Društvo

ldp i sloboda govora

Srđan Fuchs RSS / 01.11.2012. u 22:43

čeda očito ima težak problem da dopusti da se ljudi oko njega slobodno izražavaju, ne znam stvarno da li je to do njega kao osobe, ili ima nekakav krug komunjarskih mrakusa oko sebe koji mu forsiraju taj staljinistički imidž?

taman sam se obradovao kada je drago konačno postavio post o ldp-u, kada se konačno stekla šansa da razgovaramo o slabostima ove opozicione stranke, kada je tamo a ono međutim?

čega se plaše ljudi iz ldp?

 čeda mesija, ili smrt?

 

stvarno mi je jadno da ljudi iz ldp imaju ovakav strah od kritike...

postoji nekoliko, čini mi se, nivoa, na kojima je igranje članstva sa živcima elektorata prosto izluđujuće. počev od samog imidža vođe - vođa je nasmejan lik, prosto prepametan, vođa je spoznao sve opasnosti i stranputice egzistencije političara; neophodno je samo ugledati se na vođu i bezrezervno ga voleti, jer je vođa i sam put, istina i ljubav.

članstvo? članstvo je i samo prepametno - ono je pročitalo sva najnovija izdanja najboljih književnika, ono prati poslednje kritike u svetu kulture, nauku svi pridržavaju u malom prstu... oni su pametni, oni su bitni, oni su pozitivni, samo pozitivistički, tebra...

politički savet? kada bih nekako čak i progutao opisani, neshvatljivo infantilni pristup vođe i članstva, politički savet bi me potpuno dotukao... svi ti kosmički pametni i ozbiljni ljudi, hrabrosti i vizije nalik baumgartnerovoj, pogleda zagledanog u budućnost i mudrosti neizmerne, o vekovečnosti pričaju dalekoj... bez prava replike sagovornika, though, koji se ne daj bože ne slaže sa premudrim izgovorenim rečima. pripremljena je i odbrambena taktika. ti, sagovorniče, glup si kao noć i nebitan, ili si pripadnik neprijateljskog tabora koji presvetlom vođi od vajkada želi zlo. zato ćuti, glupi i nebitni. ono što ćeš reći nebitno je i malo, i beznačajno, spram znanja našeg presvetlog vožda i mudrosti nas praviteljstvujuščeg sovjeta oko nj...

 

da nisu čeda i drago, pomislio bih da je sekta nekakva...

images?q=tbn:ANd9GcSJJ-1s7dFD81Liz-2WkC7Q167aPq7uyZUsOel44tbEWENM7ZjVT1G0kw 

 



Komentari (72)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 22:49 01.11.2012

Ovo

po stilu, po rečniku, po konstrukicji - nije Drago.
Bar meni ne izgleda kao da jeste.
Ovo je priopćenje.
Bezpogovorno, očigledno.
Ali je interesantno da je Dragec o drugim strankama vazda bio spreman naširoko divaniti, bez ograda i bez kočnica.
Ne znam šta mu je sad desilo, sem ako nije neko naređenje odozgo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:02 01.11.2012

Re: Ovo

po stilu, po rečniku, po konstrukicji - nije Drago.


Garant nije.
schweppes92 schweppes92 23:04 01.11.2012

Re: Ovo

freehand
po stilu, po rečniku, po konstrukicji - nije Drago.

Odavno Drago nije Drago. Možda baš od onog trenutka od kad je kroz njega počeo da govori tuđi stil i konstrukcija. A to je već odavno. Iskreno se pitam, znajući o njemu sve što znam, da li je ikad i bio Drago. Možda samo onda kad se sentimentom govori o svojim drugarima, kad se napije pa "prasa" po blogu, kad se ne bavi onim u čemu uvek ispadne vrana - politikom.
freehand freehand 23:12 01.11.2012

Re: Ovo

schweppes92
freehand
po stilu, po rečniku, po konstrukicji - nije Drago.

Odavno Drago nije Drago. Možda baš od onog trenutka od kad je kroz njega počeo da govori tuđi stil i konstrukcija. A to je već odavno. Iskreno se pitam, znajući o njemu sve što znam, da li je ikad i bio Drago. Možda samo onda kad se sentimentom govori o svojim drugarima, kad se napije pa "prasa" po blogu, kad se ne bavi onim u čemu uvek ispadne vrana - politikom.

‚Ma ne bih ja o tome, kao što ne bih ni o trvenjima u LDP-u. Izgleda da je došlo vreme da se stranke presaberu, izbistre, da se proseje šoder, i to je, generalno, sasvim ok.
Ali sam kod Jelice ostavio komentar koji ishlapi, za tren, a koji je glasio, otprilikke:

"Ma jel ovo Mrs Milich haknula Dragoa?!"

Hoću reći - ovde je, izgleda, Dragec samo kanal komunikacije.
Jednosmerni.
schweppes92 schweppes92 23:18 01.11.2012

Re: Ovo

freehand
Hoću reći - ovde je, izgleda, Dragec samo kanal komunikacije.
Jednosmerni.

Hoću reći - jednosmerni kanal komunikacije je oduvek i bio.
Dragec je definisan vektorski - pravac je uvek isti , smer promeni naknadno, posle sranja u kojima učestvuje nošen svojom "proročanskom pameću".
Hansel Hansel 23:36 01.11.2012

Re: Ovo

Asocijativni tok: vektor - strelica - limeni petao na krovu.

Otrcana krajnja asocijacija (jedino nije zagarantovan uvek isti pravac ), ali - morao sam.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:44 01.11.2012

Re: Ovo

Ali je interesantno da je Dragec o drugim strankama vazda bio spreman naširoko divaniti, bez ograda i bez kočnica.

Da, ali nikada o onoj u kojoj je bio u Političkom savetu...svojoj. O njoj samo hvalospevno i sa razumevanjem. Tako da je ovo samo kontinuum.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:58 01.11.2012

Re: Ovo

Jelica Greganović

Da, ali nikada o onoj u kojoj je bio u Političkom savetu...svojoj. O njoj samo hvalospevno i sa razumevanjem. Tako da je ovo samo kontinuum.


ne mogu ovo da shvatim, koja je to potreba za shlihtom? mislim, cheda je moje generacija, a mi smo uglavnom zlatna berba, normalna ekipa, otvorena, i dosta nas je ostvarilo solidne karijere na zapadu. kako covek postize ovaj maloumni shliht, stvarno mi nije jasno.
freehand freehand 00:03 02.11.2012

Re: Ovo

a mi smo uglavnom zlatna berba, normalna ekipa, otvorena, i dosta nas je ostvarilo solidne karijere na zapadu.

Skromna, duševna a prepametna, koncentrat takoreći... Kakav bedak da nema ko da hvali?!
loader loader 01:57 02.11.2012

Re: Ovo

Ldp na tapetu.... ... Kritika čvrstog uma.
Nego, bre, to je jedna od srećnijih stranaka. Zašto? Jer je te sreće da ima i spoljašnju i unutrašnju cenzuru pri svom (s)kretanju ka idealnom.

Zamislimo tek kako bi bilo govoriti o VK i dss-u, i tamošnjoj manifestaciji ovih nevaljašnih staljino-čedinskih osobina

predatortz predatortz 09:36 02.11.2012

Re: Ovo

Ali je interesantno da je Dragec o drugim strankama vazda bio spreman naširoko divaniti, bez ograda i bez kočnica.
Ne znam šta mu je sad desilo, sem ako nije neko naređenje odozgo.


Šta bi od onakvog čoveka ?
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:06 02.11.2012

Re: Ovo


ne mogu ovo da shvatim, koja je to potreba za shlihtom?

Zar nije Čeda još uvek predsednik stranke u kojoj je Drago ordinirao i za koju je ovde pamfletirao?
Bonner Bonner 12:51 02.11.2012

Re: Ovo

freehand

po stilu, po rečniku, po konstrukicji - nije Drago.
Bar meni ne izgleda kao da jeste.
Ovo je priopćenje.
Bezpogovorno, očigledno.
Ali je interesantno da je Dragec o drugim strankama vazda bio spreman naširoko divaniti, bez ograda i bez kočnica.
Ne znam šta mu je sad desilo, sem ako nije neko naređenje odozgo.


Koga jednom kupe taj vise nikad nije svoj, ako je neko takav to uopste ikada i bio. Najcesce ne.

schweppes92 schweppes92 22:59 01.11.2012

Ko drukčije kaže ...

Drago jeste promenio nacionalni predznak, do neprepoznavanja, posle učešća u besramnostima u kojima je učestvovao (Mladić legenda ... i ostalo), ali svoju nedoraslost i egzibicionistički poriv da bude javno pametan i "na zadatku" nikad neće prevazići. I u pamflet-postu o LDP je dao poslednju reč!
Ko smo mi da komentarišemo ako je Čeda već rekao to što je rekao!
Davie Davie 19:42 03.11.2012

Re: Ko drukčije kaže ...

Sta znamo: znamo da je Drago bio ministar propagande RSK, direktor radija Knin, kum predsednika RSK, da mu je kum uhapsen u Bataji i da je (po nagovoru, cijem?)pristao da bude svedok na sudjenju Milosevicu, da Drago slobodno od 2002. putuje u Croaciju iako hrvatske vlasti sude cak i obicnim oficirima iz vojske RSK, da radi (poseduje?)u NVO, da je bivsi a razocarani clan DS, a danasnji idolopoklonik vodje LDP... takodje, je poznato da se razume u sve, da je o svemu onome sto se dogadjalo i dogadja govorio jos onomad ali da ga eto, niko nije slusao.

Tipican bivsi covek, blog mu dodje kao zamena za radio Knin...
m_tripko m_tripko 15:59 04.11.2012

Re: Ko drukčije kaže ...

Tipican bivsi covek, blog mu dodje kao zamena za radio Knin...



Da, ali zatvoriti za komentare onakav slihtarski blog, ocigledno napisan po Cedinom nalogu, je vrh
Davie Davie 16:53 04.11.2012

Re: Ko drukčije kaže ...

Ma dajte, ne verujem da je Jovanovic toliki samoljubac da je nalozio Dragecu da se blamira. Daleko verovatnije je da je Dragec sam istrcao da se ushlihta svom sefu, bar on ima dobrano iskustvo (jos od SKJ, pa preko shlihtanja Ratku Mladicu ovekovecenog na youtube-u) u tim (na ovim prostorima) visovrednovanim radnjama. Dragec, rudar
jedna_jelena jedna_jelena 23:29 05.11.2012

Re: Ko drukčije kaže ...

Davie


Tipican bivsi covek, blog mu dodje kao zamena za radio Knin...


Na osnovu ovoga dalo bi se zakljuciti da je Radio-Knin sluzio iskljucivo u propagandne svrhe. To nije tacno. Preko njih sam prvi put cula Ramba i to je bio samo pocetak. Ne znate kako se dolazilo do muzike, ne znate kako su se radili prilozi, ne znate sta je znacio nama koji smo ga slusali ni kako smo se snalazili. Ovakva generalizacija nije u redu.
z_bo z_bo 23:13 01.11.2012

Sloboda govora


Pa u kojoj to nasoj stranci postoji sloboda govora. Svaka stranka ima dozivotnog predsednika
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:22 01.11.2012

Re: Sloboda govora

u svakoj predsednik sam sebe bira i bira politbiro.
Kakve bre političke partije, sve su to interesne grupe i grupe za pritisak.
S obzirom da je to tako onda se u takvim organizacijama i ne može očekivati unutarstranačka demokratija iako se sve kao zovu demokratske.
Za sve njih je onaj demokratski centralizam u pok. SKJ bio još uvek nedostižni model demokratije.
freehand freehand 23:26 01.11.2012

Re: Sloboda govora

Za sve njih je onaj demokratski centralizam u pok. SKJ bio još uvek nedostižni model demokratije.

I ja bih u Statut partije i Ustav države uneo funkciju Doživotnog Predsednika, a i posle Njega On.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:42 01.11.2012

Re: Sloboda govora

Ko Pantelija.



A partijske pamflete obožavam prosto. Do imbecilnosti. Još kad se hrabro zatvore za komentarisanje. Model "A mene ako se neko seti za Dan Bezbednosti, seti..."
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:12 02.11.2012

Re: Sloboda govora

freehand
Za sve njih je onaj demokratski centralizam u pok. SKJ bio još uvek nedostižni model demokratije.

I ja bih u Statut partije i Ustav države uneo funkciju Doživotnog Predsednika, a i posle Njega On.

Da li ti je poznato kako je u praksi funkcionisao demokratski centralizam?
Kako tumačiš da je u onom sistemu koji se smatra centralistiki i diktatorski partijski život funkcionisao na demokratskim principima pa se birali delegati od mesne zajednice do kongresa, a ne kao sada ko navata više da glasaju za njega, i kako to da u nazovi demokratskim strankama funkcioniše strogi centralizam diktatorskog karaktera.
I ja bih u Statut partije i Ustav države uneo funkciju Doživotnog Predsednika, a i posle Njega On.

to je bila glupost i rezultat servilnosti poltrona koji su uz Njega hteli da zapravo očuvaju pozicije za sebe, a ovi sada nemaju ništa manje aspiracije.
Dovoljan je i dovoljno razočaravajući primer DS i LDP koje bi valjda trebalo da budu vodeće demokratske kada je u pitanju i unutarstranački demokratski život i izbori sa više kandidata..
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:23 02.11.2012

Re: Sloboda govora

Kako tumačiš da je u onom sistemu koji se smatra centralistiki i diktatorski partijski život funkcionisao na demokratskim principima pa se birali delegati od mesne zajednice do kongresa,


Tako sto se prvo napravi trijaza ko uopste moze da bude biran a onda se na neke kao sastanke i neke kao izbore dodje sa imenima koji su "tamo gde se to radi" vec izabrani a koji se onda na tim sastancima izvicu.

Mislim, komunisti i slobodni izbori...paz da ne bude.
freehand freehand 00:27 02.11.2012

Re: Sloboda govora

Da li ti je poznato kako je u praksi funkcionisao demokratski centralizam?

Da. Sve je bilo ok dok je u skladu sa Direktivom.
Kako tumačiš da je u onom sistemu koji se smatra centralistiki i diktatorski partijski život funkcionisao na demokratskim principima pa se birali delegati od mesne zajednice do kongresa, a ne kao sada ko navata više da glasaju za njega, i kako to da u nazovi demokratskim strankama funkcioniše strogi centralizam diktatorskog karaktera.

I sad u partijskim statutima pišu slične šarene laže i juhahahe.
to je bila glupost i rezultat servilnosti poltrona koji su uz Njega hteli da zapravo očuvaju pozicije za sebe, a ovi sada nemaju ništa manje aspiracije.

I onda o onim poltronima koji su nas sjebali za dvesta godina ne smemo ništa zbog ovih njihovih naslednika?
Karagaća, rekoh to kod Jeremije: diktatura se pravi na brzake, demokratija se decenijama i stotinama godina stvara i gaji.
A kad se seče i čupa kao što se to kod nas svako malo i redovno dešava - idiotski je nju kriviti za pogibelj i nesreću koje su proizvod upravo činjenice da je nema.

Milan Karagaća Milan Karagaća 00:33 02.11.2012

Re: Sloboda govora

hoochie coochie man
Kako tumačiš da je u onom sistemu koji se smatra centralistiki i diktatorski partijski život funkcionisao na demokratskim principima pa se birali delegati od mesne zajednice do kongresa,


Tako sto se prvo napravi trijaza ko uopste moze da bude biran a onda se na neke kao sastanke i neke kao izbore dodje sa imenima koji su "tamo gde se to radi" vec izabrani a koji se onda na tim sastancima izvicu.

Mislim, komunisti i slobodni izbori...paz da ne bude.

ynači ti si bio član te partije kada si lično prisustvovao i učestvovao u radu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:36 02.11.2012

Re: Sloboda govora

ynači ti si bio član te partije kada si lično prisustvovao i učestvovao u radu.


Ne nego, ti bi to trebao da znas, da bi neprijatelja pobedio moras ga poznavati.
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:38 02.11.2012

Re: Sloboda govora

Mislim, komunisti i slobodni izbori...paz da ne bude

govorimo o unutarstranačkim izborima pa ja samo konstatovah da ove današnje bez obzira što imaju prefiks demokratske u stvarnosti funkcionišu na strogo diktatorskim principima.Da ne govorimo o PR agencijama, lobističkim grupama, smeštanjima , nameštanjima, medijima idt štzBgd.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:43 02.11.2012

Re: Sloboda govora

govorimo o unutarstranačkim izborima pa ja samo konstatovah da ove današnje bez obzira što imaju prefiks demokratske u stvarnosti funkcionišu na strogo diktatorskim principima


Koliko god principi u danasnjim strankama bili nedemokratski oni su sigurno demokratskiji od komunistiskih tako da nije uputno njih pominjati kao pozitivan primer.
Od njih su svi bolji pa i ovi dansnji.
Danas bar mozes da napustis stranku i osnijes drugu ako ti se ne svidja u jednoj, a ni ubijanje partiskih drugova koji skrenu sa linije nije bas uobicajeno danas.
loader loader 02:05 02.11.2012

Re: Sloboda govora

ove današnje bez obzira što imaju prefiks demokratske u stvarnosti funkcionišu na strogo diktatorskim principima


sps i sns, pa i srs - nemaju taj nesrećni demo prefiks. I, onda, jasno je, funkcionišu na principima koji su zdravi.

predatortz predatortz 09:39 02.11.2012

Re: Sloboda govora

Da li ti je poznato kako je u praksi funkcionisao demokratski centralizam?
Kako tumačiš da je u onom sistemu koji se smatra centralistiki i diktatorski partijski život funkcionisao na demokratskim principima pa se birali delegati od mesne zajednice do kongresa, a ne kao sada ko navata više da glasaju za njega, i kako to da u nazovi demokratskim strankama funkcioniše strogi centralizam diktatorskog karaktera.


Zemljače,leba ti, objasni nam kako je za tog vakta funkcioniao unutarpartijski život u drugim političkim strankama ?
tyson tyson 10:00 02.11.2012

Re: Sloboda govora

Milan Karagaća
u svakoj predsednik sam sebe bira i bira politbiro.Kakve bre političke partije, sve su to interesne grupe i grupe za pritisak.S obzirom da je to tako onda se u takvim organizacijama i ne može očekivati unutarstranačka demokratija iako se sve kao zovu demokratske.Za sve njih je onaj demokratski centralizam u pok. SKJ bio još uvek nedostižni model demokratije.

Pa to; dole trula zapadna 'demokratija', živeo SKJ i zemlje narodne demokratije!

Evo ga još jedan.



tyson tyson 10:11 02.11.2012

Re: Sloboda govora

Da li ti je poznato kako je u praksi funkcionisao demokratski centralizam?
Kako tumačiš da je u onom sistemu koji se smatra centralistiki i diktatorski partijski život funkcionisao na demokratskim principima pa se birali delegati od mesne zajednice do kongresa,

A sloboda govora i kritike su vrcale na sve strane na tim demokratskim sastancima KPJ i SKJ; odluke su se donosile na osnovu netom završene diskusije, a kritike ama baš nikako nisu bile dogovarane i orkestrirane, od mesne zajednice do kongresa. I ko se zajebo pa zaista pomislio da može slobodno da govori na tim demokratskim sastacima nije uopšte bivao počišćen gvozdenom metlom iz fundamenta, za primer drugim naivnim budalama a i onima koji su znali da je sve to jedna velika farsa i da članstvo služi samo da bi se pospešila sopstvena karijera i došlo do običnim smrtnicima mahom nedostupnih privilegija.

Pa se posle pitamo odakle potiče isti takav manir kod današnjih stranačkih lidera... Sve je to ispod istog komesarskog šinjela ispuzalo.

I samo da se zna, čisto da još jedan zadatak ne bude ispunjen baš bez ikakvih problema - i te kako po današnjim demokratskim strankama ima i mislećih ljudi, od mesnih odbora do kongresa, i žučnih rasprava i kritike bez posledica, i nebrojenih primera da se ide uz nos vrhu stranaka. Kao što naravno ima i suprotnih primera onoliko.





Jelica Greganović Jelica Greganović 11:08 02.11.2012

Re: Sloboda govora

Danas bar mozes da napustis stranku i osnijes drugu ako ti se ne svidja u jednoj, a ni ubijanje partiskih drugova koji skrenu sa linije nije bas uobicajeno danas.

Ali danas nema više besplatnih, ostrvskih letovanja za skrenute...višegodišnjih.
tetris tetris 14:55 02.11.2012

Re: Sloboda govora

Nece biti da nema. Goran Knezevic (sadasnji SNS ministar, a prethodni DS gradonacelnik) provede preko godinu u pritvoru sto je skrenuo sa vodjinog puta
dragan7557 dragan7557 11:00 03.11.2012

Re: Sloboda govora

Milan Karagaća:
to je bila glupost i rezultat servilnosti poltrona koji su uz Njega hteli da zapravo očuvaju pozicije za sebe, a ovi sada nemaju ništa manje aspiracije.

Ništa manja glupost nego ustoličiti Kralja/icu doživotno, što se u Jengleskoj i drugde naziva demokratijom.

cerski
cthulhu.s_ninja cthulhu.s_ninja 14:35 06.11.2012

Re: Sloboda govora

Ne bih se zakleo da nam ostrvsko letovaliste za ove sto "otvaraju" tendere i uvode BusPlus, ne bi trebalo ... mozda ipak da ih posaljemo na Great Pacific Garbadge patch u Tihim okeanu. GO je bio preblizu pa su doplivali nekako nazad
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:38 02.11.2012

Čedomir

Srđan Fuchs
čeda očito ima težak problem da dopusti da se ljudi oko njega slobodno izražavaju, ne znam stvarno da li je to do njega kao osobe, ili ima nekakav krug komunjarskih mrakusa oko sebe koji mu forsiraju taj staljinistički imidž?


Čini se da je do osobe, bar tako tvrdi njegov profesor Prokić, a on ga valjda dobro poznaje i kao studenta i kao političara:

"Naš lider ne ume da komunicira, pa saradnje u nekom naročitom obliku nikada nije ni bilo. Ili držiš govore, Čedomire, ili gledaš u telefon dok drugi govore....
...LDP sve u svemu nema neki naročiti potencijal za povećanje biračkog tela. Najveća prepreka za to je sam lider stranke, koji je i dalje društveno nepoželjna osoba – iako smo se svi mi upeli da tokom svih tih godina od njega napravimo modernog evropskog političara. Njegova bahatost je ipak obesmislila sve takve naše pokušaje."

Sticajem okolnosti ponekad sretnem lidera LDP na ulici. Uvek je namrgođen, gleda u neku neodređenu tačku i ne primećuje ljude oko sebe.
Nekoliko puta sam sreo i pok. Đinđića, u vreme dok je bio premijer. Uvek je bio vedrog lica, osmehivao se, pozdravljao slučajne prolaznike, zastajkivao i izmenio po koju reč sa njima.

Nije teško zaključiti koji je od ove dvojice paradigma modernog evropskog političara.

cthulhu.s_ninja cthulhu.s_ninja 14:38 06.11.2012

Re: Čedomir

Umeo je i da slusa tada...dok su ga pok. Zoran i premijer u pokusaju Panic vodali po prvom studentskom protestu i ispijali viskije drzao je pognutu glacvu i slusao starije. Govorio samo kad mu se obrate....E dobra stara vremena
jinks jinks 09:48 02.11.2012

...

ono je pročitalo sva najnovija izdanja najboljih književnika, ono prati poslednje kritike u svetu kulture, nauku svi pridržavaju u malom prstu... oni su pametni, oni su bitni, oni su pozitivni, samo pozitivistički,

Čini mi se da se u osnovi priče nalazi potpuno drugačiji diskurs. Naime, zar se čitav kako kažete pokret ne vrti o ko jednog nerealizovanog dramaturga, i zar čitav kontekst nije postavljen tako da ustvari nije ni bitno da li jeste ili niste mediokritet, već da je važno da li ste na usluzi pravim ljudima.

Jer možda će neko drugi iz slične ili uporedive branše (što znači profesionalno po svoj prilici mnogo više realizovan) pomisliti: "pa kada je nekome kao g. Jovanović od određenih priuštena kuća na Dedinju, valjda će se i za mene naći ponešto".
tyson tyson 09:58 02.11.2012

Družba je družba, al'....

taman sam se obradovao kada je drago konačno postavio post o ldp-u, kada se konačno stekla šansa da razgovaramo o slabostima ove opozicione stranke, kada je tamo a ono međutim?

čega se plaše ljudi iz ldp?

čeda mesija, ili smrt?

stvarno mi je jadno da ljudi iz ldp imaju ovakav strah od kritike...

Haha, čuj "da nije Drago pomislio bih ovo-ono!". Šta tu ima da se pomisli? Do sada su ga i vrapci na grani upoznali. Na blogu B92 po zadatku, u LDP po zadatku. Još jedan od armije Aleksi Žunića srpske politike kojima su termini 'zadatak' i 'izveštaj' deo svakodnevnog rečnika.

Pa nije se on uplašio kritike, nego se usrao* za svoje dupe*, da ne napravi neko sranje* 'iz najbolje namere'. Ovako je kao pravi poslušnik - al' na siguricu, čemu rizik - objavio telegram iz Moskve, odradio zadatak, i može na belom konju kao Peko Dapčević da ujaše u Centralu.

A odbori LDP po šumama i gorama će sada na sastancima da razrađuju njegov članak.


predatortz predatortz 10:01 02.11.2012

Re: Družba je družba, al'....

tyson


freehand freehand 10:07 02.11.2012

Re: Družba je družba, al'....

A odbori LDP po šumama i gorama će sada na sastancima da razrađuju njegov članak

E moj omladinac... Teze i članci se prorađuju.
tyson tyson 11:39 02.11.2012

Re: Družba je družba, al'....

E moj omladinac... Teze i članci se prorađuju.


Priznajem grešku i tumačim je kao sopstvenu slabost, uzrokovanu nedovoljnom pažnjom na partijskim sastancima i zaostajanjem u praćenju napredne literature.

Ipak, nemojte biti kruti u stavu prema meni, drugovi! Obećavam daleko veću budnost i aktivnije učešće u budućim diskusijama.

Ako treba, napisaću i članak za "Borbu".


stopalo stopalo 12:47 02.11.2012

Re: Družba je družba, al'....

freehand

E moj omladinac... Teze i članci se prorađuju.


kako bese?

ustade grujo i dopuni engelsa
Biljana 77 Biljana 77 12:07 02.11.2012

ldp i sloboda govora

ldp i sloboda govora? Idi bre Srđane.. U teoriji književnosti ta se stilska figura zove oksimoron.
predatortz predatortz 12:12 02.11.2012

Re: ldp i sloboda govora

Biljana 77
ldp i sloboda govora? Idi bre Srđane.. U teoriji književnosti ta se stilska figura zove oksimoron.


Za književnost ne znam, što reče neko od kolega ja sam banderaš, ali izem ti slobode koje su oličene u liku i delu Jova Kapičića!
Biljana 77 Biljana 77 12:32 02.11.2012

Re: ldp i sloboda govora

izem ti slobode koje su oličene u liku i delu Jova Kapičića!

Lako je njemu da slobodari, on se svojih političkih protivnka davno rešio. Očas posla. Nadam se da mlađahni Čedomir ne prima od njega instrukcije kako da se ophodi sa nepodobnima, mislim ipak bi mi bilo žao prase (ako nekad postane nepodobna... što nije mnogo verovatno, kad razmislim).
predatortz predatortz 12:37 02.11.2012

Re: ldp i sloboda govora

ipak bi mi bilo žao prase (ako nekad postane nepodobna... što nije mnogo verovatno, kad razmislim).


Preživela bi prasa, ne boj se.
Cenim da bi pre bila sa naoružane strane streljačkog stroja...
tyson tyson 13:42 02.11.2012

Re: ldp i sloboda govora

Biljana 77
izem ti slobode koje su oličene u liku i delu Jova Kapičića!
Lako je njemu da slobodari, on se svojih političkih protivnka davno rešio. Očas posla. Nadam se da mlađahni Čedomir ne prima od njega instrukcije kako da se ophodi sa nepodobnima, mislim ipak bi mi bilo žao prase

A što bi Jovo Prasu?
Pa njih dvojica iz iste firme dolaze.



Biljana 77 Biljana 77 13:50 02.11.2012

Re: ldp i sloboda govora

A što bi Jovo Prasu?
Pa njih dvojica iz iste firme dolaze.

Pazi, kod čika Jove nije bilo naši/njihovi. Jer čas se ispostavi da su naši bili njihovi, a onda u najmanju ruku mora da se prevaspitaju po ostrvlju.
mara92 mara92 22:27 04.11.2012

Re: ldp i sloboda govora

Ех, да Јово узмогне, радо би он још крви пустио...још понеки станчић-салонац ослободио...
draft.dodger draft.dodger 12:33 02.11.2012

ČLANSTVO I JEDINSTVO...

Srđan Fuchs
članstvo? članstvo je i samo prepametno - ono je pročitalo sva najnovija izdanja najboljih književnika, ono prati poslednje kritike u svetu kulture, nauku svi pridržavaju u malom prstu... oni su pametni, oni su bitni, oni su pozitivni, samo pozitivistički, tebra...

g.radicevic g.radicevic 12:50 02.11.2012

kako je Čeda

postao Velja



Biljana 77 Biljana 77 12:53 02.11.2012

kako je Čeda postao Velja

g.radicevic


Bonner Bonner 13:00 02.11.2012

Bla, bla i bla

Srđan Fuchs

čeda očito ima težak problem da dopusti da se ljudi oko njega slobodno izražavaju ...


Cedomirov dodir sa politikom je odvajkada bio najvecim delom preko novcanika i par izlizanih opstih fraza i poklica, od onog "Pred ...tu setnju braco i sestre Pomaze Bog!" do ovog poslednjeg "Narodu treba da se saopsti istina, preporod, modernizacija", bla, bla, bla.

Tako da ozbiljna diskusija i politika u ldp-u nikada nisu bili moguci, bar mi sa bloga to dobro znamo od samih pocetaka i prapocetaka agitovanja ovde.

Cisto politikanstvo i demagogija. A pun dzep.

koksy koksy 14:30 02.11.2012

dobar dan

opet ste našli da podmuklo opanjkavate dragona ko da vas je, božemioprosti, sve mučki banov'o.

odbi' od moralne vertikale bando!
freehand freehand 16:00 02.11.2012

Re: dobar dan

opet ste našli da podmuklo opanjkavate dragona ko da vas je, božemioprosti, sve mučki banov'o.

Pa el nije? Čoveče - blogocid!
makotonagano makotonagano 15:11 02.11.2012

ČEDOMIR JOVANOVIĆ

Mislim da se je jedno veliko stigmatično razmišljanje, oko LDP-a, u opšte razvilo u startu kada se Miloševićev režim morao obarati "oružijem" koje je i on sám (S.M) koristio. Tu je gdin. Jovanović, sada lider LDP-a dobio "etiketu": "narkoman", "čovek iz šilerove", "mafijaš", "tajkun"... Ko je čitao njegovu knjigu, zna koliko su zapravo on i, vizionar moderne Srbije Dr. Zoran Djindjić, bili bliski, i koliko je i onda Drašković bio današnji "mali Sloba", koji je bio uvek onaj "teg na vagi" koji će da prevagne da li će biti ovako ili onako. Elem, da se vartim k gdinu. Ćedomiru.

- Ono što koči LDP - jeste (moje misli) "ono što je Čedomir radio zarad opšteg, koštalo(a) sada jednu stranku - LDP". Jovanović je onaj koji je "markiran", i koji je nekakav "taboo" u ovoj državi.
- Jad i beda ovog naroda, Srbije, jeste što afinitet, simpatisanje, ili pak članstvo u LDP-u bi značilo da ste Vi: "narkoman", "tajkun", "sumnjivo lice"... Sve to, jer je Čedomir išao putem "cilj opravdava sredstvo". [b]On nije birao sredstvo, samo da se završi "Miloševićeva era"[/b] - era u kojoj su moji vršnjaci odrastali, gde bi majka sa dva fakulteta morala da švercuje duvan da bi preživeli - i kada bi donela čokoladice, mi bi se obradovali kao da je donela kakav džip, ili pokretnu kuću. Što je i bio trenutak kada sam prvi put video majku da plače - plače od muke što se deca raduju...o, tako raduju - čokoladicama.

Meni je apsolutno gadljivo ovo društvo generalno, u kome svi imamo PRAVO da osuđujemo, bez ikakvih osnovanih dokaza ili bilo čega drugog - već fraze "Čeda narkoman" postaju svakodnevnica moderne, evropske Srbije.

Ukoliko je cena, da se jedan čovek sloni- zarad liberalno demokratskog društva ja sam za; iako smatram da je Čedomir Jovanović samo "žrtveno jagnje", koje mora biti žrtvovano "zarad višeg dobrog".

vođa je nasmejan lik, prosto prepametan, vođa je spoznao sve opasnosti i stranputice egzistencije političara; neophodno je samo ugledati se na vođu i bezrezervno ga voleti, jer je vođa i sam put, istina i ljubav.


S ovim ne mogu da se složim, iako je rečenica "tu i tamo" na mestu. Čedomir ne želi da ON bude vođa, on samo predstavlja one za koje misli da treba da budu vođe i vođeni.
- Da je "spoznao sve opasnosti i stranputnice egzistencije političara" ne bi bio sada na udaru medija, svih... I onih "demokratskih" i onih "manje demokratskijih".

freehand
po stilu, po rečniku, po konstrukicji - nije Drago.


- Naravno da nije. To je ono što Čedomir ima, a to je KIČMA. Drago, je postao, nažalost (po meni) beskičmenjak tipa onog "koji je spoznao sve stranputice egzistencije jednog političara". Čedomir, nije svetac, ali jeste onaj koji je svoj ceo život posvetio borbi za liberalnu, "otvorenu", modernu, Srbiju - gde "gladnih" i "žednih" moći - neće biti, već će kao "preventiva" tako nečemu biti dobra socijalna karta stanovnika Srbije.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 16:05 02.11.2012

Re: ČEDOMIR JOVANOVIĆ

makotonagano
Naravno da nije. To je ono što Čedomir ima, a to je KIČMA. Drago, je postao, nažalost (po meni) beskičmenjak tipa onog "koji je spoznao sve stranputice egzistencije jednog političara". Čedomir, nije svetac, ali jeste onaj koji je svoj ceo život posvetio borbi za liberalnu, "otvorenu", modernu, Srbiju - gde "gladnih" i "žednih" moći - neće biti, već će kao "preventiva" tako nečemu biti dobra socijalna karta stanovnika Srbije.


Dakle, ovo ne može da napiše neko ko ima bilo kakvo iskustvo i znanje u vezi sa Srbijom, politikom.
Mnoge ovakve mlade ljude je Čeda prevario.
Znajući Čedu iz vremena kad je počinjao karijeru, kad je studirao i kad je naglo diplomirao, a tada se neki blogeri išli u osnovnu školu, i znajući ga iz sadašnjeg vremena kažem vam sledeće:
.
Mora da se kaže da je Čeda odavno u EU. Pre svega po svojim misterioznim primanjima, skupim odelima, skupim vinima, skupim letovanjima i zimovanjima, jasnom biografijom prljavih ruku. Povezivati njega i socijalnu kartu stanovnika Srbije je tragikomično.
Nadam se da vas nisam razočaraa i na vreme vas upozoravam (ako je tačno da ste 1990. godište) da se čuvate zaletanja i verovanja slatkorečivim i prevrtljivim i lažljivim političarima.
omega68 omega68 17:13 02.11.2012

Re: ČEDOMIR JOVANOVIĆ

i na vreme vas upozoravam (ako je tačno da ste 1990. godište) da se čuvate zaletanja i verovanja slatkorečivim i prevrtljivim i lažljivim političarima.


+1
Iz iskustva.
Srdžo, preporuka.Samo ovaj put
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 21:20 02.11.2012

Re: ČEDOMIR JOVANOVIĆ

Mnoge ovakve mlade ljude je Čeda prevario.


Ali lepota zivota i jeste u tome da prevareni imaju mogucnost da glasaju za nekog drugog, pa tako svake cetiri godine. Dok traje zivot, naravno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:34 02.11.2012

Re: ČEDOMIR JOVANOVIĆ

makotonagano,
Jedan do kraja iskren i do kraja dobroanmeran savet (pa ti vidi sta ces s njim, razmisli o njemu ili ga odmah zaboravi)


Cuvaj se ovakvih stvari:

Čedomir ne želi

Mnogo blizu idolopoklonstva.

Niko od nas ne zna sta onaj drugi zeli ili ne zeli.
Posebno bih, da sam na tvom mestu, bio oprezan kad su Cedine zelje u pitanju.

Moglo bi se jos o tvom komentaru, recimo
na koliko su zapravo on i, vizionar moderne Srbije Dr. Zoran Djindjić, bili bliski


Tacno ali to jos nista ne znaci.
Mnogi su dobri dok imaju nekog ko ce umesto njih misliti, ili makar odlucivati,a kad sami preuzmu dizgine sve ode dodjvola.

Moglo bi se jos stosta ali mislim da je ipak najbitnije da piriapzis da ne skliznes u obozavatelje lika (delo tada postaje nevazno)
mara92 mara92 22:40 04.11.2012

Re: ČEDOMIR JOVANOVIĆ

Ух, ух...
Јеси ли сигуран?
Уколико си 1990. годиште, стварно не можеш да причаш о томе шта је и ко је Ч.Ј.
Знаш, има нас који смо можда били близу, гледали уживо, видели много оног што ти ниси..
Не замерам ти, али што рекоше колеге блогери, буди опрезан, крајње опрезан.
makotonagano
Čedomir išao putem "cilj opravdava sredstvo".[/i]
[b]On nije birao sredstvo, samo da se završi "Miloševićeva era"[/b]

Не, циљ не оправдава средство. Запамти то.
Друго, немој да му придајеш значај и улогу коју није имао. Слободана Милошевића оборили су грађанке и грађани Србије (ако ми не верујеш, баци поглед на Јутјуб са снимцима од 5.10.2000.)
blogov_kolac blogov_kolac 22:18 02.11.2012

kuda plovi ovaj brod?

današnja vest
...Istraživali smo i kakvo je danas poverenje u naše političare, kako u one na vlasti, tako i u one koji su u opoziciji. Uz ocenjivanje, kao u školi, od jedan do pet, nema odličnih. Vrlo dobri su Aleksandar Vučić sa ocenom 3,6 i Tomislav Nikolić sa 3,5, dobri su Ivica Dačić 3,4, Dragan Đilas 3,3 i Boris Tadić 2,8. Tadiću je, prema ovom istraživanju, po podršci najbliži Vojilsav Koštunica, sa ocenom 2,7, dok je Čedomir Jovanović, lider LDP-a, po popularnosti na najnižem mestu s ocenom 2,2...
Sada kada je Veliki diktator Boris Tadic konacno zbacen zdruzenom akcijom glasaca i neglasaca (i to uprkos NEVIDJENOJ izbornoj kradji koju je sprovodio), a zatim i politicki kastriran od strane uspesnih & sposobnih u sopstvenoj stranci, a zli i nasilni separatista Nenad Canak konacno politicki neutralisan - najveci preostali problem nase unutrasnjepoliticke scene svakako je Cedomir Jovanovic.

Svakako.

Bonner Bonner 12:58 03.11.2012

Re: kuda plovi ovaj brod?

blogov_kolac

Sada kada je Veliki diktator Boris Tadic konacno zbacen zdruzenom akcijom glasaca i neglasaca (i to uprkos NEVIDJENOJ izbornoj kradji koju je sprovodio), a zatim i politicki kastriran od strane uspesnih & sposobnih u sopstvenoj stranci, a zli i nasilni separatista Nenad Canak konacno politicki neutralisan - najveci preostali problem nase unutrasnjepoliticke scene svakako je Cedomir Jovanovic.

Svakako.



I sad ce celokupan zivot da stane i mi cemo svi zajedno da nestanemo povlacenjem Canka, Cede i Tadica iz politickog zivota zemlje?! Znaci potop.

Svakako ne.

blogov_kolac blogov_kolac 16:59 03.11.2012

Re: kuda plovi ovaj brod?

Bonner
I sad ce celokupan zivot da stane i mi cemo svi zajedno da nestanemo povlacenjem Canka, Cede i Tadica iz politickog zivota zemlje?! Znaci potop.

Svakako ne.
Nece se nista desiti. Nece se nista desiti niti desavati.

Ali bas to je problem sa zemljama gde su cvrstorukasi uspeli efikasno da uguse i neutralisu svaki ozbiljniji pokusaj vodjenja ili makar propagiranja sustinski drugacije politike, ili ozbiljno i glasno ukazivanje na propuste i greske vlastodrzaca.

U bratskoj Belorusiji naprimer, vec oko dve decenije postoji takoreci saborno jedinstvo izmedju Vodje, vlade, parlamenta, Sluzbe i drzavnih medija. Opozicija postoji, ali je satanizovana, rascepkana, stigmatizovana, marginalizovana, kriminalizovana i proganjana. U takvom stanju bi bila i u svakoj drugoj zemlji gde se opozicija dozivljava kao unutrasnji neprijatelj, postoji decenijama uhodavan cudovisni represivni aparat, i sistematsko trovanje citavog naroda u pravcu paranoje i ksenofobije.

I tako je i na zadnjim predsednickim izborima Lukasenko dobio oko 80% glasova, a na zadnjim parlamentarnim "njegovi" preko 70% (uz izborni sistem koji to pretvara u 100%, bez ikakvog institucionalizovanog disonantnog glasa). Naravno, ne sumnjam da mnoge srBske patriJote imaju mnogo jednostavnije objasnjenje za sve ovo (Lukasenko je "najbolji" i "najuspesniji" evropski politicar pa zato i ima ubedljivo najbolje rezultate).

Ako je to tvoj politicki ideal, moj nije svakako. Uz svih svojih zilion nedostataka, Cedomir Jovanovic (tacnije LDP) je u institucijalizovanom smislu trenutno najglasniji i najkoncizniji kriticar katastrofalne vlasti koju imamo, sto je prirodno mesto koje je rezervisano za Demokratsku stranku, ali ona odbija da ga prihvati i cini se da je na putu da je preuzmu ljudi sistema.

Ko u ovom i ovakvom momentu nece da im pomaze - neka im ne smeta u obavljanju izuzetno korisne drustvene delatnosti kojom su trenutno zaokupljeni. I najbolja vlast bez ikakve kritike i opozicije brzo mutira u negativnom smeru, a kamoli ovakva sto se vec u startu grba rodila.
Bonner Bonner 19:00 03.11.2012

Re: kuda plovi ovaj brod?

blogov_kolac

... Cedomir Jovanovic (tacnije LDP) ...


Lukasenko (tacnije Belorusija)


Hvala, molim, dovidjenja.

Decko, knjige u sake i malo vise samopostovanja. Tek onda mozemo da razgovaramo i diskutujemo.

blogov_kolac blogov_kolac 22:02 03.11.2012

Re: kuda plovi ovaj brod?

Bonner
blogov_kolac

... Cedomir Jovanovic (tacnije LDP) ...


Lukasenko (tacnije Belorusija)


Hvala, molim, dovidjenja.

Decko, knjige u sake i malo vise samopostovanja. Tek onda mozemo da razgovaramo i diskutujemo.


Ne razumem sta cu ti ja za razgovor i diskusiju?!?
Ocigledno si vise nego dovoljan sam sebi.
Bonner Bonner 23:14 03.11.2012

Re: kuda plovi ovaj brod?

blogov_kolac

Ne razumem sta cu ti ja za razgovor i diskusiju?!?
Ocigledno si vise nego dovoljan sam sebi.


Nisam ja sam sebi dovoljan nego je tvoj nivo, u svakom pogledu, nedovoljan da bih ja sa tobom razgovarao i diskutovao.

Over and out.

laku noc
mlinarslavko mlinarslavko 21:54 04.11.2012

LDP radnici

Silos Kovin devedesetih, vecina u SPS-u.
Silos Kovin ove godine, odjedanput se jedan broj radnika predomislio i uclanio u LDP.

Normalno, bili su "zamoljeni" niko ih nije prisilo, isto kao i u vreme vladavine SPS-a.

Pogodite ko je kupio silos?

Posle se Blogov_k i ostali ljubitelji "odraslih i zrelih" glasaca cude zasto ozbiljne i vredne gradjane ove zemlje ne intresuje glasanje.

I ne, nije do radnika, kad je vlasnik bila drzava odnosno SPS, krivi su bili radnici, posto je to bila nedemokratska i diktatorska partija, sad je direktni krivac LDP posto se zalaze za demokratiju, a ponasa se diktatorski. To je i najveci problem od 5. oktobra.
omega68 omega68 17:31 05.11.2012

Re: LDP radnici

A dobra mu je i ona Levickaja ... ili tako nekako.
Mislim da mu je politička karijera na kraju
Edit
Lavinskaja

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana