Politika| Satira

Premijer-a: Jelko Kacin & poljski WC

dali76 RSS / 02.09.2012. u 00:12

 

Na sred dasaka koje zivot znace stoji poljski WC. Iako sveze okrecen, vidi se da je oronuo. Na vratima nesto pise, al necitko. Posto je okrenut bocno iza WC/a vidljiva  je gomila krsa, septicka jaama, sasvim je jasno, nije ciscena godinama. Ulaze I izlaze razliciti ljudi i niko se ne okrece da pogleda izaWC/a. 

Na pozornicu dolazi lik;  plavo odelo, zuta kravata, a na glavi zeleni  sesir. Deluje pomalo zguzvano, ali ipak strogo.

Prilazi poljskom WC. Otvara vrata sirom, naglo; kao da ocekuje, tj. prizeljkuje  da uhvati nekog na delu, mislim nedelu.

Obema rukama zapusi nos.

/Jebote...srpska posla...

Dolazi na scenu tip u odelu. Iz dzepa na sakou viri flasa konjaka. Trgne se malo za kravatu, prokaslja se diskretno, ali umesto liku sa zapusenim nosom, obraca se publici:

/Slusaj ti Slovenac. Postujem ja tebe, al spusti nos, mislim snizi ton.

/Sta ti bre mislis. Ja sam sisao veslo pa mislim da vi tamo kenjate pez bombone ... mirisljave?

Iz publike ovacije, gromoglasne...   pljesak..

/Neka si mu reko, svaka ti dala, bravo majstore...

Iako pozornicu napustaju obojica, publika ne prestaje sa ovacijama ...Na pozornicu izlazi devojka sa diktafonom u ruci. Publika se utisava. Devojka , ocigledno novinarka, hoda levo, desno, kao da nekog trazi. Na pozornicu ponovo izlazi lik, miljenik  I odnedavno heroj publike.

/Vi ste odgovorni za ovaj WC?, upita ga devojka.

/Jesam pa sta, odgovara  lik i nastavlja:

/Sta I vama smrdi mnogo?

/Pa da. Mislim strasno je to..htela sam da pitam kad je ovo cisceno..i ko je nadlezan  ..

Lik je naglo prekida i odgovara joj, ali  opet se okrece ka publici:

/Izvinte, a i vi, da prostite, kenjate pez bombone?

Publika opet reaguje gromoglasnim smehom, ali i aplauzom...od ovacija se vise nista ne cuje.   Pa tako ni njeno sledece pitanje:

/Ne, naravno da ne, ali znate nije problem u pez bombonima, vec valjda u neodrzavanju septicke jame?  Neko je valjda odgovoran za to?

/Vi ste danas premijer, bili ste potpredsednik ...

/Pa sta sad vi hocete ? Da hapsim samog sebe? Je l' to resenje? Je l' mene ovaj narod birao da sebe hapsim?

Okrece se opet  prema publici koja i dalje od ovacija ne cuje njihov razgovor.

/Niste me vi birali da ispunjavam  zelje onog Janeza

?/Je l' tako...

/Tako je, odgovara publika, gotovo jednoglasno, il' se bar tako cini.

Njihov razgovor, tacnije  pitanja mlade novinarke, koja malo ko da je cuo, ostaju zabelezena na njenom diktafonu. Ostaje i krs iza poljskog WC/a. Sa pozornice  odlazi heroj publike, cekajuci novu priliku, za novu predstavu. Ipak je sad on... premijer.



Komentari (134)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ivana23 ivana23 00:20 02.09.2012

***

Za Jelka - jelkica...



Predstavljamo Vam novi Wunder-Baum osveživač vazduha. Prvi papirni proizvod sa dvostrukom funkcijom. Eliminiše molekule neprijatnih mirisa iz vazduha i ostavlja za sobom svež i prijatan miris. Koristi patentiranu tehnologiju “2 u 1″. Ambalaža dolazi sa uputstvom na srpskom jeziku. Mirisne jelkice su dostupne u četiri nova mirisa:
Sun-Washed Cotton, Orange Zest, Sparkling Breeze, Golden Silk.
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:25 02.09.2012

Re: ***

Izvlači me K.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:46 02.09.2012

istina

Ma razumem ja tebe Dali.
Htedoh to da napisem i na Krsticevom blogu ali evo ovde.
Dilema da li je tacno ili nije tacno ono sto prica Kacin ne postoji, tacno je.
Ali nisu uvek nevzani ni motivi zasto neko prica to sto prica, pa ma kako istinitost toga ne bila upitna.
Kad si vec krenuo metaforama hajmo ovako.
Recimo da je moj sin narkoman.
Komsija koristi svaku priliku da mi kaze, sin ti je narkoman.
On pri tom govori istinu, ali da li ja samo to, da mi on govori istinu. treba da vidim u tom njegovom insistiranju ili je ipak ljudski, normanlo a i pametno razmisliti o motivima zasto mi to govori?
dali76 dali76 01:15 02.09.2012

Re: istina

Metafora je losa HCM jer Ivici drzava nije ni sin, ni brat, vec sasvim suprotno, on nju tretira kao macehu.
Ali,evo odgovoricu ti.
Ako ti ignorises problem (da ti je sin narkoman, I tako nista ne radis po pitanju da mu pomognes, komsija koji ten a to upozorava, ne moze biti los komsija.
Ako bi se naravno drzali Emanuela Kanta , komsijina dobrota bila bi diskvalificirana zbog moguce njegovih lossih motiva.
Elem, glavni je problem sto se focus javnosti skrece, namerno,sa sina koji ima problem,na komsiju koji na isti upozorava.
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:36 02.09.2012

Re: istina

Metafora je losa HCM jer Ivici drzava nije ni sin, ni brat, vec sasvim suprotno, on nju tretira kao macehu.

Nije ovde Ivica glavni lik, Kacin nije lose pricao o Ivici vec o Srbiji.

Elem, glavni je problem sto se focus javnosti skrece, namerno,sa sina koji ima problem,na komsiju koji na isti upozorava.

A zasto mislis da mora postojati samo jedan fokus?
Zasto ne bi bilo moguce uporedo sredjivati i Srbiju i primetiti ili posumnjati da je Jelko Kacin pokondirena tikva, tj istovremeno leciti sina i komsiji reci da malo oladi sa "dobrim namerama"?

Nekako se nemace, makar ja imam takav utisak, da smatras kako svako ko zamera Kacinu misli da je u Srbiji sve sjajno i bajno i da ne treba nista menjati.
Nije tako, zamerati Kacinu, nazivati ga kako god, nije zagovaranje ideje da je u Srbiji sve super, nije cak ni negiranje istinitosti Kacinovih kritika, vec samo zameranje na maniru i spekulacije oko toga sta je uzrok takve arogancije.
To je valjda u redu?
dali76 dali76 01:51 02.09.2012

Re: istina

Za Srbiju ,tj. Za njeno stanje u poljskom WC/u je odgovoran ko?
Jelko Kacin, ili Ivica Dacic?
Naravno, moze se imati dva fokusa, samo je problem sto cilj spinovanja (stvaranje novog fokusa,jre da razvodni sustinu, tj. Pobrka uzrok sa posljedicama.
Ukoliko bi ti poceo resvati problem sina to bi bio najbolji nacin ,ne samo da ucutkas komsiju,vec I da ga proglasis persona non grata .
To Ivica ne radi, on se cak ne obraca pismenim protestom Briselu vec se na prilicno populisticki nacin obraca domacoj publici. To valjda govori o (ne)ozbiljnosti drzave ,ali I sta je cilj Ivice Dacica, ja bar tako to vidim.
dragan7557 dragan7557 08:45 02.09.2012

Re: istina

hcm:
Nije ovde Ivica glavni lik, Kacin nije lose pricao o Ivici vec o Srbiji.


A onda se svi uvredili jer nam je vređao majčicu?

Ovakav stav prema drugima neće nas daleko odvesti.

Reći srpska posla, švapska posla, romska posla i slično, nije uvreda već karakterizacija a to je onda po starom dobrom birokratskom običaju, promovisano u uvredu vas cele Srbije.

Jelko Kacin se ponaša u stilu birokratije EU koja sebi prisvaja pravo na korupciju u svojim redovima, prodajući svoj nepostojeći Moral.

Sinoć je na holandskoj državnoj televiziji lider PVV (Partija za Slobodu) radikal jasno izneo činjenicu da evropski komesari imaju mesečne plate koje su ravne dvogodišnjim zaradama holandskih radnika.

Uprošćeno: jedan mesec nerada EU birokrate = 24 meseca rada nekog radnika u NL.
Jelko Kacin spada u grupu ovih birokrata koje mi evropski građani plaćamo svojim radom.

EU je nadanacionalna birokratska tvorevina u kojoj ne postooji demokratska kontrola.

Srbija na drugoj strani, je nacionalna tvorevina(a ne građanska), u kojoj ne postoji ni minimalana demokratska kontrola, a koje npostojanje demokratske kontrole uspostavlja enormnu korupciju.

Dakle na nacionalnom nivou, sve se svodi na prepucavanje dvojice birokrata koji sa demokratijom nemaju ništa zajedničko, već sa stepenom moći i snage nedemokratskih-čitaj birokratskih institucija, u čijoj su funkciji.

Srbiju niko nije šibao po ušima da staje u red za prijem u EU, ali ako je jednom stala(bez referenduma), onda je dalje ponašanje srpske birokratije u funkciji EU birokratije.

Sve ovo potseća na dva jarca na brvnu a brvno smo mi građani Srbije.

cerski
kukusigameni kukusigameni 08:51 02.09.2012

Re: istina

cerski
Sve ovo potseća na dva jarca na brvnu a brvno smo mi građani Srbije.


Zato ovoj khm, drami, nedostaje lik koji viri iz septičke jame.
Mogao bi na kraju da izađe i da pokuša da se zagrli sa ostalim likovima, te da ovi pobegnu glavom bez obzira. A zatim se vrate sa gas maskama i zajednički ga vrate odakle je i došao.
dragan7557 dragan7557 09:05 02.09.2012

Re: istina

kukusigameni
cerski
Sve ovo potseća na dva jarca na brvnu a brvno smo mi građani Srbije.


Zato ovoj khm, drami, nedostaje lik koji viri iz septičke jame.
Mogao bi na kraju da izađe i da pokuša da se zagrli sa ostalim likovima, te da ovi pobegnu glavom bez obzira. A zatim se vrate sa gas maskama i zajednički ga vrate odakle je i došao.

Vidiš, deo građana služi kao brvno, a deo građana Srbije, je taj tvoj lik.

Ako lik iz septičke jame izađe, neće biti dobro ni po jednog birokratu a po najmanje za spomenute birokrate.

A da se spomenuti birokrati uvek vraćaju sa gas maskama nudeći svoje usluge čišćenja je jasno iz prošlih izbora.

Ako smo zaboravili, da se setimo, prvo brackog pomirenja i plodonosne saradnje, DS i SPS? Da je sadašnje katastrofalno stanje rezultat njihove plodonosne saradnje, je valjda jasno.


cerski
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 11:57 02.09.2012

Re: istina

sin narkoman


porediti bolest i lopovluk ne valja, ni u ime crtanja
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 13:27 02.09.2012

Re: istina

nedostaje lik koji viri iz septičke jame


može onaj vrabac iz vica
:)
mariopan mariopan 14:04 02.09.2012

Re: istina

Vesna Knežević Ćosić
nedostaje lik koji viri iz septičke jame


može onaj vrabac iz vica
:)

E, ne može, tamo je vrapca neko pokakio pa ga spasao od smrzavanja, bar na kratko, a onaj ko ga je otkopao ga je - smazao, za večito što mi se ne sviđa ni pomisliti.

Bojim se da je ovde takmičenje samo ko će da nas smaže, za kaku smo se i sami delimično pobrinuli, koliko vidim niko nije poneo lopatu da nam dobaci, samo dodaju još kake i čekaju da nas ćape kad izvirimo?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:03 02.09.2012

Re: istina

Za Srbiju ,tj. Za njeno stanje u poljskom WC/u je odgovoran ko?
Jelko Kacin, ili Ivica Dacic?


Ivica Dacic.
I posto je tako, sprecava li nas to da u Kacinovom nastupu vidimo bezobrazluk i da mu to kazemo?

Ima jos jedan zanimljiv momenat, cini mi se.
Ti Kacinove reci cenis po tome da li su istinite ili ne, nista drugo ne zelis da vidis. Zasto taj isti arsin ne primenis i na Ivicine reci?
Da li je on rekao istinu ili je lagao kad je pricao o korupciji u EU, i da li je istina da je taj Kacin komunisticki aktivista, kumrovacki djak, koji sada deli lekcije o demokratiji?
Ako nam je samo do istine hajde da budemo dosledni, a ako vec cenimo i ono iza izgovorenih reci hajmo da to radimo na obe starne.
Principijelnosti radi.

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:04 02.09.2012

Re: istina

Vesna Knežević Ćosić
sin narkoman


porediti bolest i lopovluk ne valja, ni u ime crtanja


E jbg Vesna.
Nisam rekao ima rak, vec narkoman.
Mozda gresim ali rak i narkomanija po mojoj klasifikaciji nisu u istoj grupi.
antioksidant antioksidant 20:12 02.09.2012

Re: istina

hoochie coochie man
Vesna Knežević Ćosić
sin narkoman


porediti bolest i lopovluk ne valja, ni u ime crtanja


E jbg Vesna.
Nisam rekao ima rak, vec narkoman.
Mozda gresim ali rak i narkomanija po mojoj klasifikaciji nisu u istoj grupi.

a postoji neka gradacija bolesti za ovaj blog?
expolicajac expolicajac 07:43 02.09.2012

Ima jedna narodna

"Pusti vodu da govna odu".
E tu nastaje mali problem. Kad god neko hoće u Srbiji da pusti vodu počnu da ga etiketiraju kao ...
gedza.73 gedza.73 08:59 02.09.2012

Re: Ima jedna narodna

dali76
Za Srbiju ,tj. Za njeno stanje u poljskom WC/u je odgovoran ko?
Jelko Kacin, ili Ivica Dacic?


Bio je šef Informativno-propagandnog štaba SPS na izborima 1992. i 1993


Био је први председник младих социјалиста Београда 1990. године и портпарол Социјалистичке партије Србије од 1992. до 2000. године.


Njegovo ime nalazilo se na spisku ličnosti iz okruženja predsednika Miloševića kojima je bio zabranjen ulazak u zemlje EU.


Bio je kandidat SPS-a za izborima za predsednika Srbije 13. juna 2004. godine kada je dobio 125.952 glasa ili 4,04 odsto glasova birača.


Lideri DS i SPS, Boris Tadić i Ivica Dačić, potpisali su Deklaraciju o političkom pomirenju njihovih stranaka, koje je ujedinila vizija Srbije, kao demokratske, slobodne, celovite, ekonomski i kulturno razvijene i socijalno pravedne zemlje.


Na predsedničkim izborima 2012. godine osvojio je 556.013 glasova i treće mesto. Koalicija okupljena oko SPS je na parlamentarnim izborima 2012. godine osvojio 44 poslanička mandata, odnosno 14,53 odsto.


Da nije Ivica Dačić jedini krivac za svoj uspon dovoljno je samo pregledati net i videti čije su i kako su poslovale privatne firme sa državom dok su bliski članovi porodice bili funkcioneri i službenici države.

Kako su dovođeni, i čiji, bliski prijatelji i prijateljice na rukovodeća mesta državnih firmi.

dali76
Za Srbiju ,tj. Za njeno stanje u poljskom WC/u je odgovoran ko?


Milan Karagaća Milan Karagaća 09:00 02.09.2012

Re: Ima jedna narodna

expolicajac
"Pusti vodu da govna odu".
E tu nastaje mali problem. Kad god neko hoće u Srbiji da pusti vodu počnu da ga etiketiraju kao ...

Otprilike kao ono "Nemo' da je'š govna, ma nemooj ti će mi zabraniš".
Ima bre da jemo dok se nama je, kuj će nam zabrani, neće valjda ta zaostala EU koja nije ni znala za sebe kada smo mi jeli, ne znamo šta, sa zlatne kaššike.
A ima i ono sa Željinog stadiona kad deo publike viče "Sudija ne jedi govna" ,a drugi deo "Jedi ti sudija , jedi".
Kako se neki kod nas ponašaju , nije isključeno da nam jednog dana kažu "Ako već nećete da očistite , jedite, jedite i .ebite se, ali osim nas".
dragan7557 dragan7557 09:08 02.09.2012

Re: Ima jedna narodna

gedža:
Lideri DS i SPS, Boris Tadić i Ivica Dačić, potpisali su Deklaraciju o političkom pomirenju njihovih stranaka, koje je ujedinila vizija Srbije, kao demokratske, slobodne, celovite, ekonomski i kulturno razvijene i socijalno pravedne zemlje.

Žalostan Vic godine?

cerski
expolicajac expolicajac 09:08 02.09.2012

Re: Ima jedna narodna

Kako se neki kod nas ponašaju , nije isključeno da nam jednog dana kažu "Ako već nećete da očistite , jedite, jedite i .ebite se, ali osim nas".

Ova tvoja konsatatcija ide na vodu Free-ju."A da bi kao prvi naredni korak, ako ni Jelko to ne reši brzinski išao poziv Velikom komunalcu da počisti govna i razveje seratore?"
Verovatno da želi da se to desi kako bi dokazao da je Boris neuporedivo bolji od Tome.
Šta je to dve tri hiljade stradalih kao koleteralna šteta zarad epsokog dokaza da Srbija bez Borisa i nije Srbija
freehand freehand 09:21 02.09.2012

Re: Ima jedna narodna

Otprilike kao ono "Nemo' da je'š govna, ma nemooj ti će mi zabraniš".
Ima bre da jemo dok se nama je, kuj će nam zabrani, neće valjda ta zaostala EU koja nije ni znala za sebe kada smo mi jeli, ne znamo šta, sa zlatne kaššike.

Znaš kako, Karagaća: ja sam ipak za to da svako sebi, demokratski, bira jelovnik.
Ja, recimo, ne mislim da je Srbija septička jama, niti bih se gostio sadržajem jedne takve.
Ali ne bih, demokratski, ometao druge u njihovom gastornomskom izboru.
dragan7557 dragan7557 09:29 02.09.2012

Re: Ima jedna narodna

gedža:
Njegovo ime nalazilo se na spisku ličnosti iz okruženja predsednika Miloševića kojima je bio zabranjen ulazak u zemlje EU.

Jel to beše, kad je epohalno izjavio: "ne treba nam njihova demokratija" što odjekivaše po klancima, brdima i dolinama Srbije?


cerski
dragan7557 dragan7557 09:42 02.09.2012

Re: Ima jedna narodna

Milan Karagaća:
Kako se neki kod nas ponašaju , nije isključeno da nam jednog dana kažu "Ako već nećete da očistite , jedite, jedite i .ebite se, ali osim nas".


Dakle ova pretnja se već poteže i u Holandiji gde se postavlja pitanje izlaska Holandije iz EU, pa da vidimo ko preti.

Preti EU birokratija iz Brisela i Liberali koji u javnim diskusijama (izbori su 12 septembra) brane EU. Da liberali uvek zastupaju interese krupnog kapitala je dovoljno poznato.

Protiv debelo pretplaćene EU Birokratije su radikali i socijalisti koji umesto Brisel Birokratije i carstva krupnog kapitala prodaju robu socijalne država.Radikali(PVV) spadaju u vodeću stranku u Holandiji, a njihov lider je bivši liberal.

Krik čitaj polit-slogan koji kruži EU je: "hoćemo li socijalnu ili liberanu Evropu."

Ukoliko bi Holandija izašla iz EU, to bi možda bio i kraj EU u ovom najbirokratskijem, od svih mogućih oblika vladanja nadnacionalnom tvorevinom svih vremena.



cerski
freehand freehand 08:41 02.09.2012

Dakle, poljski WC?

Interesantan način da se predstavi Srbija, čak i kao metafora, moram priznati.
I vrlo hrabar.
Iz ovoga što pišeš slobodan sam zaključiti da bi za sledeće izbore parola mogla biti "Ako pobedi Tomo, glasajte za Jelka".
A da bi kao prvi naredni korak, ako ni Jelko to ne reši brzinski išao poziv Velikom komunalcu da počisti govna i razveje seratore?
myredneckself myredneckself 09:31 02.09.2012

Re: Dakle, poljski WC?

freehand
Interesantan način da se predstavi Srbija, čak i kao metafora, moram priznati...
A da bi kao prvi naredni korak, ako ni Jelko to ne reši brzinski išao poziv Velikom komunalcu da počisti govna i razveje seratore?

Dodala bih, da se lepo uspostavi stroga kontrola na vratima, na kojima čitko sve vreme stoji natpis occupied, da nema vršljanja tamo-ovamo, kako ko 'oće, ištatijaznam?!
Sve to, tu magarad, naterati na polaganje higijenskog minimuma, koji je validan samo s murom Velikog komunalca.
To bi bilo rešenje!



dali76 dali76 17:30 02.09.2012

Re: Dakle, poljski WC?

Moja metafora nije hrabra ,vec tvoje aludiranje nisko.
Koristio sam ovu metaforu kako bih pokazao:
1 Dacic jeste u pravu nema te zemlje (poljskog WC) koji u svojoj septickoj jami, umesto govana, imaju pez bombone.
Ili ne postoji zemlja sa nultom korupcijom.
2 Cak ne dovodim u pitanjenadobudnost Kacina koji ne samo ocekuje vec I prizeljkuje da nadje ono sto trazi.
3 Dacic se povodom ovog skandala ne obraca niti Kacinu, niti Briselu, sto bi valjda ocekivao od ozbilljne vlade vec domacim medijima, odnosno domacoj publici sa jeftinom retorikom ciji je jedini cilj refokusiranje na onog koji ukazuje na problem, umesto na problem.

Myredneckself
Ako mi vec ubacujes st bi ja volio u pogledu okupacije, dopustices mi da kazem svoje zelje:
Volio bih kad iz Tovarnika ulazim u Sid, ne spazim gomilu smeca , volio bih da zemlja Srbija postane drzava,al ne zato sto to trazi Jelko, il Stefan,vec zato sto to od domacih politicara trazis ti , Freehannd, pa I ja.
Volio bih da Srbija ne bude okupirana ods sarlatana I demagoga koji pred kamerama glume cirkusante ne bi li zabavili nnarod koji ne zeli, nece, ili ne moze, cuti pitanja koje Ivici postavlja mlada novinarka.
Eto, to bi volio

stefan.hauzer stefan.hauzer 18:05 02.09.2012

Re: Dakle, poljski WC?

Eto, to bi volio

kratka pričica.

otpatke bacam u kantu(čak i one kontejnere za reciklažu koristim) a za sobom povlačim vodu - i mali svet oko mene je lepo uređen,
pričamo o nebitnim stvarima,jer bitne ostavljamo za sebe .
u ovako lepim danima sedimo na terasi,slušamo neku ziku u pozadini i lepo je ... a i miris je svež,seoski i vetar pirka severni i nema otpadaka u mom malom svetu - koji se eto nalazi u tom poljskom ve ceu.

smeta više ta generalizacija
nisam kriv što su najglasniji oni najlošiji,
ali sam kriv što sam to dozvolio,pa ipak nastavljam da se borim

i sutra ću ,opet, baciti svoj otpadak u kantu i još par njih će uraditi to isto,prekosutra će nas možda biti i više,a sledeće nedelje ko zna,možda i na stotine i dok je tako ... ja znam da ovde ima i osveživača za taj poljski ve ce:)
freehand freehand 22:08 02.09.2012

Re: Dakle, poljski WC?

Moja metafora nije hrabra ,vec tvoje aludiranje nisko.

E? Baš nisko?
Ja nekako mislim da je nisko kad kreneš zemlju da metaforišeš govnima. Al ne moramo svi ni isto da mislimo.
Nego, da se manemo toga.
Hoću da kažem da ta tvoja fiksacija na Dačića može da bude opasna. Na osnovu tvojih predizbornih nastupa očekivao bih da bi zadovoljniji bio da su Dačić i Vučić zamenili mesta, tako bi put ka EU bio sigurniji, pretpostavljam. Ali čoveče - Vučić je potpredsednik Vlade, i ministar odbrane i Šef svih tajnih službi, Tomo ti je predsednik - malo li je?! Daj im sad 100 dana, bar, da posednu sve pozicije i pohvataju sve poluge. Pa onda razvali, ima da se potresu najstrašnije!

3 Dacic se povodom ovog skandala ne obraca niti Kacinu, niti Briselu, sto bi valjda ocekivao od ozbilljne vlade vec domacim medijima, odnosno domacoj publici sa jeftinom retorikom ciji je jedini cilj refokusiranje na onog koji ukazuje na problem, umesto na problem.

otkud ti znaš kome se Dačić obraća?
I otkud znaš da nije otišla neka nota Briselu?
I o kakvom refokusiranju pričaš kad čovek živ ne može da ostane od Vučića koji sa svih strana ispada sa svojim šapatom na temu korupcije i pljačke?
dali76 dali76 22:48 02.09.2012

Re: Dakle, poljski WC?

Pa pazi Freehand nemam dokaze da Ivica nije poslao zvanicno pismo Briselu, kao sto ih nisam imao ni onomad kad si mi zaskocio za vrat jer sam krseci izbornu tisinu optuzio Ivicu da zloupotrebljava onaj tv show sa hapsenjem Albannaca iz Presevske doline.
Elem, svatam ja da je mnogima, ukljucujuci I tebe,zaigralo srce ,kako u toj ,tako I u ovoj predstavi Dacica.
Ja shvatam,ali Ivica na vas racuna.
freehand freehand 23:02 02.09.2012

Re: Dakle, poljski WC?

Pa pazi Freehand nemam dokaze da Ivica nije poslao zvanicno pismo Briselu, kao sto ih nisam imao ni onomad kad si mi zaskocio za vrat jer sam krseci izbornu tisinu optuzio Ivicu da zloupotrebljava onaj tv show sa hapsenjem Albannaca iz Presevske doline.

Pa pazi, Dali, opet ti kažem da ti imaš gadnu fiksaciju na tog Dačića, a on je finiji i smerniji deo te Vlade, koju si ti onomad optirao.
Elem, svatam ja da je mnogima, ukljucujuci I tebe,zaigralo srce ,kako u toj ,tako I u ovoj predstavi Dacica.

Tako da Zmazanko nikakve veze sa tim nema, i da nije bitno šta je on rekao nego kakve su reakcije bile? Ma nemoj?
Eto, ja bih rekao da ti sebi prilično umišljaš, al to već nije moj problem.

Ja shvatam,ali Ivica na vas racuna.

Slušaj - i to je sefte, da vas ima koji shvatate.
milivoje_bg milivoje_bg 09:26 02.09.2012

Кацин --- ратни злочуинац !?

Не могу да заборавим његов агитпроп док су (у сарадњи са специјалцима пријатељских земаља) убијали голобраде војнике.
Како не би њих, када су "ловци" у пола села убили свог - тј. Крамбергера !?
tasadebeli tasadebeli 09:31 02.09.2012

Молим да се повезе рачуна!

И Гљивица и Јелко племенити Кацин би требало да поведу мало рачуна шта и како лапрдају пред новинарима... Не треба заборавити да су Срби једини народ откад је света и века који је покушао атентат на свог владара тако што је хтео да га удави у говнима... (линак)


freehand freehand 09:46 02.09.2012

Re: Молим да се повезе рачуна!

tasadebeli
И Гљивица и Јелко племенити Кацин би требало да поведу мало рачуна шта и како лапрдају пред новинарима... Не треба заборавити да су Срби једини народ откад је света и века који је покушао атентат на свог владара тако што је хтео да га удави у говнима... (линак)




Jedan moj drug još je davnih dana u svojoj predstavi uzviknuo: "Ne seri kralju!"
arianna arianna 09:50 02.09.2012

Re: Молим да се повезе рачуна!

tasadebeli
И Гљивица и Јелко племенити Кацин би требало да поведу мало рачуна шта и како лапрдају пред новинарима... Не треба заборавити да су Срби једини народ откад је света и века који је покушао атентат на свог владара тако што је хтео да га удави у говнима... (линак)



svaka čast za komentar ...

slažem se i podržavam molbu
ivana23 ivana23 12:45 02.09.2012

Re: Молим да се повезе рачуна!

tasadebeli
...Јелко племенити Кацин


Nije fer... Zmago Jelinčič je Plemeniti!
tasadebeli tasadebeli 16:25 02.09.2012

Re: Молим да се повезе рачуна!

ivana23
Nije fer... Zmago Jelinčič je Plemeniti!


Знам причу о једном официру из пратње краља Александара Ујединитеља, Србину рођеном у Липику у Славонији, који је 1941. по трећи и последњи пут побегао оданде у Србију спасавајући живу главу, и који је све своје унуке, њих петорицу, звао грофови племенити Усеровски, а своју једину унуку и принцезу, моју садашњу лепшу половину, грофица племенита Упишанска... Често је имао обичај да каже за своје потомке: "Све сами пољски грофови и грофице!" (Тј. са поља, ливаде,...)

Видим да се та лепа традиција у Аустроугарској, пардон Еуропи, одржала и до данас... Плава крв је ипак плава крв.
mariopan mariopan 10:18 02.09.2012

...

I dalje nismo rešili šta je sa tipom kome samo nos viri iz septičke?

Njemu je Kacin poručio "srpska posla" i otišao zapušivši nos...... i onaj drugi samo gadljivo otperjao, on ima mirišljaviji posao...ovom jadničku niko da pruži ruku, makar da mu ukrade burek iz džepa?

Neka, neka, doći će oni i po taj burek, kad ne bude ničeg više i oko tog bureka će da se potuku.
Džiberska posla.


bratja_vukojebitj bratja_vukojebitj 10:30 02.09.2012

Brisanje

Jelko - jelkica
Ivica - gljivica,
sa njihovu fotkicu
obrisaću guzicu.
milisav68 milisav68 10:50 02.09.2012

Ko je srao van rupe?

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:08 02.09.2012

данашња политика, друга страна Словенчева

Србија мора и без притиска са стране да види ко се и како окористио трансформацијом друштвеног власништва, али и да одговори на питање – због чега смо изгубили индустрију.


ако и нашу јавност често нервира начин на који европски известилац за Србију Јелко Кацин преноси домаће задатке које Брисел задаје нашим властима, захтеву Европског парламента, да се преиспитају 24 спорне приватизације, чији је списак ЕУ доставила, како се тврди, покојна председница Савета за борбу против корупције Верица Бараћ, њему и „нема шта да се замери”.


Економиста Петар Ђукић подсећа да је од 2002. до 2011. године у Србији приватизовано 3.017 друштвених предузећа. Од тог броја 636 било је неуспешно. У тим фирмама је радило око 83.000 људи. Готово 65 одсто приватизованих предузећа је угашено или су пред поступком ликвидације, док само 35 одсто још послује.


штета никада неће бити надокнађена...она износи више десетина милијарди евра - рекао је Бранко Павловић, директор Агенције за приватизацију од априла до јула 2004.



[url=http://www.politika.rs/rubrike/Ekonomija/Evropske-packe-za-domace-privatizacije.sr.html]Економија
Европске пацке за домаће приватизације, Политика, 2.9.2012.[/url]
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:10 02.09.2012

Re: данашња политика, друга страна Словенчева

не знам зашто је линк нормалан у прегледу пре објављивања коментара, а зашто овде није.
Budimac Budimac 11:23 02.09.2012

Re: данашња политика, друга страна Словенчева

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:31 02.09.2012

Re: данашња политика, друга страна Словенчева

fala, bata Bole.
mariopan mariopan 12:32 02.09.2012

Re: данашња политика, друга страна Словенчева

Економиста Петар Ђукић подсећа да је од 2002. до 2011. године у Србији приватизовано 3.017 друштвених предузећа. Од тог броја 636 било је неуспешно. У тим фирмама је радило око 83.000 људи. Готово 65 одсто приватизованих предузећа је угашено или су пред поступком ликвидације, док само 35 одсто још послује.


штета никада неће бити надокнађена...она износи више десетина милијарди евра - рекао је Бранко Павловић, директор Агенције за приватизацију од априла до јула 2004.

Hvala što si kopirao ovaj deo, mada je vest mnogo crnja kada se do kraja pročita tekst.

Imam pitanje za sve koji znaju odgovor:

Privatizacija u svim zemljama u okruženju je urađena po istoj šemi, na isti način i sa skoro istim posledicama - poptuno uništavanje domaće privrede i enormno zaduživanje svake zemlje, pa koja je dokle dogurala.

Zanima me ko im je bio učitelj, inspirator i savetnik za takav način "rada"? Da li su se svi ti loši đaci sami setili, kako baš svi isto da se sete, pa isto uradili, (prepisivali na času? ) i zašto ih Učitelj nije slao u magareću klupu na vreme?

Ako su sporne samo ove 24 privatizacije, to znači da su ostale ok, iako su sve zajedno zavrtele spiralu siromaštva i zaduživanja cele zemlje, na sam sistem uništavanja domaće privrede, što je takva "privatizacija" bila, niko nema primedbi?
Zašto?

ivana23 ivana23 12:54 02.09.2012

***

Tepali su joj da je kolijevka industrijalizacije i razvoja gospodarstva Hrvatske. Bila je pionir ovoga dijela Mediterana i preživjela je više od dva i pol stoljeća. A onda su u Hrvatsku došle demokratske promjene.




Propale im 283 godine truda i rada <<< link
mariopan mariopan 12:58 02.09.2012

Re: ***

ivana23

O tome pričam, hvala Ivana.
freehand freehand 13:10 02.09.2012

Re: данашња политика, друга страна Словенчева

Zanima me ko im je bio učitelj, inspirator i savetnik za takav način "rada"? Da li su se svi ti loši đaci sami setili, kako baš svi isto da se sete, pa isto uradili, (prepisivali na času? ) i zašto ih Učitelj nije slao u magareću klupu na vreme?

Ako su sporne samo ove 24 privatizacije, to znači da su ostale ok, iako su sve zajedno zavrtele spiralu siromaštva i zaduživanja cele zemlje, na sam sistem uništavanja domaće privrede, što je takva "privatizacija" bila, niko nema primedbi?
Zašto?

Ova zemlja je još krajem osamdesetih krenula u kapitalizam. I to sa milionima samoupravljača, onih koji su navikli da su Avangarda, neumrlih prvoboraca. A svi su od kapitalizma očekivali da budu kapitalisti, što krupniji - to bolje.
Marka "Karington" je bila naročito cenjena.
Odjednom su automehaničari postali menađeri, lekari su postali piljari, svi su valjali neku robu.
To što ništa o upravljanju, odgovornosti, riziku, bankrotu, plenidbi, velikaribajedemaluribu - nisu znali tim ih je više rajcalo.
I kako je Tito od seljaka pravio radničku klasu tako je Sloba prvo od partijskih sekretara i komesara, a posle i od švercera i okorelih kriminalaca pravio tajkune, a opozicija od proletarijata sitnu buržoaziju i srednju klasu.
Usput smo dobijali još prvoboraca, koji su potrčali na blagajnu da naplate spomenice.
A usput je i taj takav, vrljav i nikakav proces nekoliko puta skretan, zaustavljan, vraćan na početak.
A samoupravljači su vazda (i još uvek" razloge za neuspehe, svoje i državne, tražili u drugima. A svakog ko ima više od njih uredno zvali, i zovu - lopovima.
Usput pričajući jedni drugima glupave lagarije o tome kako su, kad je ono bila pravda i blagostanje - svi išli po dva meseca na more, dva na zimovanje, svi su imali vikendice i bašte, bolovanje bilo na izvol'te, a kad se baš nije imalo kud - išlo se malo i na posao.
E pa, dragi drugovi - kakvi kapitalisti takav i kapitalizam.
I sa tim u skladu i sistem i institucije, i korupcija, i kriminal, i političari i birači.
Vreme je da se pogledamo u ogledalo i skapiramo ko smo i šta smo, i da je pred nama dug proces da od Srbije napravimo uređeno društvo zadovoljnih ljudi sa ambicijom i željom da se radi i ide napred.
Na tom se putu neke rupčage mogu izbeći, neke deonice skratiti.
Ali, da ponovim: u pitanju je proces.
Nema telekineze, nema teleportovanja.

A mali zmazanko koji bi da ovde glumi Kolosa pošto ga u njegovom selu već svi znaju kao tupsona - što se mene tiče - može da se vrati tamo i da priča, sa sve otiskom sopala na guzici, kako je na Rodosu skakao trostruki salto sa Beogradskog pobednika.
Na livadu.
milivoje_bg milivoje_bg 13:23 02.09.2012

Re: данашња политика, друга страна Словенчева

Спрдали сте се се Коштуницом о потреби изградње правне државе кроз изградњу институција система.
Шта да вам кажем кад вам је било споро - хтели сте пречице.
Ни сада вам није јасно шта (и како) би требало да се ради.
freehand freehand 13:30 02.09.2012

Re: данашња политика, друга страна Словенчева

Шта да вам кажем кад вам је било споро - хтели сте пречице.

Nije bilo sporo, nego naopako, i u kontra smeru. I lažno. Ta ekipa ni sama nije ličila ni na šta.
Kad je pomoću velikog kadrovskog transfera julovskih cvećki od kombi stranke postala tine-i-redojka varijanta - dobili smo upravo 23 od 24 privatizacije o kojima se tako puno priča poslednjih meseci.Plus C market, plus Kolubara, plus Postanje, plus transkripti, plus falsifikovane službene beleške Ministra policijeplus još svakojake svinjarije od kojih se još godinama nećemo oporaviti.
mariopan mariopan 13:49 02.09.2012

Re: данашња политика, друга страна Словенчева

freehand

Hvala freehand na odgovoru, ipak nije ono što sam pitala?
Ova zemlja je još krajem osamdesetih krenula u kapitalizam. I to sa milionima samoupravljača, onih koji su navikli da su Avangarda, neumrlih prvoboraca. A svi su od kapitalizma očekivali da budu kapitalisti, što krupniji - to bolje.

Ja se dobro sećam tog vremena, radila sam u to vreme i ne bih rekla da su milioni samoupravljača želeli da budu kapitalisti, pre bih rekla da su bili zadovoljni svojim poslovima po fabrikama, u proizvodnji nečega što se kupovalo bilo gde, ovde ili u svetu, i platama od kojih su mogli samo pristojno da žive, kao milioni drugih radnika u svetu. Ne kao oni, istim standardom, ali su živeli zadovoljni svojim položajem.

Tačno su znali da im položaj, standard i zaradu određuje obrazovanje koje imaju ili nemaju, i mnogi su išli na zanate jer za drugo nisu bili sposobni (ili dovoljno imućni da studiraju) i ne sećam se te želje da svi budu Karingtoni pa da je zato krenulo nizbrdo? Govorim o nesrećnicima koji su zavisili od radničkih plata, uništenim, rasprodatim, poklonjenim.... fabrikama. Koji danas čine najveći deo sirotinje u Srbiji.

Te radnike su silom izbacivali iz fabrika pravdajući se da će sav novac od privatizacije otići na otvaranje novih radnih mesta.
Vreme je da se pogledamo u ogledalo i skapiramo ko smo i šta smo, i da je pred nama dug proces da od Srbije napravimo uređeno društvo zadovoljnih ljudi sa ambicijom i željom da se radi i ide napred.
Na tom se putu neke rupčage mogu izbeći, neke deonice skratiti.
Ali, da ponovim: u pitanju je proces.
Nema telekineze, nema teleportovanja.

Sa ovim se potpuno slažem i to sam očekivala od svake naše vlasti do sada, ne od nekoga sa strane nego od nas, svih, ali vlast mora da stvara uslove da se sve ovo može poštenim radom postići? Pa zašto to ne rade? Zašto je samo pošten rad doveden do apsurda i zašto su najviše nastradali oni koji pošteno rade a najbolje pršli muvatori i hohštapleri svih boja?

Pitala sam koga su od savetnika i Učitelja slušali da nas ovoliko upropaste jer očigledno je da su svi radili po istom sistemu, kojim su izgleda svi u EU bili zadovoljni jer ga ne kude, kude samo nas da smo ovakvi ili onkavi - a sistem je super?
Jel znaš to da mi odgovoriš, ne opet mi smo krivi, znam za šta smo mi krivi,mis mo krivi što smo to dozvolili, zanima me genije koji je smislio ovu pljačku od početka do kraja?
A mali zmazanko koji bi da ovde glumi Kolosa pošto ga u njegovom selu već svi znaju kao tupsona - što se mene tiče - može da se vrati tamo i da priča, sa sve otiskom sopala na guzici, kako je na Rodosu skakao trostruki salto sa Beogradskog pobednika.
Na livadu.

freehand freehand 16:21 02.09.2012

Re: данашња политика, друга страна Словенчева

Govorim o nesrećnicima koji su zavisili od radničkih plata, uništenim, rasprodatim, poklonjenim.... fabrikama. Koji danas čine najveći deo sirotinje u Srbiji.

Te radnike su silom izbacivali iz fabrika pravdajući se da će sav novac od privatizacije otići na otvaranje novih radnih mesta.

Da se ne ponavljam stoti put: najveći deo tih fabrika bio je tehnološki zaostao još krajem sedamdesetih, i zajedno sa državom koja se pretvarala u ogromno ideološko Potemkinovo selo polako jeo društvenu supstancu. Da, i ti radnici-samoupravljači su u tome učestvovali. Neki ne znajući a većina praveći se da veruje da perpetuum mobile postoji.


Sa ovim se potpuno slažem i to sam očekivala od svake naše vlasti do sada, ne od nekoga sa strane nego od nas, svih, ali vlast mora da stvara uslove da se sve ovo može poštenim radom postići? Pa zašto to ne rade? Zašto je samo pošten rad doveden do apsurda i zašto su najviše nastradali oni koji pošteno rade a najbolje pršli muvatori i hohštapleri svih boja?

Žao mi je što ću morati da ti sad otvram oči saopštavajući ti ovako jednu surovu istinu: takav je svet, Mariopan. A muvatori i hohštapleri po difoltu najbolje prolaze, dok ih ne uhvate. Samo je pitanje kakva je društvena klima i postoji li uopšte želja za njihovim hvatanjem.
Nego, da se podsetimo još jednom: "Mogu da radim sa vama, za vas, ali ne mogu umesto vas." I "Zašto ovaj sat stoji?"
Pitala sam koga su od savetnika i Učitelja slušali da nas ovoliko upropaste jer očigledno je da su svi radili po istom sistemu, kojim su izgleda svi u EU bili zadovoljni jer ga ne kude, kude samo nas da smo ovakvi ili onkavi - a sistem je super?
Jel znaš to da mi odgovoriš, ne opet mi smo krivi, znam za šta smo mi krivi,mis mo krivi što smo to dozvolili, zanima me genije koji je smislio ovu pljačku od početka do kraja?

Kapitalizam je sistem u kome je tržište glavni Savetnik i Učitelj. I u kome se i Vlasništvo piše velikim slovom. Brzinsko transformisanje svojine neminovno dovodi do lomova i nepravdi, samo je pitanje nivoa. Kad ta transformacija kasni 10-12 godina za okruženjem o kome pričaš, kad se odvija u uzavrelim okolnostima u kojima se ne zna ko je realna vlast, gde su državne granice i hoće li sutra krenuti još jedan rat - to tako biva.
A "zadovoljstvo" EU sistemom, učiteljima i savetnicima gledaj u Bugarskoj, Rumuniji, Mađarskoj, Sloveniji. I šire.
mariopan mariopan 18:12 02.09.2012

Re: данашња политика, друга страна Словенчева

freehand
Da se ne ponavljam stoti put: najveći deo tih fabrika bio je tehnološki zaostao još krajem sedamdesetih, i zajedno sa državom koja se pretvarala u ogromno ideološko Potemkinovo selo polako jeo društvenu supstancu. Da, i ti radnici-samoupravljači su u tome učestvovali. Neki ne znajući a većina praveći se da veruje da perpetuum mobile postoji.

Žao mi je što u to veruješ.
To je laž smišljena unapred da se opravda ova pljačka, i neće postati istina ako je ponoviš još sto puta.
Što se tiče "izama" (kapitalizam, socijalizam, komunizam, najnovija reč je demokratija) - sve su to izrabljivački sistemi, potuno je svejedno kako se zovu, zadatak im je da što više naših pra prebaci u neke privatne džepove.

Velika nauka?
Kada si počeo ko malom detetu da mi objašnjavaš kako je svet (kapitalizam) takav , zazvučao si mi kao ona vlasnica rudnika koja je poručila sirotinji da više radi i tako dalje...znaš već na šta mislim.

A sistem u kome uništiš domaću privredu da ništa više ne postoji i sve uvoziš, pa pošto ništa ne zarađuješ moraš da zajmiš pare da bi kupovao i plaćao šta ti treba, čak i goli opstanak, i to sve vraćaš sa debelim kamatama generacijama - to se zove idiotizam.

Vidim da ne govorimo o istom, što se tiče uzroka i posledica ovog stanja, pa te pozdravljam da ne trolujemo domaćinu temu.
U svakom slučaju bilo mi je zadovoljstvo da popričamo jer se uglavnom slažem sa onim što si napisao.
freehand freehand 18:26 02.09.2012

Re: данашња политика, друга страна Словенчева

To je laž smišljena unapred da se opravda ova pljačka, i neće postati istina ako je ponoviš još sto puta.
Što se tiče "izama" (kapitalizam, socijalizam, komunizam, najnovija reč je demokratija) - sve su to izrabljivački sistemi, potuno je svejedno kako se zovu, zadatak im je da što više naših pra prebaci u neke privatne džepove.

To nije laž smišljena tamtevamte. Osamdesetih sam bio novinar, Mariopan, i pratio neke delove privrede. A već negde od '85 pratio i štrajkove kojih je bilo sve više. I slušao radnike i sindikalce kako viču "Lopovi" Lopovi!"
Svojoj avangardi.
A sistem u kome uništiš domaću privredu da ništa više ne postoji i sve uvoziš, pa pošto ništa ne zarađuješ moraš da zajmiš pare da bi kupovao i plaćao šta ti treba, čak i goli opstanak, i to sve vraćaš sa debelim kamatama generacijama - to se zove idiotizam.

N-ti put: 1981. godine održana je čuvena noćna sednica SIV-a kojom je predsedavala Milka Planinc. Tema - objaviti moratorijum na dugove (bankrot) ili ne? I već tada se SFRJ zaduživala kod MMF.
Izraz "proizvoditi gubitke" i "investicije-abortusi" naši su izumi.
Pa ti vidi o čemu pričaš.
To što su se još onda zaduživali ne bi li nas uljuljkali i anesteztirali, dok se moglo i dok je išlo - drugi je par opanaka.
pa ti vidi o čemu pričaš.
expolicajac expolicajac 18:38 02.09.2012

Re: данашња политика, друга страна Словенчева

freehand
To je laž smišljena unapred da se opravda ova pljačka, i neće postati istina ako je ponoviš još sto puta.
Što se tiče "izama" (kapitalizam, socijalizam, komunizam, najnovija reč je demokratija) - sve su to izrabljivački sistemi, potuno je svejedno kako se zovu, zadatak im je da što više naših pra prebaci u neke privatne džepove.

To nije laž smišljena tamtevamte. Osamdesetih sam bio novinar, Mariopan, i pratio neke delove privrede. A već negde od '85 pratio i štrajkovi kojih je bilo sve više. I slušao radnike i sindikalce kako viču "Lopovi" Lopovi!"
Svojoj avangardi.
A sistem u kome uništiš domaću privredu da ništa više ne postoji i sve uvoziš, pa pošto ništa ne zarađuješ moraš da zajmiš pare da bi kupovao i plaćao šta ti treba, čak i goli opstanak, i to sve vraćaš sa debelim kamatama generacijama - to se zove idiotizam.

BN-ti put: 1981. godine održana je čuvena noćna sednica SIV-a kojom je predsedavala Milka Planinc. Tena - objaviti moratorijum na dugove (bankrot) ili ne? I već tada se SFRJ zaduživala kod MMF.
Izraz "proivzoditi gubitke" i "investicije-abortusi" naši su izumi.
Pa ti vidi o čemu pričaš.
To što su se još onda zaduživali ne bi li nas uljuljakli i anesteztirali, dok se moglo i dok je išlo - drugi je par opanaka.
pa ti vidi o čemu pričaš.

Teška srca i utrnulim rukama, čukajući po tastaturi, moram da kažem da je free ovog puta apsolutno u pravu.
mariopan mariopan 19:11 02.09.2012

Re: данашња политика, друга страна Словенчева

To nije laž smišljena tamtevamte. Osamdesetih sam bio novinar, Mariopan, i pratio neke delove privrede. A već negde od '85 pratio i štrajkovi kojih je bilo sve više. I slušao radnike i sindikalce kako viču "Lopovi" Lopovi!"
Svojoj avangardi.

Hahahahah

Pa i ja sam tada išla da im vičem lopovi, nikad neću zaboraviti taj cirkus.

Mi smo uredno izvedeni kao ovce, usred radnog vremena, a inače ni u tolaet ne smeš, ispred nas cela svita iz upravne zgrade sa direktorom na čelu ( a mi smo njima vikali lopovi), uvlakači nose već ispisane transparente, postavljena bina u gradu gde su druge ovce iz drugih firmi na isti način dovedene, i šta misliš ko je dobio mikrofon?
Pa jedan galamdžija koji je samo istresao parole, jedan dupelizac gracki koji je sve to isto ponovio samo svojim rečima, i niko više - onda mi ostali- mrš nazad na posao.

Sve vreme direktor stoji ispred mene, u masi je ali okružen policijom u civilu da ga čuvaju od nas, i ja ga baš pitam jel ga to čuvaju od mene?
Kada sam se ja zaposlila firma je srednje dobro stajala ali je pre toga godinama tavorila, i uvelo se mnogo drugačijeg rada, radilo se prazncima, nedeljom tri smene, izvoz mora da ode...i stanemo na noge nekako.
Njega su za direktora postavili čim smo počeli da delimo viškove svaka tri meseca, našeg starog dobrog dišu najurili, stavili ovog, i muzao je kravicu dok nije krepala.
SPS kadar, bio proglašavan za menadžera godine, od svojih naravno.
Koliko im je namuzao para mogli su i orden da mu daju.

Dolazila ja da talambasam po Beogradu kada smo rušili slobu, sve misleći da će onaj DOS takvima suditi i grdno se zeznula - opet.

Eto, ovo ti ja pišem iz prve ruke a ti veruj ili ne.
Ja tebi verujem da si video svojim očima - verovatno si nas i video.
mariopan mariopan 19:13 02.09.2012

Re: данашња политика, друга страна Словенчева

Teška srca i utrnulim rukama, čukajući po tastaturi, moram da kažem da je free ovog puta apsolutno u pravu.


Qume, i jeste, znam da jeste, bila sam tamo izgleda.
milivoje_bg milivoje_bg 19:36 02.09.2012

Re: данашња политика, друга страна Словенчева

freehand
Шта да вам кажем кад вам је било споро - хтели сте пречице.

Nije bilo sporo, nego naopako, i u kontra smeru. I lažno. Ta ekipa ni sama nije ličila ni na šta.
Kad je pomoću velikog kadrovskog transfera julovskih cvećki od kombi stranke postala tine-i-redojka varijanta - dobili smo upravo 23 od 24 privatizacije o kojima se tako puno priča poslednjih meseci.Plus C market, plus Kolubara, plus Postanje, plus transkripti, plus falsifikovane službene beleške Ministra policijeplus još svakojake svinjarije od kojih se još godinama nećemo oporaviti.

Лупаш глупости --- стандардно !
До меда им нисте дали да приђу. Ви сте били предузеће --- какво, види се !
freehand freehand 21:19 02.09.2012

Re: данашња политика, друга страна Словенчева

Лупаш глупости --- стандардно !
До меда им нисте дали да приђу. Ви сте били предузеће --- какво, види се !

Eh, standardno?
Vidim da voliš argumentovane rasprave, Milivoje.
I tri crtice, to je stil valjda.
Pošto pravopis nije sigurno.
expolicajac expolicajac 21:41 02.09.2012

Re: данашња политика, друга страна Словенчева

milivoje_bg
freehand
Шта да вам кажем кад вам је било споро - хтели сте пречице.

Nije bilo sporo, nego naopako, i u kontra smeru. I lažno. Ta ekipa ni sama nije ličila ni na šta.
Kad je pomoću velikog kadrovskog transfera julovskih cvećki od kombi stranke postala tine-i-redojka varijanta - dobili smo upravo 23 od 24 privatizacije o kojima se tako puno priča poslednjih meseci.Plus C market, plus Kolubara, plus Postanje, plus transkripti, plus falsifikovane službene beleške Ministra policijeplus još svakojake svinjarije od kojih se još godinama nećemo oporaviti.

Лупаш глупости --- стандардно !
До меда им нисте дали да приђу. Ви сте били предузеће --- какво, види се !

Jebo te počeo sam da branim free-ja. Nešto "smene" večeras nije u redu. Verovatno što sam gledao Krleta pa sam nadrogiran.
Nego ajd malo argumentovano. Kakve veze "preduzeće" ima sa propalim preduzećima u vreme socijalizma.
Ako mi logično objasniš tu konstrukciju biću ti jako zahvalan
Dr M Dr M 11:33 02.09.2012

Pregled štampe


Varijete
Sinoćna prmijera igrokaza “ Jelko & poljski WC”, izveden u “ Pučkom kazalištu”, nije donela ništa što već nije vidjeno. Glumci-šmiranti, vidjeni u sličnim ulogama u “Kursadžijama” i sličnim projektima nisu odmakli dalje od svog uobičajenog dometa. A i zašto bi? Publici se dopalo. A dok im se dopada…neka plaćaju!
Sportski glasnik
Nedeljna utakmica, u okviru kvalifikacija za Evropsku ligu, prekinuta je i pre nego što je počela jer je predstavnik gostujuće ekipe, neprimerenim rečnikom, zamerio organizatoru što je, i inače blatnjav teren zatrpan ogromnom količinom otpadaka, neorganskih i organskih. Kapiten domaćih odvratio je u svom poznatom stilu, zbog koga je naročito omiljen kod nekih navijačkih grupa: “ Ma ajd` ne se…, a kod vas nikad na teren niko ne baci ni jednu rolnu toalet-papira”? Publika je ovacijama dočekala ovaj izraz nemirenja sa držanjem lekcija, i to od strane igrača koji se već isticao grubošću i time izazvao odijum domaće, uvek fer i poštene publike. Naknadna objašnjenja da se na njihovom stadionu bačene rolne odmah uklanjaju, a i da nisu upotrbljavane pre bacanja, nisu pomogla pa se domaća ekipa nije kvalifikovala za dalje takmičenje.
Interesantno je da je ovaj sukob rezultirao i hitnim stavljanjem alegoričnog prikaza ovog dogadjaja na scenu “ Pučkog kazališta” ( a zašto ne pozorišta, pita se ovaj izveštač) sa neverovatnim uspehom kod publike.
Tanjug
Sinoćna premijera predstave “ Jelko & poljski WC” izazvala je oštru reakciju poljskog ambasadora.
MIP nije komentarisao ovu vest.
omega68 omega68 12:35 02.09.2012

Da li

ti imaš državljanstvo Srbije ili Amerike?
Ako nemaš ovdašnje državljanstvo ne zman šta bi te motivisalo da se toliko trudiš oko Srbije, da joj daješ savete i da budeš veći katolik od pape.
Ako imaš - OK.
Ja nisam primetio da je tebi iko odavde davao lekcije kako treba da se ponašaš prema svojoj administraciji, kakav odnos da imaš prema hispoamerikancima ili po pitanju diskriminacije Teksasa i delova Kalifornije većinski naseljenim stanovnicima neamerikanskog porekla.
Šta misliš o tome da se odmoriš malo?
Budimac Budimac 14:02 02.09.2012

Re: Da li

omega68

A ko si pa ti da legitimišeš po blogu i da određuješ ko će o čemu da piše?

Sram da te bude i tebe i tih 4 bilmeza (za sada) koji ti dadoše preporuke!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:36 02.09.2012

Re: Da li

dragoljub92
omega68

neseri

Ниси у праву, Драгољубе.
Не сери се пише одвојено.
antioksidant antioksidant 17:46 02.09.2012

Re: Da li

Predrag Brajovic
dragoljub92
omega68

neseri

Ниси у праву, Драгољубе.
Не сери се пише одвојено.

misliš - kaži ne (razmisli), pre nego što počneš da sereš?
mnogo očekuješ od dvodecenijskih srba
expolicajac expolicajac 17:51 02.09.2012

Re: Da li

Predrag Brajovic
dragoljub92
omega68

neseri

Ниси у праву, Драгољубе.
Не сери се пише одвојено.

"neseri" se po "niški" piše zajedno jer dočarava stanje duha.
dragoljub92 dragoljub92 18:52 02.09.2012

Re: Da li

expolicajac
Predrag Brajovic
dragoljub92
omega68

neseri

Ниси у праву, Драгољубе.
Не сери се пише одвојено.

"neseri" se po "niški" piše zajedno jer dočarava stanje duha.

nerazumeju ljudi niški pato tije
omega68 omega68 19:19 02.09.2012

Re: Da li

Je l' i Nikolu Teslu smatras Amerikancem? Ni on nikad nije ziveo u Srbiji i nije imao srpsko drzavljanstvo

Neumesno.
Jer, koliko je poznato gospodin Tesla nikad nije solio pamet vlastima i stanovništvu Srbije šta treba da rade
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:38 02.09.2012

Re: Da li

omega68
Je l' i Nikolu Teslu smatras Amerikancem? Ni on nikad nije ziveo u Srbiji i nije imao srpsko drzavljanstvo

Neumesno.
Jer, koliko je poznato gospodin Tesla nikad nije solio pamet vlastima i stanovništvu Srbije šta treba da rade

Јеси ли сигуран?
Goran Vučković Goran Vučković 19:53 02.09.2012

Re: Da li


Ako nemaš ovdašnje državljanstvo ne zman šta bi te motivisalo da se toliko trudiš oko Srbije, da joj daješ savete i da budeš veći katolik od pape.
Ako imaš - OK.

Magično pozorište - samo za Srbijance.
princi princi 22:04 02.09.2012

Re: Da li

Magično pozorište - samo za Srbijance.

Sine, ovi montanjari al truju i cepaju.

Omega, džukačka ti ova fora, skroz.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:08 02.09.2012

Re: Da li

princi
Omega, džukačka ti ova fora, skroz.


Нема ништа горе од полуинтелигента са претензијама.
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:12 02.09.2012

Re: Da li

Јеси ли сигуран?

i još piše Tesla:"Истина је да сви Југословени – Срби, Славонци, Босанци, Херцеговци, Далматинци, Црногорци, Хрвати и Словенци припадају истој раси, говоре истим језиком и деле заједничке националне идеале и традиције."
Kad ovo pročitaju hrvatski, slovenački i naši nacionalisti neće im biti pravo. Oma će se naljutu na tog Teslu, pa kako može da kaže da smo mi svi toliko isti, a mi se trudimo da pokažemo kako nismo pa čak 90-ih i ratovašmo da demantiramo tog Teslu.
Očito je Tesla bio Jugoslovenski opredeljen pa će ovi što ga predlagaše za sveca morati da ga povuku a i mogu da ga povuku. A može bit da mu sada pripišu da nije bio dovoljno dobar Srbin i da stvarno ne zaslužuje da se aerodrom po njemu zove.
Goran Vučković Goran Vučković 22:27 02.09.2012

Re: Da li

Sine, ovi montanjari al truju i cepaju.

Crni Vrh ili Juhor?
princi princi 22:31 02.09.2012

Re: Da li

Бен Невис!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:32 02.09.2012

Re: Da li

Goran Vučković
Sine, ovi montanjari al truju i cepaju.

Crni Vrh ili Juhor?


e ljubi te palma
savamala savamala 22:37 02.09.2012

Re: Da li

ad ovo pročitaju hrvatski, slovenački i naši nacionalisti neće im biti pravo. Oma će se naljutu na tog Teslu, pa kako može da kaže da smo mi svi toliko isti, a mi se trudimo da pokažemo kako nismo pa čak 90-ih i ratovašmo da demantiramo tog Teslu.
Očito je Tesla bio Jugoslovenski opredeljen pa će ovi što ga predlagaše za sveca morati da ga povuku a i mogu da ga povuku.


Баш мудар коментар. Мада си могао да приметиш да Тесла када је ово писао није знао за Јасеновац. Да ли мислиш да би задржао пројугословенско расположење и након сазнања да су му сународници и рођаци побијени на најсуровији начин. То кланица српског народа изгледа да није сметала само српским комунистима. Имам утисак да се и хрватски националисти осете више нелагоде на помен Јасеновца него ви ”наши” комунисти.
omega68 omega68 22:55 02.09.2012

Re: Da li

Јеси ли сигуран?

Brajoviču, sta?


У ЧАСТ КРАЉА АЛЕКСАНДРА


Уреднику „Њујорк тајмса”,

Da li je ovo serendanje po stanovništvu Srbije koje nema pojma ili patriotska i časna odbrana tog stanovništva i njegovog suverena?

Доста тога речено је о Југославији и њеним народима. Ипак, многи Американци имају погрешан утисак о томе јер су агитатори и политички непријатељи Југославије проширили гласине да се њени становници, који припадају различитим нацијама, међусобно активно мрзе и да их тиранска власт држи заједно против њихове воље. Истина је да сви Југословени – Срби, Славонци, Босанци, Херцеговци, Далматинци, Црногорци, Хрвати и Словенци припадају истој раси, говоре истим језиком ( srpskim, prim.omega68 )и деле заједничке националне идеале и традиције.
Завршетком Првог светског рата, краљ Александар је обезбедио политичко јединство у земљи и створио моћну и богату државу. Словени на Балкану су то поздравили са одушевљењем, али је било потребно време да се сви народи прилагоде новим условима.
Ја сам рођен у Хрватској. Хрвати и Словенци никада нису били у позицији да се боре за своју независност. Срби су били ти који су се највише борили и цена извојеване слободе плаћена је српском крвљу. Сви истинољубиви Хрвати и Словенци тога се сећају са захвалношћу. Такође, они су свесни да Срби имају највећу способност и искуство у ратовању и да су најпозванији и најспремнији да упуте своје снаге у кризним тренуцима за земљу.
Од како је напорима краља Александра уједињена, Југославија је била нападана од стране политичких непријатеља који су све учинили да је разбију, сејући семе неслоге и ширећи малициозне гласине. Тако се, на пример, књига Луја Адамича „Повратак у домовину”, коју је наводно писао под покровитељством Гугенхајмове награде за књижевност, бави политичким клеветама и оптужбама да су владар Југославије и његове идеје непопуларне, како у земљи тако и овде (у Америци). Адамичево оптуживање краља за разне ствари може бити одбачено са презиром, али једна ствар не може бити игнорисана. Књига садржи тврдње које великог и неустрашивог човека, који је предводио свој народ у крвавим биткама представљају као слабића у смртном страху од атентата. Наводно, краљ је сваке ноћи спавао у другој соби и избегавао јавна места док их стотине његових помоћника не обезбеде за његово појављивање. Такве клевете урезале су се дубоко у срце сваког лојалног Југословена.
Господин Адамич је веома гласан када описује мржњу и неслогу између Хрвата, Словенаца и Срба, али недавни догађаји оповргнули су његове тврдње. Земље, које су по мишљењу Адамича у отвореном сукобу, показале су своју оданост краљу попут Србије. О томе је писано у више извештаја „Њујорк тајмса”, међу којима је и изузетно снажан и драматичан опис сахране краља Александра.
Смрт краља уздрмала је земљу до темеља, али се непријатељи Југославије узалуд надају њеном разбијању. Племенита крв великог човека само ће допринети јачању заједништва свих делова земље. Александар ће заувек живети у сећању свог народа као херојска фигура импозантне величине. Попут Вашингтона и Линколна Југославије – као Вашингтон способан и неустрашив генерал који је ослободио своју земљу од угњетавања; као Линколн мудар вођа и патриота који је завршио у мучеништву.
Никола Тесла
Њујорк, 19. октобар 1934.


I šta ovde nije jasno?
Sramotno je da Nikolu Teslu neko poredi da ovim nesrećnim dalijem.
Dali, Srbija bi ti bila zahvalna da bar pokušaš da napišeš neko pisamce Njujork Tajmsu i da pokušaš da objasniš da ovde živi narod čiji je deo bio Nikola Tesla i na koji je veliki naučnik bio ponosan.
Sitne zamerke, ako ih je i imao, nije objavljivao na sva sva zvona sa podsmehom : ''je l sam Vam rekao''.
Brajoviću, hvala za link - samo je potvrdio moju tezu!
omega68 omega68 23:02 02.09.2012

Re: Da li

Нема ништа горе од полуинтелигента са претензијама.

Takođe
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:37 02.09.2012

Re: Da li

Баш мудар коментар

Mala Savo, baš me čudi kako se to vi koji se dičite da niste prekodrinski toliko mnogo sekirate za pobijene Srbe u Jasenovcu a ne pokazujete ni malo pijeteta ni brige za toliko pobijenih Srba u Jajincima, Banjičkom logoru i širom Srbije. Ili smatraš da je OK kada Srbin ubije Srbina ili kada Srbin pomogne Nemcu da strelja Srbina, a zločin je samo kada ga ubije hrvatski fašista.Misliš li malasano da nije genocid prema jednoj porodici kada se jedna cela uguši u gasnoj komori koja je bila vlasništvo Nedićeve policije.Dakle "Цела породица Трајковић - отац Светолик, мајка Милена, син Мирослав и ћерке Вера и Слобода, ухапшена је половином јануара 1942. године, када је београдској полицији пало у руке једно писмо Лоле Рибара које је он упутио својој вереници Боди. У Специјалној полицији су покушавали да је присиле да напише Лоли писмо, којим би га намамила да дође. Она је то одлучно одбила. Пребачена је почетком фебруара у логор на Бањици, заједно са осталим члановима своје породице, и заједно с њима 9. маја 1942. године угушена у гасној комори".
Možda bi ipak bilo korektnije da se prvo bude načisto sa zločincima u Srbiji, a ne da ih stalno skrivate iz ustaških zločina u Bosni i Hrvatskoj.
Verujem da je Tesla živ da bi i danas imao isto mišljenje o bliskosti naroda jer to je činjenica kao što je činjenica da su braća brača iako je jedan drugoga ubio zbog međe, a onda njihovi unuci žive opet kao rođaci i još ako su pametni kažu da nikada neće jedan drugog da ubije zbog međe već se ko ljudi dogovore. Da li su ti poznati takvi slučajevi recimo u selima u Šumadiji.
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:18 03.09.2012

Re: Da li

Budimac

Sram da te bude i tebe i tih 4 bilmeza (za sada) koji ti dadoše preporuke!


savamala savamala 07:45 03.09.2012

Re: Da li

Mala Savo, baš me čudi kako se to vi koji se dičite da niste prekodrinski toliko mnogo sekirate za pobijene Srbe u Jasenovcu a ne pokazujete ni malo pijeteta ni brige za toliko pobijenih Srba u Jajincima, Banjičkom logoru i širom Srbije.



Милане, није ово баш било толико тешко да би морао да умећеш своје фантазије у првој реченици. Можда има ствари којима се дичим али у то никада није спадало приадност дринским и прекодринским Србима. Искрено, такве ствари слабо и региструјем.
Ово друго што пишеш јесте део планске пропаганде против српског народа и не служи ти на част што свесно учествујеш у томе. И Јајинци и Бањица су на територији Србије која је била окупирана територија. У свим тим злочинима су учествовали и Срби али то није био државни пројекат као што Јасеновац јесте био државни и државотворни пројекат хрватског народа. Ваљда је Туђман знао шта говори када се позивао на НДХ као легитимни део хрватске историје.
Требало би понекад да се замислиш над оним што радиш и да се питаш да ли је баш све на продају. Можда ће и теби почети да се јавља савест као оном мученом Драги Ковачевићу у облацима алокохолних испарења. Када почне савест да се пробија у јаву и кроз сан тада настају озбиљни проблеми. Чувај се тога.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:51 03.09.2012

Re: Da li

omega68
Brajoviću, hvala za link - samo je potvrdio moju tezu!

Твоја теза је била следећа (да ти помогнем око разумевања властитих речи, јер ти ни то изгледа не иде):
Jer, koliko je poznato gospodin Tesla nikad nije solio pamet vlastima i stanovništvu Srbije šta treba da rade

Показао сам ти да Тесла ипак јесте мало "солио" памет својим сународницама, саветујући их шта је њихова политичка будућност (узгред буди речено, post festum се види -- погрешно).

Очигледно је да ти ни за елементарно разумевање сложенијих реченица ниси способан. Утолико морам да повучем ону своју изјаву за полуинтелигента. Неки изгледа ни дотле не успевају да добаце.
freehand freehand 10:11 03.09.2012

Re: Da li

Ček, jel to neko obrisao Omegu i sedam srbuljaka?!
Dali?
I zašto?
moderator05 moderator05 10:29 03.09.2012

Re: Da li

freehand
Ček, jel to neko obrisao Omegu i sedam srbuljaka?!
Dali?
I zašto?

Nije Dali. Ja sam. Htela sam da obrišem omegin komentar koji smatram uvredljivim, pa sam ga obeležila, kao i dva sledeća. Čitajući dalje, odlučila sam da ga ostavim, zbog broja replika i kvaliteta diskusije - shvatila sam da bi veća šteta bila sve obrisati - ali su ta tri komentara ostala obeležena za brisanje i tako su i obrisana - mojom greškom. Ono što mogu je da ih vratim kroz ovaj moj komentar, što i činim:

omega68
Budimac
tebe i tih 4 bilmeza (za sada)



mene i sedam ( za sada ) normalnih ljudi koji žive u Srbiji vređa da nam sole pamet Turci, Amerikanci ili Slovenci.
I daj malo više uljudnosti.Budite ljudi iako ste Osmanlije

dragoljub92
omega68



neseri

bluestar

tebe i tih 4 bilmeza (za sada)



mene i sedam ( za sada ) normalnih ljudi koji žive u Srbiji vređa da nam sole pamet Turci, Amerikanci ili Slovenci.
I daj malo više uljudnosti.Budite ljudi iako ste Osmanlije


Je l' i Nikolu Teslu smatras Amerikancem? Ni on nikad nije ziveo u Srbiji i nije imao srpsko drzavljanstvo. Pokreni peticiju da se promeni ime aerodromu i da ga se izbrise iz srpske istorije. Jeste da se Dali malo zaigrao ali to nije razlog da ga ovako nisko napadas.


Izvinjavam se zbog ovoga.
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:51 03.09.2012

Re: Da li

И Јајинци и Бањица су на територији Србије која је била окупирана територија.

U tome i jeste sramota. To je radila vlada Srbije na čelu sa Nedićem, država koja je bila pod protektoratom Nemačke.Vidimo da su Nedićeva fašistička Srbija i ustaška Nezavisna država Hrvadska uveliko sarađivale, pa tako i na diplomatskom planu, što nedvosmisleno ukazuje da su se te dvije izdajničke tvorevine međusobno uvažavale i priznavale.“
„Srbija je u Drugom svetskom ratu bila država, koja je imala sva ministrastva, sve organe vlasti, srpsku policiju,specijalnu srpsku policiju, srpsku policiju za Jevreje, mnogobrojne zatvore, carinsku službu, te različite vojne formacije koje su Nemci veoma dobro naouružali. Srbija je imala veoma aktivnu Srpsku državnu stražu pod direktnim rukovodstvom generala Milana Nedića, pa elitni Srpski dobrovoljački korpus Dimitrija Ljotića, pa Srpsku graničnu stražu, pa Srpsku seosku stražu, kao i mnogobrojne četničke jedinice raspoređene po celoj Srbiji. Štampale su se mnogobrojne novine i časopisi na srpskom jeziku, kao i mnoštvo knjiga, radili su bioskopi i pozorišta, radili su svi muzeji, radile su sve osnovne i srednje škole, u punoj je funkciji bio Beogradski univerzitet i svi fakulteti, priređivane su različite izložbe i koncerti, pevalo se i lumpovalo ne samo na Skadarliji, već i po mnogobrojnim restoranima, kafanama, širom Srbije.
Država Srbija je imala svoje “Službene novine” u kojima su objavljivani novi zakoni i uredbe srpske vlade. Svo vreme rata u punoj je funkciji bila Srpska narodna banka, čiji guverner nije bio Nemac, već Srbin. Štampan je srpski novac koji je imao svoj kurs na menjačnicama ne samo u odnosu na nemačku Reichsmarku, već i na sve druge valute, uključujući i kunu Nezavisne države Hrvatske.
Prilikom svih nacionalnih i verskih praznika po celoj su se Srbiji vijorile srpske državne i crkvene zastave, isticao se bez ikakva straha srpski grb, slavile su se sve srpske slave, slavilo se srpsko Kosovo, isticao se Sveti Sava, veličala se loza Karađorđevića, sve tako do zadnjeg trenutka čekajući stvaranje Velike Srbije uz pomoč pobedničke nemačke vojske i Hitlerovog konačnog trijumfa.
Tadašnja Srbija imala stalnog diplomatskog predstavnika čak i u NDH, a to je bio Dr Ranko Brašić, a kao vojni ataše u NDH je službovao major Žika Andrić.
Toj dvojici su lično Ante Pavelić i njegov najuži krug ustaša blagonaklono pomogli da sa Bleiburškog polja pobjegnu u emigraciju. Nezavisna država Hrvatska je svo vreme svoga postojanja imala konzulat NDH u Beogradu, kao svoje diplomatsko predstavništvo. Prvi vicekonzul NDH u Beogradu, bio je Tihomir Vincetić i to do aprila 1942. godine, kada je na funkciju konzula NDH u Srbiji postavljen Dr Ante Nikšić".O svemu ovome postoje originalna dokumenta u arhivama i muzejima u Beogradu i Zagrebu.
У свим тим злочинима су учествовали и Срби али то није био државни пројекат као што Јасеновац јесте био државни и државотворни пројекат хрватског народа.

Ne, u svim tim zločinima učestvovala je Nedićeva država i njeni organi i naravno da nije bio državni projekat da se unište Srbi u Srbiji već samo oni Srbi koji su pokazivali da nisu baš ljubitelji nemačke okupacije i koji su hteli da se protiv nje bore.
U tome i jeste najveća sramota Srbije da je imala takvu vladu koja je odgovorna za likvidaciju preko 100.000 Srba, a još veća sramota ove današnje Srbije je što to hoće da prikrije, da revidira istoriju i čak da rehabilituje zločince u celom lancu koji su učestvovali u likvidaciji toliko Srba, a da i ne govorimo koliko ih je Nedić poslao u Nemačku "na rad".Dakle, država koja je samo na teritoriji Beograda imala 4 konc.logora.
I onda se one dileje u skupštini čude kada im Ivica Dačić to lepo kaže da je revizija istorije.

као што Јасеновац јесте био државни и државотворни пројекат хрватског народа.

Ovo je već čisti šovinizam. Nije bio projekat hrvatskog naroda nego aktuelne ustaške-fašističke i zločinačke državne vlasti NDH.
A kako je to moguće da Nedić i njegova vlada nisu znali za to ili još gore da su znali a ipak sa NDH održavala diplomatske odnose.
Pa ja tebe onda pitam, imaju li savest oni koji veličaju i brane vlast Nedića, kao što postavljam pitanje i oficijelnoj hrvatskoj vlasti gde im je savest kad može slobodno da onaj idiot pod imenom Razum priča ono što priča.
savamala savamala 13:27 03.09.2012

Re: Da li

Ovo je već čisti šovinizam. Nije bio projekat hrvatskog naroda nego aktuelne ustaške-fašističke i zločinačke državne vlasti NDH.


Немам намеру да настављам дискусију са неким ко се свесно прави луд и расправља о некакавој слободној вољи земље која је директно окупирана од стране Хитлера. Претпостављам да ти имаш разлоге зашто инсистираш на оваквим бесмислицама.
Никаквог шовинизма нема у ономе што сам написао о НДХ. О НДХ, хрватском народу и односу са савременом Хрватском су говорили далеко већи ауторитети од тебе као што су Туђман и Месић и не знам одакле ти жеља да браниш Хрвате од та два гиганта хрватске историје. Ако су они уважавали НДХ за мене је то сасвим довољно. Ипак је и ово згодно испало јер показује твој титоистички тоталитарни дух да увек и свуда нападаш Србију и Србе док истовремено одмах скачеш у одбрану Хрватске и Хрвата. Карагаћа, помислиш ли бар некада на част? Да ли је могуће да су ти то осећање потпуно ампутирали у Комровецу?
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:47 03.09.2012

Re: Da li

помислиш ли бар некада на част?

Ja časno delujem i isto tako kažem da su šovinisti i oni Hrvati i Muslimani koji tvrde da su Srbi zločinci ili genocidni.Kapiraš li ti šta je čast, valjda da dostojanstveno braniš i sebe od drugih i druge od sebe.Ko god da govori i NDH kao bilo čemu osim fašističko-zločinačkoj tvorevini je idiot, kao što su idioti i oni koji veličaju slične tvorevine kod sebe.
Да ли је могуће да су ти то осећање потпуно ампутирали у Комровецу?

Nemaš ti pojma šta je Kumrovec a ja lično nisam bio u toj školi.Mada je bila mnogo kvalitetnija i časnija nego sve ove današnje visoke škole i posebno u odnosu na ove tzv. masterubacije po inostranstvu.
као што су Туђман и Месић и не знам одакле ти жеља да браниш Хрвате од та два гиганта хрватске историје.

ako je za tebe Tuđman gigant nheka ti ga a što se Mesića tiče ni on nije gigant ali je bio žestoki protivnik ustaštva,mada znam za onu glupost što je izgovorio u Australiji pred emigrantima, ali pročitaj i njegove govore u Jasenovcu.
omega68 omega68 15:13 03.09.2012

Re: Da li

@Moderacija
protestvujem!
Htela sam da obrišem omegin komentar koji smatram uvredljivim

Zašto moj komentar?
Ja sam samo reagovao na neprimereno nazivanje blogera ''bilmezima'' od strane nekog kome je oprošteno sve i uvek.
Zašto sam ja diskriminisan kao neko ko vređa a onaj ko stvarno vređa nije ni opomenut?
Zašto javno, ili tajno, ne kažete da postoje ''beli medvedi bloga''( u daljem tekstu BMB ) i da postoje blogeri druge, a neko zlonameran bi rekao i treće pa i četvrte, kategorije.
Kako mogu da se okarakterišu i trpe izrazi kao ''džiberska fora'',''montanjar'', ''poluinteligent'', bilmez i slično ?
Recite ako smetaju predtavnici ''džiberanije'' - takvih komentara ima na ovom sajtu - koji zagađuju prostor i smetaju BMB.
Šta da radim, još nisam na nivou Teofila Pančića!
savamala savamala 15:26 03.09.2012

Re: Da li

ali je bio žestoki protivnik ustaštva,mada znam za onu glupost što je izgovorio u Australiji pred emigrantima, ali pročitaj i njegove govore u Jasenovcu.


Ако су за Хрвате гиганти, зашто бих ја ту имао примедби.

Говор из Аустралије је оно право јер није био предвиђен за јавно приказивање. Ти, ако хоћеш, или из неког, мени непознатог разлога, можеш да читаш и Месићеве говоре и изјаве које је давао са намером да то буде публиковано. Мене то не интересује, више ценим праве ствари, оне из срца, из душе, из Аустралије.
Старији си Милане од мене, али не ваља ти ова работа. Није ово часна работа и ти то знаш.
omega68 omega68 15:33 03.09.2012

Re: Da li

Очигледно је да ти ни за елементарно разумевање сложенијих реченица ниси способан.

Jao, čika Predraže, hvala puno!
Твоја теза је била следећа (да ти помогнем око разумевања властитих речи, јер ти ни то изгледа не иде):
Jer, koliko je poznato gospodin Tesla nikad nije solio pamet vlastima i stanovništvu Srbije šta treba da rade

Показао сам ти да Тесла ипак јесте мало "солио" памет својим сународницама,

Eto, a ja nezahvalan navalio da je suprotno.
Ma šta nezahvalan, glup k'o ćuskija i poluinteligent...ups... nisam više ni to, ne razumem da je veliki Tesla ovim pismom Njujork Tajmsu , zapravo, hteo da uputi poruku, kako i poslednjem seljaku na Ceru ili uzornom domaćinu na Jelici ( planini ), tako i svojti u Lici a Boga mi i poštenim gradžanima tadašnjeg Beograda.
I nikako da ukapiram da je objašnjavanje srpskoj javnosti ( ne američkoj), a poznato je iz istorije da je srpska javnost svoju obaveštenost tih godina više hranila studiranjem Wašington Posta i znatno manje Njujork Tajmsa, da Luj Adamič(ć) piše obične gluposti , zapravo isto ono što jedan Dali radi poredeći Srbiju sa septičkom jamom.
Blago nama glupima sa tobom inteligentnim, čika Brajoviću
Milan Karagaća Milan Karagaća 17:09 03.09.2012

Re: Da li

Није ово часна работа и ти то знаш.

Ti očito i ne znaš šta je časno a šta. Čast je univerzalna i nema nacionalnu konotaciju kao ni poštenje. Čast je braniti sebe od drugih ali i druge od svojih koji nisu časni ni pošteni.A ja ne mislim ni da su ni Tuđman ni Meseć časni ni pošteni jer su radili i nečasne stvari.
Tvoja percepcija patriotizma je izgleda izjednačavanje sa nacionalizmom i šovinizmom po principu da ćeš ljubav prema svom narodu najbolje pokazati što jačom mržnjom prema drugim narodima.
Patriuotizam podrazumeva ponos ali i stid, a to nemaju ni naši ni hrvatski nacionalisti.
A meni nemaš potrebe da soliš o Jasenovcu jer je u Jasenovcu, Jadovnu i drugim stratištima stradalo dosta mojih predaka, ali vidiš ja zbog toga ne mogu da mrzim svakog Hrvata ali mi zato uopšte nije žao onih koji su dobili zasluženu kaznu u Blajburgu koji su sami sebe osudili na smrt time što su predhodno mnoge poklali, spalili žive i streljali.
Znači, nema potrebe da zamišljaš da si neki Tesla, pogotovo si u zabludi ako misliš da bi Tesla razmišljao kao ti.
Pa pošto deliš savete, onda i ja tebi da kažem da tebi ne valja rabota, nije zdravo mrzeti, a nije ni loše da malko detaljnije individualno izučiš događaje iz naše mučne istorije a ne da prihvataš bilo čije serviranje.
Kako te ne ganu ona istina o likvidaciji porodice Trajković već odmah ode na Jasenovac.
st.jepan st.jepan 13:45 02.09.2012

...

E, baš dobro si to izmetaforisao, svaka bi ti dala.
Odnosno (ako ćemo europejski široko), svaki bi ti dao.
alselone alselone 14:24 02.09.2012

Transfer blama

Lose ti je ovo Dali. Banalno i, izvini, glupo. Bilo mi malo neprijatno dok sam citao.

dali76 dali76 17:59 02.09.2012

Re: Transfer blama

Pa hvala Elsalone, mislis da sam ocekivao drugaciji komentar od nekog ko bi zasigurno sedeo u imaginarnoj publici imaginarne preddstave?
Ne mislis valjda da ja mislim da si ti I svih tih 11 preporukasa zagovornici Srbije u EU?

alselone alselone 18:53 02.09.2012

Re: Transfer blama

Ne mislis valjda da ja mislim da si ti I svih tih 11 preporukasa zagovornici Srbije u EU?


Naivno zakljucivanje. Zato sto sam ti ovo rekao mislis da nisam za EU i da sam 'retrogradna snaga'?

Nekad su me na blogovima dovodili u vezi sa Srebrenicom, Seseljugom i Mladicem u dve recenice, kao odgovor na moj komentar. Banalizujes ponovo Dali.
dali76 dali76 22:23 02.09.2012

Re: Transfer blama

Pa Alselone onda sam ja, u tvojim ocima, veci glupan nego sto sam I mislio , kad vec smatras da sam ja svoje zakljucke donio na osnovu ovog tvog komentara.
Elem, ne mislim , niti sam to ikad mislio,da su protivnici EU ,po defoltu, retrogradne snage.
Ima tu svacega.

Tako da ti sabloni,ako nisi za EU,ti mora da si za Seselja, ili ako kritikujes Sonju Biserko, ti mora da si protiv EU..ne piju vodu kod mene.
princi princi 00:09 03.09.2012

Re: Transfer blama

Dali, ovako: ovaj tekst jeste glup, naivan i neduhovit (iako ti je namera bila vrlo dobra), ali ja tebe stvarno cenim kao pametnog dečka i volim da pročitam skoro sve što napišeš. Mislim da i Alselone misli slično.

Što se tiče Kacin incidenta tu je sve jasno: Kacin je imao zadatak da Srbima objasni kako su 100 godina daleko od EU kandidature (ne toliko zbog Srbije, koliko same EU), i samo je to uradio malo slovenački prilježnije i pustio malo na volju svom austrougarskom guštu. Krletu i ekipi koju predstavlja (Tadićevo krilo DS-a) je u interesu pogoršanje odnosa EU-Srbija iz razumljivih razloga (da bi Tadića predstavio kao srpskog Sina Sunca, koji se iznenada pojavljuje i rešava stvar) i on je, kao dobar službenik, to dobro odradio, dok se Dačke ponaša kao dobra, čak vrhunska, politička svinja za koju nema loših pomija.
mariopan mariopan 07:34 03.09.2012

Re: Transfer blama

princi
Dali, ovako: ovaj tekst jeste glup, naivan i neduhovit (iako ti je namera bila vrlo dobra), ali ja tebe stvarno cenim kao pametnog dečka i volim da pročitam skoro sve što napišeš. Mislim da i Alselone misli slično.

Što se tiče Kacin incidenta tu je sve jasno: Kacin je imao zadatak da Srbima objasni kako su 100 godina daleko od EU kandidature (ne toliko zbog Srbije, koliko same EU), i samo je to uradio malo slovenački prilježnije i pustio malo na volju svom austrougarskom guštu. Krletu i ekipi koju predstavlja (Tadićevo krilo DS-a) je u interesu pogoršanje odnosa EU-Srbija iz razumljivih razloga (da bi Tadića predstavio kao srpskog Sina Sunca, koji se iznenada pojavljuje i rešava stvar) i on je, kao dobar službenik, to dobro odradio, dok se Dačke ponaša kao dobra, čak vrhunska, politička svinja za koju nema loših pomija.

alselone alselone 07:55 03.09.2012

Re: Transfer blama

princi
Dali, ovako: ovaj tekst jeste glup, naivan i neduhovit (iako ti je namera bila vrlo dobra), ali ja tebe stvarno cenim kao pametnog dečka i volim da pročitam skoro sve što napišeš. Mislim da i Alselone misli slično.

Što se tiče Kacin incidenta tu je sve jasno: Kacin je imao zadatak da Srbima objasni kako su 100 godina daleko od EU kandidature (ne toliko zbog Srbije, koliko same EU), i samo je to uradio malo slovenački prilježnije i pustio malo na volju svom austrougarskom guštu. Krletu i ekipi koju predstavlja (Tadićevo krilo DS-a) je u interesu pogoršanje odnosa EU-Srbija iz razumljivih razloga (da bi Tadića predstavio kao srpskog Sina Sunca, koji se iznenada pojavljuje i rešava stvar) i on je, kao dobar službenik, to dobro odradio, dok se Dačke ponaša kao dobra, čak vrhunska, politička svinja za koju nema loših pomija.


Princi je potpuno u pravu.

Postujem te kao blogera i cenim tvoje misljenje pa blogove retko propustam. Sto ono rece Maksa jednom - manjak komentara znaci da blogeri obicno nemaju sta da dodaju. Zato se retko javljam kod tebe i zato sam se juce i javio.


dali76 dali76 00:12 04.09.2012

Re: Transfer blama

Ako mene pitate Princi i Alselone , glupo je potrositi tri reda da nekom napises da je nesto glupo,a nijednu rijec objasnjenja.
Freehand recimo x puta dodje u sukob sa mnom I kaze mi ovo,ovo I ovo nije tacno, zbog toga I toga, problematicna/glupa/”hrabra” ti je ta metaforasa poljskim WC/septickom jamom , I ja mogu da mu odgovorim.
Ako toga nema , meni ostaju samo predpostavke,kao sto je uostalom moj odgovor Alselon/u.
Pa cak I trikovi Ivice Dacica koji vristte od gluposti zasluzuju objasnjenje zasto su glupi, sto je uostalom I bio jedan od poenti ovog teksta.

Neduhovito.
Da, I meni je neduhovito ono sto raadi Dacic. Tragikomicno je sa kakvim se on bljezgarijama sluzi ne bi li pokupio poene, refokusirao paznju javnosti.
Cak ni parodija na to ne moze biti dduhovita.
Naivno.
Fasinira sa kojom kolicinom naivnosti racuna Ivica Dacic izazivajuci publiku da mu pljesce dok se prava pitanja upucena njemu redovno gube u ovacijama publike koja naseda na njegove jeftine trikove.
To sto se u toj publici ,pa I na daskama igraonice , uz Ivicu i Jelka, nasao I jedan Krstic,a danas vidim I Teofil Pancic , je drugo pitanje ,na koje je Princi u svom komentaru I dao odgovor.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana