Mediji| Politika| Sex

Mica, cica i pica

alexlambros RSS / 01.02.2013. u 02:41

AleXandar Lambros

 

Imao je i većih blamova. Tako da mi je ova priča o narušenom dostojanstvu institucija (nemojte me zajebavati, pred sudom u Strazburu najviše je slučajeva iz Srbije!) i ugledu države presmešna. Smešnija od skrivene kamere, koja nije bogzna duhovita, ali je zanimljiva zbog svoje ilustrativnosti i nabijenosti značenjima. Dovoljno smo videli u tom minutu i kojoj sekundi najave, emitovali ostatak ili ne, svejedno je. Kažu sociolozi vrhunac je šunda, kiča, estradizacije političke scene. Pa možda sa sociološke tačke to tako izgleda. Iz moje perspektive, umetničke kritike, ovo mu dođe kao odlična kratka forma nadahnuta srpskom svakodnevnicom. Ne bih umeo da joj odredim estetiku - magijski realizam, nadrealizam, dadaizam, ready made ... ne znam. Bućkuriš ideja prati nedoslednost u formi. Ko da je neki srpski Dišan uneo pisoar u galeriju, tj premijera u studio. Ako dozvolite paralelu i ako kapirate zaokret u značenju - posle Dišanovog pisoara u umetnosti je sve postalo moguće, posle „sve je moguće" u srpskoj politici videli smo premijera pod reflektorima kako se smeška na prizor, znate već čega. Jeste, ušće. Ne, nije ono u koje gleda falusoidni Pobednik kako je onomad premijer objašnjavao zbunjenom gostu iz Francuske koji se kroz izmaglicu bečio da vidi tu planinu na koju mu je Dačić ukazivao (kale, po Dačicu planina, brdo, na turskom, inače, tvrđava).

I, kad Marina ne bi imala ništa protiv, nazvao bih ovu kratku formu - „Premijer je prisutan".

Premijer ozbiljno ugrožava kraljicu Elizabetu po dužini vladavine ... meni su njeni počeci toliko magloviti i toliko negde duboko u prošlosti, gotovo mitski. Ko u Džeksonovoj filmskoj epskoj fantastici ... bilo je nekad neko srećno doba, mitsko zlatno doba svih mitologija sveta, kad su poljane bile zelene, reke pune riba a narod veseo i sit. I onda se probudiše neke sile mraka, neki zli i pohlepni ljudi opljačkaše i opustošiše sve, čak i priroda počela da vene, ko što vene, Srbiju napuštaju čak i ptice. Narod se nešto koprcao, bunio i dizao neko vreme, pa sve slabije, na kraju se pomirio sa sudbinom i uzeo da gleda rialiti i talent programe i šalje sms poruke.

Kroz sve je prošao taj čovek. I Evropljanin godine i Beli anđeo. Ako Srbija jednom ponovo postane kraljevina dobiće titulu Duke of Toplica. Zemljakinja Ceca biće kontesa od Žitorađa. Ne bosonoga, pre golosilikonska.

E, a kako vam odlazak na slavu kod Cece na posne sarmice i poziranje između njenog i Škorićkinog dekoltea nije bio estrada? Meni je baš nekako bilo ko VIP Farma, doduše više ona orvelovska. Konji i magarci sede i gledaju a prasići se goste. Tako su nekako i ulazili, iz zamračenih automobila u bunkerisanu vilu ... jao, ko je sledeći, Palma, Jankovićka ili Cecin ispovednik?

Neki dan premijer je najavio da će u Srbiju iz SAD biti preneti i posmrtni ostaci Nikole Tesle, da budu, kako i dolikuje za jednog Srbina tog formata, sahranjeni u Sv. Savi. A eno mu sferne urne u muzeju par ulica iza Sv. Save.

To je taj nenadjebivi populizam. Tesla, tebra, i svetosavlje. Evropljanin godine i odlikovanje SPC. Premijer koji se slika sa vladikinim dečkom, stipendistom crkve, obučenim u mušeme Marijane Mateus, dok mladi matematički geniji pretražuju internet u potrazi za stipendijom koja će negde u svetu podržati njihovu pamet.

I, šta mi kažete? Urušili dostojanstvo funkcije i države? Nije valjda?

Urušio ga je sam, usisao na dno živog blata, onda kad je izjavio - „Manite me više tih priča o ljudskim pravima. Kakva ljudska prava?" ... A trijumf navijača proglasio za pobedu demokratije.

Kakva država, takav i premijer.

Ajde protokol, ajde savetnici, koji mu nisu rekli gde je Tesla trenutno, i koji su ga pustili da gostuje u nekom seljačkom studiju bez referenci. Ali on, koji ulazi u studio u kome ga dočekuje cica u kostimu sa štajge i kome je sve to savršeno normalno. Ništa mu nije sumnjivo. Zamišljam francuskog premijera Eroa koji ulazi u studio u kome ga čeka striptizeta da ga intervjuiše a njemu ništa ne bude čudno. Gde dostojanstva ima teže ga je urušiti.

Nije se snašao, objasniše iz partije. Pošto je dobrica po prirodi pa mu ne pada na pamet da bi neko mogao da ga zajebe. Micaaaa. Jeste, deluje nesnalažljivo. Tako nekako nesnalažljivo i pliva u toj estradno-političkoj močvari evo već koju deceniju. Koprca se, ali glavu uspeva da održi iznad vode. A na glavi još i koferče.

Cica versus Mica ... epski okršaj, neravnopravne snage. Cica je višestruko nadmoćniji neprijatelj jer ima tajno oružje - picu. Mnoge je junake pokosila pica. Ali, ne i Dačića. Kako se samo šeretski nasmešio! Prisutan je bio, videlo se. Premijer je prisutan.

I opasnosti se smeši u brk, da ne kažem pici u dlake. A kroz njega se, kaže, ogleda cela Vlada. Sve je ok.

 

 

Atačmenti



Komentari (59)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bookez bookez 03:02 01.02.2013

Zabranjivanje

Svaka ti je na mestu. Meni samo nije jasno kako neki tamo savetnik ima moć da zabranjuje i cenzuriše kako mu se prohte.
8c_competizione 8c_competizione 15:08 01.02.2013

Re: Zabranjivanje

Meni samo nije jasno kako neki tamo savetnik ima moć da zabranjuje i cenzuriše kako mu se prohte.


mislim da su ih ovi DBovci (preporuka je ovaj link) tako dobro nasukali da je to za udzbenike!

stavili ih u pat poziciju!

1. sramota nanesena i bez objavljivanja na nacionalnoj/lokalnoj/privatnoj televiziji

2. prvo prihvatili a onda odbijaju da daju dozvolu za objavljivanje (dilentatizam par excelance)

3. mogu deklarativno da ih tuze, imaju dokaze da su ponudjeni da li da se objavljuje ili ne (moz da igra ulogu "Dobrice" Cosica koliko oce)
sevarlica sevarlica 07:49 01.02.2013

...

Kakva država, takav i premijer.


Potpuno se slažem sa ovom konstatacijom.
Država nam je smešna, premijer je smešan, a i mi smo smešni jer nam ovakva sprdačina sa premijerom ne smeta.
Da je ovo urađeno Ivici Dačiću predsedniku SPS-a sve bi bilo OK, ali ov je urađeno premijeru Srbije i sa takvim odnosom prema instituciji premijera imam problem.
Neka se on sramoti sam, već je to uradio mnogo puta, i neka snosi posledice svojih glupih i prostih izjava i delovanja, ali ovo je nešto sasvim drugo.
Razumem da kod većine postoji ono razmišljanje "kad zezaju oni nas i smeju nam se, ajde da zeznemo i mi njih".
Problem je što ovakva svinjarija govori koliko o premijeru, toliko i o nama.

Mislim da ovako vulgaran geg ne bi bio moguć ni u jednoj iole ozbiljnoj zemlji EU.
G r o f G r o f 08:59 01.02.2013

Re: ...

Mislim da ovako vulgaran geg ne bi bio moguć ni u jednoj iole ozbiljnoj zemlji EU.


bookez bookez 09:50 01.02.2013

Re: ...

sevarlica
Kakva država, takav i premijer.


Potpuno se slažem sa ovom konstatacijom.
Država nam je smešna, premijer je smešan, a i mi smo smešni jer nam ovakva sprdačina sa premijerom ne smeta.
Da je ovo urađeno Ivici Dačiću predsedniku SPS-a sve bi bilo OK, ali ov je urađeno premijeru Srbije i sa takvim odnosom prema instituciji premijera imam problem.

Meni bi smetalo da je uradjeno gradjaninu Srbije Ivici Dačiću, a premijeru - nemam nikakav problem. Ako institucija premijera ne može da se dostojanstveno nosi sa javnim podsmehom, onda Ivica Dačić i nije za tu instituciju.


Neka se on sramoti sam, već je to uradio mnogo puta, i neka snosi posledice svojih glupih i prostih izjava i delovanja, ali ovo je nešto sasvim drugo.
Razumem da kod većine postoji ono razmišljanje "kad zezaju oni nas i smeju nam se, ajde da zeznemo i mi njih".
Problem je što ovakva svinjarija govori koliko o premijeru, toliko i o nama.

Dakle treba ovo zabranjivati, jer govori "istinu" o nama. A to da je performans neukusan normalnom čoveku, poslednji put kada sam proveravao, nije zakonski osnov za zabranu. Čak i u vremene jednog Miloševića je postojalo jedno Indexovo radio-pozorište.


Mislim da ovako vulgaran geg ne bi bio moguć ni u jednoj iole ozbiljnoj zemlji EU.

Ne bi bio moguć kao ljude ne bi interesovala ovakva glupost, ili ne bi bio moguć kao institucije od značaja paze šta rade, ili ne bi bio moguć kao zabranili bi i pohapsili "organizatore"? Ovo poslednje je u domenu naučne fantastike.

E da, a najveća glupost je tvrditi da premijer mora da da post-saglasnost za emitovanje intervja na koji je već pristao. To je zakonski neutemeljeno, i ravno ludilu.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 11:58 01.02.2013

Re: ...

Mislim da ovako vulgaran geg ne bi bio moguć ni u jednoj iole ozbiljnoj zemlji EU.


Ni u jednoj ozbiljnijoj zemlji EU ne bi bio moguć premijer poput Dačića. Hajde, o Italiji da još može da se raspravlja, mada ne bih ga poredio sa Berluskonijem.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:10 01.02.2013

Re: ...


Ni u jednoj ozbiljnijoj zemlji EU ne bi bio moguć premijer poput Dačića.




aleksandarkarisik aleksandarkarisik 12:30 01.02.2013

Re: ...

Pa naveo sam izuzetak. Razlika je u tome da je Berluskoni baj, baj a ovaj je tu od Slobina vremena pa do zanavek, bar tako liči.
sevarlica sevarlica 12:30 01.02.2013

Re: ...

Ako institucija premijera ne može da se dostojanstveno nosi sa javnim podsmehom, onda Ivica Dačić i nije za tu instituciju.


Neka se on nosi sa javnim podsmehom za stvari koje je sam napravio a ne koje su mu namontirane.
Još bolje, neka snosi posledice svog delovanja na izborima, od javnog podsmevanja premijeru, ja kao građanin nemam ama baš ništa.

Dakle treba ovo zabranjivati

NE, cenzura nikom dobra nije donela.


E da, a najveća glupost je tvrditi da premijer mora da da post-saglasnost za emitovanje intervja na koji je već pristao. To je zakonski neutemeljeno, i ravno ludilu.


Za ovo se slažem 100%.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:35 01.02.2013

Re: ...

Jelica Greganović Jelica Greganović 12:52 01.02.2013

Re: ...


E da, a najveća glupost je tvrditi da premijer mora da da post-saglasnost za emitovanje intervja na koji je već pristao. To je zakonski neutemeljeno, i ravno ludilu.

Pa...postoji nešto što se zove autorizacija i koristi se mahom u štampanim medijima. Ne moraš da budeš premijer da bi tražio autorizaciju, odnosno davanje na uvid konačne verzije intervjua koji si nekome dao, radi se o potvrdi izrečenog, zato što uvek postoji opcija skraćivanja, odnosno montiranja u kome izrečenom može da se promeni značenje.
alexlambros alexlambros 13:49 01.02.2013

Re: ...

NE, cenzura nikom dobra nije donela.


Obozavam cenzuru! Da nema cenzure ja ne bih imala karijeru.
Mae West
8c_competizione 8c_competizione 15:22 01.02.2013

Re: ...

Mislim da ovako vulgaran geg ne bi bio moguć ni u jednoj iole ozbiljnoj zemlji EU.


Grofe, zasto moramo uvek da se ugledamo na budale?

to mu dodje isto kao kad radikali pokusavaju da objasne da ako je Amerika demokratija, onda je bolje da nema demokratije uopste. sto ne pogledamo neku Svedsku, Norvesku ...?

naravno da se budale pojave svuda, ali ukoliko postoje mehanizmi koji ih uklanjaju sa javnih funkcija, onda demokratija i dalje funkcionise.

ako nam sve ovo nije bilo dovoljna indikacija ko je Premijer Ferkel, mozda nam je ova skrivena kamera trebala? WTF?

u normalnim drzavama bi likovi poput Dacica i ponarocito Mrkonjica, Ilica .... vec odavno bili ispljuvani iz politike!
8c_competizione 8c_competizione 15:24 01.02.2013

Re: ...

mada ne bih ga poredio sa Berluskonijem.


razlika izmedju Dacica i Berluskonija jeste da je ovaj potonji (ne pitaj me kako) veoma uspesan biznisman (bio i pre mandata), tako da neki kvaliteti (ako bas ne i ljudski) postoje.

sta je/bi bio Dacic bez funkcije u SPSu?
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 01:08 02.02.2013

Re: ...

Pa i on je bajbaj. Gde je problem? I ne vidim da je Francuska nešto štetila od pijanog pojavljivanja premijera. Na kraju je samo štetio Sarkozi. Ima sistem, funkcioniše.
Ovaj nam je ovde zakovan već dvadesetak godina, sa kraćim pauzama.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:09 02.02.2013

Re: ...

Pa i on je bajbaj.

Pa, i naš će biti. Zato i nije bitno ime, nego institucija.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 08:34 01.02.2013

Izdvajam mišljenje

I danas, kao i u Titovo vreme, od predsednika, premijera, ministara, sekretara... pravimo kultne ličnosti. Setimo se samo kultne ličnosti sa incijalima SM i kud nas je to odvelo ili Tadić Borisa, te lep, te pametan, te mirotvorac, te ujedinitelj...

Čitava se nacija digla na noge kada je, onomad, presečena kolona građanina Nikolić Tomislava, zaposlenog na određeno vreme kao predsednik države. Pijani vozači nam svakodnevno gaze decu po pešačkim prelazima, ali se niko oko toga ne uzbuđuje. Ali kada neko pokuša da preseče kolonu vozila u kojoj je predsednik, to je onda udarna vest na svim medijima.

Nasankalo i zajebalo premijera, pa šta? Atentat na državu? Glupost.

Baš zato se na ovaj događaj sa crnom cica-macom i premijerom može gledati i iz ugla rušenja kulta ličnosti naših političara. Takve pokušaje treba pozdraviti, a ne osuditi. U tom smislu čestitam ekipi "Nemoguće misije" i na ideji i na njenoj realizaciji.
Gospodja Klara Gospodja Klara 08:54 01.02.2013

Re: Izdvajam mišljenje

Atentat na državu? Glupost.


Slažem se, atentat bi bio da je ispod suknje izvirio pištolj ili neka duga cev, šteta što ekipa nije otišla korak dalje sa provokacijom.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:24 01.02.2013

Re: Izdvajam mišljenje

danas, kao i u Titovo vreme, od predsednika, premijera, ministara, sekretara... pravimo kultne ličnosti. Setimo se samo kultne ličnosti sa incijalima SM i kud nas je to odvelo ili Tadić Borisa, te lep, te pametan, te mirotvorac, te ujedinitelj...


prave i činovnici države kult sami od sebe, ali ovo jeste tačno u osnovama. i političari/čarke kada dođu na poziciju glumataju svi odreda Tita, a i narod, u osnovama, neguje stav da je neko, ko god, iz Vlade Tito... pričao je Žarko Korać lepo o tome svojevremeno, kako su dok su bili u opoziciji protiv Miloševića regularno bili pljuvani u određenim srpskim sredinama, međutim, kada su se pojavili u istim tim sredinama u odelima kao visoki državni službenici nedugo zatim, isti ti ljudi su im se ulagivali. ipak su decenije totalitarnog uređenja društva ostavile traga na ljudima u Srbiji, manje nego u Rusiji poređenja radi, ali ipak da. kod Nikolića i Vučića, recimo, nema te nege kulta sopstvenih pozicija, oni ljudi jednostavno jesu totalitarni. siroma' Dačić se još i trudi, povremeno izbija iz njega Sloba, povremeno beogradski mangup, povremeno kafanski veseljak... nešto drugo je problem ovde, a to je propust Premijerovog tima, naimence, kako im je Premijer dospeo u nekakav bantu-program bez da prethodno provere o kom programu je reč, kakav je sadržaj tog programa? ispostavlja se da Premijer nije bio svestan ni u kojoj televiziji gostuje, Kopernikus, Pink?
uros_vozdovac uros_vozdovac 11:04 01.02.2013

Re: Izdvajam mišljenje

I ja bih da izdvojim mišljenje i složim se sa Vojom uz jedan dodatak, a pregledao sam trejler...

Dakle protivim se cenzuri u trejleru, što Premijer da vidi nešto što mi građani ne vidimo?
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:15 01.02.2013

Re: Izdvajam mišljenje

I danas, kao i u Titovo vreme, od predsednika, premijera, ministara, sekretara... pravimo kultne ličnosti.


Ne radi se tu o kultu ličnosti, nego o državnoj instituciji koja se zove - premijer.
Zbog toga su to tako odgovorna mesta, jer pojedinci budu i odu, ali institucija ostaje.

Zato nije baš svejedno kada se od institucije recimo predsednika, a pre i premijera, države radi ovo:





Zbog toga je ime i prezime Ivice Dačića mnogo manje važno od mesta na kom sedi.

sevarlica sevarlica 12:23 01.02.2013

Re: Izdvajam mišljenje

Nasankalo i zajebalo premijera, pa šta? Atentat na državu? Glupost.


Ma kakav atentat na državu, baš je po meni problem što je cela stvar najobičnija glupost.
Premijer umesto da radi svoj posao u zemlji kojoj je to potrebno 24/7 on zvera u 3.14-čke, a mi takav klozetski humor gutamo hraneći sujetu.
Da ne govorim o jadnom radu(ili bolje neradu) njegove službe koja prima debele pare da mu organizuje radno vreme.

Ali neka, ako većina ljudi misli da premijer treba da gubi vreme na ovakve stvari, neka guvi. Ceo mandat neka potroši na ovakve gluposti a mi ćemo se grohotom smejati dok gledamo TV(za koji treba da se isplate još 342 rate povoljnog zelenaškog kredita).

P.S. Ne govorim o krivici ekipe "Nemoguće Misije", oni ljudi rade svoj posao i treba ih pustiti da ga rade i dalje, ali celu premijerovu kamarilu dvoglavih savetnika treba pootpuštati.
sevarlica sevarlica 12:25 01.02.2013

Re: Izdvajam mišljenje

Dakle protivim se cenzuri u trejleru, što Premijer da vidi nešto što mi građani ne vidimo?

Uroše slažem se sa tobom, stop cenzuri, neću fleke po ekranu :)
westvleteren westvleteren 13:51 01.02.2013

Re: Izdvajam mišljenje

regularno bili pljuvani u određenim srpskim sredinama, međutim, kada su se pojavili u istim tim sredinama u odelima kao visoki državni službenici nedugo zatim, isti ti ljudi su im se ulagivali. ipak su decenije totalitarnog uređenja društva ostavile traga na ljudima u Srbiji, manje nego u Rusiji poređenja radi, ali ipak da.


Na ovo moram da reagujem.Pogresno je da se ovakav mentalitet pripisuje komunizmu, ovakav mentalitet je postojao mnogo pre komunizma.
Evo jedna lepa Cehovljeva prica, napisana u 19-om veku koja ovo lepo ilustuje. Na zalost nasao sam samo na engleskom.

Two friends -- one a fat man and the other a thin man -- met at the Nikolaevsky station. The fat man had just dined in the station and his greasy lips shone like ripe cherries. He smelt of sherry and fleur d'orange. The thin man had just slipped out of the train and was laden with portmanteaus, bundles, and bandboxes. He smelt of ham and coffee grounds. A thin woman with a long chin, his wife, and a tall schoolboy with one eye screwed up came into view behind his back.

"Porfiry," cried the fat man on seeing the thin man. "Is it you? My dear fellow! How many summers, how many winters!"

"Holy saints!" cried the thin man in amazement. "Misha! The friend of my childhood! Where have you dropped from?"

The friends kissed each other three times, and gazed at each other with eyes full of tears. Both were agreeably astounded.

"My dear boy!" began the thin man after the kissing. "This is unexpected! This is a surprise! Come have a good look at me! Just as handsome as I used to be! Just as great a darling and a dandy! Good gracious me! Well, and how are you? Made your fortune? Married? I am married as you see. . . . This is my wife Luise, her maiden name was Vantsenbach . . . of the Lutheran persuasion. . . . And this is my son Nafanail, a schoolboy in the third class. This is the friend of my childhood, Nafanya. We were boys at school together!"

Nafanail thought a little and took off his cap.

"We were boys at school together," the thin man went on. "Do you remember how they used to tease you? You were nicknamed Herostratus because you burned a hole in a schoolbook with a cigarette, and I was nicknamed Ephialtes because I was fond of telling tales. Ho--ho! . . . we were children! . . . Don't be shy, Nafanya. Go nearer to him. And this is my wife, her maiden name was Vantsenbach, of the Lutheran persuasion. . . ."

Nafanail thought a little and took refuge behind his father's back.

"Well, how are you doing my friend?" the fat man asked, looking enthusiastically at his friend. "Are you in the service? What grade have you reached?"

"I am, dear boy! I have been a collegiate assessor for the last two years and I have the Stanislav. The salary is poor, but that's no great matter! The wife gives music lessons, and I go in for carving wooden cigarette cases in a private way. Capital cigarette cases! I sell them for a rouble each. If any one takes ten or more I make a reduction of course. We get along somehow. I served as a clerk, you know, and now I have been transferred here as a head clerk in the same department. I am going to serve here. And what about you? I bet you are a civil councillor by now? Eh?"

"No dear boy, go higher than that," said the fat man. "I have risen to privy councillor already . . . I have two stars."

The thin man turned pale and rigid all at once, but soon his face twisted in all directions in the broadest smile; it seemed as though sparks were flashing from his face and eyes. He squirmed, he doubled together, crumpled up. . . . His portmanteaus, bundles and cardboard boxes seemed to shrink and crumple up too. . . . His wife's long chin grew longer still; Nafanail drew himself up to attention and fastened all the buttons of his uniform.

"Your Excellency, I . . . delighted! The friend, one may say, of childhood and to have turned into such a great man! He--he!"

"Come, come!" the fat man frowned. "What's this tone for? You and I were friends as boys, and there is no need of this official obsequiousness!"

"Merciful heavens, your Excellency! What are you saying. . . ?" sniggered the thin man, wriggling more than ever. "Your Excellency's gracious attention is like refreshing manna. . . . This, your Excellency, is my son Nafanail, . . . my wife Luise, a Lutheran in a certain sense."

The fat man was about to make some protest, but the face of the thin man wore an expression of such reverence, sugariness, and mawkish respectfulness that the privy councillor was sickened. He turned away from the thin man, giving him his hand at parting.

The thin man pressed three fingers, bowed his whole body and sniggered like a Chinaman: "He--he--he!" His wife smiled. Nafanail scraped with his foot and dropped his cap. All three were agreeably overwhelmed.
8c_competizione 8c_competizione 15:27 01.02.2013

Re: Izdvajam mišljenje

ili neka duga cev


da je intervju radio ovaj Kacavendin "necak" ....
tasadebeli tasadebeli 09:53 01.02.2013

Болна самоспознаја

Premijer ozbiljno ugrožava kraljicu Elizabetu po dužini vladavine ... meni su njeni počeci toliko magloviti i toliko negde duboko u prošlosti, gotovo mitski. Ko u Džeksonovoj filmskoj epskoj fantastici ...


Баба у љубичастим костимима је андед. Та бића никада не умиру. Као, уосталом, ни овај наш премијер и њему подобна екипа. Њихова функција и није да умру, њихова функција је да наставе светли лик и дело Петра Благојевића.

Није, чини ми се, заболело толико Србију што се неко на овакав начин спрда са иституцијама државе, ма шта год говорили Дачићеви саветници, шефови протокола, новинари, аналитичари и остали сви низ ред. Они су задужени да креште, па то и раде. То им је пос'о, ни они га не воле.

Није Србију заболело ни то што је њена врховна власт можда, угледавши то што је угледала између ногу саговорнице, почела да размишља и о сопственим карактерним особинама и историјском трагу који оставља за собом. Чудни и изненађујући су ти путеви асоцијација којима се креће ум...

Ону већинску Србију, обичну Србију, ону без посла, на улицама, по аутобусима или са флашом пива у руци испред радње на ћошку, заболело је схватање да народ којем се сервира овакав ниво хумора, за који разни стручњаци за циљне групе и маркетинг дубоко верују да ће имати прођу на овом тржишту, једноставно мора да нестане. Укратко, болна је та самоспознаја о сопственом нестанку која се тако добро види у "ономе шта је то смешно" просечном Србину. Ако је хумор одраз духа, онда смо, судећи по овоме, још мало, па нестали.

П.С. - Баш ме занима о чему ће причати Дачић и Тачић (Молим, обратити пажњу! Ову двојицу разликује само фонетска опозиција звучно/безвучно у пару Д/Т.) у новој рунди преговора око решења статуса Косова и Метохије. Или, на пример, о чему ће, ван домашаја јавности, разговарати Дачић и Обама на наредном молитвеном доручку. Судећи по премијеровим искуствима, биће добро зезање.
8c_competizione 8c_competizione 16:56 01.02.2013

Re: Болна самоспознаја

doduse, nije bas da se neke stvari ne desavaju drugima. razlika je u tome da se tako dese slucajno, a doticni "krivac" ipak na kraju najebe



alexlambros alexlambros 17:13 01.02.2013

Re: Болна самоспознаја

doduse, nije bas da se neke stvari ne desavaju drugima.


pa takva im uniforma, nosnja, sta li vec :)
8c_competizione 8c_competizione 21:24 01.02.2013

Re: Болна самоспознаја

pa takva im uniforma, nosnja, sta li vec :)


ne bunim se ja, vec je njoj steta naneta ;o)
Jukie Jukie 10:20 01.02.2013

Apsurdi

Mislim da smo komplet oguglali na sve apsurdne situacije, kao da živimo u Saut Parku ili Springfildu
doda.draskovic doda.draskovic 10:56 01.02.2013

Gospodar prstenova

Ko u Džeksonovoj filmskoj epskoj fantastici ... bilo je nekad neko srećno doba, mitsko zlatno doba svih mitologija sveta, kad su poljane bile zelene, reke pune riba a narod veseo i sit. I onda se probudiše neke sile mraka, neki zli i pohlepni ljudi opljačkaše i opustošiše sve, čak i priroda počela da vene, ko što vene, Srbiju napuštaju čak i ptice. Narod se nešto koprcao, bunio i dizao neko vreme, pa sve slabije, na kraju se pomirio sa sudbinom i uzeo da gleda rialiti i talent programe i šalje sms poruke.


Da si napisao, napisao si
Kod Tolkina pobedise ovi dobri ujedinjeni, u Srbiji ceca, meca, cica, pica..i nenadjebivi premijer..

To je taj nenadjebivi populizam. Tesla, tebra, i svetosavlje. Evropljanin godine i odlikovanje SPC. Premijer koji se slika sa vladikinim dečkom, stipendistom crkve, obučenim u mušeme Marijane Mateus, dok mladi matematički geniji pretražuju internet u potrazi za stipendijom koja će negde u svetu podržati njihovu pamet.


Zato si ti tamo, zato smo mi ovde
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:44 01.02.2013

plate

Ajde protokol, ajde savetnici, koji mu nisu rekli gde je Tesla trenutno, i koji su ga pustili da gostuje u nekom seljačkom studiju bez referenci. Ali on, koji ulazi u studio u kome ga dočekuje cica u kostimu sa štajge i kome je sve to savršeno normalno. Ništa mu nije sumnjivo. Zamišljam francuskog premijera Eroa koji ulazi u studio u kome ga čeka striptizeta da ga intervjuiše a njemu ništa ne bude čudno. Gde dostojanstva ima teže ga je urušiti.


Ne bih ja to baš tako olako shvatala, jer ta gomila ljudi dobija plate zato da radi svoj posao, bez obzira da li je premijer dobrica ili ne. I oni svoj posao nisu odradili.
Posebno služba, koja je kod nas poprilično dobra vazda bila...i ako se uzme u obzir da nam je ne tako davno jedan premijer ubijen, kako je moguće da služba nije proverila kuda ide zaista ovaj sadašnji premijer...manje više ginekološke šale, ali u studiju sumnjivog porekla, sa osobama za koje niko nikad ranije nije čuo u novinarskom kontekstu, nikad se ne zna...mogla je da bude i visprena sačekuša...i zbog svega toga je poooooprilična odgovornost svih onih koji ga okružuju i za svoje vrlo važne poslove plate dobijaju. A ovde su ozbiljno čučnuli.
juniorr juniorr 12:33 01.02.2013

Re: plate


Ne bih ja to baš tako olako shvatala, jer ta gomila ljudi dobija plate zato da radi svoj posao, bez obzira da li je premijer dobrica ili ne. I oni svoj posao nisu odradili.
Posebno služba, koja je kod nas poprilično dobra vazda bila...i ako se uzme u obzir da nam je ne tako davno jedan premijer ubijen, kako je moguće da služba nije proverila kuda ide zaista ovaj sadašnji premijer...manje više ginekološke šale, ali u studiju sumnjivog porekla, sa osobama za koje niko nikad ranije nije čuo u novinarskom kontekstu, nikad se ne zna...mogla je da bude i visprena sačekuša...i zbog svega toga je poooooprilična odgovornost svih onih koji ga okružuju i za svoje vrlo važne poslove plate dobijaju. A ovde su ozbiljno čučnuli.


potpisujem!

alexlambros alexlambros 13:54 01.02.2013

Re: plate

Ne bih ja to baš tako olako shvatala, jer ta gomila ljudi dobija plate zato da radi svoj posao, bez obzira da li je premijer dobrica ili ne. I oni svoj posao nisu odradili.


Bas tako!
Kako mu pripremaju pregovore i sastanke s nekim ozbiljnim delegacijama i stranim zvanicnicima kad su ga poslali na ovo ?
juniorr juniorr 20:47 01.02.2013

Re: plate

Kako mu pripremaju pregovore i sastanke s nekim ozbiljnim delegacijama i stranim zvanicnicima kad su ga poslali na ovo ?


cek, cek, velika je to ekipa, ima ih razni
tasadebeli tasadebeli 09:28 02.02.2013

Re: plate

juniorr
Kako mu pripremaju pregovore i sastanke s nekim ozbiljnim delegacijama i stranim zvanicnicima kad su ga poslali na ovo ?cek, cek, velika je to ekipa, ima ih razni


Можда се преговори око Косова и Метохије и уласка Србије у ЕУ воде у емисијама типа "Ја имам таленат" или у квизу "Високи напон"? Понајпре ће бити да је у питању онај серијал "Породичне тајне"...

Ма шта уопште премијер државе тражи у једној емисији типа "Немогућа мисија"! Осим ако то није неко враћање дугова дотичној телевизији, па је пристао на долазак у студио...
juniorr juniorr 14:25 02.02.2013

Re: plate

Ма шта уопште премијер државе тражи у једној емисији типа "Немогућа мисија"! Осим ако то није неко враћање дугова дотичној телевизији, па је пристао на долазак у студио..


koliko shvatam, on TO nije znao.
8c_competizione 8c_competizione 17:31 02.02.2013

Re: plate

koliko shvatam, on TO nije znao.


jeste, naivan je ko francuska sobarica


aleksandarkarisik aleksandarkarisik 13:02 01.02.2013

Slogan

Kada je čupavo - Dačić!
8c_competizione 8c_competizione 16:01 01.02.2013

Re: Slogan

Slogan
Kada je čupavo - Dačić!


mislim da je ovo zasluzilo poseban blog!
st.jepan st.jepan 18:45 01.02.2013

Re: Slogan

Kada je čupavo - Dačić!

Cenzurisano, ali kažu da je stvarno bilo čupavo.
U 21. veku! Nedopustivo!
tasadebeli tasadebeli 09:42 02.02.2013

Re: Slogan

aleksandarkarisik
Kada je čupavo - Dačić!



Одличан слоган! Мајсторе!

Види тамо да ти плате нешто ови из СПС-а јербо овим слоганом гарантовано добијају и следеће изборе.

Што је најважније, слоган је вишезначан јербо чупавости има разних, па обухвата широку популацију.








Једино не могу ове да стрпају у неку од циљних група слогана:

benevolent benevolent 13:13 01.02.2013

Premijer ozbiljne države...

...ne treba da gostuje ni na jednoj radio ili TV stanici, pa makar imala i nacionalnu frekvenciju, pa čak ni na javnoj prostitutci, a kamoli na nekoj lokalnoj TV u aranžmanu privatne tv produkcije. Služba koja bi trebalo da brine o tome je to odavno morala da nauči iz školskog priručnika odnosa sa javnošću. Press konferencije u vladi su mesto na kojima se premijer obraća javnosti sa uvežbanim i pripremljenim mogućim odgovorima čak i na provokativna pitanja. Odrpanci i kurve ne mogu ni da uđu u salu za konferenciju, jer kao takvi ne bi mogli ni da budu akreditovani.
Savremena sredstva mas komunikacije omogućavaju odavno i mogućnost obraćanja premijera putem video linka, ali za tu formu važi pravilo unapred postavljenih tema, pa čak i formulisanih pitanja, a često se takvi nastupi fingiraju i kao direktni prenosi.
Međutim, ne bi smelo da se desi ni to da premijer u alkoholisanom stanju pusti sebi maštu na volju i odvaljuje repertoar, koji sigurno ne bi trezan improvizovao, kako je dočekao pre desetak godina stranog zvaničnika na brdu Kale gde su se vodili megdani.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:53 01.02.2013

Re: Premijer ozbiljne države...

U ovoj priči se pre svega radi o bezbednosti. To što je Dačić ipao smešan je mnogo manje važno od toga da je smešna ispala država Srbija.
Jeste, radi se i o tome kome daje intervju, ali mnogo više se radi o tome da te osobe uopšte nisu bile proverene ili nisu bile dobro proverene, što se na isto svodi.
Četvrt veka sam novinarka i nikada, ali baš nikada nisam mogla da uđem na press konferenciju, sa bilo kojim državnim zvaničnicima, od najnižih do najviših, a da pre toga nisam dala podatke iz press karte i svoje lične podatke. O tome kako se kad dolaze američki visoki i najviši zvaničnici novinarima malne uzima i uzorak urina, da i ne govorim. Kao ni to da se, za praćenje poseta stranih državnika, bar deset dana ranije ispunjavaju formulari, akreditacije, u koje se detaljno upisuju svi podaci o novinaru/snimatelju/fotografu, kao i podaci o mediju iz se kog dolazi.
Pored svih datih podataka se obaška još jedared daju na poređenje, prilikom ulaska u bilo koju državnu instituciju u kojoj se održava neka komunikacija sa javnošću, odnosno novinarima.
Kada se radi o intervjuima sa visokim i najvišim državnim zvaničnicima, sve se ponavlja, slanje zahteva, podataka o sebi i mediju, slanje pitanja...ako je još neko sa tobom u ekipi (snimatelj, fotograf...), svi moraju da daju podatke. I svi se još jednom legitimišu prilikom ulaska u prostore gde se odvija intervju. Ako se dešava u studiju, tj. u prostorijama medija za koji se radi, onda se ti podaci proveravaju i sve osobe legitimišu na portirnici istog.
To da se premijer dovede na noge nepoznatim ili neproverenim osobama (ili da im uspe lažno predstavljanje), to je bruka nad brukama za svaku državu.
I baš me zanima hoće li iko odgovarati za ovaj grandiozni bezbednosni gaf.
sevarlica sevarlica 14:12 01.02.2013

Re: Premijer ozbiljne države...

. To što je Dačić ipao smešan je mnogo manje važno od toga da je smešna ispala država Srbija.



rade.radumilo rade.radumilo 15:32 01.02.2013

Re: Premijer ozbiljne države...

To da se premijer dovede na noge nepoznatim ili neproverenim osobama (ili da im uspe lažno predstavljanje), to je bruka nad brukama za svaku državu.
I baš me zanima hoće li iko odgovarati za ovaj grandiozni bezbednosni gaf.


A zašto misliš da su dotične osobe nepoznate i neproverene? Ja bih rekao da su spin doktori svoj posao odlično odradili. Taman za kraj januara u kome građani imaju najviše životnih troškova, pa je poslednja nedelja istog vreme kada se nema za tri obroka dnevno. Pride još malo pojačaš kurs dinara da narodu izbiješ iz slamarice koji evro više...
8c_competizione 8c_competizione 15:58 01.02.2013

Re: Premijer ozbiljne države...

jbg Jeco, izgleda da je premijer & obezbedjenje umislio da je JFK, pa volede da mu pevaju na uvce seksipilne dame



a da zaboravlja da se uvek moze pojaviti



grozno je koliko je taj Dacicev savetnik inkompetentan, kao i vrh sluzbe!

no pitanje je zasto je sluzba u takvom (sr)stanju, ponarocito posle iskustva sa Djindjicem?

mislim da koreni leze u "reformama" koje su Kostunicini ljudi sporovili, cisteci sluzbu namerno od politickih/DB nepodobnika posle uspesne sabotaze Sablje!
8c_competizione 8c_competizione 16:00 01.02.2013

Re: Premijer ozbiljne države...

Odrpanci i kurve ne mogu ni da uđu u salu za konferenciju, jer kao takvi ne bi mogli ni da budu akreditovani.


polako sa kvalifikacijama stvari pravim imenom, Strongman bi jos mogao da zatrazi tvoje banovanje!
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:11 02.02.2013

Re: Premijer ozbiljne države...


A zašto misliš da su dotične osobe nepoznate i neproverene?

Zato što onda pričamo o tome da je neko smestio premijeru. Što opet znači da služba nije odradila svoj posao.
8c_competizione 8c_competizione 15:16 01.02.2013

"Gde dostojanstva ima teže ga je urušiti"

Ajde protokol, ajde savetnici, koji mu nisu rekli gde je Tesla trenutno, i koji su ga pustili da gostuje u nekom seljačkom studiju bez referenci. Ali on, koji ulazi u studio u kome ga dočekuje cica u kostimu sa štajge i kome je sve to savršeno normalno. Ništa mu nije sumnjivo. Zamišljam francuskog premijera Eroa koji ulazi u studio u kome ga čeka striptizeta da ga intervjuiše a njemu ništa ne bude čudno.


zbog ovoga i direktne kvalifikacije "voditeljke" jedinim ispravnim imenom me je blogokomandant Strongman banovao na njegovom postu (valjda mi je pao nivo testosterona kada sam pisao komentare), a i par blogokomentatora je cak ustvrdilo da mi onaj str8-ashki gen i nije bas najjaci, posto sam"zenomrzac"!?!??! WTF?

Ako su im ova k....na, Ceca nanogvica, Mira Skoric i ostala balavurdija iz Silikonskog Grand Kanjona reperi za ideal zene, otvoreno cu vam reci da mi se povraca na te sisedupevrtice, kao i na vas koji ih branite! Ako ste bre horny, lepo pravac DVD klub, odelenje erotika i porno, pa tamo trazite ono sto vas zanima!

Gde dostojanstva ima teže ga je urušiti


Alex, ovo nisi mogao bolje napisati!
appendix appendix 15:24 01.02.2013

Re: "Gde dostojanstva ima teže ga je urušiti"

Ako su im ova k....na, Ceca nanogvica, Mira Skoric i ostala balavurdija iz Silikonskog Grand Kanjona reperi za ideal zene, otvoreno cu vam reci da mi se povraca na te sisedupevrtice, kao i na vas koji ih branite!

westvleteren westvleteren 15:40 01.02.2013

Re: "Gde dostojanstva ima teže ga je urušiti"

Ako ste bre horny, lepo pravac DVD klub, odelenje erotika i porno, pa tamo trazite ono sto vas zanima!


Svasta, pa imaju ljudi pristup internetu. Ko jos iznajmljuje iz DVD kluba.
8c_competizione 8c_competizione 15:47 01.02.2013

Re: "Gde dostojanstva ima teže ga je urušiti"

ma ne zameram, kako god, sve dok pornjavu trazite na za to namenjenim mestima ...
8c_competizione 8c_competizione 15:46 01.02.2013

jbg

umesto da imamo ovakve premijere, mi tolerisemo ovakvu nasu gamad

ni sam ne znam koliko puta u toku godine/meseca/dana uspe da me bude sramota sto sam Srbin.

i tu ne pomaze cak i da Nole pobedi na Intergalaktickom Rolangarosu!

niti da Ameri i Hrvati priznaju da je Tesla ipak bio srpskog porekla

niti da je Srbija imala i sansu da ima premijera na koga se zaista ponosi ...
8c_competizione 8c_competizione 16:22 01.02.2013

izgleda da ce ...

... Kreativni Centar & Bob Zovkovic morati da promene naslovnicu



sa ovim:



ili ovim:



originalni podnaslov mogu da ostave!
escherichije_colic escherichije_colic 17:23 01.02.2013

sacre bleu!

Verovali ili ne, upravo ide prilog na RTL o Dačiću i incidentu sa "novinarkom" bez gaća

Doduše u pitanju je neka tabloidna emisija, ništa ozbiljno, nisu se uzdrmali temelji evropske demokratije oko toga isl.

edit- ili je pro sieben, jbmliga, neki nemački kanal ...
nurudin nurudin 19:16 01.02.2013

Препорука!

Спрам свеца и тропар.
8c_competizione 8c_competizione 01:01 02.02.2013

upavo videh ovu sliku na vest...



pa me uhvati jeza kada se zamislim gde i sa kim mi prodje 20 godina (a proslo jos nije)!
49 41 49 41 04:08 02.02.2013

Cek, cek

o kakvim se to Cicama i Picama; obezbedjenju i prvom krugu "odbrane" radi?

Jel' to prica iz '63. '81. il' kad htedose mog Chaka cipelom u glavu.
Chak je jedan - pita; 'Os opet, ajde?

Da se ne radi to ovde o onim istim 'snagatorima' sto su ga nedavno "popusili" sa visokim drzavnickim platama i svim beneficijama koje idu uz to.

Znate ono , nisu mogli da se dogovore oko "cene", a hteli su usput; ako moze dzabe?

Cice, cice; vecito ste pravile picvajz.
Jel' vam to OBRAZ?

Nekad se to nazivalo - sakri tu "sramotu"!
Sedi pristojno.

Medjutim, greske se ne prastaju!

Agencija Blumberg piše da će Saliven 22. februara biti penzionisan, pošto je poslednjih sedam godina rukovodio tajnom službom.

U službi za obezbeđenje predsednika SAD radio je od 1983. godine, a karijeru je počeo kao specijalni agent odeljenja u Detroitu.

Tajna služba u SAD je sada deo šire državne bezbednosti i ima 7.000 zaposlenih sa godišnjim budžetom od 1,6 milijardi dolara.

Njeni pripadnici su se prošlog proleća našli na udaru Kongresa i medija, pošto je otkriveno da je deo njih u Kolumbiji, gde su došli kao prethodnica predsednika Baraka Obame, u hotelu u kome su odseli doveli veliki broj prostituki.

Nekoliko agenata je zbog toga dobilo otkaze, a deo je bio privremeno suspendovan.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana