Astrologija| Budućnost| Politika

Lojalnost i predrasude

freehand RSS / 31.01.2013. u 00:03

Od kada se pojavio na političkoj sceni Srbije čini mi se da se Aleksandru Vučiću ne mogu osporiti dve stvari: svakako inteligencija, čak ni kada je, po nalogu nadređenih  ili u žaru političke borbe - izgovarao najbesmislenije bedastoće ili najbljutavije gadosti. I drugo - lojalnost svojim političkim guruima.

Kao ilustracija neka posluže i one, po mnogima patetične - dve sedmice premišljanja pre napuštanja svetlog srpskoradikalskog puta krštenog kuma svoje dece, i pristupanja srpskonaprednjačkom novoevropejskom putui Tomislavu Nikoliću. 

Čini se da je njegov politički credo u ovih dvadeset godina bio obeležen upravo sledbeničkom ulogom trećeg pa drugog čoveka u firmi.

Ali, kao da su se od jesenas ove stvari stubokom promenile.

290589_aleksandar-vucic-beta1-1_f.jpg?ver=1359373898

Kao da je, preuzimanjem stranke. Aleksandar Vučić zbacio grbu, odbacio štaku i crni povez sa desnog oka. No, da li će se tako uspravljen ispostaviti  kao Dobri princ (u nedostatku bolje metafore)  ili kao Kajzer Soze?

Dakle, da li je njegova ideja Srbija do Karlobaga ili do Rejkjavika? Da li su na prvo mestu nacija ili građani? Partija ili država?? Selektivna ili opšta pravda? 

Za sada deluje kao da borba protiv korupcije ide bez diskrecionih zaobilaženja, ni po babu ni po stričevima. Naravno, ako u obzir ne uzmemo prvih nekoliko udaraca namenjenih nokautu inače grogiranog najvećeg političkog protivnbika, što se svakako ne bi moglo smatrati neuobičajenim ili nelogičnim.. Građani već iscrpljeni krizom i neispunjenim očekivanjima te željni osvete za sva neispunjena obećanja, lagarije i fatamorgane - to aklamacijom podržavaju i pozdravljaju.

Priznajem da bi mi lakše bilo da na ova pitanja  odgovorim kao hor, sastavljen i od najneočekivanijih glasova, uključlujući njegove doskorašnje najveće oponente i najljuće političke protivnike, uključujući Čedomira Čupića, Zorana Stojiljkovića, ili samog Dragana Đilasa. 

A onda SNS izda saopštenje kao odgovor na neku kritiku njega, partije, Vlade ili Predsednika i sve ponovo zaliči na stara, crna vremena. Po načinu i rečniku i najboljem maniru radikala, ili JUL-a od onomad. I po maniru i načinu u tom saopštenju prepoznam upravo Vučića iz neke ranije kože

Može li dakle, Aleksandar Vučić, uopšte, da izvede taj vratolomni, gubelkijanski  skok? I sa kime?  Jer - on nije belolisni nezavisni intelektualac do danas neuprljan politikom u Srbalja.,Niti mudrac-stolpnik koji je rešio da okonča ćutnju i rastera bagru. Njegovu stranku čine dojučerašnji radikali koji sigurno preko noći nisu shvatili svoje decenijske zablude, dupke promenili ideologiju. Pre će biti dai samo čekaju kad će se prestati sa tim baljezgarijama o Evropi i preći na našu pesmu.. I oni koji su se još jednom, poput raznih Ljušića, Šormaza, Drecuna i ostalih Božića prepoznali na raznoraznim mestima u nomenklaturi a blizu vrha vlasti.  Ono nekoliko persona koje čine kadrovsko jezgro SNS potrošeno je u prvom vučenju, za najviša mesta. Te onda eto Vučića prošle sedmice kako na sastanku sa svojim partijskim drugovima vapi - "Koga mi to šaljete, aman!?" Od petnaest kadrovskih predloga, naime  - a po njegovim rečima - nijedan ne prolazi bezbednosne provere! 

Zaista - kamo dalje rođače? Da li je srpski Eliot promašio društvo ili je društvo promašilo njega? Hoće li on od radikala uspeti da napravi demokrate ako su već demokrate od sebe uspele da naprave luzere, a svojim političkim protivnicima ovoliki koridor ka apsoluutnoj vlasti u državi? 

A poslednje glasine kažu da nam maj donosi dve stvari: izbore i Šešelja. I obe će biti ozbiljan test preživljavanja. 

Vučiću, i Srbiji.

i prilika Vučiću da pokaže kakav je zasita i koliki format, sad kad više nema kome iznad sebe da bude lojalan sem, kako inače radikali/naprednjaci to vole da kažu - samoj Srbiji.



Komentari (142)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jedi-knight jedi-knight 00:14 31.01.2013

Prvi

"Koga mi to šaljete, aman!?"nijedan ne prolazi bezbednosne provere!


Ovo je najjača izjava nekog političara još od "Volim i ja vas"
freehand freehand 00:19 31.01.2013

Re: Prvi

jedi-knight
"Koga mi to šaljete, aman!?"nijedan ne prolazi bezbednosne provere!


Ovo je najjača izjava nekog političara još od "Volim i ja vas"

Ma problem je u iskrenosti i realnom sagledavanju stanja stvari.
laziiprevare laziiprevare 09:19 31.01.2013

Re: Prvi

"Kada je država rešila da pohapsi sve ljude koji su komunicirali sa Ratkom Mladićem, Mladić je promenio način skrivanja i tražili smo ga još pet godina."
(Bolje živa kukavica nego mrtav heroj)

"Nekoliko funkcionera u više navrata ostvarilo je te komunikacije i sve su dokumentovane. Svi su dokazi fiksirani. Mi u tom trenutku nismo istraživali te komunikacije da ne bismo (Šarićevom) klanu pokazali koliko znamo."
(Da me volite svi biste se danas ubili)

"Slučaj Ćuruvija može da se reši vrlo brzo pošto su krajem 2011. dobijeni podaci koji objašnjavaju sve okolnosti vezane za to ubistvo, dokazi, a potom i obezbeđeni ključni svedoci koji su bili voljni da svedoče."
(Mladiću ,vi zaista imate materiala za dva nosa)

"Optužba da je neko učestvovao u pranju kokainskog novca mnogo teža od optužbe da je učestvovao u kriminalnim privatizacijama jer ti ljudi besprekorno govore više jezika, poznaju ekonomiju, međunarodno i privredno pravo, nove tehnologije, prošli su odgovarajuće škole."
(Životinje svih veličina i za svačiji džep)

"Kada je reč o plaćenim ubicama, to su ljudi koji mahom imaju ozbiljno ratno iskustvo i obuku iz prethodnog dela svog života. Oni koje prepoznajete na ulici ili u kafiću nisu pretnja nacionalnoj bezbednosti."
(Bolje ispasti glup nego ispasti iz aviona)

"Prosto ne mogu da razumem da je bilo kome mandat važniji od članstva u Demokratskoj stranci."
(Kradem od siromašnih da bih dao bogatima)

"Najgore je da čitavu godinu svi spekulišu o padu vlade i vanrednom glasanju, umesto da se bavimo ekonomijom i suštinskim temama za život građana."
(Došlo je proleće, ptičice pevaju na granama)

"Nemoguće je da su samo ministri DS bili ti koji su kršili zakon, a svi ostali su sjajni."
(Ako želite pobedite,morate prvi proći kroz cilj)

"Siguran sam da će ove godine biti izbora, da li će oni biti na proleće ili na jesen - to nije toliko važno."
(Radimo kao da ćemo 100 godina živeti, pripremamo se kao da će sutra rat)

"Svaka vlada koja dođe, kaže počinjemo iz početka i svaki put krećemo od nule, a tako nikada nećemo stići do kraja."
( Nikad stati, osim kad se mora)



"Sretna je zemlja koja ima takvu omladinu."
(Puno radim pa nemam vremena da starim)
dragan7557 dragan7557 12:35 31.01.2013

Re: jači smo od Sudbine, bre!

lažiiprevare:
"Sretna je zemlja koja ima takvu omladinu."
(Puno radim pa nemam vremena da starim)

Šta reći?

Svi ti dugujemo duboku zahvalnost za ovu dirljivu sliku, nepatvorene Ljubavi!

Sliku koja pokazuje našu humanu brigu i ljubav međ generacijama.

Još jednom Hvala i živeli bre!

Sa ovakvom junačkom omladinom i kočopernom starosti, zbilja smo jači od Sudbine!

cerski
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:30 31.01.2013

Re: Prvi

Mislim da baš u ovom čuču grmi zec, ako krene da mu uspeva...

I sa kime?


A ovo za izbore i Šešelja, ja bih se kladila da neće tek tako proći. Šešelj, a ne izbori.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:16 31.01.2013

Скоро без граница!

Dakle, da li je njegova ideja Srbija do Karlobaga ili do Rejkjavika?


nim_opet nim_opet 00:19 31.01.2013

Politika licnosti

Da ne kudim blogera sto daje prostora G. Vucicu, koji se ne skida sa sto "zavisnih" sto "nezavisnih" i ostalih medija, ali upravo ovo jeste problem politicke strukture u Srbiji - ne postoji SISTEM - postoje LICNOSTI. Kao sto je Milosevic, Seselj, Draskovic, Kostunica, Djindjic, Dacic, Dinkic itd. Institucije su tu, formom, ali licnosti su ono zbog cega gradjani glasaju (ili ne glasaju nego im se izborna volja "usaglasi" sa drugim nivoima - neverovatan izum takve politike), licnosti su ono zbog cega drzava funkcionise ili ne, licnosti se bore protiv korupcije, licnosti uvode u EU, licnosti donose Ustave. I davanjem bilo kakvog prostora, pa makar i blogovskog, LICNOSTIMA, samo slabi percepciju ( a da se ne varamo, u Srbiji se forma bitnija od sadrzine cesto) o potrebi za sistemom, pravilima i institucijama i dodaje znacenje licnostima.
freehand freehand 00:23 31.01.2013

Re: Politika licnosti

( a da se ne varamo, u Srbiji se forma bitnija od sadrzine cesto) o potrebi za sistemom, pravilima i institucijama i dodaje znacenje licnostima.

Pa da se ne varamo - kako onda bloger da piše o institucijama ako politiku čine ličnosti?
st.jepan st.jepan 01:01 31.01.2013

Re: Politika licnosti

LICNOSTI.

Da, ovde je ključno KO, ne ŠTA.
Ne samo kad se radi o politici.

Ovoga volem, može šta bilo, volem, pa volem, onoga ne volem, i on može šta bilo, al' džaba mu, ne volem, pa ne volem.

Ne znam ima li to neke veze s mentalitetom, ali fakat, većina zauzima izrazito podanički gard. Ne sledi ideje, nego ličnosti, pa tako nema potrebe za vaganjem, samo-preispitivanjem, kajanjem.

Kad se ličnosti presaldume, presaldume se i njihovi fanovi.

Glasajući za Tomu (i samo posredno za njegov novi kurs), veliki deo radikalskog sveta bezbolno se, bez ikakve grižnje savesti, otresao retardiranog, do nogu poraženog naci koncepta. Pritom se uopšte ne osećajući nedoslednim, nego baš doslednim, jer je glasao za iste (Šešelj se tu ne broji, ne vole ga više, jer ga vide kao luzera).

Na neki način, moglo bi se reči da su se Toma i Vučić žrtovali za njih, za njih se presaldumili, pa ih, očišćene od greha, vode ka spasenju.
loader loader 01:10 31.01.2013

Re: Politika licnosti

Na neki način, moglo bi se reči da su se Toma i Vučić žrtovali za njih, za njih se presaldumili, pa ih očišćene od greha, vode ka spasenju.

Ka (s)pasenju
dragan7557 dragan7557 10:12 31.01.2013

Re: Politika licnosti

freehand
( a da se ne varamo, u Srbiji se forma bitnija od sadrzine cesto) o potrebi za sistemom, pravilima i institucijama i dodaje znacenje licnostima.

Pa da se ne varamo - kako onda bloger da piše o institucijama ako politiku čine ličnosti?

Dilema: "san je laža a Bog je istina," je davnašnja i sadašnja je po Balkanu.

Ortak, nisi pogrešio, slartka laž je uvek bolja od gorke istine.

cerski
nim_opet nim_opet 14:51 01.02.2013

Re: Politika licnosti

Recimo ovako: potpredsednik vlade uzurpira demokratsku praksu gomilajuci funkcije (vodjen primerom predsednika vlade). Te tako uz ministarsku, podrpredsnicku ima i funkcije "koordinatora za nacionalnu bezbednost" (funkcije koja koliko mi se cini ne postoji u Ustavu R.Srbije), "borca protiv korupcije" itd, da ne nabrajamo. Doticni preuzima funkcije postojece "agencije za borbu protiv korupcije", kao i tuzilastva, ministarstva unutrasnjih poslova a u pojedinim javnim nastupima i sudova.

Jel zvuci poznato?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:21 31.01.2013

Bio je maj, maj, maj...

Odakle tii ovo za Šešelja u maju?
freehand freehand 00:23 31.01.2013

Re: Bio je maj, maj, maj...

Nebojsa Krstic
Odakle tii ovo za Šešelja u maju?



Edit: kako nisi pitao za izbore?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:27 31.01.2013

Re: Bio je maj, maj, maj...

Edit: kako nisi pitao za izbore?

Pa o izborima svi pišu...ja mislim da u maju neće nikako...kladio sam se da neće ni najesen, ali ne u veliku svotu.
freehand freehand 00:29 31.01.2013

Re: Bio je maj, maj, maj...

Nebojsa Krstic
Edit: kako nisi pitao za izbore?

Pa o izborima svi pišu...ja mislim da u maju neće nikako...kladio sam se da neće ni najesen, ali ne u veliku svotu.

Recimo da Vučićevi koalicioni partneri pod oznakom visoke tajnosti tako ufaju svoje kadrove iz srednjeg ešalona.
G r o f G r o f 00:35 31.01.2013

Re: Bio je maj, maj, maj...

Nebojsa Krstic
Odakle tii ovo za Šešelja u maju?


Nije mi što lupa, nego što zvuči kao da priželjkuje.
Ne samo da se vrati nego ga stavlja u politički bitan kontekst.
Van pameti.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:36 31.01.2013

Re: Bio je maj, maj, maj...

freehand
Nebojsa Krstic
Edit: kako nisi pitao za izbore?

Pa o izborima svi pišu...ja mislim da u maju neće nikako...kladio sam se da neće ni najesen, ali ne u veliku svotu.

Recimo da Vučićevi koalicioni partneri pod oznakom visoke tajnosti tako ufaju svoje kadrove iz srednjeg ešalona.

Razni tu ufaju razne...
Hansel Hansel 00:37 31.01.2013

... kad bulbuli pjevaju

Ako se Šešelj i vrati, čini mi se da je on ipak svoje odsvirao. Sve i da se vrati kao "pobednik Haga".
freehand freehand 00:54 31.01.2013

Re: Bio je maj, maj, maj...

G r o f
Nebojsa Krstic
Odakle tii ovo za Šešelja u maju?


Nije mi što lupa, nego što zvuči kao da priželjkuje.
Ne samo da se vrati nego ga stavlja u politički bitan kontekst.
Van pameti.

Sa radošću te mogu uveriti da sam potpuno otvoren da saslušam uvaženo viđenje našeg plemstva.

Hansel
Ako se Šešelj i vrati, čini mi se da je on ipak svoje odsvirao. Sve i da se vrati kao "pobednik Haga".

Pa nije da ne bi bila interesantna pozicija oči-u-oči tih kumova.
Sad, što se mene tiče - pošto kupio, po to prodao. I nije da mi neće skočiti rejting u sopstvenim očima bude li se zgodilo ovo nagađanje.
loader loader 00:58 31.01.2013

Re: ... kad bulbuli pjevaju

Ako se Šešelj i vrati, čini mi se da je on ipak svoje odsvirao. Sve i da se vrati kao "pobednik Haga".

Ako se i vrati, a mala je verovatnoća, moraće prvo da se osveti i udari na sns, koji je na zavidnom nivou popularnosti. To liči na unapred izgubljenu bitku. Jakako, žuta štampa će cvetati. Nastaće još nekoliko listova koji će se prodavati u milionskim tiražima za 3, 4 ili 5 dinara po komadu.
tyson tyson 09:42 31.01.2013

Re: ... kad bulbuli pjevaju

Ako se i vrati, a mala je verovatnoća, moraće prvo da se osveti i udari na sns, koji je na zavidnom nivou popularnosti. To liči na unapred izgubljenu bitku.

Pa, vidi, nije da ne postoji upražnjen prostor za glasnog, poznatog, nekoć (?) popularnog ultra-nacionalistu veštog na rečima, takoreć' manipulanta i spin-doktora, koji bi zaigrao na kartu stare, proverene priče o ponosnim, pravdoljubivim Srbima i zlom zapadu i njegovim slugama.

Takva vrsta napada na sadašnju vladajuću garnituru, sa naglaskom na SNS, faktički ne postoji u srpskom političkom spektru, ako se izuzmu zanemarujuće pojave poput ostatka SRS, i malobrojnih Dveri i sličnih koji se uglavnom i dalje drže zatvorenih krugova.

Izdajnici, prodane duše, prevrtači, plaćenici itd, na tu vrstu kritike mislim. Lična nota ubadanja nožem u leđa haškom mučeniku dok se bori sam protiv svih u dokazano antisrpskom haškom tribunalu može ceo poduhvat samo dodatno da začini.

Pošto su Šešelj i SRS naručeni i plaćeni projekti, pitanje je samo ko bi sada bio poslodavac. ne sumnjam da bi se našao takav, kako u zemlji tako naročto van nje.


zack2jack zack2jack 10:32 31.01.2013

Re: ... kad bulbuli pjevaju

Takva vrsta napada na sadašnju vladajuću garnituru, sa naglaskom na SNS, faktički ne postoji u srpskom političkom spektru, ako se izuzmu zanemarujuće pojave poput ostatka SRS, i malobrojnih Dveri i sličnih koji se uglavnom i dalje drže zatvorenih krugova.

Izdajnici, prodane duše, prevrtači, plaćenici itd, na tu vrstu kritike mislim. Lična nota ubadanja nožem u leđa haškom mučeniku dok se bori sam protiv svih u dokazano antisrpskom haškom tribunalu može ceo poduhvat samo dodatno da začini.


Та прича више нема толику подршку у Срба да би и Шешељ са радикалима могао да се углави у друштво Двери, ДССа, и ултрадесничара, и то су показали управо последњи избори. Осим и једино ако сви заједно не нараве неку нову странку што је могуће колико и Роки7 !!
dragan7557 dragan7557 10:36 31.01.2013

Re: Đurđev danak?!

Nebojsa Krstic
Odakle tii ovo za Šešelja u maju?


Šta je bre, Krstiću!

Vuna Kićo!?

Pa bre ako bi Šešelj nekim čudom politički vaskrsao Đitler i okolina mu demo-kradi bi mukom zamučala.

Toma i "napred i njači" bi se Caru priklonili!

A URS-a Minor i njegov Vlasnik Dinkić i još mnogi dobili Region u robijašnici.

Ne mogu da se otmem utisku da bi mnogi jedva dočekali tu Srećnu Novu 1945.

Jedino što se Šešelju ne može zameriti je politička konsekventnost i motivacija da ide do kraja.

cerski





dragan7557 dragan7557 10:44 31.01.2013

Re: Bio je maj, maj, maj...

Grof:
Van pameti.

Šta je van pameti? :
nego što zvuči kao da priželjkuje.

Ako čak i priželjkuje nije jedini, Srbija se uvek vraćala u prošlost.
Ne samo da se vrati nego ga stavlja u politički bitan kontekst.

Šešelj je još uvek bitan deo političke prošlosti koji može da vaskrsne.

U Srbiji sve kad tad Vaskrsava, čak i posle 500 godina, a nije bome daleko ni vreme kad se Car Lazo prošeta Srbijom. 1989 beše?

cerski
dragan7557 dragan7557 10:46 31.01.2013

Re: Bio je maj, maj, maj...

Nebojsa Krstic
freehand
Nebojsa Krstic
Edit: kako nisi pitao za izbore?

Pa o izborima svi pišu...ja mislim da u maju neće nikako...kladio sam se da neće ni najesen, ali ne u veliku svotu.

Recimo da Vučićevi koalicioni partneri pod oznakom visoke tajnosti tako ufaju svoje kadrove iz srednjeg ešalona.

Razni tu ufaju razne...

Pa nije da i' je baš mnogo, mali je to krug hm... ljudi!

cerski
dragan7557 dragan7557 10:48 31.01.2013

Re: ... kad bulbuli pjevaju

Hansel
Ako se Šešelj i vrati, čini mi se da je on ipak svoje odsvirao. Sve i da se vrati kao "pobednik Haga".

E moj Hansele, pa i Turci su mislili da je Caru Lazi odsviralo!


cerski
maksa83 maksa83 10:59 31.01.2013

Re: Đurđev danak?!

Jedino što se Šešelju ne može zameriti je politička konsekventnost i motivacija da ide do kraja.

Naprotiv. Cela fora sa njim je što nikad nije išao do kraja, i to sasvim namerno. Mislim da ovo objašnjavam već otpr. treći put. Svaki put kad su se malo upristojili pa im je popularnost rasla (zapravo su postajali manje neprihvatljivi) i približavala ih ozbiljnijoj vlasti eto njega da odvali nešto u njegovom stilu i srolja ih nazad. To što je sajko ne znači da je glup, naprotiv, on je apsolutno svestan posledica. Dolazak na vlast bi značio da će ljudi oko njega da dobiju neke funkcije i formalne ingerencije, dobili bi tzv. vizibiliti i tako postali teži za kontrolisati, čime on gubi na važnosti. Egomanijak kakav je on to nije smeo da dozvoli (njegovo bivstvovanje u politici nikad nije imalo veze sa principima, niti je imalo ikakav konkretan cilj osim promocije njega samog) i zato je dvojac TN&AV kome je dosadilo da tavori na margini iskočio iz tog kombija na prvoj oštroj krivini. Priznajem da nisam verovato da tako nešto može da se desi dok se nije desilo.
savamala savamala 11:03 31.01.2013

Re: Đurđev danak?!

Svaki put kad su se malo upristojili pa im je popularnost rasla i približavala ih ozbiljnijoj vlasti eto njega da odvali nešto u njegovom stilu i srolja ih nazad. To što je sajko ne znači da je glup, naprotiv, on je apsolutno svestan posledica.


Да, увек је то радио. Да ли из разлога које си ти навео или је нешто друго у питању, то не знам. Како било, у једном краћем интервјуу за НИН, Шешељ је дословно рекао да у политици никада ништа није урадио случајно.
freehand freehand 11:12 31.01.2013

Re: Đurđev danak?!

i zato ga je dvojac TN&AV kome je dosadilo da tavori na margini napustio na prvoj krivini. Priznajem da nisam verovato da tako nešto može da se desi, pre nego što se desilo.

Pa nije baš da je ovo, za dvadeset kod Vučića i dvadeset i tri godine u Nikolićevom slučaju - bila prva krivina. Dugo su se oni na toj prikolici tumbali.
Inače si u pravu za ostalo, s tim što rekoh gore - ne treba smetnuti s uma nikako da su i SRS i Šešelj bili projekat, Miloševićev i Stanišićev. što im je u najvećoj meri odredilo i putanju i domete.
maksa83 maksa83 11:17 31.01.2013

Re: Đurđev danak?!

Pa nije baš da je ovo, za dvadeset kod Vučića i dvadeset i tri godine u Nikolićevom slučaju - bila prva krivina. Dugo su se oni na toj prikolici tumbali.

Sve ono ostalo je bila jedna manje više pravolinijska truckava vožnja, a kad ga je Odnelo to je bila prva ozbiljna krivina - drugačije to nije moglo da se desi. Prilično sam siguran da im se ideja ubrzo rodila u glavi, ali verujem i da oni to ne bi izveli da nije bilo gurkanja, ohrabrivanja i male pomoći sa strane (DS, strani faktor).
dragan7557 dragan7557 11:54 31.01.2013

Re: Đurđev danak?!

maksa83
Re: Đurđev danak?!

Jedino što se Šešelju ne može zameriti je politička konsekventnost i motivacija da ide do kraja.


Naprotiv. Cela fora sa njim je što nikad nije išao do kraja, i to sasvim namerno.

Ono što tebi nije jasno je da svaka politička pa i druga batina, ima dva kraja od kojih ti koliko vidim ne percepiraš ni jedan.
Mislim da ovo objašnjavam već otpr. treći put.

Objašnjavati svoje percepcije nije produktivna stvar.
Svaki put kad su se malo upristojili pa im je popularnost rasla


Ti bre, samom Šešelju, kao i drugi pripisuješ mitske osobine, pa ga u svom samozadovoljavanju nazivaš i Mi! Pobrkao si ličnost i masu, pa od drveta ne vidiš šumu.

Nisu Srpaki Radikali u Hagu već gospodin Voja Šešelj, da tebi nisu još javili, čudi me?
i približavala ih ozbiljnijoj vlasti eto njega da odvali nešto u njegovom stilu i srolja ih nazad.

Imaš li ti uopšte predstavu šta je politika, bre? Ili si stari olinjali radikal pa ti dozlogrdilo da te eto The Vođa srolja nazad?
njegovo bivstvovanje u politici nikad nije imalo veze sa principima,

Politika na nivou pivo pred seoskom prodavnicom, nedostižna kafanska je nivo iznad, a ulična ihahaaa!

Ako još nisi naučio da politika nema nikakve dodirne tačke sa principima, onda je za to i sada kasno. Politika je stvar interesa u kojim je ovo:
Egomanijak kakav je on

najpotrebnije. Tadić se pokazao većim egomanijakom od Šešelja i Đinđića zajedno.
njegovo bivstvovanje u politici nikad nije imalo veze sa principima, niti je imalo ikakav konkretan cilj osim promocije njega samog

A koga bi trebalo da promovišu? Ove o kojima ti sanjaš:
Dolazak na vlast bi značio da će ljudi oko njega da dobiju neke funkcije i formalne ingerencije, dobili bi tzv. vizibiliti i tako postali teži za kontrolisati, čime on gubi na važnosti.

Da ne spominjem Napoleona, evo seljačkog primera Sloba, Tadić i ostali smenjuju i postavljaju generale kao što je kaligula stavio svog konja za senatora, jer u tome se i ogleda autoritarnost i moć Alfe, da svi drhte pred njim. Na kom je putu Vučić u ovom kontekstu neka ti objasni ortak freehand koji to bolje razume od ove adolescentne naivnosti koju ti po Treći Put među Srbima pišeš.

Ovaj patron ponašanja je bio kod Tita i do dana današnjeg je zadržan, kako u narodu tako i u individuama koje su tragično bolesne od pohlepe za vlašću a po definiciji potpuno nesposobne za timski rad.

Mislim da ovo objašnjavam već otpr. treći put.

Nema potrebe za tri puta netačnost je vidljiva i iz Prvog puta.

cerski
maksa83 maksa83 11:59 31.01.2013

Re: Đurđev danak?!

Cerski, priznajem da izbor šta od svega da citiram prevazilazi moje mogućnosti, gluposti i besmislice u ovom tvom rantu su vrlo ravnomerno i gusto raspoređene. Zamisli da sam citirao sve i napisao "Maestralno".
dragan7557 dragan7557 12:11 31.01.2013

Re: Bio je maj, maj, i nada u Vas.

Nebojsa Krstic
Edit: kako nisi pitao za izbore?

Pa o izborima svi pišu...ja mislim da u maju neće nikako...kladio sam se da neće ni najesen, ali ne u veliku svotu.

Dakle Krstiću ja se iskreno nadam da možete na novim stranačkim izborima dovesti nekog normalnog i sposobnog čoveka na čelo Vaše stranke, mada duboko sumnjam u ispravnost ove nade.

cerski
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:13 31.01.2013

Re: Đurđev danak?!

Nebojsa Krstic
Odakle tii ovo za Šešelja u maju?


Šta je bre, Krstiću!

Vuna Kićo!?

U pravu si Cerski! Živ nisam od brige!
dragan7557 dragan7557 12:47 31.01.2013

Re: ... kad bulbuli pjevaju

loader
Ako se Šešelj i vrati, čini mi se da je on ipak svoje odsvirao. Sve i da se vrati kao "pobednik Haga".

Ako se i vrati, a mala je verovatnoća, moraće prvo da se osveti i udari na sns, koji je na zavidnom nivou popularnosti. To liči na unapred izgubljenu bitku.


Šta je to bre za Voju Šešelja?

Pa bre on se Sam bije protiv vas celog sveta, bre!

Ovi navedeni nisu ni zalogaj za molitveni doručak, tek tolko da pročisti junačko groce!
To liči na unapred izgubljenu bitku. Jakako, žuta štampa će cvetati. Nastaće još nekoliko listova koji će se prodavati u milionskim tiražima za 3, 4 ili 5 dinara po komadu.

I uz gusle ima da vekovima opevaju, bre! Kao ono beše:

Vojislave čoveče od gvožđa,
Prvi Vožde posle Karađorđa, bre!

U pozadini Skupštinski Hor!

Uz pratnju ministra Dindže, kantautora sa gitarom.

A onda svečan doček povratka vrabaca u Beograd, bre!

Što reče Jovan Dučić: "sretoh tamo jednog Rusa bez ruke, i Srbina bez glave."

cerski
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:31 31.01.2013

Re: ... kad bulbuli pjevaju

Hansel
Ako se Šešelj i vrati, čini mi se da je on ipak svoje odsvirao. Sve i da se vrati kao "pobednik Haga".

Da li je on odsvirao ne znam.
Ali da smo mi odsvirali znam.
Uzalud nam trud, svirači.
Hansel Hansel 15:48 31.01.2013

Re: ... kad bulbuli pjevaju

KRALJMAJMUNA
Da li je on odsvirao ne znam.
Ali da smo mi odsvirali znam.
Uzalud nam trud, svirači.

U pravu si.
dragan7557 dragan7557 15:55 31.01.2013

Re: ... kad bulbuli pjevaju

Hansel
KRALJMAJMUNA
Da li je on odsvirao ne znam.
Ali da smo mi odsvirali znam.
Uzalud nam trud, svirači.

U pravu si.

Pa vreme je da pređete na pesmu i igru. Ne veli narod džabe: zasviraj i za pojas zadeni.

cerski
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:32 31.01.2013

Re: ... kad bulbuli pjevaju

Ako se Šešelj i vrati, čini mi se da je on ipak svoje odsvirao.

Složila bih se s time.
freehand freehand 21:17 31.01.2013

Re: ... kad bulbuli pjevaju

Jelica Greganović
Ako se Šešelj i vrati, čini mi se da je on ipak svoje odsvirao.

Složila bih se s time.
Možda je on svoje odsvirao kao figura koja može da računa na nekakvu bitnu poziciju. No ja bih na umu svakako imao dve stvari: sve ono što Šešelj zna, kao učesnik i očevidac raznoraznih istorijskih spektakala koji su se davali ovuda poslednjih decenija. i iskustva drugih zemalja iz okruženja i šire, od kojih svaka ima nekog dežurnog Hitlera iz našeg sokaka. A nije da ne verujem da je taj sposoban da proguta raznorazne udruge i organizacije koje naginju bliže kraju desne strane političke apscise.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:47 31.01.2013

Re: ... kad bulbuli pjevaju

No ja bih na umu svakako imao dve stvari: sve ono što Šešelj zna, kao učesnik i očevidac raznoraznih istorijskih spektakala koji su se davali ovuda poslednjih decenija. i iskustva rugih zemalja iz okurženja i šire, od kojih svaka ima nekog dežurnog Hitlera iz našeg sokaka.

Odličan razlog da ga odma uapsimo na bis

A nije da ne verujem da je taj sposoban da proguta raznorazne udruge i organizacije koje naginju bliže kraju desne strane političke apscise.

Ma, ne sumnjam ja da je on mnogo toga sposoban da progune i izede, al mi se nekako čini da ga je vreme ipak nadajmo se s malo sreće pregazilo. I da je svoje odsvirao.
freehand freehand 21:53 31.01.2013

Re: ... kad bulbuli pjevaju

Odličan razlog da ga odma uapsimo na bis

Hm... Ako ga u Hagu oslobode - čime misliš da bi ga ovde mogli optužiti?

Ma, ne sumnjam ja da je on mnogo toga sposoban da progune i izede, al mi se nekako čini da ga je vreme ipak nadajmo se s malo sreće pregazilo. I da je svoje odsvirao.

Tako su '94 govorili za Hajdera; i tako stalno govore za LePena.
Ne buh ja tog Ahrimana nikako potcenjivao.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:57 31.01.2013

Re: ... kad bulbuli pjevaju

Hm... Ako ga u Hagu oslobode - čime misliš da bi ga ovde mogli optužiti?

Ih...našlo bi se valjda...oni u Hagu su i tako amateri, gledala sam par ročišta, bruka und sramota...dođe ti da one tužioce zatvoriš u plakar...

Tako su '94 govorili za Hajdera; i tako stalno govore za LePena.
Ne buh ja tog Ahrimana nikako potcenjivao.

Ajd ne sluti tu, šta si navalio pa zlogučiš... ajmo malo vedrine...
freehand freehand 23:13 31.01.2013

Re: ... kad bulbuli pjevaju

Ajd ne sluti tu, šta si navalio pa zlogučiš... ajmo malo vedrine...

Pa eto, ja o Vučiću a Šešelj na vrata...
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:51 01.02.2013

Re: ... kad bulbuli pjevaju

Ajd ne sluti tu, šta si navalio pa zlogučiš... ajmo malo vedrine...

Pa eto, ja o Vučiću a Šešelj na vrata...


Od takve vedrine mož da se rikne.
ultimatum ultimatum 00:36 31.01.2013

Moze jedno pitanje?

@Free...mozes li taksativno da navedes makar 5 stvari koje zameras radikalima, a da se slicno ne moze primeniti i na druge stranke?
(samo nemoj o manjku intelektualaca u njihovim redovima, jer, kako vreme odmice, sve vise mislim da se moj frizer mnogo bolje razume u politiku-npr. o Haskom tribunalu, EU, Hrvatima, Siptarima...nego brojni intelektualci)
freehand freehand 00:43 31.01.2013

Re: Moze jedno pitanje?

@Free...mozes li taksativno da navedes makar 5 stvari koje zameras radikalima, a da se slicno ne moze primeniti i na druge stranke?

Kojim radikalima?
a i nisam im ja ništa zamerio. Samo sam citirao njihovog lidra, ako mislimo na iste radiklae.
A mogao bih da im zameram... Kodža šta, veruj mi.
ultimatum ultimatum 01:09 31.01.2013

Re: Moze jedno pitanje?

freehand
@Free...mozes li taksativno da navedes makar 5 stvari koje zameras radikalima, a da se slicno ne moze primeniti i na druge stranke?

Kojim radikalima?
a i nisam im ja ništa zamerio. Samo sam citirao njihovog lidra, ako mislimo na iste radiklae.
A mogao bih da im zameram... Kodža šta, veruj mi.


Pa i onim prvim i ovim drugim radikalima, ali...ne zaboravi drugi deo pitanja, kodza mozes da im zameris, ali u odnosu na druge partije?

Mislim, ja ne zauzimam niciju stranu, ne interesuju me, samo pitam, cisto fenomenoloski, jasno, ne moras da odgovoris...
freehand freehand 01:15 31.01.2013

Re: Moze jedno pitanje?

Pa i onim prvim i ovim drugim radikalima, ali...ne zaboravi drugi deo pitanja, kodza mozes da im zameris, ali u odnosu na druge partije?

Pa pitanje mi uopšte nije inspirativno. Naročito ako pođeš od toga da su radikali projektovani i napravljeni da budu strašilo i da zauzmu prostor na političkom spektru. Kao i JUL, uostalom, samo na suprotnom polu.
Što se ovih novih radiklaa tiče - uz nbajbolju volju ja ne mogu da smislim šta su oni. Čak ni šta bi hteli da budu.
Ni ideološki, ni ekonomski, nikako.
ultimatum ultimatum 01:24 31.01.2013

Re: Moze jedno pitanje?

Mislio sam da se spomene i URS (G17), DS, DSS, PUPS...
A sto se tice ideologije, bas me zivo interesuje kakvu to ideologiju propagira npr. Djilas (covek s facom kao da stalno ima grceve u stomaku) koji, realno, pretenduje da bude premijer Srbije u dogledno vreme...ma...celokupni politicki prostor je vakumiran od pameti skroz naskroz...
myredneckself myredneckself 02:23 31.01.2013

Re: Moze jedno pitanje?

ultimatum
jer, kako vreme odmice, sve vise mislim da se moj frizer mnogo bolje razume u politiku-npr. o Haskom tribunalu, EU, Hrvatima, Siptarima...nego brojni intelektualci)


Ako je verovati istraživanjima psihologa ne valja se presamićivati od razmišljanja, već slušati i druge signale u sebi. Istraživanja su pokazala da mnogo toga bolje prognoziraju obični ljudi, od eksperata.
ultimatum ultimatum 12:26 31.01.2013

Re: Moze jedno pitanje?

@myredneckself, nije mi bilo poznato ovo istrazivanje, mada mi se cini pametnim takvo rezonovanje, zahvaljujem ti se sto si ovo podelila sa nama
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:53 01.02.2013

Re: Moze jedno pitanje?

Pa i onim prvim i ovim drugim radikalim

Govor mržnje i ratnohuškačke teritorijalne pretenzije...kolaboracija sa Miloševićem...mlataranje pištoljima i slikanje sa puškomitraljezima ili šta je ono već Šešelj na sebe kačio...
ultimatum ultimatum 13:25 01.02.2013

Re: Moze jedno pitanje?

Jelica Greganović
Pa i onim prvim i ovim drugim radikalim

Govor mržnje i ratnohuškačke teritorijalne pretenzije...kolaboracija sa Miloševićem...mlataranje pištoljima i slikanje sa puškomitraljezima ili šta je ono već Šešelj na sebe kačio...


Ok, u vreme kada je partijski pluralizam zaziveo i na ovim prostorima, obnovljena, nekada Pasiceva, Narodna radikalna stranka (predsednik Veljko Guberina) je pretila da ojaca mnogo vise nego sto bi Milosevic bio spreman da dopusti, pa su tu onda tajna sluzba, mediji itd. odradili svoj posao, i ne bi me cudilo i da su SRS delom imali interesa da formiraju, u ovom smislu, predstavnici rezima. Toliko o nastanku visestranacja i teznje za rastakanjem mogucih jakih oponenata.
E sad konkretno, sto se tice govora mrznje, ne vidim neku posebnu razliku u odnosu na ovdasnji SPS, JUL, ponekada i DSS i DS, setimo se da je i Kostunica znao da se slika pored mitraljeza (pa je posle bio prihvacen kao demokratski predsednik, vizura je u sluzbi interesa dakako) pa i Djindjic je isao na Pale itd., a i ratno je bilo vreme, ne vidim da su drugaciji govor ljubavi imali u Hrvatskoj i BiH, HDZ ili SDA. Sto se tice teritorijalnih pretenzija, jos jednom, vrlo je jednostavno, sprski narod je u Hrvatskoj, sa hrvatskim narodom, bio konstitutivni narod, i imao je pravo na samoopredeljenje, kao i u BiH srpski, hrvatski i muslimanski narod, te je bilo nemoguce formirati zasebne drzave bez saglasnosti sva tri konstitutivna naroda. Tacka. Vrlo prosto. E sada posto je doslo do preglasavanja, to je neminovno vodilo u rat u obe bivse jugoslovenske republike i krenulo se u gradjanski rat da bi se ustanovila nova ravnoteza, iako je rat sam po sebi uzasan drustveni proces, on je u ovakvim uslovima potpuno prirodan i neizbezan, prekomponovanje je bilo nuzno, dakle, tu teritorijalnih pretenzija nije bilo, to je nova podela kolaca...mislim da sam jasan, da ne duzim...
Mlataranje pistoljima i ostale estradne egzibicionizme ne bih da komentarisem, nisu suvise bitni, niti opasniji i stetniji od onih koji su mahali papirima (o npr. novcu na Kipru)...

Suma sumarum, da ne bi licilo da opravdavam neku partiju, hocu da kazem da su sve (gotovo) jednako zlo za ovaj narod, funkcionisu na izvorno mafijaskim principima, a ostalo je samo stvar folklora

Jelica Greganović Jelica Greganović 13:59 01.02.2013

Re: Moze jedno pitanje?

Suma sumarum, da ne bi licilo da opravdavam neku partiju, hocu da kazem da su sve (gotovo) jednako zlo za ovaj narod, funkcionisu na izvorno mafijaskim principima, a ostalo je samo stvar folklora

Ali ništa i niko od navedenog ne može da bude alibi za takvo ponašanje.
Jedno kršenje zakona ili morala nije opravdanje za drugo.



freehand freehand 14:22 01.02.2013

Re: Moze jedno pitanje?

pa su tu onda tajna sluzba, mediji itd. odradili svoj posao, i ne bi me cudilo i da su SRS delom imali interesa da formiraju, u ovom smislu, predstavnici rezima. Toliko o nastanku visestranacja i teznje za rastakanjem mogucih jakih oponenata.

Neće to baš tako biti. RDB je formirala veliki broj stranaka, sa raznoraznim motivima i namenama. Od toga da brojem organizacija sa prefiksom srpski ili demokratska zbuni birače i raspe glasove, do golih agentura namenjenih raznoraznim poslovima koje već za tu službu treba obaviti.
E sad konkretno, sto se tice govora mrznje, ne vidim neku posebnu razliku u odnosu na ovdasnji SPS, JUL, ponekada i DSS i DS

Deluje kao da bi ti pomoć oftalmologa bila baš dobrodošla, ako između ovih stranaka i nihovog delovanja ne vidiš razliku. Recimo, voleo bih da mi citiraš jednu šovinističku ili ratnohuškačku izjavu koja je došla iz DS, pa i DSS posle deobe. Da ne pričam o zarđalim kašikama, raseljavanju, zemunskim obdaništima i sremskim selima i siledžije po ulicama. Ne znam koliko godina imaš ali - ili nisi doživeo radikalske intelektualce u punom naponu, ili te pamćenje ne služi baš najbolje.

Suma sumarum, da ne bi licilo da opravdavam neku partiju, hocu da kazem da su sve (gotovo) jednako zlo za ovaj narod, funkcionisu na izvorno mafijaskim principima, a ostalo je samo stvar folklora

Suma sumarum - teza koliko besmislena toliko i opasna.
ultimatum ultimatum 17:19 01.02.2013

Re: Moze jedno pitanje?

@Free ono o cemu ja pisem se ne vidi ocima, nego mozgom....znaci, nije za oftalmologa, a ni do mojih godina

U prvom pasusu, ponavljas isto sto i ja...

Drugo, ne zuri sa donosenjem zakljucaka, nemoj toliko na prvu loptu...dovodim u pitanje "ratnohuskacke izjave" kao pojam, a ne da li ih je upraznjavao ovaj ili onaj politicar, ponavljam, u vreme kada su predsednici ex-yu republika pravili turneje po celoj Jugi i nisu uspeli mirno da se dogovore, rat je bio neminovnost, tu nema dileme, ako zelis da vidis sta je sovinizam i ratno huskanje, pogledaj federalnu televiziju BiH i kako tretiraju srpski narod, mladi narastaji ce zaista biti zadojeni tezom da su ih napali "srbo-cetnicki" agresori a oni su divni, mirni, pitomi...

Sto se tice ustrojstva danasnjih stranaka i mafije, o slicnostima procitaj kod mnogih analiticara, i ja sam procitao i samo prihvatio...
Dr M Dr M 00:42 31.01.2013

00,03


Dobro si tempirao ovo, tri minuta novog datuma, da ne bude na onu ružnu osamdesetgodišnjicu.

Vučiću su Šešelj i Toma bili prva dva stepena rakete, on se, kao treći stepen, penje ka cilju, da bude Vodja.

Pogonsko gorivo mu je populizam.
Hansel Hansel 00:45 31.01.2013

Šta treba da se desi

Baš danas (juče) pade mi na pamet, valjda zbog stalnog bombardovanja njegovim hiperprincipijelnim izjavama, da ne mogu da zamislim situaciju da ikada za njega (njih) glasam, ma šta da uradi.
anfieldroad anfieldroad 00:56 31.01.2013

institucije? nema teorije...

Seselj je otisao u Hag 2003.god. Odsluzio 2 kazne zbog nepostovanja Suda i ostaje mu presuda za ona dela zbog kojih je tamo. Ako npr.dobije 12 godina,imace dve trecine vec odlezanih u zatvoru i po tom principu, mogucnost da bude pusten odmah. Ta varijanta mi se cini vrlo realnom, ali poznajuci lik i delo Seselja, osim zbunjenosti medija, javnosti i politicara u pocetku, ne mislim da moze da predstavlja bitnu licnost na javnoj sceni. Prvo, njegova ( doduse bivsa) politicka ekipa je vec na vlasti. Drugo,osim strucnosti u izazivanju haosa, on nema zapravo sta da ponudi biracima. Sto se tice INSTITUCIJA,na njih su se pozivali svi. Od Milosevica do Vucica. Da je iko stvarno hteo da ih ojacava, to bi i uradio. Verujem da to vazi i za Vucica. Profesionalizacija institucija, njihova nezavisnost od trenutne ekipe na vlasti,direktno smanjuje kolicinu moci koju vlastodrsci zele da imaju. Samim tim,vlastima sustinski u nasoj zemlji ne ide u racun da ojacavaju i profesionalizuju institucije.Ne pada im na pamet !
dragan7557 dragan7557 11:06 31.01.2013

Re: institucije? nema teorije...

Odsluzio 2 kazne zbog nepostovanja Suda


Koliku bi kaznu trebao da dobiju sudije i tužioci, dakle Haški Sud, za maratonski proces koji traje celu deceniju?

Sud koji ne poštuje pravo stranke na u razumnom vremenskom roku ograničen proces, pa osudi stranku zbog nepoštovanja Suda po meni bi trebao da osudi i sebe samog zbog nepoštovanja prava stranke.

Ne branim Šešelja, on je to sam u stanju da bolje uradi, ali da je ovaj proces još političkiji nego proces Slobodanu Miloševiću je jasno i žabama u Beogradu.

Po izveštaju N. Krstića vrapci su napustili Beograd, za žabe se nadam da su još tu.

cerski

p.s. Sud koji nije u stanju da po jednom slučaju donese presudu 10 godina a po drugom, zbog navodnog nedostatka dokaza to uradi za nekoliko meseci, je zaslužio da sebe samog izvede pred neki drugi pravi sud koji će u razumnom vremenskom roku doneti presudu, o ponašanju inkriminisanog Suda.


savamala savamala 01:00 31.01.2013

полако али сигурно

Zaista - kamo dalje rođače? Da li je srpski Eliot promašio društvo ili je društvo promašilo njega? Hoće li on od radikala uspeti da napravi demokrate ako su već demokrate od sebe uspele da naprave luzere?


Како камо? Па, код старог друга Микија Ракића. Мики је јуче одрукарио СПС за везе са Шарићем и сада би било логично да ускоро најуре Дачића који је, ионако, још увек загледан у оно међуножје па неће ни приметити. ДС је сада идеалан партнер. Имаће за који дан 5 или 6 посланика мање, шеф Ђилас им је разлупан као канта. Куд ћеш бољег партнера.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:53 31.01.2013

Re: полако али сигурно

Куд ћеш бољег партнера.

Tvoji su odličan partner. Evo su pokazali kako umeju principijelno da progutaju jezik oko Kosova, njihove rane neprebolne. Samo da ih je malkice više.
savamala savamala 07:38 31.01.2013

Re: полако али сигурно

voji su odličan partner. Evo su pokazali kako umeju principijelno da progutaju jezik oko Kosova, njihove rane neprebolne.


Крстићу, ово ти је већ не знам која по реду упадица о томе како ДСС ћути док се Вучић&Дачић продају Косово. Претпостављам да је у питању нечиста савест, па ти дође лакше када и другима приписујеш грехе које сам носиш. Тако си овде викао око Томине платформе, подсмевајући се Коштуници што је није напао. Касније смо видели да Томина платформа у првобитном облику није била лош документ све док није руинирана у скупштини. Слоба Самарџић је јуче оптужио владу да лаже народ и да се понаша на исти начин као и претходна ваша. Наивно је ако мислиш да ће Коштуница и ДСС због некакве перспективе уласка у власту Београду (до које, иначе, неће доћи) ћутати око очигледне продаје Косова.
Када смо били мали, у другом гимназије је постојао предмет психологија и тамо смо учили и о нечему што се зове пројекција.
expolicajac expolicajac 08:25 31.01.2013

Re: полако али сигурно

Када смо били мали,

Ti si nekad bio mali.
reanimator reanimator 09:58 31.01.2013

Re: полако али сигурно

ћутати око очигледне продаје Косова

Iz tvojih usta...
(smajli patriota pod maskom domaćeg izdajnika)
dragan7557 dragan7557 11:18 31.01.2013

Re: полако али сигурно

svamala:
Слоба Самарџић је јуче оптужио владу да лаже народ и да се понаша на исти начин као и претходна ваша.



Ma nije moguće!?

I šta oni?
Наивно је ако мислиш да ће Коштуница и ДСС због некакве перспективе уласка у власту Београду

Jašta more, Koštunica & Co se gade na vlast, pare i moć, a dovoljna im je i Mala Krsna, za Beograd i ne haju, bre!
Када смо били мали,

Od rođenja pa do groba,
najlepše je đačko doba, bre!

A ti si kako vidim ostao u đačkom vremenu i danas. Ako, ako nema ništa loše u adolescenciji, naprotiv.

cerski
savamala savamala 12:19 31.01.2013

Re: полако али сигурно

Od rođenja pa do groba,
najlepše je đačko doba, bre!

A ti si kako vidim ostao u đačkom vremenu i danas. Ako, ako nema ništa loše u adolescenciji, naprotiv.

cerski


Извини, али ми није јасно шта ти хоћеш да кажеш. Видим да ниси глуп човек али те нешто кочи и мучи. Опусти се мало.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:23 31.01.2013

Re: полако али сигурно

Слоба Самарџић је јуче оптужио владу да лаже народ и да се понаша на исти начин као и претходна ваша.

Samardžić dao izjavu! Uau! Onda je to već ozbiljna akcija!
dragan7557 dragan7557 12:23 31.01.2013

Re: полако али сигурно

savamala:
Опусти се мало.

Vala dobro kažeš, uvideo sam i sam iduće nedelje idem u Afriku.

cerski
savamala savamala 12:33 31.01.2013

Re: полако али сигурно

uvideo sam i sam iduće nedelje idem u Afriku.


Благо теби. Један од снова које нисам успео да остварим, да живим у Африци. Ако није тајна, куда тачно?
savamala savamala 12:34 31.01.2013

Re: полако али сигурно

Samardžić dao izjavu! Uau! Onda je to već ozbiljna akcija!


Крстићу, не бенави се. Не пристоји ти ни годинама, ни друштвеном статусу.
ultimatum ultimatum 13:25 31.01.2013

Re: полако али сигурно

savamala
Samardžić dao izjavu! Uau! Onda je to već ozbiljna akcija!


Крстићу, не бенави се. Не пристоји ти ни годинама, ни друштвеном статусу.


Jeste se malo opustio i Krstic...ali je primetno kod nekih blogera da se od nekadasnje snishodljivosti u obracanju Krsticu, preslo na pisanje sa primesama drskosti...eh, ta vlast, sta sve sobom nosi...sad si gore, sad si dole...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:42 31.01.2013

Re: полако али сигурно

Крстићу, не бенави се. Не пристоји ти ни годинама, ни друштвеном статусу.

Pa dobro savamala, je l' to obraćanje pristojne osobe?

Negde, na nekom obližnjem blogu (mislim na onom o Dinku Gruhonjicu) neko je elaborirao kako su nacionalisti često, ljudi iz dobrih kuća, lepo vaspitani, imaju fine manire itd...

To je možda tačno, možda i nije...ali, evo, gledam tvoje komentare upućene expolicajcu, na konto njegovoog pisma albanskom prijatelju i pitam se da li je, onda, pravilo da su šovinisti i rasisti - prostaci.
savamala savamala 16:03 31.01.2013

Re: полако али сигурно

To je možda tačno, možda i nije...ali, evo, gledam tvoje komentare upućene expolicajcu, na konto njegovoog pisma albanskom prijatelju i pitam se da li je, onda, pravilo da su šovinisti i rasisti - prostaci.


Крстићу, ово је крајње некоректно и као и претходни пост, не одговара ти годинама и друштвеном статусу. Можеш да свашта да ми припишеш али расизам никада.
dragan7557 dragan7557 16:14 31.01.2013

Re: полако али сигурно

savamala
uvideo sam i sam iduće nedelje idem u Afriku.


Благо теби. Један од снова које нисам успео да остварим, да живим у Африци. Ако није тајна, куда тачно?

Što bi bila, prvo na kratko u Namibiju posle Maroko i Tunis.

Tri nedelje od kada sam se vratio u Evropu mi je i previše, sada je još gore nego kada sam prošle godine otišao.

cerski
savamala savamala 16:23 31.01.2013

Re: полако али сигурно

Što bi bila, prvo na kratko u Namibiju posle Maroko i Tunis.


Намибија.
Е, сада те већ мрзим.
Да ли има нешто лепше од обале у Намибији. Намибија је нешто најближе ономе како замишљам рај.
nsarski nsarski 22:51 31.01.2013

Re: полако али сигурно

Što bi bila, prvo na kratko u Namibiju posle Maroko i Tunis.

Tri nedelje od kada sam se vratio u Evropu mi je i previše, sada je još gore nego kada sam prošle godine otišao.


Vidis li, moj cerski, cim se pomeris odande oni naprave neko sr*nje!? Svrati, molim te, do Malija i Nigera i sredi tamo stvari, a mogao bi i Alzir da usput regulises. Posle se vrati u Evropu da nam ovde pomognes. Razumem, ipak, da ne moze covek sve da postigne, ali pokusaj.
Sve najbolje!
loader loader 01:07 31.01.2013

Voćka kalemljena na stari panj

Njegovu stranku čine dojučerašnji radikali koji sigurno preko noći nisu shvatili svoje decenijske zablude, dupke promenili ideologiju. Pre će biti da samo čekaju kad će se prestati sa tim baljezgarijama o Evropi i preći na našu pesmu..

Uh... Kakvo gašenje dnevnopolitičkog elana narodu A taman se ukazala nada da će korupcija, ovim tempom trebljenja, nestati već možda i za nekoliko nedelja.

nicknaylor nicknaylor 03:24 31.01.2013

En passant

Haha, zemlja se raspada, totalni raspad drzave, a jedini problem je da li se Seselj vraca :)

Problem Srbije nije (po meni) kult licnosti nego da je "jaranski" sistem ako ne jedini onda dominantan i "modus operandi" i "modus vivendi" :>

Naravno da i u drugim sistemima/drzavama postoje "jaranske" komponente ali postoje i druge putanje da se dodje do zeljenog cilja, mozda duze, mozda skuplje ali postoje, izvodljive su i koriste se u praksi. U Srbiji je skoro nemoguce srediti stvari bez "jarana". Ono sto jes' jes' mozda je i moguce ali onda sledi cir u nekom delu probavnog trakta :)



petronijevic001 petronijevic001 06:15 31.01.2013

Re:

Ово што ради Вучић има само краткорочни ефекат.
Тзв."борба против корупције" ће извесно време држати воду али од хапшења бирачи не могу да живе.После Мишковића тешко да постоји неко чије хапшење може да донесе неки популистички ефекат.

Када се обави ствар са Косовом садашња власт неће имати са чим више да тргује, бар за извесно време, док не дође на ред сецесија АПВ, Прешева итд.

За сада, Вучић и СНС стоје много добро , а Србија пропада на сваком пољу.Слично је било и са ДС-ом и Тадићем.

laziiprevare laziiprevare 08:57 31.01.2013

Re:

Problem Srbije nije (po meni) kult licnosti





Ulaz Slobodan izlaz se naplaćuje.
alselone alselone 07:58 31.01.2013

Iskoristio bih priliku da pozdravim

Milana Beka i pozelim mu prijatan odmor uz pesmu "Sanjaj Beko, Bekane".

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:35 31.01.2013

Vucic, seik i Treci svet

Ne treba zaboraviti kad se prica o Vucicu ni ovo 'bratimljenje' sa UAE seikom. To moze biti vrlo opasno za drzavu, jer ukazuje na to da se neke stvari dogovaraju mimo institucija. I ovo razmenjivanje poklona je u tom smislu indikativno - Vucic njemu poklonio pistolj ovaj njemu pusku i par blindiranih auta. Sigurno ne poklanja seik skupa blindirana auta jer hoce da pomogne 'bratu'. Ima on jos takve brace u odabranim zemljama. UAE su uz Kinu i Saudijsku Arabiju jedna od najaktivnijih drzava u prisvajanju obradivog zemljista u zemljama Treceg sveta. A metod je svuda isti - potkupi vlast pa za cenu i zakone ne moras da brines. Dinkic je, naravno, savrsen da bude desna ruka.

kukusigameni kukusigameni 08:36 31.01.2013

pitanje

Ako sam dobro razumeo, ti ukratko želiš da nam kažeš da je Vučić uradio više i bolje od onoga što si očekivao?
I da je sada neizvesno da li će nastaviti tim putem ili će se vratiti očekivanom?
freehand freehand 10:06 31.01.2013

Re: pitanje

kukusigameni
Ako sam dobro razumeo, ti ukratko želiš da nam kažeš da je Vučić uradio više i bolje od onoga što si očekivao?
I da je sada neizvesno da li će nastaviti tim putem ili će se vratiti očekivanom?

Pa kad bolje razmislim - sad bih rekao da je Tadić uradio više i bolje od onoga što se govori kad ni Nikoliću, ni Dačiću pa ni Vučiću nije ostalo prostora na političkoj sceni da se razmahnu u svojim nekadašnjim izdanjima.
Ali da, generalno mislim da se Vučić pokazao boljim no što sam pretpostavljao da će biti. Naravno, mi zaista još nemamo nikakve rezultate njegove borbe sem istraga. I ovo saslušavanje Milana Beka može biti samo propagandni spin koji kaže - Evo mi saslušavamo i svoje tajkune-osnivače, pa ako mu ništa ne nažu kao što mu ništa naći neće - Bože moj. Dali smo sve od sebe.
Ali generalno: nekad, na osnovu ovog novog, današnjeg Vučićevog izdanja pomislim da je on zalutao u društvo u kome se nalazi. Onda, opet, pomislim - predugo je on tamo, među njima, da bi se to moglo nazvati greškom. Pa ako je odlučio da se menja - hoće li uspeti i svoje članstvo i birače da promeni? Miloševiću je uspelo, hoće li i njemu?
Sudeći po najnovijim anketama raspoloženje biračkog tela ima kontra trend u odnosu na njegovo evrooduševljenje. Šta će, dakle, biti kad dođe do preloma?
Kakve će parole na SNS bilbordima biti?
I hoće li izdržati veza Vučić-Nikolić na toj probi?
kukusigameni kukusigameni 10:30 31.01.2013

Re: pitanje

freehand


Pa, jedina je razlika što sada vlada Vlada, a Predsednik predsednikuje. I što u toj vladi imamo premijera i njegovog pomoćnika, koji će kad tad doći u koliziju. Naravno, uvek je tu ventil, Dinkić, koji može poslužiti za razrešenje te kolizije. Ono, kao, čupavac iz kutije i te munje.

Međutim, dobro je pitanje da li je to put da se dođe do toga da vladala Vlada i/ili Predsednik, postoji problem u nekoj sili koju narod ne bira?
Neko ko ima celokupan ili barem parcijalni uticaj na donošenje odluka i kreiranje politike.
milisav68 milisav68 14:49 31.01.2013

Re: pitanje

freehand

Pa kad bolje razmislim - sad bih rekao da je Tadić uradio više i bolje od onoga što se govori kad ni Nikoliću, ni Dačiću pa ni Vučiću nije ostalo prostora na političkoj sceni da se razmahnu u svojim nekadašnjim izdanjima.

A možda i Hag.
Evo mi saslušavamo i svoje tajkune-osnivače,

Jel je i to opštepoznato?
freehand freehand 19:59 31.01.2013

Re: pitanje

Jel je i to opštepoznato?


Milisave, Milisave...
kao pametan čovek znaš da tu rečenicu ne treba čitati kao tvrdnju, već kao polu-šalu, a bogami i insinuaciju.
coviax coviax 08:39 31.01.2013

Vučić u vučinu

Tako to i treba gledati,kao Razvojni put Bore Šnajdera-iz jednog rakursa,a iz drugog:
Nijedna vrana na kraju svađe ne ostne bez očiju...
Ovo bi valjalo čitati kroz dve godine...
Kao kad sam govorio da će svi pobeći od nas ako se izabere Milošević...
Colin_bgd Colin_bgd 08:50 31.01.2013

Karijes

Izvor Vuciceve politicke orijentacije je sklop uticaja severne tribine Rupe (gde je provodio sate i dane, nista za automatsku osudu samo cista cinjenica) i cinjenice da je (bio) pun prica "pricao mi Deda...". Nacionalizam je bio neizbezna posledica, ali posto je on inteligentan decko (bez imalo ironije), a i posto je 'njegovu' ideologiju SPS tada vec bio preduzeo (iako podvuceno crvenim), a i posto je svaki mladi mozak (bez obzira na IQ) podlozan opsenarstvu, logicno je otisao (k) Seselju.

Sad, u poslednjih 20 godina naucio je da je docepati se i ostati na vlasti jedino vazno, a ideologije i nacije dodju i odu, jedino sto jos nije naucio (i nikad nece, ali to nije naucio niko u Srbiji, i nikad nece) da vlast mora nesto i da znaci da bi imala smisla, inace se svodi samo na obicnu palicu za bezbol, kojom mozemo da lomimo zube, ali ne mozemo njome zube da cackamo...
zack2jack zack2jack 10:06 31.01.2013

Re: Karijes

Izvor Vuciceve politicke orijentacije je sklop uticaja severne tribine Rupe (gde je provodio sate i dane, nista za automatsku osudu samo cista cinjenica)


и на северној трибини може свашта да се научи, као и на правном факулету...
zack2jack zack2jack 09:46 31.01.2013

...

kao Dobri princ (u nedostatku bolje metafore)


Немој да претерујеш са метафорама, нема потребе за идеализацијом политичара, то се скупо плаћа! Није његово да нас спашава и глумата некаквог српског месију, него да ради свој посао за који је изабран, поштује закон и ништа више ни мање од тога.


vladimir petrovic vladimir petrovic 10:25 31.01.2013

Prirodno je da se čovek menja



O čoveku (makar bio i političar) treba suditi po onome šta sada čini i šta namerava činiti.

Ostavimo to bavljenje onim šta je nekad bilo, ko je s kim bio u kumovskim vezama i drugo sranje.

Floskula "znam te ja ko si nekada bio, a znam i kakvi su tvoji preci bili" ne vodi dobrom. Njoj pribegavaju oni koji istinski ne shvataju demokratiju i stalni značaj održavanja (novih) izbora. Političare koji se ne pokažu dobrim treba kažnjavati na sledećim izborima (uvek postoje SLEDEĆI IZBORI).

Ne izvlačimo, dakle, iz zadnjeg džepa ko je šta nekada rekao, ko je s kim piće pio, već se usredsredimo na ono što sada radi ili bar pokušava da uradi (Srbija je u tako teškoj situaciji da nije moguće da se u kratko vreme mnogo uradi, ali je važno da se pravilno usmerava).

freehand freehand 10:36 31.01.2013

Re: Prirodno je da se čovek menja

O čoveku (makar bio i političar) treba suditi po onome šta sada čini i šta namerava činiti.

a po čemi ti, uvaženi Piužone, sudiš o tome šta čovek (pa makar i političar) namerava činiti? Po njegovim rečima? ne, siguran sam da nisi ni tako naivan ni tako lakoveran. Pa po čemu onda? Intuicija?

Ostavimo to bavljenje onim šta je nekad bilo, ko je s kim bio u kumovskim vezama i drugo sranje.

Da, nije da nije bilo filozofskih izleta u tom pravcu, o empiriji kao laži koja zamućuje rasuđivanje. No ne bih se ja na to vraćao. iskustvo je višestruko dragoceno i najčešće ispravno pokazuje put a i daje materijal za predikciju budućih dešavanja.

Političare koji se ne pokažu dobrim treba kažnjavati na sledećim izborima (uvek postoje SLEDEĆI IZBORI).

Sledeći izbori su u Nemačkoj bili '45. U Srbiji dvehiuljadite.
No da se razumemo: nije da ne bih voleo da je Vučić, kako sam to i rekao, tek sada došao u situaciju da se iz čaure lojalnosti konačno izvuče i pokaže u pravom svetlu, te da je ovaj beskompromisni borac za pravdu i Evropejac pravi on.
No ako jeste - šta će onda sa svima njima?
Jer oni to definitivno nisu.
tyson tyson 11:06 31.01.2013

Re: Prirodno je da se čovek menja

Sledeći izbori su u Nemačkoj bili '45.

Zapravo 1949.


Jukie Jukie 11:02 31.01.2013

Vukajlija

Kad smo kod Vučića, ovo mi se pojavilo na Fejsbuku:

ivana23 ivana23 12:00 31.01.2013

***

Danasnji broj casopisa Vreme...




Nov car i carevo novo odelo
dragan7557 dragan7557 12:21 31.01.2013

Re: ***

ivana23
Danasnji broj casopisa Vreme...




Nov car i carevo novo odelo

Hvala za link.

cerski

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana