Zdravlje

Reakcije na vest "Sve vise obolelih od virusa zapadnog Nila

Spiridon RSS / 05.09.2012. u 13:39

Pa reakcije su uglavnom "ajmo sad vakcine", "al ce Tomica da napuni dzepove" ... veoma slicno onoj prici sa svinjskim virusom.

Poenta je da mi se ovakvi ljudi gade. Zbog takvih smradova se i uvodi obavezna vakcinacija. Uvodi se da bi decu takvih mamlaza zastitili od tezih zaraznih bolesti koje mogu da im uniste citav zivot dok tata (ili mama) gledaju ko ce da se obogati od vakcina.

Vakcina protiv tuberkuloze, BCG vakcina, dobija se u porodilištu.
Vakcina protiv žutice, Hepatitisa B, dobija se u 3 doze: prva doza u porodilištu, druga doza mesec dana kasnije, a treća doza pet meseci nakon toga.
Vakcina protiv difterije, tetanusa i velikog kašlja dobija se u 3 doze, u prvoj godini života. Sa davanjem vakcine se započinje sa 2 meseca života bebe, pri čemu je razmak između doza po mesec dana. Kasnije, sledi vakcinacija ovom vakcinom izmedju 18. i 20. mesecai života, pa u šestoj i 14. godini.
Vakcina protiv dečje paralize (polio-mijelitisa) daje se u isto vreme kad i vakcine protiv difterije, tetanusa i velikog kašlja.
Vakcina proitiv hemofilusa tipa B takođe prati vakcinaciju protiv difterije, velikog kašlja i tetanusa. 

Naravno da niko ne spominje vakcinaciju vezanu za ovaj nezgodni virus ali se ekipa vec naostrila. Ja ih zovem "ovi koji znaju sve". Najgore je od svega sto su desetinama godina takvi moroni sirili zaraze odbijajuci  da se vakcinisu i tako pravili stetu drugima. Ja bi za takve postupke uveo krivicnu odgovornost.

toliko

 



Komentari (126)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

kukusigameni kukusigameni 13:44 05.09.2012

1.

Preporuka ko vrata!
Opravdao si svoj avatar.
bratja_vukojebitj bratja_vukojebitj 13:55 05.09.2012

Ovaj tekst je ...

... vakcina u glavu!
Spiridon Spiridon 14:22 05.09.2012

Re: Ovaj tekst je ...

bratja_vukojebitj
... vakcina u glavu!


ne postoji drugi nacin, hoćemo li gradnju mosta prepustiti narodu ili građevinskom inžinjeru? (procitah negde)
bratja_vukojebitj bratja_vukojebitj 15:07 05.09.2012

Re: Ovaj tekst je ...

ne postoji drugi nacin, hoćemo li gradnju mosta prepustiti narodu ili građevinskom inžinjeru? (procitah negde)


Jeste, tako je u teoriji; ali u praksi, nažalost, nema inženjera, niti ima vakcine ... sve se ovde, prepušta slučaju. I kraduckanju.
Spiridon Spiridon 15:13 05.09.2012

Re: Ovaj tekst je ...

Jeste, tako je u teoriji; ali u praksi, nažalost, nema inženjera, niti ima vakcine ... sve se ovde, prepušta slučaju.


ne bih ja ovu pricu ogranicavao na Srbiju. Zamisli pozoves djubre na kafu i on ti zarazi celu porodicu zato sto nije hteo da se vakcinise. Ma otrov bi mu sipao sledeci put.
bratja_vukojebitj bratja_vukojebitj 15:23 05.09.2012

Re: Ovaj tekst je ...

Spiridon

ne bih ja ovu pricu ogranicavao na Srbiju. Zamisli pozoves djubre na kafu i on ti zarazi celu porodicu zato sto nije hteo da se vakcinise. Ma otrov bi mu sipao sledeci put.


hahahaha ... a ako se vakcinisao, budeš nežan: ubaciš mu ricinus
antioksidant antioksidant 15:24 05.09.2012

Re: Ovaj tekst je ...

Zamisli pozoves djubre na kafu i on ti zarazi celu porodicu zato sto nije hteo da se vakcinise.

pa valjda ste vi vakcinisani?
on nek boluje ali vakcinisani su zasticeni!!!
(osim ako nije neispitana vakcina sa sumnjivim pojacivacem i zabranjena za decu mladju od 3 godine i trudnice ali tomica je dao ostavku pa sad nema frke)
Spiridon Spiridon 17:00 05.09.2012

Re: Ovaj tekst je ...

osim ako nije neispitana vakcina sa sumnjivim pojacivacem i zabranjena za decu mladju od 3 godine i trudnice


eto odlicnog scenarija da te napravi "produzeni" espreso
mariopan mariopan 19:34 05.09.2012

Re: Ovaj tekst je ...

Spiridon
Jeste, tako je u teoriji; ali u praksi, nažalost, nema inženjera, niti ima vakcine ... sve se ovde, prepušta slučaju.


ne bih ja ovu pricu ogranicavao na Srbiju. Zamisli pozoves djubre na kafu i on ti zarazi celu porodicu zato sto nije hteo da se vakcinise. Ma otrov bi mu sipao sledeci put.

Čekaj, groznica sa Nila se ne prenosi sa čoveka na čoveka, prenose je samo komarci i to - ujedom.


njanja_de.manccini njanja_de.manccini 19:47 05.09.2012

Re: Ovaj tekst je ...

Čekaj, groznica sa Nila se ne prenosi sa čoveka na čoveka, prenose je samo komarci i to - ujedom.


prenose je komarci ujedom. nosaci su ptice a sire ga komarci. znaci komarac izigrava ministra za komunikaciju i sirenje bratstva i jedinstva
The virus, 1st discovered in Uganda in 1937, is carried by birds and spread to humans by mosquitoes. (sa linka koji je vec linkovan u mom postu)
ivana23 ivana23 13:54 05.09.2012

***

...veoma slicno onoj prici sa pticijim virusom.


Hteo si reci - svinjskim gripom (N1H1), pri cemu su oni koji su bili protiv vakcine ipak bili u pravu.
Spiridon Spiridon 14:00 05.09.2012

Re: ***

ivana23
...veoma slicno onoj prici sa pticijim virusom.


Hteo si reci - svinjskim gripom (N1H1), pri cemu su oni koji su bili protiv vakcine ipak bili u pravu.


da N1H1, hvala na ispravci


ti koji su bili energicni u borbi protiv vakcinacije u cilju zastite od svinjskog gripa bice i protiv bilo koje druge vakcinacije u buducnosti. Naravno dok mecka ne zaigra pred njihovom kucom. To je i poenta ovog bloga i zato se ne bih vezivao zamo za N1H1.
ivana23 ivana23 14:11 05.09.2012

Re: ***

Danasnje vakcine, za razliku od onih koje je primala nasa generacija...

All vaccines contain sterility agents, neurotoxins, immunotoxins, and carcinogenic compounds. Some examples include formaldehyde, a carcinogen found in almost every vaccine, neurotoxins such as monosodium glutamate, potassium chloride, thimerosal, sterility agents such as Triton X-100, octoxynol-10, polysorbate 80, and immuntoxins such as neomycin, monobasic potassium phosphate, sodium deoxycholate to name a few of many.


Myth #2 Vaccines prevent diseases and increase immunity.

Spiridon Spiridon 14:20 05.09.2012

Re: ***

ivana23


All vaccines contain sterility agents, neurotoxins, immunotoxins, and carcinogenic compounds. Some examples include formaldehyde, a carcinogen found in almost every vaccine, neurotoxins such as monosodium glutamate, potassium chloride, thimerosal, sterility agents such as Triton X-100, octoxynol-10, polysorbate 80, and immuntoxins such as neomycin, monobasic potassium phosphate, sodium deoxycholate to name a few of many.


Myth #2 Vaccines prevent diseases and increase immunity.



Zna se da ce odredjen broj ljudi imati zdravstvene probleme zbog vakcine. Zna se da ce odredjeni broj ljudi imati zdravstvene probleme zbog epidemije gripa. Ako ce manji broj ljudi imati probleme zbog vakcine nego sto bi ih imali zbog gripa, onda je vakcinacija opravdana.

Danasnje vakcine, za razliku od onih koje je primala nasa generacija


ma da, mi smo i bolju muziku slusali
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:29 05.09.2012

Re: ***

mi smo i bolju muziku slusali

a onda su se pojavili arctic monkeys na otvaranju igara u londonu!
*


sad bez zezanja.
šta je život bez ožiljka vakcine na levom ramenu?:)
Covek u belom Covek u belom 14:37 05.09.2012

Re: ***

Spiridon

Zna se da ce odredjen broj ljudi imati zdravstvene probleme zbog vakcine. Zna se da ce odredjeni broj ljudi imati zdravstvene probleme zbog epidemije gripa. Ako ce manji broj ljudi imati probleme zbog vakcine nego sto bi ih imali zbog gripa, onda je vakcinacija opravdana.

Ako bi se vodio datim prvilom skoro ni za sta se ne bi vakcinisao.
Takodje imati probleme je previse uopstena fraza.
Npr. kod epidemije gripa nivo zdrastvenih problema usled samog gripa (iako mnogo cesci nego komplikacije izazvane vakcinom) je mnogo manji od novoa zdravstvenih problema koji mogu da nastanu usled kondraindikacija upotrebe vakcine. Tako da nije u pitanju samo cist broj nego i jacina dejstva/posledica.
kukusigameni kukusigameni 14:40 05.09.2012

Re: ***

ivana23

Ivana, sorry ali sajt koji si linkovala je malo...
antioksidant antioksidant 14:45 05.09.2012

Re: ***

kukusigameni
ivana23

Ivana, sorry ali sajt koji si linkovala je malo...


the world for people who think!

bas im je cool nastup
ivana23 ivana23 14:55 05.09.2012

Re: ***

Covek u belom
Spiridon

Zna se da ce odredjen broj ljudi imati zdravstvene probleme zbog vakcine. Zna se da ce odredjeni broj ljudi imati zdravstvene probleme zbog epidemije gripa. Ako ce manji broj ljudi imati probleme zbog vakcine nego sto bi ih imali zbog gripa, onda je vakcinacija opravdana.

Ako bi se vodio datim prvilom skoro ni za sta se ne bi vakcinisao.
Takodje imati probleme je previse uopstena fraza.
Npr. kod epidemije gripa nivo zdrastvenih problema usled samog gripa (iako mnogo cesci nego komplikacije izazvane vakcinom) je mnogo manji od novoa zdravstvenih problema koji mogu da nastanu usled kondraindikacija upotrebe vakcine. Tako da nije u pitanju samo cist broj nego i jacina dejstva/posledica.


Bas kao sto Covek u belom kaze
ivana23 ivana23 15:29 05.09.2012

Re: ***

antioksidant
kukusigameni
ivana23

Ivana, sorry ali sajt koji si linkovala je malo...

the world for people who think!
bas im je cool nastup


OK, nemojte ga uzeti u razmatranje.
Spiridon Spiridon 17:11 05.09.2012

Re: ***

šta je život bez ožiljka vakcine na levom ramenu?:)


to je uvjek bilo tak seksi
maksa83 maksa83 19:20 05.09.2012

Re: ***

ti koji su bili energicni u borbi protiv vakcinacije u cilju zastite od svinjskog gripa bice i protiv bilo koje druge vakcinacije u buducnosti.

Spriridone, sad - s' oproštenjem - sereš.

Ja sam bio energičan u borbi protiv te vakcine, imam za taj stav mišljenja autoriteta, i ono što se posle dešavalo je sve to potvrdilo (u Finskoj su prestali to da rade pošto im je skočila nakolepsija). Apsolutno nisam protiv vakcinacije an ženeral.
Spiridon Spiridon 21:55 05.09.2012

Re: ***

maksa83
ti koji su bili energicni u borbi protiv vakcinacije u cilju zastite od svinjskog gripa bice i protiv bilo koje druge vakcinacije u buducnosti.

Spriridone, sad - s' oproštenjem - sereš.
Apsolutno nisam protiv vakcinacije an ženeral.


a osetio si cvrsto? heheheh


maksa83 maksa83 22:21 05.09.2012

Re: ***

a osetio si cvrsto?

Aha. :)

I 'naš šta...

Recimo to pjesmom.

libkonz libkonz 09:09 06.09.2012

Re: ***

ti koji su bili energicni u borbi protiv vakcinacije u cilju zastite od svinjskog gripa bice i protiv bilo koje druge vakcinacije u buducnosti.

Jedina vakcinacija protiv koje sam bio je bila ta vakcinacija protiv svinjskog gripa. Posle se ispostavilo da sam bio u pravu.
Spiridon Spiridon 09:58 06.09.2012

Re: ***

libkonz
ti koji su bili energicni u borbi protiv vakcinacije u cilju zastite od svinjskog gripa bice i protiv bilo koje druge vakcinacije u buducnosti.

Jedina vakcinacija protiv koje sam bio je bila ta vakcinacija protiv svinjskog gripa. Posle se ispostavilo da sam bio u pravu.


vakcina protiv svinjskog gripa je sada deo normalne sezonske vakcine protiv gripa. Pretpostavljam da su resili da uniste sve one koji se vakcinisu protiv sezonskog gripa. Bilo je predavanje u Zenevi na kome su prisustvovali svi relevantni doktori (ukljucujuci i one koji se bave istrazivackom naukom), studenti i ostali i na kome se pricalo o glupostima i izmisljotinama vezanim za vakcinu protiv svinjskog gripa.
antioksidant antioksidant 10:15 06.09.2012

Re: ***

studenti i ostali i na kome se pricalo o glupostima i izmisljotinama vezanim za vakcinu protiv svinjskog gripa.

vecina izmisljotina se svodila na izmisljenu papirologiju koja ju je pratila (ovo izmisljena citaj kao nepostojeca)
Covek u belom Covek u belom 03:27 07.09.2012

Re: ***

Spiridon
Bilo je predavanje u Zenevi na kome su prisustvovali svi relevantni doktori (ukljucujuci i one koji se bave istrazivackom naukom),
A koji su potpuno slucajno bili iz Roche-a i Novartis-a. Danice, Danice, mnogo si naivna.
nukethew0rld nukethew0rld 08:01 08.09.2012

Re: ***

U srbiji je spornom vakcinom vakcinisano oko 150000 ljudi, od kojih je kod njih 80-ak doslo do razvoja blagih reakcija i nijedne teze. To je daleko manji procenat od 0.3-0.5% smrtnih ishoda nakon oboljevanja od gripa.
Hansel Hansel 09:13 08.09.2012

Re: ***

Statistika u Srbiji, naročito medicinska, nije nešto čemu treba mnogo verovati. Poznajem lično čoveka koji je vrlo teško podneo vakcinu, a bliski poznanici su mi rekli da je njihov rođak umro posle primanja vakcine protiv svinjskog gripa. Naravno, ja ne znam da li je ta smrt samo koincidencija (kažu da nije bio hronični bolesnik, ali jeste imao oko 70 godina), ali - desila se nekoliko dana posle primanja vakcine. Naravno (takođe) da su ovo laička saznanja, ali ni struka nije bila nešto mnogo zainteresovana da slučajeve ispita i adekvatno ubeleži u statistiku.
nukethew0rld nukethew0rld 09:49 08.09.2012

Re: ***

Vakcina protiv "svinjskog gripa" je najvise pracena od strane struke, bas zbog sve price u medijima oko te vakcine. Tako da je to statistika u koju mogu da poverujem.
Uostalom, skoro je u novinama bio slucaj Hrvatice koja je vakcinisana i preminula u Srbiji. Jeste da je od vakcinacije proslo skoro 3 godine i da je umrla od sasvim druge bolesti, ali su mediji bas zestoko naduvali pricu.

Meni je u celoj prici oko te vakcine najvise smetala ona namerno izazvana panika, kao paravan za sumnjivu (iz trece ruke) nabavku vakcina. Mislim da su tim postupkom odbili mnoge ljude od vakcinacije.
maksa83 maksa83 10:21 08.09.2012

Re: ***

Vakcina protiv "svinjskog gripa" je najvise pracena od strane struke, bas zbog sve price u medijima oko te vakcine. Tako da je to statistika u koju mogu da poverujem.

Pa struka u Finskoj pratila tu vakcinu, pa zaključila da to povećava pojavu narkolepsije kod dece između 4 i 19 godina vrlo (prvo je cifra bila 300%, pa je izmereno i 11x na uzorku) pa prestali da je daju, posle im se pridružila i Švedska, a i Englezi i Francuzi počeli da prebrojavaju svoje i crtaju grafove.

nukethew0rld nukethew0rld 10:30 08.09.2012

Re: ***

maksa83
Vakcina protiv "svinjskog gripa" je najvise pracena od strane struke, bas zbog sve price u medijima oko te vakcine. Tako da je to statistika u koju mogu da poverujem.

Pa struka u Finskoj pratila tu vakcinu, pa zaključila da to povećava pojavu narkolepsije kod dece između 4 i 19 godina vrlo (prvo je cifra bila 300%, pa je izmereno i 11x na uzorku) pa prestali da je daju, posle im se pridružila i Švedska, a i Englezi i Francuzi počeli da prebrojavaju svoje i crtaju grafove.


I sta kazu, jel umro neko od te vakcine?
SVI lekovi imaju nezeljena dejstva, stvar je samo u proceni koristi/rizika.
maksa83 maksa83 10:34 08.09.2012

Re: ***

I sta kazu, jel umro neko od te vakcine?

Kažu da je dovoljno dece dobilo narkolepsiju i druge trajne neurofizičke poremećaja posle primanja te vakcine i da će do kraja života da im finansiraju saniranje toga, i da neće više da vakcinišu decu tim sranjem.
SVI lekovi imaju nezeljena dejstva, stvar je samo u proceni koristi/rizika.

Pa nemaju. Eto npr. vakcina koja je nama servirana nema apsolutno ni-ka-kva štetna dejstva. Mrzelo ih da pišu. Pjur gold.
nukethew0rld nukethew0rld 10:50 08.09.2012

Re: ***

Ko im je kriv sto nisu kupili istu kao i mi :)
Salu na stranu, u Finskoj, Svedskoj i Norveskoj je stvarno zabelezen veliki broj slucajeva narkolepsije, reda 15-20 puta veci nego u ostatku sveta. Pitanje je zbog cega (drugi proizvodjac, losa serija...).
maksa83 maksa83 11:17 08.09.2012

Re: ***

Salu na stranu, u Finskoj, Svedskoj i Norveskoj je stvarno zabelezen veliki broj slucajeva narkolepsije, reda 15-20 puta veci nego u ostatku sveta. Pitanje je zbog cega (drugi proizvodjac, losa serija...).

Mislim da uopšte nije slučajno što je to zabeleženo baš tamo.

Postoji nekoliko mogućnosti:

- Što ti kažeš - nordijcima se zapatila loša serija, GlaxoSmithKline zajebao stvar.
- Nordijci imaju specifične genetske predispozicije za narkolepsiju pa je vakcina lako trigeruje.
- Te države su visoko socijalno odgovorne (a jesu, po tome se vrlo izdvajaju od ostatka sveta i u drugim oblastima), ne tretiraju svoj narod k'o stoku i potrudili su se da mere.

Kako bi ti ovo sortirao po verovatnoći?
nukethew0rld nukethew0rld 11:28 08.09.2012

Re: ***

Ne znam, ali postoje i druge "ozbiljne" drzave koje nisu imale iste rezultate, niti su isto postupile.
maksa83 maksa83 12:46 08.09.2012

Re: ***

Ne znam, ali postoje i druge "ozbiljne" drzave koje nisu imale iste rezultate, niti su isto postupile.

Da pogodim - npr. one u kojima se masovno valja Tamiflu, i u kojoj FDA odbor (čija četiri člana dotira Bayer) odobri kontraceptivnu pilulu za koju se ispostavi da uvećava verovatnoću od tromboembolije 7 puta?
nukethew0rld nukethew0rld 13:16 08.09.2012

Re: ***

Tamiflu, kao lek za lecenje gripa, a ne vakcina, se valja upravo onima koji se ne vakcinisu, tako da ti pada teorija u vodu.
A za oralne kontraceptive i tromboembolije se zna odavno i to se i navodi kao najcesca i najozbiljnija nezeljena reakcija. Tako da tu nema sta da se "ispostavi", osim ako taj slucaj nije od pre 40 godina.
maksa83 maksa83 13:36 08.09.2012

Re: ***

Tamiflu, kao lek za lecenje gripa

Lek.
Za lečenje.
Gripa.
A za oralne kontraceptive i tromboembolije se zna odavno i to se i navodi kao najcesca i najozbiljnija nezeljena reakcija

Nnnda. Zna se da stara generacija pilula (do 2011) udvostručuje rizik. Onda se utvrdilo da ga nova generacija uvećava 6-7 puta, pa je FDA morala da frizira odbor (izbacuju nezgodne i ubacuju zgodne (Bayer payroll) članove) da bi stvar prošla.

Da ilustrujem dokle to ide - pre nekog vremena (otpr. godinu i nešto dana) se ovde kod nas pojavila vest o smrtnim slučajevima u Hrvatskoj povezanim sa kontraceptivnim pilulama. Firma koja ih pravi je momentalno angažovala jednu ovdašnju vRlo viđenu PR firmu da disipira svoj 50-cent army i u "nezavisnim komentarima" na vest lavira i razvodnjava celu stvar. Ovo je 100% pouzdana informacija.

nukethew0rld nukethew0rld 13:53 08.09.2012

Re: ***

Neke kompanije su toliko odmakle sa "marketingom" da su ih kaznili sa po par milijardi dolara kazne :)
Naravno ne u Srbiji.

Mislim da mozemo da se slozimo da je cela prica oko vakcina vrlo "mutna", a neki ljudi izuzetno dobro love u mutnom. Zbog takvih ljudi, mi nikada necemo videti celu sliku.

Re: ***

maksa83
Ne znam, ali postoje i druge "ozbiljne" drzave koje nisu imale iste rezultate, niti su isto postupile.

Da pogodim - npr. one u kojima se masovno valja Tamiflu, i u kojoj FDA odbor (čija četiri člana dotira Bayer) odobri kontraceptivnu pilulu za koju se ispostavi da uvećava verovatnoću od tromboembolije 7 puta?


uh...
ne mesajmo babe i zabe. svaki porast nivoa estrogena u krvi povecava rizik od tromboembolije. na to takodje utice genetika, fizicka neaktivnost i pusenje. svaki lek ima nezeljena dejstva. pitanje je odnosa izmedju costs and benefits. kontracepcione pilule danas imaju min doze hormona koje sprecavaju ovulaciju. one su spas od neredovnih ciklusa u PCOS koji izazivaju porast rizika za karcinom endometrijuma. i, najvaznije od svega daju zenama pravo na izbor u seksu - hoce li ili ne da imaju decu. tradicionalno, muskarac je bio taj koji odllucuje da li da in ili out, koristi kondom ili ne, tako da... nemojte bre ljudi...
maksa83 maksa83 16:45 09.09.2012

Re: ***

nemojte bre ljudi...

Pa nećemo bre ženo. :)

Ono nije bio rant protiv antibebi pilula kao takvih (što reče jedan moj prijatelj "super je pilula! od kad je na piluli, dobio sam novu ženu" ), nego ilustracija mehanizma donošenja odluka kada je farmaceutskoj kompaniji do nečeg baš stalo.
princi princi 14:32 05.09.2012

Šefe, kad se objavljuju

ovakve "reakcije", onda mora da se stavi i disclaimer: za koga radiš i ko te plaća. Mislim, ne znam kako je u Srbiji, ali tu gde živiš je sigurno tako.
Spiridon Spiridon 15:06 05.09.2012

Re: Šefe, kad se objavljuju

princi
ovakve "reakcije", onda mora da se stavi i disclaimer: za koga radiš i ko te plaća. Mislim, ne znam kako je u Srbiji, ali tu gde živiš je sigurno tako.


mogao si lepse da napises da sam ti nedostajao nego sto se pozivas na disclaimer



princi princi 15:20 05.09.2012

Re: Šefe, kad se objavljuju

Spiridon
princi
ovakve "reakcije", onda mora da se stavi i disclaimer: za koga radiš i ko te plaća. Mislim, ne znam kako je u Srbiji, ali tu gde živiš je sigurno tako.


mogao si lepse da napises da sam ti nedostajao nego sto se pozivas na disclaimer




Da imaš i malo mozga i savesti shvatio bi o čemu ti pišem. Ali, tebi je, izgleda, važnije da pevcu pustiš krv.
giga_moravac giga_moravac 14:34 05.09.2012

Bez panike, molim!?

Prvo su ćutali o komarcima, potom su demantovali komarce, zatim su potvrdili postojanje istih, a onda nas pripremili na iste čuvenom rečenicom: Bez panike, molim. E, sad da li je u nastavku rečenice trebalo da stoji...
a) biće vakcina za sve
b) sve su to izolovani slučajevi
c) situacija je pod kontrolom
d) čim saznamo nešto više, javićemo vam
e) ostavite poruku posle zvučnog signala

Već ćemo videti.
arianna arianna 14:45 05.09.2012

Re: Bez panike, molim!?

Prvo su ćutali o komarcima, potom su demantovali komarce, zatim su potvrdili postojanje istih, a onda nas pripremili na iste čuvenom rečenicom: Bez panike, molim. E, sad da li je u nastavku rečenice trebalo da stoji...
a) biće vakcina za sve
b) sve su to izolovani slučajevi
c) situacija je pod kontrolom
d) čim saznamo nešto više, javićemo vam
e) ostavite poruku posle zvučnog signala

Već ćemo videti.


Sve smo već videli :))

ivana23 ivana23 14:52 05.09.2012

Re: Bez panike, molim!?

giga_moravac
Prvo su ćutali o komarcima, potom su demantovali komarce, zatim su potvrdili postojanje istih, a onda nas pripremili na iste čuvenom rečenicom: Bez panike, molim. E, sad da li je u nastavku rečenice trebalo da stoji...
a) biće vakcina za sve
b) sve su to izolovani slučajevi
c) situacija je pod kontrolom
d) čim saznamo nešto više, javićemo vam
e) ostavite poruku posle zvučnog signala

Već ćemo videti.


Ne postoji vakcina za virus Zapadnog Nila.
Jukie Jukie 14:54 05.09.2012

Re: Bez panike, molim!?

ivana23

Ne postoji vakcina za virus Zapadnog Nila.

Ali je verovatno moguće da postoji serum, kao za besnilo?
alselone alselone 14:55 05.09.2012

Re: Bez panike, molim!?

Ali je verovatno moguće da postoji serum, kao za besnilo?


Cak i ako ne postoji, postojace.
antioksidant antioksidant 15:00 05.09.2012

Re: Bez panike, molim!?

Ne postoji vakcina za virus Zapadnog Nila.

ma i ako ne postoji naplatiće se
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:37 05.09.2012

Re: Bez panike, molim!?

Jukie
ivana23

Ne postoji vakcina za virus Zapadnog Nila.

Ali je verovatno moguće da postoji serum, kao za besnilo?


Mislim da ne postoji. Ustvari, sigurno nije postojao pre 5 godina, kad je kod nas u Koloradu obolelo oko 600 ljudi, par desetina je umrlo. Onda su se ozbiljno bacili na istrebljivanje komaraca i sad tog virusa ima dosta manje, mada i ove godine je obolelo dvadestak i umrlo par njih.

Uglavnom, ovde obaveštavaju da ljudi treba da se prskaju sredstvima koja odbijaju komarce a koja sadrže DEET, sve ostalo je sranje. I vlasti, naravno, moraju da umlate komarce, po mogućnosti još dok su u stadijumu larve. To sam barem video da ovde rade, rokaju neke hemikalije u vodu, mada uglavnom pokušavaju da isuše stajaću vodu, močvare, bare, gde god mogu.

Inače, zanimljivo i tužno je da od virusa svake godine umre veliki broj ptica.
maksa83 maksa83 19:23 05.09.2012

Re: Bez panike, molim!?

Ne postoji vakcina za virus Zapadnog Nila.

A baška što taj virus ne prenose ljudi jedni drugima, osim kroz transpantaciju organa ili davanjem krvi, tako da bi eventualna vakcinacija imala tačno 0 uticaja na njegovo širenje.
angie01 angie01 19:48 05.09.2012

Re: Bez panike, molim!?

maksa83
Ne postoji vakcina za virus Zapadnog Nila.A baška što taj virus ne prenose ljudi jedni drugima, osim kroz transpantaciju organa ili davanjem krvi, tako da bi eventualna vakcinacija imala tačno 0 uticaja na njegovo širenje.


..'naci, zaprasivanje!

...Spiro, kupi onaj steker, sto tera insekte, a imas i raid za komarce!
Spiridon Spiridon 19:58 05.09.2012

Re: Bez panike, molim!?

A baška što taj virus ne prenose ljudi jedni drugima, osim kroz transpantaciju organa ili davanjem krvi, tako da bi eventualna vakcinacija imala tačno 0 uticaja na njegovo širenje.


to samo ide u prilog tome da klipani koji ostavljeju komentare vezane za zaveru sa vakcinama (na vest o virus zapadnog nila) nemaju blage veze sa zivotom. Problem je sto su to najpreporuceniju komentari na mnogim mestima. Meni je zasmetao takav stav koji ce se ponoviti ako bi doslo do neke ozbiljnije stvari.

Nego koji je tvoj stav vezan za vakcinaciju generalno. Konkretno na vakcine koje su obavezne?

maksa83 maksa83 20:04 05.09.2012

Re: Bez panike, molim!?

Nego koji je tvoj stav vezan za vakcinaciju generalno. Konkretno na vakcine koje su obavezne?

Svakako ne one gde za vakcinu ne postoji standardna dokumentacija (kontraindikacije, nuspojave, itd.).

Edit: možda si ti imao čast da se domogneš one od $300 po dozi za koju je jedino bilo priloženo da garantovano nema štetna dejstva, za razliku od nas pilića kojima su servirane one od $7 koje su - po nepostojećoj dokumentaciji - bile tako dobre da nisu mogle da izazovu ni infekcijicu pri primeni (što važi za svaku vakcinu out there).
ivana23 ivana23 20:19 05.09.2012

Re: Bez panike, molim!?

maksa83
...za razliku od nas pilića kojima su servirane one od $7 koje su - po nepostojećoj dokumentaciji - bile tako dobre da nisu mogle da izazovu ni infekcijicu pri primeni (što važi za svaku vakcinu out there).

I jos je trebalo potpisati formular da je primas na sopstvenu odgovornost.
Spiridon Spiridon 20:34 05.09.2012

Re: Bez panike, molim!?

Svakako ne one gde za vakcinu ne postoji standardna dokumentacija (kontraindikacije, nuspojave, itd.).


a znaci ti si u grupi onih kojima je potrebno napismeno dati garanciju. To je dobar stav obzirom na zajebanu tehnologiju koja im je potrebna da odstampaju ono sto zelis da cujes (procitas)... ako vec hocemo da posmatramo stvari iz ugla teorija zavere.

možda si ti imao čast da se domogneš one od $300


Da, ja nisam zalio lovu za ovu od 400 dolara (nestalo im ovih za 300). Valjda kada je zdravlje u pitanju to nema cenu. Ti bar mozes sebi to da priustis.
Onaj kome to ne predstavlja problem i ko veruje u nauku i buducnost medicine nece biti problem da izdvoji 3-4 hiljade evra za cuvanje placente.

zlu ne trebalo
maksa83 maksa83 20:45 05.09.2012

Re: Bez panike, molim!?

a znaci ti si u grupi onih kojima je potrebno napismeno dati garanciju.

Da, oni koje još zovu i pismen svet. Shoot me.

Svaka vakcina ima specifikaciju i prateću dokumentaciju. Osim ove.

Da, ja nisam zalio lovu za ovu od 400 dolara (nestalo im ovih za 300). Valjda kada je zdravlje u pitanju to nema cenu. Ti bar mozes sebi to da priustis.

Pa, nisam bio u mogućnosti da je nabavim. Samo sam saznao da postoji - tamo negde.

Pazi, ta od $x00 nije imala u specifikaciji da gađa virus, nego samo da nema štetne posledice.

Kako tumačiš Fince koji su prestali da vakcinišu decu tom vakcinom kad su videli šta se dešava, i onu ministarku zdravlja Poljske koja je odbila da učestvuje u farsi? (A Poljaci nekim čudom - preživeli). Moroni?
Spiridon Spiridon 21:16 05.09.2012

Re: Bez panike, molim!?

Moroni?


moroni su oni koji imaju generalano negativan stav prema vakcinaciji i zato se ne bih vezivao samo za N1H1

moroni se kriju iza kritike N1H1, a generalno su protiv vakcina


moronima nije poznato koliko je opasnih bolestina zauvek nestalo zbog vakcinacije

a lekaru koji kritikuje vakcine bih oduzeo diplomu. Odmah. Nek ide da vraca u neko selo.
Jukie Jukie 22:14 05.09.2012

Re: Bez panike, molim!?

maksa83
Ne postoji vakcina za virus Zapadnog Nila.A baška što taj virus ne prenose ljudi jedni drugima, osim kroz transpantaciju organa ili davanjem krvi, tako da bi eventualna vakcinacija imala tačno 0 uticaja na njegovo širenje.

Pa vakcina valjda znači oslabljeni uzročnik bolesti, pa se tvoj imuni sistem podeli u policijske jedinice koje prođu trening za fajt sa tim uzročnikom, i onda ga biju svaki put kad se opet pojavi u organizmu. Tako da nema veze kako se prenosi, zemljom, vodom, vazduhom, hranom, kašljanjem, nekako dođe u tebe a specijalci ga umlate.
arianna arianna 22:18 05.09.2012

Re: Bez panike, molim!?

moroni su oni koji imaju generalano negativan stav prema vakcinaciji


ne zamerite

Moron je termin koji se koristi u psihologiji i nije baš uputno koristiti ga za osobe koje imaju suprotan stav od vlastitog stava, jer biti "moron" nije stvar izbora a nazivati nekog "moronom" je uvreda ili verbalno nasilje

što se tiče doktora i vračanja, bitno je pomoći pacijentu, zar ne? :)
maksa83 maksa83 22:22 05.09.2012

Re: Bez panike, molim!?

Tako da nema veze kako se prenosi, zemljom, vodom, vazduhom, hranom, kašljanjem, nekako dođe u tebe a specijalci ga umlate.

Pa ima veze, pitanje je da li će vakcinacija da spreči njegovo širenje ili neće. Ako je prenosnik čovek, onda vakcinacija ljudi sprečava širenje virusa. Ako prenosnik nije čovek onda vakcinacija samo imunizuje čoveka i ne sprečava širenje.
Spiridon Spiridon 22:34 05.09.2012

Re: Bez panike, molim!?

arianna
moroni su oni koji imaju generalano negativan stav prema vakcinaciji


ne zamerite

Moron je termin koji se koristi u psihologiji i nije baš uputno koristiti ga za osobe koje imaju suprotan stav od vlastitog stava, jer biti "moron" nije stvar izbora a nazivati nekog "moronom" je uvreda ili verbalno nasilje

što se tiče doktora i vračanja, bitno je pomoći pacijentu, zar ne? :)


ponela me atmosfera, nisam dugo bio na blogu, ne zamerite ...
kukusigameni kukusigameni 22:35 05.09.2012

Re: Bez panike, molim!?

arianna
Moron je termin koji se koristi u psihologiji i nije baš uputno koristiti ga za osobe koje imaju suprotan stav od vlastitog stava, jer biti "moron" nije stvar izbora a nazivati nekog "moronom" je uvreda ili verbalno nasilje


Piše Hund al piše i Mile.

Moron (psychology), disused term for a person with a mental age between 8 and 12, and a common insult for a person considered stupid (or just a generic insult)
Gospodja Klara Gospodja Klara 23:50 05.09.2012

Re: Bez panike, molim!?

Da, ja nisam zalio lovu za ovu od 400 dolara (nestalo im ovih za 300). Valjda kada je zdravlje u pitanju to nema cenu. Ti bar mozes sebi to da priustis.


O kojoj vakcini je tačno reč?
Spiridon Spiridon 10:00 06.09.2012

Re: Bez panike, molim!?

Gospodja Klara
Da, ja nisam zalio lovu za ovu od 400 dolara (nestalo im ovih za 300). Valjda kada je zdravlje u pitanju to nema cenu. Ti bar mozes sebi to da priustis.


O kojoj vakcini je tačno reč?


jel me zajebavas?
Gospodja Klara Gospodja Klara 10:23 06.09.2012

Re: Bez panike, molim!?

jel me zajebavas?


Pitam ozbiljno, sećam se da si rekao da su ti klinci primili neku Novartisovu u prvoj turi, pa me zanima šta je bilo narednih sezona, i koja je to vakcina od 400$.

(Osećaj se slobodnim da podesiš ton i frekvenciju, ako ti se igla na skali nije baš totalno iskrivila.)
Spiridon Spiridon 10:34 06.09.2012

Re: Bez panike, molim!?


(Osećaj se slobodnim da podesiš ton i frekvenciju, ako ti se igla na skali nije baš totalno iskrivila.)


???
nikvet pn nikvet pn 10:48 06.09.2012

Re: Bez panike, molim!?

...
Gospodja Klara Gospodja Klara 10:51 06.09.2012

Re: Bez panike, molim!?

Da, ja nisam zalio lovu za ovu od 400 dolara (nestalo im ovih za 300). Valjda kada je zdravlje u pitanju to nema cenu. Ti bar mozes sebi to da priustis.



O kojoj vakcini je tačno reč?



jel me zajebavas?


Dakle, rekoh, možda se meša neki prenos utakmice i stanica sa muzikom sa Ibarske a povremeno i još jedna sa klasičnom. Ono, pitanje je bilo nedvosmisleno, ali ne i odgovor.
Spiridon Spiridon 10:57 06.09.2012

Re: Bez panike, molim!?

Ono, pitanje je bilo nedvosmisleno, ali ne i odgovor.


meni nije jasno zasto mene pitas koje su to skupe vakcine kad ih je Maksa prvi spomenuo?
Gospodja Klara Gospodja Klara 11:20 06.09.2012

Re: Bez panike, molim!?

koje su to skupe vakcine


Ovaj, nigde nisam akcentovala, ovo ''skupe'', nadovezala sam se na citirani komentar. Zanima me samo koja je to vakcina (naziv), jer u prvom talasu vakcinacija u Francuskoj i Švajc. nije mogla da se kupi monodozna ''Panenza'' (ako se dobro sećam, Sanofi-Pasteur), jedina bez adjuvansa i žive. Ti si - kako sam kažeš - kupio neku ok vakcinu, a ne Maksa, pa tebe i pitam, zanima me da li je to ta ili neka druga vakcina.
To je bilo moje, sada nacrtano, pitanje.

P.S. Ako ceniš da je ovo neko zadiranje u tvoju privatnost, ne moraš da odgovoriš, naravno.


Jukie Jukie 12:37 06.09.2012

Re: Bez panike, molim!?

maksa83
Tako da nema veze kako se prenosi, zemljom, vodom, vazduhom, hranom, kašljanjem, nekako dođe u tebe a specijalci ga umlate.Pa ima veze, pitanje je da li će vakcinacija da spreči njegovo širenje ili neće. Ako je prenosnik čovek, onda vakcinacija ljudi sprečava širenje virusa. Ako prenosnik nije čovek onda vakcinacija samo imunizuje čoveka i ne sprečava širenje.

I onda je vakcinacija preventivni lek, dakle opet nešto dobro
Kao što pijemo vitamin C i jedemo beli luk preventivno
Jukie Jukie 12:39 06.09.2012

Re: Bez panike, molim!?

kukusigameni
Moron (psychology), disused term for a person with a mental age between 8 and 12, and a common insult for a person considered stupid (or just a generic insult)

A drugi naziv za moron je debil, pa su svi rekli da je malomaturski ispit ispit za debile, a ispostavilo se da i jeste, jer dobro diskriminiše protiv debila.
maksa83 maksa83 13:17 06.09.2012

Re: Bez panike, molim!?

I onda je vakcinacija preventivni lek, dakle opet nešto dobro
Kao što pijemo vitamin C i jedemo beli luk preventivno

Uopšte nije reč o tome da li je vakcinacija inherentno loša ili dobra, nego o tome da li treba leći na svaku rudu koju ti poturi farmaceutska mafija, počevši od Tamiflua (za koji je Roche tvrdio da postoji 10 studija koje potvrđuju njegovu efektnost, pa kad ih pitaš - koje studije - ispadne da te studije baš i ne postoje) pa do svinjskomeksičkog hajpa na koji je dobri Spiridon naseo i tvrdi da su svi koji nisu naseli - nazadni moroni koji hoće da zaraze njegovu decu.

Takva je kinta u pitanju da je čak i kuća kao što je Elsevier (a to je majka svih majki kad su u pitanju naučni časopisi i knjige) spremna da rizikuje svoju reputaciju i objavljuje 6 medicinskih časopisa pod svojim imenom sa šatro nezavisnim istraživanjima i naučnim radovima, a onda ispadne - hopa, da su to zapravo časopisi koje je skroz uređivao i pisao npr. Merck (farmaceutski gigant) a Elsevir objavljivao, samo su zaboravili da to igde napišu. Istini za volju, bruka je pukla oko jednog časopisa, pa su oni priznali da imaju još 5 takvih i to svi nekim čudom iz oblasti medicine.

Iskreno, mene apsolutno zabole da li će Spiridon ovo da gugluje ili će da odmahne rukom.
Spiridon Spiridon 18:48 06.09.2012

Re: Bez panike, molim!?

Ti si - kako sam kažeš - kupio neku ok vakcinu, a ne Maksa


sad vidim gde je problem. Ja sam pomislio da me zajebavas, a u stvari nisi ukapirala da kenjam kada sam spomenuo ovu od 400 $

ja sam koristio Pasterove vakcine sa istoimenog instituta. I ponovo cu se vakcinisati ove godine sa istom (to bi mi bila 6 godina za redom da uzimam sezonsku vakcinu). Obzirom da mi je dan kompletno isprogramiran ja ne mogu sebi da dozvolim taj luksuz da padnem u krevet sa bolovima u misicima, temperaturom i da pri tome prenesem isto sranje klincima.

to je jako jednostavna matematika
alselone alselone 14:36 05.09.2012

U Srbiji postoji uverenje

Da u Svici vakcine nisu obavezne. Da li je to istina?
Covek u belom Covek u belom 14:38 05.09.2012

Re: U Srbiji postoji uverenje

alselone
Da u Svici vakcine nisu obavezne. Da li je to istina?

Kako za sta i kako gde (Svica je sirok pojam, 20 i nesto zemalja u jednoj).
Ono sto je sigurno da je broj obaveznih vakcina daleko manji nego u Srbiji.
alselone alselone 14:41 05.09.2012

Re: U Srbiji postoji uverenje

Ono sto je sigurno da je broj obaveznih vakcina daleko manji nego u Srbiji.


Svica zemlja morona?
Spiridon Spiridon 14:59 05.09.2012

Re: U Srbiji postoji uverenje

alselone
Da u Svici vakcine nisu obavezne. Da li je to istina?


u Zenevi jesu, za ostale ne znam. Ovde je to jedan od neophodnih dokumenata za sta god da apliciras (vezano za klince).
Spiridon Spiridon 15:01 05.09.2012

Re: U Srbiji postoji uverenje

alselone
Ono sto je sigurno da je broj obaveznih vakcina daleko manji nego u Srbiji.


Svica zemlja morona?


samo ti slusaj coveka u Belom i daleko ces da stignes. Ja ti tvrdim da ima vise obaveznih vakcina obzirom da imam 2 klinca, a on jos uvek juri ribe i udara kontre po blogovima.
alselone alselone 15:05 05.09.2012

Re: U Srbiji postoji uverenje

Spiridon

samo ti slusaj coveka u Belom i daleko ces da stignes. Ja ti tvrdim da ima vise obaveznih vakcina obzirom da imam 2 klinca, a on jos uvek juri ribe i udara kontre po blogovima.




OK, prihvatam, zato sam i pitao. Kada je bila aktuelna prica oko H1N1 pricalo se kako u Svici Svajcarci ne primaju vakcine. To, kao, samo nama i slicnoj stoci uvaljuju.
Spiridon Spiridon 15:11 05.09.2012

Re: U Srbiji postoji uverenje

OK, prihvatam, zato sam i pitao. Kada je bila aktuelna prica oko H1N1 pricalo se kako u Svici Svajcarci ne primaju vakcine. To, kao, samo nama i slicnoj stoci uvaljuju.


da ne mesamo babe i zabe, pricamo o obaveznoj vakcinaciji. Istina je da je nivo sebicluka u Svici jako izrazen i da se ljudi nisu puno vakcinisali protiv svinjskog virusa. Moze im se jer im je zdravstvena pomoc na jako visokom nivou (u poredjenju sa Srbijom), a i higijena (mora se priznati). To znaci i ako zakaci nesto zeznuto lekari mogu da ga izvuku raznim aparatima i drugim qurcima-palcima.

Covek u belom Covek u belom 15:15 05.09.2012

Re: U Srbiji postoji uverenje

alselone
Ono sto je sigurno da je broj obaveznih vakcina daleko manji nego u Srbiji.


Svica zemlja morona?

Ja bih pustio Spiru posto je on zbog klinaca debelo paranoican, a ionako ga je tesko za bilo uzeti za ozbiljno .
Al evo malo ozbiljnije objasnjenje. Zvanicno vakcinacija nije obavezna u Svici, sto ce reci na federalnom nivou ne postoji nista sto je moranje ("mussen", samo preporuka "sollen" ).
Na kantonalnom nivou stvar je malko komplikovanija (a ima 26 kantona, pa ti vidi), tj. ponesto je obavezno ali veliki broj vakcina je i dalje samo preporucen, ali se lista preporuka dabelo razlikuje izmedju kantona. Situacija se epidemijom malih boginja (za koje se inace u Svajcarskoj nikad pre nije vrsila vakcinacija) od pre 3 godine je dosta iskomplikovala sve pa je dosta "organizacija" postalo paranoicno i lista preporuka je porasla, a postoji od prosle godine i parlamentarni predlog da pojedine vakcinacije postanu obavezne.
S druge strane posto u Svici cak i kad postoji vecina za neki zakon od predloga do usvajanja dodje ili tek za par godina ili nikad (i kad je usvojen zakon mora da prodje referendum) sumnjam da ce u skorije vreme (na federalnom nivou) bilo kakva vakcinacija u Svici biti obavezna.
Covek u belom Covek u belom 15:25 05.09.2012

Re: U Srbiji postoji uverenje

Spiridon
Moze im se jer im je zdravstvena pomoc na jako visokom nivou (u poredjenju sa Srbijom), a i higijena (mora se priznati). To znaci i ako zakaci nesto zeznuto lekari mogu da ga izvuku raznim aparatima i drugim qurcima-palcima.

Zdravstvena pomoc je na visokom nivou samo ako se gleda procenat pokrivenosti stanovnistva.
Ako se uporedi sa kolicinom zdravstvene pomoci po kolicini dazbina koje gradjanin placa za istu Svica je na samom dnu na svetu.
Tj. prevedeno na prost jezik, za pare koje (kao pojedinac) u Svici izdvajas za zdrastvenu zastitu u Srbiji bi imao duplo bolju.
alselone alselone 15:36 05.09.2012

Re: U Srbiji postoji uverenje

Ipak, znaci, nije tako prosto.

OK, posle svega, vakcinacija treba da bude licna odluka pojedinca i roditelja. Ako su svi vakcinisani a ja nisam - ne mogu im preneti virus. Ako ostali nisu vakcinisani i ja im prenesem - delili su rizik sa mnom.

Pogotovo u svetlu desavanja sa poslednjom vakcinom - ja se necu vakcinisati niti voditi klinca na vakcinaciju protiv novokomponovanih bolesti do daljnjeg. Moron sam pa sta.
kick68 kick68 15:46 05.09.2012

Re: U Srbiji postoji uverenje

Zvanicno vakcinacija nije obavezna u Svici,

I ja zivim u zemlji gde vakcinacija satro nije obavezna. Mislim, niko ne moze da te zakonski natera ako neces, s tim sto ce ti stici pismo da ti dete leti iz skole ako ga ne vakcinises, pa se ti posle akaj s njima ako ti se isplati:)
Od svega smo vakcinisani moja porodica i ja, cak i od svinjskog gripa. Od njega nisu bas svi umirali, pa mozda nismo ni morali. Jedina zamerka vakcini, ako se dobro secam, bilo je to sto je sadrzavala zivu, a zive ima nekoliko puta vise u konzervi tunjevine.
Ja se svakodnevo srecem sa ljudima sa svih strana sveta i mislim da je bolje biti vakcinisan. Time stitimo i sebe i sve oko nas. Znam zenu '72. godiste, iz Indije, koja je prvu vakcinu (a potom i sve ostale) primila pre nego sto je emigrirala, u 32. godini (morala je, nisu hteli da je puste u zemlju:)
Ne postoji vakcina za virus Zapadnog Nila.

Ne postoji, a koliko mi je poznato i ne radi se na tome. Bolest se prenosi ujedom komarca (kao malarija), a ne "sa coveka na coveka", ni preko zivotinja, tako da se preventiva sastoji samo od unistavanja komaraca (zaprasivanje) kao i preporuka kako se zastititi od njih. Naravno, ako gresim, ispravite me.
P.S.
AFK:) Ukljucicu se ponovo nesto kasnije. Nemam bas puno vremena, ali tema je intrigantna i izvor je rasprava u kojima sam cesto ucestvovala:)
princi princi 15:49 05.09.2012

Re: U Srbiji postoji uverenje

Pogotovo u svetlu desavanja sa poslednjom vakcinom - ja se necu vakcinisati niti voditi klinca na vakcinaciju protiv novokomponovanih bolesti do daljnjeg. Moron sam pa sta.

Teško je brzo doneti odluku jer su oba lobija jaka: i antivakcinaški i vakcinaški. Farmaceutske korporacije koje proizvode vakcine podstiču jednu vrstu straha i panike, a njihovi konkurenti i ljudi sa suprostavljenim (pre svega biznis) interesima druge. Između su ljudi među kojima ima značajan % onih koji reaguju histerično. Panika sigurno nije najbolji saveznik u donošenju ovakvih odluka, po meni, treba podsticati mirno i racionalno promišljanej bazirano na činjenicama (bez ovih priča Švajcarci su ovakvi a mi onakvi i sl.).
milisav68 milisav68 16:02 05.09.2012

Re: U Srbiji postoji uverenje

alselone
Ipak, znaci, nije tako prosto.

OK, posle svega, vakcinacija treba da bude licna odluka pojedinca i roditelja. Ako su svi vakcinisani a ja nisam - ne mogu im preneti virus. Ako ostali nisu vakcinisani i ja im prenesem - delili su rizik sa mnom.

Vakcinu koju si ti primio kao mali, moraju da prime i tvoja deca, jer im prenosiš veštački imunitet (koji je "oslabljena" verzija bolesti).

Što se tiče gripa, još niko nije umro od njega, već je grip pogoršao stanje već neke postojeće bolesti, ili lošeg imuniteta organizma usled loše ishrane i premorenosti.

Prva "žrtva" virusa H1N1 kod nas je bila žena koja htela da "pretera" svadbu sinu, iako su joj lekari rekli da miruje, na pregledu 7 dana pre te svadbe.
Ona je tih 7 dana bila na nogama pod visokom temperaturom, i umrla je uveče na dan svadbe.
antioksidant antioksidant 16:06 05.09.2012

Re: U Srbiji postoji uverenje

Ona je tih 7 dana bila na nogama pod visokom temperaturom, i umrla je uveče na dan svadbe.

kakav poklon za mladu - zivot bez svekrve
koksy koksy 18:39 05.09.2012

Re: U Srbiji postoji uverenje

alselone
Ipak, znaci, nije tako prosto.

OK, posle svega, vakcinacija treba da bude licna odluka pojedinca i roditelja. Ako su svi vakcinisani a ja nisam - ne mogu im preneti virus. Ako ostali nisu vakcinisani i ja im prenesem - delili su rizik sa mnom.

Pogotovo u svetlu desavanja sa poslednjom vakcinom - ja se necu vakcinisati niti voditi klinca na vakcinaciju protiv novokomponovanih bolesti do daljnjeg. Moron sam pa sta.


ti s' luuud. umrećeš ko ovi jebeni švajcarci.
Spiridon Spiridon 22:39 05.09.2012

Re: U Srbiji postoji uverenje

Moron sam pa sta.


ajde, ajde mojne da si na kraj srca. Rasplakacu se

za ovo si znao? Sranje pocinje na 1:34


Gospodja Klara Gospodja Klara 00:04 06.09.2012

Re: U Srbiji postoji uverenje

u Zenevi jesu, za ostale ne znam. Ovde je to jedan od neophodnih dokumenata za sta god da apliciras (vezano za klince).


Pa i jesu i nisu (istina je da u kalendaru vakcinacija postoji rubrika za obavezne i one koje to nisu). Poznajem ženu (radi u HUG) čija šesnaestogodišnja ćerka nije primila ni jednu jedinu, a da nikakvih problema (upis u školu, zdravstveno osiguranje i sl.) nije imala. Ne znam proceduralne detalje, ali očigledno ne postoji neka prinuda.
alselone alselone 07:24 06.09.2012

Re: U Srbiji postoji uverenje

za ovo si znao? Sranje pocinje na 1:34


Ahahahaha! Ne verujem, jednostavno gledam i ne verujem.
Spiridon Spiridon 10:02 06.09.2012

Re: U Srbiji postoji uverenje

Pa i jesu i nisu (istina je da u kalendaru vakcinacija postoji rubrika za obavezne i one koje to nisu). Poznajem ženu (radi u HUG) čija šesnaestogodišnja ćerka nije primila ni jednu jedinu, a da nikakvih problema (upis u školu, zdravstveno osiguranje i sl.) nije imala. Ne znam proceduralne detalje, ali očigledno ne postoji neka prinuda.


moja supruga je docent u HUG-u i radi na kanceru, tako da mi te price poznajem zenu ...
Goran Vučković Goran Vučković 10:04 06.09.2012

Re: U Srbiji postoji uverenje

moja supruga je docent u HUG-u i radi na kanceru, tako da mi te price poznajem zenu ...

Pa ok, i ti poznaješ ženu...
Kazezoze Kazezoze 10:13 06.09.2012

Re: U Srbiji postoji uverenje

Sranje pocinje na 1:34



lud je, čuo sam za ovo, al' nisam se usudio i da poverujem.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana