Društvo| Ljudska prava| Mediji| Politika| Religija

Okrivimo Jevreje

alexlambros RSS / 25.11.2012. u 22:40

gost autor: Pat Condell

prevod: Alexandar Lambros


Jedna od mnogih nesrećnih posledica podilaženja netrpeljivosti muslimanskih imigranata jeste porast antisemitizma, mada nije da je Evropi ikada bilo potrebno mnogo ohrabrenja za to. Ali je ovo udahnulo novi život u uspavane žrtve teorija zavere koje žele da veruju da Jevreji kontrolišu svet. Bezmalo svaki dan mi neko kaže da bi trebalo da se obavestim o tome ko su Jevreji, koliko su zli, kako manipulišu svime da bi kontrolisali svet. Izgleda su Jevreji odgovorni za razne grozne stvari uključujući i septembarske napade na Ameriku (što se podrazumeva, naravno) pa čak i prokletstvo multikulturalnosti. Da, baš tako. Svi oni Jevreji koji su oterani iz Evrope od strane mržnjom opsednutih muslimanskih imigranata zapravo su žrtve jevrejske zavere destabilizovanja sveta kako bi ga ... kontrolisali, pretpostavljam. Nisam siguran, nisam upućen u detalje za razliku od većine sveta.

U poređenju s brojem muslimana i hrišćana na svetu, da ne pominjem hinduse i budiste, Jevreja ima jedva šačica. Oni čine sićušan procenat svetskog stanovništva. Gotovo polovina ih živi u Izraelu, zemlji veličine jednog okruga, i sve ih više odlazi tamo, posebno iz Evrope u kojoj je postalo moderno koristiti ponašanje izraelske vlade kao izgovor za otvoreni antisemitizam na kakav smo navikli od muslimana. Na anti-izraelskim demonstracijama u Evropi lako možete čuti pozive da se Jevreji smeste u gasne komore. Imali smo čak priliku da to čujemo i od jednog holandskog poslanika. U Švedskoj izraelski sportisti se ne mogu više ni takmičiti a da ih ne napadne podivljala gomila jer policija ne može, ili neće, da ih zaštiti. Zločini motivisani mržnjom prema Jevrejima brojčano prevazilaze one protiv muslimana a mnogi su počinili upravo muslimani iz jednostavnog razloga što su od malena vaspitavani da mrze Jevreje. U međuvremenu svakodnevno smo prinuđeni da slušamo njihovo beskonačno licemerno proseravanje o islamofobiji. Dođe ti da povratiš.

Ni meni se ne dopadaju neki postupci izraelske vlade ali podržavam pravo Izraela na postojanje i pravo da se brani od ljudi koji su spremni da žene i decu koriste kao ljudski štit. Ne mislim više da bi Izraelci trebalo da vrate Jerusalim. Još uvek smatram da ga drže iz glupog razloga - religije, a nema glupljeg razloga od toga, ali iskustvo nas uči da islamski mentalitet svaki ustupak doživljava kao slabost koju treba dalje iskoristiti, a sem toga, mnogo takozvanih Palestinaca izgleda manje zabrinuto za mir i slobodu a više za to kako da Jevreje odguraju u more. Čitav svet zna da je mirovni sporazum do sada mogao biti postignut mnogo puta da nije nekompetentnog i korumpiranog palestinskog rukovodstva. Sada su se u Gazi osedlali Hamasom, gomilom fundamentalističkih religioznih siledžija koji ne žele mir ni po koju cenu. Za Hamas neprijatelj nije Izrael, već Jevreji. Ako podržavate Hamas, podržavate ljude koji žele da istrebe Jevreje ne zbog toga što su Izraelci već zbog toga što su Jevreji, i podržavate kulturu u kojoj se deci usađuje mržnja prema Jevrejima. Nadam se da ste ponosni na sebe.

Smatram da je Izrael, kao što sam već ranije rekao, na pogrešnom mestu. Ne može biti na gorem mestu od onog na kome je imajući u vidu mržnju svojih suseda, ali sada je kasno da se o tome razmišlja. Činjenica da jevrejska država uopšte mora da postoji, a mora, pretstavlja optužnicu za čitavo čovečanstvo, a posebno katoličku crkvu čiji je vekovni program agresivne mržnje prema Jevrejima usađen pravo u evropsku psihu zbog čega je dovoljan minimalan podsticaj pa da ona ispliva na površinu. I zbog toga bih ja, da sam Jevrejin, čak i necinostički miroljubivi liberalni Jevrejin kakvih, inače, ima mnogo, želeo da vidim jak Izrael jer kad zagusti, ljudi jednostavno neće stati u odbranu Jevreja. Imali smo prilike da to vidimo kroz čitavu evropsku istoriju, a u jeku islamske invazije u prilici smo da to vidimo ponovo, posebno od strane samoproklamovanih antifašista. Kakva ste srdnja vi ljudi.

Istina često može biti bolna kada ne želite da je čujete ali ćete je svejedno čuti. A istina je da su Jevreji čovečanstvu doprineli više od bilo koje grupe ljudi. Daleko više nego muslimani. Neopisivo više nego muslimani. Reč je o dva potpuno različita sveta, zapravo. Jevreji su dobili nesrazmeran broj Nobelovih nagrada, i to onih pravih a ne one seratorske za mir, jer se nalaze u vrhu nauke, medicine, tehnologije ... samo recite. Gde god postoji napredak u ovom svetu često ćete iza njega otkriti nekog Jevrejina. Izrael je danas svetski tehnološki lider, usamljen na Bliskom istoku kao dijamant u blatu. U poređenju sa Jevrejima muslimani su prolazni jahači na planeti Zemlji. I to uprkos tome što svoje bogatstvo doslovno kopaju iz zemlje. Da nije tako, ništa ne bi imali. To je prejadno i nije ni čudo što tako lako padaju u džandrljivu dečiju histeriju. Mora da imaju jako bednu sliku o sebi, i ko za to može da ih krivi? Ali, oni su jedini koji bi tim povodom nešto mogli da preduzmu. Mogli bi odlučiti da se dovukljaju u 21. vek i ostave sav taj smetlarski prtljag za sobom a mogu i da nastave da se ponižavaju i degradiraju s histeričnom mržnjom prema Jevrejima a mi ćemo nastaviti da ih zbog toga smatramo sramotom za čovečanstvo. Nadam se da to ne vređa?

A što se tiče vas koji ne prestajete da mi govorite da Jevreji vladaju svetom ... Čak i da je to istina, više volim da oni vladaju svetom nego muslimani, a to misli i svaka osoba zdrave pameti na ovoj planeti. Ali to nije istina i ne želim više da slušam o tome, ako ne tražim previše? Tako da, ako zaista verujete da su Jevreji zli manipulatori s prstima u svačijoj piti, ili ako verujete da neko zlokobno jevrejsko tajno udruženje upravlja vama kao marionetom onda, molim vas, nemojte meni pričati o tome. Ispričajte svom lekaru. Ali obratite pažnju da nije Jevrejin.

Mir.
 

Atačmenti



Komentari (111)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 22:50 25.11.2012

auuuuuu!!!!

kakvo proseravanje. Ako ovaj misli da ovako brani jevreje, onda se mnogo zajebao. Da sam jevrejka rekla bih: "pored ovakvih prijatelja ne trebaju mi neprijatelji"....
Jukie Jukie 22:53 25.11.2012

Re: auuuuuu!!!!

Ja sam mislio da će tekst biti na temu kako su Jevreji previše zgodni pa ostali ne mogu da rade svoj posao jer stalno razmišljaju o njima, i onda ne mogu da zarade za platu
oskar-z-wild oskar-z-wild 14:08 01.12.2012

Re: auuuuuu!!!!

Aleksandra Mitrovic
kakvo proseravanje. Ako ovaj misli da ovako brani jevreje, onda se mnogo zajebao. Da sam jevrejka rekla bih: "pored ovakvih prijatelja ne trebaju mi neprijatelji"....


Jukie
Ja sam mislio da će tekst biti na temu kako su Jevreji previše zgodni pa ostali ne mogu da rade svoj posao jer stalno razmišljaju o njima, i onda ne mogu da zarade za platu


Koliko preporuka, toliko jadnika.
satinelle satinelle 23:09 25.11.2012

Braca jevreji...

Obozavam da citam tvoje blogove, prosto umes da "pomeris" i razdrmas. Kako ti kao ateista pravis razliku izmedju religija?! Meni isto jel' musliman ili Jevrejin, bitno je ko je ovde ugrozenija vrsta danas, a ne "juce".
alexlambros alexlambros 23:18 25.11.2012

Re: Braca jevreji...

Kako ti kao ateista pravis razliku izmedju religija?!


po razornosti politickih posledica ...
islam je, dakle, danas najgori ...
satinelle satinelle 23:31 25.11.2012

Re: Braca jevreji...

alexlambros
Kako ti kao ateista pravis razliku izmedju religija?!po razornosti politickih posledica ... islam je, dakle, danas najgori ...


Kao ateista pravis razliku izmedju religija, po razornosti politickih posledica?! Hmmm... Islam nije najgori, i ti kao ateista ne smeo da pravis razliku...
maksa83 maksa83 23:30 25.11.2012

deca, kultura

i podržavate kulturu u kojoj se deci usađuje mržnja prema Jevrejima


apostata apostata 23:45 25.11.2012

Re: deca, kultura

maksa83
i podržavate kulturu u kojoj se deci usađuje mržnja prema Jevrejima

Kao npr. ovde:


ivana23 ivana23 23:55 25.11.2012

Re: deca, kultura

maksa83
i podržavate kulturu u kojoj se deci usađuje mržnja prema Jevrejima





Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:32 26.11.2012

Re: deca, kultura

ova dvojica sa majicama su kretencine, ukoliko fotka nije flop. sajt s koga je nedostupan tako da ne moze da se prosudi kontekst. ivana, veruj mi da ja imam pun mejlboks fotografija sa suprotne strane, kojima ne vidim drugu svrhu osim produbljivanja mrznje, zato sam odlucio da ih ne stavljam. ali ne vidim stvarno kako ce se ludilo resiti takvim pristupom.

mene samo interesuje koju vrstu satisfakcije ljudi koji objavljuju ovakve fotografije dozive?

maksa83 maksa83 00:35 26.11.2012

Re: deca, kultura

ova dvojica sa majicama su kretencine, ukoliko fotka nije flop

Ovo sa majicama je iz 2009. Gugluj "one shot two kills".
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:40 26.11.2012

Re: deca, kultura

idioti, ko god su.
ivana23 ivana23 00:59 26.11.2012

Re: deca, kultura

Ovde ne svracaju ni Palestinci, ni Jevreji, pa ne sirimo mrznju tim fotografijama.
Sto se tice pitanja:

mene samo interesuje koju vrstu satisfakcije ljudi koji objavljuju ovakve fotografije dozive?


Ne znam jesi li mislio na osobu koja je postavila sliku na net ili na mene koja sam je prenela ovde?

Mozda je deo odgovora u tri fotografije koje su objavile ove dve zene...

alexlambros alexlambros 01:06 26.11.2012

Re: deca, kultura

Mozda je deo odgovora u tri fotografije koje su objavijavascript:;le ove dve zene...


a mozda i ovde


alexlambros alexlambros 01:11 26.11.2012

Re: deca, kultura

Mozda je deo odgovora u tri fotografije koje su objavile ove dve zene...


il ovde

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:12 26.11.2012

Re: deca, kultura

ivana23
Ovde ne svracaju ni Palestinci, ni Jevreji, pa ne sirimo mrznju tim fotografijama.


мислиш?
ivana23 ivana23 01:21 26.11.2012

Re: deca, kultura

Srđan Fuchs
ivana23
Ovde ne svracaju ni Palestinci, ni Jevreji, pa ne sirimo mrznju tim fotografijama.

мислиш?


Mislim. Naravno da imam u vidu one koji drze oruzje u rukama.
I koji mrznju mogu da pretoce u nasilje.

alexlambros alexlambros 01:43 26.11.2012

Re: deca, kultura

ovo su dve budale koje imas svuda, svako drustvo ih ima ...
a njih si suprostavio sistematskom ispiranju mozga muslimnske dece od trenutka rodjenja ...

ovo sigurno neces da nadjes u Izraelu ... pogledaj ako stomak moze da ti izdrzi

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WW8Sl6efuKc&bpctr=1353893012

Hamas Kills It's own People in GAZA for all human rights watchers


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:49 26.11.2012

Re: deca, kultura

ја био на неком пријему у српској амбасади у тел авиву, када оно почела да ме поздравља неке прастара екипа, српски јевреји, сто година у израелу, као, аа, ви сте београдски новинар, ја оно, као, овај, кахм, нисам знао како да објасним да блогерај није новинарство. мада ћу лагати ако кажем да ми није ласкала помисао да ме сматрају за новинара. иначе су претежно мирољубиви људи, онако, ишчезла српска господа. мада, како је Оља мистериозно окончала Утисак данас, као Матић и Вучић, нисам више ни у шта сигуран.

али добро, ти изражаваш своје емоције кроз фотке које качиш, могу и да схватим твоју личну мржњу према израелу.
alexlambros alexlambros 01:55 26.11.2012

Re: deca, kultura

Mislim. Naravno da imam u vidu one koji drze oruzje u rukama.


kako zgodno ... evo linka


https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WW8Sl6efuKc&bpctr=1353893012
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 02:17 26.11.2012

Re: deca, kultura

mene samo interesuje koju vrstu satisfakcije ljudi koji objavljuju ovakve fotografije dozive?

Ako neko bude davao odgovor, pa uzgred, mene zivo interesuje koju vrstu satisfakcije dozive ljudi koji cine ono sto se vidi na drugoj fotografiji. Mislim, znam ono -pravo na odbranu itd.- samo deo o satisfakciji me interesuje.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:32 26.11.2012

Re: deca, kultura

zadnjapetoletka
mene samo interesuje koju vrstu satisfakcije ljudi koji objavljuju ovakve fotografije dozive?

Ako neko bude davao odgovor, pa uzgred, mene zivo interesuje koju vrstu satisfakcije dozive ljudi koji cine ono sto se vidi na drugoj fotografiji. Mislim, znam ono -pravo na odbranu itd.- samo deo o satisfakciji me interesuje.



mračni umovi dožive. normalan čovek ne zna šta sa sobom od kajanja. ali, to je valjda jasno dobronamernim ljudima.
wd-40 wd-40 00:07 26.11.2012

Pat Condell

escherichije_colic escherichije_colic 00:12 26.11.2012

aktuelno

alexlambros alexlambros 01:05 26.11.2012

Re: aktuelno

upravo prevodim
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:52 26.11.2012

visestruk presing

aleks, kapiram da ovo nije bas najbolji milje za neka objasnjavanja, nekom prilikom u jerusalimu ako naidjes.

ne vidim ni da ljude interesuje previse viseslojnost sukoba dole, strane su vec zauzete, pa ideoloska obojenost, pa ogromni problemi u kojima se srbija nalazi, i za koje se zapad smatra kao glavni vinovnik, i tako dalje.

inace, ovako diplomatski stiktno govoreci, srbija se pozicionira polako i celovito na stranu istoka, neomarksizam koji vidi ekonomskog satanu u americi, i tako dalje. nevesto pokusava da se igra na kartu titoistickog nesvrstavanja, pa onda i sama prirodna cinjenica da je ogromna vecina nas produkt dirigovane kulture komunistickog sistema, u kojima su nabacivani mnogi matriksi kontrole misli, izmedju ostalog i mit o jevrejima koji kontrolisu kapital u svetu. tako da je averzija prema izraelu prosto prirodan produkt tog matriksa.

ja sam licno veoma tuzan sto srbija odlazi na tu stranu, ali dobro svaki narod sa svojom slobodom odabira partnera.
alexlambros alexlambros 01:03 26.11.2012

Re: visestruk presing

ja sam licno veoma tuzan sto srbija odlazi na tu stranu


i ja sam, jer mislim da Srbi ima da nauce ogromnu lekciju od Jevreja ...

dobro je svako mesto, ja sam nedvosmisleno uz Izrael ... jedini fasizam koji oko tog bliskoistocnog pitanja postoji je tradicionalni antisemitizam
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:36 26.11.2012

Re: visestruk presing

alexlambros


i ja sam, jer mislim da Srbi ima da nauce ogromnu lekciju od Jevreja ...

dobro je svako mesto, ja sam nedvosmisleno uz Izrael ... jedini fasizam koji oko tog bliskoistocnog pitanja postoji je tradicionalni antisemitizam


сигурно ће ти пријати, али обавезно одседни у тел авиву. ако дођеш у јеру, могло би се десити да ти се промене осећања спрам нас, мада је и тамо Open House снажна и утицајна у одређеним круговима, али имају и јако пуно домаћих непријатеља. јера има, опет, суперзанимљиву арт-сцену, малу ал' ебитачну.

фашизми, доле, такође су нажалост у плуралу. има их различитих и апсолутно су разноврсни. није као у стара, добра мусолинијева и франкова времена, када се изљубиш са фамилијом, узмеш кремењачу и одеш у шуму да се бориш против униформисаних. једино је антисемитизам константа, и просто ужива у тренутном развоју ситуације, а посебно у израелско-палестинском сукобу. после једне епохе у којем је сузбијан где год би никао, данас се лагано враћа да газдује, чак не мора ни да се мучи превише, просто уживанција атмосфера...

иначе, да ли знаш за овог земљака, списатеља? мени јако прија, просто је уљуљкујуће миран, оно као, баш бекство из туробне садашњице у сетни жал за миром једног аутора.


irvington irvington 04:03 29.11.2012

Re: visestruk presing

Srđan Fuchs
aleks, kapiram da ovo nije bas najbolji milje za neka objasnjavanja, nekom prilikom u jerusalimu ako naidjes.

ne vidim ni da ljude interesuje previse viseslojnost sukoba dole, strane su vec zauzete, pa ideoloska obojenost, pa ogromni problemi u kojima se srbija nalazi, i za koje se zapad smatra kao glavni vinovnik, i tako dalje.

inace, ovako diplomatski stiktno govoreci, srbija se pozicionira polako i celovito na stranu istoka, neomarksizam koji vidi ekonomskog satanu u americi, i tako dalje. nevesto pokusava da se igra na kartu titoistickog nesvrstavanja, pa onda i sama prirodna cinjenica da je ogromna vecina nas produkt dirigovane kulture komunistickog sistema, u kojima su nabacivani mnogi matriksi kontrole misli, izmedju ostalog i mit o jevrejima koji kontrolisu kapital u svetu. tako da je averzija prema izraelu prosto prirodan produkt tog matriksa.

ja sam licno veoma tuzan sto srbija odlazi na tu stranu, ali dobro svaki narod sa svojom slobodom odabira partnera.


Нисам приметио да се Србија сврстала на, како ти кажеш, источну страну. Званична Србија тренутно има већих и пречих проблема, оличених у жестоким и понижавајућим притисцима од стране водеће светске силе. Питање је, колико Србија у овом тренутку, уопште и има пун суверенитет. Односно, да ли је слободна, или под неким видом окупације. A, на лапрдања другосрбијанаца не бих обраћао пажњу. Сувише је то мали и безначајан узорак становништва.
С друге стране, садашње "друго око у глави" отворено је подржало Израел
wuyah wuyah 00:58 26.11.2012

Zabluda...

Malo je glupo generalizovati i stavljati sve u isti koš. Zato što je neko Musliman,to ne znači i da je loš čovek. Čoveka ne čini niti vera,niti "nacionalna pripadnost",ma šta to značilo.
Drugo, nije tačno da Muslimani nisu unapredili ovaj svet. Da te potsetim, pre svega,da koristiš arapske brojeve svakodnevno,a oni su danas većim delom Muslimani.
Postoji još mnogo naučnih i tehnoloških dostignuća,koja su došla od strane muslimanskog sveta.
Pitanje Jevreja je mnogo kompleksno, jer postoje Sefardi i Aškenazi,pa su onda tu Cionisti i ostali. Zato se ljudi lako "izgube", te veruju da su Jevreji zli,što,naravno,nije tačno. Narod kao i svaki drugi.
Ali to ne znači ,nikako,da su svi Muslimani loši,kao ni da su svi Jevreji dobri.
Niti znači da je neko dobar,samo zato što je Srbin. :)
Ne znam šta te je nagnalo da pišeš ovako,jer nije ljudski mrzeti. Ali u velikoj si zabludi,kao i oni koji ti govore da Jevreji vladaju Svetom.Samo se razlikuju vreste zablude,ti u svojoj,oni u njihovoj.
Svetom vladaju oni koji kontrolišu novac,a među njima ima raznih i niko od njih ne veruje u Boga,koji "potiče" iz bilo koje verske knjige.
Znači, nisu ni Muslimani,ni Hrišćani,a ni Jevreji,iako mnogima liče na takve. Samo se lažno pretstavljaju,da bi delovalo kao da su deo većine. :)
alexlambros alexlambros 01:12 26.11.2012

Re: Zabluda...

Postoji još mnogo naučnih i tehnoloških dostignuća,koja su došla od strane muslimanskog sveta.


prosvetli me ... "arapski" brojevi su indijski zapravo
wuyah wuyah 00:30 27.11.2012

Re: Zabluda...



Evo ti ovde , za početak. Ostalo nađi sam , ima još mnogo toga.

Arapski brojevi su delo Indijaca , ali su ih sa svetom upoznali,baš ti isti,Arapi , jer su ih oni naširoko prihvatili. Da nije bilo njih , možda bi se ti isti brojevi , zagubili negde kroz istoriju.
Zato se i zovu Arapski , a ne Indijski.
Bilo kako bilo , složićeš se sa mnom , da brojevi imaju više veze sa Arapima , nego sa Jevrejima , pa makar to bio i samo naziv.
lidiaz lidiaz 01:03 26.11.2012

Tekst je obecavao...

Ovaj tekst je u pocetku obecavao, dok nije stigao do doprinosa covecanstvu u pretposlednjem pasusu.
Mrznja izmedju Jevreja i muslimana postoji poslednjih 55 godina, ili nesto malo duze. I podgreva se od strane onih cija je mrznja mnogo dublje ukorenjena.

Da nije bilo intresa nekih zemalja, izmedju ostalih i ove iz koje je autor, veliko je pitanje da li bi danas o ovoj mrznji uopste i pricali.

Autor opisuje muslimane kao ljudsko smece maltene, znaci svoj ukorenjeni antisemitizam je samo usmerio na ove druge semite. Posto pretpostavljam da nije uglavnom mislio na stanovnike Indonezije.
S te strane, Aleksandra je potpuno u pravu sto joj se
ElectricDreams ElectricDreams 01:18 26.11.2012

Jevreji i muslimani

Mogli bi, za početak, da prestanu da sakate mlade dečake.
alexlambros alexlambros 01:19 26.11.2012

Re: Jevreji i muslimani

Mogli bi, za početak, da prestanu da sakate mlade dečake.


mogli bi

a muslimani i devojcice takodje

sima2000 sima2000 08:08 26.11.2012

dva loša



A sa druge, muslimanske strane stižu vesti kao što je:

Crowd of 300 sexually assaults three women in Tahrir Square

Ne vidim što bi morali u ovom sukobu da zauzimamo strane i navijamo za bilo koga. Ne sviđaju mi se ni jedni ni drugi.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:58 26.11.2012

Re: dva loša

Mape slicne ovoj kruze ovih dana internetom ali su potpuno misleading jer pojednostavljuju i mesaju nekoliko stvari. Recimo, Palestina je naziv za region a ne za drzavu palestinskog naroda kao sto izgeda na ovoj karti. Isto tako, pre ii sv. rata u Palestini kao geografskoj regiji je zivelo manje od milion ljudi a danas Izrael ima valjda oko 7 miliona stanovnika. To ne znaci da je ono sto izraelske vlasti rade u redu, ali poredjenje karata promasuje temu.

Odnos izmedju Jevreja i Arapa (ukljucujuci i pitanje manjina/vecina) je inace bilo vazno pitanje u doba naseljavanja Palestine Jevrejima (procitati recimo rasprave nekih cionista s pocetka proslog veka).
sima2000 sima2000 11:50 26.11.2012

Re: dva loša

Odnos izmedju Jevreja i Arapa (ukljucujuci i pitanje manjina/vecina) je inace bilo vazno pitanje u doba naseljavanja Palestine Jevrejima (procitati recimo rasprave nekih cionista s pocetka proslog veka).


Evo koga zanima:
http://israelipalestinian.procon.org/view.resource.php?resourceID=000636



Jedni se doseljavaju, a drugi se množe ko zečevi. Jedni otimaju zemlju, a drugi se dižu u vazduh u autobusima. I jedni i drugi su sramota za civilizaciju..

benevolent benevolent 12:04 26.11.2012

Generalizacija=stavljanje u fioke

I jedni i drugi su sramota za civilizaciju..


I jedni i drugi se radjaju, jedu, piju, spavaju, rastu... ,e sad u koga izrastu, da li u zločince ili u žrtve, to ne zavisi od nacionalne pripadnosti. Militantne ekstremne kvazireligiozne grupe sa obe strane vrbuju ih od malih nogu da dete - tabula rasa, bude ispisano čitkim rukopisom terorizma.
Isto im je, takodje, da zarad "svetih" ciljeva koje im je zadao što Mojsije, što Muhamed, za sobom u smrt povlače što je moguće više nevinih, "onih drugih".
alexlambros alexlambros 12:47 26.11.2012

Re: Generalizacija=stavljanje u fioke

I jedni i drugi se radjaju, jedu, piju, spavaju, rastu.


volim ova izjednacavanja ... i cetnici i ustase su isti, to je taj fazon ...

Samo bih primetio da nigde nisam video da se jevrejska deca raznose bombama po svetu, da kamenuju žene, sipaju im kiselinu u lice, ili drže svoj narod u bedi da bi manipulisali javnošću.

stavise, ni posle Holokausta nije zabelezen slucaj Jevrejina koji se opasao bombama i usao recimo u neki nemacki autobus .
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:59 26.11.2012

Re: dva loša

sima2000


Jedni se doseljavaju, a drugi se množe ko zečevi. Jedni otimaju zemlju, a drugi se dižu u vazduh u autobusima. I jedni i drugi su sramota za civilizaciju..



lep humanizam, nema sta. 12 miliona ljudi su sramota za civilizaciju, cime bismo ih, Zyklon B? da se resimo konacno 12 miliona gnjida i gamadi...
sima2000 sima2000 13:25 26.11.2012

Re: dva loša

lep humanizam, nema sta. 12 miliona ljudi su sramota za civilizaciju, cime bismo ih, Zyklon B? da se resimo konacno 12 miliona gnjida i gamadi...


Jel ovo znači da je bilo kakva kritika Izraela i Jevreja zabranjena? Nije moguće ništa loše o njima reći, a da se to ne dovede u vezu sa holokaustom?

Zar vam nije jasno da konstantno ratno stanje (sranje) na bliskom istoku traje 50 godina i da je to postalo neprijatno za gledanje. Potpuno je postala besmilena rasprava ko je prvi počeo, ko je više civila ubio, dal je pravo Jevreja od pre 2000 godina jače od prava Arapa od pre 1000 godina, čija majka crnu vunu prede i slično.. Klupko je postalo toliko zamršeno da nikom normalnom ne pada na pamet da se udubljuje.

Vi jednostavno treba da prestanete da ratujete. Jedna od dve sukobljene strane treba da odustane. Ili obe istovremeno. Zvuči nerealno, ali šta ćemo kad realna rešenja ne daju rezultate?
alexlambros alexlambros 13:31 26.11.2012

Re: dva loša

Vi jednostavno treba da prestanete da ratujete. Jedna od dve sukobljene strane treba da odustane


To su ljudi (Hamas)do te mere hipnotisani svojom bezdušnom i nasilnom religijom i toliko lišeni bilo kakvog osećaja za moral i saosećajnost da će spremno ubiti nekoga zbog toga što je zapevao na svadbi – kao što se prošle sedmice u Gazi i dogodilo. Pevanje nije dozvoljeno u njihovom islamskom raju, radost je zabranjena, sreća je haram.

U svojoj osnivačkoj povelji pozivaju se na Kuran, posebno na deo koji se odnosi na ubijanje Jevreja. To im je omiljeno. A svoju decu uče da je najviše čemu mogu da teže da ubiju sebe ubijajući Jevreje.

I to su ljudi s kojima bi Izraelci trebalo da pregovaraju?

Pretpostavimo da ste vi izraelski premijer. Šta činite? Kako se postavljate prema ljudima koji žele da vas i sve slične vama vide mrtve po svaku cenu i čija pozicija po tom pitanju nije za pregovaranje? Odustajete od teritorije? Rasformirate naseobine? To je pokušano i ne deluje. Zar niko nije primetio?
Izrael je rasformirao naseobine i raselio hiljade ljudi povlačeći se iz Gaze i šta je time postignuto? Dobili su baraž raketa i bombi koji ne prestaje do današnjih dana. Tako da, rasformiranje naseobina očigledno ne daje rezultata. Šta nam drugo preostaje? Posredovanje? Diplomatija? Vraćanje mirovnom procesu?

Važi. Nema mirovnog procesa i nikada ga neće ni biti sve dok je Hamas u igri jer ne postoji takva stvar kao novčić s jednom stranom. A Hamas je jasno stavio do znanja da ne namerava da pregovara o miru, nikad. Stoji im u osnivačkoj povelji. Bacite pogled. Mir bi bio „neislamski“. Nema pregovora, nema odustajanja od džihada (takođe isklesano u osnivačkoj povelji) sve dok i poslednji Jevrejin na Bliskom istoku ne bude proteran ili ubijen. To je ono što žele i o tome neće da pregovaraju.

Zašto se uporno pretvaramo da žele nešto drugo? Povelja takođe zabranjuje bilo kome drugom da pregovara o miru. Tako da, ako do mira ikada dođe, možemo biti sigurni da će ga Hamas okončati u rekordom roku.
apostata apostata 13:53 26.11.2012

Re: dva loša

sima2000
Jel ovo znači da je bilo kakva kritika Izraela i Jevreja zabranjena? Nije moguće ništa loše o njima reći, a da se to ne dovede u vezu sa holokaustom?

Kritika prije svega teba biti suvisla.
Zar vam nije jasno da konstantno ratno stanje (sranje) na bliskom istoku traje 50 godina i da je to postalo neprijatno za gledanje.

Aaa ... tebi je znači neprijatno?
Potpuno je postala besmilena rasprava ko je prvi počeo, ko je više civila ubio, dal je pravo Jevreja od pre 2000 godina jače od prava Arapa od pre 1000 godina, čija majka crnu vunu prede i slično..

Daleko od toga da je besmislena.
Klupko je postalo toliko zamršeno da nikom normalnom ne pada na pamet da se udubljuje.

Ti se Boga mi pokušavaš "udubljivati" .., čak sam sklon konstatovati da povremeno i "zadireš", a to, kao što neko reče (podsjeti me o kome je riječ):
... nikom normalnom ne pada na pamet ...

Vi jednostavno treba da prestanete da ratujete. Jedna od dve sukobljene strane treba da odustane. Ili obe istovremeno. Zvuči nerealno, ali šta ćemo kad realna rešenja ne daju rezultate?

Ne da zvuči nerealno, nego zvuči kao da je to napisao Hans Kristijan Anderson lično.
sima2000 sima2000 14:04 26.11.2012

Re: dva loša

Kritika prije svega teba biti suvisla.

A nesuvisla kritika = holokaust?

Aaa ... tebi je znači neprijatno?


Jeste.. Neprijatno za gledanje. Isto kao građanski rat u Kongu i 12-to časovno radno vreme dečaka od 10 godina u Vijetnamu. Jel ne sme da mi bude neprijatno?

Daleko od toga da je besmislena.


Pa dobro, kad možemo očekivati da ubedite Arape da ste u pravu? Ili oni vas, potpuno mi je sve jedno..
sima2000 sima2000 14:15 26.11.2012

Re: dva loša

U svojoj osnivačkoj povelji pozivaju se na Kuran, posebno na deo koji se odnosi na ubijanje Jevreja. To im je omiljeno. A svoju decu uče da je najviše čemu mogu da teže da ubiju sebe ubijajući Jevreje.


Preteruješ.. Situacija uopšte nije tako crno-bela. Osmanlijsko carstvo je bila naveća muslimanska zemlja čitavih 700 godina i sve to vreme Jevrejima koji su tamo živeli nije falila dlaka sa glave. Bolje su živeli tamo nego bilo gde drugde u Evropi. "For much of the Ottoman period, Turkey was a safe haven for Jews fleeing persecution". Čak se može reći da je islam kao religija veći deo svoje istorije bio apolitičan.

Fuzija islama i politike se dešava pod uticajem američkog (ili šire - zapadno evropskog) intervencionizma na bliskom istoku. I tek od tada možemo videti sve to negativno što pišeš o islamu.

Ali ne bih da dalje ulazim u detalje. Situacija je toliko komplikovana da rešenje sigurno nije u tome da se razčivija ko je u pravu i ko je prvi počeo..
alexlambros alexlambros 17:01 26.11.2012

Re: dva loša

Fuzija islama i politike se dešava pod uticajem američkog (ili šire - zapadno evropskog) intervencionizma na bliskom istoku


a jel?

povrsan uvid u istoriju kaze da je bio politicka ideologija od pocetka ...
i osta tako, otherwise bi valjda imali neko muslimansko sekularno drustvo, sem neuspelog pokusaja Turske
apostata apostata 19:09 26.11.2012

Re: dva loša

sima2000

A nesuvisla kritika = holokaust?

Gdje sam ja to rekao?

Ali kada si već to stavio u obliku pitanja evo da odgovorim - ne mora nužno da stoji jednakost, ali je nažalost na primjeru Jevreja istorija upravo pokazala da je vjekovno generisanje nesuvislih i nebuloznih kritika, od one o ubistvu Hrista, preko optužbi za pišanje po hostiji i misnom vinu, pa do one o ritualnom klanju hrišćanske djece na Purim i te kako uticalo na proces iracionalizacije svijesti, koja će svoj apogej doživjeti u holokaustu.
Jeste.. Neprijatno za gledanje. Isto kao građanski rat u Kongu i 12-to časovno radno vreme dečaka od 10 godina u Vijetnamu. Jel ne sme da mi bude neprijatno?

Pa dobro, kad možemo očekivati da ubedite Arape da ste u pravu? Ili oni vas, potpuno mi je sve jedno..

E upravo ovo boldovano objašnjava morbidnu suštinu upotrebe termina "neprijatno".

Tebi je neprijatno, pa ti je zato svejedno kako će biti rješen arapsko-jevrejski konflikt - pravedno, nepravedno i hoće li poslije toga biti ili neće biti Jevreja ili palestinskih Arapa?
Rješavajte to kako znate i umijete - samo da meni ne bude neprijatno.

Tebi je neprijatno i zbog Konga, pa ti je shodno prvom primjeru (pošto si ih ti sam povezao) izgleda opet svejedno je l' u Kongu Leopold II, Lumumba, Mobutu, Čombe ili Kabila - bitno je da samo tebi nije neprijatno.
A izgleda da ti je svejedno (jer ti je neprijatno) i za onog dječaka - neka rješavaju nekako to ... neka uvedu robote ili neka urade nešto drugo, tebi je sasvim svejedno.

Jer fakat nije u redu da tebi bude neprijatno.
sima2000 sima2000 19:28 26.11.2012

Re: dva loša

Tebi je neprijatno, pa ti je zato svejedno kako će biti rješen arapsko-jevrejski konflikt - pravedno, nepravedno i hoće li poslije toga biti ili neće biti Jevreja ili palestinskih Arapa?


Da postoji pravedno rešenje konflikta ono bi se iskristalisalo u poslednjih 50 godina. Nego ne postoji. Zato je bilo kakvo rešenje (koje mora da bude nepravedno, jer pravednog nema) bolje od stogodišnjeg rata.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:44 27.11.2012

Re: dva loša

sima2000
lep humanizam, nema sta. 12 miliona ljudi su sramota za civilizaciju, cime bismo ih, Zyklon B? da se resimo konacno 12 miliona gnjida i gamadi...


Jel ovo znači da je bilo kakva kritika Izraela i Jevreja zabranjena? Nije moguće ništa loše o njima reći, a da se to ne dovede u vezu sa holokaustom?


govorili ste o ljudima izmedju mediterana, 12 miliona njih, 6 miliona jevreja i 6 miliona arapa, i rekli ste da su sramota za civilizaciju. mozete li definisati malo sta podrazumevate pod svojim pojmom "civilizacija". mozete reci sta god zelite dok nije netacno, nasta ce, dopusticete, biti reakcije?

Zar vam nije jasno da konstantno ratno stanje (sranje) na bliskom istoku traje 50 godina i da je to postalo neprijatno za gledanje. Potpuno je postala besmilena rasprava ko je prvi počeo, ko je više civila ubio, dal je pravo Jevreja od pre 2000 godina jače od prava Arapa od pre 1000 godina, čija majka crnu vunu prede i slično.. Klupko je postalo toliko zamršeno da nikom normalnom ne pada na pamet da se udubljuje.

Vi jednostavno treba da prestanete da ratujete. Jedna od dve sukobljene strane treba da odustane. Ili obe istovremeno. Zvuči nerealno, ali šta ćemo kad realna rešenja ne daju rezultate?


slazem se. ja sam prestao da ratujem. odnosno nisam nikada ni ratovao, ako se izuzme bura na emocionalnom nivou. u mojoj svesti Palestina je Palestina, u granicama koje ste prikazali na mapi 1949-67, saradjujem sa njima u okviru svog posla, postujem njihovu kulturu, i oni postuju mene. govorim o Zapadnoj Obali. sa Gazom je drugacije, tamo ne moze da se ide bez rizika da budete lincovani. Zapadna Obala je, naime, pod kontrolom pragmaticnih i sekularnih snaga, za sada.
sima2000 sima2000 10:49 27.11.2012

Re: dva loša

govorili ste o ljudima izmedju mediterana, 12 miliona njih, 6 miliona jevreja i 6 miliona arapa, i rekli ste da su sramota za civilizaciju. mozete li definisati malo sta podrazumevate pod svojim pojmom "civilizacija". mozete reci sta god zelite dok nije netacno, nasta ce, dopusticete, biti reakcije?


Na blogu je postao omiljen sport da se raspravlja o značenju osnovnih termina. Civilizovano ponašanje je ono što ti prvo padne na pamet kad čuješ ovaj termin. 100% sam siguran da nam se definicija poklapa u dovoljnoj meri da možemo da razgovaramo.

Civilizovan konflikt je ovo što se dešava između Srba i Albanaca. Žestoko se mrzimo, nepravda se manifestuje na svim stranama, ali nema raketa koje lete tamo vamo. Nema bombaša samoubica, nema betonskih zidova od 4 metra, nema vojnog roka od 3 godine za žene i muškarce, nema podmetanja i sakrivanja iza dece i žena.

Sukob između Arapa Jevreja sramota za civilizaciju zato što predugo traje, zato što je divljački, zato što se ne poštuju osnovna običajna i formalna pravila ratovanja i zato što ne postoji ni trunka želje ni na jednoj strani da se konflikt okonča.
escherichije_colic escherichije_colic 11:10 27.11.2012

Re: dva loša

sima2000

Civilizovan konflikt je ovo što se dešava između Srba i Albanaca. Žestoko se mrzimo, nepravda se manifestuje na svim stranama, ali nema raketa koje lete tamo vamo. Nema bombaša samoubica, nema betonskih zidova od 4 metra, nema vojnog roka od 3 godine za žene i muškarce, nema podmetanja i sakrivanja iza dece i žena.


Hm ... zar nismo skoro imali slučaj egzekucije dece od strane albanskih terorista u Makedoniji? Zar nisu beše onomad u Goraždevcu pucali na decu koja su se kupala?

Zar nisu i dečiji ostaci ekshumirani iz masovnih grobnica koje su srpske black-ops jedinice posejale po Kosovu i Srbiji?

Ovo su priče koje su dospele do javnosti, a ja lično sam čuo desetine ljudskih ispovesti koje nikako ne svedoče o "civilizovanom konfliktu"- ubistva dece, ubistva staraca, najbrutalnija sakaćenja ...

Što se tiče vojnog roka od 3 godine, mislim da je on nužnost u situaciji u kojoj se Izrael nalazi (okružen izuzetno neprijateljski nastrojenim susedima) Kod njih žene služe vojsku 3 godine, a kod nas svršeni diplomci vojne akademije ne znaju kako se postupa sa neeksplodiranim projektilima zaostalim na poligonu, go figure šta je bolje ... Ne kažem da bi trebalo žene i kod nas da služe vojsku ali mogli bismo malo ozbiljnije da tretiramo celo to pitanje odbrane i bezbednosti, čisto da nam se ne tresu gaće svake godine pred "dan zastave"
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:13 27.11.2012

Re: dva loša

sima2000


Civilizovan konflikt je ovo što se dešava između Srba i Albanaca. Žestoko se mrzimo, nepravda se manifestuje na svim stranama, ali nema raketa koje lete tamo vamo. Nema bombaša samoubica, nema betonskih zidova od 4 metra, nema vojnog roka od 3 godine za žene i muškarce, nema podmetanja i sakrivanja iza dece i žena.

Sukob između Arapa i Jevreja je sramota za civilizaciju zato što predugo traje, zato što je divljački, zato što se ne poštuju osnovna običajna i formalna pravila ratovanja i zato što ne postoji ni trunka želje ni na jednoj strani da se konflikt okonča.


slažem se kada se ovako sroči. za Srbe i Albance ne bih bio siguran da nema patronažnog odnosa Amerike. zanimljivo pitanje je zbog čega Amerika, vodilja naše civilizovanosti kao najbogatija i najotvorenija država, jel'te, u jednom konfliktu ima jedan standard, a u drugom drugi, i zasto uopšte Amerika zauzima strane u konfliktima, umesto da upotrebljava svoj kapacitet da bude iznad strana koje nisu sposobne očigledno, da se dovedu do civilizovanog nivoa na kojem nema mržnje?
maksa83 maksa83 11:42 27.11.2012

Re: dva loša

zanimljivo pitanje je zbog čega Amerika, vodilja naše civilizovanosti kao najbogatija i najotvorenija država, jel'te, u jednom konfliktu ima jedan standard, a u drugom drugi, i zasto uopšte Amerika zauzima strane u konfliktima

Pitanje je no-brainer. Zato što Amerika (što je ne čini nimalo drugačijom od bilo koje sile - male, srednje, velike) nema standarde nego interese. Izrael im je tvrd saveznik u tom regionu, jedini kome zapravo mogu da veruju (svi ostali su non stop na ivici da ih preuzmu anti-zapadni hard core islamisti, ili da postanu prave autohtone države umesto "bušotina pod nadzorom", podjednako nezgodni ishodi), dok im je npr. zemlja koja izvrši 100-ak smrtnih kazni dekapitacijom godišnje, od čega je jedna ove godine bila zbog "vradžbina" - veliki prijatelj, a u isto vreme Hilari K. proziva Mađare zbog ljudskih prava 10-ak dana pošto su Monsantu rekli "ne".

Nezahvalno je zauzimati bilo kakav high moral ground u situaciji kad se dva plemena bore oko zemlje. (Ovim ne prozivam tebe za tako nešto, nego samo usput podržavam stav sime2k da to nije nešto prema čemu možeš jednostrano da se odrediš i ostaneš čist.)

Inače, meni je ovo bio zanimljiv reddit AMA pre neku nedelju:

IAmA Israleli Soldier, Ask Me Anything.

escherichije_colic escherichije_colic 13:02 27.11.2012

Re: dva loša

maksa83


Inače, meni je ovo bio zanimljiv reddit AMA pre neku nedelju:

IAmA Israleli Soldier, Ask Me Anything.



Pratio sam diskusiju do momenta kad je onaj lik postovao slike devojaka u izraelskoj vojsci. Tu sam otprilike izgubio nit i počeo da razmišljam o dobrovoljnom prijavljivanju u IDF
rade.radumilo rade.radumilo 10:29 26.11.2012

Renesansa i Barok

Najmračniji deo istorije hrišćanstva nije bio srednji vek, već barokni period, odnosno period reakcije crkve na renesansu. Tada na scenu stupa inkvizicija, tada se dešavaju pogromi i love se veštice i sl. mnogo masovnije i organizovanije nego u srednjem veku. Zapadna crkva se cepa na protestantsku i katoličku mnogo silovitije i krvavije nego što se pocepala na katoličku i pravoslavnu.
Nekako je i islam vremenski upravo u tom periodu. Ako pogledaš kalendar, islam je u nekom (otprilike) 16-om veku od svoga nastajanja. Verska dogma je pretrpela udarce (nauka, tehnologija, progresivna razmišljanja) u 20-om veku i sada uzvraća udarac.
Jevreji nekako opet imaju hudu sudbinu da su se nekom našli na putu u svemu tome (pogledajte samo pogrome jevreja upravo u postrenensansnom periodu hrišćanske crkve). Ovoga puta imaju velika leđa oličena u USA, međutim bojim se da ukoliko se tu stvari promene, mogu ostati sami na oluji a onda će proći isto kao i do sada što su prolazili u istoriji, a pogotovu što ovoga puta i sami čačkaju mečku.
blue rider blue rider 11:04 26.11.2012

Pripadnik

Ne bih ulazio u ceo text, materijala za raspravu ima puno a mesta malo. No da ne sirim, ono sto smo pre neki dan razgovarali u porodici, a sto je alex napisao je skoro 100%tacno

I zbog toga bih ja, da sam Jevrejin, čak i necinostički miroljubivi liberalni Jevrejin kakvih, inače, ima mnogo, želeo da vidim jak Izrael jer kad zagusti, ljudi jednostavno neće stati u odbranu Jevreja.


i one jervejke sto nose majice to ne mogu da skapiraju. jer je amerika mnooooogo tolerantnija perma zajednici nego bilo gde drugo... meni je jako vazno da znam da imam gde da se sklonim.
antiko022 antiko022 11:33 26.11.2012

My guess

Podržavam opravdanu borbu Izraela, ali se ne bih složio da su muslimani ljudsko smeće kao što ih autor predstavi. Islamska religija je puna humanih mesta i u suštini ima pozitivne aspiracije i krajnje namere, kao sto su humanost i skromnost.

Uopšte, ljudi su ljudsko smeće, jer imaju (uzrokovano evolutivnim mehanizmima) večnu težnju za dominacijom i ugnjetavanjem slabijih, zarad hrane i seksa.

Inače, slažem se s autorom, da je GLAVNI uzrok srbijanske averzije prema Izraelu, komunistička propaganda i hronično slab kolektivni mentalni kapacitet našeg naroda, (prema istarživanjima, jedan od najslabijih trenutno u Evropi!)

Naravno, najveći uzrok istom jeste lokalna evolucija (teorija krupnih kosti i niskih čela), komunizam i doseljavanja iz ruralnih područja u gradove.

Uvek je lakše glupoj svetini da zamisli tamo nekog opakog jevreja ili Amerikanca, koji vuče konce antisrpstva prema napaćenom, dobronamernom i humanistički opredeljenom srpskom narodu,nego da prizna da je sam kriv za sve zahvaljujući svojoj gluposti, lenjosti i primitivizmu.

ed_novipazar ed_novipazar 12:37 26.11.2012

Re: My guess

antiko022
.... ali se ne bih složio da su muslimani ljudsko smeće kao što ih autor predstavi...

Autor ne predstavlja nikoga drugoga do samo sebe licno. Toliko je govorio ovdje o muslimanima i islamu (napisao je kilometre teksta) ali nije uspio da kaze nista. Sve sto je rekao, rekao je o sebi. Sve sto je pokusao da pripise islamu zapravo krasi njegov karakter. Ovaj tip je negdje fasovao virus mrznje i nikako da ozdravi a b92 mu daje platformu sa koje ce tu bolest da siri. Ko god se sa njim upusta u bilo kakvu argumentovanu raspravu gubi vrijeme. Kod mene je prvo citanje njegovih tekstova izazivalo ljutnju. Nakon sto sam vidio da je tezak slucaj u pitanju na mjesto ljutnje doslo je sazaljevanje. Nije lahko zaspati i buditi se sa tolikom kolicinom mrznje i istovremeno posmatrati kako objekt mrznje opet prolazi kroz renesansu. Nikako da ukapira, koliko god da pljuje po Mjesecu, do njega ne moze dobaciti. Samo ce svoje lice upljuvati.
alexlambros alexlambros 12:44 26.11.2012

Re: My guess

Podržavam opravdanu borbu Izraela, ali se ne bih složio da su muslimani ljudsko smeće kao što ih autor predstavi. Islamska religija je puna humanih mesta i u suštini ima pozitivne aspiracije i krajnje namere, kao sto su humanost i skromnost.


Pošto je u Islamu svet podeljen da dva dela, nekopokoren Alahu i pokoren Alahu, i pošto je suština Islama konstanta osvajačka borba kojom celi svet ne bude pokoren, ja Vam zahvaljujem na ovoj novo otkrivenoj suštini.
alexlambros alexlambros 12:50 26.11.2012

Re: My guess

Sve sto je pokusao da pripise islamu zapravo krasi njegov karakter.


aha.

a ovaj citat iz Kurana (5:51), jel opisuje karakter muslimana?

O vernici, ne uzimajte Jevreje i hrišćane za prijatelje; oni su prijatelji međusobno, i ko god među vama uzme nekoga od njih za prijatelja bez sumnje postaje jedan od njih.
ed_novipazar ed_novipazar 13:32 26.11.2012

Re: My guess

Pa ja rekoh da sa tobom nema svrhe diskutovati a ti postavljas pitanje. A nisi postavio pitanje sto te zanima vec pitas kako bi mi kao doskocio. Pa da odgovorim, ne zbog tebe, tebi odgovor ne treba. Da odgovorim zbog onih koji citaju a nije im jasno. Povod za objavu nekih kur'anskih ajeta su konkretna desavanja iz tog perioda. Zabiljezen je slucaj da je jedno jevrejsko pleme napalo i uslo u oruzani sukob sa Poslanikom Muhammedom a.s. Ajet upozorava pripadnike nekih muslimanskih plemena koji su bili u savezu sa tim jevrejskim plemenom da im ne pruzaju podrsku i da rakinu savez sa njima. Prevedeno na danasnje vrijeme, to je kao kada bi Palestina trazila od Turske da prekine savez sa Amerikom zbog toga sto Amerika podrzava Izrael. Tako nekako otprilike. Ali to nema ama bas nikakve veze sa mojim odnosom prema tebi, Srdjanu Fuchsu ili bilo kome ovdje na blogu. Isto tako, ni taj ajet ne uredjuje odnose muslimana sa jevrejima i krscanima. To sto ti radis je cupanje iz konteksta. Eto, znam da tebi ovaj odgovor nista ne znaci ali napravio sam izuzetak zbog drugih. I nemoj me vise nista pitati, necu ti odgovarati. Sve dok ne pokazes minimum pristojnosti i spremnosti na razgovor.
alexlambros alexlambros 13:58 26.11.2012

Re: My guess

Zabiljezen je slucaj da je jedno jevrejsko pleme napalo i uslo u oruzani sukob sa Poslanikom Muhammedom a.s. Ajet upozorava pripadnike nekih muslimanskih plemena koji su bili u savezu sa tim jevrejskim plemenom da im ne pruzaju podrsku i da rakinu savez sa njima.


oh wow, zvuci kao bozje otkrovenje ...

a Muhamed, to bese onaj tip sto ozenio Ajsu kad joj bilo sest a njemu 50 a brak konzumirao kad joj bilo 9?

onaj isti sto je ozenio snaju, zenu svog posinka, pa onda objavio da mu bog reko da je usvajanje zabranjeno?

a treca mu zena bila Jevrejka Safija, cijeg je oca, brata i muza ubio u napadu na njeno pleme a onda spavao sa njom tog istog dana?

bas je moralna velicina ...

a islam ima moral svog osnivaca a Hamas je odlican primer....

nsarski nsarski 15:47 26.11.2012

Re: My guess

Inače, slažem se s autorom, da je GLAVNI uzrok srbijanske averzije prema Izraelu, komunistička propaganda i hronično slab kolektivni mentalni kapacitet našeg naroda, (prema istarživanjima, jedan od najslabijih trenutno u Evropi!)

Naravno, najveći uzrok istom jeste lokalna evolucija (teorija krupnih kosti i niskih čela), komunizam i doseljavanja iz ruralnih područja u gradove.

Uvek je lakše glupoj svetini da zamisli tamo nekog opakog jevreja ili Amerikanca, koji vuče konce antisrpstva prema napaćenom, dobronamernom i humanistički opredeljenom srpskom narodu,nego da prizna da je sam kriv za sve zahvaljujući svojoj gluposti, lenjosti i primitivizmu.


Wow! A kako ti sebe vidis medju ovim odvratnim bicima? Imas prirodno visoko celo, ili si samo celav?
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:58 26.11.2012

Re: My guess

Ovaj tip je negdje fasovao virus mrznje i nikako da ozdravi a b92 mu daje platformu sa koje ce tu bolest da siri.


Ma da, isto tako b92 daje platformu nekakvim likovima da pisu blogove sa autorskom opcijom koji kroz satro satiru nazivaju Srbe govnima i slicno (pa za to jos dobija preporuke) i ne silazi s kicme muslimanskoj pobegulji, koja ti, vidim, nije zapala za kriticno oko.

Da se antisemitizam valja nesmanjenom zestinom dovoljno je prelistati komentare od americkih do ovih domacih iz kojih jevrejske zavere iskacu ko zec iz sesira madjionicara. Pomislio bi covek da ih je (Jevreja) mal ne ko Kineza pa su stigli da pritegnu planetu uzduz i popreko.

Jos i vise mrznje su navukli otkad imaju svoju drzavu kao zaledjinu i podebeli arsenal vojni, pa samim tim nisu vise divljac za odstrel i progon - na zalost mnogih mrzitelja.

Hriscani, Muslimani, Jevreji, Budisti, nema ko se s kim ne mlati i ne mrzi uzajamno.

Fuj.
escherichije_colic escherichije_colic 16:08 26.11.2012

Re: My guess

nsarski
Inače, slažem se s autorom, da je GLAVNI uzrok srbijanske averzije prema Izraelu, komunistička propaganda i hronično slab kolektivni mentalni kapacitet našeg naroda, (prema istarživanjima, jedan od najslabijih trenutno u Evropi!)

Naravno, najveći uzrok istom jeste lokalna evolucija (teorija krupnih kosti i niskih čela), komunizam i doseljavanja iz ruralnih područja u gradove.

Uvek je lakše glupoj svetini da zamisli tamo nekog opakog jevreja ili Amerikanca, koji vuče konce antisrpstva prema napaćenom, dobronamernom i humanistički opredeljenom srpskom narodu,nego da prizna da je sam kriv za sve zahvaljujući svojoj gluposti, lenjosti i primitivizmu.


Wow! A kako ti sebe vidis medju ovim odvratnim bicima? Imas prirodno visoko celo, ili si samo celav?


A najjača mi je teorija propasti kao posledice doseljavanja ruralnog stanovništva u gradove ...


Sepulturero Sepulturero 20:13 26.11.2012

Re: My guess

alexlambros
Sve sto je pokusao da pripise islamu zapravo krasi njegov karakter.


aha.

a ovaj citat iz Kurana (5:51), jel opisuje karakter muslimana?

O vernici, ne uzimajte Jevreje i hrišćane za prijatelje; oni su prijatelji međusobno, i ko god među vama uzme nekoga od njih za prijatelja bez sumnje postaje jedan od njih.


Када већ ратујете цитатима требало би да консултујете Талмуд. Одговарајуће цитате лако се проналазе гугловањем "цитати из Талмуда".
alexlambros alexlambros 20:18 26.11.2012

Re: My guess

Када већ ратујете цитатима требало би да консултујете Талмуд. Одговарајуће цитате лако се проналазе гугловањем "цитати из Талмуда".


Postoji razlog zbog kojeg danas Jevreji ne kamenuju svoje žene. Muslimani to i dalje rade.
lidiaz lidiaz 20:24 26.11.2012

Re: My guess

alexlambros
Када већ ратујете цитатима требало би да консултујете Талмуд. Одговарајуће цитате лако се проналазе гугловањем "цитати из Талмуда".


Postoji razlog zbog kojeg danas Jevreji ne kamenuju svoje žene. Muslimani to i dalje rade.

Sto jes, jes. Neki kamenuju tudje zene.

Nista se ne moze generalizovati, i da bi pravio jasnu sliku moras ziveti sa jednima i sa drugima.
Ta sva nagomilana mrznja ne potice iz religije kako se pokusava predstaviti, vec iz bede i besperspektivnosti.
Onda je lako naci razlog za mrznju.
alexlambros alexlambros 20:30 26.11.2012

Re: My guess

Ta sva nagomilana mrznja ne potice iz religije kako se pokusava predstaviti, vec iz bede i besperspektivnosti.


Muslimani doslovno usisvajau milijarde iz peska ... bedni su i besperspektivni zbog ropskog drustvenog uredjenja koje se pravda religijom, bozjom voljom (muslimanska drustva su sustinski teokratska) u kojem sacica njih u rukama drzi enormno bogatstvo a ostatak drzi u bedi ... i neznanju ....

i ostace bedni i besperktivni sve dok ulazu samo u dzihad a ne u znanje i emancipaciju sopstvenog stanovnistva ...

njihova mrznja spram citavog sveta indukovana je iskljucivo islamom ...

otimaci aviona koji su se zakucali u americke nebodere bili su bogati, kao i mnogi muslimani u Evropi s dobrim poslovima i platama koji na kraju postanu teroristi ... Muhamed Mera koji je pobio Jevreje u Tuluzu nije bio siromasan a ni besperktivan ... makar u FR imas razne opcije sta ces sa svojm zivotom da uradis

siromasni su i Hindusi, budisti .... pa se ne lepe bombama
lidiaz lidiaz 20:40 26.11.2012

Re: My guess

Oh boy. Kako je sve to pojednostavljeno.
Deo muslimanskog sveta je bogat, i stanovnistvo tih zemalja je uglavnom bogato.
Nema nafte u zemljama koje okruzuju Izrael, ili onim sa severa Afrike.

A za rabljenje bogatstva i drzanje stanovnistva u bedi, to nije samo u islamskim zemljama.
Sve je lako opravdati religijom, komunizmom, stranim neprijateljima.
Beda njihova je od pljacke, gde su ih pljackali i bivsi i sadasnji gospodari, od nebrige, od onog sto mu je neprijatno, ali ga je bas briga ako se nekako stave iza zevese pa se ne vide.

Nesrecni Palestinci su moneta za potkusurivanje raznih jacih i bogatijihm i ne neophodno muslimana. Mnogima odgovara taj sukob, i dogod je broj tih kojima taj sukob odgovara, bice ga.
Ili dok ne nestane Izraela i Jevreja
apostata apostata 22:30 26.11.2012

Re: My guess

Sepulturero

Када већ ратујете цитатима требало би да консултујете Талмуд. Одговарајуће цитате лако се проналазе гугловањем "цитати из Талмуда".

Ti citati veze nemaju sa životom.

Gotovi svi današnji navodni citati Talmuda, koji kolaju po internetu, potiču iz jednog izvora – knjige Talmudski Jevrejin (Talmud-Jude) iz 1871.
Njezin autor se zove August Roling.

Sama knjiga nije originalna, jer je Roling obilno koristio starije djelo Johana Ajzenmengera Razotkriveno jevrejstvo (Entdecktes Judenthum), a i ono što se u njoj smatra Rolingovim zapravo je skoro sve od jednog drugog autora - Arona Brimana ili ti dr Justusa (ali to je već malo duža priča).

Uglavnom od Rolinga su svi prepisivali, Rusi npr, ali i naši judeofobi - Pelagić, Tomić, Moljević ...

highshalfbooze highshalfbooze 12:04 26.11.2012

...

Čak i da je to istina, više volim da oni vladaju svetom nego muslimani, a to misli i svaka osoba zdrave pameti na ovoj planeti. ...
Mir.


Ovaj deklarisani ateista baš voli da religiju uptrebi u svrhu, ovog puta, Jevrejskog antisemitizma.
sevarlica sevarlica 15:35 26.11.2012

x nepoznata

Jedna od mnogih nesrećnih posledica podilaženja netrpeljivosti muslimanskih imigranata jeste porast antisemitizma,


Muslimanski (e)imigranti = najčešće muslimani arapskog porekla
Muslimani arapskog porekla = arapi
Arapi = semiti
antisemiti= anti-Arapi

Dakle, rečenica može da glasi i ovako:
Jedna od mnogih nesrećnih posledica podilaženja netrpeljivosti arapskih imigranata jeste porast antiarapizma...

p.s. Osim ako se ne misli na Arape iz Arapovca
sokodbuba sokodbuba 16:35 26.11.2012

Re: x nepoznata


p.s. Osim ako se ne misli na Arape iz Arapovca


Ili na Jevreje iz Jevrejevca:



alexlambros alexlambros 17:02 26.11.2012

Re: x nepoznata

Arapi = semiti
antisemiti= anti-Arapi


sad si nam otkrila 11. planetu ... posto to niko nije znao i posto nije uobicajeno da se izraz antisemita koristi kao sinonim mrznje prema Jevrejima
sevarlica sevarlica 21:42 26.11.2012

Re: x nepoznata

alexlambros
Arapi = semiti
antisemiti= anti-Arapi


sad si nam otkrila 11. planetu ... posto to niko nije znao i posto nije uobicajeno da se izraz antisemita koristi kao sinonim mrznje prema Jevrejima


Taj izraz uobičajeno a pogrešno koriste lažni dušebrižnici ili neznalice.
Mada nije ni prva ni jedina stvar koja se potpuno naopako interpretira kod nas.

BTW, taj izraz kao sinonim koriste Jevreji i oni su ga brendirali isključivo na sebi od WWII na ovamo, a izraz je poznat više od 2000 godine kao sinbol netrpeljivosti Zapada prema istoku, Rima prema Persiji, itd.
apostata apostata 22:15 26.11.2012

Re: x nepoznata

sevarlica


Taj izraz uobičajeno a pogrešno koriste lažni dušebrižnici ili neznalice.
Mada nije ni prva ni jedina stvar koja se potpuno naopako interpretira kod nas.

BTW, taj izraz kao sinonim koriste Jevreji i oni su ga brendirali isključivo na sebi od WWII na ovamo, a izraz je poznat više od 2000 godine kao sinbol netrpeljivosti Zapada prema istoku, Rima prema Persiji, itd.

Taj termin je smislio judeofob Vilhelm Mar, on ga je prvi put iskoristio 1879. u svojoj knjizi Der Sieg des Judenthums über das Germanenthum.

Do tada je korišten mnogo pravilniji izraz - judeofobija.

Judeofobska budaletina Mar nije ni znao ko uopšte spada u semite, tako da je teška nebuloza kriviti za to Jevreje .
sokodbuba sokodbuba 15:41 26.11.2012

Istina


A istina je da su Jevreji čovečanstvu doprineli više od bilo koje grupe ljudi. Daleko više nego muslimani. Neopisivo više nego muslimani.


Kako vidiš ovu istinu, takva ti je i logika. Muslimani su Persijanci, Egipćani, Indijci, Asirci, Hetiti, Hiksi, Sumerci, Kinezi, pa i Arapi, Turci... dakle, potomci civilizacija u kojima se razvilo čovečanstvo, nauka, tehnika, pismenost... Čovečanstvu doprinose svi narodi i svi ljudi, raznoraznih religijskih ili nacionalnih osobenosti, i to u različitim epohama, a misliti da je neka nacija ili grupa superirornija ili inferiornija je potpuno ista misaona ravan.

highshalfbooze highshalfbooze 15:52 26.11.2012

Re: Istina

A istina je da su Jevreji čovečanstvu doprineli više od bilo koje grupe ljudi. Daleko više nego muslimani. Neopisivo više nego muslimani.


Kako vidiš ovu istinu, takva ti je i logika.


To je molerska logika o superiornoj rasi.
alexlambros alexlambros 16:59 26.11.2012

Re: Istinajavascript:;

Kako vidiš ovu istinu, takva ti je i logika. Muslijavascript:;mani su Persijanci, Egipćani, Indijci, Asirci, Hetiti, Hiksi, Sumerci, Kinezi, pa i Arapi, Turci.


... što su sve razvili u vekovima PRE nasilnog prevođenja u Islam, nakon čega uđoše i ostadoše u kamenom dobu.
Dovršite misao.

Ne dajte da vam se misaona ravan završi na prvoj vertikali.

Uzgred, nije poznato čime su preislamski nomadi, Turci i Arapai zadužili čovečanstvo. Kineza muslimana je zanemarljivo malo, a potomci ostalih su nasilno arabizovani, izgubivši ne samo staru veru i već i jezik i identitet. Najbolje što su uradili je što su makar jedno vreme dozvoljavali Persijancima da im prevode svoja i grčka umna dela.

a evo jos malo civilizacijskog doprinosa


elektronski nadzor za zene
sokodbuba sokodbuba 17:56 26.11.2012

Re: Istina


... što su sve razvili u vekovima PRE nasilnog prevođenja u Islam, nakon čega uđoše i ostadoše u kamenom dobu.


Vi, kao i autor ovog teksta, prosto raspolažete malobrojnim informacijama iz svih oblasti nauke, istorije, sociologije, filozofije, književnosti, religije, lepih umetnosti i tako dalje u nedogled:





alexlambros alexlambros 20:16 26.11.2012

Re: Istina

Vi, kao i autor ovog teksta, prosto raspolažete malobrojnim informacijama iz svih oblasti nauke, istorije, sociologije, filozofije, književnosti, religije, lepih umetnosti i tako dalje u nedogled:


Vi, naprotiv, imate bas dubinski uvid

why are Jews so powerful?

Answer: EDUCATION

So, Why are Muslims so powerless?


There are an estimated 1,476,233,470 Muslims on the face of the planet: one billion in Asia, 400 million in Africa, 44 million in Europe and six million in the Americas . Every fifth human being is a Muslim; for every single Hindu there are two Muslims, for every Buddhist there are two Muslims and for every Jew there are one hundred Muslims.

Ever wondered why Muslims are so powerless?

Here is why: There are 57 member-countries of the Organisation of Islamic Conference (OIC), and all of them put together have around 500 universities; one university for every three million Muslims. The United States has 5,758 universities and India has 8,407.

In 2004, Shanghai Jiao Tong University compiled an 'Academic Ranking of World Universities' , and intriguingly, not one university from Muslim-majority states was in the top-500. As per data collected by the UNDP, literacy in the Christian world stands at nearly 90 per cent and 15 Christian-majority states have a literacy rate of 100 per cent. A Muslim-majority state, as a sharp contrast, has an average literacy rate of around 40 per cent and there is no Muslim-majority state with a literacy rate of 100 per cent. Some 98 per cent of the 'literates' in the Christian world had completed primary school, while less than 50 per cent of the 'literates' in the Muslim world did the same.

Around 40 per cent of the 'literates' in the Christian world attended university while no more than two per cent of the 'literates' in the Muslim world did the same.

Muslim-majority countries have 230 scientists per one million Muslims.The US has 4,000 scientists per million and Japan has 5,000 per million.

In the entire Arab world, the total number of full-time researchers is35,000 and there are only 50 technicians per one million Arabs. (in the Christian world there are up to 1,000 technicians per one million).

Furthermore, the Muslim world spends 0.2 per cent of its GDP on research and development, while the Christian world spends around five per cent of its GDP.

Conclusion: The Muslim world lacks the capacity to produce knowledge!


jer milijarde koje usisvajaju iz peska ulazu u dzamije a ne u obrazovanje ....
8c_competizione 8c_competizione 23:18 26.11.2012

Re: Istina

jer milijarde koje usisvajaju iz peska ulazu u dzamije a ne u obrazovanje ....


pravo u metu!

dodushe, ovde je slicna situacija sa nashim bogomoljama!
escherichije_colic escherichije_colic 13:36 27.11.2012

Re: Istina

I Srbija je nekada bila bogata evropska država, sa razvijenim rudarstvom, trgovinom, sa kulturom, vladavinom zakona i dvorom na kojem se jelo "zlatnim viljuškama" i tako to ... a onda su došli Turci (muslimani) i sve ostalo je istorija ... 400 i kusur godina fatalnog zaostatka za Evropom koje nikada nećemo u potpunosti nadoknaditi.
sokodbuba sokodbuba 14:32 27.11.2012

Re: Istina


Conclusion: The Muslim world lacks the capacity to produce knowledge!


jer milijarde koje usisvajaju iz peska ulazu u dzamije a ne u obrazovanje ....


I, šta pokazuje ovaj tekst, koji je pisao neki čovek iz Islamabada, pitajući se nešto, više da svoje sunarodnike ohrabri u pogledu prednosti školovanja...

Ako se postavlja pitanje zašto su Jevreji obrazovan narod, a jesu, i to svakako jedan od najobrazovanijih, odgovor je u njihovoj prošlosti, nasleđu, političkim previranjima za prevlast u samom njihovom narodu, uspostavljanju obrazovne reforme posle uništenja Drugog Hrama, a iznad svega u religijskoj dužnosti i praksi koja zahteva i očekuje da, zbog odnosa prema bogu, čovek bude obrazovan, da proučava Toru, Mišnu, Talmud, kao i da svaki otac znanje prenosi sinu, pa je sve to, i još neki činioci, dovelo do toga da i u najsiromašnijoj zabiti srednjevekovne Evrope, recimo, mnogo vekova kasnije, svako dete od treće godine obavezno ide u heder, gde provodi čitav dan u učenju, molitvi, i proučavanju mnogih predmeta. Dakle, sinagoge i hederi, kao i u slučaju muslimana džamije i medrese, bili su centri razvoja naroda.

Tehnološko i naučno znanje kojim raspolaže savremena civilizacija i pojedinci koji su se školovali u okvirima obrazovnog sistema zemalja koje su dostigle tu tačku razvoja, samo je jedna kap u opštoj istoriji sveta, i za sada, osim mnogih prednosti iz oblasti materijalne udobnosti malog dela čovečanstva, ne pruža baš nikakakav suštinski napredak, pošto su i nauka i obrazovanje najšire upotrebljene za masovnu pljačku i razaranje naroda, prirode, biljaka i životinja, dakle za sumanutost, a najmanje za dobrotu i mudrost. To nije moć uma, nego nemoć uma, i ne naravno jevrejskog, nego ljudskog.

Osobe koje su proganjale i ubijale Jevreje u prošlosti, isto su skovane kao i osobe koje danas proganjaju i ubijaju muslimane ili bilo koga, i Jevreje opet, i to su pojedinci, a ne čitavi narodi, koji često, u okviru obmane koju proizvedu određene ličnosti u lancu ishrane, mogu da poveruju u svetost ili opravdanost generisanih ciljeva.


alexlambros alexlambros 14:35 27.11.2012

Re: Istina

Ako se postavlja pitanje zašto su Jevreji obrazovan narod, a jesu, i to svakako jedan od najobrazovanijih, odgovor je u njihovoj prošlosti, nasleđu, političkim previranjima za prevlast u samom njihovom narodu, uspostavljanju obrazovne reforme posle uništenja Drugog Hrama, a iznad svega u religijskoj dužnosti i praksi koja zahteva i očekuje da, zbog odnosa prema bogu, čovek bude obrazovan, da proučava Toru, Mišnu, Talmud, kao i da svaki otac znanje prenosi sinu, pa je sve to, i još neki činioci, dovelo do toga da i u najsiromašnijoj zabiti srednjevekovne Evrope, recimo, mnogo vekova kasnije, svako dete od treće godine obavezno ide u heder, gde provodi čitav dan u učenju, molitvi, i proučavanju mnogih predmeta. Dakle, sinagoge i hederi, kao i u slučaju muslimana džamije i medrese, bili su centri razvoja naroda.


jao
sokodbuba sokodbuba 14:43 27.11.2012

Re: Istina


jao


Ne boj se, pogledaj tek misao ove priglupe ličnosti, nazadnog Bernarda Šoa:

Letter to the Reverend Ensor Walters (1933), as quoted in Bernard Shaw : Collected Letters, 1926-1950 (1988) by Dan H. Laurence, p. 305

''I have always held the religion of Muhammad in high estimation because of its wonderful vitality. It is the only religion which appears to me to possess that assimilating capability to the changing phase of existence which can make itself appeal to every age. The world must doubtless attach high value to the predictions of great men like me. I have prophesied about the faith of Muhammad that it would be acceptable to the Europe of tomorrow as it is beginning to be acceptable to the Europe of today. The medieval ecclesiastics, either through ignorance or bigotry, painted Muhammadanism in the darkest colours. They were in fact trained both to hate the man Muhammad and his religion. To them Muhammad was Anti-Christ. I have studied him — the wonderful man, and in my opinion far from being an Anti-Christ he must be called the Saviour of Humanity. I believe that if a man like him were to assume the dictatorship of the modern world he would succeed in solving its problems in a way that would bring it the much-needed peace and happiness. But to proceed, it was in the 19th century that honest thinkers like Carlyle, Goethe and Gibbon perceived intrinsic worth in the religion of Muhammad, and thus there was some change for the better in the European attitude towards Islam. But the Europe of the present century is far advanced. It is beginning to be enamoured of the creed of Muhammad.''
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:03 27.11.2012

Re: Istina

Ne boj se, pogledaj tek misao ove priglupe ličnosti, nazadnog Bernarda Šoa:


Pa ok. (da se slozim sa Šoom) steta sto Evropa (zapadna-centralna) nije imala 400 godina turske (muslimanske) okupacije, umesto Balkana.
alexlambros alexlambros 15:13 27.11.2012

Re: Istina

Ne boj se, pogledaj tek misao ove priglupe ličnosti, nazadnog Bernarda Šoa


dugujes sebi spisak literature. kreni od Why I am not a Muslim od Ibn Warraqa u kome se fino do kraja dekonstruise taj zapadnjacki fantazam o islamu ... (od strane ex muslimana) ...

a i apach poentira .... gle Evropu i gle Balkan vekovima pod Turcima
sokodbuba sokodbuba 15:14 27.11.2012

Re: Istina


Pa ok. (da se slozim sa Šoom) steta sto Evropa nije imala 400 godina turske (muslimanske) okupacije, umesto Balkana.


Pa imali su, nešto kraće - Al Andalus, mada ti muslimani nisu bili Turci :)
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:46 27.11.2012

Re: Istina

sokodbuba

Pa ok. (da se slozim sa Šoom) steta sto Evropa nije imala 400 godina turske (muslimanske) okupacije, umesto Balkana.


Pa imali su, nešto kraće - Al Andalus, mada ti muslimani nisu bili Turci :)


Nisu poslusali Bernarda i prolongirali, steta. A tek za Britance, neopisiva.
Tako je to kad ne slusaju elitu:)
escherichije_colic escherichije_colic 16:18 26.11.2012

autor

Meni je lično Pet Kondel veoma zanimljiv i zabavan, obrazovan lik koji ne pati od politically correct dijareje.

Mene npr nikako ne bi uvredilo kad bi neko ismevao i kritikovao pravoslavne zilote koji letovanja i održavanje lične higijene smatraju đavoljom rabotom- jednostavno se ne identifikujem sa njima, ni na koji način.

guardianoftheblind guardianoftheblind 16:39 26.11.2012

Cisto informativno...

I Palestinci su Semiti.
chilash chilash 17:40 26.11.2012

ima boljih nacina

Nista sto je napisano nije nepoznato, nekih stvari se nije lose ni podsetiti. Jevreji jesu kroz istoriju istrpeli nevidjeno stradanje. Najzverskije metode su koriscene za ubijanje tog naroda. II svetski rat je bio posebno okrutan. Ja licno gajim prilicne simpatije prema Jevrejima i stran mi je svaki oblik antisemitizma i diskriminacije. Pa tako i u ovom tekstu manje vise otvoren animozitet prema muslimanima. To nije dobar nacin da se skrene paznja na probleme i patnje jedne nacije ako ce se druga odmah za to okriviti.
alexlambros alexlambros 17:48 26.11.2012

Re: ima boljih nacina

To nije dobar nacin da se skrene paznja na probleme i patnje jedne nacije ako ce se druga odmah za to okriviti.


promasili ste poentu ... a poenta je da je za patnju Palestinaca kriv Hamas, dakle oni sami ...

chilash chilash 17:56 26.11.2012

Re: ima boljih nacina

U poređenju sa Jevrejima muslimani su prolazni jahači na planeti Zemlji. I to uprkos tome što svoje bogatstvo doslovno kopaju iz zemlje. Da nije tako, ništa ne bi imali.


Ovo je prosto los stav pa sve i da sam promasio poentu, svako ima pravo da citajuci za sebe izvede zakljucak ali ma i za najnepoznatiji narod na planeti ovako izrecen stav ne bi bio prikladan. Moze biti da sam ja neuk i nederastao velikim mislima ali umem citati ili ako postoji skriveni smisao i da treba citati izmedju redova ili je pak satira u pitanju. Prihvatam da nisam dobro razumeo
milivoje_bg milivoje_bg 18:44 26.11.2012

Браћо Јевреји !

Држите се !
Шта да вам друго кажем !?
Не дајте се (више) ником - па како вам било !
mishconi mishconi 18:47 26.11.2012

Jevrejska srž

Istina često može biti bolna kada ne želite da je čujete ali ćete je svejedno čuti. A istina je da su Jevreji čovečanstvu doprineli više od bilo koje grupe ljudi. Daleko više nego muslimani. Neopisivo više nego muslimani. Reč je o dva potpuno različita sveta, zapravo. Jevreji su dobili nesrazmeran broj Nobelovih nagrada, i to onih pravih a ne one seratorske za mir, jer se nalaze u vrhu nauke, medicine, tehnologije ... samo recite. Gde god postoji napredak u ovom svetu često ćete iza njega otkriti nekog Jevrejina.

Jevreji su pre svega religijski, pa ako hoćeš i biblijski narod. Zato su tu gde jesu.
alexlambros alexlambros 20:21 26.11.2012

Re: Jevrejska srž

Jevreji su pre svega religijski, pa ako hoćeš i biblijski narod


Izrael je dosledno sekularna zemlja

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana