Politika

Alea Iacta Est/Koska je bačena

dali76 RSS / 18.12.2012. u 23:49

Alea iacta est,  Uskliknuli su svi dvorjjani  oko gospodara Vucica. Vec zamisljam dupke punu Marakanu sa cijih se tribina ori: alea/alea  alea alea...iacta est ,iacta est.Misko, Tajkun nad tajkunima,  je dobio tridesetodnevni pritvor. Gospodar je ovim cinom presao Rubikon i nazad mu nema. Ko ce sad da ceka sudski epilog ili makar zvanicnu optuznicu. Ko ce da ceka hoce li gospodar krenuti neselektivnim redom sve prateci izvjestaj pokojne Verice Barac. Hoce li na red doci i Beko, dokazani prijatelj uz postelju, i bivsi/ sadasnji ministri ili ce ih u  najgorem slucaju milostiva kraljica, odnosno predsednik, abolirati.

Publika sita nepravde,  i gladna makar tridesetodnevnog pritvora za nekog  bogatog zasigurno cekati nece. Gospodar je zasluzio titulu Eliota Nesa.

Tek sad, iz ove perspective jasno se vidi  kolika je usspavana lepotica ustvari bio  bivsi predsednik.  Da je ikako imao snage i uticaja bar jednog od svojih mangupa makar najuriti iz partije, pa Toma ,engleska kraljica, bi dan danas sjedio na stiraporu.

Uzimajuci u obzir vrelu  politicku atmosferu kojoj   nije naudio ni iznenadni snjeg u decembru,ostaje otvoreno pitanje da li je hapsenjem Miskovica kocka bacena, ili ce prije biti da je rijec o koski?

Gospodar Vucic od svega pravi prilicno uzavreo circus. Pocevsi od svojih meteroloskih prognoza hapsenja , toboznjih pretnji Miskovica koje je policija prvo tvrdila, potvrdila pa negirala,pa do izjave da je Miskovic vec dao platni spisak politicara, sto je policija tek  naknadno demantovala.

Kao sto to obicno biva ,u ovakvoj atmosferi deemanti imaju isto toliko uticaja/vaznosti  koliko prohujali voz.  Vucicevi twitovi ili facebook komentari postaju naslovne stranice novina. Njegov rejting raste i ovo jeste najbolji trenutak da se uz pitku sapunicu  "Miskovic" puku ponudi gorka platforma kosovska koja bi nekako priznala da je nebo visoko,a zemlja tvrda. Naravno, Kosovo se nije izgubilo ratom, vec izdajnickom politikom Demokrata. Ko ne povjeruje novim vlastima , taj je protiv gospodara Vucica,a samim tim i protiv borbe protiv korupcije.

Naravno, ostaje optimisticna mogucnost da je sve ovo stavljanje drva na vatru  ispod pronadjenog dezurnog krivca, koji  usput receno tesko da je nevin,je  smisljeni potez gospodara kome treba djavolska podrska ako jee odlucio pratiti mapu Verice Barac. Miskovic i mnogi drugi Miskovici nisu  sami sa sobom  potpisivali po drzavu stetne ugovore. Saucesnik im je upravo bila drzava ,tj. Njeni vajni predstavnici. Ako Vucic odluci dda takne taj osinjak  ,bice to taj Rubikon od koga je gospodar jos daleko. Cinjenica da je Vucic pohvalio Kostunicu ,covjeka  za cijeg se vakta desila ogromna vecina sumnjivih privatizacija  ,kao nekog sto zna sta je pravna drzava, ne obecava mnogo.

Bilo kako bilo, kako stvari sad stoje, koska ,a ne kocka,je bacena. Ostaje nam da vidimo hoce li ipak  gospodar Vucic  krenuti do Rubikona. Put je znan. Mapa je na stolu vlade vec  nekoliko godina. Na njoj je i potpis Verice Barac. Nije  potreban  nikakav mag,  neteorolog niti prorocki tabloidi da bi znali ko su buduci cimeri Miroslava Miskovica.



Komentari (169)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Dr M Dr M 23:57 18.12.2012

Koska je bačena...


...tek kad je sve meso pojedeno.
dali76 dali76 00:02 19.12.2012

Re: Koska je bačena...

samo jedno jedino slovce razlike a kontekst okrenut naopacke.
Dr M Dr M 00:14 19.12.2012

Re: Koska je bačena...


Vučić nije prešao Rubikon, samo je umočio nožni palac.

Za sada mu nije mnogo hladno a narod kliče.

Maximalno će da bude hladno kad kad stigne do Maxija. Onda ćemo da vidimo da li je bačena koska ili koštunica.
dali76 dali76 00:27 19.12.2012

Re: Koska je bačena...

Ja stvarno sumnjam da bi putevi mogli da odvedu do Kostunice. On je samo oko sebe imao ljude koji su koristili njegovu okupiranost vitalnim interesima dok su oni ,koristeci njegovu zaokupiranost, vodili racuna o sebi, nadajuci se ili znajuci da im Kostunica nece zameriti ,ili cak da nece ni primetiti.
Ne znam, mozda sam naivan mnogo.
mg.beeograd mg.beeograd 00:33 19.12.2012

Re: Koska je bačena...


Da znaš da jesi, naivan i dugo odsutan. Sa te distance možda ne vidiš dobro.
Dr M Dr M 00:42 19.12.2012

Re: Koska je bačena...

Ja stvarno sumnjam da bi putevi mogli da odvedu do Kostunice.


U Koštuničinom kabinetu je dogovorena ujdurma sa Centropromom. Ima neki paragraf i za to, valjda. I, ne mislim da je K. dr V. imao od toga direktnu materijalnu korist ali je mnogima napravljena direktna šteta. Meni će da bude dobar znak u Vučićevoj akciji i samo to da se Koštunica pozove i odazove na poziv organa, kao gradjanin. Do sada mu je omogućavano da izbegava bilo kakav razgovor.
loader loader 00:47 19.12.2012

Re: Koska je bačena...

Ovolika halabuka u borbi protiv kriminala i korupcije bi već morala da preraste (i) u raskrinkavanje političke pozadine atentata na premijera. Taj tragični akt je bio udar na državu i njenu budućnost (budućnost drugačiju od ove koju smo dočekali). Zato ova ekipa koja sada pre svega preko tabloida furiozno pokazuje i dokazuje kako konačno stvara državu prava - svakako ima obavezu da se pozabavi pitanjem ubistva premijera. Tek tada bi se mogao steći utisak kako u celoj toj kampanji "podržavljenja države " osim političke sračunatosti ima i nešto doslednosti.




kukusigameni kukusigameni 09:35 19.12.2012

Re: Koska je bačena...

loader
Ovolika halabuka u borbi protiv kriminala i korupcije bi već morala da preraste (i) u raskrinkavanje političke pozadine atentata na premijera. Taj tragični akt je bio udar na državu i njenu budućnost (budućnost drugačiju od ove koju smo dočekali).

Teško da će se to sada i u ovom sazivu dogoditi. Pre će se dogoditi da se možda neko sam izofira i laganim trzajem usne ili grickanjem iste, pokaže koje karte i kakve ima u ruci.

loader
Zato ova ekipa koja sada pre svega preko tabloida furiozno pokazuje i dokazuje kako konačno stvara državu prava - svakako ima obavezu da se pozabavi pitanjem ubistva premijera.

Tu obavezu ima svaka vlada u ovoj zemlji. Sadašnja, bivša...

loader
Tek tada bi se mogao steći utisak kako u celoj toj kampanji "podržavljenja države " osim političke sračunatosti ima i nešto doslednosti.

E ovde nisi u pravu, barem ja tako mislim. Doslednost bi se u konkretnom slučaju rešavanja korupcije i kao mnogo važnije MONOPOLA, pokazala ako bi nakon inicijalnih i teatralnih hapšenja nastupile institucije i preuzele od Vučića, Dačića, bilo koga, taj posao.
Bojim se samo da razbijanjem monopola pojedinih firmi i ljudi, ti koji su ih razbili, ne preuzmu taj isti monopol.
Zato i jeste neophodno da nakon početnog udarca monopolistima, nastalim na ruševinama društvenih firmi i bivše nam države, brže bolje otvorimo vrata EU.

Tužno je što nas baš u toj tački čeka razrešenje pitanja Kosova.
loader loader 10:46 19.12.2012

Re: Koska je bačena...

kukusigameni
loader
Ovolika halabuka u borbi protiv kriminala i korupcije bi već morala da preraste (i) u raskrinkavanje političke pozadine atentata na premijera. Taj tragični akt je bio udar na državu i njenu budućnost (budućnost drugačiju od ove koju smo dočekali).

kukusigameni:
Teško da će se to sada i u ovom sazivu dogoditi. Pre će se dogoditi da se možda neko sam izofira i laganim trzajem usne ili grickanjem iste, pokaže koje karte i kakve ima u ruci.

Saglasan. Ovaj saziv nije kadar za to.
Naveo sam ovo oko razotkrivanja inspiratora atentata kao primer nečega što bi, ako je već do tolike ljubavi prema uspostavljanju pravne države, bio daleko ubedljiviji korak od hapšenja par nepopularnih tajkuna (što ziher donosi poene u javnosti). Dakle, po sredi je ilustracija, komparacija koja ima za cilj da na dodatan način postavi pitanje prirode ove kampanje. Naravno da ja ne očekujem da bi se sadašnja vlast time uopšte mogla pozabaviti, jer teško da bi iz tog slučaja, ako ga pošteno raskrinkavaju, mogli da izuzmu sopstvenu ulogu.

Ovo što ste pomenuli, da se neko sam, čist, izdvoji i napravi one prave političke korake - to i jeste suština. To sad stvari navodi na nešto što sam ovde po blogu valjda stotinu puta pominjao po raznim komentarima - da je naša tragedija što se nakon 2000. zbog neobavljenog posla nije stvorio uslov da se profiliše vrednosna alternativa ovome što imamo danas. A imamo, konstantno, većinu iz one stare strukture, koja, prirodno, iz petnih žila brani sebe samu. Stoga će i borba protiv korupcije biti najvrovatnije oivičena tom činjenicom.
Bojim se samo da razbijanjem monopola pojedinih firmi i ljudi, ti koji su ih razbili, ne preuzmu taj isti monopol.

Kolega Kukusigameni, vaša bojazan je na žalost realna, barem ja tako mislim. Upravo zato što vrednosni sistem nije izmenjen, a taj "vrednosni" sistem nije prisutan samo u strankama, već u celom društvu, što je mnogo, mnogo gore. Ovakvo svojstvo stranaka je samo posledica toga, i zatim funkcioniše interakcijski. aročito u sistemu gde je ovoliki socijalni pritisak ljudi neće baš rado menjati sistem interesa, ili željenog interesa, u nekakav etički kodeks gde ne vide izlaz iz lične bede.
Zato i jeste neophodno da nakon početnog udarca monopolistima, nastalim na ruševinama društvenih firmi i bivše nam države, brže bolje otvorimo vrata EU.

Tužno je što nas baš u toj tački čeka razrešenje pitanja Kosova.


mikimedic mikimedic 15:50 19.12.2012

Re: Koska je bačena...

U Koštuničinom kabinetu je dogovorena ujdurma sa Centropromom. Ima neki paragraf i za to, valjda. I, ne mislim da je K. dr V. imao od toga direktnu materijalnu korist ali je mnogima napravljena direktna šteta. Meni će da bude dobar znak u Vučićevoj akciji i samo to da se Koštunica pozove i odazove na poziv organa, kao gradjanin. Do sada mu je omogućavano da izbegava bilo kakav razgovor.


ujdurma sa centropromom je dogovorena u kabinetu izvesnog dr m. ima neki paragraf i za to, valjda. I, ne mislim da je m, dr. m. imao od toga direktnu materijalnu korist ali je mnogima napravljena steta. meni ce da bude dobar znak u vucicevoj akciji i samo to da se se dr. m. pozove i odazove na poziv organa, kao gradjanin. Do sada mu je omogucavano da izbegava bilo kakav razgovor.
mikimedic mikimedic 15:53 19.12.2012

Re: Koska je bačena...

raskrinkavanje političke pozadine atentata na premijera.


nisam cuo za krivicno delo 'politicka pozadina' - ako postoji prosvetli me, pls, o punioce sa svetlosnim macem.

Taj tragični akt je bio udar na državu i njenu budućnost (budućnost drugačiju od ove koju smo dočekali).


jel'?

a peti oktobar nije bio udar na drzavu?



mikimedic mikimedic 16:00 19.12.2012

Re: Koska je bačena...

ako je već do tolike ljubavi prema uspostavljanju pravne države,


pocelo bi se od izgradnje institucija - npr. neizbacivanjem poslanika iz parlamenta.

ali ocigledno je da je ljubav prema drzavi predvodnicima petog oktobra bila poslednja rupa na svirali.

" da je naša tragedija što se nakon 2000. zbog neobavljenog posla nije stvorio uslov da se profiliše vrednosna alternativa ovome što imamo danas. A imamo, konstantno, većinu iz one stare strukture, koja, prirodno, iz petnih žila brani sebe samu. Stoga će i borba protiv korupcije biti najvrovatnije oivičena tom činjenicom. "

jel?

a ko ih je tu instalirao - tj. nikad nije ni sklanjao?

inco inco 16:38 19.12.2012

Re: Koska je bačena...

mikimedic
nisam cuo za krivicno delo 'politicka pozadina' - ako postoji prosvetli me, pls, o punioce sa svetlosnim macem.


Postoji krivicno delo 'saucesnistva u krivicnom delu' a clan 35 (Pomaganje) explicitno pokriva ono sto se kolokvijalno naziva 'politickom pozadinom' atentata na Zorana Djindjica:

(1) Ko drugom sa umišljajem pomogne u izvršenju krivičnog dela, kazniće se kaznom propisanom za to krivično delo, ili ublaženom kaznom.

(2) Kao pomaganje u izvršenju krivičnog dela smatra se naročito: davanje saveta ili uputstava kako da se izvrši krivično delo, stavljanje učiniocu na raspolaganje sredstava za izvršenje krivičnog dela, stvaranje uslova ili otklanjanje prepreka za izvršenje krivičnog dela, kao i unapred obećano prikrivanje krivičnog dela, učinioca, sredstava kojima je krivično delo izvršeno, tragova krivičnog dela ili predmeta pribavljenih krivičnim delom.


A ima i sijaset drugih clanova koji mogu da se prikace pod amrelom 'politicke pozadine', o bukvalni pravnice.
mikimedic mikimedic 16:45 19.12.2012

Re: Koska je bačena...

A ima i sijaset drugih clanova koji mogu da se prikace pod amrelom 'politicke pozadine', o bukvalni pravnice.


koliko mi je poznato proces za ubistvo djindjica je res iudicata.

a voleo bih da mi malo konkretno pojasnis koji su to konkretno uslovi stvoreni, i koje su prepreke za izvrsenje krivicnog dela otklonjene, a da to nije utvrdjeno u dosadasnjem postupku. pretpostavljam, naravno, da si svoja saznanja vec dostavio tuzilastvu.
Dr M Dr M 19:15 19.12.2012

Re: Koska je bačena...

mikimedic
U Koštuničinom kabinetu je dogovorena ujdurma sa Centropromom. Ima neki paragraf i za to, valjda. I, ne mislim da je K. dr V. imao od toga direktnu materijalnu korist ali je mnogima napravljena direktna šteta. Meni će da bude dobar znak u Vučićevoj akciji i samo to da se Koštunica pozove i odazove na poziv organa, kao gradjanin. Do sada mu je omogućavano da izbegava bilo kakav razgovor.


ujdurma sa centropromom je dogovorena u kabinetu izvesnog dr m. ima neki paragraf i za to, valjda. I, ne mislim da je m, dr. m. imao od toga direktnu materijalnu korist ali je mnogima napravljena steta. meni ce da bude dobar znak u vucicevoj akciji i samo to da se se dr. m. pozove i odazove na poziv organa, kao gradjanin. Do sada mu je omogucavano da izbegava bilo kakav razgovor.


Eholalija?

Eholalija je stereotipno ponavljanje riječi ili fraza druge osobe. Eholalija je prisutna u autizmu, Tourretovom sindromu, u poremećajima u razvoju, shizofreniji, i povremeno u drugim oblicima psihopatologije.

Izvor: Vikipedija
mikimedic mikimedic 19:24 19.12.2012

Re: Koska je bačena...

Eholalija?


ne, nego krivicna dela lazno prijavljivanje, kleveta, i uvreda.

Извршењем кривичног дела лажно пријављивање из чл. 334 КЗ РС могу бити остварена и бића неких других дела и то: кривичног дела клевета из чл. 171 КЗ РС и кривичног дела увреда из чл. 170 КЗ РС.

Радњу извршења кривичног дела клевета из чл. 171 КЗ РС представља изношење или проношење нечег неистинитог. Клеветом се тврди да је неко нешто учинио, да се нешто догодило, да постоје одређени односи или одређена стања и све је везано за одређено лице (лица). Ово кривично дело не постоји када изјава значи оцену или вредновање нечијег поступка јер у томе није садржана тврдња о неком догађају или стању.

Тврдње које се износе или проносе треба да су неистините и морају се односити на одређено физичко или правно лице.

izvor
milivoje_bg milivoje_bg 20:21 19.12.2012

Re: Koska je bačena...

dali76
Ja stvarno sumnjam da bi putevi mogli da odvedu do Kostunice. On je samo oko sebe imao ljude koji su koristili njegovu okupiranost vitalnim interesima dok su oni ,koristeci njegovu zaokupiranost, vodili racuna o sebi, nadajuci se ili znajuci da im Kostunica nece zameriti ,ili cak da nece ni primetiti.
Ne znam, mozda sam naivan mnogo.

Какве везе је Коштуница имао са пословима - за то питај Динкића и жуте. Коштуници су уваљивали Устав и законе, јер се то , како је говорио премудри Ђинђић, не маже на хлеб.
laziiprevare laziiprevare 21:04 19.12.2012

Re: Koska je bačena...

Ovolika halabuka u borbi protiv kriminala i korupcije bi već morala da preraste (i) u raskrinkavanje političke pozadine atentata na premijera.

Lista je podugačka:predsednik vlade Srbije, ministar odbrane Pavle Bulatović, vršilac dužnosti ministra unutrašnjih poslova general policije Radovan Stojičić, bivši predsednik Ivan Stambolić, general policije Boško Buha, neušpeno ubijanje Vuka Draškovića,gde je isti odred državnih ubica jurio za njim na indentičan način kao i za premijerom Zoranom Ɖinćem dok su se mediji i političari takmičili ko će prvi da najavi likvidaciju žrtve,....



Kontinuitet ubijanja funkcionera države bez posledica za nalogodavce i ceo državni aparat koji je uspešno za sada zaustavio istrage, zanimljiv je kada se pogleda razgovor iz "Utiska nedelje":

O.Bećković: Da li se radi na predmetim ubistava novinara ?
A.Vučić: Absolutno, formirali smo međunarodnu komisiju povodom tri ubistva novinara i jednog napada na novinara.
O.Bećković: Sada mi pada na pamet kada govorimo o nerazjašnjenim ubistvima na kojima nikada nije stavljena tačka. Sada ste mestu ministra odbrane , postoji ministar odbrane koji je ubijen i o kome niko ne govori, Pavle Bulatović.
Da li se tim ubistvom neko bavi u ministarstvu odbrane i ko ga je ubio ?
A.Vučić:Nisam se bavio tim predmetom lično,niti je moguće da se bavite svim predmetima...
Da mi ne drži lekcije oko Ranka Panića,ja sam prijatelj sa porodicom Panić, ovo je obaveza da se završi posao oko ubistva Ranka Panića.



Zašto je ministar odbrane ili generali policije ili vojnici u Topčideru manje intersantni Vučiću (i celoj vladi) od novinara ili ubistva porodičnih prijatelja ?

"Svako ko izjavi da je vlada znala za atentat na Zorana Đinđića samo zbog takve izjave bi trebalo da završi na sudu. Sa gnušanjem odbacujem takve tvrdnje." (Žarko Korać I)

"Problem je u tome što je postojala zavera unutar države, unutar policije. Mislim da je on vrlo teško mogao da se spase, jer njega je ubila država. Njega nije ubila grupa kriminalaca, nego sama država."(Žarko Korać II)
dali76 dali76 22:51 19.12.2012

Re: Koska je bačena...

Miki peti oktobar je bio puch, ali puch kojim je Kostunica dosao na vlast, sto njemu, revnosnom ljubitelju leegaliteta I kontinuiteta, nije tad bas previse smetalo?
Isto tako , revnosni legalista trazi danas od Ustavnog suda da kaze jesu li fdosadasnji dogovori sa Pristinom ustavni,a do jucer mu pucao prsluk , tj. nije beknuo glasa ni slovca napisao kad je vlada krsila sasvim otvoreno odluke tog istog Ustavnog suda,E.G., odluka o nustavnosti tkzv kosovskog dodatka. , odluka o neustavnosti nezakljucanih stranackih listi na lokalu….
Dakle Kostunica bas I nije toliki legalista, vec covek koji svoju ideologiju stavlja ispred toboze svetog prava I zakona.
Priznajem on je jedan od retkih politicara koji ideologiju ima, kolko god ona, po meni, pogubna bila,ali iza te njegove ideologije ocigledno su se skrili mnogi sitni I krupni lopovi koji su mu iza ledja, il uz njegovu saglasnost ,krali sapom I kapom,25 sati dnevno.
Dr M Dr M 23:03 19.12.2012

Re: Koska je bačena...

Eholalija?



ne, nego krivicna dela lazno prijavljivanje, kleveta, i uvreda.


Pa što onda lažno prijavljuješ i klevećeš mene a vredjaš zdravu pamet?
mikimedic mikimedic 23:31 19.12.2012

Re: Koska je bačena...

Miki peti oktobar je bio puch, ali puch kojim je Kostunica dosao na vlast, sto njemu, revnosnom ljubitelju leegaliteta I kontinuiteta, nije tad bas previse smetalo?


obviously, nije. samo to nemoj meni da prebacujes, vec onima koji su glasali za njega i doveli ga na vlast.

Isto tako , revnosni legalista trazi danas od Ustavnog suda da kaze jesu li fdosadasnji dogovori sa Pristinom ustavni,a do jucer mu pucao prsluk , tj. nije beknuo glasa ni slovca napisao kad je vlada krsila sasvim otvoreno odluke tog istog Ustavnog suda,E.G., odluka o nustavnosti tkzv kosovskog dodatka. , odluka o neustavnosti nezakljucanih stranackih listi na lokalu….


tacno.

Dakle Kostunica bas I nije toliki legalista, vec covek koji svoju ideologiju stavlja ispred toboze svetog prava I zakona.


i sa ovim se slazem u potpunosti.

Priznajem on je jedan od retkih politicara koji ideologiju ima, kolko god ona, po meni, pogubna bila,ali iza te njegove ideologije ocigledno su se skrili mnogi sitni I krupni lopovi koji su mu iza ledja, il uz njegovu saglasnost ,krali sapom I kapom,25 sati dnevno.


i ovo je tacno - samo ne razumem, a) kakve veze sa temom ima kostunica (mada se ne secam ni sta je bas tema, ali nema veze); i b) kakve veze kostunica ima sa mnom pa mi ga citiras - valjda sve to sto si rekao treba da uputis na adresu onih koji su ga podrzavali petog oktobra i zbog njega zapalili skupstinu.



mikimedic mikimedic 23:32 19.12.2012

Re: Koska je bačena...

Pa što onda lažno prijavljuješ i klevećeš mene a vredjaš zdravu pamet?


pa sto onda lazno prijavljujes i kleveces kostunicu (ili bilo kog drugog lika, potpuno nebitno za temu) a vredjas zdravu pamet?
Dr M Dr M 23:37 19.12.2012

Re: Koska je bačena...

mikimedic
Pa što onda lažno prijavljuješ i klevećeš mene a vredjaš zdravu pamet?


pa sto onda lazno prijavljujes i kleveces kostunicu (ili bilo kog drugog lika, potpuno nebitno za temu) a vredjas zdravu pamet?


Kažem lepo, eholalija.
freehand freehand 23:38 19.12.2012

Re: Koska je bačena...

Какве везе је Коштуница имао са пословима - за то питај Динкића и жуте. Коштуници су уваљивали Устав и законе, јер се то , како је говорио премудри Ђинђић, не маже на хлеб.


Da, da... Kaže Radulović da je kod Koštunice u kabinetu potpisao dekret o predaji (ne prodaji) C marketa (ne Centroproma) Miškoviću. Na direktan zahtev Koštunice. Gensek Vlade Dejan Mihajlov (inače u to vreme nedostupan pozivarima, policiji i Sudu) i njegov kum odradili su dosta biznisa za tog vakta. Recimo da bi i sad bilo interesantno pratiti trag betona, od Ade do neljuljanja kaveza Đilasu u Beogradu. Pa onda Predrag Ranković, koji je nekako u to vreme od trgovca devizama tipa "devizedevize" i naftnim derivatima ‚tipa flaša/kanister/cisterna prerastao u ekonomskog stručnjaka i magnata zbog koga jedna državna služba - Kobre - napucava drugu državnu službu - DB - u sred grada i u sred bela dana.
Da ne pominjemo ministre policije lažove, falsifikatore i sitne kriminalce iz mladosti; ministre pravde koji su isto to samo ljigavije.
Fin čovek taj Koštunica, i ni slučajno ga ne bi trebalo pitati iz koje je teblice izvučena cena za prodaju NIS-a...
A pajz - njemu neko uvaljivao Ustav?!
savamala savamala 23:55 19.12.2012

Re: Koska je bačena...

Fin čovek taj Koštunica, i ni slučajno ga ne bi trebalo pitati iz koje je teblice izvučena cena za prodaju NIS-a...


Коштуница није на власти већ више од 4 година. Или ове податке нико други осим тебе не зна, а ти се ниси потрудио да их доставиш тамо где треба, или нешто није било у реду са властима у последње 4 година.
freehand freehand 00:01 20.12.2012

Re: Koska je bačena...

savamala
Fin čovek taj Koštunica, i ni slučajno ga ne bi trebalo pitati iz koje je teblice izvučena cena za prodaju NIS-a...


Коштуница није на власти већ више од 4 година. Или ове податке нико други осим тебе не зна, а ти се ниси потрудио да их доставиш тамо где треба, или нешто није било у реду са властима у последње 4 година.

I NIS već četiri godine većinski nije u vlasništvu države Srbije. Preko 80% prerade mu je domaća nafta, čime se do besvesti raubuju resursi; novi pogoni nisu finansirani ulaganjem Rusa nego iz profita same kompanije. I tako dalje. Proveri, Nevenice.
A nikad niko nije odgovorio na pitanja o formuli za izračunavanje cene ove strateške firme. Sem Dinkića. I to je jedna od stvari zbog kojih ja Tadića smatram čkompi. Ako ništa nije mogao - morao je da to bar javno objasni.


Nego - Mihajlov, Mićević, Peconi, Bubalo, privatizacije... Ništa?!
savamala savamala 00:24 20.12.2012

Re: Koska je bačena...

Nego - Mihajlov, Mićević, Peconi, Bubalo, privatizacije... Ništa?!


Пецони је још почетком 90-их почео да ради берзанске послове тако да је он давно пре Коштунице завршио са "devizedevize" i naftnim derivatima tiap flaša. Међутим, све ово што пишеш су најобичнија срања за кафану и сличне дискусионе трибине.
Ако хоће неко да се бави криминалом и корупцијом нека се бави, подржавам.

Оно што ме далеко више плаши јесте да се ми сви више ништа нећемо питати и да ће овом земљом и државом у потпуности владати некакви Дежери и слични идиоти који ће упутства добијати ваљда мејлом. Наиван си. Сувише.
kukusigameni kukusigameni 00:28 20.12.2012

Re: Koska je bačena...

savamala
Оно што ме далеко више плаши јесте да се ми сви више ништа нећемо питати

Vi? Koji ste vi koji se nećete pitati?
freehand freehand 00:34 20.12.2012

Re: Koska je bačena...

још почетком 90-их почео да ради берзанске послове


savamala savamala 00:38 20.12.2012

Re: Koska je bačena...

Koji ste vi koji se nećete pitati?

Пише ”ми сви”, а не ми.
kukusigameni kukusigameni 00:39 20.12.2012

Re: Koska je bačena...

savamala
”ми сви”

Dobro. U pravu si.
Koji ste to vi svi?
dali76 dali76 01:15 20.12.2012

Re: Koska je bačena...

Miki izvini..ovo je prvi put daa se ti slozis sa mnom u svezi Kostunice,a ti znas sta ja mislim o Kostunici.
Elem,pa kad se vec slazemo, sta ti mislis kad Vucic pohvali Kostunicu kao nekog "sto zna sta je pravna drzava". Nije li to apsurd.
E ne znam jel ja sad krsim blogovski zakon,a jel ova mala Sava Mala Veljina modelsica il je stvarno iz DSS/a?
mikimedic mikimedic 01:40 20.12.2012

Re: Koska je bačena...

Miki izvini..ovo je prvi put daa se ti slozis sa mnom u svezi Kostunice,a ti znas sta ja mislim o Kostunici.


pa dali mislim da nije prvi put da sam rekao sta mislim o njemu, ali me nisi dovoljno pazljivo slusao. mada nije mnogo ni bitno. reci cu samo jos ovo - sta misliti o coveku koji se izdaje za legalistu, a notorno je pokrao glasove u prvom krugu predsednickih izbora 2000.?

a reci cu i ovo - sta misliti o svima kojima ta kradja ni najmanje nije smetala?

a koji danas prozivaju kostunicu.

Elem,pa kad se vec slazemo, sta ti mislis kad Vucic pohvali Kostunicu kao nekog "sto zna sta je pravna drzava". Nije li to apsurd.


jeste.


E ne znam jel ja sad krsim blogovski zakon,a jel ova mala Sava Mala Veljina modelsica il je stvarno iz DSS/a?


veruj mi da nemam pojma ni prvo ni drugo pitanje


freehand freehand 01:43 20.12.2012

Re: Koska je bačena...

sta misliti o coveku koji se izdaje za legalistu, a notorno je pokrao glasove u prvom krugu predsednickih izbora 2000.?

Što su navukli Cigane da glasaju za Koštunicu misleći da je Kusturica?
mikimedic mikimedic 01:51 20.12.2012

Re: Koska je bačena...

pokrao je on mnogo vise glasova nego sto su ciganski. zaboravili smo price kako je prvo bilo da ce da bude drugog kruga, pa preganjanja oko toga, pa kad smo se osetili dovoljno jakim onda drugi krug vise nije potreban, bez obzira na glasove i legitimitet. legalitet da ne pominjem.

nije to bitno, ali je vrlo simptomaticno kako se uvek nadje dezurni razredjivac koji ce da pokusa da skrene paznju na nebitno.
freehand freehand 01:56 20.12.2012

Re: Koska je bačena...

nije to bitno, ali je vrlo simptomaticno kako se uvek nadje dezurni razredjivac koji ce da pokusa da skrene paznju na nebitno.

Ček, bre, Miki.... Ti kao hodajući paragraf sebi dozvoljavaš da prvo nekog optužiš da je pokrao izbore, a onda to potkrepljuješ muljanjem oko nekakvih nedokazivih sumnji, da bi završio sa razređivačem?
mikimedic mikimedic 02:13 20.12.2012

Re: Koska je bačena...

jel nije?

za sta ga sve ti optuzujes, izbori su mala maca.
freehand freehand 02:18 20.12.2012

Re: Koska je bačena...

mikimedic
jel nije?

za sta ga sve ti optuzujes, izbori su mala maca.

Ali ja nisam Savršeni Pravnik što ga krlja u sitna crevca. Kako ti to odjednom sa terena članova i stavova pa u pretpostavke i rekla-kazala?

I ne optužujem ga ja, no dajem natuknice potencijalnoj istrazi, ukoliko se opet ne skupi moleban za odbranu Svetog Ali Voje i njegovih četres prepoštenih razbojnika.
mikimedic mikimedic 02:28 20.12.2012

Re: Koska je bačena...

Savršeni Pravnik


p malo.

pretpostavke i rekla-kazala?


ili mozda notorna cinjenica? - ti, naravno, mozes da stavis ruku u vatru da je ubedljiva vecina bila obezbedjena vec u prvom krugu?

u tako nesto ni on nije verovao desetak dana posle prvog kruga, no naprasno mu je, legalno, kako drugacije, javljeno da jeste.

ti verujes u bajke ili samo palamudis?



I ne optužujem ga ja, no dajem natuknice


za izbore nema natuknica - ono cisto razbio ga u prvom krugu ko dete zvecku?
dali76 dali76 02:40 20.12.2012

Re: Koska je bačena...

Pa ima smisla. Covek sebe predstavlja kao legalista a ucesnik puca. Njemu taj 12 martovski puch dosao ko maciji kasalj. Imo iskustva.
A I njegov ideoloski kisobran bio je dovoljno velik.
freehand freehand 09:00 20.12.2012

Re: Koska je bačena...

ili mozda notorna cinjenica?

Miki, Miki... Opet "možda"? Pa to ne liči na tebe.
Opet ništa član, nništa stav, ništa paragraf?
Brate, sašio te Radulović, gotov si.
ti, naravno, mozes da stavis ruku u vatru da je ubedljiva vecina bila obezbedjena vec u prvom krugu?

Što bih ja stavljao ruku u vatru zbog tvojih učitavanja? Gde sam ja pomenuo sintagmu "ubedljiva većina"?
Recimo dovoljna da narodnoj buni da legitimitet a Slobodan Milošević prizna poraz.

ti verujes u bajke ili samo palamudis?

Pa verovao sam da si ti pravnik koji nešto zna i drži se prava. Ali sam, izgleda, samo palamudio.
za izbore nema natuknica - ono cisto razbio ga u prvom krugu ko dete zvecku?


Opet izvrćeš, kao zlobna jetrva: pitao si za Koštunicu i kako ga ja optužujem. Lepo sam ti odgovorio.
A ti bi se svađao, al da pričaš i u moje ime: pa odvališ glupost sa moje a onda me poklopiš u svoje ime. Pazi, siguran sam da u psihologiji to ima neki latinski naziv.

nego, drž se ti Grofa i tablica. Miki.
To ti je nivo.
dragan7557 dragan7557 10:40 20.12.2012

Re: Koska je bačena...

freehand
још почетком 90-их почео да ради берзанске послове



Pa sta je smesno i Crna Berza je - Berza, bre!

Samo ime kaze!

Sto ona druga Berza nije postojala tu gospon Peconi nije mogo nista, nada, niente, mor'o covek da se snalazi, i snasao se, bre!

cerski
mikimedic mikimedic 11:59 20.12.2012

Re: Koska je bačena...

Pa ima smisla. Covek sebe predstavlja kao legalista a ucesnik puca. Njemu taj 12 martovski puch dosao ko maciji kasalj. Imo iskustva.
A I njegov ideoloski kisobran bio je dovoljno velik.


znam dali - ali opet ne kapiram, kakve on veze ima sa mnom?
mikimedic mikimedic 12:03 20.12.2012

Re: Koska je bačena...

Što bih ja stavljao ruku u vatru zbog tvojih učitavanja? Gde sam ja pomenuo sintagmu "ubedljiva većina"?
Recimo dovoljna da narodnoj buni da legitimitet a Slobodan Milošević prizna poraz.


odgovori mi na prosto pitanje - da li je kostunica imao potrebnu vecinu u prvom krugu ili ne?

(moze jedno: da, ili ne. pristajem i na 'ne znam'.)


savamala savamala 14:58 20.12.2012

Re: Koska je bačena...

freehand
још почетком 90-их почео да ради берзанске послове




Пошто си тако паметан, онда погледај чиме се баве, боље речено, шта производе Пецонијеве фирме. Након тога, погледај чиме се баве и шта производе фирме у власништву твог новопеченог председика странке, а када си већ ту, погледај и шта производе фирме твог блогерског друга Небојше. Након тога, можеш да наставиш да шириш панчевачки хумор диљем интернета.
maksa83 maksa83 15:47 20.12.2012

Re: Koska je bačena...

Пецони је још почетком 90-их почео да ради берзанске послове

Eventualno ako se valjanje koke brokerima računa u berzanske poslove.
freehand freehand 15:48 20.12.2012

Re: Koska je bačena...

odgovori mi na prosto pitanje - da li je kostunica imao potrebnu vecinu u prvom krugu ili ne?

Slobodan Milošević je priznao rezultate izbora.
Šta bi više?
Da ti kažem da ja mislim da jeste, a ti ćeš meni da misliš da nije?
freehand freehand 16:08 20.12.2012

Re: Koska je bačena...

Пошто си тако паметан

Ko o čemu ti o tuđoj pameti. Valjda to ima neki psdsvesni uzrok, ko zna.
A što se Peconija tiče - proveri, prvo, kako su te firme postale Peconijeve firme. Proveri kako je "Rubn" pripremljen za prodcaju, kako mu je procenjivana vrednost, i po kojoj ga je ceni berzanski mag kupio. I šta je zatekao, na primer, samo u magacinu gotovih proizvoda.
Pa onda isto to proveri za "Ratar". Pa kako je došlo do transakcije sa Lukom "Dunav"; pa ko je pokušao da jedini ima uknjiženo vlastištvo na akvatoriju.
A usput prati gde se u transakcijama i njihovoj pripremi pojavljuje prezime tadašnjeg Genseka Vlade (to je onaj, da te podsetim, što je kao čovek iz Vlade bio nedostupan sudskim pozivarima, pa jedno... 50 puta).
Mislim, mogu jaš nego tebe ne interesuje. Popušta ti koncentracija, odmah ti misli odlutaju na šminke, puder, i parfeme. I patike.
Ej, Nevena, Nevena... Džavolica si ti.

E da... jesi li ti sigurna da su Peconijeve firme - baš i samo Peconijeve?
savamala savamala 17:15 20.12.2012

Re: Koska je bačena...

A što se Peconija tiče - proveri, prvo, kako su te firme postale Peconijeve firme.


Вероватно на сличан начин као и што су друге фирме постајале нечије, Костићеве, Зептерове или Јањушевићеве, на пример. Претпостављам да немаш илузије (мада си ти често селективан у илузијама). Мање више, сви данашњи тајкуни су дошли из крималног, удбашког или најчешће помешаног миљеа. У целом срању, бар да се нађе нешто добро, а производња је, за сваку државу, добра ствар.
Вучић тврди да је су Ђиласове фирме повећале проход 800 пута од 2004. Колико се сећам и за Шапера и Крстића су постојале тврдње о великим финансијским успесима од када је Тадић постао председник. Да ли си некада купио неки производ од поменуте тројице привредних генија. У земљи у којој производња опада, губе се радна места, све пропада осим реклама! Па, како?! На коју фору?
milivoje_bg milivoje_bg 19:19 20.12.2012

Re: Koska je bačena...

freehand
Какве везе је Коштуница имао са пословима - за то питај Динкића и жуте. Коштуници су уваљивали Устав и законе, јер се то , како је говорио премудри Ђинђић, не маже на хлеб.


Da, da... Kaže Radulović da je kod Koštunice u kabinetu potpisao dekret o predaji (ne prodaji) C marketa (ne Centroproma) Miškoviću. Na direktan zahtev Koštunice. Gensek Vlade Dejan Mihajlov (inače u to vreme nedostupan pozivarima, policiji i Sudu) i njegov kum odradili su dosta biznisa za tog vakta. Recimo da bi i sad bilo interesantno pratiti trag betona, od Ade do neljuljanja kaveza Đilasu u Beogradu. Pa onda Predrag Ranković, koji je nekako u to vreme od trgovca devizama tipa "devizedevize" i naftnim derivatima ‚tipa flaša/kanister/cisterna prerastao u ekonomskog stručnjaka i magnata zbog koga jedna državna služba - Kobre - napucava drugu državnu službu - DB - u sred grada i u sred bela dana.
Da ne pominjemo ministre policije lažove, falsifikatore i sitne kriminalce iz mladosti; ministre pravde koji su isto to samo ljigavije.
Fin čovek taj Koštunica, i ni slučajno ga ne bi trebalo pitati iz koje je teblice izvučena cena za prodaju NIS-a...
A pajz - njemu neko uvaljivao Ustav?!

И шта кажеш --- да верујемо препоштеном и преподобном Радуловићу !? Свака гњида и лопурда која опљуне по Коштуници постане препоштени сведок !? Мало морген !
freehand freehand 19:27 20.12.2012

Re: Koska je bačena...

И шта кажеш --- да верујемо препоштеном и преподобном Радуловићу !? Свака гњида и лопурда која опљуне по Коштуници постане препоштени сведок !? Мало морген !

ma ne uzbuđuj se, Milivoje, aman!
Nego, jel si potpisao ti peticiju? Da se uvede u Preambulu da se Koštunica doktor Vojislav izuzima iz Krivičnog zakoniuka?
alselone alselone 19:38 20.12.2012

Re: Koska je bačena...

jesi li ti sigurna da su Peconijeve firme - baš i samo Peconijeve?


Pozdrav za Interkop, Farmakom i Viktorija grupu.

Bogati, ti Sapcani su najsposobniji menadzeri.

mikimedic mikimedic 21:00 20.12.2012

Re: Koska je bačena...

Slobodan Milošević je priznao rezultate izbora.
Šta bi više?


od tebe bas nista.

kakav argument...

posto je i opozicija (u najvecem broju slucajeva) priznavala miloseviceve pobede, dakle slozicemo se da je legitimno vladao...
freehand freehand 21:16 20.12.2012

Re: Koska je bačena...

od tebe bas nista.

Pa što pišeš onda?

posto je i opozicija (u najvecem broju slucajeva) priznavala miloseviceve pobede, dakle slozicemo se da je legitimno vladao...

Da. Sem slučaja Lex Specialis, i izbora 2000.
Krađe je redovno bilo, samo što to nije direktno uticalo na ishod izbora.
I sem onoga kad je mesto predsednika Srbije ukrao Šešelju, ali tu nije bila ugrožena direktno njegova pozicija, a i narodu u Srbiji je, u suštini, bilo isto.

I treći te put pitam: kako to da si sa terena članova, stavova i paragrafa skliznuo na ove opisne tralala stvari?
Ja mislio ti fakin Miki the Zajebani Pravnik, a ono loša parkovska svađalica...

loader loader 22:45 20.12.2012

Re: Koska je bačena...

mikimedic
raskrinkavanje političke pozadine atentata na premijera.


nisam cuo za krivicno delo 'politicka pozadina' - ako postoji prosvetli me, pls, o punioce sa svetlosnim macem.



Mikice , opet ste u rasulu što se koncentracije tiče? A želja za raspravom i dokazivanjem velika. Uh, uh...

Nije lako vama, mikice, kad ne znate šta vam više smeta, moj avatar, ili neki delovi mog komentara koje ste istrgnuli iz konteksta i pokušali da ih prikažete kao nešto drugo, a da onda "to drugo" napadnete kao problematičnu tvrdnju itd.
No - ajmo, polako, redom - Gde sam ja to rekao da je politička pozadina ubistva krivično delo? Samo polako, i smireno, da opet nešto ne bubnete...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:44 19.12.2012

kosovo je srbija

carinski, objavio b92 da su u briselu dogovorili drugi timovi srbije i kosova, da sever ostane u nekoj vrsti ekonomske bliskosti sa srbijom, i da sever neće plaćati carinu za robu do 3,5 tona.

inače, mislim da je u srbiji mirnije politički, svi kao da nekako rade svoj posao, vlada radi svoj (hapsi megaprestupnike, i petlja oko kosova), opozicija radi svoj posao, talasa protiv vučića - tu je najupadljiviji čedomir jovanović kome je sve smetnja ako nije urađeno na lep i civilizovan birokratski i evropejski način. megaprestupnici u potaji, verujem, i dalje zgrću pare, jedino što raja - raja k'o raja - ne radi, i stopa nezaposlenosti je na 25.5%.

najveća zabuna su tabloidi, posebno kurir, koji petlja protiv svega i svakoga. jedna stvar koja mi nije jasna, zašto TV b92 iščitava tabloidnu štampu na kraju dana?
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:05 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

jedino što raja - raja k'o raja - ne radi, i stopa nezaposlenosti je na 25.5%.


I niko se ne obazire previse na to.
Nek smo mi Miskovica videli iza resetaka, ako majku mu lopovsku, jos kad bi skembali Beka, Kostica, Peconuija , Ninija, ma samo nek ih apse.
E sad, sto se to ne maze na hleb....
Dr M Dr M 01:13 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

jos kad bi skembali


...one državne funkcionere koji su im omogućili da prvobitno akumuliraju..

Bez toga je sve ovo samo skidanje pene sa piva.
dragoljub92 dragoljub92 01:18 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

E sad, sto se to ne maze na hleb....

pa ako se poapsu svi 'bitni' moš će ibide nešto za na leb'
freehand freehand 01:21 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

Ninija

Skemban.Taj je skemban. Iz nekoliko puta.
dali76 dali76 01:21 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

tacno bez hapsenja, optuznica, sudskog epiloga protiv druge ugovorne strane, tj. drzavnih sluzbenika, najvisih, ovo je samo koska za narod ...
freehand freehand 01:23 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

dragoljub92
E sad, sto se to ne maze na hleb....

pa ako se poapsu svi 'bitni' moš će ibide nešto za na leb'

Aha, vratiće se radnički saveti i samoupravljanje. I sve će da bude naše.
P.S. navijam da tebi daju neku najveću fabriku da vodiš. Da se vidi kako to rade pravi ljudi!
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:24 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

one državne funkcionere koji su im omogućili da prvobitno akumuliraju.


Bojim se da bi onda morali poslanike da apse.
One koji su doneli zakone, jer nije nemoguce da je dosta toga pokupilo striktno postujuci zakon, a takvi zakoni su doneti jer je neko na vreme korumpirao nekoga.
Ta "prethodna korupcija" je opasnija od one "potonje".
Lako je uhapsiti onog ako je krsio zakone, ali je problem sa onima ko ih je postovao, a svi vide da tu nesto nije u redu.

Zato mislim da je ova halabuka oko hapsenja Miskovica i ispitivanja "24 soprne privatizacije" preterana.
Hapsenja su sigurno potrebna, narocito ispitivanje spornih privatizacija, samo mi se cini da to treba da bude ipak sporedni posao, a glavni onaj sto se skoro i ne pominje - kako zaposliti ljude.

freehand freehand 01:26 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

dali76
tacno bez hapsenja, optuznica, sudskog epiloga protiv druge ugovorne strane, tj. drzavnih sluzbenika, najvisih, ovo je samo koska za narod ...

Majku mu, Dali, pa ti nikad zadovoljan?!
Dobio si predsednika, dobio si vladu, evo i na ovom smo blogu utvrdili da je Tadić i dalje kriv za sve.
Ja sam ga baš prekjuče psovao za ovaj sneg i zavejan puuteve pošto je Dačić zaboravio.
Šta bi više, čoveče?
freehand freehand 01:30 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

One koji su doneli zakone, jer nije nemoguce da je dosta toga pokupilo striktno postujuci zakon, a takvi zakoni su doneti jer je neko na vreme korumpirao nekoga.
Ta "prethodna korupcija" je opasnija od one "potonje".
Lako je uhapsiti onog ako je krsio zakone, ali je problem sa onima ko ih je postovao, a svi vide da tu nesto nije u redu.

Aha.
Poslednji resursi tajkunima.

Hvala Bogu te dođoše domaćini, vredni i pošteni, inače bismo opasno najebali.
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:30 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

pa ako se poapsu svi 'bitni' moš će ibide nešto za na leb'


Nece Dragoljube, nece.
Ko ce i gde da zaposljava ljude?

Vidis, ima mislim bas sad na vestima, da kapital bezi sa Balkana, investicije prepolovljene i u Srbiji i u drugim drzavama.
A samo ljudi koji rade mogu kupovati time potsticati proizvodnju toga sto kupuju, oni mogu zavrteti tu pozitivnu spiralu, samo oni mogu puniti budzet, mogu puniti penzioni fond..
Ako nema ljudi koji rade dzaba hapsenja pa sve i da svakog ko je maznuo i jedan dinar uhapse.
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:31 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

Aha.
Poslednji resursi tajkunima.


Eto vidis
Dr M Dr M 01:32 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

Majku mu, Dali, pa ti nikad zadovoljan?!


Pomešao si Dalija sa Mikom Džegerom..
dali76 dali76 01:45 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

A nije doktore ..Freehand mi samo ne moze oprostiti podrsku Nikolicu...ko da sam ja bogca mu uticajan lik...iskreno..tesko i jasamom sebi prastam..ali Tadicu tek oprostiti necu..uspavani pozer...
dali76 dali76 01:50 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

Hcm mislim da gresis, gadno gresis..
Uspostavljanje drzave , uvodjenja reda u dzunglu je prvi I najtezi zadatak. Baviti se zaposljavanjem pre toga je kao praviti zidove pa onda tek temelj.
Nema tee zaposlenosti koja bi izdrzala korupciju takvih razmera.
To se ne maze na leb ali jeste osnovna pretpostavka tom lebu.
freehand freehand 01:54 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

ko da sam ja bogca mu uticajan lik...

A što pišeš onda? isto ovo možeš i u notpedu.
iskreno..tesko i jasamom sebi prastam..ali Tadicu tek oprostiti necu..uspavani pozer...

Dabre, sjebo ti Teksas načisto.
Zato su došli novi, neokaljani i bolji da ispeglaju stvari.
dragoljub92 dragoljub92 02:03 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

freehand
dragoljub92
E sad, sto se to ne maze na hleb....

pa ako se poapsu svi 'bitni' moš će ibide nešto za na leb'

Aha, vratiće se radnički saveti i samoupravljanje. I sve će da bude naše.
P.S. navijam da tebi daju neku najveću fabriku da vodiš. Da se vidi kako to rade pravi ljudi!

e, fre el si blesav el ti noge smrdu?
gde sam ja ,makar u naznakama pokazao žewlju da upravljam ljudima ili bilo čime.ja nikad nisam imao ni ideju a kamoli ambiciju da upravljam bilo čime,ni kola ne vozim. daklem ne lupaj.
hoochie coochie man hoochie coochie man 02:06 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

Baviti se zaposljavanjem pre toga je kao praviti zidove pa onda tek temelj.


Pa ne bih to bas tako nazvao.

Nije borba protiv korupcije dovoljan uslov da se ljudi zaposle.
Uzmimo da se dogodi neka idealna situacija, da evo sutra Srbija osvane sa nultom korupcijom. Svi pohapseni i svi osudjeni.
I da li bi to dovoljno da krene privreda?
Nema ni jednog razloga da se ta hapsenja, a to je cini mi se adekvatniji termin od termina borba protiv korupcije, isticu kao najvazniji posao.

Jeste vazan, jeste neophodan, ali nije dovoljan. A drugi se skoro i ne pominju.
Ima li ova vlada ikakvu ideju sta je to sto ce pokrenuti privredu (osim dogovora sa MMFom, koji ce im omoguciti dalja zaduzivanja) Ja je ne vidim niti cujem da neko o tome prica.
Price o poljoprivredi kao tom sektoru su gluposti.

A ovo sto je postavio Fri, sta nam je dokaz da Velja Ilic nije korumpiran pa da ovako insistira na poklanjaju zemljista?
Ne vidim ja u ovome, Dali, nikakve temelje.
Bice bolje za sve, naravno, ako gresim.


dali76 dali76 02:12 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

pravi si Free diaspora/sista :)
Doduse i ja sam donekle . Ukinuo bi nam pravo glasa na izborima, al pravo glasa na blogovima, pa previse je kume?
loader loader 02:26 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

hoochie coochie man
... ... Nema ni jednog razloga da se ta hapsenja, a to je cini mi se adekvatniji termin od termina borba protiv korupcije,

Dobro primećeno.
Borba protiv korupcije mora da bude sistematska i sveobuhvatna. Jer je to društveni fenomen, a ne šačica nevaljalih momaka koje sada pred kamerama treba pohvatati. I, ta borba bi morala da podrazumeva konsenzus svih relevantnih političkih činilaca. Valjda ne treba objašnjavati zašto.
dali76 dali76 02:26 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

Pa ako Vucic bude pratio mapu, tesko da bi sadasnji ministri (Velja included) mogli ostati netaknuti.
Ako se svede na paljenje lomace pod jednim, makar I najbogatijim tajkunom, bice to koska narodu sitom nepravde I gladnom hapsenja, sto ne menja nista na stvari/problemu.
Nisam ni rekao da je uredjenje drzave ,sto podrazumeva hapsenja, I sudske epiloge,samo sebi svrha ili cilj, vec alfa I omega preduslov za boljitak.
Bez toga nema napred.
Naravno ne postoji nulta korupcija, da smo mi ljudi tako fini, ne bi nam drzava ni trebala.
dragoljub92 dragoljub92 02:31 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

Ko ce i gde da zaposljava ljude?

negde sam nešto načuoo,valjda kod sarape da im EU rekla da smo napravili sprdnju od države zakonima koji se prave sa fotografijom i imenom i prezimenom onoga kome treba da koriste za nešto, i meni se čini da one prave činjenice zašto nam ne daju prilaz u EU neće ni jedna vlada da nam kaže nego samo guraju napred kosovo i slične zamajotke pomoću kojih nas drže u stanju zatupljenosti da je u pitanju zavera cievatikanarozenkrojcaitd,
na osnovu mog čitanja između redova steko sam utisak da je glavna zamerka EU to što su nam zakoni nakaradni i forsiraju korupciju.
a niko sa pravim kapitalom ne ulaže u takve zemlje,banana ripbik ni je ime i prezime.
uostalom a to nikako nebih voleo da se desi,izgleda da ni od ove akcije neće biti ništa još će mišku da platimo za pretrpljenu duševnu bol.voleo bih iz dubvine ove moje komunističke duše da grešim.
dali76 dali76 02:32 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

kako mozed gos'n Loader biti borba sistematska bez hapsenja. Ona nisu dovoljna ali su neophodna. Ne mogu se pohapsiti svi koji su korupirani jer bi pobogu pola drzave bilo u zatvoru,ali upravo jeste najbitnije da se uhvate veliki tajkuni i veliki politicari, jer hapsenjem te sacice mocnih salje se jasna poruka ostalima.
Zasto je nemoguce ocektvati koncenzus..ne treba valjda objasnjavati..oce Djilas da se slozi sa tim? Velja Ilic? Mrkonjic? pa i sam predsednik ..zamisli da kaze svi sa laznim diplomama na sunce?
hoochie coochie man hoochie coochie man 02:48 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

kako mozed gos'n Loader biti borba sistematska bez hapsenja. Ona nisu dovoljna ali su neophodna


A vidi Dali kako bih ja voleo da ta borba tece (naravno sa sve neophodnim hapsenjima)
Da je ova vlast donela neke zakone koji su neophodni, koji bi mogli da tretiraju i onu "prethodnu korupciju" npr, da je uspostavila sistem u kom ne bi moglo da se desi da prvi saradnik najveceg tajkuna, lopova, korupcionasa, bude nagradjen mestom u upravnom odboru (zar nije logicno da je makar moguce da je Milka Forcan ucestvovala u nekim necasnim poslovima?), od koga bi Velja cvikao i ne bi se usudjivao da ovako nesto forsira, sistem koji bi bio nedvosmislen i koji ne bi zavisio od jednogcoveka injegove dobre volje..

I kada se takav sistem uspostavi, onda njime rukovode neki aninimni ili neanonimni surovi profesionalci, istrazitelji istrazuju, policija hapsi, sud sudi, sve to kontrolisu naravno politicari, ministri koji za to vreme gledaju kako da rese druge probleme.

To je sistem koji bi se mogao zvati borba protiv korupcije, i koji bi bio stalan, ne bi zavisio od volje ministra, i ne bi bilo upitno, kao sto sada jeste, a sta ako Vucic odustane iz ko zna kog razloga?
loader loader 02:49 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

kako mozed gos'n Loader biti borba sistematska bez hapsenja.

Gde sam ja rekao da ne treba da bude hapšenja?
Ne mogu se pohapsiti svi koji su korupirani jer bi pobogu pola drzave bilo u zatvoru,

Niti sam rekao da treba da se pohapse svi koji su korumpirani, upravo zbog toga što se radi o masovnoj pojavi (mislim, tako ljudi vele, jelte).

Hapšenje šačice nije dovoljna poruka svim ostalima, upravo dok se ne načini politički konsenzus, jer u protivnom sledi ono što su naprednjaci već u preduvertiri svoje vlasti uradili - čoveka koji je optužen za izvesne radnje još pre obavljanja procesa proglasili su političkom žrtvom i uzeli ga u svoje redove, dali funkciju... Pazite, tada još nije bilo dokazano da je nevin (a zbog navedenih stvari malo ko bi se mogao zakleti, baš, onako iskreno, da je to suđenje bilo bez uticaja sa strane; ne kažem da ga je bilo, ali oni sami su svojim ponašanjem ostavili prostor za takvu rezervu). Ti isti ljudi danas vode borbu protiv korupcije, čineći suprotnu stvar - unapred proglašavajući krivce. Sve po istoj matrici, samo suprotno. Dakle, bez političkog konsenzusa glavnih činilaca biće opet beskrajnih suđenja, tavorenja po fijokama, oslobađajućih odluka... i cela priča, sada odlična kao demagoška igranka, polako će da se zagasi.

Naprosto, celo društvo mora da se prene, ne samo glavni politički činioci. Inače, opet će sve ostati na pričama o poštenju i krivici nekih drugih.
dali76 dali76 02:58 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

ja ponovno procitah svoj blog pa se pitam u cemu se mi ne slazemo?
loader loader 03:13 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

To pitanje čekah još od početka :)
Ko kaže da se ne slažemo? Generalno. Možda jedino u metodologiji, tek delimično. A možda je i to "delimično" samo razlika u načinu ili redosledu formulacije jednog te istog.
dali76 dali76 03:19 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

ja bi volio da sve ovo nije samo koska/odnosno da ni Dragoljub ni ja nismo u pravu, Srdjanov koemntar gore vislje ima tog optimizma i to je isto dobro. Nazalost ne postoji opozicija koja bi sve ovo ne samo nedvosmisleno podrzala vec i kritikovala nacin ejr bojim se da Vucic ovakvim postupcima stvarno dolazi u fazu gospodara.
Pa nece pa ce dole Dragoljubovo prorocanstvo, tresla se gora rodio se Mis, biti jos dobro.
loader loader 03:49 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

Nazalost ne postoji opozicija

U ovoj fazi, kad je nova vlast još sveža i poletna, nije ništa neobično da se opozicija manje čuje od grlatih promenjivača stvarnosti i uterivača poštenja. Plus kod ovih u ds trajalo prepakivanje, pa su nedorečeni i polupasivni. Čeda koristi tu situaciju i igra i ono što je trebala da bude i njihova uloga. No, i to nedovoljno učešće opozicije će se verovatno uskoro izmeniti. Ovo stalno plasiranje informacija da se vrši do sada neviđena borba protiv korupcije i kriminala polako će u svesti građana da ustupi mnogo veći deo prostora i za pitanja koja se tiču ekonomske perspektive, i perspektive uopšte. To će verovatno biti čas kada će se opozicija čuti jasnije, i drugačije. Sada svaki glas protiv nekakve neprincipijelnosti u postupku protiv nekog tajkuna - koliko god formalno možda bila osnovana - deluje skoro kao odbrana tog tajkuna. Stoga nema posebno naglašenih zamerki oko te stvari. Mada, i nije da se ništa ne dešava. Ima prilično žustrih mačevanja po skupštini oko mnogih drugih pitanja, ali to niko i ne registruje, opet zbog preusmerenosti na 24-časovni prenos slučaja Mišković. Čak i problem Kosova se jedva vidi od tog slučaja.


blogovatelj blogovatelj 05:41 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

Jeste vazan, jeste neophodan, ali nije dovoljan. A drugi se skoro i ne pominju.


Npr birokratija. Takodje savrsen ubica svake ekonomije.
dali76 dali76 05:57 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

ali to nije popularno u ovom trenutku. Ali ako Vucic krene dalje tj. na red dodju ostali na listi, vlada ce imati dovoljno prostora da ucini ono sto je neminovno,a to je kresanje tog birokratskog aparata zaduzenog za zaposljavanje partijskog kadra.
dali76 dali76 06:02 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

Elem, Demokrate su mnogo izgubile formalnim preuzimanjem partije od strane Djilasa koji je postao glinenei golub.
Ako Vucic takne svoje minister u vladi ,a novi zakon o poslanicima mu omogucava da bez vecih trzavica uhapsi recimo Mrkonjica , Ilica, Djilas sa svojim busplus paketom I prodajom pasnjaka kod hrama Sv. Save bice I te kako laka meta.
Iako sam ovde kritikovao Tadica, Free mi svedok, isto sam tako smatrao I smatram da je formalno preuzimanje DS od strane Djilasa fatalno.
freehand freehand 08:38 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

e, fre el si blesav el ti noge smrdu?
gde sam ja ,makar u naznakama pokazao žewlju da upravljam ljudima ili bilo čime.ja nikad nisam imao ni ideju a kamoli ambiciju da upravljam bilo čime,ni kola ne vozim. daklem ne lupaj.

Pa čekaj Drakče: niko ne valja, i svi su lopovi. I kad sve pohapsiš - nema više niko do ti. Jebi ga, preuzmi odgovornost, povedi, kako su posle rata bravari i mesarski pomoćnisi stisli petlju pa postajali ministri i direktori?
I u samoupravljanju postoje inokosni poslovodni organi, nema sad vrdanja. Ako te radnici izviču - to ti je.
Jesi revolucionar il si šmizla, što laje iz busije a kad dođe gusto - podvije rep?!
Uostalom, bilo i u samoupravljanju putovanja, deviznih dnevnica, aviona, kamiona... Pa eto prilike da organizuješ sebi neki Amsterdam za kojim toliko kukaš.
Ali, da nije toga bilo, i to angro - ne bi imao ovo sad.
freehand freehand 08:55 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

dali76
pravi si Free diaspora/sista :)
Doduse i ja sam donekle . Ukinuo bi nam pravo glasa na izborima, al pravo glasa na blogovima, pa previse je kume?

Ovo si mu ga malo dao po mašti?
Ne bih ja nikom ništa ukidao. Mada bih sebi, da sam negde a ne ovde, malo suspregao želju za agitacijom, uz pretpostavku da izvesne fizičke i geografske odrednice mogu donekle da smetaju punom razumevanju događaja.
A verovatno bi mi i svest o tome da će posledice mojih postupaka, dobre i loše, neko drugi uživati ili trpeti donekle diktirala okvir.

Ali, to sam samo ja, pusti mene.
Nego sreća da je tu uvek Tadić kao Mr Proper za pranje svakog izgovorenog,napisanog ili učinjenog bulšita.

ali znaš šta je smešno, Dali?
Ti si pametan momak, i nisi kvaran; te ćeš kao takav, u ne dalekoj budućnosti imati ogroman problem sa sobom oko dobrog dela onoga što si o Tadiću napisao.
Eto, Freehand The lažni Prorok.
Pa da vidimo.

A inače... SVE ovo što se dešava - to je Kapitalizam u nastajanju.
To upravo tako izgleda.
Zakonomerno.
dragan7557 dragan7557 10:25 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

freehand 01:23 19.12.2012 / *novo
Re: kosovo je srbija

dragoljub92

E sad, sto se to ne maze na hleb....


pa ako se poapsu svi 'bitni' moš će ibide nešto za na leb'


Aha, vratiće se radnički saveti

U nekim drzavama nisu nikad ni odlazili, a u jednoj tvrdis da si cak i bio - Nemacka recimo jos uvek ima radnicke savete i na moju radost nije jedina.
samoupravljanje.

Samoupravljanje u visoko razvijenom kapitalizmu ima svoje prednosti o kojima ti evidentno nemas pojma.
I sve će da bude naše.

Pa sve je bilo vase a sto ste dali novokomponovanim gazdama na poklon, je siguran pokazatelja velikog neznanja i nesposobnosti.

Nego nemoj da stracis onu Dinkicevu Hiljadarku vec upotrebi i pocni neki individualni ili makar porodicni Business, bre.


cerski
loader loader 11:12 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

U nekim drzavama nisu nikad ni odlazili, a u jednoj tvrdis da si cak i bio - Nemacka recimo jos uvek ima radnicke savete i na moju radost nije jedina.

A ima i Bajern iz Minhena.



Samoupravljanje u visoko razvijenom kapitalizmu

Kako se taj visokorazvijeni kapitalizam razvio, tj. kako je kapital stvaran u početku? Tu mora da ima neka kvaka, koja se današnjim konzumentima mercedesa, a levičarima po ubeđenju, ne bi baš mnogo dopala.



Cerski, braćelo stara, držite se za stolicu:
socijalizam je, tamo gde se pojavio, samo prelazni oblik ka kapitalizmu
freehand freehand 11:16 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

U nekim drzavama nisu nikad ni odlazili, a u jednoj tvrdis da si cak i bio - Nemacka recimo jos uvek ima radnicke savete i na moju radost nije jedina.

Ne tvrdim Cerski, to sam se zaneo pa slagao. Evo, izvinjavam se. Al bio sam ucrnugoru.
Nego, Cerski..., Ti ne znaš šta je radnički savet. Kao što ne znaš šta je samoupravljanje.
I da, ja sam svoj gazda. Odavno.
dragoljub92 dragoljub92 11:20 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

Jesi revolucionar il si šmizla, što laje iz busije a kad dođe gusto - podvije rep?!
Uostalom, bilo i u samoupravljanju putovanja, deviznih dnevnica, aviona, kamiona... Pa eto prilike da organizuješ sebi neki Amsterdam za kojim toliko kukaš.

nemam ni organizacione sposobnosti ni autorativnu ličnost,ijedno i drugo sam 50 i kusur godina sistematski razvijao,a ekonomska svest mi je na nivoju cvrčka iz fabule,urođeni talentus da spičkam pare na gluposti.rodla majka.
ima u ovoj zemlji dovoljno stručnih ljudi koji bi ispravno vodili poso da im političari obezbede normalne uslove za rad.
amsterdam nije mesto gde bih voleo da živim pa čak ni delft.postoji jedna holandija koju ti nećeš nikad ni videti a kamoli upoznati a ja neću da je otkrivam tipovima poput tebe.uprljali bi ste je.
te tvoje otrovne strele,kojima pokušavaš da me podjebavaš,promašiju metu za kilometar.
žalosno je što ti ,kako sebe smatraš, vrli analitičar nisi sposoban da razumeš šta su moji ciljevi pisanja na blogu,imaš problema sa razumevanjem teksta kao i oni naši klinci na pisa testu.
uostalom ti znaš što znaš,naučio si neke činjenice od pre 40 godina i slepo veruješ u njih,to što one više nemaju nikakvo uporište u realnosti sadašnjice ,tebi ne smata da idalje tvrdiš da su one uzrok svemu.znaš imaj dugmići pemicu,refren o onima koji se nikad ne menjaju...
pozz
freehand freehand 11:26 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

nemam ni organizacione sposobnosti ni autorativnu ličnost,ijedno i drugo sam 50 i kusur godina sistematski razvijao,a ekonomska svest mi je na nivoju cvrčka iz fabule,urođeni talentus da spičkam pare na gluposti.rodla majka.

Drakče - pa ti si idealan inokosni poslovodni organ!
A ovo ostalo si sve u pravu.
dragan7557 dragan7557 11:27 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

freeko:
I da, ja sam svoj gazda. Odavno.


E bas mi je drago da si parcijalni samoupravljac!


cerski
dragoljub92 dragoljub92 11:33 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

socijalizam je, tamo gde se pojavio, samo prelazni oblik ka kapitalizmu


vaistinu
dragoljub92 dragoljub92 11:36 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

A ovo ostalo si sve u pravu.

ja sam uvek u pravu osim kad nisam u pravu a i tad sam u pravu jer sam svestan da nisam u pravu.
dragan7557 dragan7557 11:54 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

freeko:
A inače... SVE ovo što se dešava - to je Kapitalizam u nastajanju.

Vala bas , korov i koren zla je tesko istrebiti.

cerski
inco inco 12:21 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

Srđan Fuchs
carinski, objavio b92 da su u briselu dogovorili drugi timovi srbije i kosova, da sever ostane u nekoj vrsti ekonomske bliskosti sa srbijom, i da sever neće plaćati carinu za robu do 3,5 tona.


Sad k'o ima nesto para moze lep bizMis da napravi - kupi 20-ak 3.5t kamiona, zakupi malo zemlje pre granice i nudi usluge prepakivanja i prevoza robe kamionima od 3.5t koja time ne bi podlegla carini. Nije ni cudo sto su se neki, khm, privrednici o'ma smirli, namirisali nov izvor zarade...
Sepulturero Sepulturero 13:23 19.12.2012

Re: kosovo je srbija

dragan7557
freehand 01:23 19.12.2012 / *novo
Re: kosovo je srbija

dragoljub92

E sad, sto se to ne maze na hleb....


pa ako se poapsu svi 'bitni' moš će ibide nešto za na leb'


Aha, vratiće se radnički saveti

U nekim drzavama nisu nikad ni odlazili, a u jednoj tvrdis da si cak i bio - Nemacka recimo jos uvek ima radnicke savete i na moju radost nije jedina.
samoupravljanje.

Samoupravljanje u visoko razvijenom kapitalizmu ima svoje prednosti o kojima ti evidentno nemas pojma.
I sve će da bude naše.

Pa sve je bilo vase a sto ste dali novokomponovanim gazdama na poklon, je siguran pokazatelja velikog neznanja i nesposobnosti.

Nego nemoj da stracis onu Dinkicevu Hiljadarku vec upotrebi i pocni neki individualni ili makar porodicni Business, bre.


cerski

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana