Dule Savić

Marko Jevtic RSS / 08.02.2008. u 12:00

Ne zbog toga što sam grobar, niti zbog toga što ne volim ljude koji ne znaju da kažu R (ne znam ni ja), već zbog toga što svojim stavovima i ponašanjem pokazuje koliko su pokvareni, tzv. Evropejci, koji u Evropu hoće po svojim pravilima.dulesavic_210306.jpg

Ranije klasičan DSS-ovac, sa tunjavim i nedorečenim stavima i forsiranju patrijarhalnog i nacionalnog.. Prirodnom evolucijom bivši fudbaler FK Crvena Zvezda došao je u tabor Tome Nikolića, što je juče na jednoj televiziji i ponosno izjavio. Nije radikal, ne pripada Dule ni jednoj političkoj stranci, ali glasao je svim srcem za Tomu.

Kada je bilo reči oko sporazuma koji Koštunica neće da potpiše, brže bolje je odreagovao da je to glupost i da tu nema ništa što bi trebali da potpišemo, pa kome treba liberalizacija viznog režima ili stipendije za naše studente. Njemu ne treba sigurno. Dule je igrao fudbal i u Francuskoj pa njegova deca imaju dvojno državaljnstvo tako da mogu da putuju gde hoće i gde žele. Ej, imaju Francusko državljanstvo. Iste one Francuske koja bi da nam otme 15% naše teritorije?!?!? Još jedan primer licemerstva,, kao i kod ministra Samaradžića, ali to je klasičan primer DSS-ovaca. Kažu nas odlikuje doslednost, jeste - DOSLEDNOST U NEDOSLEDNOSTI:) samo su tu dosledni... Čovek koji je već izjavljivao da je ženi mesto samo u kuhinji, koji se kune u Kosovo imajući Francusku gde može da skloni sebe i svoje sinove dok opet budu ginula naša deca zbog njihovih politika.

Dule je pohvalio i momke iz Obraza i njihovo ponašanje... Sramota, one koji su nosili plakat sa Legijom. I da se razumemo ja uopšte nisam oduševljen da je Inicijativa mladih napravila izložbu na kojoj je stavila sliku Jašarija, u bilo kakvom kontekstu da su to uradili. To je već bilo u NS pa su Radikali iskoristili za tv spotove. Evo sada opet.. Mislim, čemu to?!? Naravno da je katastrofa reakcija Obraza i drugih sličnih organizacija, ali mi uopšte nije jasno zbog nije napravljana izložba sa neutralnim slikama?

Skrenuo sam malo sa teme..

Dule je, bre, legenda! Isto kao i Džajić, Bjeković i Zečević... Sve legenda do legende. Valjda će postati i zatvorske legende, ako se jednom u ovoj zemlji nešto istera do kraja.

Ima Blaža pesmu Dule Savić, koja se završava (možda sam je malo prepravio:)):

'' Ne čujem zapad "Dule Savic"
a jug se cuje "Puši ga, DULE!!!!''

 

 

 



Komentari (102)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nikolla90 nikolla90 12:18 08.02.2008

Puši ga, Dule..

setimo se Ključa..
Gaston Gaston 12:20 08.02.2008

Ajde nam objasni

Ajde nam objasni malo detaljnije to sa Samardzicem? Je l i njegova deca imaju dvojno drzavljanstvo? Mislim, nisam upucen.

Pozdrav
Marko Jevtic Marko Jevtic 12:24 08.02.2008

Re: Ajde nam objasni

Izaslo je u Pressu ili jos negde.. Samardzicevi sinovi rade u komisijama za pridruzivanje EU, valjda mu je jedan sin u Briselu a drugi u Beogradu.. Licemerstvo u tome da sinovi zaradjuju na tome a on da prica kako su to evro-satanske integracije i sl
nikolla90 nikolla90 12:25 08.02.2008

?

"Organizatori izložbe su Institut za fleksibilne kulture i tehnologije - Napon (Novi Sad), Kontekst (Beograd). Koprodukcija i koorganizacija Rizoma, Priština.

Izložbu su podržali: Evropska kulturna fondacija (European Cultural Foundation); Prohelvetia Beograd; Centar za kulturu “Stari Grad”, Beograd; Inicijativa mladih za ljudska prava"

niki m niki m 14:27 08.02.2008

Re: Ajde nam objasni

. Licemerstvo u tome da sinovi zaradjuju na tome a on da prica kako su to evro-satanske integracije i sl


Kada je Samardzic izjavio da s eradi o evro-atanskim integracijama? Navedite mi izvor?

A, to sto mu sinovi rade u komisijama za pridruzivanje EU, nije nikakvo licemerje. I cerka Koste Cavoskog je radila u ministarstvu kod Batica, pa jel zbog toga Cavoski bio licemer? S druge strane, koliko je meni poznato, Samardzic i na fakultetu predaje nesto sto je u vezi EU integracija, a to moze i da se protumaci da je on bio vrlo posvecen tome.
dragoljub dragoljub 14:59 08.02.2008

Re: Ajde nam objasni

niki m

. Licemerstvo u tome da sinovi zaradjuju na tome a on da prica kako su to evro-satanske integracije i sl


Kada je Samardzic izjavio da s eradi o evro-atanskim integracijama? Navedite mi izvor?

A, to sto mu sinovi rade u komisijama za pridruzivanje EU, nije nikakvo licemerje. I cerka Koste Cavoskog je radila u ministarstvu kod Batica, pa jel zbog toga Cavoski bio licemer? S druge strane, koliko je meni poznato, Samardzic i na fakultetu predaje nesto sto je u vezi EU integracija, a to moze i da se protumaci da je on bio vrlo posvecen tome.

oooooovoooooliiiiiikiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii LICEMER
niki m niki m 15:03 08.02.2008

Re: Ajde nam objasni

oooooovoooooliiiiiikiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii LICEMER


Ti si pametan decko.
dragoljub dragoljub 15:13 08.02.2008

Re: Ajde nam objasni

niki m

oooooovoooooliiiiiikiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii LICEMER


Ti si pametan decko.


niki m niki m 16:50 09.02.2008

Re: Ajde nam objasni

Licemerstvo u tome da sinovi zaradjuju na tome a on da prica kako su to evro-satanske integracije i sl


Znaci, ova recenica je laz g. Marka Jevtica.
Marko Jevtic Marko Jevtic 13:45 10.02.2008

Re: Ajde nam objasni

Dvojica sinova ministra za Kosovo i Metohiju Slobodana Samardžića, koji je trenutno jedan od najvećih protivnika daljeg pristupanja Srbije Evropskoj uniji, rade u državnim institucijama koje se bave upravo približavanjem naše zemlje i EU!!! Jedan od sinova, Ivan, radi u Misiji Srbije pri EU u Briselu, a drugi sin, Miloš, radi i prima platu u vladinoj Kancelariji za evropske integracije, koju vodi Tanja Mišćević?! Da sinovi ministra rade u navedenim institucijima potvrđeno nam je i u kabinetu Slobodana Samardžića.

pogledajte ovde
Dilan Dog Dilan Dog 12:23 08.02.2008

Kad ga vidim

meni se smrkne. Da li je moguće da ovakvi ljudi postoje...
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:26 08.02.2008

Re: Kad ga vidim

Dilan Dog

meni se smrkne. Da li je moguće da ovakvi ljudi postoje...


a tek ženica mu. ta je cvećka za sebe.
Dilan Dog Dilan Dog 14:34 08.02.2008

Re: Kad ga vidim

Exitus Letalis

Dilan Dog

meni se smrkne. Da li je moguće da ovakvi ljudi postoje...


a tek ženica mu. ta je cvećka za sebe.

Da, ima zanimljive stavove, ali tek kad sam saznao ko je njen muž, shvatio sam o čemu se radi :)
inače je simpatična :)
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:36 08.02.2008

Re: Kad ga vidim

Da, ima zanimljive stavove, ali tek kad sam saznao ko je njen muž, shvatio sam o čemu se radi :)
inače je simpatična :)

????
Dilan Dog Dilan Dog 17:21 08.02.2008

Re: Kad ga vidim

Aleksandar Stosic

Da, ima zanimljive stavove, ali tek kad sam saznao ko je njen muž, shvatio sam o čemu se radi :)
inače je simpatična :)

????

Pa ne znam šta Vam nije jasno?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 20:43 08.02.2008

Re: Kad ga vidim

Dilan Dog

Aleksandar Stosic

Da, ima zanimljive stavove, ali tek kad sam saznao ko je njen muž, shvatio sam o čemu se radi :)
inače je simpatična :)

????

Pa ne znam šta Vam nije jasno?

nista, ja nisam dobro procitao vas komentar. Pardon:))
Dawngreeter Dawngreeter 12:29 08.02.2008

Fidbaleri...

Ma koga u opste briga sta fudbaleri pricaju. Neobrazovani, jedva pismeni, jedino sta rade je da jure loptu i svadjaju se. Zasto u opste davati njihovim izjavama bilo kakvu notu bitnosti.
nikolla90 nikolla90 12:38 08.02.2008

Re: Fidbaleri...

Dawngreeter

Ma koga u opste briga sta fudbaleri pricaju. Neobrazovani, jedva pismeni, jedino sta rade je da jure loptu i svadjaju se. Zasto u opste davati njihovim izjavama bilo kakvu notu bitnosti.


Zato što imaju uticaj na ljude. Npr, na sve one koji su bilo kad na malom fudbalu dali gol, rekli - Dule Savić!
blackbox blackbox 14:28 08.02.2008

Re: Fidbaleri...

Dawngreeter
Ma koga u opste briga sta fudbaleri pricaju. Neobrazovani, jedva pismeni, jedino sta rade je da jure loptu i svadjaju se. Zasto u opste davati njihovim izjavama bilo kakvu notu bitnosti.

Njihovo je pravo da misle šta hoće i neka to rade kod scoje kuće.
Pravo je pitanje kakva je uređivačka politika i namera televizije koija sakuplja takve likove u emisije.
U sinoćnjoj emisiji na FOX-u tema je bila EU i Kosovo. Valjda treba dovesti ljude koji to profesionalno prate, izučavaju razumeju a ne one koji nista nisu pročitali, niti ih interesuje, ali svaku priliku iskoriste za iznošenje svojih primitivnih nacionalističkig budaleština. Televizija koja daje priliku za iznošenje takvih stavova bi trebalo da razmisli da li se bavi širenjem nacionalne i verske mržnje, što je po ustavu kažnjivo.
Za razliku od njih ,gospodja Milić je govorila argumentovano i vidi se da poznaje problematiku.Čudi me da nije i pre emisije napustila emisiju jer su sagovornici ispod nivoa.
medjutim medjutim 15:26 08.02.2008

Re: Fidbaleri...

Dawngreeter

Ma koga u opste briga sta fudbaleri pricaju. Neobrazovani, jedva pismeni, jedino sta rade je da jure loptu i svadjaju se. Zasto u opste davati njihovim izjavama bilo kakvu notu bitnosti.


Kad su Mateja Kezman i Savo Milosevic igrali fudbal sa Otporom, onda su bili bitni..
Dilan Dog Dilan Dog 15:31 08.02.2008

Re: Fidbaleri...

medjutim

Dawngreeter

Ma koga u opste briga sta fudbaleri pricaju. Neobrazovani, jedva pismeni, jedino sta rade je da jure loptu i svadjaju se. Zasto u opste davati njihovim izjavama bilo kakvu notu bitnosti.


Kad su Mateja Kezman i Savo Milosevic igrali fudbal sa Otporom, onda su bili bitni..

OTPOR je ispisan sjajnim slovima!
dj dj 15:37 08.02.2008

Re: Fidbaleri...

gospodja je bila divna. dule ima svoje stavove ,koji su meni na granici imbecilnosti, ali i koliko toliko sarma pa sve to ispadne.... aj da kazem podnosljivo. ali zato onaj drugi covek, po imenu tihomir arsic.... dno dna.
Dawngreeter Dawngreeter 15:43 08.02.2008

Re: Fidbaleri...

medjutim

Dawngreeter

Ma koga u opste briga sta fudbaleri pricaju. Neobrazovani, jedva pismeni, jedino sta rade je da jure loptu i svadjaju se. Zasto u opste davati njihovim izjavama bilo kakvu notu bitnosti.


Kad su Mateja Kezman i Savo Milosevic igrali fudbal sa Otporom, onda su bili bitni..

Meni nisu, iskreno. Ne volim ni fudbal ni fudbalere. No, uzmimo da su bili bitni, kao sto mnogima verovatno jesu. Otpor je imao svoju ideju i hteo je da je propagira na sve moguce nacine. Fudbaleri koji ih podrzavaju su, u toj varjanti, dobar materijal za sirenje ideje. Sto je identicna karta na koju regresivni ljigavci koriste gospo'n Savica. I kao reakcija na to, ja kazem da u opste nije potrebno pokazivati koliko je taj lik licemer i ljigavac (to je valjda svima samo po sebi jasno), nego jednostavno treba diskreditovati njegov krebilitet validnog sagovornika na osnovu toga sto je polupismeni, neobrazovani sutirac lopte i ne obracati dalje paznju na njegove histrionije.

...mada cu priznate da i mene nervira kada cujem takve izjave i rado bih besno negodovao povodom toga. Al' time mu se samo daje nezasluzena paznja.
Dilan Dog Dilan Dog 17:23 08.02.2008

Re: Fidbaleri...

Dawngreeter

polupismeni, neobrazovani sutirac
lopte i ne obracati dalje paznju na njegove histrionije.
.

:)))
strava strava 21:57 09.02.2008

Re: Fidbaleri...

OTPOR je ispisan sjajnim slovima!

Neverujem da je CIA davala veci znacaj Otporu.
Laudanum Laudanum 12:30 08.02.2008

Sule Davić

Samo sam čekao da neko danas pomene tog, puno je reći, čoveka. Igrao je nekada fudbal, šutirao loptu nogom, ponekad i glavom jer mu nije bila za fakultet. Danas je profesionalni gost na RTS-u i FOX-u kad god zatreba šovinizma nekom ideologu domaće političke scene. Sinoć sam ga gledao kako na FOX-u grokće na izvesnu gospođu iz NVO sektora. Pod reflektorima se lepo videlo kako, dok sikće, u njenom pravcu lete kapljice Duletove šlajm esencije. Ono što je izgovarao, jednako je sceni koju sam opisao.

Čovek koji je glavom išao tamo gde niko nije smeo nogom.... Zato mu glava danas tako preskače. Dok su kolegama noge u glavnom u redu.
zoricag zoricag 13:00 08.02.2008

Fudbaler

Onaj sinocni topli zec u kom je Jelena Milic sinoc bila je slika nase stvarnosti, nase danasnjice.

Ako pustimo da se stvari odvijaju i zadovoljavamo se glasanjem za "manje zlo", vise nece biti ni toplog zeca. U sredini ce biti prazna stolica a fudbaler ce imati sve vreme ovog sveta da tumaci istine citajuci citate neobjavljenih knjiga, nekompetentnih autora iz zute stampe.

Glumac, samozadovoljan u prebrojavanju "nasih", nestrpljiv da unisti gamad, zacudjen sto uopste ima da sedi negde i da nesto polemise sa onima koje je on prebrojao da su u manjini, na djubristu, tamo gde je izdajnicima mesto, poskakivao je na stolici.

Jedino nam nisu rekli sta bi oni sa "siptarima" kada bi im i neko dao tih 15%.

To nam je rekao Obraz. Oni bi njima Legiju (to je onaj sto ni mrava nije zgazio, ako se secate). Istovremeno je taj Obraz poslao poruku Legiji da je jos uvek heroj, da ne poklekne, da ga slucajno ne uhvati malodusnost pa da "oda jatake", jer blizi se dan....
Viktor Viktor 23:42 08.02.2008

Re: Fudbaler

zoricag

Onaj sinocni topli zec u kom je Jelena Milic sinoc bila je slika nase stvarnosti, nase danasnjice.


Da li sam ja jedini kome se ucinilo da je Jelena njih propustila kroz toplog zeca, i to onako prilicno surovo?

U jednom trenutku je Tihomir zaustio da kaze "Nije fer..." ali je prekinuo pre nego sto je dovrsio misao: "...nas dvojica smo sami protiv nje jedne! Upomoc!"



Bravo, Jelena! Mislim, nije nesto narocito tesko uciniti da dva buzdovana ispadnu buzdovani, ali treba imati zivaca i jak stomak.
zoricag zoricag 02:34 09.02.2008

Re: Fudbaler

Jelena se drzala odlicno. Ali bilo je uzasno slusati tu dvojicu.

AlexDunja AlexDunja 16:48 09.02.2008

Re: Fudbaler

Jelena se drzala odlicno. Ali bilo je uzasno slusati tu dvojicu.

od sada na stadionima ide
je-le-na mi-lic :)))
pozdrav jeleni, svaka cast:))))
johanna29 johanna29 13:05 08.02.2008

Ao...

faaak, jos jedan patriJota...

nije ni cudo sto su toliki izrabljivali njegov "lik i delo" po filmovima i to u posprdnom kontekstu, tipa: "...sve carevi i nasi idooooli (...) DUUUUULESAVIC..."
(parafraza iz "Rana"

a ulickan za medalju

a zena za sporet, a
ma, M'RSH, stoKo!!!

bljak!
silver bullet silver bullet 13:07 08.02.2008

mucno

Bilo je mucno gledati juce emisiju na Fox-u. Mucno i strahotno gledati ljude koji su nekad bili na nasoj strani, bili neciji idoli, veliki fubaler i veliki glumac sada su se svrstavali uz radikale, Obraz, Stroj i Legiju na kartonskom panou. Mucno sto je emisiju organizovala bivsa novinarka nekad slobodnog Studija B, mucno sto je u emisiju pozvala dva agresivna gosta da propuste Jelenu Milic kroz toplog zeca, mucno sto su grimase dvojice ucesnika licile na Vuciceve, njihove smeh i plitak sarkazam takodje. I na kraju mucno je sto je to vec odjeknulo i izazvalo bombe u Merkatoru.
Tamo neke 1990 i neke... iste stvari bile su iznenadjujuce i sokantne, za nevericu
Danas su samo mucne.
trickshot trickshot 13:13 08.02.2008

Re: mucno

nisam imao prilike da gledam, o kom glumcu je rec?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:30 08.02.2008

Re: mucno

Bilo je mucno gledati juce emisiju na Fox-u. Mucno i strahotno gledati ljude koji su nekad bili na nasoj strani, bili neciji idoli, veliki fubaler i veliki glumac sada su se svrstavali uz radikale, Obraz, Stroj i Legiju na kartonskom panou. Mucno sto je emisiju organizovala bivsa novinarka nekad slobodnog Studija B, mucno sto je u emisiju pozvala dva agresivna gosta da propuste Jelenu Milic kroz toplog zeca, mucno sto su grimase dvojice ucesnika licile na Vuciceve, njihove smeh i plitak sarkazam takodje. I na kraju mucno je sto je to vec odjeknulo i izazvalo bombe u Merkatoru.
Tamo neke 1990 i neke... iste stvari bile su iznenadjujuce i sokantne, za nevericu
Danas su samo mucne.

Od Dusana Savica, odvratniji mi je jedino Tihomir Arsic. Kakva je ono mrznja koju je on sejao sinoc. Nezapamcena. Pa on bi da je imao pistolj ubio Jelenu. Sedeo sam sinoc, i gledao tu emiiju i pitao se da li je moguce da takvi debili hodaju svetom. A sto je najgore on je ubedjen da je Evropejac:
- ja sam srpski nacionalista, evropske provenijencije - rece Tihomir Arsic i poceo da ispa mrznju prema svemu sto nije dss/srs jugend

Inace,
I da se razumemo ja uopšte nisam oduševljen da je Inicijativa mladih napravila izložbu na kojoj je stavila sliku Jašarija, u bilo kakvom kontekstu da su to uradili. To je već bilo u NS pa su Radikali iskoristili za tv spotove. Evo sada opet.. Mislim, čemu to?!?

Sirenju tolerancije medju zavadjenim narodima. Jel' dovoljno?
Atomski mrav Atomski mrav 13:33 08.02.2008

Re: mucno

Aha, isto kao što i majice sa likom Legije šire toleranciju...
teta jela teta jela 13:33 08.02.2008

Re: mucno

trickshot
nisam imao prilike da gledam, o kom glumcu je rec?


Tihomir Arsić, poznatiji kao bahati nasilnik, što je sinoć još jednom dokazao.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:38 08.02.2008

Re: mucno

Aha, isto kao što i majice sa likom Legije šire toleranciju...

ta izlozba imala je za cilj da pokaze neke apsurde, a ne da ukaze na njegovo herojstvo.... o tome se radi...ali, najlakse je sve prebaciti na front junaci-heroji-izdajnici-neprijatelji...tesko je izdichi se iz tog stanja...
Atomski mrav Atomski mrav 13:42 08.02.2008

Re: mucno

Kod nas je apsurd zamenio logiku... No opet, kad bi neko probao da iskoristi lik Legije ili, recimo, Arkana da prikaže neke apsurde, to bi takođe naišlo na osudu (nadam se)...
trickshot trickshot 13:53 08.02.2008

Re: mucno

aha, ajd pogodi odakle je rodom Tihomir Arsic, imas pravo jednom da pogadjas
arcins arcins 13:56 08.02.2008

Re: mucno

teta jela

trickshot
nisam imao prilike da gledam, o kom glumcu je rec?


Tihomir Arsić, poznatiji kao bahati nasilnik, što je sinoć još jednom dokazao.


Ne samo da je bahat, nego se i izofirao sa ludackim pitanjem Jeleni; da li Vi ( Jelana) mislite da je Ratko Mladic veci zlocinac od Jasarija?, nazalost pitanje je bilo upuceno u momentu dok su svi u studiju unisono polivali svoju pricu. Verovatno, shvativsi kakvu je budalastinu iznedrio Tika je promenio plocu.
niki m niki m 14:33 08.02.2008

Re: mucno


Sirenju tolerancije medju zavadjenim narodima. Jel' dovoljno?


Inicijativa mladih se bavi promocijom nezavisnog Kosova, sto moze uveri svako da se ko poseti njihov sajt. To im je posao i za to su placeni.
trickshot trickshot 14:35 08.02.2008

Re: mucno

iz Belanovice.

a lepo selo, nije da nije, ali ova dvojica...
teta jela teta jela 14:41 08.02.2008

Re: mucno

niki m

Inicijativa mladih se bavi promocijom nezavisnog Kosova, sto moze uveri svako da se ko poseti njihov sajt. To im je posao i za to su placeni.


Veljo, ti li si? Pazi na red reči u rečenici!
blackbox blackbox 14:52 08.02.2008

Re: mucno

Aleksandar Stosic
Aha, isto kao što i majice sa likom Legije šire toleranciju... ta izlozba imala je za cilj da pokaze neke apsurde, a ne da ukaze na njegovo herojstvo.... o tome se radi...ali, najlakse je sve prebaciti na front junaci-heroji-izdajnici-neprijatelji...tesko je izdichi se iz tog stanja...

a mogli su te apsurde da pokaži i bez Jašarija. Upotreba Jašarija u bilo kojoj varijanti je iritirajuće. U kojoj bi umetničkoj verziji mogli pokazati slike Mladića u Srebrenici? Kome je to trebalo sa Jašarijem osim upravo Obrazu?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:41 08.02.2008

Re: mucno

Inicijativa mladih se bavi promocijom nezavisnog Kosova, sto moze uveri svako da se ko poseti njihov sajt. To im je posao i za to su placeni.

daj cuti, majke ti!
kad si prvi put cuo za njih, malo pre?i sta uopste znas o njima i njihovim akcijama?
majko mila, kako mi Srbi olako etiketiramo... pa nisi ni trepnuo a vec si nasao nekog da etiketiras.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:43 08.02.2008

Re: mucno

a mogli su te apsurde da pokaži i bez Jašarija.

a sto, kako bi onda videli koliko smo primitvici i zatucanci... ovako se sve lepo vidi..., Vide Jasharija, ane vide umetnost i poruku.
Vide drvo, ali ne vide shumu
quickspace quickspace 15:49 08.02.2008

Re: mucno

Tebi, izgleda da uopssteno nisu jasne apstraktne poruke, ccak i znatno jednostavnije od ove - u kojoj jassari i jamesdean povlacce pisstolje jedan na drugog (samo ccekam da neki niki.m izadje s "informacijom" da je james dean rodjen kao janko dejanovich, pa ga albanci i mrtvog ovakvim umetninama ubijaju).

Tebi, ili ssaccici nacista koji su, uz zasstitu policije, napali jednu umetniccku galeriju, to verovatno ne znacci nissta, niti to razumete, ali ima ljudi koji iskreno i predano rade na izgradnji minimuma moralnosti u ovoj zemlji.

Tebi, jassari i mladich su isto, iako dele samo spremnost na nasilje. Uzroci i posledice koje su stvorile i jednog i drugog, kao i stvarna dela jednog i drugog, kao i smrt jednog, a besramno odrzzavanje na slobodi drugog - potpuno su razliccita.

Tebi, molbu upuchujem - pokussaj da razmisliss da li zzeliss da budess deo problema ili ressenja, da li si spreman da relativizujess toliko zlo koje se materijalizuje oko nas, hranjeno istovremeno i s vrha i sa dna drusstva, zlo koje pokussavass da ne vidiss, ali svejedno osechass, svejedno znass da che ciljati i tebe kad otciljaju sve albanace, muslimane, hrvate, madjare.

Tebi, kojem se ne obracham kao blackboxu, vech kao pitanju koje odaje generalizovan, nemoralan, neosnovan, neccoveccan stav.


Quickspace
niki m niki m 15:52 08.02.2008

Re: mucno


daj cuti, majke ti!
kad si prvi put cuo za njih, malo pre?i sta uopste znas o njima i njihovim akcijama?


O cemu vi ovo?! Kakve veze ima kada sam cuo za njih ? Njihove akcije sluze za promociju nezavisnog Kosova i to je bar jasno. Kome nije jasno neka ode na njihov sajt pa neka se uveri. Posebno je zanimljiva stavka o tome ko su osnivaci Inicijative.

Uzgred, prvi put sam cuo za njih kada ih jepodrzao Majkl Polt.
quickspace quickspace 16:05 08.02.2008

Re: mucno

posebno je zanimljiva kombinacija tvoje bezobraznosti i neinformisanosti (da ne projektujem verovatnu neobrazovanost).

q
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:09 08.02.2008

Re: mucno

Posebno je zanimljiva stavka o tome ko su osnivaci Inicijative.


sorosh
a on jede malu decu
Srpsku!
vazno da sloba, vojak, toman, nisu doveli do nezavisnosti Kosova.
Bitnije od onog sta mislis je sta radis...


Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:10 08.02.2008

Re: mucno

posebno je zanimljiva kombinacija tvoje bezobraznosti i neinformisanosti (da ne projektujem verovatnu neobrazovanost).

izvini Q,
kome se obracas, cini mi se da nisam ja u pitanju, ali mozda sam glup!:)))((((
niki m niki m 16:10 08.02.2008

Re: mucno

posebno je zanimljiva kombinacija tvoje bezobraznosti i neinformisanosti (da ne projektujem verovatnu neobrazovanost).



Meni je zanimljivo na osnovu cega tvrdite ovo sto tvrdite.
niki m niki m 16:12 08.02.2008

Re: mucno

sorosh
a on jede malu decu
Srpsku!
vazno da sloba, vojak, toman, nisu doveli do nezavisnosti Kosova.
Bitnije od onog sta mislis je sta radis...


Da li sam spomenuo Sorosa? Voju K ili Tomu N? Gde? Kada?
quickspace quickspace 16:31 08.02.2008

Re: mucno

@a.st.

nisi glup ni najmanje:-], a obratio sam se blackbox.u. ccak ni njemu, vidim da su mu drugi komentari generalno ok, vech pitanju koje je postavio. malo sam prsao sinoch, kakva reminiscencija 90ih - nacisti kidissu i pljuju, a panduracija tera ljude napolje iz galerije, a nama koji smo pokussavali uchi, maltene batine udelisse. nemoch koja dere utrobu.

dylan/obama spot je do jaja, hvala!


q
blackbox blackbox 16:50 08.02.2008

Re: mucno

quickspace
Tebi, izgleda da uopssteno nisu jasne apstraktne poruke, ccak i znatno jednostavnije od ove - u kojoj jassari i jamesdean povlacce pisstolje jedan na drugog (samo ccekam da neki niki.m izadje s "informacijom" da je james dean rodjen kao janko dejanovich, pa ga albanci i mrtvog ovakvim umetninama ubijaju).Tebi, ili ssaccici nacista koji su, uz zasstitu policije, napali jednu umetniccku galeriju, to verovatno ne znacci nissta, niti to razumete, ali ima ljudi koji iskreno i predano rade na izgradnji minimuma moralnosti u ovoj zemlji.Tebi, jassari i mladich su isto, iako dele samo spremnost na nasilje. Uzroci i posledice koje su stvorile i jednog i drugog, kao i stvarna dela jednog i drugog, kao i smrt jednog, a besramno odrzzavanje na slobodi drugog - potpuno su razliccita.Tebi, molbu upuchujem - pokussaj da razmisliss da li zzeliss da budess deo problema ili ressenja, da li si spreman da relativizujess toliko zlo koje se materijalizuje oko nas, hranjeno istovremeno i s vrha i sa dna drusstva, zlo koje pokussavass da ne vidiss, ali svejedno osechass, svejedno znass da che ciljati i tebe kad otciljaju sve albanace, muslimane, hrvate, madjare. Tebi, kojem se ne obracham kao blackboxu, vech kao pitanju koje odaje generalizovan, nemoralan, neosnovan, neccoveccan stav.Quickspace

Osobo promasili ste i temu i adresu.
Držeći se one narodne "Dok zec dokađe da nije bik odose mu j..."trebalo je voditi računa šta to može izazvati, i izazvalo je.
Ne znam da li sa time imaju veze i bombe koje eksplodiraju a vi dokažite nekomer da to ne treba raditi.
To što meni imputirate je totalno bez veze, tako da niti se osećam da je meni upućeni, niti sam ja osoba kojoj bi to trebalo biti upućeno,a ispod novoa mi je da odgovaram.
Ako neko ne razume primer šta neko ime izaziva u nekoj sredini i to ne može da projektuje već pokušava da otvori raspravu ko je veći ili manji zločinac, nema nameru da se bavim takvom vrstom umetničkog doimanja.
blackbox blackbox 16:53 08.02.2008

Re: mucno

quickspace
@a.st.nisi glup ni najmanje:-], a obratio sam se blackbox.u. ccak ni njemu, vidim da su mu drugi komentari generalno ok, vech pitanju koje je postavio. malo sam prsao sinoch, kakva reminiscencija 90ih - nacisti kidissu i pljuju, a panduracija tera ljude napolje iz galerije, a nama koji smo pokussavali uchi, maltene batine udelisse. nemoch koja dere utrobu.dylan/obama spot je do jaja, hvala!q

Bolje da niste ni meni jer ste se oibratili totalno sa pogresne strane.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 20:45 08.02.2008

Re: mucno

Da li sam spomenuo Sorosa? Voju K ili Tomu N? Gde? Kada?

to je moja umetnicka expresija tvojih stavova
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 20:47 08.02.2008

Re: mucno

alo sam prsao sinoch, kakva reminiscencija 90ih -

meni je najgore da svi pricaju o Jashariju a niko ne pominje Legiju... a veceras RTS obavljuje u 12 minutu pricu o Merkatoru
dylan/obama spot je do jaja, hvala!

da, nema na cemu... btw ja sam odlepio danas kada sam video i morao sam da stavim post...:))
niki m niki m 09:27 09.02.2008

Re: mucno

to je moja umetnicka expresija tvojih stavova



To je znaci u pitanju. Dobro kada je umetnost u pitanju.
blackbox blackbox 09:28 09.02.2008

Re: mucno

quickspace
posebno je zanimljiva kombinacija tvoje bezobraznosti i neinformisanosti (da ne projektujem verovatnu neobrazovanost).q

biće da je obrnuto, nemojte sebe dodatno objašnjavati.
Colin_bgd Colin_bgd 13:37 08.02.2008

Kad dodjem u selo sa Merdzu...

Upravo je sustina u tome. Ako sutra mi udjemo u EU, onda Duletov francuski pasos nece vredeti ama bas nista. I to on hoce po svaku cenu, tj. cak i po cenu nasih zivota da izbegne.

Isto je i sa Samardzicem. Gde ce on da "udene" svoje sinove kada se ti odbori za integraciju raspadnu jer smo se vec "integrisali"?

Njihovi stavovi direktno brane uglavnom velike i uglavnom stvarne privilegije, mada nekad i umisljenje.

Sutra kad srpski pasos na svakoj evropskoj granici bude imao istu vrednost, znacaj i uticaj kao britanski, nemacki, poljski ili ceski, nece oni imati NISTA da kazu, jer jedina bitna stvar njihovog postojanja je time obezvredjena.

Nisu oni toliko ni glupi, a nikako ludi (mada ima i solidan broj izuzetaka). Oni tacno znaju sta dobijaju, a sta gube LICNO i/ili PROFESIONALNO, i/ili MEDIJSKI ulaskom Srbije u EU. Zato se toliko i opiru.

A to sto je jedan balvan uspevao da nabije tolike golove jer ga je Pizon pogadjao direktno u glavu i nije neki uspeh. Mislim da bi i losiji fudbaleri od Pizona imali isti uspeh sa Duletovom glavom jer je poprilicnog gabarita...

No, svejedno, ja ionako (kao i postavljac bloga) kad dam gol, otklizam na kolenima kao jedan veciti 23.-godisnjak u crno-belom dresu...
Rasina Rasina 10:59 09.02.2008

Re: Kad dodjem u selo sa Merdzu...

Ja mislim da oni te merdze i pasoshe (i dole neko reche "kintu" imaju samo iz inata. Samo da bi nervirali pametnije od sebe.

Boris Drenca Boris Drenca 13:39 08.02.2008

Nije Gotovo Srbija 2008

Bila jednom jedna džava. Još uvek je , hvala Bogu. Ta država je prošla kroz bolno otržnjenje da bi dospela do vrhunca. Ta država izgubila je rat. Sam gubitak rata je frustracija za svaku državu i njene stanovnike (narod). Nekoliko detalja je taj osećaj frustracije pojačavalo.

Prvi je bila apatija. Stanovnici te države su u (kasnije izgubljeni) rat krenuli sa punim samopouzdanjem, sigurni da rat dobijaju i da su najjači(naime oni su poznati kao vrsni ratnici a i tradicija je na njihovoj strani) . Posle godine ili dve prvo stanovnici kod kuće a zatim i vojnici na frontu počeli su polako da padaju u apatiju. Cena rata koju su plaćali u životima, mentalnom zdravlju, udovima , sunovratu morala i siromašenju navodila ih je da jedva čekaju da se rat i završi. Čak i oni koji su rat smatrali jedinim i najboljim rešenjem sanjali su samo njegov kraj, ali ipak bez mnogo volje i snage za akcijom. Stanovnici te zemlje su izgubili osmeh. Naravno i tu je bilo onih koji su se zadovoljno smeškali To su bili oni kojima je rat odgovarao. Bogatili su se koristeći veze sa vlašću, snabdevali vojsku, prodavali “deficitarnu robu“.

Drugi je bio gubitak teritorije. Oni koji su u ratu pobedili iskoristili su svoju moć kako bi oduzeli državi gubitnici teritoriju (pokrajinu, oblast...) i sprečili nastavak neprikladne uprave.

Kada je rat završen zemlja, razorena neuspešnim vojevanjem, našla se u trenutku u optimističkom raspoloženju. Sad valjda stanovnicima države može krenuti na bolje. Oni koji su došli na vlast uz obećanje da će ispraviti nepravde i podići zemlju iz pepela baš i nisu uspeli u tome. Umesto da preispita (i ukoliko je potrebno kazni) one koji su se bogatili za vreme rata nova posleratna vlast je požurila da se sa njima uortači. Ne zbog namere da ta bogatstva upotrebi da se država podigne, već da se sebi omogući blagodet. Naravno, ratni bogataši su znali za tu svoju nekažnjivost da se oduže. Čak su u svoj krug primili i neke od političara sa vlasti i njihove prijatelje, rođake, saradnike. Stvorena je bogataška klasa.

A većina? Većini je ostavljeno manje ili veće siromaštvo uz napredak određenih grupa. I frustracija. Zbog izgubljenog rata, zbog izgubljene teritorije. Nije to većini samoj palo napamet već se za to pobrinula elita. Recimo da je interes bogate elite bio da bes većine ne bude usperen ka njima a da je interes političke elite bio da bes ne bude okrenut ka njima, posebno zbog veze sa bogatom elitom. I onda šta se dešava. Većina više brine o budućnosti izgubljenog dela teritorije i snagama koje su državu porazile nego o sopstvenom dobru, i stomaku. Naravno da su sve ređi oni koji pitaju odakle novac onima koji su se za vreme rata obogatili.

Zbog takve situacije pojavljuju se ekstrenme/ekstremističke političke grupe. Političari ih ne smatraju opasnošću i u neku ruku ih i nedelovanjem podržavaju. Uostalom te grupe govore isto što i poltička elita samo bez rukavica. Bogati nemaju ništa protiv dokle god se njihov novac ne dovodi u pitanje. Većina se, tražeći alternativu, okreće ekstremistima. Ne razmišljajući o posledicama. Elite se ne uzbuđuju posebno zbog toga što ekstremisti mirišu na novi rat i na divni izvornik novca.

I onda ekstremisti dolaze na vlast. Većina se polako prevaspitava, elite razaraju. Oni koji povremeno dobiju napad razmišljanja nestaju. Oni koji imaju probleme nestaju. Oni koji se prezivaju drugačije nestaju. Oni koji su hendikepirani nestaju. Oni za koje bi neko pomislio bilo šta od navedenog, nestaju.

Dalje priča ima veoma tragičan kraj. Veoma. Ali malo je glupo opisivati detalje smrti, razaranja i ostalih posledica.

Da li se samo meni čini da nije završeno u Kumanovu 1999. i pred Saveznom skuštinom 2000.?

objavio u 18. novembar 2007 20:20:00 |



KafaJeGotova KafaJeGotova 13:59 08.02.2008

da se razumemo

I da se razumemo ja uopšte nisam oduševljen da je Inicijativa mladih napravila izložbu na kojoj je stavila sliku Jašarija, u bilo kakvom kontekstu da su to uradili.

ta izlozba i nije imala za cilj da ikog odusevi. ta slika Jasarija je prvenstveno kritika kulture koja glorifikuje nasilje i smrt i koja je postala prihvatljiva i domen pop-kulture. ti umetnici i umetnice preispituju stavove svojih sunarodnika/ca sa kosova - neki vid samokritike. oni su, kako je u srbiji popularno reci (opet domen pop-kulure?) 'izdajnici' ali na kosovu. ali u srbiji se samokritika ne praktikuje i ne razume. ti fasisti iz 'obraza' i taj fasista dule savic su kolege tom jasariju. mrznja, nasilje i destrukcija je ono sto ih spaja.
to ogradjivanje vase je bespotrebno.
ta izlozba apsolutno treba da bude podrzana od strane drzave!
a, sa druge strane, to umetnicko delo je postalo 'kompletnije' i potvrdjeno u svom postojanju nakon ovih reakcija fasista.
Puerta Puerta 17:52 08.02.2008

Re: da se razumemo

A zasto sve to ti meni moras da objasnis ja u nijednom mediju nisam cuo da je tema samokritika, zasto se nisu potrudili da nam kazu koji su ciljevi te izlozbe a ne ti da nam objasnjavas, ili tu nesto nije u redu ili mediji nisu objektivni, ja sam samo cuo da je to izlozba na kojoj je portret ozloglasenog koljaca Jasarija nista o samokritici nisam cuo! Smrdi mi tu nesto!
Rasina Rasina 22:38 09.02.2008

Re: da se razumemo

:)))))))))))))))))))))

a ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha haaaaaaaaaaaaaa



Puerta Puerta 14:46 08.02.2008

Razum

Ja uopste necu da ulazim u to kakav je "Obraz" niti imam nameru da branim bilo koji njihov postupak, posebno da ne govorim da nemam lepo misljenje o onima koji se ponose Legijom, i mrze ljude druge vere , ali u potpunosti opravdavam njihov postupak!
Ja ne mogu da verujem, da mi u opste raspravljamo o razlozima zbog kojih je neko izlagao portret ozloglasenog koljaca Jasarija, da postoji neko ko ce iz bilo kog razloga da opravdava ovako nesto u centru Beograda!!
Dok se neko ponosi olujom Jasarijem Haradinajom Tudjmanom, ovde postoje razni pokreti koji izlozbu slika Jasarija opravdavaju kroz nekakvu umetnost! Ajmo u Pristinu sa portretom Arkana ili Milosevica i da to onda opravdavamo na bilo koji nacin!
Zato mi je sinoc bilo muka da slusam Jelenu, zato se slazem sa gotovo svim stavovima Dula Savica i Tihomira Arsica, ali se ne slazem sa nacinom na koji oni brane svoje stavove pogotovo Tihomir Arsic!
Glasao sam za Nikolica svim srcem, ali opaska Arsica da je Tadic pobedio glasovima muslimana i madjara je skandalozna, jer govorimo o gradjanima Srbije koji su isti kao i mi!
Mislim da ovde nije tema to kakav je Dule ili tihomir ili Obraz mislim ko jos moze da podrzava Obraz ali tema nije to, tema je imamo li mi minimum nacionalnog identiteta ili ne, da li smo toliko slepi da ne vidimo da nam EU potura razne sporazume kako bi verifikovali ono sto oni hoce da postignu slanjem misije na Kosovo!
Mislim Kosovo je manje vise davno izgubljeno u realnom zivotu, ali to nije prvi put u nasoj istoriji i ja ne mogu da prihvatim da budem deo te generacije koja ce da kaze nema veze sto je proterano 250 000 Srba sa Kosova sto je ogorman broj na najgori nacin ubijen ili nestao i da se Ceku i Haradinaj i dalje nalaze na slobodi a za sve lose sto se desilo priprisuje se jednom coveku ili jednom rezimu sto nije normalno kakav god bio taj rezim i taj covek, sto nam je zemlja unistena 1999 sa osnovnim ciljem NEZAVISNO Kosovo! Ne mogu da kazem to je fakticko stanje i prihvatam ga, kada znam na koji nacin su dosli do tog stanja, a da za uzvrat dobijemo EU na kasicicu ili svejedno nek znaci ta EU bolji zivot, imam 21 godinu ali nikad ne bih menjao bolji zivot za dostojanstvo, a meni bi bilo ispod casti da na bilo koji nacin priznam vestacku tvorevinu NEZAVISNO KOSOVO zarad bilo kakvog boljeg zivota!
Naravno da ima i onih koji misle drugacije od mene i to je njihovo pravo, izbori su tu da se prebrojimo pada vidimo u kom ce pravcu Srbija da ide, to je valjda sustina demokratije! Jednostavno ne dopustam da me neko naziva gradjaninom drugog reda zatosto glasam za SRS ili DSS-NS koaliciju koji niko ne voli ali zato stranka predsednika srbije koji ima skoro milion glasaca sa parlamentarnih izbora moze da deli fotelje sa tom istom koalicijom!
Svako ko na bilo koji nacin iznosi stav da Kosovo treba da bude nezavisno mora da zna da krsi Ustav Srbije, a kome se taj ustav ne svidja, zna sta treba da radi!
Nek te snage osvoje 2/3 mandata u sledecem sazivu, nek pripreme tekst novog ustava koji ce te 2/3 izglasati a onda nek za taj ustav glasa 50%+1 nesto vise od 3 600 000 glasaca i onda cu ja da kazem to je volja vecine ne slazem se ali to je volja vecine!
Do tad cu se gaditi kada budem citao ovakve tekstove i blogove imate vi pravo na to vase misljenje, ali morate da budete svesni da vam treba barem jos milion svetlosnih godina da to misljenje prihvati vecina!Sad vi mozete reci da je ta vecina ne obrazovana nepismena glupa da su to gradjani drugog reda ali to vise govori o vama nego i nima!!
KafaJeGotova KafaJeGotova 15:06 08.02.2008

Re: Razum

koliko si ti rastrzan u tvojim stavovima i podrzavanjima, to je fascinantno. glasas za i podrzavas fasizam, ali si protiv fasizma i mislis da ti to nisi. nije ti lako.
silver bullet silver bullet 15:10 08.02.2008

Re: Razum

Mislim da ovde nije tema to kakav je Dule ili tihomir ili Obraz mislim ko jos moze da podrzava Obraz ali tema nije to, tema je imamo li mi minimum nacionalnog identiteta ili ne, da li smo toliko slepi da ne vidimo da nam EU potura razne sporazume kako bi verifikovali ono sto oni hoce da postignu slanjem misije na Kosovo!


Objasnite mi tacno tu vezu izmedju ovog dokumenta koji nam je sad ponudjen i onog koji je cela Vlada na celu sa Kostunicom parafirala koji mesec ranije, kao i onih koji su unazad dve godine potpisivani, sa potpisom da je Kosovo nezavisno.
Mislim Kosovo je manje vise davno izgubljeno u realnom zivotu, ali to nije prvi put u nasoj istoriji i ja ne mogu da prihvatim da budem deo te generacije koja ce da kaze nema veze sto je proterano 250 000 Srba sa Kosova sto je ogorman broj na najgori nacin ubijen ili nestao i da se Ceku i Haradinaj i dalje nalaze na slobodi a za sve lose sto se desilo priprisuje se jednom coveku ili jednom rezimu sto nije normalno kakav god bio taj rezim i taj covek, sto nam je zemlja unistena 1999 sa osnovnim ciljem NEZAVISNO Kosovo! Ne mogu da kazem to je fakticko stanje i prihvatam ga, kada znam na koji nacin su dosli do tog stanja, a da za uzvrat dobijemo EU na kasicicu ili


Vi ste vec deo te generacije. Vase je pravo da zatvorite oci, ali Srbija mora da ide napred, mora da ojaca svoju biolosku, demografsku i finansijsku snagu da bi mogla u buducnosti da se bori za nase ljude koji zive na Kosovu.
Vas plan nabusitog odbijanja bez valjane alternative je naprosto jalov. Umesto sto se derete ovde na sve nas na blogu, dajte neki razuman predlog sta dalje i narocito s kim i cim dalje.
medjutim medjutim 15:33 08.02.2008

Re: Razum

Puerta
Zato mi je sinoc bilo muka da slusam Jelenu, zato se slazem sa gotovo svim stavovima Dula Savica i Tihomira Arsica, ali se ne slazem sa nacinom na koji oni brane svoje stavove pogotovo Tihomir Arsic!


E, vidis, tu je poenta. Taj nacin na koji brane stavove je prakticno neodvojiv od tih stavova. Ti stavovi sami po sebi pomazu stvaranje tog nacina odbrane i kad ga nema.
teta jela teta jela 16:07 08.02.2008

Re: Razum

quote=Puerta]Ja ne mogu da verujem, da mi u opste raspravljamo o razlozima zbog kojih je neko izlagao portret ozloglasenog koljaca Jasarija, da postoji neko ko ce iz bilo kog razloga da opravdava ovako nesto u centru Beograda!!

Pita li neko mene što me stvarno mnogo bole one slike srpskih "junaka" Mladića, Karadžića, Arkana, Šešelja, Miloševića, izložene javno, svuda po našim ulicama! Što je više (upiši pripadnike nekog drugog naroda iz susednih zemalja) pobio, to je veći junak i ima mesto na naslovnoj strani kalendara! Kako to opravdavate? Ali ozbiljno... ne može se toliko ljudi ubiti u samoodbrani.

Zemlja nam je uništena mnogo pre 1999. Svi ti "junaci" što se danas od Haga kriju po mišjim rupama, žarili su i palili našom i susednim zemljama. Tadašnji režim nas je sistematski ojađivao, obezvređivao naše zarade, na prevaru otimao ljudima ušteđevine da bi finansirao ratove koje zvanično nije vodio... Režim je tada imao veliku i ključnu podršku u SRS koja je učestvovala i podstrekivala mnoge ratne aktivnosti. Nemojte selektivno prihvatati informacije samo sa jedne strane?

A kako ćemo se sa svetom "boriti" oko Kosova? Da li će bolje razumeti naš inat i bes, ili da probamo da se prikažemo (nažalost izgleda lažno) kao kulturni, civilizovani, vredni i radni ljudi sa kojima se može komunicirati? Jednom smo već Kosovo izgubili inatom, a vratili ga nismo.

Šta će ta misija EU na Kosovu promeniti? Koliko trenutno ima trupa iz EU zemalja na Kosovu? Da li će iznenada, i potpuno neočekivano, Kosovo prestati da bude srpsko? Koliko je sada Kosovo srpsko? Koji se Srbin slobodno šeta po Kosovu? Ko na Kosovu plaća poreze i carine državi Srbiji?

Realnost je da se Kosovo u Srbiji koristi za ostvarivanje političkih ciljeva pojedinih stranaka, a niko od njih stvarno i ne pomišlja da bi Kosovo moglo ponovo biti u sastavu Srbije. Poenta je kako što duže zadržati fotelju tako što će se narodu servirati ubedljiva priča o tome da su "sve pokušali" ili, sa druge strane, kako doći do fotelje tako što će "ovi drugi izgubiti Kosovo". Jeste za Vas bilo davno, ali nama je svima 1999. Milošević čestitao što smo "pobedili NATO"...

Ja sam lično za Srbiju koja će biti nezavisna, ali i sarađivati sa savremenim svetom, koja neće biti vlasništvo pojedinih tajkuna koji svima diktiraju način života. Nisam za Srbiju koja viri Putinu iz zadnjice i sklapa sumnjive poslove zbog neizvesnog ruskog 'veta'.

Neću Vas nazvati građaninom drugog reda, a Vi se, sa svoje strane, malo potrudite oko pravopisa. Pravom patrioti nikada nije teško da nauči svoj maternji jezik.
Puerta Puerta 17:25 08.02.2008

Re: Razum

KafaJeGotova
koliko si ti rastrzan u tvojim stavovima i podrzavanjima, to je fascinantno. glasas za i podrzavas fasizam, ali si protiv fasizma i mislis da ti to nisi. nije ti lako.


Cime ja to podrzavam fasizam? Kada sam ja glasao za fasizam? Po cemu je SRS fasisticka stranka? Po cemu bitno se ona razlikuje od DSS ili NS? Ako pak smatrate da je i DSS i NS fasisticka koalicija onda po cemu se razlikuju oni koji sa njima vec 8 godina tesno saradjuju, naravno da mislim na predsednika Srbije i DS!
Ako je SRS fasisticka stranka zasto je DS glasao za rezoluciju koju je podrzala SRS zasto je podrzao ustav koji je podrzala SRS ??
Puerta Puerta 17:49 08.02.2008

Re: Razum

Neću Vas nazvati građaninom drugog reda, a Vi se, sa svoje strane, malo potrudite oko pravopisa. Pravom patrioti nikada nije teško da nauči svoj maternji jezik

Ako sam pravio pravopisne greske to sam radio u brzini, to nema nikakve veze sa poznavanjem maternjeg jezika!

Kada pricas o Seselju, ne mozes da mi navedes nijedan razlog zbog kojeg neko ne bi smeo da nosi sliku ili lepi njegov plakat! O njemu niko nista ne moze da kaze, jer se dobrovoljno predao tribunalu i tamo se brani, i nevin je dok se suprotno ne dokaze, a ako se dokaze onda ces ti biti u pravu, ali koliko ja vidim od tog posla nema nista, i svakako ne mozes da poredis jednog koljaca kao sto je Jasari sa Seseljem, mozes da ga ne volis ali ne mozes da mu sudis, pripisujes nista sto nije uradio, jer je za to nadlezna jedna druga, pa cemo videti kakva ce biti njihova presuda!
Zemlja nam je uništena mnogo pre 1999. Svi ti "junaci" što se danas od Haga kriju po mišjim rupama, žarili su i palili našom i susednim zemljama. Tadašnji režim nas je sistematski ojađivao, obezvređivao naše zarade, na prevaru otimao ljudima ušteđevine da bi finansirao ratove koje zvanično nije vodio... Režim je tada imao veliku i ključnu podršku u SRS koja je učestvovala i podstrekivala mnoge ratne aktivnosti. Nemojte selektivno prihvatati informacije samo sa jedne strane?


A zasto se kriju? Zasto se ne krije Branimir Glavas? Zasto se ne kriju ostali hrvatski zloconci? Zasto se ne krije Haradinaj, zasto mu je omoguceno da se brani sa slobode i da se bavi politikom? Zasto bi isporucivali bilo kog generala sudu koji nije izrekao nijednu presudu za Oluju, koji je Naseru Orlicu izrekao 2 godine zatvora?Da li je resenje sukoba na balkanu u tome sto ce jedan sud da osudi jedan narod, a ostale da amnestira? Zato se ja zalazem da se nasim generalima sudi u nasoj zemlji! Kako je to SRS podstrekivala na rat, kada su svi ratovi vodjeni sa coljem protivpravne recesije ili otcepljenja koga je to Srbija napadala i sa kojim ciljem? Zamisli SRS podstrekivala na rat? Isto kad bi ja sad rekao DS podstrekuje na kriminal i korupciju i nezavisno Kosovo.

Niko se ne slaze samnom, svi me nesto kritikuju, a niko ni blizu nije odgovorio na moje teze!
Da li je fakticko stanje na Kosovu postignuto proterivanjem 250 000 Srba, jel to etnicko ciscenje ili nije? Koliki je broj ubijenih i nestalih posle 1999? Jel 17. mart pokazatelj spremnosti Kosova da bude nezavisna drzava? Da li smo bombardovani krsenjem povelje UN-a, da li se na nasoj teritoriji i danas nalaze kasetne bombe strogo zabranjene Zenevskom konvencijom, da li su bombardovani civilni ciljevi mostovi vozovi, da li su ubijana deca, i osnovno pitanje da li je normalan onaj ko kaze da je za sve to kriv jedan rezim ili jedan covek Slobodan Milosevic, da li pogresna politika, amnestira ubice nase dece? Da li to sto je Slobodan Milosevic bio takav kakav jeste, cini Haradinaja Jasarija ili one koju su nas bombardovali boljim ljudima ili manje krivim za sva zlodela koja su cinili??Na kraju krajeva koji je bio povod za bombardovanje, secate li se ? Secate li se Racka ? I sta danas kada svi znamo da je Racak bio montiran, i da nije bili civila ? Sta sad ? Jel Srbija bila bombardovana zbog Milosevica kako su nam tada pricali sa zapada kao i ovi nasi, ili da bi Kosovo bilo nezavisno? Da li su Albanci ikada pokazali nameru da zele da zive u Srbiji ili su svesno trazili sukob i zrtve kako bi NATO imao dovoljno povoda da bombarduje Srbiju!
I koliko jos razloga treba da navedem zbog kojih Kosovo ne treba da bude nezavisno, iz bog cega mi ne mozemo da potpisemo nikakav sporazum sa onima koji posto ne mogu legalnim putem da stvore tu vestacku tvorevinu, odlucuju se na unilatelarna priznaja!
Ako nemate ozbiljnu protiv tezu ili neku cinjenicu nemojte osporavati nesto sto ne moze da se ospori!
Izvinjavam se zbog gresaka u rukopisu!
silver bullet silver bullet 18:33 08.02.2008

Re: Razum

Niko se ne slaze samnom, svi me nesto kritikuju, a niko ni blizu nije odgovorio na moje teze!
Da li je fakticko stanje na Kosovu postignuto proterivanjem 250 000 Srba, jel to etnicko ciscenje ili nije? Koliki je broj ubijenih i nestalih posle 1999? Jel 17. mart pokazatelj spremnosti Kosova da bude nezavisna drzava? Da li smo bombardovani krsenjem povelje UN-a, da li se na nasoj teritoriji i danas nalaze kasetne bombe strogo zabranjene Zenevskom konvencijom, da li su bombardovani civilni ciljevi mostovi vozovi, da li su ubijana deca, i osnovno pitanje da li je normalan onaj ko kaze da je za sve to kriv jedan rezim ili jedan covek Slobodan Milosevic, da li pogresna politika, amnestira ubice nase dece? Da li to sto je Slobodan Milosevic bio takav kakav jeste, cini Haradinaja Jasarija ili one koju su nas bombardovali boljim ljudima ili manje krivim za sva zlodela koja su cinili??Na kraju krajeva koji je bio povod za bombardovanje, secate li se ? Secate li se Racka ? I sta danas kada svi znamo da je Racak bio montiran, i da nije bili civila ? Sta sad ? Jel Srbija bila bombardovana zbog Milosevica kako su nam tada pricali sa zapada kao i ovi nasi, ili da bi Kosovo bilo nezavisno? Da li su Albanci ikada pokazali nameru da zele da zive u Srbiji ili su svesno trazili sukob i zrtve kako bi NATO imao dovoljno povoda da bombarduje Srbiju!


Jeste li vi ucili nesto istorije ili mislite da istorija pocinje od 1999.?
Ili od Milosevica, Haradinaja i Jasarija?
Ili ste umislili da cete resiti ono sto se razvijalo dva veka i sto je kulminiralo za ovih deset godina?
Nabacivanje gomile selektivnih pitanja i razmatranje samo posledica, bez stvarnog ulaska u uzroke, nije polemika, to je propaganda.
koliko jos razloga treba da navedem zbog kojih Kosovo ne treba da bude nezavisno,

I sta cete da radite kad Kosovo jednostrano proglasi nezavisnost, kad ga priznaju sve najjace zemlje i kad izbegne i preostalih 100.000 Srba sa Kosova?
Hocete li osecati trunku odgovornosti zbog pogresno postavljene odbrane Kosova?
Ne. Opet cemo biti krivi mi koji smo upozoravali da ce do toga doci a nemamo trunku vlasti u rukama.
Upravo je taj SRS odradio posao do pola, a zavrsili ga DS, DSS i Kostunica.
Glup covek prica samo o cilju, pametan prica o nacinu da dodje do cilja.
Puerta Puerta 18:48 08.02.2008

Re: Razum

Jeste li vi ucili nesto istorije ili mislite da istorija pocinje od 1999.?
Ili od Milosevica, Haradinaja i Jasarija?
Ili ste umislili da cete resiti ono sto se razvijalo dva veka i sto je kulminiralo za ovih deset godina?
Nabacivanje gomile selektivnih pitanja i razmatranje samo posledica, bez stvarnog ulaska u uzroke, nije polemika, to je propaganda.

Slazem se sa tobom, zato i kazem da se problem ne moze resiti tako sto cemo za sve lose sto se desilo okriviti jednog coveka i jedan rezim!

sta cete da radite kad Kosovo jednostrano proglasi nezavisnost, kad ga priznaju sve najjace zemlje i kad izbegne i preostalih 100.000 Srba sa Kosova?

Ocigledno je da ovde ne postoji vladavina prava vec vladavina sile!To ne znaci da pred tom silom treba da se savijes, koliko nam je trebalo da se oslobodimo od Turaka, i to je bila vladavina sile, tako je bilo uvek kroz istoriju, kada se na ovaj problem bude gledalo za 100 ili 200 godina istoriska cinjenica ce biti da je na pitanju Kosova primenjena sila, ali to nije prvi put takvih primera je bilo mnogo, ali ce biti prvi put u istoriji da smo mi pred tom silom poklekli i priznali je da bi za uzvrat usli u EU!
Nije tacno da ce 100 000 otici kad se proglasi nezavisnost, jer unilateralna nezevisnost vodi ka podeli, a mi treba da se potrudimo da u toj podeli prodjemo sto bolje!
silver bullet silver bullet 22:45 08.02.2008

Re: Razum

Nije tacno da ce 100 000 otici kad se proglasi nezavisnost, jer unilateralna nezevisnost vodi ka podeli, a mi treba da se potrudimo da u toj podeli prodjemo sto bolje!


Niste dosledni.
Izaberite cilj pa promislite o nacinu postizanja istog.
Ili nepriznajete nezavisniost Kosova ili zelite podelu.
Vidite da ste na kraju i sami dosli do logicnog resenja samo vas srce, inat i ponos vuce da povlacite iracionalne poteze.
Puerta Puerta 22:49 08.02.2008

Re: Razum

Niste dosledni.
Izaberite cilj pa promislite o nacinu postizanja istog.
Ili nepriznajete nezavisniost Kosova ili zelite podelu.
Vidite da ste na kraju i sami dosli do logicnog resenja samo vas srce, inat i ponos vuce da povlacite iracionalne poteze.

Mi imamo nas cilj ali on nije ostvariv, isto kao sto ga imaju Albanci, ni oni ne zele podelu, zele ceo plen, ali podela je neminovna , niko je nece prihvatiti, ali ona ce biti fakticko stanje!
silver bullet silver bullet 23:16 08.02.2008

Re: Razum

Mi imamo nas cilj ali on nije ostvariv


Sta to govori o vama i vasoj taktici?
A tek istoriji i dostojanstvu...
Puerta Puerta 23:33 08.02.2008

Re: Razum

Sta to govori o vama i vasoj taktici?
A tek istoriji i dostojanstvu...

Pa prijatelju kopiraj celu recenicu sto me seces?
Mi imamo nas cilj ali on nije ostvariv, isto kao sto ga imaju Albanci, ni oni ne zele podelu, zele ceo plen, ali podela je neminovna , niko je nece prihvatiti, ali ona ce biti fakticko stanje!


Sada komentarisi sta hoces! Niti ce Kosovo biti u sastavu Srbije, niti ce biti nezavisno niti ikada priznato od strane Srbije, fakticko stanje!
O mom dostojanstvu nemoj da govoris, mozes da pricas o ovima sto samo razmisljaju o belom shengenu jer ne mogu sve pare da potrose u Srbiji, ali o mom ne mozes!
A tek o nasoj istoriji ne mozes, mnogi narodi bi nam pozavideli na istoriji, ne znam kom narodu pripadas, ali sumnjam da u opste imate vasu istoriju ...
silver bullet silver bullet 11:58 09.02.2008

Re: Razum

Sada komentarisi sta hoces! Niti ce Kosovo biti u sastavu Srbije, niti ce biti nezavisno niti ikada priznato od strane Srbije, fakticko stanje!
O mom dostojanstvu nemoj da govoris, mozes da pricas o ovima sto samo razmisljaju o belom shengenu jer ne mogu sve pare da potrose u Srbiji, ali o mom ne mozes!
A tek o nasoj istoriji ne mozes, mnogi narodi bi nam pozavideli na istoriji, ne znam kom narodu pripadas, ali sumnjam da u opste imate vasu istoriju ...


Tipican radikalski odgovor. Bedan, agresivan, bez argumenata. Samo prazno busanje u grudi.
"Patriotizam je poslednje pribeziste nitkova." S. Dzonson.
Mnogo sam ja citala, i mnogo imam godina vise od vas, i mnogo sam obrazovanija i kulturnija da bih se upustala u ovakvu raspravu, na ovom nivou.
Puerta Puerta 13:09 09.02.2008

Re: Razum

Tipican radikalski odgovor. Bedan, agresivan, bez argumenata. Samo prazno busanje u grudi.
"Patriotizam je poslednje pribeziste nitkova." S. Dzonson.
Mnogo sam ja citala, i mnogo imam godina vise od vas, i mnogo sam obrazovanija i kulturnija da bih se upustala u ovakvu raspravu, na ovom nivou.

Ja sam otvorio temu, napisao niz argumenata i rekao ima li neko ko moze protiv argumentom da mi odgovori! Nije se nasao niko, gde su tvoji argumenti? Koju si cinjenicu ti iznela? Napisala si kakva je nasa istorija? Jel ti to neki argument? " Mnogo sam ja vise citala, mnogo sam obrazovanija i kulturnija..." Ala su t iargumenti svaka ti cast! Nisam nikoga uvredio svojim tekstovima, ali bas nikoga, za razliku od tebe koja si pricala o mom ili nasem dostojanstvu i istoriji, bez i jednog argumenta, nicim nisi mogla da osporis bilo sta sto sam napisao!
"Patriotizam je poslednje pribeziste nitkova." S. Dzonson

Treba li komentar na ovo ? Cega se poametan stidi ...
teta jela teta jela 17:19 09.02.2008

Re: Razum

Puerta
Ja sam otvorio temu, napisao niz argumenata i rekao ima li neko ko moze protiv argumentom da mi odgovori!


Jedan mali komentar samo... Rekoste da bi nam mnogi mogli pozavideti na istoriji... Kojoj, starijoj ili novijoj? U starijoj istoriji smo postizali velike uspehe, osvajali mnoge teritorije, ali isto tako smo imali borbe za vlast između braće, borbe na život i smrt između očeva i sinova... Gubili smo važne bitke zbog preteranog dokazivanja junaštva... Samo 500 godina bili pod Turcima.

Moglo bi se reći da je nam je najdostojanstvenija bila istorija u I svetskom ratu.

U novijoj istoriji smo vodili veoma krvave ratove radi očuvanja SFRJ, koju su drugi narodi shvatali kao nešto nametnuto i želeli su napolje. Kosovski Albanci su se dugo borili za nezavisnost na razne načine. Tadašnje srpsko rukovodstvo je to radije sakrivalo "pod tepih", a kasnije, dolaskom Miloševića, svi protesti su gušeni silom. Nažalost, odgovor je bio još veća sila. Posledice su poznate, a konačno, potpisivanjem sporazuma u Kumanovu, SRJ (koja takođe više ne postoji), čitaj republika Srbija, je povukla snage sa Kosova, bez prava da priđu granici bliže od 5 km. Taman kad smo iz toga izašli, ubili smo čoveka koji je dobar deo svog života proveo u borbi da bi nas iz tog izvukao i da bi nam bilo bolje...

I ko nam sada zavidi?
Puerta Puerta 21:26 09.02.2008

Re: Razum

I ko nam sada zavidi?


Ti si promasila temu! Procitaj malo bolje sta sam napisao u prvom tekstu a kasnije i ponovio, ovo sto ti pises nema nikakve veze sa tim!
I ne kapiram sta je poenta te price sto smo se povukli sa Kosova kada svi znamo da su se tada danasnje vladajuce partije zalagale za potpisivanje sporazuma u Rambujeu, koji nije predvideo cak ni rezoluciju po kojoj bi se Srbiji garantovao suverenitet!
milandess milandess 21:41 09.02.2008

Re: Razum

Muerta:
Treba li komentar na ovo ? Cega se poametan stidi ...

Puerta je glavom i bradom Dule Savic - vidi se kako vrska dok pise ove "poamentne" textove...i, ne stidi se.
silver bullet silver bullet 22:12 09.02.2008

Re: Razum

ko nam sada zavidi?


Nemojte se pecati. Covek je nevaspitan, neotesan i banalan.
S takvima se ne polemise.
Takvi se ignorisu.
Puerta Puerta 22:22 09.02.2008

Re: Razum

Puerta je glavom i bradom Dule Savic - vidi se kako vrska dok pise ove "poamentne" textove...i, ne stidi se.

Sve argument do argumenta, samo suve cinjenice! Samo cu se nasmejati
Puerta Puerta 22:24 09.02.2008

Re: Razum

Nemojte se pecati. Covek je nevaspitan, neotesan i banalan.
S takvima se ne polemise.
Takvi se ignorisu.

A imate li nesto konkretno za promenu, sem sto vredjate bez osnove ?
silver bullet silver bullet 22:57 09.02.2008

Re: Razum

Nemojte se pecati. Covek je nevaspitan, neotesan i banalan.
S takvima se ne polemise.
Takvi se ignorisu.


Pardon, malo smo ga prevaspitali. Poceo je da persira.
teta jela teta jela 23:41 09.02.2008

Re: Razum

Puerta
I ko nam sada zavidi? Ti si promasila temu! Procitaj malo bolje sta sam napisao u prvom tekstu a kasnije i ponovio, ovo sto ti pises nema nikakve veze sa tim!I ne kapiram sta je poenta te price sto smo se povukli sa Kosova kada svi znamo da su se tada danasnje vladajuce partije zalagale za potpisivanje sporazuma u Rambujeu, koji nije predvideo cak ni rezoluciju po kojoj bi se Srbiji garantovao suverenitet!


Prvo, zaista ne znam kad smo prešli na "ti". Drugo, moj komentar se odnosi na više Vaših komentara, a posebno na onaj koji pominje "istoriju na kojoj bi nam mnogi pozavideli".

Sigurna sam da ne možete biti Dule Savić. On je fudbaler a Vi pišete, čak i kucate...

Raspitajte se malo šta se dešavalo na Kosovu pre i tokom pregovora u Rambujeu. To bi trebalo da zna tadašnji ministar za informisanje... Vučić, zar ne? Btw, je li taj napokon platio one silne račune za telefon?
Puerta Puerta 01:07 10.02.2008

Re: Razum

Pardon, malo smo ga prevaspitali. Poceo je da persira.

Kako su Vam samo jaki ti argumenti ...
Puerta Puerta 01:07 10.02.2008

Re: Razum

Pardon, malo smo ga prevaspitali. Poceo je da persira.

Kako su Vam samo jaki ti argumenti ...
Puerta Puerta 01:11 10.02.2008

Re: Razum

Raspitajte se malo šta se dešavalo na Kosovu pre i tokom pregovora u Rambujeu. To bi trebalo da zna tadašnji ministar za informisanje... Vučić, zar ne? Btw, je li taj napokon platio one silne račune za telefon?

Vazno je da ovo ima mnogo veze sa mojim komentarima,sve odgovor do odgovora! Ne znam da li je platio, pitacu ga, rece mi jednom prilikom da je pitao Bozu da mu pozajmi koju hiljadu, al ovaj mu je odgovorio da bi rado, al nema sitno, sve su milioni.
Procitajte malo bolje moje komentare, cak dva puta sam ponovio svoje teze i odgovor nisam dobio, i nemam volje da opet ponavljam, jer skrecete sa teme cim vam se ukaze prilika!
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 21:15 08.02.2008

E MOJ DULE...

E moj Dule, patriotizam i srpstvo ti je na prvom mestu. ŠTO SE ONDA NE ODREKNEŠ FRANCUSKOG DRŽAVLJANSTVA U IME VELIKE SRBIJE?!!??!!
niki m niki m 21:32 08.02.2008

Re: E MOJ DULE...

E moj Dule, patriotizam i srpstvo ti je na prvom mestu. ŠTO SE ONDA NE ODREKNEŠ FRANCUSKOG DRŽAVLJANSTVA U IME VELIKE SRBIJE?!!??!!



A, zasto se vi ne odreknete dravljanstva Srbije u ime male Srbije?
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 20:10 10.02.2008

Re: E MOJ DULE...

Ok. Uradiću tako,ako mi se i Vi pridružite.
Mashan Mashan 23:04 08.02.2008

Eeeee... Dule Dule

Dule , daj mi tvoju sošku i deseti deo kinte pa da i ja srbujem
strava strava 22:14 09.02.2008

Re: Eeeee... Dule Dule

Dule , daj mi tvoju sošku i deseti deo kinte pa da i ja srbujem


Nije nikakvo srbovanje ako o svojoj državi pričaš lepo. Ako Amerikanac priča lepo o Americi jeli to amerikonovanje, a Hrvat o Hrvatskoj dali je to hrvatovanje?
Rasina Rasina 01:01 09.02.2008

Postoji li snimak emisije na netu?

Link?
wlado wlado 14:29 09.02.2008

dule je....

izuzetno prefrigan covek, koristi to sto je popularan(manje vise) u srbiji, i tu svoju reklamu koristi na najgori moguci nacin, politickim stavovima samo pokazuje koliki je Radikal, i nije zato sto sam grobar, nisam, navijam za partizan, ali to na stranu, dule pokvaren si...
Dejan Nikolic Dejan Nikolic 15:39 09.02.2008

Re: dule je....

Ostadose nam samo Sheki i Pixi... a i oni se klimaju....

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana