In memoriam| Planeta| Život

Sila boga ne moli, bog silu ne voli

Jelica Greganović RSS / 15.12.2012. u 14:07

young-children-sandy-hook.jpg

Ovo će biti nabacano, jer sam se iznervirala, a kad sam nervozna možete da me hvatate i na zareze, na rusofilstvo, na antiamerikanstvo, na nepromišljeno, a napisano...baš me briga. Juče je kreten, kao što to obično biva pametan, povučen i u tegobama sam sa sobom, ušao naoružan do zuba u školu američkog gradića za koji jedva da je ko čuo sem onih koji u njemu žive, i pobio 20 dece. Brojkom 20 jer se tako bolje vidi. Dece stare od 5 do 10 godina. Ceo razred dece je pobio. Zamislite 20 dece ispred vas. Pobio je i 7 odraslih, njega ne računam, među njima i učitreljice koje su pokušale svojim telima da zaštite decu. Ubio je i svoju majku, bivšu učiteljicu, koja je i kupila pištolje kojima je pobio jadnu decu.

Taj masakr je samo jedan u nizu. Nema ni pola godine kako je ludak utrčao u bioskop i za sobom ostavio mrtve. I tako svako malo utrči neki neshvaćeni, a naoružan do zuba i pobije šta mu se na nišanu nađe. U trgovačkom centru, na fakultetu, školi, raskrsnicama...Ceo svet se zgrane, vest je par dana prva na listi najvažnijih, saučešća i suze...i opet.

Znam ja da u Americi od njenog kolonizovanja do danas važi pravo jačeg i da ako je neko jak, to je njihova industrija oružja. Znam i da su dovoljno jaki da ratuju po belom svetu i da milom ili silom navodno uvode civilizaciju i demokratiju. Znam i da su najveća svetska sila...ali svaki put kada njeni rođeni građani, pa još tako mali (a u svakoj iole civilizovanoj državi su deca predmet posebne zaštite) izginu, onda to »svetska sila« postane prosto gadno. Kakva je to sila koja sama sebe ne može da zaštiti? Ni svoju decu? Sila kojoj su važnije pare od života njene dece, pa makar ih gledala i samo kao buduće poreske obveznike?

I kad god se tako nešto desi, pojave se i oni koji kažu: »Neka, tako im i treba...ubijaju decu širom sveta...« Jedino što je to meni odvratno. Kao prvo, bez obzira gde je geografska crta, dete je dete i život je život. Kao drugo, možda, samo možda će i neko dete uspeti da preživi njihove intervencije čije je ime lepše od prave sadržine i namere, ako Amerikanci konačno uspeju da se izbore sami sa sobom. I pokažu ostatku sveta nad kojim vise kao bič božji da na sebe primenjuju makar mrvicu moralne močuge kojom vitlaju van svojih granica.

Ne znam kako je sada, ali godinama i godinama u Beogradu nije moglo da se izađe sa bioskopske predstave pre njenog kraja. Zbog bombe postavljene u bioskopu »20. Oktobar« jednom, nekad davno za moju generaciju. Kako je moguće da u Americi, posle svih ubijanja svako malo, u osnovnu školu može da uđe ludak naoružan do zuba? Od njihove postterorističke strave nas izuvaju na aerodromima, uzimaju nam turpijice za nokte i četkice za zube, sve čime bi mogli da otmemo avion. Uključujući i nezatvorene šampone, lakove za kosu i acetone. Ceo svet se bacio u njihovu stravu, a kod njih jeste da ne sme da se gaji voće, povrće i začini bez posebne dozvole, ali oružje mož da kupi svaki ludak i da sa njim utrči gde voli...

Fali ovom svetu civilizovanosti još pa još, onoliko...i onima što kamenuju, seku ruke, obezglavljuju po krvavim zakonima krvavih vremena još krvavijih zakonopisaca koji se pozivaju na nerealne vere i neviđene bogove...fali i tamo gde su jedni jednakiji od drugih sve u ime naizgledne jednakosti...i tamo gde je važno koga voliš i s kim se ljubiš zato da ti se odmere prava koja ti sleduju shodno tome...i tamo gde je važno ko se kom bogu moli ili koje boje mu je koža, ali posebno je strašno kada fali tamo odakle baš u ime te civilizovanosti i ljudskih prava, pre svega prava na život, kreću vaspitne ekspedicije po celom svetu, koje iza sebe ostavljaju mrtve. Pravo jačeg. Ima li išta necivilizovanije od toga?!

Ovako ljutoj mi se čini da je Niče rekao da je bes odraz nemoći. I ja sam besna. Oni još uvek očito nisu dovoljno. Jer da jesu valjda bi zaustavili ubijanja u sopstvenoj kući, a onda pogledali kroz svoje prozore i shvatili da i drugde život ima neprocenjivu vrednost. Za razliku od industrije oružja čija cena može da se izrazi brojkama. Doduše mnogo višim od brojke do sada izginulih od njenih proizvoda. A, ako je to mera, ako je to granica, onda smo ugasili svi đuture. I oni sami sa sobom i mi sa njima. Amerikancima.

Da se vratim onoj nemoći...ona je to šta mi blokira mozak. Dođem do njene crte, dođe mi da puknem. Ima ljudi koji ne mogu da imaju decu, a drugi decu ubijaju. Ima ljudi kojima šaka hrane život produžava, a ovi ubijaju naokolo svotama novca od kojih se zavrti u glavi. I bolje da ni ne mislim, niti da znam šta još ko radi...tek ono 20 dece sirote...čoveku srce da pukne od nemoći. A, ni u boga ne verujem, nemam zašto.

Ne bih više da pišem, imala bih šta, ali mi je prosto odvratno.

 

 



Komentari (358)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 14:24 15.12.2012

Strasno

Postoji nesto duboko bolesno u americkoj naciji sto pravi ovakve i druge masovne ubice kao nigde na svetu. Ne znam sta je to.

Sa druge strane, tamo ima jako dobrog sveta. Zemlja krajnosti, kao i u svemu ostalom.

Evo da se malo oraspolozis. <-LINK
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:25 15.12.2012

Re: Strasno

Ma, to bolesno i duboko je pravo jačeg. Na tome su porasli.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 14:31 15.12.2012

Re: Strasno

alselone
Postoji nesto duboko bolesno u americkoj naciji sto pravi ovakve i druge masovne ubice kao nigde na svetu. Ne znam sta je to.




Na zalost zlo zivi paralelno sa dobrim. Kako objasniti deci ovakve strasne stvari, pitaju se sada neki. E, pa tako, postoji: veliko, materijalizovano zlo, postoje dobri ljudi koji cine dobro...Svet je saren i beskrajno tuzan. Mozda smo zaista i dosli do nekog kraja. Masovne grobnice, bombe, pucnjave; u svakom slucaju iza ovakvog kraja je beskrajno dubok ambis.
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:33 15.12.2012

Re: Strasno

Svet je vazda imao svoje naličje. Jedino što se istorija, što je dalja (jer ima manje živih svedoka) čini lepšom od današnjice. Ali to još uvek nije dovoljno dobar alibi za greške današnjice.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 14:36 15.12.2012

Re: Strasno

Postoji nesto duboko bolesno u americkoj naciji


imam ogromnu odbojnost prema ovakvim izjavama o "nečem duboko bolesnom" u nekoj naciji.

meni je takva generalizacija strašna.

alselone alselone 14:37 15.12.2012

Re: Strasno

Vesna Knežević Ćosić

imam ogromnu odbojnost prema ovakvim izjavama o "nečem duboko bolesnom" u nekoj naciji.

meni je takva generalizacija strašna.


Nemoj se plasiti, to je samo izjava.
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:38 15.12.2012

Re: Strasno

imam ogromnu odbojnost prema ovakvim izjavama o "nečem duboko bolesnom" u nekoj naciji.

meni je takva generalizacija strašna.

Slažem se sa tobom, jeste, to je velika greška. Nije nacija, to je društvo. Problem vrednosti nekog društva. Nacija je najlošiji mogući alibi za bilo šta.
alselone alselone 14:40 15.12.2012

Re: Strasno

Jelica Greganović
imam ogromnu odbojnost prema ovakvim izjavama o "nečem duboko bolesnom" u nekoj naciji.

meni je takva generalizacija strašna.

Slažem se sa tobom, jeste, to je velika greška. Nije nacija, to je društvo. Problem vrednosti nekog društva. Nacija je najlošiji mogući alibi za bilo šta.


OK, smatrajte da sam rekao drustvo. I tako americka nacija ne postoji.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 14:42 15.12.2012

Re: Strasno

Nemoj se plasiti, to je samo izjava.


ne plašim se, samo mislim da je izjava " o nečem duboko lošem" u nekoj naciji, nezdrava generalizacija.


alselone alselone 14:44 15.12.2012

Re: Strasno

nezdrava generalizacija.


Mene ovakve izjave plase.

Salim se, smatraj da sam rekao drustvo a ne nacija. Da ne editujem sada, izgledace cudno.
princi princi 15:08 15.12.2012

Re: Strasno

imam ogromnu odbojnost prema ovakvim izjavama o "nečem duboko bolesnom" u nekoj naciji.

meni je takva generalizacija strašna.

Jeste, sećam se kako si se samo najebavala keve svim onim silnim ledepeovcima, Ženama u crnom, Biki Srkijima, Jelenama Milić i kome sve ne koje su defilovale kroz blog tvrdeći kako su svi Srbi krivi za Srebrenicu. Ili kako si samo napušavala Bucka za Republiku Šumsku.
alselone alselone 15:17 15.12.2012

Re: Strasno

Ili kako si samo napušavala Bucka za Republiku Šumsku.


Gde je covek? Nema ga da navrati nikako. Davno nikog nismo vesali po banderama...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 15:52 15.12.2012

Re: Strasno

alselone
Postoji nesto duboko bolesno u americkoj naciji sto pravi ovakve i druge masovne ubice kao nigde na svetu. Ne znam sta je to.


OK bolje je reći u američkom društvu, a ne naciji, ali da je reč o bolesti i to teškoj, gotovo da nema dileme. Pre svega bolesna im je država, vlast, administracija ili kako god je nazvali.

Uzrok te bolesti je neograničena moć i lakoća da se ta silna moć upotrebi da se satru slabiji, ponekad iz ineresa, državnog, grupnog ili pojedinačnog, a ponekad tek onako - da bi se uživalo u svojoj moći i patnji slabijih.

Refleksije ponašanja američke države prema slabijim državama na individualni plan njihovih građana su očite.

Zaista, u čemu je razlika kada predsednik države i kongres odluče da svoju moć iskale na nekim drugim ljudima i deci, hiljadama kilometara daleko od Vašingtona, sledeći interese koje su sami zacrtali i poubijaju desetine hiljada nevinih žrtva svojim raketama i bombama i pojedinca građanina SAD, koji odluči da svoju moć iskali na nevinoj deci u školi ili bioskopu, sledeći svoje sulude ideje?

Nema razlike. Ako je ima ona je samo u broju žrtava, a naravno, i u tome što su u drugom slučaju žrtve američki građani i deca.

Nikad niko nije video Obamu, ili bilo kog američkog predsednika, da briše suze zbog dece stradale u Vijtnamu, Iraku, Avganistanu, Srbiji, Libiji.....a koje su pobili američki piloti i vojnici izvršavajući njihove odluke, direktive i naređenja.

I u tome je razlika.

Edit: Možda niije potrebno, ali ipak moram da kažem da mi je mnogom žao pobijene dece, rekao bih više nego Obami, jer on je navikao na ubijanje,(ne zaboravimo rat je pre svega ubijanje), iako je ovenčan Nobelovom nagradom za mir.
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:01 15.12.2012

Re: Strasno

OK bolje je reći u američkom društvu, a ne naciji

Vojislave, to smo gore već i rekli, varovatno nisi video...
Ne bih se složila sa time da je njihov cilj da ubiju određen ili neodređen broj ljudi bilo gde, to je samo posledica cilja da se prati interes - novac. Samo novac. I to je problem, to je devijacija društvenih vrednosti.
loader loader 16:28 15.12.2012

Re: Strasno

Vojislav Stojković
... ... Zaista, u čemu je razlika kada predsednik države i kongres odluče da svoju moć iskale na nekim drugim ljudima i deci, hiljadama kilometara daleko od Vašingtona, sledeći interese koje su sami zacrtali i poubijaju desetine hiljada nevinih žrtva svojim raketama i bombama i pojedinca građanina SAD, koji odluči da svoju moć iskali na nevinoj deci u školi ili bioskopu, sledeći svoje sulude ideje? ... ...


Obamu, ili bilo kog američkog predsednika, da briše suze zbog dece

Videvši kako Obama igra svoju malu patetičnu monodramu pred "američkom nacijom", pokajao sam se što sam baš u tom času kliknuo daljinski i natrčao baš na taj kanal. Ionako grozan utisak zbog pomisli kako je bilo roditeljima koji su zverali levo-desno i panično zvali telefonom pitajući šta je s njihovim detetom... - ovaj njegov medijski nastup je "dopunio" - stvorivši utisak o nekoj vrsti oskrnavljenja i dodatne eksploatacije slučaja.

Jelica Greganović Jelica Greganović 16:35 15.12.2012

Re: Strasno

loaderu, nemam osećaj da je eksploatisao situaciju, jer verujem da najradije ne bi ni izašao pred javnost posle ove morije...ali...da su njegovu decu pobili ne bi imao snage da stoji pred mikrofonom. I tu je diferentia specifica. Sit gladnome ne veruje. Još uvek. Zato sve đuture i jeste tako odvratno.
loader loader 16:39 15.12.2012

Re: Strasno

Zaista sam imao taj utisak. Utisak da je stvar urađena onako, "kako dolikuje jednom osećajnom američkom predsedniku".
AlexDunja AlexDunja 16:42 15.12.2012

Re: Strasno

Zaista sam imao taj utisak. Utisak da je stvar urađena onako, "kako dolikuje jednom osećajnom američkom predsedniku".


nisam gledala to, ali negde u komentarima videh
da je rekao da sada nije trenutak da se razgovara o
zakonu o oružju...

mene bi zanimalo kada će biti taj trenutak
alselone alselone 16:47 15.12.2012

Re: Strasno

mene bi zanimalo kada će biti taj trenutak

Nikad.

Doci ce Charlton Heston da odigra svoju idiotsku ulogu ponovo, gde god treba.
loader loader 16:52 15.12.2012

Re: Strasno

AlexDunja
... o oružju ...

Skoro je neko govorio o tome kako je američko društvo uzraslo na sili, na osvajanju teritorije i, posledično, uništavanju velike indijanske populacije. Uz to danas ide ogromna količina nasilja u filmovima i drugim "medijskim tehnikama". Masovno posedovanje oružja je tu sada teško odvojivo. U produženom smislu, američki interesi se brane oružjem, ili pretnjom pomoću oružane dominacije, po skoro celom svetu. Pojam oružja i prihvatanja oružja kao sredstva za rešavanje mnogih stvari izgleda da je duboko ukorenjeno.
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:52 15.12.2012

Re: Strasno

Jelica Greganović Jelica Greganović 16:53 15.12.2012

Re: Strasno

Skoro je neko govorio o tome kako je američko društvo uzraslo na sili, na osvajanju teritorije i, posledično, uništavanju velike indijanske populacije. Uz to danas ide ogromna količina nasilja u filmovima i drugim "medijskim tehnikama". Masovno posedovanje oružja je tu sada teško odvojivo. U produženom smislu, američki interesi se brane oružjem, ili pretnjom pomoću oružane dominacije, po skoro celom svetu.

Zakon jačeg.
ivana23 ivana23 16:53 15.12.2012

Re: Strasno


Jelice, ako smatras da je neprikladno, obrisi.
AlexDunja AlexDunja 16:53 15.12.2012

Re: Strasno


Nikad.

Doci ce Charlton Heston da odigra svoju idiotsku ulogu ponovo, gde god treba.


pa političari su svuda isti...

a čarltonov finansijski lobi ima veliku moć,
nije pametno zamerati im se ako hoćeš da ostaneš na vlasti.

kad im ni ovakve tragedije ne otvaraju oči...
loader loader 16:57 15.12.2012

Re: Strasno

nije pametno zamerati im se ako hoćeš da ostaneš na vlasti.
kad im ni ovakve tragedije ne otvaraju oči...

Oni su samo mnogo jači (od svih ostalih, za sada). Kao takvi, ponašaju se poput svake imperije. I, gledaju, svim sredstvima, da ostanu imperija. Tu skoro da nema mesta za sentimentalnosti.
nevenb nevenb 17:18 15.12.2012

Re: Strasno

Ne bih se složila sa time da je njihov cilj da ubiju određen ili neodređen broj ljudi bilo gde, to je samo posledica cilja da se prati interes - novac. Samo novac. I to je problem, to je devijacija društvenih vrednosti.


Surovi kapitalizam...
blogovatelj blogovatelj 17:21 15.12.2012

Re: Strasno

Gde je covek? Nema ga da navrati nikako. Davno nikog nismo vesali po banderama...


Pre desetak dana shvatio sam da mi nedostaje.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 17:22 15.12.2012

Re: Strasno

VKĆ:imam ogromnu odbojnost prema ovakvim izjavama o "nečem duboko bolesnom" u nekoj naciji.

meni je takva generalizacija strašna.


Princi: Jeste, sećam se kako si se samo najebavala keve svim onim silnim ledepeovcima, Ženama u crnom, Biki Srkijima, Jelenama Milić i kome sve ne koje su defilovale kroz blog tvrdeći kako su svi Srbi krivi za Srebrenicu. Ili kako si samo napušavala Bucka za Republiku Šumsku.


"svi oni silni eldepeovci" mi je preširo polje za razumevanje i mislim da nema veze s postavljenom temom. Biljanu i Jelenu znam. Nikada nisam videla da su tvrdile da su "svi Srbi krivi za Srebrenicu". Uostalom, to bi imputiralo i njihovu krivicu.

Takođe, ne znam ko je taj Bucko, ali vi, gosn Princi, s tim manirom stalkera verovatno sve znate i budno pratite, pa neću ni u to da zalazim.

Takođe, ne bih zalazila ni u temu balkanskih ratnih zločina. Ovo je blog o drugoj temi.Pa ako biste bili ljubazni da me zaobiđete, bila bih vam zahvalna.

ps. Jelice izvini za trolovanje.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:11 15.12.2012

Re: Strasno

Jelica Greganović
OK bolje je reći u američkom društvu, a ne naciji

Vojislave, to smo gore već i rekli, varovatno nisi video...


Video sam, zato sam na početku rečenice stavio OK.

Jelica Greganović

Ne bih se složila sa time da je njihov cilj da ubiju određen ili neodređen broj ljudi bilo gde, to je samo posledica cilja da se prati interes - novac. Samo novac. I to je problem, to je devijacija društvenih vrednosti.


Praćenje interesa, koga su sami odredili, podrazumeva hiljade nevinih žrtava. Oni su toga svesni, ali ne odustaju i iz godine u godinu su sve žešći, pa je američkih vojnih intervencija i nevinih žrtava po celom svetu iz godine u godinu sve više i više.

Dakle, američka država ubija po svetu, a američki građani po bioskopima i školama. Nema razlike, ubice su i prvi i drugi.

Uzgred, "devijacija društvenih vrednosti" je samo eufemizam za "tešku bolest društva".
lidiaz lidiaz 18:54 15.12.2012

Re: Strasno

Postoji nesto duboko bolesno u americkoj naciji sto pravi ovakve i druge masovne ubice kao nigde na svetu. Ne znam sta je to.


Pored manije za novcem to je i nedostatak socijalne svesti i ogromni individualizam koji se gaji. Deca se odmalena usmeravaju na iskljucivo individualne vrednosti.
Ovde kad padnes, drustvo je nauceno da te sutne da bi neko drugi utrcao na tvoje mesto.

Sitni primeri, odvela sam klince od prijatelja u parkic. Bilo je jos koje dete sa roditeljima. Svako dete se igralo sa svojom odraslom osobom, samo su oni najmladji, sto jedva hodaju, jos nenauceni isli ka drugoj deci.
Slicna situacija u Izraelu ili Francuskoj, mali rodjak ili cerka od prijatelja me nisu ni pogledali u parkicu, vec su otrcali sa drugom decom. U Izraelu mali cak nije mogao ni da se sporazumeva skroz sa drugima s obzirom da su oni pricali ruski :).
I to je razlika, neka druga drustva se oslanjaju na porodicu, pa na prijatelje i na male zajednice. Americko promovise individualizam.
A covek je krhka biljka, slomice se lako na vetru...



Sa druge strane, tamo ima jako dobrog sveta. Zemlja krajnosti, kao i u svemu ostalom.


To je uglavnom daleko od velikih gradova gde jos uvek imaju smisao za zajednicu.

Sto se tice kontrole oruzja, ne ubija oruzje vec ljudi. Tacno je da ce lakse da ubije onaj sa oruzjem. Ali i svaka kuca u Crnoj Gori ima oruzje, pa niko nije upao u skolu i pobio decu...

Izraelski vojnici nose oruzje sa sobom i kad idu kuci. Opet, niko nije upao u skolu i pobio decu
Sepulturero Sepulturero 19:51 15.12.2012

Re: Strasno

AlexDunja
Zaista sam imao taj utisak. Utisak da je stvar urađena onako, "kako dolikuje jednom osećajnom američkom predsedniku".


nisam gledala to, ali negde u komentarima videh
da je rekao da sada nije trenutak da se razgovara o
zakonu o oružju...

mene bi zanimalo kada će biti taj trenutak


Никад, јер управо чујем на ТВ да је само 20% Американаца за то. Уосталом, као што Хестон и остали лобисти кажу, не убија оружје већ човек који га користи.
docsumann docsumann 19:55 15.12.2012

Re: Strasno

Ali i svaka kuca u Crnoj Gori ima oruzje, pa niko nije upao u skolu i pobio decu...


koliko je statističko očekivanje za tako nešto u zemlji sa 630 000 stanovnika?


Jelica Greganović Jelica Greganović 19:59 15.12.2012

Re: Strasno

Уосталом, као што Хестон и остали лобисти кажу, не убија оружје већ човек који га користи.

Pa...mogli bi i o tome...kad ne bi bilo oružja na dosegu ruke, manje bi bilo onih koji bi imali priliku da ga koriste. A, oružje služi ubijanju, i u boljoj varijanti povređivanju. Prema tome, smanjiti mogućnost da se do njega dođe onima koji su na to spremni. Za šta nisu spremni oni koji ga proizvode i prodaju.
tyson tyson 19:59 15.12.2012

Re: Strasno

Doci ce Charlton Heston da odigra svoju idiotsku ulogu ponovo, gde god treba.

Jedino ako se bude vozdignuo iz mrtvijeh, jer se upokojio pre 4 godine.



nikolazrinyi nikolazrinyi 20:38 15.12.2012

Re: Strasno

To je uglavnom daleko od velikih gradova gde jos uvek imaju smisao za zajednicu.


tamo gde ne glasaju za demokrate , gde idu u crkvu i gde gaje obiteljske vrednosti


JJ Beba JJ Beba 22:13 15.12.2012

Re: Strasno

Postoji nesto duboko bolesno u americkoj naciji sto pravi ovakve i druge masovne ubice kao nigde na svetu. Ne znam sta je to.

noboole noboole 23:00 15.12.2012

Re: Strasno

Ma ti su porasli na igricama tipa GTA.

Inace, voleo bih da se redefinise pojam inteligencije tako da se
ovakve dileje izuzmu. Nesto kao koeficijent kojim bi se pomnozila
puka racundzijska moc uma.
8c_competizione 8c_competizione 23:23 15.12.2012

Re: Strasno

jel ti to o onom istom Texasu u kome je onaj lik pobio davno silne studente snajperom?

jel su to ti tvoji cuvari obiteljskih vrednosti?
alselone alselone 00:04 16.12.2012

Re: Strasno

@jj
Aj i ti se sad napali kao da ne vidis sta sam kasnije napisao.
dali76 dali76 00:18 16.12.2012

Re: Strasno

Meni je licno odvratno kad se na ovakvu temu nekako sa lakocom nasadi bolesno americko drustvo.
Ono sto se zaboravlja da u Americi,bas kao I drugde na planeti, zivi identicna vrsta poznata kao homo sapiens.
Might makes right logika nije nastala sa Amerikom niti ce nestati kad dodje neki “novi Rim’”
Zato je izjava o bolesnoj americi, ili bolesnom americkom drustvu (wtf je razlika), duboko bolesna.
Obolesti ljudske zajednice pisalo se mnogo pre nastanka Amerike, a pisace se I posle Amerike.
Zao mi jje sto sam I sam uvucen u ovakve price.
Moje saucesce svim roditeljima. Boli me I pomisao da pomislim kako im je.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:31 16.12.2012

Re: Strasno

Dali
Zato je izjava o bolesnoj americi, ili bolesnom americkom drustvu (wtf je razlika), duboko bolesna.


Alse, obrati pažnju na ovo, pre nego što sledeći put izjaviš nešto onako bistro.
alselone alselone 00:38 16.12.2012

Re: Strasno

srdjan.pajic
Dali
Zato je izjava o bolesnoj americi, ili bolesnom americkom drustvu (wtf je razlika), duboko bolesna.


Alse, obrati pažnju na ovo, pre nego što sledeći put izjaviš nešto onako bistro.


Cmok Veliki Branitelju.
Na tebe sam i mislio kada sam pisao taj komentar. Cisto da ti malo zadrmam kavez posto znam da se primas i da "koristis" slicne nesrece da bi pljuvao po Srbiji.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:58 16.12.2012

Re: Strasno

alselone
srdjan.pajic
Dali
Zato je izjava o bolesnoj americi, ili bolesnom americkom drustvu (wtf je razlika), duboko bolesna.


Alse, obrati pažnju na ovo, pre nego što sledeći put izjaviš nešto onako bistro.


Cmok Veliki Branitelju.
Na tebe sam i mislio kada sam pisao taj komentar. Cisto da ti malo zadrmam kavez posto znam da se primas i da "koristis" slicne nesrece da bi pljuvao po Srbiji.


Lupetaš, alse. Isto kao i ti, i ja pljujem po vrlo konkretnim stvarima, od bacanja djubreta po rekama, preko patriotske pljačke, toga kako ljude tretiraju u bolnicama, do kerova koji jedu trudnice po ulicama. I klincima koji se bodu noževima po školskim dvorištima. Ali je kod tebe u glavi nešto opasno prespojeno, pa to doživljavaš lično, i daješ ovakve, kako ti reče, izjave, koje zapravo govore mnogo više o tebi, nego o nekakvim bolesnim nacijama, ili narodima.
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:59 16.12.2012

Re: Strasno

do kerova koji jedu trudnice po ulicama

Čekaj sad malo...gde su psi jeli trudnice po ulicama?
freehand freehand 01:00 16.12.2012

Re: Strasno

Zato je izjava o bolesnoj americi, ili bolesnom americkom drustvu (wtf je razlika), duboko bolesna.

Ne razumem baš, Dali. Šta onda može biti razlog tolikog broja takvih događaja u istoj državi što se statistički ni približno ne dešava nigde u svetu?
Ok, izbor reči je možda nesrećan, ali sa tim društvom definitivno nešto nije u redu ako se takve stvari već u kontinuitetu ponavljaju.
Uzgred, primećujem da se izbor reči i oštrina ne biraju i ne prilagođavaju na isti način kad su različćite zemlje, pa među njima i Srbija, u pitanju.

srdjan.pajic srdjan.pajic 01:03 16.12.2012

Re: Strasno

Jelica Greganović
do kerova koji jedu trudnice po ulicama

Čekaj sad malo...gde su psi jeli trudnice po ulicama?


Ovde.
alselone alselone 01:03 16.12.2012

Re: Strasno


Najkoriscenija postapalica i univerzalni argument u svim online raspravama je: ovo govori vise o tebi nego o meni.

- Glup si kao Albanci sto ispaljuju vatromet u sred dana sto verglas pun gas kad si zapao u sneg.
- To sto si rekao govori vise o tebi nego o meni.
freehand freehand 01:08 16.12.2012

Re: Strasno

srdjan.pajic
Jelica Greganović
do kerova koji jedu trudnice po ulicama

Čekaj sad malo...gde su psi jeli trudnice po ulicama?


Ovde.

Ružicu M. (39) koja je u trećem mesecu trudnoće, napao je juče čopor od oko šest pasa u parku u Šumicama. Ona se spotakla i pala na ulicu dok je pokušavala da pobegne. Otišla je kući i na sreću nije povređena
.
Ovo je čuveni link o proždiranju trudnica kao masovnoj pojavi u Srbiji: devojka u trećem mesecu trudnoće, pojurili je kučići; ona se spotakla, pala, ustala i otišla kući nepovrežena.

Prosto ne znam šta bih rekao...
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:10 16.12.2012

Re: Strasno

alselone

Najkoriscenija postapalica i univerzalni argument u svim online raspravama je: ovo govori vise o tebi nego o meni.

- Glup si kao Albanci sto ispaljuju vatromet u sred dana sto verglas pun gas kad si zapao u sneg.
- To sto si rekao govori vise o tebi nego o meni.


Izvini, ne razumem.
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:12 16.12.2012

Re: Strasno

Ovde.


Dobro, i sta to govori o Srbiji?

Mislim ako o Americi nista ne govori cinjenica da se moze legalno kupiti oruzje i njime ubijati deca.
I ne samo da moze, vec se to i dogadja.
princi princi 01:14 16.12.2012

Re: Strasno

Ok, izbor reči je možda nesrećan, ali sa tim društvom definitivno nešto nije u redu ako se takve stvari već u kontinuitetu ponavljaju.

Ali, čekaj, bar 3 od ovih 6 učiteljica koje su poginule, su poginule tako što su se tukle sa manijakom ili što su bukvalno svojim telima zaštitile decu. Pretpostavljam da su i one same bile neke majke, supruge, devojke... Mogle su da pobegnu, da se sklone, ali nisu. Život te dece im je bio važniji od njihovog.

Šta misliš, šta bi se u nekoj, pu, pu, daleko bilo, sličnoj situaciji desilo u Srbiji? Da li bi učiteljice ili profani stavili živote i interese dece koja su im poverena ispred svojih? Ne znam kako ti, ali ja čisto sumnjam.
alselone alselone 01:17 16.12.2012

Re: Strasno

Ja sam prilicno siguran da bi. Pogotovo u manjim mestima. Kao sto ima ludaka tako ima i heroja svugde. Dao sam onaj lep link u prvom komentaru.
freehand freehand 01:30 16.12.2012

Re: Strasno

Ali, čekaj, bar 3 od ovih 6 učiteljica koje su poginule, su poginule tako što su se tukle sa manijakom ili što su bukvalno svojim telima zaštitile decu. Pretpostavljam da su i one same bile neke majke, supruge, devojke... Mogle su da pobegnu, da se sklone, ali nisu. Život te dece im je bio važniji od njihovog.

Žene su heroji, pravi heroji. Zaslužuju svaku slavu i počast koju im društvo i država mogu dati, i treba ih pominjati u svakoj prilici ne bi li poslužile kao uzor i simboli hrabrosti i požrtvovatnosti. Tu nikakvog spora nema.


Šta misliš, šta bi se u nekoj, pu, pu, daleko bilo, sličnoj situaciji desilo u Srbiji? Da li bi učiteljice ili profani stavili živote i interese dece koja su im poverena ispred svojih? Ne znam kako ti, ali ja čisto sumnjam.

Ovo je potpuno bez veze, jer to ne možemo znati.
Ali obrati pažnju još jednom: SVE vreme govorim o prokletoj statistici, o usranim brojevima koji govore da su u USA ovakve stvari postale pravilo i zakonomernost, ne ekscesi.
Da li se radujem zbog toga? Daleko bilo! Da li sam zlurad? Ne, apsolutno. Da li mislim da to zaslužuju? Ne, ni pomislio.
Ali jebene činjenice vrište. Mogu li ja da ih rastumačim? Teško, mogu da pokušam opisno što i činim. Primetićeš da se ni o oružju nisam izričito izjasnio, sem - evo - da njegovo postojanje na ulici nikako ne olakšava situaciju.
A priseti se (a ovo mi liči na deo mozaika):
princi
U takvoj situaciji, imaš neuravnotežene tipove, ludake, psihopate o kojima osim porodice niko ne vodi računa. A porodice, opet, u borbi za opstanak u vrlo kompetitivnom društvu nemaju vremena da se bavi svojim najslabijim članovima koji su onda prepušteni sami sebi. Neka vrsta začaranog kruga.


Edit: šbbkbb

srdjan.pajic srdjan.pajic 01:40 16.12.2012

Re: Strasno

hoochie coochie man
Ovde.


Dobro, i sta to govori o Srbiji?

Mislim ako o Americi nista ne govori cinjenica da se moze legalno kupiti oruzje i njime ubijati deca.
I ne samo da moze, vec se to i dogadja.


Ne kupuje svako oružje da bi ubijao decu. To što se oružje nalazi u slobodnoj prodaji, i što ga se neki ludak može dokopati i napraviti pokolj, ne znači da je "nacija duboko bolesna". Ako mene pitaš za mišljenje, oružje ne treba da bude dostupno gradjanstvu, sem u jednom slučaju, ako se živi u šumi. I tako misli dobar deo Amerikanaca, mada ne dovoljna većina, da bi se ustav promenio. Znači, u pitanju je alseova tupava generalizacija, pa otud i rasprava.

To što psi lutalice šestare u čoporima po gradovima u Srbiji i ujedaju ljude, i narodne poslanike, pod uslovom da su ove crne hronike po novinama tačne, govori o nebrizi vlasti i zapuštenosti. Ne govori o bolesti nacije, šta god to moglo da znači.
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:58 16.12.2012

Re: Strasno

Ne govori o bolesti nacije, šta god to moglo da znači.


Pa ne govori ni ova tragedija o bolesti americke nacije naravno.
Sad je nastao problem koji je termin adekvatan, nacija, drustvo, drzava, ali to je sporedan i tek terminoloski problem.

Ali neki problem svakako postoji, i po malo, bar meni, smeta to sto ako se kaze da problem u Americi postoji, to se zamera, ili se cak tumaci kao zluradost.
Pa ko se bre moze radovati ovakvom zlu?

Ja zaista pojma nemam sta je to sto utice da se bas u Americi cesce nego na ostalim mestima desavaju ovakve stvari, ali nemoguce je neprimetiti tu ucestalost.
Ne znam da li bi zabrana posedovanja oruzja to promenila, nije moje ni da o tome razmisljam, ali eto, primecujem i ja kao i mnogi drugi tu ucestalost ovakvih nesreca u Americi.
Mora ipak da postoji neki razlog za to, mora nesto da ima nesto lose u Americi kad se u njoj cesce desavaju ovakve stvari nego van Amerike.
b92fmember b92fmember 02:55 16.12.2012

Re: Strasno

hoochie coochie man


Ja zaista pojma nemam sta je to sto utice da se bas u Americi cesce nego na ostalim mestima desavaju ovakve stvari, ali nemoguce je neprimetiti tu ucestalost.
Ne znam da li bi zabrana posedovanja oruzja to promenila, nije moje ni da o tome razmisljam, ali eto, primecujem i ja kao i mnogi drugi tu ucestalost ovakvih nesreca u Americi.
Mora ipak da postoji neki razlog za to, mora nesto da ima nesto lose u Americi kad se u njoj cesce desavaju ovakve stvari nego van Amerike.


To je činjenica koji su i sami amerikanci svesni (opet neka vrsta generalizacije) ali ni one ne mogu da objasne šta je uzrok tome. Činjenica je da je ovo učestala pojava u americi. Činjenica je i da je i u nekim drugim zemljama oružje lako dostupno kao i u americi i da se tamo ovakve stvari ne dešavaju.

Da li je to dovoljno da se zaključi da je američko društvo bolesno?
Mislim da nije, ali sam siguran da nešto, ne znam šta, je veoma, veoma naopako.
princi princi 03:08 16.12.2012

Re: Strasno

Ja zaista pojma nemam sta je to sto utice da se bas u Americi cesce nego na ostalim mestima desavaju ovakve stvari, ali nemoguce je neprimetiti tu ucestalost.
Ne znam da li bi zabrana posedovanja oruzja to promenila, nije moje ni da o tome razmisljam, ali eto, primecujem i ja kao i mnogi drugi tu ucestalost ovakvih nesreca u Americi.
Mora ipak da postoji neki razlog za to, mora nesto da ima nesto lose u Americi kad se u njoj cesce desavaju ovakve stvari nego van Amerike.

Nemoj odmah sa vrednosnim kategorijama, dobro-loše. Po meni, u osnovi toga je taj individualizam, imanentni libertijanizam koji se u Americi gaji kao ideologija. Ista ta ideologija stoji iza fantastičnih poduhvata kojima se ponosimo kao ljudska vrsta, iza odlaska na Mesec, tehnološke i svakojake druge preobrazbe sveta, ali upravo ona stoji i iza ove užasne tragedije kao i iza toliko drugih tragedija kojima smo bili svedoci, pa i objekti (mislim na ono rokanje 1999.). U osnovi toga je duboka vera u čoveka (pre i iznad svega američkog, homo americanus), vera u njegove moći i slobodu koja, kao što vidimo, nije uvek opravdana. I sad je pitanje, kako to hendlovati. Da li je odgovor u napuštanju tih nekih osnovnih principa slobode, u građenju nekog socijaldemokratskog društva u kome će svi biti nešto manje slobodni ali bezbedniji ili u nečem trećem? Po meni, to su teška egzistencijalna, filozofska, moralna pitanja a na takva je uvek teško dati jednostavan odgovor (ako isti i postoji).
b92fmember b92fmember 03:30 16.12.2012

Re: Strasno


Nemoj odmah sa vrednosnim kategorijama, dobro-loše.


Nešto što za posledicu ima ovakve događaje mora da bude loše ali pitanje je šta je uzrok?

Po meni, u osnovi toga je taj individualizam, imanentni libertijanizam koji se u Americi gaji kao ideologija.


Da li je to zaista uzrok? Možda je u pitanju nešto sasvim drugo...

Ni jedano masovno ubistvo ovog tipa nije u potpunosti razrešeno niti potpuno objašnjeno. Postoje pretpostavke, ali nema objašnjenja zašto se ovakve stvari dešavaju u americi znatno češće nego u ostatku sveta. Poptuno je nepredvidivo, i to je je zabrinjavajuće.

množda previše nasilja na TV... previše fluora u vodi... ne mora uzrok da bude libertijanizam, mada ni to nije isključeno.
Jelica Greganović Jelica Greganović 09:09 16.12.2012

Re: Strasno

Ovde.

Ovde, u Srbiji?
grebostrek.lurker grebostrek.lurker 10:25 16.12.2012

Re: Strasno


To što psi lutalice šestare u čoporima po gradovima u Srbiji i ujedaju ljude, i narodne poslanike, pod uslovom da su ove crne hronike po novinama tačne, govori o nebrizi vlasti i zapuštenosti.


Neee to govori o neprimenljivim propisima kad para nema.

Ima brz, jeftin, efikasan (ali okrutan i surov) nacin za eliminaciju pasa lutalica i on se primenjivao u celoj Evropi dobrih 200 godina (bar):

a) lutalica-sinter-kafilerija

novi propisi su hteli da eliminisu okrutnost i traze da se radi:

b) lutalica-sinter-(dozivotni) azil za zivotinje

a posto je pravljenje azila skupo i cuvanje tog broja pasa puno kosta onda se primenjuje sledece resenje:

c) lutalica-sinter-sterilizacija-nazad na ulicu lutalica

jos se pravi teorija da su
- svi psi na ulicama kupljeni pa napusteni (ko da svi zivimo u predgradju)
- psi treba da se vrate natrag u svoje prirodno okruzenje gde su cuvari prostora (ko da je park Serengeti a ne Sumice u sred Beograda)

e sad kako bi ti ovo raspleo bez para a da nije nebriga i zapustenost? ja nemam ideje.
Jukie Jukie 10:58 16.12.2012

Re: Strasno

princi
Da li bi učiteljice ili profani stavili živote i interese dece koja su im poverena ispred svojih? Ne znam kako ti, ali ja čisto sumnjam.

Zavisi

od toga koliko često gledaju kako jedno dete koje im je povereno ugrožava drugo dete koje im je povereno i ne mogu da reaguju jer im nije dozvoljeno da fizički dodirnu i razdvoje siledžiju koji ciči od radosti od žrtve koja se otima i viče pusti me, pusti me, i mogu samo da stanu pored i nemoćno viču pusti ga, pusti ga

ako to gledaju jako dugo onda verovatno zapadnu u beznađe

ako ne možeš da ih zaštitiš od prkanca od 11-12 godina naoružanog samo rukama i luftom između ušiju, zašto misliš da se isplati da pokušaš da ih štitiš od odrasle osobe sa puškom
srdjan.pajic srdjan.pajic 12:21 16.12.2012

Re: Strasno

grebostrek
Neee to govori o neprimenljivim propisima kad para nema.


A jel nema para? Ali ima 400 milki za most. Ima i za pašnjake prve klase. I za websajtove, i za portrete u skupštini. Ima i za povišice poslanicima. I za Hilandar. I za molovanje crkve. Ima i 600 hiljada evra dnevno za gangstere na severu Kosova. I za onog bilmeza, što je pobegao diplomatskim kanalima, se nadje. A skoro da se našlo i za 13. penziju. Biće, verovatno, i za doček Nove godine, srpske i nesrpske. Ali, hebi ga, za azil za kerove + sterilizaciju, izgleda da nema.

Stvarno nemam ideju kako bih bez para raspleo to sa kerovima, nego gundjam, onako, bezveze.
grebostrek.lurker grebostrek.lurker 12:52 16.12.2012

Re: Strasno

srdjan.pajic


Stvarno nemam ideju kako bih bez para raspleo to sa kerovima, nego gundjam, onako, bezveze.


Kazem ja neresivo...



Jelica Greganović Jelica Greganović 13:11 16.12.2012

Re: Strasno

Da li bi učiteljice ili profani stavili živote i interese dece koja su im poverena ispred svojih?

Ne mogu da nađem gde je i u vezi s kim ovo princi napisao u komentaru, ali u školi u kojoj su ubijena deca, Sandy Hook, su učiteljice i ginule tako što su svojim telima pokušavale da zaštite decu.
nikvet pn nikvet pn 13:16 16.12.2012

Re: Strasno

Stvarno nemam ideju kako bih bez para raspleo to sa kerovima, nego gundjam, onako, bezveze.

Bez para nikako. Ali ...

Mog gradonačelnika na džogingu ujede komšijski pas. Labrador u šetnji na povodniku, vakcinisan, čipovan. Bez političke ili komšijske dimenzije eto desilo se. Uredno odrađeno inspekcijski, veterinarski sve po peesu. I sad normalno očekivati da gnevni gradonačelnik naredi masovno hvatanje-streljanje-vešanje ...

Ne. Nego odvoji budžetsku kintu da se besplatno čipuju i vakcinišu psi. Prvi put plaća opština, nadalje vlasnik. Pojača komunalce da proveravaju po dvorištima imaju li psi pasoše. ( Ima i neki kobojagi azil ali to nema pojma ).

Plus moja firma nabaci donaciju iz Swice za sterilizaciju vlasničkih pasa, dakle i to za dž.

Evo dve godine to teče i rezultat je itekako vidljiv a opštinu ( 60K naroda ) godišnje košta koliko polovan auto. Preostalo je da navedemo neku psinu ( ali omanju ) da ujede gradonačelnika i za drugu nogu pa da bude azil ko bombona.

Pardon na trolu ali morao sam da ovog Pajića da razuverim da nismo baš takvi šabani kakvim nas smatra.
freehand freehand 13:34 16.12.2012

Re: Strasno

Pardon na trolu ali morao sam da ovog Pajića da razuverim da nismo baš takvi šabani kakvim nas smatra.

Sitan je problem u tome da li ti je namera da problem rešavaš ili samo da pljuckaš i podjebavaš.
Obrati pažnju još jednom na čuvenu vest u kojoj je trudnica rastrgnuta i proždrana i jedva se nepovređena domogla kuće.
nikvet pn nikvet pn 14:52 16.12.2012

Re: Strasno

da li ti je namera da problem rešavaš ili samo da pljuckaš i podjebavaš.

Ne, nego problem rešavam. Radim na tome. Trudim se da u mojoj zoni dejstva stanje bude ubedljivo bolje nego prosek Srbije.
A tebi važnija loša vest o ujedu trudnice, gradonačelnika, poslanice, školarca ... od truda da se takve stvari ne dese ?
freehand freehand 15:29 16.12.2012

Re: Strasno

nikvet pn
da li ti je namera da problem rešavaš ili samo da pljuckaš i podjebavaš.

Ne, nego problem rešavam. Radim na tome. Trudim se da u mojoj zoni dejstva stanje bude ubedljivo bolje nego prosek Srbije.
A tebi važnija loša vest o ujedu trudnice, gradonačelnika, poslanice, školarca ... od truda da se takve stvari ne dese ?



Ko tebi priča?
Ali si dao odgovor za ćevape, šopsku i pivo, kad i gde se sretnemo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:55 16.12.2012

Re: Strasno

nikvet
Ne. Nego odvoji budžetsku kintu da se besplatno čipuju i vakcinišu psi. Prvi put plaća opština, nadalje vlasnik. Pojača komunalce da proveravaju po dvorištima imaju li psi pasoše. ( Ima i neki kobojagi azil ali to nema pojma ).


Odličan primer: znači, da bi problem bio rešen, prvo mora gradonačelnika lično da ujede pas (na džogingu, ili u nekoj drugoj prilici). A onda, iako je velikodušno odrešio kesu, pošto su pare otišle na koješta, mora firma/vlada (is Švice) da doznači. I kako sad to nije šabanština, objasni ti meni? Ali dobro, ako jedino tako može da se reši problem kerova, što je svakako za plakanje, neka bude, drago mi je da u tvom gradu na kraju nema lutalica.
Unfuckable Unfuckable 17:06 16.12.2012

Re: Strasno

pa jebiga morali su i one dve kule da sruše da bi se pooštrila kontrola aerodroma, mislim vidiš li ti kako to ide boktemolovo uan ting lid tu anadr
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:27 16.12.2012

Re: Strasno

Unfuckable
pa jebiga morali su i one dve kule da sruše da bi se pooštrila kontrola aerodroma, mislim vidiš li ti kako to ide boktemolovo uan ting lid tu anadr


Tačno, vidiš, od tada nije bilo nijednog aviona da odleti u vazduh, sem u bukvalnom smislu. Čekaj, šta misliš, ako bi našeg gradonačelnika odveli kod nikveta, da ga tamo ugrize taj njihov službeni komšijski pas, da li bi nestao onaj čopor ispred maksija u mom kraju, gde redovno izuvam bicikl kad prolazim (da me, greškom, ne pojedu)? Ili mora da bude ujeden na lokalnom nivou? Možda je to stvano uej to gou, nisam o tome razmišljao.

Ali da ne grešim dušu, verovatno kerova stvarno više nema, nisam tuda prolazio najmanje godinu dana, a i vesti o napadima lutalica su presahnule, kapiram da su došla bolja vremena, na ovaj ili onaj način.
Unfuckable Unfuckable 17:37 16.12.2012

Re: Strasno

s obzirom na izvanrednu kupovnu moć srpskog pučanstva, možeš da se kladiš da je kerova sve manje i manje.
A ovo Grizenje Gradonačelnika mislim da bi trebalo nekako da se organizuje na republičkom nivou, neka akcija, nešto
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:48 16.12.2012

Re: Strasno

Unfuckable
s obzirom na izvanrednu kupovnu moć srpskog pučanstva, možeš da se kladiš da je kerova sve manje i manje.


Da, a možda su i maksi, u medjuvremenu, prodali-ustupili nekom, pa sad više nema kerova ispred maksija.
Unfuckable Unfuckable 17:51 16.12.2012

Re: Strasno

što ne znači da ih možda ne bismo mogli naći unutar istog, jelte
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:53 16.12.2012

Re: Strasno

Unfuckable
što ne znači da ih možda ne bismo mogli naći unutar istog, jelte


Hm, da, onda ujedanje nedležnih definitivno nema alternativu.
Unfuckable Unfuckable 17:58 16.12.2012

Re: Strasno

sećam se svojevremeno nekog rialitija u pokušaju kada su ove umetnike iz našeg parlamenta vodili na pijac i uopšte okolo, zadatak je bio da probaju da prežive metar dana sa tada prosečnom srpskom platom, nije mi jasno zašto su to tako ekspresno ukinuli a baš je bilo zabavno
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:04 16.12.2012

Re: Strasno

Unfuckable
sećam se svojevremeno nekog rialitija u pokušaju kada su ove umetnike iz našeg parlamenta vodili na pijac i uopšte okolo, zadatak je bio da probaju da prežive metar dana sa tada prosečnom srpskom platom, nije mi jasno zašto su to tako ekspresno ukinuli a baš je bilo zabavno


To zvuči kao Man vs. Wild šou. Baš sam pre neki dan pazario neki kombo nož-mačeta-ručna bomba-sitan alat kit, koji se u planinarskoj radnji prodaje pod Bear Gryllis franšizom.

Unfuckable Unfuckable 18:11 16.12.2012

Re: Strasno

sve svetinje su ukaljane što znači da je dugo priželjkivani smak sveta zaista blizu - naime, narečeni Ber je optužen da je u stvari kuntao po hotelima a ne kako se nama prikazivalo po kojekakvim vukoebinama, mislim meni se svet srušio
freehand freehand 18:19 16.12.2012

Re: Strasno

Unfuckable
pa jebiga morali su i one dve kule da sruše da bi se pooštrila kontrola aerodroma, mislim vidiš li ti kako to ide boktemolovo uan ting lid tu anadr

Ja bih obratio pažnju na momenat sa doznakama, nema veze što su iz Švice. To mi se čini kao ključ.
Mada, relano, draži su mi kerovi nego džokeri.
Ne bih se igrao sa takvim stvarima pa bude ono: malo mutiraš mačku da istrebi miševe pa posle zoveš Nacionalnu gardu da te spase od sabljastih tigrova.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:22 16.12.2012

Re: Strasno

Unfuckable
sve svetinje su ukaljane što znači da je dugo priželjkivani smak sveta zaista blizu - naime, narečeni Ber je optužen da je u stvari kuntao po hotelima a ne kako se nama prikazivalo po kojekakvim vukoebinama, mislim meni se svet srušio


Nemoj da me zajebavaš, pa ja sam samo zbog njega instalirao lijanu u zadnjem dvorištu (mogao sam i u prednjem, ali bi me verovatno posle žena vadila iz kontejnmenta, uz kauciju). Probao sam i krokodila da zapatim u potoku, ali neće da pliva ispred naše kapije, nego nezainteresovano otpluta ispred komšijine, pa mu nervira kerove.

E, to podseća na onog našeg Bera, Željka Malnara, koji je, navodno, živeo sa ljudožderima u Amazoniji, koji su, po njegovoj priči bili toliko primitivni da su i dalje smanjivali komšijama glave (kad se sporečkaju oko medje) i jeli im meso o svim važnijim verskim praznicima. A onda se pojavila neka fotografija njegove kolibe od pruća, u dotičnoj naseobini, sa sve TV antenom na krovu.
Unfuckable Unfuckable 18:35 16.12.2012

Re: Strasno

ja sam zbog njega počeo da spavam napolju, keveminevenke, čisto da testiram svoje limite - a onda kad je došla zima više nisam morao jer je skoro ista temperatura i napolju i unutra, što je u stvari super jer mogu da treniram i kod kuće a ne ovako da cvikam da l će murija (ova komunalna, tkzv žardinjerija) da me hapsi zbog klošarenja (mislim, opasnosti od pasa i mačaka lutalica ili mogućnosti da me pokenja vrabac već su ranije sistemski rešene)
Hoću da kažem, svi smo mi pomalo Ber Grils
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:53 16.12.2012

Re: Strasno

(žardinjerija)




Ne znam u kom rejonu živiš, ali moja keva kaže da se oni kuvaju koliko ih dobro greju, kao da joj, maltene, Južni tok prolazi kroz pretsoblje.

Tako da bi ona mogla, i to u sred zime, da vežba ovaj pustinjski deo avantura Ber Grilsa, samo da je nije stegao išijas. Ili osteoporoza, ne mogu lekari baš da se dogovore oko toga. Inače je poskidala sve ikone sa zidova, i stavila slike Gradonačelnika, (i novog nam Predsednika), ne smeš da zucneš nešto protiv njih.

Unfuckable Unfuckable 19:10 16.12.2012

Re: Strasno

tvoja keva je fina žena pa neće da kuka i bespotrebno te zabrinjava.
Inače, da, Srbija je zemlja sa definitivno najviše svetaca, svako malo pa kačimo neke nove na zid, to je ta specifična srpska otvorenost za promene koju prepoznajemo na svakom koraku!
Kacmo već kod jelte gradonačelnika, dok ne nađemo nekog zaludnog dodža da mu malo gricne bulju, desila se jedna krajnje slatka epizoda - naime iz njegove pr službe svećom su tražili podobnog penzionera i nekako im se (valjda neko pomraćenje, šta li) jelte pričinilo da bi moja stara bila adekvatan subjekt za malo slikanja / ćaskanja sa vrlim nam Gorepomenutim, dakle jedan sasvim zgodan ram za sliku "kako mi eto brinemo za naše najstarije sugrađane", i utomsmislu su je jelte malo kontaktirali, onako kako to samo naša gracka uprava ume, dakle iskreno i neposredno kako i dolikue, našta im je ona mrtva ladna rekla da je malo mrzi da investira u ladnu trajnu (to je u planu tek tamo za novaka) ali da, svakako, naravno, ako ne smeta taj vizualni nedostatak Vrli može da svrati kad god oće samo ipak jelte bez kamera, baš bi ona i matori mi eto imali svašta da mu reknu onako u 4 oka.
I zamisli, ništa od žuraje, a mi se taman poradovali svi onako porodično!
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:44 16.12.2012

Re: Strasno

Unfuckable
tvoja keva je fina žena pa neće da kuka i bespotrebno te zabrinjava.


Da, poznate su one po tome, keva-sestra. Znaju koliko sam krhke psihe, kad je familija u pitanju. Verovatno se, po njenom naredjenju, skidaju u kratke rukave i šorceve pred svaku skajp seansu, da se ne sekiram.
blogovatelj blogovatelj 20:55 16.12.2012

Re: Strasno

To zvuči kao Man vs. Wild šou. Baš sam pre neki dan pazario neki kombo nož-mačeta-ručna bomba-sitan alat kit, koji se u planinarskoj radnji prodaje pod Bear Gryllis franšizom.


Ti nisi covek, ti si Dejvi Kroket.
Sto se bre ne preselis u Cikago ko svi normalni Srbi? Ima metro, ima autoputevi, srpske crkve 'de oces. Da uzivas, a ne da se mucis po vukojebinama...
Goran Vučković Goran Vučković 21:13 16.12.2012

Re: Strasno

srpske crkve

Računam da je ovo bio presudan faktor - što dalje
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:24 16.12.2012

Re: Strasno

nije mi jasno zašto su to tako ekspresno ukinuli a baš je bilo zabavno

Zato da ne pocrcaju od gladi...šta bi onda bez njih
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:25 16.12.2012

Re: Strasno

Ti nisi covek, ti si Dejvi Kroket.

Oblači rakuna!?
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:03 16.12.2012

Re: Strasno

Goran Vučković
srpske crkve

Računam da je ovo bio presudan faktor - što dalje


E, glazgovac, nemo' u patriotizam i pravoslavlje da (nas) diraš! Jer, ovde smo svi naoružani.


srdjan.pajic srdjan.pajic 23:04 16.12.2012

Re: Strasno

Jelica Greganović
Ti nisi covek, ti si Dejvi Kroket.

Oblači rakuna!?


Eh, bolje rakuna nego tajkuna.
loader loader 00:33 17.12.2012

Re: Strasno

Jelica Greganović
Da li bi učiteljice ili profani stavili živote i interese dece koja su im poverena ispred svojih?

Ne mogu da nađem gde je i u vezi s kim ovo princi napisao u komentaru, ali u školi u kojoj su ubijena deca, Sandy Hook, su učiteljice i ginule tako što su svojim telima pokušavale da zaštite decu.

Lakoća sa kojom se o tome nagađa zabrinjava!
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:24 17.12.2012

Re: Strasno

Eh, bolje rakuna nego tajkuna.

E, to bih volela da vidim, Dejvi Kroketa sa tajkunom na glavi
milivoje_bg milivoje_bg 22:16 18.12.2012

Re: Strasno

srdjan.pajic
grebostrek
Neee to govori o neprimenljivim propisima kad para nema.


A jel nema para? Ali ima 400 milki za most. Ima i za pašnjake prve klase. I za websajtove, i za portrete u skupštini. Ima i za povišice poslanicima. I za Hilandar. I za molovanje crkve. Ima i 600 hiljada evra dnevno za gangstere na severu Kosova. I za onog bilmeza, što je pobegao diplomatskim kanalima, se nadje. A skoro da se našlo i za 13. penziju. Biće, verovatno, i za doček Nove godine, srpske i nesrpske. Ali, hebi ga, za azil za kerove + sterilizaciju, izgleda da nema.

Stvarno nemam ideju kako bih bez para raspleo to sa kerovima, nego gundjam, onako, bezveze.

Шта лупардаш !? Какви гангстери са Косова !?
looping looping 14:25 15.12.2012

1

Nikad mi nece biti jasno u savremenom svetu zasto se izdaju dozvole za nosenje oruzja. Za koga se izdaju? Za sta se izdaju?
Tu je policija.
Tu je vojska.
Zna se cemu sluze.
Cemu oruzje civilima?
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:26 15.12.2012

Re: 1

2.

I od koga se brane? Od drugih naoružanih? Koji se brane od onih prvih?
looping looping 14:31 15.12.2012

Re: 1

Jelica Greganović
2.

I od koga se brane? Od drugih naoružanih? Koji se brane od onih prvih?

Upravo.
U UAE gde je bio obicaj kao i u svakoj arapskoj drzavi da se puca po slavljima i gde je nekad bilo normalno da svako ima arsenal oruzja - oruzje je zabranjeno. I niko ga nema osim policije i vojske. Ali zato valjda i nisu demokratska drzava.

Niko ne moze da predvidi ko ce i kada da poludi iz ovog ili onog razloga ali ih bar razoruzaj ako si drzava i ako brines za svoje gradjane. U suprotnom i nisi nikakva drzava nego iskljucivo birokratija koja upucuje/salje saucesca.
4krofnica 4krofnica 15:04 15.12.2012

Re: 1

princi princi 15:28 15.12.2012

Re: 1

looping
Nikad mi nece biti jasno u savremenom svetu zasto se izdaju dozvole za nosenje oruzja. Za koga se izdaju? Za sta se izdaju?
Tu je policija.
Tu je vojska.
Zna se cemu sluze.
Cemu oruzje civilima?

Nije to tako jednostavno. U Švajcarskoj svaka kuća mora da ima dugu cev pa oni opet nemaju ovakva masovna ubistva koja se u Americi događaju, maltene, svake 2 nedelje. Meni se čini da gun control ne bi rešio ovaj problem koji je, zapravo, mnogo dublji i u samom korenu društva. Osnovni problem je nepostojanje adekvatnih socijalnih službi. Adekvatne socijalne službe ne postoje jer niko ne voli nanny state, niko ne voli poreze, jer se slavi free enteprise, slaba država, jer u Americi "nema siromašnih već isključivo onih koji se još se nisu obogatili" . Bogatstvo te čeka iza ugla a ti samo treba da se strpiš, sagneš i pokupiš ga. To je fix koji to društvo drži na okupu, jedina kohezivna sila. Na severnoameričkom kontinentu i u anglosaksonskom svetu, uopšte, stalno slušaš priče o communities, ali to je fama. Communities, zapravo, postoje samo nedeljom ujutru u crkvi, subotom ujutru u lokalnom supermarketu i kad se deca odvedu na soccer training ili piano lessons. I, dobro, u SUV-ju, tokom school runs ili pre priključenja na lokalni autoput na putu za posao.

U takvoj situaciji, imaš neuravnotežene tipove, ludake, psihopate o kojima osim porodice niko ne vodi računa. A porodice, opet, u borbi za opstanak u vrlo kompetitivnom društvu nemaju vremena da se bavi svojim najslabijim članovima koji su onda prepušteni sami sebi. Neka vrsta začaranog kruga.
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:32 15.12.2012

Re: 1

U Švajcarskoj svaka kuća mora da ima dugu cev

Ne razumem...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana