Politika

ko baca letke po beogradskim ulazima

Biljana Srbljanović RSS / 03.02.2008. u 13:45

Mlate sms-ovima i jedni i drugi, neki genije političkog marketinga se setio da mobilni ne potpadaju pod izbornu ćutnju (koja je, inače, najidiotskija stvar u vezi izbora i kao takva, naravno, jedna od retkih koje se drzimo ko pijan plota), ali ipak, ovi flajeri što lete po beogradskim ulazima, gde mi kao pozivamo na bojkot (jer, poznato je, nemamo hrabrosti da javno kazemo sta mislimo) su ipak prevrsili svaku meru.

Ovo je, dakle lažnjak.

14016455_th.jpg14016448_th.jpg

 

Izborna ćutnja me ne dotiče, sumnjam da ima onog što je do sad sve čuo i zapamtio, pa mu sad treba vreme da se u tišini presliša, ako i ima, nek ugasi i kompjuter, da ga ne dekoncentriše u kontemplaciji.

Kopiram ovde saopštenje Ldp-a o poslednjem jurišu prljave kampanje. (Bold je moj.)

Saopštenje LDP
Prljava kampanja
Liberalno demokratska partija najoštrije osuđuje to što se po Beogradu građanima deli i ubacuje u sandučiće promo materijal sa logom "Život je zakon", a kojim se poziva na bojkot izbora. Sumnjamo da se radi o prljavoj radikalskoj kampanji i zahtevamo od nadležnih organa da se ceo slučaj istraži.

LDP nijednog trenutka nije pozivao na bojkot ovih izbora.

Još jednom ističemo žaljenje zbog činjenice da Boris Tadić nije imao snage za dogovor sa LDP-om, koji bi otvorio mogućnost za puno i aktivno učešće naše stranke u drugom krugu predsedničkih izbora, čime bi jeftine manipulacije, kao što je ovo delenje lažnih letaka, definitvno bile onemogućene.

U svakom slučaju sigurni smo da će glasači LDP- a, kao i uvek biti na pravoj strani - na strani demokratije i evropske Srbije.

 

Šta je bilo? Još ste ovde? LK u šake i ajde.

 

 

 



Komentari (298)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

miljanah miljanah 17:05 03.02.2008

Preporuka

Nego, kol'ko treba da se preporuka pojavi u zaglavlju?
Kliknula na preporuku jos na pocetku (bio samo jedan komentar). Tri sata kasnije, jos se nista ne pokazuje.
Je l' zna neko zasto to mora tako sporo...?
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 17:14 03.02.2008

Re: Preporuka

Mora tako sporo, da bi sve ostalo radilo brzo. ;-)
Gorio Gorio 17:47 03.02.2008

Izborna tišina - da.

Meni je izborna tišina, za naše prilike, prava stvar.
Odmorio sam od nesnosne galame, laži i lažnih obećanja, ozdravio, prošla me muka u stomaku.
Izborna tišina mi je omogućila da bez uticaja dva aktera, u miru i tišini razmislim i izmerim ono što ja vidim.
Tek u izbornoj tišini doneo sam odluku, moram priznati teško i ne rado, da izadjem na GLASANJE i glasam protiv.
doktorka doktorka 17:53 03.02.2008

Re: Izborna tišina - da.

Gorio
Meni je izborna tišina, za naše prilike, prava stvar.Odmorio sam od nesnosne galame, laži i lažnih obećanja, ozdravio, prošla me muka u stomaku.Izborna tišina mi je omogućila da bez uticaja dva aktera, u miru i tišini razmislim i izmerim ono što ja vidim. Tek u izbornoj tišini doneo sam odluku, moram priznati teško i ne rado, da izadjem na GLASANJE i glasam protiv.

cega?
Gorio Gorio 18:34 03.02.2008

Re: Izborna tišina - da.

doktorka


Vaše pitanje je vrlo jasno.
Nemam tako jasan odgovor, no nadam se da sam ipak napravio dobar izbor, bar izlaskom, ako ne i glasanjem protiv TN(T).
ceda_urosevic ceda_urosevic 17:59 03.02.2008

EUREKA!













Ma fazon je snimak sa vesti B92, ovde se ne vidi dobro... Ko može, neka gleda u 18.30, ja sam se valjao od smeha...
Prince Charles Latest Affair Prince Charles Latest Affair 18:26 03.02.2008

Re: EUREKA!

nosi plavu majicu....indikativno je za koga je glasao :)
man ray loves me man ray loves me 18:41 03.02.2008

Re: EUREKA!

Pa kad je isflekao odelo...

LjokaKraka LjokaKraka 18:13 03.02.2008

Ohrabrenje...ne gubite zivce

"Remember, democracy never lasts long. It soon wastes, exhausts, and murders itself. There never was a democracy yet that did not commit suicide."
--John Adams

mira1951 mira1951 18:37 03.02.2008

ko baca letke po beogradskim ulazima

Dvoumila sam se 15 dana da li da glasam ili samo ponistim svoj listic. Izasla sam i glasala sam protiv Nikolica. Osecala sam se tako postidjeno i jadno da nemogu da vam opisem. Tako jadno nisam se osecala svih onih godina pre 5. oktobra kad sam glasala protiv Milosevica. Tadicu nikada necu zaboraviti to sto je zasluzan za moje lose osecanje. Garantujem da vise nikad necu sebi dozvoliti da se tako lose osecam.
p.s. moja drugarica je glasala za Tadica i plakala koliko se lose osecala.
kukla kukla 18:50 03.02.2008

Re: ko baca letke po beogradskim ulazima

Stvarno ne mogu da razumem ove sto su ocajni,placu i razboljevaju se sto moraju da glasaju za BT.
Glasala sam za CJ i moj muz takodje i bez razmisljanja i bilo kakvih kalkulacija,prirodno, danas GLASALI za BT.
Posle osam cemo,uz pivo, sacekati njegovu pobedu kojoj su doprineli svi normalni ljudi u ovoj zemlji!

doktorka doktorka 21:12 03.02.2008

Re: ko baca letke po beogradskim ulazima

Milos M

kuklaStvarno ne mogu da razumem ove sto su ocajni,placu i razboljevaju se sto moraju da glasaju za BT.Glasala sam za CJ i moj muz takodje i bez razmisljanja i bilo kakvih kalkulacija,prirodno, danas GLASALI za BT.Posle osam cemo,uz pivo, sacekati njegovu pobedu kojoj su doprineli svi normalni ljudi u ovoj zemlji!I ove ostale koji vise nemaju koga da kritikuju (posto samo to i znaju) pa su nasli i nase ljude po dijaspori, samo zato sto su ih pozvalli da glasaju u drugom krugu!! Postali ste slepi od besa! Pa CJ i VK su glasali a nisu hteli nikog da podrze!!! Ako vam se okrece zeludac zbog BT, sto niste sedeli kuci ili setali po gradu, bio je lep dan??!! Bili biste ona jedna osmina glasaca ldp koja neca da izadje na drugi krug. Podelite 250000 sa 8 pa vidite koliko vas ima!! To je iskrenije! "Jovanović je rekao i da "vidi razliku" između dvojice predsedničkih kandidata koji su u drugom krugu predsedničkih izbora, ali da te razlike nisu ubedljive." Necete da vidite te razlike bas zbog pomenutog besa!!


Tako je Milose , odrzi im lekciju. Ja sedela kod kuce i uzivala
G r o f i c a G r o f i c a 22:18 03.02.2008

Re: ko baca letke po beogradskim ulazima

Posle osam cemo,uz pivo, sacekati njegovu pobedu kojoj su doprineli svi normalni ljudi u ovoj zemlji!

Sad ce neke dezurne ose ovde da Vas pitaju - a ko su ti normalni ljudi, kako izgledaju''.... i bla, bla.
A ima ih koji najradije autoru bloga predlazu da se banuje pa Vam se vrlo lako i to moze desiti.
Drzim Vam palceve.
p.s. ja sam glasala za opciju demokratije, i u prvom i u drugom krugu i glasacu i dalje za BT bez pravdanja sve dok se ne pojavi bolji kandidat od njega.
mira1951 mira1951 23:41 03.02.2008

Re: ko baca letke po beogradskim ulazima

Pa malo da vam pomognem da razumeta Boris Tadic je kriv sto nam je Kostunica Premijer i samim tim sto Srbija nije vise na Djindjicevom putu, ako vam to nije dovoljan razlog onda OK. To je za mene dovoljan razlog da mi se "gadi" sto sam dovedena u takvu poziciju da sam morala da glasam za njega, ali se dobro secam da su Radikali (Nikolic i Seselj) bili na vlasti, zajedno sa SPS-om, kada su se na kucama po Srbiji vijorile crne zastave i kupovala se kesica praska za pecivo za platu...
Alava Alava 00:35 04.02.2008

Re: ko baca letke po beogradskim ulazima

G r o f i c a
Posle osam cemo,uz pivo, sacekati njegovu pobedu kojoj su doprineli svi normalni ljudi u ovoj zemlji!Sad ce neke dezurne ose ovde da Vas pitaju - a ko su ti normalni ljudi, kako izgledaju''.... i bla, bla.A ima ih koji najradije autoru bloga predlazu da se banuje pa Vam se vrlo lako i to moze desiti.Drzim Vam palceve.p.s. ja sam glasala za opciju demokratije, i u prvom i u drugom krugu i glasacu i dalje za BT bez pravdanja sve dok se ne pojavi bolji kandidat od njega.


Grofice, i vrapci na grani već znaju da ste Vi glasali i za koga ste glasali.
Možda ovde ima "dežurnih osa", ali moram da primetim da ste Vi jedna od "najdežurnijih".
A to Vaše shvatanje demokratije je odista čudno, pošto ste upravo na onim blogovima gde ste "zamalo linčovani, proglašeni sekretaricom BT, itd.itd", gde Vam navodno nije dozvoljeno mišljenje drugačije od ldp-ovaca, upravo Vi nasrtali na neistomišljenike.
milos g. milos g. 01:39 04.02.2008

Re: ko baca letke po beogradskim ulazima

Posle osam cemo,uz pivo, sacekati njegovu pobedu kojoj su doprineli svi normalni ljudi u ovoj zemlji!


dobro ste tipovali vreme i rezultat.ali da ima bolesnih i koji placu i vriste i koji se vec kaju i koji su i na prethodnim predsednickim "prirodno" rekli:"nikad vise za manje zlo" i koji danas uradise isto....to...to je sve samo ne prirodno.
povod ovog posta je NEprirodan.
MA....!!!!
(postaje prirodno-nazalost).
kukla kukla 18:40 03.02.2008

TV Pink

je danas prikazivao film "Maratonci..." U sceni kada Djenka pokusava da snimi erotsku scenu sa Mirkom i Kristinom, a oni se snebivaju,kaze: "S GROBARIMA NECU DA IMAM NISTA!"
Hahahahahahahahah!
ariel ariel 19:40 03.02.2008

Re: TV Pink

kukla
"S GROBARIMA NECU DA IMAM NISTA!"
Hahahahahahahahah!






))
Krasici Krasici 21:11 03.02.2008

PRVI REZULTATI

Rezultati Cesida i DSa (bez Beograda), na 60% uzorka

Tadic 50,3
Nikolic 48,1
ariel ariel 21:16 03.02.2008

Re: PRVI REZULTATI

Krasici

Rezultati Cesida i DSa (bez Beograda), na 60% uzorka

Tadic 50,3
Nikolic 48,1


...ako smo danas iole razumni bili, konacni rezultat bi i trebao takav ostati.
I da doticnom gospodinu dodje iz dupeta u glavu, sta mu je ciniti dalje, da i ovaj put ne izneveri narod.
adam weisphaut adam weisphaut 21:17 03.02.2008

Re: PRVI REZULTATI

Krasici

Rezultati Cesida i DSa (bez Beograda), na 60% uzorka

Tadic 50,3
Nikolic 48,1

Iako nisu konacni rezultati u pitanju, verujem da je Tadic pobedio.
Krasici Krasici 21:22 03.02.2008

Re: PRVI REZULTATI

ariel
...konacni rezultat bi i trebao takav ostati.


i dalje je tesno, razlika je mala, videcemo.

kao sto kazes, nadamo se da ce doticnom doci iz dupeta u glavu.
samo da ne bude "uraaaaaa - a sad svi nazad na drpanje."

adam weisphaut adam weisphaut 21:24 03.02.2008

Re: PRVI REZULTATI


i dalje je tesno, razlika je mala, videcemo.

Na osnovu 90% uzorka Cesid procenjuje Tadic pobedio.
ariel ariel 21:25 03.02.2008

Re: PRVI REZULTATI

Krasici

ariel
...konacni rezultat bi i trebao takav ostati.


i dalje je tesno, razlika je mala, videcemo.

kao sto kazes, nadamo se da ce doticnom doci iz dupeta u glavu.
a ne da bude "uraaaaaa - ajmo sad nazad na drpanje."



Nda, kad bolje pogledamo, kakav je to predsednik drzave u kojoj je pola naroda protiv njega...
Prst na celo jer, obraz se ne kupuje na pijaci za 200 dinara.
No, da sacekamo konacne rezultate, pa da vidimo sta nam je ciniti dalje...
adam weisphaut adam weisphaut 21:27 03.02.2008

Re: PRVI REZULTATI

Nda, kad bolje pogledamo, kakav je to predsednik drzave u kojoj je pola naroda protiv njega...

Tuzno je kad pomislis ko je sve bio sa njegove strane, jer pomislis sta li je tek na onoj.
G r o f G r o f 21:30 03.02.2008

Re: PRVI REZULTATI

Zahvaljujući Koštunici, glasao sam za tadića ali ne osećam se pobednički.
Heh..
adam weisphaut adam weisphaut 21:32 03.02.2008

Re: PRVI REZULTATI

G r o f

Zahvaljujući Koštunici, glasao sam za tadića ali ne osećam se pobednički.
Heh..

Grofe, pirova je svaka pobeda kojoj se Vaslije, Lilit i co. raduju.
ariel ariel 21:33 03.02.2008

Re: PRVI REZULTATI

adam weisphaut

Tuzno je kad pomislis ko je sve bio sa njegove strane, jer pomislis sta li je tek na onoj.


O tome i ne smem da razmisljam; momentalno mi je pao mrak na oci.
Hoce li se ova Srbija ikad pameti dozvati i progledati, pitam se...
Pola svog zivota provela sam u ovom ludom beznadju i bezvlascu; punih osam godina moje dete...drugi kandidat nije moj prvi izbor, ali nada postoji da je, cak i on takav, manje los za narastaje koji dolaze.
doktorka doktorka 21:39 03.02.2008

Re: PRVI REZULTATI

ariel

adam weisphautTuzno je kad pomislis ko je sve bio sa njegove strane, jer pomislis sta li je tek na onoj. O tome i ne smem da razmisljam; momentalno mi je pao mrak na oci.Hoce li se ova Srbija ikad pameti dozvati i progledati, pitam se...Pola svog zivota provela sam u ovom ludom beznadju i bezvlascu; punih osam godina moje dete...drugi kandidat nije moj prvi izbor, ali nada postoji da je, cak i on takav, manje los za narastaje koji dolaze.


pa od njih se i ocekivalo da budu na tadicevoj strani . nego sta ste vi tamo trazili?
ariel ariel 22:08 03.02.2008

Re: PRVI REZULTATI

doktorka

pa od njih se i ocekivalo da budu na tadicevoj strani . nego sta ste vi tamo trazili?


Kao sto i napisah, briga za sopstveno dete, njegovu buducnost, kao i buducnost svih narastaja.
Da je postojao treci izbor (izuzimajuci bojkot, koji ne smatram za izbor), oberucke bih ga prigrlila.
Ovako, blize se i parlamentarni, verujem da ce i tu greske neke moci da se isprave. Na bolje, naravno.
doktorka doktorka 23:06 03.02.2008

Re: PRVI REZULTATI

ariel

doktorkapa od njih se i ocekivalo da budu na tadicevoj strani . nego sta ste vi tamo trazili?Kao sto i napisah, briga za sopstveno dete, njegovu buducnost, kao i buducnost svih narastaja.Da je postojao treci izbor (izuzimajuci bojkot, koji ne smatram za izbor), oberucke bih ga prigrlila.Ovako, blize se i parlamentarni, verujem da ce i tu greske neke moci da se isprave. Na bolje, naravno.

naivno , strasno naivno. ali razumem vas.
ariel ariel 23:59 03.02.2008

Re: PRVI REZULTATI

doktorka

naivno , strasno naivno. ali razumem vas.


Naivno ili ne, tek tih 100000 glasova od strane LDP-a, tj. clanova istih je doticnom donelo pobedu - to se osporiti ne moze i znaci nesto.

doktorka doktorka 01:16 04.02.2008

Re: PRVI REZULTATI

ariel

doktorkanaivno , strasno naivno. ali razumem vas. Naivno ili ne, tek tih 100000 glasova od strane LDP-a, tj. clanova istih je doticnom donelo pobedu - to se osporiti ne moze i znaci nesto.

a kako znate da su 100 000 glasova od ldp-a ?
milos g. milos g. 01:47 04.02.2008

Re: PRVI REZULTATI

da doticnom gospodinu dodje iz dupeta u glavu, sta mu je ciniti dalje, da i ovaj put ne izneveri narod.


ahaaa....stize,stize!!!!
al' iz NEdoticnog dupeta u nase glave!!
sta nam je ciniti dalje?
da i ovaj put ne izneverimo predsednika!!
dalmos dalmos 21:51 03.02.2008

Promo materijal

E ovo je stvarno idijotluk svoje vrste i bez presedana.Apsolutno mi ne pada ni na kraj pameti kome je moglo da padne na pamet ovako nešto.

Malo glasnog razmišljanja:

1.Koja je ciljna grupa?
-Glasači LDP-a? Mislim da je svima jasno da bi ovi ljudi sve da je Čeda 24 sata visio na TV-u i pozivao na bojkot, ipak "zapušili nos" i izašli na svoje glasačko mesto.
-Oni koji ne podnose LDP? NJima ovakav dodatni stimulans apsolutno nije potreban, i verovatno noćas nisu ni spavali od uzbuđenja.
-Ostali? Teško da nekoga mnogo tangira na šta LDP poziva...
2.Ko je organizator?
-Radikali? Malo verovatno. Pokazali su u ovoj kampanji da su dobro ispekli zanat i praktično nisu napravili ni jedan pogrešan ili suvišan korak.
-DS? Ne, gotovo sigurno. Razlog: Potpuno beskoristan potez za njih
-Neko treći? Verovatno, ali ko i sa kojim ciljem? E ovo bih stvarno voleo da znam!

Inače MUP ovaj slučaj može rešiti u roku od par dana. Postoji veliki broj štamparija koje su ovo mogle da urade, ali jako mali broj onih koje su potencijalni izvršioci. A neko je morao te letke i da podeli ... u svakom slučaju nadam se da će neko biti dovoljno radoznao da pronađe idijota koji je ovo smislio.
Žarko Dukić Žarko Dukić 21:56 03.02.2008

A sad pravac EU!!!

Jos sad da se politicki otarasimo Kostunice ili da se on stavi tamo gde mu je mesto i onda cu moci da stvarno slavim Tadicevu pobedu! :)

Da Biljana Nije podrzala Borisa, Nikolic bi sigurno pobedio. Taman nekih 100.000 glasova.
Krasici Krasici 22:03 03.02.2008

Re: A sad pravac EU!!!

Žarko Dukić
Da Biljana Nije podrzala Borisa, Nikolic bi sigurno pobedio.


A i 10 kila je 10 kila. Jest i budjet.

Trubaci ispred DS-a, u Proleterskih brigada (aka Krunskoj) - GUČA RULZ!!!
ceda_urosevic ceda_urosevic 22:06 03.02.2008

Re: A sad pravac EU!!!

Ko ne voli i ne razume Guču, ne voli ni Srbiju, Krasici.
adam weisphaut adam weisphaut 22:07 03.02.2008

Re: A sad pravac EU!!!

A i 10 kila je 10 kila. Jest i budjet.

Trubaci ispred DS-a, u Proleterskih brigada (aka Krunskoj) - GUČA RULZ!!!

10 kila je dovoljno da pocne da trazi revizju procesa ubicama ZDJ i ruske rakete u finisu kampanje.
Gledam trubace-bljak.
Krasici Krasici 22:13 03.02.2008

Re: A sad pravac EU!!!

Da, da, tu su trubaci, al tu je i Voja Zanetic.
doktorka doktorka 22:25 03.02.2008

Re: A sad pravac EU!!!

da li je bilo na kraju ono: mir mir mir, niko nije kriv? da li su se toma i borko izljubili?
doktorka doktorka 22:26 03.02.2008

Re: A sad pravac EU!!!

no da li se tadic zahvalio i cedi ?
Krasici Krasici 22:26 03.02.2008

NIKOLIC CESTITAO TADICU

nikolic cestitao tadicu SVETLOSNOM BRZINOM, nepunih 150 minuta nakon zatvaranja birackih mesta.

u stabu DS raduje se i Srdjan Saper, sef izborne kampanje o kojoj smo valjda rekli sve sto je moglo da se kaze.

JJ Beba JJ Beba 22:27 03.02.2008

Re: A sad pravac EU!!!

Tadić malopre: " hvala šaperu i đurišiću koji su zajedno samnom oblikovali ovu divnu kampanju"
hahahhahahahhaha
jebote usrali su narod od sraha
adam weisphaut adam weisphaut 22:29 03.02.2008

Re: A sad pravac EU!!!

Toma priznao, Tadic se zahvalio Saperu na kampanji, Cvijanovic se slihta Tadicu na pinku...
doktorka doktorka 22:30 03.02.2008

eE da, sada ce SRS

imati parice da isplati americkoj firmi koja im je organizovala kamapnju.
Krasici Krasici 22:34 03.02.2008

Re: A sad pravac EU!!!

adam weisphaut

Toma priznao, Tadic se zahvalio Saperu na kampanji, Cvijanovic se slihta Tadicu na pinku...


imam za njih samo dve reci:
D O L E V L A D A !!!

adam weisphaut adam weisphaut 22:34 03.02.2008

Re: A sad pravac EU!!!

jebote usrali su narod od sraha

Voli covek horore.
adam weisphaut adam weisphaut 22:40 03.02.2008

Re: A sad pravac EU!!!

D O L E V L A D A !!!

To bi mogla da bude i najveca korist ove pobede, al' da sacekamo, iamo lose iskustvo sa ovakvim situacijama.
Taska Dana Taska Dana 22:41 03.02.2008

Re: A sad pravac EU!!!

Gledala sam neki truel na TV-u Corba, Cvija i Crncevic.....nije mi bilo jasno ko je s kim .... Zna li neko?
JJ Beba JJ Beba 22:50 03.02.2008

Re: A sad pravac EU!!!

čoveče al prangijaju na Terazijama,
JJ Beba JJ Beba 22:51 03.02.2008

Re: A sad pravac EU!!!

Gledala sam neki truel na TV-u Corba, Cvija i Crncevic.....nije mi bilo jasno ko je s kim .... Zna li neko?

Bora džudža - Velja selja
Cvijanović tranzicija - tadić
Brana Crnja - toma grobar
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 22:55 03.02.2008

doole vlada

i uz ove mudre reci, da vam pozelim laku noc.
vi nastavite koliko jos hocete, do ujutru.
onda pada otreznjenje.
Krasici Krasici 22:58 03.02.2008

Re: A sad pravac EU!!!

Taska Dana
Corba, Cvija i Crncevic, ko je s kim .... Zna li neko?

posto je guca na terazijama i u krunskoj, ostatak protice u skladu s tim - opstenarodno veselje u oba staba.

jedni za svog precednika zadrzali titulu,
drugi za svog namakli kintu,
misko & co. prosli jeftino,
svi srecni, svi zadovoljni.

eno, sa terazijskog prozora se od okupljenih trazi da skandiraju srbi-ja, srbi-ja!


adam weisphaut adam weisphaut 23:00 03.02.2008

Re: A sad pravac EU!!!

eno, sa terazijskog prozora se od okupljenih trazi da skandiraju srbi-ja, srbi-ja!

Divni ste, saradnja sa svima u svetu, Kosovo, nase Kosovo, nas identitet....
ceda_urosevic ceda_urosevic 23:02 03.02.2008

Re: doole vlada

100 000 glasova u korist tzv. evropskih vrednosti promovisanih u kampanji BT. Ponoviću, 100 000 glasova. Od preko 4 miliona izašlih. Ima razloga za predah, ali za euforično slavlje - teško.
Krasici Krasici 23:07 03.02.2008

Re: doole vlada

ceda_urosevic
Ima razloga za predah, ali za euforično slavlje - teško.

skroz tacno, cedo. od sutra rusimo vladu - dole premijer!

nego, ajde i jedna lepa vest ove noci:

BRETONKA LARA JE KONAČNO VEČERAS NAŠLA NOVI DOM!

URA ZA LARU, URA ZA DOBRE LJUDE!!!

ceda_urosevic ceda_urosevic 23:09 03.02.2008

Re: doole vlada

URA! :)
Modesty Blaise Modesty Blaise 23:51 03.02.2008

Re: NIKOLIC CESTITAO TADICU

u stabu DS raduje se i Srdjan Saper, sef izborne kampanje o kojoj smo valjda rekli sve sto je moglo da se kaze.


kako srcice rekli sve? evo ja nisam rekla sve. Toma grobar plati amerima (zaradio na domacoj rakiji) za probni uzorak - predsednicki izbori, neku kintu i dodje iz cuga na 2.3 M glava i 10 kila zelenih.
Sad ima kintu za lokal.
A video je da radi. I to ne u lokalu. U svim danasnjim vestima na svim nemackim kanalima , vezanim za predsednicke izbore u Srbiji, ponavlja se ista slika: Toma grobar nasmejan sa gomilom neke sitne decice koja po njemu slatko puzu. I posle dvadeset sekundi Tome, pet sekundi snenokla. Ako trepnes propustis ga.
Mislite o tome, muzikanti.

p.s. Divna vest za Laru i Svrcu.
Dusan _ Silni Dusan _ Silni 00:09 04.02.2008

Re: A sad pravac EU!!!

Svaka cast Cedi sto je onako podrzao Tadica, veoma me je prijatno iznenadio.
Najveci uspeh ovih izbora je sto definitivno oznacavaju kraj Kostunice. Konacno. On je politicki mrtav, a njegov rejting nezaustavljivo tezi statistickoj gresci, tamo de mu je mesto.
Ubedjen sam da bi DS hiljadu puta pre pravio koaliciju sa LDP nego sa Kostunicom. Mislim da sve ide u tom pravcu. Samo je pitanje za koje vreme.
Taska Dana Taska Dana 00:20 04.02.2008

Re: A sad pravac EU!!!

Dole ova sugava vlada!

Krasici Krasici 00:33 04.02.2008

Re: A sad pravac EU!!!

Dusan _ Silni
Ubedjen sam da bi DS hiljadu puta pre pravio koaliciju sa LDP nego sa Kostunicom. Mislim da sve ide u tom pravcu. Samo je pitanje za koje vreme.

i meni ta koalicija izgleda najlogicnije. ova situacija zahteva zrelost i veoma ozbiljnu analizu od strane demokratske stranke. jako malom razlikom u glasovima, u korist tadica, narod im je zapravo porucio da

- moraju hitno da prestanu da kradu (gubitnici tranzicije)
- moraju hitno da zauzdaju tajkune (ibidem)
- moraju da se odreknu prazne retorike (kosovo uopste nije bilo presudno)
- moraju da pametnije kadruju - za pocetak bi mogli da smene tijanica sa cela javnog servisa

koliko ima snage i pameti u njihovim redovima da se konacno, po prvi put, prihvate tog posla videcemo uskoro.


zorica shumaher zorica shumaher 00:51 04.02.2008

Re: A sad pravac EU!!!

za malo
Xenija Xenija 01:57 04.02.2008

Re: doole vlada

Biljana Srbljanović
i uz ove mudre reci, da vam pozelim laku noc.vi nastavite koliko jos hocete, do ujutru.onda pada otreznjenje.



Mislim da ćete u narednim mjesecima vidjeti da će se glasanje LDP-ovaca za Tadića pokazati kao strateška greška glasača i simpatizera i da će se jačanje LDP zaustaviti na jedno vrijeme duže nego što su mnogi očekivali a mislim da je trenutno samo ta stranka na putu da Srbiji otvori oči ,opere ruke i razdrma mozak.
Sada je Tadić pobjednik i njegov govor je pokazao da neće imati puno milosti za LDP a ne bih isključio ni mogućnost da se jedan dio glasača uz nekakvu šminkersku promjenu u vođenju politike ,kakva priliči diletantima iz DS, vrati u krilo majke stranke.

Ako je to cijena borbe da Nikolić ostane na vlasti i ako ste to bili voljni da platite time što ste morali po sopstvenim svjedočenjima zapušavati noseve i sl, , onda ok , vaša volja je jača od moje želje. Sada imate i jakog , ili makar jačeg Borisa , pa onda uz ,G17,Čanka i ostale ne vidim baš neke prevelike šanse za jači LDP.
Žarko Dukić Žarko Dukić 04:48 04.02.2008

Re: doole vlada

Mislim da ćete u narednim mjesecima vidjeti da će se glasanje LDP-ovaca za Tadića pokazati kao strateška greška glasača i simpatizera i da će se jačanje LDP zaustaviti na jedno vrijeme duže nego što su mnogi očekivali a mislim da je trenutno samo ta stranka na putu da Srbiji otvori oči ,opere ruke i razdrma mozak.
Sada je Tadić pobjednik i njegov govor je pokazao da neće imati puno milosti za LDP a ne bih isključio ni mogućnost da se jedan dio glasača uz nekakvu šminkersku promjenu u vođenju politike ,kakva priliči diletantima iz DS, vrati u krilo majke stranke.

Ako je to cijena borbe da Nikolić ostane na vlasti i ako ste to bili voljni da platite time što ste morali po sopstvenim svjedočenjima zapušavati noseve i sl, , onda ok , vaša volja je jača od moje želje. Sada imate i jakog , ili makar jačeg Borisa , pa onda uz ,G17,Čanka i ostale ne vidim baš neke prevelike šanse za jači LDP.


Te ideje tipa sto nam je gore to je LDP-u bolje su nenormalne! Koliko bismo godina morali da cekamo da skinemo Koštunicu i Nikolića sa Vlasti da je pobedio Nikolic? I jedan dan sa radikalima na vlasti je MNOGO!!! I sve to da bi LDP dobio neki glas od DS-a?! To je bolesno. Po meni Čeda je trebao još otvorenije da podrzi Tadica, ali je sam sebe doveo u tu situaciju da ne može to da uradi jer je u prvom krugu govorio o dva Koštuničina kandidata Tadiću i Nikoliću i na taj način stavio znak jednakosti. U svakom slučaju nekako se izvukao iz te situacije i koliko toliko pomogao da i LDP-ovi glasaci pomognu Tadiću da pobedi.

LDP ne moze da se ponasa kao da ce na svakim izborima sama da osvoji potpunu vlast, jer je to nemoguce u duzem vremenskom periodu. To takođe ne moze ni DS da uradi, cak ni koalicija DS, LDP, G17+ i manjine trenutno to ne bi mogle da urade. U tom smislu ovo je jedini nacin da tzv. iskrene demokratske snage dodju na vlast.

Ne mozes napadati Tadica na taj nacin a onda ocekivati da taj neko zeli sa tobom da saradjuje i tako agonija naroda se produzava. U tom smislu jedni drugima su potrebni, da bi jednog dana zadali konacan udarac narodnjacko-fasistickoj koaliciji DSS-SRS.

Smatram da nam je izbor medju politickim partijama jako siromasan, ali ono sto nam preostaje je da uvek pravimo izbor onih koji će na najbrzi nacin da nas odvedu u EU.

Ponavljam pohvalu Biljani koju sam joj uputio jos kada je prvi put objavila da ce podrzati BT.
mpavlo mpavlo 22:58 03.02.2008

Šta je bilo? Još ste ovde? LK u šake...

Kako mozes da pozivas ljude da glasaju za Kena??? Stvarno, KAKO??? Zar nije moglo da ostane na "Uradite prema svojoj savesti"??? Zar nisu normalni ljudi u prvom krugu glasali za svog kandidata? Ovo sto je preslo u drugi krug ne zadovoljava minimum minimuma moralnih niti bilo kojih drugih kriterijuma da se zbog njih napravi bilo kakav napor. Danima trazim u svim mogucim komentarima, u razgovoru sa ljudima, razlog, bilo kakav da glasam za Kena i ne mogu da ga nadjem. Pokusavam da se setim zasto je Ken bolji od Grobara - i ne mogu da se setim. Ken zajedno sa svojim novim tatom, Kostunjavim, SPRECAVA pronalazenje pravih ubica Z. Djindjica, SPRECAVA priblizavanje Srbije Evropi, AKTIVNO UCESTVUJE u finalu pljacke ove zemlje. Ne postiji ni jedan dokaz da je Ken bolji od Grobara. Zato mislim da je bojkot izbora, i po cenu toga da Grobar pobedi, bio jaci politicki stav od neprincipijelne podrske Kenu.

Fight The Power
JJ Beba JJ Beba 23:24 03.02.2008

Re: Šta je bilo? Još ste ovde? LK u šake...

Krasici Krasici 23:27 03.02.2008

Re: Šta je bilo? Još ste ovde? LK u šake..

jedna od slika na portalu BBC, o izborima u Srbiji.

ariel ariel 00:00 04.02.2008

Re: Šta je bilo? Još ste ovde? LK u šake..

Krasici

jedna od slika na portalu BBC, o izborima u Srbiji.



Nisam 100% sigurna, ali cini mi se da sam tu fotografiju vec negde videla, samo dosta, dosta ranije...opstepoznata cinjenica kako nas u svetu prikazuju...
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 09:36 04.02.2008

Re: Šta je bilo? Još ste ovde? LK u šake..

Nisam 100% sigurna, ali cini mi se da sam tu fotografiju vec negde videla, samo dosta, dosta ranije...opstepoznata cinjenica kako nas u svetu prikazuju...

nisi sto posto sigurna i cini ti se ali znas da bbc laze.
povadili babi zube, nasarali zastavu na tablu, da blate srpski narod na najcuvenijem medijskom kanalu.
e ludog sveta, majke mi mile.

dosta bre vise sa tom pricom o tome da nas svet mrzi i da lazu o nama po svetskim novinama.
man ray loves me man ray loves me 00:31 04.02.2008

my mistake

Toma je ladno rekao: Zao mi je sto je pobedio strah [citaj: strah od mene], i sto ce se strahovlada nastaviti bla bla bla

Ne znam, kad vidim kako se polomio da sto pre prizna poraz, sto kaze Voja Zanetic, kao da je odahnuo, pocinjem da mislim da ste bili u pravu, da nikada nije predstavljao pravu pretnju.

Toma took a dive.
Krasici Krasici 00:38 04.02.2008

Re: my mistake

man ray loves me
kad vidim kako se polomio da sto pre prizna poraz, pocinjem da mislim da ste bili u pravu.


kazem ti, najbrze priznat izborni poraz u istoriji republike kao uredjenja politicke jedinice. :)))
man ray loves me man ray loves me 00:40 04.02.2008

Re: my mistake

Da, covece, prebrojase sve glasove za pola sata, leva ruka desni dzep, da li se svi slazu, svi se slazu, e, pa onda drugovi, svi na radne zadatke...
Taska Dana Taska Dana 00:41 04.02.2008

Re: my mistake

Sta ce sada Seselju da kaze....tebe ne mozemo da izbavimo a ni ja stvarno nisam hteo da budem predsednik...:)

Tako je najbolje. :)))
man ray loves me man ray loves me 00:43 04.02.2008

Re: my mistake

Reci ce mu, e j*** ga, ipak neces biti premijer...
Krasici Krasici 01:01 04.02.2008

Re: my mistake

Taska Dana
Sta ce sada Seselju da kaze....

reci ce mu da je to mesto ipak rezervisano za njega, kad se vrati iz haga.

a vratice se.
milos g. milos g. 00:38 04.02.2008

jao jao jao

..od 6 do 20h(kao predsednik bir.odbora,tj prvog medj' jednakima)
sad' dosao home-a(00.30h).
posmatrao sliku iz prvog kruga.malo mladih-mnogo:Mladica.
no:
ipak sam glassao za manje zlo!!!
jer mi je ljubav u sarajevu.
a ja se uplasio da nam i BiH ne uvedu vize : )
pa potom procitah, malo pre,gde Tadic kaze da su dss-ns i ldp na
istoj strani.pa NASh demanti...
pa sad' video ovo...ovu sramotu..cudo...
..umetnost i posledicu kohabitacije....
masinu koja je 2000e stampala "madlen jugend"!!??!!
samo danas:masina:zuto-plava.
jadno jadno :JAno!
jer se vec kajem
(katastrofa)
doktorka doktorka 00:46 04.02.2008

Re: jao jao jao

milos g.
..od 6 do 20h(kao predsednik bir.odbora,tj prvog medj' jednakima)sad' dosao home-a(00.30h).posmatrao sliku iz prvog kruga.malo mladih-mnogo:Mladica.no:ipak sam glassao za manje zlo!!!jer mi je ljubav u sarajevu.a ja se uplasio da nam i BiH ne uvedu vize : )pa potom procitah, malo pre,gde Tadic kaze da su dss-ns i ldp na istoj strani.pa NASh demanti...pa sad' video ovo...ovu sramotu..cudo.....umetnost i posledicu kohabitacije....masinu koja je 2000e stampala "madlen jugend"!!??!!samo danas:masina:zuto-plava.jadno jadno :JAno!jer se vec kajem(katastrofa)


Ko s’ djavolom tikve sadi, same mu se o glavu lupaju
Fembot Fembot 00:45 04.02.2008

nisam razumela

Čuste li vi šta reče Tadić: Sa Nikolićem ću što pre politički da razgovaram jer ogromna većina ljudi podržava njegovu ideju.
Umesto da radi na razbijanju takvog mračnog korpusa, on planira da uvaži njihove ideje. Svašta!
Alava Alava 00:49 04.02.2008

Re: nisam razumela

Ma ja mislim da neće stići da razgovara sa njim, jer će sada početi da vrše pritiske na njega. Kao i prošli put.
doktorka doktorka 01:01 04.02.2008

Re: nisam razumela

Fembot
Čuste li vi šta reče Tadić: Sa Nikolićem ću što pre politički da razgovaram jer ogromna većina ljudi podržava njegovu ideju.Umesto da radi na razbijanju takvog mračnog korpusa, on planira da uvaži njihove ideje. Svašta!


ne znam u cemu je problem? da li je tadic trazio od ldp-a da ga podrzi? nije! prema tome ne zameram njemu nista, vec zameram cedomiru jovanovicu . postoji jedna dobra poslovica koja glasi : "prevari me jednom-sram te bilo; prevari me dvaput- sram me bilo." a tadic nas nije jednom prevario nego bezbroj puta do sada.
pidola pidola 01:49 04.02.2008

Re: nisam razumela


Čuste li vi šta reče Tadić: Sa Nikolićem ću što pre politički da razgovaram jer ogromna većina ljudi podržava njegovu ideju.
Umesto da radi na razbijanju takvog mračnog korpusa, on planira da uvaži njihove ideje. Svašta!

koje crno razbijanje,gde ces lepsu opoziciju.
dovoljno strasna za plasenje,a opet veoma gadljiva na preuzimanje obaveza.
doktorka doktorka 01:53 04.02.2008

Re: nisam razumela

pidola
Čuste li vi šta reče Tadić: Sa Nikolićem ću što pre politički da razgovaram jer ogromna većina ljudi podržava njegovu ideju.Umesto da radi na razbijanju takvog mračnog korpusa, on planira da uvaži njihove ideje. Svašta!koje crno razbijanje,gde ces lepsu opoziciju.dovoljno strasna za plasenje,a opet veoma gadljiva na preuzimanje obaveza.

da se razumemo, srs bezi od odgovornosti ali ucestvuje u vlasti i podeli plena. korisna kohabitacija.
pidola pidola 02:44 04.02.2008

Re: nisam razumela

kad im se pruza prilika,sto da ne

ds ce sada morati da napravi neke promene (jos jedno ministarsko mesto kostunicinoj stranci),da krene ka tom putu evrope,rukama nam pokazivao tadic ivih nedelja gde je to.
valjda ako svi masemo brze cemo stici,barem smo naucili,da pobeda lezi u mlataranju.
ili da ostanu na ovakvom ponasanju,sto sledeci put nece proci.
mada bi sada mogla ovde i poslovica koju si rekla da se primeni,onaj deo "sram me bilo".

gledano,ovo su bili izbori za kampanju,gde je saper odneo pobedu.
a sada bi trebalo da dodje na red neko menjanje vlade,
osim ako kostunica ne kaze kako je ipak glasao za tadica,jes da je malo okasnio sa glasanjem,al ga nije izneverio,videli smo do sada,da on zna sa ds-om.
doktorka doktorka 03:21 04.02.2008

Re: nisam razumela

pidola
kad im se pruza prilika,sto da neds ce sada morati da napravi neke promene (jos jedno ministarsko mesto kostunicinoj stranci),da krene ka tom putu evrope,rukama nam pokazivao tadic ivih nedelja gde je to.valjda ako svi masemo brze cemo stici,barem smo naucili,da pobeda lezi u mlataranju.ili da ostanu na ovakvom ponasanju,sto sledeci put nece proci.mada bi sada mogla ovde i poslovica koju si rekla da se primeni,onaj deo "sram me bilo".gledano,ovo su bili izbori za kampanju,gde je saper odneo pobedu.a sada bi trebalo da dodje na red neko menjanje vlade,osim ako kostunica ne kaze kako je ipak glasao za tadica,jes da je malo okasnio sa glasanjem,al ga nije izneverio,videli smo do sada,da on zna sa ds-om.

pidola, tadic i kostunisa su se slozili da je slucaj ubistva zorana djindjica zavrsen . tadic i kostunica su se jasno izjasnili da su protiv toga da se ispita poslovanje miskoviceve delte . tadic i kostunisa su podrzali rezoluciju o kosovu. tadic i ksotunica su zajedno otisli putinu na noge da mu na oltar prinesu zrtvu u vidu NIS-a . tadic i kostunica su dali podrsku kastrovoj kubi. I ti sad ocekujesh da se tadic odrekne kostunice.
pidola pidola 05:02 04.02.2008

Re: nisam razumela

naravno da ne.
da je hteo uradio bi to vec do sada.
ocekujem pritisak gradjana,koji ce ga naterati da se odrekne i kostunicine i svoje takve politike.
doktorka doktorka 05:08 04.02.2008

Re: nisam razumela

pidola
naravno da ne.da je hteo uradio bi to vec do sada.ocekujem pritisak gradjana,koji ce ga naterati da se odrekne i kostunicine i svoje takve politike.

ne zaboravi da je u pitanju politicka mafija
Filip2412 Filip2412 06:03 04.02.2008

Re: nisam razumela - ODRASTI

doktorka, citam kako komentarises i mislim da si u pravu
ali reci da li ti zaista verujes da se nesto kao ubistvo Djindjica moze rasvetliti? Jos tog dana razgovarao sam sa prijateljima i komentarisali smo da nikada necemo saznati istinu.

Sta mislis, zasto o ubistvu Kenedija ne znamo nista?

Koliko treba biti naivan pa verovati da ce obicnom coveku biti dostupne informacije o takvim stvarima?
doktorka doktorka 06:18 04.02.2008

Re: nisam razumela - ODRASTI

Filip2412
doktorka, citam kako komentarises i mislim da si u pravu ali reci da li ti zaista verujes da se nesto kao ubistvo Djindjica moze rasvetliti? Jos tog dana razgovarao sam sa prijateljima i komentarisali smo da nikada necemo saznati istinu.Sta mislis, zasto o ubistvu Kenedija ne znamo nista?Koliko treba biti naivan pa verovati da ce obicnom coveku biti dostupne informacije o takvim stvarima?

Sa ovom vlascu, naravno da nece. Molim Vas ne poredite nas sa Amerikom.
irvas irvas 01:17 04.02.2008

ucviljena kraljica

biljana,
gde nestade ona konstruktivna prepiska sa dusanom maljkovicem?
cenim da queen dule ima sugar daddy u urednistvu bloga. kad se izblamira po hiljaditi put, on sedne kod tatice u krilo a tatica sve lepo obrise kao da nista nije bilo...
Supermod Supermod 02:15 04.02.2008

objasnjenje

irvas
biljana, gde nestade ona konstruktivna prepiska sa dusanom maljkovicem?




Moderator je brisao "konstruktivnu prepisku" na koju aludirate.
Modesty Blaise Modesty Blaise 09:20 04.02.2008

Re: ucviljena kraljica

cenim da queen dule ima sugar daddy u urednistvu bloga. kad se izblamira po hiljaditi put, on sedne kod tatice u krilo a tatica sve lepo obrise kao da nista nije bilo...


=))


Moderator je brisao "konstruktivnu prepisku" na koju aludirate.



2 supermod: ne znam kako ovo da Vam prelomim, ali cinjenica da je hello kitty na ovom blogu VIP-ovana i da u punom zamahu pise svoje netalentovane, suplje, plitke, primitivne, ultra desnicarske i politicki potpuno nekorektne ispljuvke samo zato je aktivista organizacije za zastitu prava homoseksualaca, ukazuje na moju veliku zalost, na cinjenicu da urednistvo bloga b92 zna o politickoj korektnosti koliko i o parenju plavonogih bubija na madagaskaru.

Tako da njegov literarni ispljuvak pod naslovom Cigani...nesto stoji vec nedeljama na vasoj stranici, uz histericno cerekavo opravdanje da "Cigani sami sebe tako zovu." Sto je naravno ravno racionalizaciji: "Sama je kriva sto je bije. Sto ostaje sa njim ako joj je lose." I ukazuje na moralnu, politicku i socijalnu zakrzljalost koja se tako lepo videla za skupstinskom govornicom pre samo nekoliko meseci i o kojoj smo toliko ovde pricali.

To sto hello kitty kod vas ima vip status, to je kao kad snenokla usvoji mače, ako me razumete sta hocu da kazem.
adam weisphaut adam weisphaut 09:29 04.02.2008

Re: ucviljena kraljica


To sto hello kitty kod vas ima vip status, to je kao kad snenokla usvoji mače, ako me razumete sta hocu da kazem.

Nemoj da vredjas macice poredjenjem sa svakakvim
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 09:38 04.02.2008

ispravka

moderator je izbrisao SAMO MOJE komentare iz konstruktivne prepiske, a ostavio samo maljkovicevo lupetanje. e, onda sam ja izbrisala i maljkovica, da ne stoji tu bez odgovora.
Nenad M. Nenad M. 09:31 04.02.2008

od glasaca Ldp-a ipak zavisilo

prema jedinom relevantnom istrazivanju cesida 80% glasaca ldp-a je glasalo za Tadica u drugom krugu sto je oko 180 hiljada glasova. Razlika u drugom krugu je nesto manja od 130 hiljada sto govori da Tadic nije mogao bez Cedinih glasova iz prvog kruga. Ne treba zaboraviti da su mnogi ljudi glasali samo da Nikolic ne bi pobedio sto govori o veeeliiikom broju nezadovoljnih politicarima pa i samim Tadicem.

ja vise nisam u stanju da podrzavam LDP

otkud ti odjednom kao bio glasac ldp-a a sada kao nisi vise. daj, nismo mi veverice.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 09:41 04.02.2008

Re: od glasaca Ldp-a ipak zavisilo

naravno da tadic nije mogao bez glasova ldp, to je jasno svakom, a posebno njima.
sad, da li ce imati obraza da to i javno kazu, ne znam.
Spiridon Spiridon 09:41 04.02.2008

rezultati izbora

moram priznati da mislim da smo ovoga puta kao narod imali vise srece nego pameti
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 10:04 04.02.2008

pada vlada,

vaistinu pada!

vidimo se brzo.
hvala svima,
blogerka bs

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana