Religija| Život

RELIGIJA ILI MENTALNA BOLEST?

Aleksandra Mitrovic RSS / 04.02.2013. u 23:49

kill-women-arab-identity.jpg

Jedna od najgorih stvari koja se može dogoditi ženskom čeljadetu je da bude rođeno u šerijatskoj muslimanskoj porodici. Svakodnevno čitam, slušam, gledam i svedok sam zverskih zločina počinjenih nad ženama i ženskom decom u ovakvim  porodicama. Počinioci obično bivaju veoma blago kažnjavani a neki se uopšte ne kažnjavaju. I tako se zločini nastavljaju u nedogled. Po šerijatskom zakonu o ženskoj sudbini UVEK odlučuje muškarac u porodici. Kada je dete o njenoj sudbini odlučuje otac a kad se uda o njoj odlučuje muž. Po istom tom zakonu ubistvo devojčice ili žene se ne može kazniti smrtnom presudom.

Šarm je topionica kultura, religija i boja. Iz te topionice se rađaju mnogi mešoviti brakovi krunisani prelepom decom koja do svoje 10 godine nauče da tečno govore 3-4 jezika jer su prosto okruženi svim tim šarenilom. A deca, kao deca, upijaju kao sunđeri sve oko sebe. Brakovi između Egipćana i “belkinja” (opisni pridev za sve Evropljanke) su veoma često sklopljeni na-vrat-na-nos bez da je žena uopšte imala prilike da propisno upozna svog budućeg muža a još manje njegovu porodicu. Ako se još doda osnovno nepoznavanje kulture i religije osobe za koju se udaje – tu brakovi se ne retko završavaju totalnom katastrofom. Egipćani se veoma rado žene “belkinjama” jer mi ne tražimo uvid u njihovo materijalno stanje i stalno zaposlenje. U suprotnom slučaju mnogi bi ostali duuuuugo neženje jer ni jedan Egipćanin neće dozvoliti da mu se ćerka uda za nekoga ko nije sposoban da materijalno izdržava nju i njihovu decu i koji nema stan. Ovde muškarac mora da obezbedi miraz i to pozamašan. NIje ni bitno koje je ona veroispovesti jer će deca po defoltu biti muslimani i tu nema pogovora. I tako sve krene fino i romantično. On joj skida zvezde sa neba, gradi u vazduhu kule i gradove sve do prve svađe. Onda kreće agonija koja se veoma često završava kidnapovanjem dece. Prvi slučaj kojem sam lično bila svedok je slučaj moje prijateljice italijanke čiji je muž kidnapovao njihovog sina i ostavio kod svojih roditelja. To se dogodilo istog trenutka kada je ona pomenula razvod. Mesecima je pokušavala da dođe u kontakt sa svojim sinom ili bilo kim ko ima veze sa njim ali ništa nije postigla dok se italijanska ambasada nije do guše uplela i uspela da nekako iskamči dete od njegovih roditelja. Nakon toga su je poslali nazad u Italiju sa savetom da više nikada ne kroči nogom nazad u Egipat.

Ovih dana čitam i da je jedna engleskinja doživela istu sudbinu. Svog muža je upoznala 2004 na odmoru u Šarmu (surprise, surprise). Udala se nepunih godinu dana nakon toga pošto je poznavala svog budućeg muža ravno mesec dana (možda i manje) i odvela ga sa sobom u Englesku. Pre nekoliko godina su se složili da se sporazumno raziđu ali se nisu zvanično razveli. Prošle godine je došla sa njim u Šarm kako bi njihova petogodišnja ćerka videla svoje Egipatske rođake i to je bio poslednji put kada je videla. Tokom te posete ona je rekla svom mužu da želi razvod i on je to odmah rešio po kratkom postupku. Kudnapovao sopstveno dete, prosledio ga svojim roditeljima i vratio se u Englesku. Uhapšen je jer ne želi da kaže gde je njegova ćerka i još uvek trune u zatvoru ali ni dalje ne govori. Ima tome više od godinu dana.

Ovo su još i benigni slučajevi u odnosu na ono što se događa u izvorno muslimanskim porodicama. Prošle godine je završeno suđenje porodici koja je hladnokrvno ubila 3 svoje ćerke i prvu ženu glave porodice. Sve se odigralo u Kanadi. Majka, brat i otac su dobili po 25 godina zatvora. Motiv ubistva je bio to što su se čerke viđale sa mladićima i neprikladno se oblačile a prva žena je ubijena zato što je tražila razvod. Inače u porodici je imala status sluškinje pošto nije mogla da ima decu. Porodica je poreklom bila iz Avganistana.

U Avganistanu je inače zvanično zabranjena trgovina ženama  ali se to nikoga ne smatra. Ne retko se događa da otac proda svoju ćerku radi namirenja dugova prema nekome. Često se prodaju i  veoma male devojčice od 5-6 godina.

Poslednja priča koju želim da vam ispričam je čist horor i užas tako da najlepše molim one sa slabim živcima i srcem da preskoče ovaj deo teksta.   

 Sve se odigralo marta prošle godine u Rijadu. Majka je ostavila svoju 5-to godišnju devojčicu kod oca od kojeg je bila razvedena ali su imali sporazum o zajedničkom staranju. Otac je muslimanski propovednik koji je bio čest gost u mnogim emisijama na temu islamske vere. Nakon 2 nedelje majka je dobila poziv od javnog tužioca i iz bolnice gde je bila njena ćerka. Ispostavilo se da je njen muž mučio i silovao njihovu ćerku. Lobanja, ruke, noge rebra i kičma su joj bili slomljeni. Anus joj je bio rascepljen a onda je pokušao da je “zakrpi” vrućom peglom. Tukao je žicom i štapom. Medicinsko osoblje je potvrdilo da je deojčica bila brutalno silovana “po celom telu”.

Otac je rekao da je sumnjao da je njegova ćerka bila nevina pa je hteo da proveri.

Devojčica je bila primljena u bolnicu Marta prošle godine a preminula je od povreda 22. Oktobra. Otac je uhapšen u Novembru a pre nekoliko dana je pušten iz zatvora. Nagodio se da plati majci odštetu od 48000US$



Komentari (348)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

anfieldroad anfieldroad 00:01 05.02.2013

poenta?

Mi smo dobri,oni su zli. Ili, svi MI smo dobri,a SVI ONI su grozni. Ako je to poenta, onda je ovo dobar tekst.
cult cult 00:05 05.02.2013

Re: poenta?

žena živi u Egiptu, aman.
golubica.bg golubica.bg 00:12 05.02.2013

Re: poenta?

anfieldroad
Mi smo dobri,oni su zli. Ili, svi MI smo dobri,a SVI ONI su grozni. Ako je to poenta, onda je ovo dobar tekst.


Nisu SVI grozni, nego ovi eksplicitno navedeni u tekstu. A ako se ni sa tim ne slazes, sta da ti kazem, imas problem.
Dr M Dr M 00:13 05.02.2013

Re: poenta?

poenta?
Mi smo dobri,oni su zli. Ili, svi MI smo dobri,a SVI ONI su grozni


Nisam primetio da se u ovom tekstu to tvrdi.

Ja sam tekst shvatio kao zgražanje nad činjenicom da se ekstremni primitivizam uvija u oblandu religije i time omogućava bestijalni teror nad polovinom populacije.
jacHa. jacHa. 00:18 05.02.2013

Re: poenta?

Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 00:24 05.02.2013

Re: poenta?

anfieldroad
Mi smo dobri,oni su zli. Ili, svi MI smo dobri,a SVI ONI su grozni. Ako je to poenta, onda je ovo dobar tekst.

A gde sti ti ovo pročitao i mom tekstu??? BAŠ sam se trudila da ne relativizujem stvari već da navedem primere nekih događaja koji su se de facto odigrali a zapakovani su u šerijatsko pravo. U čemi je tvoj problem dobri čoveče?
alexlambros alexlambros 02:00 05.02.2013

Re: poenta?

ekstremni primitivizam uvija u oblandu religije


ne uvija se, izvire ...

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:29 05.02.2013

Re: Aleks&Aleks, jeste čitali možda

Aleksandra, Aleksandar, skroz mi se dopada to ime za moje novo mladunče... pošto je stariji Filip, slagaće se, together u shall conquer the world ... inače, priča podseća malo na SF-roman, Ep o Hiperionu i drevne junake Bikure, koji u XXVIII veku pokušavaju da žive život ranih Hrišćana, dokučuju čak i tajnu vaskrsavanja...

da ne otvaram zalud posebnu temu, a nemam kada ni da se prepirem sa dokonim neistomišljenicima, članak koji sam pročitao nedavno ... oslobađanje Sirije.

Побуњеници са дугим брадама патролирају улицама захтевајући стриктно поштовање ислама. Алкохол је уклоњен из продавница. Деци Мајадина одмах је обезбеђено свакодневно учење религије, а они који долазе на наставу добијају бесплатне векне хлеба.

escherichije_colic escherichije_colic 09:16 05.02.2013

Re: poenta?

anfieldroad
Mi smo dobri,oni su zli. Ili, svi MI smo dobri,a SVI ONI su grozni. Ako je to poenta, onda je ovo dobar tekst.


Ne, nego je poenta da okrećemo glavu i glumimo široke poglede i oduševljenje "kulturnim diverzitetom" dok psihopata lomi sopstveno dete od 5 godina na sastavne delove a onda pokušava da ga zakrpi peglom ...

SVI ONI- ako pod tim smatramo "verske fanatike", koji tobožnjim prastarim "od Boga datim zakonima" maskiraju svoje izopačene sadističke i pedofilske porive- treba da budu sprženi jebenim napalmom i saterani u najdublju govnjivu rupu na zemlji, da svojim prisustvom više nikada ne vređaju ovaj lepi Svet na kojem živimo.

I posle se neko breca na Lambrosa ... Nemam preterano slab stomak ali stvarno je trebalo da preskočim završni pasus teksta.
zemljanin zemljanin 09:43 05.02.2013

Re: poenta?

Ja sigurno ne spadam u one koji će da brane bilo koju organizovanu religiju ali mi definitivno smeta poistovećivanje tipa Srbin = Pravoslavac i odrednica Musliman ... to unificiranje dovodi do mržnje ... mrzimo nekog jer je rođen tamo gde je dominantna religija ... kao što nas "mrze" zbog slike koju zapad ima o Srbiji ...

Budala ima svuda, patologije takođe ... religija pruža samoobmanu za takve tipove, ali i da nema religije oni bi i dalje bili ne-ljudi.

Evo primer društva mog sestrića, klinci od 16-17g ... neka neko proba da kaže nešto loše o pravoslavlju u njihovom okruženju pa će videti kako će proći ... i to nije zezanje, klinci su jako ozbiljni.
kukusigameni kukusigameni 09:57 05.02.2013

Re: poenta?

zemljanin
to unificiranje dovodi do mržnje ...

zemljanin
Budala ima svuda, patologije takođe ... religija pruža samoobmanu za takve tipove, ali i da nema religije oni bi i dalje bili ne-ljudi.

Zemljanin, stiže preporuka.
predatortz predatortz 10:00 05.02.2013

Re: poenta?

Budala ima svuda, patologije takođe ... religija pruža samoobmanu za takve tipove, ali i da nema religije oni bi i dalje bili ne-ljudi.


Niko ne spori činjenicu da svugde ima religioznih manijaka. Ili, bolje rečeno, manijaka koji za sebe vole da misle da su religiozni.

Mislim da je Aleksandra htela da ukaže na činjenicu da je, u nekim zemljama, iživljavanje tih idiota 'pokriveno' sistemom. Odnosno, da je dozvoljeno ili nedovoljno sankcionisano.
U zapadnoj civilizaciji, priznaćeš, to nije slučaj...
zilikaka zilikaka 10:06 05.02.2013

Re: poenta?

Mislim da je Aleksandra htela da ukaže na činjenicu da je, u nekim zemljama, iživljavanje tih idiota 'pokriveno' sistemom. Odnosno, da je dozvoljeno ili nedovoljno sankcionisano.


Upravo tako sam i ja shvatila blog.
Posebno jer je ona svedok povratka srednjeg veka u Egipat.
nsarski nsarski 10:15 05.02.2013

Re: poenta?

Posebno jer je ona svedok povratka srednjeg veka u Egipat.

Samo Egipat? Najnovije vesti iz Saudije:

Cak i devojcice treba da budu pokrivene

A Saudi cleric says even girls who have not yet reached puberty should be covered from head to toe, citing instances of child molestation in the ultraconservative kingdom and elsewhere.

Sheik Abdullah Daoud made the remarks on the satellite channel al-Majd. He says many viewers watching the program had probably come across instances of sexual harassment as children.

Odvojeno od ovoga, predstavnik za javnost religijske policije u Saudijskoj Arabiji je rekao da silom mogu naterati zenu da pokrije lice "ako su joj oci zavodljive". Detalje nije precizirao.

[Separately, a spokesman for Saudi Arabia's religious police said online that the force can oblige a woman to cover her face "if her eyes are seditious." He did not elaborate.]

IZVOR<---
Biljana 77 Biljana 77 10:35 05.02.2013

Re: poenta?

Ne, nego je poenta da okrećemo glavu i glumimo široke poglede i oduševljenje "kulturnim diverzitetom" dok psihopata lomi sopstveno dete od 5 godina na sastavne delove a onda pokušava da ga zakrpi peglom ...

Ovo nema ama baš nikakve veze sa religijom. Ili smo svi zaboravili slučaj trogodišnje Katarine Janković? Ovaj čovek je psihopata i to nema nikakve veze sa religijom.

Presuda je već nešto sasvim drugo. Ona govori o drušvu/državi/ koje zakonom dozvoljava ljudima da budu monstrumi i da to plate novcem.

U Kamerunu je uobičajeno da majke svojoj ženskoj deci gnječe grudi vrućim kamenjem ne bi li ih učinile neprivlačnim i na taj način sprečile da budu prerano trudne! Kamerun je većinski hrišćanska zemlja.
escherichije_colic escherichije_colic 10:36 05.02.2013

Re: poenta?

zemljanin

Evo primer društva mog sestrića, klinci od 16-17g ... neka neko proba da kaže nešto loše o pravoslavlju u njihovom okruženju pa će videti kako će proći ... i to nije zezanje, klinci su jako ozbiljni.


Kako će proći?

Silovaće ga i izlomti mu sve kosti u telu?

Baciće mu kiselinu u lice?

Kidnapovaće mu sitno dete iz kuće i silovati ga na njegove oči?

Nema paralele sa ovim o čemu pišu Aleksandra i Lambros, jednostavno ne postoji ni u jednoj velikoj monoteističkoj religiji niti društvu u kojem te religije dominiraju.

Ne znam zašto bi iko poruku ovakvih tekstova shvatio kao širenje mržnje prema muslimanima, osim ako sam negde nema prikriveni strah i odbojnost prema njima? Ja taj problem nemam jer sam odrastao sa muslimanima i znam da su to ljudi manje-više isti kao i hrišćani: delimo iste ljudske vrednosti, pedofilija i zlostavljanje žena ne smatra se za nešto normalno i "božijim zakonom propisano". Poruka je da NIKADA ne smemo pristati na tako nešto u sopstvenom okruženju, samo zato što se plašimo da nas neki kvaziliberalni razmaženko optuži za "fašizam". Imam ekstreman problem sa "zilotima" koji agituju protiv telesne higijene, držanja kućnih ljubimaca, odlaska na more, vanbračnog seksa i zajednice, suštinskog prava na bilo kakvu vrstu izbora koja nije "od Boga data", ALI- dok oni ograničavaju delovanje na svoj uski krug istomišljenika, dok ne siluju devojčice i ne bacaju kiselinu ljudima u lice, dok takva devijantnost nije od institucija podržana i zaštićena- ja ne mogu da stavim znak jednakosti između toga i ovoga što se dešava u šerijatskim državama. Znam da mi nikako nismo sekularna država za primer ali čak je i Peranović završio u zatvoru a Pahomije na sudu (šta je sud dalje radio, to je druga sramotna priča) Zamisli tu situaciju da šerijat optuži mulu za ubistvo narkomana a muftiju za silovanje dece- ne može da se desi. Daleko od toga da smo za primer, ali za ovaj horor koji se dešava po svetu kojim dominira ortodoksni islam, Srbija je mf oličenje supernaprednog utopijskog društva iz budućnosti.
zemljanin zemljanin 10:37 05.02.2013

Re: poenta?

To što neko (bilo ko) ima usranu guzicu pa ne sme da stane iza svog stava i da ga brani - to nije specijalitet islama ... nije mnogo prošlo otkdad su se ovde vodili ratovi i mobilizacije ... od kada su proterivani albanci iz gradova, naših srpskih gradova, od kada su se ljudi bogatili preko noći itd ... je li neko ustao da kaže NE ???

I pored svega smo kivni što nas taj zapad vidi kao divljake jer smo mi plemeniti samo nismo smeli ... da ne navodim karakternu osobinu ... pošto smo to osetili malo je neukusno da poistovećujemo narode sa zločincima ...

Kao što nisu svi Srbi zločinci tako sam siguran da to nisu ni svi muslimani ... kako se nama desilo da imamo 10-15g diktature protiv koje su svi bili protiv a čak i bez krađe glasova SM sistem je redovno dobijao izbore ? ... pa ko je glasao za taj sistem ? ... koji su to ljudi išli u Hrvatsku, Bosnu ? ... e pa znamo kako je bilo ovde i zašto smo ćutali ... onda valjda možemo da razumemo i da tamo negde postoje ljudi koji jesu muslimani ali koji ćute jer ne smeju da kažu NE.

Zato ne opravdavam nijedan od tih sistema niti one koji zločine čine ali mi smeta da proglašavamo cele narode za "zlo" jer su igrom slučaja rođeni tu gde jesu ...

EDIT: Samo da dodam na escherichije_colic komentar ... dakle ako klinci kojima se non-stop servira religija a u tom uzrastu su željni dokazivanja i puni adrenalina, vide i čuju ove pop-glavare kako seju mržnju oko sebe a oni su im "očevi" nacije koji "brane srbstvo" ... sigurno da neće bacati kiselinu i silovati ali seti se "parade ponosa" ...
escherichije_colic escherichije_colic 10:45 05.02.2013

Re: poenta?

Biljana 77
Ne, nego je poenta da okrećemo glavu i glumimo široke poglede i oduševljenje "kulturnim diverzitetom" dok psihopata lomi sopstveno dete od 5 godina na sastavne delove a onda pokušava da ga zakrpi peglom ...

Ovo nema ama baš nikakve veze sa religijom. Ili smo svi zaboravili slučaj trogodišnje Katarine Janković? Ovaj čovek je psihopata i to nema nikakve veze sa religijom.

Presuda je već nešto sasvim drugo. Ona govori o drušvu/državi/ koje zakonom dozvoljava ljudima da budu monstrumi i da to plate novcem.

U Kamerunu je uobičajeno da majke svojoj ženskoj deci gnječe grudi vrućim kamenjem ne bi li ih učinile neprivlačnim i na taj način sprečile da budu prerano trudne! Kamerun je većinski hrišćanska zemlja.


Upravo u tome je problem- što te psihopate osećaju da će biti podržani od strane društva i sistema ako se odluče da pređu liniju i izvrše nasilje. Naravno da nije svaki musliman pedofil i silovatelj, ali svaki silovatelj i pedofil koji je sticajem okolnosti musliman, u šerijatskim zakonima ima jako uporište i podršku za svoje izopačeno ponašanje. Zato smatram da im se ne sme popuštati ni milimetra, kad pokušavaju da vezju svoje žene u džakove, čak i kad emigriraju u društva koja takvu vrstu zlostavljanja ne odobravaju. Danas je njegovo ljudsko pravo i stvar "identiteta" da sveže suprugu u vreću, a sutra će na istim osnovama da vam objašnjava kako je imao puno pravo da ubije sopstveno dete ili siluje tuđe, o tome se radi.
zemljanin zemljanin 10:50 05.02.2013

Re: poenta?

u šerijatskim zakonima ima jako uporište i podršku za svoje izopačeno ponašanje

Podršku za takvo ponašanje možemo naći i u hrišćanstvu ... samo je pitanje interpretacije spisa ... ali to su pojednci, ljudi koji imaju problema sa sobom i sa svetom ... ljudi sa imenom i prezimenom ... sve ostalo se slažem ...
escherichije_colic escherichije_colic 10:59 05.02.2013

Re: poenta?

zemljanin

EDIT: Samo da dodam na escherichije_colic komentar ... dakle ako klinci kojima se non-stop servira religija a u tom uzrastu su željni dokazivanja i puni adrenalina, vide i čuju ove pop-glavare kako seju mržnju oko sebe a oni su im "očevi" nacije koji "brane srbstvo" ... sigurno da neće bacati kiselinu i silovati ali seti se "parade ponosa" ...


Moj zaključak je bio da mi nikako nismo sekuarna država za primer. Nismo iz razloga što se visokim verskim zvaničnicima toleriše uvijeni govor mržnje. Nismo iz razloga što svetovna vlast nema petlje i integriteta da zgazi na mantiju nekog bolesnika (poput npr onog oca Žarka Gavrilovića) i propisno mu izvuče uši. Nismo iz razloga što se policiji ne dozvoljava da nalupa te ortake tvog sestrića po guzici onako kako bi trebalo, a opet zbog jbnih političkih poena i rejtinga. To jeste fundamentalni problem a ja sam ubeđen da je došao kao posledica nedostatka kulture. Ti ljudi koje mi vidimo i biramo kao svoju elitu i lidere jednostavno nemaju elementarnu građansku kulturu i integritet, za njih je sve stvar političke prostitucije i dogovora, pa čak i takva elementarna ljudska prava poput prava na mirno okupljanje.

To sa "paradom" je politički problem koji eskalira jednom godišnje. Kad zvanična vlast nije u stanju da zauzme jasan i kategoričan stav po tim pitanjima, naravno da svaki sociopata koristi priliku da zaštićen masom ističe svoje "najsrpskije srpstvo" i "najpravoslavnije pravoslavlje", pa bili to ludaci u mantijama ili ludaci u fajerkama.

Zamisli sledeću situaciju: da ja npr na mrtvo ime izmlatim i silujem neku svoju drugaricu, a onda se pred sudom branim pričom da se nije ponašala onako kako "pravoslavlje" propisuje mladim devojkama: nije pokrivala glavu, nosila uske pantalone, nije išla nedeljom u crkvu, pričala sa nepoznatim muškarcima na ulici, ma prosto tražila da joj neke stvari budu objašnjene ... Da li bi me sud poučen narodnim običajima od pre petsto godina i preporukama "svetih otaca" oslobodio- ili bi me poslali u tvorza da mi tamo objasne neke stvari, onako kako se to obično radi sa pedofilima, silovateljima i sličnim šljamom?
wolff.ser wolff.ser 11:08 05.02.2013

Re: poenta?

Да, ми смо добри.
Да, они су зли.

Да, они су грозни.

Они, од њих, који нису грозни - постаће грозни,
јер су одлична база за регрутовање грозних.

Да, то је поента.

Да, ова текст је добар!
maksa83 maksa83 11:15 05.02.2013

Re: poenta?

Ti ljudi koje mi vidimo i biramo kao svoju elitu i lidere jednostavno nemaju elementarnu građansku kulturu i integritet, za njih je sve stvar političke prostitucije i dogovora, pa čak i takva elementarna ljudska prava poput prava na mirno okupljanje.

Poenta.
Biljana 77 Biljana 77 11:17 05.02.2013

Re: poenta?

a sutra će na istim osnovama da vam objašnjava kako je imao puno pravo da ubije sopstveno dete ili siluje tuđe, o tome se radi.

A mi ćemo mu objasniti da nije. Uzgred, umalo da i kod nas skliznemo, bez ikakve pomoći mrskog islama, u tom pravcu.


Kod nas je kazna za silovanje maksimalno 12 godina, za silovanje sa smrtnim ishodom 18 godina. - Marijin zakon?

Osuđenik na četiri i po godine zatvora za silovanje starice i mentalno zaostalog dečaka pušten je posle tri godine zbog dobrog vladanja, a imao je pri tom i jedno bekstvo iz zatvora. Po izlasku na slobodu ubio je čoveka i pokušao da siluje njegovu ćerku.

Umesto što se grozimo nad grozotama pretećeg multikulturalizma mogli bismo da podržimo predlog pooštravanja kazne za pomenute zločine i da se zakonski reguliše nemogućnost da osuđeni za takve zločine budu pušteni pre isteka kazne. Za trgovinu ljudima (koja uključuje posledično i silovanja, svakovrsna zlostavljanja i ubistva) izriču se kazne od 22 do 28 meseci. Mislite o tome.
escherichije_colic escherichije_colic 11:25 05.02.2013

Re: poenta?

Svakome ko je oduševljen "kulturnim diverzitetom", i ko ovaj i slične tekstove doživljava kao širenje hejta prema svim muslimanima, od sveg srca želim da dobije zeta vahabitskih "svjatonazora", pa da se onda iz prve ruke- na primeru svoje sestre ili kćerke- oduševljava lepotom i šarolikošću kulturoloških razlika.

Ima ona jedna stara narodna poslovica o mlaćenju gloginja tuđim ...
zemljanin zemljanin 11:34 05.02.2013

Re: poenta?

escherichije_colic
Svakome ko je oduševljen "kulturnim diverzitetom", i ko ovaj i slične tekstove doživljava kao širenje hejta prema svim muslimanima, od sveg srca želim da dobije zeta vahabitskih "svjatonazora", pa da se onda iz prve ruke- na primeru svoje sestre ili kćerke- oduševljava lepotom i šarolikošću kulturoloških razlika.

Ima ona jedna stara narodna poslovica o mlaćenju gloginja tuđim ...

Napisah u prvom postu da budala ima svuda i da takvim osobama religija služi kao opravdanje ...
Ti ljudi koje mi vidimo i biramo kao svoju elitu i lidere jednostavno nemaju elementarnu građansku kulturu i integritet, za njih je sve stvar političke prostitucije i dogovora, pa čak i takva elementarna ljudska prava poput prava na mirno okupljanje.

Pa zar time što ne ustanemo ovog časa i odemo da podignemo glas protiv, što se tokom "parade" ne pojavljujemo na ulici da odbranimo ta prava ... zar na taj način ne činimo upravo ono što čini većina normalnih muslimana - ćutimo i krijemo se i odobravamo da oni koji pozivaju na nasilje i ugrožavaju prava drugih - redovno pobeđuju ... ishod nije isti i neću ga ni porediti ali princip ćutanja i nemešanja jeste isti ...
Biljana 77 Biljana 77 11:35 05.02.2013

Re: poenta?

Ima ona jedna stara narodna poslovica o mlaćenju gloginja tuđim ...

Ima. Samo mi ovde mlatimo ne samo tuđim qrcem, nego i tuđe gloginje. Mnogo je veća verovatnoća da ovde nečije dete završi kao žrtva trgovine ljudima nego kao žena vehabiste.

Ove želje, čestitke i pozdrave ne bih komentarisala, neukusno je.
escherichije_colic escherichije_colic 11:35 05.02.2013

Re: poenta?

Biljana 77
a sutra će na istim osnovama da vam objašnjava kako je imao puno pravo da ubije sopstveno dete ili siluje tuđe, o tome se radi.

A mi ćemo mu objasniti da nije. Uzgred, umalo da i kod nas skliznemo, bez ikakve pomoći mrskog islama, u tom pravcu.


Kod nas je kazna za silovanje maksimalno 12 godina, za silovanje sa smrtnim ishodom 18 godina. - Marijin zakon?

Osuđenik na četiri i po godine zatvora za silovanje starice i mentalno zaostalog dečaka pušten je posle tri godine zbog dobrog vladanja, a imao je pri tom i jedno bekstvo iz zatvora. Po izlasku na slobodu ubio je čoveka i pokušao da siluje njegovu ćerku.

Umesto što se grozimo nad grozotama pretećeg multikulturalizma mogli bismo da podržimo predlog pooštravanja kazne za pomenute zločine i da se zakonski reguliše nemogućnost da osuđeni za takve zločine budu pušteni pre isteka kazne. Za trgovinu ljudima (koja uključuje posledično i silovanja, svakovrsna zlostavljanja i ubistva) izriču se kazne od 22 do 28 meseci. Mislite o tome.


Ako se ne varam, već se nekoliko blogova bavilo tim "reformama" krivičnog zakona i ljudi su masovno izrazili gnušanje zato što je data mogućnost pomilovanja za užasne zločine kao što su silovanje i trgovina ljudima. Odnos prema takvim stvarima, bar ovde na blogu, je odgovarajući. Naravno blog nikako ne predstavlja objektivnu sliku stvarnosti, pa bi tako prosečan Srbin verovatno izrazio ravnodušnost prema teškoj sudbini žena i dece u šerijatskim džamahirijama.

Suština je u tome da, u Srbiji, kazna za silovanje POSTOJI, koliko god neadekvatna i blaga bila, ona postoji- ne možeš da se vadiš na neke prastare običaje preporučene od strane crkve isl. Kad bih ja npr mogao da odvedem ćaleta u planinu i umlatim ga do smrti motkom, a onda se pred sudom pozovem na drevni običaj "lapota" i na osnovu toga budem oslobođen, onda možemo pričati o nekom povlačenju paralele između Srbije i šerijatskih džamahirija.

Ne može se nikako povući paralela, da ga j. ne može, pa da se svi sad na glavu ovde postavimo dokazujući suprotno ...
Biljana 77 Biljana 77 11:49 05.02.2013

Re: poenta?

Ne može se nikako povući paralela, da ga j. ne može, pa da se svi sad na glavu ovde postavimo dokazujući suprotno ...

Nisam ni imala nameru da povlačim paralelu već da podvučem da smo jedna od zemalja koja ima izuzetno blage kazne posebno za trgovinu ljudima koja povlači gomilu drugih gnusnih zločina sa sobom, a čije su žrtve najviše deca i žene, populacija nad čijom se sudbinom kojekude po svetu zgražavamo. Pogledajte malo romsku decu koja prose... - Mnoga od te dece, gotovo sva, bila su zlostavljana. U početku beže i kada krenem da ih pomilujem.<- link na jedan dobar tekst
escherichije_colic escherichije_colic 11:51 05.02.2013

Re: poenta?

zemljanin

Pa zar time što ne ustanemo ovog časa i odemo da podignemo glas protiv, što se tokom "parade" ne pojavljujemo na ulici da odbranimo ta prava ... zar na taj način ne činimo upravo ono što čini većina normalnih muslimana - ćutimo i krijemo se i odobravamo da oni koji pozivaju na nasilje i ugrožavaju prava drugih - redovno pobeđuju ... ishod nije isti i neću ga ni porediti ali princip ćutanja i nemešanja jeste isti ...


Hm ... znaš kako, ja sam nekako ubeđen da je LGBT zajednica- barem u Beogradu- daleko brojnija od one šačice entuzijasta što je pre neku godinu, uz teško policijsko obezbeđenje, obišla krug od Manježa nazad do SKCa. Ja ne očekujem od LGBT zajednice da demonstira za moje pravo da slobodno na javnim mestima pušim hašiš, niti da zbog toga dobija batine od psihopata. Sa tog aspekta i jedni i drugi smo u istim govnima. Država ne koristi mehanizme koji su joj na raspolaganju da zaštiti ljude koji se mirno okupljaju. Lako je npr Nemcima da protestuju protiv fašista, skinsa i nacija- kad znaju da je polizei u svakom trenutku spreman da uleti u šorku i spašava njihove liberalne guzice. Ja bre nisam spreman da stavljam glavu pod čizmu psihopate zarad ostvarenja nekih svojih prava, a kamo li da je stavljam za tuđa- ne kad vidim da onoga, ko je na papiru preuzeo OBAVEZU da ta moja prava štiti, boli uvo da tu svoju obavezu ispoštuje; a taj neko pritom ima kordone pandura oklopljenih ko srednjevekovni vitezovi. Plemenito je i lepo kad ti kičmu izlome zarad ideala, ali ja ipak imam samo jednu kičmu i samo jednu glavu. Tako razmišlja i većina pripadnika LGBT zajednice, a dok oni tako razmišljaju, iliuzorno je očekivati da veliki broj ljudi, koji nisu direktno ugroženi, razmišlja drugačije.
zemljanin zemljanin 12:03 05.02.2013

Re: poenta?

Bravo, to jeste odgovor ... nebitno je da li ja mislim isto kao i ti ... ali ako pođemo od tog univerzalnog stava individue da prvo gleda sebe onda nam može biti jasnije kako to da nekoliko dobro organizovanih grupa kontroliše čitave nacije ... u ovom primeru grupa religioznih fanatika "preti" Egiptu ... svi ćute i niko se ne meša jer se boji ... onda mi ceo taj narod proglasimo za problem ... to jeste moja poenta, ti koji to rade imaju ime i prezime ... religija im je samo pokrivač ... sve ostale možemo da osuđujemo po sistemu da su pi** ... ali kad pogledamo kakvi smo mi sami, nemamo prava ni na to ...

Lako je iz neke od država u kojoj te policija štiti, raspaliti paljbu po svima ... ali ako stojim iza svog stava, onda ću da odem u Egipat i da se suprostavim tome ... van toga samo ubijam vreme ... to je idealizacija ... u konkretnom primeru da sam na Aleksandrinom mestu procenio bih rizik ... da li ostajem ili idem ... ako ostajem kako ću se ubuduće ponašati ... da li prihvatam pravila države u kojoj živim ... da li mogu da ih prihvatim ... itd.
escherichije_colic escherichije_colic 12:05 05.02.2013

Re: poenta?

Biljana 77
Ne može se nikako povući paralela, da ga j. ne može, pa da se svi sad na glavu ovde postavimo dokazujući suprotno ...

Nisam ni imala nameru da povlačim paralelu već da podvučem da smo jedna od zemalja koja ima izuzetno blage kazne posebno za trgovinu ljudima koja povlači gomilu drugih gnusnih zločina sa sobom, a čije su žrtve najviše deca i žene, populacija nad čijom se sudbinom kojekude po svetu zgražavamo. Pogledajte malo romsku decu koja prose... - Mnoga od te dece, gotovo sva, bila su zlostavljana. U početku beže i kada krenem da ih pomilujem.link na jedan dobar tekst


Pa i ja sam u svakom svom postu nekoliko puta podvukao da nismo država za primer. Kaznena politika i zakoni su, nažalost, izvan moje sfere uticaja, a svakako nisam glasao za naprednjake i ministra pravosuđa od 30 godina, pa da sad osećam neku moralnu odgovornost zbog ublažavanja kazni za silovatelje i trgovce robljem.

Da li zbog toga što živimo u čemernom Srbistanu, gubimo pravo na stav prema monstruoznom odnosu koji vlada prema ženama i deci u šerijatu? Pa ako sam protiv silovanja, zlostavljanja i trgovine pakistanskim ženama i decom- valjda se podrazumeva da isti stav delim kad su u pitanju srpske (romske, mađarske, bošnjačke, albanske, slovačke, rusinske, hrvatske ...) žene i deca, pobogu, ili to mora svaki put da se naglasi? Pritom imajte u vidu da se u tekstu ne komentarišu samo slučajevi iz Pakistana i Avganistana- već zločini počinjeni u zapadnom svetu, istom onom koji već decenijama uživa nedostiže ideale slobode (mirnog okupljanja, seksualnog opredelenja itd) za kojima tako žudimo. Da li ćemo sutra- kad i ako i akobogda- dostignemo te njihove ideale, isto tako da okrećemo glavu da ne bismo uvredili nečija krhka osećanja ili narušili sopstvenu sliku sebe kao idealno politički korektne i tolerantne osobe?

Moderacija bi stvarno trebalo da proceni da li su ovakvi tekstovi uopšte podobni za objavljivanje na blogu, pošto izazivaju toliko reakcija, u smislu da se sumnjiče za smišljeno raspirivanje mržnje prema muslimanima.
angie01 angie01 12:13 05.02.2013

Re: poenta?

Moderacija bi stvarno trebalo da proceni da li su ovakvi tekstovi uopšte podobni za objavljivanje na blogu, pošto izazivaju toliko reakcija, u smislu da se sumnjiče za smišljeno raspirivanje mržnje prema muslimanima.


?
bolid1 bolid1 12:24 05.02.2013

Re: poenta?

escherichije_colic

u smislu da se sumnjiče za smišljeno raspirivanje mržnje prema muslimanima.


Dotle smo dosli, kazes nesto kontra pizdarije i oma ih mrzis i oma si islamofob, oma si fasista...'bem ti u sta se pretvorismo..., protiv muslimana kao takvih, nemam nista...protiv budala koje kamenuju silovanu zenu, nemam nista efikasno!
leonardo92 leonardo92 12:28 05.02.2013

Wahhabi i Human Rights Watch

Tema je odlicna, pogotovo jer o njoj niko nece da polemise u danasnjem svetu politicke, verske i druge korektnosti.
Mislim da zapadni svet nema predstavu sta je Islam zapravo i kako on izgleda u svom izvornom obliku. Jos se manje zna o Saudijskoj verziji islama (wahhabi doktrina) koja dobija sve vise i vise pristalica i siri se velikom brzinom potpomognuta petrodolarima.
Ukratko, wahhabi doktrina insistira da je pravi islam samo onaj koji je bio uspostavljen za vreme Muhameda i da je posle doslo do iskrivljenja i pogresnog tumacenja islama i do svojevrsne stranputice. Izmedju ostalog Wahhabi pokret zabranjuje obozavanje bilo cega i sluzenje bilo cemu osim samog Boga (Alaha). Sve tekovine civilizacije nastale posle Muhameda se takodje generalno smatraju sejtanskom rabotom koja skrece pravovernog muslimana sa pravog puta. Kad je Ibn Saud osvojio Meku i Medinu 1803 i 1804 sa svojim jurisnim Ikhwan jedinicama (neka vrsta super-religioznih fanatika spremnih na sve), poruseni su svi telegrafski stubovi i srusene sve dzamije, dok su grobnice znacajnih istorijskih figura u Islamu doslovno preorane a spomenici i grobnice unistene (npr grobnica Fatime, cerke Muhameda). Cak su hteli da preoru i grobnicu Muhameda da se ljudi ne bi klanjali na njegovom grobu. Unistavanje istorijskih spomenika traje i dan-danas posebno zbog izgradnje velelepnih hotela oko cuvene Masjih-Al-Haram dzamije u Meki.
Jos jedna od novina koje su wahhabi uveli je da, suprotno Koranu, dozvoljeno je ubiti muslimana (ako ne deluje dovoljno verski iskreno). Tako su vrseni pravi masakri pogotovo medju Shi'a muslimanima u Iraku.
Ako se sve to zna i ako wahhabi smatraju da su ostali muslimani nedovoljno religiozni i ne veruju dovoljno u Alaha (sto je kod muslimana generalno, jedna od najgorih optuzbi koje mozete dobiti) onda ne cudi ponasanje prema nevernicima (koje muslimani generalno smatraju nizom kastom sa kojom mozete da radite sta hocete).
Uostalom treba samo procitati redovne izvestaje Human Rights Watch o stanju u Saudi Arabiji. Evo samo nekih odlomaka:
Ispovest Nour Miyati, kucne pomocnice poreklom iz Indonezije "…gazdarica me je tukla svaki dan…udarala me je u glavu…gazila me stiklom po stopalima…kada sam se pozalila njenom muzu, on me takodje prebio…terali su me da perem ruke varikinom sto me uzasno peklo i bolelo…nikada me nisu isplatili… terali su me da radim do 3 ujutru a onda sam vec u 4 morala da ustanem da spremim dorucak…ponekad danima nisam spavala…kada su me vratili kod njih kuci, gazda me je isprebijao toliko da mi je ispao zub…stavili su resetke na prozore da ne bih mogla da pobegnem…"
Ispovest Ani R, 17 godina iz Indonezije, kojoj je servirana prica o udaji a zapravo je dovedena kao sluskinja u Saudi Arabiju: "Udala sam se za Saudijca da bih pomogla mojoj siromasnoj porodici…nikada nije isplatio puni miraz…prvih mesec dana je sve bilo u redu…onda me je tretirao kao sluskinju u redovno me tukao…pre udaje mi je rekao da nije ozenjen…posle seksa mi je rekao da ima dve zene i sestoro dece…odveo me je kod majke koja me je tretirala kao sluskinju…"
Haima G., 17 godina sa, kucna pomocnica sa Filipina:"…gazda me je pozvao u sobu i rekao da je za mene platio 10000 rijala agenciji. Tada sam shvatila da sam prodana…silovao me je cesto…rekla sam im da hocu da idem a oni su zakljucali vrata i stavili resetke na prozore…"
Wati S, spremacica iz Indonezije: "Tukla me je dok me celo telo nije peklo. Tukla me je svaki dan…udarala mi je glavu o sporet dok sva ne otekne…gadjala me nozem…tukla me je varjacom sve dok se varjaca nije raspala na dva dela…to je pocelo od prve nedelje mog dolaska…vikala je stalno "nadam se da ces umreti nadam se da ce ti porodica umreti! nadam se da ces biti unakazena…"
Shaniki R su obrijali glavu kada je trazila platu, nije imala jedan zub i imala je vise oziljaka na rukama, ramenima, glavi: "Gazdarica mi je isekla prste i oba uha. dala mi je Clorox da pijem…rekla mi je da ce me ubiti posle Ramadana…uplasili se se da cu pobeci i zakljucali su me u kupatilo tri dana…iscupali su mi nokte…"

Muhammad al-Qahs iz Nadzrana u Saudi Arabiji je imao samo 16 godina kada je ubio jednog od trojice muskaraca koji su pokusali da ga siluju. Sud ga je u Januaru 1996 osudio na smrt. U Avgustu Apelacioni sud je odbacio presudu sa obrazlozenjem da je Muhammad hendikepirana osoba i da je reagovao u samoodbrani. Nakon sto je intevenisao Kralj Fahd, Vrhovni sud je odbacio odluku Apelacionog suda pod obrazlozenjem da je optuzeni imao noz kod sebe, da je svojevoljno usao sa napadacem u sobu i da nije dozivao upomoc. Avgusta 1999 nizi sud je prihvatio odluku Vrhovnog Sudai potvrdio smrtnu kaznu. Dvojica prezivelih napadaca nikada nisu optuzena za pokusaj silovanja.

U Avgustu 2007 porodica iz Saudi Arabije je optuzila cetiri sluskinje iz Indonezije da su bacile cini na njihovog sina i tako ih pretukli da su dve umrle od povreda a preostale dve zavrsile na intenzivnoj nezi.


Ne zaboravite da su Arapi dugo vremena trgovali robovima, pogotovo u Africi i da je robovlasnistvo u Saudi Arabiji zabranjeno tek 1960-tih i to tek posle dugog insistiranja JF Kenedija.
Biljana 77 Biljana 77 12:28 05.02.2013

Re: poenta?

Moderacija bi stvarno trebalo da proceni da li su ovakvi tekstovi uopšte podobni za objavljivanje na blogu, pošto izazivaju toliko reakcija, u smislu da se sumnjiče za smišljeno raspirivanje mržnje prema muslimanima.

Dalje u komentarima možeš naići na ovo:

ja smatram da religiozna osoba ne mora neophodno biti i mentalno poremećena osoba


islam je na toj skali težak oblik mentalnog poremećaja uz to doslovno smrtnonosam po okolinu


да ли су ментални поремећаји особа описаних у текст индуковани религијом или би настали и без религиозне индоктринације

alexlambros alexlambros 13:11 05.02.2013

Re: poenta?

?


raspirivanje mrznje ... dozvoli, ja cu ...

statistika američkog FBI o zločinima motivisanim mržnjom (verskom, rasnom, etničkom itd) za punih deset kalendarskih godina, od septembarskih terorističkih napada u Americi do 2011. pokazuje da muslimani kao manjinska grupa doživljavaju daleko manje neprijatnosti nego što u javnosti to predstavljaju. Od pet glavnih manjinskih grupa na koje je istraživanje bilo usredsređeno najviše napada preživljavaju Jevreji – 14.8 incidenata na 100.000 Jevreja godišnje. Na drugom mestu su homoseksualci i biseksualci zajedno (11.5), zatim crnci (6.7) pa tek onda muslimani (6.0). Prema FBI statistici u zločinima motivisanim mržnjom u periodu od 2002. do 2011. godine ubijeno je 74 osobe. Nijedna nije musliman. Štaviše, FBI ne beleži nijedan slučaj muslimana nastradalog u zločinu motivisnom mržnjom od 1995. godine. Uprkos sopstvenoj statistici na web stranici FBI-a posvećenoj ovom društvenom problemu stoji slika žene muslimanke umesto, recimo, homoseksualca ili crnca za koje su šanse da budu žrtve napada veće. Ilustrativan je slučaj izvesne Šaime Alavadi, kalifornijske muslimanke koja je u martu 2012. pronađena premlaćena na smrt sa porukom pored tela na kojoj je pisalo „terorista“. Poruku je podmetnuo muž koji ju je batinama i ubio.

Istovremeno, broj hrišćana u Iraku od trenutka zbacivanja Sadama Huseina 2003.godine do 2011. smanjio se sa 1.5 milion na oko 400.000. Slična situacija je i u ostalim delovima muslimanskog sveta. Nigde, ipak, ne čujemo o hrišćanofobiji.

Biljana77 ce sada da ti elaborira, ja ovoliko ....
zemljanin zemljanin 13:13 05.02.2013

Re: poenta?

Moderacija bi stvarno trebalo da proceni da li su ovakvi tekstovi uopšte podobni za objavljivanje na blogu, pošto izazivaju toliko reakcija, u smislu da se sumnjiče za smišljeno raspirivanje mržnje prema muslimanima.

Zato se određeni zločini direktno osude kroz pojedinca koji ih je počinio a ne kroz ideologiju kojoj pripada ... sve religije (za mene) su pogrešne i služe za manipulaciju ... nigde i nikada ne mogu da opravdam upliv religije u društvo ... niti maltretiranje, fizičko/psihičko bilo kojeg ljudskog bića ...

Ako sve to gledam kroz prizmu pripadnosti određenoj religiji, to onda podrazumeva da prvo vidim da su nam škole postale mesta za religijske obrede, pa da vidim da tu neko krši zakon a niko ne obraća pažnju (dakle isto kao i kod nekih drugih primera), pa da decu svojataju po raznim religijskim ritualima, pa da decu krste bez da ih išta pitaju, pa da ih edukuju da veruju u sve ono što roditelji veruju (isto kao i tamo negde) pa da su nam mediji preplavljeni raznim poslanicama i saopštenjima, pa da ne smeš da kritikuješ religiju jer se vređaju verska ubeđenja, pa tako spisak ... čim budem video da neko u Srbiji krene da se suprostavlja svemu ovome ja ću poverovati i u zalaganje za prava žena u islamu ...

Onda možemo da pričamo i o logorima koje drži NATO i USA, o hajkama i ubistvima van suda, o šerijatu i imamo sva moguća prava da to radimo ... sve dok prećutkujemo i zatvaramo oči na ono što religija radi u našem dvorištu - sve ove priče su "pranje savesti" jer smo eto toliko moralni i čisti i dosledni ...

Van toga ovakve tekstove doživljavam usmerene ka utisku moralne i ljudske veličine zapada i moralne i ljudske degradacije istoka ili ti muslimana ... i to ne znači da neko sve to radi sa namerom ...
alexlambros alexlambros 13:25 05.02.2013

Re: poenta?

Zato se određeni zločini direktno osude kroz pojedinca koji ih je počinio a ne kroz ideologiju kojoj pripada ... sve religije (za mene) su pogrešne i služe za manipulaciju ... nigde i nikada ne mogu da opravdam upliv religije u društvo ... niti maltretiranje, fizičko/psihičko bilo kojeg ljudskog bića ...


jel na osnovu serijata, leba ti?

Silovana žena, prema šerijatu, da bi sudu dokazala silovanje mora da ima četiri muška svedoka (svedoka, naravno, sem samih siledžija nema). Svedočenje žena i nemuslimana nije validno.

sve religije jesu manipulatorske, ali NISU sve iste.
ako uspes islam i dzainizam da svedes u istu ravan, onda ili si vrlo, vrlo neobavesten ili nedopustivo relativizujes stvari ....

sace Biljana77 da ti to detaljnije malo
Biljana 77 Biljana 77 13:31 05.02.2013

Re: poenta?

Istovremeno, broj hrišćana u Iraku od trenutka zbacivanja Sadama Huseina 2003.godine do 2011. smanjio se sa 1.5 milion na oko 400.000.



Biljana77 ce sada da ti elaborira


Od zbacivanja Sadama Huseina do 2007 (što je nažalost poslednja procena UNHCR-a) Irak je napustilo 2.2 miliona ljudi. U državi u kojoj nema nikakvog reda i zakona (uzgred zar Irak sada nije jedna demokratska zemlja, kakav šerijat, kakvi bakrači?) prvo će se na udaru naći manjine.
zemljanin zemljanin 13:41 05.02.2013

Re: poenta?

alexlambros
, onda ili si vrlo, vrlo neobavesten ili nedopustivo relativizujes stvari ....


Pa je li se u Srbiji desilo da se sagovornik Šešelja okliznuo na bananu ? ... pa gde su te mase ispravnih koje su pohrlile da se bore za pravdu i istinu ? ... pa je li beše Marko i ekipa na očigled celog grada prebiše ljude ? ... pa je li se to dešavalo pre hiljadu godina ? ... ja sam u čudu da su se takve stvari dešavale u ovoj državi ... verovatno je taj narod koji je tada živeo ovde dobio amneziju ... pa gde su ti silni Sudovi koji perfektno funkcionišu ...

Da ne širimo u nešto što nema veze sa poentom koju sam istakao, nekoliko puta sam ponovio da svako ko učini zločin ima ime i prezime ...

PS. Zaboravih Haradinaja i Hag ...
escherichije_colic escherichije_colic 13:49 05.02.2013

Re: poenta?

zemljanin


Ako sve to gledam kroz prizmu pripadnosti određenoj religiji, to onda podrazumeva da prvo vidim da su nam škole postale mesta za religijske obrede, pa da vidim da tu neko krši zakon a niko ne obraća pažnju (dakle isto kao i kod nekih drugih primera), pa da decu svojataju po raznim religijskim ritualima, pa da decu krste bez da ih išta pitaju, pa da ih edukuju da veruju u sve ono što roditelji veruju (isto kao i tamo negde) pa da su nam mediji preplavljeni raznim poslanicama i saopštenjima, pa da ne smeš da kritikuješ religiju jer se vređaju verska ubeđenja, pa tako spisak ... čim budem video da neko u Srbiji krene da se suprostavlja svemu ovome ja ću poverovati i u zalaganje za prava žena u islamu ...

Onda možemo da pričamo i o logorima koje drži NATO i USA, o hajkama i ubistvima van suda, o šerijatu i imamo sva moguća prava da to radimo ... sve dok prećutkujemo i zatvaramo oči na ono što religija radi u našem dvorištu - sve ove priče su "pranje savesti" jer smo eto toliko moralni i čisti i dosledni ...


OK ... Možda bi stvarno trebalo da proteramo Sv Savu iz škola a krštavanje maloletnika proglasimo za zlostavljanje i krivično delo. Idući tim putem, neminovno ćemo doći i do naših sugrađana muslimanske veroispovesti- šta bi onda trebalo da se dogodi: da i njima zabranimo da obavljaju sunet ili decu vaspitavaju u duhu religije, šalju u verske škole i u džamije isl. Mislim, sve jednako, sve po istim aršinima, zar ne? U tom slučaju bi isti ljudi- koji bi krštavanje maloletnika stavili van zakona- zakukali kako se krše ljudska prava muslimana u Srbiji, zar ne?
alexlambros alexlambros 13:56 05.02.2013

Re: poenta?

Od zbacivanja Sadama Huseina do 2007 (što je nažalost poslednja procena UNHCR-a) Irak je napustilo 2.2 miliona ljudi. U državi u kojoj nema nikakvog reda i zakona (uzgred zar Irak sada nije jedna demokratska zemlja, kakav šerijat, kakvi bakrači?) prvo će se na udaru naći manjine.


od cega preko milion hriscana ... i to nam nista ne govori o islamu? a ostatak sita?

ti si genijalna ... toliko da bi ti na nekim fakultetima politickih nauka sigurno dali katedru .... U Svedskoj sigurno

moze neki primer vecinski muslimanske zemlje gde se prava manjina postuju na zapadnjackom nivou, makar u naznakama? cuj manjina, zena recimo? pedera? hriscana (Kopti mozda?),ako stignes da povatas pcele po glavi i vratis ih u kosnicu ...


zemljanin zemljanin 14:06 05.02.2013

Re: poenta?

escherichije_colic

OK ... Možda bi stvarno trebalo da proteramo Sv Savu iz škola a krštavanje maloletnika proglasimo za zlostavljanje i krivično delo. Idući tim putem, neminovno ćemo doći i do naših sugrađana muslimanske veroispovesti- šta bi onda trebalo da se dogodi: da i njima zabranimo da obavljaju sunet ili decu vaspitavaju u duhu religije, šalju u verske škole i u džamije isl. Mislim, sve jednako, sve po istim aršinima, zar ne? U tom slučaju bi isti ljudi- koji bi krštavanje maloletnika stavili van zakona- zakukali kako se krše ljudska prava muslimana u Srbiji, zar ne?

Imaš rešenje ? ... ako nemamo rešenje za ono što prećutkujemo u sopstvenoj državi kako onda možemo da rešavamo probleme nekih drugih ? ... ako imamo zakon koji jasno definiše kako, gde i na koji način se izvode religijski rituali a ćutimo zar ne vidiš paralelu ?

Ako svesno kao narod i država guramo decu u religiju, namerno ili prećutno, kako možemo da postavimo pitanje prava žena da se pokrivaju ... pa ono što ovde našu decu uče u religijskim seansama to isto uče njihovu decu u njihovim seansama ... onda mi kažemo da su naše seanse OK a njihove nisu ... onda ćemo da propišemo da se ono što oni ceo život usvajaju kao ispravno - da to nije ispravno i da one moraju da se promene ?!

Pa koji će to narod koji je toliko ideološko-religiozno zadojen to da prihvati ?
freehand freehand 15:26 05.02.2013

Re: poenta?

ti si genijalna ... toliko da bi ti na nekim fakultetima politickih nauka sigurno dali katedru .... U Svedskoj sigurno

,ako stignes da povatas pcele po glavi i vratis ih u kosnicu ...

Biljana77 ce sada da ti elaborira, ja ovoliko ....

sace Biljana77 da ti to detaljnije malo


A ja mislio pinkili opsednut onom diskobabom, obožavateljkom slavskih sveća i gorućih krstača?!?
dragoljub92 dragoljub92 15:42 05.02.2013

Re: poenta?

A ja mislio pinkili opsednut onom diskobabom, obožavateljkom slavskih sveća i gorućih krstača?!?

looping looping 17:14 05.02.2013

Re: poenta?

Evo primer društva mog sestrića, klinci od 16-17g ... neka neko proba da kaže nešto loše o pravoslavlju u njihovom okruženju pa će videti kako će proći ... i to nije zezanje, klinci su jako ozbiljni.

I u UAE ako pljujes po pravoslavlju odmah ides u zatvor.
Gadan ovaj Serijat.
hajkula1 hajkula1 12:47 06.02.2013

Re: poenta?

zemljanin

klinci od 16-17g ... neka neko proba da kaže nešto loše o pravoslavlju u njihovom okruženju pa će videti kako će proći ... i to nije zezanje, klinci su jako ozbiljni.


Negde sam se osvrnula na posledice perioda zivota narocito rodjenih u vreme sankcija (rata koji nije bio i satanizacije Srba).




escherichije_colic escherichije_colic 19:03 06.02.2013

Re: poenta?

zemljanin

Imaš rešenje ? ... ako nemamo rešenje za ono što prećutkujemo u sopstvenoj državi kako onda možemo da rešavamo probleme nekih drugih ? ... ako imamo zakon koji jasno definiše kako, gde i na koji način se izvode religijski rituali a ćutimo zar ne vidiš paralelu ?

Ako svesno kao narod i država guramo decu u religiju, namerno ili prećutno, kako možemo da postavimo pitanje prava žena da se pokrivaju ... pa ono što ovde našu decu uče u religijskim seansama to isto uče njihovu decu u njihovim seansama ... onda mi kažemo da su naše seanse OK a njihove nisu ... onda ćemo da propišemo da se ono što oni ceo život usvajaju kao ispravno - da to nije ispravno i da one moraju da se promene ?!

Pa koji će to narod koji je toliko ideološko-religiozno zadojen to da prihvati ?


Na osnovu navedenih ekstremnih primera (seksualno zlostavljanje dece, brutalna ubistva, silovanja "inspirisana" veroučenjem- kao taj klinac u Engleskoj isl) ne bih baš rekao da ih uče iste stvari kao i na svetosavskim akademijama.

Ti si čvrsto ubeđen da se nigde ne može povući jasna granica između toga šta je društveno prihvatljivo ispovedanje vere a šta ulazi u domen kriminala i teškog kršenja ljudskih prava?

Ja lično nemam problem sa tim da se za učenike islamske veroispovesti organizuju školske ramazanske akademije ili tako nešto, ukoliko će to bar malo da ublaži duševni bol koji nanosi organizovano proslavljanje Sv Save. Nemam apsolutno nikakav problem sa islamom, dokgod on ne podrazumeva silovanje do smrti sopstvenog 5godišnjeg deteta "da bi proverio da li je nevino" ili zločine u porodici poput masakra tri devojčice "zato što se oblače nedolično i pričaju sa momcima" ... Što se tiče pokrivenih žena, takođe nemam problem sa tim, ukoliko je zaista dobrovoljno i ukoliko se na odgovarajući način regulišu pomenute specifične situacije (npr pasoška kontrola) Mislim da nisam mogao biti jasniji od ovoga. Svako nasilje i patološko ponašanje umotano u oblandu "vere i običaja" i licemerno sakriveno iza apela za "toleranciju kulturnih različitosti" za mene je apsolutno neprihvatljivo.

Ne znam da li si čuo urbanu legendu o našem liku koji je u Londonu za svaki prazik kupovao živo jagnje ili prase u prodavnici kućnih ljubimaca (pošto tamo živo valjda možeš da kupiš samo kao ljubimca, ne da kolješ) ... Tek kad je ljudima postalo čudo što čovek kupuje tolike životinjice, malo su zagrebali po "slučaju" i zgrozili se ... Elem, ne znam da li je istinito pa ću pokušati drugačije da postavim stvari: zamisli da ja emigriram npr u London i onda za pravoslavni Božić krenem da koljem prasiće i jaganjce u dvorištu na očigled traumatizirane komšijske dece- da li bi mi prošlo pozivanje na "poštivanje običaja i kulturne osobenosti" ili bih fasovao žestoku kaznu za kršenje komunalnih propisa i remećenje javnog reda i mira?
zemljanin zemljanin 20:46 06.02.2013

Re: poenta?

Ja lično nemam problem sa tim da se za učenike islamske veroispovesti organizuju školske ramazanske akademije ili tako nešto, ukoliko će to bar malo da ublaži duševni bol koji nanosi organizovano proslavljanje Sv Save.

To o čemu govoriš je kršenje zakona u zemljama u kojima se zločin odigrao ... nema tu nikakvih problema - to što će neko da se vadi da je neuračunljiv, višestruka ličnost, zlostavljan u detinjstvu ili religiozno naučen itd. pa to jeste njegovo pravo da se brani, ali ako je zakon jasan i dosledan, ne postoji problem ...

Reci mi kako ćemo to sprovesti u zemljama u kojima je zakon drugačiji ili se paušalno poštuje ... ratom ?!

Tvoj primer za Srbiju se ne bazira na insistiranju da se zakon poštuje nego da dodatno kršimo zakon i dodatno uvodimo religije u škole ... pa sistemu ne možemo i nećemo da insistiramo na zakonu jer ne možemo ili nećemo da ga sprovodimo ... a pošto je muslimana manje daćemo im neku učionicu da i oni nešto rade ali zatvorenog tipa - interna proslava
escherichije_colic escherichije_colic 10:46 07.02.2013

Re: poenta?

zemljanin

To o čemu govoriš je kršenje zakona u zemljama u kojima se zločin odigrao ... nema tu nikakvih problema - to što će neko da se vadi da je neuračunljiv, višestruka ličnost, zlostavljan u detinjstvu ili religiozno naučen itd. pa to jeste njegovo pravo da se brani, ali ako je zakon jasan i dosledan, ne postoji problem ...

Reci mi kako ćemo to sprovesti u zemljama u kojima je zakon drugačiji ili se paušalno poštuje ... ratom ?!

Tvoj primer za Srbiju se ne bazira na insistiranju da se zakon poštuje nego da dodatno kršimo zakon i dodatno uvodimo religije u škole ... pa sistemu ne možemo i nećemo da insistiramo na zakonu jer ne možemo ili nećemo da ga sprovodimo ... a pošto je muslimana manje daćemo im neku učionicu da i oni nešto rade ali zatvorenog tipa - interna proslava


Ma jasno ... Ako, na primer, zakon jasno i dosledno kaže da se lopovima odseca ruka- onda seci tu ruku. Ako zakon jasno i dosledno kaže da otac ima "pravo da proveri da li mu je kćerka nevina" tako što će da je siluje do smrti, onda zakon ima da se poštuje i sprovodi, ako zakon kaže da otete hrišćanske devojčice automatski postaju muslimanke, ko sam ja da to dovodim u pitanje itd itd ...

Ja sam tebi već napisao u jednom postu gore- nikakav problem da se ukine Sv Sava i veronauka u školama, da se stavi van zakona verska indoktrinacija i vršenje religijskih obreda nad maloletnim licima. Pitao sam te gde je granica? Da li bismo idući tim redosledom ponovo došli do kršenja ljudskih prava svih nepravoslavaca u Srbiji, jer bismo i njima morali da zabranimo krštavanje i sunećenje dece, obeležavanje verskih praznika i isticanje verskih simbola van bogomolja i sve ostalo?

Generalno, moj stav prema pomodarskom oduševljenošću dece komunizma religijom je prezir. Nekako to smatram za neukus, pa radilo se o novokomponovanim pravoslavcima, muslimanima ili trećima. U tom smislu imaš i toliki upliv popova u državne institucije, ali ne mislim da se tu radi o realnom uticaju klera na vođenje države- koliko o pokondirenosti naših vlasti i populističkih fora koje prodaju pučanstvu, jer kad vidi popa kako se grli i ljubi sa korumpiranim političarem, neko sa manjkom sivih ćelija će možda da zaključi kako je to znak "bogomdatosti", pa onda neće ni dovoditi u pitanje bilo šta drugo. Ako čovek malo bolje razmisli, to je mač sa dve oštrice- jer reakcija vrlo lako može da bude i "a vidi ovog popa mamu mu j. gde se zagrlio sa ovom korumpiranom svinjim ... ma ista su to g. kakav Bog kakvi bakrači" ...
Razumeš, ko je glup i zatucan, ostaće glup i zatucan pa sve da mu na rođene oči taj isti pop zajaše ženu ili uradi nešto gore i takav tupan ne treba ni da te interesuje, on je izgubljen. Ko ima dve daske u glavi, kad vidi predstavnike klera kako se grle sa korumpiranim političarima, izvući će odgovarajuće zaključke tako da je ateistička opcija u dobitku. Moglo bi se reći da kler radi u korist sopstvene štete tako što se preterano gura tamo gde mu mesto nije, ako malo bolje razmisliš.

E, da- ovaj poslednji pasus ti je maliciozno podmetanje. Prvo, muslimani nisu obavezno manjina u svim delovima Srbije. Drugo, ja nigde nisam pominjao to tvoje "daćemo im jednu učionicu i proslavu zatvorenog tipa", niti bi mi palo na pamet, jer to žestoko smrdi na fašizam. Što se mene tiče neka im se na taj dan ustupi cela škola da proslavljaju kakogod smatraju da je prikladno- ukoliko će to umanjiti osećaj diskriminisanosti i isključenosti kad je proslava Sv Save u pitanju.

Zbilja, u čemu je toliki problem sa svetosavskim akademijama, pošto ja stvarno nemam pojma kako to danas izgleda? Da li pop vrši formalan verski obred, seče kolač, drži propoved, škropi decu svetom vodicom ... ? Voleo bih da me neko sa svežijim iskustvima uputi i objasni mi?
jacHa. jacHa. 00:07 05.02.2013

uf.

kako je ovo mučno.
zverstva odenuta u religiju. privid slobode i herojstva iskrivljenih prizmom religije. ipak, mentalna bolest. mada sam dugo tvrdila da je religija socijalni atavizam.
Goran Vučković Goran Vučković 01:35 05.02.2013

Otherwise how was the show, mrs. Lincoln

Šta ima inače u Šarmu?
dragoljub92 dragoljub92 01:36 05.02.2013

Re: Otherwise how was the show, mrs. Lincoln

Goran Vučković
Šta ima inače u Šarmu?

nestalo ti blog, a ti brineš o hilandaru?
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 01:40 05.02.2013

Re: Otherwise how was the show, mrs. Lincoln

dragoljub92
Goran Vučković
Šta ima inače u Šarmu?

nestalo ti blog, a ti brineš o hilandaru?

Nije...evo vratili su...nešto. A o kakvom Hilandaru ovde pričamo?
Inače u Šarmu....s(r)tanje redovno. "Galebovi" jure naivne turistkinje, ronjci ronjaju, duva vetar, malko 'ladno ali nije strašno i taaakoooo...prepucavamo se sa novim faraonom Mursijem...
Goran Vučković Goran Vučković 01:43 05.02.2013

Re: Otherwise how was the show, mrs. Lincoln

prepucavamo se sa novim faraonom Mursijem...

Koliko vidim svidela mu se fotelja, pa ankeriše...
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 01:50 05.02.2013

Re: Otherwise how was the show, mrs. Lincoln

Goran Vučković
prepucavamo se sa novim faraonom Mursijem...

Koliko vidim svidela mu se fotelja, pa ankeriše...

Čuj ankeriše. Pobo šipove sve do Kine a ceo ovaj text ima još jedno (skriveno) značenje a to je da je usvojen nacrt novog ustava koji se prilično bazira na šerijatskom zakonu od čega me podilazi blaga jeza.
Goran Vučković Goran Vučković 02:03 05.02.2013

Re: Otherwise how was the show, mrs. Lincoln

Čuj ankeriše. Pobo šipove sve do Kine a ceo ovaj text ima još jedno (skriveno) značenje a to je da je usvojen nacrt novog ustava koji se prilično bazira na šerijatskom zakonu od čega me podilazi blaga jeza.

It is I, Leclerc
dragan7557 dragan7557 14:58 05.02.2013

Re: Otherwise how was the show, mrs. Lincoln

Goran Vučković
Šta ima inače u Šarmu?


Ništa, ama baš ništa ili apsolutno ništa!

Najgora moguća usluga, vodurina, pesak i sunce koje nemilosrdno prži.



cerski
Goran Vučković Goran Vučković 14:59 05.02.2013

Re: Otherwise how was the show, mrs. Lincoln

Najgora moguća usluga, vodurina, pesak i sunce koje nemilosrdno prži.

Iskreno, ni ja nisam ljubitelj sunčanja.
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 13:50 07.02.2013

Re: Otherwise how was the show, mrs. Lincoln

Goran Vučković
Najgora moguća usluga, vodurina, pesak i sunce koje nemilosrdno prži.

Iskreno, ni ja nisam ljubitelj sunčanja.

Usluga....kao i bilo gde drugo. Zavisi gde zapadneš. Negde je katastrofalna negde je spektakularna. Pesak....ah daaaaa. Ima ga. Na kraju krajeva, Egipat jeste 90% pustinja. Pa šta drugo da očekuješ u pustinji. Vodurina - naravno. Zato i jeste Crveno More-more a ne kada a more karakteriše mnogo vode. Sunce prži k'o za medalju (opet zavisi koje doba godine - sada je na pr.prilično hladnjikavo) ali zato se svako pametan brčka u toj "vodurini" a ne roštilja se po plažama.
Inače, da nije te "vodurine" ja ni ne bih bila ovde. Nem'o mi diraš vodurinu
alexlambros alexlambros 01:59 05.02.2013

islam

jao, meni ovo jako vuce na islamofobiju, mislim da ce se Vucko tu sloziti ...

uz to blog prosto prsti od kultur rasizma .... to je deo njihove kulture a ko smo mi da o njoj sudimo po nasim / zapadnim / sta ti ja znam kojim merilima?

sem toga ovo je sve neki extremizam, svi mi znamo da je islam inace divan, a ja se iskreno nadam da ce se naci neka liberalna zapadnjakinja ovde da ti to lepo i objasni ... recimo, burka je zenin izbor i izraz islamskog feminizma, verovatno i obrezivanje klitorisa, prinudni i pedofilni brakovi ....
kontam da Budimac ima neko objasnjenje koje ce instant da te ubedi ... meni je jednom zamerio sto ne pravim tu finu razliku izmedju burke i cadora, tj ne nijansiram dovoljno kulturoloski osetljivo stepen zlostavljana ... molim te da ne padas u istu zamku kao i ja ...

silno cu da se razocaram ako se ne pojavi neki gay aktivista ili feministkinja da konstatuje kako domace nasilje postoji i kod nas, zbog cega mislis da smo "mi" nesto bolji, i da bi ti bolje bilo da o tome pises ...

Cult ako zna koju muziku volis pitace da mu preporucis klip ...

ja cu samo da prilozim nekoliko hadita:

„Muškarac ima pravo od žene da očekuje da, ukoliko mu nos krvari, cure mu sline ili bale, ona to svojim jezikom poliže“.

"Ukoliko muškarac pozove ženu u krevet a ona to odbije, anđeli će je proklinjati do jutra."

„Molitve muškaraca se poništavaju ukoliko kraj njega u trenutku molitve prođu pas, magarac ili žena“.


uzgred, naslov je cudan .... kakva je razlika izmedju religije i mentalne bolesti?

Goran Vučković Goran Vučković 02:02 05.02.2013

Re: islam

Nema bitke, nema rata, bez Jasera Arafata
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 02:19 05.02.2013

Re: islam

alexlambros


uzgred, naslov je cudan .... kakva je razlika izmedju religije i mentalne bolesti?


Nakon 9 godina u Egiptu na sve sam spremna a pogotovu na kauč aktiviste. Nego, da se razumemo i u islamu kao i u svakoj religiji postoje razne šare i nijanse i ne bih se upuštala u generalisanje. Jedno je sigurno - ko god se upusti u neke ozbiljnije kombinacije sa nekim muslimanske ispovesti a poreklom sa bliskog istoka, Indije, Avganistana ili centralne afrike -nalazi se na veoma klizavom terenu. Postoje i muslimani sufiti koji su sušta suprotnost šiitima i sunitima a koji su proterivani od ovih drugih gore nego krstaši.
Inače, ja smatram da religiozna osoba ne mora neophodno biti i mentalno poremećena osoba. Zavisi od toga kako ko praktikuje svoju religiju. Da li bi ti rekao da su budisti na primer mentalno poremećene ličnosti?
Goran Vučković Goran Vučković 02:21 05.02.2013

Re: islam

Da li bi ti rekao da su budisti na primer mentalno poremećene ličnosti?

Nemoj posle da kažeš da nisi sama tražila
alexlambros alexlambros 02:30 05.02.2013

Re: islam

Da li bi ti rekao da su budisti na primer mentalno poremećene ličnosti?


rekao bih da je svaki oblik iluzionizma, ili ako hoćeš, poricanja stvarnosti, jedan oblik mentalnog poremećaja ... mogu da se složim da je budizam lakši, jer je njihov iluzionizam takve prirode da malo šteti onima koji su u njihovoj okolini ... islam je na toj skali težak oblik mentalnog poremećaja uz to doslovno smrtnonosam po okolinu ... zagrebi gde hoćeš po njemu ....

nema nikakve razlike između "obraća mi se mačka" i "obraća mi se bog" ... sem što je jedno od ova dva ludila institucionalizovano

ja vas sada ostavljam da plešete i vezete oko ovih šari i nijansi
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:35 05.02.2013

Re: islam

Nego, da se razumemo i u islamu kao i u svakoj religiji postoje razne šare i nijanse i ne bih se upuštala u generalisanje.

nemoj. to prepusti lambrosu.
kakapo kakapo 13:49 05.02.2013

Re: islam

nema nikakve razlike između "obraća mi se mačka" i "obraća mi se bog" ... sem što je jedno od ova dva ludila institucionalizovano

"Nekada su ljudi obožavali mačke i smatrali ih božanstvima. Mačke to nikada nisu zaboravile!"
Lično, ako bih baš morao da biram religiju, tu bih izabrao. Doduše simpatičnije mi je poređenje ateista i mačaka, ni jedni ni drugi ne mogu da se organizuju jer su slobodni individualisti.
ed_novipazar ed_novipazar 13:25 06.02.2013

Re: islam

Aleksandra Mitrovic

Inače, ja smatram da religiozna osoba ne mora neophodno biti i mentalno poremećena osoba. Zavisi od toga kako ko praktikuje svoju religiju.

A ja smatram da nereligiozna osoba ne mora neophodno biti i mentalno poremecena osoba. Zavisi od toga kako ko raste i cime se mentalno hrani.
alexlambros alexlambros 02:04 05.02.2013

najidealniji musliman

je prorok Muhamed, zar ne?

U temelju islama su i pedofilija i silovanje. Islam je jedina velika svetska religija gde su dečji brakovi odobreni na osnovu primera osnivača, „proroka“ Muhameda. Svoju najznačajniju suprugu, Ajšu, Muhamed je oženio kad je njoj bilo šest godina a njemu pedeset godina (tradicija je opisuje kao najomiljeniju Muhamedovu ženu a jedna od njenih titula je „majka vernika“). Brak je „konzumiran“ kad je njoj bilo devet godina. Jedan od najodvratnijih hadita opisuje Ajšinu majku kako je skida sa ljuljaške, briše lice a potom je uvodi u kuću gde je čeka Muhamed i smešta je njemu na krilo. Svi odlaze i ostvaljaju ih nasamo kako bi mogao da konzumira brak sa njom. Jedan drugi hadit opisuje kako Ajši u posetu dolaze drugarice da se igraju sa lutkama. I to nakon njene udaje.

Pedofilija je svakako starija od islama. I kao pojava nije ograničena isključivo na određeni geografski prostor. Ali je islamu ona predstavlja organski deo same religije. Oni koji bi da pokušaju da ovu praksu ukinu nalaze se pred nerazrešivim problemom – kako opravdati ovaj primer osnivača islama koji se drži za najveći moralni autoritet i uzor svih muslimanskih vernika. Uvrnuti argumenti da je on bio nešto više od običnog čoveka pa mu se samim tim ovaj čin opravdava ali da treba praviti razliku između njegove „nadahnute“ pedofilije i one običnih smrtnika ne može da izdrži test ni najpomućenijeg zdravog razuma. Ali, stvar sa muslimanskom mizoginijom ne završava se na slučaju Ajše.

Jedna od Muhamedovih žena bila je i Jevrejka Safia Bint Hayi. Njenog muža, oca i brata Muhamed je ubio prilikom napada na pleme Khaybar (Hajbar, nisam siguran kako se ovo izgovara). Safiju ju je, kao belo roblje, oteo jedan od Muhamedovih ratnika. Muhamed mu je u zamenu za nju dao sedam drugih žena i oženio je istog dana u kome je ubio njenog muža, oca i brata.


to vam je najidealniji musliman ... oni sami tako kazu
Biljana 77 Biljana 77 11:30 05.02.2013

Re: najidealniji musliman

Brak je „konzumiran“ kad je njoj bilo devet godina.


Како је Милутин употребио Симониду полно још као неразвијено дете и покварио јој материцу, то је било јасно да ће тај брак остати неплодан...<- "malo" posle Muhameda
escherichije_colic escherichije_colic 12:57 05.02.2013

Re: najidealniji musliman

Biljana 77
Brak je „konzumiran“ kad je njoj bilo devet godina.


Како је Милутин употребио Симониду полно још као неразвијено дете и покварио јој материцу, то је било јасно да ће тај брак остати неплодан..."malo" posle Muhameda


Prvo, taj podatak je potekao od vizantijskog biografa (neki Grigorije Nikifor ili tako nekako) za kojeg se zna da je bio u mržnji sa kraljom Milutinom, tako da do dan danas ostaje nepotvrđen.

Drugo, čak ni SPC, koja je kanonizovala sve Nemanjiće (osim Dušana) nije proglasila Milutina za sveca, već je to uradila, koliko je meni poznato, bugarska pravoslavna crkva.

Treće, koliko god da je bio značajna istorijska ličnost, teško se može reći da u duhovnom životu pravoslavnog hrišćanina, koji pripada pastvi SPC, kralj Milutin predstavlja centralnu figuru, na način na koji to predstavlja Isus Hrist ili Muhamed kod muslimana.

Četvrto, niko ne koristi taj istorijski primer iz mračnog srednjeg veka, da bi pred zakonom, u 21. veku, pravdao pedofiliju i trgovinu decom, bar ne koliko je meni poznato- niti SPC pravda pedofiliju pozivajući se na slučaj Milutina i Simonide.
alexlambros alexlambros 13:00 05.02.2013

Re: najidealniji musliman

Како је Милутин употребио Симониду полно још као неразвијено дете и покварио јој материцу, то је било јасно да ће тај брак остати неплодан


you are plain stupid, sto ce reci raspravljati s tobom je kao raspravljati s velikim muftijom Saudijske Arabije ....

Milutin nije osnivac nikakve religije i ne uzima se nigde, pa ni u Srbiji, kao moralni uzor koji ne samo treba slediti vec smo i u obavezi da to cinimo ....

kad bi se danas neko u Srbiji pozvao na Milutinov uzor da opravda brak s devojcicom, proglasili bi ga ludakom ...
Biljana 77 Biljana 77 13:15 05.02.2013

Re: najidealniji musliman

Prvo, taj podatak je potekao od vizantijskog biografa

A podaci o Muhamedovom stupanju u odnose su munjom u stenu uklesani božjon rukom...

Najveći broj islamskih zemalja ima zakonski minimum što se godina tiče za stupanje u brak koji je kao i zapadnim zemljama. Zemlje koje kao jedini zakon primenjuju šerijat mogu se na prste izbrojati.

lambros
you are plain stupid

Kad ti to kažeš... (uzgred s tobom kad se čovek slaže onda dobija hvalospevne PP-ove, kad se ne slaže, muka živa...ajd zdravo)
escherichije_colic escherichije_colic 13:26 05.02.2013

Re: najidealniji musliman

Biljana 77
Prvo, taj podatak je potekao od vizantijskog biografa

A podaci o Muhamedovom stupanju u odnose su munjom u stenu uklesani božjon rukom...



Pa ne znam da li su munjom u stenu uklesani, ali su- ako sam dobro shvatio- veoma jasno i precizno u Kuranu opisani, te su kao takvi osnova vrlim "vernicima" kad pred (šerijatskim) sudom brane svoje bolesne sklonosti.

Meni nikada pop u crkvi nije dao "drevnu" knjižicu u kojoj se opisuje kako je kralj Milutin silovao dete od osam godina, uz konstataciju da je to sasvim prihvatljivo ponašanje i priručnik za svakog dobrog vernika- bitna razlika.

Ne znam tačno koliki je broj prstiju jednak broju zemalja koje striktno primenjuju šerijatske zakone, ali znam da je relativno skoro u sekularnoj i konzervativnoj Velikoj Britaniji dozvoljen rad šerijatskih sudova, po pitanju određenih vrsta sporova.
Biljana 77 Biljana 77 13:37 05.02.2013

Re: najidealniji musliman

te su kao takvi osnova vrlim "vernicima" kad pred (šerijatskim) sudom brane svoje bolesne sklonosti.


Najveći broj islamskih zemalja ima zakonski minimum što se godina tiče za stupanje u brak koji je kao i zapadnim zemljama. Zemlje koje kao jedini zakon primenjuju šerijat mogu se na prste izbrojati.


dragan7557 dragan7557 15:11 05.02.2013

Re: najidealniji Nemanjić

Demokrata aleksambros:
Ajšu, Muhamed je oženio kad je njoj bilo šest godina



Vala baš matora ova Ajša za "našu"

SIMONIDU

koju udadoše za Milutina sa 5 i slovima pet godina, bre!


cerski
Goran Vučković Goran Vučković 15:13 05.02.2013

Re: najidealniji Nemanjić


Vala baš matora ova Ajša za "našu"

SIMONIDU

koju udadoše za Milutina sa 5 i slovima pet godina, bre!

Sad će Lambros da ti kaže da si glup
dragan7557 dragan7557 16:33 05.02.2013

Re: najidealniji Nemanjić

Goran Vučković

Vala baš matora ova Ajša za "našu"

SIMONIDU

koju udadoše za Milutina sa 5 i slovima pet godina, bre!

Sad će Lambros da ti kaže da si glup

Da znaš da se poždernjah od sekiracije. Glođem, da ne kažem šta!

cerski
yugaya yugaya 16:47 05.02.2013

Re: najidealniji Nemanjić

dragan7557
Goran Vučković



Sad će Lambros da ti kaže da si glup

Da znaš da se poždernjah od sekiracije. Glođem, da ne kažem šta!

cerski


gloginje ?




alexlambros alexlambros 02:17 05.02.2013

...

Muslimani neprestano ističu da trpanjem žena u čadore štite „svoje žene“ za razliku od „naših žena“ koje mi zapadnjaci ne uspevamo adekvatno da zaštitimo. Ovaj iskaz govori sve. „Naše“ žene i „vaše“ žene, kao da je reč o nekakvoj imovini. (Žene vaše su njive vaše, i vi njivama vašim prilazite kako hoćete; Kuran 2:223) One su, valjda, samo svoje? A pored toga, iskaz prikriva i stav da su „naše“ budući neadekvatno zaštićene, legalna meta muslimana.

U aprilu 2010. norvešku javnost uznemirio je jedan televizijski izveštaj o slučajevima silovanja žena u toj zemlji, prvenstveno prestonici Oslu. U izveštaju se pominje 41 jedan rešen slučaj silovanja koji su se dogodili u protekle tri godine i za koje se ispostavilo da su sve do jednog počinili muškarci „nezapadnjaci“. U jednom policijskom izveštaju za 2010. godinu pominje se ukupno 186 slučajeva silovanja od kojih je 86 klasifikovano kao brutalno (uz primenu žestoke fizičke sile). Žrtve su bile u stanju da identifikuju napadače u 83 slučaja. Sve do jedne napadače su opisale kao „nezapadnjake“. „Nezapadnjak“ je politički korektan izraz norveških medija za muslimane imigrante iz zemalja severne Afrike i Bliskog istoka. Susedna Švedska je zemlja koja je prva u svetu po rodnoj jednakosti a druga po broju silovanja. (Prvi je Lesoto (91.6), treće su SAD (28.6), zatim Zimbabve (25.6) i potom Norveška (19.8) – prema izveštaju United Nations Office on Drugs and Crime.)

U periodu od samo osam godina (od 2004. do 2012.) u Švedsku je emigriralo oko pola miliona ljudi, mahom iz zemalja kao što su Avganistan, Irak, Somalija. Broj zabeleženih silovanja u toj zemlji za 2008 na 100.000 ljudi iznosi 53.2 (taj broj za 2003. iznosio je 9.24, a za 2005. 36.8). Muškarci muslimani čine 77% siledžija. Broj silovanja nastavlja da raste kako raste i priliv muslimanske imigracije. U julu 2012. u Stokholmu, gde muslimani čine petinu stanovnika, silovano je u proseku 5 žena dnevno (a u odnosu na leto pre toga zabeležen je porast silovanja devojčica mlađih od 15 godina).

alexlambros alexlambros 02:22 05.02.2013

neuvijeno meso

Silovanje i seksualno ropstvo bilo je jedno od najprivlačnijih stvari za regrutovanje džihadista za pohod pokoravanja nemuslimana. Njima su obećane 72 device u raju ali to ni izbliza ne bi bilo dovoljno da im i u zemaljskom životu nije ponuđena nagrada. Mumamedovi ljudi su pljačkali imovinu onih koje bi pokorili, ali su i otimali i seksualno zlostavljali njihove žene i ćerke. Kada se neko iz njegove pratnje pobunio protiv silovanja udatih žena on je od Alaha primio još jedno otkrovenje – otete žene automatski su razvedene, tako da je njihovo silovanje savršeno prihvatljivo. U jednom francuskom dokumentarcu o Islamabadu (kao najopasnijem gradu na svetu) lokalni hrišćani pričaju o otmici njihovih devojčica od strane muslimana. Upitani koji su načini da otetu decu vrate meštani su odgovorili da način ne postoji jer „u očima zakona oteta hrišćanka automatski postaje muslimanka“.

Burka se tako pojavljuje iz potrebe da se razlikuju žene udate za muslimane, i time zaštićene od napastvovanja, od onih koji su udate za nevernike, što ih čini legitimnom metom napada. Drugim rečima burka je pandan obeležavanja vlasništva nad stokom užarenim žigom. I takvo shvatanje na snazi je i danas. I ono se širi i zapadnim svetom. Ogroman, ubedljivo preovlađujući, procenat muslimana među silovateljima u Skandinaviji nije nikakva slučajnost. Niti to što se zapadne žene ustručavaju da u večernje sate prolaze kroz kvartove koje nastanjuju muslimanski imigranti.

U oktobru 2009. šeik Taj Dinal Hilali, vodeći klerik sidnejskih muslimana u svom ramazanskom govoru komentarisao je porast slučajeva seksualnog napastvovanja žena – „Ima žena koje „izazivački hodaju“, šminkaju se i neskromno oblače. A onda se nađe sudija koji vas nemilosrdno osudi za napastvovanje. Ali, gde počinje problem? Ako uzmete neuvijeno meso i ostavite ga na ulici, bašti ili parku a mačke dođu i pojedu ga, ko je onda kriv? Mačka ili neuvijeno meso? Problem je neuvijeno meso. Da je ostala kod kuće u hidžabu, nikakvi se problemi ne bi pojavili.“

Neuvijeno meso. Sidnej, 2009.

Njegov njujorški kolega, Hišam el-Ašri, u intervjuu za Nahar TV u januaru 2013 izjavljuje – „Jednom su me pitali da li ću, ako dođem na vlast, hrišćankama dozvoliti da ostanu nepokrivene. Odgovorio sam – ako žele da ih na ulici siluju, mogu biti nepokrivene“.


međutim, na zapadu je to nesto o cemu se moze ćaskati u terminima kulturoloških razlika ... eto, neko je prosto rođen da bude kamenovan, polivan kiselinom i silovan .... Vučko će to bolje znati da ti objasni
Goran Vučković Goran Vučković 02:30 05.02.2013

Re: neuvijeno meso


međutim, na zapadu je to nesto o cemu se moze ćaskati u terminima kulturoloških razlika ... eto, neko je prosto rođen da bude kamenovan, polivan kiselinom i silovan .... Vučko će to bolje znati da ti objasni

Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 02:39 05.02.2013

Re: neuvijeno meso

vidi ovako Alex, dosta mojih prijateljica muslimanki odavde se potpuno normalno oblače, idu na plažu u bikinijima etc. To je njihov izbor i nije mi poznato da imaju problema u svojoj porodici zbog toga. mnoge od njih su udate imaju decu i sve normalno kao i bilo koja druga porodica. Sa druge strane ni sama ne znam koliko sam šamara, lakata u zube i pesnica u nos podelila kojekakvim mamlazima koji nisu mogli da se suszdrže a da me ne pipnu kao ono slučajno u prolazu. Silovanja nisu pošteđeni ni muškarci na ovim područijima. Svojim očima sam videla u sred bela dana dva dečaka koji se sexaju u dvorištu džamije. Ta rigorozno potisnuta seksualnost pravi manijake od muslimanskih muškaraca. Inače po Dubaiju siluju sve što hoda na dve noge i ima puls. Bez obzira da li imaju Hidžab ili ne.
sima2000 sima2000 07:55 05.02.2013

Re: neuvijeno meso

eto, neko je prosto rođen da bude kamenovan, polivan kiselinom i silovan


Žena obučena u nikab je bacila kiselinu u lice ženi koja prodaje donji veš u Viktorija Sikret radnji i koja se vraćala sa posla. U sred Londona.

link

U Francuskoj muslimani čine 12% populacije na slobodi, a 60-70% populacije u zatvorima. U Britaniji je 11% zatvorenika muslimanske veroispovesti, u odnosu na 3% koliko ih ima ukupno. U Holandiji 20% prema 5.5%.

link

Multikulti je mrtav.. budućnost je krajnje neizvesna.
Goran Vučković Goran Vučković 10:48 05.02.2013

Re: neuvijeno meso

U Francuskoj muslimani čine 12% populacije na slobodi, a 60-70% populacije u zatvorima. U Britaniji je 11% zatvorenika muslimanske veroispovesti, u odnosu na 3% koliko ih ima ukupno. U Holandiji 20% prema 5.5%.

A šta kaže Vašington Post o strukturi crnih i hispano zatvorenika u US? Koliko je od njih muslimana?
sima2000 sima2000 11:20 05.02.2013

Re: neuvijeno meso

A šta kaže Vašington Post o strukturi crnih i hispano zatvorenika u US? Koliko je od njih muslimana?


Kad se kaže multikulti, misli se pre svega na Evropu. USA je sasvim druga priča..
Goran Vučković Goran Vučković 11:28 05.02.2013

Re: neuvijeno meso

Kad se kaže multikulti, misli se pre svega na Evropu. USA je sasvim druga priča..

Jesi li čuo nekad za izraz "racial profiling"?
sima2000 sima2000 11:37 05.02.2013

Re: neuvijeno meso

Jesi li čuo nekad za izraz "racial profiling"?


naravno.. zato Amerika i nije multikulti.

U Francuskoj se, nasuprot USA ne vodi nikakva evidencija o rasnoj i nacionalnoj pripadnosti prekršioca zakona. Ovaj podatak od 60-70% muslimana u zatvorima su izračunale razne nevladine organizacije koje se time bave, zvanični podaci ne postoje.
U Francuskoj nije bitno ko je odakle.. svi su ljudska bića, pa onda sve ostalo.
Kako god okreneš ispada da ni jedan recept ne valja, ni američki ni evropski.
Možda se i oni na kraju okrenu starim dobrim balkanskim metodama - prvo etničko čišćenje, pa onda betonski zid između nas i njih :)
Goran Vučković Goran Vučković 11:50 05.02.2013

Re: neuvijeno meso

Možda se i oni na kraju okrenu starim dobrim balkanskim metodama - prvo etničko čišćenje, pa onda betonski zid između nas i njih :)

Sećanje ti slabo ide u nazad. Evo na drugom blogu je Free citirao Baruha Davida Nojmana.

Jesi li bio nekad u Kordobi? Uđeš u ono što je preostalo od sinagoge (zidovi bez krova) koja je ostala od tih jevreja koje su proterali u vreme o kome piše Kiš, a vodič ti priča o mešavini kultura (fali malo pa da kaže multi-kulturalizam). Onda odeš u ogromnu džamiju koja je sagrađena preko crkve, u sred koje je sagrađena nova crkva, a zvonik sagrađen oko minareta.
princi princi 12:11 05.02.2013

Re: neuvijeno meso

sima2000
Multikulti je mrtav.. budućnost je krajnje neizvesna.

sima2000
Kad se kaže multikulti, misli se pre svega na Evropu. USA je sasvim druga priča..

sima2000
naravno.. zato Amerika i nije multikulti.

Simče, tebe i tvoje ideje je sve teže pratiti.
sima2000 sima2000 12:16 05.02.2013

Re: neuvijeno meso

a vodič ti priča o mešavini kultura (fali malo pa da kaže multi-kulturalizam).


multi-kulturalizam će po svoj prilici da završi isto kao i komunizam - na smetlištu istorije. U suštini dobra i progresivna ideologija koja je propala što zbog objektivnih okolnosti, što zbog nesavršenosti ljudske prirode.
Razni analitičari mogu samo da konstatuju da se došljaci iz raznih razloga nisu integrisali u društvo koje ih je primilo..
Međutim, za razliku od tebe, ipak gajim neke simpatije prema tim zapadnjacima zato što su barem probali da naprave bolji svet..
sima2000 sima2000 12:17 05.02.2013

Re: neuvijeno meso

Simče, tebe i tvoje ideje je sve teže pratiti.


slobodno preskači neću se ljutiti :)
princi princi 12:34 05.02.2013

Re: neuvijeno meso

slobodno preskači neću se ljutiti :)

Boga mi, da znaš da hoću. Od sad sima 2 'iljadarke u belu buku.
Goran Vučković Goran Vučković 12:48 05.02.2013

Re: neuvijeno meso

Međutim, za razliku od tebe, ipak gajim neke simpatije prema tim zapadnjacima zato što su barem probali da naprave bolji svet..

Misliš Srbima? Kažu neki da su Srbi narod najstariji, ali imali su i svojih mana, iskreno.
dragan7557 dragan7557 15:17 05.02.2013

Re: neuvijeno meso

sima2000
A šta kaže Vašington Post o strukturi crnih i hispano zatvorenika u US? Koliko je od njih muslimana?


Kad se kaže multikulti, misli se pre svega na Evropu. USA je sasvim druga priča..

Baš vala, oni imaju The Patiot Act, kod nas u EU tek treba da se usvoji, bre.

cerski
dragan7557 dragan7557 15:20 05.02.2013

Re: neuvijeno meso

princi
sima2000
Multikulti je mrtav.. budućnost je krajnje neizvesna.

sima2000
Kad se kaže multikulti, misli se pre svega na Evropu. USA je sasvim druga priča..

sima2000
naravno.. zato Amerika i nije multikulti.

Simče, tebe i tvoje ideje je sve teže pratiti.

Ma čini ti se!

Evo završnice:
multi-kulturalizam će po svoj prilici da završi isto kao i komunizam - na smetlištu istorije.

U suštini dobra i progresivna ideologija



cerski
dragan7557 dragan7557 15:27 05.02.2013

Re: neuvijeno meso

Aleksandra Mitrović:
Inače po Dubaiju siluju sve što hoda na dve noge i ima puls. Bez obzira da li imaju Hidžab ili ne.


Strava, bre!

Moj amigo nsarski je tamo u blizini bre!

Ja kad sam tamo bio nasio sam gvozdene gaće, bre, a što jes, jes priznajem išao sam četvoronoške!

cerski
alexlambros alexlambros 15:28 05.02.2013

Re: neuvijeno meso

Svojim očima sam videla u sred bela dana dva dečaka koji se sexaju u dvorištu džamije. Ta rigorozno potisnuta seksualnost pravi manijake od muslimanskih muškaraca. Inače po Dubaiju siluju sve što hoda na dve noge i ima puls. Bez obzira da li imaju Hidžab ili ne.


sta nam sve to govori? pricamo istu stvar u sustini ... s tim sto se nakon tkz arapskog proleca situacija za zene drasticno i ubrzano pogorsava ....

za Dubai gresis, sem ako nisi bila ironicna?

Egipat je mnogo, mnogo primitivnija zemlja od UAE. Po sistemu – koliko para, toliko i muzike.

Dešava se, nije da se ne dešava, ali užasno retko. Odnosno retko se dešavaju silovanja gde je žrtva izabrana slučajno, na javnom mestu i odvučena u neki budžak. Ono što se dešava po šeičkim kućama gde je žrtva dobrovoljno došla mečki na rupu, to je neka druga priča. Sistem tajne policije je toliko dobro razvijen, te su musavci* manji od makovog zrna. U tajnoj policiji su dakako muslimani, lokalci i prisutni su apsolutno svuda. Mnogo više im je stalo do para, samim tim i do bezbednosti, no da dozvole da musavci siluju po ulicama. Bi oni kad bi smeli, nije da ne bi. U matičnim zemljama, to rade bez problema i strašno su ljuti na braću muslimane iz Emirata koji ih tretiraju kao stoku. Emiraćani su vrlo jedan politički nekorektan narod za razliku od npr. Šveđana. Rezultat je veoma niska stopa kriminala.
Najstrašnije što može da ti se desi je hvatanje za sisu ili zadnjicu, onako u prolazu. Desilo mi se nekoliko puta i svaki put sam urlala i udarila idiota.

Inače, muslimanska braća su ovde strogo zabranjena. Hapse ih samo ako im neko zamiriše na njih. Malo idu u zatvor, pa ih onda deportuju sa doživotnom zabranom ulaska u Emirate.

* musavci = to su ljudi iz Pakistana, Avganistana, Indije, Jemena, Somalije, Sudana i Egipta
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 15:46 05.02.2013

Re: neuvijeno meso

Mislim da ne grešim. Pre neki dan uhapsiše majmuna koji je presretao i random silovao po liftovima. Mojih nekoliko koleginica ovde u Šarmu je došlo iz emirata. Tamo su radile kao medicinske sestre. Kao takve imale su prilike da vide mnoge slučajeve silovanja svih vrsta i iz kojekakvih razloga. Inače, ti isti NAPREDNI emiraćani su mi česti gosti ovde u Šarmu. Ne mogu ti ni prepričati nivoe njihovih šenlučenja i bahanalija. Što se tiče emocije prema Egipćanima to je uzajamno. Ni Egipćani ne vole Saudice. Smatraju ih bahatim i nepristojnim
looping looping 17:18 05.02.2013

Re: neuvijeno meso

Inače po Dubaiju siluju sve što hoda na dve noge i ima puls. Bez obzira da li imaju Hidžab ili ne.

I po Beogradu.
Sa tom razlikom sto u Dubaiju ako ih uhvate dobiju puno godina zatvora a kod nas 3 meseca uslovno.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana