Shta se to uradilo?

angie RSS / 07.02.2008. u 00:19

Jer nismo valjda mi krivi, ovako izuzetni i nebeski.

Mislim, shta sad kad smo dovde stigli, a josh uvek nespremni na otreznjenje i delanje?

Glavno da smo slavili neshto kao pobedu, zvonio alarm onoliko, zvuk bio za uzbunu visokog stepena upozorenja, a mi shvatili kao ovacije.

U zemlji chuda gde se kopaju jame umesto temelja.

Gde je kolevka znachajnija od bebe.

Gde policijom moze da rukovodi neko sa kriminalnim dosjeom.

Gde nauku predstavlja neko ko je negira u korist Boga.

Gde su legalizovani tajkuni oni koji su zemlju pokrali.

Gde ljdska prava nemaju zakonsku podrshku.

Gde ministar moze da bude velja.

Gde toma moze da dobije onoliku podrshku iako predstvlja stranku koja je donela toliko zla.

Gde su ratni zlochinci zashticeni heroji.

Gde se osobe sumnjivih kvaliteta proglashavju umetnicama i reformatorkama.

Gde vlada ikonografija prostakluka i primitivizma.

Gde ubistva ostaju nerazjashnjena.

Gde mira markovic dobija da pishe kolumnu.

Gde politichari zamishljaju da rukovode igrom eventualnog pripajanja Evrope zemlji- ako bash ta Evropa ispuni sve zahteve u datom trenutku izuzetnog raspolozenja nashih, pa da im uchinimo.

Mislim, shta to josh treba da se desi- a vec nije i onoliko je strashno?

Je l ima neko da pochisti i pospremi, da stvari stavi tamo gde treba, pa da krenemo polako i mi da se bavimo zivotom, l da izadjemo na sledecoj, ako vec nije ideja da se negde i stigne.

Niz slobodno popunite sami- mrzelo me da toliko kucam neshto shto svi znaju, a prave se da je drugachije.

 



Komentari (106)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

margos margos 00:26 07.02.2008

Pozdrav:)))

Samo da te pozdravim, onda da se umijem i uključim mozak, pa pročitam iznova:)))
margos margos 00:30 07.02.2008

je l' vidiš

da nije istina... lepo čovek kaže:)
angie angie 01:20 07.02.2008

Re: je l' vidiš

da nije istina... lepo čovek kaže:)



ja i tvrdim da oni shto relativizuju sve znaju i ne treba im otvarati ochi- njima tako odgovara!
margos margos 02:30 07.02.2008

Procesi...

angie
ja i tvrdim da oni shto relativizuju sve znaju i ne treba im otvarati ochi- njima tako odgovara!

Proces relativizacije je ovde godinama potpomagan novcem (kupovinom) i ubistvima + hleba i igara.
Tako je i ovaj put! Plaćen je ovaj status quo i svi oni su zadovoljni - i radikali i demokrate - ako ta podela uopšte postoji sem iz marketinških i finansijskih razloga.

Negde sam najbliža razmišljanju Dragana Vujanovića.
Puknem na neku glupost, pa se brže bolje saberem. Puknuta nikom ne valjam, ni sebi ni drugima.

Poslednje takvo bljak iskustvo sam doživela kad sam pre neki dan kupila knjižicu 'Pravoslavni Katihizis', izdavač 'Hrišćanska misao' (Beograd, 2003) i videla Uređivački savet:
Mitropolit Amfilohije Radović
Episkop Atanasije Jeftić
Akademik Matija Bećković
Prof. dr. Dragoljub Živojinović
Prof. dr. Vojislav Koštunica
Prof. dr. Predrag Ristić
Dr Mirko S. Marković

Dosta mi je samo da pomislim na dvehiljadetreću...
angie angie 02:33 07.02.2008

Re: Procesi...

Mitropolit Amfilohije Radović
Episkop Atanasije Jeftić
Akademik Matija Bećković
Prof. dr. Dragoljub Živojinović
Prof. dr. Vojislav Koštunica
Prof. dr. Predrag Ristić
Dr Mirko S. Marković



koja ekipa!
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 08:45 07.02.2008

Re: Pozdrav:)))

Angie, daj molim te link za youtube, neće po običaju da mi otvori.
Hvala.
I da ne zaboravim - preporuka.
Unfuckable Unfuckable 09:40 07.02.2008

Re: Procesi...

nedostaje Momo Kapor Nogo Crnčević Đogo
angie angie 16:32 07.02.2008

Re: Pozdrav:)))

link za krajshicku


hvala-pozzz
nemanjag nemanjag 00:48 07.02.2008

bla bla u nedogled...

jeste, mozemo do ujutru da kucamo, kao sto ovaj moze do ujutru da prica... apatija i nervoza/bes se konstantno smenjuju... i kako se onda to zove..?
ivana23 ivana23 00:56 07.02.2008

Urusavanje

nemanjag nemanjag 01:19 07.02.2008

Re: bla bla u nedogled...

... a u stvari i ceo tekst bloga je suvisan... dovoljan je samo naslov, jako mi se dopada...
angie angie 01:21 07.02.2008

Re: Urusavanje

ivana, hvala za ilustraciju- to je TO!
nestorijanac nestorijanac 00:54 07.02.2008

Tamo gde je

demokratski potencijal aktuelizovao grdne kradje i korupciju....
ceda_urosevic ceda_urosevic 00:58 07.02.2008

Na ovome?...

nije istina!
Alava Alava 12:12 08.02.2008

Re: Na ovome?...

ceda_urosevic
nije istina!



Ti kao onaj "Na ovome svetu sto se desava to nije istina, propagadanda, sto vecina kazu - nije istina!" :))))))
Poz!
angie angie 14:57 08.02.2008

Re: Na ovome?...

pa Alava-teshko je i poverovati.
Alava Alava 18:47 08.02.2008

Re: Na ovome?...

angie
pa Alava-teshko je i poverovati.


Ma ja se samo našalila sa svojim drugom Čedom. Pozdrav svima koliko vas ima :)))))
angie angie 01:18 07.02.2008

a domacice su pozurile kuci

da sa svojom porodocim proslave uz bogatu trepzu!

mesleeem!

nemanjag nemanjag 01:23 07.02.2008

Re: a domacice su pozurile kuci

a ste videli facu kad krenu da pevaju kostunici..?
soundtrack govori sve - mesecina i kajli...
angie angie 01:41 07.02.2008

Re: a domacice su pozurile kuci

"toliko sam srecna- nemam rechi!"
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 01:35 07.02.2008

Trajaće ovo...

Pozdrav, Angie.. Neće se još skoro završiti ova faza permanentnog trošenja naših ličnih resursa od strane... Ovi mangupi će oko Kosova napraviti takvu šemu, da će ono još godinama da im obezbeđuje prisustvo na našoj dnevnoj sceni. Zato načinimo jednu novu, rezervnu particiju na svom hard-disku, rezervisanu samo za normalne misli i normalne slike. Eto.. Da se ne zaluđujemo. :)))
angie angie 01:41 07.02.2008

ne znam da li znate,

da je radosh ljushic primio od anfilohija orden Svetog Save drugog stepena za svoj doprinos- bahatost,arogantnost, primitivnost, nacionalizam, prekrajanje istorije....
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 01:57 07.02.2008

Trajaće ovo... ne znam da li znate da je..

Angie: "Ne znam da li znate da je Radosh ...?

Ne znam. Ali to je kao da ste mi rekli - "ne znam da li znate da u žabokrečinjavoj vodi ima žaba..." Dakle, baš ni malo nisam iznenađen. Savršenom spoljašnjom smirenošću primam tu bljutavu obavest. Kako ste je vi primili? Sekiracija?
angie angie 01:59 07.02.2008

Re: ne znam da li znate,

Kako ste je vi primili? Sekiracija?


uklapa se-koshtunije je etabliro najgori moguci kadar do sada, meni samo gadno shto to nikom ne smeta- na primer slavljenicima preko kojih on sve i sprovodi.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 02:03 07.02.2008

Trajaće ovo... ne znam da li znate da je..

Kaze jedan danas, na radiju: "Dobili smo novog premijera - Slobunicu !"
AlexDunja AlexDunja 10:45 07.02.2008

Re: Trajaće ovo...

Zato načinimo jednu novu, rezervnu particiju na svom hard-disku, rezervisanu samo za normalne misli i normalne slike. Eto.. Da se ne zaluđujemo. :)))

meni se cini kao jedino resenje.
ali jadno.
Dolybell Dolybell 09:46 16.02.2008

Re: ne znam da li znate,


Ne, nisam znala. Hvala na informaciji. Ne stižem da pratim i ordevlje koje se dodeljuje....

Šta ćes, za toliki trud i rad, zaslužio je, što jes - jes! Treba znati istoriju, da bi mogao da je prekrojiš, izbaciš ono
što ti ne ide u prilog, svesno govoriš neistinu, unosiš zabunu. Nije to lako.

A to što mu crkva dodeli orden i to preko, da izvineš na izrazu, Amfilohija (koliko sam razumela)
- nije mu nešto čime bi se istoričar trebalo da hvali i ponosi.
Da je po profesiji pravi istoričar (a ne folirant) nikada taj orden ne bi primio, pa iako je orden Sv. Sav(l)a II reda.
Istoričari ne primaju ordenje od Crkava, jer su dužni da pišu istorijsku istinu, a ne ono što bilo kojoj Crkvi
odgovara. Crkva nije ta koja prosuđuje istorijsku istinu i istoričare i u stvari ne bi ni trebalo da ima pravo da
dodeljuje ordenje svetovnim licima, ako je (po našem ustavu) odvojena od države.
Ne bih se ponosila time da mi Crkva procenjuje znanje i na osnovu toga deli ili oduzima ordenje.

angie angie 18:23 16.02.2008

Re: ne znam da li znate,

e pa ovo su specijalni istorichari, on je dovodio popove i na proslave u zavod, da osveshtavaju zgradu i terao zaposlene da im ljube ruke.
deadbeat deadbeat 01:44 07.02.2008

2.177.872 zaboravnih

Jer nismo valjda mi krivi, ovako izuzetni i nebeski.

glupost i sujeta na krilima paranoje dovode do pobede zla
deadbeat deadbeat 02:10 07.02.2008

i naravno

Ako smo pali, bili smo padu skloni.
angie angie 02:13 07.02.2008

Re: i naravno

Ako smo pali, bili smo padu skloni.



ja kako brojim- ovi se podigli i utvrdili!
deadbeat deadbeat 02:33 07.02.2008

Re: i naravno

utvrdili se, nalozili vatru i zagrejali katran (nabavili od Rusa jevtino), da nas polivaju dok pokusavamo da se izvucemo iz rupe u koju su nas gurnuli
deadbeat deadbeat 02:39 07.02.2008

Re: i naravno

Srbi su ti koji su pali, zato što dozvoljavaju da se takvi uzdižu. Ložimo se da smo autsajderi, sami protiv svih, palimo se na Brus Lija i Kosovski boj, slavimo poraze, primamo se na žrtvovanje - padu smo skloni.
angie angie 03:10 07.02.2008

Re: i naravno

deadbeat -al kad volimo!
Spiridon Spiridon 09:24 07.02.2008

Re: i naravno

dragoljubche-al kad volimo!


onda smo najopasniji i bolje se sklanjaj
AlexDunja AlexDunja 10:46 07.02.2008

Re: 2.177.872 zaboravnih

glupost i sujeta na krilima paranoje dovode do pobede zla

i strah, zaboravljas na strah
on je u korenu svakog zla.
deadbeat deadbeat 15:51 07.02.2008

Re: 2.177.872 zaboravnih

nisam zaboravio na strah, samo sto on u srpskoj verziji prelazi u paranoju.
angie angie 16:28 07.02.2008

Re: 2.177.872 zaboravnih

alex- pa sad bi trebalo vec da je taj strah zbog ovg shto se tolko proshirilo, nema vazduha da se dishe.
AlexDunja AlexDunja 16:55 07.02.2008

Re: 2.177.872 zaboravnih

paralisan svet, moja ng.
dragoljub dragoljub 23:57 07.02.2008

Re: i naravno

dragoljubche-al kad volimo!

volim da volim al vokim i da znam šta
angie angie 00:10 08.02.2008

Re: i naravno

Brus Lia i kosovski boj dragoljupche.
dragoljub dragoljub 00:49 08.02.2008

Re: i naravno

Brus Lia i kosovski boj dragoljupche.

ukapiro al nije moj komentar
angie angie 00:55 08.02.2008

Re: i naravno

ukapiro al nije moj komentar



he, he, ja se zanela oko dragoljupcheta, pa spontano nastavila- izvini, kontekst ostaje iako si ti potuno neduzno zloupotrebljen:))))
margos margos 09:51 08.02.2008

kako ne bi?

Srbi su ti koji su pali, zato što dozvoljavaju da se takvi uzdižu. Ložimo se da smo autsajderi, sami protiv svih, palimo se na Brus Lija i Kosovski boj, slavimo poraze, primamo se na žrtvovanje - padu smo skloni.

A ljudi, kako se ne bi primali kad smo tako programirani, učeni od malena, rasli i napamet učili pretkosovski, kosovski i pokosovski ciklus?
Setite se bisera naše epske poezije koju smo napamet učili:
(evo ja samo iz glave, na brzinu uz prvu jutarnju)
'Devojka je svoje oči klela, čarne oči da bi ne gledale...'
'...prebijali i noge i ruke i vadili svoje oči čarne...'
Kako beše ono 'mali Radojica' i ekseri pod nokte... ?
I vrhunac, namenjen ženama:
'Uze majka ruku Damjanovu, okretala, prevrtala njome.
I tu majka tvrda srca bila, pa od tuge suzu ne pustila'


E, da. I danas se to uči. Slavi se žrtva. Sveta žrtva.
Zato prisvajamo uspehe naših sportista. Svu njihovu muku i znoj - kao prinesenu žrtvu nama.
I teško nam da odrastemo.
angie angie 14:56 08.02.2008

Re: kako ne bi?

pa zar nije na lazno chuvanom mostu pod organizacijom jula- majka chitala pismo poginulom sinu, gde kaze kako je ponosna shto je on dao zivot za zemlju i da joj je zao shto nema josh sinova te da i njih poshalje u svetu misiju- da se najezish, ja bila paralisana, evo dok ovog kucam dize mi se kosa na glavi.
zoran trklja zoran trklja 01:48 07.02.2008

joj

spasi nas nemoćne i tihe
od sopstvenih "urušavanja"
gde bledo gledamo
kako nam jebu kevu
jaadni mi
righteous ones
pfff
procedura
MightyNora MightyNora 01:56 07.02.2008

Sve sve....ali....

...ljudi, sto ovo boli....

Gde politichari zamishljaju da rukovode igrom eventualnog pripajanja Evrope zemlji- ako bash ta Evropa ispuni sve zahteve u datom trenutku izuzetnog raspolozenja nashih, pa da im uchinimo.


stvarno ubola si ga ko prstom u oko....

...mislim, pa da im ucinimo.... to je taj stav :)

Mighty
angie angie 02:00 07.02.2008

Re: Sve sve....ali....

tvajlajt zon, zar ne majti?
MightyNora MightyNora 02:12 07.02.2008

Re: Sve sve....ali....

angie

tvajlaj zon, zar ne majti?



...ali to tacno jeste taj stav... ima jedna anegdota oooooo, verujte mi, znam da se ovo desilo for sure.... koja tacno opisuje ovo osecanje....

Kada su jednog doticnog milosevicevog Ministra Prosvete i tada Dekana (profa sa mog bivseg fakulteta) pitali za hiljadu i jednu molbu (znas ono studentarija - jel moze ovo, jel moze ono...) i na kraju samo mu uzgred spomenuli:

"Gosn Ministre, i za kraj samo jos jedna molba, da probate da nam malo popravite link za internet, stalno nesto prekida.", on je ko iz topa odgovorio: "Nisam za to bas siguran."

"A sto, jel neki tehnicki problem?"

"Ne, nego ne znam jos uvek zasigurno STA TAJ INTERNET HOCE OD NAS!!!!"

... e na to me podseti, na surov udarac realnosti, direkt koji obara sa nogu i vraca u krevet onoga trenutka kada se probudis jer shvatis ko te predstavlja.... tvajlajt zon.... ju bet it is....

... isti taj osecaj bese kad iscitah ovo tvoje... ne znam dal da se smejem ili da zaplacem...

ustvari znam... trknucu do Milutinovog bloga, da opsujem jednu i onda na spavanje..

Pozz i preporuka

Mighty
angie angie 02:23 07.02.2008

Re: Sve sve....ali....

na mom bivshem fakultetu-pmf-sdad geografskom je dekan chovek koji se boji da potpishe pismo za medjunarodnu razmenu dokumentacije, engleski ne govori ne koristi komp, a njegovo osoblje ispred vrata isti ni ne ukljuchuje, pa kada dodje do takvih potreba, shto se na svekom faksu deshava svekoga dana, oni chekaju tehnichara koji im servisira kompjutere, pa on lepo sastavi shta treba i poshalje.
margos margos 02:44 07.02.2008

Re: Sve sve....ali....

"Ne, nego ne znam jos uvek zasigurno STA TAJ INTERNET HOCE OD NAS!!!!"

Ja mislim da ni sad baš ne znaju ŠTA ON HOĆE OD NJIH....
Pa zar ne piše kod Tarabića da će doći ta sokoćala i da su sve to vražje stvari?
Šta se čudimo?

Nego, seća li se ko kada su posle 5.oktobra pričali kako su se spremali za prevrat, pa i Dušan Kovačević rekao kako su falsifikovali Tarabiće i rekli da će doći čovek iz Koštunića da donese slobodu...??? Seća li se ko??? Ljudi poverovali.

Meni tad bilo smešno i simpatično. Sva sredstva dozvoljena, a kreativnost je tada bila najjače oružje.
Danas mi je mučno, jer se falsifikovanje nastavlja.

Pa imam lični problem - pričam sa sobom, pa kažem: 'Tad ti je bilo ok, a sad ti nije ok. Pa ne može tako!'
I onda se trudim da ćutim:(((( Makar na tu temu.
angie angie 03:00 07.02.2008

Re: Sve sve....ali....

magos- kod nas lakshe neshto prodje prorochanstvom i crnom magijom, nego argumentima i zdravom pamecu.
margos margos 03:06 07.02.2008

Re: Sve sve....ali....

angie
magos- kod nas lakshe neshto prodje prorochanstvom i crnom magijom, nego argumentima i zdravom pamecu.

Logično, kad se 1389. još nije odživela.
shure shure 09:34 07.02.2008

Re: Sve sve....ali....


Nego, seća li se ko kada su posle 5.oktobra pričali kako su se spremali za prevrat, pa i Dušan Kovačević rekao kako su falsifikovali Tarabiće i rekli da će doći čovek iz Koštunića da donese slobodu...??? Seća li se ko??? Ljudi poverovali.

Laz je izgleda bila tako ubedljiva,da su i oni na koje se odnosila,poverovali u nju.Ni prvi,ni poslednji put...Zato,ne sluzimo se lazima i ne dozvolimo lazi nikome.Jednom prodje,a posle,kao nema veze!
Ima veze!
vishnja vishnja 18:36 07.02.2008

Re: Sve sve....ali....

ne znam jos uvek zasigurno STA TAJ INTERNET HOCE OD NAS!!!!"

!!!!!
pazi, dekan! :(
dragoljub dragoljub 02:35 07.02.2008

čuste li ovo

kao da je naš

angie angie 02:58 07.02.2008

Re: čuste li ovo

glasachi svojim glasovima zaposhljavaju izglasane kandidate, na osnovu njihovog cv-a, da za njih obavaljaju poslove na nivou drzave, pa je nenormalno da neko ko taj posao glasovima nije ni dobio, i ne ispunjava obaveze na radnom mestu bude otpushten, kako je moguce da koshtunije sa najgorim mogucim kadrom sprovodi preko koalicionog partnera, koga btw nije ni podrazo, stvari koje su samo u njegovom lichnom interesu, neshto shto je on zeleo josh kada je bio mali- pa gde to ima, premijer je domacin drzave i o njoj i interesima gradjana jedino i treba da se bavi , a ne da gradjane stvalja u situacuju taoca svojih ideja.
Spiridon Spiridon 09:36 07.02.2008

Re: čuste li ovo

dragoljub

kao da je naš



meni nije jasno sta ovaj covek radi u DS. Imam utisak da tamo sedi samo iz postovanja prema Zoranu Djindjicu.
Zoki je legenda.
dragoljub dragoljub 16:41 07.02.2008

Re: čuste li ovo

meni nije jasno sta ovaj covek radi u DS. Imam utisak da tamo sedi samo iz postovanja prema Zoranu Djindjicu.
Zoki je legenda.

izvinjavam se što kasnim ali noćas sam izgleda bio banovan zbog komentara na Milutinivim blogu adanas ceo dan menjali trafo u podstanici

zoran je najverovatnije iz poštovanja prema svom predsedniku još član partije ali hteo sam drugo da kažem da dok je on bio aktivan kod njih niš je bio demokratski grad i u njemu radikali nikad nisu bili jaki ,što je mene činilo ponosnim i malo začuđenim;posle sanitarnog otklona niš je potpuno zagađen grad dva puta da radikali pobede to je za mene bruka ali to je nama naš otklon dao tako da posle onog što je zoran reko ja nemam ništa ovde da kažem a što nebi bilo ponavljanje :))
angie angie 17:04 07.02.2008

Re: čuste li ovo

e dragoljupche, opasan taj Milutin, navodi na posrnuce:))))
dragoljub dragoljub 17:26 07.02.2008

Re: čuste li ovo

angie

e dragoljupche, opasan taj Milutin, navodi na posrnuce:))))

opasan on naoko miran kad tamo q#&~x#!?.
Blade Runner Blade Runner 06:45 07.02.2008

Srbija

je u najvisem stepenu demokratije - anarhiji.
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 08:05 07.02.2008

Re: Srbija

Nešto se čudno dešava sad, posle svega?
Mnogo pisanja kao ovo tvoje,
sad posle...,
jel to posle.... ima kajanja?

Odlično angie, dobro si napisala! Valjda će se sada shvatiti nešto?

Šta misliš da li je pre izbora trebalo opominjati
Ali to smo mi pre izbora pištaljke, penali izvedeni....., šta sad kritikuju golmana samog....

Preporuka
angie angie 16:23 07.02.2008

Re: Srbija

vitomire- pa ja sam pisala i pre, a sad mi samo muka i ne ochekujem nishta- dok ne dodje do nekog pritiska sa strane, jer jedino tako funkcionishemo.
angie angie 16:24 07.02.2008

Re: Srbija

blade, zar ne vidish da je srbistan u pitanju.
Unfuckable Unfuckable 08:42 07.02.2008

U toku je

k'o u crtanom filmu - dobacivanje bombom kojoj fitilj dogoreva.
Moram da kažem da se - generalno - pobeda BT nije baš slavila, espešli po Bg. a onda mi je jasno da tek u unutrašnjosti slavlja nije bilo.I ne treba - kao što napisah kod mene - svima je jasno da mora da se nešto uradi, a ne da se slavi. Neobična i simptomatična tišina je odzvanjala Beogradom 3. uveče, to je moj utisak. Ono što je bilo na TV - i bilo je upriličeno za tv.
Nisam naknadno pametan pa da se nahebavam keve onoj šačici aktivista što su se ložili po Terazijama - svako ima svoju pešadiju, pa i Izabrani.
Taj koji treba nešto da uradi dobio je wildcard, a ovi preko puta se trude da je ponište, jasno k'o dan.

p.s. - ael može neko da mi objasni zašto nisi na Naslovnoj ?!?!?! Zašto moram i dalje da idem na "hronološki" da bih video Tvoj tekst ?
Šta još treba da se desi ?
Atomski mrav Atomski mrav 09:31 07.02.2008

Re: U toku je

Da, angie, potegni bre neku vezicu tamo...
angie angie 16:19 07.02.2008

Re: U toku je

Atomski :))))
angie angie 16:21 07.02.2008

Re: U toku je

e unf, sad sam videla na shta mislish- poshto sam pogledala posle tvog komentara- pa ne znam. ako su pravila takva trebalo bi, e sad,...
vishnja vishnja 18:41 07.02.2008

Re: U toku je

kao što napisah kod mene

unf, ono sto si napisao kod sebe treba da okacih na vidnije mesto. najozbiljnije ti kazem.

a ovo
ael može neko da mi objasni zašto nisi na Naslovnoj

bih i ja da znam.
angie angie 18:45 07.02.2008

Re: U toku je

bih i ja da znam.


vishnja hvala za podrshku.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 10:12 07.02.2008

zivot je lep....:)))

Jer nismo valjda mi krivi, ovako izuzetni i nebeski.

ma daj Angi, gde mi da budemo krivi...za sve su krivi marsovci


angie angie 16:16 07.02.2008

Re: zivot je lep....:)))

techo- to je fazon mog starijeg sina, koji kad je bio mali, ono napravi neko sranje, chujesh pada palfon, mi svi u niskom startu da spashavamo, a on se andjeoskog lica pojavi na vratima, shiri rukice i kaze- shta se to uradilo?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:29 07.02.2008

Re: zivot je lep....:)))

shiri rukice i kaze- shta se to uradilo?

:)))))
otislo je to u pravcu Grocke:)))
vidim, naspavala si se, a Kosovo gori!
angie angie 17:02 07.02.2008

Re: zivot je lep....:)))

a Kosovo gori!


je l ce neko vishe da spasava te ljude odande- ili to nije predvidjeno.
AlexDunja AlexDunja 17:16 07.02.2008

Re: zivot je lep....:)))

ili to nije predvidjeno.

ja mislim da je to.
oni im cuvaju mesta u upravnim odborima.
angie angie 17:19 07.02.2008

Re: zivot je lep....:)))

oni im cuvaju mesta u upravnim odborima.



ko kome?:)))
AlexDunja AlexDunja 17:35 07.02.2008

Re: zivot je lep....:)))

ko kome?:)))

oni tamo, mucenici,
ovima ovde.
angie angie 17:45 07.02.2008

Re: zivot je lep....:)))

oni tamo, mucenici,
ovima ovde.



pa TO ti kazem-monstruozno.
Boris Drenca Boris Drenca 10:13 07.02.2008

respect

Verovatno bi se imalo još detalja dodati ali pretpostavljam da je i ovo dovoljno za mučninu.
mariopan mariopan 11:18 07.02.2008

Re: respect

Jao , bre , kada ga ovako poredjas ono mi nesto mucno i tesko pade na zeludac , nemoj to bez upozorenja od sada , prvo jednu za smirenje pa da citam dalje? Ili da ne citam , ne mogu ja to MNOGO SI GA NAREDJALA , nego da skratis , da iseckas na podnosljivu dozu , da nam svaki dan malo pomalo dajes na kasicicu inace se PODNETI NE MOZE.

Ajd , preporucicu te ovoga puta ali pazi malo sa tim stvarima , moze to i ubiti coveka jesi cula ono "ubi me prejaka rec"?A ti rafalno?Pozdrav))
angie angie 16:01 07.02.2008

Re: respect

Borise, meni jeste muchno.
angie angie 16:04 07.02.2008

Re: respect

mariopan- ovde raflane nelogichnosti nanizane, a mi bi josh,
hvala.
Boris Drenca Boris Drenca 16:43 07.02.2008

Re: respect

Slažem se. Ne moramo biti skroz mazohisti nabrajajući sve dovoljno je da živimo sve ovo.
angie angie 16:59 07.02.2008

Re: respect

dovoljno je da živimo sve ovo.


pa neshto smo dekor u spostvenim zivotima, dozvoljavajuci da ih koriste neki drugi.
Boris Drenca Boris Drenca 17:07 07.02.2008

Re: respect

pa neshto smo dekor u spostvenim zivotima


Dobro je što još postoje države u koje se može useliti sa relativno malo kinte za ulaganja. Mislim da sam sve bliže menjanju kulisa
angie angie 17:13 07.02.2008

Re: respect

jeste- al ne moze da se iseli cela drzava- barem onaj normalni deo, onaj deo kojima sve ovo ne odgovara, al su uvek nadglasani.
Boris Drenca Boris Drenca 17:17 07.02.2008

Re: respect

onaj deo kojima sve ovo ne odgovara, al su uvek nadglasani.


Imam neke sklonosti ka ovakvoj vrsti elitizma ali sve više me boli. Što reče moja draga čoveku se život iz korena promeni kada dobije dete
angie angie 17:22 07.02.2008

Re: respect

ispade elitizam biti normalan,...da to sa decom stvarno promeni sve, al ovde ko da nikog nije briga za njih- pa dovoljno je samo da pogledate u chemu se vashe dete nalazi i shta mu je buducnost- da radi za bivsheg kriminalca,...pa da imate potrebu da se to promeni.
Boris Drenca Boris Drenca 17:26 07.02.2008

Re: respect

ispade elitizam biti normalan


To boli. A mislio sam da će mi najveći problem biti kako da joj objasnim šta je to Jugoslavija iz pesme IgrarokenrolcelaJugoslavija
Dušan Maljković Dušan Maljković 13:34 07.02.2008

Dodatak

I gde polupismeni blogeri, proglašavajući se za savest "duha vremena", dele svoje moralističke packe.
deadbeat deadbeat 15:48 07.02.2008

Re: Dodatak

Ko je tebi radio lobotomiju?! Idi malo obozavaj Karleusu, kad ne umes nista smisleno da sastavis o vaznijim stvarima.
angie angie 15:58 07.02.2008

Re: Dodatak

dushane, pa hvala vam na trudu, al ne znam da li je to shto ste rekli u afirmativnom smislu postavljeno, s obzirom da je vama nedostatak obrazovanja osnovni reper za reformatorstvo, a samoproglashavanjem shta god, shto goreg kvalitetta to bilo, opet uslov da se bude rushilac tabua .

A "duh ovog vremena" je dovoljno sablasan da mu savest nije ni potrebna.
dragoljub dragoljub 16:46 07.02.2008

Re: Dodatak

al ne znam da li je to shto ste rekli u afirmativnom smislu

da dušane dovedi JK da nam plastično objasni tvoj stav :)))
Dušan Maljković Dušan Maljković 18:09 07.02.2008

Re: Dodatak

Radim na tome da JK dobije svoj VIP blog!
angie angie 18:37 07.02.2008

Re: Dodatak

dushane- evo ja prva podrzavam predlog- da nas malo neobrazovane, poluobrazovane, uchmale i konzervisane, prodrma, nauchi i otvori horizonte.
Dušan Maljković Dušan Maljković 21:20 07.02.2008

Re: Dodatak

A vi nemate šta da naučite, pošto sve znate? Sviđa mi se taj stav.

Podrška i vama.
adam weisphaut adam weisphaut 21:26 07.02.2008

Re: Dodatak

Radim na tome da JK dobije svoj VIP blog!

Do kog slova ste stigli?
angie angie 21:36 07.02.2008

Re: Dodatak

A vi nemate šta da naučite, pošto sve znate?


samo mi pokazite gde i kada sam to ikada rekla, pa mi sad eto prebacujete.

sad dodushe uliacharske i kriminalne chasove sam prilichno zapustila i one za sponzorushe- nije da nemam chime da trepcem, al nije imao ko na vreme da mi ukaze na benefite istog, pa ja glupacha drljala knjige- e jbga.

za podrshku hvala svakako- ma koliko ironisali, nekako mi draga.
angie angie 21:37 07.02.2008

Re: Dodatak

adame, evo, ako treba da se glasa- ja sam za!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana