Društvo| Politika

Izadjite na ulicu, ne zaboravite Djindjića!!!!!!!

Aleksandar Stosic RSS / 11.02.2008. u 11:22

 Beograd%20je%20bio%20svet.thumbnail.jpgdjindjic400_250.jpg205104609945641944265a9375151943_big.jpg

 

1. Napisao sam 7. februara sledeće:

Ovaj blog je namenjen svima -  ljudima koji misle da je krajnje vreme da narod izađe na ulice i kaže da mu je dosta laži, manipulacija, devedesetih, lažnih patriota, izolacije i kulturne, sociološke i ekonomske bede...

http://blog.b92.net/text/2145/Heroji%20ulice/

Dva dana kasnije Srećko Sekeljić je postavio blog gde studenti najavljuju za danas proteste naziva ”Evropa nema alternativu!“: Akcija počinje protestnim okupljanjem u minut do dvanaest, u ponedeljak 11. februara, na platou ispred Filozofskog fakulteta u Beogradu i protestnom šetnjom od Platoa do zgrade Vlade Republike Srbije rutom Vasina-Kolarčeva-Terazije-Kralja Milana-Kneza Miloša.   

http://blog.b92.net/text/2170/PROTEST,%20PONEDELJAK,%20MINUT%20DO%2012,%20PLATO,%20EU/

Zatim je Ivan Marović doleteo iz Amerike. http://blog.b92.net/text/2181/Stigao%20sam%2C%20vidimo%20se%20sutra/

Danas u 11.59. krecu demonstracije. Kao nekad, indexe u vis, ko je zyavrsio studije neka ih izvuče iz fioka!

2. Večeras u 20.15 gledajte HRT 1 emsiju Latinica. Tema emisije biće "Zašto je ubijen Zoran Đinđić".

U studiju će biti Vladimir Beba Popović, bliski Zoranov prijatelj, Miloš Vasić,novinar Vremena, Vesna Pusić, predsednica Hrvatske narodne stranke,  i Ivo Banac, predsednik Hrvatskog helsinskškog odbora..

U emisiji će govoriti i Latinka Perović, Žarko Korać, Zoran Živković, kao i Ružica i Mila Đinđić. Mislim da ne moram da ih posebno predstavljam.

Ovo je dan kada se stavlja prst na čelo. Neka ovaj blog bude prilika da vidimo kako je izgledao današnji dan u centru grada i da se podsetimo da smo poslednje prave demonstracije imali sa čovekom o kome će se večeras pričati u Hrvatskoj, jer današnja Srbija pokušava sve kako bi njegovo ime bilo zaboravljeno.



Komentari (128)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Laudanum Laudanum 11:37 11.02.2008

vanredno

Nego, kad se proglasi vanredno stanje, da li je dozvoljeno okupljanje?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:03 11.02.2008

Re: vanredno

Laudanum
Nego, kad se proglasi vanredno stanje, da li je dozvoljeno okupljanje?

Samo po mostovima, sa nacrtanim "targetima"
Laudanum Laudanum 12:12 11.02.2008

Re: vanredno

Tako sam i mislio. Znaci bice krljanja s pandurima, ko u stara dobra/odvratna vremena, jer ce Kaligula svakako proglasiti vanredno stanje.
Dilan Dog Dilan Dog 11:38 11.02.2008

Ako ne zamerate

jedna ispravka,
bolje je reći socijalna nego sociološka beda. Ili ste mislili na nešto drugo?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:10 11.02.2008

Re: Ako ne zamerate

Ovaj blog je namenjen svima - ljudima koji misle da je krajnje vreme da narod izađe na ulice i kaže da mu je dosta laži, manipulacija, devedesetih, lažnih patriota, izolacije i kulturne, sociološke i ekonomske bede...


ako ste mislli na ovaj italic deo, onda mislim da je sve jasno, radi se o dve bede - jedna je socijalna, odnosno ekonomska, dakle sirmoastvo, a druga je socioloska beda, misleci na hipokriziju drustva, na krizu drustva i sl.
Ok?
Dilan Dog Dilan Dog 12:20 11.02.2008

Re: Ako ne zamerate

Aleksandar Stosic

Ovaj blog je namenjen svima - ljudima koji misle da je krajnje vreme da narod izađe na ulice i kaže da mu je dosta laži, manipulacija, devedesetih, lažnih patriota, izolacije i kulturne, sociološke i ekonomske bede...


ako ste mislli na ovaj italic deo, onda mislim da je sve jasno, radi se o dve bede - jedna je socijalna, odnosno ekonomska, dakle sirmoastvo, a druga je socioloska beda, misleci na hipokriziju drustva, na krizu drustva i sl.
Ok?

Ma OK! :) samo sam pitao
Ozbiljno ste shvatili
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:31 11.02.2008

Re: Ako ne zamerate

Dilan Dog

Aleksandar Stosic
Ovaj blog je namenjen svima - ljudima koji misle da je krajnje vreme da narod izađe na ulice i kaže da mu je dosta laži, manipulacija, devedesetih, lažnih patriota, izolacije i kulturne, sociološke i ekonomske bede... ako ste mislli na ovaj italic deo, onda mislim da je sve jasno, radi se o dve bede - jedna je socijalna, odnosno ekonomska, dakle sirmoastvo, a druga je socioloska beda, misleci na hipokriziju drustva, na krizu drustva i sl. Ok? Ma OK! :) samo sam pitaoOzbiljno ste shvatili

neprijatelj je svuda oko nas, treba biti oprezan:))))
metanoia metanoia 11:40 11.02.2008

Opet smo mi Novosađani

ostali pasivni u okviru ovakve inicijative ali bićemo zato duhom sa vama. :) Hvala za informaciju o emisiji. Svako dobro Aleksandre.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:05 11.02.2008

Re: Opet smo mi Novosađani

metanoia
ostali pasivni u okviru ovakve inicijative ali bićemo zato duhom sa vama. :) Hvala za informaciju o emisiji. Svako dobro Aleksandre.

pa dobro, vi Lale.. treba vam vremena:))) onako, polako, opusteno, natenane...:))
Svako dobro Aleksandre.

Ziveli!

problem

Aleksandre,
Ja mislim da je problem u tome sto ove emisije i slicne manifestacije prati relativno mali broj ljudi koji vec znaju sta treba da radi. sama cinjenica da je emisija na HRTu ce odbiti mnoge "patriote" i obezbediti im jos jedan dokaz u prilo toga da su oni koji se ovde okupljaju izdajnici.
Po meni, treba raditi na privlacenju i edukaciji onih koji trenutno ne vide u cemu je problem sa nasom zvanuicnom politikom u vezi Kosova.
Mene prodje jeza kad vidim ove slike. Kad vidim politicku zrelost jednog naroda. Kad vidim da oni ne gaze travu ispred Filozofskog, iako ih puno ima.
Rodjena Na Isti Dan Kao ZDj
PS A ti ne setas, nego blogujes?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:21 11.02.2008

Re: problem

Ja mislim da je problem u tome sto ove emisije i slicne manifestacije prati relativno mali broj ljudi koji vec znaju sta treba da radi. sama cinjenica da je emisija na HRTu ce odbiti mnoge "patriote" i obezbediti im jos jedan dokaz u prilo toga da su oni koji se ovde okupljaju izdajnici.

Ana,
ja mislim da ih treba stalno pustati bilo gde, bilo kada, jer mi se cini da samo tako mogu da se animiraju neaktivni... mada ne mislim da ih gledam relativno mali broj ljudi...

Po meni, treba raditi na privlacenju i edukaciji onih koji trenutno ne vide u cemu je problem sa nasom zvanuicnom politikom u vezi Kosova.

ljudi nisu navikli da se udubljuju, to je srpski problem, a i vise vole velike i teske recenice i izjave... zar njima onda nije lakse da se priklone onima koji vrse semenaciju mrznje... pozitivnost, ljubav, prijateljstvo se uvek povlaci nad mrznjom, bar na pocetku
Rodjena Na Isti Dan Kao ZDj

4.8. ?
PS A ti ne setas, nego blogujes?

ne pitaj me nista, evo me na telefonskoj liniji sa saborcima, koj ime obavestavaju... taki mi pos'o if you know what I mean

Re: problem

Rodjena Na Isti Dan Kao ZDj
4.8. ?

mnogo si mi ti nesto neinformisan. zdj je rodjen 1. avgusta. da se zna:)
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:30 11.02.2008

Re: problem

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
Rodjena Na Isti Dan Kao ZDj4.8. ?mnogo si mi ti nesto neinformisan. zdj je rodjen 1. avgusta. da se zna:)

ma znam da je tu negde, starija si 21. dan, barem ako se gleda samo avgust
Goran, Pariz Goran, Pariz 12:11 11.02.2008

Tema br. 1 ! Nastavite je !

"Ovo je dan kada se stavlja prst na čelo. ....čovekom o kome će se večeras pričati u Hrvatskoj, jer današnja Srbija pokušava sve kako bi njegovo ime bilo zaboravljeno. "

Sada je parvi tajming da se pojavi film "O ubistvu...i Zaveri..." u produkciji "Peščanika".
Kad ćemo se načiti taktici "od koje nam životi zavise" ?

"Latinica" će u režimskim medijima biti iskorišćena za " evo svismovideli" priču "o izdajnicima koji Srbiju ogovaraju".
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:25 11.02.2008

Re: Tema br. 1 ! Nastavite je !

Tema br. 1 ! Nastavite je !

hocu
surabya johnny surabya johnny 12:20 11.02.2008

evropa nema alternativu

sta to uopshte znachi? da je evropa u manjku alternativa?
ili srbija?

nakardnim govorom pravac u jevropu!
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:28 11.02.2008

Re: evropa nema alternativu

surabya johnny
sta to uopshte znachi? da je evropa u manjku alternativa? ili srbija?nakardnim govorom pravac u jevropu!

mislis da su sad stilske vezbe najbitnije. Evo recimo ti sve pises malim slovima sto je takodje nepravilno.
Inache, "Evropa nema alternativu" je toliko jasno, i znachi da pitanje hocemo li ili nechemo u Evropu ne sme ni da se postavlja.
Znas ti to vrlo dobro, ali ne mozes da odolis....
Za neke je to zaista dugo putovanje, javi kad stignes....
Taska Dana Taska Dana 12:50 11.02.2008

Re: evropa nema alternativu

Kako se izlazi iz ustajale smrdljive bare ?
Tako sto se napravi nekoliko koraka !

Dakle, napred!!!!

Zivela napredna i srecna Srbija!
surabya johnny surabya johnny 14:02 11.02.2008

long day`s journey into the night

zeleo sam da ukazem na nepravilnost u samome nazivu studentske akcije: cak ni studenti u srbiji, dakle, ne umeju da formulisu jednu prostu recenicu, sto nam dovoljno govori o "evropskom putu srbije".

buda milic buda milic 14:32 11.02.2008

Re: long day`s journey into the night

Johnny, ne provociraj pošten svet!
Idi na blog.hr pa se zabeđuj sa ptičarima i ostalim zaludnima:)
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:08 11.02.2008

onda nishta!

Koliko sam uspeo da cujem, na skupu je svega nekoiko stotina studenata...
ONDA NISHTA
jesen jesen 13:36 11.02.2008

Re: onda nishta!

....samo nekoliko stotina.....?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:44 11.02.2008

Re: onda nishta!

....samo nekoliko stotina.....?

da, da, tako je!
zonky8 zonky8 14:23 11.02.2008

Re: onda nishta!

pokushao sam opciju izbrishi text...ali ondah nishta...kazu satcekajte...

....samo nekoliko stotina.....?


poslacemo mandu da ih razjuri...
Dilan Dog Dilan Dog 14:34 11.02.2008

Re: onda nishta!

Mislim da je nerealno očekivati nekoliko hiljada umesto nekoliko stotina.
Potrebno je vremena dok se malo ideja primi, ne o Evropi, već o protestima.
Ovo bi mogao biti prvi u nizu skup...
A sećate li se 1997, kada je Č. Jovanovič jedno vreme predvodio vrlo mali broj ljudi u protestima,
pa je u ime te brojnosti bila fora: Čeda i Apostoli.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:52 11.02.2008

Re: onda nishta!

A sećate li se 1997, kada je Č. Jovanovič jedno vreme predvodio vrlo mali broj ljudi u protestima,
pa je u ime te brojnosti bila fora: Čeda i Apostoli.

cuvari vatre
ivana23 ivana23 15:02 11.02.2008

Re: onda nishta!

Aleksandar Stosic
A sećate li se 1997, kada je Č. Jovanovič jedno vreme predvodio vrlo mali broj ljudi u protestima,pa je u ime te brojnosti bila fora: Čeda i Apostoli. cuvari vatre

Cuvari vatre su bili kasnije, 1999.g. posle protesta Saveza za promene (koji se na zalost nije primio).
jesen jesen 15:14 11.02.2008

Re: onda nishta!

...to nije bilo na pocetku nego na kraju protesta......kada su protesti bili zavrseni , nesto jos nije bilo ispunjeno pa je Ceda sa malom grupom i dalje protestvovao.....nisam sigurna da je to bilo 1997......mislim da je to bilo 2000te.....tada su Cedu vec ogovarali zbog ovoga i onoga.....96/97 on je bio studentski lider i bio je popularan u pozitivnom smislu.....
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:15 11.02.2008

Re: onda nishta!

Cuvari vatre su bili kasnije, 1999.g. posle protesta Saveza za promene (koji se na zalost nije primio).

mislim da sam ja u pravu, ali neka neko pomogne
Dilan Dog Dilan Dog 15:23 11.02.2008

Re: onda nishta!

jesen

...to nije bilo na pocetku nego na kraju protesta......kada su protesti bili zavrseni , nesto jos nije bilo ispunjeno pa je Ceda sa malom grupom i dalje protestvovao.....nisam sigurna da je to bilo 1997......mislim da je to bilo 2000te.....tada su Cedu vec ogovarali zbog ovoga i onoga.....96/97 on je bio studentski lider i bio je popularan u pozitivnom smislu.....

ne kažem da nije bio popularan, a mora malo i ironije da bude, to smišljaju umetnici :)
ivana23 ivana23 15:44 11.02.2008

Re: onda nishta!

Aleksandar Stosic
Cuvari vatre su bili kasnije, 1999.g. posle protesta Saveza za promene (koji se na zalost nije primio). mislim da sam ja u pravu, ali neka neko pomogne


Vreme broj 498, 22. jul 2000.

Tri stotine šetnji
Uporni "čuvari vatre"

Zavisno od vremenskih prilika, šetača ima od 50 do 100, što mnogima predstavlja argument za tezu da ove šetnje nemaju nikakvog smisla

Svakodnevna okupljanja građana u organizaciji Saveza za promene, započeta 21. septembra prošle godine, okončana su bez konkretnog objašnjenja posle nepuna tri meseca – 18. decembra. Već sutradan se na Trgu republike okupila grupa ljudi koja je odbila da prekine protest, a koju je predvodio funkcioner Demokratske stranke Čedomir Jovanović – ti ljudi postali su poznati kao "čuvari vatre", i nastavili su svakodnevna okupljanja i šetnje tražeći raspisivanje demokratskih izbora. Zahtev da se registruju kao Udruženje građana Građanski otpor Beograda Savezno ministarstvo pravde odbilo je pošto je, kako se navodi, utvrđeno da se "radi o ilegalnoj organizaciji koja je svoje ilegalne aktivnosti usmerila na nasilno rušenje ustavnog poretka". Ipak, u nedelju su se okupili i beogradskim ulicama prošetali jubilarni 300. put.

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:49 11.02.2008

Re: onda nishta!

ivana23

Aleksandar StosicCuvari vatre su bili kasnije, 1999.g. posle protesta Saveza za promene (koji se na zalost nije primio). mislim da sam ja u pravu, ali neka neko pomogne Vreme broj 498, 22. jul 2000. Tri stotine šetnji Uporni "čuvari vatre" Zavisno od vremenskih prilika, šetača ima od 50 do 100, što mnogima predstavlja argument za tezu da ove šetnje nemaju nikakvog smisla Svakodnevna okupljanja građana u organizaciji Saveza za promene, započeta 21. septembra prošle godine, okončana su bez konkretnog objašnjenja posle nepuna tri meseca – 18. decembra. Već sutradan se na Trgu republike okupila grupa ljudi koja je odbila da prekine protest, a koju je predvodio funkcioner Demokratske stranke Čedomir Jovanović – ti ljudi postali su poznati kao "čuvari vatre", i nastavili su svakodnevna okupljanja i šetnje tražeći raspisivanje demokratskih izbora. Zahtev da se registruju kao Udruženje građana Građanski otpor Beograda Savezno ministarstvo pravde odbilo je pošto je, kako se navodi, utvrđeno da se "radi o ilegalnoj organizaciji koja je svoje ilegalne aktivnosti usmerila na nasilno rušenje ustavnog poretka". Ipak, u nedelju su se okupili i beogradskim ulicama prošetali jubilarni 300. put.

Mislim da sam zreo za Penziju!
ps. nisi mi odgovorila na moje pitanjce, kako ti uvek uspevas da atachujes a ja ne?>))
JJ Beba JJ Beba 16:44 11.02.2008

Re: onda nishta!

Cuvari vatre

Kao funkcioner DS-a nastavio "privatno" da "šeta" i nakon što je Savez za promene prekinuo ulične demonstracije koje su počele posle mitinga 21. septembra 1999, da bi sa stotinak pristalica koji su se nazivali 'čuvari vatre' dogurao do tristote šetnje.
Dilan Dog Dilan Dog 16:50 11.02.2008

Re: onda nishta!

JJ Beba

Kao funkcioner DS-a nastavio "privatno" da "šeta" i nakon što je Savez
za promene prekinuo ulične demonstracije koje su počele posle mitinga
21. septembra 1999, da bi sa stotinak pristalica koji su se nazivali
'čuvari vatre' dogurao do tristote šetnje.

Jesi i ti bila među njima?
ivana23 ivana23 17:16 11.02.2008

Re: onda nishta!

Aleksandar Stosic

ps. nisi mi odgovorila na moje pitanjce, kako ti uvek uspevas da atachujes a ja ne?>))


JESAM! MALO NIZE GDE SI I POSTAVIO PITANJCE...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 17:47 11.02.2008

Re: onda nishta!

ESAM! MALO NIZE GDE SI I POSTAVIO PITANJCE...

video, posle)
jesen jesen 22:49 11.02.2008

Re: onda nishta!

....ja izgleda nisam izlapela, ispada da sam bila u pravu da je to bilo 2000god...a Ceda je vec bio funkcioner DS-a...
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 02:39 12.02.2008

Re: onda nishta!

Na platou je bilo oko 1000, a procenjuje se da je u šetnji skup narastao do 3000 ljudi...

Ko je rekao par stotina, bio je tu samo na početku :))
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 08:57 12.02.2008

Re: onda nishta!

jesen
....ja izgleda nisam izlapela, ispada da sam bila u pravu da je to bilo 2000god...a Ceda je vec bio funkcioner DS-a...

izlapeo sam, mogao sam da glavu dam da je to bilo 96/97!
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 08:59 12.02.2008

Re: onda nishta!

Na platou je bilo oko 1000, a procenjuje se da je u šetnji skup narastao do 3000 ljudi...

Ko je rekao par stotina, bio je tu samo na početku :))

Srecko, ono su bile prve procene s radija ... dobro je, i ja sam posle na tv video dugacku kolonu, o onu bakicu koja se svadjala sa stduentima i bogami jednog dobrp opalila, a on zamaloda joj vrati. Dobro je da nije.
I koji su planovi dalje?
zonky8 zonky8 13:10 11.02.2008

gotov je

undefined

pardon, shtamparska greshka...treba koshtunice, a ne koshtoubice...nemam sh u wordu
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:43 11.02.2008

Re: gotov je...

Zonky,
molim te izbaci poslednju recenicu pomocu opcije "izmeni text". Hvala
lilit lilit 13:50 11.02.2008

Re: gotov je...

Aleksandar Stosic
Zonky, molim te izbaci poslednju recenicu pomocu opcije "izmeni text". Hvala


A sto vi izbrisaste vest o nezanimanju naroda za vasu stvar?
Iju, bezobrazluka!
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:54 11.02.2008

Re: gotov je...

A sto vi izbrisaste vest o nezanimanju naroda za vasu stvar?
Iju, bezobrazluka!

Sta sam ja izbrisao... upravo gore pishem kako je tek nekoliko stotina ljudi tamo... nista ja nisam brisao...
ali neka, tako je i pre krenulo, pa na kraju znamo kako se zavrsilo...
budite strpljivi ..
lilit lilit 13:59 11.02.2008

Re: gotov je...

Aleksandar Stosic
A sto vi izbrisaste vest o nezanimanju naroda za vasu stvar?Iju, bezobrazluka! Sta sam ja izbrisao... upravo gore pishem kako je tek nekoliko stotina ljudi tamo... nista ja nisam brisao...ali neka, tako je i pre krenulo, pa na kraju znamo kako se zavrsilo... budite strpljivi ..


Nisi, nisi, kako bese, ko laze taj i krade.
Hoces deci mladost da ukrades i da ih na gradjanski rat uvuces?
Hvala bogu te je nas narod pametan pa se ne da nasamariti dva puta.
Znate vi odlicno da ovaj put nije isto kao prosli....
Sramite se!!!
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:01 11.02.2008

Re: gotov je...

slobodno idi svome jatu,

samo nesto da pitam

je li vama lilit sve potaman u danasnjoj srbiji, pa zato ne zelite da se bilo sta promeni, ili imate neki drugi predlog kako da se trenutna situacija popravi?
Supermod Supermod 14:04 11.02.2008

Brisanje

lilit


Nisi, nisi, kako bese, ko laze taj i krade.

Vase komentare je brisala moderacija, jer obiluju zlonamernim insinuacijama slicnog tipa.
lilit lilit 14:05 11.02.2008

Re: gotov je...

Aleksandar Stosic
slobodne idi svome jatu,


Ne, bas hocu tvoje da upozorim da lete pravo u narucje bratoubilastva.
To nije potrebno Srbiji.
Ali, ima kome jeste, zar ne?
lilit lilit 14:08 11.02.2008

Re: Brisanje

Supermod

lilitNisi, nisi, kako bese, ko laze taj i krade.Vase komentare je brisala moderacija, jer obiluju zlonamernim insinuacijama slicnog tipa.


Kako, pa moje uopste nisu bile insinuacije. Ja sam jasno i glasno rekla da Marovic treba da se zaustavi, da je dosta radio u Ukrajini, Gruziji, Kazahstanu te je dosta dobra nacinio.
Ali ne da CIA mira, oce pa oce Srbijicu. Nije dosta jedanput!
Sta je tu insinuacija, sve jasno i glasno. Pa to svo znaju.

lilit

mozda niste vidieli moje upuceno vama. pa da ponovim. sta vi predlazete? kako da nam bude bolje ili mislite da nam je vec sasvim dobro?
Taska Dana Taska Dana 14:11 11.02.2008

Re: gotov je...

Ne, bas hocu tvoje da upozorim da lete pravo u narucje bratoubilastva.


A kako vi to znate da neko leti u bratoubilastvo?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:19 11.02.2008

Re: lilit

mozda niste vidieli moje upuceno vama. pa da ponovim. sta vi predlazete? kako da nam bude bolje ili mislite da nam je vec sasvim dobro?

Majko mila, a ja mislio Srbija se ratosiljala ovakih topova.. al, ne lezi vraze

on prica o nekom bratoubilastvu a njegovi prete, etiketiraju, .. ko god pisne protiv Kosova taj je izdajnik...
ovo je depresivno
lilit lilit 14:20 11.02.2008

Re: gotov je...

Taska Dana
Ne, bas hocu tvoje da upozorim da lete pravo u narucje bratoubilastva.A kako vi to znate da neko leti u bratoubilastvo?


A vi to hocete da ipak da proverite?
Cujte, ovde u Italiji postoje silni geopoliticki casopisi koji konstantno govore o metodama rada americke administracije u odnosu na pritisak i pristajanje Srbije po pitanju priznavanja Kosova. Svi, ali bas svi, govore kako ce i jedan vid biti putem LDP-a i korisnjenja bloga, te manipulacije mladih. Kao krajnji ishod ne iskljucuje se i razdor u samom srskom drustvu te izazivanje gradjanskog rata.
No, obzirom da CIA to nikada ne bi uradila i u tome nema iskustva, zasto bismo sumnjali, zar ne?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:23 11.02.2008

Re: gotov je...

Hoces deci mladost da ukrades i da ih na gradjanski rat uvuces?
Hvala bogu te je nas narod pametan pa se ne da nasamariti dva puta.


Deci Mladost?!!!. Gradjanski rat. Hvala Bogu. Nasamariti.

mnogo konfuznih reci, idi na stromfront ... i usput citaj malo o Onanu da vidis sta je radio u trenucima dokolice... bice ti lakse, ispraznices se. I , naravno, prekrsti se pre toga...Srbine srpski
Taska Dana Taska Dana 14:29 11.02.2008

Re: gotov je...

Ne, bas hocu tvoje da upozorim


Ovo si napisala lilit....hoces da upozoris tvoje....koji su to tvoji...a koji tvoji?
Pa valjda smo svi nasi?

Ti si kao zauzela poziciju na tvojoj strani sa tvojima?
Ko su to tvoji?

Ti si u italiji, imas vizu?
Blago tebi.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:33 11.02.2008

Re: Brisanje

Kako, pa moje uopste nisu bile insinuacije. Ja sam jasno i glasno rekla da Marovic treba da se zaustavi, da je dosta radio u Ukrajini, Gruziji, Kazahstanu te je dosta dobra nacinio.

Blago tebi, lilit, ja mislio da ovakvih vise nema... ali da, da odes u Italiju a onda mrzims Zapad, so tipycal...
inace, pomenuo si malopre kako nas je malo i da narod ne pada na istu foru, provaleni smo, kazes, pa nas je malo..
videh, pre neki dan profil jednog blogera, Spriridon mislim, kaze biti u manjini znaci biti u pravu
niki m niki m 14:35 11.02.2008

Re: lilit


o
n prica o nekom bratoubilastvu a njegovi prete, etiketiraju, .. ko god pisne protiv Kosova taj je izdajnik...
ovo je depresivno


Narvno da jeste izdajnik onaj ko radi protiv sopstvene drzave i naroda. To je tako od kako postoji pisana istorija i nema naznaka da ce se nesto tu promeniti. Prema tome, i svi oni koji danas aktivno pomazu onima koji komadaju Srbiju jesu izdajnici. To je to. Ipak, ne veujem da to vama bas tesko pada.
lilit lilit 14:41 11.02.2008

Re: lilit

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
mozda niste vidieli moje upuceno vama. pa da ponovim. sta vi predlazete? kako da nam bude bolje ili mislite da nam je vec sasvim dobro?


Mrzi me da razgovaram sa tvojim prezimenom, isuvise je naporno, stas...
lilit lilit 14:43 11.02.2008

Re: gotov je...

Aleksandar Stosic
Hoces deci mladost da ukrades i da ih na gradjanski rat uvuces?Hvala bogu te je nas narod pametan pa se ne da nasamariti dva puta.Deci Mladost?!!!. Gradjanski rat. Hvala Bogu. Nasamariti. mnogo konfuznih reci, idi na stromfront ... i usput citaj malo o Onanu da vidis sta je radio u trenucima dokolice... bice ti lakse, ispraznices se. I , naravno, prekrsti se pre toga...Srbine srpski


Auuuu, lepih li reci.
A pogotovu i prica iz iskustva....
Hvala sto ste je podeli sa nama.
lilit lilit 14:55 11.02.2008

Re: Brisanje

Aleksandar Stosic
Kako, pa moje uopste nisu bile insinuacije. Ja sam jasno i glasno rekla da Marovic treba da se zaustavi, da je dosta radio u Ukrajini, Gruziji, Kazahstanu te je dosta dobra nacinio.Blago tebi, lilit, ja mislio da ovakvih vise nema... ali da, da odes u Italiju a onda mrzims Zapad, so tipycal...inace, pomenuo si malopre kako nas je malo i da narod ne pada na istu foru, provaleni smo, kazes, pa nas je malo..videh, pre neki dan profil jednog blogera, Spriridon mislim, kaze biti u manjini znaci biti u pravu


Hvala sto mi dajes za pravo.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:56 11.02.2008

Re: gotov je...

Auuuu, lepih li reci.

ja sam bar afirmativan, imam dobar lek za takve frustracije
lilit lilit 15:03 11.02.2008

Re: gotov je...

Aleksandar Stosic
Auuuu, lepih li reci.ja sam bar afirmativan, imam dobar lek za takve frustracije


Go on...
jesen jesen 15:23 11.02.2008

Re: Brisanje

sve jasno i glasno. Pa to svo znaju.
.....sta je to sto svi znaju...? evo ja ne znam.. Hocete li da mi pomognete da shvatim....?
lilit lilit 15:29 11.02.2008

Re: Brisanje

jesen
sve jasno i glasno. Pa to svo znaju......sta je to sto svi znaju...? evo ja ne znam.. Hocete li da mi pomognete da shvatim....?



necu; ima nesto sto se zove autodidaktika.



jesen jesen 16:01 11.02.2008

Re: Brisanje

Cujte, ovde u Italiji postoje silni geopoliticki casopisi koji konstantno govore o metodama rada americke administracije u odnosu na pritisak i pristajanje Srbije po pitanju priznavanja Kosova. Svi, ali bas svi, govore kako ce i jedan vid biti putem LDP-a i korisnjenja bloga, te manipulacije mladih. Kao krajnji ishod ne iskljucuje se i razdor u samom srskom drustvu te izazivanje gradjanskog rata.
No, obzirom da CIA to nikada ne bi uradila i u tome nema iskustva, zasto bismo sumnjali, zar ne?
....posle ovoga mi je sve jasno.....Samo vi uzivajte u Italiji a nas ovde ostavite na miru da se borimo za sopstveni bolji zivot i zivot nase dece.....BTW ...a sto vi blogujete? da li i vi radite u sklopu tog projekta razbijanja Srbije ?
Coco Rosie Coco Rosie 16:05 11.02.2008

Re: gotov je...

lilit

Taska Dana
Ne, bas hocu tvoje da upozorim da lete pravo u narucje bratoubilastva.A kako vi to znate da neko leti u bratoubilastvo?


A vi to hocete da ipak da proverite?
Cujte, ovde u Italiji postoje silni geopoliticki casopisi koji konstantno govore o metodama rada americke administracije u odnosu na pritisak i pristajanje Srbije po pitanju priznavanja Kosova. Svi, ali bas svi, govore kako ce i jedan vid biti putem LDP-a i korisnjenja bloga, te manipulacije mladih. Kao krajnji ishod ne iskljucuje se i razdor u samom srskom drustvu te izazivanje gradjanskog rata.
No, obzirom da CIA to nikada ne bi uradila i u tome nema iskustva, zasto bismo sumnjali, zar ne?

lilit, meni i dalje nije jasno u kojoj italiji ti zivis, a jos manje koje to geopoliticke casopise citas.
zaista.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 17:48 11.02.2008

Re: gotov je...

lilit, meni i dalje nije jasno u kojoj italiji ti zivis, a jos manje koje to geopoliticke casopise citas.
zaista.

skyspoter skyspoter 13:32 11.02.2008

da li moze

neka slika ili neki siri izvestaj? Zasto B92 nema nikakve informacije u vestima? Kao da se nista ne deseva a ja oguluh tastaturu. Jos ce mi udariti 404 kad pokusam da se ulogujem.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:56 11.02.2008

Re: da li moze

skyspoter
neka slika ili neki siri izvestaj? Zasto B92 nema nikakve informacije u vestima? Kao da se nista ne deseva a ja oguluh tastaturu. Jos ce mi udariti 404 kad pokusam da se ulogujem.

evo fotografija na fonetu, ali mozete samo da ih gledate, ko ima sifru moze i dalje
http://www.fonet.co.yu/preview.php?ids=2
ivana23 ivana23 14:45 11.02.2008

Re: da li moze

Aleksandar Stosic

skyspoterneka slika ili neki siri izvestaj? Zasto B92 nema nikakve informacije u vestima? Kao da se nista ne deseva a ja oguluh tastaturu. Jos ce mi udariti 404 kad pokusam da se ulogujem. evo fotografija na fonetu, ali mozete samo da ih gledate, ko ima sifru moze i daljehttp://www.fonet.co.yu/preview.php?ids=2


http://www.fonet.co.yu/preview.php?ids=2&vpp=30
mala pomoc Aleksandre
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:58 11.02.2008

Re: da li moze

ivana23

Aleksandar Stosicskyspoterneka slika ili neki siri izvestaj? Zasto B92 nema nikakve informacije u vestima? Kao da se nista ne deseva a ja oguluh tastaturu. Jos ce mi udariti 404 kad pokusam da se ulogujem. evo fotografija na fonetu, ali mozete samo da ih gledate, ko ima sifru moze i daljehttp://www.fonet.co.yu/preview.php?ids=2 http://www.fonet.co.yu/preview.php?ids=2&vpp=30mala pomoc Aleksandre

ma kako si to uradila, ubijam se da provalim...:)))
ivana23 ivana23 15:52 11.02.2008

Aleksandre

[url=http://www.fonet.co.yu/preview.php?ids=2 ][/url]

iza 1. url dodas zagradu ], obrises znak jednakosti =, i iza (ovde konkretno) broja 2 (ili sta je vec zadnje) skines zagradu ], ostane [url]
Dilan Dog Dilan Dog 16:23 11.02.2008

Re: Aleksandre

ivana23

[url=http://www.fonet.co.yu/preview.php?ids=2 ][/url]

iza 1. url dodas zagradu ], obrises znak jednakosti =, i iza (ovde
konkretno) broja 2 (ili sta je vec zadnje) skines zagradu ], ostane
[url]

A što su onda smislili ovaj blog da ne radi kako treba?
Šta je to, a uz to i ne radi? - Mikijeva radionica :))
G r o f i c a G r o f i c a 13:47 11.02.2008

Gde je srpska L A T I N I C A ?

2. Večeras u 20.15 gledajte HRT 1 emsiju Latinica.

Redovno gledam HTR 1 emisiju Latinica i uvek se pitam kada ce Srbija imati takvu jednu emisiju koja ce razbijati tabu teme kao sto su ratni zlocini koje su pocinili Srbi i tome slicno. Umesto toga RTS daje 48 sati svadbe i kojekakve bezvezne serije. Zato nama tako i jeste jer je kod nas sve tabu o cemu bi zapravo trebalo da se govori otvoreno u javnosti.
lilit lilit 13:49 11.02.2008

Re: Gde je srpska L A T I N I C A ?

G r o f i c a
2. Večeras u 20.15 gledajte HRT 1 emsiju Latinica.Redovno gledam HTR 1 emisiju Latinica i uvek se pitam kada ce Srbija imati takvu jednu emisiju koja ce razbijati tabu teme kao sto su ratni zlocini koje su pocinili Srbi i tome slicno. Umesto toga RTS daje 48 sati svadbe i kojekakve bezvezne serije. Zato nama tako i jeste jer je kod nas sve tabu o cemu bi zapravo trebalo da se govori otvoreno u javnosti.


Zamisli!

lilit lilit 14:13 11.02.2008

paznja, paznja!


Ljudi, ne dajte se zloupotrebiti ni u cije svrhe.
Pogotovu mladi ljudi. Oni vas podlo lazu. Ovaj protest bi trebao da sluzi kako bi pokazao da su mladi zlostavljani u Srbiji i da im Kostunica ne da u Evropu dospeju, sto je naravno gnusna laz.. To je strasna manipulacija, nego kao sto vidimo, mladi Srbije nisu budale.

Re: paznja, paznja!

nemojte samo da govorite protiv nekoga/necega. hajde, kazite lilit, kako da mladima u srbiji bude bolje. ja sam nekad bila mlada. nije mi bilo dobro tu u vasem raju, pa sam zato otisla (trnovitim putem). To je jos uvek jedina alternativa da mladima u srbiji bude bolje (ukoliko vi nemate neku ideju koja ce uciniti cudo)
teta jela teta jela 14:22 11.02.2008

Re: paznja, paznja!

lilit
Ljudi, ne dajte se zloupotrebiti ni u cije svrhe.Pogotovu mladi ljudi. Oni vas podlo lazu. Ovaj protest bi trebao da sluzi kako bi pokazao da su mladi zlostavljani u Srbiji i da im Kostunica ne da u Evropu dospeju, sto je naravno gnusna laz.. To je strasna manipulacija, nego kao sto vidimo, mladi Srbije nisu budale.


Lilit, samo mirno...

Ma kakva Evropa, ne da im ni u Bugarsku da dospeju!!! Ali tačno, nisu mladi budale. Neudate devojke iz kancelarije smislile da nađu Rumune da se udaju zbog papira!
lilit lilit 14:30 11.02.2008

Re: paznja, paznja!

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
nemojte samo da govorite protiv nekoga/necega. hajde, kazite lilit, kako da mladima u srbiji bude bolje. ja sam nekad bila mlada. nije mi bilo dobro tu u vasem raju, pa sam zato otisla (trnovitim putem). To je jos uvek jedina alternativa da mladima u srbiji bude bolje (ukoliko vi nemate neku ideju koja ce uciniti cudo)


Da uce, uce i samo uce.
Srbija ce uci u EU i tako i ovako. Prosto zato sto ne moze da ostane crna rupa, ne bi Evropi odgovaralo.
A da im je stalo da ipak ne ode na drugu stranu vidimo iz te neke formule koju su smislili i zovu je politicki ugovor a koji je zaista nista. To nema veze sa prikljucivanjem. Resiti da se prizna nezavisnost Kosova zarad jedne vize koju i ovako mozete dobiti ako imate novac za putovanje je prosta zloupotreba. A ta viza ce biti ukinuta kad Srbija udje u EU. A ona to prosto mora.
Taska Dana Taska Dana 14:35 11.02.2008

Re: paznja, paznja!

Sta mislis koliko mladih ima novaca za vize ? A tk za putovanja.
Vi zivite u Italiji kako mi se cini, onda bi trebalo da znate koliko kosta kafa u Rimu recimo.
Nasi studenti skoro sto posto ne rade dok studiraju osim sto uce, jer im nije omoguceno, a njihovi roditelji imaju bedne plate....od kojih, sami znate u Italiji ni tri dana ne bi mogli da provedu cak i ako bi spavali na trotoaru.
lilit lilit 14:39 11.02.2008

Re: paznja, paznja!

teta jela

lilitLjudi, ne dajte se zloupotrebiti ni u cije svrhe.Pogotovu mladi ljudi. Oni vas podlo lazu. Ovaj protest bi trebao da sluzi kako bi pokazao da su mladi zlostavljani u Srbiji i da im Kostunica ne da u Evropu dospeju, sto je naravno gnusna laz.. To je strasna manipulacija, nego kao sto vidimo, mladi Srbije nisu budale.Lilit, samo mirno...Ma kakva Evropa, ne da im ni u Bugarsku da dospeju!!! Ali tačno, nisu mladi budale. Neudate devojke iz kancelarije smislile da nađu Rumune da se udaju zbog papira!


E vis, teta jelo, pa sto i ti ne snadje kukavna ti majka!
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:41 11.02.2008

Re: paznja, paznja!

Da uce, uce i samo uce.
Srbija ce uci u EU i tako i ovako. Prosto zato sto ne moze da ostane crna rupa, ne bi Evropi odgovaralo.

uf, ne budi sigurna... nego, zasto se onda protivis odlasku na demonstracije...tamo deca, koja zive tesko, hoce Evropsku uniju.. kakav gradjanski rat, kakvo bratoubilastvo...

mene ne mrzi da razgovaram

pa i ja sam ucila, pa mi to nije pomoglo da opstanem u srbiji. mislite da sam preucila?
i sta je to kosovo danas? pisala sam vec jednom, ali za vas cu da ponovim. iznad kuce mojih svekra i svekrve na moru u crnoj gori ima red vila u kojima u plemenskoj zajednici zivi 20ak srba sa kosova. oni su lepo za velike pare prodali svoju dedovinu i pokupovali kuce i stanove u beogradu i na moru, trljali ruke kako su dobro prosli. nisu mnogo razmisljali o svom doprinosu u ostvarivanju plana demografse eksplozije albanaca na kosovu (da svaki ima min 8 dece i uveca svoju zemlju za jednu jedinicu). sad kad su albanci vecinsko stanovnistvo na kosovu kao i vecinski vlasnici zemlje, potpuno je nerealno tvrditi da je to kosovo srpsko. a jos zbog njega se saplitati na putu ekonomskog (i svakog drugog) razvoja, mislim stvarno...
napomena, mozda niste znali da je u titovo vreme granica izmedju kosova i albanije bila potpuno otvorena, sto je omogucilo nesmetano i nekontrolisano naseljavanje albanaca na kosovu.
ne znam cime se vi bavite, i kako ste regulisali svoj status u italiji, ali ja sam imala ludu srecu sto sam svoj status u uk regulisala pre par godina. sad ne bih mogla da radim kao lekar ovde. takodje imam drugaricu koja zivi u italiji i predaje na bokoniju. nije mogla 2 godine da izadje iz italije zbog papira.
lilit lilit 14:53 11.02.2008

Re: paznja, paznja!

Taska Dana
Sta mislis koliko mladih ima novaca za vize ? A tk za putovanja.Vi zivite u Italiji kako mi se cini, onda bi trebalo da znate koliko kosta kafa u Rimu recimo.Nasi studenti skoro sto posto ne rade dok studiraju osim sto uce, jer im nije omoguceno, a njihovi roditelji imaju bedne plate....od kojih, sami znate u Italiji ni tri dana ne bi mogli da provedu cak i ako bi spavali na trotoaru.


Vis, darling, i Rumuni su u EU pa imaju skoro specijalan status u Italiji. Mislim negativni status. Sada ce posebno da se kontrolise na ulasku u Italiju da li imaju sredstva za izdrzavanje ili ne, iako su u Uniji. Kako to sad, a?
Pa tako, nemaju pare. Dolaze delinkventi, ne samo studenti.
Tako i nama. Nece nam nista dati sve dok zemlja ne ojaca finansijski. Pa zboga, stojimo bolje (to kaze W. Petrisch) i od Rumuna i od Bugara.
Coco Rosie Coco Rosie 14:57 11.02.2008

Re: paznja, paznja!

ma u kojoj ti Italiji zivis??? Gde mi to stojimo bolje od Rumuna i Bugara?
teta jela teta jela 15:02 11.02.2008

Re: paznja, paznja!

lilit

E vis, teta jelo, pa sto i ti ne snadje kukavna ti majka!


Ma ja, kao učesnica sleta, a pod uticajem bratstva i jedinstva i drugih fraza koje ratovima pobismo, ne bih otišla odavde ni u Rim ili nedajbože Pariz... a kamoli u Bukurešt. Ja volim ovde.
Treger Treger 15:49 11.02.2008

Re: paznja, paznja!

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
nemojte samo da govorite protiv nekoga/necega. hajde, kazite lilit, kako da mladima u srbiji bude bolje. ja sam nekad bila mlada. nije mi bilo dobro tu u vasem raju, pa sam zato otisla (trnovitim putem). To je jos uvek jedina alternativa da mladima u srbiji bude bolje (ukoliko vi nemate neku ideju koja ce uciniti cudo)

Ima on ideju. To je da postanemo ruska gubernija a onda niko neće moći nigde da mrdne osim u Sibir. Vidi se da našoj vladajućoj eliti mnogo znači što nemamo Goli otok, ali i Sibir će da posluži.
jesen jesen 16:24 11.02.2008

Re: mene ne mrzi da razgovaram

Ana, cmok....
u plemenskoj zajednici zivi 20ak srba sa kosova. oni su lepo za velike pare prodali svoju dedovinu i pokupovali kuce i stanove u beogradu i na moru, trljali ruke kako su dobro prosli. nisu mnogo razmisljali o svom doprinosu u ostvarivanju plana demografse eksplozije albanaca na kosovu (da svaki ima min 8 dece i uveca svoju zemlju za jednu jedinicu). sad kad su albanci vecinsko stanovnistvo na kosovu kao i vecinski vlasnici zemlje, potpuno je nerealno tvrditi da je to kosovo srpsko. a jos zbog njega se saplitati na putu ekonomskog (i svakog
.......Puna je centralna Srbija onih koji su svoju zemlju prodali....to je za mene normalno....svako ide za boljim zivotom..Neko otisao u Italiju, neko ko zna gde a neko dosao u Srbiju..imam jednog takvog komsiju, kuca mu je ko stambena zgrada....koliko njih tu zivi, jos niko nije uspeo da sazna.....Sve tece sve se menja....kada jednog dana ceo region bude u EU zar je vazno gde su granice, ljudi ce se i dalje seliti u potrazi za boljim poslom i zivotom, vazno je da niko ne bude zivotno ugrozen i gradjanin drugog reda ma gde ziveo...
Taska Dana Taska Dana 16:34 11.02.2008

Re: mene ne mrzi da razgovaram

......Puna je centralna Srbija onih koji su svoju zemlju prodali....to je za mene normalno....svako ide za boljim zivotom..Neko otisao u Italiju, neko ko zna gde a neko dosao u Srbiju..imam jednog takvog komsiju, kuca mu je ko stambena zgrada....koliko njih tu zivi, jos niko nije uspeo da sazna.....Sve tece sve se menja....kada jednog dana ceo region bude u EU zar je vazno gde su granice, ljudi ce se i dalje seliti u potrazi za boljim poslom i zivotom, vazno je da niko ne bude zivotno ugrozen i gradjanin drugog reda ma gde ziveo...


E, kad bi ti ljudi imali petlju da kazu ovo sto ti kazes. Na zalost njima je nametnuta griza savesti.
Oni se osecaju krivom sto su prodavali i kupovali. A pri tom su pare dobili od svojih suseda koji su tamo i ostali a onda te iste pare dali novim susedima koji su jedva docekali.

kad bi samo svi shavtili da je sloboda privilegija za sve!
Laudanum Laudanum 14:18 11.02.2008

narod

Lilit:


Hvala bogu te je nas narod pametan pa se ne da nasamariti dva puta.


Pametan? Tito, Sloba, Kostunica... To je tri puta, ako se razumem u matematiku.

A sto se tice pametnog naroda... Pa, dragi moj lilit, nije narod jedan organizam pa da bude pametan, glup ili lud. U ovom narodu ima devet miliona ljudi: genijalnih, retardiranih, pametnih, zatupastih, visprenih, lukavih, pokvarenih, psihoticnih, samosvesnih i nesvesnih, sposobnih i nesposobnih. Da je drugacije, bilo bi dosadno. Zato je meni drago sto ti postojis. Cim se neki student masi za indeks, tebi je u glavi gradjanski rat, strani placenik i petokolonas. A to govori mnogo vise o tebi nego o studentu.
lilit lilit 14:23 11.02.2008

Re: narod

Laudanum
Lilit:
Hvala bogu te je nas narod pametan pa se ne da nasamariti dva puta.Pametan? Tito, Sloba, Kostunica... To je tri puta, ako se razumem u matematiku. A sto se tice pametnog naroda... Pa, dragi moj lilit, nije narod jedan organizam pa da bude pametan, glup ili lud. U ovom narodu ima devet miliona ljudi: genijalnih, retardiranih, pametnih, zatupastih, visprenih, lukavih, pokvarenih, psihoticnih, samosvesnih i nesvesnih, sposobnih i nesposobnih. Da je drugacije, bilo bi dosadno. Zato je meni drago sto ti postojis. Cim se neki student masi za indeks, tebi je u glavi gradjanski rat, strani placenik i petokolonas. A to govori mnogo vise o tebi nego o studentu.


A tebi narode moj, vidim ni za vreme Tita nije bilo dobro?
A sta je tebi onda u stvari dobro?
Laudanum Laudanum 14:25 11.02.2008

Re: narod

Odgovor ti se sam nameće. To se zove metoda eliminacije, ali nema veze sa saćekušama i sistemom vrednosti koji pokušavaš da odbraniš.
lilit lilit 14:34 11.02.2008

Re: narod

Laudanum
Odgovor ti se sam nameće. To se zove metoda eliminacije, ali nema veze sa saćekušama i sistemom vrednosti koji pokušavaš da odbraniš.


Vidis, ja nemam ta iskustva a Titova sam pionirka. Te prema tome, ne poznajem taj sistem.
Poznajem pak vrednosti koje se ne mogu kritikovati iz tog doba: bratstvo i jedinstvo, socijalna pravda na primer. Meni su one jos uvek vrednosti, tebi ne?
Taska Dana Taska Dana 14:40 11.02.2008

Re: narod

bratstvo i jedinstvo, socijalna pravda na primer. Meni su one jos uvek vrednosti, tebi ne?


A gde ti vidis ove vrednosti dans u Srbiji?
lilit lilit 14:50 11.02.2008

Re: narod

Taska Dana
bratstvo i jedinstvo, socijalna pravda na primer. Meni su one jos uvek vrednosti, tebi ne?A gde ti vidis ove vrednosti dans u Srbiji?


Ja ih vidim, zao mi je ako ih ti ne vidis.
A ako bi predali Kosovo ti bi ih bezuslovna odmah videla, je l' tako?
Taska Dana Taska Dana 14:58 11.02.2008

Re: narod

Ja ih vidim, zao mi je ako ih ti ne vidis.


Lepo sam pitala gde ti vidis bratstvo i jedinstv i socijalnu pravdu. Nijee dosta da kazes da ih vidis. Potkrepi cinjenicama.
Najbolje bi bilo ako mozes o tome da pricas na primeru Kosova, posto je to najvaznije pitanje, kako kazes.
Mene jako zanima bratstvo i jedinstvo i socijalna pravda na Kosovu kad ono ostane u okviru Srbije.
Taska Dana Taska Dana 15:21 11.02.2008

Pitanje za Lilit, molim odgovor

Lepo sam pitala gde ti vidis bratstvo i jedinstv i socijalnu pravdu. Nijee dosta da kazes da ih vidis. Potkrepi cinjenicama.
Najbolje bi bilo ako mozes o tome da pricas na primeru Kosova, posto je to najvaznije pitanje, kako kazes.
Mene jako zanima bratstvo i jedinstvo i socijalna pravda na Kosovu kad ono ostane u okviru Srbije.

lilit lilit 15:27 11.02.2008

Re: Pitanje za Lilit, molim odgovor

Taska Dana
Lepo sam pitala gde ti vidis bratstvo i jedinstv i socijalnu pravdu. Nijee dosta da kazes da ih vidis. Potkrepi cinjenicama.Najbolje bi bilo ako mozes o tome da pricas na primeru Kosova, posto je to najvaznije pitanje, kako kazes.Mene jako zanima bratstvo i jedinstvo i socijalna pravda na Kosovu kad ono ostane u okviru Srbije.


Pazi da ti sada ne raspredam, bas ti fora...
Nego reci ti meni: ti dakle smatras da kad bi Kosovo ostalo u okviru Srbije sa sustinskom autonomijom ne bi moglo da se dodje do zeljenog stadijuma bratstva i jedinstva i socijalne pravde?
A moglo bi izvan?
Kako ti sebe definises, nihilistkinjom? Ne verujes u ljude? A verujes NATO-u?
Aj ti prvo meni pa cu ja tebi.
Mozda.

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:28 11.02.2008

Re: Pitanje za Lilit, molim odgovor

Taska Dana
Lepo sam pitala gde ti vidis bratstvo i jedinstv i socijalnu pravdu. Nijee dosta da kazes da ih vidis. Potkrepi cinjenicama.Najbolje bi bilo ako mozes o tome da pricas na primeru Kosova, posto je to najvaznije pitanje, kako kazes.Mene jako zanima bratstvo i jedinstvo i socijalna pravda na Kosovu kad ono ostane u okviru Srbije.

koja lilit, koje pitanje...?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana