pazite na decu

Dule Nedeljković RSS / 15.06.2007. u 20:12

00032351.jpg

Dugo toplo leto je pred nama. Svirace nam Stonsi, Pepersi, Kalt. U susret nam dolazi jos jedan Egzit festival. Ovo dole napisano je obavezna lektira za svakog roditelja koji se dvoumi da li da pusti svoje dete samo na neki od koncerata. Deco izvinite. Ha! 

1969., Altamont Speedway, San Francisco (Amerika)  - na koncertu grupe The Rolling Stones jedan fan umire od posledica uboda nožem jednog od securityja, čuvenih - Hells Angelsa. Na sve to dodajmo I da su  dvojica fanova pregažena u vrećama za spavanje, a jedan se utopio.

03.12.1971., Montreux (Švicarska) - zbog nepažnje jednog obožavaoca koji se igrao sa signalnim pištoljem, izbio je požar zbog kog je prekinut koncert Frank Zappe & The Mothers Of Invention, ishod: do temelja je spaljen Casino u kojem se održavao koncert. 03.12.1979., Cincinnati Riverfront, Ohio (Amerika) - pre koncerta grupe The Who nasmrt je pregaženo jedanaestero ljudi.

1982., Zagreb(Hrvatska) - koncert Riblje Čorbe završava tragično, jedna devojka biva na smrt pregažena od publike.

14.06.1986., Long Beach Arena, Kalifornija (Amerika) - troje ljudi je poginulo nakon pada s tribine tokom nastupa Ozzy Osbournea.

09.12.1987., Municipal Auditorium, Nashville (Amerika) - dve tinejdzerke su do smrti izgažene pre koncerta Public Enemy.

20.08.1988., Castle Donington (Velika Britanija) - tokom festivala u Castle Donington publika je vikanjem i guranjem prema pozornici zvala Guns N' Roses da izađu na pozornicu. Rezultat dvoje mrtvih.

1989., New Jersey (Amerika) - na koncertu Greatful Dead osobni security benda na smrt su pretukli pretukli jednog obožavaoca.

1990., Brooklyn, New York (Amerika) - koncert Curtis Mayfielda koncert na otvorenom završava loše po njega samoga. Prejaki vetar ruši konstrukciju rasvete koja pada na Mayfielda i trajno mu oštećuje kičmu i ostaje paralizovan od vrata naniže.

18.01.1991., Salt Palace, Salt Lake City (Amerika) - tokom koncerta AC/DC troje ljudi pregaženo je pod topotom koraka fanova.

1992., Seoul (Južna Koreja) - koncert New Kids On The Block (?) tragično je zavšen, jedna osoba je poginula, a desetine ih je ozleđeno.

1992., Bogota (Kolumbija) - nastup Guns N' Rosesa ostaje zapamćen po više od dvadeset tesko povredjenih fanova i velikoj materijalnoj šteti.

1992., Lollapalooza festival, Mountaun View (Kanada) - festival završava uz dvestotinak povređenih i golemu materijalnu štetu.

1992., Oakland (Kanada) - veliki zajednički koncert Guns N' Rosesa, Metallice & Body Counta završava stampedom sa više od pedeset povređenih i hiljadama dolara materijalne štete (opet Gunsi!).

19.07.1994., Riverbend Music Center, Cincinnati (Amerika) - na koncertu Metallice mladić je ostao paralizovan posle gužvanja publike.

24.11.1994., Gdansk Shipyard (Poljska) - zbog izbijanja požara na koncertu poljske grupe Golden Life sedmoro ljudi je umrlo u nastalom stampedu.

18.07.1995., Arad Festival (Izrael) - koncert grupe Mashina nije održan zbog stampeda publike koji je prouzrokovalo rušenje zida, što se završilo pogubno za troje fanova. 11.03.1996., The Point, Dublin (Irska) - tinejdzerka je umrla od posledica gnečenja u gužvi, na koncertu Smashing Pumpinksa.
16.12.1996., Taegu (Južna Koreja) - dvije devojke su pregažene u gužvi pri ulazu na koncert.

28.02.1997. fudbalski stadion Santa Laura, Santiago (Čile) - prekinut je koncert hard rock grupe Deep Purple zbog rušenje rasvetnog tornja, 44 fana zadobija ozbiljne povrede.

20.06.1997. fudbalski stadion, Dusseldorf (Njemačka) - mladic je poginuo u gužvi pred stageom na koncertu grupe Die Toten Hosen.

08.11.1997., Santista club, Regatta (Brazil) - na koncertu Raimundosa srušila se zaštitna ograda na balkonu i usmrtila sedmoro fanova.

02.12.1997., Pontiac Silverdome, Michigan (Amerika) - tijekom koncerta The Rolling Stonesa, čovek je umro od posledica pada s tribine.

31.10.1999., Masherov Prospect, Minsk (Bjelorusija) - open-air rock festival završava kao velika koncertna katastrofa, 54 ljudi umire, a više od 100 ih je povređeno u stampedu gomile u obližnjoj podzemnoj željeznici, većina žrtava su bile tinejdzerke, policajac koji je pokušao da iskontrolise situaciju je takođe poginuo u stampedu.

17.07.1999., Hultsfred festival (Švedska) - za vreme nastupa grupe Hole mlada djevojka nasmrt je zgnečena.

10.1999., The Point, Dublin (Irska) - čovek je zaspao i pao u smrt s tribine za vrijeme koncerta grupe Ocean Colour Scene.

31.05.2000., Mesa, Arizona (Amerika) - na koncertu No Doubta petoro ljudi je zatržilo medicinsku pomoć nakon gužve pred binom.

04.06.2000., stadion Raven, Baltimore (Amerika) - na koncertu Metallice 21-godišnjak pada s tribine u smrt s visine od 25 metara.

2000., - na koncert hevi-metal grupa Korn i Staind trideset i pet ljudi zatražilo je medecinsku pomoć.

30.07.2000., Roskilde festival (Danska) - za vreme nastupa Pearl Jam u gužvi je ubijeno devetoro ljudi, koncert je prekinut posle sedam odsviranih pesama. 26.01.2001., Australia's Big Day Out Festival, Sydney (Australija) - klinka je prevezena u bolnicu s teškim povredama posle nastupa Limp Bizkita, nažalost preminula je nakon nekoliko dana. Imala je 15 godina. Na festivalu je bio još popriličan broj povređenih.

11.08.2002., Irvine, Kalifornija (Amerika) - rapper Nelly nije uspeo da održi svoj deo nastupa, jer je koncert otkazan zbog masovne tuče za vrijeme nastupa LL Cool J-a.

21.10.2002., San Diego (Amerika) - pred ulazom u dvoranu na koncert Nellyja pregaženo je troje ljudi od kojih je jedan preminuo, a jedan je prošao s težim posljedicama.

07.11. 2002., Vencouver (Kanada) - Zbog otkazivanja koncerta Axelovih Guns N' Roses fanovi počinju divljati, pa ubrzo intervenise policija što završava s nekoliko premlaćenih na obe strane i većom materijalnom štetom.

26.02.2003., West Warwick, Rhode Island (Amerika) - jedna od najvećih tragedija u istoriji desila se na koncertu heavy metal grupe Great White. Za vreme pirotehničkog uvoda u prvu pjesmu "Once Bitten Twice Shy" izbio je požar, koji je izazvala iskra iz vatrometa, za samo nekoliko minuta vatra se proširila po cijeloj prostoriji. U klubu se nalazilo tristotinak ljudi, od kojih je 99 poginulo, a više od 180 ih je prošlo s povredama. Među poginulima je bio i Ty Longley, gitarist Great Whitea.

01.-04.07.2004., Roskilde festival (Danska) - 20-godišnji Šveđanin pronađen je bez svesti u svom šatoru, nakon čega je prevezen u lokalnu bolnicu gdje je proglašen mrtvim.

21.11.2004., Kotor (SCG) - od posledica eksplozije pirotehničke naprave u ruci jednog od posetilaca koncerta grupe KUD Idijoti, 22-godišnji Vedran Petrović smrtno je stradao, dok su još dvojica mladića zadobila teške povrede, od kojih je onaj sto je aktivirao pirotehničku spravu - ostao bez ruke.

08.12.2004., Alrosa Villa, Columbus, Ohio (Amerika) - četvoro mrtvih i dvoje ranjenih bilans je šokantnog krvoprolića koje se deslio na koncertu metal grupe Damageplan. Za vreme trajanja prve pesme pomahnitali 25-godišnji Nathan Gale se popeo na pozornicu i došašvši do gitariste "Dimebag" Darrell Abbott ispalio je u njega nekoliko hitaca, usmrtivši ga na licu mjesta. Čovjek iz osiguranja je odmah reagovao, ali je mladić pucao I u njega a onda je nastavio da puca po okupljenima. Prisutna policija ga je ubila, kako tragedija ne bi imala veće posledice.

12.12.2004., Colombo (Šri Lanka) - tokom koncerta indijskog superstara i srcelomca Shahrukh Khana od posledica eksplozije granate dvoje ljudi je poginulo, a 11 je ranjeno.

30.12.2004., Republica Cro Magnon, Buenos Aires (Argentina) - tokom koncerta rock grupe Los Callejeros poginulo je 175 posetilaca, dok je 619 povredjeno. Uzrok tragedije je požar, koji je izazvala baklja koja je zahvatila plafon, posle čega su goreci komadi plafona padali po okupljenoj masi koja se očajnički pokušavala da se probije do izlaza. U nastalom stampedu, većinom tinejdzera, padali su onesvešteni od dima po podu koji je bio prikriven penom. Još jedan od razloga tako velikog broja unesrećenih je što je u klubu bilo više nego duplo posetilaca i samo su dvoje od šestoro vrata za evakuaciju bila otvorena.

23.06.2005., Tampa, Florida (Amerika) - tokom koncerta metal grupe Corrosion Of Conformity došlo je do tuče među fanovima benda. Prema rečima svedoka tuče: dve devojke su se žestoko potukle, a dva dečka su pokušala da ih razdvoje, da bi odjednom dotrčao frajer, jedne od tih devojaka i misleći da ih ovi dečaci tuku, obojicu izbo nožem i pobegao, bacivši nož u gomilu ljudi. Sve je završilo smrću jedne muške osobe i ranjavanjem još troje posetilaca.

03.10.2005., Sangju (Južna Koreja) - U stampedu koji se dogodio poginulo je 11 ljudi, dok je preko 70 povređeno. Tragedija se dogodila kad je oko 10 000 nestrpljivih posetioca je htelo da uđe kroz jedini ulaz na stadion, gde se trebao održati festival starih korejskih pop pjesama. Život su izgubila tri dečaka i osam starijih žena.

 ps. Ma bice sve u redu



Komentari (96)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:20 15.06.2007

Dule,

ne bedači me,
pošto mi trudna žena ide na Peperse, a ja ću biti daleko...

na egzitu imamo osnovni problem sa radikalskom omladinom i sa mladim nacistima.
pretprošle godine su prekinuli cert dubioza kolektiva iz sarajeva, i minirali počast srebreničkim žrtvama,

oni su nam osnovni problem, a za ostalo ćemo lako.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:06 15.06.2007

Re: troubleshooter

oke, ukori me Jelena K...

... da skrenem pažnju da sam se neprecizno izrazio, i da niko ne očekuje probleme na koncertima na tvrđavi tokom festivala, već da je te jedne godine zabeležen problem sa radikalskom balavurdijom (koji su, jel'te, maligno oboljenje na tkivu čitavog društva, a ne samo festivalski povremeni maler!). da to toga ne bi došlo, važno je da momci iz obezbeđenja budu na nivou zadatka! što se mene tiče, da sam na mestu šefa festivalskog obezbeđenja ja bih momentalno odstranjivao ne samo pojedince koji izazivaju nered, već i one koji samo uzvikuju neprilične stvari.

jes' da sam malo radikalan sa svojim over-protective security pristupom, al' ipak sam ja odrastó'u palestinskoj prašini a ne u pitomoj voši...

ps. jelena, je l' može sad 2- za post? :)))
Milan Novković Milan Novković 21:31 15.06.2007

Re: troubleshooter

ukori me Jelena K

Srđane, bolje da te sad ukori nego da na Exitu lupa packe, sve pred trudnom ženom :)
kuki kuki 20:28 15.06.2007

Ja se brinem

Za Stouns-e: kad se sudare gerijatrija i klinci, kosti ima da pucaju. Osterioporoza bre!
neverlander neverlander 20:37 15.06.2007

ma...

prepadoh se od slike.
a tek kada procitah tekst, samo se nadam da "decko" sa naslovice nije obozavalac Pepersa i da nije iz Srbije ili okoline:)
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 20:53 15.06.2007

Re: ma...

meni je slika fenomenalna. Kakva Budala:)
neverlander neverlander 20:55 15.06.2007

Re: ma...

a zamisli samo kako ce decko da izgleda kada ostari! brrrrrrrr....
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 20:59 15.06.2007

Re: ma...

nece taj ostariti na slobodi. Bicemo bezbedni:)
Sneska Sneska 20:59 15.06.2007

Re: ma...

I ja sam se prepala od slike. Morala sam brze bolje da skrolujem kroz pocetak teksta jer mi je toliko bilo gadno od ovog....ljudskog? bica?

A druga fascinantna stvar mi je koliko se ovih nesreca desilo u Americi. Ne znam da li to ima veze sa vecim brojem koncerata (mada sumnjam) ili americko-tinejdzerskom stavu, "Mene nikad nece uhvatiti"/zaustaviti....
Milan Novković Milan Novković 21:28 15.06.2007

Re: ma...

meni je slika fenomenalna. Kakva Budala

Još ako ima crni pojas, 250-ti dan, pa da se selimo u drugi deo galaksije :)
shubidubi shubidubi 20:52 15.06.2007

nisam lep al sam zato glup

Roditelji...!
Ma, samo opushteno...

Na koncertima nam deca nisu bezbedna, al zato ima droge kol'ko volish..!
(
Zvonko Drazevic Zvonko Drazevic 20:59 15.06.2007

"Lep" spisak

ps. Ma bice sve u redu


Hvala ti, sad' mi je lakse :))
Aniram Aniram 20:59 15.06.2007

predlog za sledeci blog

moze li za nas sa mladjom decom jedan spisak ko je sve i na koji nacin nastradao od 1. do 4. razrda OS?
unapred zahvalna
brizna roditeljka
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:41 15.06.2007

Re: mesta niskog rizika

Aniram,
ako već ne možete da skontate nešto za VIP, obratite pažnju samo da ne budete u vatri, tojest u najvećoj masi neposredno uz binu, i da ne budete uz neku konstrukciju koju može grmljavina ili oluja da poruši. sve ostalo bi trebalo bude oke, i deca da đuskaju uz peperse...
angie angie 21:43 15.06.2007

Re: predlog za sledeci blog

Aniram, pa ti si jedina koja je shvatila vaznost ovog bloga u ovom trenutku:)))
Aniram Aniram 22:21 15.06.2007

Re: predlog za sledeci blog

ma znate vec kako plavuse kontaju
angie angie 22:23 15.06.2007

Re: predlog za sledeci blog

a volim shto je i Srki shvatio:)
G r o f G r o f 22:30 15.06.2007

Re: predlog za sledeci blog

/....pravi se da je i on shvatio./
:)
Milan Petrovic Milan Petrovic 21:00 15.06.2007

Venecija: 25 povređenih na koncertu

15. jun 2007. | 21:28 | Izvor: Beta, AFP

Rim -- Najmanje 25 osoba je povređeno na koncertu u Veneciji, kada su se tokom oluje delovi metalne konstrukcije srušile na publiku,

"Najmanje 25 ljudi je povređeno, od kojih dvoje ozbiljno. Sedam metalnih šipki, kao i neki video bimovi su pali na publiku zbog grmljavine", navela je policija i dodala je na koncertu bilo oko 20.000 ljudi.

U Veneciji se od 14. do 17. juna održava muzički festival, tokom kojeg će nastupe imati poznate grupe "Aerosmit", "Ajron Mejden". "Perl Džem" i "Smešing Pampkins".

Ostali koncerti najavljeni za večeras i sutra otkazani su zbog najavljenih vremenskih nepogoda.

Izvor
jadac jadac 21:14 15.06.2007

Re: Venecija: 25 povređenih na koncertu

po beogradskim splavovima je statistika jos gora...
zana zana 21:30 15.06.2007

Dule

umirem od smeha. Dge si ga samo nasao, bas je sladak. Kako li spava sa svim ovim budzama na glavi, zar to ne boli? QQ
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 21:48 15.06.2007

Re: Dule

ja bih mu kupovao magnete za rodjendan, krivo mi je sto ga ne znam, mada ima u Beogradu njegov siromasni brat blizanac Sulja
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 21:50 15.06.2007

Re: Dule

zana zana 21:56 15.06.2007

Re: Dule

ovaj nema vise gde da umetne, snabdevaj Sulju :)
Nego, kako se brije, sta mislis? Sigurno prvo mora da povadi sve pirsinge. A ovaj tirkiz na bradi drzi konstrukciju. Najvise me zanima kako se ubacuje ovo ispod koze.
bravar bravar 22:00 15.06.2007

Re: Dule

Dule Nedeljković Dule Nedeljković 22:12 15.06.2007

Re: Dule

gledao sam ja pre neko vece emisiju snimljenu u Londonu. Baja ima preko hiljadu implanata (metalnih) u kozi. Nisam bas najbolje upoznat sa tehnikom stavljanja istih. Ja sam, doduse, busio uvo sam sebi, tehnikom igla-na gumicu ali tu se moj razvoj sakacenja sopstvenog tela zaustavio. Imam ja fenomenalnu knjigu o tetovazama, pirsingu i ostalim zezalicama.
zana zana 22:33 15.06.2007

Re: Dule

London- Camden Town 100 % ! Kakvo je to ludilo- sastavljeno od hiljadu ludila na jednom mestu. Pankeri, hipici, i svi ostali zajedno, drecavo roze, zeleno, ljubicaste kose, na nogama neke cipele kao pegle, izbuseni, pijani, drogirani, ali ljubazni. Nema problema, harmonija. Od robe sve. Kako skrenes iz coska, najeletniji deo.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 11:40 16.06.2007

Sulja

Jel on beše valjao džu ispred SKCa (bez namere da pravim probleme čoveku)?
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 11:43 16.06.2007

Re: Sulja

vec si mu napravio:)) Sulja je moj kandidat za gradonacelnika. Ima covek koncept.
dalmos dalmos 17:59 16.06.2007

Re: Sulja

Ovo za Sulju stvarno nije u redu, i prilično sam ozbiljan. Ili da se obriše komentar ili fotka.

G r o f G r o f 21:53 15.06.2007

Crnjak...

Moja sestra pričala 1982. kako su, u Zagrebu, kroz neki prozor uskakali u halu, jer nisu imali karte za koncert Riblje čorbe i svi skakali na neku devojku.
"Bilo je super, šteta što nisi bio" komentarisala.

Oduvek je bila veštica.

Ja sam bio na koncertu u Beogradu i nismo nikog zgazili...pih.

Sad se pitam kako sam mogao voleti onog sirovinu Boru.
mMilutin mMladjenovic mMilutin mMladjenovic 21:57 15.06.2007

Laže bestijalno svako,

ko ide na bilo čiji koncert pod otvorenim NEBOM kao zbog muzike ...

pod jedan-kvalitet tona , kvalitet muzicitanja na mnogim koncertima gde se okupi 30.50-100.hiljada ljudi je odvratniji nego lupanje u ŠERŠE, LONCE i ostale KAZANE...

po mom sudi tamo se najmanje ide zbog muzike, a najviše se ide zbog masovnih histerija, zbog opijanja, zbog drogiranja, da bi bili in u društvu, dakle ide se zbog drugih a ne zbog sebe, i na kraju izvestan i broj ide na te masovke da bi se nekog srelo, upoznalo i pričalo o tome u narednih nekoliko dana i meseci.

hoću da kažem, muzika je samo maska na tim koncertima i gotovo ni 1% njih ne ide zbog muzike, več iz drugih motiva koje sam gore opisao.

na tim koncertima broj normalnih ljudi, je na nivou statističke greške, i uglavnom se na istima dešavaju NAJBIZARNIJE i najdekadentnije stvari koje jedan zivi stvor može da uradi.

po meni 80 % muzičara je više za zatvor i za držanje u getoima, a čista je opasnost i kriminal takvim ludacima dozvoljavati da sviraju i truju mladi svet svojim DEKADENTNIM ponašanjem i uglavnom narkomansko-alkoholnim zavisnicima.

pogledajte sliku koju je gore DULE ostavio, do juče takve FASE i idi(J)ote smo gledali u emisijama o životu trećeg sveta iz AFRIČKIH plemna ,,,

danas takve možemo sresti po BEOGRADU, po ulicama grada, kafićima, koncertima i t.d.

ljudi došlo je zadnje vreme, a možda i poslednje...
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 22:09 15.06.2007

Re: Laže bestijalno svako,

tako je Milutine! U zdravom telu-zdrav duh!
Ali ja ipak idem na Kalt i Peperse. Mozda mi neko uvali neku "smesnu cigaru".
mMilutin mMladjenovic mMilutin mMladjenovic 22:17 15.06.2007

Re: Laže bestijalno svako,

Dule Nedeljković
tako je Milutine! U zdravom telu-zdrav duh!Ali ja ipak idem na Kalt i Peperse. Mozda mi neko uvali neku "smesnu cigaru".



Znaš DULE nije lud onaj gore ŠTANCOVANI tip,,,

da se ON tako nije uradio, znaš kad bi došao u situaciji da mu ti sliku staviš na svom BLOGU..

nikad !

prema tome, ko je meni kriv što nemam BRNJICU u NOSU, ili kuglager u ustima, nikom normalni danas nisu interesantni, danas mediji kako pisani tako i štampani jure samo takve i obavezno su gosti po stotinu puta u svim emisijama, čak i dnevniku.

znaš kad ću ja da budem u DNEVNIKU, samo ako dobijem NOBELOVU NAGRADU, ili bacim A-bomu na Terazijama.

Kolos sa rodoslovom Kolos sa rodoslovom 22:37 15.06.2007

mMilutin mMladjenovic

Ovoliku kolicinu gluposti odavno nisam procitao. Da li je autor istih, gore spomenutih baljezgarija ovo smislio na intimnom koncertu, civilizovano nasminkanih turbo folke zvezdica?
Slazem se da spodoba sa fotke nije privlacna isto kao i ceo komentar mm-a.

Btw, koje je to "prednje" vreme??? Da ne kazem "zadnje"...
G r o f G r o f 22:41 15.06.2007

Re: Laže bestijalno svako,

Milutine, a da nisi ti omatorio malo više nego je to pristojno.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 22:41 15.06.2007

Re: mMilutin mMladjenovic

to ti je Kolose nas Milutin:)
mMilutin mMladjenovic mMilutin mMladjenovic 22:45 15.06.2007

Re: mMilutin mMladjenovic

Kolos sa rodoslovom
Ovoliku kolicinu gluposti odavno nisam procitao. Da li je autor istih, gore spomenutih baljezgarija ovo smislio na intimnom koncertu, civilizovano nasminkanih turbo folke zvezdica?Slazem se da spodoba sa fotke nije privlacna isto kao i ceo komentar mm-a.Btw, koje je to "prednje" vreme??? Da ne kazem "zadnje"...



KremBILU, ti ne poznaješ ni to tvoje prednje ni zadnje vreme,,,

pa u tom kontekstu, idi malo kod nekog KOVAČA, fali ti dobro podkivanje.

pa pravac HIPODROM , plaču tamo za takvima kao ti.
mMilutin mMladjenovic mMilutin mMladjenovic 22:55 15.06.2007

Grofe,

G r o f
Milutine, a da nisi ti omatorio malo više nego je to pristojno.


Grofe, ovo šta sam napisao mislio sam i sa 2o. godina.

mada tada radikalnije, a možešš misliti šta sam mislio o NARKOMANIMA kakav je ovaj sa RODOSLOVOM.
pipi duga čarapa pipi duga čarapa 23:05 15.06.2007

Re: mMilutin mMladjenovic + kolos

iju vas dvojica sram vas bilo!
ajmo lepim!
Ljuttko Ljuttko 23:14 15.06.2007

Re: Laže bestijalno svako,



Milutine za srce si me ujeo ovom analizom , biti statistička greška u ovim mojim poznim godinama je nekako nedostojno, skroz. Cenim da će se moje posrnulo samopouzdanje nekako popraviti ako mi se desi ovo nešto što si pobrojao na bar jednom od koncerata sto sam planirala za ovo leto . Pu , de mi prodjoše godine kad sad moram da čekam nešto bar malo bizarno da upišem u koncertni i životni tefter. Ajd ako neko ide i ima neku dekadentnu ideju nek mi siglnalizira pa da se dogovorimo malo unapred onako ljucki da se posle ne iznenadjujem, volim dekadenciju ali sam matora za iznenadjenja :)
na tim koncertima broj normalnih ljudi, je na nivou statističke greške, i uglavnom se na istima dešavaju NAJBIZARNIJE i najdekadentnije stvari koje jedan zivi stvor može da uradi.

mMilutin mMladjenovic mMilutin mMladjenovic 23:22 15.06.2007

Re: Laže bestijalno svako,

Ljuttko
Milutine za srce si me ujeo ovom analizom , biti statistička greška u ovim mojim poznim godinama je nekako nedostojno, skroz. Cenim da će se moje posrnulo samopouzdanje nekako popraviti ako mi se desi ovo nešto što si pobrojao na bar jednom od koncerata sto sam planirala za ovo leto . Pu , de mi prodjoše godine kad sad moram da čekam nešto bar malo bizarno da upišem u koncertni i životni tefter. Ajd ako neko ide i ima neku dekadentnu ideju nek mi siglnalizira pa da se dogovorimo malo unapred onako ljucki da se posle ne iznenadjujem, volim dekadenciju ali sam matora za iznenadjenja :)
na tim koncertima broj normalnih ljudi, je na nivou statističke greške, i uglavnom se na istima dešavaju NAJBIZARNIJE i najdekadentnije stvari koje jedan zivi stvor može da uradi.



uvek me je interesovalo kod mojih komentara da li to šta ja pišem TAČNO, ili nije, sva ostala BRABONJANJA me ne dotiču ,

dakle, šta nije tačno od bilo kog mog komentara za poslednju godinu dana!?

ko mi to ne kaže, a laje na mene, pustiću mu struju od 380 V u komjuter.

do sada mi niko nije rekao da lažem to šta tvrdim, ali jeste sto puta da nije korektno, nije sad vreme da tako pišem i tako to.


prema tome PSI sa rodoslovom laju, a KARAVANI idu li ne idu.
pipi duga čarapa pipi duga čarapa 23:26 15.06.2007

Re: mMilutin mMladjenovic + kolos

mislim, da se razumemo, ja sam apsolutno za masovnu histeriju, drogiranje i opijanje, čisto da ne bude zabune (kolose - ignore him, )
pipi duga čarapa pipi duga čarapa 23:39 15.06.2007

Re: Laže bestijalno svako,

pa milutine, nije tačno sledeće:

po mom sudi tamo se najmanje ide zbog muzike, a najviše se ide zbog masovnih histerija, zbog opijanja, zbog drogiranja, da bi bili in u društvu, dakle ide se zbog drugih a ne zbog sebe


opijanje i drogiranje se ne radi zbog drugih, nego zbog sebe. Može i kod kuće, i sam i udvoje i u društvu i masovno i kako 'oćeš... a jako je dobro masovno i uz muziku. mislim da dzaba trošim reči, al' aj'.

Zar ti nekad nije žao što nikad nećeš saznati kako je dobro?
mMilutin mMladjenovic mMilutin mMladjenovic 23:49 15.06.2007

Re: Laže bestijalno svako,

pipi duga čarapa
pa milutine, nije tačno sledeće:
po mom sudi tamo se najmanje ide zbog muzike, a najviše se ide zbog masovnih histerija, zbog opijanja, zbog drogiranja, da bi bili in u društvu, dakle ide se zbog drugih a ne zbog sebeopijanje i drogiranje se ne radi zbog drugih, nego zbog sebe. Može i kod kuće, i sam i udvoje i u društvu i masovno i kako 'oćeš... a jako je dobro masovno i uz muziku. mislim da dzaba trošim reči, al' aj'. Zar ti nekad nije žao što nikad nećeš saznati kako je dobro?


slepcu namigivati, gluvom pevati je isto kao tebi objašnjavati šta je normalno a šta odvratno,,,

nego, skrati ti te TVOJE duge ČARAPE, pa možda progledaš posle toga, ti bre nosiš čarape preko očiju čini mi se.
Ljuttko Ljuttko 23:54 15.06.2007

Re: Laže bestijalno svako,


Ama sve je tacno Milutine, zato se i brinem, 'de sam bila 'de sam dangubila, pa je mene to sve zaobislo, to dekadentno, to me najvise, da kazem, nekako boli. Pa sta sam ja majka mu stara , sugava bila . A dve leve noge nemam a i da imam kad se krene u tu dekadenciju ko da je to neka mana pa ce to neko i da gleda. Zato i vapijem za pomoci, da nekako popravim rezultat. Aj ti nemoj da se jedis a i sam si kriv sto si me izazvao da se bacim, takoreci strmoglavim u propast i sto ce posle biti naslov u Kuriru, ona najkrupnija slova - dekadentna baba na koncertu papricica , ili tako vec nesto bizarno.
pipi duga čarapa pipi duga čarapa 00:12 16.06.2007

Re: Laže bestijalno svako,

Ma u pravu si BRE Milutine. 'Vatam makaze i skraćujem.

Ali nisi mi BRE odgovorio na pitanje. Zar ti BRE baš nikad nije ni malko žao što nećeš saznati kako je dobro, BRE?
ddn ddn 00:14 16.06.2007

Re: Laže bestijalno svako,

MIlutine pa sta predlazes onda? Da ne idemo uopste na koncerte?
mMilutin mMladjenovic mMilutin mMladjenovic 07:14 16.06.2007

Re: Šta predlažeš onda,

ddn
MIlutine pa sta predlazes onda? Da ne idemo uopste na koncerte?



predlažem da se bilo koja muzika sluša kući, sam ili sa (NE)kim to odlučuje konzument iste muzike...

ja sam samo u paramparčad razbio tu GRADJANSKO-licemernu tabu temu čemu služe i kome ti veliki koncerti...

najviše organizatorima , prevačima, i na kraju trgovcima "PILULE za LILULE"...i ostalim PIVOVARNAMA.
Mariška Mariška 07:25 16.06.2007

Re: Laže bestijalno svako,

Moram javno priznati da je Milutin Mladjenović aka Labud aka Tomba aka Bajazit moj idol.
Divim mu se do imbecilnosti.

Dajte čoveku blog, por favor!!!

Zamislite koliko bi tu bilo materijala...eeeeh...
mMilutin mMladjenovic mMilutin mMladjenovic 07:46 16.06.2007

Re: Laže bestijalno svako,

Mariška
Moram javno priznati da je Milutin Mladjenović aka Labud aka Tomba aka Bajazit moj idol. Divim mu se do imbecilnosti.



znate kako gospodjo, čovek može da se divi nekome ili nečemu, samo do nivoa čega najviše ima,,,
Mariška Mariška 07:58 16.06.2007

Re: Laže bestijalno svako,

Slično se sličnom raduje...

Ne budite na kraj srca.

BTW, koncerte ne preferiram iz nekih svojih ličnih razloga, ali se istima radujem i doživljavam ih kao civilizacijsku tekovinu koja mi potvrđuje da smo deo normalnog sveta a ne neka crna tačka na putu.
mMilutin mMladjenovic mMilutin mMladjenovic 08:07 16.06.2007

Re: Laže bestijalno svako,

Mariška
Slično se sličnom raduje...Ne budite na kraj srca.BTW, koncerte ne preferiram iz nekih svojih ličnih razloga, ali se istima radujem i doživljavam ih kao civilizacijsku tekovinu koja mi potvrđuje da smo deo normalnog sveta a ne neka crna tačka na putu.


pa to je to, ti se ne raduješ meni, ja se ne radujem TEBI,,,

a ja nemam ništa protiv što si se se ti obradovala onom gore tipu sa ROGOVIMA i NITNAMA po licu i glavi.

slična se sličnom obradovala.

Mariška Mariška 08:13 16.06.2007

Simili similis gaudat

Zanimljivo je kako povezujete nepovezivo.

Ali ajd sad, asocijacije nisu svakom jača strana. Ja govorim o tome kako to što neka svetska zvezda održi koncert u ovoj nesrećnici SRBIJI znači da postojimo i van domena politike i Kosova.

Možda biste više voleli kada bi recimo neka od njih održala koncert na Gazimestanu?

A organizovani su i koncerti za Đurđeve stupove, pa?
mMilutin mMladjenovic mMilutin mMladjenovic 08:24 16.06.2007

Dvostruki moral

Mariška
Moram javno priznati da je Milutin Mladjenović aka Labud aka Tomba aka Bajazit moj idol. Divim mu se do imbecilnosti. Dajte čoveku blog, por favor!!!Zamislite koliko bi tu bilo materijala...eeeeh...


poznato je da ja pamtim ko SLON od 300.godina, eto gospodja MARIŠKA je zimus na starom BLOGU molila, kumila i preklinjala MODERATORE da me eliminišu i uklone sa BLOGA(MODERATORI JOJ NARAVNO TU MOLITVU EKSPRESNO SPUNILI) i zabane mi da pišem.

vidite i sami šta jutros napisa, sad moli Blog da mi daju isti zauvek.

mislim, šta reći, toliko LICEMERJE, toliki dvostruki moral često se sreće po zemlji Srbiji, a vidimo i ovde-nak.
Mariška Mariška 08:38 16.06.2007

Pomoć



A da malo porazgovarate sa nekim o kompleksu više vrednosti? Do sada sam mislila da patite samo od krize identiteta, malo kasnije sam pomislila da je ipak logoreja, te morate da se izrazite zanemarujući sopstveni identitet, a ovo sada prevazilazi moje moći dijagnostikovanja Vašeg problema.

I da, ovde stavljam FULL STOP. Za one koji ne rezumeju jezik nemile globalizacije TAČKU.
mMilutin mMladjenovic mMilutin mMladjenovic 08:49 16.06.2007

Re: Pomoć

Mariška
A da malo porazgovarate sa nekim o kompleksu više vrednosti? Do sada sam mislila da patite samo od krize identiteta, malo kasnije sam pomislila da je ipak logoreja, te morate da se izrazite zanemarujući sopstveni identitet, a ovo sada prevazilazi moje moći dijagnostikovanja Vašeg problema.I da, ovde stavljam FULL STOP. Za one koji ne rezumeju jezik nemile globalizacije TAČKU.



od svih bolesti jedino imam problem sa komleksima više vrednosti, pošto imam LUMBAGO ne mogu da se sagnem za nižim komleksima.

savet : ne kači se sa Slonovima, tebi više leže Kokoške, čurani o istala parnata živina, oni ne pamte ni šta su pozobali pre pola sata, a ne šta je ko rekao pre pola godine ili dve decenije.

vidim ja da si ti neki NEFROLOG, psiholog i primarijus, cim si mi odkrila tolike nedostatke moje komleksne ličnosti,,,

cenim tvoju TAČKU gospodjo, ali ja radje u ovom slučaju stavljam dvoznak !?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:28 16.06.2007

Re: komleks

Milutine, dobri Slone,
a je l' taj komleks nešto kao-mlečni-keks, komleks?

i šta se Vi, Alaha Vam, petljate u teme o r'n'r-u?

drž'te se politike samo.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 12:06 16.06.2007

MmMm wrote

ko mi to ne kaže, a laje na mene, pustiću mu struju od 380 V u komjuter.

Nije komjuter nego kompuitor.
pipi duga čarapa pipi duga čarapa 15:39 16.06.2007

Re: Šta predlažeš onda,

Milutine, ne kaže se
predlažem da se bilo koja muzika sluša kući

nego kod kuće
dalmos dalmos 17:38 16.06.2007

Re: Laže bestijalno svako,

Prvo da se razumemo, nemam ništa protiv vaše "oštre tastature", ali vređanje i omalovažavanje sagovornika koje se provlači kroz gotovo sve vaše postove je ...
Živo me interesuje da li se tako ponašate i u realnim raspravama, oči u oči, što mi je nezamislivo, ili je to,što je mnogo verovatnije, ono što psiholozi nazivaju "ventil" .

Što se tiče vaše opservacije o ljudima koji posećuju live nastupe na otvorenom, ona jeste tačna ali za svega par procenata istih.

pod jedan-kvalitet tona , kvalitet muzicitanja na mnogim koncertima gde se okupi 30.50-100.hiljada ljudi je odvratniji nego lupanje u ŠERŠE, LONCE i ostale KAZANE...


Očigledno niste skoro bili na nekoj većoj svirci. Toplo preporučujem Stones-e iznenadićete se koliko je tehnika napredovala.


po mom sudi tamo se najmanje ide zbog muzike, a najviše se ide zbog masovnih histerija, zbog opijanja, zbog drogiranja, da bi bili in u društvu, dakle ide se zbog drugih a ne zbog sebe, i na kraju izvestan i broj ide na te masovke da bi se nekog srelo, upoznalo i pričalo o tome u narednih nekoliko dana i meseci.


Ovo je definicija određenog broja ljudi koji posećuju koncerte, ali su oni u manjini, a što se tiče upoznavanja, ne znam za vas ali ja ljude ne upoznajem da bi imao o čemu da pričam, a na koncertima i festivalima sam upoznao gomilu novih ljudi i stekao nekoliko prijatelja za ceo život, i to je svakako pozitivna strana svega toga.


na tim koncertima broj normalnih ljudi, je na nivou statističke greške, i uglavnom se na istima dešavaju NAJBIZARNIJE i najdekadentnije stvari koje jedan zivi stvor može da uradi.


Broj normalnih ljudi je ogroman, a onih drugih naravno ima i nisu baš na nivou statističke greške, ali je njihov broj još uvek nedovoljan da bih zbog njih doveo u pitanje odlazak na takva dešavanja. A što se tiče bizarnosti i dekadencije, stvarno ne znam kakva ste vi to mesta posećivali.

Razlika između live svirke na otvorenom pred 100 000 ljudi i slušanja iste muzike u kućnoj varijanti je ogromna. Pre svega mislim na sam doživljaj muzike.

Dakle tvrdim da niste u pravu, a kao dokaze prilažem:

1.Koncert Stones-a
Ako posle ove svirke izjavite da ste se osećali kao da sedite u dnevnoj sobi i preslušavate best off, predajem se ! :)

2.EXIT festival:
a)odlična muzika( na prvom, a ne na poslednjem mestu)
b)Ogromna pozitivna energija
c)prelep ambijent
d)sjajno druženje
e)male scene, sa odličnim a nama nepoznatim muzičarima
f)svitanje na đavi uz akustaru i neke lagane stvari (prisustvo voljene osobe se svakako preporučuje)
...
mMilutin mMladjenovic mMilutin mMladjenovic 16:27 17.06.2007

Re: Laže bestijalno svako,


DALMOS

Živo me interesuje da li se tako ponašate i u realnim raspravama, oči u oči, što mi je nezamislivo, ili je to,što je mnogo verovatnije, ono što psiholozi nazivaju "ventil" .


e ako te baš živo zanima, još življe ću ti odgovoriti,,,

nema nikakve razlike u mojim stavovima, reakcijama, ponašanju ovde, nego u realnom životu i u svim mogućim životnim situacijama.

realno rečeno, oštriji sam za jednu OKTAVU u stvarnom životu nego ovde.

zašto je to tako, zato što ja ne umem da GLUMIM, ne umem da se foliram u prevodu, ovo se žalim, a ne hvalim, tako da mi nije lako.

kako da mi i bude lako, kad sam ja sam na jednoj strani, a protiv mene milion i po gradjana grada Čikaga koji je pun BEOGRADJANA.

Mislim da trenutno ima u Beogradu samo 250. hiljada ljudi sa kojima do sada nisam uspeo da se posvadjam i da im kažem šta mislim o njima i nihovim manirima i karakteru.
Kolos sa rodoslovom Kolos sa rodoslovom 21:06 17.06.2007

Re: mMilutin mMladjenovic

Izgleda da te je odavno ritnuo neki konj u glavu. Ko zna mozda i ovakav poput mene. Ne kaze se zadnje nego poslednje, ali to vec znas.
Necu da te vredjam jer toga nisi vredan a i vaspitan sam za razliku od tebe. Ili da vam kazem vi? Mora da ste dva dana mladji od sunca. Ishlapeli starce, prerano ostareli djecace. Na vasu veliku zalost, umrecete jednog dana okruzeni likovima poput ovog milutina mladjenovica sa fotografije. Sta da vam kazem, vremena se menjaju voleli vi to ili ne.
Kolos sa rodoslovom Kolos sa rodoslovom 21:11 17.06.2007

E milutine

tek sam sad procitao tvoje baljezganje i divljanje po blogu. Zasto ne navuces carapu preko glave i zavuces se u rupu u kojoj si bio do nastanka ovog bloga.
Primetio sam da te veoma cene ljudi koji te licno poznaju. Obozavaju te. Mozda zato sto si uvek u pravu. A i tanak si sa zivcima. Da bog da ti se cerka udala za ovog lika sa fotke.
M a R k O M a R k O 23:45 15.06.2007

Mr. brownstone


Hehehe sve u svemu izgleda da se na certima Guns-a uvek neshto desi. Ako ne bude neshto od gore pomenutih stvari onda jednostavno Axel to nadomesti svojim dobro poznatim manirima dobrog dechkica...

p.s. Axel je king!!
pipi duga čarapa pipi duga čarapa 00:21 16.06.2007

exit

ima li neko podatke o exitu? jel stradao neko. Ja sam bila 3 puta, i nije bilo ništa, ali mislim da mi je sestra rekla da se jednom neko strmoglavio. Nisam sigurna. Jel zna neko?
dalmos dalmos 18:43 16.06.2007

Re: exit

Mislim da je u pitanju exit 05 . Pad sa zidina, ali van ograđenog festivalskog prostora pa organizator nije snosio posledice. Čini mi se da je i prošle godine jedan narkoman overio u kampu, i to bi trebalo da je kraj spiska. Sve u svemu za tako masovno dešavanje daleko daleko ispod proseka.

A za sve one koji još uvek razmišljaju da li da svoje dete puste na EXIT, podatak da je za sedam godina postojanja ovog festivala kroz ulazne kapije prošlo oko milion ljudi a da nije zabeležena ni jedna jedina tuča !!!

Olga Medenica Olga Medenica 00:37 16.06.2007

Ahaha

ovo potvrdjuje moju blagu fobiju od gomile.
Sad cu da je povucem onim drecavo roze markerom ZAUVEK.

Small venue je car + bog poziveo Wembley Arenu (ne, ne stadion) sa onim sipketinama izmedju svakik onoliko redova, gde svako moze da djuska?, hm, pocupkuje samo ispred svoje stolicice. Ako. OK je tako.
LBSL LBSL 06:33 16.06.2007

Ili je zakivao glavom u zid


Ili je zakivao glavom u zid, ili ga je neko nabadao macolom pa su mu iskocile ove cvoruge. Mada je moguce i da se ipak baja sa ovih nasih balkanskih prostora, slikao u pauzi hrkljusa-renja.

Ovih dana su me prilicno skenjala 2 bloga (BS & Mindjoslava), da mi se nije ni pisalo, koliko vidim i ostali ljudi su u slicnom bedaku, i ko god da pise nesto - radi to nekako bezvoljno, nema vise lozenja i zezanja. Svi su nekako ozbiljni i neraspolozzzzeni (meko z) brate.

BS blog da ga ne kometarissssssssem opet (meko s), pokazao sjaj i bedu srbijanskog Holivuda i srbijanske opozicije - a blog Mindjoslava pokazao samo ljudsku bedu.

Najvise me deprimira i demolarise shvatanje, da apsolutno ne postoji organizovana srbijanska opozicija i da je izgleda dugo nece ni biti. Udbaske fukse (DSS i DS) su sklopile visedecenijski brak, dok im na svadbi svira Ceda Nebitni (bas mu pristaje nik) koji se nafatirao lovom na nasim ledjima - lazni demokrata i lazni dramaturg.
Zao mi samo Djindjica sto pogibe onako, Bog da mu dusu prosti, te sad na njemu profitiraju ovi olosi i fukare.
zana zana 10:51 16.06.2007

Re: Ili je zakivao glavom u zid

da li moze mozda da prodje neki intergalakticki susret NLO-ova, a da u to nije umesan Ceda??!! Svira im na svadbi? Ovo je stvarno drsko. Ako ti smeta Ceda kao Ceda, ne zanemaruj cinjenicu da je to jedina stranka koja pruza otpor.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 10:52 16.06.2007

Re: Ili je zakivao glavom u zid

nije to taj Ceda, to je Ceda Nebitni
zana zana 11:24 16.06.2007

Re: Ili je zakivao glavom u zid

Jao jeste- Ceda Nebitni, moze Ceda NVIP?
" Lazni dramaturg "- ako se neko ne bavi profesionalno onim za sta je formalno obrazovan, to ne znaci nista vise. To je licni izbor. Ako mu je naucno nastavno vece dalo diplomu, odakle nekome sloboda da to procenjuje? Ne razumem.
LBSL LBSL 14:50 16.06.2007

Re: Ili je zakivao glavom u zid


Postovana Zana,

Zao mi je sto ste moj post primili licno, jednostavno sam dao svoje misljenje o vodji nase srbijanske opozicije, moje misljenje i moj stav, razgovaramo jednostavno.

Uopste se ne slazem sa Vama da LDP pruza otpor ovom udbaskom rezimu, cak naprotiv mislim da ga svojim pogresnim aktivnostima i programom, indirektno i sracunato pospesuje. U prilog tome je cinjenica da je LDP pun saradnika tajnih sluzbi.

Zao mi je sto ste moju opservaciju primili kao uvredu Vaseg vodje i idola. Ali, misljenja sam da Nebitni po konstrukciji recenice, recniku i nacinu govora uopste nije umetnik, dodatni prilog tome je cinjenica - da nikad ni jedno delo nije napisao. Oprostite molim Vas, kakav je to pisac koji nikad nista nije napisao? Cudi me da BS nece da mu pomogne malo oko pisanja, ili mu ustupi neku ideju da to malo "doradi".
Mada, ne bi mu bio problem da neko delo i falsifikuje - iskusan je u tome, kao sto i Djindjicevu ideju falsifikuje i nezasluzeno svojata.

S postovanjem,
LBSL
zana zana 15:41 16.06.2007

Re: Ili je zakivao glavom u zid

da krenemo od ovoga- licno. Kako sam ja to dozivela licno?
marco marco 06:54 16.06.2007

Bryant park

Svakog petka ujutro, leti, u parku na cosku Nikole Tesle u NYC odrzavaju se koncerti menje- vise poznatih zvezda. Sednes za sto, popijes kafu, procitas mail na laptopu (net besplatan), sa dvadesetak metara poslusas pesmu- dve (besplatno), pokupis pa bacis neki poklon paketic od sponzora i odes na posao. Nekada sam cekao godinu i stopirao sa SFRJ pasosem po mesec dana da bih video nesto slicno uzivo. Bio dobar Prince i Rob Thomas proslog leta. Jutros bio Brad Paisley. Ne znam coveka, country zvezda, kazu. Otis'o posle kafe i jedne pesme. Zadnji put uzivao na Mc Cartneyu u Pesti pre dve tri godine. Mozda sam too old for R'N'R. Sto nije razlog da nasim klincima i "njihovim ocevima" ne bude lepo kod nas na pravim koncertima posle toliko vremena. Naravno, odlicno postavljena tema. Uzivajte!
Vlasta Vlasta 08:06 16.06.2007

Dule,

pa to nije strasno za sada vec "vekovnu" istoriju rokenrola. Ja sam svojevremeno pravila isti skor za fudbal - e, to je sex. To su rezultati ozbiljno shvacenog rada i dogogodisnje borbe za pravo na slobodno izrazavanje emocija...
Spiridon Spiridon 08:15 16.06.2007

Mora da je koncert bio do jaja

10.1999., The Point, Dublin (Irska) - čovek je zaspao i pao u smrt s tribine za vrijeme koncerta grupe Ocean Colour Scene.
carly carly 10:28 16.06.2007

khm

Ne postoji osoba ni stvar ni dogadjaj koji bi me sprecilio da odem ponovo na koncert Metallice. Sramno je ponasanje pojedinih organizatora sto se tice same bezbednosti. Kolika je bila razlika u organizaciji Metallicinog koncerta (organizovali oni tj neka firma iz inostranstva koju su unajmili) i koncerta Whitesnake ili Iron Maiden. Na poslednje pomenutom u onoj rupi u hali na sajmu je bilo vise ljudi nego sto je fizicki izvodljivo.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 12:53 16.06.2007

PF

Idem na Pepperse, a sad mi krivo što ne idem na Stonse, iako sam početku bio "ko ih jbe matore neće uzeti mojih 100E za komercijala tezgu po SE Eur standardima". Al sad mi krivo. Sad bih dao 100E samo da čujem JJ Flash live, Btw možda lupam, nemam pojma pošto su karte za Stonse i dal ih još ima, pa možda i odem:))))))
Jeste zvuk na otvorenom prostoru i uz masu ljudi koji urlaju lošiji, ali ipak su ovo ozbiljni bandovi koji voze svoju opremu, ipak to nije organizovao Raka Marić.
Čuo sam da su PF na jednom koncertu (ne mogu se setiti gde) 5.10.2000. izveli jednu stvar "for the brave people of Serbia". Ako neko zna da li je istina neka ostavi post.
PF ili RW ili (najbolje) zajedno, i bio bi to najbolji zvuk koji se ikada čuo u Srbiji. I još bolje bi zvučalo jer je na otvorenom.
sarma sarma 13:04 16.06.2007

OH MY GOD

Dule... Jebote... Smorio si... Idem na Pepperse nemoj samo molim te da paranoišeš!
Doctor Wu Doctor Wu 13:55 16.06.2007

Prošle nedelje

su Stonesi svirali na Isle of Wight, ali glavni događaj se dogodio 2-3 dana pre toga kad se Jagger pridružio svom bratu, tokom neke pubske svirke u nekom selu u Berkshireu. Kažu da je bilo totalno nenajavljeno (mada kod Engleza te stvari treba uzimati sa rezervom) i da je 40-ak ljudi provelo fenomenalnih 3-4 sata: kažu da je uglavnom pevao country standarde, mada ovde svašta sviraju po pubovima i ne bi me čudilo da su šibnuli po JJFlash ili Respectable.

E sad, fora je što Stonesi svaki svoj koncert naplaćuju £1M (iliti £10K/min), a Jagger je ovo odradio potpuno free (ili bar tako tvrde...) i to bez ikakve frke.
Doctor Wu Doctor Wu 14:18 16.06.2007

Re: Prošle nedelje

E, da, da ne zaboravim. Prosle nedelje bio do Dublina, i na lokalnom radiju Neil Tennant iz PSB. Povod: PSB sviraju na nekom Garden Party u Dublinu.

I sad, pita lokalni DJ Neila nesto u sistemu: Neil, poceli ste da svirate festivale, prosle godine ste odradili 15 festivala. Koji ti je ostao najvise u secanju?

Neil, ko iz topa: Exit u Srbiji. Fantastican festival!

Tim recima. Misim, sta reci. Jos da je Novak dobio Nadala...
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 13:55 16.06.2007

O pearcingu

Sve je to sloboda izražavanja, samo na različitom nivou. Recimo, mene niko nije smarao ako se na faxu pojavim u patikama, neobrijan itd, a zamislite da su mi tražili obavezan blejzer, kravatu i cipele??!! Bilo bi zanimljivo živeti u svetu gde bi nam, recimo, predsednik, premijer ili neki ministar mogli izgledati kao ovaj lik sa slike. Znate kad bi nas bombardovali da nam je ovaj bio predsednik '99?
milosrdni andjeo milosrdni andjeo 14:27 16.06.2007

Дуле

кога би волео да гледаш следеће године у Србији и шта мислиш какве су шансе да се довуче неко познато име као што су Stonsi i RHCP?Нешто се већ сада шушка да ће следеће године доћи U2?
sarma sarma 15:23 16.06.2007

Re: Дуле

U2 nikad neće doći u Srbiju. To su izjavili mali milion puta. Jednostavno,misle da smo varvarski narod. A i U2 je svirao pre 10-ak godina u BiH koliko se sećam....
Tako da možemo da sanjamo. Što se mene tiče mene,ja bih volela Depeche Mode i Radiohead da vidim u Bgd-u!
:)
milosrdni andjeo milosrdni andjeo 15:31 16.06.2007

Re: Дуле

ма дааааајјјјјјј.....изјавио папа да је земља плоча,Клинтон да не воли орал,..па шта?Знам да су били у Сарајеву...depeche mode радо:))Хтео сам да идем прошле године у Софију али ми се све искомпликовало:(

Могли би...Oasis,Lenny Kravitz,Ugly Kid Joe:),aerosmith,coldplay..али више од свега бих волео да неко споји GnR:(((
EXIT ме ове године разочарао,све неки репери:(Који им је к...ц,прошле године су дали одједном Billy Idol-a,Him,итд.,а сада ништа:(
Doctor Wu Doctor Wu 15:33 16.06.2007

Eh, U2

Mariška Mariška 15:35 16.06.2007

Re: Дуле

Pa dobro, i Jagger izjavio (allegedly) da će meseca limburga svirati u bg-u, pa dočekasmo...
Mariška Mariška 15:36 16.06.2007

Re: Дуле

Pa dobro, i Jagger izjavio (allegedly) da će meseca limburga svirati u bg-u, pa dočekasmo...
sarma sarma 16:46 16.06.2007

Re: Дуле

milosrdni andjeo
ма дааааајјјјјјј.....изјавио папа да је земља плоча,Клинтон да не воли орал,..па шта?Знам да су били у Сарајеву...depeche mode радо:))Хтео сам да идем прошле године у Софију али ми се све искомпликовало:(

Могли би...Oasis,Lenny Kravitz,Ugly Kid Joe:),aerosmith,coldplay..али више од свега бих волео да неко споји GnR:(((
EXIT ме ове године разочарао,све неки репери:(Који им је к...ц,прошле године су дали одједном Billy Idol-a,Him,итд.,а сада ништа:(

Oasis da,Coldplay da,Leni Kravić neeee!!!!
Ali,razumeš li da U2 jednostavno mrzi Srbe.
Što se Što se Mik Džegera tiče,došli bi oni odavno,ali jednostavno politička situacija nije dozvoljavala!
Maxa je muljao... I oni nisu došli!
milosrdni andjeo milosrdni andjeo 17:13 16.06.2007

Re: Дуле

Шта ти имаш против Kravitz-a?:))Шта је,превише soft?Е да,заборавих на листи жеља AC/DC
sarma sarma 20:50 16.06.2007

Re: Дуле

milosrdni andjeo
Шта ти имаш против Kravitz-a?:))Шта је,превише soft?Е да,заборавих на листи жеља AC/DC

Previše je Gay!
:)
milosrdni andjeo milosrdni andjeo 23:34 16.06.2007

сарма...

Сад када те са леђа саскочи gay лоби...најебаћеш...и ти ћеш најебати,и сви ћете најебати:)))хехе:))
fly away
where are we runnin'
are U gonna go my way
always on the run
etc. уопште није gay
(we want) peace сестро:)
хехе
sarma sarma 23:47 18.06.2007

Re: сарма...

milosrdni andjeo
Сад када те са леђа саскочи gay лоби...најебаћеш...и ти ћеш најебати,и сви ћете најебати:)))хехе:))
fly away
where are we runnin'
are U gonna go my way
always on the run
etc. уопште није gay
(we want) peace сестро:)
хехе

hehehe
ne nego me smara leni kravić...
majke mi.
Rio-Coker Rio-Coker 20:59 16.06.2007

Dule....

......Hvala!!!!

P.S. Tema nije bash vesela....ali umro sam od smeha,na ono o nelly-ju....tucha!!!!
Outsider Outsider 21:51 16.06.2007

Kolateralna

03.12.1971., Montreux (Švicarska) - zbog nepažnje jednog obožavaoca koji se igrao sa signalnim pištoljem, izbio je požar zbog kog je prekinut koncert Frank Zappe & The Mothers Of Invention, ishod: do temelja je spaljen Casino u kojem se održavao koncert.

Kolateralna "šteta" beše i jedna rok himna posvećena ovom događaju - eto bar nešto korisno:)
Čini mi se da ove godine na EXIT dolazi i Robert Plant. Obavezno idem da čujem ovog "dedicu".

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana