Društvo| Religija| Životinjski svet

Blog o Patu Kondelu

Goran Vučković RSS / 07.12.2012. u 01:34

Nije vam bilo dosta Pata Kondela i njegovih ideja? Evo onda još malo.

Pat Kondel ima, naravno, istomišljenike u ovoj zemlji. Zovu se English Defence League (engleska odbrambena liga).

Na primer, oni podržavaju Izrael:

 edl1_4251.jpg?w=450

 

 

 

 

 

 

 

 

Pat Kondel se bori protiv izgradnje islamskog verskog centra nekoliko blokova od mesta gde su srušene "Bliznakinje":

EDL-mosque-protest-at-Gro-006.jpg

Članovi i simpatizeri EDL  su borci za ljudska prava... Engleza, očigledno:

 6a00d8341c60bf53ef0133ed1bc674970b-500wi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Članovi EDL su rešili jednom da pokažu da su antifašisti. To je ovako izgledalo:

EDL_1499192c.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

Oni su protiv fašista... islamofašista, jakako.

Evo  ih ovde kako probijaju policijski kordon u pokušaju da dođu do islamofašističke džamije u Dadliju:

 edl-april-3-2010.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Evo još jednog mirnog protesta protiv islamofašizma:

English%2BDefence%2BLeague%2B(EDL)%2Bare%2Bholding%2Btheir%2Bdemonstration%2Bin%2Bvarious%2Blocations%2Baround%2Bthe%2Bcity%2Bwith%2Bminor%2Bscuffles%2Bamongst%2BSaturday%2Bshoppers.jpg

 

 

I koliko ima tih islamofašista? Da vidimo statistiku:

religion_britain_2010.jpg?w=640 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Jel to neko rekao 4.3%?

Ali množe se ti islamofašisti! još malo, pa kao ateisti i hinduisti. Ali ni prineti budistima! Kad oko mene svi postanu budisti, moraću da se selim - neću da postanem vegetarijanac!

+++

Inače, Pat Kondel živi u zemlji u kojoj policija postavlja ovakve bilborde po podzemnoj (snimljeno noćas na Shields Road stanici u Glazgovu):

8251342484_be08f55f17_z.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Heroj anti(islamo)fašizma. U sjajnom društvu.

 

 



Komentari (92)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zemljanin zemljanin 01:41 07.12.2012

...

imaš mnogo slika pa se brzo čita
dragoljub92 dragoljub92 01:53 07.12.2012

i na kraj

srbi jebani!
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 01:53 07.12.2012

Vucko

zajebavas, a?

: )


vrabac_u_steni vrabac_u_steni 02:04 07.12.2012

typing mistake

ma batali...
alexlambros alexlambros 02:31 07.12.2012

pozdravio te Kondel

i porucio ti da ne lazes, evo ovde:

It’s often said, isn’t it, that the liberal left is conspicuously silent when it comes to radical Islam but in my experience that’s not entirely true. Many of them are very quick to label anyone who advocates freedom over theocracy as a racist and an Islamophobe. Indeed after my last video where I suggested that we should ban the misogynistic and fascist device known as the birka, I received quite a lot of very angry emails from members of the multicultural appeasement lobby; the kind of people who’d put their own mothers and daughters in birkas to avoid being called intolerant and who occupy such high moral ground that you can hardly see them up there through the clouds of self-righteousness.

I’m talking about members of the enlightened liberal intelligentsia that has consistently shown itself to be anything but enlightened or liberal or intelligent, mainly because it is motivated more by a deep irrational hatred of America than by any real notion of justice or respect and whose politically correct double standards and cringe-worthy cowardice in the face of aggressive Islamism has led many liberal-minded people to actively despise the word “liberal”.
You people have certainly reminded me, as if I needed reminding, why my political views have changed in recent years. You see, foolishly perhaps, I used to take freedom for granted but now thanks to ultra-tolerant self-hating multicultural lemmings like you, I don’t.

Politically I used to always be on the liberal left because I used to believe in things like social justice, tolerance, respect; you know, the good things in life. I still believe in those things, which is why I’m no longer on the liberal left. I believe that, in aligning itself as it has so completely with the fascism of Islam and in colluding with an ideology that wants to victimise minorities and kill people for their lifestyle, the liberal left has lost its way, lost its moral authority and become a threat to our freedom. The medicine has become the disease and I don’t want to be contaminated to where does that leave me now politically? Does it leave me on the right? No, because that’s the last place I want to be so I suppose it leaves me somewhere in the middle, not knowing which way to turn because my natural constituency has been poisoned by people like you and I can’t tell you how much I resent that. Actually, I probably could but it might take a while.

Some of you even stoop so low as to try to associate me with an organisation called the BNP or the British National Party when everybody who’s seen my videos knows full well that my argument is with religion and has got nothing at all to do with race and I believe the BNP has a racial agenda and is therefore a racist party so I would rather vote for nobody at all in fact I’d rather drive a garden fork through my own foot than vote for the BNP but this video is not about them. It’s not about right-wing fascists, it’s about the left-wing kind and I think the word “racist” deserves a public apology for the way it’s been hijacked and abused by you multicultural pimps along with another public apology for all the victims of genuine racism; the people who have actually suffered because of the colour of their skin or where they happen to come from and who can see that word being devalued every time one of you liars uses it to defend a religion and a fascist religion at that.

Race is irrelevant. We’re all one race. That’s obvious to anybody with half a brain. We’re all part of the same organism but we’re not all one religion are we and we’re not all one culture and the truth is, and this is the truth whether you clowns want to hear it or not, that many people in the West feel that we are being invaded, yes that’s the word, invaded by a religion and a culture whose values we totally reject, not because we’re racists but because the values themselves are degrading and offensive.

The whole point of female concealment in Islamic society is that men are not expected to take responsibility for their sexual urges so any woman who is not covered up from head to toe is asking to be raped. The birka, therefore, legitimises rape. It apologises for rape. It justifies rape; are you listening feminists, and this makes it, in my opinion as offensive a public statement as a Ku Klux Klan uniform or a Nazi swastika and I think it should be treated with exactly the same revulsion and contempt.

As for the “free choice” argument that you like to defend so disingenuously, well walking around naked is a free choice. Wearing a ski-mask into a bank is a free choice but in neither case would you get away with it for very long. This so-called “choice” to wear the birka is exercised more here in the West than it is in Muslim countries because here it’s being used quite deliberately as a weapon of cultural Jihad in a naked attempt, if you’ll pardon the expression, to undermine the most fundamental of our values that every human being is born equal. In Islam, as you may have noticed, every human being is not born equal; not by a long way and this does present us with a problem in the liberal West, the solution to which is not that we should show how reasonable and tolerant we are by compromising our principles, effectively turning them inside-out so as not to cause offence. No, the solution is for Muslim men to start treating women as equals and not as possessions. That’s the only solution. It’s not negotiable and saying so doesn’t make anybody a racist. Sorry.

As for Islamophobia, well just because somebody offends you with their opinion it doesn’t give you the right to saddle them with a clinical condition. There is no such thing as Islamophobia. It simply doesn’t exist and most people now realise just what a cynical manipulative lie that word really is. Suspicion of or dislike of Islam is not a phobia. It’s an honest, healthy reaction to the evidence that’s been provided but although Islamophobia doesn’t exist, I’ll tell you what does exist in great abundance and that’s Islamo-nausea in people who are absolutely sick of Islam and its multicultural apolologists. And let’s not forget Islamophobia nausea. This is nausea brought on by constantly hearing the word “Islamophobia”. In fact I’ve got to stop saying “Islamophobia” now because I’m already beginning to feel queasy.

These words are being used quite shamelessly to try and engineer an artificial sense of guilt in western society, to redefine our values as prejudices and to silence legitimate opinion and the free exchange of ideas that have made us what we are and that have given us our strength and that’s why this is damaging our society in a fundamental way and it has got to stop.

All over the western world we’ve become so intimidated into watching every word and thought in case it might offend somebody’s precious faith. It’s as if the free world has forgotten to inhale. What happened to our birthright? We need to take a deep breath. We need to get the oxygen of freedom flowing through our veins again and through our brains again and get things back in perspective. We have nothing to apologise for and nothing to feel guilty about and our way of life, despite its many faults, of which we’re all very well aware thank you, is still far far superior to anything that Islam has to offer or will ever have to offer especially if you’re female or Jewish or homosexual or even just a common-or-garden blasphemer like me.

That is the truth and most people in the western world realise that’s the truth and there’s absolutely nothing wrong with them saying so as loudly and as often as they like and you lefty liberal multicultural appeasement monkeys, you’re not going to like it and you’re certainly not going to want to speak out for the values that give you the freedom to be the useful idiots you are but if you could at least find it in your miserable frightened little hearts not to slander those of us who do as racists, we’d all be very grateful.
Goran Vučković Goran Vučković 02:36 07.12.2012

Re: pozdravio te Kondel

1. Nisi preveo na srpski

2. Vidiš da ni EDL nije rasistička - pozivaju i bele i crne da im se pridruže. A i antifašisti su. Pale nacističku zastavu, sa sve kapuljačama, valjda da im ne dođu SS-ovci da ih pobiju. Oni se bore samo protiv islamofašizma, kao i Kondel. Kao i ti.

(crnih inače ima u ovoj zemlji 2%)
alexlambros alexlambros 02:40 07.12.2012

Re: pozdravio te Kondel

Nisi preveo na srpski


zivis u Britaniji, uzimam zdravo za gotovo da znas engleski ...

dao sam dokaz da lazes ... Kondel je javno podrzavao UKIP

evo citav klip podrske

vote small think big
alexlambros alexlambros 02:43 07.12.2012

Re: pozdravio te Kondel

Kao i ti


da, borim se.

ti si tuzan lik, dosao sam samo da ti kazem da lazes ... a sad mozes da nastavis sa svojom tuznom ekipom da se dalje zabavljas pljuvacinama ...
kontam da na necemu moras da odrzavas svoj pateticni ego

Goran Vučković Goran Vučković 02:45 07.12.2012

Re: pozdravio te Kondel

dao sam dokaz da lazes ... Kondel je javno podrzavao UKIP

Tvoj stil tvoj problem. Ali za početak nauči razliku između BNP i EDL.

Uzgred, evo malo i o UKIP:

What's so bad about Ukip members being foster parents?
Goran Vučković Goran Vučković 02:46 07.12.2012

Re: pozdravio te Kondel

ti si tuzan lik, dosao sam samo da ti kazem da lazes

Hvala na mišljenju. Slike, ipak, govore više od reči.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 06:01 07.12.2012

Re: pozdravio te Kondel


zivis u Britaniji, uzimam zdravo za gotovo da znas engleski ...

A blogeri? Osim ako ovo nije neka privatna prepiska.
antioksidant antioksidant 07:58 07.12.2012

Re: pozdravio te Kondel

Vidiš da ni EDL nije rasistička - pozivaju i bele i crne da im se pridruže

ignorisu kineze
rasisti
looping looping 08:02 07.12.2012

Re: pozdravio te Kondel

... a sad mozes da nastavis sa svojom tuznom ekipom da se dalje zabavljas pljuvacinama ...

Pa banuj ga!

A da, ne mozes, ovo je njegov blog.
freehand freehand 08:45 07.12.2012

Re: pozdravio te Kondel

alexlambros
i porucio ti da ne lazes, evo ovde:

It’s often said, isn’t it, that the liberal left is conspicuously silent when it comes to radical Islam but in my experience that’s not entirely true. Many of them are very quick to label anyone who advocates freedom over theocracy as a racist and an Islamophobe. Indeed after my last video where I suggested that we should ban the misogynistic and fascist device known as the birka, I received quite a lot of very angry emails from members of the multicultural appeasement lobby; the kind of people who’d put their own mothers and daughters in birkas to avoid being called intolerant and who occupy such high moral ground that you can hardly see them up there through the clouds of self-righteousness.

I’m talking about members of the enlightened liberal intelligentsia that has consistently shown itself to be anything but enlightened or liberal or intelligent, mainly because it is motivated more by a deep irrational hatred of America than by any real notion of justice or respect and whose politically correct double standards and cringe-worthy cowardice in the face of aggressive Islamism has led many liberal-minded people to actively despise the word “liberal”.
You people have certainly reminded me, as if I needed reminding, why my political views have changed in recent years. You see, foolishly perhaps, I used to take freedom for granted but now thanks to ultra-tolerant self-hating multicultural lemmings like you, I don’t.

Politically I used to always be on the liberal left because I used to believe in things like social justice, tolerance, respect; you know, the good things in life. I still believe in those things, which is why I’m no longer on the liberal left. I believe that, in aligning itself as it has so completely with the fascism of Islam and in colluding with an ideology that wants to victimise minorities and kill people for their lifestyle, the liberal left has lost its way, lost its moral authority and become a threat to our freedom. The medicine has become the disease and I don’t want to be contaminated to where does that leave me now politically? Does it leave me on the right? No, because that’s the last place I want to be so I suppose it leaves me somewhere in the middle, not knowing which way to turn because my natural constituency has been poisoned by people like you and I can’t tell you how much I resent that. Actually, I probably could but it might take a while.

Some of you even stoop so low as to try to associate me with an organisation called the BNP or the British National Party when everybody who’s seen my videos knows full well that my argument is with religion and has got nothing at all to do with race and I believe the BNP has a racial agenda and is therefore a racist party so I would rather vote for nobody at all in fact I’d rather drive a garden fork through my own foot than vote for the BNP but this video is not about them. It’s not about right-wing fascists, it’s about the left-wing kind and I think the word “racist” deserves a public apology for the way it’s been hijacked and abused by you multicultural pimps along with another public apology for all the victims of genuine racism; the people who have actually suffered because of the colour of their skin or where they happen to come from and who can see that word being devalued every time one of you liars uses it to defend a religion and a fascist religion at that.

Race is irrelevant. We’re all one race. That’s obvious to anybody with half a brain. We’re all part of the same organism but we’re not all one religion are we and we’re not all one culture and the truth is, and this is the truth whether you clowns want to hear it or not, that many people in the West feel that we are being invaded, yes that’s the word, invaded by a religion and a culture whose values we totally reject, not because we’re racists but because the values themselves are degrading and offensive.

The whole point of female concealment in Islamic society is that men are not expected to take responsibility for their sexual urges so any woman who is not covered up from head to toe is asking to be raped. The birka, therefore, legitimises rape. It apologises for rape. It justifies rape; are you listening feminists, and this makes it, in my opinion as offensive a public statement as a Ku Klux Klan uniform or a Nazi swastika and I think it should be treated with exactly the same revulsion and contempt.

As for the “free choice” argument that you like to defend so disingenuously, well walking around naked is a free choice. Wearing a ski-mask into a bank is a free choice but in neither case would you get away with it for very long. This so-called “choice” to wear the birka is exercised more here in the West than it is in Muslim countries because here it’s being used quite deliberately as a weapon of cultural Jihad in a naked attempt, if you’ll pardon the expression, to undermine the most fundamental of our values that every human being is born equal. In Islam, as you may have noticed, every human being is not born equal; not by a long way and this does present us with a problem in the liberal West, the solution to which is not that we should show how reasonable and tolerant we are by compromising our principles, effectively turning them inside-out so as not to cause offence. No, the solution is for Muslim men to start treating women as equals and not as possessions. That’s the only solution. It’s not negotiable and saying so doesn’t make anybody a racist. Sorry.

As for Islamophobia, well just because somebody offends you with their opinion it doesn’t give you the right to saddle them with a clinical condition. There is no such thing as Islamophobia. It simply doesn’t exist and most people now realise just what a cynical manipulative lie that word really is. Suspicion of or dislike of Islam is not a phobia. It’s an honest, healthy reaction to the evidence that’s been provided but although Islamophobia doesn’t exist, I’ll tell you what does exist in great abundance and that’s Islamo-nausea in people who are absolutely sick of Islam and its multicultural apolologists. And let’s not forget Islamophobia nausea. This is nausea brought on by constantly hearing the word “Islamophobia”. In fact I’ve got to stop saying “Islamophobia” now because I’m already beginning to feel queasy.

These words are being used quite shamelessly to try and engineer an artificial sense of guilt in western society, to redefine our values as prejudices and to silence legitimate opinion and the free exchange of ideas that have made us what we are and that have given us our strength and that’s why this is damaging our society in a fundamental way and it has got to stop.

All over the western world we’ve become so intimidated into watching every word and thought in case it might offend somebody’s precious faith. It’s as if the free world has forgotten to inhale. What happened to our birthright? We need to take a deep breath. We need to get the oxygen of freedom flowing through our veins again and through our brains again and get things back in perspective. We have nothing to apologise for and nothing to feel guilty about and our way of life, despite its many faults, of which we’re all very well aware thank you, is still far far superior to anything that Islam has to offer or will ever have to offer especially if you’re female or Jewish or homosexual or even just a common-or-garden blasphemer like me.

That is the truth and most people in the western world realise that’s the truth and there’s absolutely nothing wrong with them saying so as loudly and as often as they like and you lefty liberal multicultural appeasement monkeys, you’re not going to like it and you’re certainly not going to want to speak out for the values that give you the freedom to be the useful idiots you are but if you could at least find it in your miserable frightened little hearts not to slander those of us who do as racists, we’d all be very grateful.


Acko, čoveče, otkud ti?!
Biljana 77 Biljana 77 09:57 07.12.2012

Re: pozdravio te Kondel

da, borim se.

Osim što si pismeniji i načitaniji nema ama baš nikakve razlike u načinu na koji ti podržavaš Kondela u njegovom širenju mržnje prema islamu i načina na koji je neki hillbilly podržavao bomdardovanje tvoje/ ili bilo koje druge zemlje ili u načinu na koji neki zatucani mula baca fatve okolo. Stoga mi je potpuno neverotano da i dalje uspevaš da ubediš sebe da je tvoja (i Kondelova, razume se) misija da prosvetlite svet na bilo koji način civilizovana, kulturna i ima za cilj da ovaj svet postane bolje i tolerantnije mesto. Neki KKK mamlaz sa čaršafom, neki bombaš-samoubica koji recituje Kuran, navijač sa kapuljačom što bije pedere, skinhed koji šutira Cigančića, i ti, ista ste ekipa. Mrzite. I to je suština.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 10:02 07.12.2012

Re: pozdravio te Kondel

ti si tuzan lik

kontam da na necemu moras da odrzavas svoj pateticni ego

kakav sjajan primer projekcije. školski, takorekuć.
Colin_bgd Colin_bgd 11:13 07.12.2012

Re: pozdravio te Kondel

Slike, ipak, govore više od reči.

Slike govore vise od reci, a dela govore vise cak i od slika. Javiti se na blog kod kolege koga si banovao je ista matrica ponasanja i psihe kao i kod tih krezubih islamskih fundamentalista kojih se covek o kome je ovaj komentar navodno gadi...
Colin_bgd Colin_bgd 11:14 07.12.2012

Re: pozdravio te Kondel

zivis u Britaniji,

Ali nece jos dugo... Morace cak da se ponovo stavi u red za prijem u EU. Iza Srbije, cak...
Goran Vučković Goran Vučković 11:26 07.12.2012

Re: pozdravio te Kondel

Ali nece jos dugo... Morace cak da se ponovo stavi u red za prijem u EU. Iza Srbije, cak...

Interesantno je gledati ove independiste sa iskustvom iz Ex-YU...
maksa83 maksa83 12:25 07.12.2012

Re: pozdravio te Kondel

Ali nece jos dugo... Morace cak da se ponovo stavi u red za prijem u EU. Iza Srbije, cak...

chilash chilash 08:44 07.12.2012

Konačno

da neko i o toj otužnoj budali ( Kondelu ) napiše nešto što nisu podvorički hvalospevi.
freehand freehand 08:47 07.12.2012

Re: Konačno

chilash
da neko i o toj otužnoj budali ( Kondelu ) napiše nešto što nisu podvorički hvalospevi.

O kom Kondelu?
chilash chilash 08:54 07.12.2012

Re: Konačno

Patricku, Patricku

uzimam zdravo za gotovo da znas engleski ...
looping looping 10:13 07.12.2012

Re: Konačno

chilash
Patricku, Patricku

freehand freehand 11:29 07.12.2012

Re: Konačno

chilash
Patricku, Patricku

Pokondelonoj tikvi?

Inače je naziv bloga morao biti "Vučkov meredov".
chilash chilash 11:43 07.12.2012

Re: Konačno

Inače je naziv bloga morao biti "Vučkov meredov".


bravo za meredov
elis elis 11:45 07.12.2012

Tužna i nadasve istinita pripovest

Zlatokosi Ernst Hajnes, prćastog nosića i kao sedef belih zubića, imao je upravo bajkovito detinjstvo. Bio je jedinac, pa mu roditeljska ljubav nije bila uskraćivana, niti ju je morao deliti. Kuća, koju je majka Marija održavala u besprekornom redu, osmesima i pesmom ispunjavajući je neusporedivom toplinom, bila je Ernstov zamak, a dvorište sa nekoliko stabala jabuke i razgranatim orahom njegova kneževina. Na počinak nije odlazio, a da mu otac i mati ne pročitaju bar jednu bajku ili bar jednu pesmu Foglevajdeovu, kojeg je Ernst naročito voleo među svim velikim pesnicima. Sa drugim dečacima nije se družio, jer je prezirao njihove grube igre - uostalom, zar da s nekim deli počasti što ih je uživao u svom kneževskom zamku i dvorišne pustolovine iz kojih je izlazio kao slavom ovenčani pobednik.

Jednoga dana nad Ernstovo blagorodno detinjstvo nadvila se crna senka. Do tada uvek nasmejani otac Rudolf stigao je kući, lica koje je izgledalo kao lica mučenika naslikanih u libečkoj katedrali. Dok je Ernst prao ruke pre ručka, čuo je kako otac Rudolf govori majci Mariji: "Her Rosenblaum mi je dao otkaz u banci. Nije hteo da otpušta svoje Jevreje. A ja sam mu bio najuredniji i najodaniji službenik." U sasvim neznatno otegnutom naglasku kojim je njegov otac izgovorio reč her bila je sadržana sva gorčina i sva nevoljnost jednog sveta koji se rušio.

Sutradan, dok je Ernst bio zabavljen savlađivanjem zmajeva u svojoj dvorišnoj kneževini, otac Rudolf je na tavanu zamka ispalio sebi hitac u slepoočnicu iz malog Lebed revolvera. Velika ekonomska kriza posle će uzeti još mnoge žrtve, ali Ernst, koji je stvarnost razumevao dublje i strasnije nego odrasli i učeni ljudi, nepogrešivo je znao da je njegov voljeni otac Rudolf bio žrtva zlog Jevrejina her Rosenblauma, koji nije hteo da otpušta svoje sunarodnjake, pa je stoga uništio njegovog oca koji je tako krasno čitao Fogelvajdeove pesme.

Ernst Hajnes nije sreo puno Jevreja tokom svog detinjstva i dečaštva u Libeku. Štaviše, ne zna se pouzdano da li je sreo i jednog jedinog. No zli čin her Rosenblauma bio je dovoljan da ga uveri u istinu o tome kako su svi Jevreji odreda zli. I odista, imamo li prava suditi mu na tom uverenju - ta zar je mogao izgraditi drugačije verovanje bez temelja na kojima bi ono počivalo?

1933.godine Ernst Hajnes prijavio se na oglas ispisan gotičkim slovima, za prijem u SS službu. Premda lišen telesnih predispozicija, raskošni um omogućio mu je da napreduje sve do čina pukovnika i da bude postavljen za načelnika službe obezbeđenja u Bergen-Belzenu.

Kada su združene britansko-kanadske trupe ušle u logor u Bergen-Belsenu, zlatokosi SS pukovnik Ernst Hajnes, prćastog nosa i sa zubima koji su još uvek bili beli kao da su od sedefa, izašao je pred njih i, pružajući svoj Valter PP kao znak predaje, rekao: "Please, have in mind that I love Mickey Mouse and jazz."
malaramona malaramona 14:46 07.12.2012

?

Jel ovo neka zajebancija il šta?

Veoma ti je providno ovo povezivanje Kondela sa rasistima.

kao kaad bih ja npr. rekla - Vučko smatra da je bombardovanje SRJ bila veoma loša odluka.
A on ima i svoje istomišljenike npr. Željko Ražnatović Arkan. Pa onda pustim neki Arkanov govor sa ratišta, nekoliko kadrova njegove i Cecine svadbe, pa na kraju prilepim onu fotografiju na kojoj onaj DJ Tigrić šutira mrtvu ženu.

I na kraju zaključak Vučko = Arkan = zločinac = bombardovanje SRJ je bila dobra ideja.

Malo glupo, zar ne?
looping looping 15:05 07.12.2012

Re: ?

Veoma ti je providno ovo povezivanje Kondela sa rasistima.

Jednacina:

Kondel = Govor mrznje
Rasisti = Govor mrznje
Kondel = Rasisti



chilash chilash 15:09 07.12.2012

Re: ?

Ramona verovatno promašila blog, pa se zaprepastila kako to neko sme i može da dira prepodobnog im Kondela.
niccolo niccolo 15:12 07.12.2012

Re: ?

i može da dira prepodobnog im Kondela.

A ko je uopšte Kondel? I čemu služi?
freehand freehand 15:15 07.12.2012

Re: ?

niccolo
i može da dira prepodobnog im Kondela.

A ko je uopšte Kondel? I čemu služi?

Eksperiment sa kodnim nazivom "Vučkovo bućkalo".
Kazezoze Kazezoze 15:18 07.12.2012

Re: ?

niccolo
i može da dira prepodobnog im Kondela.

A ko je uopšte Kondel? I čemu služi?

to se i ja pitam.
izreklamiraše ga ovde na blogu kao da je neko jako bitan.
malaramona malaramona 15:25 07.12.2012

Re: ?

freehand

Eksperiment sa kodnim nazivom "Vučkovo bućkalo".



Znači, ipak neka zajebancija. Jbg, ne pratim redovno.
Goran Vučković Goran Vučković 15:30 07.12.2012

Re: ?

Jel ovo neka zajebancija il šta?

Recimo depresivna i setna ironija.

Patrik Kondel nije Malalai Džoja. On nije Arundati Roj. On je bedni pajac, zabavljač white trash-a, attention whore i bedni propagandista nasilja u zemlji u kojoj je predmet njegove mržnje manjina od 4-5% njenih građana kojoj se prišivaju gresi protiv tabua naše, zapadne civilizacije. Ovi gore (EDL) su oni koji se pale na te ideje ovde u Britaniji.

U ovom kolažu gore sam se fokusirao na to šta je pajac zaista u svom selu, nisam čak ni analizirao njegov duboko nemoralni odnos prema Palestincima - ali nije da to niko nije radio. Evo recimo kako Rajan Doson, Amerikanac, politički republikanac, tj. paleokonzervativac (to su oni što podršavaju Rona Pola), inače etnički američki indijanac, analizira jedan od onih Kondelovih govora čijim nas je prevodom Lambros "počastio":



Ja sam inače imao nameru da napravim jedan blog na temu Bliskog Istoka poput onih koje sam ranije radio za sukob u bivšoj YU i skoro onaj "alterglobalistički literarni kanon" - ali čini mi se da je suviše negativne energije zbog poslednjeg raketnog rata (ako se to može tako nazvati) - a i u priličnom sam haosu sa poslom - tako da samo naglasim da ovo ne ostavljam da bih se stavljao na jednu od strana koja viče "genocid", nego da pokažem kako je pokvareno to što Kondel radi, kad se njegove "informacije" stave u realan kontekst.
nsarski nsarski 15:31 07.12.2012

Re: ?

A ko je uopšte Kondel? I čemu služi?


Zar to nije ona stvar koja se koristi za sprecavanje trudnoce i sirenja polnih bolesti? Ima, kazu, i likova koji ujutru vole da taj kondel navuku na glavu da bi i oni bili neki q*ac tog dana.

EDIT: auuu, prevario sam se! znam da je u pitanju neki kond...something.
princi princi 15:33 07.12.2012

Re: ?

politički republikanac, tj. paleokonzervativac (to su oni što podršavaju Rona Pola)

??? Čudna definicija. Mislim, razumem da kažeš "lujke", "napaljeni libertarijanci", ali paleokonzervativci??
Colin_bgd Colin_bgd 15:36 07.12.2012

Re: ?

a i u priličnom sam haosu sa poslom

ih, sto ti je izgovor...
Goran Vučković Goran Vučković 15:37 07.12.2012

Re: ?

??? Čudna definicija. Mislim, razumem da kažeš "lujke", "napaljeni libertarijanci", ali paleokonzervativci??

Pa tako ih zovu u US koliko znam, da naprave razliku između Neocon/MIC ekipe i onih što se zalažu za izolacionizam i malu državu itd.
maksa83 maksa83 15:40 07.12.2012

Re: ?

A ko je uopšte Kondel? I čemu služi?

To se fasuje kad gugluješ kondilome pa ti izbaci još koješta okolo, i onda se primiš.
myredneckself myredneckself 16:47 07.12.2012

Re: ?

Goran Vučković
Ovi gore (EDL) su oni koji se pale na te ideje ovde u Britaniji.

Jesu li ti (EDL) šurovali onomad i sa onim Brejvikom, ili sam nešto pobrkala?
myredneckself myredneckself 16:52 07.12.2012

Re: ?

maksa83
A ko je uopšte Kondel? I čemu služi?

To se fasuje kad gugluješ kondilome pa ti izbaci još koješta okolo, i onda se primiš.


Ja pročitala kondome, pa se mislim kako li se oni to prenose
mirelarado mirelarado 23:20 07.12.2012

Re: ?

Kazezoze
niccolo
i može da dira prepodobnog im Kondela.

A ko je uopšte Kondel? I čemu služi?

to se i ja pitam.
izreklamiraše ga ovde na blogu kao da je neko jako bitan.


Нема те јефтине реторике која неће наћи своје поклонике и горљиве преводиоце и тумаче...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:32 07.12.2012

Re: ?

Goran Vučković

- ali čini mi se da je suviše negativne energije zbog poslednjeg raketnog rata (ako se to može tako nazvati) -


a i režim u izraelu se u međuvremenu pobrinuo da samog sebe izoluje potpuno, tako da su sami odradili posao za tebe.

nego slušao sam normana finkelštajna, i okej, esencijalno je tačno to što on govori, međutim, jako mi je smetao sugestivni ton kojim profesor govori. inače ne volim sugestivnost. šta ona znači, zašto neko ima potrebu da govori sugestivnom intonacijom? da li je to inače tako na američkim univerzama?

daj bolje ono o fisku što si najavljivao, ovo će i ionako biti one side show, s obzirom da se alex i ti ne ljubite previše, a mene sramota od režima, ostatak su ti more or less drugari, tako da đaba ga bilo. ali fisk ima istraživačku vrednost, i može da se koristi u fusnotama. :) a i deluje simpatičnije od finkelea... :)
Bojan Budimac Bojan Budimac 00:23 08.12.2012

Re: ?


nego slušao sam normana finkelštajna, i okej, esencijalno je tačno to što on govori, međutim, jako mi je smetao sugestivni ton kojim profesor govori. inače ne volim sugestivnost.

Ih pa ovo je bajato. To je od prošli put (2009.). A neko je podvukao muziku [što mislim da nije dobra ideja, dapače jako je loša (ideja, ne muzika. Muzika je dobra -- Filip Glas)], pa mi se čini da je otud utisak o sugestivnosti. Prof u principu govori prilično ravno.

Evo šta prof Norman piše o novembarskom "raketnom ratu".
Goran Vučković Goran Vučković 00:43 08.12.2012

Re: ?

daj bolje ono o fisku što si najavljivao, ovo će i ionako biti one side show, s obzirom da se alex i ti ne ljubite previše, a mene sramota od režima, ostatak su ti more or less drugari, tako da đaba ga bilo. ali fisk ima istraživačku vrednost, i može da se koristi u fusnotama. :) a i deluje simpatičnije od finkelea... :)

Pa to je poenta - nek nego drugi pravi "hunting season", ako hoće (pogledao sam prvi deo ovog Finkelstajnovog predavanja - primeti da najveći deo tendencioznosti stvara muzička podloga, koja je dosnimljena). Meni ne pada napamet da tebi ili Ledi sedam na muku, iz obesti ili čega već. A stvarno sam u velikom poslu - sinoć i danas smo izlazili (juče bio koncert Krisa Kristofersona) a onda sam sinoć napravio ovaj blog (onaj pano iz metroa me motivisao) pa drljao u vezi posla do 4 ujutru, a u 9 onda imao prvu telekonferenciju, pa još dve u nizu, pa onda ceo dan kao džuboks odgovarao na email. Ima posla i za večeras i za preko vikenda... jurimo da završimo neku sertifikaciju do Božića, a sve ostalo naravno ide u paraleli kao i uvek.

Fiskova knjiga definitivno vredi čitanja (ko izdrži 1200 strana poprilično depresivne istorije regiona) - i Izraelsko-palestinski sukob i ratovi u Libanu u njoj su ipak relativno mali procenat sadržaja - ima puno o Avganistanu (ruskom ratu), ratu Iran-Irak, Alžiru, genocidu nad Jermenima, pa onda američkoj intervenciji u Avganistanu, prvom i drugom zalivskom ratu, itd.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:13 08.12.2012

Re: ?

Boki, jes' bajato, vremena se menjaju ali ne i ljudi, ne ni običaji. a ovde događaji prestižu događaje, nakon izraelskog obaveštenja da će graditi u sektoru E1 (istočna periferija Jerusalima), verovatno sa ciljem da kazne Abasa zbog glasanja u UN - opet promašena akcija koja je ostavila izrael u potpunoj izolaciji, Mashaal stiže u Gazu kao princ na belom konju.



ono što deli Palestinu od slobode je trenutno, samo sujeta lidera. ono što je Avneri rekao, da bi Izrael mogao za pet minuta da sklopi mir, kada bi želeo. a sujeta lidera je povređena jer ga Palestinci tuku na svakom polju. a ono što mene trenutno jako brine je povređena sujeta kod takvog tipa ljudi.

po meni, neki humani Amer, Turčin, ili Egipćanin (Boki ), treba da ode do Bibija, i kaže mu, Bibi, prijatelju, gotovo je, došao je kraj okupaciji. Bibi treba da se suoči još sa teškom realnošću da mu je Clean Break doživeo fijasko, izuzev možda utoliko što je ojačao ekonomski zemlju i što je uništio Labur, odnosno socijaldemkratsku Levicu u zemlji.

još jedna stvar je jasna iz Finkeleovog teksta, a to je da Izrael ne kontroliše Ameriku (i svet), posledično. ponavljam još jednom, za Antisemite, Izrael ne kontroliše Ameriku. izraeliška je samo jedno, od mnogobrojnih, oruđa u rukama američke spoljne politike. konačno se i taj mit, antisemitski po naravi, bliži kraju.

nažalost, moram da posvedočim, da ja ne osećam olakšanje, koje bi trebalo da bude logična posledica okončanja jednog rata. to ne mora da znači ništa, naravno, ali...

ps. ima samo jedna nepravilnost u tekstu profe Finkelea, a to je da ne znam odakle mu podatak da su Zapadnoobaljani ljubomorni na Gažane zbog love. ja sam lično radio najveći deo od prethodne dve godine sa Obaljanima, i nisam naišao nigde na tu vrstu ljubomore. ljudi ne vole Hamas, jer su Obaljani sekularni, ono trbušni ples, skivi, džipovi, tozla, gomila riba samo tad je s njim i, svaku on ima, i svaka mu se skine, ej čoveče!, šta sve pare čine! mada i na Obali, zbog ipak dominantne neimaštine kod nižih staleža društva, religizacija uzima maha.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:21 08.12.2012

Re: ?

Goran Vučković
A stvarno sam u velikom poslu - sinoć i danas smo izlazili (juče bio koncert Krisa Kristofersona) a onda sam sinoć napravio ovaj blog (onaj pano iz metroa me motivisao) pa drljao u vezi posla do 4 ujutru, a u 9 onda imao prvu telekonferenciju, pa još dve u nizu, pa onda ceo dan kao džuboks odgovarao na email. Ima posla i za večeras i za preko vikenda... jurimo da završimo neku sertifikaciju do Božića, a sve ostalo naravno ide u paraleli kao i uvek.


zvuči kao predbožićna ludnica! :)

Robert je super novinar. ono, ako se obogatim ikada a Bojan i on budu živi još uvek, zvaću ih, sede glave, da predaju u mojoj privatnoj novinarskoj školi u NS. :)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:43 09.12.2012

Re: ?

još jedna stvar, ne verujem da zanima ikoga, osim možda Bojana, Zapadna Obala. mi smo poslednjih godina, u turizmu (poljoprivreda i zdravstvo takođe dosta toga rade zajedno, kao i političke organizacije), prebacili dosta posla na Palestinu, iz više razloga, a jedan od njih jeste i ekonomska pacifikacija. često izraelske agencije rade direktno sa palestinskim partnerima. sada, šta se dešava na terenu? palestinski agent uzme i naplati punu cenu, ne mnogo manju od izraelskog. onda dođe vreme da isplate svoje zaposlene. isplaćuju u fazonu, jedan (dolar) tebi, jedan meni. kada se završi podela, kod gazde bude gomilica, a kod radnika mo'š na prste jedne ruke nabrojati. kada sam pitao radnike, zašto se ne pobunite za svoja prava, oni kažu, si lud, Serđo, da ostanemo bez posla, ko će familiju hraniti. poslodavci, koji su uglavnom registrovani u izraelskom delu, prijavljuju radnicima minimalne plate i plaćaju minimalne dažbine, dok radnike ne isplaćuju ni taj minimum.

posledica toga je snažan socijalni kontrast u Palestini, između vila i voznog parka milionske vrednosti, do kuća i straćara koje se urušavaju u sebe.

ne, ovo nije razlog za neprekidanje okupacije, samo navodim kao kurioz.

ps. ima neki blog u istoriji kod mene, gde je neka teta kačila fotke tih straćara sa proputovanja, te optužila gnusni Izrael za ekonomski maltretman Zapadne Obale. te vrste optužbi su stvari od kojih pobesnim, prosto.
freehand freehand 19:19 09.12.2012

Re: ?

Srđan Fuchs
još jedna stvar, ne verujem da zanima ikoga, osim možda Bojana, Zapadna Obala. mi smo poslednjih godina, u turizmu (poljoprivreda i zdravstvo takođe dosta toga rade zajedno, kao i političke organizacije), prebacili dosta posla na Palestinu, iz više razloga, a jedan od njih jeste i ekonomska pacifikacija. često izraelske agencije rade direktno sa palestinskim partnerima. sada, šta se dešava na terenu? palestinski agent uzme i naplati punu cenu, ne mnogo manju od izraelskog. onda dođe vreme da isplate svoje zaposlene. isplaćuju u fazonu, jedan (dolar) tebi, jedan meni. kada se završi podela, kod gazde bude gomilica, a kod radnika mo'š na prste jedne ruke nabrojati. kada sam pitao radnike, zašto se ne pobunite za svoja prava, oni kažu, si lud, Serđo, da ostanemo bez posla, ko će familiju hraniti. poslodavci, koji su uglavnom registrovani u izraelskom delu, prijavljuju radnicima minimalne plate i plaćaju minimalne dažbine, dok radnike ne isplaćuju ni taj minimum.

posledica toga je snažan socijalni kontrast u Palestini, između vila i voznog parka milionske vrednosti, do kuća i straćara koje se urušavaju u sebe.

ne, ovo nije razlog za neprekidanje okupacije, samo navodim kao kurioz.

ps. ima neki blog u istoriji kod mene, gde je neka teta kačila fotke tih straćara sa proputovanja, te optužila gnusni Izrael za ekonomski maltretman Zapadne Obale. te vrste optužbi su stvari od kojih pobesnim, prosto.

Dobra logika, sjajna argumentacija. Malo Grihalva, malo Kortes, malo istočnoindijska kompanija.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:47 09.12.2012

Re: ?

nisam shvatio ovu repliku, ako ne mariš da je razjazniš, ko, šta? ko su ovi momci?
Bojan Budimac Bojan Budimac 22:50 09.12.2012

Re: ?

još jedna stvar, ne verujem da zanima ikoga, osim možda Bojana,

Da, naravno da me interesuje. Međutim, Srđane, nadam se da nećeš da kažeš da su palestinski (ratni/okupacioni) profiteri jedini uzrok raslojavanja i siromaštva većine Palestinaca, te bi sve bilo hunky-dory da nije tog nesnosnog sloja (koji se, uzgred, zapati gde god je to moguće).

Mislim (nadam se) da možemo da razgovaramo o bilo kom aspektu izraelske okupacije, a da taj razgovor bude baziran na činjenicama i da ne izaziva emocije koje ih (činjenice) obično zamagle. Ako ćemo o ekonomskom aspektu izraelske okupacije Palestine u malopre izraženom duhu (činjenice da, emocije ne) moj prilog diskusiji bi bio izveštaj Svetske banke iz marta ove godine (pdf fajl) o palestinskoj ekonomiji (u njemu ni na jednom mestu ne piše "gnusni Izrael", a mislim i da bi bilo prilično teško optužiti tu instituciju za antisemitizam).

Elem, na strani 19 tog izveštaja počinje poglavlje naslovljeno Nastavljene izraelske restrikcije, evo prevodim prvi (u dokumentu 31.) pasus tog poglavlja:
Izraelske restrikcije ostaju najveća prepreka za rast palestinskog privatnog sektora. (bold, odnosno naglašavanje njihovo ne moje). Zbog toga što Izrael zadržava bezbednosnu kontrolu i jurisdikciju nad planiranjem i izgradnjom na skoro 60% Zapadne Obale -- oblasti C -- dok je Palestinska Uprava (u daljem tekstu PU) odgovorna za pružanje usluga u toj oblasti. Mogućnosti PU da to čini je strogo ograničena izraelskom kontrolom nad planiranjem i izgradnjom: na primer, PU može da obezbedi učitelja, ali ne može da izgradi školu u kojoj će taj učitelj predavati. Dodatno, s obzirom da je zemljište uobičajeno sredstvo čuvanja (gomilanja, moja primedba) bogatstva i moćna ekonomska prednost, koje obezbeđuje temelje za ekonomsku aktivnost u različitim sektorima poput poljoprivrede, industrije, stanovanja i turizma, nedostatak kontrole nad oblašću C ima duboko štetni efekat na palestinsku ekonomiju (Svetska Banka 2010.). Sadašnja situacija takođe snažno hendikepira palestinsku ekonomsku aktivnost u dolini Jordana, jer veći deo doline Jordana leži u oblasti C, pa stoga oduzima Palestincima potencijalnu snažnu izvoznu delatnost poljoprivrednih proizvoda visoke (dodate) vrednosti (u originalu: high value-added agriculture). Većini Palestinaca je onemogućen pristup Istočnom Jerusalimu, a s obzirom da je Istočni Jerusalim istorijski centar Zapadne Obale, kako ekonomije tako i društva, njegovo odvajanje onemoućava ekonomske i društvene efekte (Svetska Banka 2010.). Situacija se ne popravlja: tokom 2011. početak izgradnje izraelskih naselja na Zapadnoj Obali je povećan za 20% i to je najveći broj u deceniji planiranja Istočnog Jerusalima (Peace Now 2012.).

Ovaj dokument očigledno ne govori ništa o ekonomskoj pacifikaciji, ali govori dosta o okupaciji. Nemam razloga da sumnjam u dobre namere stvaranja šema koje si opisao, naročito pošto ne znam detalje (naročito bi me zanimali detalji šeme u poljoprivredi), ali moram da kažem da to meni liči na (samo) još jedan način da se kontroliše svaki aspekt palestinskog života. Preko proxy-ja, ali po mom mišljenju (i ne samo mom) Abas & comp. nisu ništa drugo do posrednici izraelske okupacije zaduženi pre svega da vode računa izraelskoj bezbednosti, što dosta uspešno rade.

Zapravo je termin ekonomska pacifikacija odlično izabran, jer da je Izraelu stalo do jačanja palestinske ekonomije onda bi dopustio slobodan protok robe (ako već okupacijom sprečava slobodan protok ljudi). Sledeći pasus tog izveštaja Svetske Banke govori o tome pa između ostalog kaže: Sva roba (koja ulazi i izlazi) mora biti pretovarena, istovarena sa palestinskih kamiona i natovarena na izraelske ili obrnuto, što znatno povećava troškove transporta i izaziva kašnjenja.

To je što se tiče oba uvoza i izvoza. Kad je uvoz u pitanju opet citiram Biznis na Zapadnoj Obali je pogođen rastućom (podvlačenje moje) listom predmeta "dvostruke upotrebe" (''dual use'' items) koji se ne mogu uvoziti zato što ih izraelska vlada vidi kao bezbednosnu pretnju.

Međutim, sve je to efemerno naspram pljačke resursa Zapadne Obale, o kojoj je ovaj izveštaj (razumljivo) uzdržan, jer ga nije pravila NVO za ljuCka prava, nego je izveštaj Svetske Banke o palestinskoj ekonomiji. No, i pored toga, eto, kaže: Dodatno, izraelska vlada održava stroga ograničenja pristupu Palestinaca resursima kao što su voda i elektromagnetski spektar. Na primer, palestinskim telekomunikacijskim kompanijama nije dozvoljeno da pružaju 3G vajerles usluge, što ograničava tržište za razvoj aplikacija za mobilne telefone, polje koje se najbrže razvija u IT industriji.

Rasbešnjavalo to tebe ili ne okupacija jeste ekonomski maltretman Palestinaca.* Međutim to nije jedini. Slobodan sam tvrditi da je to jedan od manjih. Kao što rekoh, možemo razgovarati o svakom aspektu okupacije, ali ako se držimo činjenica teško da ćemo doći do zaključka da okupacija može biti humana.** Stavljanje šminke na monstruma ne pomaže.***
-------------
* Što ne znači da su fotografije straćara neoboriv dokaz tog maltretmana, kao ni da straćara ne bi bilo u slobodnoj Palestini.

** To jednostavno važi za svaku vojnu okupaciju bilo gde. Evo Vučko pomene onomad Čalmersa Džonsona i da je pazario prvu knjigu njegove Blowback trilogije, pa nek napiše koju o (de facto) okupaciji Okinave i divotama sa kojima se suočavaju stanovnici tog ostrva (mene mrzi).

*** Samo da mi ne bude ništa imputirano, da naglasim -- monstrum u ovoj rečenici = okupacija.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:10 10.12.2012

Re: ?

dobro, ja ne vidim izlaz iz ove gungule nego da prođiramo, zajedno, ti nađi sagovornike, ja ću te dovesti na njihova vrata. po meni, Abas nije proxy, već radi ono, odlično prostudirano, što je Ben Gurion radio Britancima. o aspektima okupacije se slažem sa tobom, u največoj meri. voleo bih stvarno da realizuješ taj dolazak, jer vidim da bih mogao dosta toga da naučim od tebe.

u svakom slučaju, svetska banka, mis'im, globalne institucije koje inače ne voliš- od 2010 naovamo se promenilo štošta.

stvarno bih voleo da idem uz tebe i učim od tebe iz tvojih susreta, najiskrenije.

ps. osmotrio sam malo na 972mag o tsipi, i novoj partiji. u njoj su znamenite ličnosti, pored tsipi, perets i mitsna. obojica potonjih su bivši laburisti, sve troje vezuje animozitet prema netanijahuu, i potreba za krajem okupacije. perets je populista staljinoidnog karaktera, međutim ume da okupi radničke sindikate i da digne dževu protiv likuda, čak i u najcrnjim danima šaronizma i clean break-a. mitsna je high tech tip koji je od grocke od haife napravio moderan hajtek grad. uglavnom, zanimljiva je ekipa, i delim se njima shvatanja da je okupaciji došao kraj. oni su neki pandan netanjahuovoj solitarnoj svemoćnosti.

ps. nemam potrebu da ti imputiram, svašta, i learn from u.
freehand freehand 01:23 10.12.2012

Re: ?

Budimac, ja bih, makar u podsvesti, držao reč kukuta.
Neizostavno.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:40 10.12.2012

Re: ?

jes' ti njupao kukutu, ili šta, šta strašiš čoveka? koje predrasude, ako je i za pančevo, mnogo je.
freehand freehand 01:44 10.12.2012

Re: ?

Srđan Fuchs
jes' ti njupao kukutu, ili šta, šta strašiš čoveka? koje predrasude, ako je i za pančevo, mnogo je.

Ma jok, ni slučajno.
Sokrat, masline, Zelena knjiga, Kloran, Brut, ovoono - a mi opet do Pančeva stigosmo!
Kako?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:49 10.12.2012

Re: ?

pančevo je maajka. ne brini ti za Bokija i mene, snalazimo se mi, a ako da dobri alah i para, napravićemo nešto i u srbiji. svakako je šteta da ovaj spotless mind ode turkeljama...
Bojan Budimac Bojan Budimac 01:54 10.12.2012

Re: ?


u svakom slučaju, svetska banka, mis'im, globalne institucije koje inače ne voliš- od 2010 naovamo se promenilo štošta.

Ma ne, izveštaj je od ove godine (mart), samo povremeno se oslanja (citira) onaj iz 2010. (što govori da promene i nisu tako dinamične) Izabrao sam Svetsku banku, jer je, ako ćemo o ekonomiji, je mnogo manje emotivna (a rekao bih i objektivnija) od bilo koje NVO, pa bio to i B'Tselem.

Okupacija treba da prestane da bude rentabilna. U tom smislu ja pozdravljam odluku Evropskog suda pravde da izuzme proizvode iz kolonijalnih naselja iz beneficiranog uvoza iz Izraela. Da li će sada kada je Palestina dobila taj kao status u UN okupacija postati skuplja? Moguće. Da li je to ono što Cipi kapira, a Netenjahu ne, ne znam. Nadam se, mada i ako je tako to se neće reflektovati na izbore u januaru, ali je na duži rok obećavajuće.

Ja bih voleo da vidim kraj okupacije ne samo zbog dobrobiti Palestinaca, nego i zbog dobrobiti Izraelaca (svih 100%), jer ona (okupacija) je rak rana koja ne samo da metastazira po čitavom regionu (Palestinci su moneta za potkisurivanje svima koji bi da mlate kurcem), nego, sasvim sigurno i po izraelskom društvu.

E sad, kako vratiti pastu u tubu što reče Vučko, kako rešiti arhipelag Zapadne Obale, da li je kasno? Nemam pojma, jer o tome lome koplja jači od mene.

U svakom slučaju ta ekipa oko +972 (a ustanovili smo da je OK) mi se čini kao glas razuma (i nade).

freehand freehand 02:02 10.12.2012

Re: ?

ne brini ti za Bokija i mene, snalazimo se mi

A, ok.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 02:03 10.12.2012

Re: ?

Ja bih voleo da vidim kraj okupacije ne samo zbog dobrobiti Palestinaca, nego i zbog dobrobiti Izraelaca (svih 100%), jer ona (okupacija) je rak rana koja ne samo da metastazira po čitavom regionu (Palestinci su moneta za potkisurivanje svima koji bi da mlate kurcem), nego, sasvim sigurno i po izraelskom društvu.


znam da si ti mindful thinker, i stvarno bih voleo das prođiramo zaživota zajedno, put this silly Serbians aside. :)
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:16 07.12.2012

Injaooo,

kakav fin svet...nije im sad ladno u glave?
freehand freehand 15:17 07.12.2012

Re: Injaooo,

Jelica Greganović
kakav fin svet...nije im sad ladno u glave?

Ali su seksi.
blogovatelj blogovatelj 16:39 07.12.2012

Tabela...

Siki...

2004 336.000
2010 340.000

Promena -1.4%

???
Goran Vučković Goran Vučković 17:06 07.12.2012

Re: Tabela...

Siki...

2004 336.000
2010 340.000

Promena -1.4%

???

Vidi stvarno?! Čudno.
antioksidant antioksidant 18:48 07.12.2012

Re: Tabela...

Goran Vučković
Siki...

2004 336.000
2010 340.000

Promena -1.4%

???

Vidi stvarno?! Čudno.

brojali su turbane - tu su pali
tyson tyson 21:05 07.12.2012

Sick


Nešto ti je slaba računica sa Sikama...



EDIT: uh, vidim da je već primećeno.


freehand freehand 15:44 08.12.2012

Da ste

metlama sneg čistili umesto komentara ne bi nam sad ulice bile neprohodne...
A i stanje duha bi nam bilo visočije i bliže vitoj omorici, tipa Pančićevoj!
Goran Vučković Goran Vučković 16:03 08.12.2012

Re: Da ste

metlama sneg čistili umesto komentara ne bi nam sad ulice bile neprohodne...

Ja nisam brisao komentare - ako su neki obrisani, verovatno je moderacija.
Unfuckable Unfuckable 16:28 08.12.2012

Re: Da ste

jokinisi

a ne kapiram zašto, sasvim smo bili u temi
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:38 08.12.2012

Re: Da ste

brate Unf, ti si totalna misterija, da li imas nik surogat, ne, da li postojis? meni licno nije jasna potreba da se ima iks nikova.

ko je sta brisao? zasto je Vucko u zizi, koji je okej autor?
Unfuckable Unfuckable 16:46 08.12.2012

Re: Da ste

o čemu ti to, brate Fukse?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:56 08.12.2012

Re: Da ste

imas ili nemas iks nikova? ako ne, onda izvinjenje. ono, metanije, gospode b92, pomiluj me gresnog...

sta je obrisano?
Unfuckable Unfuckable 17:01 08.12.2012

Re: Da ste

pobrisano je ono za šta je rešilo da treba da bude pobrisano, no big deal.
Ali ova naklapanja o alter nickovima i klonovima su počela da me zabavljaju, a primećujem da ti logika ne funkcioniše baš najbolje pa ću ti predložiti nešto:
da se kontaktira administrator sajta sa sve glavnom urednicom i moderacijom (hajde neka ovo bude recimo zvaničan zahtev u tom pravcu) pa da se objavi informacija da li sam ikada kloniran komentarisao.
Ako jesam - gase mi nik i nalog i ja sam ćaodoviđenja, nema više.
Ako nisam, tebi i još nekolicini zastupnika te teorije gase postojeće naloge pa se prijavite posle nekako dugačije, dakle smišljate neki novi nick.
Može?
freehand freehand 19:19 08.12.2012

Re: Da ste

ko je sta brisao? zasto je Vucko u zizi, koji je okej autor?

Nekoliko te puta čitam i dođe mi da se dohvatim Hegela da odmorim mozak.
O čemu ti, jebote, govoriš?
Petljaš se u internu zajebaciju, nemaš pojma o čemu je reč ali se uvek, ali fak! uvek i nepogrešivo zaletiš sa katastrofalno besmislenim zaključkom...
Za ovo moraju da idu preprouzke kao one nagrade kad uspeš da ne nabodeš nijedan broj na tiketu, ja mislim i plediram.

Inače se slažem za ovog Elvisa Dži Galagera: znam, naime, da se pojavljuje i kao Unfckable, i Anfakabl, i Unf, i kao Anfak. Te mu iteracije znam, a ko zna u kojima se još mota mračnim dubinama veba!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:18 09.12.2012

Re: Da ste

Unfuckable
pobrisano je ono za šta je rešilo da treba da bude pobrisano, no big deal.
Ali ova naklapanja o alter nickovima i klonovima su počela da me zabavljaju, a primećujem da ti logika ne funkcioniše baš najbolje pa ću ti predložiti nešto:
da se kontaktira administrator sajta sa sve glavnom urednicom i moderacijom (hajde neka ovo bude recimo zvaničan zahtev u tom pravcu) pa da se objavi informacija da li sam ikada kloniran komentarisao.
Ako jesam - gase mi nik i nalog i ja sam ćaodoviđenja, nema više.
Ako nisam, tebi i još nekolicini zastupnika te teorije gase postojeće naloge pa se prijavite posle nekako dugačije, dakle smišljate neki novi nick.
Može?


može, a i ne mora. nisam nikada bio u fazonu rešavanja problema drukanjem kod razredne. pitao sam te, kažeš ne, ne je ne, i ja ti se izvinjavam. reći ću ti i zašto to mislim: postoji nik ili nikovi koji su ti jako bliski po stilu, do te mere da izgledaju prekopirani ti (tvoj stil je okej, da ne bude zabune). ti, s druge strane, se ne uključuješ mesecima, a onda kada se uključiš, ostavljaš utisak da tačno pratiš i znaš šta se dešava sve vreme u kojem si neprisutan. zato mi se učinilo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:20 09.12.2012

Re: Da ste

freehand
ko je sta brisao? zasto je Vucko u zizi, koji je okej autor?

Nekoliko te puta čitam i dođe mi da se dohvatim Hegela da odmorim mozak.
O čemu ti, jebote, govoriš?
Petljaš se u internu zajebaciju, nemaš pojma o čemu je reč ali se uvek, ali fak! uvek i nepogrešivo zaletiš sa katastrofalno besmislenim zaključkom...
Za ovo moraju da idu preprouzke kao one nagrade kad uspeš da ne nabodeš nijedan broj na tiketu, ja mislim i plediram.

Inače se slažem za ovog Elvisa Dži Galagera: znam, naime, da se pojavljuje i kao Unfckable, i Anfakabl, i Unf, i kao Anfak. Te mu iteracije znam, a ko zna u kojima se još mota mračnim dubinama veba!


dobro, skrenuli smo s teme, po običaju.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:20 09.12.2012

Re: Da ste

reći ću ti i zašto to mislim: postoji nik ili nikovi koji su ti ili jako bliski po stilu, do te mere da izgledaju prekopirani ti

nemoj da se sekiraš. ja sam bila (skoro) ubeđena da je frihend=unf. posle me razuverilo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:17 09.12.2012

Re: Da ste

ma nek pišu, nek su živi i zdravi, sve što diše itreba da piše, samo sam preneo svoj utisak.

nego, oklen tebi blog, ženo božja, a ne vidi se ovdi? di to ide, na fm-u?

edit: a noup, to je nešto iz praistorije. učinilo mi da je friško, pa mi je bio zbun kako se ne vidi.
Unfuckable Unfuckable 06:46 09.12.2012

Re: Da ste

može, a i ne mora. nisam nikada bio u fazonu rešavanja problema drukanjem kod razredne. pitao sam, te, kažeš ne,

Nisam rekao "ne" već da oprobamo sudbinu naših nikova, pošto tvrdiš da su nebitni. A, s obzirom da nisi prihvatio izazov - ipak jesu.
I, ipak si pussie

Nadimci, heh - zajebana stvar: svako ih bira, svako se ponosi, poneko nosi - a neko se lupa po glavi.

I, nije drukanje kod razredne već molba da oni koji mogu i imaju - pruže informacije (još jedan jadni pokušaj zamene teza) - pa da lepo pogledamo ko se tu i koliko zaista klonira?


postoji nik ili nikovi koji su ti ili jako bliski po stilu, do te mere da izgledaju prekopirani ti

E sad, tu nastaje pakao u tvojoj maloj glavi, pošto smo svi ja, samo što ja nisam niko, ali mi smo sve, pa i ja, s tim što ništa nije zauvek i sve je ponekad:
dakle, ja sam, po tebi, na tvoje pitanje da li imam zilion nikova (otuda vip izbori, kokanda) rekao "ne" (mada nisam eksplicitno)
a tebi su mnogi (svi koji su mogli iznad da se klade u svoje nikove zajedno s tobom a protiv mene, ali vidim da nekako - ipak eto ne bi) rekli: "da, jeste, klonira se, skot!"
Kome verovati, jebote?

Meni, koji sam te pre X godina malo naterao da promeniš naslov (post) izbornog bloga jer si se i tada, (kao i obično i kao i ovde) malo zaleteo u definicijama i prognozama - ili sebi jadnom, koji ne zna koga će pre da optuži, kome će da se izvini a kome da veruje (ili se usput uvuče u bulju)
- ili Njima, koji su te napasli tom travom da ovakvom nadimku kao što je moj treba klon, za koje sam fantom i nerešiva, nedodirljiva enigma, avaj i jao.

Mislim, zajebana rabota.

ps: Ajmo sad fukse, logika (terra incognita)
- treba li mom nadimku klon, ha?

ja sam bila (skoro) ubeđena da je frihend=unf.

a onda ti je frihend rekao da on nije unf i ti si mu poverovala.
Sjajno, zar ne?
freehand freehand 09:55 09.12.2012

Re: Da ste

a onda ti je frihend rekao da on nije unf i ti si mu poverovala.
Sjajno, zar ne?

Jok ja.
Svi smo mi Unf, samo su najbolji Freehand.
freehand freehand 09:57 09.12.2012

Re: Da ste

Srđan Fuchs
freehand
ko je sta brisao? zasto je Vucko u zizi, koji je okej autor?

Nekoliko te puta čitam i dođe mi da se dohvatim Hegela da odmorim mozak.
O čemu ti, jebote, govoriš?
Petljaš se u internu zajebaciju, nemaš pojma o čemu je reč ali se uvek, ali fak! uvek i nepogrešivo zaletiš sa katastrofalno besmislenim zaključkom...
Za ovo moraju da idu preprouzke kao one nagrade kad uspeš da ne nabodeš nijedan broj na tiketu, ja mislim i plediram.

Inače se slažem za ovog Elvisa Dži Galagera: znam, naime, da se pojavljuje i kao Unfckable, i Anfakabl, i Unf, i kao Anfak. Te mu iteracije znam, a ko zna u kojima se još mota mračnim dubinama veba!


dobro, skrenuli smo s teme, po običaju.

Ko je skrenuo, i sa koje teme?
Goran Vučković Goran Vučković 10:49 09.12.2012

Re: Da ste

Ovaj... može li ova rasprava na pp - ili, pošto svako od vas ima autorsku opciju, 9 bunara u okolini...
freehand freehand 10:55 09.12.2012

Re: Da ste

Goran Vučković
Ovaj... može li ova rasprava na pp - ili, pošto svako od vas ima autorsku opciju, 9 bunara u okolini...

Jel to čuveno škotsko gostoprimstvo?!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:32 09.12.2012

Re: Da ste

a onda ti je frihend rekao da on nije unf i ti si mu poverovala.

ne, ništa mi nije rekao frihend, a nisi ni ti, ali da ne trolujemo na beznačajne teme, a?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:35 09.12.2012

Re: Da ste

Svi smo mi Unf, samo su najbolji Freehand.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:44 10.12.2012

Re: Da ste

Meni, koji sam te pre X godina malo naterao da promeniš naslov (post) izbornog bloga jer si se i tada, (kao i obično i kao i ovde) malo zaleteo u definicijama i prognozama - ili sebi jadnom, koji ne zna koga će pre da optuži, kome će da se izvini a kome da veruje (ili se usput uvuče u bulju)
- ili Njima, koji su te napasli tom travom da ovakvom nadimku kao što je moj treba klon, za koje sam fantom i nerešiva, nedodirljiva enigma, avaj i jao.


nisam shvatio ovu tiradu, brate, osim da si nenedjabiv. shvatio sam da me teretiš za uvlačenje u bulju nekome, što mi je somnabulno. ako će me ugasiti, ugasiće me. nevezano za tebe. šta je to bilo, kakav naslov pre iks godina, podseti me. malo si narcis, ali oki dok. rekla mi je Razredna da ti se izvinim, što već jesam uradio. zanima me šta sad tovariš, jer za uvlačenje u bulju type optužbe vilenim.
Unfuckable Unfuckable 06:31 10.12.2012

Re: Da ste

e baš lepo od tebe, aj dok si u kancelariji nek ti šapne da li sam se ikad klonirao pa onda popapaj to što si servirao i batali me sa tim okidoki leba ti
docsumann docsumann 17:23 08.12.2012

sve naopako

a zašto ovi iz EDL-a nose fantomke samo kad pale nacističku zastavu?

Goran Vučković Goran Vučković 17:38 08.12.2012

Re: sve naopako

a zašto ovi iz EDL-a nose fantomke samo kad pale nacističku zastavu?

Ma ima tih slika sa fantomkama koliko hoćeš - evo ovde su davali neki intervju



Valjda misle da su lepši tako (you look better in the dark), šta znam.
nsarski nsarski 17:57 08.12.2012

Re: sve naopako

Goran Vučković
a zašto ovi iz EDL-a nose fantomke samo kad pale nacističku zastavu?

Ma ima tih slika sa fantomkama koliko hoćeš - evo ovde su davali neki intervju



Valjda misle da su lepši tako (you look better in the dark), šta znam.

Koja razlika! Amateri. Ovo je intervju!

docsumann docsumann 18:04 08.12.2012

Re: sve naopako

Bojan Budimac Bojan Budimac 18:19 08.12.2012

Re: sve naopako


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana