Ode šljiva

Srđan Mitrović RSS / 01.02.2008. u 12:15

logo-v.jpgDošli pitomi i obuzdali divlje! Na našu veliku sreću. Tako mi se nekako čini. Ovo "pitomi" se odnosi na tzv. Referentnu grupu EBU (Evropske radiodifuzne unije) koja je došla i rekla istorijsko NE šljivi.

Iz mojih dobrih izvora, još posle prošlog konkursa gde je pobedila šljiva, saznao sam da je sve ionako farsa. Sve je bilo spremno da celu stvar preuzme New Moment, kao i Boris Milljković sa svojim kreativnim timom.

Gospodin Sakan je pisao tužno pismo direktoru javnog servisa (naše pravo da znamo sve) u kome ga obaveštava da je njegov tim najzaslužniji za pobedu radikalske himne na Eurosongu, pa da bi bilo zgodno da im se Srbija oduži time što će oni osmisliti celu srpsku Evroviziju. Ja sam, naravno, takve informacije odbacio kao čiste spekulacije, ali ne lezi vraže. Stiže nama evropski violinski ključ, koji se uklapa u slogan Evrosonga - "Ušće zvukova".

Inače, Referentna grupa je došla u Beograd i zavrtala jajca celom RTS-u, kao nosiocu pojekta srpskog Eurosonga. Bilo je tu i urlanja, lupanja u sto, sa zaključkom "ako smo nesposobni, što nismo tražili pomoć".

I tako, na kraju se ipak ispostavilo da je ceo konkurs vezan za vizuelni identitet festivala bio farsa. I gle čuda, logo je uradio Boris Milljković sa svojim kreativnim timom. Žao mi je onih ljudi iz komisije čijih se imena uopšte i ne sećam. Jedino se nadam da neću skušati radikalsku himnu na ovogodišnjoj Evroviziji. Jeste da je pobedila pesma "Molitva" prošle godine, ali sve ima cenu. Nisam siguran ni da su za to glasali ljudi širom Evrope koji su ovu pesmu doveli da prvo mesto.

Bilo, ne ponovilo se! (mislim na prošli logo)

logo1.jpg 



Komentari (101)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gordanac gordanac 12:45 01.02.2008

:))

Došli pitomi i obuzdali divlje!

el sme ovo da se koristi "under CC" ili moram da navodim "Srđan Mitrović, pa link, pa kratak CV...." ?
:))
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:50 01.02.2008

Re: :))

što se mene tiče, ovo je open source
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:55 01.02.2008

Videćemo...

mož svašta da bidne, al' ne mora da znači. Al' ako bidne, Evropi će da se digne kosa na glavi od sreće...
AlexDunja AlexDunja 12:51 01.02.2008

ode sljiva!

good.
Nenad Šeguljev Nenad Šeguljev 12:52 01.02.2008

...

Vratite nam šljivu! :)
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:13 01.02.2008

Re: ...

mislim da bi "srpski pentagon" bio najbolji logo:

andjelija andjelija 17:57 01.02.2008

Re: ...

uhhh..ide mi voda na usta! :)
Olivera Vujnović Olivera Vujnović 19:14 01.02.2008

Re: ...

Glasam za Pentagon !
ceda_urosevic ceda_urosevic 12:54 01.02.2008

SKANDAL!

Svi znamo da izbor za pesmu evrovizije nije nikakvo umetničko takmičenje, vratite Šljivu, kakvi violinski ključevi, bre?!
NA ULICE! SVI! SVI! SVI!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:14 01.02.2008

Re: SKANDAL!

vratite Šljivu

i silikonska usta, bre!

Jelica Greganović Jelica Greganović 13:16 01.02.2008

a

sise?
grofisneki grofisneki 13:19 01.02.2008

Re: SKANDAL!

Srđan Mitrović
vratite Šljivui silikonska usta, bre!

e vidis kako ovde ex logo vec ima smisla hahaha
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:19 01.02.2008

Re: a

sise?

evo ti sise:

Jelica Greganović Jelica Greganović 13:21 01.02.2008

Onda je

na logu trebalo da bude lubenica
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:29 01.02.2008

Re: Onda je

na logu trebalo da bude lubenica

gordanac gordanac 13:33 01.02.2008

c,c,c,c,...

..kamo kreativnost na postu o kreativnosti za logoE?! :))
ovako treba:
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:03 01.02.2008

četvrtaste

sise? impresioniraš me :))))))))))))))
Hemičarka Hemičarka 19:47 01.02.2008

Prigodan vic:


Zasto plavusa ima cetvrtaste sise?


Pa, zaboravila je da izvadi silikon iz kutije.
dragoljub dragoljub 23:46 01.02.2008

Re: a

sise?

cv


molim blogere da ne pipaju rukama jerbo su mi iste drag poklon
grofisneki grofisneki 12:57 01.02.2008

24 sata

bas citam danas u ovim novinama da je to promenjeno i rekoh "Hvala Bogu"! Koliko je lepsi ovaj novi znak, ne moze se ni porediti sa onim ruglom!

P.S. gordanac, htedoh Vam se sinoc javiti u gradskom odboru ali ne stigoh :)
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:04 01.02.2008

Ja bih

šljivu i preživela, pod uslovom da se maknu odvratna usta i neznamčemuslužeća truba...a i notica bi mogla da se makne...a i šljiva da više liči na šljivu...
grofisneki grofisneki 13:07 01.02.2008

Re: Ja bih

ili da je bar bilo lepse ukomponovano
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:14 01.02.2008

bar

kao ovaj ključ, pa da imamo o čemu da pričamo...baš je lep.
princess leia princess leia 13:32 01.02.2008

Re: bar

meni nesto krvavo izgleda...
ivana23 ivana23 13:42 01.02.2008

Re: bar

Jelica Greganović Jelica Greganović 14:04 01.02.2008

krvavo

zavisi od opterećenosti...
dragoljub dragoljub 23:49 01.02.2008

Re: bar

ivana23


fino za nadlakticu
ivana23 ivana23 00:06 02.02.2008

Re: bar

dragoljub

ivana23
fino za nadlakticu

Jel da.
dragoljub dragoljub 00:11 02.02.2008

Re: bar

ivana23

dragoljub

ivana23
fino za nadlakticu
Jel da.



spoljna strana mišice ključ ornamentika oko mišića i ispalo bi kao narukvica,može i na zglobu,uopšte se ne zezam
strava strava 22:47 02.02.2008

Re: bar

meni nesto krvavo izgleda...



Ali ima dosta i plave krvi.
bravar bravar 13:21 01.02.2008

bez naslova

E, stvrano nisam imala pojma o ovom predlogu loga... Cccc, ljutim se na sebe samu - k'o da sam neobavestena, nedajboze.

Dobro je da su ga promenili, jer ni za postansku markicu nije.
metanoia metanoia 13:22 01.02.2008

Ljudi šali te se!

Ljudi, nije valjda ona slika na kraju teksta je bila predlog za logo Eurosong-a, nadam se da sam pogrešno razumeo, jer ako jeste, onda stvarno ne znam koja je komisija bila prvobitno odobrila tako nesto. Ono je smejurija, a gornji logotip je vec bolje resenje.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:27 01.02.2008

Re: Ljudi šali te se!

nažalost, to je bilo rešenje. i boo konkurs. i komisija veoma ozbiljna. delile se i neke pare. sitne.
sada je kapital mnogo veći...
metanoia metanoia 13:33 01.02.2008

Re: Ljudi šalite se!

Užaš, to je vrhunac neukusa i elementarnog nedostatka kreativnosti i ideje uopšte. Kako je samo predlog uopšte ušao u razmatranje... Kakav blam pred ljudima iz Evrope.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:28 01.02.2008

predlog za srspku pesmu za eurosong

ovo izvođenje je nenadjebivo. i na svim jezicima razumljivo

Fembot Fembot 13:48 01.02.2008

Re: predlog za srspku pesmu za eurosong

Srđan Mitrović
ovo izvođenje je nenadjebivo. i na svim jezicima razumljivo



Ne!Ne! I ne! Ovo mora da je neko nasnimio zvuk samo da bi napakostio Jeci, stanarki Karlovacke gimnazije!! Ovo je nemoguce!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:50 01.02.2008

Re: predlog za srspku pesmu za eurosong

ali bar ceo svet razume FALŠIRANJE. tekst nije bitan.

Xenija Xenija 13:53 01.02.2008

Re: predlog za srspku pesmu za eurosong

Srđan Mitrović
ovo izvođenje je nenadjebivo. i na svim jezicima razumljivo


da li je ovo moguće,ljudi moji,kakva ludnica...
Mozaik Mozaik 13:58 01.02.2008

Re: predlog za srspku pesmu za eurosong

Koja katastrofa...
man ray loves me man ray loves me 18:54 01.02.2008

Re: predlog za srspku pesmu za eurosong

Sacekajte malo, dok produva crevo usisivaca...
Stalker Stalker 01:08 02.02.2008

Re: predlog za srspku pesmu za eurosong

Dame i gospodo,
imam veliko zadovoljstvo da vam predstavim umetncu koja će svojim glasom otvoriti ovogodišnji EuroSong.

Predlog organizacionog odbora je da ona u duetu nastupi sa gore već pominjanom J. Usisivač Kerleušom. Na programu će biti najnovija etno'balkanik verzija Karmen.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 01:31 02.02.2008

Re: predlog za srspku pesmu za eurosong

kakav bi to duet bio! VRH brate, srbija!
ovo je omiljeni snimak bebe od Lončara
Stalker Stalker 01:33 02.02.2008

Re: predlog za srspku pesmu za eurosong

Srđan Mitrović
kakav bi to duet bio! VRH brate, srbija!ovo je omiljeni snimak bebe od Lončara

Nemas pojma koliko puta sam vec vrteo ovo. :)))
Mozes li da zamislis otvaranje sa ove dve.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 01:39 02.02.2008

Re: predlog za srspku pesmu za eurosong

nemaš pojima koliko ću ja tek vrteti
pogotovo karleušu.
čak sam i trolovao post kod dušana maljkovića on je veliki fan JK
Stalker Stalker 02:30 02.02.2008

Re: predlog za srspku pesmu za eurosong

Srđan Mitrović
nemaš pojima koliko ću ja tek vrteti pogotovo karleušu. čak sam i trolovao post kod dušana maljkovića on je veliki fan JK

Kerleusa je simbol moderne Srbije.:)))
man ray loves me man ray loves me 14:36 02.02.2008

Re: predlog za srspku pesmu za eurosong

"moj covek bez glasa bez duse bez lica..."
nasla vreca zakrpu.
(da, odslusala sam do kraja. so?)
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:20 02.02.2008

Re: predlog za srspku pesmu za eurosong

(da, odslusala sam do kraja. so?)

svaka čast! j sam zastao pri kraju prvog minuta. ali, pojavio se i spot za ovu pesmu koji je sniman u karlovačkoj gimnaziji:
angie angie 17:25 02.02.2008

Re: predlog za srspku pesmu za eurosong

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUGHHHHHHHHHHHHHHH:((((

jbte Srks, pa ti pocheo da ubijash dukijevim oruzjem:)
nikola svilar nikola svilar 10:47 04.02.2008

KO RADI TAJ I GREŠI ! :-)

ha, ha simpatično Srđane!

Evo verujte mi na reč ovo je prva stvar koju sam poslušao od ove naše renomirane pseudo “umetnice” :))

Ali kod bilo kakvog komentara na ovo što smo čuli ovde treba biti oprezan.

Pošto sam se bavio, doduše davno, ali ne mnogo daaavno – radom u studiju – komponovanje i izvođenje autorske muzike - imam nekog iskustva u tome pa mogu da primetim da se radi o sledećem: neko je snimio probnu, radnu verziju, pokušaj nasnimavanja vokala na instrumentalnu matricu – ukoliko je to bila želja Karl Leuše napravila je debelu grešku – ali ako je to neko snimao bez njenog “blagoslova” - mislim da nije
korektno što se video pojavio.

Svaki iole ozbiljan profesionalni radnik uključen u muzičku produkciju zna da
radne verzije nije preporučljivo snimati za javnost
pogotovo kada vokal ili neko od muzičara ima “loš” dan.

Verujte da ima odličnih pevača koji su nekad nervozni, prehlađeni, ne naspavani, prosto
iz nekog razloga nisu u stanju baš tad da daju 100 posto sebe u snimanje.

Ono što se ceni i što je podložno nekoj kritici jeste završen gotov materijal.

Iz tog razloga neke svoje zvezde, respektabilne muzičare, iz poštovanja nikada nisam želeo da slušam na tonskoj probi prilikom uštimavanja instrumenata, podešavanja volumena razglasa na mikseti itd. (iako sam imao prilike za to) jer je sam nastup – posle tonske probe jeste zapravo ono što oni znaju i nude.

Aposlutno mi ne pada na pamet da branim folk pevačicu Jelenu K. :))))) (Josef K.)

samo svim ljudima koji nemaju iskustva u muzičkom poslu koji ovo već uveliko šalju mejlovima / dobio sam jutros jedan link / da bi se smejali i kritikovali itd. kao da su oni nešto bolji ili pametniji, skrećem pažnju na sledeće:

“TKO RADI TAJ I GRIJEŠI!” :)

Radi "bratije" muzičara, onih koji će u potpunosti razumeti o čemu pričam.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:32 01.02.2008

24

Scena je zamišljena tako da objedinjuje simbole grada - reke, Pobednik, ušće... Izabran je i novi logo - vilinski ključ...
Pripreme za „Pesmu Evrovizije”, koja se od 20. do 24. maja održava u Beogradu, uveliko su u toku. Tim dizajnera razrađuje idejno rešenje scene, turistička organizacija pripema karakteristične suvenire, a slobodnih mesta za taj period, u većini hotela, već nema.


PROFIT - Glavni organizator manifestacije je Radiotelevizija Srbije, a u projekat su uključeni i Grad i država.
- Scena je zamišljena tako da objedinjuje simbole Beograda - reke, Pobednik, ušće... Tim dizajnera sada razrađuje idejno rešenje i prilagođava ga Beogradskoj areni – kaže za „24 sata” Duška Vučinić Lučić, PR Evrosonga.
Zbog priprema za Evroviziju, Beogradska arena biće zatvorena od 14. aprila.
- Tada će početi adaptacija. Bina će biti na istoku, iza nje će se nalaziti „grin rum” (zelena soba - mesto odakle izvođači prate dešavanja) koji će zauzeti deo tribine i hola. Mala sala će biti pretvorena u garderobu i šminkernicu za učesnike. Nije isključeno da će i prostor oko Arene biti preuređen - kaže za „24 sata” Jasmina Krstić, PR Beogradske arene.
Za vreme „Evrosonga” grad domaćin ugostiće oko 2.500 novinara i takmičara iz 43 zemlje, a očekuje se i oko 5.500 „navijača”. Hoteli „Kontinental”, „Holidej in”, „Hajat” i „Hotel in”, u kojima će biti smeštene strane delegacije, rezervisani su još letos, a hoteli u kojima će biti fanovi „Evrovizije” bukirani su u novembru prošle godine. Za nekoliko dana, koliko traje takmičenje, profitiraće cela privreda - ugostitelji, muzeji, taksisti, galerije, a spotovi o Srbiji vrteće se u pedesetak zemalja koje će prenositi takmičenje.
Turistička organizacija Beograda postaviće nekoliko punktova u gradu na kojima će gosti „Pesme Evrovizije” moći da dobiju obaveštenja i brošure kako bi se lakše snašli.
- Na njima će se verovatno prodavati i zvanični suveniri „Evrosonga” (majice, kape, šolje, privesci) na kojima će, pored standardnog loga „Evrosonga”, biti utisnuta i naša zastava i logo. Postoji mogućnost i da se tu prezentuju i tradicionalni suveniri naše zemlje - kaže Duška Vučinić Lučić.

Logo - violinski ključ
Iako je na konkursu za lokalni logo pobedilo idejno rešenje sa šljivom, trubom, usnama i notom, zvanična komisija „Evrosonga” odlučila je da lokalni logo bude rešenje na kome je stilizovan violinski ključ. On je osmišljen po uzoru na slogan „Evrosonga” - „Sliv zvuka”. „Činjenica da se Beograd nalazi na Dunavu i Savi, bila je inspiracija za izgled loga „Evrosonga” - izjavila je ranije Sandra Suša, izvršni producent ove manifestacije. Lokalni logo naći će se svuda gde i zvanični logo „Evrosonga”, počev od legitimacija, brošura, suvenira...
grofisneki grofisneki 13:36 01.02.2008

Re: 24

krades mi izvor informacija
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:37 01.02.2008

Re: 24

krades mi izvor informacija

ne kradem, nego sam inspirisan tvojim komentarom
hvala
grofisneki grofisneki 13:38 01.02.2008

Re: 24

Srđan Mitrović
krades mi izvor informacija ne kradem, nego sam inspirisan tvojim komentarom hvala


ma samo sam se nasalila

molim i drugi put :)
grofisneki grofisneki 13:42 01.02.2008

trolche

e ljudi, predlozila sam se da mi dodele autorki blog, pliz podrzite me, baaaas bih volela ovde da pisem :)
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:43 01.02.2008

Re: trolche

podržao
grofisneki grofisneki 13:45 01.02.2008

Re: trolche

Srđan Mitrović
podržao

merci
Fembot Fembot 13:44 01.02.2008

Izgleda mi kao....

Jako mi se svidja ovaj violinski kljuc ali stvarno brate izgleda nekako krvav!

Cak mi izgleda kao slika iz udzbenika o krvotoku gde se objasnjava kako se krecu arterijska i venska krv. Mozda je ovo samo vidjenje okom hipohondra.....
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:45 01.02.2008

Re: Izgleda mi kao....

pa beograd je srce evrope,

meni se logo veoma dopada.
grofisneki grofisneki 13:47 01.02.2008

Re: Izgleda mi kao....

i meni se dopada, bas mi izgleda veselo tj podseca me na talase, more koje zapljuskuje hridi...
Fembot Fembot 13:55 01.02.2008

Re: Izgleda mi kao....

Srđan Mitrović
pa beograd je srce evrope,


kome pothitno treba ugraditi pejsmejker.
nikolla90 nikolla90 14:03 01.02.2008

Re: Izgleda mi kao....

Ta krv u ovom svetom trenutku, kada nam otimaju Kosovosrcesrbijepopreambuliustava, u stvari predstavlja srBsku žrtvu u golgoti 21. veka, eri tzv. interneta, tzv. mobilnih telefona i tzv. Zapada. Dok plava boja, naravno, predstavlja plač za tom žrtvom.. Živela Srbija!
ivana23 ivana23 14:09 01.02.2008

Re: Izgleda mi kao....

Macak Macak 19:56 01.02.2008

Re: Izgleda mi kao....

Fembot

Jako mi se svidja ovaj violinski kljuc ali stvarno brate izgleda nekako krvav!

Cak mi izgleda kao slika iz udzbenika o krvotoku gde se objasnjava kako se krecu arterijska i venska krv. Mozda je ovo samo vidjenje okom hipohondra.....



Da, a meni se pre matchuje sa sloganom :"Srbija krvari, ali s pesmom na usnama"
Laudanum Laudanum 14:16 01.02.2008

Pitanje

Kako opisati državu kojoj je Evrovizija glavni kulturni, politicki, ekonomski i drustveni događaj godine?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:19 01.02.2008

Re: Pitanje

ludilo
toltek toltek 16:45 01.02.2008

Kako kinezi osmisljavaju logo :)

vidomir pavlovic vidomir pavlovic 18:16 01.02.2008

NE RAZUMEM ?

Al nema veze !
JJ Beba JJ Beba 18:27 01.02.2008

Re: Kako kinezi osmisljavaju logo :)

tako, na kraju se ipak ispostavilo da je ceo konkurs vezan za vizuelni identitet festivala bio farsa. I gle čuda, logo je uradio Boris Milljković sa svojim kreativnim timom

zašto nisam iznenađena?


boris i sakan

lepše je sa kulturom
:)
ivana23 ivana23 18:29 01.02.2008

Re: NE RAZUMEM ?

vidomir pavlovic
Al nema veze !

Sta vidomire, sta ne razumes
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 18:33 01.02.2008

Re: NE RAZUMEM ?

Zna gazda bloga, kako si ti jel se raduješ što ćeš uskoro biti VIP!
Da ti drug Vidomir kaže nešto : Zaslužila si to čestitim radom, slikama, dovitljivošću, svaka čast!
SRETNO TI BILO
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 19:23 01.02.2008

Re: NE RAZUMEM ?

Zna gazda bloga

ne zna ni gazda bloga
ivana23 ivana23 19:40 01.02.2008

Re: NE RAZUMEM ?

Srđan Mitrović
Zna gazda bloga
ne zna ni gazda bloga


toltek toltek 20:06 01.02.2008

Re: NE RAZUMEM ?

Glupost. Stiglo mi na mail, pa ko velim da podelim sa vama, ima neke dodirne tacke sa temom.
Sad se kajem, nisam imao nameru da vredjam bilo cija osecanja.

A Srdjanov blog je stvarno odlican, vec sam ga preporucio.
Prisetio sam se kampanje protiv starog logoa, sa sve sljivom, bilo i neko potpisivanje protiv njega.
Nemoj da ti bude zao tih likova iz komisije sto su izabrali onakav stari logo. Kad su mogli onako da izaberu, nisu ni oni skroz cisti.
Mala Ramona Mala Ramona 20:49 01.02.2008

Re: NE RAZUMEM ?

Srđan Mitrović

Ode šljiva



A šta mi sad da radimo?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:10 02.02.2008

Re: NE RAZUMEM ?

A Srdjanov blog je stvarno odlican, vec sam ga preporucio.

a ja preporučio komentar )
ako je ta akcija pljuvanja starog logoa imalo uticala da se isti promeni, onda možemo da budemo zadovoljni. ja se samo plašim da je to sve bila smišljena akcija iza koje stoji lova. podela plena. svako svome i svi zadovoljni.
zanima me kako je sad odjednom izabran logo bez konkursa.
JJ Beba JJ Beba 00:25 02.02.2008

Re: NE RAZUMEM ?

ja se samo plašim da je to sve bila smišljena akcija iza koje stoji lova. podela plena. svako svome i svi zadovoljni.
zanima me kako je sad odjednom izabran logo bez konkursa.

nemoj da se plašiš, srđane, tako je bio :)
jer tako to rade oni. pa zar tolika lova da prođe bez njih? ne može!!!!! - urla sakan, ne dam!!!!
dragoljub dragoljub 00:31 02.02.2008

Re: Kako kinezi osmisljavaju logo :)

jasna asocijacija na događaje na tjenanmen-u
tripraseta tripraseta 06:00 04.02.2008

Re: Kako kinezi osmisljavaju logo :)

JJ Beba

boris i sakan


pa da znas da lice
dragoljub dragoljub 00:29 02.02.2008

klasičan primer

mi smo uvek imali dobar grafički dizajn,tako i sada kad su oba rešenja jedno pored drugog prosto može da služi kao školski primer profesionalno dobro odrađene ideje i diletantizma,kritike uvezi asociranja crvene boje na krv stoje i verujem da bi jednostavnom zamenom mesta crvene i plave boje problem bio rešen ,mada ostavljam mogućnost da bi tu moglo da dođe do nekog kolorističkog nesklada što može da se vidi jedino eksperimentom,ali sve u svemu rad je kvalitetan,što se tiče drugog rada on nije diletantski po pitanju tehnike autora već zbog pristupa temi tj. neshvatanja veličine događaja kod samog autora,vidi se da autor poznaje stilizaciju ,dobro barata koloritom i kompozicijom i sad je tu caka napravio je odličnu ilustraciju za neki intermeco na tv. ili za udžbenik ali očajnu kreaciju za jedan internacionalni događaj i u tome se ogleda diletantizam njegov i onih koji su ocenjivali
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:44 02.02.2008

Re: klasičan primer

klasičan primer

potpuno tačno. mislim da bi ovo moralo da uđe u udženike koji se bave dizajnom.
dragoljub dragoljub 01:15 02.02.2008

Re: klasičan primer

potpuno tačno. mislim da bi ovo moralo da uđe u udženike koji se bave dizajnom.

i kao klasičan primer protekcionizma
angie angie 01:49 02.02.2008

Re: klasičan primer

potpuno tačno. mislim da bi ovo moralo da uđe u udženike koji se bave dizajnom.
i kao klasičan primer protekcionizma



samo da vam kazem da se kod nas grafichki dizajn odlichno predaje- ovi primeri su odraz svega shto se kod nas deshava i to je to.

A da ima ko da uradi kako treba- ima, za ovakve potrebe se obichno radi po pozivu- poshto su kiksevi i propusti nedopustivi,9 mislim, nije ideja da se izabere najbolji od loshih, nego da uradi provereni majstor), al eto uoopsss.
dragoljub dragoljub 02:21 02.02.2008

Re: klasičan primer

al eto uoopsss.


u onoj jugoslaviji se radilo na dva načina izlazili su konkursi i ili po pozivu i tu se nije radilo po protekciji (kad su u pitanju međunarodni događaji)a uvek smo imali kvalitetne dizajnere svih disciplina samo ovde je u pitanju provincijalizam udružen sa seljacizmom i ostalim sranjizmima sad kakvo je trnutno stanje po akademijama neznam
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 01:51 02.02.2008

Kad je sljiva nek je zlatna

Farsa! Farsa! Farsa!
Kao i reality show "Evropsko lice" - najjeftiniji reality show sa javnim licnostima na svetu.
Logo sa infantilnom sljivcigom koji nasu drzavu prikazuje kao trubu, sumnjivo je i komentarisati. Na power point prezentaciji koja je kruzila netom, mogli smo da vidimo odbijene predloge. Kazes: jadan ziri... i stvarno jadan. Izabrali su parodiju na zadatu temu. A onda se tu jos pojavila i Marija, da nas sve napravi budalama. Uopste ne ulazim u njena gradjanska prava. Moze da glasa za koga hoce, i da se kandiduje, ako hoce, moze da peva na bilo cijoj predizbornoj konvenciji, kao i na bilo cijoj svadbi i moze da reklamira sta hoce, ali... kako je moguce da nekim Eurosong statutom nije definisano logicko-eticko pravilo da se pesma koja je zvanicni pobednik Eurosonga, makar tih godinu dana dok to jeste, NE SME KORISTITI U PROPAGANDNE SVRHE?! Ni za zvake, a ne za politicku stranku.
Verovatno da im nije palo na pamet da bi se bilo ko usudio da tako nesto uradi!
Prvog dana kako se Marija vratila iz Finske pocela je pijacarska rasprava i prepucavanje izmedju Tijanica i njenog menadzera... Citava stvar je odjednom postala prljava, kao formiranje vlade, u najmanju ruku...i uopste, sve sto smo do sada uradili na organizaciji Evrovizije, a to je gomila skandala, dokazuje da smo drustvo koje nije u stanju da napravi ni izbor za pesmu Evrope, a ne evropski izbor ozbiljnije vrste... Ovo ne govorim s nekim politickim predznakom. Samo mi je jako zao sto se sve to tako glupo dogadja, jer volim Evroviziju i jer sam se veoma mnogo radovala njenom dolasku u nas grad. Eurosong je, bar se tako cini, jedna demokratska institucija. Nije eksplicitno politican, i ako u njemu svakako ima i tih elemenata. Pretvoriti ga u gomilu politickih igara, znaci pokazati da si ostao bez ikakvog smisla za humor, bez ukusa i bez radosti.
Sad mi se cini da ce taj dogadjaj prerasti u neki nevidjen horor.

A tebi, Srdjane, evo preporuke.
Pozz.

m.

p.s. I tebi hvala na preporuci za jos neke strane ovog sajta. :))))
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 01:59 02.02.2008

Molitva za predizbornu cutnju

Ah, da... Umalo da zaboravim...
Zanima me:
Da li se pod novonastalim uslovima slusanje i javno emitovanje MOLITVE racuna kao krsenje predizborne cutnje?

Ovo me stvarno kopka. Pa ako ima neko ko se razume u te stvari... bicu krajnje zahvalna na odgovoru.
angie angie 02:18 02.02.2008

Re: Molitva za predizbornu cutnju

ja bih to kapirala ovako- ako je to sad zvanichna himna stranke koju msh podrzava, a svakko je aluzija na istu, ne bi trebalo da se pushta.
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 02:29 02.02.2008

Re: Molitva za predizbornu cutnju

ja bih to kapirala ovako- ako je to sad zvanichna himna stranke koju msh podrzava, a svakko je aluzija na istu, ne bi trebalo da se pushta.


Da, valjda. Nije trebalo ni da je peva u okviru njihove kampanje... Ali, kad vec jeste... Onda... Kako se zakon odnosi prema tome, naprimer?
Potpuno bizarna situacija.
angie angie 02:33 02.02.2008

Re: Molitva za predizbornu cutnju

Potpuno bizarna situacija.


lukava
JJ Beba JJ Beba 02:41 02.02.2008

Re: Kad je sljiva nek je zlatna

njenog menadzera...

a ko je i kakv je menadžer taj saša mirković dovoljno je da ga samo pogledate. Videla ga jednom kako izlazi iz sedišta SPSa na Studenskom trgu i ljubi se sa Mrkonjom fuuuuuuuuuuuuuuuuuj prizor.
pazite, prezirem Tijanića al je sasvim u parvu što neće da priča sa tim likom. Ono što o tom menadžeru mislim nije za pisanje al tek ono što pišem nije sa priču, bljaaaaaaak
:)
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 08:49 02.02.2008

NEZNA NI GAZDA..

...BLOGA?
Pa gde je moja slika ?
Pozdrav
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 09:00 02.02.2008

Re: Kad je sljiva nek je zlatna

p.s. I tebi hvala na preporuci za jos neke strane ovog sajta. :))))

nema na čemu. nadam se daće od toga nešto i ispasti korisno.
šta da ti kažem, kad me neko pita jel imaš brata ili sestru, ja kažem "imam sestre bogavac"
ja takođe volim evroviziju i starno je gadno što se ovo dešava i to kod nas. najgadnije je korišćenje pesme za koju su glasali evropljani i koja je zvanično PESMA EVROVIZIJE u poliičke svrhe.
tu se slažem sa tijanićem (bože,kako ovo gadno zvuči) da marije ne peva na eurosongu u areni.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 09:01 02.02.2008

Re: Molitva za predizbornu cutnju

Da li se pod novonastalim uslovima slusanje i javno emitovanje MOLITVE racuna kao krsenje predizborne cutnje?

mislim da da. ogadila mi pesmu za ceo život.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 09:02 02.02.2008

Re: NEZNA NI GAZDA..

Pa gde je moja slika ?

opet sa zbunjen, stvarno
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 12:11 02.02.2008

Re: NEZNA NI GAZDA..

Okačio sam jednu sliku sa preuveličanim sisama kao šalu pošto je Jelica spomenula sise. Ako neznaš onda mi stvarno nije jasno gde bi mogla biti...

Ali nema veze bitno je da se družimo?

Bilo je i pitanje:

Da li Marija treba da otvori evrosong ili ne ?
Ko je u pravu ona ili Tijanić?
Tebe pitam jer si se dokazao kao stručnjak za tu oblast!

Pozdrav
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:16 02.02.2008

Re: NEZNA NI GAZDA..

ja video sliku, i super je- verovatno je supermod skinuo ja to ne bih,al ajd sada.
u pravu si, nema veze, važno je da se sružimo...

da odgovorim na pitanja:
- Marija ne treba da otvori evrosong
- niko nije u pravu. oboje veoma greše

Fala za ovo "stručnjak" oblast je vrlo zanimljiva i inspirativna. a i nekako pratim je od malena.
tripraseta tripraseta 05:57 04.02.2008

Re: NEZNA NI GAZDA..

Srđan Mitrović

opet sa zbunjen, stvarno


ako si ti (opet) zbunjen, ko je onda lud? opet!
nikola svilar nikola svilar 11:00 04.02.2008

Re: Kad je sljiva nek je zlatna

Farsa! Farsa! Farsa!
Kao i reality show "Evropsko lice" - najjeftiniji reality show sa javnim licnostima na svetu.
Logo sa infantilnom sljivcigom koji nasu drzavu prikazuje kao trubu, sumnjivo je i komentarisati. Na power point prezentaciji koja je kruzila netom, mogli smo da vidimo odbijene predloge. Kazes: jadan ziri... i stvarno jadan. Izabrali su parodiju na zadatu temu. A onda se tu jos pojavila i Marija, da nas sve napravi budalama. Uopste ne ulazim u njena gradjanska prava. Moze da glasa za koga hoce, i da se kandiduje, ako hoce, moze da peva na bilo cijoj predizbornoj konvenciji, kao i na bilo cijoj svadbi i moze da reklamira sta hoce, ali... kako je moguce da nekim Eurosong statutom nije definisano logicko-eticko pravilo da se pesma koja je zvanicni pobednik Eurosonga, makar tih godinu dana dok to jeste, NE SME KORISTITI U PROPAGANDNE SVRHE?! Ni za zvake, a ne za politicku stranku.
Verovatno da im nije palo na pamet da bi se bilo ko usudio da tako nesto uradi!
Prvog dana kako se Marija vratila iz Finske pocela je pijacarska rasprava i prepucavanje izmedju Tijanica i njenog menadzera... Citava stvar je odjednom postala prljava, kao formiranje vlade, u najmanju ruku...i uopste, sve sto smo do sada uradili na organizaciji Evrovizije, a to je gomila skandala, dokazuje da smo drustvo koje nije u stanju da napravi ni izbor za pesmu Evrope, a ne evropski izbor ozbiljnije vrste... Ovo ne govorim s nekim politickim predznakom. Samo mi je jako zao sto se sve to tako glupo dogadja, jer volim Evroviziju i jer sam se veoma mnogo radovala njenom dolasku u nas grad. Eurosong je, bar se tako cini, jedna demokratska institucija. Nije eksplicitno politican, i ako u njemu svakako ima i tih elemenata. Pretvoriti ga u gomilu politickih igara, znaci pokazati da si ostao bez ikakvog smisla za humor, bez ukusa i bez radosti.
Sad mi se cini da ce taj dogadjaj prerasti u neki nevidjen horor
.

Ljudi, šta je ovo?
Ko je ovo napisao?
Zaboga, Minja kako se usuđujete da mi kradete misli?!!

:)))))
ha, ha

Šalim se, potpisujem sve i jednu reč!
Pozz

strava strava 22:42 02.02.2008

Šliva, rakija

Pa nismo mi poznati toliko po šljivama , pekmez se odavno ne pravi, šlive se odavno ne suše na tradicionalan način, a nesto se nismo proslavili ni industrijskim sušenjem šljiva, jedino sto je ostalo to je srpska šljivovica i to je srpski brend. Zato bi Srbi trebali da imaju što više raznih tkz kulturnih manifestacija gde bi strancima bilo omogućeno da konzmiraju ovaj srpski "čarobni napitak". Mislim da je jedna Guča stvarno premalo.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:22 03.02.2008

au...

ala prsti krv na sve strane od violinskog kljuca, a?! sto plava sto ova nasa, crvena ;-)
a kad ce nas izbor za euro pesmu? to volim da gledam!
a spot JK, no comment. ne znam samo ko je ta plava trandza u halterima?

edit: upravo sam pronasla ovo ))))


Sloven Sloven 15:15 03.02.2008

Šljiva

U govno je stala moja šljiva


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana