Budućnost| Društvo| Obrazovanje| Politika

Ćosićevo pismo studentima

milos_secujski RSS / 28.12.2012. u 20:55

"Pretpostavljam da vi očekujete od mene istinu o stanju srpskog naroda danas i viziju njegove budućnosti"

16058.jpg

 Pismo studentima

Dakle... Te 2004. godine, jedva da je prošlo godinu dana od ubistva premijera Srbije, otišao sam na školovanje u Ameriku. U jednom od prethodnih postova (Stipendija, SAD i terorizam) opisao sam ukratko kako je izgledala ta moja putešestvija. No, pismo koje je Dobrica Ćosić uputio organizaciji srpskih studenata u inostranstvu (na njihovu inicijativu da im se obrati) podsetilo me je na moja razmišljanja tih godina, kada sam kao svež punoletnik odlučio da, sa ravno osamnaest godina, odem preko bare.

Tada, kao i danas, na taj odlazak sam gledao kao na jednu veliku šansu koja će mi omogućiti spoznaju i način funkcionisanja jednog novog i drugačijeg sistema. Sistema vrednosti koji tamo traje, a koji je kod nas tek počinjao da puzi. Pružila se, dakle, ta mogućnost da se upozna sistem školstva, zatim, kako funkcionišu međuljudski/međurasni odnosi u zemlji koja je uspela (koliko-toliko) uspešno da se izbori sa svojom istorijom, pa sve do niza drugih kulturoloških različitosti koje su evidentne i među gradovima iste države, a kamoli dva kontinenta. Dakle, pružila se jedna prilika koju ne odbijaju ni Amerikanci kada im se ponudi da studiraju u Evropi. Ne treba pri tom zaboraviti da je Jugoslavija bombardovana jedva pet godina pre mog odlaska. Zašto? Zato što pet godina ne može promeniti, a kamoli izbrisati, sliku o nama kojoj smo dobrano sami doprineli a koja se i dan danas nešto preterano nije promenila. Dilema – otići ili ne u zemlju koja je učestvovala u bombardovanju moje zemlje, otklonjena je istim onim razlogom zbog kojeg stotine hiljada Srba nije napustilo te iste Zapadne zemlje, vrativši se u svoju maticu. A to je interes. Nisam video nikakvu potvrdu svog patriotizma ostankom u Srbiji u kojoj ubijaju premijera, dok ja svejedno ne mogu da doprinesem (sem da se učlanim u omladinu neke stranke i.... i šta onda?), niti neko potiranje tog rodoljublja mojim odlaskom.

Sa osamnaest godina, budući da je stipendija bila vezana za sport, moj cilj bio je baviti se sportom na jednom višem nivou nego što je to bilo moguće ovde u Srbiji. Sve u svemu želja i interes za novim i drugačijim, da ne kažem boljim.

Vratimo se sada na pismo Dobrice Ćosića. Manje-više njegovo pismo predstavlja istorijski siže od Titove Jugoslavije preko raspada iste pa sve na ovamo, uzroci i posledice, njegovo viđenje svega toga i uopšten savet i uputstvo mladim studetima kako sve to rešiti – borbom. Simptomatično je da je „Srbija brzo siromašila, primitizovala se, nezaustavivo padala u ponor biološkog, ekonomskog, kulturnog i moralnog propadanja“ tak nakon oktobarskih promena. Da ne prepričavam taj tekst, jer svi znaju kako su živeli i kroz šta su prošli, prvenstveno bih pažnju posvetio zaključku teksta:

„Organizujte se u bratstvo istine za širenje istorijske istine o svom narodu koga je demonizovao i ozločinio neprijatelj. To je uslov našeg časnog opstajanja. To je vaša životna misija, ljudska, intelektualna, patriotska. Hleb i istina isto su nama danas.“

Pored prizvuka, u ovom pasusu, da nestajemo kao narod, da smo demonizovani i ozločinjeni od strane zloglasnog neprijatelja, postavljam pitanje gospodinu Ćosiću – da li on zna da je organizacija koja ga je zamolila da im se obrati nastala 1997. godine od strane studenata iz Amerike (severne naravno) i Evrope? Dakle, svi oni dolaze tj. školuju se u zemaljama ozloglašenog neprijatelja koji nam dovodi u pitanje opstanak, ali ih ipak, eto, tamo nešto zadržava. Zadržava ih nešto snažno, a oni sami (studentska organizacija) kažu da to nisu pare već “ljubav prema profesiji, radi usavršavanja i lične afirmacije”.  Upakujte vi to kako smatrate da je najbolje, ali ja to vidim kao interes i meni je to sasvim u redu. Ono što nije u redu je poslednji pasus u tekstu:

„Sto pametnih i hrabrih, obrazovanih i poštenih Srba, ako se organizuju i žrtvuju za opšte dobro, mogu da preporode i spasu Srbiju.

Vratite se u otadžbinu da se borite za preporod i spas Srbije!“

Znajući ne samo trenutno stanje u zemlji, nego i ono pređašnje, što je prethodilo ovom rasulu, a što neminovno dolazi u još jednom nastavku (usled mediokriteta koji nastavljaju da nas „vode“) jednostavno nije fer pozivati ljude na povratak, koji pri tom mogu da se ostvare u inostranstvu i postignu svoj pun potencijal. Koji bi povratkom u maticu bio ugušen. Nije fer ni prema mladima u zemlji jer ovde postoji ne 100 već sto hiljada mladih koji organizovani ili ne ne mogu da se ostvare u svom punom potencijalu usled sistema koji ih guši, omalovažava i koči na svaki mogući način. Znači sistem i to „burazersko“ državno uređenje je to koje decenijama u nazad tera svoju decu iz kuće. Pozivati ih da se vrate u takav sistem, koji ni „sto pametnih i hrabrih, obrazovanih i poštenih Srba, ako se organizuju i žrtvuju za opšte dobro“ ne mogu da promene jednostavno nije fer, najblaže rečeno. Klika, uhlebljena i uvaljena u fotelje, to jednostavno neće dozvoliti. Jer kao što kaže ona – Srbiji nisu potrebni živi ljudi, već mrtvi heroji, nešto slično vlada i danas – Srbiji nisu potrebni školovani, već poslušni i partijski opredeljeni.

Dva su osnovna pokazatelja uspešnosti/razvijenosti jednog društva: kako se ophodimo prema nemoćnima, najugroženijima, bolesnima, „nevidljivim ljudima“ i svima ostalima iza margine; a drugi je pokazatelj koliko ulažemo u kulturu. Uveren sam da velika većina i ne zna kako se sistem ophodi prema ugroženima, zato se i s razlogom nazivaju „nevidljivi“, ali je dobro poznato da je za kulturu za 2013. godinu odvojeno 0.62% ukupnog budžeta Srbije. I pitam se ja sada – gde je taj uticaj SANU, za koji se priča da vedri i oblači, koji večito poteže pitanje svakog pa i kulturnog identiteta i opstankada srpskog naroda, da ga iskoristi ne bi li taj budžet bio celih 1%? Možda i više – 1.62%. Zašto da ne? Crnogorci, kojima se toliko rugate, osporavate nacionalnost itd. odvojili su preko 4% (četiri) za kulturu. 

Da, srpsko društvo mora da bude „prosvećeno, kulturno, stvaralačko“ i to nikada neće biti sa 0.62%.

Setio sam se jednog „pucnja u sopstveno koleno“ na koje me je podsetilo to – studenti Zapada okrenite se protiv (zapadnog) neprijatelja (koji vas je primio) u cilju širenja istine koja glasi – nismo mi baš toliko loši k’o što se priča, malo je to manje.

Naime, ode jedan čovek sa porodicom na severnoamerički kontinent s kraja osamdesetih godina jer je uvideo da se ovde sprema zlo. Tamo se uklopio, živi i radi po njihovom sistemu – zarađuje, školuje decu, putuje... naposletku, nakon decenija rada po pravilima zapada, zaradi i solidnu penziju. Onda dođu izbori u Srbiji 2008. godine i lome se koplja koja će opcija pobediti – Western or Eastern, što bi rekli. Čekaju se rezultati, broje se glasovi, tesno je, a mi pričamo preko skajpa i ja mu referišem. Po objavljivanju rezultata i Tadićeve pobede spuca me čovek rečenicom, k’o da sam šamar dobio – to su sve izdajnici, sve to zapad plaća. Iz toga proizilazi da su pravi ljudi, patriote i borci za Srbiju i srpstvo (i sve što ide u tom paketu demagoških mantri) izgubili. Samo zaboravlja da je on čekirao avionsku kartu baš zbog tih i takvih boraca za srpsku stvar. Da je pola svog života proveo u društvenom uređenju kojem ne teže, ili bar tada nisu težile, te opcije zbog kojih je on otišao, a koje su trebale da pobede na tim izborima.

Još jedna stvar. Ako su ti studenti, koji pozivaju Ćosića da im pokaže pute, drugo koleno ljudi koji su otišli poodavno na zapad, pa su oni tamo odrasli, pa postali veći Srbi od Srba (što se često dešava, zatruju ih one četničke organizacije), pa ih vuče rodna gruda i žele da vrate nekako otadžbini, postavlja se pitanje – kako će delovati protiv neprijatelja koji im blati zamlju i zatire narod?

Atačmenti



Komentari (181)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dragoljub92 dragoljub92 21:16 28.12.2012

ovo

Tamo se uklopio, živi i radi po njihovom sistemu – zarađuje, školuje decu, putuje... naposletku, nakon decenija rada po pravilima zapada, zaradi i solidnu penziju. Onda dođu izbori u Srbiji 2008. godine i lome se koplja koja će opcija pobediti – Western or Eastern, što bi rekli. Čekaju se rezultati, broje se glasovi, tesno je, a mi pričamo preko skajpa i ja mu referišem. Po objavljivanju rezultata i Tadićeve pobede spuca me čovek rečenicom, k’o da sam šamar dobio – to su sve izdajnici, sve to zapad plaća. Iz toga proizilazi da su pravi ljudi, patriote i borci za srbiju i srpstvo (i sve što ide u tom paketu demagoških mantri) izgubili. Samo zaboravlja da je on čekirao avionsku kartu baš zbog tih i takvih boraca za srpsku stvar. Da je pola svog života proveo u društvenom uređenju kojem ne teže, ili bar tada nisu težile, te opcije zbog kojih je on otišao, a koje su trebale da pobede na tim izborima.

ja pričam sve vrema na blogu i svi me zajebavaju
milos_secujski milos_secujski 21:30 28.12.2012

Re: ovo

Naravno da ima toga, izgube ljudi kompas, zaborave se, šta li.....
Bili Piton Bili Piton 22:08 28.12.2012

Odgovor Ćosiću

expolicajac expolicajac 22:17 28.12.2012

Re: Odgovor Ćosiću

Bili Piton
http://www.e-novine.com/index.php?news=76794

Uh, mislio sam da niko neće imati hrabrosti da tom &&%%/(%/(/ kaže to šta mu treba reći. E pa deco svaka vam čast.
satinelle satinelle 23:32 28.12.2012

Re: Odgovor Ćosiću

Bili Piton
http://www.e-novine.com/index.php?news=76794


Slazem se sa odgovorom, ali davno zavrsih faks, koja je to "omladina socijaldemokratske unije"?
Goran Vučković Goran Vučković 23:36 28.12.2012

Re: Odgovor Ćosiću

Slazem se sa odgovorom, ali davno zavrsih faks, koja je to "omladina socijaldemokratske unije"?

SDO
satinelle satinelle 23:44 28.12.2012

Re: Odgovor Ćosiću

Goran Vučković
Slazem se sa odgovorom, ali davno zavrsih faks, koja je to "omladina socijaldemokratske unije"?SDO


Hvala. Oni su zreli da postanu parlamentarna stranka, sto im isreno zelim na buducim izborima. Ne znam samo sta treba da ih pokrene u akciju da se i direktno ukljuce u politicki zivot.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:46 28.12.2012

Re: Odgovor Ćosiću

Ne znam samo sta treba da ih pokrene u akciju da se i direktno ukljuce u politicki zivot.


Treba, za početak, da postoje.
satinelle satinelle 23:50 28.12.2012

Re: Odgovor Ćosiću

hoochie coochie man
Ne znam samo sta treba da ih pokrene u akciju da se i direktno ukljuce u politicki zivot.Treba, za početak, da postoje.


Koliko vidim postoje, za pocetak. Ali je potrebno i vise od samog postojanja, tu si u pravu.
Goran Vučković Goran Vučković 23:54 28.12.2012

Re: Odgovor Ćosiću

Oni su zreli da postanu parlamentarna stranka, sto im isreno zelim na buducim izborima. Ne znam samo sta treba da ih pokrene u akciju da se i direktno ukljuce u politicki zivot.

Mnogo više šanse imaju Dveri, čini mi se. SDU je statistička greška, a koliko vidim Žarku Koraću ne piše čak ni u kojoj je partiji na sajtu narodne skupštine. O stanju ovih sajtova da ne pričam.

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:00 29.12.2012

Re: Odgovor Ćosiću

Goran Vučković
Slazem se sa odgovorom, ali davno zavrsih faks, koja je to "omladina socijaldemokratske unije"?

SDO



znam neke od njih, al odavno nisu omladina
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:01 29.12.2012

Re: Odgovor Ćosiću

Koliko vidim postoje, za pocetak


Ma to je, uveren sam, par ljudi koji kuckaju tekstove i održavaju taj sajt.
E sad ako je to neka omladina (ja pod omladina stranke podrazumevam malo više od par ljudi) onda ja grešim, onda oni postoje.

Evo i Goran kaže
SDU je statistička greška


Zamisli tek kakvu političku snagu pretstavlja omladina te stranke.
Ovde, to baš moram da naglasim, ne pričam o kvalitetu ideje koju zastupaju, već o njihovom političkom značaju
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:03 29.12.2012

Re: Odgovor Ćosiću


Zamisli tek kakvu političku snagu pretstavlja omladina te stranke.


nemoj da zamišljaš, bolje
satinelle satinelle 00:06 29.12.2012

Re: Odgovor Ćosiću

Goran Vučković
Oni su zreli da postanu parlamentarna stranka, sto im isreno zelim na buducim izborima. Ne znam samo sta treba da ih pokrene u akciju da se i direktno ukljuce u politicki zivot.Mnogo više šanse imaju Dveri, čini mi se. SDU je statistička greška, a koliko vidim Žarku Koraću ne piše čak ni u kojoj je partiji na sajtu narodne skupštine. O stanju ovih sajtova da ne pričam.


Ja se sve nesto prisecam onih nasih studentskih protesta i bas bih volela da mladi koji se bore za svoj XXI vek preuzmu neku inicijativu, da se ne zavrsi sve na nekom otvorenom pismu Cosicu ili Tadicu. Oni treba da izadju sa idejom kako pokrenuti stvari nabolje, neoptereceni prosloscu. Zao mi je sto se to ne desava.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:10 29.12.2012

Re: Odgovor Ćosiću

nemoj da zamišljaš, bolje


Dobro, neću.

bolid1 bolid1 01:12 29.12.2012

Re: Odgovor Ćosiću

Evo odgovor od nekog ko je sveze otisao...

Q: Kako se na Srpskom kaze necu?

A: 'Ocu, bole me k...!

Da mi je neko na poslu, ovdasnjem, dao sto, stolicu i kompjuter koji ne moram da delim sa 4 kolege, mozda bi i ostao...odatle, pa preko svega ostalog...
8c_competizione 8c_competizione 10:07 29.12.2012

Re: Odgovor Ćosiću

Odgovor Ćosiću
http://www.e-novine.com/index.php?news=76794


zhao mi je samo shto ovo B92 i Blic ne prenose na svoim naslovnim stranama!
tyson tyson 10:45 29.12.2012

Re: Odgovor Ćosiću

Slazem se sa odgovorom, ali davno zavrsih faks, koja je to "omladina socijaldemokratske unije"?

Ćosić je klasična starkelja, živi u nekom svom svetu i razmišlja u nekim davnašnjim okvirima, te ga i ne treba uzimati za ozbiljno mada je zanimljivo, čisto kao fenomen i to u trenucima dokolice, posmatrati ga kao višestrano zanimljiv primer.

Što se tiče SDO, u pitanju je salonsko neokomunističko društvance pozera, dobro situiranih i srećno uhlebljenih kod raznoraznih liberalno-kapitalističkih perjanica, a odavno su i prerasli uzrast omladine.

U osnovi, između Ćosića i njih u pojavnom smislu i nema neke razlike; radi se o dva lica istog novčića.


tyson tyson 11:16 29.12.2012

Re: Odgovor Ćosiću

zhao mi je samo shto ovo B92 i Blic ne prenose na svoim naslovnim stranama!

Što bi preneli? Za šta je relevantan, i zašto, taj SDO?

Doduše, isto se pitam i za Ćosića...



Bili Piton Bili Piton 14:57 29.12.2012

Re: Odgovor Ćosiću

expolicajac

Uh, mislio sam da niko neće imati hrabrosti


Ima još

LINAK
EL EN EL EN 15:12 29.12.2012

Re: Odgovor Ćosiću

Goran Vučković
.. SDU je statistička greška..



Ali se stvari bitno menjaju ako se udruze sa podmladkom PUPSa.

EL EN
tyson tyson 16:18 29.12.2012

Re: Odgovor Ćosiću

Ali se stvari bitno menjaju ako se udruze sa podmladkom PUPSa.

Pa tu su negde po godinama i jedni i drugi, između 35 i 45


draft.dodger draft.dodger 23:24 28.12.2012

Dobrica

Lice sove, mozak pileta, telo nobelovca...
Kazezoze Kazezoze 23:28 28.12.2012

Re: Dobrica

draft.dodger
Lice sove, mozak pileta, telo nobelovca...

Bili Piton Bili Piton 23:43 28.12.2012

Re: Dobrica


Ovo se zove "edit your comment for full effect"
freehand freehand 08:30 29.12.2012

Re: Dobrica

draft.dodger
Lice sove, mozak pileta, telo nobelovca...

Do sad sam svašta pročitao i čuo o Dobrici Ćosiću. O njegovom izgledu, moralu, talentu, delu. Mislim da je ovo prvi put da mu neko spori pamet.
horheakimov horheakimov 23:44 28.12.2012

ne znam

zašto se matorac, mator otac, i mater i otac, uopšte uzima za ozbiljno
ovo više liči na neku pošalicu, scenario za loš skeč

Ćosić za ispiranje očiju

JJ Beba JJ Beba 00:21 29.12.2012

ćosić

ne mogu.

mnogo je ružan. boli
savamala savamala 09:12 29.12.2012

Re: ćosić

ne mogu.

mnogo je ružan. boli


Немој!
Још да си избегла да напишеш и ово што си написала било би још боље. Елем, имамо два блога или тачније, две пљуваонице. Једну је поставио овај Сечујски који је својевремено нашао неколико лепих и топлих речи посвећених НДХ, док је другу поставио некадашњи кадар СКЈ који је успешно прошао све могуће безбедоносне провере обавештајних служби једног тоталитарног комунистичког система и завршио као војни аташе у Немачкој.
Лепо друштво, нема шта.
expolicajac expolicajac 09:20 29.12.2012

Re: ćosić

savamala
ne mogu.

mnogo je ružan. boli


Немој!
Још да си избегла да напишеш и ово што си написала било би још боље. Елем, имамо два блога или тачније, две пљуваонице. Једну је поставио овај Сечујски који је својевремено нашао неколико лепих и топлих речи посвећених НДХ, док је другу поставио некадашњи кадар СКЈ који је успешно прошао све могуће безбедоносне провере обавештајних служби једног тоталитарног комунистичког система и завршио као војни аташе у Немачкој.
Лепо друштво, нема шта.

E baš me interesuje gde ćeš mene da svrstaš? Jeste da nisam napisao blog ali sam na oba izneo jasan stav da je Dobrica jedan od najvećih grobara srpskog naroda.
savamala savamala 09:26 29.12.2012

Re: ćosić

E baš me interesuje gde ćeš mene da svrstaš?


Зашто бих те уопште сврставао негде. Као и сви остали овде, сврстао си се у руљу која пљује. Једно је неслагање са нечијим идејама док је примитивна пљувачина нешто сасвим друго. При томе, 99% ових пљувача не би умело смислено да објасни зашто је Ћосић ”гробар српског народа”.
expolicajac expolicajac 09:54 29.12.2012

Re: ćosić

При томе, 99% ових пљувача не би умело смислено да објасни зашто је Ћосић ”гробар српског народа”.

Teško je to objasniti jednom rečenicom. Ćosić je svoje komplekse uspeo da implementira u kolektivnu svest. Svaki kritički stav prema njegovom književnom delu bio je stavljan na pijedestal nacionalne izdaje. Ceo svet je išao na jednu stranu a on je putokaze postavljao i usmeravao na drugu. Provalija pred kojom smo, jeste samo kraj usmerenog puta, na kome je on bio intelktualni saobraćajac.
JJ Beba JJ Beba 10:48 29.12.2012

Re: ćosić

Немој!
Још да си избегла да напишеш и ово што си написала било би још боље.

nema šta da izbegavam, ružan je brate iznutra samo tako. ne znam gde mu sve to stane. bunar bez dna

tyson tyson 10:52 29.12.2012

Re: ćosić

Teško je to objasniti jednom rečenicom. Ćosić je svoje komplekse uspeo da implementira u kolektivnu svest.

Kako? Kada? Odakle mu ta moć?

Svaki kritički stav prema njegovom književnom delu bio je stavljan na pijedestal nacionalne izdaje.

Kada? Od strane koga?

Ceo svet je išao na jednu stranu a on je putokaze postavljao i usmeravao na drugu.

OK, ali ko ga je slušao, t.j. koji je efekat njegovog delovanja? Kako je uopšte delovao? Odakle tom Ćosiću ta magična moć koja mu se pripisuje od strane negativnih kritičara?


sima2000 sima2000 11:15 29.12.2012

Re: ćosić

tyson

Kako? Kada? Odakle mu ta moć?

Kada? Od strane koga?

OK, ali ko ga je slušao, t.j. koji je efekat njegovog delovanja? Kako je uopšte delovao? Odakle tom Ćosiću ta magična moć koja mu se pripisuje od strane negativnih kritičara?



Ćosić je bio jedan od retkih komunista koji se protivio rastakanju Republike Srbije na tri administrativna dela 60-tih i 70 godina.. To mu je obezbedilo značajan uticaj među Srbima koji su u to vreme lutali između komunizma i nacionalizma. Drugi disidenti, kao na primer Đilas, su se potpuno odrekli komunizma. Videli su da se sistem deformisao i postao nešto sasvim suprotno od onoga za šta su se borili. Normalni disidenti su kritikovali antidemokratski režim u Jugoslaviji, Ćosić je kritikovao antisrpski režim u Jugoslaviji - sa komunizmom kao takvim nije imao nikakav problem.

Trenutak dolaska Miloševića na vlast je bio ostvarenje svih vlažnih snova Ćosića, a bogami i ogromnog broja Srba u to vreme. Na vlast je došao komunista, a Srbin. Ekstremna popularnost Miloševića, se poklapa sa ekstremnom popularnošću Ćosića - verujem da je od 1986. do 1990. godine prodao više knjiga nego u svim ostalim godinama zajedno.

Ćosić je jednostavno intelektualno/književno/političko oličenje stanja duha srpske nacije krajem osamdesetih godina prošlog veka i najveća krivica mu je što je još uvek živ i što nas svojim prisustvom podseća na to vreme.

Odatle potiče ambivalentan i jakim emocijama obojen odnos Srba prema Ćosiću. Volimo ga i mrzimo ga u isto vreme, kao što se vole i mrze zablude iz mladosti.
tyson tyson 11:22 29.12.2012

Re: ćosić

Ćosić je jednostavno intelektualno/književno/političko oličenje stanja duha srpske nacije krajem osamdesetih godina prošlog veka i najveća krivica mu je što je još uvek živ i što nas svojim prisustvom podseća na to vreme.

Odatle potiče ambivalentan i jakim emocijama obojen odnos Srba prema Ćosiću. Volimo ga i mrzimo ga u isto vreme, kao što se vole i mrze zablude iz mladosti.

I meni se čini

Na mrskom zapadu bi jedan Ćosić, t.j. njegov izdavač, organizovao ove SDO i slične da ga što oštrije i iracionalnije pljuju, ne bi li se dospevalo u vesti i podgrevale emocije, a sve zarad pospešivanja prodaje kniga.



Bili Piton Bili Piton 12:15 29.12.2012

Re: ćosić

tyson


Na mrskom zapadu bi jedan Ćosić, t.j. njegov izdavač, organizovao ove SDO i slične da ga što oštrije i iracionalnije pljuju, ne bi li se dospevalo u vesti i podgrevale emocije, a sve zarad pospešivanja prodaje kniga.


Eto znači super, Sečujski i Karagaća mu dali besplatnu promociju na blogu, ne znam šta se onda žalite na pljuvaonu.


antioksidant antioksidant 12:35 29.12.2012

Re: ćosić

Eto znači super, Sečujski i Karagaća mu dali besplatnu promociju na blogu,

da su karagaca i cosic od iste fele, odavno je jasno
citao sam ja "daleko je sunce"
(omiljena knjiga moje mame u srednjoj skoli inace)
Bili Piton Bili Piton 12:50 29.12.2012

Re: ćosić

antioksidant

da su karagaca i cosic od iste fele, odavno je jasno


Jao da znaš da je to problem kad nisi ni iz četničke ni iz partizanske kuće.

Em što vazdan besciljno lutaš em se osećaš sam i napušten od svih
antioksidant antioksidant 12:55 29.12.2012

Re: ćosić

Bili Piton
antioksidant

da su karagaca i cosic od iste fele, odavno je jasno


Jao da znaš da je to problem kad nisi ni iz četničke ni iz partizanske kuće.

Em što vazdan besciljno lutaš em se osećaš sam i napušten od svih

:)
moji su ti bili ravnomerno rasporedjeni
kazu da se i jelo i pilo i bilo na svim stranama
ali isto mi kazu da je rat zavrsen 45te (neku godinu iza istina) a da ovo u poslednjih 20 godina vise lici na kafanu u 3 po ponoci nego na bilo sta ozbiljno
tyson tyson 16:20 29.12.2012

Re: ćosić

Eto znači super, Sečujski i Karagaća mu dali besplatnu promociju na blogu, ne znam šta se onda žalite na pljuvaonu.

Ja se ne žalim uopšte, ali ne znači da neću


tyson tyson 16:24 29.12.2012

Re: ćosić

Jao da znaš da je to problem kad nisi ni iz četničke ni iz partizanske kuće.

Kolebljivci i špekulanti, a?

Bili Piton Bili Piton 17:00 29.12.2012

Re: ćosić

tyson
Jao da znaš da je to problem kad nisi ni iz četničke ni iz partizanske kuće.

Kolebljivci i špekulanti, a?


:)

Okreni obrni, jebena stranka.

blogovatelj blogovatelj 21:17 29.12.2012

Re: ćosić

Eto znači super, Sečujski i Karagaća mu dali besplatnu promociju na blogu, ne znam šta se onda žalite na pljuvaonu.


Veoma često na blogu se dešavaju kojekakve besplatne reklame.
Da u Srbiji ima preduzetničkog duha kao u Americi, dobre bi pare mogle da se naprave.

Pre neki dan čuo sam divnu misao - dobar kapitalista neće ni sekunde čekati da uloži novac u antikapitalistički film ili knjigu ako proceni da će mu to doneti veliki profit.
sima2000 sima2000 08:32 29.12.2012

rupa u sećanju

Kratak rezime pisma (za lenje i gadljive):

Prvo ide priča o tome kako Srbi imaju burnu prošlost "koja se mora kritički, savesno da sagledava i uviđaju zablude i greške"

I onda počinje da objašnjava tu burnu prošlost, zablude i greške:

- 729 karaktera o Titovoj Jugoslaviji.

- 106 karaktera o Slobinoj Jugoslaviji (tri izgubljena rata, stotine hiljada mrtvih i preseljenih, BDP smanjen 55% - moja primedba, Ćosić se na ovo nije osvrnuo)

- 1457 karaktera o periodu 2000-2012. Drvlje i kamenje na "novu vlast".

Glavni činioci nazadovanja u 20. veku su jugoslovenstvo i socijalizam.
Glavni činioci nazadovanja u 21. veku su liberalni kapitalizam, "demokratija", korupcija i pljačka..

I na kraju pisma revolucionarni poklič svim mladima: "Organizujte se u bratstvo istine za širenje istorijske istine o svom narodu koga je demonizovao i ozločinio neprijatelj." (ovde staviti smajli koji povraća)

Dobrica Ćosić je još uvek u stanju da uzburka duhove i zatalasa javnost.. Retko koja vest je u stanju da izazove poplavu komentara na B92 sajtu, kakva je viđena juče.

Međutim, meni nije jasno zašto? Čime je ovaj čovek zaslužio našu pažnju? Pekić, Selenić i Selimović su recimo sto puta bolji pisci njegove generacije. Kao političar je bio bled i neubedljiv - u rangu Mirka Cvetkovića. Kao intelektualac je anahron i prevaziđen - još uvek vodi svoje autistične ratove iz 60-tih godina prošlog veka. Zar je moguće da je ovaj čovek toliko zanimljiv zbog proste i banalne činjenice da je još uvek živ?

Edit: Kad na guglu otkucate "ćosić", prvi link je Krešimir, drugi link je Dobrica..
tyson tyson 11:01 29.12.2012

Re: rupa u sećanju

- 1457 karaktera o periodu 2000-2012. Drvlje i kamenje na "novu vlast".

Tjah, možda zato što se od njih najviše očekivalo, te su zbog toga najviše razočarali...? Ili zato što se osobe kojima se obraća i ne sećaju drugih perioda, pa zašto ih smarati time...?


Glavni činioci nazadovanja u 20. veku su jugoslovenstvo i socijalizam.

Mnogi u Srbiji (i drugim bivšim Yu republikama, za sebe) će se složiti sa ovim.


Glavni činioci nazadovanja u 21. veku su liberalni kapitalizam, "demokratija", korupcija i pljačka..

Mnogi u svetu, a naročito u tzv. zapadnoj civilizaciji će se složiti sa ovim A ovde Filip M. prvi


I na kraju pisma revolucionarni poklič svim mladima: "Organizujte se u bratstvo istine za širenje istorijske istine o svom narodu koga je demonizovao i ozločinio neprijatelj." (ovde staviti smajli koji povraća)

Ovde progovara klasičan starkelja; živi u nekim drugim vremenima (mislim na Dobricu).


Retko koja vest je u stanju da izazove poplavu komentara na B92 sajtu, kakva je viđena juče.

To je odavno, odavno prestao da bude kriterijum za bilo šta, po mnogim osnovama.


Međutim, meni nije jasno zašto? Čime je ovaj čovek zaslužio našu pažnju? Pekić, Selenić i Selimović su recimo sto puta bolji pisci njegove generacije. Kao političar je bio bled i neubedljiv - u rangu Mirka Cvetkovića. Kao intelektualac je anahron i prevaziđen - još uvek vodi svoje autistične ratove iz 60-tih godina prošlog veka. Zar je moguće da je ovaj čovek toliko zanimljiv zbog proste i banalne činjenice da je još uvek živ?

Slažem se u potpunosti. U čemu je tajna njegove magične privlačnosti naročito neistomišljenicima, i dan-danas kada ga skoro uopšte nema u javnosti? To, čini mi se, govori ponešto i o njegovim neprijateljima (da, baš tako, neprijateljima, jer odnos dobrog dela neistomišljenika prema njemu zadire u patologiju).


jinks jinks 09:11 29.12.2012

...

A to je interes.

Mislim da postoji izreka potekla bas sa Zapada koja kaze da ljudi motivisani iskljucivo interesom na kraju ne ispadnu nesto preterano korisni. Kazu, da bi bilo drugacije mora da postoji jos nesto, sem interesa.

Da li na zalost ili na srecu, to vec nisu rekli.
sima2000 sima2000 09:18 29.12.2012

Re: ...

kaze da ljudi motivisani iskljucivo interesom na kraju ne ispadnu nesto preterano korisni.


loše si parafrazirao izreku. Fali ti reč "materijalnim interesom". Osim materijalnog interesa postoji i interes da se uči i napreduje, da se bude koristan. Postoji i interes da se bude moćan. Važan i poznat.

Uvek je neki interes u pitanju i problem sa Srbijom je u tome što retko koji interes, retko ko može da ostvari.
jinks jinks 09:26 29.12.2012

Re: ...

Moguce.

Mada mislim da bi u delu dodatnih primera koje ste naveli vise odgovarala rec "interesovanje" umesto reci "interes".
dragan7557 dragan7557 20:15 30.12.2012

Re: ...

sima2000
kaze da ljudi motivisani iskljucivo interesom na kraju ne ispadnu nesto preterano korisni.


loše si parafrazirao izreku. Fali ti reč "materijalnim interesom". Osim materijalnog interesa postoji i interes da se uči i napreduje, da se bude koristan. Postoji i interes da se bude moćan. Važan i poznat.

Uvek je neki interes u pitanju i problem sa Srbijom je u tome što retko koji interes, retko ko može da ostvari.

Mašala bre, a nije ti palo na pamet da je jedan od najvažnijih interesa koje čovečanstvo gura napred imaterijalni interes?

Uzgred liberalni kapitalizam ne postoji jer po svojoj prirodi kapitalizam ne može imati nikakve veze sa slobodom.

cerski
kukusigameni kukusigameni 09:17 29.12.2012

Dobrica

Čovek koji je opovrgao ono: Nomen est omen.
sima2000 sima2000 09:55 29.12.2012

rulja šarena

Evo kako je Dobrica govorio o studentima koji nisu otišli u inostranstvo nego su ostali da se bore za bolju Srbiju:

8.6.1991.

Ćosić Dobrica: Slušaj ovaj. Je l' ti imaš neke posebne razloge da govoriš (studentima Beograda?)
Karadžić Radovan: Pa nemam. Ali ne vjerujem ni da ću stići na to.
Ćosić Dobrica: Ja mislim, ako nemaš posebne razloge govori na televiziji. Nemoj da ulaziš u to, u ta rulja šarena.
Karadžić Radovan: Mogu ja da snadjem s njima. Nije, nije mi to meni problem ali...
Ćosić Dobrica: Šarena je to rulja i to je mala publika za tebe. Šta će ti to.
Karadžić Radovan: Da, da.
Ćosić Dobrica: Nemoj da trošiš snage na to.

tyson tyson 11:06 29.12.2012

Re: rulja šarena

Nemoj da ulaziš u to, u ta rulja šarena.

Ko god je prisustvovao jednom zboru studenata, naročito u čupavim vremenima kada raznorazni samozvani tribuni, egzibicionisti i plaćeni provokatori po pravilu iskoče u prvi plan, biće na iskušenju da se potajno složi sa opisom


sima2000 sima2000 11:37 29.12.2012

Re: rulja šarena

Ko god je prisustvovao jednom zboru studenata, naročito u čupavim vremenima kada raznorazni samozvani tribuni, egzibicionisti i plaćeni provokatori po pravilu iskoče u prvi plan, biće na iskušenju da se potajno složi sa opisom



Nemoj da mešaš periferne pojave i estetske nedoslednosti sa suštinom studentskih protesta 90-tih. Suština je da su studenti već 91. provalili da je Milošević poguban za srpski narod i ta etiketa će mu ostati vezana za lik i delo za vjek i vjekova. Nema te istorijske distance i nema te naknadne pameti koja će da kaže da su studenti 90-tih bili u zabludi.
draft.dodger draft.dodger 11:45 29.12.2012

Re: rulja šarena

Kako beše ide onaj hit?

Kaže tupi Dobrica kako srednjoevropska misao nema ništa da ponudi osim, ako se ne varam, Kafke.
A ludi Radovan mu odgovara sa:
-Da, nema tu sokova.

Dobrica je sočna neznalica...
sima2000 sima2000 11:54 29.12.2012

Re: rulja šarena

Dobrica je sočna neznalica...


Ovde se pominju neki šokovi a ne sokovi.. nije ni iz konteksta jasno na šta je mislio.

Radovan Karadžić: Ovaj Havel je uništio Čehoslovačku.
Dobrica Ćosić: E taj naš kolega postade takva budaletina. Mali je bre on.
Radovan Karadžić: Mali je, mali čovječuljak, I vidite da ta srednjeevropska filozofija...
Dobrica Ćosić: Ništa.
Radovan Karadžić: Ništa nema tu šokova. To nema fundamenta uopšte.
Dobrica Ćosić: Slušaj, pa nije slučajno. Oni imaju dva najizrazitija pisca.
Radovan Karadžić: Kundera.
Dobrica Ćosić: Ne, ne, ne...
Radovan Karadžić: Nego?
Dobrica Ćosić: Švejka i Kafku.
Radovan Karadžić: Da, da...
Dobrica Ćosić: Jedan zajebava se
Radovan Karadžić: A drugi se žali stalno.
Dobrica Ćosić: Okončava
Radovan Karadžić: Da jeste.
Dobrica Ćosić: Okončava istoriju.
Radovan Karadžić: Da, da...
Dobrica Ćosić: I čovekove aktivnosti
Radovan Karadžić: Da, da
Dobrica Ćosić: Taj erotizam, šta to sve znači Kundera i svo to društvo.
Radovan Karadžić: Da, da tačno, tačno
Dobrica Ćosić: I kad se gleda ta cela istorija i pogledaš umetnost ništa
originalno ta srednja Evropa nema.
Radovan Karadžić: Pa ne može mit da napravi.
Dobrica Ćosić: Sem katoličanstva, ona nema ništa.
Radovan Karadžić: Ništa, ništa... i to je neko prljavo katoličanstvo koje se stalno žali i tuži se. I mislim da nema tužnije stvari nego slovenski narod koji je katolički.
Dobrica Ćosić: Jeste to je...
Radovan Karadžić: Zaista sudaren sam sa sobom.


Havel upropastio Čekoslovačku, Gorbačov upropastio Rusiju, samo su nas Srbe Radovan, Dobrica i Slobica sačuvali i spasili.. ebem ti život.. iznervirah se..
tyson tyson 12:13 29.12.2012

Re: rulja šarena

Nemoj da mešaš periferne pojave i estetske nedoslednosti sa suštinom studentskih protesta 90-tih.

Nisam ja ni opisivao suštinu studentskih protesta devedesetih, već upravo ono sa čime je Karadžić trebalo da se susretne, a Dobrica mu savetovao uz citirani opis da izbegne - zbor studenata i nastup pred njima.

Suština je da su studenti već 91. provalili da je Milošević poguban za srpski narod i ta etiketa će mu ostati vezana za lik i delo za vjek i vjekova. Nema te istorijske distance i nema te naknadne pameti koja će da kaže da su studenti 90-tih bili u zabludi.

Istina. Valjda im se Dobrica zbog toga i obraća

Mada ne sumnjam da će se pre ili kasnije pojaviti neko ko će i citirano osporiti... Mnoge su studenti devedesetih ujeli za srce ili sujetu. Doduše i među tadašnjim pobunjenim studentima je bilo ovakvih i onakvih, no to je druga priča...


draft.dodger draft.dodger 12:18 29.12.2012

Re: rulja šarena

Dobrica Ćosić: I kad se gleda ta cela istorija i pogledaš umetnost ništa
originalno ta srednja Evropa nema.

Okoš-bokoš, prde kokoš!
srdjan.pajic srdjan.pajic 12:38 29.12.2012

Re: rulja šarena

Radovan Karadžić: Zaista sudaren sam sa sobom.




Sine, kakve li su pečurke ova dvojica onomad konzumirali, da mi je znati.

sima2000 sima2000 12:51 29.12.2012

Re: rulja šarena

Sine, kakve li su pečurke ova dvojica onomad konzumirali, da mi je znati.


Očigledno neke koje smanjuju libido, čim im erotika kod Kundere smeta.. Kod pravih Srba nema erosa.. sex se upražnjava isključivo radi proizvodnje topovskog mesa..
8c_competizione 8c_competizione 10:02 29.12.2012

puno hvala za ovaj blog

mislim da je ove argumente trebalo sasuti gdinu Cosicu u brk DAVNO!

mislim da je krajnje licemerno to shto trazhi i to shto sada optuzhuje zadnju vlast za odliv mozgova

prvi veliki odliv mozgova i one normalne srednje klase se desio upravo za vreme dok je i on ucestvovao u vlasti. citah davno da je u periodu 90ih otishlo skoro pola miliona ljudi u 20im i 30im godinama starosti.

to se odmah primetilo u osnovnim shkolama. one su pre rata uvodile i drugu smenu, da bi krajem 90ih bilo ponegde i nedovoljno djaka da se sastavi razred. a ta deca koja su falila su tacno ona deca tih mladih porodica koje su cinile tadashnju buducnost.

i sam pripadam onima koji su napustili zemlju iako su imali i stan i auto i posao.

bio sam razocaran koliko je u stanju jedna familija (SM & MM & Co) da unishti i unazadi zemlju za samo 10 godina vladavine. da je pokrade i da je pri tom polupismeni svet zbog toga obozhava. ma shta polupismeni, i oni pismeniji. na celu sa mojom kevom!

bio sam razocaran shto posle 5. oktobra nije usledio 6. oktobar, istorijski potvrdjeno jedini nacin da se napravi rez i stvarno krene iz (novog) pocetka! debelo razocaran!

bio sam razocaran kada sam cuo da je napravljen kompromis i da je religija ponovo uvedena u skole (ovo govorim kao neko ko potice iz duge popovske porodice!)

bio sam razocaran atentatom na Djindjica, koliko mu nije pruzhena prilika da zaista reformishe Srbiju i krene napred

bio sam razocaran Koshtunicinom sabotazhom akcije SABLJA, jedinom dobrom stvari koja je proistekla iz Zoranove smrti (ko se seca, zna da u Srbiji nikada nije bilo bezbednije tada, jer su svi zlotvori bili u cumezu)

bio sam razocaran da jedan DB partijski moljac Koshtunica mozhe da radi to shto radi. dodushe, isti zlotvor me je zgranuo svojim govorom na terasi gradske skupshtine 5. oktobra svojim pomirljivim govorom prema SPS-JUL gamadi!

a najvishe sam bio zgrazhen i razocaran pomirljivoscu naroda da sve to trpi.

posto i "pevcu vreme ide", sto rece Balashevic, iskoristio sam prvu ukazanu priliku i pokupio pinkle i otishao!

jer sve dok zemlju vode lopovi poput Mrkonjica i Velje Ilica, politikanti poput Vucica i Dacica, proroci Djindjiceve smrti poput Nikolica, zadrigli Arkanovi kadrovi u Jagodini, vazduhoplovni savez muzicki producenti Granda tra la la, a jedina opozicija su dzhip-vila maneken Ceda ... nece mi pasti na pamet da se vratim nazad!

a najvishe zbog toga sto glupavi narod cuti i bira istu bagru ponovo i ponovo. ne gdine Cosicu, tu ne pomazhe par (desetina hiljada) intelektualaca, posto ce uvek biti nadglasani od strane neobrazovanog i ne samokriticnog puka koji ne samo shto ne zna ko ih keca, vec i u tome uzhivaju!

i zbog toga shto nova omladina, umesto da tezhi necem boljem, pametnijem, mudrijem, utociste trazhi kod klerofashista finansiranih i podrzhavanih od strane SPC

neka se ta nova omladina bori za sebe. ja sam se dovoljno borio i zhrtvovao, najbolje godine zhivota su mi proshle zbog krvopija i govana poput gdina Cosica, Milishevic Markovica, Ilica, Mrkonjica, Tadica, Dacica, Vucica, Nikolica!

a zhivot imam samo jedan!
tyson tyson 11:08 29.12.2012

Re: puno hvala za ovaj blog

a zhivot imam samo jedan!

Hajde molim te, ne bilo ti zapoveđeno, instaliraju domaću latiničnu ili ćiriličnu tastaturu.

Jako je teško čitati tvoje komentare sa tim zh, sh, ch.


expolicajac expolicajac 11:13 29.12.2012

Re: puno hvala za ovaj blog

tyson
a zhivot imam samo jedan!

Hajde molim te, ne bilo ti zapoveđeno, instaliraju domaću latiničnu ili ćiriličnu tastaturu.

Jako je teško čitati tvoje komentare sa tim zh, sh, ch.



Što si bre tolko nervozan od jutros. Jel Đilas i tebi saopštio da nisi podoban za člana demokratske?
tyson tyson 11:27 29.12.2012

Re: puno hvala za ovaj blog

Što si bre tolko nervozan od jutros. Jel Đilas i tebi saopštio da nisi podoban za člana demokratske?

Ma čekam majstora-električara, nikako da dođe, #$**/#! Vidiš da sam se od sve dokolice raspisao na blogu kao državni službenik u radno vreme

A ovo za domaća slova je krajnje dobronamerni savet, zaista bar meni pada koncentracija kad počnem da dešifrujem ove komentare sa zh i sh, ili - kad smo već tu, <troll> - bez velikog početnog slova rečenice. Ili onaj pesnički prelom koji AlexDunja iz nekog razloga forsira. </troll>


expolicajac expolicajac 13:12 29.12.2012

Re: puno hvala za ovaj blog

Ma čekam majstora-električara, nikako da dođe, #$**/#! Vidiš da sam se od sve dokolice raspisao na blogu kao državni službenik u radno vreme

Majistor-elktričar će dođe sigurnu, kakav je mrak nastao samo on može nešto i da učini da se osvetli ova tmina. A za tebe će uvek biti mesta u mom pandurskom zagljaju
A ovo za domaća slova je krajnje dobronamerni savet, zaista bar meni pada koncentracija kad počnem da dešifrujem ove komentare sa zh i sh, ili - kad smo već tu, <troll> - bez velikog početnog slova rečenice. Ili onaj pesnički prelom koji AlexDunja iz nekog razloga forsira. </troll>

A bre čova je u rasejanju i tamo ne prodaju softver sa ćirilicom, da si neki drug poslao bi mu taj sitni programčić
tyson tyson 16:26 29.12.2012

Re: puno hvala za ovaj blog

A bre čova je u rasejanju i tamo ne prodaju softver sa ćirilicom, da si neki drug poslao bi mu taj sitni programčić

Nema izgovora! Sve je to Bili Gejts ugradio u današnje Prozore, a sve po nalogu CIA da bi mogli lakše da nas kontrolišu


8c_competizione 8c_competizione 17:53 29.12.2012

Re: puno hvala za ovaj blog

uh, ja to namerno da iritiram ove kojima smeta

da mogu (znam) pisao bih i kineskim pismom, samo da iritiram ove domace "pravoslavnopisne recezente"
8c_competizione 8c_competizione 17:55 29.12.2012

Re: puno hvala za ovaj blog

Sve je to Bili Gejts ugradio u današnje Prozore


na Bil-ove Prozore se gadim ko na Dobricu Cosica

ponosna Mac-ovca!

tyson tyson 17:57 29.12.2012

Re: puno hvala za ovaj blog

ponosni Mac-ovac!

Sekta, znao sam...


8c_competizione 8c_competizione 10:51 30.12.2012

Re: puno hvala za ovaj blog

ma loodilo

verujem u medichlorians & the Force

a tek shto se palim na Darth Vader-a
maksa83 maksa83 11:43 30.12.2012

Re: puno hvala za ovaj blog

ponosna Mac-ovca!

To nije opravdanje.

8c_competizione 8c_competizione 19:39 30.12.2012

Re: puno hvala za ovaj blog

Crni Makso, ma naravno da znam, nego mi ovako drazhe da sblazhnjavam ove prepodobne
mikimedic mikimedic 00:16 31.12.2012

Re: puno hvala za ovaj blog

mislim da je ove argumente trebalo sasuti gdinu Cosicu u brk DAVNO!


pa sto ih ne sasu, junace - mislim sta te sprecavalo do sad?

bio sam razocaran shto posle 5. oktobra nije usledio 6. oktobar, istorijski potvrdjeno jedini nacin da se napravi rez i stvarno krene iz (novog) pocetka! debelo razocaran!


kad si to tacno ukapirao - kad su u dos usli covic i mihajlovic, ili malo kasnije?

bio sam razocaran kada sam cuo da je napravljen kompromis i da je religija ponovo uvedena u skole (ovo govorim kao neko ko potice iz duge popovske porodice!)


razocarao te djindjic? i mene, doduse nekih desetak godina pre tebe. ali... nikad nije kasno. podrzavam.

bio sam razocaran da jedan DB partijski moljac Koshtunica mozhe da radi to shto radi.


kako te nije samo sramota da ovako nesto napises? iz nepodnosljive lakoce anonimnosti na blogu (oh yes, cak i krstic, filip i karagaca sometimes imaju point). koje tacno partije je on moljac? saveza komunista iz kog je izbacen sedamdesetih?



dodushe, isti zlotvor me je zgranuo svojim govorom na terasi gradske skupshtine 5. oktobra svojim pomirljivim govorom prema SPS-JUL gamadi!


a jel ti isto tako smetalo kad su 'sps-jul gamad' usli u dindjicevu vladu (mihajlovic i covic) - ili, posto je djindjic u pitanju, zbog njega odustajemo od principa?

jedina opozicija su dzhip-vila maneken Ceda ... nece mi pasti na pamet da se vratim nazad!


docim dok je bio potpredsednik vlade tako ga nisi opisivao?

i ne treba da se vracas, igumane.

e i jos mi objasni zasto su miloSHevic i koSHtunica sa 'sh', a vuCic i daCic sa 'c'?

zar be bi trebalo 'ch'?

ili je ono - aj da budem dosledan u nedoslednosti (nesto kao tvoj stav na temu djindjic/kostunica).

i sto se onda bar sva prezimena ne zavrsavaju na 'itj' - ono 'ic' mi bas bode oci. a 'itj' je tako lepo. i dosledno.

kao svojevremeno ono 'butj' kad se u kadi brckao zoran sokolovitj.
8c_competizione 8c_competizione 13:46 31.12.2012

Re: puno hvala za ovaj blog

pa sto ih ne sasu, junace - mislim sta te sprecavalo do sad?


kao prvo, to treba da uradi neko javno, preko medija. ja sam sa mojim komentarom na XYZ mestu i cisto sumnjam da gdin Cosic cita iste. ako bash i cita, sve mi se neshto cini da ga zabole u predelu prepona za moj komentar broj XYZ na tamo nekom blogu. a kada se pojavi odgovor na naslovnici nekog zvucnijeg medija, to je vec game changer!

kad si to tacno ukapirao - kad su u dos usli covic i mihajlovic, ili malo kasnije?


bilo mi je sve jasno josh tog 6. oktobra kada sam shvatio da se stalo sa necim shto je trebalo biti zavrsheno. tu me je utopizam Djindjica razocarao!

razocarao te Djindjic? i mene, doduse nekih desetak godina pre tebe. ali... nikad nije kasno. podrzavam.


pobogu, nikada nisam nikome davao blanko kartu pune podrshke, tako da to nije vazhilo ni za Djindjica

...koje tacno partije je on moljac? saveza komunista iz kog je izbacen sedamdesetih?


mnogo me manje zanima ciju partijsku knjizhicu deklarativno nosi, vishe me interesuje u cijem interesu radi. a da je knjishki moljac, jeste. njegovo palamudjenje o legalizmu bih poshtovao ukoliko bi se i sam drzhao svojih principa. ali ako vec neko razotkrije malverzacije u Kolubari, onda su to podmetacine, ha? serem ti se ja na Voju DeBejca

a jel ti isto tako smetalo kad su 'sps-jul gamad' usli u dindjicevu vladu (mihajlovic i covic) - ili, posto je djindjic u pitanju, zbog njega odustajemo od principa?


kao prvo, ulazak SPS-JULa u Djindjicevu vladu je bio rezultat nepostojanja 6. oktobra (pogledaj moj odgovor na to malko vishe

e sada, kao drugo, ako je vec bio idealista i utopista, Djindjic je bar isposhtvao volju dela naroda da deo mandata pripadne lopovima. i tu ne vidim nishta loshe, to je bar Djindjic ostao principijelan demokratskom principu

docim dok je bio potpredsednik vlade tako ga nisi opisivao?


a otkuda ti znash da Cedu nisam nigde komentarisao, da ne pishesh memoare o meni mozhda, pa pratish moju svaku izgovorenu ili napisanu rec?

i ne treba da se vracas, igumane


dokle god je ljudi kao shto si ti, Dobrica Cosic ne mora da se muci sa pismima, posao je zavrshen!

e i jos mi objasni zasto su miloSHevic i koSHtunica sa 'sh', a vuCic i daCic sa 'c'?

zar be bi trebalo 'ch'?

ili je ono - aj da budem dosledan u nedoslednosti (nesto kao tvoj stav na temu djindjic/kostunica).

i sto se onda bar sva prezimena ne zavrsavaju na 'itj' - ono 'ic' mi bas bode oci. a 'itj' je tako lepo. i dosledno.

kao svojevremeno ono 'butj' kad se u kadi brckao zoran sokolovitj.


uh kako je lako spinovati i zamajavati narod glupostima, a sklanjati fokus sa bitnijih stvari!
mikimedic mikimedic 14:47 31.12.2012

Re: puno hvala za ovaj blog

bilo mi je sve jasno josh tog 6. oktobra kada sam shvatio da se stalo sa necim shto je trebalo biti zavrsheno. tu me je utopizam Djindjica razocarao!


cekaj - znao si i 24. septembra da su u dosu mihajlovic i covic, i to ti nije smetalo da glasas za dos.

pobogu, nikada nisam nikome davao blanko kartu pune podrshke, tako da to nije vazhilo ni za Djindjica


sta reci, a ne zaplakati...

mnogo me manje zanima ciju partijsku knjizhicu deklarativno nosi, vishe me interesuje u cijem interesu radi.


sto ti ni najmanje nije smetalo da napises da je 'db partijski moljac' - pa u cijem interesu radi, koje partije? ili radi za db - isti onaj db sto ga je proterao sa pravnog fakulteta.

ali hajmo ovde da se okrenemo za 180 stepeni - kad si ti tacno saznao da on radi za db - pre ili posle 24. septembra 2000.



ako si saznao pre, mozes da mi objasnis kako si onda mogao da glasas za njega?

ako si saznao posle, jel to onda znaci da te dos preveslao zednog preko vode?

kao prvo, ulazak SPS-JULa u Djindjicevu vladu je bio rezultat nepostojanja 6. oktobra (pogledaj moj odgovor na to malko vishe


ajde?

mihajlovic i covic nisu bili u dosu pre 24. septembra 2000.?



e sada, kao drugo, ako je vec bio idealista i utopista. Djindjic je bar isposhtvao volju dela naroda da deo mandata pripadne lopovima. i tu ne vidim nishta loshe, to je bar Djindjic ostao principijelan demokratskom principu


ko su tacno 'lopovi' o kojima ovde pricas? kazes 'ispostovao volju naroda' - kakva je to konstrukcija?

ostao 'principijelan' i kad je izbacivao poslanike iz parlamenta?

a otkuda ti znash da Cedu nisam nigde komentarisao, da ne pishesh memoare o meni mozhda, pa pratish moju svaku izgovorenu ili napisanu rec?


pa... jel jesi?

uh kako je lako spinovati i zamajavati narod glupostima, a sklanjati fokus sa bitnijih stvari!


u nedostatku argumenta, naravno staro dobro 'spinovanje'.

sta su 'bitnije stvari' - tvoj komentar mozda?
8c_competizione 8c_competizione 15:40 31.12.2012

Re: puno hvala za ovaj blog

cekaj - znao si i 24. septembra da su u dosu mihajlovic i covic, i to ti nije smetalo da glasas za dos.


cuj, zaista ne znam shto si se uhvatio Mihalovica i Covica ko pijan plota. ja sam ti samo odgovorio da mi je jako zhao sto se sa 6. oktobrom nije zavrshilo jedno poglavlje i otvorila zdrava osnova za preporod drushtva.

kao takav, 6. oktobar bi bio odlicna opomena i Velji i Covicu i Mihajlovicu i ostalim DOSovcima da nema zajebavanja i da se pravi preokret ka iskonskom preobrazhenju drzhave u jednu modernu drzhavu

sta reci, a ne zaplakati...


ne znam zaisat shta te je ganulo do suza

Djindjica sam kao alternativu Slobi definitivno podrzhavao. da li sam ga podrzhavao 100%? nisam. kao shto vec rekoh, nije mi se ni najmanje svidelo popushtanje zbog 6. oktobra ili dozvoljavanje uvodjenja religije u skole. ok, to su sve stvari koje su doshle posle dolaska na vlast. pre pobede 5. oktobra je bilo bitno samo skloniti Dinastiju sa mesta gde su! a ako tebi Miloshevic-Markovici nisu smetali, onda zaista bolju Srbiju ni ne zasluzhujesh

sto ti ni najmanje nije smetalo da napises da je 'db partijski moljac' - pa u cijem interesu radi, koje partije? ili radi za db - isti onaj db sto ga je proterao sa pravnog fakulteta.
ali hajmo ovde da se okrenemo za 180 stepeni - kad si ti tacno saznao da on radi za db - pre ili posle 24. septembra 2000.
ako si saznao pre, mozes da mi objasnis kako si onda mogao da glasas za njega?
ako si saznao posle, jel to onda znaci da te dos preveslao zednog preko vode?


pre 24. sept 2000. mi je Voja bio ono "nit smrdi nit mirishe". prilicno nesimpatican lik bez harizme, bez ideja, bez neke velike motivacije osim da kao zadushna baba iz prikrajka serenda kako neshto ne valja.

ALI, naravno, kao takav neko, ko se nije uhvatio za gushu sa JUL-SPS-SRS zmijom, nije bio ukaljan, jer oni koji nishta ne rade obicno nemaju ni priliku da negde pogreshe. takodje ga Vuciceva mashinerija nije odradila kao izdajnika .... (dalje dodaj sam). ovo vec polako navodi na indicije strucnija lica (ja se samo mnogo palim na conspiratcy theory i X-files) da je lik pripreman kao "spavac", ako zatreba (a zatrebao je kasnije). dakle prva sumnja.

ALI, posto je bio zvanicno neukaljan (jelte slikao se cak i sa AK-47 na ratishtu negde) bio je podoban da bude predstavljen kao oponent Cubici.

kao sto ti vec napisah, vec uvece 5. oktobra kada je drzhao govor na terasi gradkse skupshtine, bilo mi je jasno da neshto debelo nije u redu.

narednih meseci se to i pokazalo direktnije shtiteci DB shefa da nesmetano 4 meseca cisti archivu kompromitujucih dokumenata. ili posete Cubici.

a onda kao inzhenjer pocnem da sumiram sva Vojina "zasluzhna dela" u podmetanju noge Djindjicu gde god je mogao i hteo, sabotiranju Sablje, shirenju one najgore moguce retorike iz JUL-SRS kuhinje preko onih svojih glasnogovornickih pajaca ...

da li mi je bitno onda shto se slika sa Patrijarhom ili pored AK-47? da li mi je bitno onda shto mu u nazivu stranke stoji "demokratska"?

zabole i mene sada u predelu prepona, i napred i pozadi! ja svoju glavu znam da upotrebljavam!

da li me je DOS preveslao? za neke stvari jeste, za neke je prebacio ocekivanja. naravno da med i mleko nisam ocekivao posle pustoshi koje su Miloshevic-Markovici i Cosici ostavili za sobom!

mihajlovic i covic nisu bili u dosu pre 24. septembra 2000.?


opet ti ko pokvarena ploca

i opet da ti ponovim da je bilo bolje biti i sa crnim djavolom ako je znacilo pobediti Slobodana & Miru

ko su tacno 'lopovi' o kojima ovde pricas? kazes 'ispostovao volju naroda' - kakva je to konstrukcija?


na izborima su SPS i JUL osvojili odredjenu kolicinu glasova. nedovoljnu za pobedu, ali dovoljnu za ulazak u parlament. to je taj demokratski princip po pitanju izbora. da li se ja slazhem sa tim, to nije bitno, ja sam svoje pravo glasa iskoristio i glasao za koga sam hteo. tako je radio i ostatak Srbije. ako ti nije jasno, verujem da ti nije jasno ni josh mnogo shtoshta.

pa... jel jesi?


phishing for answer

u nedostatku argumenta, naravno staro dobro 'spinovanje'.


ukoliko se stvarno o tome radi, shto stvari ne nazvati pravim imenom, jelte

sta su 'bitnije stvari' - tvoj komentar mozda?


bitnije stvari za drzhavu su pre svega ekonomija, nepostojanje plana, nepostojanje jasno definisanih nacionalnih interesa, dugorocno planiranje razvoja zemlje, obrazovanje (vancrkveno naravno!) polupismenog naroda ....

moj komentar je samo MOJ KOMENTAR i nishta vishe. samo jedno mishljenje
mikimedic mikimedic 17:20 31.12.2012

Re: puno hvala za ovaj blog

cuj, zaista ne znam shto si se uhvatio Mihalovica i Covica ko pijan plota. ja sam ti samo odgovorio da mi je jako zhao sto se sa 6. oktobrom nije zavrshilo jedno poglavlje i otvorila zdrava osnova za preporod drushtva.


hm mozda zato sto je jadno nazivati sps-jul 'gamadima' a pritom ti covic i mihajlovic ne smetaju ni najmanje. ne samo jadno, nego i dvolicno.

mozda se nije otvorilo bas zato sto lideri dosa nisu to ni najmanje zeleli?

kao takav, 6. oktobar bi bio odlicna opomena i Velji i Covicu i Mihajlovicu i ostalim DOSovcima da nema zajebavanja i da se pravi preokret ka iskonskom preobrazhenju drzhave u jednu modernu drzhavu


i djindjicu?

Djindjica sam kao alternativu Slobi definitivno podrzhavao. da li sam ga podrzhavao 100%? nisam. kao shto vec rekoh, nije mi se ni najmanje svidelo popushtanje zbog 6. oktobra


kao sto ti rekoh i ranije - popustao je on i pre sestog oktobra. dokaz: covic i mihajlovic na listi dos.

ok, to su sve stvari koje su doshle posle dolaska na vlast. pre pobede 5. oktobra je bilo bitno samo skloniti Dinastiju sa mesta gde su!


hhm a covic i mihajlovic su dosli posle sestog oktobra, dakle? djindjic ih naknadno pozvao?

a ako tebi Miloshevic-Markovici nisu smetali, onda zaista bolju Srbiju ni ne zasluzhujesh


zanimljivo - smetali su ti milosevic-markovic a covic-mihajlovic nisu?

treba imati muda kurcubica pa izjaviti ovako nesto.

pre 24. sept 2000. mi je Voja bio ono "nit smrdi nit mirishe". prilicno nesimpatican lik bez harizme, bez ideja, bez neke velike motivacije osim da kao zadushna baba iz prikrajka serenda kako neshto ne valja.


bez karizme? hoces reci da se djindjic zajebao sto ga je postavio da predvodi dos? mozda je on (djindjic) imao vecu karizmu?

i dakle - ono sto me najvise zanima, pre 24. septembra nisi znao da je on 'db partijski moljac'. kad si to tacno saznao?


ALI, naravno, kao takav neko, ko se nije uhvatio za gushu sa JUL-SPS-SRS zmijom, nije bio ukaljan,


ah da, verovatno su zato covic i mihajlovic ukaljani, jer su se uhvatili za gusu sa 'zmijom'.


jer oni koji nishta ne rade obicno nemaju ni priliku da negde pogreshe. takodje ga Vuciceva mashinerija nije odradila kao izdajnika .... (dalje dodaj sam). ovo vec polako navodi na indicije strucnija lica (ja se samo mnogo palim na conspiratcy theory i X-files) da je lik pripreman kao "spavac", ako zatreba (a zatrebao je kasnije). dakle prva sumnja.


dakle sumnjao si i opet si glasao za njega?

i onda se nesto bunis?



ALI, posto je bio zvanicno neukaljan (jelte slikao se cak i sa AK-47 na ratishtu negde) bio je podoban da bude predstavljen kao oponent Cubici.

kao sto ti vec napisah, vec uvece 5. oktobra kada je drzhao govor na terasi gradkse skupshtine, bilo mi je jasno da neshto debelo nije u redu.


ali ti je djindjicev deal sa legijom, covicem i mihajlovicem bio sasvim u redu.


narednih meseci se to i pokazalo direktnije shtiteci DB shefa da nesmetano 4 meseca cisti archivu kompromitujucih dokumenata. ili posete Cubici.


hm meni pricalo da je djindjic onomad sedeo na kanabetu, mnogo vise od kostunice.


a onda kao inzhenjer pocnem da sumiram sva Vojina "zasluzhna dela" u podmetanju noge Djindjicu gde god je mogao i hteo, sabotiranju Sablje, shirenju one najgore moguce retorike iz JUL-SRS kuhinje preko onih svojih glasnogovornickih pajaca ...

da li mi je bitno onda shto se slika sa Patrijarhom ili pored AK-47? da li mi je bitno onda shto mu u nazivu stranke stoji "demokratska"?


dok djindjicevi pajtosi mihajlovic i covic nisu imali nikakvu retoriku iz jul-srs kuhinje.

ma kakvi, u stvari kostunica je bio milosevic, ovaj se samo pretvarao...

a jel ti bitno sto u nazivu stranke 'demokratska' ima ona ciji predsednik izbacuje poslanike druge stranke iz parlamenta?


zabole i mene sada u predelu prepona, i napred i pozadi! ja svoju glavu znam da upotrebljavam!


vidim. pa sto je onda ne upotrebi 24. septembra?


8c_competizione 8c_competizione 20:20 31.12.2012

Re: puno hvala za ovaj blog

vidim. pa sto je onda ne upotrebi 24. septembra?


ja je vala upotrebio i zbog toga ne zhalim ni najmanje. nije mnogo bolje, ali je u svakom slucaju bolje.

nego, vidim da su ti Covic i Mihajlovic izazvali stres u mladosti, nego dede ti prilegni na kanabe i lepo ispricaj cika Frojdu ko je tebe uplashio

shta si bre navalio na Covica i Mihajlovica?

u vreme dok je Covic bio u SPSu, ja sam se bavio mnogo banalnijim stvarima u zhivotu (citaj: bio balavi tinejdzher)

koliko znam, Covic je jedan od prvih izashao iz tog SPSa, mnogo ranije pre nego shto je crvena veshtica (citiram Sheshelja pre nego li su se slizali zajedno) pocela da rasteruje ono malo slobodnomislecih u SPSu. jel mu to uzimash za zlo?

pokazao se i kao dobar menadzher u onoj fabrici limenih kanti, buradi itd. cuo sam i price kako je reformisao firmu u koju je doshao. prica se da je dotadashnji direktor imao cak tri sekretarice. Covic lepo sazvao sastanak sa radnicima i rekao da u administraciji ima cak 60% vishka radne snage. na to su naravno zakukali svi u glas. legenda kazhe da im je odgovorio da ne namerava nikoga da otpushta, da cak trazhi radnike u pogonu. kada su ga pitali kako ce da odredjuje koga ce da ostavi u administraciji, lepo im odgovorio da ga ne zanima da on to radi, vec da ce angazhiovati vishu pravnobirotehnicku kako-li-vec shkolu da odradi testiranje zaposlenih i nadje najbolje za posao! ostatak te price je jedno uspeshno preduzece, barem onako kako je to izgledalo spolja nama obicnim smrtnicima. da li je DB bio umeshan, ne znam.

koliko se secam, pokazao se kao dobar politicar u vreme krize u Bujanovcu, kao neko ko je uspeo da uspostavi dijalog Preshevskih Albanaca i novih vlasti u Beogradu.

da li mu treba zato zamerati? mislim da ne?

ALI, izgleda da je bio debelo umeshan u pripremu atentata na Djikija (sudim prema procitanom u medijima). verujem da mu je proradio ego, a sa Djikijem je bilo teshko takmiciti se. ostavljam otvorenu mogucnost i da mu poslovno nije odgovarao Djiki, posto verujem da je tu bilo jako mnogo zakulisnih radnji.

Sto se Mihajlovica tice, ja bih generalno to u isti kosh sa sve Veljom i Palmom: klasicne gedzhovanske voline. da li se slazhem shto je bio primljen u DOS? NE! da li sam to progutao kao "pilulu" za odstranjenje Slobodana iz "organizma"? DA!

Iskreno sam se nadao da ce Djiki i ostatak DOSa izgurati prvi ceo mandat, a da ce pravo rascishcavanje srpske politicke scene uslediti nakon prvih sledecih izbora (na slican nacin je i Kostunica nestao na jednom od sledecih izbora). i mislim da bi to bilo pravo mesto (dakle ti prvi sledeci izbori posle 2000te) za rashcishcavanje DOSa od Velja, Voja, ako vec hoces Mihajlovica i ostalih.

E sada da li sam utopista ili prekomerni optimista bio, naivan cak, to je vec druga stvar!

Ali ne zhalim zbog promena 2000te!

ako ces da mi verujesh, ne zhalim ni zbog pobede SNS na zadnjim izborima. koliko god mi se gadili kao opcija okupanog SRSa, prizheljkivao sam njihovu pobedu iz par razloga.

prvi, da se definitivno olupa o glavu arogancija i gramzivost tajkunske korporacije u koju se pretvorila DS!

drugi, da se najzad SNSu u ruke daju konkretni problemi drushtva koji zahtevaju bolne poteze (tzv "vruci krompirici", iste one koje je Djindjic morao da povlaci da bi reformisao drushtvo i zbog koga su ga zvali izdajnikom i kako li vec ne. da i Vucica i Nikolica zadesi ista sudba prokazana onim sramnim govorom Nikolica mesec dana pre pogubljenja Zorana!

znash shta je najgore od svega? sto je ovo samo nekoliko likova koji po DB scenariju kreiraju sudbinu Srbije godinama unazad. sta je sa svim onim likovima koji vode SDPRove, Genex-e, Komercijalne Banke, koji su po ministarstvima tzv siva vlada, koja nikada nije eksponirana, ali je debelo uticajna na dogadjanja u drustvu? koja meshetari tako skriveno iza ociju javnosti i banalnih afera, kroz pojedinacno mnogo manje brojke nego Koferce, Pashnjak prve klase itd, ali u sveukupnom zbiru (igre velikih brojeva) u stvari odnosi (proneveruje) milijarde EURona!

za kraj, delujesh kao neko ko je poprilicno gnevan na zaostavshtinu DOSa, ali mi se nisi konkretno izjasnio da li "volish devedesete"? ako ti nije problem, cisto da ne bude da te neko nije shvatio...
mikimedic mikimedic 22:19 31.12.2012

Re: puno hvala za ovaj blog

pokazao se i kao dobar menadzher


drago mi je da si ovo zakljucio, jer tvoj zakljucak potpuno objasnjava zasto uopste ne kapiras zasto se nije desio nikakav peti, a kamoli 'sesti' oktobar. ali odlican pokazatelj - tragedija je sto vecina onih koji se kunu u 'peti a pate za sestim' imaju slican mentalni sklop.

za kraj, delujesh kao neko ko je poprilicno gnevan na zaostavshtinu DOSa, ali mi se nisi konkretno izjasnio da li "volish devedesete"? ako ti nije problem, cisto da ne bude da te neko nije shvatio...


naravno da ih volim - bio sam i na onom kontramitingu da dam podrsku covicu. a ni sendvic nije bio los.

inace, posto vidim da si sa 'djikijem' na 'jebi si mater', ne bih te vise zadrzavao. mislim, ipak sam ja samo jedan mali mis, i tesko mogu da dostignem te visine...


8c_competizione 8c_competizione 12:39 01.01.2013

Re: puno hvala za ovaj blog

drago mi je da si ovo zakljucio, jer tvoj zakljucak potpuno objasnjava zasto uopste ne kapiras zasto se nije desio nikakav peti, a kamoli 'sesti' oktobar.


mislim da je tvoj mentalni sklop: posle bitke je uvek lako biti general!

kao prvo, jasno je meni da je Djiki morao napraviti deal sa crnim djavolom (Legijom, Covicem, Mihajlovicem, Koshtunjavim ...) ne bi li sprecio krvoprolice koje bi usledilo, ne zaboravi da je generalno Legiji bilo sve jedno, a Nebojsha Pavkovic (osvedoceni JULovac) je bio na celu vojske. utopista zheleo shto mirniju tranziciju i da se zaobidje gradjanski rat jedne protiv druge Srbije.

sto se kunjenja tice, vec ti napisah da se kunem jedino u The Force i medichlorians!

naravno da ih volim - bio sam i na onom kontramitingu da dam podrsku covicu. a ni sendvic nije bio los.


ne znam da li si ovde ironican ili (e ovde me vec tuga hvata)!

inace, posto vidim da si sa 'djikijem' na 'jebi si mater', ne bih te vise zadrzavao. mislim, ipak sam ja samo jedan mali mis, i tesko mogu da dostignem te visine...


sa Djikijem nisam na "jebi si mater", coveka nisam imao prilike upoznati. samo mislim da je, i pored svih ociglednih nedostataka, ipak bio neshto najbolje shto je Srbija imala da ponudi u skorije vreme.

a tebi ako su 90te bile dobre, neka tebe, onda ovakvu Srbiju i zasluzhujesh u potpunosti!

by the way, sretna ti Nova Godina
mikimedic mikimedic 12:56 01.01.2013

Re: puno hvala za ovaj blog

mislim da je tvoj mentalni sklop: posle bitke je uvek lako biti general!


koje bitke?


ne znam da li si ovde ironican ili (e ovde me vec tuga hvata)!


sta mislis?
tyson tyson 13:54 01.01.2013

Re: puno hvala za ovaj blog

Crni Makso, ma naravno da znam, nego mi ovako drazhe da sblazhnjavam ove prepodobne

U kom ti svetu živiš... Nije ni čudo da te Ćosić loži.

Jedino u čemu uspevaš insistiranjem na sh zh ch je da se tvoji komentari ne čitaju.



8c_competizione 8c_competizione 14:55 01.01.2013

Re: puno hvala za ovaj blog

U kom ti svetu živiš... Nije ni čudo da te Ćosić loži.


teshko da me lozhi, vishe mi se gadi

Jedino u čemu uspevaš insistiranjem na sh zh ch je da se tvoji komentari ne čitaju.


vidim da ovome Mikimedic-u nishta ne smeta da cita
8c_competizione 8c_competizione 15:01 01.01.2013

Re: puno hvala za ovaj blog

koje bitke?


mislim da je s tobom diskusija bespredmetna

odustajem
tyson tyson 15:11 01.01.2013

Re: puno hvala za ovaj blog

vidim da ovome Mikimedic-u nishta ne smeta da cita

Jedna lasta ne čini proleće


mikimedic mikimedic 15:34 01.01.2013

Re: puno hvala za ovaj blog

Jedna lasta ne čini proleće




mene samo fascinira njegova doslednost u nedoslednosti (a rekao bih i da se to odnosi i na veci deo vernika u 'peti' koji kukaju na izostanak 'sestog' - samo zato mi je on interesantan kao pojava).

zipa, gadi se odlaska na kontramiting uz placeni sendvic, a sto je organizator tog mitinga isti onaj za kog smatra da je odlican menadzer i kome se divi, to mu ni najmanje ne smeta.

tako nesto i sa upotrebom slova... jos kad bi znao da objasni zasto je milosevic miloSHevic, dok mu je dacic daCic...

a i nik mu je na nivou. bas razmisljam da pocnem da se potpisujem sa 'mazda 6'.
8c_competizione 8c_competizione 23:13 01.01.2013

Re: puno hvala za ovaj blog

a sto je organizator tog mitinga isti onaj za kog smatra da je odlican menadzer i kome se divi, to mu ni najmanje ne smeta.


znao sam da si insajder

tako nesto i sa upotrebom slova... jos kad bi znao da objasni zasto je milosevic miloSHevic, dok mu je dacic daCic...


kada si već toliko dosledan, što čoveče ne upotrebljavaš velika slova za nečije ime? i ti onda nekom o doslednosti?
mikimedic mikimedic 01:47 02.01.2013

Re: puno hvala za ovaj blog

znao sam da si insajder


tebi stvarno nista nije jasno? (link)

Tadašnji gradonačelnik Beograda Nebojša Čović danas je predsednik kluba FMP i Socijaldemokratske partije.



kada si već toliko dosledan, što čoveče ne upotrebljavaš velika slova za nečije ime? i ti onda nekom o doslednosti?


kakve veze ima pisanje velikih slova sa doslednoscu?
8c_competizione 8c_competizione 04:20 02.01.2013

Re: puno hvala za ovaj blog

tako nesto i sa upotrebom slova... jos kad bi znao da objasni zasto je milosevic miloSHevic, dok mu je dacic daCic...


kakve veze ima pisanje velikih slova sa doslednoscu?


.... sam u nju upada


nego pošto mi Tajson objasni da mi je pala gledanost/čitanost, daj da je popravim odgovornom i doslednom upotrebom izabranim jezikom zapovedanih karaktera
mikimedic mikimedic 11:13 02.01.2013

Re: puno hvala za ovaj blog

.... sam u nju upada


dobro je ako bar ti znas sta si hteo da kazes.

ja sigurno ne pisem u jednoj recenici velika slova a vec u sledecoj mala, ali kapiram da ti to ne kapiras.

non-issue. cini mi se da si se vec odjavio. bye.
princi princi 10:11 29.12.2012

Oba pisma,

i Ćosićevo i SDO-ovo pokazuje u koliko je tragičnom neskladu sa svetom oko sebe ono što sebe smatra nekom srpskom "intelektualnom elitom". Dobrica svojim prepatetičnim pismom u kome Srbiju stavlja nasuprot svetu, a SDO optužujući Dobricu za skoro sve stvari u poslednjih 70-80 godina (s časnim izuzetkom Jasenovca, koji verovatno i ne smatraju za zločin, i Aušvica). Nasuprot Dobrici, mislim da je tih 500-600K ili koliko ih je već napustilo, Srbiji načinilo veliku uslugu: umesto da izdržava još 500-600K mrtvih puvala, teoretskih blogera, krivodrinoispravljača, biohemičara, slikara, pospanih fotonanoonaničara, Srbija se njih ratosiljala i čak od njih dobija i neke doznake. Da su ostali u Srbiji, imali bi gomilu nezadovoljnog sveta prema kome su ovi ledepeovci, sdo-ovci mala deca, možda čak i manijaka koji bi tražili neke vizantinske vertikale i nove istine o svetu (a koji bi postideli čak i Jovu Deretića, inače povratnika iz USA, dverjane i obrazovce). Ovako imamo gomilu postdocova koji po svetu rade za $30K-$40K, taksista, bartendera, činovnika, potrčkala koji su super srećni u svojim novim sredinama. Ono što Srbiji treba nisu studenti, nego dobri električari, dobri zidari, precizni mehaničari, CAD crtači, programeri... Zanatlije, rečju.
8c_competizione 8c_competizione 10:15 29.12.2012

Re: Oba pisma,

Ono što Srbiji treba nisu studenti, nego dobri električari, dobri zidari, precizni mehaničari, CAD crtači, programeri... Zanatlije, rečju.


pa zanatlije sa kupljenim ili nameshtenim diplomama i magisterijumima imash ovde koliko hoces. sto nam onda drushtvo ne cveta?

zbog ljudi kao shto si ti ovaj narod ne mozhe dalje!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:42 29.12.2012

Re: Oba pisma,

8c_competizione
zbog ljudi kao shto si ti ovaj narod ne mozhe dalje!

Занимљива теза.
Је л' можеш да је мало појасниш, ипак нисам сигуран на шта мислиш?
ElectricDreams ElectricDreams 10:57 29.12.2012

Re: Oba pisma,

Troll
NNN NNN 12:20 29.12.2012

Re: Oba pisma,

princi
mislim da je tih 500-600K ili koliko ih je već napustilo, Srbiji načinilo veliku uslugu: umesto da izdržava još 500-600K mrtvih puvala, teoretskih blogera, krivodrinoispravljača, biohemičara, slikara, pospanih fotonanoonaničara, Srbija se njih ratosiljala i čak od njih dobija i neke doznake. Da su ostali u Srbiji, imali bi gomilu nezadovoljnog sveta prema kome su ovi ledepeovci, sdo-ovci mala deca, možda čak i manijaka koji bi tražili neke vizantinske vertikale i nove istine o svetu (a koji bi postideli čak i Jovu Deretića, inače povratnika iz USA, dverjane i obrazovce). Ovako imamo gomilu postdocova koji po svetu rade za $30K-$40K, taksista, bartendera, činovnika, potrčkala koji su super srećni u svojim novim sredinama. Ono što Srbiji treba nisu studenti, nego dobri električari, dobri zidari, precizni mehaničari, CAD crtači, programeri... Zanatlije, rečju.
Ti to nešto u svoje ime?
princi princi 12:58 29.12.2012

Re: Oba pisma,

Ti to nešto u svoje ime?

Naravno da pričam u svoje ime. Još nisam sreo našeg čoveka u svetu koji bi svoj posao mogao da radi u Srbiji. Ajde mi samo objasni šta će Srbiji teoretski fizičari, analitičari, finansijski, inženjerski, data, bilo kakvi, matematičari, biohemičari... Šta Srbija da radi sa čovekom koji ima PhD iz terahercne spektroskopije? Ili koji je stručnjak za okeanska strujanja, globalne klimatske modele, sunčane oluje? Jel ima Srbija industriju i infrastrukturu koja može (ili koja treba) to da podrži? Šta bi ti radio s tim čovekom? Jel bi ga ti plaćao iz tog poreza koji ne plaćaš državi? Jel imaš ideju kako da ga zaposliš? 'Oćeš da mu daš stan, kola? Jel Srbija razvija cutting edge tehnologije? Jel radi ultrasuperbrze vozove i avione, pravi LNG tankove, razvija luke, električna kola? Šta da radi sa MBA-evcima kojih ima k'o govana? Šta, fale menadžeri? Malo vam jedan Đelić, hoćete još? Mislim, koje je mesto Srbije u modernom svetu? I zna li Dobrica koga zove? Kome se on, u stvari, obraća? Meni se pre čini da je on to hteo da ošajdari svoje kolege iz SANU-a, i da je pismo, zapravo upućeno njima.
zilikaka zilikaka 14:31 29.12.2012

Re: Oba pisma,

pravi LNG tankove


Neke pravi.
To i nije naročita nauka.

EDIT:
Naime, pravila je i još ponešto od onog štos nabrojo, al više ne.

Znamo svi da su mnoga mesta gde se umelo svašta napraviti i prodati sistemski uništena. Najčešće zarad lične koristi, a često se tad klalo vola za kilo mesa.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:06 29.12.2012

Re: Oba pisma,

princi
Ti to nešto u svoje ime?

Naravno da pričam u svoje ime. Još nisam sreo našeg čoveka u svetu koji bi svoj posao mogao da radi u Srbiji. Ajde mi samo objasni šta će Srbiji teoretski fizičari, analitičari, finansijski, inženjerski, data, bilo kakvi, matematičari, biohemičari... Šta Srbija da radi sa čovekom koji ima PhD iz terahercne spektroskopije? Ili koji je stručnjak za okeanska strujanja, globalne klimatske modele, sunčane oluje? Jel ima Srbija industriju i infrastrukturu koja može (ili koja treba) to da podrži? Šta bi ti radio s tim čovekom? Jel bi ga ti plaćao iz tog poreza koji ne plaćaš državi? Jel imaš ideju kako da ga zaposliš? 'Oćeš da mu daš stan, kola? Jel Srbija razvija cutting edge tehnologije? Jel radi ultrasuperbrze vozove i avione, pravi LNG tankove, razvija luke, električna kola? Šta da radi sa MBA-evcima kojih ima k'o govana? Šta, fale menadžeri? Malo vam jedan Đelić, hoćete još? Mislim, koje je mesto Srbije u modernom svetu? I zna li Dobrica koga zove? Kome se on, u stvari, obraća? Meni se pre čini da je on to hteo da ošajdari svoje kolege iz SANU-a, i da je pismo, zapravo upućeno njima.

Има и друга, можда још већа мука: кад наши оду преко да буду келнери, конобари, кувари, возачи... Јер овде не могу да буду келнери, конобари, кувари, возачи, и од тога иоле пристојније живе. Е то је проблем -- кад тај свој прости посао не могу да раде у Србији. Нормално је да ми немамо потребу за инжињерима за спјес шатл; није нормално да ми немамо пристојно плаћеног кувара.

Треба отићи одавде? Можда у Јапан?


princi princi 17:43 29.12.2012

Re: Oba pisma,

Neke pravi.
To i nije naročita nauka

Slažem se, pogotovu kaskadni sistemi za likvifakciju gasa. Pičkin dim. Ali nije bilo pitanje kompleksnosti, nego pitanje šta će to Srbiji.
princi princi 17:47 29.12.2012

Re: Oba pisma,

Е то је проблем -- кад тај свој прости посао не могу да раде у Србији. Нормално је да ми немамо потребу за инжињерима за спјес шатл; није нормално да ми немамо пристојно плаћеног кувара.

Da, s tim se slažem. Problem je što u ovom odustajanju i dizanju ruku od svega (života?) uništava zdravo tkivo društva. Sistem vrednosti je do te mere poremećen da se uopšte ne favorizuju dobri i umešni majstori, nego hohštapleri. Ali za to nisu potrebni studenti sa MIT-a, Caltech-a ili Cambridgea.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana