Ljudska prava| Zabava

Reaguju, a ne stvaraju mitove

vladimir petrovic RSS / 23.12.2012. u 18:33

Već četvrtu godinu za redom Veslački tim iz britanskog Vorvika (Warwick Rowing Team) nudi fotke svojih golih veslača, za kalendare u dobrotvorne svrhe. Ove godine su njihove fotke za Kalendar za sledeću, 2013. godinu navodno lepše nego ikad, pa su dočekane s nestrpljenjem i pohvalama.

A onda su se devojke-veslačice dosetile: ako to rade dečki, možemo i mi. Pa su i one ponudile svoje gole fotke. U nedostatku originalnosti, dakle, dale su žensku verziju onoga što je svet već video.

Feministkinje su digle glas protiv veslačica u stereotipnom fazonu: kako vas nije sramota da sa tim vašim golim fotkama prikazujete ženu „kao seksualni objekt!?" i tako to. A devojke-veslačice, kojima je bilo stalo da skrenu pažnju na sebe, brane svoj potez sa neuverljivim izjavama, koje za osnovu imaju ono prokleto: „Ako mogu oni, možemo i mi".

U medijima se razvila debata da li je u redu da se studenti uopšte skidaju goli za kalendare u dobrotvorne svrhe, a naročito sada kada su se pojavile gole fotke veslačica. One se i dalje brane: „Mi nismo kurve, to nije pornografija" ("We're Not Sluts And We're Not Pornography").

Pritom, mora se imati u vidu da je, i kod momaka i devojaka, u pitanju prilično bezopasna golotinja (harmless nudity).

 

I strane novine su se umešale, pa vidim, recimo,  da Italijani beleže: Il calendario osè delle vogatrici scatena la rabbia delle femministe.  Critiche alle ragazze del canottaggio dell'università di Warwick.

 

Naravno da devojkama-veslačicama treba verovati da nisu kurve, da nisu poklonice pornografije.

 

 

 

A opet... Ja, koji sam još u fazonu Erike Džong (Erica Jong), koja je, na svoj način, feministkinja par excellence, setih se da je ona u jednoj svojoj knjizi lamentirala u stilu: zašto žene reaguju, a ne stvaraju mitove? (otuda naslov ovog posta).

Atačmenti



Komentari (286)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vladimir petrovic vladimir petrovic 18:35 23.12.2012

Reguju umesto da stvaraju

Ovako je pisala Erika Džong:

Moja je generacija odrasla s jednim nametnutim mitom – mitom o „živeli su dugo i srećno“ – koji uvek podrazumeva muškarca: princa koji se jednog dana pojavljuje (i dovodi vas do orgazma).

Bez obzira ispisivale mi taj mit ili njegovu suprotnost – nema princa, a i ako ga ima on se nikad ne pojavljuje, a i ako se pojavi, ništa od orgazma – svoje smo živote živele u skladu s njegovim određenjima. Svejedno da li za princa ili protiv, granice su već bile određene – a nismo ih mi odredile. Pokušavale smo da napišemo druge mitove – „jednog dana će se pojaviti moja princeza“, ili „ja sam sama sebi princeza i šta mi možete“ – ali sve su to bili neoriginalni mitovi. Okosnica radnje bila je ista. Reagovale smo, umesto da stvaramo. Nismo bile proširile granice svog viđenja vlastitih života. (Erika Džong: Strah od pedesete, strana 326, Geopoetika, Beograd)
antioksidant antioksidant 18:41 23.12.2012

:)

dobra ova prva fotografija
podnaslov je "velicina ipak jeste bitna"
sto je veca debata, vise ce se kalendara prodati
dakle, podrzavam tvoj doprinos debati a seti se pa kupi i kalendar
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:57 23.12.2012

Re: :)

dobra ova prva fotografija

Jeste, proverila sam nekoliko puta.
antioksidant antioksidant 19:00 23.12.2012

Re: :)

dobrosavljevic_m
dobra ova prva fotografija

Jeste, proverila sam nekoliko puta.

meni je jednom bilo dovoljno da (p)ostanem nesiguran

sta ti je mit
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:05 23.12.2012

Re: :)

meni je jednom bilo dovoljno da (p)ostanem nesiguran

Ma ćuti, zamisli kako je tek njima...
antioksidant antioksidant 19:32 23.12.2012

Re: :)

dobrosavljevic_m
meni je jednom bilo dovoljno da (p)ostanem nesiguran

Ma ćuti, zamisli kako je tek njima...

ja vise zamisljam devojke
vladimir petrovic vladimir petrovic 20:36 23.12.2012

Re: :)

AO
...sta ti je mit


Mit je - Kosovo.
mikele9 mikele9 18:46 23.12.2012

Od

antičke Grčke do danas, daleko smo dogurali idući unazad! Sve čekam kada ćemo se vratiti u pećine...kakav je svet u kojem živimo, biće to vrlo skoro

vladimir petrovic vladimir petrovic 19:02 23.12.2012

Re: Od

Mikele9
... Od antičke Grčke do danas,

Ja znam neke koji ne vole Botičelijevu Veneru (Nascita di Venere, iz 1486. godine), a ja sam dva puta posećivao Ufici, i svaki put joj se istinski divio (mislim na sliku u celini, a ona je velikog formata):



Za mene je Botičeli "slikar nad slikarima".
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:00 24.12.2012

Re: Od

Već dve godine to radi i verovatno najuspešnije slovenačko preduzeće, proizvode lake avione, Pipistrel. Njihovi direktori i vlasnik se slikaju goli za kalendare, u humanitarne svrhe.



Vlasnik, Ivo Boscarol



a to rade i slovenački ragbisti...takođe iz humanitarnih razloga...




blogovatelj blogovatelj 17:08 24.12.2012

Re: Od

a to rade i slovenački ragbisti...


Jelice, da li možda znaš što Slovenci vole ove engleske nepotrebne spelinge?
Pazi majke ti - rugby klub?
Valjda treba "rugby club" ili "ragbi klub"
Mislim, kako se odluče koju će reč da speluju na engleskom, a koju na svom jeziku?
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:46 24.12.2012

Re: Od

Blogovatelju, stvarno ne bih umela da ti odgovorim...ti si u pravu, ali...ako se odluče da pišu na slovenačkom, čak ne bi smeli da koriste ni jedno slovo kog nema u njihovoj abecedi...ali. Znam da bi trebalo da se geografski pojmovi pišu u originalu, a ni toga se ne drže baš sasvim, tako da ni ja ne mogu da savatam kad i kako.
blogovatelj blogovatelj 19:42 24.12.2012

Re: Od

čak ne bi smeli da koriste ni jedno slovo kog nema u njihovoj abecedi.


Sećam se kompleta čaša na kome je pisalo "6 kozarcev za whiskey"
AlexDunja AlexDunja 18:53 23.12.2012

el ja to pogrešno razumem

ili ti misliš da su ovi
goli veslači kad su se setili da se svuku

učinili nešto originalno, stvorili mit?

pa su onda neoriginalne devojke uradile to isto?

edit:

ovo je mit
vladimir petrovic vladimir petrovic 19:21 23.12.2012

Re: el ja to pogrešno razumem

Eh, Merilin Monro!

Meni je zanimljiva i ova skulptura



Edit:

Voleo bih da se nađem ispod njenih nogu!
AlexDunja AlexDunja 19:24 23.12.2012

Re: el ja to pogrešno razumem

a ja taman mislila da se izvinjavam zbog veličine fotke:)
Unfuckable Unfuckable 19:25 23.12.2012

Re: el ja to pogrešno razumem

nije to nikakav mit nego zgodna riba
AlexDunja AlexDunja 19:30 23.12.2012

Re: el ja to pogrešno razumem

nije to nikakav mit nego zgodna riba


mislim da bi za nju bilo daleko zdravije
da je to što kažeš zaista tako:)

a i ponavljanje fotke na kalendaru posle
toliko godina ponešto govori.
ili 2006. nije bilo zgodnih riba?
mirelarado mirelarado 19:58 23.12.2012

Ко се први сетио? ;-)

ovo je mit


О митском календару фирме Пирели сада се сваке године снимају документарни филмови о изради актуелног календара:



Овај календар излази од 1964. године. Мењају се врхунски уметнички фотографи, стилови, трендови, друштвена ангажованост, али су на фотографијама претежно лепе жене. Појави се, с времена на време, и понеки мушкарац, тек да разбије монотонију.

Веслачи и веслачице настоје да промовишу овај захтеван спорт у којем нема много кинте. Завређују пуну подршку.
Unfuckable Unfuckable 20:24 23.12.2012

Re: el ja to pogrešno razumem

ma kakve crne dobre ribe, posle Merlinke sve ovo kasnije je buranija
mirelarado mirelarado 20:37 23.12.2012

Re: el ja to pogrešno razumem

Unfuckable
ma kakve crne dobre ribe, posle Merlinke sve ovo kasnije je buranija


Ququ, зар је и она поврћка?!


vladimir petrovic vladimir petrovic 20:45 23.12.2012

Re: Ко се први сетио? ;-)

Mirelarado
... О митском календару фирме Пирели

Da, oni jesu fenomalni...

I Mišlen ima svoje kalendare, mada se oni ne mogu prineti Pirelijevim:



ali zato Mišlen ima dobre vodiče za restorane

freehand freehand 20:48 23.12.2012

Re: el ja to pogrešno razumem

mirelarado
Unfuckable
ma kakve crne dobre ribe, posle Merlinke sve ovo kasnije je buranija


Ququ, зар је и она поврћка?!




Smokvica!
nurudin nurudin 20:49 23.12.2012

Re: el ja to pogrešno razumem

mirelarado

Ququ, зар је и она поврћка?!


Ма, каква поврћка -- танталов род...

Узесте ми, Мирела, слику из уста...

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:53 23.12.2012

Re: el ja to pogrešno razumem

Smokvica!

samo da nije grejpfrut
antioksidant antioksidant 20:54 23.12.2012

Re: el ja to pogrešno razumem

Vesna Knežević Ćosić
Smokvica!

samo da nije grejpfrut

и то је легитимно
кажу да еу то наређује као обавезу
нема више доживотне вредности козама и парадајзу
blogovatelj blogovatelj 21:01 23.12.2012

Re: el ja to pogrešno razumem

ili 2006. nije bilo zgodnih riba?


Bilo je. Al' odavno.
tyson tyson 22:38 23.12.2012

Re: el ja to pogrešno razumem

nije to nikakav mit nego zgodna riba

Oče Makarije...



tyson tyson 18:59 23.12.2012

Pitam se


Dokle će više ljudsko telo da bude tabu... Pa i seks.


antioksidant antioksidant 19:02 23.12.2012

Re: Pitam se

tyson

Dokle će više ljudsko telo da bude tabu... Pa i seks.



kako kome i kako gde
ako se ovaj kalendar okaci unutar 4 zida problema nema
vladimir petrovic vladimir petrovic 19:16 23.12.2012

Re: Pitam se

Tyson
... Dokle će više ljudsko telo da bude tabu... Pa i seks.


Dokle?
Pa ja mislim - do kraja veka i sveta.
Naime, s vremena na vreme događaju se tzv. seksualne revolucije, pa prođu.

Pominjana Erika Džong jednom sebe objašnjava (na optužbe da je preterivala sa prikazivanjem seksualnih radnji u svojim knjigama) tako što kaže da je na taj način davala svoj doprinos seksualnoj revoluciji iz druge polovine prošlog veka.

A danas (ona, Erika Džong, je još živa) se čudi, čini joj se da svet, umesto da ide napred, ide nazad.

Ja, koji sam se jedno vreme bavio hinduizmom, znam za jednu podvrstu te velike religije, koja je pre više milenijuma negovala tzv. tantrički seks, sa ciljem da se, kroz seksualnu ekstazu, uprošćeno govoreći, vernici približe Bogu, odnosno bogovima.

S druge strane, čak su jedno vreme (ne znam da li i danas) u hinduističkim hramovima obitavale neke lepe žene koje su onima koji su došli da se mole, pružale seksualne usluge, besplatno, sve u cilju božanskog prosvećenja i pročišćenja, i tako to...

Dakle, različitih pristupa seksu je bilo od uvek, i valjda će biti do kraja, ako ikada dođe kraj...
dragan7557 dragan7557 19:53 23.12.2012

Re: barabluk, bre!

antioksidant
tyson

Dokle će više ljudsko telo da bude tabu... Pa i seks.



kako kome i kako gde
ako se ovaj kalendar okaci unutar 4 zida problema nema

Vala bas, nasi preci po Darvinu, kome i nsarski veruje, sa tom golotinjom nemaju nikakvih problema, a sa seskom jos manje, sve bre na izvolte!

Dakle SRAM vas bre bilo "potomci" zbog nepostovanja najsvetlije Tradicije!

cerski
vladimir petrovic vladimir petrovic 20:23 23.12.2012

Re: barabluk, bre!

dragan7557
... nasi preci po Darvinu, kome i nsarski veruje,

Što se Nsarskog tiče, uvek ima vremena da se pokaje i da se vrati majci Crkvi, odnosno hrišćanstvu.
Crkva voli pokajnike, he, he, he...
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:02 24.12.2012

Re: Pitam se

Dokle će više ljudsko telo da bude tabu... Pa i seks.


Dok nam se religije ne skinu s mozga.
vladimir petrovic vladimir petrovic 11:32 24.12.2012

Re: Pitam se

Jelica Greganović
... Dok nam se religije ne skinu s mozga.


Ne greši dušu.
Pa nisu samo religije krive.
Uostalom, postoji mnogo pozitivnog kod religija (uče nas da budemo dobri, da osuđujemo zlo, he, he, he... ).
Tačno je da su neke religije dosta rigidne (ovo je eufemizam za zadrte) oko golotinje i seksa (osim u svrhu prokreacije), tu mislim na hrišćanstvo, ali ima i religija koje su u tom pogledu tolerantnije (istočnjačke religije hinduizam i budizam, na primer), ali to ne znači da su tamo ljudi srećniji.

A o ateistima da ne govorim (postoje tzv. ateističke države, pa tamo ljudi nisu srećniji). Nikad ne bih dao za pravo ateisti u mom susedstvu koji sebe smatra srećnijim samo zato što - nije religiozan.

S druge strane, znam neke ljude koji su srećni baš zato što su religiozni, u molitvi nalaze neki spokoj, valjda...

Sve je u samom čoveku, odnosno ženi. Ima osoba koje su večito nezadovoljne i stalno im nešto fali i smeta... i tako im prohuji život...

Mnogi se lepo osećaju, na primer, u - manastirima. I dan danas, u XXI veku, ima kaluđera i kaluđerica, a kažu da su mnogi među njima mladi i sa fakultetskom naobrazbom:


antioksidant antioksidant 11:38 24.12.2012

Re: Pitam se

Uostalom, postoji mnogo pozitivnog kod religija (uče nas da budemo dobri,

samo one?
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:48 24.12.2012

Re: Pitam se

Ma, znam da sam preširoko rekla i da neke religije, nekada, nisu imale ništa protiv pokazivanja ljudskog tela.
Ali, činjenica je da je, recimo, hrišćanstvo od ljudskog tela napravilo greh...islam da ni ne pominjem.
Ne sporim da mnogi u religiji nalaze mir, ali religija je, kad o ovoj temi govorimo gornjoj, tu dušu ogrešila.
Hansel Hansel 13:05 24.12.2012

Re: Pitam se

ali religija je, kad o ovoj temi govorimo gornjoj, tu dušu ogrešila.

Izgleda da ni (ekstremni) feminizam ne zaostaje?
Feministkinje su digle glas protiv veslačica u stereotipnom fazonu: kako vas nije sramota da sa tim vašim golim fotkama prikazujete ženu „kao seksualni objekt!?"
Pitam se, da li bi problem bio manji da su žene prikazane kao seksualni subjekt? Tj., kako bi to feministkinje zamišljale?
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:20 24.12.2012

Re: Pitam se

Hansel, vidi, meni je svejedno šta misle o tome feministkinje, mislim i da negde između te dve "krajnosti", čovek ima pravo da se ne stidi svog tela.
vladimir petrovic vladimir petrovic 21:31 24.12.2012

Re: Pitam se

Hansel
... Pitam se, da li bi problem bio manji da su žene prikazane kao seksualni subjekt? Tj., kako bi to feministkinje zamišljale?


Ovo je pitanje nad pitanjima.

A ja tebe pitam: kako ti to, leba ti, zamišljaš?

Naravno da žena može da bude subjekt, odnosno da jebe muškarca!
(Finci neka oproste moj French, ali ne može se govoriti o ovakvim stvarima - u belim rukavicama).

P. S.
Ja sam, kao što sam već toliko puta rekao (big mouth!) ovih dana iščitavao Eriku Džong. Svega ima kod nje, believe me!

Ako treba, naći ću i primer u kome je žena subjekt a muškarac - objekt.
Ako treba, naći ću primer da LADIES RULE! Žene vode glavnu reč u seksu, muškarci su slabiji pol.
Ako treba, naći ću (pogotovu ovo važi za Doca) da su feministkinje, ipak, ograničene, da ne shvataju kako muško ljudsko biće funkcioniše.
Ako treba, naći ću primere kod Erikice Džong u kojima govori da greše muškarci koji mnogo vole svoje supruge (ili ljubavnice), jer dobrota njihova ubija njihovu seksualnu moć, oni su uglavnom (kad-tad) impotentni sa ženama koje vole, pa trče kod onih koje nisu voleli da bi zadovoljili svoje osnovne prohteve.
Ako treba, naći ću primer kako neki muškarci uživaju da se seksaju onda kada je žena u menstrualnom periodu, odnosno da ima i žena kojima to godi.

Da li da još navodim?

Na kraju, moram ponoviti da je Erika Džong, fina gospođa, sve to pisala u funkciji da pomogne ženama DA SE OSLOBODE.
Od čega? Od koga? Zar je to važno?
Ali, za razliku od ostalih glasovitih feministkinja, ona je govorila da su muškarci slatka stvorenja, da ih ne treba izbegavati.
Njoj ni pijanoj (a često je bivala pijana) nije padalo na pamet da treba izbegavati muškarce, te da je Germaine Greer, ona pegava Australijanka, bila u pravu kada je tvrdila da će, kad tad žena da shvati da je neprirodno da živi s muškarcem. Jok. Ona se udavala četiri puta, neke muževe je ona ostavljala a neki su nju, volela je i patila, ali je sve vreme bila ŽENA.
I najzdad se skrasila. Sada je bakica u sedamdesetim godinama, veruje da se više neće razvoditi, ali ne samo da nije ljuta na svoje brojne muškarce, već im je zahvalna što su joj pomagali da bude prava ŽENA.

Racio does not rule, Irationality rules.

Seksanje nije egzaktna nauka, to i profesori moraju shvatiti, a obično su profesori i naučnici loši u - seksu, he, he , he...

Hansel Hansel 00:56 25.12.2012

Re: Pitam se

A ja tebe pitam: kako ti to, leba ti, zamišljaš?

Kako si stekao utisak da ja zamišljam?

Ja sam pitao kako to feministkinje zamišljaju, tj. šta bi njih, hm, zadovoljilo.

Ako izuzmemo tvoju pretpostavku, koja je verovatno u nekim slučajevima sasvim realna, najrazumnija bi bila varijanta
LADIES RULE! Žene vode glavnu reč u seksu, muškarci su slabiji pol.
ako uopšte to svodimo na odnos subjekt-objekt (za mene je to uglavnom uvek dvoje subjekata s drugačijim ulogama, bar je mentalno tako, a ako ćeš da analiziraš mehaniku... hm... navešću ti moju opservaciju s kraja osnovne škole, valjda mi je na nekom času bilo doasdno -- olovku možeš da "uključiš" i klasično, kada je njeno telo fiksirano, a ti pritiskaš dugmence, ili kada donji deo olovke fiksiraš, "fiksiraš" dugmence i pomeriš telo olovke... efekat isti ... mislim da je analogija dovoljna )

Jelica Greganović
Hansel, vidi, meni je svejedno šta misle o tome feministkinje, mislim i da negde između te dve "krajnosti", čovek ima pravo da se ne stidi svog tela.

Moja poenta je upravo bila da krajnost nije samo jedna.
Unfuckable Unfuckable 19:08 23.12.2012

možda nije loše pitanje

dakle - dokle je opravdano "ići" kada se radi o skupljanju para za dobrotvorne svrhe? Da li bi recimo Veliki Brat izazivao manje animoziteta ako bi kinta odatle išla za neko sirotište?
Uzgred, ja ovaj potez devojaka pozdravljam, malo publiciteta bez vulgarnosti sasvim je ok.
A i prodrmale su predubeđenje po kom su veslačice navodno (uglavnom) lopate
antioksidant antioksidant 19:30 23.12.2012

Re: možda nije loše pitanje

A i prodrmale su predubeđenje po kom su veslačice navodno (uglavnom) lopate

uf... da li su?
(malo da zagrejemo ovaj fini post gde se svi snebivaju)
Unfuckable Unfuckable 19:37 23.12.2012

Re: možda nije loše pitanje

pa rekoh: predubeđenje (+vidi sliku pa odluči sam).
Ja na žalost nisam upoznao ni jednu veslačicu, a baš šteta ako ni zbog čega drugog ono zbog pecanja tj čamca, i svega toga
antioksidant antioksidant 19:40 23.12.2012

Re: možda nije loše pitanje

Ja na žalost nisam upoznao ni jednu veslačicu, a baš šteta ako ni zbog čega drugog ono zbog pecanja tj čamca, i svega toga

koj si ti lik, ti bi uzeo njen čamac da pobegneš na pecanje od nje?
vladimir petrovic vladimir petrovic 19:42 23.12.2012

Re: možda nije loše pitanje

Unf
... ja ovaj potez devojaka pozdravljam, malo publiciteta bez vulgarnosti sasvim je ok.

Naravno. Mnogi su pozdravili devojke i njihove fotke (lepih fotki nikada dosta), ali su mi bile pomalo smešne primedbe feministkinja - one stalno pričaju jedno te isto, kako žena ne sme da od sebe pravi seksualni objekt, mada svaka normalna žena želi da bude privlačna i da budi želje...

S druge strane, smejao sam se kada sam video kako se studentice brane - da one nisu uličarke (slute), te da to što su napravile nije porno...

Naravno da nije, zato sam naglasio da je u pitanju golotinja koja ne šteti nikome (harmless nudity).


A i prodrmale su predubeđenje po kom su veslačice navodno (uglavnom) lopate


Ovo uverenje da su veslačice ponekad - lopate, nisam čuo. Koliko ja znam, veslanje je težak sport, i razvija celo telo (valjda i grudi), he, he, he...

P. S. (ovo je odgovor i za AD):
Ja sam stavio naslov, kao što sam već rekao, setivši se Erike Džong. Ona ponekad lepo govori i piše, a ponekad preteruje, da ne kažem da lupeta svašta (dobro, ne može pisac da bude stalno pametan). Ali ona često navodi da, parafraziram, žena treba da vodi (ako hoće da bude oslobođena), a ne da kaska iza muškarca...

Ja to vidim prostije - u nečemu prednjače muškarci, u nečemu prednjače žene, a ne verujem da je taj odnos moguć uvek po formuli fifti-fifti.
Unfuckable Unfuckable 19:47 23.12.2012

Re: možda nije loše pitanje

ali su mi bile pomalo smešne primedbe feministkinja

pa primedbe feministkinj su uglavnom takve - smešne. Što reče jedan poštovani bloger ovde, parafraziraću ga - ako nam nešto zaista dođe glave onda će to biti takozvana (politička ali i svaka druga) korektnost

Ovo uverenje da su veslačice ponekad - lopate, nisam čuo. Koliko ja znam, veslanje ne težak sport, ali razvija celo telo (valjda i grudi), he, he, he...

Petroviću, nije valjda baš sve u grudima?

koj si ti lik, ti bi uzeo nejn čamac da pobegneš na pecanje od nje?

ma kakvo bežanje, ja bih joj dao da vesla
vladimir petrovic vladimir petrovic 20:07 23.12.2012

Re: možda nije loše pitanje

Petroviću, nije valjda baš sve u grudima?


Nije da nije.
Znam mnoge koji su ludi za ovom damom, zbog njenih grudi, a ona se baš potrudila:


ma kakvo bežanje, ja bih joj dao da vesla

Veslačice ne rade to solo, peterac je u pitanju:


Unfuckable Unfuckable 20:08 23.12.2012

Re: možda nije loše pitanje

mislim, šta da radim s njih pet bre, veslala bi ona meni solo pa bi sve pitala jel treba još
nsarski nsarski 20:16 23.12.2012

Re: možda nije loše pitanje

Veslačice ne rade to solo, peterac je u pitanju:

Horatio, gde ti vidis pet veslacica na ovom camcu? Ili: kako bi rasporedio pet veslaca (veslacica) simetricno na camcu?
vladimir petrovic vladimir petrovic 20:20 23.12.2012

Re: možda nije loše pitanje

Nsarski... Horatio, gde ti vidis pet veslacica na ovom camcu? Ili: kako bi rasporedio pet veslaca (veslacica) simetricno na camcu?

Pogledaj bolje, vidi se kosa, prelepa kosa, pete veslačice!
nsarski nsarski 20:30 23.12.2012

Re: možda nije loše pitanje

Pogledaj bolje, vidi se kosa, prelepa kosa, pete veslačice!

Kormilarke? Ja vidim cetiri vesla u vodi...
niccolo niccolo 20:31 23.12.2012

Re: možda nije loše pitanje

Ja vidim cetiri vesla u vodi...

Ti si na slici gledao u vesla?
grebostrek.lurker grebostrek.lurker 20:34 23.12.2012

Re: možda nije loše pitanje

vladimir petrovic
Nsarski... Horatio, gde ti vidis pet veslacica na ovom camcu? Ili: kako bi rasporedio pet veslaca (veslacica) simetricno na camcu?

Pogledaj bolje, vidi se kosa, prelepa kosa, pete veslačice!


Hmmm peta devojka sedi nize od ostalih kao da je kormilar. Kormilar je obicno na krmi a veslaci gledaju u njega i veslaju unatrag. Sta ona radi na pramcu?

Rebus...
nsarski nsarski 20:42 23.12.2012

Re: možda nije loše pitanje

Hmmm peta devojka sedi nize od ostalih kao da je kormilar. Kormilar je obicno na krmi a veslaci gledaju u njega i veslaju unatrag. Sta ona radi na pramcu?

Rebus...

Mozda se krije od foto-aparata? I vesla su u pogodnom polozaju, da ne vredjaju moral onih najmoralnijih i sakriju bitne detalje.
nsarski nsarski 20:43 23.12.2012

Re: možda nije loše pitanje

Ti si na slici gledao u vesla?

Brojao. Science, baby!
vladimir petrovic vladimir petrovic 20:50 23.12.2012

Re: možda nije loše pitanje

Ti si na slici gledao u vesla?

Ovo si ti, Nik, rekao, nisam ja!!!!
grebostrek.lurker grebostrek.lurker 20:50 23.12.2012

Re: možda nije loše pitanje

nsarski
Hmmm peta devojka sedi nize od ostalih kao da je kormilar. Kormilar je obicno na krmi a veslaci gledaju u njega i veslaju unatrag. Sta ona radi na pramcu?

Rebus...

Mozda se krije od foto-aparata? I vesla su u pogodnom polozaju, da ne vredjaju moral onih najmoralnijih i sakriju bitne detalje.


(pazljivim proucavanjem prilozenih snimaka)
AHAAA to nisu iste cice!
Na gorepomenutoj slici su one koje nose camac otpozadi (dve crnke tri plavuse)
A CAMAC IMA SAMO 4 VESLA!!!!

Konacni dokaz koji rusi teoriju peterca!

Ona devojka je slepi (peti) putnik!
antioksidant antioksidant 20:51 23.12.2012

Re: možda nije loše pitanje


Konacni dokaz koji rusi teoriju peterca!

Ona devojka je slepi (peti) putnik!

та пета девојка је унф (кренуо је на пецање)
G r o f G r o f 21:26 23.12.2012

Re: možda nije loše pitanje

Ona devojka je slepi (peti) putnik!


...ili kormilar.
grebostrek.lurker grebostrek.lurker 21:33 23.12.2012

Re: možda nije loše pitanje

Sad ozbiljno, malopre sam guglao postoje trkacki cetverci koji imaju kormilara napred na pramcu u lezecem polozaju, takvi camci su brzi ali malo nestabilni pa recimo takve osmerce ne pustaju na takmicenja.

Zove se bowloader four

evo slike a mislim ovi veslaci vise lice na nase blogere od onih gologuzih




Svasta covek nauci.
myredneckself myredneckself 22:48 23.12.2012

Re: možda nije loše pitanje

vp
Znam mnoge koji su ludi za ovom damom, zbog njenih grudi, a ona se baš potrudila:

Kolikogod je voleli zbog grudi, ova dama je totalno out - nosi čarape (sjajne), i to na papuče
dragan7557 dragan7557 23:19 23.12.2012

Re: možda nije loše pitanje


niccolo
Ja vidim cetiri vesla u vodi...

Ti si na slici gledao u vesla?

Fizicar ti je to moj niccolo, sa talentom za matematiku, samo oce da broji i pipa, bre!

cerski
freehand freehand 23:23 23.12.2012

Re: možda nije loše pitanje

Sad ozbiljno, malopre sam guglao postoje trkacki cetverci koji imaju kormilara napred na pramcu u lezecem polozaju, takvi camci su brzi ali malo nestabilni pa recimo takve osmerce ne pustaju na takmicenja.

Ja sam kormilario u dvojcu; i krajnje je zajeban položaj, ako si duži od metar i po. U toj varijanti si zavučen u pramac, samo ti vidiš kuda čamac ide ali ne vidiš veslače.
Z klasičnom četvercu kormilar sedi nazad, upravlja i komanduje, gleda "korz " veslače.
Nisu naročito retke situacije bile da četverac u Tamišu završi zaboden z grmlje na obali. E to je bilo za kalendar.
Inače se navikavanje na roll (sedište sa točkićima, na kome veslač uvek ide napred-nazad) vežba i na suvom, u "mašini".
antioksidant antioksidant 23:25 23.12.2012

Re: možda nije loše pitanje

Kolikogod je voleli zbog grudi, ova dama je totalno out - nosi čarape (sjajne), i to na papuče

то је да сакрије груди
niccolo niccolo 23:26 23.12.2012

Re: možda nije loše pitanje

antioksidant
Kolikogod je voleli zbog grudi, ova dama je totalno out - nosi čarape (sjajne), i to na papuče

то је да сакрије груди

Jer nisu kao Meganine...
antioksidant antioksidant 23:30 23.12.2012

Re: možda nije loše pitanje

niccolo
antioksidant
Kolikogod je voleli zbog grudi, ova dama je totalno out - nosi čarape (sjajne), i to na papuče

то је да сакрије груди

Jer nisu kao Meganine...

њих 2 само чарапе могу да имају исте
niccolo niccolo 23:31 23.12.2012

Re: možda nije loše pitanje

њих 2 само чарапе могу да имају исте

E, a o kome uopšte pričamo, veze nemam čije grudi su pomenute?
antioksidant antioksidant 23:32 23.12.2012

Re: možda nije loše pitanje

niccolo
њих 2 само чарапе могу да имају исте

E, a o kome uopšte pričamo, veze nemam čije grudi su pomenute?

ок, због тебе... нећу ти рећи
grebostrek.lurker grebostrek.lurker 23:41 23.12.2012

Re: možda nije loše pitanje


Z klasičnom četvercu kormilar sedi nazad, upravlja i komanduje, gleda "korz " veslače.
Nisu naročito retke situacije bile da četverac u Tamišu završi zaboden z grmlje na obali. E to je bilo za kalendar.


Ja jednom skoro naleteo na stub mosta, posle mi nisu dali da budem kormilar

a i bio sam malo puniji...
vladimir petrovic vladimir petrovic 18:57 24.12.2012

Re: možda nije loše pitanje

то је да сакрије груди

Niccolo
... Jer nisu kao Meganine...

Nisi okačio fotku, pa moramo da zamišljamo kakve su Meganine.

A onda sam saznao ovo:

BULJENJE U ŽENSKE GRUDI PRODUŽAVA ŽIVOT

Mnogobrojna istraživanja govore da gledanje u ženske grudi muškarcima produžava život. Naime, desetominutnim buljenjem u žensko poprsje muškarci potroše kalorija koliko i polusatnim treningom u teretani.



niccolo niccolo 19:14 24.12.2012

Re: možda nije loše pitanje

Nisi okačio fotku, pa moramo da zamišljamo kakve su Meganine.

Reč Meganine je link...
nurudin nurudin 19:24 23.12.2012

А пропо...

... феминизму.

Скоро сам слушао на једном скупу расправу о томе да ли је увредљиво када кажемо жени да је "кучка".

Било је мишљења да јесте, али су ми била привлачнија она која су заступали тезу да је то за жену у патријархалној култури највећи комплимент који само сведочи о степену њене еманципације од патријархата. Синоним за слободу, невезаност...

Далеко од конструкта који је патријархат направио од жене.


П. С. Владимире, не знам зашто ми је одмах након твог блога прво пала на памет Ведрана Рудан и њена реченица: Педер је сваки мушкарац који не мисли да је свака жена курва. Ко зна шта би стари чика Фројд извукао као закључак...



Кучка, кучкица...
AlexDunja AlexDunja 19:35 23.12.2012

Re: А пропо...

Скоро сам слушао на једном скупу расправу о томе да ли је увредљиво када кажемо жени да је "кучка".


lejdi dej, je sebe redovno tako nazivala,
za mene je i ona mitska figura

zoja444 zoja444 19:54 23.12.2012

Re: А пропо...

Скоро сам слушао на једном скупу расправу о томе да ли је увредљиво када кажемо жени да је "кучка".



uvredljivo je.

Било је мишљења да јесте, али су ми била привлачнија она која су заступали тезу да је то за жену у патријархалној култури највећи комплимент који само сведочи о степену њене еманципације од патријархата. Синоним за слободу, невезаност...



kakva glupost.

...Ведрана Рудан и њена реченица: Педер је сваки мушкарац који не мисли да је свака жена курва.


svaka cast Vedrani Rudan, ali "kurva" je ona zena koja svoje sex usluge pruza za novac ili druga materijalna dobra, bez ikakve emotivne povezanosti sa partnerom.

p.s. dvoumim se da li da ovaj komentar prijavim moderaciji zbog sexizma i mizoginije.
nsarski nsarski 19:58 23.12.2012

Re: А пропо...

p.s. dvoumim se da li da ovaj komentar prijavim moderaciji zbog sexizma i mizoginije.

Wow! Evo ti jos jedan predmet za prijavljivanje da ne dangubish: Patricia Highsmith, seksistkinja!

Unfuckable Unfuckable 19:59 23.12.2012

Re: А пропо...

khm, mene učilo da su to prostitutke, ali ok. Mislim da "kurva" ume biti mnogo češće nekakva duhovna, kako bih rekao, odrednica, dakle nešto slično kao kad se nekom kaže "pederu jedan" ili onoj mentalnoj klackalici "pička" - "pizda"
zoja444 zoja444 20:01 23.12.2012

Re: А пропо...

nsarski, znaci i Vama je svaka zena "kurva" i "kucka"?
nsarski nsarski 20:03 23.12.2012

Re: А пропо...

nsarski, znaci i Vama je svaka zena "kurva" i "kucka"?


Naravno! Sve su to osim moje zene, majke i sestre. Zar to nije jasno od pocetka?
nurudin nurudin 20:03 23.12.2012

Re: А пропо...

p.s. dvoumim se da li da ovaj komentar prijavim moderaciji zbog sexizma i mizoginije.


Да Вам скратим двоумљење, сам ћу да се пријавим.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:04 23.12.2012

Re: А пропо...

"kurva" je ona zena koja svoje sex usluge pruza za novac ili druga materijalna dobra,



Ал' допаде дванаест Арапа
На дванаест ата Арапскије,
Сташе Марка називати курвом:
"Курво једна, Краљевићу Марко!
"Ти ли поста други цар на земљи,
"Да отимљеш робље од Арапа?"
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:06 23.12.2012

Re: А пропо...

uvredljivo je.

Meni nije, fasovala sam tu titulu na faksu i narasla sam k'o krofna,
a još više zato što tamošnji kromanjonci nisu smeli u lice tako da me zovu
niccolo niccolo 20:07 23.12.2012

Re: А пропо...

Pa to roblje su ti ta druga materijalna dobra.
zoja444 zoja444 20:10 23.12.2012

Re: А пропо...

Naravno! Sve su to osim moje zene, majke i sestre. Zar to nije jasno od pocetka?


onda za Vas jedna korisna knjiga: Dr Suzan Forward, Muskarci koji mrze zene i zene koje ih vole

lepo je sto ste se razotkrili. mizogini obicno to ne cine.

p.s. ako je ovo trebalo da bude neka sala nema ni truncice duhovitosti.
AlexDunja AlexDunja 20:12 23.12.2012

Re: А пропо...

p.s. ako je ovo trebalo da bude neka sala nema ni truncice duhovitosti.

prso si šarski.
s k r o z
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:13 23.12.2012

Re: А пропо...

Pa to roblje su ti ta druga materijalna dobra


Ali nedostaje prvi uslov da svoje sex usluge pruza za novac ili druga materijalna dobra

Mada, ko zna?
niccolo niccolo 20:14 23.12.2012

Re: А пропо...

Definiši svoju sex uslugu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:16 23.12.2012

Re: А пропо...


Pa da me prijave modreraciji :)
JJ Beba JJ Beba 20:17 23.12.2012

Re: А пропо...

nsarski
nsarski, znaci i Vama je svaka zena "kurva" i "kucka"?


Naravno! Sve su to osim moje zene, majke i sestre. Zar to nije jasno od pocetka?

u fazonu sve žene su kurve samo moja majka nije jer sam ja njeno kopile
antioksidant antioksidant 20:20 23.12.2012

Re: А пропо...

ali "kurva" je ona zena koja svoje sex usluge pruza za novac

u šifri delatnosti stoji da je to prostitutka
bolno jeste ali uvredljivo nije (najčešćesu u pitanju žrtve, tako da ne bi bilo primereno (najblaže) još ih vređati prezirom)
nurudin nurudin 20:20 23.12.2012

Re: А пропо...

p.s. ako je ovo trebalo da bude neka sala nema ni truncice duhovitosti.


Да, и ја сам приметио да професор нема смисао за хумор.

Боље и то него да неко нема смисао...
nsarski nsarski 20:21 23.12.2012

Re: А пропо...

onda za Vas jedna korisna knjiga: Dr Suzan Forward, Muskarci koji mrze zene i zene koje ih vole

lepo je sto ste se razotkrili. mizogini obicno to ne cine.

p.s. ako je ovo trebalo da bude neka sala nema ni truncice duhovitosti.


Hvala! Ali, ta kniga mi uopste ne treba. Mene zene uopste ne vole, a ne volim ni ja njih. Osim mame, zene i sestre, kao sto rekoh.

P.S. Jeste sala, a Vi imate smisao za humor kao Bugarska partijska delegacija iz 1964.
antioksidant antioksidant 20:22 23.12.2012

Re: А пропо...

niccolo
Definiši svoju sex uslugu.

nepitan odgovoram - odlazak
(rečeno mi je da nekima izazivam orgazmično zadovoljstvo kad odem)
Unfuckable Unfuckable 20:22 23.12.2012

Re: А пропо...

a što baš iz '64?
vladimir petrovic vladimir petrovic 20:27 23.12.2012

Re: А пропо...

Nsarski
... Patricia Highsmith, seksistkinja!

Ja i NJU rado čitam!
I ona je iz plejade uvrnutih na koje se - palim.
niccolo niccolo 20:27 23.12.2012

Re: А пропо...

Unfuckable
a što baš iz '64?

Slažem se s pitanjem.

antioksidant
niccolo
Definiši svoju sex uslugu.

nepitan odgovoram - odlazak
(rečeno mi je da nekima izazivam orgazmično zadovoljstvo kad odem)

Nekako mi se čini da je to htelo i ovih 12 od Marka.
zoja444 zoja444 20:28 23.12.2012

Re: А пропо...

u šifri delatnosti stoji da je to prostitutka
bolno jeste ali uvredljivo nije (najčešćesu u pitanju žrtve, tako da ne bi bilo primereno (najblaže) još ih vređati prezirom)


u sifri delatnosti im stoji sex radnica ali ih tako niko ne zove, pa ni ti.
najvise prezirem licemere a pogotovo muskarce koji mi kazi: "sad ces biti moja kurvica." jel?
maksa83 maksa83 20:29 23.12.2012

Re: А пропо...

Naravno! Sve su to osim moje zene, majke i sestre. Zar to nije jasno od pocetka?

"Sve su žene kurve - izvini Koka Kolo ali i ti si žena..."
antioksidant antioksidant 20:29 23.12.2012

Re: А пропо...

Mene zene uopste ne vole, a ne volim ni ja njih. Osim mame, zene i sestre, kao sto rekoh.

волим те и ја а жене су ми толика тајна да можда и јесам једна а не знам (чуј - једна - неколико бар)
antioksidant antioksidant 20:29 23.12.2012

Re: А пропо...

u sifri delatnosti im stoji sex radnica ali ih tako niko ne zove, pa ni ti.

прислушкујеш ми листинге!
najvise prezirem licemere a pogotovo muskarce koji mi kazi: "sad ces biti moja kurvica." jel?

нећу ти то рећи а искрено чудило би ме да желиш то

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana