najznacajniju sportsku manifestaciju koja se odrzava na ovoj napacenoj planeti...


Sta bi trebalo da vam znace ove maskote,

(mislim, sta cete vecu patnju od toga :)



i otkud im takva najblaze receno cudna imena :)
Colin_bgd Colin_bgd 09:34 09.08.2012

Re: ...

jinks
Evo dozivesmo i to da nam se olimpijada odrzava u komsiluku i da mozemo iz prve ruke da iskusimo tu najvecu, najmasovniju i najznacajniju sportsku manifestaciju koja se odrzava na ovoj napacenoj planeti...


Sta bi trebalo da vam znace ove maskote,

(mislim, sta cete vecu patnju od toga :)



i otkud im takva najblaze receno cudna imena :)

Moram da kazem da ovo niko ne zna...
jinks jinks 09:39 09.08.2012

Re: ...

Moram da kazem da ovo niko ne zna...

Nije valjda da zato sto niko o necemu nista ne zna bi to automatski trebalo da bude izuzetno skupo (gde ne mislim samo na maskote, naravno, vec i na mnogo stosta drugog o cemu pisete).

Posebno sto, pretpostavljam, da kada bi neko to sto se ne zna na kraju i saznao i ne bi time bio nesto preterano fasciniran ni odusevljen.

Neki bi rekli, prastari UK nacin samoreklamiranja :)

Colin_bgd Colin_bgd 09:57 09.08.2012

Re: ...

jinks
Moram da kazem da ovo niko ne zna...

Nije valjda da zato sto niko o necemu nista ne zna bi to automatski trebalo da bude izuzetno skupo (gde ne mislim samo na maskote, naravno, vec i na mnogo stosta drugog o cemu pisete).

Posebno sto, pretpostavljam, da kada bi neko to sto se ne zna na kraju i saznao, da i ne bi time bio nesto preterano fasciniran niti odusevljen.

Neki bi rekli, prastari UK nacin reklamiranja, koji koriste odvajkada :)


Mozda. A mozda i zato sto su to samo u celoj stvari nebitne maskote. Verovatno google zna...

A igre su skupe po prirodi stvari, vec sam napisao, to niko ne spori...
jinks jinks 10:14 09.08.2012

Re: ...

Mozda. A mozda i zato sto su to samo u celoj stvari nebitne maskote. Verovatno google zna...

A igre su skupe

Nisam mislio samo na igre (ni, naravno, samo na maskote).

Skoro je na nekoj od televizija bila reportaza iz Londona (mislim na RTS-u), gde je skoro svaki intervjuisani turista u nekom kontekstu pomenuo rec "overrated".
Colin_bgd Colin_bgd 10:24 09.08.2012

Re: ...

gde je skoro svaki intervjuisani turista u nekom kontekstu pomenuo rec "overrated".

Sve zavisi od ocekivanja, ili sto bi se na srpskom reklo 'expectations'...

Ja, uglavnom, okolo vidim pozitivnu atmosferu, solidno popunjene arene (uz pocetne propuste oko ovoga), i navijanje za sve reprezentacije, britansku logicno najvise... Ipak je temelj svemu ovome sport...
jinks jinks 10:40 09.08.2012

Re: ...

Interesantno bi bilo saznati da li mozda gro turista ima takav utisak i kada igre nisu aktuelne.
Colin_bgd Colin_bgd 10:52 09.08.2012

Re: ...

Interesantno bi bilo saznati da li mozda gro turista ima takav utisak i kada igre nisu aktuelne.

Vrlo moguce. Ko god dodje u London i ocekuje iskljucivo nesto ultra-velelepno, a nadje samo ogroman, prljavi grad, sigurno ce biti razocaran...
maksa83 maksa83 11:08 09.08.2012

Re: ...

Ja, uglavnom, okolo vidim pozitivnu atmosferu, solidno popunjene arene (uz pocetne propuste oko ovoga), i navijanje za sve reprezentacije, britansku logicno najvise... Ipak je temelj svemu ovome sport...

Morisi npr. vidi nešto sasvim drugo. Doduše, to je omatoreli drkoš Morisi, njemu oduvek sve smeta i ceo opus im je zasnovan na tome (ja sam ih jako voleo, nevrdles):

Morrissey attacks 'blustering jingoism' of Olympic Games
AlexDunja AlexDunja 11:16 09.08.2012

Re: ...

Morrissey attacks 'blustering jingoism' of Olympic Games

Colin_bgd Colin_bgd 11:17 09.08.2012

Re: ...

Morisi npr. vidi nešto sasvim drugo. Doduše, to je omatoreli drkoš Morisi, njemu oduvek sve smeta i ceo opus im je zasnovan na tome (ja sam ih jako voleo, nevrdles):

I ja isto (bice nesto jednom, mozda, i o tome), ali Morisi, naravno, uvek mora da je kontra-protivan, inace ne bi bio to sto jeste...
Colin_bgd Colin_bgd 11:22 09.08.2012

Re: ...

AlexDunja
Morrissey attacks 'blustering jingoism' of Olympic Games


A vi kao znate sta 'blustering jingoism' znaci...

A inace u clanku pise i ovo:

"This comes just a week after he criticised the Olympics on stage in Manchester – for not including the Smiths in the opening ceremony music."

maksa83 maksa83 11:32 09.08.2012

Re: ...

A vi kao znate sta 'blustering jingoism' znaci...

Ja znam sve što zna Gugl

Jingoism:

Jingoism is extreme patriotism in the form of aggressive foreign policy.[1] In practice, it is a country's advocation of the use of threats or actual force against other countries in order to safeguard what it perceives as its national interests. Colloquially, it refers to excessive bias in judging one's own country as superior to others – an extreme type of nationalism.

(Zabavno je što Morisi lepi Englezima ono što ti lepiš nama.)

Nego dobro to... ali kakav je hejter, iskoristio Olimpijadu da ošajdari sve koji ga nerviraju:

"...the 2013 grotesque inevitability of Lord and Lady Beckham (with Sir Jamie Horrible close at heel)"

I siroma Džejmi Oliver mu smeta, valjda zbog svog onog mesa. Ozbiljno, koliko god voleo D Smic muziku Morisijeva pompeznost neshvaćenog nesretnika i prateći attention whoring koji je povremeno skretao u patologiju su me uvek nervirali.


"This comes just a week after he criticised the Olympics on stage in Manchester – for not including the Smiths in the opening ceremony music."

Pa u pravu je čovek. Je l' lepo i Tony Wilson na kraju 24h Party People u razgovoru sa Bogom priznao u poslednjoj rečenici: "and yes God, I know - I should have signed The Smiths".
Colin_bgd Colin_bgd 11:47 09.08.2012

Re: ...

(Zabavno je što Morisi lepi Englezima ono što ti lepiš nama.)

Pa svako svome, zar ne...
AlexDunja AlexDunja 11:48 09.08.2012

Re: ...

A vi kao znate sta 'blustering jingoism' znaci...

jabih ovo nazvala nedostatkom elementarne pristojnosti
Colin_bgd Colin_bgd 11:56 09.08.2012

Re: ...

AlexDunja
A vi kao znate sta 'blustering jingoism' znaci...

jabih ovo nazvala nedostatkom elementarne pristojnosti

Pre bih rekao neuspela sala. Izvinjavam se, pogotovo sto ni ja nisam znao dok nisam oguglao...
docsumann docsumann 15:18 09.08.2012

Re: ...

maksa83
I siroma Džejmi Oliver mu smeta, valjda zbog svog onog mesa.





Ozbiljno, koliko god voleo D Smic muziku Morisijeva pompeznost neshvaćenog nesretnika i prateći attention whoring koji je povremeno skretao u patologiju su me uvek nervirali.


evo ja već drugi put pitam na blogu je l' zna neko da mi objasni zašto su se onomad zakačili Morisi i Henri Rolins.

P.S. inače tekst je odličan, vrlo nadahnut
Colin_bgd Colin_bgd 15:22 09.08.2012

Re: ...

evo ja već drugi put pitam na blogu je l' zna neko da mi objasni zašto su se onomad zakačili Morisi i Henri Rolins.

Ljubavn(ick)e carke, verovatno... Nemo' da trolivas...

P.S. inače tekst je odličan, vrlo nadahnut

Zasto ovo u P.S.???
maksa83 maksa83 15:30 09.08.2012

Re: ...

evo ja već drugi put pitam na blogu je l' zna neko da mi objasni zašto su se onomad zakačili Morisi i Henri Rolins.

Ne znam ništa o tom sukobu, ali ako je neko dobio poriv da mlati Morisija, ne mogu da kažem da ga skroz ne razumem. Morisi je jedan od onih što treba da svira i peva (mada je meni njegova solo karijera moustli totalno sranje) i ne priča mnogo. Beše mislim jednom malo falilo da ga Lemmy (taj Lemmy) omlati, ali mu bi valjda žao i tužno kad ga je video sa onom kitom cveća zataknutom za dupe.
AlexDunja AlexDunja 15:37 09.08.2012

Re: ...

Izvinjavam se, pogotovo sto ni ja nisam znao dok nisam oguglao...

ok, ali nisi me dobro razumeo,

nije mnogo bitno šta neko zna a šta ne,
mnogo toga se može saznati...

nepristojno je sagovorniku iz prve
reći da ne zna šta govori, ili u ovom slučaju čemu se smeje.

btw, ni meni ta reč nije bila poznata, morala sam da je potražim.
AlexDunja AlexDunja 15:40 09.08.2012

Re: ...

Morisi je jedan od onih što treba da svira i peva (mada je meni njegova solo karijera moustli totalno sranje)

većim delom, saglasna.
ali tekstovi su mu često odlični.

meni je simpatično to njegovo
patetično namćorisanje.
docsumann docsumann 15:50 09.08.2012

Re: ...

P.S. inače tekst je odličan, vrlo nadahnut

Zasto ovo u P.S.???


jbt, isti si Morisi
maksa83 maksa83 15:54 09.08.2012

Re: ...

docsumann
P.S. inače tekst je odličan, vrlo nadahnut

Zasto ovo u P.S.???


jbt, isti si Morisi



stefan.hauzer stefan.hauzer 15:59 09.08.2012

Re: ...

većim delom, saglasna.
ali tekstovi su mu često odlični.



imao je mara,koji je umeo da napravi savršen zvuk,
posle je imao tekstove,samo bez savršenog zvuka.

*to je to

Kazezoze Kazezoze 16:38 09.08.2012

Re: ...

"plačljive igre" su, kao i ostale do sada, osim na borilištima, dosta nezanimljive.
daleko najinteresantniji događaj je bio na finalu 100 metara za muškakarce kada je holandska džudistkinja ispičkala pijanog amera koji je bacio flašu na takmičare pred sam start trke.
ovo ostalo van borilišta sve jako potseća na vimbldon - arogantno i nezanimljivo.
uzgred, po meni i otvaranje je bilo sranje, posebno onaj deo sa bolničkim krevetima i decom, koji je bio više jeziv nego radostan...
kraljica je izgledala ko zombi. nemam pojma što su je uopšte i zvali na ceremoniju otvaranja u takvom stanju.
Colin_bgd Colin_bgd 18:21 09.08.2012

Re: ...

kraljica je izgledala ko zombi

Ona i jeste zombi...
po meni i otvaranje je bilo sranje, posebno onaj deo sa bolničkim krevetima i decom, koji je bio više jeziv nego radostan...

Ja mislim da nije ni trebao da bude radostan, ali je trebao da pokaze da je Britanija jedna od retkih zemalja u svetu gde mozes da se lecis bez korupcije i protekcije...
felixxx felixxx 16:08 11.08.2012

Re: ...

Colin_bgd
Verovatno google zna...


Gugl zaista zna:

[url=http://en.wikipedia.org/wiki/Wenlock_and_Mandeville][/url]


kick68 kick68 16:35 09.08.2012

.

neka borilista i arene ce ostati, neka ce biti skroz sklonjena, neka ce biti kapacitetno smanjena

pretvorena u turisticke atrakcije...
Olimpijski stadion u Montrealu:
blogovatelj blogovatelj 18:56 09.08.2012

Re: .

blogovatelj
pretvorena u turisticke atrakcije...
Olimpijski stadion u Montrealu:




Bio proslog meseca. Montreal je cudo. A i stadion je cudo

Edit:

Ali zato troskove montrealske olimpijade oni jos uvek otplacuju. Kazu da imaju jos par rata da otplate.
docsumann docsumann 19:06 09.08.2012

Re: .

Ali zato troskove montrealske olimpijade oni jos uvek otplacuju. Kazu da imaju jos par rata da otplate.


fino kaže Balašević - samo da rata ne bude
kick68 kick68 19:21 09.08.2012

Re: .

Bio proslog meseca. Montreal je cudo. A i stadion je cudo.

Evo ja se upravo vratila i puna utisaka okacila sliku.
Ali zato troskove montrealske olimpijade oni jos uvek otplacuju.

Nisam znala za ovo.
Milutin Milošević Milutin Milošević 21:07 09.08.2012

Nemam drugde pa ovde trolujem

Na Rodžers kupu za dame:

Ana provozala bicikl

R. Vinci - A. Ivanovic 6:0, 6:0

Ni Jelena se nije proslavila: izgubila od Vozniak 6:2, 6:3

Katastrofa!

(izvini, domaćine)
Colin_bgd Colin_bgd 10:38 10.08.2012

Re: Nemam drugde pa ovde trolujem

Katastrofa!

(izvini, domaćine)

Nema sta da se izvinjavas, potpuno je u skladu sa mojim utiskom o nasim sportskim naporima na olimpijadi...
Milutin Milošević Milutin Milošević 21:21 09.08.2012

A kad smo kod igara...

Colin_bgd Colin_bgd 10:42 10.08.2012

Re: A kad smo kod igara...

Milutin Milošević
... neverovatan presedan: štafeta JAR trčaće u finalu iako nije završila trku! - Link

Takodje imam utisak da su sudacke odluke uglavnom fer na ovim igrama i da nisu nikog ostetili drasticno. Nisam video snimak ove trke, ali ako su ih kenijci stvarno izgurali, onda je u redu. U suprotnom svaka reprezentacija bi mogla da posalje nekog da recimo spotakne Usain Bolta u cetvrtfinalu, i onda smo zavrsili posao...
Milutin Milošević Milutin Milošević 15:42 10.08.2012

Re: A kad smo kod igara...

NIKADA se nije desilo da neko ko kije završio trku prodje dalje. Ili, na primer, onom mataroncu koga je idiot napao na stazi nije dodeljena ni utešna zlatna medalja, a bio bi garant prvi.

Presedan zbog Pitorijusa je samo proizvod želje da se taj slučaj maksimalno marketinški iskoristi (pare, bre).
Kazezoze Kazezoze 17:10 10.08.2012

Re: A kad smo kod igara...

Milutin Milošević
NIKADA se nije desilo da neko ko kije završio trku prodje dalje. Ili, na primer, onom mataroncu koga je idiot napao na stazi nije dodeljena ni utešna zlatna medalja, a bio bi garant prvi.

Presedan zbog Pitorijusa je samo proizvod želje da se taj slučaj maksimalno marketinški iskoristi (pare, bre).

upravo tako, marketing je davno zasenio istinsku vrednost sporta i to je veoma žalosno.
princi princi 18:54 10.08.2012

Re: A kad smo kod igara...

upravo tako, marketing je davno zasenio istinsku vrednost sporta i to je veoma žalosno.

Ovde je više sport iskoršćen za neku vrstu političko-socijalnog programa, revitalizacije siromašnih delova Londona. Jer, kad stvariš stvari u neki kontekst, stvarno je sumanuto da neko za 15 dana skakanja i trčanja slupa 15 milijardi dolara. Da li je to dobro? Da li će ljudima biti bolje zbog toga ili će sirotinja biti istisnuta sve dalje i dalje- ostaje da se vidi.
Colin_bgd Colin_bgd 19:16 10.08.2012

Re: A kad smo kod igara...

upravo tako, marketing je davno zasenio istinsku vrednost sporta i to je veoma žalosno

stvarno je sumanuto da neko za 15 dana skakanja i trčanja slupa 15 milijardi dolara.

Zasto bi samo 'hleba' bilo bolje od 'hleba i igara'? Mislim, svi znamo za jadac, niko nije naivan, ali to nije dovoljan razlog da ne uzivamo u olimpijadi i gledamo stvarno fantasticne sportiste i sportistkinje i narod koji, bez obzira na sve ipak, iskreno uziva...

Tanka je linija izmedju opreza i paranoje...
princi princi 19:34 10.08.2012

Re: A kad smo kod igara...

Tanka je linija izmedju opreza i paranoje...

Izvini, ja hteo da prozborim koju s Kazeom, uvek me zanima da čujem šta ima da kaže između 2 jointa. Ali, dobro, tvoj blog...
Milutin Milošević Milutin Milošević 21:47 10.08.2012

Re: A kad smo kod igara...

Ovde je više sport iskoršćen za neku vrstu političko-socijalnog programa, revitalizacije siromašnih delova Londona. Jer, kad stvariš stvari u neki kontekst, stvarno je sumanuto da neko za 15 dana skakanja i trčanja slupa 15 milijardi dolara. Da li je to dobro? Da li će ljudima biti bolje zbog toga ili će sirotinja biti istisnuta sve dalje i dalje- ostaje da se vidi.

Poznavajući, svakako ipak površno, situaciju u UK, neće se siromašni ovde mnogo ovajditi. Biće kao kada je Piroćanac vodio decu da gledaju kolače u izlogu.

A biće kolektivno srećni i ponosni na svoju Olimpijadu i uspehe sportista. Sve do sledećeg petka ili subote uveče kada će se ponovo uroljati.
princi princi 21:59 10.08.2012

Re: A kad smo kod igara...

Poznavajući, svakako ipak površno, situaciju u UK, neće se siromašni ovde mnogo ovajditi.

Duga tema, ali ne bih se složio. Engleska je vrlo specifična zemlja (doduše, koja nije?).

Što Engleze bije toliko glas da su nacija pijandura? Tokom svih godina koje sam proveo tamo, nikad nisam video čoveka da pije na radnom mestu, ne daj bože da je pijan ili da zaudara na alkohol. U Srbiji, s druge strane, je to skoro norma.
maksa83 maksa83 22:06 10.08.2012

Re: A kad smo kod igara...

Što Engleze bije toliko glas da su nacija pijandura?

Teško je naleteti na bahatiju skupinu na nekim grčkim ostrvima. "Tamo je okej" vs. "tamo su Englezi". To poslovično znači da se uroljaju k'o stoka i bauljaju tako urađeni i dernjaju do vrlo kasno u noć, najčešće Come on Eileen, a umeju i da prave sranja. Obično ne čuješ referencu Englezi nego Pijanienglezi, što mu u tom kontekstu izađe na pleonazam.
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:14 10.08.2012

Re: A kad smo kod igara...

Teško je naleteti na bahatiju skupinu na nekim grčkim ostrvima.

Da ne pričamo o onom mestu kod Malage ili Kankunu.
To poslovično znači da se uroljaju k'o stoka i bauljaju tako urađeni i dernjaju do vrlo kasno u noć

To je redovna pojava i u nekim gradovima u Engleskoj. Zato sam napisao to što sam napisao
princi princi 22:19 10.08.2012

Re: A kad smo kod igara...

Teško je naleteti na bahatiju skupinu na nekim grčkim ostrvima. "Tamo je okej" vs. "tamo su Englezi".

Pa možda zato jer su jedina bela skupina na bilo kojim grčkim ostrvima u ovom trenutku. Sećanje je lomno, ali ništa se bolje ne ponašaju ni Holanđani ili Skandinavci kad se urade, na primer, u Španiji ili Portugaiji (oni slabo zalaze po Grčkoj). Italijani i Španci su, s druge strane, najneotesaniji turisti u Londonu. Od svih turista Ameri su, nekako, najviše kulturiška. Kad ne nose puške i kad nema dronova.

Kad kažem bela, mislim zapadnoevropljani jer oni nas, istočnoevropljane, smatraju za nižu rasu. Svi, ne samo Nemci i Anglosaksonci.
Colin_bgd Colin_bgd 22:53 10.08.2012

Re: A kad smo kod igara...

Teško je naleteti na bahatiju skupinu na nekim grčkim ostrvima.

I na bezazleniju...
Colin_bgd Colin_bgd 22:55 10.08.2012

Re: A kad smo kod igara...

Sve do sledećeg petka ili subote uveče kada će se ponovo uroljati.

Da, isto kao Svedjani, koji ko zna zasto to rade kad imaju tako lepo uredjenu drzavu i drustvo, socijalnu sigurnost, fin standard, lepe zene, modernu infrastrukturu, nultu korupciju, itd, itd...
princi princi 00:24 11.08.2012

Re: A kad smo kod igara...

Ne, stvarno, pričamo o toliko malim uzorcima netipičnih populacija da je smešno i pokušati bilo kakve generalizacije (mi se jako ljutimo kad, na primer, Švajcarci ili Nemci o nama sude na osnovu prve ili druge generacije naših gastosa, a to je mnogo veći % naše populacije). Osim ako nisu u pitanju racionalizacije i opravdavanje nekih predrasuda, što je sasvim Ok, :).
NNN NNN 08:15 11.08.2012

Re: A kad smo kod igara...

onom mataroncu koga je idiot napao na stazi nije dodeljena ni utešna zlatna medalja, a bio bi garant prvi.
Ovo nije tačno!
On je uveliko gubio prvo mesto ((prednost mu se već bila prepolovila) i sigurno ne bi bi završio prvi,
a naknadno mu je dodeljena medalja
At the closing of the event, the International Olympic Committee awarded de Lima the Pierre de Coubertin medal for the spirit of sportsmanship
.

Mogli bi Čaviću da daju da nisu tolike pizde.

maksa83 maksa83 11:22 11.08.2012

Re: A kad smo kod igara...

Osim ako nisu u pitanju racionalizacije i opravdavanje nekih predrasuda, što je sasvim Ok, :).


REPORT: Why do intelligent young women who are nurses, teachers and mothers drink themselves to oblivion every night across Britain?

(ovo gore je link)
princi princi 01:18 12.08.2012

Re: A kad smo kod igara...

(ovo gore je link)

E, sine, ala ti je referenca... isto bi mogao da napišeš i za Holanđanke i Dankinje i Šveđanke i...
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:22 10.08.2012

Pazi ovo

Anketa za deset najlepših učesnica OI.

Nema Španovićeve

A baš je lepo popravila sisiće i usta i nalakirala nokte.

Da je znala da je neće metnuti u najlepših deset, možda bi više trenirala.

Inače, moj favorit na ovoj listi je Stefana

Kad već nema ovih dražesnih kacačica kladiva
princi princi 22:26 10.08.2012

Re: Pazi ovo

Inače, moj favorit na ovoj listi je Stefana

Ne, to bi morale biti ili Antonija ili Ana. Mada je kao lik ubedljivo najinteresantnija Lolo. Totalna lujka, ali vrlo shrewd lujka.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana