Društvo| Ekologija| Mediji| Porodica| Roditeljstvo

Decu nose rode, a ne orlovi

albicilla RSS / 19.12.2012. u 21:36

Snimak nad kojim se ovih dana zgražavaju zaštitari, uzdišu roditelji i čiste puške lovci, a koji je obišao sve sveCke medije, je obična vežba montrealskih studenata kompjuterske animacije, čak i ne previše dobra: primetio bih loš oblik i obojenost desnog krila i neuverljive pokrete krila, te pogrešne proporcije tela, a drugi su primetili i pogrešno usmerene senke.

Narečeni studenti su Normand Archambault, Loïc Mireault i Félix Marquis-Poulin, sa Centre NAD, a video klip je napravljen u okviru radionice simulacije produkcije na osnovnim studijama 3D animacije i digitalnog dizajna.

Ovako nešto deluje kao dobra zahebancija, ali pre nego što prsnete u smeh, podsetio bih vas na nedavnu vest o ustreljenom orlu krstašu pronađenom kod Progara u Sremu. Ta vrsta je u Srbiji svedena na samo četiri gnezdeća para, od kojih je samo jedan ove godine uspeo da izvede mladunca. I onda ga neko bahat i naoružan ubije. Da, ubije, jer uprkos dobijenoj nezi, nekroza je pretila sepsom, pa je ptica operisana, da u postoperativnom periodu ugine, što je nenadoknadiv gubitak. I na ove reči se jedno N.N. lice sada ceri od uha do uha.

Nedavno je jedan crni orao kome su poljski ornitolozi postavili satelitski transmiter bio ustreljen usred nacionalnog parka Skadarsko jezero. Ptica je, još živa, doneta direktoru nacionalnog parka, koji se nije setio da zove ornitologe ili veterinare, već ju je ostavio da mu pred kućnim pragom crkne, a pozvao je policiju da forenzičarima preda sumnjivi monitor s leđa orla.

Većina komentara po našoj štampi ispod ove vesti pokazuje nizak nivo obrazovanja (orlovi napadaju ljude, orlovi jedu decu, pa to se zna...) i visok nivo emocija. Znate onaj primer širenja glasina, sa rascepanim jastukom i prosutim perjem? I ovo je takav slučaj.

Dodajte na to da je nazovi-država Srbija pod uticajem lovačkog lobija od Evropske Unije tražila i – dobila izuzeće, da sme da nastavi da lovi jednu pticu grabljivicu - jastreba, suprotno svim ekološkim (grabljivice su na vrhu lanaca ishrane, regulišu zdravlje čitavog lanca i zato se ne diraju) i civilizacijskim (ako vam za ovaj pojam treba objašnjenje, na pogrešnom ste blogu) normama. Zato svake zime strada par desetina jastrebova i – nekoliko hiljada bez sumnje, moguće je i preko deset hiljada zaštićenih mišara koji u većem broju zimuju kod nas, plus izvestan broj svih drugih vrsta koje izađu ‘sportistima’ pred nišan.  

Razgovarao sam pre par godina s jednim kosjerićkim ugostiteljem koji je, videvši moj priručnik za identifikaciju ptica, zadivljeno rekao kako nije znao da ima toliko vrsta „jastrebova“! Seljaci i lovci (i golubari) sve grabljivice zovu jastrebovima. A nazovi-država im ide niz dlaku, da ih, valjda, ne naljuti, pa im je omogućila da i dalje nekažnjeno ubijaju „jastrebove“. I globalno ugrožene i zaštićene orlove krstaše. Sve su to jastrebovi. 

I zato mi sprdačina montrealskih studenata nije nimalo smešna. Basta!

 

 



Komentari (58)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

sesili sesili 21:46 19.12.2012

Ulovili me...

Videla sam danas snimak i zaprepastila se! Naravno, ja ne gledam tako detaljno, primam zdravo za gotovo. U svakom slučaju - decu donose rode!!!
satinelle satinelle 22:28 19.12.2012

Re: Ulovili me...

sesili
Videla sam danas snimak i zaprepastila se! Naravno, ja ne gledam tako detaljno, primam zdravo za gotovo. U svakom slučaju - decu donose rode!!!


To je zapravo problem sto nam je sve zapakovano zdravo za gotovo i prihvaceno na isti nacin. Orao mislio da je beba plen u vidu zeca. Oni love decu odavno, ali nije bilo kamere da to i zabelezi. Eto setio se neko da nam prikaze i taj film.
Jukie Jukie 23:49 19.12.2012

Re: Ulovili me...

satinelle

Oni love decu odavno, ali nije bilo kamere da to i zabelezi. Eto setio se neko da nam prikaze i taj film.

"What do you feed on?" he asked.

"Flesh."

"Flesh! What Flesh?"

"Since it interests you, rabbits, wild-fowl, hares, poultry, lambs in their season, children when I can get any; they're usually too well locked in at night, when I do most of my hunting. It's quite two months since I tasted child-flesh."
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:45 20.12.2012

Студенти нису запалили жито

I zato mi sprdačina montrealskih studenata nije nimalo smešna. Basta!

Мислим да њихова успешна студентска вежба, не спрдачина, нема никаве везе с нашим досадашњим -- а мало је вероватно -- и будућим односом према заштићеним или драгоценим животињским врстама. Да подсетим да донедавно овде ни људски живот није безусловно сматран светињом, већ се гинуло за неке времепловно старе и бесмислене идеје. Утолико је твоја реакција, по мени, претерана.

Штавише, у неком нормалном и на свакодневицу мање гневном свету овај вешти видео клип скренуће опет пажњу на орлове и њихову угроженост.

А орлови? Па, НИЈЕ НЕПОЗНАТО ДА КАТКАД НАПАДНУ И ЉУДЕ. Потом, они су дивље животиње, ван уобичајених цивилизацијских и моралних норми, зар не? Они су летеће машине за лов и убијање, таквим су направљени, и зато ЛОВЕ. Њима је вероватно свеједно шта: вукове, јелене, јагње, прасе, зеца, куниће... Бебе? Све је то храна, из високе орловске перспективе. Кад би им бебе биле доступније, вероватно би и њих уврстили у јеловник.

Ја сам у овај видео поверовао. Но, због тога ми није пало на памет да јурим 'тице по Кошутњаку. Уосталом, то -- да се 'тице без разлога не јуре -- лакше спречи закон и његово доследно спровођење, а тек онда широко развијена свест.
st.jepan st.jepan 01:05 20.12.2012

A možda...,

Decu nose rode, a ne orlovi

možda bi bolji naslov bio
"Decu nose rode, a odnose orlovi".
margos margos 01:13 20.12.2012

Hvala ti!

Hvala što si objavio da je animacija u pitanju... evo, i na tv-u su prikazali 'dramatičan snimak'. Mene je uznemirio kad sam ga prvi put videla, a posle tvog pisanja - zabrinjava me pomisao koliko li nam raznih animacija poturaju, o čemu prekasno saznamo da nije (bilo) istina.
looping looping 05:33 20.12.2012

1

Prvo sto uradim kad vidim ovakav glupi snimak na youtube-u pogledam dole komentare koji su uglavnom realni (sto znaci da su ljudi uglavnom realni).
Orlovi nisu glupe ptice definitivno a sigurno ne toliko glupe da ne znaju da prepoznaju hranu a zna se sa koje udaljenosti to mogu.
I kitovi kojima to teze polazi za rukom odlicno prepoznaju razliku izmedju coveka i pingvina a kamoli orlovi.
Па, НИЈЕ НЕПОЗНАТО ДА КАТКАД НАПАДНУ И ЉУДЕ.

Svaki zivi stvor kad mu ubijes ili napadnes mlade napada coveka.

PS.
Ljudima je ocigledno jako dosadno u zivotu kad prave takve idiotske klipove.
I meni ovo ne lici na animaciju, vise na dva razlicita video snimka spojena u jedan.

PPS.
Svaka cast na blogu. Kad neko pljuje po ljudima jos i nekako mogu da podnesem.
Kazezoze Kazezoze 10:11 20.12.2012

Re: 1

a i ideja te "umetničke" instalacije im je biblijski stara...meni je ova rembrandtova verzija mnogo kvalitetnija.

albicilla albicilla 10:18 20.12.2012

Re: 1

nijedan orao (nijedan divlji orao - ptice koje su odgajili ljudi i koje ne znaju da su ptice jesu zabelezene u lovu na neprirodno krupan plen) ni u snu ne bi pokusao da zgrabi dete pored roditelja, u parku punom ljudi. ostavite bebu samu i necuvanu na planinskom vrhu, i tada bi postojala sansa da dodje do napada. koliko roditelja koje poznajete ostavlja svoje bebe po planinskim vrhovima bez nadzora?

i ne, orlovi ne napadaju ljude. jedine ptice za koje znam da to cine, u odbrani potomstva, su sove i vrane. orao moze da vas preteci nisko nadleti, ali vas nece i dotaci, to je samo pretnja, ne i fizicki kontakt.
kukusigameni kukusigameni 10:37 20.12.2012

Re: 1

albicilla
i ne, orlovi ne napadaju ljude. jedine ptice za koje znam da to cine, u odbrani potomstva, su sove i vrane.

Pored ljudi, vrane napadaju i tašte.
Moju napala vrana na NBG, jednom.
tetkino tetkino 10:42 20.12.2012

Re: 1

kukusigameni
albicilla
i ne, orlovi ne napadaju ljude. jedine ptice za koje znam da to cine, u odbrani potomstva, su sove i vrane.

Pored ljudi, vrane napadaju i tašte.
Moju napala vrana na NBG, jednom.


Sarajevo, Otoka, ovih dana - i posle kazu da su "Ptice" izmisljen film

albicilla albicilla 10:52 20.12.2012

Re: 1

Pored ljudi, vrane napadaju i tašte.
Moju napala vrana na NBG, jednom.


vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:18 20.12.2012

Re: 1

jedine ptice za koje znam da to cine, u odbrani potomstva, su sove i vrane.


a guske? mislim, i one su ptice.

mene ko klinca jednom na selu jurio gusan, nije bilo nimalo prijatno
kukusigameni kukusigameni 11:19 20.12.2012

Re: 1

vrabac_u_steni
mene ko klinca jednom na selu jurio gusan, nije bilo nimalo prijatno

E, mojne te homofobične fore...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:24 20.12.2012

Re: 1

kukusigameni
vrabac_u_steni
mene ko klinca jednom na selu jurio gusan, nije bilo nimalo prijatno

E, mojne te homofobične fore...

albicilla albicilla 11:37 20.12.2012

Re: 1

a guske? mislim, i one su ptice.

mene ko klinca jednom na selu jurio gusan, nije bilo nimalo prijatno


to je domaca guska, to je drugo

ali kad smo kod plovusa, i (polu)divlji labud grbac isto tako ume da cuva blizu okolinu gnezda
margos margos 11:43 20.12.2012

Re: 1

Komšinici se jednom učinilo da je ptić povređen i krenula ka njemu, a onda se sjurila mama gačkicica i kljucnula je u glavu... narednih mesec dana je prepoznavala u parku i vijala je.

Desi se i da neki od naših domaćih pasa zapodene kavgu sa nekom pticom u parku - iz čiste igre, a onda se odmah skupi njih 4-5 i pokažu im da to ne treba da rade. Životinjke to brže kapiraju nego mi.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:52 20.12.2012

Re: 1

albicilla
a guske? mislim, i one su ptice.

mene ko klinca jednom na selu jurio gusan, nije bilo nimalo prijatno


to je domaca guska, to je drugo

ali kad smo kod plovusa, i (polu)divlji labud grbac isto tako ume da cuva blizu okolinu gnezda


ma znam zezam se, ali stvarno umeju da budu prgavi.

kada smo kod orlova, imao sam na prokletijama svojevremeno "bliski susret", valjda smo mu (joj? ne znam da prepoznam pol) prisli blizu gnezda. onako prilicno gadan osecaj dok ti kruzi neposredno iznad glave, mada mislim da se ni jednom nije spustio na blize od petnaestak metara. i ono, znas da nas je dvojica, da nece da napadne, ali ti ipak frka.
margos margos 12:00 20.12.2012

Re: 1

ali ti ipak frka.

Mene je tako letos u Pirinejima nadletala ptica, mislila sam da je orao, i dvaput je pala senka na mene (od sunca), pa sam joj se zahvalila što je došla tako nisko da je vidim, rekla joj da je lepa, ali i da me plaši, pa nek leti malo višlje... Sutradan saznam da je to neka vrsta lešinara. Tek tad sam se uplašila i skapirala na kom sam minimumu energije bila.
albicilla albicilla 12:30 20.12.2012

Re: 1

margos
ali ti ipak frka.

Mene je tako letos u Pirinejima nadletala ptica, mislila sam da je orao, i dvaput je pala senka na mene (od sunca), pa sam joj se zahvalila što je došla tako nisko da je vidim, rekla joj da je lepa, ali i da me plaši, pa nek leti malo višlje... Sutradan saznam da je to neka vrsta lešinara. Tek tad sam se uplašila i skapirala na kom sam minimumu energije bila.


ma taj je samo koristio termale nad golim tlom - ti si isuvise zivahna za njega. taj ceka nepokretno meso, ne ono koje jos koraca.
margos margos 13:20 20.12.2012

Re: 1

Tad sam bila 'nepokretno meso'... sedela na steni i prikupljala snagu za jedan uspon, i tako dva sata...:)
albicilla albicilla 13:21 20.12.2012

Re: 1

margos
Tad sam bila 'nepokretno meso'... sedela na steni i prikupljala snagu za jedan uspon, i tako dva sata...:)


eee, tako i ja radim kad hocu da ih posmaram
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:23 20.12.2012

Re: 1

ma znam zezam se, ali stvarno umeju da budu prgavi.


Da, alfa gusan, onaj sto vodi kilometarsku gusciju svitu sa pasnjaka kuci (pa se svaka grupa iskljuci kad dodje do svoje kuce..) po vojvodjanskim sorovima. Nas gradsku decu selu u gostima su upozorili odmah da ne provociramo gusane

Sto smo prvo i uradili, pa nas vijao gusan do kuce; srecom su bili otvoreni prozori pa smo precicom upali u kucu. Inace bi nas istipao kakav je bio ljut.

A tek tata labud na osmatranju. Ladim noge u jezeru, okolo neka sas i trska, tek 2 metra od mene plovi mama labud, 9 komada dece i cale na kraju, siju istegao da vidi jel nesto previse blizu plovi.

Samo sto su minuli pored mene nije proslo ni 5 sekundi, eto caleta labuda nazad da me najuri. Odskocila sam 5 metara na obalu, stajao je sacujuci jel to dovoljno daleko, fiksirao me pa se zatim okrenuo i otplovio za porodicom.

A ovaj snimak sa orlom i bebom je obisao svet, ali odmah su rekli da je montaza.
maksa83 maksa83 21:08 20.12.2012

Re: 1

kukusigameni
albicilla
i ne, orlovi ne napadaju ljude. jedine ptice za koje znam da to cine, u odbrani potomstva, su sove i vrane.

Pored ljudi, vrane napadaju i tašte.
Moju napala vrana na NBG, jednom.


Je l' dresirana? :))))))))

Poslednjih nekoliko meseci na putu do posla koji prolazi pored Radničkog negde malo niže u Vojvode Šupljikca i u Požarevačkoj postoje dva mesta na kojima sam već 10-ak puta video vranu kako baca orah na ulicu da bi ga razbila. Par puta sam pomogao - prišao i lagano ga nagazio. :)
albicilla albicilla 21:20 20.12.2012

Re: 1

Par puta sam pomogao - prišao i lagano ga nagazio. :)


sledeci put pada kafa, zasigurno :)
blogovatelj blogovatelj 07:15 21.12.2012

Re: 1

jedine ptice za koje znam da to cine, u odbrani potomstva, su sove i vrane


Gledao sam kako svraka brani od mačaka mladunče koje je ispalo iz gnezda.
Pikirala je ceo dan na mačku i mačora, nisu smeli ni blizu mladunčetu da priđu, a imali su želju.
NNN NNN 13:00 20.12.2012

Što je sigurno - sigurno je!

Deci ne dam da se sama igraju napolju, dokle god albicillae kruže nad Beogradom!

albicilla albicilla 13:20 20.12.2012

Re: Što je sigurno - sigurno je!

NNN
Deci ne dam da se sama igraju napolju, dokle god albicillae kruže nad Beogradom!



ma taj nije albicilla, samo je haliaeetus

(kakav geek humor...)
NNN NNN 09:55 21.12.2012

Re: Što je sigurno - sigurno je!

(kakav geek humor...)


Čak sam se nadao da će neko (npr. Brajović) da pohvali upotrebu nominativa množine na latinskom
Jukie Jukie 17:01 20.12.2012

Confused

Hmm... po kljunu sam orao a po nogama roda... da li treba da odnosim ili donosim bebe?

albicilla albicilla 17:59 20.12.2012

Re: Confused

Jukie
Hmm... po kljunu sam orao a po nogama roda... da li treba da odnosim ili donosim bebe?



eh, te noge nisu za nošenje vec - čekićanje
albicilla albicilla 21:21 20.12.2012

Re: Confused

Jukie
Hmm... po kljunu sam orao a po nogama roda... da li treba da odnosim ili donosim bebe?



jesi primetio da je ta zmija od gume, vezana kanapom?
NNN NNN 10:02 21.12.2012

Re: Confused

po kljunu sam orao a po nogama roda

A po zanimanju (zvanju) sekterar

Ps. Tek pre neki dan sam video spektakularne boje u unutrašnjosti kljuna
(nažalost ne mogu da nađem adekvatnu sliku)
NNN NNN 10:14 21.12.2012

Re: Confused

eh, te noge ...

Bojan Budimac Bojan Budimac 20:37 20.12.2012

Jastreb

Sad u nedelju (kad sam se vraćao iz Mazıja, na putu za onaj obrok veprovine) pred auto mi je izleteo (stajao je na nekom direku s desne strane puta) ono što ovde zovu şahin (jastreb). Morao sam dobrano da prikočim da ga ne pokupim vetrobranom. Kako je promenio pravac leta (u isti sa kolima), na momenat je bio na ne više od pola metra od stakla i tada procenih da mu je raspon krila otprilike širine auta (1,8m). Impresivna ptica. Iako je to bilo veoma kratko, noge i kandže su ostavile najsnažniji utisak (bile su mi najbliže:)). Pre ovog događaja najbliže što sam ga video je otprilike 20m (i tada izgleda ogroooman) kada je jednom prošlog leta proglajdirao preko moje bašte spustivši se na dva metra (takođe događaj koji se pamti).
albicilla albicilla 21:29 20.12.2012

Re: Jastreb

Sad u nedelju (kad sam se vraćao iz Mazıja, na putu za onaj obrok veprovine) pred auto mi je izleteo (stajao je na nekom direku s desne strane puta) ono što ovde zovu şahin (jastreb).


sahin je podvrsta sivog sokola koja nastanjuje indijski potkoninent: The Shaheen Falcon (Falco peregrinus peregrinator), also known as the Indian Peregrine Falcon,[2] Black Shaheen, Indian Shaheen, or simply the Shaheen,[3] is a non-migratory subspecies of the Peregrine Falcon found mainly on the Indian subcontinent and the nearby island of Sri Lanka.[4]

e, sad, sta tacno turci zovu sahinom i da li si ga dobro preveo kao jastreba? ili turci sahinom zovu nekog orla? 1,8 m je jako pristojan raspon krila. sivi soko ide do 1,1 m, jastreb do 1,2, pa....
kukusigameni kukusigameni 22:02 20.12.2012

Re: Jastreb

albicilla
e, sad, sta tacno turci zovu sahinom




Bojan Budimac i şahin

Bojan Budimac Bojan Budimac 22:10 20.12.2012

Re: Jastreb

Pa to (veličina) i mene zbunjuje i zapravo sam hteo da te pitam šta u ovim krajevima tako veliko leti (da nije roda, pelikan i flamingos ). Jer turska reč za orla je kartal, a ovde te zaista velike ptice lokalci zovu šahin (na lokalce se ne mož' pouzdati ni što se tiče turskog). Obično se vide ono nebu pod oblacima visoooko, visoooko kako kruže (ponekad par).

Edit: A šahin jeste jastreb po svim rečnicima.
albicilla albicilla 22:22 20.12.2012

Re: Jastreb

Pa to (veličina) i mene zbunjuje i zapravo sam hteo da te pitam šta u ovim krajevima tako veliko


(priblizno) te velicine (+/-) su pandion haliaeetus, milvus migrans, circaetus gallicus, hieraeetus fasciatus, pa i aquila heliaca je tek nesto veci, aquila clanga i to je otprilike to (propustio par letnjih vrsta koje bi do nove godine trebalo da su se odavno odselile vec)

ono sto je kod tebe najverovatnije i sto sam tu i gledao, jeste zmijar circaetus gallicus - mozda on?
Jukie Jukie 23:03 20.12.2012

Re: Jastreb

Bojan Budimac
(stajao je na nekom direku s desne strane puta).
Bojan Budimac
Obično se vide ono nebu pod oblacima visoooko, visoooko kako kruže (ponekad par).

albicilla
(priblizno) te velicine (+/-) su pandion haliaeetus, milvus migrans, circaetus gallicus, hieraeetus fasciatus, pa i aquila heliaca je tek nesto veci, aquila clanga i to je otprilike to (propustio par letnjih vrsta koje bi do nove godine trebalo da su se odavno odselile vec)ono sto je kod tebe najverovatnije i sto sam tu i gledao, jeste zmijar circaetus gallicus - mozda on?


Ahm. Mišar?

Kruži u parovima, sedi na direcima pored puta, veličine valjda kao navedene ptice (?), najčešća ptica grabljivica?

Bojan Budimac Bojan Budimac 08:23 21.12.2012

Re: Jastreb

albicilla

Jukie


Uh, sad ste me suočili sa teškoćama ptičarenja. Teško je reći. To je bilo suviše kratko za apsolutno pozitivnu identifikaciju za apsolutnog duduka kao što sam ja (na direku sam ga video samo perifernim pogledom). No, uglavnom smo videli donji deo i sad sam pitao Fu da kaže šta misli kog od ta dva smo videli (pokazujući joj fotke) i njena (pr)ocena je zmijar.

U svakom slučaju sam sada siguran da ovo lokalno šahin nema veze, jer je raspon krila pouzdano bio toliki koliko sam rekao (oko 1.8m).*

----
* Nije prvi put da otkrivamo... hmmm... nepreciznost lokalnog jezika. Ponekad ni Fu ne razume o čemu pričaju. Npr. veverica na turskom se kaže sindžap (sincap), a lokalci kažu kale, što je na turskom tvrđava

albicilla albicilla 08:35 21.12.2012

Re: Jastreb

U svakom slučaju sam sada siguran da ovo lokalno šahin nema veze, jer je raspon krila pouzdano bio toliki koliko sam rekao (oko 1.8m).*


misari su oko 1,2 - 1,3 m raspona krila, ali, procenjivati dimenzije ptica u prirodi zahebana je rabota
antioksidant antioksidant 09:01 21.12.2012

Re: Jastreb

a lokalci kažu kale, što je na turskom tvrđava

научио нас је дачић
Bojan Budimac Bojan Budimac 09:05 21.12.2012

Re: Jastreb


misari su oko 1,2 - 1,3 m raspona krila, ali, procenjivati dimenzije ptica u prirodi zahebana je rabota

Sigurno, ali ovaj je bio perfektno poravnat sa autom (kandže baš na sredini u liniji retrovizora), tako da sam imao precizan parametar. Odatle sigurnost u veličinu.
Bojan Budimac Bojan Budimac 09:07 21.12.2012

Re: Jastreb

antioksidant
a lokalci kažu kale, što je na turskom tvrđava

научио нас је дачић

Nije li Dačić šuknuo da to znači brdo? Ili sam nešto pomešao.
antioksidant antioksidant 09:09 21.12.2012

Re: Jastreb

Bojan Budimac
antioksidant
a lokalci kažu kale, što je na turskom tvrđava

научио нас је дачић

Nije li Dačić šuknuo da to znači brdo? Ili sam nešto pomešao.

у праву си
он изгледа не зна турски
NNN NNN 10:08 21.12.2012

Re: Jastreb

он изгледа не зна турски

A ni nema licencu turističkog vodiča
antioksidant antioksidant 10:16 21.12.2012

Re: Jastreb

A ni nema licencu turističkog vodiča

срећом било је лоше време па је инспекција седела у некој кафаници уз чај и колаче
а и ако га напенале он ће да оптужи ову малу што је преводила. он је тако сам за себе причао а она је користила његово знање да се бави туризмовођењем
albicilla albicilla 10:30 21.12.2012

Re: Jastreb

A ni nema licencu turističkog vodiča


posao za turisticku inspekciju
Bojan Budimac Bojan Budimac 10:49 21.12.2012

Re: Jastreb

"Šahin" kao da zna da o njemu pričamo je nadletao moju baštu malopre. No dok sam otišao po foto aparat već je odleteo jedno 500m dalje. No, svejedno sam ga uslikao :)

Bojan Budimac Bojan Budimac 11:28 21.12.2012

Eh, da mi je jedan Swarovski :)

Vratio se, odsedeo na banderi jedno sto metara od naše bašte. Kada sam probao da mu se približim odleteo svojim putem.





Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:44 21.12.2012

Re: Eh, da mi je jedan Swarovski :)

Bojan Budimac

Прави си фото ловац!
albicilla albicilla 10:38 22.12.2012

Re: Eh, da mi je jedan Swarovski :)

mislim da je misar (mada mi je i dalje malo cudan). kad bi ona donja slika mogla da se uveca, rekla bi sta je, no unistena je fb pakovanjem u web rezoluciju.

a za swarovski, prijavi im se za nagradnu igru, ponovo dele nekoliko dvogleda, sada su to EL modeli
gagathegreat gagathegreat 10:30 21.12.2012

na žalost

nismo mi dušmani drugim vrstama sa kojima delimo planetu zato što nas preobrati neka Internet senzacija
koreni zla su mnogo dublji
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:45 22.12.2012

Orlovi.

albicilla albicilla 08:36 23.12.2012

Re: Orlovi.

Jelica Greganović


eto. tako se to radi.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:43 23.12.2012

Re: Orlovi.

U ime velike droplje

Edit: Nego, znaš li ti zašto baš rode nose decu?
albicilla albicilla 17:17 23.12.2012

Re: Orlovi.

Edit: Nego, znaš li ti zašto baš rode nose decu?


ne. sto?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana