Društvo| Satira| Sex

Čedi Jovanoviću ponuđena uloga u porniću

Predrag Azdejković RSS / 29.08.2012. u 18:53

 15580.jpg

Nakon golišavih fotografija iz Južne Amerike, Čedomir Jovanović je dobio ponudu od Vivid Entertainmenta da glumi u porno filmu za 10 miliona dolara.

Zgodnom opozicionaru ponuđena je pozamašna suma da se skroz skine pred kamerama, navodi sajt TMZ koji je imao uvid u pismo Stiva Hirša, čelnika Vivid Entertainmenta.

U pismu Hirš razrađuje ideju o filmu „On the top with Cheda" koji opisuje kao „seksi visokobudžetni film za odrasle za primesama politike" koji bi Čedomira učinio „najšmekerskijim opozicionarem svih vremena".

„Naravno, i 'mali Čeda' bi se pojavio ali Vas uveravamo da bi seks scena bila lepo napisana i 'politička moć' ne bi bila umanjena ni na koji način".

Ponuda je poslata istog dana kada je Kurir objavio golišave fotografije Čedomira Jovanovića iz Južne Amerike.

Samo nekoliko dana pre sličnu „nepristojnu" ponudu dobio je i princ Hari, ali ju je odbio. Nadamo se da to neće biti slučaj i sa Čedomirom Jovanovićem i da ćemo uskoro imati prilike da vidimo njegovu „političku moć" na delu.

Predrag Azdejković
www.azdejkovic.com

Atačmenti



Komentari (73)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

automatic automatic 18:58 29.08.2012

.

ja mislim da je putinov veci od cedinog...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 19:36 29.08.2012

Re: .

A Boris Tadić u depresiji jer ga niko ne zove od kad se skinuo u kupaće gaće...
automatic automatic 20:27 29.08.2012

Re: .

dobra ti je ova montaza, samo si zaboravio sat, a covek voli satove...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 20:37 29.08.2012

Re: .

zna čovek red... skinuo sat, kao što se skidaju čarape pre ulaska u krevet!!!
automatic automatic 22:16 29.08.2012

Re: .


pise da je slikano na -35 stepeni. kako covek moze go da podnese tako nisku temperaturu? mora da je koristio neka stimulativna sredstva spravljena u juznoj americi. zlobnici pricaju da je ovaj snimak nacinio saric.
a ldp sledeci put da se otvori za majstora za fotosop, a ne ovako da neki amater uneredi cedu po bubrezima i slezini...
Dr M Dr M 19:09 29.08.2012

Najnovija vest


Iz krugova bliskih g. Jovanoviću rečeno nam je da će ponuda g. Hirša biti odbijena jer g. Jovanović već ima dugogodišnji ugovor, produžen nedavno za još 4 godine, sa eminentnim producentom, specijalizovanim za sado-mazo sadržaje, " Laži i prevare, inc."
predatortz predatortz 19:18 29.08.2012

Refleks

Kada pročitam neko štivo koje je miks Kurira i E novina, dobijem nagon da branim čak i Čedomira Jovanovića!

Ne kontam ja ove nove slobode izražavanja. Ok, političar jeste javna ličnost, ok je oplesti po njemu. Naročito ako za to imaš neke argumente...

Ali, ovo...

Ovo je razvlačenje čoveka po prašini.
Po principu može mi se
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 19:35 29.08.2012

Re: Refleks

Ovo je razvlačenje čoveka po prašini.


Zašto? Ne razumem!
bratja_vukojebitj bratja_vukojebitj 20:19 29.08.2012

Peđa

Lik kreiran na tv-u, u americkim serijama, simpatični pederčić pun života i humora, potpuno civilizovan i socijalizovan, liči mi na ulogu koju ti, Peđa, glumiš ovde, na ovom blogu. Takve uloge u stvarnosti nema. U stvarnom životu postoje homoseksualci od krvi i i mesa, obični ljudi kao i svi mi.

Ima li ih u tvojim postovima?

Postojiš ti na ovom blogu; vrlo si društven nick(verujem da si takav i privatno),ali si i pakostan do srži: preterano si loš s onima, s kojima si nekad bio preterano dobar.

Skroz si takav - preteran!

Za kraj, zapisi ovu mantru, bar sto puta: provokacija je dobra, samo ako imaš mere!

Jer ti je nemaš.

PS. Da se razumemo, Čeda je političar za koga nikad, nikad, nikad neću glasati!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 20:41 29.08.2012

Re: Peđa

Skroz si takav - preteran!


Filip2412 Filip2412 21:02 29.08.2012

Re: Peđa

Skroz si takav - preteran!
zabava i shala, ne vidim sta je problem
bratja_vukojebitj bratja_vukojebitj 21:11 29.08.2012

Re: Peđa

Filip2412
zabava i shala, ne vidim sta je problem


Ružne navike su problem, a humor mu i nije neki. Da me je nasmejao, makar malo, sve bih mu oprostio.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 21:12 29.08.2012

Re: Peđa

Pare od ulaznice ne vraćam!!!

NO MONEY BACK GUARANTY!!!
predatortz predatortz 21:15 29.08.2012

Re: Peđa

Predrag Azdejković
Pare od ulaznice ne vraćam!!!

NO MONEY BACK GUARANTY!!!



Ma nema veze, nije sve u lovi...

Ti mu dođeš kao Đole Balašević:

Prvo im pevaš ode, pa kad osetiš da su u silaznoj putanji sprdaš se sa njima...
bratja_vukojebitj bratja_vukojebitj 21:24 29.08.2012

Re: Peđa

Pare od ulaznice ne vraćam!!!

NO MONEY BACK GUARANTY!!!


Nisam siguran da je ovo tvoj šou, a i da jeste, onda je već sto puta viđena repriza.
nsarski nsarski 21:37 29.08.2012

Eeeeeeeeeeeeeeeeee

NO MONEY BACK GUARANTY!!!

Dva "e": guarantee
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:28 29.08.2012

Re: Refleks

Ovo je razvlačenje čoveka po prašini.
Po principu može mi se


Peđa kaže da nije...nizbrdo:


Koliko poznajem sebe, rekao bih da branim/napadam određena ponašanja, izjave i dela, a da ne branim/napadam ličnosti!
buba_truba buba_truba 10:34 30.08.2012

Re: Peđa

Filip2412
Skroz si takav - preteran!
zabava i shala, ne vidim sta je problem

Može biti da sam ja operisana od smisla za humor, ali meni ovde baš ništa nije ni zabavno ni šaljivo.
mmjjmm mmjjmm 11:38 30.08.2012

Re: Refleks

Po principu može mi se


može se i nemačkom Špiglu

http://www.spiegel.de/politik/ausland/politiker-in-serbien-schwelgen-im-luxus-und-machen-teuren-urlaub-a-852762.html

tu je čedomir u dobrom društvu (tadć, obradović, šutanovac), uz podatke o katastrofalnoj finansijskoj situaciji države (budžetski deficit itd.)

cela priča mi liči na situaciju u kojoj sam se našla pre skoro trideset godina, na nekoj letnjoj školi u Nemačkoj: učesnica iz siromašne afričke zemlje svakodnevno je dovlačila kese i kese iz šopinga u obližnjem gradiću. učesnici iz bogatijih zemalja su skupljali račune iz knjižara (samo svoje, nikako tuđe) da bi ih posledili poreskom savetniku i oslobodili se (dela) nekog poreza.
tmrnsk tmrnsk 08:53 31.08.2012

Re: Refleks

predatortz
Ovo je razvlačenje čoveka po prašini.


Ne treba ništa ni da se piše o ovome, dovoljna je slika. Da li je to fotošopontaža?
Ko je to slikao? Paparaco neki akonkangvanski? Ili su to slikali Čedini prijatelji-planinari, a on sam pustio da slika bude objavljena...

Zar Čeda ne liči na onu Loto-devojku, kojoj su kućni snimci "pobegli" na Internet? Možda su im i motivi isti...
Filip2412 Filip2412 19:28 29.08.2012

...

prvo sto mi palo na pamet: fala bogu da bar jedan od tih politicara trosi "tesko stecenu" kintu na nesto lepo i zdravo
arianna arianna 19:53 29.08.2012

Re: ...

meni prvo pade na pamet trudnica, dete i kontejneri<<<<

kakve to ima veze sa Akonkagvom i onih 120.000 dolara sto pisalo po novinama, nikako mi nije jasno

ne idu mi asocijacije ovih dana
Filip2412 Filip2412 21:03 29.08.2012

Re: ...

meni prvo pade na pamet trudnica, dete i kontejneri<<<<
jebiga to jeste, ali barem nije uhvacen kako se alkoholise i prostituise sa tim parama, generalno, on je sitna opozicija tako da je na njemu odgovornost jedino prema malom broju svojih biraca
gedza.73 gedza.73 21:12 29.08.2012

Re: Peđa

prvo sto mi palo na pamet

Bahatost za sve pare.
Eee, gedžo, somino. 'ebala te demokratija.




arianna arianna 21:17 29.08.2012

Re: ...

jebiga to jeste, ali barem nije uhvacen kako se alkoholise i prostituise sa tim parama, generalno, on je sitna opozicija tako da je na njemu odgovornost jedino prema malom broju svojih biraca


vise se ne zna ko je sitan, a ko krupan
evo jedan moj kolega upravo je iskomentarisao linkovanu vest o Juznoj Americi

"JEDAN JE CEDA,SVE DRUGO JE SITNA BORANIJA STO BI SE REKLO,TOLIKO OD MENE..."


i matira me covek .... nit' da odgovorim, nit' da precutim
Filip2412 Filip2412 21:20 29.08.2012

Re: ...

vise se ne zna ko je sitan, a ko krupan
da, odavno izgleda kao da su svi u dilu...

zato i kazem da od glasanja nema vajde, tamo se uzdam jedino u neke nevladine organizacije, ljude koji se samoorganizuju i pokusavaju nesto da urade
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:24 29.08.2012

Re: ...

Bre, Peđice, ja izedoh ovde onoliku vatru od tebe i BS posle prošlih izbora, izvređaste me braneći Sv. Čedu Jednog i Jedinog, on pa bog...i šta sad? Progledali?
I, ko je bio u pravu?
predatortz predatortz 21:28 29.08.2012

Re: ...

Jelica Greganović
Bre, Peđice, pa izedoh onoliku vatru od tebe i BS posle prošlih izbora, izvređaste me braneći Sv. Čedu Jednog i Jedinog, on pa bog...i šta sad? Progledali?
I, ko je bio u pravu?


BS! Ona je uvek u pravu!
I kad je za Čedu, i kad je protiv Čede, i kad piše za Poglede, i kad pljuje po nacionalistima...
Filip2412 Filip2412 21:36 29.08.2012

Re: ...

...i šta sad? Progledali?
A jel Ceda treba da se uvredi na ovaj Pedjin post? Zasto?

pa nije Cheda patrijarh da se vredja na ovako nesto
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 21:39 29.08.2012

Re: ...

Jelica Greganović
Bre, Peđice, ja izedoh ovde onoliku vatru od tebe i BS posle prošlih izbora, izvređaste me braneći Sv. Čedu Jednog i Jedinog, on pa bog...i šta sad?


Koliko poznajem sebe, rekao bih da branim/napadam određena ponašanja, izjave i dela, a da ne branim/napadam ličnosti!
gedza.73 gedza.73 21:46 29.08.2012

Re: ...

A jel Ceda treba da se uvredi na ovaj Pedjin post? Zasto?




Bolje jebač nego lopov.

Mada,, kad bolje razmislim sve mi deluje da oni nas i karaju i kradu.
Biseksualija jedna.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:00 29.08.2012

Re: ...

Koliko poznajem sebe, rekao bih da branim/napadam određena ponašanja, izjave i dela, a da ne branim/napadam ličnosti!

Peđice, o tom ti i pričam...daklem, ko je bio u pravu?
bratja_vukojebitj bratja_vukojebitj 22:04 29.08.2012

Re: ...

Koliko poznajem sebe, rekao bih da branim/napadam određena ponašanja, izjave i dela, a da ne branim/napadam ličnosti!


Koliko ja poznajem tebe, zamišljam naslov, koji nas čeka kad "raskineš" sa JK:

Čuvena folk diva zajahala petoricu telohranitelja, istovremeno!
expolicajac expolicajac 22:23 29.08.2012

Re: ...

Jelica Greganović
Koliko poznajem sebe, rekao bih da branim/napadam određena ponašanja, izjave i dela, a da ne branim/napadam ličnosti!

Peđice, o tom ti i pričam...daklem, ko je bio u pravu?


Lakše je bilo priznati da je homoseksualac.
Tvrd je orah ovaj Peša opsssss izvini Peđa
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:23 29.08.2012

Re: ...

A jel Ceda treba da se uvredi na ovaj Pedjin post? Zasto?
pa nije Cheda patrijarh da se vredja na ovako nesto

To me briga onoliko. To ti pitaj Peđu, Čedu, patrijarha...mene to ne zanima.
predatortz predatortz 22:26 29.08.2012

Re: ...

Tvrd je orah ovaj Peša opsssss izvini Peđa


Homofobija! Homofobija!
I ovakvi treba da obezbeđuju paradu!
expolicajac expolicajac 22:29 29.08.2012

Re: ...

predatortz
Tvrd je orah ovaj Peša opsssss izvini Peđa


Homofobija! Homofobija!
I ovakvi treba da obezbeđuju paradu!


Ja ću uvek da branim Peđino pravo na seksualnu orijentaciju, ali nikad neću da branim njegovu nespremnost da kaže istinu.
Jel Jeca u pravu. JESTE. Pa što joj to ne kaže.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:30 29.08.2012

Re: ...

Ex, ne bih se ja istinom gađala, od nje koprivnjaču dobijam još od pomenutog doba...tad se toliko ovde istinomerilo, istinijalo, istinom mlatilo naokolo...ja bih samo ono što sam pitala...
expolicajac expolicajac 22:32 29.08.2012

Re: ...

Jelica Greganović
Ex, ne bih se ja istinom gađala, od nje koprivnjaču dobijam još od pomenutog doba...tad se toliko ovde istinomerilo, istinijalo, istinom mlatilo naokolo...ja bih samo ono što sam pitala...

Filip2412 Filip2412 22:34 29.08.2012

Re: ...

To me briga onoliko. To ti pitaj Peđu, Čedu, patrijarha...mene to ne zanima.
ali iskreno, ja nisam tekst shvatio kao vredjanje lika i dela, cak ni kao sitno podjebavanje... obicna zabava i shala - ne preterano duhovita al jebga sad sta je tu je

mislim, sto bi se iko uvredio da ga zovu da snima film
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:35 29.08.2012

Re: ...

bolid1 bolid1 23:38 29.08.2012

Re: ...

Jukie Jukie 23:50 29.08.2012

Re: ...

bratja_vukojebitj
Čuvena folk diva zajahala petoricu telohranitelja, istovremeno!

Ovaj link ti ne radi...
cult cult 00:19 30.08.2012

Re: ...

predatortz
Jelica Greganović
Bre, Peđice, pa izedoh onoliku vatru od tebe i BS posle prošlih izbora, izvređaste me braneći Sv. Čedu Jednog i Jedinog, on pa bog...i šta sad? Progledali?
I, ko je bio u pravu?


BS! Ona je uvek u pravu!
I kad je za Čedu, i kad je protiv Čede, i kad piše za Poglede, i kad pljuje po nacionalistima...


Predatore, tvoje razumevanje liberal-ngo fenseraja ide do same srži.
number42 number42 21:46 29.08.2012

i

lajk!
za asimetricno depiliran patriotski grud
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 21:55 29.08.2012

Re: i

telo je pozajmio Rocco Siffredi
appendix appendix 22:04 29.08.2012

Re: i

telo je pozajmio Rocco Siffredi



freehand freehand 23:01 29.08.2012

Laže Kurir

Kao "Goli Čeda" a on - pantalone!
I tu Peđa pukne.
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:45 30.08.2012

Re: Laže Kurir

Ako u Sloveniji bude ova kandidatkinja izabrana za predsednicu, možemo očekivati da se odnosi Srbije i Slovenije dramatično poboljšaju.



Peđice, ja još uvek čekam odgovor...i ko je bio u pravu?
predatortz predatortz 11:46 30.08.2012

Re: Laže Kurir

Ako u Sloveniji bude ova kandidatkinja izabrana za predsednicu, možemo očekivati da se odnosi dramatično poboljšaju. Bilateralni.



Pa ko da za ovu ne glasa, sestro slatka!
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:49 30.08.2012

Re: Laže Kurir

Martina Valenčič, preduzetnica, slikala za gola za kalendar, ovaj...ali kaže da to nije običan kalendar, nego da je mističan
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 12:05 30.08.2012

Re: Laže Kurir

i ko je bio u pravu?


Ivica Dačić
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:44 30.08.2012

Re: Laže Kurir

i ko je bio u pravu?


Ivica Dačić

To nije bilo pitanje, Peđice, on nije učestvovao u diskusijama na koje se odnosi moje pitanje. Dakle, ajmo opet...i ko je bio u pravu?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 12:51 30.08.2012

Re: Laže Kurir

Ja nemam pojma o čemu ti pričaš...

Daj link...
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:27 30.08.2012

Re: Laže Kurir

Ja nemam pojma o čemu ti pričaš...

Daj link...

E, pa Peđa, ako se ti ne sećaš šta si pisao i kako si se uvlačio i Čedi i LDP-u, sa sve BS, onda nema linka koji će ti pomoći da se setiš onoga što si odlučio da zaboraviš. Al dobro je da se ostali sećaju.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 13:50 30.08.2012

Re: Laže Kurir

E, pa Peđa, ako se ti ne sećaš šta si pisao i kako si se uvlačio i Čedi i LDP-u


Zaboravljaš da smo u to vreme profil delili Boban i ja... tako da... uvlačenje bilo kome ne liči na mene...
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:16 30.08.2012

Re: Laže Kurir

Zaboravljaš da smo u to vreme profil delili Boban i ja... tako da... uvlačenje bilo kome ne liči na mene...

Ne zaboravljam, ali tada više niste delili blog.
buba_truba buba_truba 15:42 30.08.2012

Re: Laže Kurir

Jelica
Peđa
..........

...........

Au, kad Jelica do'vati, k'o zmija žabu... e ovo mi već jeste zabavno.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 16:14 30.08.2012

Re: Laže Kurir

Ne zaboravljam, ali tada više niste delili blog.


Onda ostaje argument koji koriste sve zvezde kad im se golišave slike nađu na netu: hakovali mi nalog na blogu!

Boban i ja smo delili nalog do 04.10.2008. godine - izbori su bili pre toga?
nsarski nsarski 16:41 30.08.2012

Re: Laže Kurir

Zaboravljaš da smo u to vreme profil delili Boban i ja... tako da... uvlačenje bilo kome ne liči na mene...


Nači, u pitanju su greške prethodne vlade?! Nazdravlje.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:08 31.08.2012

Re: Laže Kurir


Onda ostaje argument koji koriste sve zvezde kad im se golišave slike nađu na netu: hakovali mi nalog na blogu!

I tako sve vreme do onomad...
predatortz predatortz 09:18 30.08.2012

Van konteksta

Peđa, dopada mi se ona izjava koju si dao o Paradi.
To i jeste guranje prsta u oko... Totalno je neracionalno insistirati na nečemu što ljude iritira, umesto da se traži način da se problemi zajednice rešavaju institucionalno.
expolicajac expolicajac 09:22 30.08.2012

Re: Van konteksta

predatortz
Peđa, dopada mi se ona izjava koju si dao o Paradi.
To i jeste guranje prsta u oko... Totalno je neracionalno insistirati na nečemu što ljude iritira, umesto da se traži način da se problemi zajednice rešavaju institucionalno.

Čitaš Danas
predatortz predatortz 09:23 30.08.2012

Re: Van konteksta

expolicajac
predatortz
Peđa, dopada mi se ona izjava koju si dao o Paradi.
To i jeste guranje prsta u oko... Totalno je neracionalno insistirati na nečemu što ljude iritira, umesto da se traži način da se problemi zajednice rešavaju institucionalno.

Čitaš Danas


Čitam svaki dan
expolicajac expolicajac 09:25 30.08.2012

Re: Van konteksta

predatortz
expolicajac
predatortz
Peđa, dopada mi se ona izjava koju si dao o Paradi.
To i jeste guranje prsta u oko... Totalno je neracionalno insistirati na nečemu što ljude iritira, umesto da se traži način da se problemi zajednice rešavaju institucionalno.

Čitaš Danas


Čitam svaki dan

Plašim se da ne dobiješ "danas" na mozgu
predatortz predatortz 09:28 30.08.2012

Re: Van konteksta

expolicajac
predatortz
expolicajac
predatortz
Peđa, dopada mi se ona izjava koju si dao o Paradi.
To i jeste guranje prsta u oko... Totalno je neracionalno insistirati na nečemu što ljude iritira, umesto da se traži način da se problemi zajednice rešavaju institucionalno.

Čitaš Danas


Čitam svaki dan

Plašim se da ne dobiješ "danas" na mozgu


Teško... Preživljava moj mozak i E novine, i Avaz, i Buku...
Preživeće i Danas
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 09:32 30.08.2012

Re: Van konteksta

Totalno je neracionalno insistirati na nečemu što ljude iritira, umesto da se traži način da se problemi zajednice rešavaju institucionalno.


Zašto kažeš ljude, a ne huligani

Mislim da se nismo razumeli... moj problem sa paradom jeste da ona ne pokazuje rezultate, puno košta i ulaže se ogromna energija, a ništa se ne traži...

Što se iritiranja tiče, da li ti ja ličim na nekog koga brine što su ljudi iritirani?!
predatortz predatortz 09:37 30.08.2012

Re: Van konteksta

Zašto kažeš ljude, a ne huligani


Ljude iritira to insistiranje, huligani idu da vas biju. Ja pravim razliku između ljudi i huligana.

moj problem sa paradom jeste da ona ne pokazuje rezultate, puno košta i ulaže se ogromna energija, a ništa se ne traži...


O tome i ja govorim... Čemu insistirati na nečemu što ništa ne rešava. Naprotiv, produbljuje postojeće razlike.

Što se iritiranja tiče, da li ti ja ličim na nekog koga brine što su ljudi iritirani?!


Nemam pojma. Ne poznajem te, osim po ovim pisanijama... Vidim da ti je prilično otupela oštrica.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 09:39 30.08.2012

Re: Van konteksta

Vidim da ti je prilično otupela oštrica.


Istina. Postalo je dosadno... pisati jedno te isto o jedno te istim ljudim, jer se Srbija principijelno ne pomera sa mrtve tačke... da postalo je dosadno! A i ovde na blogu više ne vlada ista energija kao pre.
predatortz predatortz 09:41 30.08.2012

Re: Van konteksta

Istina. Postalo je dosadno...



A i ovde na blogu više ne vlada ista energija kao pre.


Da znaš! Nemaš više sa kim ni da se kao čovek posvađaš. To nije dobro za kontrolu stresa...
sima2000 sima2000 10:10 30.08.2012

Čedin lajfstajl

Čeda već godinama bode oči svojim načinom života. Stigo je sa Mikonosa privatnim avionom, planinari po dalekim i egzotičnim lokacijama, na skupštinska zasedanja dolazi u tri automobila (audi A8 i dva džipa), zimi se skija po Alpima i tako u nedogled.. Pune novine Čedinih džetseterskih doživljaja.
Znam sigurno da je 96. godine počeo od nule. Bio je niko i ništa i imao je jednu jedinu kožnu jaknu sa iskrzanim krajevima rukava.
U 16 godina bavljenja politikom uspeo je da napravi jednu stranku koja je uvek na granici cenzusa. Imao je učešće u vlasti u par gradova, na republičkom nivou nije ništa uradio od smrti Đinđića.
Ne znam da li se bavi ikakvim drugim poslom sem politikom. Nisam čuo da ima neku firmu ili da proizvodi nešto.
Ja koji sam čak 2008. godine glasao za njega postavljam vrlo logično pitanje: Čedo odakle ti pare? Ko finansira LDP? Ako na sebe trošiš 10 soma eura mesečno, i na stranku još 10 puta toliko, ko to plaća?
Čisto ne verujem da mu pare stižu od lokalnih tajkuna i kriminalaca. Čedina politička moć u zemlji je smešno mala, ne vidim koji bi interes neki bogataš imao da mu daje lovu.
Ostaje samo inostranstvo. Čedu plaćaju stranci da bi ovde propagirao Prokret ideje. Priznanje Kosova i slično..

Ako neki Čedin finansijer čita ovaj blog, želeo bih da mu poručim sledeće. Čeda svojim lajfstajlom kompromituje ideje za koje se zalaže. Ja sam za to da Srbija prizna Kosovo, a ne glasam niti ću glasati za Čedu. Isključivo zbog bahaćenja koje je nepodnošljivo za gledanje..
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 10:56 30.08.2012

Re: Čedin lajfstajl

Nisam čuo da ima neku firmu ili da proizvodi nešto.


Ima njegova supruga:

http://www.kurir-info.rs/cedina-zena-duguje-53-miliona-evra-clanak-378342
moderator05 moderator05 11:42 30.08.2012

Obaveštenje

Moderacija je obrisala nekoliko komentara vezanih za slučaj ubistva Brisa Tatona.
Otvoren je blog na tu temu, pa vas molim da diskusiju nastavite tamo.

Hvala.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana