Budućnost| Ljudska prava| Mediji| Politika| Religija

Islamofobija ... važi

alexlambros RSS / 06.12.2012. u 12:52

gost autor: Patrick Condell

prevod: AleXandar Lambros

Priče o jadnim potlačenim muslimanima kao žrtvama islamofobije dovoljne su da vam nateraju suze na oči. Suze smeha, naravno. Od ovog besprimerenog bezobrazluka. Islamofobija nije ništa stvarnija od nacifobije. Postoje vrlo dobri razlozi da se bude svestan obe ove ideologije, a ti razlozi su istovetni. Daleko od toga da su ugnjetavana manjina, dokazi govore u prilog tome da su muslimani izuzetno agresivna manjina a kad su većina brzinski postaju entuzijastični ugnjetavači koje vodi sumanuta iluzija nekakve supremacije pod božanskim pokroviteljstvom, što bi već samo po sebi bilo uvredljivo da u pitanju nije bolesni vic. Jer, iskreno, islam je kompetentan da vlada svetom koliko i Majk Tajson da upravlja NASA-om. 


E, pa, evo nas poslednjeg dana meseca novembra, i tek što sam saznao da je to Mesec podizanja svesti o islamofobiji, kako sam samo užasno neosveščen! Ipak, bolje ikad neko nikad.

Mislim da je važno biti svestan islamofobije, zar ne mislite? Ne samog koncepta, očigledno, jer tako nešto ne postoji, već same reči koja postoji i koja godinama unazad narasta ko kancer na jeziku.

Srećom, poslednje dve decenije nepopustljive muslimanske ucveljenosti i refleksivne uvređenosti kod mogih od nas je podiglo svest o reči „islamofobija" kao ciničnog oružja kulturološkog terorizma i sramotni pokušaj da se zdrav razum predstavi kao mentalni poremećaj. Svesni smo toga da je „islamofobija" otrovna laž koju torbare islamisti i levičari u svrhu cenzurisanja ružne istine o islamu i guranja ljudi u tišinu griže savesti, a svesni smo i da je to lukav način fašističke ideologije da se predstavi žrtvom umesto onim što zapravo jeste - krvoločnom zverkom. Takođe smo svesni i da ta reč ostvalja ružnu mrlju na ličnosti svakoga ko je koristi jer svaki put kad se upotrebi izgovorena je providna i smišljena laž.

Islamofobija nije jedina stvar koje smo svesni, ne više, jer, zahvaljujući ovim dvema decenijama besramnog traženja privilegija i neosnovane kuknjave postali smo svesni i toga da mnogi muslimani imaju ... pa, nazovimo to posebnim potrebama, pošto su psihološki prikovani za mnoštvo zapanjujućih duplih standarda koje moramo da prihvatimo ako ćemo da izbegnemo njihov bes i nasilje.

Svesi smo takođe i neprestane islamske uvređenosti i njene trgovačke pozicije koja nam kaže da su samo njihova osećanja važna, a svačija druga su savršeno nebitna. Svesni smo svega toga. I primili smo k znanju. Naravno da jesmo. (Važi).

Međutim, isto smo tako svesni i da je islamska doktrina sa svojim prezirom prema slobodi, primitivnim odnosom prema ženama i gejevima, antisemitizmom, i sveopštom mržnjom prema svemu što je nemuslimansko, nažalost, potpuno neuskladiva sa našim fundamentalnim verovanjima i vrednostima. Svesni smo takođe i da su islamske vredosti agresivno izuzete svake mogućnosti pregovaranja, što nas suštinski stavlja pred izbor između podčinjavanja i neprestanog sukoba. Hvala vam na tome.

Svesni smo da dolazak islama na Zapad naše društvo nije obogatilo ni za trunku. Otrovao nas je i naterao da se hvatamo za guše zbog osnovnih sloboda koje smo navikli da uzimamo zdravo za gotovo. I svesni smo da nas se islam nameće u ime raznolikosti koju sa sobom, inače, nije doneo. Doneo je podelu i nepoverenje. I svaki put kada čujemo reč „islamofobija" podela postaje veća a nepoverenje raste.

Svesni smo i da je mnogo manje fizičkih napada na muslimane od onih koji su počinili muslimani na gejeve i Jevreje i da se, zahvaljujući neprestanim neizazvanim napadima neobrazovanih i necivilizovanih muslimanskih emigranata, Jevreji i gejevi u nekoliko evropskih zemalja više ne osećaju sigurno ali niko tim povodom ne želi nešto da preduzme jer bi se to moglo protumačiti kao islamofobija.

Svesni smo da profesionalni narikači islama budu uvređeni trejlerom za film koji niko nije video ali ne i pucnjem u glavu devojčici koja je zahtevala obrazovanje ili nekim od hiljada drugih odvratnih muslimanskih zločina protiv žena. I svesni smo da zbog toga izgledaju kao neosetljivi oportunistički licemeri zbog čega nam je nemoguće da shvatimo ozbiljno bilo šta što izjave. Kakva šteta, zar ne?

Muslimani koji misle da ljudi njihovu religiju vide negativno trebalo bi da imaju pristojnosti da prestanu da se skrivaju iza ove uvredljive reči, bar jednoom ispolje malo iskrenosti i priznaju da njihova religija predstavlja problem - jer predstavlja.

To je religija koja ne propoveda univerzalno bratstvo već univerzalnu islamsku dominaciju, što je ogromna razlika. U svojim svetim spisima propoveda mržnju i nasilje, ne na jednom mestu ili dva, već iz stranice u stranicu. Ispoljava otvoreno nepoštovanje za druge vrednosti i verovanja. Definiše sebe u agresivnim terminima podele na muslimane i nevernike koji moraju biti pokoreni i prevedeni u islam, na Kuću islama i Kuću rata, štaviše. Poziva muslimane da nemaju prijatelja među nevernicima, da nametnu svoje društvene vrednosti u živote svih koji žive u njihovom okruženju i da svoju religiju svakome uguraju u grlo čim ojačaju doovljno da budu u poziciji za to. Preosetljiva je do paranoičnosti, u neprestanoj budnosti za okidačem za moguće izmišljene uvrede, a mnogi njeni sledbenici nasilje smatraju legitimnim odgovorem na kritiku.

A opet smo mi ti koji su mentalno poremećeni? Ne bih rekao.

Priče o jadnim potlačenim muslimanima kao žrtvama islamofobije dovoljne su da vam nateraju suze na oči. Suze smeha, naravno. Od ovog besprimerenog bezobrazluka. Islamofobija nije ništa stvarnija od nacifobije. Postoje vrlo dobri razlozi da se bude svestan obe ove ideologije, a ti razlozi su istovetni. Daleko od toga da su ugnjetavana manjina, dokazi govore u prilog tome da su muslimani izuzetno agresivna manjina a kad su većina brzinski postaju entuzijastični ugnjetavači koje vodi sumanuta iluzija nekakve supremacije pod božanskim pokroviteljstvom, što bi već samo po sebi bilo uvredljivo da u pitanju nije bolesni vic. Jer, iskreno, islam je kompetentan da vlada svetom koliko i Majk Tajson da upravlja NASA-om.

Smatram da je vreme da se reč „islamofobija" izvuče iz svog medijskog celofana, jer, iskreno, postaje vrlo neprijatno. Ta reč je toliko dokazivo statistički pogrešna i diskreditujuća, da svako ko je još uvek koristi s ozbiljnim izrazom lica samo pokazuje dubinu svog nepoštenja i apsolutni prezir prema inteligenciji svih ostalih.

Još uvek smatram da je mesec osvešćenosti dobra ideja. Samo mislim da bi bilo korisnije nazvati ga drugačije, recimo, mesec podizanja svesti o kulturološkom terorizmu, ili, još bolje, mesec podizanja svesti o mržnji i nasilju u Kuranu. Za razliku od islamofobije, to je nešto što stvarno postoji, crno na belo svakome na raspolaganju da pročita.

 

pogledati i:

Poruka uvređenim muslimanima

Istina o islamu

Trojanski konj

Islamski kulturološki terorizam

Šta znam o islamu

Atačmenti



Komentari (78)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

cult cult 13:04 06.12.2012

Auh

Nego...kako Madonna?
alexlambros alexlambros 13:14 06.12.2012

Re: Auh

kako Madonna?


zlatan si

dobro je, evo malopre se culi
cult cult 13:19 06.12.2012

Re: Auh

ćutim da bi promena teme došla u pravom trenutku...
Inače, setih se neki dan jedinog spota Madoninog koji mi se dopao ikad.
Jedan sa dobermanom. Mi smo tad imali jednog sličnog, gracioznog, prelepog...
Sećaš se, ono kad je bila u kabala tripu.
cult cult 13:28 06.12.2012

Re: Auh

o da...




trol off
zemljanin zemljanin 13:45 06.12.2012

Re: Auh

Nego...kako Madonna?

Nego ... kako Madonina ćerka ?

PS. Inače Frozen je bio baš hit spot u to vreme
wolff.ser wolff.ser 13:32 06.12.2012

Islamofobija ... važi

Pričaju ovo Srbi još od kad su Turci stupili na Balkan.

Konačno im je Patrick Condell poverovao.

Muslimani iscepajte stranice Kurana koje pozivaju na nasilje.
wolff.ser wolff.ser 14:33 06.12.2012

Re: Islamofobija ... važi

Jeste.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 15:53 06.12.2012

Re: Islamofobija, dakako

Muslimani iscepajte stranice Kurana koje pozivaju na nasilje.


Da, da, sram da ih bidne! Na svu sreću da imamo ovde na blogu velikog borca za pravo na istrebljenje muslimanštine koji nas redovno snabdeva prevodima Onih Koji Vide Veliku Istinu, e da nam mržnja ne bi posustala.

Nego, ne reče koliko stranica treba iscepati iz ostalih "udžbenika"?

Kill the Entire Town if One Person Worships Another God
Kill Followers of Other Religions.
Death for Blasphemy
Kill People Who Don't Listen to Priests
Kill Women Who Are Not Virgins On Their Wedding Night
Kill Nonbelievers
Infidels and Gays Should Die

Kill the Entire Town if One Person Worships Another God

Suppose you hear in one of the towns the LORD your God is giving you that some worthless rabble among you have led their fellow citizens astray by encouraging them to worship foreign gods. In such cases, you must examine the facts carefully. If you find it is true and can prove that such a detestable act has occurred among you, you must attack that town and completely destroy all its inhabitants, as well as all the livestock. Then you must pile all the plunder in the middle of the street and burn it. Put the entire town to the torch as a burnt offering to the LORD your God. That town must remain a ruin forever; it may never be rebuilt. Keep none of the plunder that has been set apart for destruction. Then the LORD will turn from his fierce anger and be merciful to you. He will have compassion on you and make you a great nation, just as he solemnly promised your ancestors. "The LORD your God will be merciful only if you obey him and keep all the commands I am giving you today, doing what is pleasing to him." (Deuteronomy 13:13-19 NLT)


Kill Followers of Other Religions.

1) If your own full brother, or your son or daughter, or your beloved wife, or you intimate friend, entices you secretly to serve other gods, whom you and your fathers have not known, gods of any other nations, near at hand or far away, from one end of the earth to the other: do not yield to him or listen to him, nor look with pity upon him, to spare or shield him, but kill him. Your hand shall be the first raised to slay him; the rest of the people shall join in with you. You shall stone him to death, because he sought to lead you astray from the Lord, your God, who brought you out of the land of Egypt, that place of slavery. And all Israel, hearing of this, shall fear and never do such evil as this in your midst. (Deuteronomy 13:7-12 NAB)

2) Suppose a man or woman among you, in one of your towns that the LORD your God is giving you, has done evil in the sight of the LORD your God and has violated the covenant by serving other gods or by worshiping the sun, the moon, or any of the forces of heaven, which I have strictly forbidden. When you hear about it, investigate the matter thoroughly. If it is true that this detestable thing has been done in Israel, then that man or woman must be taken to the gates of the town and stoned to death. (Deuteronomy 17:2-5 NLT)

Kill People Who Don't Listen to Priests

Anyone arrogant enough to reject the verdict of the judge or of the priest who represents the LORD your God must be put to death. Such evil must be purged from Israel. (Deuteronomy 17:12 NLT)

Death for Blasphemy

One day a man who had an Israelite mother and an Egyptian father got into a fight with one of the Israelite men. During the fight, this son of an Israelite woman blasphemed the LORD's name. So the man was brought to Moses for judgment. His mother's name was Shelomith. She was the daughter of Dibri of the tribe of Dan. They put the man in custody until the LORD's will in the matter should become clear. Then the LORD said to Moses, "Take the blasphemer outside the camp, and tell all those who heard him to lay their hands on his head. Then let the entire community stone him to death. Say to the people of Israel: Those who blaspheme God will suffer the consequences of their guilt and be punished. Anyone who blasphemes the LORD's name must be stoned to death by the whole community of Israel. Any Israelite or foreigner among you who blasphemes the LORD's name will surely die. (Leviticus 24:10-16 NLT)


Kill Nonbelievers

They entered into a covenant to seek the Lord, the God of their fathers, with all their heart and soul; and everyone who would not seek the Lord, the God of Israel, was to be put to death, whether small or great, whether man or woman. (2 Chronicles 15:12-13 NAB)

Kill Women Who Are Not Virgins On Their Wedding Night

But if this charge is true (that she wasn't a virgin on her wedding night), and evidence of the girls virginity is not found, they shall bring the girl to the entrance of her fathers house and there her townsman shall stone her to death, because she committed a crime against Israel by her unchasteness in her father's house. Thus shall you purge the evil from your midst. (Deuteronomy 22:20-21 NAB)

Kill Nonbelievers

They entered into a covenant to seek the Lord, the God of their fathers, with all their heart and soul; and everyone who would not seek the Lord, the God of Israel, was to be put to death, whether small or great, whether man or woman. (2 Chronicles 15:12-13 NAB)

Infidels and Gays Should Die

So God let them go ahead and do whatever shameful things their hearts desired. As a result, they did vile and degrading things with each other's bodies. Instead of believing what they knew was the truth about God, they deliberately chose to believe lies. So they worshiped the things God made but not the Creator himself, who is to be praised forever. Amen. That is why God abandoned them to their shameful desires. Even the women turned against the natural way to have sex and instead indulged in sex with each other. And the men, instead of having normal sexual relationships with women, burned with lust for each other. Men did shameful things with other men and, as a result, suffered within themselves the penalty they so richly deserved. When they refused to acknowledge God, he abandoned them to their evil minds and let them do things that should never be done. Their lives became full of every kind of wickedness, sin, greed, hate, envy, murder, fighting, deception, malicious behavior, and gossip. They are backstabbers, haters of God, insolent, proud, and boastful. They are forever inventing new ways of sinning and are disobedient to their parents. They refuse to understand, break their promises, and are heartless and unforgiving. They are fully aware of God's death penalty for those who do these things, yet they go right ahead and do them anyway. And, worse yet, they encourage others to do them, too. (Romans 1:24-32 NLT)
alexlambros alexlambros 16:02 06.12.2012

Re: Islamofobija, dakako

Na svu sreću da imamo ovde na blogu velikog borca za pravo na istrebljenje muslimanštine


srecom, da

nego, niko u civilizovanom svetu, ispravi me ako gresim, ne zahteva da bibilija bude temelj pravnog sistema? to smo davno presli, ne?

a kamoli kao obavezujucu cak i za one koji nisu hriscani .... jel postoji neki biblijski ekvivalent serijatu? i ako postoji, gde se primenjuje?

daleko od toga da je hriscanstvo milo .... ali nigde vise nema snagu totalitarne politicke ideologije koja ima biti referentna za sve ... mada smo bili svedoci toga da se uvek svrstavalo upravo uz takve sisteme (fasizam i nacizam)

o totalitarnoj sustini islama govori cinjenica da nigde gde je u vecini demokratija ne postoji ...


alexlambros alexlambros 16:08 06.12.2012

Re: Islamofobija, dakako

odlicni citati, poentiraju savrseno na bogomoljacku tvrdnju o Bibliji kao izvoru moralnosti

highshalfbooze highshalfbooze 17:26 06.12.2012

Re: Islamofobija ... važi

e l ovo tačno?


Pa to je nužnost. Ko zna koga švercuju ispod. Na taj problem je još Ivo Andrić ukazao.
apostata apostata 20:25 06.12.2012

Re: Islamofobija, dakako

Dont Fear The Reaper
Muslimani iscepajte stranice Kurana koje pozivaju na nasilje.


Da, da, sram da ih bidne! Na svu sreću da imamo ovde na blogu velikog borca za pravo na istrebljenje muslimanštine koji nas redovno snabdeva prevodima Onih Koji Vide Veliku Istinu, e da nam mržnja ne bi posustala.

Nego, ne reče koliko stranica treba iscepati iz ostalih "udžbenika"?

Kill the Entire Town if One Person Worships Another God
Kill Followers of Other Religions.
Death for Blasphemy
Kill People Who Don't Listen to Priests
Kill Women Who Are Not Virgins On Their Wedding Night
Kill Nonbelievers
Infidels and Gays Should Die

Kill the Entire Town if One Person Worships Another God

Suppose you hear in one of the towns the LORD your God is giving you that some worthless rabble among you have led their fellow citizens astray by encouraging them to worship foreign gods. In such cases, you must examine the facts carefully. If you find it is true and can prove that such a detestable act has occurred among you, you must attack that town and completely destroy all its inhabitants, as well as all the livestock. Then you must pile all the plunder in the middle of the street and burn it. Put the entire town to the torch as a burnt offering to the LORD your God. That town must remain a ruin forever; it may never be rebuilt. Keep none of the plunder that has been set apart for destruction. Then the LORD will turn from his fierce anger and be merciful to you. He will have compassion on you and make you a great nation, just as he solemnly promised your ancestors. "The LORD your God will be merciful only if you obey him and keep all the commands I am giving you today, doing what is pleasing to him." (Deuteronomy 13:13-19 NLT)


Kill Followers of Other Religions.

1) If your own full brother, or your son or daughter, or your beloved wife, or you intimate friend, entices you secretly to serve other gods, whom you and your fathers have not known, gods of any other nations, near at hand or far away, from one end of the earth to the other: do not yield to him or listen to him, nor look with pity upon him, to spare or shield him, but kill him. Your hand shall be the first raised to slay him; the rest of the people shall join in with you. You shall stone him to death, because he sought to lead you astray from the Lord, your God, who brought you out of the land of Egypt, that place of slavery. And all Israel, hearing of this, shall fear and never do such evil as this in your midst. (Deuteronomy 13:7-12 NAB)

2) Suppose a man or woman among you, in one of your towns that the LORD your God is giving you, has done evil in the sight of the LORD your God and has violated the covenant by serving other gods or by worshiping the sun, the moon, or any of the forces of heaven, which I have strictly forbidden. When you hear about it, investigate the matter thoroughly. If it is true that this detestable thing has been done in Israel, then that man or woman must be taken to the gates of the town and stoned to death. (Deuteronomy 17:2-5 NLT)

Kill People Who Don't Listen to Priests

Anyone arrogant enough to reject the verdict of the judge or of the priest who represents the LORD your God must be put to death. Such evil must be purged from Israel. (Deuteronomy 17:12 NLT)

Death for Blasphemy

One day a man who had an Israelite mother and an Egyptian father got into a fight with one of the Israelite men. During the fight, this son of an Israelite woman blasphemed the LORD's name. So the man was brought to Moses for judgment. His mother's name was Shelomith. She was the daughter of Dibri of the tribe of Dan. They put the man in custody until the LORD's will in the matter should become clear. Then the LORD said to Moses, "Take the blasphemer outside the camp, and tell all those who heard him to lay their hands on his head. Then let the entire community stone him to death. Say to the people of Israel: Those who blaspheme God will suffer the consequences of their guilt and be punished. Anyone who blasphemes the LORD's name must be stoned to death by the whole community of Israel. Any Israelite or foreigner among you who blasphemes the LORD's name will surely die. (Leviticus 24:10-16 NLT)


Kill Nonbelievers

They entered into a covenant to seek the Lord, the God of their fathers, with all their heart and soul; and everyone who would not seek the Lord, the God of Israel, was to be put to death, whether small or great, whether man or woman. (2 Chronicles 15:12-13 NAB)

Kill Women Who Are Not Virgins On Their Wedding Night

But if this charge is true (that she wasn't a virgin on her wedding night), and evidence of the girls virginity is not found, they shall bring the girl to the entrance of her fathers house and there her townsman shall stone her to death, because she committed a crime against Israel by her unchasteness in her father's house. Thus shall you purge the evil from your midst. (Deuteronomy 22:20-21 NAB)

Kill Nonbelievers

They entered into a covenant to seek the Lord, the God of their fathers, with all their heart and soul; and everyone who would not seek the Lord, the God of Israel, was to be put to death, whether small or great, whether man or woman. (2 Chronicles 15:12-13 NAB)

Infidels and Gays Should Die

So God let them go ahead and do whatever shameful things their hearts desired. As a result, they did vile and degrading things with each other's bodies. Instead of believing what they knew was the truth about God, they deliberately chose to believe lies. So they worshiped the things God made but not the Creator himself, who is to be praised forever. Amen. That is why God abandoned them to their shameful desires. Even the women turned against the natural way to have sex and instead indulged in sex with each other. And the men, instead of having normal sexual relationships with women, burned with lust for each other. Men did shameful things with other men and, as a result, suffered within themselves the penalty they so richly deserved. When they refused to acknowledge God, he abandoned them to their evil minds and let them do things that should never be done. Their lives became full of every kind of wickedness, sin, greed, hate, envy, murder, fighting, deception, malicious behavior, and gossip. They are backstabbers, haters of God, insolent, proud, and boastful. They are forever inventing new ways of sinning and are disobedient to their parents. They refuse to understand, break their promises, and are heartless and unforgiving. They are fully aware of God's death penalty for those who do these things, yet they go right ahead and do them anyway. And, worse yet, they encourage others to do them, too. (Romans 1:24-32 NLT)

A ovi citati se nikako nisu mogli dati na srpskom?

Vjerovatno nema prevoda?
alexlambros alexlambros 13:42 06.12.2012

...

wolff.ser wolff.ser 14:08 06.12.2012

Re: ...

Nećete?

Dobro.

Onda ćemo mi da iscepamo.

Pa kom opanci, kom turbani...
alexlambros alexlambros 16:19 06.12.2012

ukratko

golubica.bg golubica.bg 20:42 06.12.2012

Cek malo...

Da mi je neko rekao da cu ja kao ateista braniti muslimane, rekla bih mu da nije normalan. Ali eto, u cilju argumentovane diskusije, moram da postavim pitanje: a zasto su u ovom, kao i u svim prethodnim tekstovima istog autora muslimani generalizovani i izjednaceni u sadisticku, krvolocnu, nazadnu masu? Nisu svi koji se smatraju pripadnicima neke religije bas vernici u pravom smislu te reci, te kao sto i u Srbiji ima onoliko "pravoslavaca" koji ne znaju ni dve od 10 bozjih zapovesti a vera im se svodi na slavu i krstacu na retrovizoru, tako ima i muslimana koji Kuran nisu uzeli u ruke, a on islama imaju samo praznike. E sad, istina je, relativno je mala verovatnoca da ce biti bog zna kako gay-friendly recimo, u najboljem slucaju ce biti tolerantni, ali islam ume da bude i vise kulturoloska, a manje religiozna kategorija. A ako se takvi ljudi izjednace sa prosecnim stanovnicima Saudijske Arabije ili automatski proglase za potencijalno nasilne/teroriste, da, oni jesu diskriminisani, ili bar zrtve predrasuda. I jasno mi je da nije na meni da ih branim, upravo je na tim i takvim muslimanima odgovornost da kritikuju sulude poteze onih sa kojima religiju/kulturu dele, ali nisu svi isti, i ne mozemo ih istim i smatrati. Na stranu to sto mislim da je svaka vrsta religije podjednako suluda, ako je neko savrseno produktivan clan zajednice u kojoj zivi i postuje sva prava i obaveze prema toj istoj zajednici, na volju mu da veruje i u letece spageti cudoviste. Otprilike kao moja koleginica sa Kembridza koja trenutno radi doktorat tamo, ima sasvim normalne poglede na svet, al' eto pokriva kosu. Ako je neko zbog toga automatski svrstava u nazadne ili sazaljeva jer je eto ugrozena, zao mi je, ali gresi.
Filip2412 Filip2412 21:55 06.12.2012

Re: Cek malo...

Ali eto, u cilju argumentovane diskusije, moram da postavim pitanje: a zasto su u ovom, kao i u svim prethodnim tekstovima istog autora muslimani generalizovani i izjednaceni u sadisticku, krvolocnu, nazadnu masu?
U prethodnom postu - za potrebe dehumanizacije i kako bi se opravdalo ubijanje i proterivanje.

Otprilike kao moja koleginica sa Kembridza koja trenutno radi doktorat tamo
Ako pitas Alexa i ovog dole fasistu sto se potpusuje kao wolf oni ce ti reci da ona nije prava muslimanka. Eto, covek ne moze za sebe ni da kaze koje ej vere pre nego sto pita prave autoritete koji najboje znaju.

Ti sama verovatno i nisi neki ateista, samo mislis da jesi.
wolff.ser wolff.ser 00:08 07.12.2012

Re: Cek malo...

Prosvetli me Filipe, kako sam ja to fašista?
Šta sam ja to rekao što te je dovelo do tog zaključka?

Veoma sam voljan znati.


Hvala.

Takođe sam veoma rad znati tvoj odgovor na pitanje koje sam postavio.

alexlambros alexlambros 00:12 07.12.2012

Re: Cek malo...

a zasto su u ovom, kao i u svim prethodnim tekstovima istog autora muslimani generalizovani i izjednaceni u sadisticku, krvolocnu, nazadnu masu?


rec je o islamu, o islamu se govori kao krvolocnoj, sadistickoj i nazadnoj (ne zaboravimo, totalitarnoj) politickoj ideologiji ...

inace, da, ima muslimana kulturoloskih, koji mese baklave, klanjaju i ne pale automobile .... ko sto sam ja, moze se reci, kulturoloski hriscanin, iako ateista ... ne verujem u hriscanstvo, ne upraznjavam ga, a opet mozes reci da sam kulturoloski hriscanin a bilo bi me skroz pogresno strpati u ekipu sa svetosavlja.org ili pouka.org .... ali kad bi neko krenuo da kritikuje hriscanstvo, ili konkretno, protivljenje hriscana, primera radi, gay brakovima, kako bi to moglo da mene degradira, stigmatizuje il sta vec? prosto kritikujes ideologiju a ne vernike ... dokle vise s bogomoljackom osetljivoscu koja ucutkuje glasove kritike? kako se, recimo, lezerno i bez ikakve obazrivosti o ateistima pricaju najvece gadosti i lazi pa niko ne ustaje protiv njihove stigmatizacije ... ni od koga ne zahtevam da postuje moje neverovanje, dakle nisam obavezan da postujuem nicije verovanje .... i zadrzavam pravo da ga kritikujem koliko hocu kao sto i oni imaju pravo da kritikuju moj ateizam

zasto bi samo na muslimanima bilo da kritikuju islam, ne razumem ni to? Iako su prve zrtve islama sami muslimani, evidentno je da njegovo politicko dejstvo ostavlja posledice i na nas koji nismo ... zar treba primera? Krajem 2010. 57 muslimanskih zemalja u UN pokusalo je da proturi rezoluciju o univerzalnoj zabrani blasfemije ... dakle, nesto sto bi ukinulo slobodu govora na planetarnom nivou ... Izvini, to nas se sve i te kako tice ....

dobri i neduzni muslimani ni na koji nacin ne pravdaju zlocinacku islamsku ideologiju ...

Drugo, muslimani koji su se usudili da kritikuju islam, a takvih ima, ili budu ubijeni ili provedu zivot skrivajuci se i pod neprestanim obezbedjenjem, kao ibn Warraq, Ayan Hirsi Ali i Wafa Sultan .... u maniru najcrnjeg totalitarizma islam jednostavno iz svojih redova eliminise svakoga ko se usudi da kritikuje ....

i, na kraju, sve su religije sulude, tacno ... al ako javascript:;ti je islam sulud koliko i budizam, onda bojim se da imas jako cudne parametre.

ukratko:
alexlambros alexlambros 00:17 07.12.2012

Re: Cek malo...

Ako pitas Alexa i ovog dole fasistu sto se potpusuje kao wolf oni ce ti reci da ona nije prava muslimanka.


Jao, jel sad opet moramo da citamo kako si kresnuo muslimanku?

Ljudi, Filip je jebo muslimanku !

Jel sad ok? Faca si ... mada bi manje lupetao da si kresno neku protestatkinju ...

aj sad potrazi neki sajt gde se okupljaju likovi kao ti pa menjajte svoje ribolovacke price i zabavljate se izvodjenjem socioloskih zakljucaka na osnovu veroispovesti virtuelnih druzbenica ... to ovde nije tema ...

golubica.bg golubica.bg 01:15 07.12.2012

Re: Cek malo...

alexlambros
rec je o islamu, o islamu se govori kao krvolocnoj, sadistickoj i nazadnoj (ne zaboravimo, totalitarnoj) politickoj ideologiji ...


Ne rec je o islamofobiji, ako ja dobro citam, a moj argument je da i te kako postoji i da ume da pogodi ljude koji to ne zasluzuju. Da li bi ti bilo prijatno da neko zazire od tebe ili te smatra nazadnim ili konzervativnim jer si eto "kulturoloski hriscanin"? Mozes da se pravis da bi te eto bas bolelo uvo, ali ako bi se desavalo konstantno, tesko da bi bio u stanju da ignorises. Devojka iz moje price se sa time suocava svakog dana. Da, islam jeste nazadan, ali niti su svi koji se smatraju muslimanima isti, niti je sve tako crno-belo kao sto biste ti i Condell voleli da mislite. I nemoj sad da pocnes da pricas tuznu pricu o tome kako si i ti diskriminisan jer si ateista, jer ne moze da se poredi. Iskusila sam i ja sve i svasta kad pomenem da sam ateista, ali prica se obicno prilicno brzo zavrsi i/ili zaboravi. Ali ako si pokriveno zensko to se vidi iz aviona. Ako izgledas kao stereotipni musliman, takodje.

dokle vise s bogomoljackom osetljivoscu koja ucutkuje glasove kritike? kako se, recimo, lezerno i bez ikakve obazrivosti o ateistima pricaju najvece gadosti i lazi pa niko ne ustaje protiv njihove stigmatizacije ... ni od koga ne zahtevam da postuje moje neverovanje, dakle nisam obavezan da postujuem nicije verovanje .... i zadrzavam pravo da ga kritikujem koliko hocu kao sto i oni imaju pravo da kritikuju moj ateizam


Jes', ja sam ti bas bogomoljacki osetljiva I niko ne ustaje protiv stigmatizacije ateista? Come on... Ti kao nikad nisi cuo za Four Horsemen of New Atheism (Dokins, Dennet, Harris i rahmetli Hicens)? Niti za Atheist experience? Hell, cak ni za ovo domace udruzenje "Ateisti Srbije"? Ako cemo pravo, glasovi ateista se nikad u istoriji nisu vise culi.

Da se razumemo, ne branim islam, vec reagujem na generalizaciju. Ne mozes i ne smes sve muslimane strpati u isti kos, bar ne ako zelis da budes intellectually honest. Najlakse je prilepiti citavoj grupaciji etiketu i udariti po njima, hajde da kritikujemo konkretne akcije, a ne muslimane kao grupu (a umes i to, i to prilicno dobro, samo kad hoces, eto primer sa UN rezolucijom je odlican).

zasto bi samo na muslimanima bilo da kritikuju islam, ne razumem ni to? Iako su prve zrtve islama sami muslimani, evidentno je da njegovo politicko dejstvo ostavlja posledice i na nas koji nismo


Nisam ni rekla da je SAMO na njima, ali eto volim da mislim da uvek treba krenuti od sopstvenog dvorista. Ako se ti ljudi izdaju za umerene muslimane i ne identifikuju sa ekstremistima, na njima je da se distanciraju od toga konstruktivnom kritikom, zar ne? Na primer, isto radim i sama jer se ne smatram prosecnim/stereotipnim pripadnikom srBske nacije.

dobri i neduzni muslimani ni na koji nacin ne pravdaju zlocinacku islamsku ideologiju ...

Tacno, ali to ne znaci ni da su zasluzili da trpe posledice iste...

Drugo, muslimani koji su se usudili da kritikuju islam, a takvih ima, ili budu ubijeni ili provedu zivot skrivajuci se i pod neprestanim obezbedjenjem, kao ibn Warraq, Ayan Hirsi Ali i Wafa Sultan .... u maniru najcrnjeg totalitarizma islam jednostavno iz svojih redova eliminise svakoga ko se usudi da kritikuje ....

Pa kad bi ga vise ljudi kritikovalo, verovatno bi bilo drugacije. Ono kontam, ne mogu ni oni da postignu da likvidiraju bas sve "neprijatelje vere" ako ih je na hiljade...

i, na kraju, sve su religije sulude, tacno ... al ako ti je islam sulud koliko i budizam, onda bojim se da imas jako cudne parametre.

Budizam i nije religija u pravom smislu te reci, ali dobro, vidim sta pokusavas da kazes. No nije islam nista opasniji nego sto je hriscanstvo svojevremeno bilo, svaka, ali svaka religija moze da se pretvori u opasnu politicku ideologiju.
zemljanin zemljanin 01:33 07.12.2012

Re: Cek malo...

golubica.bg

alexlambros alexlambros 02:09 07.12.2012

Re: Cek malo...

Pa kad bi ga vise ljudi kritikovalo, verovatno bi bilo drugacije.


bilo bi vise mrtvih ....

ovim si poentirala sta hocu da kazem a ti ne zelis da vidis, kao i na pojam "islamofobije"

nemam sta da dodam.
alexlambros alexlambros 02:14 07.12.2012

Re: Cek malo...

No nije islam nista opasniji nego sto je hriscanstvo svojevremeno bilo, svaka, ali svaka religija moze da se pretvori u opasnu politicku ideologiju.


svojevremeno bilo ... islam je sada ... ne pretvara se u ideologiju, on to sustinski jeste ... inace bi valjda negde postojalo neko demokratsko, sekularno muslimansko drustvo.

kako ces napraviti politicku ideologiju od dzainizma?
alexlambros alexlambros 02:15 07.12.2012

Re: Cek malo...

Tacno, ali to ne znaci ni da su zasluzili da trpe posledice iste...


daj primer
golubica.bg golubica.bg 02:17 07.12.2012

Re: Cek malo...

alexlambros

bilo bi vise mrtvih

sama si poentirala sta hocu da kazem a ti ne zelis da vidis, kao i na pojam "islamofobije"

nemam sta da dodam.


Eh covek se potrudi da predoci argumente i onda s druge strane umesto takodje argumenata, dobije ovako nesto... Nemam vala ni ja sta da dodam, enjoy your crusade.
alexlambros alexlambros 02:17 07.12.2012

Re: Cek malo...

Ti kao nikad nisi cuo za Four Horsemen of New Atheism


naravno da jesam, menjas teze ... o njima mozes da pises sta ti padne na pamet, kao sto se i pise i govori, bez ikakve bojazni da ce te neko nazvati ateistofobicarem nit ce bilo ko od njih da izadje na ulicu da zapali i prevrne kola il bilo kome da preti ...

Dokins je ismejavan u South Parku i nikom nista, navodim jedan primer ... dok je jedina zabranjena epizoda South Parka bila ona u kojoj se pominje Muhamed, a autori su, predvidivo, dobili pretnje smrcu
alexlambros alexlambros 02:18 07.12.2012

Re: Cek malo...

Eh covek se potrudi da predoci argumente


argumente? izvini, promakli su mi, podvuci ih ako ti nije tesko
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 09:10 07.12.2012

Re: Cek malo...

Kada neko konstantno i samo se bavi Islamom i to u degativnom kontekstu, što znači da troši ogromno vremena nato, mene počinje da zanima motivacija.
Ono što je očigledno jeste raspirivanje verske mržnje!
kukusigameni kukusigameni 09:40 07.12.2012

Re: Cek malo...

Predrag Azdejković
mene počinje da zanima motivacija.

Latentni mazohizam. U stvari, tako bi voleo da ga muslimani zlostavljaju, a oni eto neće. Čak bi prešao u Judaizam samo da ga oni drugi malo mučU.
Za sada, možda neka pretnjica uspeva da izazove vlažne snove.
Jbg, svaki početak je težak.

alexlambros alexlambros 13:50 07.12.2012

Re: Cek malo...

Kada neko konstantno i samo se bavi Islamom i to u degativnom kontekstu, što znači da troši ogromno vremena nato, mene počinje da zanima motivacija.
Ono što je očigledno jeste raspirivanje verske mržnje!


o pozitivnim ces ti, ja sad ne mogu da se setim. Siriti ljubav prema islamu je isto ko siriti ljubav prema nacizmu. Uostalom on to vrlo uspesno siri i sam ... svi ga obozavaju i imaju dobre razloge za to ...

Uzgred, nema mnogo osoba za koje sam misljenje promenio tako temeljno kao za tebe ...nekad si mi se stvarno cinio kao genuine slobodarski i napredan duh, ali tvoje kognitivne moci su potpuno zamagljene potrebom da o sebi imas imidz ultra liberalnog levicara or something, dok si zapravo samo tuzni apologeta golog zla protiv kojeg se inace prsis da se boris ....

neprestano SPC prozivas za fasizam koji je u odnosu na islam mila majka, melem na ranu, a onda ustajes u odbranu ideologije koja ljude kao sto si ti kamenuje
Filip2412 Filip2412 18:58 07.12.2012

Re: Cek malo...

Jao, jel sad opet moramo da citamo kako si kresnuo muslimanku?
Siguran sam da ljudi vole tako nesto da procitaju, zasto tebi smeta?
alexlambros alexlambros 19:03 07.12.2012

Re: Cek malo...

Siguran sam da ljudi vole tako nesto da procitaju, zasto tebi smeta?


siguran sam da vole al to ovde nije tema, a siguran sam i da si smisljao sta da mi odgovoris punih 16 sati, a siguran sam da bi, da imas elementarni osecaj za logiku sada sebi postavio pitanje zasto tebi smeta sta ja pisem jer siguran sam da ima ljudi koji vole da procitaju.
Filip2412 Filip2412 19:10 07.12.2012

Re: Cek malo...

siguran sam da vole al to ovde nije tema
Naravno da jeste tema jer opovrgava tvoje generalisanje: muslimani su nazadni, konzervativni, zatucani i zli.
alexlambros alexlambros 19:18 07.12.2012

Re: Cek malo...

muslimani su nazadni, konzervativni, zatucani i zli.


da znas da citas video bi da to nigde nije receno ... receno je da je islam nazadan, konzervativan (kontam da je ovo tvoj eufemizam za totalitaran) i zao ...

svakako da se oni koji ovu ideologiju doslovno prate i upraznjavaju kod mene ne kvalifikuju za potencijalne bebisitere ...

a ljudi koji zlu ideologiju opravdavaju, kao ti, su ili glupi ili i sami zli
Filip2412 Filip2412 20:20 07.12.2012

Re: Cek malo...

da znas da citas video bi da to nigde nije receno
jes.. kako da ne, a zasto si onda izabrao najgoru vrstu ekstremista i samo njihovu interpretaciju nazivas "Islam"?

Eto ja nisam cuo da je neko kamenovan u Srbiji ili Bosni skoro iako i tamo zive msulimani. Sto ne uzmes primer iz Sandzaka nego trazis nekako sakacenje i polivanje kiselinom sto se desava tamo negde?

alexlambros alexlambros 20:46 07.12.2012

Re: Cek malo...

es.. kako da ne, a zasto si onda izabrao najgoru vrstu ekstremista i samo njihovu interpretaciju nazivas "Islam"?

Eto ja nisam cuo da je neko kamenovan u Srbiji ili Bosni skoro iako i tamo zive muslimani. Sto ne uzmes primer iz Sandzaka nego trazis nekako sakacenje i polivanje kiselinom sto se desava tamo negde?


bogte al si tupav.

aj kucam polako ... kritikujem islam kao ideologiju, ne napadam muslimane ...

sem ako nisu u pitanju oni koji tu ubilacku ideologiju sprovode po uputstvima svojih imama ....

ako to uznemirava neku tamo tvoju ili Golubicinu druzbenicu koja nosi maramu, meni je zao, ali to je argument Guilt By Association

Jednostavno, ako ja smatram da je islam opasan, a smatram, i postoje ljudi koji su kao ja puni podozrenja prema muslimanima vernicima (a ko može da nas krivi )... onda ti izvodis zaključak da maltretiram tvoju (ili Golubicinu) prijateljicu ...


uzgred, u Sandzaku se vec obrezuju devojcice i navlace satori ... i, pazi sad, smatram to nedopustivim ... i mislim da je to divljastvo indukovano nicim drugim nego islamom ... i mislim da kad u Sandzaku navijaju za Tursku a zvizde Srbiji (sto, naravno, kao pravo ne osporavam nikom) to predstavlja svojevrsno ispoljavanje verske netrpeljivosti u tradiciji islama "mi" i "oni"... Sandzak je odlican primer kako islam nemilosrdno napreduje cim pritisak sekularizma popusti makar za malo ... za manje od 20 godina su se od kulturoloske i folklorne razlicitosti i bogatstva srozali na nivo sponzora iz Saudijske Arabije .... tako i da kad bih hteo da ga uzmem kao primer pozitivnog islama ne bih mogao ...
alexlambros alexlambros 20:52 07.12.2012

Re: Cek malo...

i samo njihovu interpretaciju nazivas "Islam"?


ja ne pisem o ekstremima i interpretacijama, vec onome sto u islamu stranicu za stranicom pise ...
a dostupno je svakome ko se potrudi da uzme i procita
Filip2412 Filip2412 22:05 07.12.2012

Re: Cek malo...

Alex, mnogo si ljakse, nevaspitan i lazes.

Naravno da vredjas sve muslimane jer i oni imaju svoj Isalm. Ti pokusavas da kazes kako je Islam samo ono najgore pazljivo birajuci najgore extreme i pokusavas da to definises kao "Islam".

Znam da ti je ukus za muziku truba, ali da si toliko glup ne verujem, pre ce biti da si bezobrazan i pravis se naivan.

da, tvoji tekstovi ozigledno prozivaju sve muslimane jer ti kao i onaj psihic Kodnel sve vreme objasnjavas kako je taj ekstremisticki Islam jedini koji postoji.

Epa nije, naveo sam nekoliko primera a i licno iskustvo kojke to opovrgavaju. A i Srbija je jedna od zemalja koja ima muslimane a gde se ekstremisticka sranja skoro nikad ne desavaju.

Uzgred, sa zadovoljstvom ucestvujem na ovom kao prethodnom tvom postu samo zato da bih pokazao sunarodnicima muslimanske vere kako nisu svi Srbi glupi kao ti, samo zato.

highshalfbooze highshalfbooze 23:53 07.12.2012

Re: Cek malo...

i mislim da je to divljastvo indukovano nicim drugim nego islamom


Pa naravno, treba ih edukovati.

wolff.ser wolff.ser 21:29 06.12.2012

Pitanje izazov

Islam nije religija. To je politički pokret koji želi da zavlada svetom i svima nametne svoj šerijatski zakon.

Pitanje izazov:
Da li želite da živite u zemlji u kojoj vlada šerijatski zakon? Ako ne, zašto?
inco inco 00:54 07.12.2012

Re: Pitanje izazov

Sve religije su politicki pokreti kojima bi pinnacle bio da zavladaju svetom i nametnu svoj 'pogled' na stvari. Sve! Na nama je da imamo makar malo razuma pa da to ne dozvolimo. Ako dozvolimo, sami smo krivi.

Pitanje izazov:
Da li zelis da zivis u zemlji ciji politicari trckaraju svako-malo do Patrijarsije po svoje misljenje? Mislis da se to sustinski razlikuje od sistema u Iranu? Rec je samo o magnitudi - das im prst, 'oce celu saku. Das im saku, 'oce celu ruku... I tako mic-po-mic, eto tebe u pravoslavnom Iranu.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 09:11 07.12.2012

Re: Pitanje izazov

Važno da nam Hrišćanstvo nije nametnulo svoje zakone i mi ne slavimo Božić i Uskrs kao državne praznike!
escherichije_colic escherichije_colic 09:27 07.12.2012

Re: Pitanje izazov

Predrag Azdejković
Važno da nam Hrišćanstvo nije nametnulo svoje zakone i mi ne slavimo Božić i Uskrs kao državne praznike!


Jbg, ni meni se nije slavio "dan potpisivanja primirja na zapadnom frontu iz prvog svetskog rata" pa je opet bio neradan.

Božić i Vaskrs niko nije obavezan intimno da slavi a neradni su dani u čitavom hrišćanskom svetu. Porediti to- praznični hrišćanski kič i komercijalu- sa retrogradnim šerijatskim zakonima koji se uteruju kamenovanjem, sabljom, batinom, kiselinom u lice, nije li malo preterano?
Filip2412 Filip2412 10:05 07.12.2012

Re: Pitanje izazov

Porediti to- praznični hrišćanski kič i komercijalu- sa retrogradnim šerijatskim zakonima koji se uteruju kamenovanjem, sabljom, batinom, kiselinom u lice, nije li malo preterano?
Prebijanje i ubijanje u objektima crkve, koje se desilo u Srbiji ove godine i gde je svesteno lice pocinilac koji je godinama dobijao podrsku od crkve za svoja zlostavljanja sasvim je dobar je materijal za poredjenje. Ako hoces da ocrnis neki narod uvek ima materijala. A mozemo i o pedofiliji od koje je svaki hriscanski svestenik zasticen i unapred proglasen nevinim bez obzira na dokaze.
escherichije_colic escherichije_colic 10:14 07.12.2012

Re: Pitanje izazov

Filip2412
Porediti to- praznični hrišćanski kič i komercijalu- sa retrogradnim šerijatskim zakonima koji se uteruju kamenovanjem, sabljom, batinom, kiselinom u lice, nije li malo preterano?
Prebijanje i ubijanje u objektima crkve, koje se desilo u Srbiji ove godine i gde je svesteno lice pocinilac koji je godinama dobijao podrsku od crkve za svoja zlostavljanja sasvim je dobar je materijal za poredjenje. Ako hoces da ocrnis neki narod uvek ima materijala. A mozemo i o pedofiliji od koje je svaki hriscanski svestenik zasticen i unapred proglasen nevinim bez obzira na dokaze.


Peranović je, koliko ja znam, u zatvoru. Pahomije, na veliku žalost i sramotu SPC i društva- nije. Opet, porediti to sa sistemima gde se deca indoktriniraju verskom mržnjom od malih nogu, gde se mizoginija smatra za vrednost koju treba negovati, gde se najsurovija sakaćenja i pogubljenja smatraju za tradicionalne vrednosti, jednostavno nije na mestu.

Jasno je meni da mi u mnogo čemu nismo reprezentativno društvo, ali stavljati nas u istu ravan sa šerijatskim džamahirijama u najmanju ruku je natezanje argumenata. Kad bi svaki pop uterivao veru lopatom i zlostavljao decu, a to bilo državnim zakonom propisano, onda bismo mogli pričati o nekom poređenju sa šerijatom.
inco inco 12:18 07.12.2012

Re: Pitanje izazov

escherichije_colic
Opet, porediti to sa sistemima gde se deca indoktriniraju verskom mržnjom od malih nogu, gde se mizoginija smatra za vrednost koju treba negovati, gde se najsurovija sakaćenja i pogubljenja smatraju za tradicionalne vrednosti, jednostavno nije na mestu.


Je l' to ovako:



(Savetujem gledanje celog filma, ovih par snipeta do it no justice)

Ako ti mislis da su ovi ista manje ludi od tih 'islamista' onda i nemamo o cemu da polemisemo. To sto nemaju trenutno mogucnosti da to nametnu kao modus operandi celoj jednoj drzavi, to je samo splet okolnosti - i Avganistan je nekad bila, za svoje vreme, progresivna zemlja:



Pa su za manje od 30 godina, paradoksalno u isto vreme najprogresivnije godine za najveci deo planete, reverovali u talibanizam. Nemoj sumnjati ni sekundu da se tako nesto ne moze dogoditi u tzv. hriscanskoj zemlji niti da bi u takvim okolnostima hriscanska teokratija bila ista bolja i ista manje monstruozna. U Bibliji ima taman toliko izvora za uvodjenje serijat-like sistema, ako ne i goreg, koliko sto ima i u Kuranu. You should read your Bible, sirs. You'll find all types of weird shit in there...

Uostalom, da ne idemo duboko u proslost, pogledaj 90-e na ovim prostorima pa razluci ko je napravio sve ono ludilo - mirni muslimani u BiH ili vajni born-again hriscani iz Srbije i Hrvatske? Ko je setao mosti, zvona i ikone pre nego sto je i jedan metak ispaljen? Ko je pozivao da se narod udruzi, umnozi i obozi? Da se vratimo dragom svetosavlju? Ko...

Da je to malo vise potrajalo i da nam nisu utupili zube i kandze na vreme bojim se da bi i sa Srbijom prica bila kao i sa Avganistanom. Mi se danas skandalizujemo kad svako malo politikanti trce u bogomolje po svoje misljenje ili kad neki tamo zamlata trazi da se ukinu Zmajeve decje igre, ili kad neko lupa u noksire sto ljudi jedu kobasice u vreme posta, i kad se razne Zveri namestaju da kroje drzavnu politiku i `cekaju` pedere na ulicama... A moglo je da bude mnogo, mnogo gore. I sve to pod dirigentskom palicom podrvrste hriscanstva - svetosavlja - koje je, je l' te, mnogo bolje od islama.
escherichije_colic escherichije_colic 12:28 07.12.2012

Re: Pitanje izazov

inco

Uostalom, da ne idemo duboko u proslost, pogledaj 90-e na ovim prostorima pa razluci ko je napravio sve ono ludilo - mirni muslimani u BiH ili vajni born-again hriscani iz Srbije i Hrvatske? Ko je setao mosti, zvona i ikone pre nego sto je i jedan metak ispaljen? Ko je pozivao da se narod udruzi, umnozi i obozi? Da se vratimo dragom svetosavlju? Ko...


Kao neko ko je rođen u BiH i živeo tamo do izbijanja rata, mogu da ti kažem da "mirni muslimani" nisu ništa manje prizivali zlo od "born again" hrišćana. To što su najviše stradali uopšte ih ne amnestira od odgovornosti za ludilo, mada je sada veoma popularno poturati tu tezu.
Filip2412 Filip2412 18:35 07.12.2012

Re: Pitanje izazov

Jasno je meni da mi u mnogo čemu nismo reprezentativno društvo, ali stavljati nas u istu ravan sa šerijatskim džamahirijama u najmanju ruku je natezanje argumenata.
Slazem se.

Isto tako stavljati u istu ravan muslimane i serijatske dzamahirije je kvarno i netacno. Vec sam dao primer gradonacelnika najveceg grada u kaubojskoj Alberti u Kannadi. Covek je musliman i ne vidim zasto zasluzuje da trpi ovakve sovinisticke generalizacije koje trabunja Kodnekl a Aleks se odusevljava. Zar se u Turskoj kamenuju ljudi i zar zene nemaju prava?

Zasto se ovde koriste primeri najgore vrste fundamentalista da bi se vredjao sav muslimanski svet i pravdalo nasilje nad njima, nasilje koje cesto i nema religijsku vec etnicku i kulturolosku pozadinu.

U Srbiji zive muslimani i Srbija im je jedina domovina. Ovakvi tekstovi su izuzetno stetni i takav nacin razmisljanja prakticno razbija Srbiju. Zasto jedan musliman moze vise da se oseca kod kuce u kanadi nego u Srbiji koja mu je kolevka i gde je starosedelac?
escherichije_colic escherichije_colic 09:38 08.12.2012

Re: Pitanje izazov

Filip2412
Jasno je meni da mi u mnogo čemu nismo reprezentativno društvo, ali stavljati nas u istu ravan sa šerijatskim džamahirijama u najmanju ruku je natezanje argumenata.
Slazem se.

Isto tako stavljati u istu ravan muslimane i serijatske dzamahirije je kvarno i netacno. Vec sam dao primer gradonacelnika najveceg grada u kaubojskoj Alberti u Kannadi. Covek je musliman i ne vidim zasto zasluzuje da trpi ovakve sovinisticke generalizacije koje trabunja Kodnekl a Aleks se odusevljava. Zar se u Turskoj kamenuju ljudi i zar zene nemaju prava?

Zasto se ovde koriste primeri najgore vrste fundamentalista da bi se vredjao sav muslimanski svet i pravdalo nasilje nad njima, nasilje koje cesto i nema religijsku vec etnicku i kulturolosku pozadinu.

U Srbiji zive muslimani i Srbija im je jedina domovina. Ovakvi tekstovi su izuzetno stetni i takav nacin razmisljanja prakticno razbija Srbiju. Zasto jedan musliman moze vise da se oseca kod kuce u kanadi nego u Srbiji koja mu je kolevka i gde je starosedelac?


Meni je savršeno jasno o čemu pričaš, jer sam odrastao sa muslimanima.

Na tog kanadskog gradonačelnika, dolazi ogroman broj ljudi koji jednostavno odbijaju da se integrišu i to je sumorna istina o muslimanima na zapadu danas. Zapadnjaci nisu imali priliku da stotinama godina dele životni prostor sa muslimanima niti da sa njima izgrade balans u mirnoj koegzistenciji. Pat Kondel sagledava muslimane iz ugla burki i šerijatskih sudova, jer on nema komšije iz Sjenice koje mu donose sir i sudžuku i zovu ga na bajramsku baklavu, o tome se radi.
rade.radumilo rade.radumilo 22:00 06.12.2012

Ja se stvarno plašim...

Izvinte, ali ja stvarno imam fobiju od toga da bilo koja religija (pa i Islam) nametne svoja pravila društvu u kome živim.
Imam ozbiljan problem s tim da nešto nije dozvoljeno jer "vređa nečija verska osećanja ?!?". Plaši me mogućnost da će me neko kamenovati/nabiti na kolac/spaliti na lomači/dekapitovati zbog bogohuljenja/grešnih misli/(ma dodajte sami).
Ozbiljno strahujem od novog "srednjeg veka" na ovoj planeti, što je scenario koji ima sasvim pristojnu verovatnoću da se dogodi.

Domazet Domazet 00:13 07.12.2012

'Lebac ti hebem...

...Aco, sve mi se neshto chini da nije daleko trenutak kada cesh nam se obratiti sa poslovichnog sanduka na coshku josh poslovichnijeg parkica.







njanja_de.manccini njanja_de.manccini 01:19 07.12.2012

Re: 'Lebac ti hebem...

Aco, sve mi se neshto chini da nije daleko trenutak kada cesh nam se obratiti sa poslovichnog sanduka na coshku josh poslovichnijeg parkica.


ne znam za to, ali takodje ne znam kako je moguce da se dozvoljavaju ovakve islamofobicne budalastine na ovom blogu i to na naslovnoj strani. Jel ga placa SPC pa mu urednistvo nista ne moze?

Domacine, uzni oklagiju u ruke i omesi nesto, korisniji ces da budes.
alexlambros alexlambros 02:04 07.12.2012

Re: 'Lebac ti hebem...

Jel ga placa SPC pa mu urednistvo nista ne moze?


ne. vec sam objasnio, cionisticki lobi
little_radojica little_radojica 11:05 07.12.2012

Re: 'Lebac ti hebem...

А не, ово је цинистички лоби!
Баш се наврзао на муслимане, а ко за инат нема баш нешто занимљивих блогова ових дана, па још добио и публику.
Специјализовао се човек за кокошка-јаје проблем и отвара нам очи упорно, али џаба - оне већ отворене...

Кад му се неко супротстави назове га једноставно глупим и то је то. Кад га неко пита за сврху свега овога, каже - може му се! И хоће му се! Још да пробамо да му дамо препоруке за овакво иритантно писаније и бесомучно генерализовање (како му само не досади), па нас можда остави на миру да нас муслимани лепо каменују широм света. Ако се бојиш носи шлем, придружи се US Army, немој нас брукати као друштво оваквим текстовима који су назаднији од било које религије укључујући и ислам.
Како не схваташ да чим поделиш масе људи на добре и лоше ти си већ зашао у говор мржње, доприносиш продубљивању разлика уместо културној размени и премошћавању истих. Друго је кад једног човека и његов допринос сматраш погрешним као што ја сад тебе критикујем. Али те не критикујем на основу тога како си се декларисао и на основу онога што други који су се декларисали као ти раде, него на основу онога што пишеш.
Знам да имаш суштински добру намеру, али молим те схвати да превише генерализујеш ислам и да се тиме сврставаш исто у радикалне контра-џихадовце (пази, не "анти", него "контра".
highshalfbooze highshalfbooze 11:55 07.12.2012

Re: 'Lebac ti hebem...

Знам да имаш суштински добру намеру,

Svaki diktator ima suštinski dobre namere i više ciljeve za koje se bori na neprihvatljiv način.
little_radojica little_radojica 15:15 07.12.2012

Re: 'Lebac ti hebem...

Знам да имаш суштински добру намеру
,

Svaki diktator ima suštinski dobre namere i više ciljeve za koje se bori na neprihvatljiv način.


Извини, али ово је баш онакав вид генерализације против којег сам се ја мојим постом и залагао. Немојте да сад испадне да сви добри људи који имају добру намеру морају да буду и диктатори! Уопште не видим како имплицирање да се Алекс понаша као диктатор може да помогне овој дискусији? Можда си хтео да кажеш да је "добрим намерама поплочан И пут за "пакао""? У сваком случају си моју реченицу истргао из контекста...
highshalfbooze highshalfbooze 15:43 07.12.2012

Re: 'Lebac ti hebem...

Уопште не видим како имплицирање да се Алекс понаша као диктатор може да помогне овој дискусији?


Širenje mržnje prema jednoj grupaciji ljudi (verskoj ili nekoj drugoj) zbog takozvanih "viših ciljeva" ili iz dobre namere nalazim kao vrlo cinično.

Takođe, širenje mržnje prema jednoj grupaciji ljudi (verskoj ili nekoj drugoj) svrstava autora bloga u isti koš kao i one protiv kojih se bori zarad "dobre namere i viših ciljeva". Da se razumemo, taj "isti" koš nije koš islama, već koš ekstremizma. Mene lično nije briga koje je verske ili etničke pripadnosti ekstremista.
little_radojica little_radojica 15:52 07.12.2012

Re: 'Lebac ti hebem...

Уопште не видим како имплицирање да се Алекс понаша као диктатор може да помогне овој дискусији?



Širenje mržnje prema jednoj grupaciji ljudi (verskoj ili nekoj drugoj) zbog takozvanih "viših ciljeva" ili iz dobre namere nalazim kao vrlo cinično.

Takođe, širenje mržnje prema jednoj grupaciji ljudi (verskoj ili nekoj drugoj) svrstava autora bloga u isti koš kao i one protiv kojih se bori zarad "dobre namere i viših ciljeva". Da se razumemo, taj "isti" koš nije koš islama, već koš ekstremizma. Mene lično nije briga koje je verske ili etničke pripadnosti ekstremista.


Слажемо се савршено око тога, само ја мислим да је и твоје поређење са диктатором било прејако, да не кажем екстремно. Сврстава га у исти кош, али га не изједначава баш са свима у том кошу :) Peace!
highshalfbooze highshalfbooze 16:03 07.12.2012

Re: 'Lebac ti hebem...

Peace!

Pa naravno, valjda smo civilizovani da razmenimo mišljenja u miru. Pa čak i da ne delimo ista mišljenja, takođe u miru :)
alexlambros alexlambros 16:47 07.12.2012

Re: 'Lebac ti hebem...

Širenje mržnje prema jednoj grupaciji ljudi (verskoj ili nekoj drugoj) zbog takozvanih "viših ciljeva" ili iz dobre namere nalazim kao vrlo cinično.



bilo bi lepo kada bi ljudi mogli da razdvoje u svojim glava odnos prema ideologiji i mržnju prema nesretnicima koji su rođeni u nekoj religiji po nasleđu.

Pa ako je vama to nerazdvojivo, meni savršeno jeste.
juniorr juniorr 12:29 08.12.2012

Re: 'Lebac ti hebem...

little_radojica
11:05 07.12.2012 / *novo
Re: 'Lebac ti hebem...
А не, ово је цинистички лоби!
Баш се наврзао на муслимане, а ко за инат нема баш нешто занимљивих блогова ових дана, па још добио и публику.
Специјализовао се човек за кокошка-јаје проблем и отвара нам очи упорно, али џаба - оне већ отворене...

Кад му се неко супротстави назове га једноставно глупим и то је то. Кад га неко пита за сврху свега овога, каже - може му се! И хоће му се! Још да пробамо да му дамо препоруке за овакво иритантно писаније и бесомучно генерализовање (како му само не досади), па нас можда остави на миру да нас муслимани лепо каменују широм света. Ако се бојиш носи шлем, придружи се US Army, немој нас брукати као друштво оваквим текстовима који су назаднији од било које религије укључујући и ислам.
Како не схваташ да чим поделиш масе људи на добре и лоше ти си већ зашао у говор мржње, доприносиш продубљивању разлика уместо културној размени и премошћавању истих. Друго је кад једног човека и његов допринос сматраш погрешним као што ја сад тебе критикујем. Али те не критикујем на основу тога како си се декларисао и на основу онога што други који су се декларисали као ти раде, него на основу онога што пишеш.
Знам да имаш суштински добру намеру, али молим те схвати да превише генерализујеш ислам и да се тиме сврставаш исто у радикалне контра-џихадовце (пази, не "анти", него "контра".



alexlambros alexlambros 12:40 08.12.2012

Re: 'Lebac ti hebem...

Знам да имаш суштински добру намеру, али молим те схвати да превише генерализујеш ислам и да се тиме сврставаш исто у радикалне контра-џихадовце (пази, не "анти", него "контра"




horheakimov horheakimov 01:21 07.12.2012

termiti i terminatori

religija je kao ruka koja te može voditi ako poveruješ
i najgore što može je da se stisne u pesnicu
i da te opauči u pleksus, da izgubiš vazduh
do kog posle lako dodješ
sa druge strane tanka je granica izmedju religije i ideologije
ideologija je proteza umesto te ruke
pa kao svako ortopedsko pomagalo može biti dovedena nameni
i umesto prstiju mogu biti izliveni bajoneti

zemljanin zemljanin 01:32 07.12.2012

Re: termiti i terminatori

u tom kontekstu, vera (bilo kakvo lično verovanje) bi mogla da bude pesnica ili ruka ... religija je uvek ortopedski naštelovano ubojno sredstvo ...
horheakimov horheakimov 14:55 07.12.2012

Re: termiti i terminatori

to je ako ne priznaješ da postoji granica
ako je ona tanka pa se zbog toga zanemaruje, to je muka
Filip2412 Filip2412 09:59 07.12.2012

jos malo o islamu...

Naheed Nenshi, misliman, gradonacelnik Kalgarija gde je populacija verovatno preko 90%sacinjena od ljudi engleskog/irskog/evropskog porekla.

http://en.wikipedia.org/wiki/Naheed_Nenshi

evo izlazi na izbore za drugi mandat:

Naheed Nenshi to run for 2nd term as Calgary mayor


wolff.ser wolff.ser 15:13 07.12.2012

Pitanje izazov 2

Pošto niko nije odgovorio na pitanje, ponavljam ga i dodajem još jedno:


1. Da li želite da živite u zemlji u kojoj vlada šerijatski zakon? Ako ne, zašto?

2. Da li želite da odete u Meku i Medinu? Aako da, objasnite zašto je to nemoguće?
Domazet Domazet 15:32 07.12.2012

Evo da ja probam...

wolff.ser
Pošto niko nije odgovorio na pitanje, ponavljam ga i dodajem još jedno:


1. Da li želite da živite u zemlji u kojoj vlada šerijatski zakon? Ako ne, zašto?

2. Da li želite da odete u Meku i Medinu? Aako da, objasnite zašto je to nehi moguće?


1. Ne zhelim. Iz raznoraznih razloga. Kao shto sam prestao da zhelim da zhivim u Srbiji pa sam otishao. Iz raznoraznih razloga. Medju koje nije spadalo to shto u Srbiji ima ljudi, poluobrazovanih i zadrtih, poput tebe. Takvih ima i ovde, koliko hocesh.

2. Zhelim. I ja i zhena mi. Ali nas ne bi pustili. Isto kao shto zhelim da odem na Svetu Goru. I ja i zhena mi. Ali nas nebi pustili.



highshalfbooze highshalfbooze 15:53 07.12.2012

Re: Pitanje izazov 2

1. Da li želite da živite u zemlji u kojoj vlada šerijatski zakon? Ako ne, zašto?

2. Da li želite da odete u Meku i Medinu? Aako da, objasnite zašto je to nemoguće?


1. Ne, zato što ne propadam toj kulturi i tradiciji.

2. Da, apsolutno, kao Richard Francis Burton, jer drugačije ne bih ni mogao.
little_radojica little_radojica 16:23 07.12.2012

Re: Pitanje izazov 2

1. Као и све и шеријатски закони имају неке предности које су примамљиве. Рецимо нема локања алкохола и наркоманчина. Нема ситних лопова! Ако нешто не подносим, то су сецикесе и преваранти. Камате у банкама су 1%, нема зеленашења, што такође не волем. Нема коцкања и клађења без чега, искрено, могу сасвим драге воље да живим. Нема семафора и људи нису живчани илако се договоре међусобно без легања на сирену и псовања, што ми јако одговара. Е сад, клима је гадна, много вруће, а и песак ме живцира кад ми уђе у очи. И јако лако изгорим на сунцу, а мрзим креме за сунце, тј смара ме да се стално мажем њима. А кад си унутра, мораш да држиш упаљену климу с којом исто нисам баш нешто у љубави, јер се често укочим колико дува и почне да мо боли глава. Такође, тамо се може имати више жена, што мени не одговара, јер не могу ни ову једну да опслужим... Тако да ипак вероватно не бих, мада неке ствари стварно делују примамљиво...
2. Не желим да одем у Меку и Медину, јер не волем гужву и то кад се народ скупи на тргу као што се 5. Октомбера скупио и као што се на Газиместану својевремено скупио. Једино на утакмицама сам могао ту гужву да толеришем и на концертима, али се и то променило па сад више ни тамо баш не волем да одем. А и не волем ником да се клањам и приклањам, тако да бих и зато пропустио, мислим кад би ми се указала прилика... Бих отишао у Ају Софију и Алхамбру, а ишао бих и да видим Иран, јер сам архитекта, па волем да видим како људи размишљају док граде. Пошто ми одговор није "да" нисам се квалификовао да кажем и зашто не могу...
alexlambros alexlambros 16:38 07.12.2012

Re: Pitanje izazov 2

1. Ne, zato što ne propadam toj kulturi i tradiciji.


Ovo je odgovor nehumanog monstruma i rasiste. Po tebi je neko, izgleda, rodjen za kamenovanje.
highshalfbooze highshalfbooze 16:56 07.12.2012

Re: Pitanje izazov 2

Ovo je odgovor nehumanog monstruma i rasiste.


Apsolutno sam saglasan da sam monstroum i rasista jer ne želim da bombardujem i granatiram nekoga kako bih mu pokazao da su njegove kulturne i moralne vrednosti loše i da bi trebao da živi prema mojim vrednostima. A ako ne želi to, onda treba da umre.

Ja sam monstroum i rasista.
anfieldroad anfieldroad 15:49 07.12.2012

frogs end grendmaders

ukratko, serija textova koje bi 1389 skinuo sa svog sajta. autor i njegov gost istomisljenik otvaraju potpuno nove horizonte u pogledu slobode govora.tuzna slika...
alexlambros alexlambros 16:42 07.12.2012

Re: frogs end grendmaders

potpuno nove horizonte u pogledu slobode govora


sa cim idu i novi horizonti njegovog gusenja ...

Kod islama je to vrlo jednostavno vi, pak, morate da se potrudite i primenite mentalnu aritmetiku koja bi postidela i Vatikan
petronijevic001 petronijevic001 17:56 07.12.2012

Re:

Ова антиисламски текст схватам као љутњу некога ко је свестан да губи.Исламизам је врло витална, агресивна и на известан начин модерна идеологија и религија, а Запад је у дубокој декаденцији.Ислам нуди све у једном пакету, духовност, устројство државе и друштва , и агресивну платформу за борбу свих који се осећају магринализованим .

Поуздани доказ инфериорности Запада је то што мора да сарађује са исламистима против неких других фактора(Либија, Сирија) односно Запад покушава да искористи исламисте.Тако су и Римљани мислили да ће се играти са германским варварским племенима али су се преварили.

Није тешко замислити шеријатску Европу за 50-так година.Не мора већина становништва да постане исламска довољно је 20-30% а у неким земљама муслимани чине око 10%.
anfieldroad anfieldroad 19:55 07.12.2012

Re: frogs end grendmaders

Vatikan u svakom slucaju spada,istorijski posmatrano medju najmracnije sile(vecini religija je to lako pripisati) koje je svet upoznao. Slicno vazi za sve hriscanske crkve koje su rado ucestvovale u visestrukim pokusajima da osvoje i zadrze teritorije Bliskog istoka od 11 veka pa dalje,do teskog poraza od Saladina. U novije vreme, islamske teritorije su redom padale pod upravu hriscanskih. Tako je sever Afrike pripao Francuzima,Bliski istok Englezima itd.Frustracija Islamskih naroda traje do danas, osecaju ponizenje,preziru(vecinom)tekovine Francuske revolucije koje su i danas aktuelne u zemljama Zapada.Zbog toga nama izgleda da su zatucani i sl.sto tvrdi i gost autor.Problem je ipak u tome sto kulturu koju su Omajade i ostali Islamski osvajaci u Evropi ostavili,Evropa ne zeli da prizna.Citava Grcka filozofija,matematika itd. bile bi izgubljene bez Islamskog uticaja u doba mracnih vekova u Evropi.Humanizam i renesansa su direktne posledice Islamskog prisustva u Spaniji i Vizantiji.
Na kraju,Turci su za svojih 500 god. kao sto znamo do temelja srusili Studenicu, Zicu,Gracanicu,Ljubostinju,Lazaricu. A izmedju 1830. i 1880. god.,u Beogradu je od 211 dzamija prezivela samo jedna. Samo nam je potrebno malo vise razumevanja,a manje slepe mrznje.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana