Budućnost| Istorija| Na današnji dan| Politika| Život

Laž, zabluda, Kosovo!

Filip Mladenović RSS / 12.01.2013. u 19:42

U raljama istorije
U raljama istorije
Aktuelna, vikend raprava u srpskom parlamentu o, verovali ili ne, 11. kosovskoj rezoluciji, cinična je potvrda genijalne opaske Bernarda Šoa da je "demokratija proces koji nam garantuje da se nama neće vladati bolje nego što to zaslužujemo."

Šta nam pokazuje kolektivna parlamentarna "pamet", povrđena danas u Narodnoj skupštini povodom "kosovskog čvora"? Najpre, da je i dalje to zapravo čvor na omči budućnosti Srbije. Zatim, da je ta famozna platforma postala odskočna daska za novu predizbornu kampanju, a ne akt državničke, racionalne politike. I najzad, da ovdašnja politička "elita" i dalje kaska od danas do sutra, nesigurna i u sebe, i u izborno telo, i u međunarodnu zajednicu. Čak i kada se, pritisnuta "situacijom", kreće napred, naša cinculatorska politička klasa to čini sporo i nedovoljno odlučno.

Ovakvo stanje duha najbolje opisuje odličan aforizam satiričara Milana Todorova: Filip Višnjić je naš najveći političar. On je prvi guslao o Kosovu.

Šta neće i ne žele da vide ušuškani i razmaženi "narodni" poslanici u srpskom parlamentu? Neće i ne žele da vide da je Kosovo zapravo metastaza srpske nacionalističke opsesije teritorijama, izdžikljale iz najtamnijih i najperverznijih dubina nacionalnog bića. Neće i ne žele da vide da je pravi kosovski problem u slomu industrijske proizvodnje, u zapuštenosti poljoprivrede, u koruptivnoj privatizaciji, u bekstvu mladih stručnjaka iz Srbije... Neće i ne žele da vide da problem (ne)priznavanja Kosova nije ni epohalno ni političko pitanje ("nikada nećemo priznati jednostrano proglašenu nezavisnost Kosova"), već praktično, životno, svakodnevno!

Za najviše 10 (deset) godina i Srbija i Kosovo biće ponovo, kao nekada u SFRJ, u sastavu nove državne zajednicu zvane EU. Tada će pojmovi poput "granice", "teritorije", "nezavisne države"... biti deplasirani, a ovih pomenutih 11 rezolucija o Kosovu samo tužna hronika zabluda i državničke nemoći novokomponovane političke klase. Bolje reći, miksa ostataka komunističke nomenklature, nacionalističkog resantimana iz devedesetih godina i konglomerata tajkunskih interesa, uspostavljenih nakon 5. oktobra 2000.

Zato je današnja "radna subota" u srpskom parlamentu samo još jedna domaća TV sapunica, u rangu najboljih komedija Branislava Nušića. Na našu nesreću, Kosovo je nekim istorijskim prokletstvom i dalje drvo od koga ne vidimo šumu, kamen za spoticanje pred svakim izazovom budućnosti, crvena krpa za mahanje ispred polupraznih frižidera i škrtih bankomata.

Atačmenti



Komentari (102)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 20:09 12.01.2013

1.



PS.

Blago tebi Filipe.
loader loader 20:47 12.01.2013

Re: 1.

Višnjićev Imenjak .. bre
gedza.73 gedza.73 20:16 12.01.2013

Zabluda

Za najviše 10 (deset) godina i Srbija i Kosovo biće ponovo, kao nekada u SFRJ, u sastavu nove državne zajednicu zvane EU. Tada će pojmovi poput "granice", "teritorije", "nezavisne države"... biti deplasirani

Najveća prevara svetskog nadentiteta je ubeđivanje ljudi da granice ne postoje (ona fora sa đavolom i prevarom)

Filipe, teorijski, iznervira se par jačih evropskih igrača i hoće da naprave uniju u kojoj su samo oni.
Kako će da se odvoje od ostalih članica?
Dobrom voljom, staklenom kuglom, igranjem dečje igre 'zemlje' ili gledanjem 'nebitnih činjenica' poput državnih granica?

Ili mnogo nevino gledaš na svet ili odviše naivno. U oba slučaja nerealno.



Filip Mladenović Filip Mladenović 22:42 12.01.2013

Re: Zabluda

Da EU ne valja, da su granice i dalje važne, pa odavno bi se sve to raspalo!
Stvaranje i razvoj EU je pre svega EKONOMSKI interes, pa tek onda politički.
freehand freehand 23:26 12.01.2013

Re: Zabluda

Filip Mladenović
Da EU ne valja, da su granice i dalje važne, pa odavno bi se sve to raspalo!
Stvaranje i razvoj EU je pre svega EKONOMSKI interes, pa tek onda politički.

UK will fight to keep the Falklands – Cameron
Get short URL email story to a friend print version

Published: 06 January, 2013, 23:15
Edited: 07 January, 2013, 11:32




British Prime Minster David Cameron has said he would send troops to the Falkland Islands if Argentina attempts to invade and retake the territory. Aggressive rhetoric has recently flared between London and Buenos Aires.

Speaking on the BBC’s 'Andrew Marr Show,' Cameron emphasized the UK’s “extremely strong” position after Argentinian President Cristina Fernandez de Kirchner renewed her charge that the islands were stolen by Britain


LINK

Filipe, živ bio - vide li ti ovu budalu?!
gedza.73 gedza.73 23:37 12.01.2013

Re: Zabluda

Da EU ne valja, da su granice i dalje važne, pa odavno bi se sve to raspalo!
Stvaranje i razvoj EU je pre svega EKONOMSKI interes, pa tek onda politički.

Filipe, slušam (dok radim) jednu radio stanicu.
I tamo svašta čujem.
Javlja se jedna gospođa koja je za monarhiju i kralja.
Svim srcem je za Vučića jer će on da sredi državu.
Živela je ona u 'Brozovo vreme', bilo je nekog reda i narod je živeo dobro.
I zahvaljuje se Nikoliću što je vratio posmrtne ostatke kneza Pavla u Srbiju.

Šta, brate slatki, da joj čovek kaže kad ne može da je uhvati ni za rep ni za glavu?




dragan7557 dragan7557 13:13 13.01.2013

Re: Zabluda- Ružan san by Cerski

freehand:
British Prime Minster David Cameron has said he would send troops to the Falkland Islands if Argentina attempts to invade and retake the territory.

Ja već sanjam sledeći tekst:

Serbia Prime Minister Dačić has said he would send troops to the Kosovo if others atempt to invade and retake the territory.
Speaking on the BBC’s 'Andrew Marr Show,' Cameron emphasized the UK’s “extremely strong” position


A onda, nezabezuknuto čitam:

Speaking to Serbian, Genral Director Tijanić's- RTS World, Dačić emphasized RS's "extremely strong position, bre
Argentinian President Cristina Fernandez de Kirchner renewed her charge that the islands were stolen by Britain

Onda u ovom snu čitam:

American President Obama and British Prime Minister David Camerun renewed their charge that the Kosovo was stolen by Serbia.

Onda se probudim i kažem Freehand druže moj fala veliko za inspiraciju i Aferim bre!

cerski
sugar59 sugar59 18:26 13.01.2013

Re: Zabluda

"UK will fight to keep the Falklands"

A Toma je engleska kraljica
tasadebeli tasadebeli 17:07 15.01.2013

Re: Zabluda

freehand


Filip Mladenović

Da EU ne valja, da su granice i dalje važne, pa odavno bi se sve to raspalo!Stvaranje i razvoj EU je pre svega EKONOMSKI interes, pa tek onda politički.

UK will fight to keep the Falklands – Cameron

British Prime Minster David Cameron has said he would send troops to the Falkland Islands if Argentina attempts to invade and retake the territory.


Filipe, živ bio - vide li ti ovu budalu?!



Људи, да вас питам, а где су овом Камерону гусле? Не виде се на слици...

А да, сад се сетих, немају они гусле, Шкоти им не дају гајде... А тешко је држати баба Јелисавету у крилу.

Поздрав за Дејвида из братске Србије! (преко НУНС-а)


G.Cross G.Cross 20:41 12.01.2013

Whatever

Citam pre neki dan da su u jednoj anketi za dva najiritantnija izraza u engleskom jeziku izabrani:
- You know (za starije osobe)
- Whataver (za mladje)

Nisam mladji ali ja glasam za WHATEVER
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:40 14.01.2013

Re: Whatever

Citam pre neki dan da su u jednoj anketi za dva najiritantnija izraza u engleskom jeziku izabrani:
- You know (za starije osobe)
- Whataver (za mladje)

Nisam mladji ali ja glasam za WHATEV


Neprocenjivo.

To je reč od koje mi očnjaci bujaju.
blogovatelj blogovatelj 21:01 14.01.2013

Re: Whatever

To je reč od koje mi očnjaci bujaju.


Mene izludjuje awesome.
dragoljub92 dragoljub92 20:59 12.01.2013

činjenica

da kad uđemo u evropi, ondak smo tek ebali eža u leđa,tg neće može da zabranjujemo na šiptari da se naseljavaju na našu teritoriju.
mislite o tome!!!
WHATEVER
loader loader 21:23 12.01.2013

Re: činjenica

Te cake se prvi dosetio VK, pa se svim silama opire EU spahiluku. Jedino ako čitav zapad pristane da krene da koristi isključivo ćirilicu, možda bi pristao na pregovore
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:41 14.01.2013

Re: činjenica

Jedino ako čitav zapad pristane da krene da koristi isključivo ćirilicu, možda bi pristao na pregovore

To možda od leta, ako uspe Hrvatska da uđe i u EU unese svoje autohtono pismo - ćirilicu.
milivoje_bg milivoje_bg 22:03 12.01.2013

Ужас !

Овакво лупардање стварно више нема смисла ! Јбт, па како то да једино за Србе нису битне границе, а сви остали их се грчевито држе и не дају нити корак својих граница.
Како се више овај Филип не умори од писања глупости !?
Барем да је страни плаћеник, па да му макар на тај начин оправдам, овако ...
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:37 12.01.2013

Re: Ужас !

У Чикагу живи око 500 хиљада Срба. У Бечу живи око 180 хиљада Срба. У Франфуркту живи око 100 000 Срба.

Да ли вам ово нешто говори о границама и о Србима?
nsarski nsarski 22:56 12.01.2013

Re: Ужас !

Filip Mladenović
У Чикагу живи око 500 хиљада Срба. У Бечу живи око 180 хиљада Срба. У Франфуркту живи око 100 000 Срба.

Да ли вам ово нешто говори о границама и о Србима?

Filipe, ti si neunistiv!
dragoljub92 dragoljub92 22:59 12.01.2013

Re: Ужас !

Filip Mladenović
У Чикагу живи око 500 хиљада Срба. У Бечу живи око 180 хиљада Срба. У Франкурту живи око 100 000 Срба.

Да ли вам ово нешто говори о границама и о Србима?

najveća nacionalna grupa u ameriki su nemci,šta to govori o nemcima?
pensilvanija je većinski naseljena holanđanima.
iraca ima više nego engleza.
buri u južnoj africi su holandskog porekla,njihov jezik je još uvek razumljiv holanđanima,kao što bi nama bio razumljiv srpski od pre 150 godina.
i šta to sve govori o gore navedenim nacijama? ništa . govori da su njihove države bile u teškoćama pa su se masovno selili. prema tome ,ako smo svesni činjenice da je srbija u problemu,zašto bi se mi ponašali drugačije od ostalih nacija.
to dal mi oćemo ili nećemo u evropi,to nije nikakvo pitnje,evropa će da nas aneksira kad proceni da je došo trenutak i tu niko ništane može,čak ni koštunica.
freehand freehand 23:20 12.01.2013

Re: Ужас !

Filip Mladenović
У Чикагу живи око 500 хиљада Срба. У Бечу живи око 180 хиљада Срба. У Франфуркту живи око 100 000 Срба.

Да ли вам ово нешто говори о границама и о Србима?

A jesi probao da to kažeš Albancima?
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:24 12.01.2013

Re: Ужас !

Pre tridesetak godina, kada sam putovao po Evropi, čekao sam na svakoj granici.
Prošle godine, kada sam putovao po Evropi, nigde nisam čekao na "granične formalnosti".

Tako će biti i za 10 godina i za 100 godina u Evropi, uključujući i Balkan. Na Jarinju, Brnjaku, Merdaru... neće biti graničnih prelaza. Kao ni izmedju Srbije i Hrvatske.

Ko to neće ili ne želi da vidi, srećan mu put u - prošlost!
blogovatelj blogovatelj 23:29 12.01.2013

Re: Ужас !

Filipe, ti si neunistiv!



freehand freehand 23:32 12.01.2013

Re: Ужас !

Tako će biti i za 10 godina i za 100 godina u Evropi, uključujući i Balkan. Na Jarinju, Brnjaku, Merdaru... neće biti graničnih prelaza. Kao ni izmedju Srbije i Hrvatske.

A što ste, onda, po tvom uvaženom mišljenju - ti, Amerikanci, Nemci, Englezi i drugi međunarodni faktori zapeli za nezavisnost Kosova, a Taći, Jahjaga i Haradinaj na suvernitetu i nepromenjljivosti kosovskih granica (sada)?
Ako je to već tako?
Šta je sa Turskom, Filipe, članicom NATO, saveznikom i samo-što-nije-kandidatom dok im je trebao Indžirlik? Što nije u EU?
I u šta bi smeo da se kladiš da Srbija i pomozi Bože - ali Kosovo nikakave šanse nema ni da primiriše EU?

gedza.73 gedza.73 23:56 12.01.2013

Re: Ужас !

Prošle godine, kada sam putovao po Evropi, nigde nisam čekao na "granične formalnosti".

Digneš glavu i vidiš da ima prelaz 'za ove' i 'za one'.
Uđeš unutra i shvatis da nema Tita, besplatnog letovanja, samoupravljanja (to ti je ono vreme kad je ta ista Evropa 'izrabljivala decu, bila nazadna, dekadetna') već da mora da se radi.
Čist, nepatvoren kapitalzam gde se zna ko je gazda, ko radnik, koliko mora da se radi, od koga se uzimaju sirovine, kog malog možeš da gaziš...

I kapitalizam nema emocije. Boli njega za tvoje viđenje Evrope gde su kuće od čokolade a prozori od marmelade.

U onom
EKONOMSKOM
trenutku kad im EU ne bude odgovarala ona će se promeniti taman toliko da par zemalja izađe sa čistim kapitalom, par zemalja bez sirovina, sa uništenom ekonomijom, prelepim ogromnim tržnim centrima, viškom radne snage i vizama za ulazak u novu zajednicu.

Da me ne razumeš pogrešno ja mislim da bi Srbija bila u Evropskoj uniji da nije davnih godina izabrala pogrešan put u 'svetsku revoluciju' i da nije pedeset godina prevaspitavana jednim pogrešnim sistemom pa sad šizofreno gleda na svet.

freehand freehand 00:06 13.01.2013

Re: Ужас !

i da nije pedeset godina prevaspitavana jednim pogrešnim sistemom pa sad šizofreno gleda na svet.

Ček, ček... Ne može tako.
Filip je za EU, za revoluciju i za samoupravljanje. Tri u jedan.
Jedinstvo suprotnosti.
gedza.73 gedza.73 00:15 13.01.2013

Re: Ужас !

Filip je za EU, za revoluciju i za samoupravljanje. Tri u jedan.

U jednom trenutku sam ga zamislio kako štrajkuje ispred BBC što neće da ga zaposle kao honorarnog saradnika.
Već u sledećem kako se kandiduje za glavnokomandujućeg iste kuće i izbacuje Dejvida Kameruna jer živi u prošlosti.

A onda, veliko finale, predvodi svetsku revoluciju protiv nepravde i mrskih nam vanzemaljaca.


Ali, sve u svemu, je simpatičan dječarac.
tyson tyson 09:16 13.01.2013

Re: Ужас !

У Чикагу живи око 500 хиљада Срба. У Бечу живи око 180 хиљада Срба. У Франфуркту живи око 100 000 Срба.

Да ли вам ово нешто говори о границама и о Србима?

Moram da priznam - ne.


dragan7557 dragan7557 13:24 13.01.2013

Re: Ужас !

gedža:
Uđeš unutra i shvatis da nema Tita, besplatnog letovanja,

Dakle samo da ti opričam da ni za vreme Tita nije bilo besplatnog letovanja!

cerski
gedza.73 gedza.73 13:34 13.01.2013

Re: Ужас !

Dakle samo da ti opričam da ni za vreme Tita nije bilo besplatnog letovanja!

Radnik dobije platu za puno radno osmočasovno radno vreme, efektivno odradi tri sata (jer na istom mestu ima bar njih četvoro koji jedno drugom 'čuvaju' leđa) pa sa tom razlikom koju je dobio (ne i odradio) plati letovanje.

Mi brkamo socijalizam nordijskog tipa sa titovim komunizmom.
Lutamo između zamišljene srpske utopije i robovlasničkog kapitalizma.
I uvek kasnimo nekoliko godina.
dragan7557 dragan7557 14:54 13.01.2013

Re: Ужас !

gedža:
Radnik dobije platu za puno radno osmočasovno radno vreme, efektivno odradi tri sata (jer na istom mestu ima bar njih četvoro koji jedno drugom 'čuvaju' leđa) pa sa tom razlikom koju je dobio (ne i odradio) plati letovanje.

Neće biti, prvo radnik nije imao platu već dohodak što dve različite kategrorije.

Drugo i fabrika i letovalište su bili vlasništvo upravo tih radnika.

cerski
gedza.73 gedza.73 15:11 13.01.2013

Re: Ужас !

Neće biti, prvo radnik nije imao platu već dohodak što dve različite kategrorije.

K'o danas uredba i preporuka. A na isto mu dođe.
Drugo i fabrika i letovalište su bili vlasništvo upravo tih radnika.

Hoćeš reči svačije i ničije. Lepo to izgleda na papiru ali praksa to razbije pre ili kasnije.
Kad je radničko vlasništvo što ne idu u Dalmaciju na letovanje.
Ne kažem da je sve bilo loše, imalo je tu odličnih ideja i pametnih rešenja.
Samo što su gušene.

dragan7557 dragan7557 15:58 13.01.2013

Re: Ужас !

gedža:
Hoćeš reči svačije i ničije.



Jok bre, hoću reći Korporativni Kapital.

Što radnici to nisu shhvatali, e to je druga priča.

cerski
milisav68 milisav68 16:26 13.01.2013

Re: Ужас !

dragan7557

Neće biti, prvo radnik nije imao platu već dohodak što dve različite kategrorije.

Ne može radnik da ima dohodak, već gradjanin ili preduzeće, a radnik je imao platu za koju je bio plaćen da radi, a sve mu je to bilo predočeno na platnom spisku.

Inner Party Inner Party 00:20 14.01.2013

Re: Ужас !

nsarski
Filip Mladenović
У Чикагу живи око 500 хиљада Срба. У Бечу живи око 180 хиљада Срба. У Франфуркту живи око 100 000 Срба.

Да ли вам ово нешто говори о границама и о Србима?

Filipe, ti si neunistiv!



Jelica Greganović Jelica Greganović 18:43 14.01.2013

Re: Ужас !

У Чикагу живи око 500 хиљада Срба. У Бечу живи око 180 хиљада Срба. У Франфуркту живи око 100 000 Срба.

Да ли вам ово нешто говори о границама и о Србима?

Da...ali govori mnogo manje no o Ircima...ili Kinezima.
dragoljub92 dragoljub92 00:33 13.01.2013

severna irska

šta misliš o događajima u s. irskoj,i tamo je neka pobuna.
mislim do sad si podržavao sve pobune u bližoj i daljoj blizini , pa bi bilo lepo da nešto kažeš i o događajima u s. irskoj.
blogovatelj blogovatelj 03:31 13.01.2013

Re: severna irska

mislim do sad si podržavao sve pobune u bližoj i daljoj blizini


Slutim da pobunu u Irskoj neće podržati. Živi bili pa videli.
Taka direktiva u NUNS-u.
Filip Mladenović Filip Mladenović 04:30 13.01.2013

Re: severna irska

Pustite Severnu Irsku, hajde da skoknemo do naše nekadašnje severne republike Slovenije!
Sinoć su demonstranti u Ljubljani zahtevali ostavku vlade i imenovanje prelazne vlade sa predsednikom, čiji integritet nije sporan. Prelazna vlada bi tokom 6 meseci pokrenula građanski dijalog o neophodnim i traženim promenama pravnog, političkog i ekonomskog poretka, a onda bi u tim novim okolnostima bili raspisani novi izbori.
tyson tyson 09:23 13.01.2013

Re: severna irska

Pustite Severnu Irsku, hajde da skoknemo do naše nekadašnje severne republike Slovenije!
Sinoć su demonstranti u Ljubljani zahtevali ostavku vlade i imenovanje prelazne vlade sa predsednikom, čiji integritet nije sporan. Prelazna vlada bi tokom 6 meseci pokrenula građanski dijalog o neophodnim i traženim promenama pravnog, političkog i ekonomskog poretka, a onda bi u tim novim okolnostima bili raspisani novi izbori.

Koliko je bilo demonstranata sinoć u Ljubljani?

Kakve to veze ima sa Kosovom?!

Čoveče, pa ti troluješ sopstveni blog

Molim da uđe u zapisnik, da ne bi moderatori opet samoinicijativno previše revnosno doživljavali svoju ulogu na Filipovom blogu.


dragoljub92 dragoljub92 11:44 13.01.2013

Re: severna irska

Pustite Severnu Irsku, hajde da skoknemo do naše nekadašnje severne republike Slovenije!

nećem da pustim irsku,problem irske je mlogo bliži srbiji.
a za sloveniju me baš zabole...
šta imam ja sa slovenijom,nisam imao snjima ništa ni dok su bili u YU,
nego batali sloveniju daj da vidimo kako irci rešavaju probleme,vojvođina se časkom može pretvori u n. ireland
misli o tome
freehand freehand 12:02 13.01.2013

Re: severna irska

Prelazna vlada bi tokom 6 meseci pokrenula građanski dijalog o neophodnim i traženim promenama pravnog, političkog i ekonomskog poretka, a onda bi u tim novim okolnostima bili raspisani novi izbori.

Čekaj, Filipe; jel to ona ista Slovenija koju si nam pre manje od godinu dana gurao u oči kao primer savršenog društva kakvom treba stremiti?
Šta sad tu ima da se menja, majke ti?
Ili misliš da s to sve u ovih nekoliko meseci iskvarilo, dok je tvoja pažnja bila zaokupljena drugim stvarima?
tyson tyson 20:37 13.01.2013

Re: severna irska

Čekaj, Filipe; jel to ona ista Slovenija koju si nam pre manje od godinu dana gurao u oči kao primer savršenog društva kakvom treba stremiti?
Šta sad tu ima da se menja, majke ti?

Laž-zabluda-Slovenija


Jelica Greganović Jelica Greganović 18:52 14.01.2013

Re: severna irska

Ma protesti u Ljubljani i nekako, nego što se to proširilo i na komšijsku Afriku...



p.s. Filipe, samo da ti šapnem, vlada neće pasti zbog demonstracija, nego zbog izveštaja Protivkorupcijske komisije.
blogovatelj blogovatelj 07:56 13.01.2013

Jel može objašnjenje?

Fotografija koju si postavio



Ne razumem poruku fotografije?!
reanimator reanimator 12:48 15.01.2013

Re: Jel može objašnjenje?

Ne razumem poruku fotografije

Nema sexa bez vezivanja?
tyson tyson 09:32 13.01.2013

Zbun


Može li za nas sa jevtinijim kartama, koja je poruka koju pokušavaš da pošalješ ovim blogom?

Onako, sažeto, u jednoj rečenici, al' da nije ni aforizam, ni parola, ni citat.

Hvala.


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:49 13.01.2013

Re: Zbun

Tyson:
Može li za nas sa jevtinijim kartama, koja je poruka koju pokušavaš da pošalješ ovim blogom?

Pa zar poruka nije:
Šta neće i ne žele da vide ušuškani i razmaženi "narodni" poslanici u srpskom parlamentu? Neće i ne žele da vide da je Kosovo zapravo metastaza srpske nacionalističke opsesije teritorijama, izdžikljale iz najtamnijih i najperverznijih dubina nacionalnog bića


To, sa opsednutošću teritorijom, zanimljiv je stav. Često se može naći na peščanikoidnim medijima...Sećam se u vreme prve vlade V. Koštunice je u skupštini bila debata o Kosovu slična onoj sinoć...i izađe jedan poslanik tadašnje opozicije za govoricu u kaže kako problem Kosova nije samo pitanje teritorije već i ljudi koji tamo žive i da bi to trebalo uzeti u obzir prilikom pravljenja državne strategije. Usledila je salva napada na poslanika, optužbi za izdajstvo i slično..na samoj sednici, a i kasnije...u "Politici" su DSS-ovi nezavisni analitičari danima objašnjavali koliko je stav pomenutog poslanika i njegoove stranke duboko protivan interesima Srbije.

Sinoć, vlast nije ni u jednom trenutku pomenula teritorije...čitavu svoju brigu, tvrde, koncentrisalu su na zaštitu ljudu, ...pa je jedina iskazana dilema bila treba li Srbe, u deklaraciji, zvati zajednicom ili narodom...

Kosovski problem je komplikovan i nažalost ne može se iz njega izaći olakim optužbama da su Srbi opsednuti teritorijama, za razliku od Albanaca koji valjda nisu...kad imamo ispred nosa primer Hrvatsko-Slovenačkog teritorijalnog spora koji se odnosi na par hektara kopna i mora...i koji obe zemlje doživljavaju toliko ozbiljno da je to jednoj od njih prilično ukočilo napredak ka EU...
dragan7557 dragan7557 13:32 13.01.2013

Re: Zbun

Nebojša Krstić:
Kosovski problem je komplikovan

A ti Krstiću gasiš vatru benzinom, jel?

Kosovski problem je izuzetno prost problem svodi se na:

Uzmi ili ostavi!

Onako narodski: "il' me ženi, il' me se okani"!

cerski
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:00 13.01.2013

Re: Zbun

Kosovski problem je izuzetno prost problem svodi se na:

Uzmi ili ostavi!

Onako narodski: "il' me ženi, il' me se okani"!

Nijesam te razumeo Cerski, daj pojasni! Šta ti npr. "ženidba"?
tyson tyson 14:05 13.01.2013

Re: Zbun

Kosovski problem je komplikovan i nažalost ne može se iz njega izaći olakim optužbama da su Srbi opsednuti teritorijama, za razliku od Albanaca koji valjda nisu...kad imamo ispred nosa primer Hrvatsko-Slovenačkog teritorijalnog spora koji se odnosi na par hektara kopna i mora...i koji obe zemlje doživljavaju toliko ozbiljno da je to jednoj od njih prilično ukočilo napredak ka EU...

Pa valjda je sovjet Filipa i sličnih mu da se mi Srblji vozdignemo iznad tih efemernih, materijalnih vrednosti imanentnih Balkancima - uključujući pomenute Albance, Slovence i Hrvate - te za razliku od njih izaberemo carstvo nebesko... ovaj, carsko zemaljsko... ovaj, EU, gde će svi problemi nestati kao rukom odnešeni i gde je večna mladost.

A onda sa ponosom i osmehom na licu odu kao počasni gosti na proglašenje nacionalne države nastale na dugoročnom programu odricanja dijaloga, terora i etničkog čišćenja (ne, ne mislim na RS već na Kosovo ).

S.p.e.c.i.j.a.l.n.i. r.a.t. hm, ovde se čudno piše "progres".


freehand freehand 14:05 13.01.2013

Re: Zbun

Nebojsa Krstic
Kosovski problem je izuzetno prost problem svodi se na:

Uzmi ili ostavi!

Onako narodski: "il' me ženi, il' me se okani"!

Nijesam te razumeo Cerski, daj pojasni! Šta ti npr. "ženidba"?

Mislim da je hteo da kaže:

Il' me ženi, il' tamburu kupi,
u nešto se udarati mora!

I da on preferira tamburu.
tyson tyson 14:06 13.01.2013

Re: Zbun

Nijesam te razumeo Cerski, daj pojasni

Naivni optimisto...


dragan7557 dragan7557 14:50 13.01.2013

Re: Zbun

Nebojsa Krstic
Kosovski problem je izuzetno prost problem svodi se na:

Uzmi ili ostavi!

Onako narodski: "il' me ženi, il' me se okani"!

Nijesam te razumeo Cerski, daj pojasni! Šta ti npr. "ženidba"?


Nije "ženidba" u pitanju, već legalni Brak.

Pa ako hipotetišemo da je Kosovo neodvojiv deo Srbije(bračni drug), a Ameri & Co nam uzeli voljenu ljubu, jebote ko u Banu Strahinjiću, onda kao i Strahinja moramo da se pobijemo oko Ljube čitaj Kosova, koja će po svoj prilici kao i u glorifikovanom Movie-iju biti na strani onog bre gada, dakle Muse.

Jel tako?

E sad ako ne damo voljenu suprugu onda moramo da se pobijemo sa Musom, znači Draganom Nikolićem, istog Musu(sa tri srca) umlatimo a nevernu ženturinu turimo ponovo tamo gde joj je i mesto dakle u svoje Dvore, kako već stoji u Ustavu odnosno u Venčanici.

E sad u ono vreme je kao i danas otimanje tuđih žena bilo moda, jebiga nije bilo razvoda, pa je i izbor bilo lakši. Ili ti umlatiš ljubavnika ili on tebe.

Ništa bre platforme i bakrači, već ko je jači.

A da si čitao zajedničku produkciju Freehand-Cerski Inc. video bi kako to rade prave Machobullshit Muškarčine:

Prime Minster David Cameron has said he would send troops to the Falkland Islands if Argentina attempts to invade and retake the territory.


A i ostale uloge kao i fabula su poprilično jasne:

American President Obama and British Prime Minister David Camerun renewed their charge that the Kosovo was stolen by Serbia.


cerski
freehand freehand 15:02 13.01.2013

Re: Zbun

jebote ko u Banu Strahinjiću, onda kao i Strahinja

Ovaj,Draganče... Ovo nije jedan isti lik.
na strani onog bre gada, dakle Muse.

Ovaj... Nije ni Musa.

Alija, daj zere haš'ša...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:35 13.01.2013

Re: Zbun

E sad u ono vreme je kao i danas otimanje tuđih žena bilo moda, jebiga nije bilo razvoda, pa je i izbor bilo lakši. Ili ti umlatiš ljubavnika ili on tebe.

Ok, ali prihvatanje je autodevastirajući proces, a rat takođe....zato je potrebno nešto treće..

E sad je pitanje da li je ova platforma-rezolucija to treće ili je magla za nešto od dva tvoja dva predložena rešenja.
dragan7557 dragan7557 16:06 13.01.2013

Re: Zbun

freehand
jebote ko u Banu Strahinjiću, onda kao i Strahinja

Ovaj,Draganče... Ovo nije jedan isti lik.
na strani onog bre gada, dakle Muse.

Ovaj... Nije ni Musa.

Alija, daj zere haš'ša...


Ih bre ortak, ko da je važno što je pobrkano!?

Rokani i onako nemaju pojma šta je umetnost bre.

Ko te pita šta piše, važno je svaki dan biti u Žiži Javnosti na naslovnoj stranici.

Napraviš državnu tajnu, posle državnu tajnu javno oglasiš u "novinama," narod žvaće i eto, posle te ponovo biraju za Vožda.....

I ne trvolji ođe sa haašimom, znaš da ne volim.

cerski
dragan7557 dragan7557 16:25 13.01.2013

Re: Zbun

Nebojsa Krstic
Re: Zbun

E sad u ono vreme je kao i danas otimanje tuđih žena bilo moda, jebiga nije bilo razvoda, pa je i izbor bilo lakši. Ili ti umlatiš ljubavnika ili on tebe.


Ok, ali prihvatanje je autodevastirajući proces, a rat takođe....zato je potrebno nešto treće..

E pa ménage á trois, je neodrživ, bez pristanka seksualnih partnera, sa pristankom je uvek kratkotrajan ali zna se ljubav uvek pobeđuje.
E sad je pitanje da li je ova platforma-rezolucija to treće ili je magla za nešto od dva tvoja dva predložena rešenja.

Jedno sam posve siguran, ne spada u moja rešenja.

A znam svakako da nije ni rešenje, jer platforme makar nosile i ime rezolucija (kako to rezolutno zvuči) nisu rešenja i obično lipsavaju, padaju u zaborav kad im dojde vreme.

Da prostiš sve mi liči na preživanje a mi na preživare stare slametine.

cerski
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:29 13.01.2013

GRANICE SU ZA OGRANIČENE!

Umesto da svakom blogeru pojedinačno odgovaram, naročito na pitanja u vezi sa teritorijama i granicama, evo današnje vesti koja najbolje ilustruje poentu ovog bloga:

U Evropskoj uniji od subote 19. januara 2013. počeće sa izdavanjem jedinstvene nove plastične vozačke dozvole formata kreditnih kartica.
Novim propisima ukidaju se vozačke dozvole s neograničenim važenjem koje imaju neke zemlje članice i one će morati biti zamenjene do 19. januara 2033. Zemlje članice imaju mogućnost izdavanja dozvole s rokom važenja od 10 ili 15 godina. Dozvole za profesionalne vozače važiće pet godina, a pre svakog produženja važnosti profesionalni vozači moraće da prođu lekarski pregled.
Glavni ciljevi uvođenja ovakve jedinstvene vozačke dozvole su poboljšanje sigurnosti u saobraćaju, olakšanje korišćenja slobode kretanja vozačima u Evropskoj uniji, ali i sprečavanje prevara.

P.S. I jedan primer iz novinarske prakse: Jedan od mojih bivših urednika, kad sam mu par puta doneo isuviše provokativne tekstove, odgovarao mi je: „Ovo ćemo u zamrzivač, pa neka se malo ohladi!“

Da Srbija ima državnika, a parlament više kolektivne mudrosti, problem Kosova bi bio stavljen u zamrzivač, uz maksimalnu pomoć srpskom stanovništvu na Kosovu, maksimalnu brigu za kulturnu baštinu, maksimalno razvijanje ekonomske saradnje i uz iskreno pružanje ruke albanskom narodu na Kosovu.



princi princi 19:08 13.01.2013

Re: GRANICE SU ZA OGRANIČENE!

dragan7557 dragan7557 19:08 13.01.2013

Re: GRANICE SU ZA OGRANIČENE!

Filip:
U Evropskoj uniji od subote 19. januara 2013. počeće sa izdavanjem jedinstvene nove plastične vozačke dozvole formata kreditnih kartica.

Filipe ja tu i takvu dozvolu imam od još 26-08-2008 godine i važi do 23-08-2017.

Čini mi se da si poranio sa ovom informacijom.

cerski

p.s. uzgred da te izvestim da su i zdravstene "knjižice" istog obličja, mislim ko bakovne kartice, izdaju se na godinu i gle čuda, ne overavaju se, bre! Čudo nema pečat nema overa ama ništa bre, naravno ni ove vozačke dozvole o kojim preuranjeno izvešrtavaš su bez Štembilja bre, znači po srpskom NEVAŽEĆE!
freehand freehand 19:28 13.01.2013

Re: GRANICE SU ZA OGRANIČENE!

Da Srbija ima državnika, a parlament više kolektivne mudrosti, problem Kosova bi bio stavljen u zamrzivač, uz maksimalnu pomoć srpskom stanovništvu na Kosovu, maksimalnu brigu za kulturnu baštinu, maksimalno razvijanje ekonomske saradnje i uz iskreno pružanje ruke albanskom narodu na Kosovu.

Jel to ono što se zove "zamrznuti sukob"?
Ti si, u stvari, DSS?
A ova fora sa vozačkom ti je na nivou Crnog guje. Hiperfilipizam.
tyson tyson 20:35 13.01.2013

Re: GRANICE SU ZA OGRANIČENE!

Da Srbija ima državnika, a parlament više kolektivne mudrosti, problem Kosova bi bio stavljen u zamrzivač

Kako?

Šta to konkretno znači?


(Molim za konkretan odgovor, bez citiranja i aforizama)

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:55 13.01.2013

Re: GRANICE SU ZA OGRANIČENE!

Da Srbija ima državnika, a parlament više kolektivne mudrosti, problem Kosova bi bio stavljen u zamrzivač, uz maksimalnu pomoć srpskom stanovništvu na Kosovu, maksimalnu brigu za kulturnu baštinu, maksimalno razvijanje ekonomske saradnje i uz iskreno pružanje ruke albanskom narodu na Kosovu.

To zagovara DSS, kako lepo reče Free, Đorđe Vukadinović je istupio pero pišući i zagovarajući upravo to. Amfilohije Radović, takođe.

A upravo to je ono što ne žele ni EU, ni USA...jer njih svaki dan zmrznutog konflikta (a to je sadašnje stanje) skupo košta.

Tako da bi zalaganje za zamrzavanjem veoma skupo koštalo i nas.

Malo me čudi ovo od tebe Filipe.
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:32 13.01.2013

Re: GRANICE SU ZA OGRANIČENE!

Mislio sam na zamrzavanje u duhu ovog bloga,a ne na podmukao i lukav nacin spomenutih spodoba.

Dakle, Srbija da se narednih 10 godina strateski okrene razvoju obnovljivih izvora energije, poljoprivrede, prehrambene industrije, informacionih tehnologija, saobracaja, turizma... da je vise ne blokira problem Kosova.
Znaci, zamrzavanje do 2020. ili 2022.godine, kada na dnevnom redu bude prijem Srbije u EU i zavrsetak pregovora o ulasku Kosova u EU.
freehand freehand 21:50 13.01.2013

Re: GRANICE SU ZA OGRANIČENE!

Mislio sam na zamrzavanje u duhu ovog bloga

U duhu Laži, zabluda, Kosova?
Dakle, Srbija da se narednih 10 godina strateski okrene razvoju obnovljivih izvora energije, poljoprivrede, prehrambene industrije, informacionih tehnologija, saobracaja, turizma... da je vise ne blokira problem Kosova.

A Kosovo za to vreme - u limbu? U zamrzivaču? U hibernaciji? Granice tu gde su?
I onda se svi probude a Kosovo završava pregovore?

Zezaš li se ti, Filipe?

P.S. - jesi li napisao to Otvoreno pismo Kameronu, glede granica?

Filip Mladenović Filip Mladenović 22:21 13.01.2013

Re: GRANICE SU ZA OGRANIČENE!

Radi se o prioritetima.
Hajde prvo da Srbija postane pravna drzava, ekonomski prosperitetna i kulturno razvijena, da bude punopravna clanica EU, pa da onda, uz ono sto je napisano u blogu, nadje resenje za Kosovo.

Ovako, dok psi laju, i usvajaju deklaracije, karavani prolaze.
Epilog: najveca stopa nezaposlenosti u Evropi, najvisa inflacija, najveca zaduzenost, najnizi zivotni standard, visok stepen korupcije...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:32 13.01.2013

Re: GRANICE SU ZA OGRANIČENE!

Hajde prvo da Srbija postane pravna drzava, ekonomski prosperitetna i kulturno razvijena, da bude punopravna clanica EU, pa da onda, uz ono sto je napisano u blogu, nadje resenje za Kosovo.

Pa to tako može u mašti. U životu nema datuma bez napretka u pregovorima.
dragan7557 dragan7557 22:37 13.01.2013

Re: GRANICE SU ZA OGRANIČENE!

Nebojša Krstić:
A upravo to je ono što ne žele ni EU, ni USA...jer njih svaki dan zmrznutog konflikta (a to je sadašnje stanje) skupo košta.

Košta nas koji plaćamo porez u njima.

A oni, politikati EU i Ameri odraše guzicu sekirajući se.

Imaš li ti predstavu koliko košta transport ovih raketa u Tursku, bre?

I za koji krasni?

I onda pričaš o nekoj skupoći, pa koga to od EU ili amero politikanata uopšte interesuje?

cerski
dragan7557 dragan7557 22:47 13.01.2013

Re: sranje pesimizma

Nebojsa Krstic
Hajde prvo da Srbija postane pravna drzava, ekonomski prosperitetna i kulturno razvijena, da bude punopravna clanica EU, pa da onda, uz ono sto je napisano u blogu, nadje resenje za Kosovo.

Pa to tako može u mašti. U životu nema datuma bez napretka u pregovorima.

Ajde života ti objasni zašto nema i kakve veze imaju pregovori sa ekonomskim napretkom Srbije?

Ili po tebi dok se ne reši The Pitanje vas cela Srbija treba da ostane paralisana? Ukrućena bre ko qrac?

Čoveče Krstiću gde je tebi inventivnost i snaga da kreneš napred!?

Pa vi takvi bre parališete sveukupnu snagu i pamet Srbije najotrcanijom forom koja se ikada viđena u Evropi.

I dok se vi skanjerate očijukajući Srbija propada godinama, šta godinama decenijama.

Filip možda negde i greši ali barem je optimista i želi dobro a ti bre navalio nemože Srbija nigde iz kaveza sa rešekama zvanog Kosovo.

cerski
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:55 13.01.2013

Re: sranje pesimizma

Čoveče Krstiću gde je tebi inventivnost i snaga da kreneš napred!?
Pa vi takvi bre parališete sveukupnu snagu i pamet Srbije najotrcanijom forom koja se ikada viđena u Evropi.
I dok se vi skanjerate očijukajući Srbija propada godinama, šta godinama decenijama.

Filip možda negde i greši ali barem je optimista i želi dobro a ti bre navalio nemože Srbija nigde iz kaveza sa rešekama zvanog Kosovo.

Misliš, moj pesimizam ne da Srbiji napred...Hmm, gledaću da se popravim.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:00 13.01.2013

Re: GRANICE SU ZA OGRANIČENE!

Košta nas koji plaćamo porez u njima.

A oni, politikati EU i Ameri odraše guzicu sekirajući se.

Grešiš. I EU i amerima jako je stalo da se vojno dezangažuju s Kosova. Jedno je što boravak košta te vlade u novcu, a košta ih i politički.
dragan7557 dragan7557 23:20 13.01.2013

Re: sranje pesimizma

Nebojsa Krstic
Čoveče Krstiću gde je tebi inventivnost i snaga da kreneš napred!?
Pa vi takvi bre parališete sveukupnu snagu i pamet Srbije najotrcanijom forom koja se ikada viđena u Evropi.
I dok se vi skanjerate očijukajući Srbija propada godinama, šta godinama decenijama.

Filip možda negde i greši ali barem je optimista i želi dobro a ti bre navalio nemože Srbija nigde iz kaveza sa rešekama zvanog Kosovo.

Misliš, moj pesimizam ne da Srbiji napred...Hmm, gledaću da se popravim.

Ma ne samo tvoj nego bilo koji pesimizam i tucanje u glavu bez rešenja Kosova nema napretka Srbije.

Pitanje Kosova treba da rešavaju određeni organi a ostatak da se bavi drugim važnijim stvarima, a to je kako napred.

Nije Kosovo tamnica Srbije iz koje Srbija nije u stanju da izađe.

Optimizam, inventivnost i napredak posle svih ovih godina propasti su najpotrebniji.

cerski
dragan7557 dragan7557 23:36 13.01.2013

Re: GRANICE SU ZA OGRANIČENE!

Nebojsa Krstic
Košta nas koji plaćamo porez u njima.

A oni, politikati EU i Ameri odraše guzicu sekirajući se.

Grešiš. I EU i amerima jako je stalo da se vojno dezangažuju s Kosova. Jedno je što boravak košta te vlade u novcu, a košta ih i politički.

Ne grešim jer živim u EU i znam kako ona diše i šta najviše boli politikante EU, Srbija nije na urgentnoj listi bolesti u EU, već sporedna mala i nevažna državica sa kojom mlate kako hoće.

Angažman na Kosovu takođe nije nikakva urgencija EU jer su ga prepustili amerima koji imaju aktivnu ulogu, dok u EU se Kosovom bave treće razredni karijerni birokrati niskog nivoa, što će reći istog nivoa kao i u Americi.

EU jednostavno ima preča posla od trkeljisanja sa Balkanskim baronijama a i Srbo-Kosovskim problemom, jer to za njih i nije problem političke prirode već je problem organizacione prirode, a na organizacionom nivou se i rešava.

Mislim da previše slušaš dežurne resorne službeničiće koji se po srpskim novinama prodaju kao važni.

Top političari EU imaju daleko preče i urgentnije političke probleme, a za Srbiju i Kosovo jedva da znaju i gde se nalaze.

Ukratko pitanja Srbije i Kosova se nalaze na birokratskom nivou EU i USofA a ne na političkom.

cerski
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:20 14.01.2013

Re: GRANICE SU ZA OGRANIČENE!

Angažman na Kosovu takođe nije nikakva urgencija EU jer su ga prepustili amerima koji imaju aktivnu ulogu,

Pa što misliš da Angela Merkel ide u Prištinu? Da bi joj Tači dao buket cveća?

Amerikancima je odlazak odatle cilj...i prebacivanje problema u nadležnost EU, tj Nemačke. A građani Nemačke su postali mnogo osetljivi što moraju iz svog džepa da plaćaju i Grčku, i Španiju, i Portugal, i...o Kosovo.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:24 14.01.2013

Re: sranje pesimizma

Pitanje Kosova treba da rešavaju određeni organi a ostatak da se bavi drugim važnijim stvarima, a to je kako napred.

Kompetencija "određenih organa" je upravo ono što me brine.
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:04 14.01.2013

Re: sranje pesimizma

Uvodnik u jucerasnjem, nedeljnom izdanju "Blica" lepo i jasno ukazuje da ne samo sto od drveta ne vidimo sumu, nego se jos mazohisticki vrtimo oko njega. Dokle? Zasto?
freehand freehand 01:10 14.01.2013

Re: sranje pesimizma

Filip Mladenović
Uvodnik u jucerasnjem, nedeljnom izdanju "Blica" lepo i jasno ukazuje da ne samo sto od drveta ne vidimo sumu, nego se jos mazohisticki vrtimo oko njega. Dokle? Zasto?

Ja bih se pre oslonio na tekst iz NYT od 8.11.2010., ali i na komentar u "Politici" od prošle godine, negde s' jeseni.
I postavio, naravno, ista pitanja. Dokle i zašto.

dragan7557 dragan7557 01:17 14.01.2013

Re: GRANICE SU ZA OGRANIČENE!

Nebojsa Krstic
Re: GRANICE SU ZA OGRANIČENE!

Angažman na Kosovu takođe nije nikakva urgencija EU jer su ga prepustili amerima koji imaju aktivnu ulogu,


Pa što misliš da Angela Merkel ide u Prištinu? Da bi joj Tači dao buket cveća?

Manje više, jer gubernator Tači Angeilni ne znači ništa, uzgred, kada je Sarki zveknuo u čabrinu, Anđa se pre toga cmakala sa Srkijem ko da su večni bračni par, Anđu to nije pogodilo, nije skoro ni primetila. A i kod kuće je promocija bitna jer je Anđa najpopularniji političar koji mora da već sada brine o budućim izborima. Ukratko Anđa je tek posle izbora(proteže H. Kohl-a) za ministrarku, školovana da postala profesionalac.

Osim toga poseta nemačkim kontingentima u inostranstvu je uvek popularna i dobro došla za imidž, a pokazuje da Nemačka brine na najvišem nivou za svoje u inostranstvu.

Ako očekuješ da ta poseta nešto znači varaš se pošto Angelina zna da i na nekom trgu ždernja pivo s' nogu.

Amerikancima je odlazak odatle cilj.

Amerima je cilj da njihovo vojno prisustvo dobije, a i dobilo je podršku i prisustvo tzv. Corporate America, jer kad su oni na Kosovu, a već su, onda je Vojna prisutnoost u očima glasača a osobito Korporativne Amerike ne samo opravdana već i preko potrebna.
A građani Nemačke su postali mnogo osetljivi što moraju iz svog džepa da plaćaju i Grčku, i Španiju, i Portugal, i...o Kosovo.

Građane Nemačke u ovom momentu više potresaju skandali oko korupcije vodećih banaka i drugih, poskupljenje energije, euro kriza, visoka inflacija, pad kupovne moći i kako da prežive, nego bilo šta drugo. Srbija i Kosovo su daleko od interesovanja i medija i građana Nemačke.

Što se para tiče o njima se brine Centralna Evropska Banka, sa, zna se kakvim bankarsko-birokratskim kalibrom na čelu, a u kuloarima idu priče o velikim poduhvatima za spasavanje propalog Euro Project-a, recesivnog ekonomskog trenda i položaju krupnog kapitala, od čije dobre volje zavisi opstanak političara na vlasti.

Sve u svemu EU političari imaju gomilu vrućeg kestenja u rukama a o Srbiji i Kosovu se kao što sam već rekao brinu euro-birokrati.

cerski
dragan7557 dragan7557 01:18 14.01.2013

Re: sranje pesimizma

Nebojsa Krstic
Pitanje Kosova treba da rešavaju određeni organi a ostatak da se bavi drugim važnijim stvarima, a to je kako napred.

Kompetencija "određenih organa" je upravo ono što me brine.

Ja bih pre rekao poslovična inkompetencija, ali dobro, razumemo se.

cerski
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:01 14.01.2013

Re: GRANICE SU ZA OGRANIČENE!

Sve u svemu EU političari imaju gomilu vrućeg kestenja u rukama a o Srbiji i Kosovu se kao što sam već rekao brinu euro-birokrati.

Više brinu političari koji idu na izbore negopostavljena lica na funkcije administraciji EU. A kad se dododi smrtni slučaj ili ranjavanje npr nemačkog vojnika, kao pre par meseci...onda brinu itekako.
Filip Mladenović Filip Mladenović 03:25 14.01.2013

Re: GRANICE SU ZA OGRANIČENE!

Da, i turizam, pre svega banjski i seoski!

Ako je hrana srpska nafta, onda su banjski i seoski turizam srpske zlatne poluge.
Filip Mladenović Filip Mladenović 03:48 14.01.2013

Re: sranje pesimizma

freehand

Filip MladenovićUvodnik u jucerasnjem, nedeljnom izdanju "Blica" lepo i jasno ukazuje da ne samo sto od drveta ne vidimo sumu, nego se jos mazohisticki vrtimo oko njega. Dokle? Zasto?Ja bih se pre oslonio na tekst iz NYT od 8.11.2010., ali i na komentar u "Politici" od prošle godine, negde s' jeseni.I postavio, naravno, ista pitanja. Dokle i zašto.


"BLIC", 13. januar 2013, str. 2, uvodnik "Platforme, rezolucije...", autor: Ranko Pivljanin
dragan7557 dragan7557 11:03 14.01.2013

Re:Profiling

Nebojsa Krstic
Sve u svemu EU političari imaju gomilu vrućeg kestenja u rukama a o Srbiji i Kosovu se kao što sam već rekao brinu euro-birokrati.

Više brinu političari koji idu na izbore negopostavljena lica na funkcije administraciji EU. A kad se dododi smrtni slučaj ili ranjavanje npr nemačkog vojnika, kao pre par meseci...onda brinu itekako.

Prvo da ti kažem jednu prostu stvar, manje dreždi noću(ovo si napisao u 02.01 ujutro, ja sam tada uvek u dubokom snu, a aktivan budi danju. Noć je loš prijatelj.

Naravno da političari više brinu o izborima nego karijerni birokrati, i to je posve razumljivo stanovište ali samo u novokomponovanim demokratijama.

Nasuprot tome političari u EU, stabilnim državama, se ne brinu baš mnogo o novom izboru jer iz politike idu i sami u birokratiju, poput Schrőder-a, u Nemačkoj, kome su mandati Kancelara poslužili za uhlebljenje u visokoplaćenu poziciju u Top level managementu kod Rusa sa blanko platnom karticom, u NL i drugde premijeri posle mandata idu u privredu, diplomatiju, ili neku drugu visoku management funkciju u kojima su kao ljudi od veza, uticaja, poznanstava i osobito upravljačkog znanja, preko potrebni, veoma cenjeni i više plaćeni nego u politici, gde su plate daleko manje nego u privrednom Top-Managementu.

U novim demokratijama su u top-level managementu politikanti sumnjivih upravljačkih kvaliteta, kao što i sam spominješ ovde:
Nebojša Krstić:
Kompetencija "određenih organa" je upravo ono što me brine.

koji na funkcije dolaze iz sasvim drugih pobuda i motivacije, a što sam ja okarakterisao pravim imenom:
Ja bih pre rekao poslovična inkompetencija, ali dobro razumemo se.

cerski

kojima je politikantstvo jedini način izlaska iz anonimnosti. Dakle laktaroši bez dovoljno upravljačkog znanja, odsustva organizacionih sposobnosti ali sa bolesnom željom da vladaju drugim ljudima i da budu neko i nešto.

Svoje masovne nedostatke znanja(i kulture) na svim poljima pokušavaju da kompenzuju sumnjivim Diplomama, pričama kako fakultet nisu završili jer su odbili da uče neki "komunistički predmet" postali "disidenti" (moderno "zanimanje" ) pa iz protesta otišli recimo u Španiju da izučavaju kulturu tamošnjih domorodaca, ili recimo svoju neuspešnu magistarsku karijeru na nekom fakultetu oglase uspehom koji na prečac proizvede Najboljeg ministra vas cele Evrope ili beše planete, i tako mogu da ti ređam profile od jutra do mraka a bogami i malo duže.

Bez ličnog integriteta, bez ideja, bez ikakvog upravljačkog znanja, bez ikakvog političkog stava(vidi pisanje Rajsa "Čujte Srbi" ) ovakvi ljudi kada dođu, bolje rečeno izlaktaju visoku političku funkciju postaju izuzetno bahati, osioni, drski, dok obraza nikada nisu ni imali. Odmah se okružuju, što znači u vodeću birokratiju dovode svoje seoske zemljake, partijske interesne ortake, rodbinu, plemenske srodnike ili čitave familije, kojim naseljavaju birokratski pejzaž, čitaj politički Top-Level-Managemet ključnih organizacionih resora države, države koja posrće pod teretom neznanja, gluposti, bahatosti, nekompetentnosti(koju ti nazva kompetentnost u koju nemaš poverenja), osionosti i svega drugog što državu čini inkompetentnom organizacionom celinom, dakle potpuno neefikasnim skupom s' koca i konopca skupljenih izrazito nekompetentnih individua, kojima je strana čak i pomisao na državne interese, a visoko izražen lični materijalni interes, i bolesna želja za bogaćenjem čini okosnicu njihovog žitenija na vlasti, u vlasti i pri vlasti.

Osećaj i "kultura" čopora vukova koji se nađu u stadu ovaca zahvata ove i ovakve političke strukture, država postaje njihov plen a svaki društveni resurs pojedinačni target.

Prilikom osvajanja ministarske pozicije, resorna ministarstva doživljavaju preobražaj, na najviša rukovodeća mesta doseljavaju se čitave familije, a jedini kriterijum postaje krvno srodstvo, klanska pripadnost ili izlaktani partijski nivo, uvek na bazi oslonca na šefa, čitaj vlasnika stranke. Kod ovakvih "kadrova" inkompetencija za obavljanje određenih funkcija kod tebe naznačena kao:
Kompetencija "određenih organa"

iz dana u dan dostiže groteskne i tragi-komične razmere.

Ako se izložena slika inkompetentnosti dopuni sa neodlučnošću prilikom donošenja političkih odluka, koja neodlučnost ima nekoliko različitih uzroka, političkom dezorjentacijom i potpunim odsustvom spoznaje političke odgovornosti, koju spoznaju diktira svakodnevna unutrašnja i spoljna politička realnost, slika disfunkcionalne inkompetentne države, bolje rečeno njenih službenika postaje jasnija.

Nametnuti Management Model

Međusobno poznavanje i povezanost ličnosti koje kreiraju državnu politiku je po "novom"(anglosaksonskom modelu) uslov funkcionalnosti moderne države(politički management koji zastupa ovu ideju docira se i na Kennedy School of Government, koji kurs je završio i sam Tadić a i drugi tebi poznati kadrovi iz DS-a), ima i sviju negativnu stranu po samu državu u kojoj se primenjuje ovaj model, ali o tome neki drugi put.

cerski

edit: u ovakvom kratkom tekstu su samo anonsirani ali ne i analizirani problemi polit-managementa. Pravi profiling bi ispunio nekoliko tomova knjiga.
dragan7557 dragan7557 11:33 14.01.2013

Re: GRANICE SU ZA OGRANIČENE!

Filip Mladenović
Da, i turizam, pre svega banjski i seoski!

Ako je hrana srpska nafta, onda su banjski i seoski turizam srpske zlatne poluge.


Filipe, napisano je bez ikakvog osnova, jer Srbija ima male ili skoro nikakve turističke potencijale.

Razvijati seoski turizam je skupo, neefikasno a što je najvažnije za tu vrstu robe nema potrošača.

Ukrako ovo zvuči kao: "Srbija je na putu da postane ekonomski tigar," autora Ministra Bubala za vreme njegovog službovanja.

Kakav je ekonomski tigar postala Srbija zahvaljujući ovakvim inkompetentnim ministarskim arlaukanjima, je valjda dovoljno vidljivo.

Preterani, bolje rečeno bezglavi entuzijazam vodi u megalomaniju i irealnost, dve stvari koje su kod tebe prisutne.

Uzgred prave zlatne poluge se u Srbiji liju u Borskom bazenu a ima i drugih nalazišta koja će ako budemo nastavili sa suludom neoliberalnom Dinkićevštinom u najskorijem vremenu biti poklonjena strancima.

cerski

kukusigameni kukusigameni 11:45 14.01.2013

Re: GRANICE SU ZA OGRANIČENE!

cerski
Kakav je ekonomski tigar postala Srbija zahvaljujući ovakvim inkompetentnim ministarskim arlaukanjima, je valjda dovoljno vidljivo.


dragan7557 dragan7557 12:17 14.01.2013

Re: GRANICE SU ZA OGRANIČENE!

kukusigameni
cerski
Kakav je ekonomski tigar postala Srbija zahvaljujući ovakvim inkompetentnim ministarskim arlaukanjima, je valjda dovoljno vidljivo.



Baš vala, mada ova dva imaju makar veštačku kožuru, Bubalov je od krep papira.

cerski
dragoljub92 dragoljub92 13:09 14.01.2013

Re: GRANICE SU ZA OGRANIČENE!

seoski turizam

šta je to 'seoski turizam' ?
zna li neko?
zadnjih dvtries godina slušam tu floskulu i nit je meni jasno nit onima koji to uzvikuju svako malo šta je to.
šta selo može da ponudi osim takozvane prirode!!??
el ispitao neko tržište,ko bi teo da koristi seoski turizam,šta treba da se ima?
mogo bi da razumem ideju da se napravi neko naselje ,tipa bungalovi,sa tipičnim seoskim kućama iz nekog x veka i da to bude kao neka vremenska kapsula(*elektrika,teško da bi moglo bez nje) i da tu bude hrana originalna za to doba,ne pljeskavice volovi,telad i ostala sitna boranija.znači čorbuljaci,popare,kačamaci, i šta sve ne.
a kad smo već kod čorbuljaci,
slušao sam ,netkad davno,priču profesora u niškoj školi za kuvare.
daklem čovek rečeda srpska jagnjeća čorba kad se pođe od subotice do preševa postoji u xmeleona oblika i ukusa tako da kad pročitaš u jelovnik 'jagnjeća čorba' neznaš šta će da ti kelner donese.
aj malo da se uozbiljimo
mislite o tome
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:14 14.01.2013

Re: GRANICE SU ZA OGRANIČENE!

aj malo da se uozbiljimo




nemoj dragoljube,kod FM-a smo u gostima :)
49 41 49 41 13:20 14.01.2013

Re: GRANICE SU ZA OGRANIČENE!

Nebojsa Krstic
Angažman na Kosovu takođe nije nikakva urgencija EU jer su ga prepustili amerima koji imaju aktivnu ulogu,

Pa što misliš da Angela Merkel ide u Prištinu? Da bi joj Tači dao buket cveća?

Amerikancima je odlazak odatle cilj...i prebacivanje problema u nadležnost EU, tj Nemačke. A građani Nemačke su postali mnogo osetljivi što moraju iz svog džepa da plaćaju i Grčku, i Španiju, i Portugal, i...o Kosovo.


Drumovi ce pozeleti Turaka - False or True ?!?

False!

Vazda su Turci harali nasim drumovima, izazivali najveci broj nesreca.
Ciglu na gas (auti bez cruse control) i pici ka Dimitrovgradu i od.

Nisu imali interventnu brigadu za usmrcene i povredjene; al, sada i to!

Nije kod Muratovog tulbeta, al vrlo blizu.
dragoljub92 dragoljub92 13:20 14.01.2013

Re: GRANICE SU ZA OGRANIČENE!

stefan.hauzer
aj malo da se uozbiljimo




nemoj dragoljube,kod FM-a smo u gostima :)

pravo kažeš
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:11 14.01.2013

Re: GRANICE SU ZA OGRANIČENE!

Seoski turizam je velika razvojna šansa Srbije i to je jedan od najaktuelnijih turističkih proizvoda, za kojim je sve veća potražnja. Iz godine u godinu sve više ljudi želi da se odmara u netaknutoj prirodi, a u odnosu na 2011. tokom 2012. godine povećan je broj turista u selima, kako domaćih tako i stranih. Najveći razvoj seoskog turizma je u zapadnoj Srbiji.

Ruralni turizam je najrazvijeniji u zapadnom delu zemlje, na području 11 opština, među kojima su i one gde se na turizmu zasniva privredni razvoj. Na tom području ima 300 kategorisanih domaćinstava sa 1 800 mesta, uglavnom visoke kategorije. Ivanjica i Kosjerić su začetnici seoskog turizma u Srbiji, a njihova ponuda je i danas najaktuelnija, mada ne zaostaju mnogo ni zlatiborska, užička, zlatarska, prijepoljska i požeška sela.
dragan7557 dragan7557 18:41 14.01.2013

Re: GRANICE SU ZA OGRANIČENE!

Filipe savetujem ti povodom tvoje upornosti da pogledaš analizu seoskog turizma u Srbiji.

www.ruralinfoserbia.rs

PDF pod naslovom:

Analiza budžetske podrške razvoju seoskog turizma u Srbiji i diverzifikaciji ekonomskih aktivnosti na selu

Ministarstvo Poljoprivrede, Šumarstva i Vodoprivrede RS

Sektor za Ruralni Razvoj

Beograd 2009,

pa tek onda dalje postavljaš ovakve tekstove.

cerski
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:58 14.01.2013

Re: GRANICE SU ZA OGRANIČENE!

Ako su granice za ograničene, zašto onda EU zahteva da države kandidatkinje prvo srede otvorena pitanja svojih granica, pa onda nastave približavanje EU? S obzirom da voliš da kao primer navodiš Sloveniju, po tvom rezonu je ograničena Slovenija zaustavila hrvatsko približavanje EU zbog nekoliko kanti mora i par nizbrdica na njenoj granici. A to isto će se i Srbiji pisati kad ograničena Hrvatska uđe u ograničenu EU i krene da seca Srbiju duž Dunava.
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:42 14.01.2013

Re: GRANICE SU ZA OGRANIČENE!

Ako su Nemačka i Francuska uspele još pedesetih godina XX veka da prevaziđu mnogo veće teritorijalne, političke i istorijske probleme, onda su tih nekoliko kanti mora i par nizbrdica, kao i par rečnih ada na Dunavu, dostojni Coraksovih karikatura.

Uveren sam da će moja deca i unuci živeti u Sjedinjenim evropskim državama, oslobođeni balkanskih predrasuda. I da će se jednog dana slatko smejati svemu ovome u vezi sa granicama, kao što se mi danas smejemo čitajući Domanovićeve satirične pripovetke i Nušićeve komedije!
dragoljub92 dragoljub92 19:52 14.01.2013

Re: GRANICE SU ZA OGRANIČENE!

Domanovićeve satirične pripovetke i Nušićeve komedije!

FILIPE MI ŽIVIMO domanovićeve i nušićeve priče i ič nam nije smešno.
a što se tiče nemcova i francova pa oni se bre tepaše bar 200 godine oko tih granica i još je pitanje čiji je alzas a o loreni da ne pričamo.
a seoski turizam sa pedesetak turista godišnje je zlatni biser.
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 23:49 14.01.2013

Re: GRANICE SU ZA OGRANIČENE!

...evo današnje vesti koja najbolje ilustruje poentu ovog bloga: U Evropskoj uniji od subote 19. januara 2013. počeće sa izdavanjem jedinstvene nove plastične vozačke dozvole formata kreditnih kartica.


Ja sam, priznajem, bio malo skeptican ali si mi ovim argumentom otvorio oci. Hvala i gde cuo i gde ne cuo. Eh, da mi je i to da dozivim pa da imam vozacku dozvolu formata kreditne kartice, znao bih zasto sam ziveo.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:29 15.01.2013

Re: GRANICE SU ZA OGRANIČENE!

Ja sam, priznajem, bio malo skeptican ali si mi ovim argumentom otvorio oci. Hvala i gde cuo i gde ne cuo. Eh, da mi je i to da dozivim pa da imam vozacku dozvolu formata kreditne kartice, znao bih zasto sam ziveo.


Ja već imam takvu saobraćajnu.
freehand freehand 01:22 15.01.2013

Re: GRANICE SU ZA OGRANIČENE!

Ako su Nemačka i Francuska uspele još pedesetih godina XX veka da prevaziđu mnogo veće teritorijalne, političke i istorijske probleme, onda su tih nekoliko kanti mora i par nizbrdica, kao i par rečnih ada na Dunavu, dostojni Coraksovih karikatura.

Filipe, druže, napisa li ti to pismo Kameronu? Vidiš da on veselnik nema pojma koliko su granice nevažne?
Ja da sam ti - zapretio bih mu izbacivanjem iz Unije. Nema zezanja! Pa će da se češe za plastičnu akrticu, da.
A dok si u radnji - napiši jedno i Hašimu, ako te baš ne mrzi. Ni on ne zna koliko su granice nevažne.
Pa ako te ne posluša - ima na kandidaturu da čeka 9 do 11 godina, uta-ta!
savamala savamala 07:33 16.01.2013

Али баш,

комплетан идиот.
reanimator reanimator 08:56 16.01.2013

...

100

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana