Društvo| Politika

Đilasov odgovor zašto nije organizovao doček paraolimpijaca

Nune Popović RSS / 11.09.2012. u 20:49

Odgovor gradonačelnika Beograda Dragana Đilasa zašto nije organizovao doček paraolimpijaca ispred Skupštine grada Beograda.

Paraolimpijci Srbije su osvojili pet medalja, od kojih su dve zlatne i tri srebrne, i postigli su tri svetska rekorda na Paraolimpijskim igrama u Londonu. Sami su organizovali proslavu rezultata na ulicama Beograda.

Na pitanje zašto nije organizovao doček paraolimpijaca, gradonačelnik Beograda Dragan Đilas je odgovorio: "ne znam zaista, mi pravimo doček za sportove koji zaista imaju rezultat i koji imaju publiku". 



Komentari (259)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 14:57 12.09.2012

Re: spisak

vishnja92

ti izgleda ne radis na studiu b?
da radis bilo bi ti jasnije da dišeš samo zahvaljujući dobroj volji i sposobnosti dragana đilasa
predatortz predatortz 14:58 12.09.2012

Re: spisak

Znam, sad ćeš reći: "Ma jebe mi se za Evropu...", :).


Naprotiv.
vishnja92 vishnja92 15:05 12.09.2012

Re: spisak

bilo bi ti jasnije da dišeš samo zahvaljujući dobroj volji i sposobnosti dragana đilasa

pa i disem, svako malo kazem sebi "nemoj se nerviras i disi duboko" pa radim udjaji disanje, fala cinovniku D.Dj. na tome.
kad bih inace.
cult cult 15:06 12.09.2012

Re: spisak


propisi


"Propise" u Beogradu donosi gradska vlada i skupština grada.
U mom komentaru je pobrojano samo nekoliko stvari. Zainteresovani za lik i delo "Djitlerovske naci graske vlade" mogu uz pomoć googlea da pronadju još priličan broj stvari kojim Beograd pomaže osobama sa invaliditetom. Naravno, pretragu ograničiti na period 2008-2012.
antioksidant antioksidant 15:07 12.09.2012

Re: spisak

vishnja92
bilo bi ti jasnije da dišeš samo zahvaljujući dobroj volji i sposobnosti dragana đilasa

pa i disem, svako malo kazem sebi "nemoj se nerviras i disi duboko" pa radim udjaji disanje, fala cinovniku D.Dj. na tome.
kad bih inace.

vishnja92 vishnja92 15:08 12.09.2012

Re: spisak

"Propise" u Beogradu donosi gradska vlada i skupština grada.

propise o broju mesta za invalide?
i propise o zaposljavanju lica sa invaliditetom?

antioksidant antioksidant 15:09 12.09.2012

Re: spisak

vishnja92
"Propise" u Beogradu donosi gradska vlada i skupština grada.

propise o broju mesta za invalide?
i propise o zaposljavanju lica sa invaliditetom?


ok, sta ti nije jasno - pre 2008me su to bili neki drugi propisi
ovi sad su oni pravi
đilasovski (njemu na propisima hvala)
AlexDunja AlexDunja 15:11 12.09.2012

Re: spisak

ok, sta ti nije jasno - pre 2008me su to bili neki drugi propisi
ovi sad su oni pravi
đilasovski (njemu na propisima hvala)


a naročito mu hvala što ih nije ukinuo (propise)
a mogo je.
vishnja92 vishnja92 15:11 12.09.2012

Re: spisak

re 2008me su to bili neki drugi propisi


aaa, kapiram, grad ima svoje zakone o radu, gradevinske norme i saobracajne i druge strucne propise.

idem ja po Tiku, puci ce mi pluca.
antioksidant antioksidant 15:13 12.09.2012

Re: spisak


a naročito mu hvala što ih nije ukinuo (propise)
a mogo je.

posebno mu hvala što je zasadio drveće u bulevaru
istina, imao je i gde pošto je prethodno, koje je tu raslo 80 godina, posekao
antioksidant antioksidant 15:14 12.09.2012

Re: spisak

aaa, kapiram, grad ima svoje zakone o radu, gradevinske norme i saobracajne i druge strucne propise.

sad sve kapiraš - u gradu se živi za i od đilasa
cult cult 15:22 12.09.2012

Re: spisak

Šale, pošalice, cvetići i ostali blog argumenti.
Bahhh.
Toliko.

antioksidant antioksidant 15:31 12.09.2012

Re: spisak

cult
Šale, pošalice, cvetići i ostali blog argumenti.
Bahhh.
Toliko.


боље шале и пошалице него безобзирно и првенствено безобразно кићење туђим перјем
студио б пропаганда пролази релативно ок код делегата дс-а (не спорим и значај синекура) али чему ти служе спискови републичких прописа о социјалној заштити?
AlexDunja AlexDunja 16:07 12.09.2012

Re: spisak

Šale, pošalice, cvetići i ostali blog argumenti.


a ti si očekivao ozbiljnu raspravu o poštovanju
republičkih propisa i postavljanju 9 semafora kao
civilizacijskom dostignuću?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:09 12.09.2012

Re: spisak

propisi, ne u gradskim ustanovama nego u svim firmama koje imaju vise od 35 ili 40 zaposlenih (ne secam se)

Zakon o zapošljavanju osoba sa invaliditetom, Član 24:

Obaveza zapošljavanja, u smislu ovog zakona, jeste obaveza svakog poslodavca koji ima najmanje 20 zaposlenih da ima u radnom odnosu određeni broj osoba sa invaliditetom.
Poslodavac koji ima od 20 do 49 zaposlenih dužan je da ima u radnom odnosu jednu osobu sa invaliditetom.
Poslodavac koji ima 50 i više zaposlenih dužan je da ima u radnom odnosu najmanje dve osobe sa invaliditetom, i na svakih narednih započetih 50 zaposlenih po jednu osobu sa invaliditetom.
+
Vodič kroz subvencije namenjene osobama sa invaliditetom<link

hoochie coochie man hoochie coochie man 18:59 12.09.2012

Re: spisak

on prezire sport, li misli da je sve politika,


Sport ne prezirem, samo nisam zainteresovan.
Smatram budalastim teze kako je dobro da se deca bave sportom da se ne bi drogirala i takve besmisloice.
Prezirem stav da su vrednuiji oni koji uspesnije probacuju loptu kroz obruc od onih koji to ne umeju, da su bolji oni koji brze trce i oni koji vise skacu.
Skakanje, trcanje prebacivanje loptice preko mreze, i ostale zanimacije uopste ne smatram nekim posebino vrednim osobinama.

A ne mislim da je sve politika posto ni o sportu a ni o politci ne pricam.
Pricam o licemerju koje slutim, o pretvaranju, o ponasanju po kalupu koje bi trebalo da nas oznaci kao idealne. (to je odgovor i tebi zemljanine)
Jer zaboga ljude sa hendikepom je tako humano podrzavati i biti na njihovoj strani, svako ko imalo odstupi od toga je naravno, sta drugo do fasista.

To, licemreje i ponasanje po kalupu slutim, a ta slutnja se vidim ne dozvoljava?
Cudno je da nikog nisam prozvao a neki se osetise prozvanim.
Kazu, od - vrat - na je cak i slutnja. Ne sme se slutiti, ne sme se imati utisak, a ako neki ima i takav utisak onda je osumnjicio direktno NAS.
Verujete li onda vi da je bas svako ko kaze da je odusevljen tim medaljama iskren ili pomislite nekada da se neko mozda pretvara?
Jeste li to i vi po malo nesigurni u tom svom odusevljenu kad vas je tako lako navesti da ga brze bolje dokazujete?

Ove price o pretstavlajnju su posebno naivne.
Ako se sportom pretstavlja drzava, Srbija je poprilicno pretstavljena. I sta ima od toga? Nista.
Pretsatvlja je Djokovic stostruko znacajnije, vidljivije, jasnije nego svi ti paraolimpujci zajedno. I sta Srbija ima od njegovog pretstavljanja? Nista.
Evo i Jeremic pretstavlja Srbiju, predsedava UN i ne vidim neko odusevljenje, a ovo pretstavljanje je valjda neko posebno pretstavljanje.
Ako je tako, recite neku konkretnu korist koju ce Srbija imati od toga.

Ljude to zanima, trenirali isli pobedili i to je to. Njihov stvar, njihova interesovanja.
Sto se tog doceka tice smnatram i one koji se organizuju besmislenim, a posebno besmislenim i stetnim smatram nepostojanje jasnog kriterijuma kada se organizuje ako se vec bilosta organizuje, a kada ne, pa se dolazi do ovoga do cega je sad doslo.
predatortz predatortz 19:01 12.09.2012

Re: spisak

hoochie coochie man



manituu manituu 19:09 12.09.2012

Re: spisak

predatortz
Da je bilo šta organizovano, ovi divni sportisti bi se susreli sa 200 ljudi ispred skupštine i samo bi se smorili bez veze


Osim toga, ima li ova država ministarstvo za sport?
Nije da branim Đilasa, ali ne vidim da se iko drugi pretrgao oko neke organizacije.
Pročitah negde da ih je primio Nikolić...

hahah nije da branis djilasa, nego samo se kandidujes za njegovog malog od palube u sledecoj podeli resora...
pa ovoliko poruka sa raznim opravdanjima za ovaj postupak, u tako kratkom roku, ni ceo djilasov marketinski tim ne moze da postigne...
bogami, mali gebels u najavi...
de si bio kad su sekli drvece, ili selili rome u nis..ostalo je ipak nas par koje nije uspeo da ubedi da je sve drvece od vuka pa navise bolesno, a ovo dole zdravo..kao i da je romima mnogo lepse kad im promene zivotnu sredinu, tj. rasele ih....jos malo da se potrudis, i ubedices me da djilas ne bi bio, ne daj boze pupupu da dodje u tu mogucnost, diktator
AlexDunja AlexDunja 19:11 12.09.2012

Re: spisak

Cudno je da nikog nisam prozvao a neki se osetise prozvanim.


jesi, mene si prozvao.

i nazvao me licemernom, na osnovu slutnje
a po pitanju koje te ne zanima, koje ne poznaješ
i nimalo ne razumeš.

niko od tebe ne traži da veruješ da je sport važan,
dobar i zdrav, samo bi bilo lepo da dozvoliš da postoje ljudi
koji na sport gledaju drugačije od tebe.

i da postoje od kad postoje ljudi na ovom kamenu.

edit:

da ne slutiš ubuduće oko toga za koga navijam u tenisu,
vidim da ti je to bitno:

ovako: za federera novaka i dolgopolova navijam
uvek, čak i kada igraju međusobno.

za soderlinga, berdiha i iznera ne navijam nikad,
ni pod kojim uslovima.

za ostale ponekad navijam, najčešće u zavisnosti od toga sa kim igraju.
predatortz predatortz 19:15 12.09.2012

Re: spisak

kao i da je romima mnogo lepse kad im promene zivotnu sredinu,


O tome neka se izjasne Romi. Ili si im ti PR?
Ako mene pitaš za mišljenje, a stičem utisak da pitaš, svugde im je bolje nego ispod Gazele.

Ili, ti misliš da je ono bio život dostojan čoveka? Ili ono kod Belvila?
Ako to misliš, onda ih nemoj zastupati. Njih radi...

Eto, ovo je na prvu. Iz glave, što bi rekli.
Jesam li položio za Gebelsa?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:18 12.09.2012

Re: spisak

jesi, mene si prozvao.


Ma ti samo opet ne razumes.
Nista strasno, navikao sam.

Mislim,mozes da procitas ponovo ono sto sam pisao, a mogu i ja da pokusam da ti to jos jednom objasnim?
Ili da zavrsimo?

.................................................
Dakle, ti, predatore, ne mislis da sam fasista :)
Mada je lakse opredeljivati se kad postoje samo dve strane: na jednoj strani mi, a na drugoj fasisti.

Djilas je naravno fasita, ko pomene da i drvo ima svoj zivotni vek je njegov simpatizer. Ko i pomisli da razmislja i malo drugacije od propisanog je sumnnjiv.
Milan Karagaća Milan Karagaća 19:20 12.09.2012

Re: spisak

hoochie coochie man

i od mene za taj komentar, uz napomenu da je Đilasu bilo bolje da je ćutao.Takođe mislim da su oni dočeci koji se organizuju obična farsa i licemerje.I oko te farse o predstavljanju se slažem kao i sa stavom da ne znači da je onaj ko brže trči ili igra bolje fudbal pametniji i vredniji od onih koji recimo osvajaju medalje u znanju ili žive kao obični ljudi i ne takmiče se.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:24 12.09.2012

Re: spisak

uz napomenu da je Đilasu bilo bolje da je ćutao.


Mnogo bolje.
Da je lupio glupost lupio je.
Ali pripisivati mu fasizam zbog toga je preterano.
To, ako je fasista, podrazumeva da mu je sledeci korak predlog eutanazije hendikepiranih.
Ima li iko normalan ko tako misli o Djilasu?
A ako nema, nije li onda svratsvanje Djilasa uz Hitlera nedopustiva relativizacija fasizma?
predatortz predatortz 19:25 12.09.2012

Re: spisak


Dakle, ti, predatore, ne mislis da sam fasista :)



Ne. Mislim da su najveći fašisti zapravo oni koji sude na osnovu neke izjave.
Ne dozvoljavaju mogućnost da čovek lupi, da se ne snađe u trenutku, da ne misli tako...

Znaju šta je hteo, šta je mislio, šta mu je sledeći potez. Mogu da ga zamisle u naci uniformi...
manituu manituu 19:28 12.09.2012

Re: spisak

predatortz
kao i da je romima mnogo lepse kad im promene zivotnu sredinu,


O tome neka se izjasne Romi. Ili si im ti PR?
Ako mene pitaš za mišljenje, a stičem utisak da pitaš, svugde im je bolje nego ispod Gazele.

Ili, ti misliš da je ono bio život dostojan čoveka? Ili ono kod Belvila?
Ako to misliš, onda ih nemoj zastupati. Njih radi...

Eto, ovo je na prvu. Iz glave, što bi rekli.
Jesam li položio za Gebelsa?

jesi, zato sto si potpuno zaboravio na slobodu izbora..
u ovom slucaju njihovu ( roma ispod gazele i sa belvila), gde ce da zive, u kom gradu...
predatortz predatortz 19:28 12.09.2012

Re: spisak

Takođe mislim da su oni dočeci koji se organizuju obična farsa i licemerje.


I ne samo to. Parada kiča, dranje i oblokavanje za naše pare.
Mučna scena:
Neka grlata sirovina, sa nekog balkona loži rulju. Pripita rulja podvriskuje, topi se od lepote u čoporu...
predatortz predatortz 19:31 12.09.2012

Re: spisak


jesi, zato sto si potpuno zaboravio na slobodu izbora..
u ovom slucaju njihovu ( roma ispod gazele i sa belvila), gde ce da zive, u kom gradu...


Ti si zaboravio da ljudi,pored sloboda, imaju i neke obaveze.
Trivijalnosti tipa prijave boravka, posedovanja ličnih dokumenata, prijavljivanje rođenja ili smrti.
U pogledu stanovanja, takođe, postoje neki propisi...

Ili je, u tvom sistemu vrednosti, francuska socijalistička vlada fašistička?
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:34 12.09.2012

Re: spisak

dobro da se deca bave sportom

ok,neka se sva deca uhvate knjige,posvete ozbiljnim temama i zovu rastko pocesta.
odo' sad da pimplam loptu i nadam se da mi život nikad neće biti toliko ozbiljan

*
AlexDunja AlexDunja 19:34 12.09.2012

Re: spisak

Dakle, ti, predatore, ne mislis da sam fasista :)

i ja ne mislim da si ti fašista,

ali mislim da je postupak gradskih vlasti diskriminacija.
a đilasova izjava da oni organizuju dočeke za sportove koji imaju rezultat
je skandalozna, jer bolji rezultati od ovih se ne mogu postići.
manituu manituu 19:40 12.09.2012

Re: spisak

predatortz

jesi, zato sto si potpuno zaboravio na slobodu izbora..
u ovom slucaju njihovu ( roma ispod gazele i sa belvila), gde ce da zive, u kom gradu...


Ti si zaboravio da ljudi,pored sloboda, imaju i neke obaveze.
Trivijalnosti tipa prijave boravka, posedovanja ličnih dokumenata, prijavljivanje rođenja ili smrti.
U pogledu stanovanja, takođe, postoje neki propisi...

Ili je, u tvom sistemu vrednosti, francuska socijalistička vlada fašistička?

u pravu si za sve...
ali, ne moze ih se na silu preseliti u drugi grad...
predatortz predatortz 19:46 12.09.2012

Re: spisak

u pravu si za sve...
ali, ne moze ih se na silu preseliti u drugi grad...


U civilizovanim zemljama ( svesno koristim ovu drugosrbijansku kovanicu ) takve, zbog neposedovanja papira, smeste u deportacioni pritvor.
Onda ih, bez pardona, isporuče negde na Balkan.
Balkancima ,đuture, zaprete da će im ponovo uvesti vize ako se ovi vrate.
I, da...
Zahtevaju da im se naprave kuće od čvrstog materijala, inače nikad neće prismrdeti Uniji.
mariopan mariopan 19:49 12.09.2012

Re: spisak

hoochie coochie man
predatortz


Vama dvoma može da se čini licemerno naše složno mišljenje da je ova Đilasova izjava sramotna ali ja verujem da je ovde većina ljudi koji se tim uspesima iskreno i od srca raduju.

Može biti da ima loših ljudi i da se provuče i neko neiskren u svemu ovome ali ja i dalje verujem da su ljudi većinom dobri, da nisu licemerni i da nije sve tako trulo i propalo u ovom našem malom svetu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:53 12.09.2012

Re: spisak

ali mislim da je postupak gradskih vlasti diskriminacija.


Diskriminacija bi bila kada bi taj docek izostao zbog toga sto se radi o hendikepiranima. Kada bi njihov hendikep bio razlog neorganizovanja.
Mislis li da je to razlog? Da Djilas mrzi hendikepirane pa zbog toga nije hteo da organuizuje tu gungulu?
(da znamenarimo sad na tren ono sto sam pisao, da sve te doceke smatram besmislenim, pa bi i taj, da se dogodio, u paketu sa ostalima takvim smatrao)
Pa jesi li sigurna da se radi o diskrimninaciji Ili je rec mozda samo o propustu?
Ali bombastije zvuci na blogu kad se kaze da se radi o fasizmu ili makar o diskriminaciji, nego reci da je samo propust u pitanju?
A ostaviti utisak na blogu je vazno, zar ne?

Oko Djilasove izjave se nacelno slazemo, da ne merimo sad da li je primerenije reci da je skandalozna, glupa, nesmotrena, brzzopleta...a moze i sve to zajedno sto se mene tice. Verujem da bi se i on slozio, ili bi tek po neku kvalifikaciju odbacio.
manituu manituu 19:59 12.09.2012

Re: spisak

predatortz
u pravu si za sve...
ali, ne moze ih se na silu preseliti u drugi grad...


U civilizovanim zemljama ( svesno koristim ovu drugosrbijansku kovanicu ) takve, zbog neposedovanja papira, smeste u deportacioni pritvor.
Onda ih, bez pardona, isporuče negde na Balkan.
Balkancima ,đuture, zaprete da će im ponovo uvesti vize ako se ovi vrate.
I, da...
Zahtevaju da im se naprave kuće od čvrstog materijala, inače nikad neće prismrdeti Uniji.

a otkud ti znas da ti romi nisu imali papire?
takodje, oni nisu bili emigranti, to su Nasi romi
predatortz predatortz 19:59 12.09.2012

Re: spisak


Vama dvoma može da se čini licemerno naše složno mišljenje da je ova Đilasova izjava sramotna ali ja verujem da je ovde većina ljudi koji se tim uspesima iskreno i od srca raduju.


Mislim da si promašila suštinu.

Više puta sam se izjasnio da je Đilasova izjava glupa. Čak sam, uprkos mom preziru spram takvih skupova, besan na Ministarstvo sporta koje nije organizovalo prijem paraolimpijcima. Mislim da je to, generalno, njihov posao.
Ako su se ministri razni mogli slikati sa Noletom, vaterpolistima i drugim, bilo bi u najmanju ruku pristojno da su to i ovaj put učinili.

Ne umanjujem rezultate paraolimpijaca.

Samo, nisam nešto posebno zainteresovan za sport. A vidim da nisam jedini.

Odigram ponekad neki set,padobranstvo sam davno zanemario, a kolektivne sportove nikad nisam ni gotivio.
Fudbal i košarka me smaraju...

Eto, to je cela priča.

I,da...

Ne volim ( uprkos mom avataru ) napade u čoporu.

Ma šta ja mislio o Đilasu, i on ima pravo da ispadne glup u društvu. I ispao je!
Treba li ga rastrgati zbog toga?

Pa, eno francuski predsednik je pitao slepu paraolimpijku da li ga je videla kako je bodri sa tribina!
Ispao čovek glup, kao i naš Đile...
AlexDunja AlexDunja 20:02 12.09.2012

Re: spisak

Pa jesi li sigurna da se radi o diskrimninaciji Ili je rec mozda samo o propustu?


sigurna sam jer je paraolimpijski komitet uputio molbu
gradskim vlastima da se doček organizuje i bio odbijen.

đilasova izjava je obrazloženje te odluke.

ja sam saglasna da su dočeci potpuno bez veze, pisala sam o tome
u komentarima na mom blogu, i nikada ne idem u tu gužvu iako mnogo volim sport.

ali ovi ljudi su zamolili da ih se tretira jednako,
i bili odbijeni.

kako bi ti to nazvao?
predatortz predatortz 20:05 12.09.2012

Re: spisak


a otkud ti znas da ti romi nisu imali papire?
takodje, oni nisu bili emigranti, to su Nasi romi


Odavno nisam ovlašteno službeno lice, eto Ex i ja se malo,malo jadamo zbog toga jedan drugom

Sudim na osnovu onoga što sam čitao i gledao tih dana.
Ko je papirima mogao dokazati da je sa područja Beograda ostao je na teritoriji grada. Oni kontejneri nisu Hajat, ali imaju vodu, struju i sanitarni čvor. Deca su upisana u škole i organizovan im je prevoz.

Oni koji nisu imali prijavu boravka, a uglavnom se radi o raseljenim Romima sa Kosova, su dislocirani na nekoliko lokacija u unutrašnjosti.
Živeti u Nišu je za tebe ispod časti?
Za mene nije.
Nesvesno praviš diskriminaciju :

Ok je da Srbi raseljeni sa Kosova budu razbacani po kolektivnim centrima u unutrašnjosti, a nije ok da isti princip važi za Rome?!
manituu manituu 20:08 12.09.2012

Re: spisak

predatortz

Vama dvoma može da se čini licemerno naše složno mišljenje da je ova Đilasova izjava sramotna ali ja verujem da je ovde većina ljudi koji se tim uspesima iskreno i od srca raduju.


Mislim da si promašila suštinu.

Više puta sam se izjasnio da je Đilasova izjava glupa. Čak sam, uprkos mom preziru spram takvih skupova, besan na Ministarstvo sporta koje nije organizovalo prijem paraolimpijcima. Mislim da je to, generalno, njihov posao.
Ako su se ministri razni mogli slikati sa Noletom, vaterpolistima i drugim, bilo bi u najmanju ruku pristojno da su to i ovaj put učinili.

Ne umanjujem rezultate paraolimpijaca.

Samo, nisam nešto posebno zainteresovan za sport. A vidim da nisam jedini.

Odigram ponekad neki set,padobranstvo sam davno zanemario, a kolektivne sportove nikad nisam ni gotivio.
Fudbal i košarka me smaraju...

Eto, to je cela priča.

I,da...

Ne volim ( uprkos mom avataru ) napade u čoporu.

Ma šta ja mislio o Đilasu, i on ima pravo da ispadne glup u društvu. I ispao je!
Treba li ga rastrgati zbog toga?

Pa, eno francuski predsednik je pitao slepu paraolimpijku da li ga je videla kako je bodri sa tribina!
Ispao čovek glup, kao i naš Đile...

pa posle ovog tepanja, red bi bio da te casti bar necim...ako ne poslicem, a ono bar da mozes da poseces drvo ispred zgrade sto ti smeta pri parkiranju ....
drvosek se nije ispalio..njega jednostavno bas briga za takve i slicne "marginalce"....sad je samo bio iskren, nista vise...a i moze mu se, sa ovakvom masom, pardon, narodom koji deli njegove fasisticke stavove...
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:09 12.09.2012

Re: spisak

a otkud ti znas da ti romi nisu imali papire?
takodje, oni nisu bili emigranti, to su Nasi romi


Ta prica je prilicno izresetana ovde ali..
Nisu oni proterani iz Beograda vec im je receno da ispod Gazele ne mogu boraviti.
Ako je neko od njih imao mogucnost da ostane u Beogradu, da zivi na za to dozvoljenim mestima, niko mu to nije branio.
Drazva je onima koji tu mogucnost nisu imali ponudila ono sto je imala. A imala je i nesto sto nije u Beogardu.
A oni bi hteli bas Beograd i to negde oko centra, ajde!
Volim i ja nerandze....
predatortz predatortz 20:11 12.09.2012

Re: spisak


pa posle ovog tepanja, red bi bio da te casti bar necim...ako ne poslicem, a ono bar da mozes da poseces drvo ispred zgrade sto ti smeta pri parkiranju


Moraće da smisli nešto drugo.
Zadovoljan sam svojim poslom, a parkiram u svom dvorištu. Ne živim u zgradi

Ako čita ovo, može neki upravni odbor.
freehand freehand 20:14 12.09.2012

Re: spisak

.a i moze mu se, sa ovakvom masom, pardon, narodom koji deli njegove fasisticke stavove...

E, dimi nešto iznad Medakovića, izgleda da te zove Žalosna sova, požuri!
Kaže da je hi-tno!
predatortz predatortz 20:18 12.09.2012

Re: spisak

.a i moze mu se, sa ovakvom masom, pardon, narodom koji deli njegove fasisticke stavove...


Jbte, k'o Otpisani ste...
Gde god se okrenete, vidite fašiste!
Zajebano je u vašoj koži.
Ja ratovao, vas drma vijetnamski sindrom!
milisav68 milisav68 20:18 12.09.2012

Re: spisak

Milan Karagaća
.Takođe mislim da su oni dočeci koji se organizuju obična farsa i licemerje.

Jesu, postali su to zbog skupljanja jeftinih poena od strane vlasti (bilo koje).

A sve je počelo spontano zbog specifične situacije u kojoj smo se našli....

stefan.hauzer stefan.hauzer 20:22 12.09.2012

Re: spisak

sve je počelo spontano

sad si uz'o trofej paspalje :)
antioksidant antioksidant 20:26 12.09.2012

Re: spisak

stefan.hauzer
sve je počelo spontano

sad si uz'o trofej paspalje :)

milenko topic
milisav68 milisav68 20:30 12.09.2012

Re: spisak

manituu

a otkud ti znas da ti romi nisu imali papire?

Nezgodacija oko papira je ta, što moraš da uneseš adresu mesta boravka.

Kako im onda glasi adresa - "Ispod Gazele"?
takodje, oni nisu bili emigranti, to su Nasi romi

Pa i ja sam naš, da li i ja mogu da zabodem kočiće gde mi padne na pamet?

Postoje neki zakoni i neka pravila, koje moramo svi da poštujemo....

mariopan mariopan 20:31 12.09.2012

Re: spisak

Više puta sam se izjasnio da je Đilasova izjava glupa.

Znam, sve sam ih pročitala.
Ne volim ( uprkos mom avataru ) napade u čoporu.

Ni ja ne volim ali ovaj gaf je zaslužio kritiku, ne vidim da smo ga baš rastrgli?
Ma šta ja mislio o Đilasu, i on ima pravo da ispadne glup u društvu. I ispao je!
Treba li ga rastrgati zbog toga?

On je od ranije pokazao svoju ćud na raznim "pokaznim vežbama" i nije samo ovaj gaf razlog da ga ljudi napadaju. Samo je pao na vrh gomile koju je Đilas već napravio.

Da je francuski Predsednik imao Đilasovu "istoriju gafova", seče stabala i laganja naroda verujem da bi ga Francuzi odavno rastrgli, ali stvarno. Zato nije isto kada pogreši jedan i kada pogreši drugi.

A što se tiče dočeka, niko nije tražio da se ta tradicija zbog paraolimpijaca sada ustanovi, već je postojala, i ako je glupa i ako je nepotrebna mogli su toga da se sete ranije? Ovako je baš uvredljivo.
Ne postoji opravdanje.
predatortz predatortz 20:35 12.09.2012

Re: spisak


On je od ranije pokazao svoju ćud na raznim "pokaznim vežbama" i nije samo ovaj gaf razlog da ga ljudi napadaju.


Ajde da stvar posmatramo sa racionalne strane.

Gotovo da nema porodice u Srbiji koja nema nekog sa posebnim potrebama.
Kome se onda Đilas može dodvoriti ovakvom izjavom?
Na koje to glasačko telo pretenduje?
Liči mi da se nije snašao i lupio prvo što mu je palo na pamet.

Bilo bi korektno da se danas oglasio izvinjenjem.
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:36 12.09.2012

Re: spisak

milenko topic

on je superheroj!

*
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:39 12.09.2012

Re: spisak

Kome se onda Đilas može dodvoriti ovakvom izjavom?

Niko ne tvrdi da se on nekome ovom izjavom dodvoravao, nego da je baš rekao ono što misli iskreno jer nije imao vremena da ispolira izjavu.
AlexDunja AlexDunja 20:39 12.09.2012

Re: spisak

Bilo bi korektno da se danas oglasio izvinjenjem.


on to nikada ne radi.

posle nekog vremena kaže nešto sasvim drugo, evo danas je počeo da priča,
na otvaranju centra, i posle nekog vremena nestanu svi snimci prvobitne izjave.

i bude: kad sam ja tako nešto rekao? daj link.

izjava je nebitna, ona je samo ilustracija njegove osionosti.
postupak je bitan.
on je odbio molbu paraolimpijaca da to organizuje.
to je diskriminacija
predatortz predatortz 20:41 12.09.2012

Re: spisak

dobrosavljevic_m
Kome se onda Đilas može dodvoriti ovakvom izjavom?

Niko ne tvrdi da se on nekome ovom izjavom dodvoravao, nego da je baš rekao ono što misli iskreno jer nije imao vremena da ispolira izjavu.


Bem li ga! Ne stanujem u njegovoj glavi...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:43 12.09.2012

Re: spisak

Bem li ga! Ne stanujem u njegovoj glavi...

Pitanje je da li iko stanuje tamo
mariopan mariopan 20:43 12.09.2012

Re: spisak

predatortz

On je od ranije pokazao svoju ćud na raznim "pokaznim vežbama" i nije samo ovaj gaf razlog da ga ljudi napadaju.


Ajde da stvar posmatramo sa racionalne strane.

Gotovo da nema porodice u Srbiji koja nema nekog sa posebnim potrebama.
Kome se onda Đilas može dodvoriti ovakvom izjavom?
Na koje to glasačko telo pretenduje?
Liči mi da se nije snašao i lupio prvo što mu je palo na pamet.

Bilo bi korektno da se danas oglasio izvinjenjem.


Ovaj komentar kao da sam ja pisala?
UPRAVO TO, da se bar izvinio.
I što kažeš da skoro nema porodice koja nema nekoga sa posebnim potrebama, pa i to je razlog zašto mnogi od nas traže to izvinjenje od njega.
Ne napadam ga iz obesti ali pogrešio je i od toga ga ne opere ni Dunav ni Sava dok se ne izvini.
Ali ego mu je preveliki?
predatortz predatortz 20:44 12.09.2012

Re: spisak


izjava je nebitna, ona je samo ilustracija njegove osionosti.
postupak je bitan.
on je odbio molbu paraolimpijaca da to organizuje.
to je diskriminacija


E vidiš, ta molba mi je, zaista, novi momenat.
To jeste diskriminacija.
manituu manituu 20:49 12.09.2012

Re: spisak

predatortz

pa posle ovog tepanja, red bi bio da te casti bar necim...ako ne poslicem, a ono bar da mozes da poseces drvo ispred zgrade sto ti smeta pri parkiranju


Moraće da smisli nešto drugo.
Zadovoljan sam svojim poslom, a parkiram u svom dvorištu. Ne živim u zgradi

Ako čita ovo, može neki upravni odbor.

e bogami, za upravni odbor moras jos malo da se potrudis
AlexDunja AlexDunja 20:51 12.09.2012

Re: spisak

E vidiš, ta molba mi je, zaista, novi momenat.
To jeste diskriminacija

pogledaj moj poslednji blog
manituu manituu 20:52 12.09.2012

Re: spisak

freehand
.a i moze mu se, sa ovakvom masom, pardon, narodom koji deli njegove fasisticke stavove...

E, dimi nešto iznad Medakovića, izgleda da te zove Žalosna sova, požuri!
Kaže da je hi-tno!

bio sam, nije nista strasno...
ovde je mnogo gore, brani se sloboda....jer ovi diktatori jednom kad zasednu, bez puske iza uveta se ne micu sa prestola
manituu manituu 20:55 12.09.2012

Re: spisak

predatortz
.a i moze mu se, sa ovakvom masom, pardon, narodom koji deli njegove fasisticke stavove...


Jbte, k'o Otpisani ste...
Gde god se okrenete, vidite fašiste!
Zajebano je u vašoj koži.
Ja ratovao, vas drma vijetnamski sindrom!

mnoogo smo se puta opekli, ja licno i na svojoj kozi, a kroz istoriju i kao ljudski rod, pa zato odma skacemo ko opareni cim osetimo smrad fisizma u vazduhu, pa makar bio i jedva primetan...
brzo se siri...narocito kod naroda u kome je 2 miliona funkcionalno nepismenih....
milivoje_bg milivoje_bg 21:05 12.09.2012

Re: spisak

vishnja92
Mišljenja sam da se kod nas olako lepi ono naci uz nečije ime.

uz Djilasovo narocito, pa di bi on...

a vidis, ja sam misljenja da cemo, ukoliko ovaj veseli svet ne dodje pameti jako brzo i jako precizno, vrlo mnogo i nikad-ranije-zapamceno patiti.

ja nisam izasla na izbore, i to: ne zbog Tadica-Dulica-Korupcije-blablablabla, sve je to proslost i vrlo popravljiva stvar,

ja nisam izasla zato sto se plasim buducnosti koju DS nudi u vidu Djilasa, pa pazi kad na to necu da pristanem nikad, a-a.
nevr.

a vi se slobodno ne plasite i blazirano prevodite problem na busplus i propalu privredu, zabole me za vase izgovore.


jebali smo jeza.

srecna nova godina!
1933.

Тако је !
milisav68 milisav68 21:13 12.09.2012

Re: spisak

antioksidant
stefan.hauzer
sve je počelo spontano

sad si uz'o trofej paspalje :)

milenko topic

Topić je došao kasnije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:13 12.09.2012

Re: spisak

brzo se siri...narocito kod naroda u kome je 2 miliona funkcionalno nepismenih....


A to je znaci uzrok pojave i sirenja fasizma? Zaostalost, nepismenost.

Kazem ja da su Nemci bili zaostao, nepismen narod, pa se zato kod njih primio fasizam, ali ne veruju mi.

Nego jel tebi lepo tako kad zamisljas sebe u borbi protiv fasizma?
Kako idu te mastarije?
Jurisas li na nesto ili samo drzis vatrene govore a mase ti klicu?



antioksidant antioksidant 21:19 12.09.2012

Re: spisak

milisav68
antioksidant
stefan.hauzer
sve je počelo spontano

sad si uz'o trofej paspalje :)

milenko topic

Topić je došao kasnije.

topic je oduvek bio tu
Milan Karagaća Milan Karagaća 21:53 12.09.2012

Re: spisak

Ali pripisivati mu fasizam zbog toga je preterano.
To, ako je fasista, podrazumeva da mu je sledeci korak predlog eutanazije hendikepiranih.
Ima li iko normalan ko tako misli o Djilasu?
A ako nema, nije li onda svratsvanje Djilasa uz Hitlera nedopustiva relativizacija fasizma?

Naravno da niko normalan tako ne misli.
Milan Karagaća Milan Karagaća 21:58 12.09.2012

Re: spisak

predatortz
Takođe mislim da su oni dočeci koji se organizuju obična farsa i licemerje.


I ne samo to. Parada kiča, dranje i oblokavanje za naše pare.
Mučna scena:
Neka grlata sirovina, sa nekog balkona loži rulju. Pripita rulja podvriskuje, topi se od lepote u čoporu...

stefan.hauzer stefan.hauzer 22:03 12.09.2012

Re: spisak

topic je oduvek bio tu

a mihajlo grušanović ? u 42 godini bio najbolji strelac domaćeg prvenstva .ne znam što mi je pao na pamet/ali čovek se trenutno bavim uzgojem prasića :)

*
milisav68 milisav68 22:17 12.09.2012

Re: spisak

stefan.hauzer

a mihajlo grušanović ? u 42 godini bio najbolji strelac domaćeg prvenstva .ne znam što mi je pao na pamet/ali čovek se trenutno bavim uzgojem prasića :)

Mijajlo Grušanović i košarkaška alternativa 90tih.


Nego niko da prokomentariše utakmicu od sinoć, kako sad može da se skače i igra odbrana.
freehand freehand 22:23 12.09.2012

Re: spisak

Nego niko da prokomentariše utakmicu od sinoć, kako sad može da se skače i igra odbrana.

Pripretio predsednik KSJ?
A taj se, čuo sam, ne zajebava!
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:29 12.09.2012

Re: spisak

Mijajlo

pa dobro desi se, pogreši čovek:)

aaaa žuća mitić iz zdravlja! kako sam ja voleo da gledam utakmice iz leskovca/još one sezone kad je igrao miljan pavković - pa čuveni pik na žuću. milina
utakmicu od sinoć

šta se desilo sa milanom mačvanom?zaboravio da igra?
utopio se u prosek,a obećavao je
manituu manituu 00:28 13.09.2012

Re: spisak

hoochie coochie man
brzo se siri...narocito kod naroda u kome je 2 miliona funkcionalno nepismenih....


A to je znaci uzrok pojave i sirenja fasizma? Zaostalost, nepismenost.

Kazem ja da su Nemci bili zaostao, nepismen narod, pa se zato kod njih primio fasizam, ali ne veruju mi.

Nego jel tebi lepo tako kad zamisljas sebe u borbi protiv fasizma?
Kako idu te mastarije?
Jurisas li na nesto ili samo drzis vatrene govore a mase ti klicu?




nisam drvosekov tip licnosti da se lozim na mase i klicanje, ali nisi ni ti tip koji moze da sastavi suvislu sarkasticnu opasku...
milisav68 milisav68 07:26 13.09.2012

Re: spisak

stefan.hauzer

aaaa žuća mitić iz zdravlja! kako sam ja voleo da gledam utakmice iz leskovca/još one sezone kad je igrao miljan pavković - pa čuveni pik na žuću. milina

Petkom od 18h.
šta se desilo sa milanom mačvanom?zaboravio da igra?
utopio se u prosek,a obećavao je

Tipična greška preskakanja stepenica, kada iz "malog" predješ u "prevelik" klub, pa non-stop greješ glupu i mašeš peškirom.

Pa ti posle "ispod časti" da igraš protiv "Leskovca".

Neće "klinci" danas da treniraju, treba svaki dan da im puštaju dokumentarac "Jednom braća", pa da vide koliko je truda i rada i želje potrebno da bi se dostigao vrh (naročito deo priče o Draženu).
Pripretio predsednik KSJ?
A taj se, čuo sam, ne zajebava!

Jel si vid`o šta znači čvrsta ruka.

Domazet Domazet 17:47 13.09.2012

Kad smo vec kod uniformi...

Srđan Mitrović
Mišljenja sam da se kod nas olako lepi ono naci uz nečije ime.

ja mogu da ga zamislim u uniformi bez problema.

...ja, recimo, uopshte nemam problema da tebe zamislim u uniformi. Shto je mozhe biti samo zbog toga shto sam ja mashtovitiji od tebe. Ko bi ga znao...
mlekac mlekac 02:56 14.09.2012

Re: spisak

niccolo
pa, ne baš...blogeri su konstantno, uz tenis sa AO, pratili i dešavanja na paraolimpijskim igrama (pogledaj niccove blogove)...znači narod, a to smo između ostalih i mi, blogeri, je bio uz paraolimpijce, samo su političarima oni bili i ostali zadnja rupa na svirali.

Da dodam na ovo Kazovo da je jedini razlog zašto nije išao blog o POI od početka igara zato što sam 4 dana (dan pre početka, na dan početka i dva dana posle početka) radio do 11 uveče pa nisam imao snage da pišem blog.

Ti radio, a meni crko komp.

Kakav uzasan tajming.
8c_competizione 8c_competizione 10:05 15.09.2012

Re: spisak

ah za stare osobe ga je preduhitrio Romney

ups, Amerika nije Srbija?

samo navali Djitleru, udri po penzosima!
8c_competizione 8c_competizione 20:43 15.09.2012

Re: spisak

- oko 20 000 porodica koje imaju člana invalida u Beogradu dobija neku vrstu novčane pomoći od Grada Beograda.

- računi za komunalne usluge svim osobama sa invaliditetom subvencionisani od strane Grada Beograda sa 50% iznosa.

- u zavisnosti od stepena invaliditeta karte za gradski prevoz su od 50% jeftinije do potpuno besplatne.

- svake druge subote invalidima omogućeno vadjenje svih ličnih dokumenata preko reda i uz asistenciju u svim većim policijskim stanicama na teritoriji Grada Beograda. Neke opštine dostavljaju dokumenta direktno na kućnu adresu besplatno.


ovo nije Djilasova zasluga, to vec postoji odavno

prilagodjeni prilazi svim javnim zgradama i ustanovama


halo Bing, posto ...? Cijena? Prava sitnica!

- zvučna signalizacija za slepe i slabovide na semaforima na devet raskrsnica u centru grada, u pripremi još osam.


9+8 kazhes? a sta je to toliko komplikovano? u Radio Klubu Srbije se mali generator zvuka plus zvucnik placa koliko? a koliko to kosta poreske obaveznike Beograda?

svaki parking u Beogradu mora da ima barem jedno obeleženo mesto za invalide


pitanje je samo ko ga koristi: invalidi ili npr policija

Grad Beograd organizuje kombi prevoz invalida


radio je to i pre njegovog Velicanstva i presvetosti

obavezno zapošljavanje lica sa invaliditetom u gradskim ustanovama


sad ovo "obavezno" bih shvatio isto onako kao sto Velja shvata "kraduckanje"

A da ja tebe sada podsetim na par stvari:
1) ko ono beshe vlasnik SVIH reklamnih kompanija i SVOG reklamnog prostora u Bgdu? pricamo o monopolu i strashnoj poluzi za uticanje na ostala dogadjanja kako u gradu tako i shire
2) kada su sekli platane, Djilas licno je obecao da ce sacuvati to poslednje stablo. Licno! pogodi sta se desilo vec sledeceg jutra!
3) nivo licemerja i bezobrazluka povodom organizacije parade i zamene teza te okrivljavanja miroljubivih "paradera" kao glavnih razloga unishtenja Beograda? jesi li samo glup ili bezobrazan?
4) koliko god da mi je Bota mrzak, zar nije upravo Boti nedavno zabio nozh u ledja?

Ovi postupci Dragana Djilasa me navode da taj njegov fashizam polako raste u njemu sa znacajem koji dobija prvo kao gradonacelnik, a onda i kao vec vidjen za predsednika DS i mozda buduci preCednik ili premijer, ko zna!

neka hvala. lici mi tacno na Slobu sa pocetka karijere, samo je komunizam zamenjen kvazidemokratijom.

o njemu imam jako losh unutrashnji osecaj, koji me ranije nije nikada prevario po pitanju ljudi.
8c_competizione 8c_competizione 20:45 15.09.2012

Re: spisak

dok je to samo njegov licno stav, bash me briga za njega.

e ako me vec taj neko predstavlja, ne samo mene vec i ostalih 2 miliona ljudi u Bgdu, naravno da me jako zanima!

ne izvrci temu i ne spinuj!
8c_competizione 8c_competizione 20:52 15.09.2012

Re: spisak

Treba li ga rastrgati zbog toga?

Pa, eno francuski predsednik je pitao slepu paraolimpijku da li ga je videla kako je bodri sa tribina!
Ispao čovek glup, kao i naš Đile...


problem je u tome sto ce u Francuskoj taj neko debelo platiti svoje gluposti (kao i Sakrozi), dok kod nas takve osobe uspeshno napreduju!

u tome je Kvaka 22
mariopan mariopan 21:17 11.09.2012

...

Koja sramotna izjava, baš to sam zapazila i meni se činilo da je strašno pogrešio, ako ovo nisu rezultati ne znam šta je onda?
Kazezoze Kazezoze 21:23 11.09.2012

Re: ...

mariopan
Koja sramotna izjava, baš to sam zapazila i meni se činilo da je strašno pogrešio, ako ovo nisu rezultati ne znam šta je onda?

nije on ništa pogrešio, on tako misli.
to je zvaničan stav gradonačelmika beograda i demokratske stranke koja ga je iznjedrila.

mirelarado mirelarado 21:31 11.09.2012

Re: ...

nije on ništa pogrešio, on tako misli.
to je zvaničan stav gradonačelmika beograda i demokratske stranke koja ga je iznjedrila.


To je најгоре од свега. Када би бар своју бахатост, неотесаност и срамне предрасуде задржао за себе, између своја четири зида...
anamarkana anamarkana 21:37 11.09.2012

Re: ...

mirelarado
To je најгоре од свега. Када би бар своју бахатост, неотесаност и срамне предрасуде задржао за себе, између своја четири зида...



a ne, neeee... mnogo je bolje sto nam pokazuje svoje pravo lice!

mirelarado mirelarado 21:45 11.09.2012

Re: ...

anamarkana
mirelarado
To je најгоре од свега. Када би бар своју бахатост, неотесаност и срамне предрасуде задржао за себе, између своја четири зида...



a ne, neeee... mnogo je bolje sto nam pokazuje svoje pravo lice!







Вала се напоказивао... Него, то не ваља зато што онај поприличан постотак грађана Србије који те његове предрасуде дели једноставно добије крила кад чује да, ето, и званичници тако мисле.
manituu manituu 19:39 12.09.2012

Re: ...

mirelarado
nije on ništa pogrešio, on tako misli.
to je zvaničan stav gradonačelmika beograda i demokratske stranke koja ga je iznjedrila.


To je најгоре од свега. Када би бар своју бахатост, неотесаност и срамне предрасуде задржао за себе, између своја четири зида...

zasto da zadrzi, kad ima ljudi koji to podrzavaju, tzv. ljubitelji "cvrste ruke" ..prof. micunovic u jednom intervjuu rece da djilas ima inzenjersko- tehnokratski pristup, tj. da do cilja treba da se dodje bez mnogo osvrtanja na neke socijalne norme, zakone itd...naravno, ukoliko je taj cilj ispravan, po Njemu...
potpuno je covek u pravu, taj makijavelisticki pristup je bio svojstven i vecini drugih diktatora, a i vecina tih istih diktatora je u pocetku bila podrzavana od mase naroda, jer oni kao nesto "konacno" dovode u red..pa matrica je toliko jasna i prisutna, da samo slepima ne moze da bude ocigledno da je mentalni sklop drvoseka- diktatorski..
vishnja92 vishnja92 21:22 12.09.2012

Re: ...

...pa matrica je toliko jasna i prisutna, da samo slepima ne moze da bude ocigledno da je mentalni sklop drvoseka- diktatorski..

ofalabogu.
ljudi koji to podrzavaju, tzv. ljubitelji "cvrste ruke"


srecni :))
8c_competizione 8c_competizione 20:54 15.09.2012

Re: ...

i ja se slazhem da je bolje da pokazhe svoje pravo lice

nego kada je toliki maher i kada mu npr pederi toliko smetaju, sto im ne uvede opciju da kod placanja poreza stikliraju PEDER, pa da budu oslobodjeni od dazhbina kojima se placa policija, gradonacelnik ....

kad ih on nevoli, shto ne da njima opciju da i oni njega ne vole, tj. ne placaju?

banda je to pokvarena politikantska!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 21:21 11.09.2012

A Romi...

A u centru grada mogu da žive samo građani koji se redovno kupaju i imaju belu boju kože...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:01 14.09.2012

Re: A Romi...

Pedja
A Romi...
A u centru grada mogu da žive samo građani koji se redovno kupaju i imaju belu boju kože...


E pa lepo se ti okupaj i razapni "cador" na Terazijama (ili ispod Gazele) i zivi tamo. Pa nam posle pisi kako te je "rasista" Djilas docekao rasirenih ruku...

ps. U centru bilo kog grada u svetu (a na uredjenom zapadu posebno) zive oni koji mogu sebi to da priuste u materijalnom smislu (znaci bez obzira na boju koze i "okupanost" ali s obzirom na debljinu novcanika) ... a beskucnicima to nije dozvoljeno, nego bivaju sklonjeni (ako treba i silom) na za takve slucajeve predvidjena mesta.
freehand freehand 10:26 14.09.2012

Re: A Romi...

ps. U centru bilo kog grada u svetu (a na uredjenom zapadu posebno) zive oni koji mogu sebi to da priuste u materijalnom smislu (znaci bez obzira na boju koze i "okupanost" ali s obzirom na debljinu novcanika) ... a beskucnicima to nije dozvoljeno, nego bivaju sklonjeni (ako treba i silom) na za takve slucajeve predvidjena mesta.

E?
Imaš li predstavu koliko je u centru Beča, pa i Pariza vlažnih i oronulih ćumeza bez tekuće vode i toaleta? I to u stotinak godina starim višespratnicama?
alselone alselone 10:38 14.09.2012

Re: A Romi...

Au Vaso, al si ga sad zavalio.

Skid Row. <- LINK.
Skid Row, officially known as Central City East,[3] is an area of Downtown Los Angeles. The area contains one of the largest stable populations of homeless persons in the United States.[5] Local homeless count estimates have ranged from 3,668 to 5,131. The estimate for 2011 was 4,316 people. People passing through this area see cardboard boxes and camping tents lining the sidewalks.

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:48 14.09.2012

Re: A Romi...

freehand

E?
Imaš li predstavu koliko je u centru Beča, pa i Pariza vlažnih i oronulih ćumeza bez tekuće vode i toaleta? I to u stotinak godina starim višpespratnicama?


Pa nesto i nemam bas (niti sam imao prilike da primetim da ih ima bas toooliko) - ali ne sumnjam da ih ima (kao sto ih ima sigurno i Bg-u). I oni medjutim sigurno imaju svoju cenu koja je siguran sam, nekoliko puta veca od cene slicnih "cumeza" na periferiji ... Mada to i nije bila tema i ti to znas, nego se samo pravis nevest da ne kazem blesav. Pedja i ja pricamo o (izmisljenom) "ljudskom pravu" da se po sopstvenom cefu podigne kartonska kuca/udzerica u centru bilo kog grada...

ps-edit:

alselone
Au Vaso, al si ga sad zavalio.


ok ... nije Beograd jedini grad u svetu koji je imao (a sigurno jos uvek ima) i u centralnom delu grada poneko "nehigijensko" naselje koje se (jos uvek) tolerise - niti sam to hteo da kazem. Ali ne kapiram sta ti i free hocete da kazete da sam ja "zavalio" i u cemu je Pedja u pravu:

1) da je to sto ima takvih "divljih naselja" kao relikta proslosti i u drugim gradovima dobro i da oni to ne tretiraju kao problem?

2) ili mozda da se ti gradovi ne trude da te probleme rese - i da ne bi trebalo da resavaju (na slican nacin kao sto je to radio Djilas u BG-u)?

3) ili da to znaci da je i u pomentuim gradovima dozvoljeno da se u njihovim uredjenim delovima jednostavno stvaraju takva nova naselja?

4) da cena stanovanja u principu nije veca u centru nego na periferiji (izuzev elitnih naselja ... i eventualnih "nelegalnih divljih naselja" )?

...
freehand freehand 10:53 14.09.2012

Re: A Romi...

Mada to i nije bila tema i ti to znas, nego se samo pravis nevest da ne kazem blesav. Pedja i ja pricamo o (izmisljenom) "ljudskom pravu" da se po sopstvenom cefu podigne kartonska kuca/udzerica u centru bilo kog grada...

Ja sam tebe, Vaso, citirao. I samo se na to osvrnuo.
Tako da si ti taj koji se pravi nevešt.
A inače - svoj sam stav već izneo na blogu - preseljavanje Cigana iz dušegupke pod mostom smatram potpuno opravdanim i okej postupkom.
Jukie Jukie 21:35 11.09.2012

Stvarno kanje

vgdhj
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:06 11.09.2012

.



ne znam kako će se ovo protumačiti po disklajmeru;
ali imam neopisivu želju da ga zveknem u facu!
zemljanin zemljanin 22:06 11.09.2012

BUS plus

verovatno je primetio (statistička obrada uz video nadzor i ostale nepostojeće instrumente) da ovi slabo koriste BUS+ pa mu nisu interesantni ...
arianna arianna 22:23 11.09.2012

***

Iskreno se nadam da će se uskoro u zemlji Srbiji pojaviti neko sasvim nov i normalan i da sve ove koji rade za publiku i sa istanjenim korteksom velikog mozga, pošalje u istoriju


definitivno smo zreli za promene






laziiprevare laziiprevare 23:19 11.09.2012

Re: ***

definitivno smo zreli za promene




i golub je shvatio
arianna arianna 23:22 11.09.2012

Re: ***

i golub je shvatio



laziiprevare laziiprevare 00:16 12.09.2012

Re: ***

Đorđe Bobić Đorđe Bobić 09:53 12.09.2012

Re: ***

Milan Novković Milan Novković 22:59 11.09.2012

Sloboda i kako je izdati

Šest neprijatelja, ako sledimo I. Berlinovu knjigu, izlistani po ideotvorcima (zbrzane teze):

1. Helvétius - Nametnuta socijalna mehanika.
2. Rousseau - Militantsko i totalitarno
3. Saint-Simon - Potpuno planiranje
4. Joseph de Maistre - Vanredna sila, i podjarmljivanje autoritetu
5. Rousseau - Militantnost
6. Fichte - Apsolutna sloboda

Đilas se prepoznaje u više ovih tema. Ja ne poznajem srpsku scenu dovoljno da bih bio precizniji!

A ove teme se još uvek ne dotiču još destruktivnijih pojava u srpskom društvu - monopola, gramzivosti, korupcije i sličnog, o čemu ja ne znam skoro ništa osim toga da su svepristune u Srbiji.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana