Budućnost| Gost autor| Ljudska prava| Planeta| Religija

Poruka uvređenim muslimanima

alexlambros RSS / 21.09.2012. u 18:11

gost autor: Pat Condell

prevod: AleXandar Lambros

Čitavu nedelju slušamo muslimane koji nam objašnjavaju kako mi na Zapadu moramo razumeti koliko je za njih prorok važan. Razumeli smo. I nije nas briga. U tome je suština. Ne zanima nas ni sada niti će nas ikada zanimati. Naviknite se na to. Savršeno nas ne zanimaju vaša osećanja. Naša su nam važnija i ona nam kažu da nam je prevrh glave vaše religije i zato oladite. I, ne postoji količina nasilja koja će to da promeni. Što više divljate i dernjate se to ćemo vas manje slušati. To će nas samo utvrditi u nameri da ne dozvolimo da nas maltretiraju ljudi čije vrednosti ne poštujemo jer ne postoji ni jedan razlog da ih poštujemo i, što je još važnije, niste u stanju da nam pružite takav jedan razlog. Ukratko, neće nam niko govoriti šta smemo a šta ne smemo da pričamo, ni sada ni ubuduće. Bez obzira na to koliko zastava spalili, koliko ambasada napali, sloboda govora će opstati i vi ćete je na kraju posisati i još će vam se i dopasti. 


Ponovo smo u prilici da vidimo divljački izliv besa pripadnika religije neprestane uvređenosti. Neke se stvari nikad ne menjaju, zar ne? Ponovo smo u prilici da vidimo islam kako se autoaktivira, ako kapirate ironiju izraza, i ponovo nam pokazuje zašto je na ovoj planeti dobrodošao koliko i asteroid. Ponovo smo u prilici da vidimo na hiljade muslimanskih ludaka koji su uzeli predah od premlaćivanja žena kako bi nam pokazali svoju osećajnu stranu. Kako? Tako što će polupati gradove u kojima žive podstaknuti neukim klericima čiji su motivi još niži od stepena pismenosti njihovih sledbenika. I ponovo smo mi u civilizovanom svetu pozvani da se samocenzurišemo iz poštovanja prema religiji koja krši ljudska prava polovine stanovnika planete što dobija dvostruko na težini kad se posmatra kao politička ideologija koja se ne da razlučiti od nacizma.

Bilo bi smešno da nije tako tužno. Ili obrnuto? Nazvati ove proteste infantilnim i imbecilnim značilo bi dati im dostojanstvo koje ne zaslužuju. Oni se jedino mogu opisati kao islamski. Da budem jasan: od nas se očekuje da ispoljimo toleranciju i poštovanje za religiju koja ne zna za značenje ovih reči, što nam svakodnevno i demonstrira? Od nas se očekuje da izmenimo naše vrednosti kako bi obuhvatili i religiju koja ne obuhvata nikoga i ništa? Samo sanjajte. To se neće dogoditi jer u islamu sve ide u samo jednom smeru. Savladali smo tu lekciju i to na teži način. Ne možemo sebi priuštiti više tolerancije i poštovanja. Suvi smo ko dren. I dozlogrdio nam je iscenirani islamski bol. Postalo je toliko dosadno da sada kada čujemo kakvog bradatog pajaca ili naduvanog tupana koji nam objašnjavaju koliko su uvređeni nije više čak ni zabavno.

Čak ni kada urnebesni turski premijer zahteva da se „islamofobija" proglasi zločinom protiv čovečnosti dok je, sa dokazima kojima raspoložemo, proglasiti islam zločinom protiv čovečnosti mnogo logičnije. Sem toga, Turska je već kriva za jedan od najgorih zločina protiv čovečnosti u istoriji - genocid nad Jermenima, zločin za koji nema muda čak ni da ga prizna. Kada muslimani počnu da ispoljavaju isti stepen besa za stvari koje su istinski uvredljive, kao što je silovanje, sakaćenje i ubijanje na hiljade devojčica i žena u njihovim zemljama svake godine, možda počnemo ozbiljnije da ih shvatamo. Kako stvari sada stoje na planeti nema ničeg što zaslužuje manje simpatija ili poštovanja od muslimanskog besa.

Zapravo, ima nečeg suštinski komičnog u njemu. Toliko je proračunat i toliko beskičmeno neosvešćen da je nemoguće shvatiti ga ozbiljno, čak i kad bi hteli, a to neće više niko, ko je pri zdravoj pameti. Postojalo je vreme kada je islam uživao uvažavanje od strane mnogih na Zapadu. Sada mislimo da je otrovan i voleli bismo da nikad za njega nismo ni čuli, jer 20 godina neosnovanog bola koji ne prestaje da jača i širi se i refleksivna uvređenost, pokazale su nam o čemu se zapravo kod ove religije radi. Sada nit nam se dopada nit joj verujemo i nikada je nećemo poštovati. I savršeno nas ne zanima kako se muslimani tim povodom osećaju.

Za ovu religiju sve je uvreda. Pa, koga više zabole za to. Došli ste do kraja. Ubili ste koku koja leže zlatna jaja. Tako da, ako ste uvređeni musliman, što se nas tiče izvolite nabijte glavu u rernu. I ako mislite da ćete nasiljem naterati Zapad da na koncu popusti, to se neće dogoditi. Čak i kad bi političari digli ruke, ljudi to neće dozvoliti. Mi ćemo nastaviti da izražavamo mišljenje slobodno i otvoreno jer na to imamo pravo rođenjem koje nam niko ne može oduzeti, može samo biti ustupljeno. A islamu ne ustupamo ništa jer nam i on ne daje ništa. To je religija koja neprestano zahteva i uzima - daj, daj, daj - to je sve što čujemo. Daj mi poštovanje iako ga nisam zaslužio, daj mi poseban status ili ću se ja uvrediti a ti ćeš biti rasista. E, pa, dozlogrdilo nam je da to slušamo, dozlogrdio nam je islam i dozlogrdili su nam bespotreban sukob i zastrašivanje koji neprestano i u svakoj prilici dolaze od ove religije.

Čitavu nedelju slušamo muslimane koji nam objašnjavaju kako mi na Zapadu moramo razumeti koliko je za njih prorok važan. Razumeli smo. I nije nas briga. U tome je suština. Ne zanima nas ni sada niti će nas ikada zanimati. Naviknite se na to. Savršeno nas ne zanimaju vaša osećanja. Naša su nam važnija i ona nam kažu da nam je prevrh glave vaše religije i zato oladite. I, ne postoji količina nasilja koja će to da promeni. Što više divljate i dernjate se to ćemo vas manje slušati. To će nas samo utvrditi u nameri da ne dozvolimo da nas maltretiraju ljudi čije vrednosti ne poštujemo jer ne postoji ni jedan razlog da ih poštujemo i, što je još važnije, niste u stanju da nam pružite takav jedan razlog. Ukratko, neće nam niko govoriti šta smemo a šta ne smemo da pričamo, ni sada ni ubuduće. Bez obzira na to koliko zastava spalili, koliko ambasada napali, sloboda govora će opstati i vi ćete je na kraju posisati i još će vam se i dopasti.

 

pogledati i:

1. Istina o islamu

2. Trojanski konj?

3. Islamski kulturološki terorizam

Atačmenti

  • 1.jpg / 26.59 / KB image/jpeg
  • 2.jpg / 29.48 / KB image/jpeg
  • 3.jpg / 53.06 / KB image/jpeg


Komentari (146)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Hansel Hansel 18:50 21.09.2012

Tjah

I, ne postoji količina nasilja koja će to da promeni. Što više divljate i dernjate se to ćemo vas manje slušati.

Kada bi neko rekao tebi i(li) autoru da je cena daljih konfrontacija, recimo, III svetski rat (po meni uopšte nije nemoguć, čak izgleda da se na pripremi terena sve više radi), da li bi isto rekao, ili bi pokušao da na drugi način središ stvari? Naravno, postavlja se i pitanje da li je moguće neko normalno rešenje ako je islam tako ekstrovertiran i tako ekspanzivan i eksplozivan - zapravo ga takvim prave, da budem potpuno precizan?

Na sličnoj, višestranoj netrpeljivosti skuvani su i ratovi 90-ih na ovim prostorima, na sličan način se potenciraju i konflikti između LGBT i ostatka populacije. Iz moje perspektive, ovo što sam citirao, do gotovo u reč (sa izuzetkom "nasilja" i "divljanja", mada se to i tako doživljava), iste su formulacije i protivnika parade, ali i njihovih protivnika. Svi teraju svoje, bez obaziranja. I, kad bi se možda tražilo da se usvoji princip da se vera ne ispoljava javno i namećuće, neki bi se bunili što ih se tera "u četiri zida". U drugom slučaju ti isti protiv takvih razmišljanja protestuju, neretko i potencijalno uvredljivim načinima (za one koji se vređaju). Pritom, zastupnici su stava da njih niko ne sme da vređa. I onda neki, kao što se i ovom tekstu kaže, poručuju: "Ukratko, neće nam niko govoriti šta smemo a šta ne smemo da pričamo, ni sada ni ubuduće." I tako, svi su i agresori i uvređene žrtve.

Ne sluti sve to na dobro, kako god da okreneš.
zemljanin zemljanin 19:46 21.09.2012

Re: Tjah

Ove "provokacije" i jesu usmerene protiv islama i muslimana ... ovako hrišćani imaju priliku da "upoznaju" muslimane i da, naravno i ne pomisle da se odreknu hrišćanstva zarad druge dogme ... sve u svemu to jeste prelivanje iz šupljeg u prazno ...

Selektivno provociranje religija nije dobro ... znači ako se snima film ili je karikatura onda mora Isus da prodaje drvene prozore a Magde da služi u kafiću ... onda su svi akteri tu pa se "podsmevamo" religijama a ne religiji ... a njihov bes nije samo religisjki već mržnja prema zapadu koji im je toliko "dobrog" doneo ...
tyson tyson 19:48 21.09.2012

Re: Tjah

recimo, III svetski rat (po meni uopšte nije nemoguć, čak izgleda da se na pripremi terena sve više radi),

Ma kakvi. Još uvek nema druge strane za Treći svetski.



escherichije_colic escherichije_colic 21:06 21.09.2012

Re: Tjah

Hansel
I, ne postoji količina nasilja koja će to da promeni. Što više divljate i dernjate se to ćemo vas manje slušati.

Kada bi neko rekao tebi i(li) autoru da je cena daljih konfrontacija, recimo, III svetski rat (po meni uopšte nije nemoguć, čak izgleda da se na pripremi terena sve više radi), da li bi isto rekao, ili bi pokušao da na drugi način središ stvari? Naravno, postavlja se i pitanje da li je moguće neko normalno rešenje ako je islam tako ekstrovertiran i tako ekspanzivan i eksplozivan - zapravo ga takvim prave, da budem potpuno precizan?

Na sličnoj, višestranoj netrpeljivosti skuvani su i ratovi 90-ih na ovim prostorima, na sličan način se potenciraju i konflikti između LGBT i ostatka populacije. Iz moje perspektive, ovo što sam citirao, do gotovo u reč (sa izuzetkom "nasilja" i "divljanja", mada se to i tako doživljava), iste su formulacije i protivnika parade, ali i njihovih protivnika. Svi teraju svoje, bez obaziranja. I, kad bi se možda tražilo da se usvoji princip da se vera ne ispoljava javno i namećuće, neki bi se bunili što ih se tera "u četiri zida". U drugom slučaju ti isti protiv takvih razmišljanja protestuju, neretko i potencijalno uvredljivim načinima (za one koji se vređaju). Pritom, zastupnici su stava da njih niko ne sme da vređa. I onda neki, kao što se i ovom tekstu kaže, poručuju: "Ukratko, neće nam niko govoriti šta smemo a šta ne smemo da pričamo, ni sada ni ubuduće." I tako, svi su i agresori i uvređene žrtve.

Ne sluti sve to na dobro, kako god da okreneš.


Treći svetski rat, ako ga bude, neće izazvati Islamisti. Islamisti i Al Kaida su samo izmišljotina globalista, koji će ih eventualno iskoristiti kao instrument za izazivanje sukoba širih razmera sa Kinom i Rusijom. O ciljevima tog ww3 se već otvoreno priča, redukcija populacije se već obavlja kroz hranu, vakcine, vodu ...
Hansel Hansel 21:35 21.09.2012

Re: Tjah

Treći svetski rat, ako ga bude, neće izazvati Islamisti.

Pa, sad, da li će islamisti ili oni koji izazivaju islamiste... ili će možda druge dve strane (koje? - može se spekulisati), a (radikalni) islamisti u toj gunguli videti svoj interes, ne znam i nije, na kraju, najbitnije u ovoj raspravi, ja pomenuo WW III kao lebdeću pretnju.

Ma kakvi. Još uvek nema druge strane za Treći svetski.

Ne tvrdim ništa, ali meni smrdi da to i ne bi bio rat samo dve strane. Možda u početku, a onda globalna makljaža - kao građanski rat. Ionako smo odavno - globalno selo.

Daleko bilo, nadam se, ipak.
ivana23 ivana23 22:19 21.09.2012

Re: Tjah

Hansel
Pa, sad, da li će islamisti ili oni koji izazivaju islamiste... ili će možda druge dve strane (koje? - može se spekulisati), a (radikalni) islamisti u toj gunguli videti svoj interes, ne znam i nije, na kraju, najbitnije u ovoj raspravi, ja pomenuo WW III kao lebdeću pretnju.

Ne tvrdim ništa, ali meni smrdi da to i ne bi bio rat samo dve strane. Možda u početku, a onda globalna makljaža - kao građanski rat. Ionako smo odavno - globalno selo.

Daleko bilo, nadam se, ipak.


Mozda tamo, gde se najmanje nadamo..?

leonardo92 leonardo92 00:31 22.09.2012

Re: Tjah

Treći svetski rat, ako ga bude, neće izazvati Islamisti. Islamisti i Al Kaida su samo izmišljotina globalista, koji će ih eventualno iskoristiti kao instrument za izazivanje sukoba širih razmera sa Kinom i Rusijom. O ciljevima tog ww3 se već otvoreno priča, redukcija populacije se već obavlja kroz hranu, vakcine, vodu ...


Da! I ne samo to, sve oko nas je Matrix koje vode zle masine protiv koji se bori Morfeus sa svojim pajtosima. I prava istina je da je Zemlja ravna ploca koju na ledjima nose 4 kornjace.
escherichije_colic escherichije_colic 07:53 22.09.2012

Re: Tjah

leonardo92
Treći svetski rat, ako ga bude, neće izazvati Islamisti. Islamisti i Al Kaida su samo izmišljotina globalista, koji će ih eventualno iskoristiti kao instrument za izazivanje sukoba širih razmera sa Kinom i Rusijom. O ciljevima tog ww3 se već otvoreno priča, redukcija populacije se već obavlja kroz hranu, vakcine, vodu ...


Da! I ne samo to, sve oko nas je Matrix koje vode zle masine protiv koji se bori Morfeus sa svojim pajtosima. I prava istina je da je Zemlja ravna ploca koju na ledjima nose 4 kornjace.


Hansel Hansel 10:27 22.09.2012

Re: Tjah

escherichije_colic



ivana23

U pravu si, šta reći.
Sepulturero Sepulturero 19:23 22.09.2012

Re: Tjah

Немојте само да нам цитирате овде савете Економиста из Лондона. То је један обични ратнохушкачки часопис који заступа интересе једне одређене финансијске клике, зна се које. Оне која увек заради на ратовима и зато их и изазива или призива.
mariopan mariopan 21:06 22.09.2012

Re: Tjah

tyson
recimo, III svetski rat (po meni uopšte nije nemoguć, čak izgleda da se na pripremi terena sve više radi),

Ma kakvi. Još uvek nema druge strane za Treći svetski.




jasna_bogojevic jasna_bogojevic 10:18 23.09.2012

Re: Tjah

Treći svetski rat, ako ga bude, neće izazvati Islamisti. Islamisti i Al Kaida su samo izmišljotina globalista,
... koji su srušili blizance!
ah ti globalisti!
a i autor teksta izaziva.
boli njega što će možda zemlja da mu najebe, uključujući i njegovu familiju i prijatelje.
ja sam reko pa vi sad vidite.
vrlo pametno.

da on ne misli da tamo sede sve sami saidi!
Hansel Hansel 12:57 23.09.2012

Re: Tjah

Uvek je lepo pročitati komentar u kome se poziva na razum, razumevanje, kompromis...
kukusigameni kukusigameni 18:50 21.09.2012

mi, nas, nama...


Savršeno nas ne zanimaju vaša osećanja. Naša su nam važnija i ona nam kažu da nam je prevrh glave vaše religije i zato oladite. I, ne postoji količina nasilja koja će to da promeni. Što više divljate i dernjate se to ćemo vas manje slušati.


"Al' hajd' da napišem tekst u ime svih nas koji smo naši."
bulatovic92 bulatovic92 18:51 21.09.2012

bes


Meni lično takođe ima nečeg smešnog u tom besu. Gledam neki dan snimak protesta protiv
đavolske Amerike, filma koji vređa njihova vesrska osećanja itd., a gotovo svi protestanti su u farmericama.
tyson tyson 19:18 21.09.2012

Bu!


Pat Condell preteruje, kao i obično.

Dovoljno je baciti ovlaš pogled na karikature iz francuskog magazina da se razume nekontrolisani bes zagriženih muslimana.










sima2000 sima2000 19:33 21.09.2012

kontekst

Islam nije od uvek bio nasilna religija. Može se reći da je do drugog svetskog rata hrišćanstvo daleko prednjačilo po količini izazvanog nasilja u svetu. Muslimanski bombaši samoubice, spaljivanje zastava i otmice aviona su izum novog doba. Ove pojave se poklapaju sa formiranjem države Izrael i višedecenijskim američkim uplitanjem u arapske poslove na bliskom istoku. Uspon ekstremne levice u Južnoj Americi i popularnost radikalnih muslimanskih ideja u arapskom svetu imaju isti uzrok - američki intervencionizam.

Ako banalizujemo ova "događanja naroda", ona su zaista smešna i nerazumna. Naizgled je potpuno budalasto spaljivati ambasade zbog tamo nekog filma gde glumci imaju selotejpom zalepljene brade. Međutim, to samo na površini izgleda kao borba protiv slobode govora, a u suštini je pisak pare na ventilu ekspres lonca koji samo što nije eksplodirao..
tyson tyson 19:42 21.09.2012

Re: kontekst

a u suštini je pisak pare na ventilu ekspres lonca koji samo što nije eksplodirao..

Krajnje je vreme da eksplodira.



mikeymike mikeymike 22:39 21.09.2012

Re: kontekst

sima2000
Islam nije od uvek bio nasilna religija. Može se reći da je do drugog svetskog rata hrišćanstvo daleko prednjačilo po količini izazvanog nasilja u svetu. Muslimanski bombaši samoubice, spaljivanje zastava i otmice aviona su izum novog doba. Ove pojave se poklapaju sa formiranjem države Izrael i višedecenijskim američkim uplitanjem u arapske poslove na bliskom istoku.


Mozda Islam kao religija nije bio nasilan u pocetku, ali su ljudi koji su ga sirili to svakako bili. Za razliku od ranog hriscanstva rani islam se sirio zajedno sa osvajanjima njegovih sledbenika. Iako su Muslimani u 7. i 8. veku osvojili istocne delove Rimskog carstva, kao i Apeninsko poluostrvo, prava erupcija nasilja i uzasnih pokolja pocinje tek kada su Zapadnjaci poceli kampanju Krstaskih ratova. Do tada nije bilo nekih vecih progona Hriscana sa Rimskih teritorija koje su okupirale Muslimanske snage. I Jerusalimska i Antiohijska patrijarsija su nastavile da funkcionisu, Hriscani su mogli da nastave da zive u tim gradovima kao Hriscani. Stvarno mislim da Islam na Balkanu, Severnoj africi i Maloj aziji nikad ne bi postao to sto jeste da nije bilo Krstasa i njihovih zverstava. Seme zla je posejano, a posle poraza Zapadnaka najvecu cenu svega su platili upravo Hriscani u Africi, Maloj aziji i na Balkanu

8c_competizione 8c_competizione 23:08 21.09.2012

Re: kontekst

pobogu, zar Andja nije lepo prikazala u svom prvencu ko je zapravo najvishe propatio na Balkanu?
looping looping 20:10 21.09.2012

1

A zbog cega vredjati bilo koga?
Vredja onaj ko ima velike probleme sam sa sobom.
Hansel Hansel 22:08 21.09.2012

Re: 1

Ruku na srce, i oni koji su mnogo uvredljivi, retko su bez problema iste vrste.
looping looping 08:32 22.09.2012

Re: 1

Hansel
Ruku na srce, i oni koji su mnogo uvredljivi, retko su bez problema iste vrste.

U redu je ako nekog nesvesno covek uvredi ali uvrediti sa ciljem da nekoga iznerviras zato sto ga mrzis. To nije lepo u najmanju ruku. Ali nekim ljudima je ocigledno dosadno u zivotu.

bookez bookez 09:46 22.09.2012

Re: 1

Slažem se da nema razloga za vredjanje radi vredjanja, ali ako već neko nekod uvredi (nebitan razlog), jedina kazna od strane društva može da bude ignorisanje.

Ako neko poziva na krv i nasilje, to već nije vredjanje i izlazi iz okvira slobode govora.

Širenje laži i klevete, e tu je već tanka linija, i oko toga trebamo, kao društvo, da nadjemo meru. (Britanija ovde ima problem, gde recimo objaviti intervju sa insajderom može proizvesti tužbu, i sav teret dokaza pada na novinara).
Hansel Hansel 09:55 22.09.2012

Re: 1

looping

Izgleda da i ti ljudi misle da su na neki način ugroženi; recimo, jer misle da ovi drugi menjaju sliku zemlje u kojoj su odrasli (što i nije netačno). Ali poenta je bila druga - zašto se nekoga ko je ubeđen u ispravnost svoje vere, te uvrede do te mere tiču? OK, neki dignitet valja čuvati, ali zašto ga čuvaš agresivno?
looping looping 10:01 22.09.2012

Re: 1

Ali poenta je bila druga - zašto se nekoga ko je ubeđen u ispravnost svoje vere, te uvrede do te mere tiču?

Ako si ubedjen u ispravnost svoje boje koze (na pr. crna) da li te se doticu uvrede na racun toga?
Hansel Hansel 10:24 22.09.2012

Re: 1

Prvo, boju kože si dobio genima.

Drugo, da li ćeš samo u slučaju uvrede da pretiš nasiljem i da proglašavaš smrtnu kaznu za autora?

Treće, ako i tebi samom smeta tuđa "boja kože", tj. ako su svi drugi nevernici, a samo si ti pravi vernik, kad ćeš i kako da shvatiš da u najmanju ruku svoja ubeđenja ne treba da namećeš?

Itd.

P.S. Vidim da si dole napisao komentar koji ima dodirnih tačaka sa ovim. Razumem rezon, hoću da kažem.
looping looping 10:37 22.09.2012

Re: 1

Prvo, boju kože si dobio genima.

Da li mozes da zamislis da neko smatra da je religija deo njega isto kao i boja koze ili sex. opredeljenje?
Drugo, da li ćeš samo u slučaju uvrede da pretiš nasiljem i da proglašavaš smrtnu kaznu za autora?

Ne opravdavam nasilje a oni koji ga opravdavaju su u manjini.
Treće, ako i tebi samom smeta tuđa "boja kože", tj. ako su svi drugi nevernici, a samo si ti pravi vernik, kad ćeš i kako da shvatiš da u najmanju ruku svoja ubeđenja ne treba da namećeš?

A jeli to nametanje zakonski dokazivo? Ako jeste neka vlasti drzava gde se to namece rade svoj posao. Ako ne, onda da promenimo drzavu.
Glupe karikature i filmici sigurno nece to da rese.
Hansel Hansel 11:56 22.09.2012

Re: 1

Prvo da naglasim da sam ja svoj stav dao u prvom komentaru, drugo, ovo drugo lice sam koristio "načelno", nije se odnosilo na tebe, nastavio sam u stilui tvog pitanja
Ako si ubedjen u ispravnost svoje boje koze (na pr. crna) da li te se doticu uvrede na racun toga?

Pokušao sam da, govoreći o genima, kažem da se ne može diskutovati o ispravnosti boje kože - verovatno ne može ni o ipsravnosti vere, ali činjenica jeste da su ti uvredljivi (i nisu to samo muslimani) silno ubeđeni u svoju ispravnost. Pa bila ona stvar izbora ili ne.
A jeli to nametanje zakonski dokazivo?

A je li uvredljivost zakonski dokaziva?

Nadam se da je sada jasno o čemu ja pričam.
looping looping 12:09 22.09.2012

Re: 1

Pokušao sam da, govoreći o genima, kažem da se ne može diskutovati o ispravnosti boje kože - verovatno ne može ni o ipsravnosti vere, ali činjenica jeste da su ti uvredljivi (i nisu to samo muslimani) silno ubeđeni u svoju ispravnost. Pa bila ona stvar izbora ili ne.

Tacno.
I sve je stvar tolerancije koje ne moze da bude dok neko ispituje granice uvredljivosti ovog drugog.
Hansel Hansel 13:08 22.09.2012

Re: 1

I sve je stvar tolerancije koje ne moze da bude dok neko ispituje granice uvredljivosti ovog drugog.

... i granice tolerancije na nametanje vere. Ali i jednog "viđenja" demokratije i sl.
looping looping 20:36 21.09.2012

Ne postoji

I, ne postoji količina nasilja koja će to da promeni.

Gost autoru se verovatno kolicina nasilja nije dogodila cim ovako nesto tvrdi.
tasadebeli tasadebeli 20:57 21.09.2012

Тренутак кроз векове

А да није опет дошао тренутак, као за 11. септембар, да се Палестинцима дају неки уступци у преговорима са Израелом, па се водица само скреће на другу воденицу? Не знам, само питам, нисам одавно пратио докле су стигли преговори Палестинаца и Израела...

Мис`им, исламски демонстранти у фармеркама... Стварно је редитељ Тимоти Лири... Примећујем да у том вишевековном сукобу ислама са Западом највише од свих страдају хришћани на Истоку и Блиском Истоку, док хришћани и атеисти на Западу углавном само црткају карикатуре и снимају филмове. Тја, лако је туђим курцем глогиње млатити.

Ко ће га знати, све је као какао, мутно, мутно... Једино поуздано знам оно што су ме научили још док сам био дете, кроз домаће васпитање: Други ће те поштовати ако ти поштујеш њих исто колико и себе.
Milutin Milošević Milutin Milošević 23:04 21.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

Други ће те поштовати ако ти поштујеш њих исто колико и себе.

8c_competizione 8c_competizione 23:16 21.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

hm mislim da je Alexambros upravo u prethodnim blogovima ukazivao na zloupotrebe onoga o cemu ti pishesh

Други ће те поштовати ако ти поштујеш њих исто колико и себе.


na zhalost, vidim sta se deshava ovde u Nemackoj. dokle god su manjina u nekoj sredini, pozivaju se na ljudska prava. a onda dobiju sva prava, a na neke minimalne drustvene obaveze naprasno zaborave. pa dodje do toga da policija vishe u neke delove grada vishe ne sme ni da zalazi.

prvo pozivanjm na ljudska i verska prava trazhe da naprave dzhamije, a onda jedan dan procitash da je u dzhamiji u Hamburgu organizovan 11. septembar (nije da neshto mirishem amere, da se razumemo, cak naprotiv!)

i tu "njihovu borbu" protiv zlih amera i cionista bih razumeo ako bi im (legitimni) ciljevi bile vojne postaje i fabrike naoruzhanja. ovako, napadajuci neduzhan narod i one koji misle svojom glavom ih samo udaljava od zdravog razuma (barem kod mene).
tasadebeli tasadebeli 00:42 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

Milutin Milošević


Па јес, газда Милутине, ту си у праву... Ако "хришћански" Запад овако поштује самог себе, шта онда очекивати у односу према муслиманима...

Мада, треба ту имати у виду да последњих 200 година западна цивилизација систематски, мало по мало, кроз уметност, науку, јавну реч и, зашто не рећи и то, неку врсту цензуре у јавној речи и на јавним местима, потискује хришћанство дајући му културолошку одредницу у животу појединца и сводећи га на локални фолклор (не у свакој земљи у истом степену,наравно). Монтипајтоновци су само пливали на том таласу исто као што то ради и Пат Кондел у својим гостовањима код Ламброса...

Шта смо добили тиме? Просвећење? Боље односе међу људима? Нешто ми све ово око нас не изгледа тако. Успостављено је само ново божанство звано профит. Некада су људи гинули у верским ратовима и били обесправљени због сукоба вера, данас гину у корпоративним ратовима и држе их у невидљивим ланцима због профита. Није се, изгледа, баш тако много добило док гази чизма "просветитељства" кроз историју. Само је и оно зрно моралних начела које је постојало у основи сваке старе и велике религије нестало из глава од толиког клањања мамону.

Та моја реченица о узајамном поштовању различитих била је упућена пре свега Пату Конделу због његовог писања, не само на овом Ламбросовом блогу. Можда ћу једнога дана стећи мало више поштовања за оно што он пише и о чему размишља када он буде показао мало више поштовања према онима који се разликују од њега... Овако, све ми то малкице личи на неку врсту фашизма који је, не заборавимо, такође производ тог "просвећеног" Запада и вероватно је био запакован у истом пакету као и атеизам, па их зато оба на исти начин избегавам. Једноставно, искуство ми говори да се ти Западњаци увек залажу за узвишене циљеве (Bez obzira na to koliko zastava spalite, koliko ambasada napadnete, sloboda govora će opstati i vi ćete je posisati i još će vam se i dopasti. ) само до оне мере колико им је то корисно у остваривању профита.
tasadebeli tasadebeli 00:49 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

8c_competizione
na zhalost, vidim sta se deshava ovde u Nemackoj. dokle god su manjina u nekoj sredini, pozivaju se na ljudska prava. a onda dobiju sva prava, a na neke minimalne drustvene obaveze naprasno zaborave. pa dodje do toga da policija vishe u neke delove grada vishe ne sme ni da zalazi.



Па нису муслимани седели у Бундестагу када су доношени закони који омогућавају толики број имиграната. Него, знаш како је, јефтина радна снага доноси веће профите, а онда последично, после извесног времена, дође и до белаја са џамијом у Хамбургу.
escherichije_colic escherichije_colic 08:07 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

tasadebeli
8c_competizione
na zhalost, vidim sta se deshava ovde u Nemackoj. dokle god su manjina u nekoj sredini, pozivaju se na ljudska prava. a onda dobiju sva prava, a na neke minimalne drustvene obaveze naprasno zaborave. pa dodje do toga da policija vishe u neke delove grada vishe ne sme ni da zalazi.



Па нису муслимани седели у Бундестагу када су доношени закони који омогућавају толики број имиграната. Него, знаш како је, јефтина радна снага доноси веће профите, а онда последично, после извесног времена, дође и до белаја са џамијом у Хамбургу.


Pa Merkelovica im je lepo rekla: "Mi smo očekivali da ćete vi u jednom trenutku da se vratite u svoje otadžbine (a ne da dovodite familiju u trocifrenim brojevima i navaljujete nam na socijalu)" Nije nego, čak ni najograničeniji čoban iz najpasivnije oblasti Turske neće se vratiti u svoju vukojebinu, kad jednom oseti čari "muterlanda" i napije se beneficija sa njene socijalne sise. Jebiga, sve ima svoju cenu: nećeš da čistiš svoja govna, lakše ti da uvezeš neku sirotinju da to radi- može, ali uz uslugu ide i čovek, a uz čoveka obično i veoma brojna familija. Sve to je uglavnom praćeno visokim natalitetom i slabim sposobnostima asimilacije ali ne verujem da to Nemci nisu znali kad su uvozili tu jeftinu radnu snagu.
Milutin Milošević Milutin Milošević 09:35 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

Та моја реченица о узајамном поштовању

Ma ja, svakako, nisam napisao onaj komentar da tebi protivrečim, Jednostavno, dao si mi šlagvort.

Da kažem na jedan drugačiji način:

Da li se može desiti da se ikada postavi opera "Prorok Muhamed Superstar"?

Ako da, onda kako i kada?

Ako ne, onda zašto?



(Ilustracija za jedno od "gorućih" pitanja hrišćanske religije ovih dana.
looping looping 09:54 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

Da kažem na jedan drugačiji način:

Da li se može desiti da se ikada postavi opera "Prorok Muhamed Superstar"?

Ako da, onda kako i kada?

Ako ne, onda zašto?

Sprdali smo se sa Isusom, zasto nam ne daju da se sprdamo sa Muhamedom?

A ja pitam vlasti demokratskih zemalja: Zasto ne dozvoljavaju (zakonski) da se sprdamo sa gejevima, Romima, crncima...? Da pravimo karikature, snimamo filmove.
A na religijskoj osnovi mozemo to koliko hocemo.
Zato sto su tako rodjeni? Sta ako sutra gej postane strejt pa ispadne da nije tako rodjen?
Ako ne, onda zašto?

Ako da, onda zasto??
tasadebeli tasadebeli 10:00 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

Milutin Milošević
Ma ja, svakako, nisam napisao onaj komentar da tebi protivrečim, Jednostavno, dao si mi šlagvort.Da kažem na jedan drugačiji način: Da li se može desiti da se ikada postavi opera "Prorok Muhamed Superstar"?Ako da, onda kako i kada?Ako ne, onda zašto?
(Ilustracija za jedno od "gorućih" pitanja hrišćanske religije ovih dana.


Баш сам тако и схватио, као шлагворт, а не као неслагање. А пошто сам по природи благосерив, иза твог увода настаде цела шлајфна...

Како си се само сетио Исус Христос суперстар! Мени је то потпуно отишло из "меморије памћења".

А када ће муслимани снимити Пророк Мухамед суперстар? Можда треба ту имати у виду да је по њиховом календару сада 1433. година. Дакле, њихов Колумбо још увек није открио Америку...
AlexDunja AlexDunja 10:10 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

Sta ako sutra gej postane strejt pa ispadne da nije tako rodjen?

ili crnac postane beo,

štoo?! ima slučajeva...
8c_competizione 8c_competizione 10:11 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

za one koji su veru u Boga zamenili verom u profit nemam sta reci

ali mi je i dalje neverovatno da neko u 21. veku mozhe da veruje u Boga/Alaha/Jehovu

da bar deluje u The Force & Light Sabers, pa da mu oprostim, ovako ...
looping looping 10:13 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

AlexDunja
Sta ako sutra gej postane strejt pa ispadne da nije tako rodjen?

ili crnac postane beo,

štoo?! ima slučajeva...

Uvek ima slucajeva.
Npr. Majkl Dzekson.
kukusigameni kukusigameni 10:15 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

8c_competizione


To što si napisao može da se kaže ovako:

"Ja ne verujem da neko veruje."

Ili:

"Ja ne mogu da verujem da neko može da veruje."

ed_novipazar ed_novipazar 10:19 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

8c_competizione
hm mislim da je Alexambros upravo u prethodnim blogovima ukazivao na zloupotrebe onoga o cemu ti pishesh

Други ће те поштовати ако ти поштујеш њих исто колико и себе.


na zhalost, vidim sta se deshava ovde u Nemackoj. dokle god su manjina u nekoj sredini, pozivaju se na ljudska prava. a onda dobiju sva prava, a na neke minimalne drustvene obaveze naprasno zaborave. pa dodje do toga da policija vishe u neke delove grada vishe ne sme ni da zalazi.

prvo pozivanjm na ljudska i verska prava trazhe da naprave dzhamije, a onda jedan dan procitash da je u dzhamiji u Hamburgu organizovan 11. septembar (nije da neshto mirishem amere, da se razumemo, cak naprotiv!)

i tu "njihovu borbu" protiv zlih amera i cionista bih razumeo ako bi im (legitimni) ciljevi bile vojne postaje i fabrike naoruzhanja. ovako, napadajuci neduzhan narod i one koji misle svojom glavom ih samo udaljava od zdravog razuma (barem kod mene).

Sirenje ovakvih neistina je suodgovorno za stanje koje imamo. Hamburska celija al-kaide nije imala nikakve veze niti sa jednom dzamijom u Hamburgu. To je laz! I sve muslimanske organizacije ne samo u Njemackoj vec sirom svijeta, svi muslimanski autoriteti su jasno i glasno osudili ovaj napad. Kako te samo nije sramota da iznosis ovakve neistine.

Sto se tice napada na civile to je po islamu strogo zabranjeno. Postavlja se pitanje, pa zasto to onda rade neki? Nema drugog objasnjenja osim da je to potez ocajnika koji je izgubio svaku nadu u pomoc sa strane. Preko 60 godina ih ubijaju, protjeruju, ugnjetavaju, ponizavaju, zemlju otimaju (Palestina) te pljackaju prirodne resurse i podrzavaju diktatore (ostale zemlje). Na terorizam su odlucili odgovoriti terorizmom. Opravdanja nema ali se makar moze razumjeti. A ko je razumio nece laprdati po internetu.
8c_competizione 8c_competizione 10:23 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

vidis ja na to gledam malko drugacije

prve generacije gasterbajtera su zanimljivo bile bolje integrisane nego li ova treca. i konstantno su se borile da budu josh vishe integrisane, sto nije ishlo lako sa arogantnim nemcima. one su gradile neshto za sebe i svoju porodicu.

a onda dolaze naslednici, koji ne ulazhu dalje (iako se neko osnovno bogatstvo akumuliralo kroz prve dve generacije) u sebe i svoju porodicu. drazhe im je da kupe najveci i najbuljaviji Mercedes u radnji sa sve napimplovanim tockovima koji vrede ko pola necije kuce, da se besni, divlja ... a ako ne daj bozhe polcija dodje da neshto radi, to je odmah napad na ljudska prava, na jadne strance, verska netrpeljivost ... umesto da ulazhu u svoje licno obrazovanje, da odu u neki muzej (pobogu bar ih u Berlinu ima dovoljno), pozorishte, ma i bioskop koji neprikazuje americke blockbustere! e tako neobrazovani i besni postaju odlicno tle za sejanje talibanstva i netrpeljivosti (isti recept odlicno radi na Balkanu, da ne ispadne da kritikujem samo tudje).

iako sam kao gastos osetio i vishe puta tu nepripadnost drzhavljanima ovde, mislim i sam da ukoliko zhele da gaje talibanske principe u zhivotu, da tuku svoje zhene, ubijaju sestre (oh da, to se deshava ovde u Nemackoj) samo zato shto imaju decka nevernika, da maltretiraju decu da nose povezanu kosu i onen nidzha kostime, da ih namerno ne shalju sa ostalom decom na ekskurzije (imam prijateljicu koja je nastavnica u shkoli), da ih ne uce jeziku domacina pre polaska u osnovnu skolu, treba li nabrajati dalje. ako ne zhele da se uklope, mislim da treba da se vrate odakle su doshli. ja sam sam to sa sobom odavno prelomio: ako sam se vec odlucio za dolazak ovde, neke stvari cu ostaviti za sobom. necu se praviti veci nemac od njih samih, ali neci ni izigravati srbina u sred Srbije! imati odredjena prava negde podrazumeva i poshtovanje odredjenih obaveza, zar ne?
8c_competizione 8c_competizione 10:26 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

kao prvo, religija jeste i treba da ostane pravo izbora. i to izbora odrasle i svesne osobe, a ne nametana od strane porodice i drzhave kod kuce i u skoli!

tek pod tim uslovom bi svet bio bolje mesto za zhivot!

a gay-evi bash neshto i nemaju izbora, osim da lazhu citavog zhivota sebe i ostale.

tu je ta sitna-bitna razlika koja te ocigledno buni!
8c_competizione 8c_competizione 10:28 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

Можда треба ту имати у виду да је по њиховом календару сада 1433. година. Дакле, њихов Колумбо још увек није открио Америку...


pokushaj da se bude duhovit ili jednostavno prikriveno ismevanje jedne
благосерив
e osobe?
looping looping 10:28 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

, mislim i sam da ukoliko zhele da gaje talibanske principe u zhivotu, da tuku svoje zhene, ubijaju sestre (oh da, to se deshava ovde u Nemackoj)

Pa zar nije bolje umesto karikatura i kratkih filmova malo bolje angazovati predstavnike vlasti da rade svoj posao? Ajd' ne mora u Srbiji ali bar u Nemackoj.
8c_competizione 8c_competizione 10:31 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

I sve muslimanske organizacije ne samo u Njemackoj vec sirom svijeta, svi muslimanski autoriteti su jasno i glasno osudili ovaj napad.


mozhda sam neupucen, ali ja ovo nigde nisam video jasno i glasno napisano ili receno

ali posto sam otvoren za nova sasnanja, rado cu procitati, ukoliko me nekim linkom uputite na to mesto (naravno, to glasilo mora da bude neko koje ima uticaja medju obicnim svetom, a ne neko skriveno sufisticko intelektualno drushtvo tamo negde)

ukoliko je istina to shto govorite, izvinicu se ovde javno!

escherichije_colic escherichije_colic 10:32 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

looping

Sprdali smo se sa Isusom, zasto nam ne daju da se sprdamo sa Muhamedom?

A ja pitam vlasti demokratskih zemalja: Zasto ne dozvoljavaju (zakonski) da se sprdamo sa gejevima, Romima, crncima...?


Misliš da gejevima nisu uvredljivi Mr Garison i Mr Slave iz Saut Patka ili stereotipi iz npr "Vil$Grejs" ili "Sex i grad"?

Sa gejevima, crncima, jevrejima, Srbima, Hrvatima, Slovencima isl možeš da se sprdaš koliko hoćeš, samo ne smeš da širiš mržnju prema tim grupama. Bitna razlika.

Onaj "Šarli Ebdo" je čista sprdnja-reakcija na uvređenost muslimana glupošću sa jutjuba. Ja sam pokušao da odgledam malo tog klipa, po meni on je daleko više uvreda za autora nego za muslimane.
8c_competizione 8c_competizione 10:33 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

Preko 60 godina ih ubijaju, protjeruju, ugnjetavaju, ponizavaju, zemlju otimaju (Palestina) te pljackaju prirodne resurse i podrzavaju diktatore (ostale zemlje).


mozhe li se ovde i ovako naci neka paralela sa Kosovom i pravdati nasilje?
escherichije_colic escherichije_colic 10:35 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

8c_competizione
Preko 60 godina ih ubijaju, protjeruju, ugnjetavaju, ponizavaju, zemlju otimaju (Palestina) te pljackaju prirodne resurse i podrzavaju diktatore (ostale zemlje).


mozhe li se ovde i ovako naci neka paralela sa Kosovom i pravdati nasilje?


Naravno da ne može, zato što se jednim aršinom meri jedna situacija, a drugim druga.
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:36 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

Како си се само сетио Исус Христос суперстар! Мени је то потпуно отишло из "меморије памћења".

Pisao sam, pre 4 godine još

Jedna od omiljenijih ploča mladosti. Deo odrastanja i bunta. Bolje reći: prispitivanja
tasadebeli tasadebeli 10:40 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

ed_novipazar
Preko 60 godina ih ubijaju, protjeruju, ugnjetavaju, ponizavaju, zemlju otimaju (Palestina) te pljackaju prirodne resurse i podrzavaju diktatore (ostale zemlje). Na terorizam su odlucili odgovoriti terorizmom. Opravdanja nema ali se makar moze razumjeti. A ko je razumio nece laprdati po internetu.


Шездесет година? И дуже, и дуже...

И сам си рекао да оправдања за тероризам нема... Али ја не могу да пронађем ни разумевање зато што мислим да је и исламски тероризам само још један инструмент Запада у ономе што ради. Уосталом, погледај какве су последице ти исламски терористички напади имали за саме Палестинце, за становништво у Ираку, Либији, сутра Сирији, Ирану... Можда би бољи рецепт за ту борбу против угњетавања било оно што у последњој деценији ради Шин Фејн у Ирској... Можда се ту резултати виде тек на дуже стазе,али барем зато не може да им се пребацује насиље...
leeanna leeanna 10:40 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

Та моја реченица о узајамном поштовању различитих била је упућена пре свега Пату Конделу због његовог писања, не само на овом Ламбросовом блогу. Можда ћу једнога дана стећи мало више поштовања за оно што он пише и о чему размишља када он буде показао мало више поштовања према онима који се разликују од њега... Овако, све ми то малкице личи на неку врсту фашизма који је, не заборавимо, такође производ тог "просвећеног" Запада и вероватно је био запакован у истом пакету као и атеизам, па их зато оба на исти начин избегавам. Једноставно, искуство ми говори да се ти Западњаци увек залажу за узвишене циљеве (Bez obzira na to koliko zastava spalite, koliko ambasada napadnete, sloboda govora će opstati i vi ćete je posisati i još će vam se i dopasti. ) само до оне мере колико им је то корисно у остваривању профита.

Ovde postoji zamena teza. Ideje Prosvetiteljstva na Zapadu nisu ni u naznakama mogle da insipirišu pojavu fašizma. Autoritarni režimi su ideološki inspirisani kolektivističkim filozofijama, a u slučaju koji se pominje, pre svega mislim na Hegelov Volksgeist i ostale ideje koje zagovaraju kolektivistički duh zasnovan na nekom mitu (Bog, rasa, klasa...). Upravo su filozofi koji su veličali ideal "narodnog duha" u 19. veku najviše napadali ideje Prosvetitelljstva - ideje koje su stavile u fokus čoveka-kao individuu, razmnog, slobodnog pojedinca i njegovo pravo da putem sopstvenog razuma donosi odluke o svemu što ga se tiče kao društvenog bića.

Мада, треба ту имати у виду да последњих 200 година западна цивилизација систематски, мало по мало, кроз уметност, науку, јавну реч и, зашто не рећи и то, неку врсту цензуре у јавној речи и на јавним местима, потискује хришћанство дајући му културолошку одредницу у животу појединца и сводећи га на локални фолклор (не у свакој земљи у истом степену,наравно). Монтипајтоновци су само пливали на том таласу исто као што то ради и Пат Кондел у својим гостовањима код Ламброса. Шта смо добили тиме? Просвећење? Боље односе међу људима? Нешто ми све ово око нас не изгледа тако.


Upravo o ovoj grešci govorim. Ne može se pokušaj supremacije jedne kolektivističke ideje (što rade muslimani), rešavati jačanjem i nametanjem druge kolektivističke ideologije (odnosno, hrišćanske religije). Hrišćanstvu je na Zapadu mesto tamo gde i treba da bude - u privatnoj sferi pojedinca (ili kako kažete sveden je na "kulturološku odrednicu). Evropa se izborila za sekularizam i individualna prava i slobode pre 200 godina. Ne razumem pozive da se danas, u 21. veku, vraćanjem na tribalno, pa ma na čemu ono bilo zasnovano, može doprineti sopstvenoj ili opštoj sreći.
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:42 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

Sa gejevima, crncima, jevrejima, Srbima, Hrvatima, Slovencima isl možeš da se sprdaš koliko hoćeš, samo ne smeš da širiš mržnju prema tim grupama. Bitna razlika.

Sasvim se slažem. Moje mišljenje je da ne postoji apsolutna istina koja se ne može proveravati. Pa ni humorom, u granicama pristojnosti. Širenje mržnje je upravo krvnička reakcija na humor.
za one koji su veru u Boga zamenili verom u profit nemam sta reci
ali mi je i dalje neverovatno da neko u 21. veku mozhe da veruje u Boga/Alaha/Jehovu

Tačno tako. Isus Hristos Superstar i slični pogledi su izraz sazrevanja i neprihvatanja dogmi utvrdjenih od neukih mudraca pre hiljada godina. Ej, otkunuo rebro pa napravio ženu - kakva budalaština.
8c_competizione 8c_competizione 10:44 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

da, mislim da kao Norveshka treba da uvedu par osnovnih uslova za bilo kakvu pomisao dobijanja drzhavljanstva i ulazak u drushtvo preko osnovne shkole: znanje jezika i potpisano prihvatanje vrednosti civilizacije zemlje u koju su se doselili. ako im oko osnovnih vrednosti neshto kasnije u zhivotu zasmeta, jednostavno ih UGOVORNO isporuciti nazad!

ali problem u Nemackoj je taj prokleti teret proshlih vremena pa moraju da trpe to shto trpe!

ono cega se pribojavam je da ce jednog dana puci pod pritiskom, a onda vishe nece biti bitno da li si taliban ili normalni gradjanin 21. veka!
looping looping 10:47 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

Misliš da gejevima nisu uvredljivi Mr Garison i Mr Slave iz Saut Patka ili stereotipi iz npr "Vil$Grejs" ili "Sex i grad"?

Vil i Grejs, Sex i Grad su klasicne gejprava-promoterske serije, to je vise nego ocigledno i gejevi treba da budu zahvalni na ovim serijama a likove iz south parka nisam gledao ali cim nisu krenule tuzbe znaci da nije nista ozbiljno.
Sa gejevima, crncima, jevrejima, Srbima, Hrvatima, Slovencima isl možeš da se sprdaš koliko hoćeš, samo ne smeš da širiš mržnju prema tim grupama. Bitna razlika.

Ja ne vidim razliku izmedju sprdnje i sirenja mrznje prema razlicitostima. Ko sme da se podsmeva nekome ko je razlicit osim u slucaju religije?
Vucete me za jezik da pocnem ovde na blogu da se sprdam sa razlicitostima (koje nisu religija) a posle ce da me banuju.
8c_competizione 8c_competizione 10:47 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

Sa gejevima, crncima, jevrejima, Srbima, Hrvatima, Slovencima isl možeš da se sprdaš koliko hoćeš, samo ne smeš da širiš mržnju prema tim grupama. Bitna razlika.


pravo u sredu
escherichije_colic escherichije_colic 10:48 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

Milutin Milošević

Ej, otkunuo rebro pa napravio ženu - kakva budalaština.


Ja ne bih tako lako odbacio tu teoriju, možda ukazuje da je ljudska rasa nastala genetskim inžinjeringom napredne vanzemaljske civilizacije

Ima smisla, jer rebra bi trebalo da su bogata stem ćelijama, pošto imaju najvažniju ulogu u hematopoezi (stvaranju krvnih ćelija) od svih kostiju, ako me sećanje dobro služi?
8c_competizione 8c_competizione 11:08 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

hej Mr Däniken

neko je ocigledno gledao PROMETEUS

slazhem se u potpunosti

ovo sa rebarcima je ocigledno bio samo nacin kako da se neobrazovanom puku objasni neshto
tasadebeli tasadebeli 11:43 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

8c_competizione
Можда треба ту имати у виду да је по њиховом календару сада 1433. година. Дакле, њихов Колумбо још увек није открио Америку... pokushaj da se bude duhovit ili jednostavno prikriveno ismevanje jedne
благосеривe osobe?


Надам се да у агенди људских права, а нарочито слободе говора, није још увек забрањено да се човек подсмева самом себи?
escherichije_colic escherichije_colic 12:00 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

tasadebeli
8c_competizione
Можда треба ту имати у виду да је по њиховом календару сада 1433. година. Дакле, њихов Колумбо још увек није открио Америку... pokushaj da se bude duhovit ili jednostavno prikriveno ismevanje jedne
благосеривe osobe?


Надам се да у агенди људских права, а нарочито слободе говора, није још увек забрањено да се човек подсмева самом себи?


Neka zabrane samopodsmevanje, muka će biti ako zabrane samozadovoljavanje ... Mada, u smislu forsiranja redukcije populacije, čini mi se da će ta navika biti sve više i više forsirana, što bi dalo objasniti toliko izobilje pornografskog sadržaja na netu + mediji koji muško ženske odnose predstavljaju komplikovanim i napornim do tih razmera, da čovek stvarno poželi da kupi jednu od onih lepih lutaka što je gospođa Knežević Ćosić pisala o njima
escherichije_colic escherichije_colic 12:06 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

looping
Vil i Grejs, Sex i Grad su klasicne gejprava-promoterske serije, to je vise nego ocigledno i gejevi treba da budu zahvalni na ovim serijama a likove iz south parka nisam gledao ali cim nisu krenule tuzbe znaci da nije nista ozbiljno.




A zamisli tek kad bi mr Slave umesto "jesus christ" koristio "inshallah" ili neku uzrečicu koja pominje Proroka?
looping looping 12:24 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

escherichije_colic
looping
Vil i Grejs, Sex i Grad su klasicne gejprava-promoterske serije, to je vise nego ocigledno i gejevi treba da budu zahvalni na ovim serijama a likove iz south parka nisam gledao ali cim nisu krenule tuzbe znaci da nije nista ozbiljno.




Ovo jeste uvredljivo,
looping looping 12:25 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

A zamisli tek kad bi mr Slave umesto "jesus christ" koristio "inshallah" ili neku uzrečicu koja pominje Proroka?

Ko se vredja neka se javi, sta drugo reci.
tasadebeli tasadebeli 12:31 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

escherichije_colic
Milutin MiloševićEj, otkunuo rebro pa napravio ženu - kakva budalaština.Ja ne bih tako lako odbacio tu teoriju, možda ukazuje da je ljudska rasa nastala genetskim inžinjeringom napredne vanzemaljske civilizacije



Или било којим другим инжењерингом?





Газда Милутине, па знаш и сам да су свети списи сваке религије на овом свету у суштини једна велика алегорија која говори о истој ствари на различите начине...
Milutin Milošević Milutin Milošević 12:50 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

да се човек подсмева самом себи

Namima samima

Газда Милутине, па знаш и сам да су свети списи сваке религије на овом свету у суштини једна велика алегорија која говори о истој ствари на различите начине...


Slažem se. Evo jedne verzije


tasadebeli tasadebeli 12:57 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

Milutin Milošević





Види ово! Окачили смо исти клип! Не морамо више да се дописујемо... Прелазимо на телепатију.
escherichije_colic escherichije_colic 12:58 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

looping

Ko se vredja neka se javi, sta drugo reci.


Može da se javi, ali pretnje smrću i gađanje ambasada zoljama su već 1 ozbiljan no-no ...
tasadebeli tasadebeli 13:01 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

leeanna


Вероватни ниси приметила да сам оно "просвећеног" ставио под наводнике...
Milutin Milošević Milutin Milošević 13:02 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

Окачили смо исти клип! Не морамо више да се дописујемо... Прелазимо на телепатију.

Da nisi ti moja žena? Samo nas dvoje smo do sada bili telepatski vezani ))

Kad već pišem, da dopišem oko klipa:

Vrlo brzo posle onoga na 3:40 počelo je ono na 5:40 da bi se nastavilo na 6:20

Da je Brajovićev tekst o muzici, ukazao bih na 5:30
leeanna leeanna 13:08 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

tasadebeli
leeanna


Вероватни ниси приметила да сам оно "просвећеног" ставио под наводнике...

sve jedno, ne menja kontekst svega ostalog što je napisano u postu.

ps. sekularizam i individualzam jesu prosvećenost (bez navodnika :) u odnosu na kolektivističke ideologije.
tasadebeli tasadebeli 13:16 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

Milutin Milošević
Окачили смо исти клип! Не морамо више да се дописујемо... Прелазимо на телепатију.Da nisi ti moja žena? Samo nas dvoje smo do sada bili telepatski vezani ))



Пошто твоја жена нисам сигурно, ово може само да значи да смо људска бића која су прешла на виши стадијум духовности. Ко би рекао да је прелаз тако неосетан... Дакле, нас двојица смо међу одабранима!


tasadebeli tasadebeli 13:36 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

leeanna

tasadebeli
leeannaВероватни ниси приметила да сам оно "просвећеног" ставио под наводнике...sve jedno, ne menja kontekst svega ostalog što je napisano u postu. ps. sekularizam i individualzam jesu prosvećenost (bez navodnika :) u odnosu na kolektivističke ideologije.


Ту онда вероватно и лежи та основна разлика у ономе што мислимо. Ако сам добро схватио, ти Запад сматраш просвећеним, са индивидуалним слободама које произлазе из секуларизма, а ја га некако више видим као плишану верзију Орвелове 1984, па зато очекујем да ћу и просвећеност и индивидуалне слободе пронаћи у нечему што тек треба да ступи на сцену, а у чему вера, схваћена другачије од овога што сада имамо, свакако има своју улогу... Нејасни обриси ствари које долазе...
leeanna leeanna 13:47 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

...очекујем да ћу и просвећеност и индивидуалне слободе пронаћи у нечему што тек треба да ступи на сцену, а у чему вера, схваћена другачије од овога што сада имамо, свакако има своју улогу...

heh, šta bi bio izvor te unapred determinisane uloge svakoga? ne sumnjajući ni na trenutak u tvoje dobre namere, ozbiljno ti kažem da taj determinizam može da bude opasan. do sada je svaka primenjena ideologija sa takvim stanovištem (datost, sudbina, unapred određene uloge na istorijskoj pozornici) završila u totalitarizmu i ratu. ne bih više, ionako smo previše uozbiljili diskusiju...

Нејасни обриси ствари које долазе...

ed_novipazar ed_novipazar 15:44 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

8c_competizione
I sve muslimanske organizacije ne samo u Njemackoj vec sirom svijeta, svi muslimanski autoriteti su jasno i glasno osudili ovaj napad.


mozhda sam neupucen, ali ja ovo nigde nisam video jasno i glasno napisano ili receno

ali posto sam otvoren za nova sasnanja, rado cu procitati, ukoliko me nekim linkom uputite na to mesto (naravno, to glasilo mora da bude neko koje ima uticaja medju obicnim svetom, a ne neko skriveno sufisticko intelektualno drushtvo tamo negde)

ukoliko je istina to shto govorite, izvinicu se ovde javno!


Najbrze do cega sam mogao doci je ovaj intervju. Nemam namjeru dalje istrazivati, koga zanima mogao je i moze da nadje sve sto zeli. Mnogo je lakse naci izvore na arapskom. Mediji na zapadu su nerado prenosili taj stav islamskih ucenjaka i autoriteta jer je remetio biznis: losa vijest je dobra vijest a dobra vijest je losa vijest.
Uostalom, zar nije dovoljan dokaz za predrasude sto se ovdje barata dezinformacijom da je neka hamburska dzamija bila povezana sa 11.09?

Edit: evo jos jedan link
Milutin Milošević Milutin Milošević 15:48 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

нас двојица смо међу одабранима

Na 4:02 ja sam onaj sa kravatom
ed_novipazar ed_novipazar 16:17 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

8c_competizione
Preko 60 godina ih ubijaju, protjeruju, ugnjetavaju, ponizavaju, zemlju otimaju (Palestina) te pljackaju prirodne resurse i podrzavaju diktatore (ostale zemlje).


mozhe li se ovde i ovako naci neka paralela sa Kosovom i pravdati nasilje?

Sta zapravo pisac zeli da kaze? Ne znam kakve veze imaju Kosovo i Palestina. Ja osudjujem teror ma ko ga vrsio, nad ma kim se vrsio i ma gdje se vrsio. Kosovo, Palestina, Bosna .... Potpuno je sve jedno.

U Palestini djeca se radjaju pod terorom, odrastaju i zive pod terorom i umiru pod terorom. Citave generacije. Koga jos treba da cudi kada neko ko ima takav zivot digne i sebe i druge u vazduh?
zemljanin zemljanin 16:29 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

mi smo mnogo mala sredina za određene eksperimente u reakcijama ali recimo da neke novine izdaju karikaturu ovih literarnih likova u LGBT folkloru ... iovako su sve muškarci a piše da glavni junak (određeni Isus) nije imao ženu pa je možda imao određene predispozicije ili naklonosti ... tu je Magda samo paravan da se Srbi ne dosete ....

Elem, sudeći po reakciji "narodnih masa" na parade, misim da bi sve ovo što gledamo kao reakciju muslimana, videli i na našim ulicama ... u našem folkloru bi to imalo ime tipa Dveri, Kapije, Vrata, Prolazi, Procepi i sl. ... niko ne bi upro prstom u hrišćanstvo već bi to bile organizacije ... da ne zaboravimo šta je poglavnik tada izjavio ... dakle dvostruki aršini hrišćanskih "država" ... kada "naši" prave sranja onda su to grupe i organizacije a kada "njihovi" prave sranja onda su to SVI pripadnici određene religije ...

Sepulturero Sepulturero 19:28 22.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

looping
Da kažem na jedan drugačiji način:



A ja pitam vlasti demokratskih zemalja: Zasto ne dozvoljavaju (zakonski) da se sprdamo sa gejevima, Romima, crncima...? Da pravimo karikature, snimamo filmove.
A na religijskoj osnovi mozemo to koliko hocemo.


Ako da, onda kako i kada?

Ako ne, onda zašto?


Јеврејима?
leonardo92 leonardo92 00:10 23.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

Nema drugog objasnjenja osim da je to potez ocajnika koji je izgubio svaku nadu u pomoc sa strane.


Ma ima, ima i drugih objasnjenja! Na primer:


From Wikipedia, the free encyclopedia:

Abdul-Azeez ibn Abdullaah Aal ash-Shaikh is a Muslim scholar and the current Grand Mufti of Saudi Arabia. In 15 March 2012, he declared that, "All churches in the Arabian Peninsula must be destroyed". Abdulaziz bin Abdullah cited an Islamic hadith quoting the Prophet Mohammed on his deathbed.


Abd al-Aziz ibn Abd Allah ibn Baaz was a Saudi Arabian Islamic scholar, considered as one of the most renowned Salafi Muslim Islamic scholars of the twentieth century. He was the Grand Mufti of Saudi Arabia from 1993 until his death in 1999.
Cosmology
In 1966, when Ibn Baz was vice-president of the Islamic University of Medina, he wrote an article denouncing Riyadh University for teaching the "falsehood" that the earth rotates and orbits the sun: "The Holy Quran, the Prophet's teaching and the majority of Islamic scientists prove...that the sun is running in its orbit and...that the earth is fixed and stable".[18] King Faisal was reportedly so angered by this statement he ordered the burning of all copies of the article.[18] In 1982 Ibn Baz published a book, Jarayan al-shams wa'l qamar wa-sukan al-ard ("The Motion of the Sun and the Moon and the Stationarity of the Earth", in which he repeated his belief that the sun orbited the earth.[19] He threatened all who did not accept his view with a fatwa of takfir, declaring them infidels.[20] Ibn Baz did not change his mind until 1985 when Prince Sultan bin Salman returned home after a week aboard the space shuttle Discovery to tell him that he had seen the earth rotate.[18]
[edit]Women's rights
Criticism of Ibn Baz includes his harsh and inflexible attitudes towards women[21] and for being a bulwark of restrictions on women's rights.[22] Commenting on the Sharia rule that the testimony in court of one woman was insufficient, Ibn Baz said: "The Prophet (Peace Be Upon Him) explained that their shortcoming in reasoning is found in the fact that their memory is weak and that their witness is in need of another woman to corroborate it."[22] He also issued a fatwa against women driving cars, which may have been his most well known ruling.[23] He declared: "Depravity leads to the innocent and pure women being accused of indecencies. Allah has laid down one of the harshest punishments for such an act to protect society from the spreading of the causes of depravity. Women driving cars, however, is one of the causes that lead to that."[22]
[edit]


Sayyid Qutb was an Egyptian author, educator, Islamist theorist, poet, and the leading member of the Egyptian Muslim Brotherhood in the 1950s and '60s.
Finally, Qutb offered his own explanation in Ma'alim fi-l-Tariq, arguing that anything non-Islamic was evil and corrupt, while following Sharia as a complete system extending into all aspects of life, would bring every kind of benefit to humanity, from personal and social peace, to the "treasures" of the universe.
Qutb described military jihad as defensive, Islam's campaign to protect itself,[50] while later he believed jihad must be offensive
One of Muhammad Qutb's students and later an ardent follower was Ayman Zawahiri, who went on to become a member of the Egyptian Islamic Jihad[81] and later a mentor of Osama bin Laden and a leading member of al-Qaeda.

tyson tyson 15:26 23.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

Sto se tice napada na civile to je po islamu strogo zabranjeno. Postavlja se pitanje, pa zasto to onda rade neki? Nema drugog objasnjenja osim da je to potez ocajnika koji je izgubio svaku nadu u pomoc sa strane.

Lepo zvuči, ali teško da stoji.

Suni ekstremisti ubijaju šia civile po Iraku već godinama, naročito u vreme Ašure. Veruj mi, nisu u pitanju nikakve izolovane grupe fanatika zadojenih mržnjom, već organizovani napadi iza kojih stoje suni koji su još u Sadamovo vreme bili proganjani i zatvarani zbog predanosti veri i zagovaranja verske države, a danas us politički organizovani u 1-2 jake suni političke partije.

Ne znam vredi li trošiti vreme na primere šia nasilja (uključujući ubistva) nad suni muslimanima, takođe u Iraku, jer dosta suni muslimana siite i ne smatra muslimanima.

Dalje, kakva to višedecenijska opresija i očaj navedu muslimane da masakriraju hrišćanske civile u Nigeriji? Evo najnovijeg primera (u pitanju je link), a siguran sam da će ih biti još.

Mani se mitova i legendi.


dunja73 dunja73 23:00 27.09.2012

Re: Тренутак кроз векове

ali problem u Nemackoj je taj prokleti teret proshlih vremena pa moraju da trpe to shto trpe!


ovo ti je za zlatnu medalju ...( lupetanje )

Pa uveli su obavezan kurs jezika Nemci ...Sad ti , npr...ces se ozenis, nadjes neku nasu modernu zeMsku , nevernicu u Boga , Alaha itd..ono, normalnu ribu ...prvo ce da radi test Nemackog pa da ti dozvole da je dovedes...pa , kad je dovedes ces da joj placas kurseve jezika ....da bi se Hanuma integrisala u drustvo......a, ako ne polozi- nema se zenis, trazi drugu !
escherichije_colic escherichije_colic 23:17 21.09.2012

false flag

Inače, taj kontroverzni "film" "Nevinost muslimana" je sprdnja, najobičniji facepalm. Sve je to jebena nameštaljka, i taj ambasador koji je ubijen u Bengaziju, verovatno agent CIA kojeg su upucali njegovi i bacili ga ovim budalama ispred da se igraju. Pitanje je samo da li će stvarno napasti Iran i Siriju sledeće godine, kako se najavljuje, i kakva će reakcija Rusa i Kineza biti na sve to. Nama ostaje samo da se molimo da ne bude aktiviranja nuklearnih glava sa bilo koje strane, jer nam u tom slučaju nema spasa.
8c_competizione 8c_competizione 23:57 21.09.2012

Re: false flag

aktiviranja nuklearnih glava sa bilo koje strane


mozhda bolno, ali ipak jedini spas za Zemlju, od nas samih

uvek se rado setim onog cuvenog monologa koji je Mr Smith odrzhao zatocenom Lawrence Fishburn-u (kako je ime lika u filmu, mosh me jebesh, zahvata polako Alchajmer), objashnjavajuci da takvo shirenje i unishtavanje sredine "domacina" kao osobine imaju samo dve "vrste" na Zemlji: virusi i ljudi

ma pricam ja svima, taj prvi film Matrix je puka filozofija! ko zna da cita izmedju redova, a i poneki vazhan red
Hansel Hansel 10:04 22.09.2012

Re: false flag

zahvata polako Alchajmer

Ko je taj Alchajmer?

expolicajac expolicajac 10:06 22.09.2012

Re: false flag

Hansel
zahvata polako Alchajmer

Ko je taj Alchajmer?


Drugar iz osnovne škole koga se setiš u staračkom domu
Hansel Hansel 10:31 22.09.2012

Re: false flag

Pu, pu...

Mi se zezamo, al' ne dao Bog nikome...
8c_competizione 8c_competizione 10:34 22.09.2012

Re: false flag

sto rece moja jako dobra prijateljica, najbolja bolest koja mozhe da te zadesi u starosti: nista te ne boli i svaki dan upoznajesh nove ljude.

nije za zezanje, ali jeste nekako istina
leonardo92 leonardo92 00:30 23.09.2012

Re: false flag

aj ambasador koji je ubijen u Bengaziju, verovatno agent CIA kojeg su upucali njegovi i bacili ga ovim budalama ispred da se igraju.


Tu debelo gresis prijatelju, ubili su ga 200 miliona Kineza koji zive ispod zemje i nadaju se skorom povratku u zavicaj.
escherichije_colic escherichije_colic 10:31 23.09.2012

Re: false flag

leonardo92
aj ambasador koji je ubijen u Bengaziju, verovatno agent CIA kojeg su upucali njegovi i bacili ga ovim budalama ispred da se igraju.


Tu debelo gresis prijatelju, ubili su ga 200 miliona Kineza koji zive ispod zemje i nadaju se skorom povratku u zavicaj.


Vidim da je pisano kasno, al aj se potrudi da to bude malo pismenije, kad već (bezuspešno) pokušavaš ispasti duhovit
leonardo92 leonardo92 12:26 23.09.2012

Re: false flag

al aj se potrudi da to bude malo pismenije


Ma necu bre! I Kinezi su svuda oko nas. I zle masine.
Hansel Hansel 12:37 23.09.2012

Re: false flag

Pričaj ti šta hoćeš, videli ljudi kako izlaze Kinezi iz šahta (kao Nindža kornjače, neko je primetio). Ne znam da li je to prokopan tunel do Kine, ali događaj je dokumentovan.
buckoalisac buckoalisac 12:53 24.09.2012

Re: false flag

8c_competizione

ma pricam ja svima, taj prvi film Matrix je puka filozofija! ko zna da cita izmedju redova, a i poneki vazhan red


Nije prvi, nego ceo serijal ima "filozofski" pogled na sadašnjost, prošlost i budućnost. Kada odgledaš do kraja vidiš da autori predviđaju zalazak zapadnjačke Vol Strit civilizacije (Smit) uz dobranu pomoć niže rangiranih pripadnike iste te zapadnjačke civilizacije, Nea i drugova (to bi bili, recimo, Srbi i ostali zaostali Sloveni, odnosno urbana gerila zapadnjačkih gradova), te uzdignuće prosvećenog istoka, tj. ne-zapada, pre svega Indije...
8c_competizione 8c_competizione 23:26 21.09.2012

i, by the way....

... bio skoro na vazduhoplovnoj izlozhbi u Berlinu (ILA).

malko me je zacudilo shto zapravo nisam video nishta posebno novo tamo.

Eurofajter kazhete? razvijan 80ih za 90te, a mi vec napustilli 2000te i uveliko u 2010im.

MiG29-32-85 kazhete? nishta radikalno novo od 80ih

problem je sto velikim proizvodjacima oruzhja i zasicenim (gramzivim i nezasitim) ekonomijama trenutno mozhe pomoci samo jedan "dobar" rat, dovoljno veliki, sa dosta razaranja.

cak ne pomazhe vishe ni da bude tamo negde daleko.

mora da bude jako jako blizu, jer treba zameniti sve Golfove 6 sa 7com. kako to vishe postici kada reklame i besomucne lazhi o konkurenciji po "strucnim" casopisima vishe ne pomazhu? da ne idem dalje...

procitah skoro reci nekog ekonomskog analiticara: u ovoj (ekonomskoj) situaciji, mozhe pomoci samo jedan veliki rat ili najezda vanzemaljaca

a povod za rat mozhete izabrati sami: Angelina Jolie previshe mrshava, smeta vam sloboda mishljenja (tu bi se crkve i dzhamije udruzhile!), italijani prave bolje aute od nemaca? ....
tasadebeli tasadebeli 01:17 22.09.2012

Re: i, by the way....

8c_competizione

problem je sto velikim proizvodjacima oruzhja i zasicenim (gramzivim i nezasitim) ekonomijama trenutno mozhe pomoci samo jedan "dobar" rat, dovoljno veliki, sa dosta razaranja.cak ne pomazhe vishe ni da bude tamo negde daleko.mora da bude jako jako blizu, jer treba zameniti sve Golfove 6 sa 7com. kako to vishe postici kada reklame i besomucne lazhi o konkurenciji po "strucnim" casopisima vishe ne pomazhu?




Откад је света и века, рат је био основни покретачки принцип економије једног људског друштва... Нисам ову реченицу ја смислио, само се правим важан... То сам чуо од Доналда Сатерленда у Џеј-Еф-Кеју.
8c_competizione 8c_competizione 10:48 22.09.2012

Re: i, by the way....

у Џеј-Еф-Кеју
treba da bude uveden kao OBAVEZNA lektira!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana