Budućnost| Gost autor

šta nije jasno?

AlexDunja RSS / 17.12.2012. u 22:52

60004_10200225859637598_645018805_n.jpg

autor kalaža je novi nm, odranije poznat kao bloger Nebojša Milenković
ali on je potpuno nov.

u komentarima molim za po što va nje!



Komentari (88)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

expolicajac expolicajac 22:54 17.12.2012

A što

nema slike?
AlexDunja AlexDunja 22:56 17.12.2012

Re: A što

se nema slike?

kako nema?
pa slika je blog, ne razumem.
kod mene se sve vidi
ivana23 ivana23 22:57 17.12.2012

Re: A što

Vidim i ja.
expolicajac expolicajac 22:57 17.12.2012

Re: A što

AlexDunja
se nema slike?

kako nema?
pa slika je blog, ne razumem.
kod mene se sve vidi

onda nešto "smene" nije uredu. Izvini
Jukie Jukie 22:59 17.12.2012

Re: A što

Vidi se čika Mišković na grupnim slikama sa raznim političarima (od kojih za neke ne znam kako se zovu)
AlexDunja AlexDunja 23:00 17.12.2012

Re: A što

Izvini

ma nema na šta, ja bih volela da ti vidiš sliku:)
bubamarac bubamarac 23:00 17.12.2012

Re: A što

kod mene se sve vidi

Crna Dunja, sta si to obukla?
expolicajac expolicajac 23:01 17.12.2012

Re: A što

AlexDunja
Izvini

ma nema na šta, ja bih volela da ti vidiš sliku:)

Pa daj mi adresu na PP da probam tako da je vidim.
AlexDunja AlexDunja 23:02 17.12.2012

Re: A što

Crna Dunja, sta si to obukla?

providno, kao i obično
ivana23 ivana23 23:11 17.12.2012

Re: A što

expolicajac
Pa daj mi adresu na PP da probam tako da je vidim.


Fotka, veliki format i bolje se vide face
loader loader 23:11 17.12.2012

Re: A što

AlexDunja:
providno, kao i obično

U novije vreme se kaže "transparentno"
AlexDunja AlexDunja 23:24 17.12.2012

Re: A što

Fotka, veliki format i bolje se vide face

fala i23
jesen92 jesen92 23:47 17.12.2012

Re: A što

..ocekujem sukob vucica i presednika drzave...
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 23:50 17.12.2012

Re: A što

kod mene se sve vidi


Eh, nije baš sve. Ima onih koje Google Image pretraga po Mišković, netje da da baš tako lako Mrzovoljan čovek mrzi ga i da živi, a kamoli da se slika. No, evo ga, čisto da ne bude daleko od očiju, daleko od zatvora ☻☻

               
loader loader 00:03 18.12.2012

Re: A što
















AlexDunja AlexDunja 00:05 18.12.2012

Re: A što

mr.l:)
loader loader 00:09 18.12.2012

Re: A što

mr.l:)

da, ms.A?:)
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:10 18.12.2012

blam

za neke ne znam kako se zovu




ali imam *pesmu,kao lek :)
myredneckself myredneckself 02:21 18.12.2012

Re: blam

stefan.hauzer
za neke ne znam kako se zovu




ali imam *pesmu,kao lek :)

Da nisi pustio ovako dobru stvar, otišla bih da spavam
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:09 18.12.2012

Re: blam

otišla bih da spavam

a,mrns, imam ja i jednu za *dobro jutro :)



st.jepan st.jepan 23:46 17.12.2012

A

ta slika, je l' masovna poternica?
Da mi je vidit' neka - ma šta neka, većinu tih milih lica u prašini, a okolo, u istom kadru, čizme onih sa fantomkama i mašinkama.
Miškec mi se gadi mnogo manje nego oni.
blogovatelj blogovatelj 00:16 18.12.2012

Re: A

Da mi je vidit' neka - ma šta neka, većinu tih milih lica u prašini, a okolo, u istom kadru, čizme onih sa fantomkama i mašinkama.


Ovako govori pravi umetnik, pristalica slobode javne reci.
Jebo sud, koji ce nam djavo sud.
st.jepan st.jepan 00:58 18.12.2012

Re: A

Ovako govori pravi umetnik,

Ko te slag'o da sam umetnik?
Tako što ja nikad ni pomislio, a kamo li izjavio.

Slika koju sam opisao, ovde je obavezni kadar svake TV reportaže o hapšenju (edit: daleko si, možda ne znaš).
A od hapšenja do sudjenja, ohoho!

Kad bi Miškeca motivisali (a znam, neće ga motivisati) da progovori, najlogičnije bi bilo očekivati hapšenja svih koje je plaćao.
A sigurno je da nije plaćao neku bUraniju.
Sve što je radio, bilo je moguće jedino uz podršku i služinjčenje najvišeg državnog vrha, gore kolažiranog.

Upravo ta korupcija morala bi biti (a znam, neće biti) glavna tema procesa.
I upravo stoga, bi najproduktivnije bilo Miškecu dati status svedoka saradnika.
niccolo niccolo 23:52 17.12.2012

Zaključujem

da je Miško neki druželjubiv momak
AlexDunja AlexDunja 23:54 17.12.2012

Re: Zaključujem

da je Miško neki druželjubiv momak

samo da nije u bajboku,
išo bi sa nama na sledeće blogersko druženje:)
niccolo niccolo 23:56 17.12.2012

Re: Zaključujem

AlexDunja
da je Miško neki druželjubiv momak

samo da nije u bajboku,
išo bi sa nama na sledeće blogersko druženje:)

E, stvarno, mora da ga zovemo kad izađe!
st.jepan st.jepan 00:12 18.12.2012

Re: Zaključujem

E, stvarno, mora da ga zovemo kad izađe!

A izaći će, ako je pameti i stvarne spremnosti da se stvari raščiste.
Najveći sevap bio bi dati mu status zaštićenog svedoka (edit: svedoka saradnika), pa da odruka kome je sve od političara davao novac.
To je jedini način da svekolika fukara najebe - druge dokaze je teško pribaviti.
Ali to se, naravno, neće desiti.
JBG!
AlexDunja AlexDunja 00:16 18.12.2012

Re: Zaključujem

Najveći sevap bio bi dati mu status zaštićenog svedoka,

pa valjda je milka zaštićeni

valjda treba njega drukati
st.jepan st.jepan 00:28 18.12.2012

Re: Zaključujem

AlexDunja
Najveći sevap bio bi dati mu status zaštićenog svedoka,

pa valjda je milka zaštićenivaljda treba njega drukati

Milka je nedovoljna.
Treba oboje da odrukaju pravu fukaru, a to su, nedvojbeno, političari.
I Miškec je fukara, ali neuporedivo manja nego oni.
Pa valjda je manje kriv onaj koji daje mito, nego onaj koji mito prima.

st.jepan st.jepan 19:39 18.12.2012

objašnjenje / dopuna

st.jepan
Najveći sevap bio bi dati mu status zaštićenog svedoka (edit: svedoka saradnika), pa da odruka kome je sve od političara davao novac. To je jedini način da svekolika fukara najebe, druge dokaze je teško pribaviti.

Miškec nije budala, sva je prilika da je to mićenje itekako dokumentovao - kako bi inaće političare držao u šaci?
Siguran sam dakle da ima neoborive dokaze, treba ga samo tim statusom motivisati da ih ispovrti.
To je jedina šansa da se politička scena Srbije konačno rašćisti i stvori prostor za nove ljude.
Ali to se, ponavljam, iz nekoliko stotina razloga neće desiti.
JBG.
Edit: Eto Srbiji još jedne propuštene šanse!
margos margos 00:08 18.12.2012

Mene podseća na

kasne sedamdesete prošlog veka - 'afera Beograd-inžinjering' i 'uaaa tehnomenadžeri!!!'. Ovo je kao neki rimejk. Bljuzga, sve u svemu.
AlexDunja AlexDunja 00:14 18.12.2012

Re: Mene podseća na

. Bljuzga, sve u svemu.

u smislu da politika nije imala ništa sa
miškovićem, ili?

margos margos 00:22 18.12.2012

Re: Mene podseća na

I to. I merenje repa mrtvom vuku - mislim, živ je on, Bogu hvala, ali čerečenje, uživanje, odricanje, pranje ruku i posebno ono da svi znaju sve i kad treba, onda nemaju pojma, sve anđelak do anđelka, samo im krilca fale.
freehand freehand 00:27 18.12.2012

Re: Mene podseća na

margos
kasne sedamdesete prošlog veka - 'afera Beograd-inžinjering' i 'uaaa tehnomenadžeri!!!'. Ovo je kao neki rimejk. Bljuzga, sve u svemu.

I Titovo pismo i Veljko Vlahović sa studentima.

Bajdvej, šta je nenormalno u susretima političara sa najbogatikim ljudima u državi? I u kojoj državi toga nema?
Ili ovaj nemaštoviti kolaž ima i neko drugo značenje?
AlexDunja AlexDunja 00:31 18.12.2012

Re: Mene podseća na

opet ne razumem šta zameraš blogu,
izvini, najiskrenije ne razumem
Mene podseća na
kasne sedamdesete prošlog veka - 'afera Beograd-inžinjering' i 'uaaa tehnomenadžeri!!!'. Ovo je kao neki rimejk. Bljuzga, sve u svemu.


kakve veze moj blog,
i nebojšina slika imaju sa tim?

i ko čereči, koga? ko pere ruke?
ivana23 ivana23 00:33 18.12.2012

Re: Mene podseća na

freehand
margos
kasne sedamdesete prošlog veka - 'afera Beograd-inžinjering' i 'uaaa tehnomenadžeri!!!'. Ovo je kao neki rimejk. Bljuzga, sve u svemu.

I Titovo pismo i Veljko Vlahović sa studentima.

Bajdvej, šta je nenormalno u susretima političara sa najbogatikim ljudima u državi? I u kojoj državi toga nema?
Ili ovaj nemaštoviti kolaž ima i neko drugo značenje?


Zaboravio si Titov govor u Splitu. Jeste bas davno bilo, al' se treslo sve u sesnaest...
AlexDunja AlexDunja 00:36 18.12.2012

Re: Mene podseća na

Bajdvej, šta je nenormalno u susretima političara sa najbogatikim ljudima u državi?

ja kad tebe vidim na mom blogu
pobegnem bez obzira:)

good night.
freehand freehand 00:41 18.12.2012

Re: Mene podseća na

AlexDunja
Bajdvej, šta je nenormalno u susretima političara sa najbogatikim ljudima u državi?

ja kad tebe vidim na mom blogu
pobegnem bez obzira:)

good night.

A da mi ipak objasniš?
Svi znaju da su svi bogati ljudi lopovi. Naročito u Srbiji.
Mali je problem političara što, ipak, zbog posla koji rade, nekako moraju da imaju kontakt sa slobodnim, neoptuženim čovekom koji zapošljava 30.000 ljudi (u jednom momentu) i od koga zavisi štošta u srpskoj privredi.
Dakle, šta dokazuje ova slika?

Edit: sad tek pažljivije pročitah... Nači, Nebojša Milenković? Novi nm?
Vidim ja specifičan izraz, dubina, slojevitost, al ne mogu da dokučim...
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:41 18.12.2012

Re: Mene podseća na

opet ne razumem


Jel?

i ko čereči, koga?

Ti i ovaj sto je slagao ove slicice (mislite da) cecercite Miskovica.

A sto to rade poliitcari?
Pa malo iz straha da se njihovo ime ne pojavi na nekim spiskovima a malo i zbog hleba i igara.
A posto hleba vec nema
daj igara ne treba nam hleba

jos kad bi palac okrenuli dole...

maksa83 maksa83 00:45 18.12.2012

Re: Mene podseća na

Bajdvej, šta je nenormalno u susretima političara sa najbogatikim ljudima u državi?

Meni je u tom kolažu ovaj zum favorit:

freehand freehand 00:47 18.12.2012

Re: Mene podseća na

Meni je u tom kolažu ovaj zum favorit:

Dabre, baš je Žare lepo ispo sa tim prirodnim, širokim osmehom.
maksa83 maksa83 00:51 18.12.2012

Re: Mene podseća na

Dabre, baš je Žare lepo ispo sa tim prirodnim, širokim osmehom.

Ja sam prilično redovno kupovao Vreme baš do te tačke kad je postalo Delta Fanzin. Prvo je krenulo diskretno - Žare napisao Miškovićevu hagiografiju sa zaključkom "kako se ovde ne oprašta uspeh", a onda je krenulo serijski. Otpr. od tog trenutka kupujem u proseku jedno Vreme mesečno, a i to samo ako me naslovna privuče.
margos margos 00:53 18.12.2012

Re: Mene podseća na

opet ne razumem šta zameraš blogu,

Ako mene pitaš - ne zameram ništa. Mene samo ova situacija sa Miškovićem podsetila na onu koju sam pomenula - i tada se narod čudio otkud bogataši među nama (bio samoupravni socijalizam) i kako mu je to uspelo pored budnih čuvara iz SK i DB-a, a političari i do jučerašnji pajtaši i pripadnici 'jagnjećih brigada' ga se odricali i prali ruke.... i prvo mu uzeše kuću, a ono 'narodno' razvukoše.

Kažem da je isto, rimejk.
Čereči ga ko god stigne i koliko može, a političari i koliko mogu i koliko moraju, ne bi l' sebe zaštitili.


PS Ni tebi ni kolažu ne zameram ništa - da ponovim.

:)
freehand freehand 00:59 18.12.2012

Re: Mene podseća na

maksa83
Dabre, baš je Žare lepo ispo sa tim prirodnim, širokim osmehom.

Ja sam prilično redovno kupovao Vreme baš do te tačke kad je postalo Delta Fanzin. Prvo je krenulo diskretno - Žare napisao Miškovićevu hagiografiju sa zaključkom "kako se ovde ne oprašta uspeh", a onda je krenulo serijski. Otpr. od tog trenutka kupujem u proseku jedno Vreme mesečno, a i to samo ako me naslovna privuče.

Ne znam šta bih rekao. Tržište političkih magazina (a bogami i dnevne su novine najčešće na infuziji) u Srbiji je u jednom trenutku umrlo.
Za preživljavanje imaš tri načina: državu; ozbiljnog i stabilnog stranog sponzora/oglašivača/finansijera "projekata"; da zaboraviš gadljivost prema tajkunima i njihovim parama.
Miškovićev je konglomerat na oglašivačkom nebu Srbije nezaobilazan.
I Veran je prodao b92, jebi ga.
Ne pravdam Žareta i Vreme, samo konstatujem.
A situaciju znam od Mrđena. Nači - dugo.
maksa83 maksa83 01:01 18.12.2012

Re: Mene podseća na

Dakle, šta dokazuje ova slika?

Može umesto slike (koja stvarno jeste 1000 reči) jedan vikićlikić: Unated States Embassy Belgrde DECISION MEMORANDUM?


(Šta biste bez (condom averse albino) programera? Znamznam... priipitomili biste neku drugu životinju.)
freehand freehand 01:23 18.12.2012

Re: Mene podseća na

maksa83
Dakle, šta dokazuje ova slika?

Može umesto slike (koja stvarno jeste 1000 reči) jedan vikićlikić: Unated States Embassy Belgrde DECISION MEMORANDUM?


(Šta biste bez (condom averse albino) programera? Znamznam... priipitomili biste neku drugu životinju.)

Majkumu... Sve, sve, ali Slobodan Deltosavljević...
A i Boža Đelić! Pa na koliko taj stolica sedi?!

Ali, suština mog pitanja oko ovog kolaža je - čemu služi i šta prikazuje?
Jer može se desiti da svaki total sa svake proslave ili pune lože sutra može biti buket lica sa poternice.
A humor i poruka mu baš liče na autora.
Da vidimo samo može li i ovde da banuje.
A, Princi?
maksa83 maksa83 01:28 18.12.2012

Re: Mene podseća na

A humor i poruka mu baš liče na autora.

Moram da kažem da se od njegovih blogova najbolje (jedino?) prisećam onog gde se nešto žalio na nešto-nešto-već i pritom izneo da je u trenutku te nepravde bio u biciklističkim pantalonama, na šta ga je Ninoslav Ranđelović otkinuo od zajebancije. Bio sam tad ovde još mlad i zelen i baš se sećam da sam pomislio "kakvo mesto...".

P.S. Ujedno se prisećam i da je moj prvi istup ovde bilo nerviranje što ljudi ne koriste naša slova, a što je moderacija brzo spalila.
freehand freehand 01:36 18.12.2012

Re: Mene podseća na

maksa83
A humor i poruka mu baš liče na autora.

Moram da kažem da se od njegovih blogova najbolje (jedino?) prisećam onog gde se nešto žalio na nešto-nešto-već i pritom izneo da je u trenutku te nepravde bio u biciklističkim pantalonama, na šta ga je Ninoslav Ranđelović otkinuo od zajebancije. Bio sam tad ovde još mlad i zelen i baš se sećam da sam pomislio "kakvo mesto...".


Dok krajičkom oka pratim Princijeve prste kako dobuju po butini grčeći se povremeno, priznajem da se ne sećam ni jednog njegovog bloga, ali znam da me je banovao u onom strogo-ali-pravedno stilu bar tri puta.
I siguran sam da sam to potpuno i nedvosmisleno zaslužio, čim se setim onog prodornog pogleda iskosa i izraza ni-osmeh-ni-psovka koji me prate sa avatara... Brrr!
Nego
u komentarima molim za po što va nje!

da se pozdravljamo dok je vreme.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 02:12 18.12.2012

Re: Mene podseća na

Može umesto slike (koja stvarno jeste 1000 reči) jedan vikićlikić: Unated States Embassy Belgrde DECISION MEMORANDUM?


Lepe su te wikiliks svari, ali ipak, malo kritičnog oka s vremena na vreme nije na odmet

Npr. mogao bih onako iz zanimacije da sačinim i bolji "memorandum". Čak bi se našao i faksimil potpisa a setio bih se i da dodam broj memoranduma (jerbo ih svi američki DM imaju)

Setio bih se i da ga sačinim tako da - pored toga što treba da liči da ga piše neko ko poznaje šta je šta (*) i da liči kao da ga je zaista pisao Amerikanac (po stilu i duhu jezika, po konstrukciji rečenica, po izrazima i po načinu razmišljanja), a ne neko kome je engleski (dobro) naučeni jezik a koji prevodi tekst koji mu je serviran, a onda bih ga i proverio na tipografske i gramatičko sintaksične greške.

Recimo (mimo ostalih) ne postoji "translational crime" (mislim, može da postoji ali nije bitno ) več je transnacionalni - što manje više, ali

(*) ne postoji Presidential Proclamation broj 212(f) kako tekst tvrdi (da ne ulazim u to šta je u stvari 212(f) - kao član zakona a i kao generički naziv za veliki broj deklaracija i kako se u stvarnim diplomatskim dopisima definiše neka od predsedničkih deklaracija).

Dalje, tekst

"We have agreed as a group that pervasive political corruption by undermines democratic interests in Serbia, and, consequently, has serious adverse effects on U.S. national interests."

je što nepismen (žurio se "autor" pa zbrzao prevodeći dati mu tekst i ispustio ceo red) što smešan - a pogotovo netačan, jer ne postoji nikakva "grupa" koja je tako nešto odlučila.

Posebno je zabavna Preporuka - i po stilu i po nepoznavanju institucija a i po "činjenicama" I opet je autor (mora biti da je neki novinarčić na zadatku ) pokazao koliko je površan. Dakle

(*) cela proklamacija na koju se poziva i stalno je "broji" kao 212(f) je u stvari Bušova Proklamacija 7750 (12.1.04). Sloba i pajtosi su banovani Klintonovom Proklamacijom 7249 iz '99.

Da ne idem dalje u seciranje - i ovoliko vremena utrošenog bi bilo suviše, ali sam baš završio gledanje omiljenog božićnog filma - Die Hard pa malo lake razonode nije na odmet
maksa83 maksa83 08:08 18.12.2012

Re: Mene podseća na

Npr. mogao bih onako iz zanimacije da sačinim i bolji "memorandum". Čak bi se našao i faksimil potpisa a setio bih se i da dodam broj memoranduma (jerbo ih svi američki DM imaju)

Naterao si me da protrčim kroz svoj download history ( chrome://downloads/ )i proverim odakle je taj PDF dospeo kod mene.

Lo end bihold: www.ldp.rs/upload/documents/2007/11/010.pdf

Tako da, budi drug, javi ljudima da čuvaju i distribuiraju falsifikate. Odbijam da poverujem da ih sami prave.
antioksidant antioksidant 08:09 18.12.2012

Re: Mene podseća na

maksa83
Dabre, baš je Žare lepo ispo sa tim prirodnim, širokim osmehom.

Ja sam prilično redovno kupovao Vreme baš do te tačke kad je postalo Delta Fanzin. Prvo je krenulo diskretno - Žare napisao Miškovićevu hagiografiju sa zaključkom "kako se ovde ne oprašta uspeh", a onda je krenulo serijski. Otpr. od tog trenutka kupujem u proseku jedno Vreme mesečno, a i to samo ako me naslovna privuče.

жарету си за мишка могао нешто и рећи и написати (мада живим за следећи уводник - први по задржавању) али љиљу не дирај никако :)
maksa83 maksa83 08:11 18.12.2012

Re: Mene podseća na

жарету си за мишка могао нешто и рећи и написати (мада живим за следећи уводник - први по задржавању) али љиљу не дирај никако :)

Mislim da u neka druga Vremena ne bi morao da čekaš sredu, nego bi sledećeg dana izašao specijal. Ovako je volšebno izostao. I ja jedva čekam da vidim kako će to da izgleda.
antioksidant antioksidant 08:56 18.12.2012

Re: Mene podseća na

maksa83
жарету си за мишка могао нешто и рећи и написати (мада живим за следећи уводник - први по задржавању) али љиљу не дирај никако :)

Mislim da u neka druga Vremena ne bi morao da čekaš sredu, nego bi sledećeg dana izašao specijal. Ovako je volšebno izostao. I ja jedva čekam da vidim kako će to da izgleda.

у електронском издању је изашла страница са хронологијом дешавања, препричаном оптужницом, углавном склепана од агенцијских вести али редакцијског става нигде :)
забаво, среда ти је име!
Atomski mrav Atomski mrav 09:02 18.12.2012

Re: Mene podseća na

Mali je problem političara što, ipak, zbog posla koji rade, nekako moraju da imaju kontakt sa slobodnim, neoptuženim čovekom koji zapošljava 30.000 ljudi (u jednom momentu) i od koga zavisi štošta u srpskoj privredi.

Siroti političari... nije ni njima lako!
zack2jack zack2jack 09:21 18.12.2012

Re: Mene podseća na

maksa83
Bajdvej, šta je nenormalno u susretima političara sa najbogatikim ljudima u državi?

Meni je u tom kolažu ovaj zum favorit:



Зум је просто феноменалан!!! Жарета је мало опрљило пиће већ, а Шкоми се смеје као да га овај голица негде око стомака... Сјајно!
dragan7557 dragan7557 10:28 18.12.2012

Re: Mene podseća na

Freki the Boy:
Bajdvej, šta je nenormalno u susretima političara sa najbogatikim ljudima u državi? I u kojoj državi toga nema?

Pa cime rezultira to "druzenje"videlo se u Nemackoj tokom ove godine sa precednikom Savezne Nemacke Kristijanom.

Trenutno je u toku druzenje nemackog Tuzilastva sa najvecom nemackom bankom Deutsche Bank(zaposlenih nesto preko 100.000), koju ceslja 500 policijskih sluzbenika u vezi sa bankarkom korupcijom. Impresivne slike se obogacuju i cinjenicama da je The Sef The Banke pozvao predsenika drzave Hesen da se malo izdere zbog zijana koje cine 500 pripadnika policije po njegovoj banci, predsenik drzave mu je skrenuo paznju da se obrati tuzilastvu a ne prezidijumu i njemu, a potom obavestio javnost o svemu, i tako dalje.

Inace ova korupcija, po podatcima Europol-a (Den Haag) traje godinama, najmanje od 2008) i teska je prema dosadasnjim podatcima preko € 5.000.000.000 utajenog poreza za prava zagadjivanja.

Vreme prijateljskih cavrljanja bogatasa (vlasnik Air Berlin) sa Precednicima Savezne Nemacke kao sto bese Kristijan(Christian Wolff) polako ali sigurno se smanjuje.

Kad Tuzilastvo Srbije bude funkcionisalo na ovako (malo holivudski scenario) nezvisan nacin a politicki akteri(makar bili i koordinatori sluzbi) prestali da se mesaju u posao Tuzilastva glume Robin Huda i beru politicke slavopojke, stvari ce poceti da se menjaju.

cerski
ecce-florian ecce-florian 11:31 18.12.2012

Re: Mene podseća na

jedan vikićlikić


kad smo već kod slikica


cit

Kostunica’s criminal craftsman: Bratislav Grubacic, Dadaist

a kad smo već kod prisećanja na dobra stara vremena, evo i jedne interesantne rasprave od pre par godina
LINK

A kakve veze to ima sa LDP?Možda montažer kao istoričar umetnosti može da pomogne u odgovoru kako Dadaist ima takav pristup u U.S. Embasy Belgrade?
alselone alselone 12:12 18.12.2012

Re: Mene podseća na

nated States Embassy Belgrde DECISION MEMORANDUM?


Auuuuu sine, kakav dokument.
bladerunner92 bladerunner92 12:47 18.12.2012

Re: Mene podseća na


Može umesto slike (koja stvarno jeste 1000 reči) jedan vikićlikić: Unated States Embassy Belgrde DECISION MEMORANDUM?


Nisam sigurna da li da verujem da je simple as that -- posaljes nekog svog srafa da da predlog da zelis da se nagodis sa americkom ambasadom? (citaj americkom vladom)
A sto se tice sadrzaja sta kaze covek--Dinkic i Djelic su mu ni manje ni vise nego "personal employees" a i ovo o Djilasu mi je bas onako...

(*) ne postoji Presidential Proclamation broj 212(f) javascript:;kako tekst tvrdi (da ne ulazim u to šta je u stvari 212(f)


Kako ne postoji?Mislim ozbiljno pitam posto jednostavnim guglovanjem eno izlazi milion objasnjenja al dacu ti od whitehouse.org

www.whitehouse.gov/the-press-office/2011/08/04/presidential-proclamation-suspension-entry-immigrants-and-nonimmigrants-

da, lepo pise 212 f je
Suspension of Entry as Immigrants and Nonimmigrants of Persons Who Participate in Serious Human Rights and Humanitarian Law Violations and Other Abuses

jedino ako ovo proclamation nije postojalo pre 2011 a pismo je iz 2007?
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:58 18.12.2012

Re: Mene podseća na

Lo end bihold: www.ldp.rs/upload/documents/2007/11/010.pdf

Tako da, budi drug, javi ljudima da čuvaju i distribuiraju falsifikate. Odbijam da poverujem da ih sami prave.



Evo, samo da završim podvarak s batačićima, pa ću da skoknem do njih

A da umeju da ih - makar i ovakve - prave, odavno bi bili u (nekoj već) vladi ☻☻ Ovako, samo ostatak daaavne izborne kampanje - koji, doduše, nanovo ima uporabnu vrednost

              
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:10 18.12.2012

Re: Mene podseća na

da, lepo pise 212 f je
Suspension of Entry as Immigrants and Nonimmigrants of Persons Who Participate in Serious Human Rights and Humanitarian Law Violations and Other Abuses


Kako rekoh to je član zakona:

"section 212(f) of the Immigration and Nationality Act of 1952,"

Koji se pominje u velikom broju predsedničkih deklaracija, od koji svaka ima svoju posebnu referencu, što po broju (recimo dve koje sam naveo 7249 i 7750), što po predmetu.

To je takođe i skupni naziv za niz predsedničkih deklaracija koje se oslanjaju (izmeđ ostalog) na taj član zakona:

Belarus Proclamation 8015
Bosnia Proclamation 6749
Burma Proclamation 6925
Corruption Proclamation 7750
Cuba Proclamation 5377
Cuba Proclamation 5517
Executive Order 13354
Executive Order 13356
Haiti Proclamation 6685
High Seas Interdiction Proclamation 4865
Human Rights Proclamation 8697
Nicaragua Proclamation 5887
Presidential Proclamation 8693, Travel Bans
Serbia and Montenegro Proclamation 7249
Sierra Leone Proclamation 7062
Sierra Leone Proclamation 7359
Sudan Proclamation 6958
Western Balkans Proclamation 7452
Zimbabwe Proclamation 7524

Naravno, autor na zadatu temu je bio suvišđe lenj (ili te davne 2007me Google nije radio baš kao sada ) pa je valjda mislio da je 212(f) brojna oznaka za jednu konkretnu deklaraciju a citirao je deo teksta iz Bušove 7750 i čak u zaključku govorio o "potvrđivanju" tj. produžetku "statusa zabrane" po toj deklaraciji iz 2004. mada je Mišković bio pokriven Klintonovom deklaracijom o Kosovu iz '99)

No, dokument je pravljen sa domaću uporabu, predizborni materijal namenjen čitačima naslova i podnaslova (ako su dovoljno velikim fontom), pa mu se ne mere mnogo zameriti na ošljarenju
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:25 18.12.2012

Re: Mene podseća na


A da umeju da ih - makar i ovakve - prave, odavno bi bili u (nekoj već) vladi


meni taj "dokument" malo kmeči i ima cuclu.
a izgleda i da se ukakio u pelenu.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:27 18.12.2012

Re: Mene podseća na

Nisam sigurna da li da verujem da je simple as that


Pa i nije. Ali eto, pamćenje je selektivna kategorija

Evo da vidimo i neke druge "izvore", mimo Blica i LDPa

https://reportingproject.net/miskovic/index.php/home/71-mikovi-a-profile

The investigation of "Mišković's Millions" was a joint project of the Center of Investigative Reporting Serbia and the Organized Crime and Corruption Reporting Project.

...
The twisting of facts also landed Mišković in a public fight in 2007. A secret document supposedly written by the US Embassy claimed that Mišković offered to exert pressure on the Serbian government of Vojislav Koštunica to soften its stand on Kosovo.

In exchange, according to Serbian media, Mišković asked the US government to remove him from a so-called “blacklist”, a US Treasury list of businesses and people banned from entering the country or conducting business. The embassy claimed the document was false, as did Mišković and the Serb government.

But it became major news across the country, with B-92 and Blic running the entire document on the Internet. The letter has never been authenticated.

OCCRP examined every US Treasury Office of Foreign Assets Control report from 1994 until 2007. They show that Delta Bank was placed on the banned list in 1998 as part of sanctions over Kosovo. Delta was one of dozens of financial institutions from the former Yugoslavia and Serbia on the list, and there is no indication that Delta was singled out for special sanctions.

Delta was tentatively removed from the list in 2001 and was never mentioned again, according to OCCRP’s review.

Still, the rumored document continues to be reported on in the local media when Mišković’s empire is discussed.

ecce-florian ecce-florian 13:31 18.12.2012

Re: Mene podseća na

Tako da, budi drug, javi ljudima da čuvaju i distribuiraju falsifikate.




Odbijam da poverujem da ih sami prave.


Pokušaj da reč falsifikata zameniš rečju dokument

Ili možda je najbolje da pitamo Nebojšu da zamoli ove u LDP-u da nam kažu odakle im ovaj "papir"








bladerunner92 bladerunner92 15:08 18.12.2012

Re: Mene podseća na

Hvala na pojasnjenju
iako nisam najbolje objasnila sta sam mislila
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:29 18.12.2012

Re: Mene podseća na

A situaciju znam od Mrđena


stvarno si metuzalem, ehehe. di je ivan sad?

ps. ima u vremenu finog, casnog i pristojnog sveta, dejan, miša, milan, saša itd.
freehand freehand 20:35 18.12.2012

Re: Mene podseća na

Vesna Knežević Ćosić
A situaciju znam od Mrđena


stvarno si metuzalem, ehehe. di je ivan sad?

ps. ima u vremenu finog, casnog i pristojnog sveta, dejan, miša, milan, saša itd.

Zamalo akcionar prvog reda.
Ili nešto tome slično.
horheakimov horheakimov 00:54 18.12.2012

jel stiglo neko vino?

princi princi 01:05 18.12.2012

Neduhovito, izlizano, otrcano

sasvim u skladu sa ostalim uradcima Nebojsze Mileknowicza. To je najblaže što sam mogao da kažem.
blogovatelj blogovatelj 02:31 18.12.2012

Jednom bezidejno, uvek bezidejno

novi nm, odranije poznat kao bloger Nebojša Milenković


Izvin'te, da pitam par stvari.

1. Što je promenio ime u nik?
2. Što na svom blogu nije objavio kolaž?

Ovo drugo pretpostavljam jer mu niko više i ne ostavlja komentare, tj piše blogove sam sebi. Na prvo pitanje nemam odgovor.
jesen92 jesen92 03:55 19.12.2012

Re: Jednom bezidejno, uvek bezidejno

Na prvo pitanje nemam odgovor.
odgovor je verovatno isti :)
Bili Piton Bili Piton 03:10 18.12.2012

Iz spomenara




princi princi 03:19 18.12.2012

Re: Iz spomenara

Ovo je baš sick. Žali bože sisa.
oskar-z-wild oskar-z-wild 12:09 18.12.2012

Re: Iz spomenara

Izvanredna slika, ko je umetnik, Bili?
Bili Piton Bili Piton 17:26 18.12.2012

Re: Iz spomenara



Ne znate ovo? Pa čuvena montaža, a sad već i dosta matora. Ne znam ko je autor, nažalost
blogovatelj blogovatelj 18:25 18.12.2012

Re: Iz spomenara

Ne znate ovo? Pa čuvena montaža, a sad već i dosta matora. Ne znam ko je autor, nažalost


Prvi put vidim, ali Kostunici ne bih oprostio.
marco_de.manccini marco_de.manccini 06:43 18.12.2012

šta nije jasno?

их, овај ребус је скроз јасан, каже, ко упадне у лоше друштво заврши у затвору.

arianna arianna 08:06 18.12.2012

Re: šta nije jasno?

marco_de.manccini
их, овај ребус је скроз јасан, каже, ко упадне у лоше друштво заврши у затвору.


ih,tako je bilo nekad i time su plašili malu decu, sad je drugačije
ko upadne u loše društvo brzo se obogati i uspe u životu, a vrana vrani oči ne vadi

nas jedino smak sveta može da spase
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:03 18.12.2012

Re: šta nije jasno?

добро, добро, можда нисам решио тачно, ево да пробам наспаван,

кадија те тужи - кадија те дружи.
zack2jack zack2jack 09:18 18.12.2012

...

Човек је Мастермајнд, ван сваке сумње! Волео би да га видим у директном укључењу из суда приликом сведочења, лајв, ако већ до сада није могло у неком Утиску недеље, или бар Сарапином проблему..
ivana23 ivana23 12:27 18.12.2012

***

@Sloba Milosevic
Mišković. Mišković. Mišković. Kosovo. Mišković. Mišković. Kosovo. Kosovo. Mišković. Mišković... Stanija, vrati se, sve ti je oprošteno...

freehand freehand 13:20 18.12.2012

Šta nije jasno

Ček... Nebojša Milenković harms je tu, na blogu, u VIP statusu.
Šta treba da znači ova nb sveckianaš njegova inkarnacija, bez bedža gost autor??
i uz upozorenje o po što va nju?
dragoljub92 dragoljub92 14:46 18.12.2012

šta nije jasno?

sve
anamarkana anamarkana 15:56 18.12.2012

Re: šta nije jasno?

ma meni mi je sve jasno kad me nema na slickama u kolazu, koliko sam NikoiNista i koja sam golja ustvari...
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 16:58 18.12.2012

Javna preporuka

Bila jednom u novinama moja slika sa Šešeljem. On u prvom planu ja iza njega.
Tu je i Gordana Suša. Valjda u Domu omladine. UJDI ili tako nešto. Kad je fotoaparat sleteo na glavu Mirka Kovača.
Samo što nije bilo tona da se čuje kako Goca i ja galamimo što buzdovan zauze ženi stolicu, a ona samo ustala da nekome nešto kaže. Nije trepnuo, kao da komarac zuji.
Tada nije bilo bloga, šteta.
PS Ja da potpišem javno nekoliko st.jepanovih i freejevih komentara.
freehand freehand 17:03 18.12.2012

Re: Javna preporuka

PS Ja da potpišem javno nekoliko st.jepanovih i freejevih komentara.

Onako, đuture?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 20:40 18.12.2012

Re: Javna preporuka

freehand
PS Ja da potpišem javno nekoliko st.jepanovih i freejevih komentara.

Onako, đuture?

Đuture. Uvati me neka slabost ovih dana.
s.dj s.dj 19:58 18.12.2012

Sve je jasno, da li kasno?

Lepo je meni govorio babo Atif: sportisti, estradne zvezde, političari, biznismeni i kriminalci su jedna ista raja koja se među sobom tali, j..e, opija, ubija...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana