Život

zvocanje, my ass*

AlexDunja RSS / 15.09.2012. u 19:52


 
*An expression used i n times when you find that whatever someone is saying is complete bullshit.


tekst miloša vasića o zvocanju 



je duhovit, i razotkriva mnoge stereotipe
ali meni smeta.

ne dopada mi se veselost koju izaziva, odobravanje
dečaka u smislu on je rekao sve ono što ja nisam smeo.

ma daj, od koga nisi smeo?
od nakostrešene mame, ili od žene koja te zamoli
da joj povremeno olakšaš svakodnevicu?

ovo društvo je daleko od ovakvih tekstova,
poštujem nameru m.v. da se šali na temu muško ženskih odnosa,
šala je ok, ali bi dečaci morali da ukapiraju
da prvo treba da osete ravnopravnost
pa da se žale:)

i savet za smorene zvocanjem:
 
pokušaj sam. 

nije teško: kažeš : meni ne odgovara, i odeš.
as simple as that.

zamisli koliko žena na ovom svetu nema tu slobodu.
samo da ode.


Komentari (191)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vishnja92 vishnja92 20:00 15.09.2012

osim

sto nije duhovit niti razotkriva stereotipe, nego samo ponavlja floskule i predrasude :)

al kapiram emociju (ja falabogu nesto nisam u kompromisnom fazonu danas... ovih dana )
edit - tvoju emociju, ne Vasicevu bozemesakloni. ali meni smeta jos vise, bez ostatka.

tj - dobro je, neka si okacila.
i slazem se.
AlexDunja AlexDunja 20:02 15.09.2012

Re: osim

(ja falabogu nesto nisam u kompromisnom fazonu danas... ovih dana

ma ja sam u kompromisnom fazonu
uvek kad nije nasilje u pitanju, a ovo je bzvz.
i tnx
cassiopeia cassiopeia 20:25 15.09.2012

Re: osim

a ovo je bzvz


Totalno bezveze.

A još kad se smeju ovakvim forama e to mi je bezveznije.

Lepo si napisala "ne odgovara ti i odeš".



jesen92 jesen92 20:46 15.09.2012

Re: osim

Lepo si napisala "ne odgovara ti i odeš".

pa nije to bas tako...vasic je objasnio zasto takvo resenje nije pozeljno i predlozio varijantu "na jedno uvo udje na drugo izadje":))
Jukie Jukie 20:53 15.09.2012

Re: osim

jesen92
Lepo si napisala "ne odgovara ti i odeš".pa nije to bas tako...vasic je objasnio zasto takvo resenje nije pozeljno i predlozio varijantu "na jedno uvo udje na drugo izadje":))

Pa problem je što su ti ljudi uglavnom odavno u braku i sve je zapetljano oko finansija i dece itd. tako da mislim da je najbolje da parovi uopšte ne pokušavaju da žive zajedno, pa ako se posvađaju oko gluposti tipa razbacane stvari po sobi ili nema čistih varjača jer ih onaj koji je poslednji pravio sos nije oprao, neka svako ode i sedi u svom stanu dok ne zaborave šta im je smetalo i onda opet samo ušetaju u istu prostoriju i nastavlja se fabula priče

(kažu da previše gledam televiziju)
vishnja92 vishnja92 20:58 15.09.2012

Re: osim


(kažu da previše gledam televiziju)

nis se ne sekiraj, ja je ne gledam uopste (osim kad me deca nateraju) pa nisam nista bolja, a to sto si napisao je krajnje legitimno :)

mada, iskustveno - muskarci mnogo vise zvocaju (i ogovaraju, kad smo vec kod toga)
jesen92 jesen92 21:03 15.09.2012

Re: osim

Jukie,to tvoje je komplikovano...najbolje je ovo "sa usima"...niko nikoga ne slusa i svako radi sta 'oce...
cassiopeia cassiopeia 21:04 15.09.2012

Re: osim

jesen92
pa nije to bas tako...vasic je objasnio zasto takvo resenje nije pozeljno i predlozio varijantu "na jedno uvo udje na drugo izadje":))


Vole mnogi da igraju igru "na jedno uvo udje na drugo izadje"
AlexDunja AlexDunja 21:05 15.09.2012

Re: osim

pa nije to bas tako...vasic je objasnio zasto takvo resenje nije pozeljno i predlozio varijantu "na jedno uvo udje na drugo izadje":))

za koga nije poželjno, i zašto?
Jukie Jukie 21:12 15.09.2012

Re: osim

Nije objasnio zašto nije poželjno, nego je rekao da nije poželjno rešenje da se braniš istom takvom svađom jer onda bude krvi i mrtvih ljudi i neko ode u zatvor, a samo je rekao da razvod na svake 2-3 godine nije dobar.

AlexDunja AlexDunja 21:18 15.09.2012

Re: osim

Nije objasnio zašto nije poželjno, nego je rekao da nije poželjno rešenje da se braniš istom takvom svađom jer onda bude krvi i mrtvih ljudi i neko ode u zatvor, a samo je rekao da razvod na svake 2-3 godine nije dobar.

i ja sam tako shvatila
jesen92 jesen92 21:27 15.09.2012

Re: osim

Nije objasnio zašto nije poželjno, nego je rekao da nije poželjno rešenje da se braniš istom takvom svađom jer onda bude krvi i mrtvih ljudi i neko ode u zatvor, a samo je rekao da razvod na svake 2-3 godine nije dobar.

...nije on objasnio ali sam ja tako razumela...nije pozeljno odlaziti posto ispada da svake 2-3 godine treba da odlazis a to je naporno bree... i onda je kao najbolje resenje predlozio neslusanje partnera...
jesen92 jesen92 21:31 15.09.2012

Re: osim

za koga nije poželjno, i zašto?

..pa za njih AD, za muskarce...tesko je svake 2-3 godine menjati adresu taman kad si naucio gde su ti carape..
AlexDunja AlexDunja 21:33 15.09.2012

Re: osim

i onda je kao najbolje resenje predlozio neslusanje partnera...

a što ti je onda partner?

pa ja povremeno saslušam i blogere sa kojima se ne slažem
jesen92 jesen92 21:54 15.09.2012

Re: osim

a što ti je onda partner?
..volis ga bre..
dragoljub92 dragoljub92 03:04 16.09.2012

Re: osim

sto nije duhovit niti razotkriva stereotipe, nego samo ponavlja floskule i predrasude :)

da te znam sve bi ti poverovao
number42 number42 20:16 15.09.2012

e

pobeze mi komentar. ne mogu sve ponovo da pisem. znaci preporuka. lika je gomila ljudi optuzila da je placenicki novinar, nesto poput onoga iz e-novina iz ldp kako se zvase, a i vidi se u pojedinim tekstovima da je neprofesionalan.

sorry ako je offtopic.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:21 15.09.2012

Re: e

pobeze mi komentar. ne mogu sve ponovo da pisem. znaci preporuka. lika je gomila ljudi optuzila da je placenicki novinar, nesto poput onoga iz e-novina iz ldp kako se zvase, a i vidi se u pojedinim tekstovima da je neprofesionalan.

sorry ako je offtopic.


number42, legitimno je da ti se tekst ne svidja, al ovo proseravanje dalje je previše, mislim, ti ćeš Vasiću da kažeš da je neprofesionalan i plaćenik, ma daj bre, pali
AlexDunja AlexDunja 20:22 15.09.2012

Re: e

sorry ako je offtopic.

naravno da je offtopic
AlexDunja AlexDunja 20:24 15.09.2012

Re: e

number42, legitimno je da ti se tekst ne svidja, al ovo proseravanje dalje je previše, mislim, ti ćeš Vasiću da kažeš da je neprofesionalan i plaćenik, ma daj bre, pali

vesna, polako sa teranjem ljudi sa mog bloga
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:31 15.09.2012

Re: e

vesna, polako sa teranjem ljudi sa mog bloga


ah, izvinjotka, neću više da kvarim idilu kvalifikovanja Miloša Vasića da je plaćenik i neprofesionalan, nestajem na prstima
AlexDunja AlexDunja 20:35 15.09.2012

Re: e

ah, izvinjotka, neću više da kvarim idilu kvalifikovanja Miloša Vasića da je plaćenik i neprofesionalan, nestajem na prstima

super, ti nemaš problem sa tekstom,
blog je o tome, imaš problem sa kvalifikacijama koje
plasira bloger kog neznamo?

i prva stvar koju čemo uraditi je da odstranimo uljeza.

ma ok.
savamala savamala 20:37 15.09.2012

Re: e

mislim, ti ćeš Vasiću da kažeš da je neprofesionalan i plaćenik, ma daj bre, pali


А, зашто он не може то да му каже? Што, да није Васић неки велики новинар? Причам ти причу, извикан и набеђен другосрбијански великан. Да, и велики љубитељ Станка Суботића. Можда је Тијанић гњида али један његов пасус више вреди него све што је Васић написао на српском (не рачунам његов хрватски опус, можда је тамо талентованији).
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:44 15.09.2012

Re: e

super, ti nemaš problem sa tekstom,
blog je o tome, imaš problem sa kvalifikacijama koje
plasira bloger kog neznamo?

i prva stvar koju čemo uraditi je da odstranimo uljeza.

ma ok.


kako da ti kažem, nemam stomak za proseravanja tipa "plaćenik" i "neprofesionalan", pa to i kažem, a "pali" je samo žargon, nešto poput "od*ebi".

i ne podmeći, ne rekoh ništa za tekst sem da je "legitimno" da se ne svidja, ali nedovoljan razlog da autoru zavališ da je "plaćenik".

da nacrtam, o tekstu se nisam izjašnjavala, ako treba, da, ne svidja mi se, što nije bitno za ono što sam napisala.





AlexDunja AlexDunja 20:44 15.09.2012

Re: e

e, savamalo, ovo nije politićki,
malo si preforsiro/la
cassiopeia cassiopeia 20:46 15.09.2012

Re: e

malo si preforsiro/la


Alex
AlexDunja AlexDunja 20:48 15.09.2012

Re: e

kako da ti kažem, nemam stomak za proseravanja tipa "plaćenik" i "neprofesionalan", pa to i kažem, a "pali" je samo žargon, nešto poput "od*ebi".

to razumem, i ja ne volim.
al da vidimo prvo šta mu je:)
savamala savamala 20:48 15.09.2012

Re: e

e, savamalo, ovo nije politićki,
malo si preforsiro/la

Нисам ни држао политички час. Ето, похвалио сам Тијанића, а он је ударно ”перо” Бориса Тадића. Значи, признајемо праве вредности чак и ако су од политчких противника.
G r o f G r o f 21:07 15.09.2012

Re: e

Vesna Knežević Ćosić
super, ti nemaš problem sa tekstom,
blog je o tome, imaš problem sa kvalifikacijama koje
plasira bloger kog neznamo?

i prva stvar koju čemo uraditi je da odstranimo uljeza.

ma ok.


kako da ti kažem, nemam stomak za proseravanja tipa "plaćenik" i "neprofesionalan", pa to i kažem, a "pali" je samo žargon, nešto poput "od*ebi".

i ne podmeći, ne rekoh ništa za tekst sem da je "legitimno" da se ne svidja, ali nedovoljan razlog da autoru zavališ da je "plaćenik".

da nacrtam, o tekstu se nisam izjašnjavala, ako treba, da, ne svidja mi se, što nije bitno za ono što sam napisala.







Vesna, prestani da zvocaš.
Ja bih za to zlodelo uveo doživotnu robiju.
Miloša Vasića bih obesio za jajca...onako bez veze, kao umetničku instalaciju.
Dunju bih zavezao za cev od radijatora tako da joj fali samo 5mm da dohvati laptop, tak da vidi kako je bilo Tantalu.
number42 number42 21:10 15.09.2012

Re: e

AlexDunja
sorry ako je offtopic.

naravno da je offtopic


ok, nich onda.

savamala, slazem se, al evo da ne kvarimo alexdunji koncept koji je zamislila, odoh iz rasprave.

hteo sam reci, zbog tih stvari nemam stomak da citam tekstove, njegove i slicnih novinara, na veselije teme.

nekako mi se bas na te njihove teme prisunja ekv s ledja i cujem

prljav od dodira
i masan od krvi

freehand freehand 21:18 15.09.2012

Re: e

a i vidi se u pojedinim tekstovima da je neprofesionalan.

E, a kako se to vidi da je novinar neprofesionalan?
savamala
mislim, ti ćeš Vasiću da kažeš da je neprofesionalan i plaćenik, ma daj bre, pali


А, зашто он не може то да му каже? Што, да није Васић неки велики новинар? Причам ти причу, извикан и набеђен другосрбијански великан. Да, и велики љубитељ Станка Суботића. Можда је Тијанић гњида али један његов пасус више вреди него све што је Васић написао на српском (не рачунам његов хрватски опус, можда је тамо талентованији).

Pa sad... Pretpostavljajući da iza tvojih reči postoji i nekakvo (skriveno) znanje i promišljanje, sem ovog nemuštog grgoljanja - moram da te pitam: koji te kriterijumi vode u vrednovanju i poređenju Tijanića i Vasića?
To što je Vasiće maltretirao Kajganićku, Jočića, Legijin Odbor za doček u kompletu, onu julovsku ljigu od Stojkovića pa i i Nj.V. Velikog Zlojeba lično? Za razliku od julovske ljige Gigantika Tijanića koji mu je (Zlojebu) bio savetnik za medije?
Ili ima i nešto drugo?
mnenadic mnenadic 21:18 15.09.2012

Re: e

А, зашто он не може то да му каже? Што, да није Васић неки велики новинар? Причам ти причу, извикан и набеђен другосрбијански великан. Да, и велики љубитељ Станка Суботића. Можда је Тијанић гњида али један његов пасус више вреди него све што је Васић написао на српском (не рачунам његов хрватски опус, можда је тамо талентованији).


Vasićev tekst, po mom mišljenju, je simpatičan, šaljiv, neobavezan i nepretenciozan. Nekome može biti da je potpuno bez veze, što je sasvim legitimno.
Razumem da se polemiše sa tekstom ali ne razumem da neko gotovo ni reč ne napiše kakve efekte na njega izaziva taj tekst, šta mu zamera, sa kojim stavovima se slaže ili ne i sl., ali ne razumem potrebu da se bez pardona etiketira autor. Čini mi se da je to česta praksa u našim javnim raspravama, pa i ovde na blogu. Mislim da to više govori o onom ko etiketira nego o etiketiranom.
Vasić, po mom mišljenju opet, nije neki veliki novinar, ali nije ni mali. Po mom mišljenju, takođe, u Srbiji odavno nema velikih novinara, ima nekoliko dobrih, među koje spada i Vasić i ima gomila novinarčića i polupismenih piskarala. I nema ni jednog, ama baš ni jednog od njih koji nije plaćen. O iznosima ne znam pa i ne bih.
savamala savamala 21:34 15.09.2012

Re: e

Razumem da se polemiše sa tekstom ali ne razumem da neko gotovo ni reč ne napiše kakve efekte na njega izaziva taj tekst, šta mu zamera, sa kojim stavovima se slaže ili ne i sl., ali ne razumem potrebu da se bez pardona etiketira autor.



Васићеве текстове одавно не читам и да се задржало на томе, не би ме ни било овде. Моја реакција је била одговор на оно - ма, пали, бре!
AlexDunja AlexDunja 21:35 15.09.2012

Re: e

Dunju bih zavezao za cev od radijatora

lažeš
savamala savamala 21:40 15.09.2012

Re: e

To što je Vasiće maltretirao Kajganićku, Jočića, Legijin Odbor za doček u kompletu, onu julovsku ljigu od Stojkovića pa i i Nj.V. Velikog Zlojeba lično? Za razliku od julovske ljige Gigantika Tijanića koji mu je (Zlojebu) bio savetnik za medije?
Ili ima i nešto drugo?


Шта би? Прорадио члан НУНС-а у теби. И, нема разлога да се правиш луд и питаш за критеријуме када је то очигледно. Тијанић је талентован новинар, врхунски, вероватно, од 10 најбољих новинарских текстова у Србији друге половине 20 века, 4 или 5 је он потписао (остало Тирнанић). Жао ми је ако си очекивао да имам исто мишљење о твојим лидерима Надежди Гаће или овом Врањанцу кога плаћа УСАИД и НЕД.
freehand freehand 21:46 15.09.2012

Re: e

Шта би? Прорадио члан НУНС-а у теби.



Жао ми је ако си очекивао да имам исто мишљење о твојим лидерима Надежди Гаће или овом Врањанцу кога плаћа УСАИД и НЕД.

Pazi kad nisam očekivao da ti imaš ikakvo mišljenje.
Čak se nisam zgranuo ni kad pominješ ljude o kojima nikakve reči ni na koji način ni u najdaljim asocijacijama nije bilo.
Al volim što se razumemo, to samo znači da u meni još uvek živi onaj dvogodišnjak što je razumeo kučiće, kokoške i bube.
savamala savamala 22:00 15.09.2012

Re: e

Al volim što se razumemo, to samo znači da u meni još uvek živi onaj dvogodišnjak što je razumeo kučiće, kokoške i bube.

Ово ти је било на силу, не разумем који ће ти то. Но, ас ју виш.
Filip2412 Filip2412 00:13 16.09.2012

Re: e

ro/la/li/le

dragoljub92 dragoljub92 03:15 16.09.2012

Re: e

Ili ima i nešto drugo?

ma batali фрее , mali sava i намбер nisu bili na času kad se učilo читање са разумевањем илити шта је писац тео да рече.
чак штавише,без напротив, мислим да ни незнају шта је то Милош Васић.двоуме се око тога дал' лети ил' се маже на 'леба
вероватно мисле да је Птица па их вата паника
freehand freehand 20:24 16.09.2012

Re: e

savamala
Al volim što se razumemo, to samo znači da u meni još uvek živi onaj dvogodišnjak što je razumeo kučiće, kokoške i bube.

Ово ти је било на силу, не разумем који ће ти то. Но, ас ју виш.

U kontekstu je trebalo da znači da volim što sam sam ostao otvoren za svakakve koještarije, ne da tebe smatram pripadnikom faune.
Kad vidiš da sebe zovem "Dr. Dulitl" - da znaš da je to - to.
vishnja92 vishnja92 20:22 15.09.2012

Obavestenje

(ad sori, kad nema ko drugi ja cu, a nemam gde)

Od jutros je, tokom veceg dela dana, logovanje na blog bilo nemoguce.

Za razliku od ranijih situacija kada je bilo jasno da je problem u softveru, danas je sistem davao odgovor da je lozinka pogresna i mnogi blogeri su pomislili da im je neko hakovao nalog, sto je, razumljivo, krajnje neprijatno iskustvo (onim novijim "clanovima" licilo je na ban).

Posto nisu svi posetioci bloga istovremeno i clanovi drustvenih mreza gde mogu dobiti informaciju da se ova stvar dogadja i drugima, i neki od njih verovatno ceo dan grickaju nokte posto nema nikakve zvanicne objave, evo ja cu:

nije nista ozbiljno, niko vam nije oteo nalog, softver se glupira i sve ce proci.

Ustajem sad i idem.

Ovo je trazilo minimalan napor.
AlexDunja AlexDunja 20:26 15.09.2012

Re: Obavestenje

vishnja92
(ad sori, kad nema ko drugi ja cu, a nemam gde)

Od jutros je, tokom veceg dela dana, logovanje na blog bilo nemoguce.

Za razliku od ranijih situacija kada je bilo jasno da je problem u softveru, danas je sistem davao odgovor da je lozinka pogresna i mnogi blogeri su pomislili da im je neko hakovao nalog, sto je, razumljivo, krajnje neprijatno iskustvo (onim novijim "clanovima" licilo je na ban).

Posto nisu svi posetioci bloga istovremeno i clanovi drustvenih mreza gde mogu dobiti informaciju da se ova stvar dogadja i drugima, i neki od njih verovatno ceo dan grickaju nokte posto nema nikakve zvanicne objave, evo ja cu:

nije nista ozbiljno, niko vam nije oteo nalog, softver se glupira i sve ce proci.

Ustajem sad i idem.

Ovo je trazilo minimalan napor.


tako je. sve će biti u redu.
tehnička ekipa ima problem, ne korisnici.
razmisljam razmisljam 20:27 15.09.2012

Re: Obavestenje

vishnja92


nije nista ozbiljno, niko vam nije oteo nalog, softver se glupira i sve ce proci.


Изгледа да је софтвер најзад престао да се глупира. Коначно, пре десетак минута, регуларно сам припуштена на Блог. То ме наводи на помисао да је проблем решен. Бар се томе искрено надам

Вишња, лепо од тебе што си окачила ово обавештење.

Дуња, извињавај на тролу.
AlexDunja AlexDunja 20:31 15.09.2012

Re: Obavestenje

Дуња, извињавај на тролу.

e, kad si se ti ulogovala:)))
vishnja92 vishnja92 20:36 15.09.2012

Re: Obavestenje

Supermod!

jesen92 jesen92 20:39 15.09.2012

Re: Obavestenje

ako je. sve će biti u redu.
tehnička ekipa ima problem, ne korisnici.
..pa korisnici su imali problem zbog tehnicke ekipe...Meni se upravo dogadjalo ono sto je visnja opisala...sad je kao sve ok ali sam pokusala da promenim sifru i opet ne ide..popravice valjda i to..
AlexDunja AlexDunja 20:39 15.09.2012

Re: Obavestenje

Uz ogradu da su i "zvaničnici" bili u istom problemu kao i većina korisnika bloga,

mogu da zamislim paniku:)
Jukie Jukie 20:45 15.09.2012

Re: Obavestenje

jesen92
korisnici su imali problem zbog tehnicke ekipe...

Da li sada mogu da se vide linkovi?
cassiopeia cassiopeia 20:48 15.09.2012

Re: Obavestenje

Jukie
Da li sada mogu da se vide linkovi?


Ti si baš optimista
Supermod Supermod 20:50 15.09.2012

Re: Obavestenje

AlexDunja
Uz ogradu da su i "zvaničnici" bili u istom problemu kao i većina korisnika bloga,

mogu da zamislim paniku:)


AlexDunja AlexDunja 20:51 15.09.2012

Re: Obavestenje

Da li sada mogu da se vide linkovi?

umreću od smeha
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:52 16.09.2012

Re: Obavestenje

vishnja92
(ad sori, kad nema ko drugi ja cu, a nemam gde)

Od jutros je, tokom veceg dela dana, logovanje na blog bilo nemoguce.

Za razliku od ranijih situacija kada je bilo jasno da je problem u softveru, danas je sistem davao odgovor da je lozinka pogresna i mnogi blogeri su pomislili da im je neko hakovao nalog, sto je, razumljivo, krajnje neprijatno iskustvo (onim novijim "clanovima" licilo je na ban).

Posto nisu svi posetioci bloga istovremeno i clanovi drustvenih mreza gde mogu dobiti informaciju da se ova stvar dogadja i drugima, i neki od njih verovatno ceo dan grickaju nokte posto nema nikakve zvanicne objave, evo ja cu:

nije nista ozbiljno, niko vam nije oteo nalog, softver se glupira i sve ce proci.

Ustajem sad i idem.

Ovo je trazilo minimalan napor.


A, pa ja se zato nikad ne izlogljavam, sem kad mi krešira Leopard, što znamo svi da se >>nikad<< ne dešava (osim možda ponekad). Oću reći, nisam primetio nikakav glič.

Ali sam primetio da nema wukadina na spisku članova otkad se pojavio ovaj 42 davež. Slučajnost, verovatno.



vishnja92 vishnja92 08:00 16.09.2012

Re: Obavestenje

42 je vegetarijanac a wukadin nije, totalno si omasio :)
dobro jutro Sabane
srdjan.pajic srdjan.pajic 08:50 16.09.2012

Re: Obavestenje

vishnja92
42 je vegetarijanac a wukadin nije, totalno si omasio :)


Moguće, a možda je to kamuflaža?

Brojtro, Višnjo, odo ja da spavam .

mariopan mariopan 09:43 16.09.2012

Re: Obavestenje

Supermod
vishnja92
Posto nisu svi posetioci bloga istovremeno i clanovi drustvenih mreza gde mogu dobiti informaciju da se ova stvar dogadja i drugima, i neki od njih verovatno ceo dan grickaju nokte posto nema nikakve zvanicne objave, evo ja cu:

nije nista ozbiljno, niko vam nije oteo nalog, softver se glupira i sve ce proci.

Uz ogradu da su i "zvaničnici" bili u istom problemu kao i većina korisnika bloga, Višnja, hvala!

A jeste probali pod Šifrom Radio?
jesen92 jesen92 14:45 16.09.2012

Re: Obavestenje

A jeste probali pod Šifrom Radio?
ja jesam
mariopan mariopan 18:21 16.09.2012

Re: Obavestenje

jesen92
A jeste probali pod Šifrom Radio?
ja jesam

I ja sam, i Radio je.
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:29 15.09.2012

само полако

zilikaka zilikaka 20:40 15.09.2012

Re: само полако

marco_de.manccini



Tačno tako.

jesen92 jesen92 20:52 15.09.2012

......

..AD, sta te je tacno iznerviralo citajuci jedan skroz benigan tekst..?
vishnja92 vishnja92 21:00 15.09.2012

Re: ......

reakcije?
(mislim)
AlexDunja AlexDunja 21:00 15.09.2012

Re: ......

..AD, sta te je tacno iznerviralo citajuci jedan skroz benigan tekst..?

nije benigan. pothranjuje stereotipe
zabavlja muškarce koji misle da je svet okrutan

zato što od njih traži da rade ženske poslove.

oni bi da se penju na trešnje, pa da mama opere odeću,
oni bi da se oni igraju a da neko mora da ih zvede, prevari
opčini, da pomisle da postoji i stvarnost.

e, tada, ta koja ih je zavela, opčinila i nadasve
prevarila treba i da radi, bre:))
AlexDunja AlexDunja 21:02 15.09.2012

Re: ......

reakcije?
(mislim)

da, zapravo.
reakcije.
jesen92 jesen92 21:07 15.09.2012

Re: ......

da, zapravo.
reakcije.
..gde?
freehand freehand 21:09 15.09.2012

Re: ......

AlexDunja
..AD, sta te je tacno iznerviralo citajuci jedan skroz benigan tekst..?

nije benigan. pothranjuje stereotipe
zabavlja muškarce koji misle da je svet okrutan

zato što od njih traži da rade ženske poslove.

oni bi da se penju na trešnje, pa da mama opere odeću,
oni bi da se oni igraju a da neko mora da ih zvede, prevari
opčini, da pomisle da postoji i stvarnost.

e, tada, ta koja ih je zavela, opčinila i nadasve
prevarila treba i da radi, bre:))

I kažeš - stereotipi?

BTW, znaš li koliko je puta Vasiće samo otišao?
Raspitaj se.
AlexDunja AlexDunja 21:12 15.09.2012

Re: ......

BTW, znaš li koliko je puta Vasiće samo otišao?
Raspitaj se.

zašto bih ja znala bilo šta o njegovom
privatnom životu.

aman. pričam o tekstu koji je napisao.
jesen92 jesen92 21:18 15.09.2012

Re: ......

nije benigan. pothranjuje stereotipe
zabavlja muškarce koji misle da je svet okrutan

zato što od njih traži da rade ženske poslove.

oni bi da se penju na trešnje, pa da mama opere odeću,
oni bi da se oni igraju a da neko mora da ih zvede, prevari
opčini, da pomisle da postoji i stvarnost.

e, tada, ta koja ih je zavela, opčinila i nadasve
prevarila treba i da radi, bre:))

..ja to nisam tako ozbiljno shvatila...mislim da nije imao nameru da nista pothranjuje ali mozda jeste zeleo da zabavi musku populaciju..
freehand freehand 21:23 15.09.2012

Re: ......

zašto bih ja znala bilo šta o njegovom
privatnom životu.

i savet za smorene zvocanjem:

pokušaj sam.

nije teško: kažeš : meni ne odgovara, i odeš.
as simple as that.


Zbog ovog?
AlexDunja AlexDunja 21:25 15.09.2012

Re: ......

mislim da nije imao nameru da nista pothranjuje ali mozda jeste zeleo da zabavi musku populaciju.

kako?
nije baš da ga čitaju samo akademici,
jeste tekst na ivici, ali meni prelazi u
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:26 15.09.2012

Re: ......

oni bi da se penju na trešnje, pa da mama opere odeću,


A alternativa je da se ne penju na tresnju ili da sami peru odecu ( u recimo petoj godini zivota)
AlexDunja AlexDunja 21:28 15.09.2012

Re: ......

Zbog ovog?

ja to nisam poručila autoru,

oduševljenim čitaocima jesam.

autoru želim svako dobro od ovog teksta
i svih budućih. ja ga rado čitam.
Jukie Jukie 21:28 15.09.2012

Re: ......

AlexDunja
..AD, sta te je tacno iznerviralo citajuci jedan skroz benigan tekst..?nije benigan. pothranjuje stereotipezabavlja muškarce koji misle da je svet okrutanzato što od njih traži da rade ženske poslove.oni bi da se penju na trešnje, pa da mama opere odeću,oni bi da se oni igraju a da neko mora da ih zvede, prevariopčini, da pomisle da postoji i stvarnost.e, tada, ta koja ih je zavela, opčinila i nadasveprevarila treba i da radi, bre:))

Jednom sam čitao komentar jednog čoveka koji je nastavnik u Americi, predaje recimo petom razredu, i kaže da ga svake godine roditelji na otvorenim vratima izokola pitaju zar dečak nema nikakvih problema sa organizacijom, i onda objasne da je svaka učiteljica do tada (menjaju se godišnje, ne kao kod nas) imala problem sa aljkavim pisanjem, organizacijom papira u folderima, pisanjem na desnoj strani sveske umesto levoj, korišćenjem npr. hemijske umesto nalivpera (ili šta već koriste) itd. i da odjednom kući više ne stižu poruke "ovo je aljkavo, ono je traljavo, ovo ne može više ovako" (napisano PC rečnikom) pa je njima (roditeljima) čudno jer su ranije bile deo svakodnevnice.

Onda je on razgovarao sa svojim kolegama i koleginicama i svi su se složili da muškarcima te sitne stvari jednostavno ne smetaju dok ženama odmah bodu oči i osećaju poriv da popravljaju. (sve ovo napisano lepo ljubazno i PC rečnikom)
AlexDunja AlexDunja 21:29 15.09.2012

Re: ......

( u recimo petoj godini zivota)

a u 55 oj:))
ivana23 ivana23 21:37 15.09.2012

Re: ......

AlexDunja
( u recimo petoj godini zivota)

a u 55 oj:))


Ne penju se vise na tresnju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:39 15.09.2012

Re: ......

AlexDunja
( u recimo petoj godini zivota)

a u 55 oj:))


U tim godinama eventualno na visnju.
Na nju se ipak lakse penje, tresnja je zahtevnija.

nego ovo oko stereotipa o zenskom zvocanju..
Mislis li da ako je nesto stereotip da je to obavezno i netacno?
A drugo
Postoji nesto sto se nekada zvalo zivotna mudrost, nekada se tome pridavalo koliko toliko znacaja, nije se bas sve sa prezrenjem odbacivalo

Sada cini mi se, u opstoj pomami za modernim, bahato odbacujemo sve sto je bilo pre nas, sve proglasavamo glupim i prevazidjenim, sve, ama bas sve, bi da uredimo iz pocetka, bas mi smo ta pametna generacija koja ce sve da postavi na svoje mesto.
I da se vratim na tresnju u 55 godina
Sta ti vidis ruzno ako recimo seljak ciji je posao penjanje na tresnju ocekuje da mu suruga opere odecu koju je isprljao penjuci se, i da mu smeta zvocanje oko pranja te odece?
Na cijoj si strani u toj hipotetickoj situaciji, njegovoj ili njenoj?

AlexDunja AlexDunja 21:42 15.09.2012

Re: ......

Onda je on razgovarao sa svojim kolegama i koleginicama i svi su se složili da muškarcima te sitne stvari jednostavno ne smetaju dok ženama odmah bodu oči i osećaju poriv da popravljaju. (sve ovo napisano lepo ljubazno i PC rečnikom)


ma juki, svima je jasno da su hiljade godina
muškog sveta postavile kriterijume,

svet treba da se menja prema potrebama,

a ne da se koči stereotipima
jesen92 jesen92 21:43 15.09.2012

Re: ......

oduševljenim čitaocima jesam.
.. gde su ti odusevljeni citaoci? ozbiljno, nisam videla nikakve komentare ispod teksta...ili i tamo ne rade linkovi
AlexDunja AlexDunja 21:46 15.09.2012

Re: ......

.. gde su ti odusevljeni citaoci?

ma na fb
vishnja92 vishnja92 21:58 15.09.2012

Re: ......

Sta ti vidis ruzno ako recimo seljak ciji je posao penjanje na tresnju ocekuje da mu suruga opere odecu koju je isprljao penjuci se, i da mu smeta zvocanje oko pranja te odece?

mogu ja? nista.
Na cijoj si strani u toj hipotetickoj situaciji, njegovoj ili njenoj?

mogu ja? njegovoj (ako je do strana)

medjutim, ovde nije tema podela posla (glup termin. pre - uloge i ucesce, kad ko i koliko moze - jbte, brak je zajednica, nista nije zacrtano unapred, niti se meri, niti se mnozi, samo se deli) nego zvocanje.

ja mislim da muskarci vise zvocaju, i to ne samo u kuci nego i na poslu, i u prevozu, i svuda. cesce imaju cepidlacku prirodu nego zene.
AlexDunja AlexDunja 22:02 15.09.2012

Re: ......

Sada cini mi se, u opstoj pomami za modernim, bahato odbacujemo sve sto je bilo pre nas, sve proglasavamo glupim i prevazidjenim, sve, ama bas sve, bi da uredimo iz pocetka, bas mi smo ta pametna generacija koja ce sve da postavi na svoje mesto

odakle ti ideja da ja imam te ambicije?

ja samo ne volim kad se neko frlja stereotipima,
samo to.

izaberi ti tvoju zvocalicu koja će da pere
sve što ti usvinjiš, ali nemoj da se žališ.
ili odaberi drugu, koja će zvocati prihvatljivije,
pa opet nemoj da se žališ

ili živi sam, i nemoj da se žališ
Jukie Jukie 22:13 15.09.2012

Re: ......

vishnja92

.ja mislim da muskarci vise zvocaju, i to ne samo u kuci nego i na poslu, i u prevozu, i svuda. cesce imaju cepidlacku prirodu nego zene.

Meni se čini da ukupni utisak zavisi i od jačine glasa. Kada muškarci gunđaju, glas im odlazi u dublje registre (mumlaju i reže) što i nije daleko od uobičajene boje glasa, a ženama glas odlazi u više registre i dobija se neprijatniji zvuk (skričanje) od koga želiš da pobegneš a ne da pokušavaš da razabereš reči
Milan Novković Milan Novković 22:16 15.09.2012

Re: ......

Jukie
vishnja92

.ja mislim da muskarci vise zvocaju, i to ne samo u kuci nego i na poslu, i u prevozu, i svuda. cesce imaju cepidlacku prirodu nego zene.

Meni se čini da ukupni utisak zavisi i od jačine glasa. Kada muškarci gunđaju, glas im odlazi u dublje registre (mumlaju i reže) što i nije daleko od uobičajene boje glasa, a ženama glas odlazi u više registre i dobija se neprijatniji zvuk (skričanje) od koga želiš da pobegneš a ne da pokušavaš da razabereš reči

Ja umem da uptrebim širi spektar, jedino što ne umem da dođem do reči!
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:20 15.09.2012

Re: ......

odakle ti ideja da ja imam te ambicije?


onako, ucinilo mi se
A od skora i citam sta pises na blogu, tek nekoliko godina, pa ce biti da sam pogresio.
E dunja duinja

izaberi ti tvoju zvocalicu koja će da pere


koga cu ja birati da mi pere je valjda moja stvar?
Ili imas neki predlog?
pa opet nemoj da se žališ


a sto se ti zalis ako pisanje na blogu zoves zaljenjem?


mogu ja? nista.

mogu ja? njegovoj (ako je do strana)

jeste do strana, na istoj smo starni :)



mariopan mariopan 09:21 16.09.2012

Re: ......

hoochie coochie man

Sa najvećim delom tvog komentara mogu da se složim, pogotovo sa ovim:
Sada cini mi se, u opstoj pomami za modernim, bahato odbacujemo sve sto je bilo pre nas, sve proglasavamo glupim i prevazidjenim, sve, ama bas sve, bi da uredimo iz pocetka, bas mi smo ta pametna generacija koja ce sve da postavi na svoje mesto.

Ali ne mogu sa ovim:
Sta ti vidis ruzno ako recimo seljak ciji je posao penjanje na tresnju ocekuje da mu suruga opere odecu koju je isprljao penjuci se, i da mu smeta zvocanje oko pranja te odece?

Nađi mi ženu sa sela koja će da zvoca za poprljanu odeću zato što je Žmu obrao višnju? Ili radio nešto drugo, čistio svinjac, štalu, orao...pa ona zna da je to posao i tada se oblači stara odeća i čizme koje ostaju napolju, ne ulazi se tako u kuću?
I višnje kod nas većinom beru žene, jer nežnije beru voće, bez gnječenja, ne lome grane i sve će da oberu a ne kao muški. I mi se tada isprljamo, što od prašine sa lišća što od voća koje samo otpada pa i mi obučemo najstariju majcu koja može da se ufleka.
Nikada nisam za to zvocala, ni zato što se svi poprljamo kada radimo na mešalici i nešto betoniramo, naprimer.

ALI JESAM ZVOCALA kada mi muški deo porodice posle popravke kola u kupatilu isprska sve pločice crnom sapunicom i obriše poluoprane ruke o čiste bele peškireeee !
Milan Novković Milan Novković 21:36 15.09.2012

Evo i mog ...

nije teško: kažeš : meni ne odgovara, i odeš.
as simple as that.

... skromnog doprinosa

Ja jesam nedorastao i neodgovoran, pa:

- Roditelji mi nisu uopšte zvocali. Divni ljudi. Ćale bio strožiji malo al 5 agresivnih saveta nije mi dao u životu - ostalih na tone, sve na neke predivne fazone, za uživati samo tako, i danas se trudim da ih sve pokapiram.

- Prva žena nije uopšte zvocala. To uopšte nije dobro !!!

- Druga ne zaklapa ako joj uđem u epsilon okolinu. To uopšte nije dobro !!!

Izgleda da ću morati da tražim treću
G r o f G r o f 21:52 15.09.2012

Re: Evo i mog ...

- Prva žena nije uopšte zvocala. To uopšte nije dobro !!


..i sad ja, kao, treba da poverujem u to?
Milan Novković Milan Novković 21:55 15.09.2012

Re: Evo i mog ...

G r o f
- Prva žena nije uopšte zvocala. To uopšte nije dobro !!


..i sad ja, kao, treba da poverujem u to?

Trust me, 7 godina iskustva imam, imam i još jednog druga Milana koji deli moj emišljenje

Znaš li ti šta je 7 godina bez zvocanja! Bolje da ne znaš
G r o f G r o f 21:59 15.09.2012

Re: Evo i mog ...

Znaš li ti šta je 7 godina bez zvocanja!


Ja ne znam ni šta su dve sekunde bez zvocanja.
mnenadic mnenadic 22:00 15.09.2012

Re: Evo i mog ...

Izgleda da ću morati da tražim treću


Treća sreća. Malo zvoca, malo sluša. Taman. Ima još da se nađe tu i tamo.
Uzgred, ako baš nema taman onda biram onu koja zvoca, tako mi daje pravo da povremeno odbrusim. Ovo iz ličnog iskustva.
blogovatelj blogovatelj 22:14 15.09.2012

Re: Evo i mog ...

Znaš li ti šta je 7 godina bez zvocanja! Bolje da ne znaš


Znam ja.
Dusmaninu tako nesto ne bih pozeleo.
freehand freehand 22:20 15.09.2012

Re: Evo i mog ...

G r o f
Znaš li ti šta je 7 godina bez zvocanja!


Ja ne znam ni šta su dve sekunde bez zvocanja.


Druže Grofe, da sam znao - imao bih u nekim komentarima više razumevanja za tebe.
blue92 blue92 21:39 15.09.2012

tri trojč'ce tri dvojč'ce


al' ste se napal'li

baš ste se napal'li
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:41 15.09.2012

aj se ne lažemo

Nije tačno da samo žene trpe i da i muškarci nisu žrtve porodičnog nasilja. One su samo malobrojnije i manje vidljive siledžije.

Mnogo je muškaraca doživelo neki oblik maltretiranja, a skala je vrlo široka i kreće se od zanemarivanja, ponižavanja i vređanja da je glup, nesposoban i bezvredan, do zlostavljanja.

Želja za vladanjem i kontrola života žrtve, spada u "žensko nasilje".

Ako muževi u većem broju koriste fizičku silu, supruge to rade suptilnije, ucenama i psihičkim torturama. Nasilnice ne određuje koeficijent inteligencije, stepen obrazovanja ili materijalni položaj, već potreba za dominacijom.

Psihološko zlostavljanje često je nevidljivo, deprimirajuće i izvor frustracija i inhibicija.

Prema članu 197 KZ nasiljem u porodici se smatra ograničavanje slobode kretanja i komunikacije sa trećim licima kao i vređanje i drsko ponašanje. Ogroman broj oženjenih muškaraca osetio je to na svojoj koži kroz različite oblike mentalne torture.

Žene prete da će odvesti decu,ili da će ih onemogućiti da ih vide ako su razvedeni, prete da će oteti stan, zajedničku imovinu, ušteđevinu, a umeju da budu patološki ljubomorne, osciliraju u raspoloženju, od samosažaljenja do eksplozije besa kada lome stvari po kući, nasrću na muža i sebe povređuju da bi izazvale sažaljenje ili strepnju, strah i kajanje kod svoje žrtve.

Dok u jednom broju slučajeva žena nasilnica vidi svog muškarca isključivo kao nepresušnu kasicu prasicu koja joj omogućava lagodan život, postoje i obrnute situacije gde je ona obrazovana i situirana i uživa u ponižavanju partnera.

Žensko nasilje karakteriše zloupotreba žrtve, izazivanje osećanja manje vrednosti, manipulacija decom, novcem, kućom...

(ps. čisto da ne bude samo zvocanje, jel)




Milan Novković Milan Novković 21:44 15.09.2012

Re: aj se ne lažemo

Nije tačno da samo žene trpe i da i muškarci nisu žrtve porodičnog nasilja

Prisutan, totalno tirjanisan
G r o f G r o f 21:47 15.09.2012

Re: aj se ne lažemo

Vesna Knežević Ćosić
Nije tačno da samo žene trpe i da i muškarci nisu žrtve porodičnog nasilja. One su samo malobrojnije i manje vidljive siledžije.

Mnogo je muškaraca doživelo neki oblik maltretiranja, a skala je vrlo široka i kreće se od zanemarivanja, ponižavanja i vređanja da je glup, nesposoban i bezvredan, do zlostavljanja.

Želja za vladanjem i kontrola života žrtve, spada u "žensko nasilje".

Ako muževi u većem broju koriste fizičku silu, supruge to rade suptilnije, ucenama i psihičkim torturama. Nasilnice ne određuje koeficijent inteligencije, stepen obrazovanja ili materijalni položaj, već potreba za dominacijom.

Psihološko zlostavljanje često je nevidljivo, deprimirajuće i izvor frustracija i inhibicija.

Prema članu 197 KZ nasiljem u porodici se smatra ograničavanje slobode kretanja i komunikacije sa trećim licima kao i vređanje i drsko ponašanje. Ogroman broj oženjenih muškaraca osetio je to na svojoj koži različite oblike mentalne torture.

Žene prete da će odvesti decu,ili da će ih onemogućiti da ih vide ako su razvedeni, prete da će oteti stan, zajedničku imovinu, ušteđevinu, a umeju da budu patološki ljubomorne, osciliraju u raspoloženju, od samosažaljenja do eksplozije besa kada lome lome stvari po kući, nasrću na muža i sebe povređuju da bi izazvale sažaljenje ili strepnju, strah i kajanje kod svoje žrtve.

Dok u jednom broju slučajeva žena nasilnica vidi svog muškarca isključivo kao nepresušnu kasicu prasicu koja joj omogućava lagodan život, postoje i obrnute situacije gde je ona obrazovana i situirana i uživa u ponižavanju partnera.

Žensko nasilje karakteriše zloupotreba žrtve, izazivanje osećanja manje vrednosti, manipulacija decom, novcem, kućom...

(ps. čisto da ne bude samo zvocanje, jel)






jbt...što si ovo dobro napisala.
povlačim sve grube reči koje sam u žaru blogoborbe,nekad, ili možda nekad uputio tebi.
udaj se za mene.
AlexDunja AlexDunja 21:48 15.09.2012

Re: aj se ne lažemo


Prisutan, totalno tirjanisan

evo ja sam, zapravo zbog milana,
i objavila ovaj tekst
Milan Novković Milan Novković 21:49 15.09.2012

Re: aj se ne lažemo

AlexDunja

Prisutan, totalno tirjanisan

evo ja sam, zapravo zbog milana,
i objavila ovaj tekst

Eto vidiš

(obožavam ove dve reči u kombinaciji
blue92 blue92 21:51 15.09.2012

Re: aj se ne lažemo

nadajmo se da gospodja nije blogerka
appendix appendix 21:52 15.09.2012

Re: aj se ne lažemo

(ps. čisto da ne bude samo zvocanje, jel)

Može i ovako..

Milan Novković Milan Novković 21:53 15.09.2012

Re: aj se ne lažemo

blue92
nadajmo se da gospodja nije blogerka

Nije, a isterao sam i špijune sa bloga

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana