In memoriam

presude pišu "pobednici"

antioksidant RSS / 16.11.2012. u 10:07

gotovina i markač nisu ništa uradili... stotine ljudi je samo umrlo, stotine hiljada njih je samo otišlo da ispuni hrvatski tisućletnji san o etničkoj čistoti...

 

oluja-15-godina-od-progona_500x300.jpg 

 

..... 



Komentari (408)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 10:10 16.11.2012

Jedan razlog

Navedite mi samo jedan razuman razlog da se dalje nastavi saradnja sa tim sudom?

Ovo je nastavak Hitlerove politike po kojoj za Srbe važe jedna, za ostale druga pravila.

Saradnja sa njima ravna je kolaboraciji sa Hitlerom.

A, sad, dragi NGO aktivisti pljujte i razrađujte teorije o srpskoj genocidnosti...
antioksidant antioksidant 10:11 16.11.2012

Re: Jedan razlog

Navedite mi samo jedan razuman razlog da se dalje nastavi saradnja sa tim sudom?

članica smo ujedinjenih nacija
taj sud je osnovao savet bezbednosti
predatortz predatortz 10:12 16.11.2012

Re: Jedan razlog

antioksidant
Navedite mi samo jedan razuman razlog da se dalje nastavi saradnja sa tim sudom?

članica smo ujedinjenih nacija
taj sud je osnovao savet bezbednosti


Da radi na ovaj način?
bolid1 bolid1 10:12 16.11.2012

Re: Jedan razlog

Gospodo, to sto ste vi otisli na traktorima, to je bilo slucajno, desava se...sramota!
sima2000 sima2000 10:20 16.11.2012

Re: Jedan razlog

članica smo ujedinjenih nacija
taj sud je osnovao savet bezbednosti


možemo da se isčlanimo iz Ujedinjenih nacija.. da prekinemo komunikaciju sa planetom i da podignemo zid po dužini cele granice (i onako su oko nas sve NATO članice, a ta organizacija je sto puta gora od UN). A onda na miru i u tišini da se samospalimo zbog nepravde.

A postoji i druga varijanta - da realno sagledamo našu ulogu u građanskom ratu, ali to je izgleda teže od samospaljivanja.
Atomski mrav Atomski mrav 10:23 16.11.2012

Re: Jedan razlog

A postoji i druga varijanta - da realno sagledamo našu ulogu u građanskom ratu, ali to je izgleda teže od samospaljivanja.


Mi da realno sagledamo našu ulogu u građanskom ratu a ostali da slave zločince kao heroje...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:24 16.11.2012

Re: Jedan razlog

antioksidant
Navedite mi samo jedan razuman razlog da se dalje nastavi saradnja sa tim sudom?

članica smo ujedinjenih nacija
taj sud je osnovao savet bezbednosti


srbija je nemoćna da se izvuče iz toga. nema državnu snagu, ima bezubu podršku rusije i kine.


što se teme tiče, hag govnari.

zamisli kako će se natripovati branitelji koji su sa svećama stajali celu noć na trgu u ZG? bog im se javi. užas.
antioksidant antioksidant 10:25 16.11.2012

Re: Jedan razlog

da realno sagledamo našu ulogu u građanskom ratu

kakva god da je "nasa" uloga u ratu (a za ovo "gradjanski" razmisli pre nego sto izgovoris u hrvatskoj - moze biti opasno) ovima je sudjeno za ubistva i proterivanje. tvoj pristup je malo kao "nema zlocina u pravednom ratu".
poenta je da ima (samo sto to ova presuda osporava)
sima2000 sima2000 10:25 16.11.2012

Re: Jedan razlog

Mi da realno sagledamo našu ulogu u građanskom ratu a ostali da slave zločince kao heroje...


Da.

Ili hoćeš možda i mi da slavimo svoje zločince jer to drugi rade?
Atomski mrav Atomski mrav 10:28 16.11.2012

Re: Jedan razlog

Ili hoćeš možda i mi da slavimo svoje zločince jer to drugi rade?

Kako si samo uspeo da izvedeš pogrešan zaključak? Kako to da nisi napisao "Ili hoćeš možda da svi realno sagledaju svoju ulogu u građanskom ratu"?
sima2000 sima2000 10:31 16.11.2012

Re: Jedan razlog

"nema zlocina u pravednom ratu".
poenta je da ima (samo sto to ova presuda osporava)


Počeću da citiram Dačića.. on će na kraju da ispadne najrealniji političar ovde:

"Približavaćemo se EU i normalizovaćemo odnose sa Kosovom jer ne vidim da imamo neki drugi izbor".

Molim sve blogere da se uzdrže od histerisanja i ponude neku alternativu saradnji sa haškim tribunalom.

sima2000 sima2000 10:33 16.11.2012

Re: Jedan razlog

Kako to da nisi napisao "Ili hoćeš možda da svi realno sagledaju svoju ulogu u građanskom ratu"?


Mi biramo šta ćemo mi da radimo, oni prave sami svoje izbore.
escherichije_colic escherichije_colic 10:34 16.11.2012

Re: Jedan razlog

sima2000
"nema zlocina u pravednom ratu".
poenta je da ima (samo sto to ova presuda osporava)


Počeću da citiram Dačića.. on će na kraju da ispadne najrealniji političar ovde:

"Približavaćemo se EU i normalizovaćemo odnose sa Kosovom jer ne vidim da imamo neki drugi izbor".

Molim sve blogere da se uzdrže od histerisanja i ponude neku alternativu saradnji sa haškim tribunalom.



Ponovo validni argument zvani "veži konja gde ti gazda kaže" ...

Btw, ja stvarno ne znam koga je više ostalo da se isporuči, jedino da krenu siću i rezerviste da hapse što su po vojnom pozivu išli da ratuju.
westvleteren westvleteren 10:34 16.11.2012

Re: Jedan razlog

"Ili hoćeš možda da svi realno sagledaju svoju ulogu u građanskom ratu"


To bi bilo najbolje, ali mi ne odlucujemo o tome sta ce drugi uraditi.
antioksidant antioksidant 10:36 16.11.2012

Re: Jedan razlog

i ponude neku alternativu saradnji sa haškim tribunalom.

?
zasto bi se nudila alternativa?
to je sud koji je osnovao savet bezbednosti
sto ne znaci da nemam poriv da pljunem na ovakvu presudu
(i da se razumemo - istu reakciju sam imao i kad je naser oric oslobodjen (mada je tada veca greska tuzilastva bila jer optuznica bila kao da je pisalo srpsko tuzilastvo za ratne zlocine - pravno nepismeno) i kad je haradinaj oslobodjen (tu su pak krivi svedoci jer su naprecac poumirali) a imao bih istu reakciju i ako bi mladic bio oslobodjen (jer bi mi podjednako neshvatljivo bilo da se toliko ljudi samoorganizuje i samoubije kao sto mi je i ovo oko oluje neshvatljivo))
postoje pravedni razlozi za rat ali ne postoje pravedni razlozi za proterivanja i ubistva. jbga, to mi je svetonazor
Spiridon Spiridon 10:38 16.11.2012

Re: Jedan razlog

Mi da realno sagledamo našu ulogu u građanskom ratu a ostali da slave zločince kao heroje...


mi treba da se okrenemo sebi i sopstvenim problemima. Resenje nase nacionalne krize i pakla kroz koji kao narod prolazimo nije jednostavno.
Ono u sta sam siguran je da izborom aktuelne ekipe na vlasi pokazujemo da nam apsolutno nista nije jasno. I bice nam sve teze.

Jebe se meni da li ce Gotovina trunuti u zatvoru ili se suncati u Dubrovniku. To ne sme da bude stvar od koje ce zavisiti buducnost Srbije.

I zato sam uvek pizdeo kad su se desavale neke ruzne stvari gde je bilo ocigledno da pravimo gresku da se niko na blogu nije oglasavao ali zato kad se Gotovina oslobodi blog se pojavljuje u roku od 5 minuta.

mene bi bilo blam da objavim blog o Gotovini, a kome nije jasno zbog cega neka jos jedanput procita sta sam gore napisao

predatortz predatortz 10:39 16.11.2012

Re: Jedan razlog

mene bi bilo blam da objavim blog o Gotovini, a kome nije jasno zbog cega neka jos jedanput procita sta sam gore napisao


Krivo si skapirao. Ovo nije blog o Gotovini.
sima2000 sima2000 10:40 16.11.2012

Re: Jedan razlog

sto ne znaci da nemam poriv da pljunem na ovakvu presudu


Jedno je moralno zgražavanje nad presudom, a drugo je kad se na osnovu toga donesu neke sudbinske odluke - kao na primer da se ispišemo iz UN.
Svi se ovde slažemo da sud nepravedno sudi, pa je zato besmisleno na tu temu polemisati. Međutim, ne slažemo se oko pitanja: Šta sad?. Šta nam je činiti?
niccolo niccolo 10:42 16.11.2012

Re: Jedan razlog

Šta nam je činiti?

A zašto bismo činili bilo šta (osim "moralnog zgražavanja nad presudom"?
predatortz predatortz 10:42 16.11.2012

Re: Jedan razlog

Međutim, ne slažemo se oko pitanja"Šta sad?". Šta nam je činiti?


Ostaje nam samo jedan,očajnički, pokušaj. Da pokušamo zatalasati preko Kine i Rusije u SB. Ne verujem da bi toliko izložili dupe za nas. Nismo mi Sirija!
Spiridon Spiridon 10:43 16.11.2012

Re: Jedan razlog

Krivo si skapirao.


brate verovatno da jesam, ali hvala bogu da uvek ima onih koji dobro kapiraju pa ja onda ne moram da se brinem
niccolo niccolo 10:43 16.11.2012

Re: Jedan razlog

Ne verujem da bi toliko izložili dupe za nas.

Pa jel imaš šta da im ponudiš zauzvrat?
g.radicevic g.radicevic 10:45 16.11.2012

Re: Jedan razlog

Ili hoćeš možda i mi da slavimo svoje zločince jer to drugi rade?

na žalost sad će takvi zahtevi biti sve snažniji
čak i da to nije tačno, ovakvom presudom se definitivno ojačava mišljenje, da je haški sud stvoren da bi se sudilo svima, a osudili samo srbi.



antioksidant antioksidant 10:46 16.11.2012

Re: Jedan razlog

niccolo
Ne verujem da bi toliko izložili dupe za nas.

Pa jel imaš šta da im ponudiš zauzvrat?

nis, eps, zvezdu...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:47 16.11.2012

Re: Jedan razlog

sima2000
sto ne znaci da nemam poriv da pljunem na ovakvu presudu


Jedno je moralno zgražavanje nad presudom, a drugo je kad se na osnovu toga donesu neke sudbinske odluke - kao na primer da se ispišemo iz UN.
Svi se ovde slažemo da sud nepravedno sudi, pa je zato besmisleno na tu temu polemisati. Međutim, ne slažemo se oko pitanja"Šta sad?". Šta nam je činiti?


ne mora da se ispiše iz UN, samo povuče svoj potpis na priznavanje autoriteta suda... u nekom 28.veku, kada UN nestane a mi budemo supersila sa glavnim gradom u Boru-Majdanpeku.

sada, nista, sada ce desnicarski analiticari obesmisliti sve sto je uradjeno na polju pomirenja, i predstaviti one koji na tom polju rade kao fufice. ostaje ti da uveris srpsku javnost da ne mislis bilo sta izdajnicki kada pomenes hag i suocenje sa vlastitim zlodelima.
sima2000 sima2000 10:48 16.11.2012

Re: Jedan razlog

Ostaje nam samo jedan,očajnički, pokušaj. Da pokušamo zatalasati preko Kine i Rusije u SB. Ne verujem da bi toliko izložili dupe za nas. Nismo mi Sirija!


Eto.. znači predlažeš nešto u šta i sam ne veruješ. A ja predlažem da nastavimo saradnju sa haškim tribunalom, ma koliko to bilo bolno.
bubamarac bubamarac 10:48 16.11.2012

Re: Jedan razlog

a imao bih istu reakciju i ako bi mladic bio oslobodjen

A za to se ne brini. To se sigurno nece dogoditi.
nestor92 nestor92 10:48 16.11.2012

Re: Jedan razlog

Da radi na ovaj način?


Da.

I mi tu nismo ništa mogli sem da galamimo i tačka. Generalno verujem da je to deo mnogo većeg zločinačkog poduhvata.
niccolo niccolo 10:51 16.11.2012

Re: Jedan razlog

antioksidant
niccolo
Ne verujem da bi toliko izložili dupe za nas.

Pa jel imaš šta da im ponudiš zauzvrat?

nis, eps, zvezdu...

Mislio sam na nešto što ima neku vrednost
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:51 16.11.2012

Re: Jedan razlog

zamisli kako će se natripovati branitelji koji su sa svećama stajali celu noć na trgu u ZG? bog im se javi.


Od presude profitiraju samo optuzeni i hrvatski nacionalisti ali u celosti je na stetu hrvatskog drustva. Presuda stvara neku laznu euforiju i kvazi narodno jedinstvo zasnovano na mitu o bezgresnosti Domovinskog rata. U interesu drustva bi bilo da se zlocini odvoje od legitimnog prava na odbranu sto ce sada ici sve teze. Jebi ga, sad su dobili ratne narodne heroje a to je uvek bilo na stetu gradjanskog drustva.

Na zalost, ovo ce dati povoda i domacim palamudima pa su nacionalisti na obe strane opet dobili.
g.radicevic g.radicevic 10:51 16.11.2012

Re: Jedan razlog

Spiridon
Mi da realno sagledamo našu ulogu u građanskom ratu a ostali da slave zločince kao heroje...


mi treba da se okrenemo sebi i sopstvenim problemima. Resenje nase nacionalne krize i pakla kroz koji kao narod prolazimo nije jednostavno.
Ono u sta sam siguran je da izborom aktuelne ekipe na vlasi pokazujemo da nam apsolutno nista nije jasno. I bice nam sve teze.

Jebe se meni da li ce Gotovina trunuti u zatvoru ili se suncati u Dubrovniku. To ne sme da bude stvar od koje ce zavisiti buducnost Srbije.

I zato sam uvek pizdeo kad su se desavale neke ruzne stvari gde je bilo ocigledno da pravimo gresku da se niko na blogu nije oglasavao ali zato kad se Gotovina oslobodi blog se pojavljuje u roku od 5 minuta.

mene bi bilo blam da objavim blog o Gotovini, a kome nije jasno zbog cega neka jos jedanput procita sta sam gore napisao



brate Spiro
svaka ti je ''ka Njegoša''


nestor92 nestor92 10:57 16.11.2012

Re: Jedan razlog


antioksidant
niccolo
Ne verujem da bi toliko izložili dupe za nas.

Pa jel imaš šta da im ponudiš zauzvrat?

nis, eps, zvezdu...


Ja bih stao kod rednog broja 2 - mislim dok malo ne zaživi Radna grupa
juniorr juniorr 11:06 16.11.2012

Re: Jedan razlog

zamisli kako će se natripovati branitelji koji su sa svećama stajali celu noć na trgu u ZG? bog im se javi. užas.





posto je paranoja all around, ja mislim da nam hag ovim salje specijalnu poruku, a i nece da evropa primi clanicu s takvim momcima.

anpak, mene i doslovno fascinira nesto drugo - hrvatska junajtid u bolu, svecama, suzama onim i suzama ovim, dok se mi survamo kod prvog teofila, crvene borke, one biserko, obaska kandicke, koji nas godinama uce da smo genocidan narod.

cedu nisam zaboravio, al cemu? on je s onog sveta!

zadnjapetoletka zadnjapetoletka 11:07 16.11.2012

Re: Jedan razlog

Molim sve blogere da se uzdrže od histerisanja i ponude neku alternativu saradnji sa haškim tribunalom.

Da se zvanicno trazi od Haskog suda da ove godine sto su skinuli ovoj dvojici dodaju Vojislavu Seselju. Ako ikada zavrse sudjenje.
kukusigameni kukusigameni 11:19 16.11.2012

Re: Jedan razlog

Spiridon

Potpisujem. I da dodam, Srbija je imala neverovatan procenat dezerterstva i izbegavanja mobilizacije tokom ratova 90-tih. To je uvek gurano u drugi plan, a jebeni je argument u prilog neslaganja sa tadašnjom ratnom politikom Miloševića&Co.
Za razliku od toga mi stalno gledamo da izvučemo manju štetu za one koji su ganjali i terali ljude u rat.
A Hrvatima, neka je sa srećom. Bolje nisu ni zaslužili.
thefreak thefreak 11:29 16.11.2012

Re: Jedan razlog

predatortz
Navedite mi samo jedan razuman razlog da se dalje nastavi saradnja sa tim sudom?

Ovo je nastavak Hitlerove politike po kojoj za Srbe važe jedna, za ostale druga pravila.

Saradnja sa njima ravna je kolaboraciji sa Hitlerom.

A, sad, dragi NGO aktivisti pljujte i razrađujte teorije o srpskoj genocidnosti...


Sve i da smo mozda mi u pravu u pogledu nepravednosti pa recimo od `99. na ovamo jedno je sigurno da nikako nismo naucili pouke cele price nego smo kao djak koji ponavlja svake godine isti razred jer misli da ga mrze svi nastavnici.

U situaciji kada nismo u ratu, pod sankcijama i ostalim bedacima devedesetih mi smo kao drzava na ivici kolapsa, e sada zamisli da prestanemo da saradjujemo sa Hagom, pa da sa USA i EU pocnemo da se proseravamo kao Sloba, za godinu dana bi se rodila nova drzava Sandzak ili Vojvodina i to bi bio potpuni kraj Srbije.

Sve je ovo moglo mnogo pametnije da se zavrsi i da jos pre 6, 7 godina zaboravimo da su ikada postojale devedesete.
Postoje drzave poput Austrije ili Madjarske koje su pogubile sve moguce teritorije pa pogledajte danas Austriju, ekonomska sila u svetu, izgubili deo Tirola pre desetak godina pa niko to vise ne pominje jer je besmisleno pokusavati da vratis nesto sto je ocigledno nepovratno.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 11:33 16.11.2012

Re: Jedan razlog

Не ради се овде о српској геноцидности, ради се о томе да смо дозволили да нас девдесетих воде идиоти попут Милошевића, Шешеља, Боре Јовића, итд.. Да нас у рат воде титови генерали помогнути белосветским лоповима и дилерима дроге. Да за хероје имамо Легију који убије премијера, па побегне у Ливно и Дувно да се крије код свог пријатеља из легије странаца Готовине.. Да нам данас о патротизму говоре највеће фукаре....

Ова пресуда је срамота за све, али не ради се ту о ове две фукаре, већ о онима који су њима помагали у свему томе. Сви знамо да без логистичке и војне помоћи америчке и ко зна чије војске хрватска никада не би могла да уради оно што је урадила. Првобитном пресудом су осуђени и они који су били мозак ове акције, а они седе негде далеко...Срамота
Spiridon Spiridon 11:48 16.11.2012

Re: Jedan razlog

A Hrvatima, neka je sa srećom.


pa hvala bogu, ako neko misli da je njima kao narodu ovakva presuda donela nesto dobro, a nama lose, onda se grdno zajebao u matematici.

jel bi moja logika trebalo sada da bude da bi bilo dobro (namerno ne pisem pravedno) da se Seselj oslobodi?

Da li bi povratak Seselja (koga ne zelim da poredim sa Gotovinom samo da mi se ne nakace dusebriznici) doneo nesto dobro mojoj zemlji?

i jos jednom da ponovim tvoje reci

neka je sa srećom


golubica.bg golubica.bg 11:53 16.11.2012

Re: Jedan razlog

Spiridon
pa hvala bogu, ako neko misli da je njima kao narodu ovakva presuda donela nesto dobro, a nama lose, onda se grdno zajebao u matematici.

jel bi moja logika trebalo sada da bude da bi bilo dobro (namerno ne pisem pravedno) da nam se Seselj vrati?

Jel bi povratak Seselja (koga ne zelim da poredim sa Gotovinom samo da mi se ne nakace dusebriznici) doneo nesto dobro mojoj zemlji?

i jos jednom da ponovim tvoje reci

neka je sa srećom


E vidis, u tome i jeste problem: ova presuda je dusevna hrana za nacionaliste svih fela. Da se Seselj kojim slucajem vrati sutra, bio bi isto tako docekan kao heroj. U to smislu bih rekla da presuda Srbiji doista donosi nesto lose - rasplamsavanje mrznje, koja je do sada bar samo tinjala. A kad to ludilo ponovo krene, da, neka nam je svima sa srecom...
niccolo niccolo 11:55 16.11.2012

Re: Jedan razlog

U to smislu bih rekla da presuda Srbiji doista donosi nesto lose - rasplamsavanje mrznje, koja je do sada bar samo tinjala

Samo ukoliko građani Srbije dozvole da im se rasplamsa osećaj mržnje zbog presude...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:56 16.11.2012

Re: Jedan razlog

juniorr


anpak, mene i doslovno fascinira nesto drugo - hrvatska junajtid u bolu, svecama, suzama onim i suzama ovim, dok se mi survamo kod prvog teofila, crvene borke, one biserko, obaska kandicke, koji nas godinama uce da smo genocidan narod.



u srbiji sme otvoreno da se priča, barem,o sopstvenim zločinima, za razliku od hrvatske, ili izraela, for that matter. u ovom aspektu razvoja civilnog društva srpsko je daleko ispred pomenutih.
golubica.bg golubica.bg 11:58 16.11.2012

Re: Jedan razlog

niccolo
U to smislu bih rekla da presuda Srbiji doista donosi nesto lose - rasplamsavanje mrznje, koja je do sada bar samo tinjala

Samo ukoliko građani Srbije dozvole da im se rasplamsa osećaj mržnje zbog presude...


Tacno, potpuno se slazem, ali da li ti zaista mislis da nece?
dragan7557 dragan7557 12:04 16.11.2012

Re: dokle?

niccolo
Šta nam je činiti?

A zašto bismo činili bilo šta (osim "moralnog zgražavanja nad presudom"?

Evo zašto:
Spiridon 10:38 16.11.2012 / *novo
Re: Jedan razlog

Mi da realno sagledamo našu ulogu u građanskom ratu a ostali da slave zločince kao heroje...



mi treba da se okrenemo sebi i sopstvenim problemima. Resenje nase nacionalne krize i pakla kroz koji kao narod prolazimo nije jednostavno.
Ono u sta sam siguran je da izborom aktuelne ekipe na vlasi pokazujemo da nam apsolutno nista nije jasno. I bice nam sve teze.

jer je to jedino što je zbilja važno, dok je:
Jebe se meni da li ce Gotovina trunuti u zatvoru ili se suncati u Dubrovniku. To ne sme da bude stvar od koje ce zavisiti buducnost Srbije.

jedina realnost sa kojom Srbija ima posla.

Sva ostala lelekanja o pravdi i nepravdi nisu potrebna i nisu ništa drugo do posipanje glave pepelom uz dodatno stavljanje soli na rane.


cerski
juniorr juniorr 12:13 16.11.2012

Re: Jedan razlog


Srđan Fuchs
11:56 16.11.2012
Re: Jedan razlog
juniorr


anpak, mene i doslovno fascinira nesto drugo - hrvatska junajtid u bolu, svecama, suzama onim i suzama ovim, dok se mi survamo kod prvog teofila, crvene borke, one biserko, obaska kandicke, koji nas godinama uce da smo genocidan narod.



u srbiji sme otvoreno da se priča, barem,o sopstvenim zločinima, za razliku od hrvatske, ili izraela, for that matter. u ovom aspektu razvoja civilnog društva srpsko je daleko ispred pomenutih.


ne znam toliko dobro situaciju u hrvatskoj a posebno ne u izraelu, ali moj utisak je da se ne radi o otvorenosti civilnog društva nego o mentalitetu.
niccolo niccolo 12:15 16.11.2012

Re: Jedan razlog

Tacno, potpuno se slazem, ali da li ti zaista mislis da nece?

Pa nemam pojma. Ja neću. Ti?

p.s. Cerski, pokušaj jednom u životu da čitaš komentare sa razumevanjem. Moj komentar je bio na temu šta činiti u odnosu na haški tribunal, a ne na temu o kojoj ti filozofiraš.
golubica.bg golubica.bg 12:16 16.11.2012

Re: Jedan razlog

predatortz
Navedite mi samo jedan razuman razlog da se dalje nastavi saradnja sa tim sudom?

Ovo je nastavak Hitlerove politike po kojoj za Srbe važe jedna, za ostale druga pravila.

Saradnja sa njima ravna je kolaboraciji sa Hitlerom.

A, sad, dragi NGO aktivisti pljujte i razrađujte teorije o srpskoj genocidnosti...


1. Ne preteruj, reductio ad Hitlerum je nista vise od logicke pogreske.
2. Otkud ti ideja da NGO aktivisti podrzavaju ovu presudu? Jos jedna predrasuda koja se tako lepo primila u srpskoj javnosti. Evo recimo aktivisti omrazenog Fonda za humanitarno pravo su i te kako nezadovoljni ovakvom presudom.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:18 16.11.2012

Re: Jedan razlog

Mislim da bi bolji naslov bio: Presude pišu saradnici.
anamarkana anamarkana 12:37 16.11.2012

Re: Jedan razlog

Spiridon

mi treba da se okrenemo sebi i sopstvenim problemima.


Hansel Hansel 13:10 16.11.2012

Re: Jedan razlog

mi treba da se okrenemo sebi i sopstvenim problemima.

Nisam siguran da ova presuda neće ući u korpus naših (konkretnih) problema, u kontekstu tužbe/i za genocid.
Hansel Hansel 13:22 16.11.2012

Re: Jedan razlog

predatortz
Navedite mi samo jedan razuman razlog da se dalje nastavi saradnja sa tim sudom?

Zar saradnja nije završena? Ostalo je samo procesuiranje jataka Ratka Mladića, ako nešto nisam propustio...
dragan7557 dragan7557 13:45 16.11.2012

Re: Jedan razlog

niccolo 12:15 16.11.2012
Re: Jedan razlog

Hmmmm i slikom

p.s. Cerski, pokušaj jednom u životu da čitaš komentare sa razumevanjem. Moj komentar je bio na temu šta činiti u odnosu na haški tribunal, a ne na temu o kojoj ti filozofiraš.

Napisao si sledeće:
niccolo 10:42 16.11.2012
Re: Jedan razlog

Šta nam je činiti?


A zašto bismo činili bilo šta (osim "moralnog zgražavanja nad presudom"?

Pošto zagradu nisi zatvorio rečenica dobija drugi smisao a ne onaj koji ti eksponiraš, da u rečenici nigde nije spomenut Haški Tribunal je iz priloženog jasno. Treba li napomenuti da bi razumevanju pomogla spominjanje haškog tribe-a(eng.p.p.)?



cerski
predatortz predatortz 13:49 16.11.2012

Re: Jedan razlog

Hansel
predatortz
Navedite mi samo jedan razuman razlog da se dalje nastavi saradnja sa tim sudom?

Zar saradnja nije završena? Ostalo je samo procesuiranje jataka Ratka Mladića, ako nešto nisam propustio...


Nije. Suđenja su u toku. Srbija dostavlja gomilu dokumenata Tužilaštvu malte ne svakodnevno.

A za jatake ne brini. Pokazaće Vukčević svoju pravovernost, kao i toliko puta do sad.
ultimatum ultimatum 14:00 16.11.2012

Re: Jedan razlog

sima2000
sto ne znaci da nemam poriv da pljunem na ovakvu presudu


Međutim, ne slažemo se oko pitanja: Šta sad?. Šta nam je činiti?



U uvom okrutnom svetu te cene jedino ako is jak....
Kada se gadjao raketama Zagreb...drugaciji su vetrovi duvali...ali, pogresna politika nas je dovde dovela, gluperde i ovde, danas, nalaze da su oni tamo preposteni, nevini i pravedni, a mi zlikovci

Dakle, moze se nesto nauciti od jakih nacija...evo Izrael, ni pet ni sest, nego salje rakete...predlazem, za pocetak, i mi da izvedemo neku akciju na zgradu haskog tribunala, simbolicno
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:19 16.11.2012

Re: Jedan razlog

Srđan Fuchs
antioksidant
Navedite mi samo jedan razuman razlog da se dalje nastavi saradnja sa tim sudom?

članica smo ujedinjenih nacija
taj sud je osnovao savet bezbednosti


srbija je nemoćna da se izvuče iz toga. nema državnu snagu, ima bezubu podršku rusije i kine.

što se teme tiče, hag govnari.

zamisli kako će se natripovati branitelji koji su sa svećama stajali celu noć na trgu u ZG? bog im se javi. užas.


Pa to je valjda ono najgore i potpuna depresija. Sami, golog dupeta na ledini.

Meni je jeziva poruka koju je takodje taj
sudija poslao: Srbi nisu prognani nigde i granatiranje civila je skroz
legalno.

Znaci i da ostatak Srba mogu ladno da pobiju (ove sto ostadose)
ionako je sve ko sto vidimo legalno i sasvim nekaznjivo.

Sezona lova na Srbe moze nesmetano da se nastavi.
Eto i Taciju preporuke a i celom svetu, pa udrite.

Sve ce to sudija i Medjunarodni sud pravde da pozlati.


PS. Vidim, taj isti sudija stigao i da poskida kazne jos nekim Hrvatima obaska, a Sljivancaninu utrostrucio postojecu kaznu.
Bice da se Bog, u oblicju sudije, ipak javio onima na trgu u ZG.
freehand freehand 18:28 16.11.2012

Re: Jedan razlog

thefreak
pa pogledajte danas Austriju, ekonomska sila u svetu, izgubili deo Tirola pre desetak godina

O čemu ti, majke ti, hoćeš da raspravljaš?!
sevarlica sevarlica 19:01 16.11.2012

Re: Jedan razlog

sima2000
članica smo ujedinjenih nacija
taj sud je osnovao savet bezbednosti


možemo da se isčlanimo iz Ujedinjenih nacija.. da prekinemo komunikaciju sa planetom i da podignemo zid po dužini cele granice (i onako su oko nas sve NATO članice, a ta organizacija je sto puta gora od UN). A onda na miru i u tišini da se samospalimo zbog nepravde.

A postoji i druga varijanta - da realno sagledamo našu ulogu u građanskom ratu, ali to je izgleda teže od samospaljivanja.


Zato što je veliki deo ove nacije i sagledavao stvari realno, zato smo tu gde jesmo. Da smo svi stali iza onog skota Miloševića kao što su Hrvati stali iza svog diktatora možda bismo sada gledali na celu situaciju sa strane pobednika a ne gubitnika. Ali, neeeeeeeeee, mi smo nabijali klinove Miloševiću jer smo hteli "slobodu", "pravdu" i "demokratiju" koju sad imamo.

p.s. Da se razumemo i ja sam bio protiv istog
pretorian024 pretorian024 19:19 16.11.2012

Re: Jedan razlog

Moj deda nije seo na traktor pa je zaklan... Imao je 72 godine, ne znam kome je on bio pretnja?! Preko puta njegove kuce zivela je poluslepa baka Ljuba, nesto starija od njega. Pamtim je kao slabo pokretnu, poluslepu staricu koju je sin sa porodicom cesto posecivao. Cesto sam se igrao sa njenim unukom Milosem. Ona je mucena i zaklana. 'Alo!!! Slepa starica!!! Voleo bih da znam koliko su odlikovanja i penzije ti "heroji domovinskog rata" dobili!!?? Sramota me je svih anti-ratnih profitera tipa Sonje Liht, Kandicke i njima slicnih sto nisu ni 5 minuta svog delovanja posvetile nasim zrtvama. Evo im samo jedan od razloga zasto omladina ne podrzava EU, NATO. Evo im razlog zasto postoje organizacije kao sto su NASI i OBRAZ. Svaka ucena od strane EU, svaka pretnja od strane NATO-a, svaki samar pravdi od strane Haskog tribunala stvaraju jacu desnicu u Srbiji i jacaju nacionalizam a ponajvise sovinizam. Zapad sam gura srpsku omladinu u radikalizam a kako stvari stoje izgleda da su ti koje ja nikad nisam podrzavao sve vreme bili upravu!
voki_bgd voki_bgd 20:46 16.11.2012

Re: Jedan razlog

Srđan Fuchs
juniorr


anpak, mene i doslovno fascinira nesto drugo - hrvatska junajtid u bolu, svecama, suzama onim i suzama ovim, dok se mi survamo kod prvog teofila, crvene borke, one biserko, obaska kandicke, koji nas godinama uce da smo genocidan narod.



u srbiji sme otvoreno da se priča, barem,o sopstvenim zločinima, za razliku od hrvatske, ili izraela, for that matter. u ovom aspektu razvoja civilnog društva srpsko je daleko ispred pomenutih.


I da se samaraju oni koji traze svoje nestale ili priznaju druge drzave, pa cak i trazi da se Srbija kaznjava. Daleko smo otisli u odnosu na druge bivse repulike svojom demokratijom.Trebalo bi na nas da se ugledaju.

8c_competizione 8c_competizione 21:34 16.11.2012

Re: Jedan razlog

A postoji i druga varijanta - da realno sagledamo našu ulogu u građanskom ratu, ali to je izgleda teže od samospaljivanja.


jel to pokushavash da me ubedish ko Angelina Jolie, da su Tudjman i Izetbegovic organizovali u stvari hor beckih decaka, a ne vojske i kupovali (bez problema) ilegalno naoruzhanje (sankcije na naoruzhanje su vazhile za sve) i dovlacili mudzhahedine?

ukratko: ne seri!
8c_competizione 8c_competizione 21:36 16.11.2012

Re: Jedan razlog

alternativa je da se prekine svaka saradnja sa Hashkim tribunalom
8c_competizione 8c_competizione 11:50 17.11.2012

Re: Jedan razlog

Zar saradnja nije završena? Ostalo je samo procesuiranje jataka Ratka Mladića, ako nešto nisam propustio...


licno mislim da bi MSP u Hagu trebalo zvanicno upriliciti otkazivanje saradnje, a jatake Mladica & Karadzhica procesuirati ovde.
thefreak thefreak 12:02 17.11.2012

Re: Jedan razlog

freehand
thefreak
pa pogledajte danas Austriju, ekonomska sila u svetu, izgubili deo Tirola pre desetak godina

O čemu ti, majke ti, hoćeš da raspravljaš?!


Igrali smo pogresnim kartama zadnjih deset godina sto dovodi do ovog danas sto se desava.
Mislim da je ovo kazna za karanje sa amerikancima oko Kosova i dovodjenje ovih bolida iz devedesetih na vlast.
freehand freehand 12:11 17.11.2012

Re: Jedan razlog

thefreak
freehand
thefreak
pa pogledajte danas Austriju, ekonomska sila u svetu, izgubili deo Tirola pre desetak godina

O čemu ti, majke ti, hoćeš da raspravljaš?!


Igrali smo pogresnim kartama zadnjih deset godina sto dovodi do ovog danas sto se desava.
Mislim da je ovo kazna za karanje sa amerikancima oko Kosova i dovodjenje ovih bolida iz devedesetih na vlast.

Daj molim te, pre nego što uđemo u ikakvu raspravu - kakva je to Austrija svetska ekonomska sila?
I ako može link neki na to gubljenje dela Tirola pre desetak godina?
thefreak thefreak 12:46 17.11.2012

Re: Jedan razlog

freehand
thefreak
freehand
thefreak
pa pogledajte danas Austriju, ekonomska sila u svetu, izgubili deo Tirola pre desetak godina

O čemu ti, majke ti, hoćeš da raspravljaš?!


Igrali smo pogresnim kartama zadnjih deset godina sto dovodi do ovog danas sto se desava.
Mislim da je ovo kazna za karanje sa amerikancima oko Kosova i dovodjenje ovih bolida iz devedesetih na vlast.

Daj molim te, pre nego što uđemo u ikakvu raspravu - kakva je to Austrija svetska ekonomska sila?
I ako može link neki na to gubljenje dela Tirola pre desetak godina?


Ne vidim razlog zasto bi smo ulazili u raspravu, proguglaj malo pa ces pronaci sve sto te zanima.
freehand freehand 12:54 17.11.2012

Re: Jedan razlog

thefreak
freehand
thefreak
freehand
thefreak
pa pogledajte danas Austriju, ekonomska sila u svetu, izgubili deo Tirola pre desetak godina

O čemu ti, majke ti, hoćeš da raspravljaš?!


Igrali smo pogresnim kartama zadnjih deset godina sto dovodi do ovog danas sto se desava.
Mislim da je ovo kazna za karanje sa amerikancima oko Kosova i dovodjenje ovih bolida iz devedesetih na vlast.

Daj molim te, pre nego što uđemo u ikakvu raspravu - kakva je to Austrija svetska ekonomska sila?
I ako može link neki na to gubljenje dela Tirola pre desetak godina?


Ne vidim razlog zasto bi smo ulazili u raspravu, proguglaj malo pa ces pronaci sve sto te zanima.

Ne vidim ni ja zašto pišeš stvari o kojima nemaš pojma, i zašto bih ja guglao o nečemu što pouzdano znam.
Ali suština mog pitanja je - šta te tera na to?
Čemu takvi izleti u nepoznato i blamaža?

Dakle, da ti pomognem: Južni Tirol (pretpostavljam da si na taj deo Tirola mislio)
dragan7557 dragan7557 14:05 17.11.2012

Re: Jedan razlog-invalidan razlog?

predatoz:
Ovo je nastavak Hitlerove politike po kojoj za Srbe važe jedna, a za ostale druga pravila.

Uzimajući u obzir naslov:
presude pišu "pobednici"

i poredeći odmah zatim slučaj:

Reinhard Gehlen

Hitlerov General major a kasnije......

ne bih rekao da je tvoja tvrdnja ispravna, da je netačna stoji!

Da, pobednici posle WW II jesu pisali presude i kako su ih pisali možda najbolje pokazuje slučaj Reinhard Gehlen, i old boys koje je kasnije zaposlio. Da pobednici pišu presude po svom ćefu stoji već odavno.

Ako si napisao zbog čistog populizma i uvređenosti, onda je u redu!


cerski
thefreak thefreak 15:18 17.11.2012

Re: Jedan razlog

freehand

Ne vidim ni ja zašto pišeš stvari o kojima nemaš pojma, i zašto bih ja guglao o nečemu što pouzdano znam.
Ali suština mog pitanja je - šta te tera na to?
Čemu takvi izleti u nepoznato i blamaža?

Dakle, da ti pomognem: Južni Tirol (pretpostavljam da si na taj deo Tirola mislio)


Rado bih nastavio da raspravljam sa tobom, ali ne volim da polemisem sa ljudima koji se kriju iza nekakvih crtanih avatara, a pri tom su bezobrazni
freehand freehand 16:23 17.11.2012

Re: Jedan razlog

thefreak
freehand

Ne vidim ni ja zašto pišeš stvari o kojima nemaš pojma, i zašto bih ja guglao o nečemu što pouzdano znam.
Ali suština mog pitanja je - šta te tera na to?
Čemu takvi izleti u nepoznato i blamaža?

Dakle, da ti pomognem: Južni Tirol (pretpostavljam da si na taj deo Tirola mislio)


Rado bih nastavio da raspravljam sa tobom, ali ne volim da polemisem sa ljudima koji se kriju iza nekakvih crtanih avatara, a pri tom su bezobrazni

A o čemu bi raspravljao? O gubljenju dela Tirola pre desetak godina?
Pa o tome i možeš samo sa junacima crtanih filmova. I to traži ultimativno glupog lika, da te sluša sa pažnjom i odobravanjem.
g.radicevic g.radicevic 10:16 16.11.2012

a šta smo očekivali

posle presude N.Oriću i R.Haradinaju
ovo je bio samo šlag na haškoj torti

ubiti srbina izgleda nije krivično delo
po haškom sudu

predatortz predatortz 10:17 16.11.2012

Re: a šta smo očekivali

ubiti srbina izgleda nije krivično delo
po haškom sudu


Niti vaditi mu organe. Ne zaboravimo da su se baš ti dokazi zaturili...
Atomski mrav Atomski mrav 10:20 16.11.2012

Nisam iznenađen

Dvaput ništa je ništa, crva nije ni bilo. Ovo je bio samo završni čin jedne predstave...
ivana23 ivana23 10:24 16.11.2012

***

Zagreb -- Građani okupljeni na trgovima širom Hrvatske, kao i hrvatski mediji sa oduševljenjem su propratili oslobađanje Ante Gotovine i Mladena Markača.

Jelačićevim trgom odzvanjaju povici "Ante, Ante", od kako je žalbeno veće počelo da obara tačke optžnice a okupljeni, najvećim delom veterani, mašu zastavama.

TV komentatori koji su pratili događaj nisu mogli skinuti osmeh s lica dok je sud obrazlagao odluke, ističući da su pale teze o zločinačkom poduhvatu i odgovornosti za zločine, odnosno propuštanja da se oni procesuiraju.

"Jutarnji list" je jutro u haškoj sudnici pratio uz naslov "Poslednje poglavlje rata", a zatim je naveo da je "Srušena cela presuda", kao i da je "Hrvatska nevina".

"Večernji" navodi da je u pitanju "Pobeda istine", dok Index.hr uz isticanje "erupcije oduševljenja širom hrvatske" navodi da su Gotovina i Markač slobodni ljudi.


Euforija širom Hrvatske - B92

P.S. Citava histerija tokom jecerasnjeg dana u Hr. Celonocno bdenje i molitve po crkvama...
Da smo se mi tako ponasali uoci izricanja presude bilo kom od 'nasih' optuzenih, sta bi rekla Evropa, Kacin...!?
antioksidant antioksidant 10:26 16.11.2012

Re: ***

P.S. Citava histerija tokom jecerasnjeg dana u Hr. Celonocno bdenje i molitve po crkvama...
Da smo se mi tako ponasali uoci izricanja presude bilo kom od 'nasih' optuzenih, sta bi rekla Evropa, Kacin...!?

mene pre interesuje sta bi smo rekli mi?
to sto su hrvati srecni zbog ovoga govori o njima mnogo. na srecu o nama bas nista
niccolo niccolo 10:32 16.11.2012

Re: ***

mene pre interesuje sta bi smo rekli mi?

Neki bi se verovatno isto radovali. A neki bi verovatno negodovali. A neki bi verovatno bili ravnodušni. Ako se dobro sećam takve su bile reakcije na presudu Šljivančaninu (ili Radiću, ko od njih beše)...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:32 16.11.2012

Re: ***

da, ovim je postao legitiman hrvatski stav da je "rat bio obrambeni", i da "hrvatska državnost" nije stvorena na korumpiranim premisama.

niko se ne suočava sa svojim zločinima, samo srpska strana. dušu dalo za sejanje antievropskog sentimenta kod nas. samo dođi, i baci seme. još je onaj tadić takvima dao naše heroje... - nije moj stav ali će se neminovno javiti.
ivana23 ivana23 10:51 16.11.2012

Re: ***

dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 11:01 16.11.2012

Re: ***

ivana23
Naslovna strana Jutarnjeg lista


Nacionalna svest - savest je cudo.
juniorr juniorr 11:09 16.11.2012

Re: ***

niko se ne suočava sa svojim zločinima, samo srpska strana. dušu dalo za sejanje antievropskog sentimenta kod nas. samo dođi, i baci seme. još je onaj tadić takvima dao naše heroje... - nije moj stav ali će se neminovno javiti.



Milutin Milošević Milutin Milošević 11:12 16.11.2012

Re: ***

Euforija širom Hrvatske

Ovo govori o stanju svesti. Kod nas, da oslobode neke čekala bi ih i radovala se samo rodbina i po koji komšija, a da oslobode neke druge više bi ljudi došlo da protestvuje nego onih koji još uvek veruju u njih
juniorr juniorr 11:58 16.11.2012

Re: ***

Milutin Milošević
11:12 16.11.2012
Re: ***
Euforija širom Hrvatske

Ovo govori o stanju svesti. Kod nas, da oslobode neke čekala bi ih i radovala se samo rodbina i po koji komšija, a da oslobode neke druge više bi ljudi došlo da protestvuje nego onih koji još uvek veruju u njih



tačno tako


Bonner Bonner 13:01 16.11.2012

Re: ***

ivana23


... "Hrvatska nevina"...




U celoj ovoj lakrdiji plasticne operacije vracanja himena Hrvatskoj mene interesuje ko je taj badza, da ne kazem sponzor, koji je ovo nedelo platio i da li ce bas on ili neki drugi badza Hrvatskoj ponovo da oduzme nevinost i na koji nacin i kojom prilikom?!

U celoj stvari je sigurno samo jedno, da Hrvatskoj predstoji dobro tucanje, koji i koliko hrvata ce pritom da zatrudni i kakvi ce retardi iz toga da se rode to cemo da vidimo. Da pri proboju silikonskog himena ne mogu da se rode zdrava deca u to nema sumnje.

Hrvatska je danas, bez sumnje, na svome, samo on joj nije dovoljno velik da silikonski himen nove nevinosti pukne. Za to ce morati dobrano da se potrudi a najverovatnije i da se natrti. Koji ce pritom prvi da joj uleti videcemo. Ili ce da bude gang bang?!

Ali za generale i domovinsko cedo nema cene, pa sta kosta da kosta! Racun ionako stize naknadno. A dotle ...





Bonner Bonner 13:23 16.11.2012

Re: ***

ivana23





Euforija širom Hrvatske



U prevodu na hrvatski "kolektivno ludilo".

Jelica Greganović Jelica Greganović 13:25 16.11.2012

Re: ***

sta bi rekla Evropa, Kacin...!?

Svašta i to nadugačko, naširoko, strogo i vaspitno. I datum - piši propalo.
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:07 16.11.2012

Re: ***

Nacionalna svest - savest je cudo.

Ma...to i tako ne postoji, svest i savest su lične kategorije, sve ostalo je politika.
Milutin Milošević Milutin Milošević 15:03 16.11.2012

Re: ***

Tko su suci koji su bili protiv oslobađajuće presude?

Ovo je u domenu spiska "Naših". Ne bi me iznenadila odmazda pravovernih domoljuba.
westvleteren westvleteren 10:31 16.11.2012

Sta donosi buducnost

Ne mogu da se ne zapitam kakva politicka motivacija stoji iza ove odluke, odnosno da li se priprema novi rat na balkanu. Rat koji bi trebalo da "rascisti" situaciju u Bosni i na Kosovu.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 12:40 16.11.2012

Re: Sta donosi buducnost

Ne mogu da se ne zapitam kakva politicka motivacija stoji iza ove odluke, odnosno da li se priprema novi rat na balkanu. Rat koji bi trebalo da "rascisti" situaciju u Bosni i na Kosovu.


Ne pominji rat, ako Boga znaš, muka nam je od svega!



edi-va edi-va 10:32 16.11.2012

A šta ovo znači?

Preinačuje se dio osuđujuće presude. Poništava se nepravomoćna presuda o sudjelovanju u udruženom zločinačkom pothvatu. Ostavlja se otvorena mogućnost izricanja osuđujuće presude po vidu alternativne odgovornosti. Na primjer, odgovornost nadređenog.
antioksidant antioksidant 10:39 16.11.2012

Re: A šta ovo znači?

edi-va
Preinačuje se dio osuđujuće presude. Poništava se nepravomoćna presuda o sudjelovanju u udruženom zločinačkom pothvatu. Ostavlja se otvorena mogućnost izricanja osuđujuće presude po vidu alternativne odgovornosti. Na primjer, odgovornost nadređenog.

hvala edi.
proradio mi je zivac pa sam zaboravio da to stavim
nadam se da jos ima sansi da "kolege" zavrse u zatvoru na duze
edi-va edi-va 10:42 16.11.2012

Re: A šta ovo znači?

antioksidant
edi-va
Preinačuje se dio osuđujuće presude. Poništava se nepravomoćna presuda o sudjelovanju u udruženom zločinačkom pothvatu. Ostavlja se otvorena mogućnost izricanja osuđujuće presude po vidu alternativne odgovornosti. Na primjer, odgovornost nadređenog.

hvala edi.
proradio mi je zivac pa sam zaboravio da to stavim
nadam se da jos ima sansi da "kolege" zavrse u zatvoru na duze


Nema na čem, ja pitam jer ne kapiram koje su sad mogućnosti ostavljene glede tačke 3, kapiram da je ta preskočena - oslobođeni osam od ukupno devet, ostaje tačka tri. Zna li neko kapacitet sporne tačke?
predatortz predatortz 10:44 16.11.2012

Re: A šta ovo znači?

Zna li neko kapacitet sporne tačke?


Verovatno kao za pogrešno parkiranje. Odnosno, da će dužina boravka u pritvoru nadmašiti visinu kazne za to delo.
antioksidant antioksidant 10:44 16.11.2012

Re: A šta ovo znači?

Zna li neko kapacitet sporne tačke?

cekaj prvo da se ne isclanimo iz ujedinjenih nacija pa cemo lako za to
freehand freehand 10:49 16.11.2012

Re: A šta ovo znači?

Nema na čem, ja pitam jer ne kapiram koje su sad mogućnosti ostavljene glede tačke 3, kapiram da je ta preskočena - oslobođeni osam od ukupno devet, ostaje tačka tri. Zna li neko kapacitet sporne tačke?

Nije to bitno. Nema ova presuda veze sa Gotovinom i Markačem.
Ova presuda kaže:
"Nije bilo sastanka na Brionima, Tuđman i društvo nisu dogovarali progon i etničko čišćenje, Vojska i policija na terenu nisu granatirali, ubijali, streljali i palili da zastraše i oteraju.
Hrvatska je glede toga čista i nevina."
Ostali su sitni ekscesi na terenu, eventualno novo suđenje jugoslovenskom i srpskom političkom i vojnom rukovodstvu jer su, u stvari, oni etnički očistili Hrvatsku.
To je suština.
edi-va edi-va 10:50 16.11.2012

Re: A šta ovo znači?

antioksidant
Zna li neko kapacitet sporne tačke?

cekaj prvo da se ne isclanimo iz ujedinjenih nacija pa cemo lako za to


Neće preCedavajući GS to da dozvoli, barem ne za vreme njegovog ustoličenja.
edi-va edi-va 10:54 16.11.2012

Re: A šta ovo znači?

Ova presuda kaže:
"Nije bilo sastanka na Brionima, Tuđman i društvo nisu dogovarali progon i etničko čišćenje, Vojska i policija na terenu nisu granatirali, ubijali, streljali i palili da zastraše i oteraju.
Hrvatska je glede toga čista i nevina."


Ma kapiram ja šta kaže presuda i kapiram težinu satisfakcije odbrane "čistote" domovinskog rata, nego pitam konkretno šta ovo znači u kontekstu ipak moguće presude generalima, njima se i sudilo ne i državi Hrvatskoj:

Ostavlja se otvorena mogućnost izricanja osuđujuće presude po vidu alternativne odgovornosti. Na primjer, odgovornost nadređenog.

g.radicevic g.radicevic 10:56 16.11.2012

Re: A šta ovo znači?

Ostali su sitni ekscesi na terenu, eventualno novo suđenje jugoslovenskom i srpskom političkom i vojnom rukovodstvu jer su, u stvari, oni etnički očistili Hrvatsku.
To je suština.


nisi daleko od mete
nije li Slobica svojom visokoumnom politikom poništio izbore u kraini i odbio plan Z4.
Gotovina i ekipa su samo doradili stvar
g.radicevic g.radicevic 10:59 16.11.2012

Re: A šta ovo znači?

Ma kapiram ja šta kaže presuda i kapiram težinu satisfakcije odbrane "čistote" domovinskog rata, nego pitam konkretno šta ovo znači u kontekstu ipak moguće presude generalima, njima se i sudilo ne i državi Hrvatskoj:


sudilo se i državi Hrvatskoj, posredno
da su osuđeni, onda bi Hrvatska bila ''stimulisana'' da se vansudski nagodi sa Srbijom oko tužbe i kontratužbe za ratne zločine
ovako....
haški sud je sebi produžio život bar još n godina
freehand freehand 11:00 16.11.2012

Re: A šta ovo znači?

g.radicevic
Ostali su sitni ekscesi na terenu, eventualno novo suđenje jugoslovenskom i srpskom političkom i vojnom rukovodstvu jer su, u stvari, oni etnički očistili Hrvatsku.
To je suština.


nisi daleko od mete
nije li Slobica svojom visokoumnom politikom poništio izbore u kraini i odbio plan Z4.
Gotovina i ekipa su samo doradili stvar

Ne lupetaj.
g.radicevic g.radicevic 11:16 16.11.2012

Re: A šta ovo znači?

Ne lupetaj.

briljiraš frike...
dok cerski ne uleti klizeći
sa obe noge

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana