Društvo| In memoriam| Muzika

Najlepša devojka u gradu

albicilla RSS / 18.09.2012. u 15:34

Ne mogu da verujem. Mislio sam da je do sada postavljeno bar 2-3 bloga o Magi. Zaboravljena i od blogera??

A otišla je pre deset godina, zaboravljena od svih.

250086_366635000084509_2069223401_n.jpg 

Što ja nisam ni znao u to vreme, nije to bila vest koja bi našla put do juga Afrike. Tek sam pola godine kasnije čuo u Beogradu i ostao u šoku.

Voleo sam je. 

PS. Naslov je pozajmljen iz jedne izjave Duce Marković:  "Najlepsa devojka u gradu, najtalentovanija pijanistkinja i arhitekta."

Tagovi



Komentari (138)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

apach92 apach92 15:42 18.09.2012

svi smo je voleli

i bila je tako neobicno lepa i beskonacno talentovana.

Posle nje i njenih drugara Beograd vise nikada nece biti isti. A ni mi sa njim.
zack2jack zack2jack 15:45 18.09.2012

...

albicilla albicilla 15:57 18.09.2012

Nema je već desetljeće, no glazba će je za

Nema je već desetljeće, no glazba će je zauvijek pamtiti
http://hot.net.hr/glazba/mjuznjuz/nema-je-vec-desetljece-no-glazba-ce-ju-zauvijek-pamtiti

autor ju je greskom postario 10 godina, rodjena je 1959.
myredneckself myredneckself 16:08 18.09.2012

Re: Nema je već desetljeće, no glazba će je za

"Danas se navršava 10 godina kako je otišla Margita Stefanović,najlepši i najtragičniji rekvijem odsviran na beogradskom asfaltu."P. Popović
natasavb natasavb 16:08 18.09.2012

'Oči boje meda' i 'Kosa boje srebra'.

Nedavno je Zoran Predin snimio divnu pesmu inspirisanu Magi i snom u kojem ju je ponovo sreo.

Sanjao sam Margitu koja me nije prepoznala i kako to obično biva u snjavascript:;ovima, sve je bilo nedovršeno i nejasno.
Onda sam dobio ideju da kao aluziju na njihovu pjesmu 'Oči boje meda' napravim svoju 'Kosa boje srebra'.
Z. Predin




P.S. Ipod snimka ima malo duže objašnjenje kako je nastala pesma.
tyson tyson 16:40 18.09.2012

Zlatne osamdesete?


Meni je i dalje jako mučno da razmišljam o celoj toj autodestruktivnoj generaciji koja je živela osamdesetih godina prošlog veka. Dug je niz jako talentovanih, obrazovanih, drugačijih ljudi koji više nisu živi, u najvećoj meri krivicom heroina.



albicilla albicilla 16:42 18.09.2012

Re: Zlatne osamdesete?

tyson

Meni je i dalje jako mučno da razmišljam o celoj toj autodestruktivnoj generaciji koja je živela osamdesetih godina prošlog veka. Dug je niz jako talentovanih, obrazovanih, drugačijih ljudi koji više nisu živi, u najvećoj meri krivicom heroina.





kad pogledam te oci, i te usne, ja ne razmisljam. ja i danas - osecam.
apach92 apach92 16:57 18.09.2012

Re: Zlatne osamdesete?

tyson

Meni je i dalje jako mučno da razmišljam o celoj toj autodestruktivnoj generaciji koja je živela osamdesetih godina prošlog veka. Dug je niz jako talentovanih, obrazovanih, drugačijih ljudi koji više nisu živi, u najvećoj meri krivicom heroina.


Potpuno si u pravu. Medjutim, taj isti heroin sada mozes pronaci u svakom skolskom dvoristu, drzava se kao nesto koprca ali bez efekta iz cega ispade zakljucak da hteli mi da priznamo ili ne narkotici su sastavni deo savremenog doba i ljudi koji u njemu zive.

To ne znaci da nekoga ko je u dodiru sa tim ne treba da prepoznam kao lepog i talentovanog. Kao nekoga ko je ostavio trag i koga se treba secati.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:03 18.09.2012

Re: Zlatne osamdesete?

tyson

Dug je niz jako talentovanih, obrazovanih, drugačijih ljudi koji više nisu živi, u najvećoj meri krivicom heroina.



desetkovana upravo heroinom, kada pomislis ko je doneo taj heroin u srbiju, prosto da poludis.

sa margitom je bio tekst ovde na blogu, opis njenih poslednjih dana, da je prakticno umrla sama. to je sve toliko tuzno sveukupno, njena smrt je simbol unistenja lepote i pameti ove zemlje. sve to stravicno prosto. vracar posebno, i limani su unisteni, velike sredine u srbiji - unisteni dopom.
docsumann docsumann 17:55 18.09.2012

Re: Zlatne osamdesete?

Dug je niz jako talentovanih, obrazovanih, drugačijih ljudi koji više nisu živi, u najvećoj meri krivicom heroina.


hevi priča (počinje na 8:20)



angie01 angie01 17:55 18.09.2012

Re: Zlatne osamdesete?


Dug je niz jako talentovanih, obrazovanih, drugačijih ljudi koji više nisu živi, u najvećoj meri krivicom heroina.


Prvi su tako otisli, dugokosi prelepi Zoran, koji je svirao sa Kojom u prvom bendu koji se zvao Vrele usne, izdali su jedan album, (imam primerak, jer je decko studirao sa mnom), i sestre Mijatovic, ( cerke Cvetina Mijatovica), koje su same nesto pokusavale na toj sceni-postoje neki snimci, a bavile su se slikarstvom, ( isla sam s njima u pripremnu skolu za prijemni), a uredno bile na svim desavanjima.
Domazet Domazet 18:33 18.09.2012

Margita je...

Srđan Fuchs
tyson

Dug je niz jako talentovanih, obrazovanih, drugačijih ljudi koji više nisu živi, u najvećoj meri krivicom heroina.



desetkovana upravo heroinom, kada pomislis ko je doneo taj heroin u srbiju, prosto da poludis.

sa margitom je bio tekst ovde na blogu, opis njenih poslednjih dana, da je prakticno umrla sama. to je sve toliko tuzno sveukupno, njena smrt je simbol unistenja lepote i pameti ove zemlje. sve to stravicno prosto. vracar posebno, i limani su unisteni, velike sredine u srbiji - unisteni dopom.

...vec bila poptuno unishtena kada sam je poslednji put video u klubu na Akademiji, negde krajem osamdesetih. Mislim da je tragika njenog samounishtenja malchice shira od jedne (bilo koje) zemlje...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 18:38 18.09.2012

Re: Zlatne osamdesete?

tyson

Meni je i dalje jako mučno da razmišljam o celoj toj autodestruktivnoj generaciji koja je živela osamdesetih godina prošlog veka. Dug je niz jako talentovanih, obrazovanih, drugačijih ljudi koji više nisu živi, u najvećoj meri krivicom heroina.


Ja se sve ustručavao da ostavim neki ovakav komentar. Mislim, "zlatne osamdesete. Man` te me te priče...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 18:41 18.09.2012

Re: Zlatne osamdesete?

angie01

Dug je niz jako talentovanih, obrazovanih, drugačijih ljudi koji više nisu živi, u najvećoj meri krivicom heroina.


Prvi su tako otisli, dugokosi prelepi Zoran, koji je svirao sa Kojom u prvom bendu koji se zvao Vrele usne, izdali su jedan album, (imam primerak, jer je decko studirao sa mnom), i sestre Mijatovic, ( cerke Cvetina Mijatovica), koje su same nesto pokusavale na toj sceni-postoje neki snimci, a bavile su se slikarstvom, ( isla sam s njima u pripremnu skolu za prijemni), a uredno bile na svim desavanjima.


Valjda Cvijetina?
Mislim, Osek i taj rad...
angie01 angie01 18:49 18.09.2012

Re: Zlatne osamdesete?

evo snimak, via talas-sama, tu peva jedna od sestara Mijatovic-Mira!



cini mi se da je to pesma iz secerne vodice!?
angie01 angie01 18:57 18.09.2012

Re: Zlatne osamdesete?

Valjda Cvijetina?


jeste, Cvijetin-moja greska, za kamenovanje!
tyson tyson 19:01 18.09.2012

Re: Zlatne osamdesete?

Mislim, "zlatne osamdesete. Man` te me te priče...

Pa, bile su zlatne u smislu da se kulturna scena iz korena promenila, eksplodirala je neka underground kreativnost, veliki gradovi su počeli da liče na evropske načinom života i razmišljanja mladih. Pootvarali su se klubovi, prostori za okupljanja i svirke, kafići, galerije... Kućne žurke su postale deo svakodnevice. Muzička scena se takoreći preko noći drastično promenila, toliko bendova je nastajalo i nestajalo. Itd, itsl.

Ali heroin, heroin...



milisav68 milisav68 19:02 18.09.2012

Re: Zlatne osamdesete?

angie01

cini mi se da je to pesma iz secerne vodice!?

Jeste.

tyson tyson 19:05 18.09.2012

Re: Zlatne osamdesete?

i sestre Mijatovic, ( cerke Cvetina Mijatovica), koje su same nesto pokusavale na toj sceni-postoje neki snimci,

Idi bre, "postoje neki snimci"... Pa VIA Talas nisu tek "neki snimci". Vidim da si ih se ipak setila. Pa i Bojan Pečar je tu svirao.

Danas je u životu samo Miško Plavi.

I jeste, "Sama" je deo soundtracka filma Šećerna vodica. Aman.



Jelena Pavlović Jelena Pavlović 19:10 18.09.2012

Re: Zlatne osamdesete?

vrabac_u_steni
tyson

Meni je i dalje jako mučno da razmišljam o celoj toj autodestruktivnoj generaciji koja je živela osamdesetih godina prošlog veka. Dug je niz jako talentovanih, obrazovanih, drugačijih ljudi koji više nisu živi, u najvećoj meri krivicom heroina.


Ja se sve ustručavao da ostavim neki ovakav komentar. Mislim, "zlatne osamdesete. Man` te me te priče...


Beograd je tih godina bio podeljen. Postojalo je drustvo sa akademije, pa dedinjsko drustvo...Lude zurke. Meni je od svega bila muka, spakovala sam se i otisla. Beograd je mirisao na pachuli i na charli.
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:13 18.09.2012

Re: Zlatne osamdesete?

Pa i Bojan Pečar je tu svirao.

i pevao:)

*
tyson tyson 19:29 18.09.2012

Re: Zlatne osamdesete?

stefan.hauzer
Pa i Bojan Pečar je tu svirao.

i pevao

A ako je uopšte bitno, bili su i u šemi u to vreme


angie01 angie01 19:36 18.09.2012

Re: Zlatne osamdesete?

postoje neki snimci gde njih dve pevaju- ne via talas!

..a secernu sam gledala jednom, onda davno- ako je trebalo da sad znam naizust sve o toj limunadi Bate Prelica- izvinjavam se!
JJ Beba JJ Beba 19:40 18.09.2012

Re: Zlatne osamdesete?

i sestre Mijatovic, ( cerke Cvetina Mijatovica), koje su same nesto pokusavale na toj sceni-postoje neki snimci,

nisu pokušavale, bavile su se

princi princi 19:41 18.09.2012

Re: Zlatne osamdesete?

Danas je u životu samo Miško Plavi.

Kad reče Miško Plavi, a šta je sa Goranom Vejvodom? Mislim, ono, lanac asocijacija, D bojs, Bebi Dol i onda se nekako stiže do Vejvode...
angie01 angie01 19:44 18.09.2012

Re: Zlatne osamdesete?

e jj- sve smo razjasnili, kasnis!

nisam govorila o via talasu-koji sam i sama postavila, nego o njih dve zajedno!
JJ Beba JJ Beba 19:48 18.09.2012

Re: Zlatne osamdesete?

angie01
e jj- sve smo razjasnili, kasnis!

nisam govorila o via talasu-koji sam i sama postavila, nego o njih dve zajedno!

so?
JJ Beba JJ Beba 19:49 18.09.2012

Re: Zlatne osamdesete?

princi
Danas je u životu samo Miško Plavi.

Kad reče Miško Plavi, a šta je sa Goranom Vejvodom? Mislim, ono, lanac asocijacija, D bojs, Bebi Dol i onda se nekako stiže do Vejvode...

goran živi u parizu i vrlo je uspešan

pre par godina bila izložba Enki Bilala u francuskom kulturnom censtru a ksnije njegov film Tykho Moon za koga je muziku radio goran

bio je gost kod vlje pavlovića, možda ima na youtubu
princi princi 19:50 18.09.2012

Re: Zlatne osamdesete?

goran živi u parizu i vrlo je uspešan

Svaka čast! Lepo je znati.

I inače, mislim da je mnogo bolje slaviti uspeh i preživljavanje nego smrt i tragedije. Samo uzgredna opaska, nadam se da mi domaćin neće zameriti.
angie01 angie01 19:52 18.09.2012

Re: Zlatne osamdesete?

JJ Beba

angie01e jj- sve smo razjasnili, kasnis!nisam govorila o via talasu-koji sam i sama postavila, nego o njih dve zajedno!so?


??
JJ Beba JJ Beba 19:56 18.09.2012

Re: Zlatne osamdesete?

angie01
JJ Beba

angie01e jj- sve smo razjasnili, kasnis!nisam govorila o via talasu-koji sam i sama postavila, nego o njih dve zajedno!so?


??

i ja pitala, čemu komenatar da sam zakasnila, jednostavno nisam videla.
angie01 angie01 20:02 18.09.2012

Re: Zlatne osamdesete?


i ja pitala, čemu komenatar da sam zakasnila, jednostavno nisam videla.


komentar je bio sasvim obican!
JJ Beba JJ Beba 20:15 18.09.2012

Re: Zlatne osamdesete?

angie01

i ja pitala, čemu komenatar da sam zakasnila, jednostavno nisam videla.


komentar je bio sasvim obican!

po meni bio je nepotreban, al kapiram da si morala da mi spočitaš kašnjenje s obzirom da je ispalo da ne znaš za bend koji uživa kutni status

kapiram i da je ova prepiska besmislena.

o Magi sam pričala na ovom blogu više puta i ne bih da se ponavljam.
bile smo drugarice, volele smo se, i meni je teško svaki put kad se nje setim, kad vidim neki teskt o njoj
bila je divna, talentovana, nesrečna, sama
al zar nismo svi?


ps
Magi je obožavala sutlijaš.
Kad hoćete da se sećatae Magi pojedite porciju sutlujaša
albicilla albicilla 20:18 18.09.2012

Re: Zlatne osamdesete?

o Magi sam pričala na ovom blogu više puta i ne bih da se ponavljam.
bile smo drugarice, volele smo se, i meni je teško svaki put kad se nje setim, kad vidim neki teskt o njoj
bila je divna, taltovna, nesrečna, sama
al zar nismo svi?


ps
Magi je obožavala sutlijaš.
Kad hoćete da se sećatae Magi pojedite porciju sutlujaša


hvala
predatortz predatortz 20:36 18.09.2012

Re: Zlatne osamdesete?


Pa, bile su zlatne u smislu da se kulturna scena iz korena promenila, eksplodirala je neka underground kreativnost,

Ali heroin, heroin..


Jbga, bez stimulansa bi sva muzika nalikovala Čolinoj...
angie01 angie01 20:48 18.09.2012

Re: Zlatne osamdesete?


al kapiram da si morala da mi spočitaš kašnjenje s obzirom da je ispalo da ne znaš za bend koji uživa kutni status



there, there jj-vidis da si ipak podvukla to sto ti je bila namera i prvi put- a ja ti lepo rekoh, kao i tajsonu, da sam govorila o necem drugom, (via talas sam postavila pre tvog komentara, a sestre Mijatovic poznavala- ako je to tako bitno za ovaj blog i tvoj univerzum)-ali dobro, svi znamo da ti o tome sve znas i samo se opusti!

ps- nisam ti ja spocitavala kasnjenje, nego ti jednostavno rekla da smo to vec opservirali i to krajnje obicno, bez intonacije koju si posle uvela u razgovor i sada vec jasnog razloga!:)))

..whatever!
docsumann docsumann 23:40 18.09.2012

Re: Zlatne osamdesete?

JJ Beba

Magi je obožavala sutlijaš.
Kad hoćete da se sećatae Magi pojedite porciju sutlujaša


sjećam se kad si pričala da si morala da joj praviš društvo u sutlijašu, a nisi ga podnosila.
JJ Beba JJ Beba 00:02 19.09.2012

Re: Zlatne osamdesete?

sjećam se kad si pričala da si morala da joj praviš društvo u sutlijašu, a nisi ga podnosila.

nikada nism volela beli pirinač
blogovatelj blogovatelj 00:59 19.09.2012

Re: Zlatne osamdesete?

desetkovana upravo heroinom, kada pomislis ko je doneo taj heroin u srbiju, prosto da poludis.


Pa odakle je oduvek dolazio, odatle je i osamdesetih dosao.

Golden brown finer temptress
Through the ages she's heading west
From far away




BebaOdLonchara BebaOdLonchara 03:42 19.09.2012

Re: Zlatne osamdesete?

Jbga, bez stimulansa bi sva muzika nalikovala Čolinoj...

ili Zapinoj. uvek postoji izbor.
benevolent benevolent 15:29 19.09.2012

Re: Zlatne osamdesete?

Pre podele na snobovsko društvo sa Dedinja -"kamene face" i na one siromašnije sa "Akademije", postojala je stvarna kolevka ex yu roka, a to je Klub 4F na novobeogradskom FDU. Tu su prve koncerte imali Azra, Film, Idoli, Šarlo akrobata(pa samim tim i EKV i Margita i Milan kao njihovi naslednici), Aerodrom, Prljavo Kazalište, Haustor. Sve, što se pripisuje Akademiji desilo se već PRE na 4F -Klubu studenata 4 umetnička fakulteta Univerziteta umetnosti u Beogradu: FDU, FLU, FMU i FPU.
vladanmz vladanmz 20:54 19.09.2012

Re: Zlatne osamdesete?

Koja nije svirao u Vrelim Usnama, a Zoran je svakako pevao u tom bendu. Vrele Usne su taj materijal snimili u Londonu... a i Marijana Fejtful je banula tokom snimanja.
angie01 angie01 22:02 19.09.2012

Re: Zlatne osamdesete?

vladanmz


Član od: 00.00.0000

albicilla albicilla 17:17 18.09.2012

“Margita je dečak” - pisalo je

"Prva postava EkV sada je opet zajedno. Tako se, ujedno, zvao i album koji je trebao da se snimi, a prekinula ga je Milanova smrt - 'Opet zajedno'. Linija se zatvorila, čineći savršenu kružnicu."

izvor

(negde u sebi, ja cekam da se o ovoj tuznoj godisnjici ovde oglasi onaj ko je i napisao “margita je dečak”)
antioksidant antioksidant 17:20 18.09.2012

Re: “Margita je dečak” - pisalo je

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:28 18.09.2012

Re: “Margita je dečak” - pisalo je

negde u sebi, ja cekam da se o ovoj tuznoj godisnjici ovde oglasi onaj ko je i napisao “Margita je dečak”)

Tu sam.
angie01 angie01 17:29 18.09.2012

Re: “Margita je dečak” - pisalo je

na jednoj zgradi u Marsala Tolbuhina, na putu do moje kuce:

albicilla albicilla 17:31 18.09.2012

Re: “Margita je dečak” - pisalo je

Nebojsa Krstic
negde u sebi, ja cekam da se o ovoj tuznoj godisnjici ovde oglasi onaj ko je i napisao “Margita je dečak”)

Tu sam.


ti si je stvarno znao, nekako ocekujem/zelim neki tekst od tebe, ali nemoj ovo da shvatis kao prozivanje ili nesto... ja neke bolne teme obradim tek godinu dana kasnije, pa cu razumeti i cutanje
albicilla albicilla 17:36 18.09.2012

Re: “Margita je dečak” - pisalo je

angie01
na jednoj zgradi u Marsala Tolbuhina, na putu do moje kuce:



da li sam ja taj grafit video, sto je moguce, skoro sasvim sigurno, ali moje nesigurno i klecavo pamcenje mi kaze da je to po citavom gradu pisalo. verovatno nije. verovatno treba ozbiljnije da pocnem da se bavim pisanjem - pamcenje mi je u takvom stanju da se svaka ulica uspomena grana u dve-tri, a meni se cini da sam bas svakim od tih pravaca prosao...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:57 18.09.2012

Re: “Margita je dečak” - pisalo je

na jednoj zgradi u Marsala Tolbuhina, na putu do moje kuce:

Da, pisalo je na njenoj zgradi.
benevolent benevolent 21:11 18.09.2012

“Margita je dečak” - pisao je Krle

Вероватно си написао и ИДЕМО НА КОШАРКУ.
А ко је написао СРЂАНЕ, БУДИ ЧОВЕК ?
angie01 angie01 17:24 18.09.2012

nemoj da se ljutis,

svake godine neko postavi blog o Magi, evo ove si to bio ti-bas lepo sto je jos uvek sa nama bar ovako, u secanju!

..tuzno je sto je bila zaboravljena tada!

Prvi put sam je videla u KST-u, kada je svirala Baha na klaviru- frajeri su zurili u crni slap kose i u deo gde se zavrsava, a mi u siske, ispod kojh su sijale oci, crne kao ugljevlje!
albicilla albicilla 17:33 18.09.2012

Re: nemoj da se ljutis,

angie01
svake godine neko postavi blog o Magi, evo ove si to bio ti-bas lepo sto je jos uvek sa nama bar ovako, u secanju!

..tuzno je sto je bila zaboravljena tada!

Prvi put sam je videla u KST-u, kada je svirala Baha na klaviru- frajeri su zurili u crni slap kose i u deo gde se zavrsava, a mi u siske, ispod kojh su sijale oci, crne kao ugljevlje!


ja se jos secam nekog njihovog koncerta u skc-u na kom sam bio, skoro sam na youtube nasao i neki snimak koji mi bas na taj lici....
angie01 angie01 17:35 18.09.2012

Re: nemoj da se ljutis,

angie01 angie01 17:39 18.09.2012

Re: nemoj da se ljutis,



ja se jos secam nekog njihovog koncerta u skc-u na kom sam bio, skoro sam na youtube nasao i neki snimak koji mi bas na taj lici....


u SKC-u, prvi nastup Milana Mladenovica posle Sarla je bio sa VD-om i Bojanom,...Milan izasao na scenu, nesto su sva troica przili, a on kad je pustio onaj svoj glas, koji kao da je kuljao iz njega prema kupoli u velikoj sali i potpuno je zauzeo, nikome nista vise nije trebalo- ono , nista ne razumes, ali magicno!
albicilla albicilla 17:40 18.09.2012

Re: nemoj da se ljutis,

magicno!


indeed
princi princi 20:13 18.09.2012

Re: nemoj da se ljutis,

ono , nista ne razumes, ali magicno!

U, sine! Hevi!
svjetlana10 svjetlana10 18:42 18.09.2012

Magi i mi

Hvala za vracene osjecaje u zlatne osamdesete, najljepse godine u istoriji juznih Slovena
albicilla albicilla 19:28 18.09.2012

ovaj grad je milanu

..dao trotoar, slavno nazvan "platoom" milana mladenovica, na inicijativu jugenda jedne stranke ...

pitam se ima li snage da svojoj briljantnoj i prelepoj sugradjanki odvoji ulicu, u krugu dvojke? ili mozda bas, ulicu u kojoj je odrasla?

ne verujem da grad ima snage, kao sto ni ovoj drzavi ne verujem, pa ih svejedno izazivam, iznenadite me jednom prijatno? za promenu?
princi princi 19:32 18.09.2012

Re: ovaj grad je milanu

Mogli bi baš i Vdu. "Bistriji ili tuplji..." ne bi bio ni upola tako dobar bez Vda. Uzgred, bliži se godišnjica i njegove smrti.
angie01 angie01 19:38 18.09.2012

Re: ovaj grad je milanu

princi
Mogli bi baš i Vdu. "Bistriji ili tuplji..." ne bi bio ni upola tako dobar bez Vda. Uzgred, bliži se godišnjica i njegove smrti.


pa napisi ti! VD zasluzuje blog!
AlexDunja AlexDunja 20:15 18.09.2012

Re: ovaj grad je milanu

aj grad je milanu
Mogli bi baš i Vdu. "Bistriji ili tuplji..." ne bi bio ni upola tako dobar bez Vda.

on je bio one of a kind
Rade Rakocevic Rade Rakocevic 19:38 18.09.2012

Poslusajte Anesteziju...


ili Kakav radostan dan, kako je samo svirala. A tek Kad krenem ka, pravi vatromet!

Meni je uvijek Budi sam na ulici imao neku posebnu atmosferu, kao da je uvijena u tamnu svilu, zbog nje najvise. Dugo vremena sam je samo slusao nocu, sa ugasenim svjetlima u stanu jer su svi zaspali, na Radio Zagrebu je bila neka nocna top lista, imao sam 15 godina...

Kad sam bio u vojsci, pobjegao sam iz kasarne u Batajnici da bih otisao na njihov koncert u Kosutnjaku, i probio sam se bio u prvi red, ali je pocela neka kisa i otkazali su ga. Margita se nagnula u publiku, i meni je, pored drugih, dohvatila ruku i rekla tiho: Izvini. Koncert je bio odlozen za sutradan, ali me uhvatila vojna policija i nisam mogao da izadjem (pobjegnem) opet. Ali to sto mi je dotakla ruku, nisam zaboravio...

I sad sam se toga sjetio kad sam vidio ovaj blog, i drago mi je i malo tesko istovremeno...
albicilla albicilla 19:48 18.09.2012

Re: Poslusajte Anesteziju...

Margita se nagnula u publiku, i meni je, pored drugih, dohvatila ruku i rekla tiho: Izvini. Koncert je bio odlozen za sutradan, ali me uhvatila vojna policija i nisam mogao da izadjem (pobjegnem) opet. Ali to sto mi je dotakla ruku, nisam zaboravio...


uh, jbt...!
G.Cross G.Cross 19:54 18.09.2012

Osamdesete

Osamdesete su bile kraj necega posle cega je dosao pobacaj buducnosti.

A Margita kao sudar materije sa antimaterijom sveta oko nje, posle cega uz ogromno oslobadjanje energije ostaje samo nista koje mi sada zivimo.
albicilla albicilla 20:02 18.09.2012

Re: Osamdesete

G.Cross
Osamdesete su bile kraj necega posle cega je dosao pobacaj buducnosti.

A Margita kao sudar materije sa antimaterijom sveta oko nje, posle cega uz ogromno oslobadjanje energije ostaje samo nista koje mi sada zivimo.


...i secanja...
koksy koksy 20:07 18.09.2012

Re: Osamdesete

služim vojsku sa dobrim drugarom petra janjatovića u puli. negde se dotaknemo ekv-a i ja kažem nešto kao ma dobri su ali sjebaće ih droga. kaže on "ma jok, to malo duvaju, ništa strašno". ej bre, mislim se...
angie01 angie01 20:07 18.09.2012

Re: Osamdesete



...i secanja...


u kojima smo mi pomalo zarobljeni!
albicilla albicilla 20:12 18.09.2012

Re: Osamdesete


u kojima smo mi pomalo zarobljeni!


to je bar lako: uzmes casu, par kockica i omiljenu tekucinu... i sjecanja postaju slatka...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:28 18.09.2012

Re: Osamdesete

samdesete su bile kraj necega posle cega je dosao pobacaj buducnosti.


budučnost je već tada pobačena. ostalo su posledice.
G.Cross G.Cross 20:35 18.09.2012

Re: Osamdesete

budučnost je već tada pobačena. ostalo su posledice


Pa to sam I hteo da kazem.

to je bar lako: uzmes casu, par kockica i omiljenu tekucinu... i sjecanja postaju slatka..


Nekako izgleda da je potrebna kolicina omiljene tekucine direktno proporcionalna udaljenosti osobe od Beograda u trenutku cinjenja.
albicilla albicilla 20:49 18.09.2012

Re: Osamdesete

Nekako izgleda da je potrebna kolicina omiljene tekucine direktno proporcionalna udaljenosti osobe od Beograda u trenutku cinjenja.


naprotiv. u beogradu je treba mnogo vise.

znam. ziveo vani, bio glup da se vratim.

ima jedna recenica iz starog c/b filma "nadnica za strah" (za kone koji su odrasli u kinoteci), kada glavni junak negde u centralnoj americi pokazuje na zidu svoje kolibe kartu za pariski metro, pa kaze (po secanju): ovo mi je bilo dovoljno da ovde dodjem. citav zivot mi nije dovoljan da odavde odem.

vratio sam se jer volim svoju zemlju. zelim da ponovo odem jer sve vise mrzim - svoju drzavu.
princi princi 21:19 18.09.2012

Re: Osamdesete

budučnost je već tada pobačena.

Da, bilo bi interesantno izanalizirati kad se pobačaj zapravo desio. Mnoge stvari koje su se desile krajem 70-ih i tokom 80-ih, a kojih se ljudi sa toliko nostalgije prisećaju, bile su čista inercija. Verovatno zavisi i od kraja do kraja SFRJ, a u Srbiji je to, izgleda, bilo razračunavanje sa "tehnoliberalima", 1972. Od tada pa do danas traje, gotovo bez prekida, veliki srpski glissando naniže. 40 godina, malo li je?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:25 18.09.2012

Re: Osamdesete

Ncipri, a odakle dop u tako ranoj fazi u državi koja je totalitarno-murkanskog karaktera - SR Srbija 70-ih i 80-ih? donosio arkan sa zadataka ili se švercalo sa Kolodvora Zoo?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:40 18.09.2012

Re: Osamdesete

princi

Побачај? Када се десио?
Па треба се сетити ондашње српске власти, тих узорних политичких апаратчика из осамдесетих. Цела српска гарнитура политичара није разумевала шта се у свету дешава и како он функционише. Ми смо стајали на барикадама испред Берлинског зида и онда када је већ био срушен и заклињали се у пијану мајчицу Русију и руске козаке, кој'ма коњи су власни да надтрче млазне авијоне и ракете. (Све то може -- ако довољно потегнеш из боце.) На власти су били људи који су на Централном комитеју оштрили своју мисао. Тада је, међу свима њима, један Богдан Богдановић изгледао као Прометеј.

За разлику од ових тутумрака, нас је у музици задисела читава генерација сјајно талентованих аутора и музичара. Ондашња културна клима и делимично отварање државе подстицали су рокендрол.

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:31 18.09.2012

Re: Osamdesete


За разлику од ових тутумрака, нас је у музици задисела читава генерација сјајно талентованих аутора и музичара


Eto, a ja baš i nemam tako visoko mišljenje o tadašnjoj beogradskoj sceni. Mislim da se diljem bivše SFRJ pravila kud i kamo bolja muzika nego u "prestonom gradu".

EDIT:

Recimo Paraf, ili recimo Laibach
...ili recimo (da smejte se) Zabranjeno Pušenje. Naravno ona prva originalna postava gde je Sejo pisao sve tekstve. Verovatno jedini autentični jugoslovenski pank bend.


EDIT2:
Mislim, da.
Znam da je romantično sečati se svoje mladosti i da sa neke vremenske distance sve to izgleda vrlo "slatko". Eto, ja sam na primer `93 imao 21 godinu. Verovali ili ne, ima nekoliko nezaboravnih momenata te godine kojih ću se sa neizmernom setom sećati celog života. Ej, mislim`93, rat, Dafina i Jezda itd
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:59 18.09.2012

Re: Osamdesete

vrabac_u_steni
Eto, a ja baš i nemam tako visoko mišljenje o tadašnjoj beogradskoj sceni. Mislim da se diljem bivše SFRJ pravila kud i kamo bolja muzika nego u "prestonom gradu".

Нисам сигуран колико је то реално.
Тадашња СФРЈот била је цела вибрантна музичка кутија, али Београд је, ипак, њој био центар. Само да поменем Екатарину, која је музички била сасвим апартна (недостаје ми боља реч) и Идоле, с најбољим албумом у историји домаће музике, како је изгласано, потом луди Која, (мени :) сморови попут Гилета и Пилота, даље стравично снажна клупска off сцена -- рецимо, моји пријатељи Несаломиви (иначе, ритам секција је снимана на мом кревету на Revox-у B77) имали су концертни репертоар у једном трену од 60 ауторских ствари без издатог албума а у Кулушићу у Загребу држали су концерте од по два сата... (Кум пева пратеће гласове и свира гитару :)

Просто, било је ту изобиља за сваког -- од електронске музике до панка. (А тек џез сцена тих година и почетком деведесетих!)
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:16 18.09.2012

Re: Osamdesete

Идоле, с најбољим албумом у историји домаће музике, како је изгласано,


tačno, izglasano je. svašta su ljudi tokom istorije glasali.

što se tiče EKV, ok onaj drugi album tačnije prvi kao EKV, je zaista dobar. Ostalo onako, može da se vari ali nije nešto na šta bih se baš "sekao". Voleo bih da su mogli da naprave na primer nešto ovako:



Ali nisu.

Moje mišljenje je da je sve to u Beogradu bilo prilično jalovo i više natripovano da pravi nešto bitno nego što je zaista vredelo.

Što se tiče, džeza moraću da pitam ženu, nisam neki ekspert. Mada i ona uglavnom sluša neke skandinavce, poljake i tako te budi bog sa mnom
Sumnjam da će biti od pomoći.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:22 18.09.2012

Re: Osamdesete

Мислим -- аргументи су музичке природе :)

stefan.hauzer stefan.hauzer 23:34 18.09.2012

Re: Osamdesete

bilo prilično jalovo

ovde prestaje sva ozbiljnost


*artistička radna akcija
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:50 18.09.2012

Re: Osamdesete

stefan.hauzer
bilo prilično jalovo

ovde prestaje sva ozbiljnost


*artistička radna akcija


Oh da, molim te nauči me.
Nego, kada si več ovo spomenuo, Kole Đubrenko (tako ga zvahu u to vreme, verovali ili ne) alias Cane je neka sasvim druga priča i njemu skidam kapu (kao i Antonu naravno).

stefan.hauzer stefan.hauzer 00:12 19.09.2012

Re: Osamdesete

neka sasvim druga priča

tad je bio ta priča.
a ti lepo reče sve jalovo/pa nije ! ako postoji samo jedan lik koji je iskren ... nije sve jalovo.
*




i meni se više primio paraf; sa sve valterom i danom koji je lepo počeo:)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 03:57 19.09.2012

Re: Osamdesete

Što se tiče, džeza moraću da pitam ženu, nisam neki ekspert. Mada i ona uglavnom sluša neke skandinavce, poljake

pozdravi ženu! sluša najbolji jazz danas.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 03:59 19.09.2012

Re: Osamdesete

Cane je neka sasvim druga priča i njemu skidam kapu

pa on ti je najveći folirant, roker u svakom režimu već 30 godina.
NNN NNN 09:37 19.09.2012

Re: Osamdesete

u puli


da ne bude samo sećanje
Svi "Za Tustu" 26. i 27.09. u Ganu
tyson tyson 15:24 19.09.2012

Re: Osamdesete

BebaOdLonchara
Cane je neka sasvim druga priča i njemu skidam kapu

pa on ti je najveći folirant, roker u svakom režimu već 30 godina.

Ne razumem, a šta to pa treba da bude u različitim režimima, da menja zanimanje?!

Šta hoćeš da kažeš, da je trebalo da batali muziku i ode u šumu da bude četnik/partizan u vreme Miloševića, šta...? Vidim, mnogi su otišli...

Ili da se overi iz protesta...


dragan7557 dragan7557 19:25 19.09.2012

Re: Osamdesete

Predrag Brajović:
Цела српска гарнитура политичара није разумевала шта се у свету дешава и како он функционише.



Ja bih dodao da ove koje su je nasledile a i kontemporarna još manje razume šta se u svetu dešava i kako on funkcioniše.


Domaćine izvini za troll.


cerski
alselone alselone 08:29 20.09.2012

Re: Osamdesete

Ncipri


Falstaff Falstaff 12:36 21.09.2012

Re: Osamdesete

BebaOdLonchara
Što se tiče, džeza moraću da pitam ženu, nisam neki ekspert. Mada i ona uglavnom sluša neke skandinavce, poljake

pozdravi ženu! sluša najbolji jazz danas.




milisav68 milisav68 20:45 18.09.2012

Magi

JJ Beba JJ Beba 21:53 18.09.2012

Re: Magi

stefan.hauzer stefan.hauzer 23:30 18.09.2012

Re: Magi

Ti si sav moj bol

u ovu fotku se zaljubim,svaki put kad je vidim:)

*
albicilla albicilla 23:49 18.09.2012

Re: Magi

stefan.hauzer
Ti si sav moj bol

u ovu fotku se zaljubim,svaki put kad je vidim:)

*


i povezi onda to lice, to stvaralastvo i - takav kraj....
albicilla albicilla 06:46 19.09.2012

Re: Magi

JJ Beba
1

2

3

4

Kuća


edit

Ti si sav moj bol


hvala, blog vec otkrio i sam, ostalo cu preslusati kasnije, kad nadjem vremena
pedjalon pedjalon 22:17 18.09.2012

Eh,

Eh, koliko nas je tih godina se prosulo i koliko otišlo?
Spiridon Spiridon 07:45 19.09.2012

Osećanja. O. Sećanja"

Nedavno sam imao priliku da prelistam na brzaka knjigu Lidije Nikolić - "Osećanja. O. Sećanja" o Margiti i njenom celokupnom zivotu. Knjiga je fantasticno uradjena potkrepljena autenticnim fotografijama iz razlicitih perioda, rukopisima ...
Najiskrenija preporuka.

Zvanična najava:

"Posle nekoliko neuspelih pokušaja pisanja biografije višestruko nadarene umetnice Margite Stefanović konačno je pred čitaocima knjiga koja ih sigurno neće ostaviti ravnodušnim. Kakva je Margita bila privatno, kako se snalazila u svakodnevnom životu i njegovim, često pogubnim, izazovima priča nam njena najbolja prijateljica Lidija Nikolić. Uz obilje, do sada neobjavljenih, fotografija, dokumenata, pisama i dnevničikih zapisa, razvija se priča o prijateljstvu, od bezbrižnih dana detinjstva pa sve do Margitinog tragičnog kraja. Na trenutak, može nam se učiniti da je priča isuviše lična, da hladnokrvna dokumentaristika previše zalazi u intimu, ali jedino tako je bilo moguće reći pravu istinu o često pogrešno tumačenim pojedinostima iz Margitinog života. U knjizi je prikazana lepota življenja, ali i zla kob, nadarenih ljudi čiji je talenat ponekad toliko veliki da je teško izboriti se s njim. Ovu knjigu će voleti svi obožavaoci EKV-a, ali i široka čitalačka publika koja čitajući knjige poput ove saznaje više o drugima, ali i o sebi."


Colin_bgd Colin_bgd 07:48 19.09.2012

Light My Fire...

Ne znam zasto se toliko razglaba o toj drogi i slicno. Pa cela (99%) svetska rokenrol, dzez, bluz, soul, fank, (a vrlo verovatno i klasicna muzika) koja juce, danas, a bogami i sutra, nesto znace su nastale otvarajuci zabranjena vrata.

A to sto su konkretno 'oni' nastradali tako kako jesu govori vise o nama nego o njima, a najvise o tome sta je tih 'zlatnih godina' ustoliceno kao bitno...
albicilla albicilla 08:22 19.09.2012

Re: Light My Fire...

Colin_bgd
Ne znam zasto se toliko razglaba o toj drogi i slicno. Pa cela (99%) svetska rokenrol, dzez, bluz, soul, fank, (a vrlo verovatno i klasicna muzika) koja juce, danas, a bogami i sutra, nesto znace su nastale otvarajuci zabranjena vrata.

A to sto su konkretno 'oni' nastradali tako kako jesu govori vise o nama nego o njima, a najvise o tome sta je tih 'zlatnih godina' ustoliceno kao bitno...


eh, da je samo muzika... ali me, od muzicara, niko nije tako dirnuo, niciji odlazak (boze, kako samo izbegavam da smrt nazovem smrcu.. a ne plasim je se, tu sam partiju saha davno odigrao, plasim se - neprozivljenog zivota) toliko pogodio, kao njen. bila je isuvise lepa, isuvise briljantna da ode. a jos sam odlazak, to niko ne zadluzuje.

saznao sam za to pola godine kasnije i ostao u soku. i danas sam u soku.
Branislava Kostić - Narator Branislava Kostić - Narator 13:00 19.09.2012

Nemoć i bes

S' vremena na vreme, kad me neka pesma podseti na to vreme i na ljude koji su ga obeležili, uhvatim sebe kako žmurim i stiskam pesnice. Od tuge, besa i nemoći.
predatortz predatortz 13:03 19.09.2012

Re: Nemoć i bes

Branislava Kostić - Narator
S' vremena na vreme, kad me neka pesma podseti na to vreme i na ljude koji su ga obeležili, uhvatim sebe kako žmurim i stiskam pesnice. Od tuge, besa i nemoći.


Verujem da bi svaka generacije slično rekla za neko prošlo vreme.
Suština je u tome da je lepa mladost, vreme je nebitno.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana