Gost autor| Mediji| Obrazovanje

Kofa go*ana i posledice

mlekac RSS / 14.02.2013. u 21:10

U ponedeljak uveče, pred zgradom koju dele O.Š. "Đuro Strugar" i "Politehnika" - škola novih tehnologija jedan bolesni um polio je kantom fekalija zamenika direktora "Politehnike".

Neki od vas možda su čitali o tome u nekim novinama, (<<<<3 linka) ili su možda naleteli na Kurirovu (treba li da se iznenadimo?) senzacionalističku verziju ove vesti.

Kako god, ovaj događaj bio je povod zaposlenima "Politehnike" - škole za nove tehnologije, da napišu saopštenje za javnost.

Pošto me je naša draga blogokoleginica, uninamama, zamolila - prenosim vam dotično saopštenje.

Za one koje mrzi da otvaraju linkove, evo copy/paste teksta:

 EDIT: Posle dobronamerne primedbe, tekst na blogu je malo skracen, ali na linku je i dalje celo saopštenje - za one koje to zanima.

 

САОПШТЕЊЕ ЗА ЈАВНОСТ
колектива ПОЛИТЕХНИКЕ - школе за нове технологије

 

Запослени „Политехнике" - школе за нове технологије, овом приликом желе да саопште надлежним органима и јавности да је брутални напад, извршен у вечерњим часовима у понедељак 11. фебруара, испред истуреног одељења наше школе у улици Милутина Миланковића 148, напад на цео колектив и ученике наше школе. Убеђени смо да је теза изнесена у јавности, како су напад извршили ученици наше школе, исфабрикована и тендециозна.

 


Повод за овај напад нема никакве везе са срачунато одабраном метом, особом која представља пре свега помоћника директора, а након тога и професора школе. Циљ овог напада није био атак на интегритет колеге, већ је напад усмерен на Школу у целини. Прикривени циљ инспиратора је да се наруши углед наше установе. Запослени Школе овај немили догађај доживљавају и преживљавају као напад на све наше запослене. Љага је бачена на свакога од нас понаособ, а на нама је да се од ње одбранимо и вратимо је инспираторима и наручиоцима афере. Верујемо и учимо децу да истина увек побеђује и из тог разлога молимо све надлежне да нам овом приликом помогну у изналажењу праве истине. Искрено се надамо да ће уважени колега смоћи снаге да се смири, превазиђе овај немили догађај и врати се свом животу и раду. Од јавности и запослених тражимо да имају обзира према њему и да се за све што их интересује обрате, пре свега, нашем колективу.
 
Овим путем од свих надлежних захтевамо:

 

 

1. Да се цео случај подробно испита, а починиоци, инспиратори и наручиоци пронађу и строго казне. 
 
2. Да се ученицима и запосленима наше Школе обезбеди адекватна заштита од оваквих и сличних напада.
 
3. Да се у најхитнијем временском року организује заједнички састанак представника надлежних: Министарства просвете, Школске управе, Општине Нови Београд сa запосленима Школе, како би се пружили одговори на многа питања у вези са неизвесном ситуацијом у којој се налазе ученици и запослени „Политехнике".
 
Користимо ову прилику и да подсетимо јавност и надлежне органе да се негативна кампања против наше Школе води већ дуже време.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Са жаљењем морамо обавестити и јавност и надлежне да нашем стрпљењу долази крај. Не само што смо изложени непрекидним провокацијама већ се након овог овог чина бојимо да ће се инспиратори овог напада послужити нечим још горим, и дословно отворити лов на нас и наше ученике. Лов, у којем би била дозвољена сва средства, укључујући, употребу хладног и ватреног оружја.
 
Због свега горенаведеног молимо надлежне органе да свој део посла обаве професионално и ову ствар истраже до краја, а тиме омогуће нама и нашим ученицима неометано обављање наставног процеса. Нама остаје да својим делима и још квалитетнијим радом, упркос свему горенаведеном, допринесемо подизању угледа наше школе и школског система Србије уопште, на шта се обавезујемо!
 
У Београду, 

 

 14.02.2013. год.

 

 

Atačmenti



Komentari (134)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

uninamama uninamama 21:53 14.02.2013

Hvala

draga

Ako imate neko pitanje, tuj sam
savamala savamala 22:00 14.02.2013

Re: Hvala

Ako imate neko pitanje, tuj sam


Ево ја.
Ако је ово сензационалистичка верзија догађаја како би изгледала несензационалистичка?
uninamama uninamama 22:04 14.02.2013

Re: Hvala

Nažalost, to se jeste dogodilo, ali počinilac nije niko od naših učenika.
reanimator reanimator 22:10 14.02.2013

Re: Hvala

A koji je pravi razlog što ste na meti?
uninamama uninamama 22:18 14.02.2013

Re: Hvala

Naša škola je imala manjak prostora, pa pošto nisu bili ljubezni da nam izgrade novu zgradu, a i planirali su neku racionalizaciju mreže osnovnih škola, smestili su deo naše škole u zgradu Osnovne škole "Đuro Strugar". Ta zgrada je projektovana za 1.500 učenika, a u nju ide nešto više od 200 osnovaca.

E, sad... njima se ne sviđa što smo mi tu, pa stalno prave neke zvrčke.
expolicajac expolicajac 22:32 14.02.2013

Re: Hvala

uninamama
Naša škola je imala manjak prostora, pa pošto nisu bili ljubezni da nam izgrade novu zgradu, a i planirali su neku racionalizaciju mreže osnovnih škola, smestili su deo naše škole u zgradu Osnovne škole "Đuro Strugar". Ta zgrada je projektovana za 1.500 učenika, a u nju ide nešto više od 200 osnovaca.

E, sad... njima se ne sviđa što smo mi tu, pa stalno prave neke zvrčke.

Po ovome ispada da sada imamo školsku mafiju.
mlekac mlekac 22:39 14.02.2013

Re: Hvala

expolicajac

Po ovome ispada da sada imamo školsku mafiju.


WOW! Trebalo je ovo da stavim kao naslov!

EDIT:
Priznaj, u svojoj pandurskoj karijeri jos nisi imao OVAKAV slucaj!
Jukie Jukie 22:54 14.02.2013

Re: Hvala

Predlažem da ex urgira kod policije da povataju sve koji ugrožavaju učenike i zaposlene ove škole i da se počiniocima zabrani povratak u obrazovni sistem Republike Srbije
mlekac mlekac 22:57 14.02.2013

Re: Hvala

Jukie
Predlažem da ex urgira kod policije da povataju sve koji ugrožavaju učenike i zaposlene ove škole i da se počiniocima zabrani povratak u obrazovni sistem Republike Srbije


uninamama uninamama 23:21 14.02.2013

Re: Hvala

Jukie
Predlažem da ex urgira kod policije da povataju sve koji ugrožavaju učenike i zaposlene ove škole i da se počiniocima zabrani povratak u obrazovni sistem Republike Srbije

Jukie, obožavam te!
expolicajac expolicajac 23:26 14.02.2013

Re: Hvala

uninamama
Jukie
Predlažem da ex urgira kod policije da povataju sve koji ugrožavaju učenike i zaposlene ove škole i da se počiniocima zabrani povratak u obrazovni sistem Republike Srbije

Jukie, obožavam te!

E stvarno je ovaj život nekom majka a nekom maćeha. Ja da radim, urgiram i hapsima a Jukija voliš.
uninamama uninamama 23:29 14.02.2013

Re: Hvala

Dobro, dobro... evo i Tebi jedan
mlekac mlekac 23:30 14.02.2013

Re: Hvala

expolicajac
uninamama
Jukie
Predlažem da ex urgira kod policije da povataju sve koji ugrožavaju učenike i zaposlene ove škole i da se počiniocima zabrani povratak u obrazovni sistem Republike Srbije

Jukie, obožavam te!

E stvarno je ovaj život nekom majka a nekom maćeha. Ja da radim, urgiram i hapsima a Jukija voliš.

Kad zavrsis posao volecemo te i ona i ja!
blogovatelj blogovatelj 06:11 15.02.2013

Re: Hvala

Predlažem da ex urgira kod policije da povataju sve koji ugrožavaju učenike i zaposlene ove škole i da se počiniocima zabrani povratak u obrazovni sistem Republike Srbije


Jebote, pa zar i za ovakvu stvar u Srbiji treba nekakvo urgiranje.
Zar policija ne treba po difoltu da trazi onoga ko je to uradio?
Mislim, pitam. Odvikao sam se od zivota u Srbiji, pa me ovakav komentar najezi.
mlekac mlekac 09:53 15.02.2013

Re: Hvala

blogovatelj
Predlažem da ex urgira kod policije da povataju sve koji ugrožavaju učenike i zaposlene ove škole i da se počiniocima zabrani povratak u obrazovni sistem Republike Srbije


Jebote, pa zar i za ovakvu stvar u Srbiji treba nekakvo urgiranje.
Zar policija ne treba po difoltu da trazi onoga ko je to uradio?
Mislim, pitam. Odvikao sam se od zivota u Srbiji, pa me ovakav komentar najezi.

cult cult 10:25 15.02.2013

Re: Hvala

uninamama
Naša škola je imala manjak prostora, pa pošto nisu bili ljubezni da nam izgrade novu zgradu, a i planirali su neku racionalizaciju mreže osnovnih škola, smestili su deo naše škole u zgradu Osnovne škole "Đuro Strugar". Ta zgrada je projektovana za 1.500 učenika, a u nju ide nešto više od 200 osnovaca.

E, sad... njima se ne sviđa što smo mi tu, pa stalno prave neke zvrčke.


Znači, vi sumnjate da vam te gadosti plus medijsku podršku smeštaju zaposleni iz te o.š?
predatortz predatortz 11:33 15.02.2013

Re: Hvala


Znači, vi sumnjate da vam te gadosti plus medijsku podršku smeštaju zaposleni iz te o.š?


Lično, tu opciju bih uzeo kao poslednju mogućnost.

Sudeći po člancima ( pokucao na prozor automobila, sasuo kofu...), meni cela stvar više 'vuče' na neku privatnu netrpeljivost.

Edit:

Da pojasnim:

Ovakav čin više liči na potrebu da se oštećeni ponizi, nego li na akt nasilja koji ima za cilj da oštećenom nanesu povrede.

To je, po pravilu policijskog zanata, nešto lično između počinioca i oštećenog.
Presedana ima, ali su jako retki.
cult cult 12:18 15.02.2013

Re: Hvala

meni cela stvar više 'vuče' na neku privatnu netrpeljivost.


i meni.
A "saopštenje" mi je, tim pre, totalno nadrealno.
Kao i celo školstvo, uostalom.
Asocira me na Kovačevićeve drame.
bolid1 bolid1 12:59 15.02.2013

Re: Hvala

predatortz

Ovakav čin više liči na potrebu da se oštećeni ponizi, nego li na akt nasilja koji ima za cilj da oštećenom nanesu povrede.


I meni, neukusno upgradeovana klinacka fora...mozda i gresim, mada, ne vidim kako se skola ponizi ovim.

Ponizen je covek, zrtva gluposti i verujem da mu je potpuno odvratno, a Kurir...hej, pa njima se sve moze, da zabavljaju masu po sistemu: psi laju, karavani prolaze...
uninamama uninamama 14:16 15.02.2013

Re: Hvala

predatortz

Znači, vi sumnjate da vam te gadosti plus medijsku podršku smeštaju zaposleni iz te o.š?


Lično, tu opciju bih uzeo kao poslednju mogućnost.

Sudeći po člancima ( pokucao na prozor automobila, sasuo kofu...), meni cela stvar više 'vuče' na neku privatnu netrpeljivost.

Edit:

Da pojasnim:

Ovakav čin više liči na potrebu da se oštećeni ponizi, nego li na akt nasilja koji ima za cilj da oštećenom nanesu povrede.

To je, po pravilu policijskog zanata, nešto lično između počinioca i oštećenog.
Presedana ima, ali su jako retki.


Nema ničeg ličnog, pošto se ne poznaju. Taj čovek koji je to uradio je verovatno plaćen ili nagovoren na taj čin.

Pogledajte samo komentare ispod članka u Kuriru - javio se veliki broj bivših učenika da stane u zaštitu svog profesora.

Ne znam... možda smo postali paranoični, ali suviše je indicija u prilog takvoj tezi. Dakle, ne znamo, bojimo se da je tako i tražimo od nadležnih da to i utvrde. Ne znači nam mnogo da počinioca uhvate i osude, ako ne saznamo zašto je uradio to što je uradio i po čijem nagovoru.

Uostalom, ako ostavimo po strani sve te naše strahove i pretpostavke, i dalje je potpuno strašna stvar da nekome uopšte padne na pamet da nekome uradi takvu stvar.
dragoljub92 dragoljub92 14:25 15.02.2013

Re: Hvala

ja mislim da je na nekoj televiziji bila reportaža o ovom problemu,deljenje školskog prostora.
uninamama uninamama 14:52 15.02.2013

Re: Hvala

Jeste. Prvog septembra 2011. nam nisu dali da uđemo u njihovu zgradu, pa je ispao haos...
dragoljub92 dragoljub92 15:08 15.02.2013

Re: Hvala

uninamama
Jeste. Prvog septembra 2011. nam nisu dali da uđemo u njihovu zgradu, pa je ispao haos...

samo ste trebali da naglasite da je to uradio odraso ćovek i da time otklonite sumlju da je to 'dečja glupost'
nurudin nurudin 16:57 15.02.2013

Re: Hvala


Po ovome ispada da sada imamo školsku mafiju.
expolicajac
uninamama
Naša škola je imala manjak prostora, pa pošto nisu bili ljubezni da nam izgrade novu zgradu, a i planirali su neku racionalizaciju mreže osnovnih škola, smestili su deo naše škole u zgradu Osnovne škole "Đuro Strugar". Ta zgrada je projektovana za 1.500 učenika, a u nju ide nešto više od 200 osnovaca.

E, sad... njima se ne sviđa što smo mi tu, pa stalno prave neke zvrčke.

Po ovome ispada da sada imamo školsku mafiju.


Ne da ispada, već školska mafija postoji, i to gotovo kao najbolje organizovane grupe -- organizovani kriminal koji ne bi mogao niko da resplete.
buba_truba buba_truba 22:30 15.02.2013

Re: Hvala

cult
meni cela stvar više 'vuče' na neku privatnu netrpeljivost.


i meni.
A "saopštenje" mi je, tim pre, totalno nadrealno.
Kao i celo školstvo, uostalom.
Asocira me na Kovačevićeve drame.

Isti mi je utisak. A tek formulacije rečenica iz saopštenja... kao da ih je pisao ili član partije zadužen za društvenopolitički rad, ili Duško Kovačević karikirajući dramski zaplet.

Izvinjavam se na disonantnom tonu... stvar koja se desila profesoru jeste uznemirujuća, kako za njega tako i za sav normalan svet. Ali vaša reakcija na događaj meni ne odstupa mnogo od one kojoj je pribegao Kurir, mislim, od Kurira bolje i nisam očekivala, ali od vas, gospodo prosvetni radnici - više sam očekivala.
mlekac mlekac 18:31 16.02.2013

Re: Hvala

buba_truba


Izvinjavam se na disonantnom tonu... stvar koja se desila profesoru jeste uznemirujuća, kako za njega tako i za sav normalan svet. Ali vaša reakcija na događaj meni ne odstupa mnogo od one kojoj je pribegao Kurir, mislim, od Kurira bolje i nisam očekivala, ali od vas, gospodo prosvetni radnici - više sam očekivala.

Buba, pa ljudi nisu profesionalni PR-ovi, nego uznemirene kolege. Njima moze da se oprosti ako zvuce malo cudno, profesionalnim novinarima - NE. Bar u mojoj knjizi.

apostata apostata 22:35 14.02.2013

Rešenje za osveženje!

Jeste li razmišljali o ovoj soluciji?



uninamama uninamama 22:39 14.02.2013

Re: Rešenje za osveženje!

Vlasta92 Vlasta92 23:29 14.02.2013

Ju,

ovo mi je promaklo...

Ne znam vise sta da kazem. Svaki dan neka skola zavrsi u novinama, stalno neki skandali, grozote, nasilja. Kad daju keca, dolaze lude mame i tate, kad skacu po glavi, ne smes ih isterati. Profesori su prisiljeni da sve vise izigravaju administrativne radnike, a bez realne moci da ucenike primereno kazne, i sve vise lice na one jadne lekare po domovima zdravlja, koji nemaju vremena da gledaju pacijente jer moraju da kucaju svasta nesto na kompjuterima,dok im po dve sestre primaju knjizice...

Ne mogu vise nista da mislim, nisam pripremila primerenu papiporologiju i dokumentaciju, niti iscitala Izmene Zakona o blogovanju Izmenjenog Zakona o blogu...

mlekac mlekac 23:45 14.02.2013

Re: Ju,

Vlasta92


Ne mogu vise nista da mislim, nisam pripremila primerenu papiporologiju i dokumentaciju, niti iscitala Izmene Zakona o blogovanju Izmenjenog Zakona o blogu...



Samo polako, imas ceo veliki vikend da proucis materiju, porazmislis i blogujes...
hajkula1 hajkula1 23:44 14.02.2013

Strasno


Nemam reči.
Definitivno mora da se nešto konkretno uradi, da se prekine sa ovakvim i sličnim nedelima.

uninamama uninamama 23:49 14.02.2013

Re: Strasno

Mora. Ali šta? Ideje?

Sindikat traži da nas proglase službenim licima. Nadam se da će uspeti. Mada se bojim da ni to ne bi previše pomoglo
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:05 15.02.2013

Re: Strasno

Ja ako bih smela da primetim, ovo saopštenje za javnost bi moralo da se skrati ne bi li postiglo efektnost, negde na pola od "nadležni, sredstvima, opštine, podložni, administratori..." sam se pogubila...sa sve ukrasnim trakama.
uninamama uninamama 00:12 15.02.2013

Re: Strasno

Mi smo svi potpuno pogubljeni od ponedeljka, a pogotovu od srede, kad je onaj fuj članak u Kuriru izašao. Čini mi se da sam tek danas nekako svoja.

Sad, malo se pogubilo formatiranje u kopi-pejst varijanti, a i od silne želje da sve objasnimo. Sad ću malo da "utičem na skraćivanje", bar za blogovsku verziju - stvarno je predugačko

EDIT: Bolje?
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:24 15.02.2013

Re: Strasno

Dramatično bolje, pre svega jer su zahtevi vidljiviji.
uninamama uninamama 00:27 15.02.2013

Re: Strasno

Hala na sugestiji i pohvali
bocvena bocvena 08:07 15.02.2013

Džaba nam svi

internesti ako po školama moramo da se bavimo ovakvim stvarima.
mlekac mlekac 09:52 15.02.2013

Re: Džaba nam svi

bocvena
internesti ako po školama moramo da se bavimo ovakvim stvarima.

(Ovo samo dok se gosca-autorka ne probudi, da ne mislite da smo vas ostavile same i napustene)
uninamama uninamama 14:38 15.02.2013

Re: Džaba nam svi

bocvena
internesti ako po školama moramo da se bavimo ovakvim stvarima.

Godinama već radimo u nemogućim uslovima. I trudimo se da pozitivno gledamo i da se ne zameramo. Ovaj događaj je kulminirao stvari. Prosto ne možemo više da ćutimo i trpimo. Recimo da je to kap koja je prelila čašu. Onaj deo teksta koji je preskočen je samo objašnjenje kroz šta smo sve prošli do ovog momenta. Momenta u kome ne možemo više da ćutimo.
Sve vreme negujemo stav da smo i mi i kolege i "kolege" iz osnovne škole radnici koji se ne pitaju i koji su postavljeni u tu situaciju od strane nekih viših instanci i kako ne treba da se sukobljavamo, jer smo i mi i oni u nezavidnom i teškom položaju. Naravno, postoje "kolege" koji ne dele to mišljenje, provociraju, vređaju, pljuju na nas (bukvalno). Mislili smo da će se posle izvesnog vremena smiriti i shvatiti da je situacija izvan njihove kontrole, ali smo se očigledno prevarili.
Zamislite da nema takvih, da smo svi prihvatili situaciju u kojoj smo se našli, da smo počeli da sarađujemo? Da učenici iz njihove škole dolaze u naše kabinete da vide šta njihovi stariji drugari uče, zašto je važno naučiti matematiku i fiziku ako hoćeš da se baviš tehnikom, da naši učenici koji su te neke stvari ipak propustili mogu da posete čas i nauče lekcije koje im nisu bile jasne, da naši učenici drže njihove vannastavne aktivnosti u popodnevnoj smeni, da zajednički osmišljavaju kako da naprave zgradu prijatnim mestom za boravak i jednih i drugih...
Umesto ovoga
vladaxy vladaxy 12:09 15.02.2013

Evo kako je u Hrvatskoj

Link 1

Link 2

Dozvoljavanje mladim majmunima da u školi ostanu jedan dan duže nego što je potrebno tolerirati je diskriminatorno i predstavlja kažnjavanje normalne djece, normalnih roditelja, normalnih nastavnika i normalnih poreznih obveznika.
Pravo rješenje je smanjivanje (ili u idealnom slučaju, dokidanje) prisile u društvu. Pogledajte samo koliko raznih vrsta prisile se koristi kako bi se dijete proguralo kroz školu:

Porezi za financiranje Ministarstva obrazovanja
Prisilno (obvezno) školovanje za djecu
Prisilno učenje određenog kurikuluma nametnutog od strane stranke na vlasti ili euroklauna iz Europske unije
Prisila nad roditeljima da djecu šalju u javne škole iako imaju osnovane sumnje da “obrazovanje” u takvim ustanovama ima negativnu vrijednost (npr. zamislite da vam dijete svaki dan u školi sjedi pored tog majmuna opisanog u pismu nastavnice ili u postu o Djeci kukuruza)
I uprkos tome, sustav očigledno ne radi za sve, a ne radi jer luzer je luzer i za neke jednostavno nema spasa.

Tržište bi tako bez milosti sredilo problem mladih majmuna (škola bi ih sama na brzinu izbacila nakon gubljenja 2-3 normalna učenika iz istog razreda), a roditelji mladih majmuna bili bi prisiljeni sami – bez pomoći vlade ili dobre gospođe Modrić potražiti školu s dovoljno “kvalitetnim” učiteljima koji bi koštali dvostruko više od prosječne cijene. Tržište bi tako roditelje mladih majmuna kaznilo za izvrsno neobavljen posao kućnog odgoja. Naravno, ukoliko bi roditeljima mladih majmuna došlo iz guzice u glavu, mogli bi u civiliziranje kućnog divljaka uložiti malo više vremena i time uštedjeti novac.

bolid1 bolid1 12:50 15.02.2013

Re: Evo kako je u Hrvatskoj

Uz svo duzno postovanje inkluziji i ostalim zajebancijama, nije sve za svakog...dete, jel' neces da se urazumis?! Odlicno, m'rs kod doktora i onda tamo nek se vidi sta ce od tebe da bude.

Imala moja sestra jednog kretena u razredu u osnovnoj i niko sa njim nije mogo na kraj da izadje, naravno, roditelji su kompletni moroni i uopse ne shvataju sta je problem sto njihovo zlato mlati drugu decu.

Cekaj, sad 19 ili 20 klinaca treba da ispasta zato sto je on, jedan, neobuzdan i oni ne znaju sta ce i eto, roditelji ne saradjuju...e, bas me briga i za njega i za njegove traume i za nedostatak paznje i za svih 300 ku***a koji mu fale. Ima da se nadje nacin da se roditelji priteraju da saradjuju i da se mali divljak skloni od ostale dece jerbo ona nisu tu dosla da budu maltretirana i ponizavana niti su ih zbog toga roditelji poslali u skolu.
predatortz predatortz 12:57 15.02.2013

Re: Evo kako je u Hrvatskoj

Imala moja sestra jednog kretena u razredu u osnovnoj i niko sa njim nije mogo na kraj da izadje, naravno, roditelji su kompletni moroni i uopse ne shvataju sta je problem sto njihovo zlato mlati drugu decu.



Moj sestrić imao sličan problem pre dve godine.Majmunčić,sin gospodina primitivca i gospođe primitivke, mlatio i levo i desno. Žalili se roditelji, radio pedagog,psiholog i slična sranja... Malom nasilniku to samo dalo krila.

Ujak se umeša, savetodavno naravno , te nagovori sestrića da se organizuje sa još dvojicom klinaca i da napeglaju kretenčića pred svima. Bilo je tu ogrebotina, par modrica, ali momci zadatak ozbiljno shvatili. Debilčić ostao poražen i popišan. Na zahtev mame paunice, prebačen u drugo odelenje. Nije mogao da podnese poraz...
bolid1 bolid1 13:06 15.02.2013

Re: Evo kako je u Hrvatskoj

predatortz
zadatak ozbiljno shvatili. Debilčić ostao poražen i popišan. Na zahtev mame paunice, prebačen u drugo odelenje. Nije mogao da podnese poraz...


Ovi klinci nisu bili toliko napredni, na zalost.

Ja predlagao, al' em zensko dete, a muski im bili smejurija...tuga...
arianna arianna 13:19 15.02.2013

pričasmo, pisamo, molismo ali

jok.... ne prima se, patotije

dobro, da vas pitam nešto
je l' vama normalno da bilo čije dete i osobe sa problemima u ponašanju nazivate:


kreten
kompletni moron
Majmunčić
kretenčić
Debilčić

Je l' vama uopšte dopire do mozga da su ovo uvrede ili verbalno nasilje?
Ako kritikujete nečije ponašanje - kritikujte ponašanje a ne vređajte ličnost počinilaca


evo još jednom...kritika ponašanja DA, vređanje ličnosti NE, a procenu da li je neko kreten, debil ili idiot tj. procenu inteligencije i ispitivanje nečijeg IQ-u ostavite lekarima i psiholozima.

Ne mora osoba da bude mentalno ometena da bi bila vaspitno zapuštena!
predatortz predatortz 13:25 15.02.2013

Re: pričasmo, pisamo, molismo ali

je l' vama normalno da bilo čije dete i osobe sa problemima u ponašanju nazivate:


A je l' tebi normalno da nečije dete sa ,kako ti kažeš 'problemima u ponašanju', a ja kažem nedostatkom kućnog vaspitanja i naslednom bahatošću, mlati drugu decu a da pri tom ne trpi nikakvu sankciju za svoje ponašanje?

To dete nije imalo ni jedan od dijagnostifikovanih poremećaja. Naprosto, bilo je bezobrazno.

'Pegla' ga je uljudila
arianna arianna 13:33 15.02.2013

Re: pričasmo, pisamo, molismo ali

A je l' tebi normalno da nečije dete sa ,kako ti kažeš 'problemima u ponašanju', a ja kažem nedostatkom kućnog vaspitanja i naslednom bahatošću, mlati drugu decu a da pri tom ne trpi nikakvu sankciju za svoje ponašanje?

To dete nije imalo ni jedan od dijagnostifikovanih poremećaja. Naprosto, bilo je bezobrazno.



bahatost nije nasledna bolest već naučeno ponašanje

ako neko dete ima nedostatak kućnog vaspitanja to ga ne dijagnostifikuje kao morona, debila i majmuna već je i samo žrtva nečijeg nemara, obično roditeljskog

i ajd sad mi ovako humani umesto da mu pomognemo da se obuzda, vidimo šta stoji iza nedostatka kućnog vaspitanja, da ga prepeglamo!!!!

to je isto kao kad bi reko: žena je dobila batine, zato što je zaslužila

ma da nije možda?!?

bolid1 bolid1 13:34 15.02.2013

Re: pričasmo, pisamo, molismo ali

Vid' 'vako, dete koje dodje u skolu i mlati drugu decu jer je tako u mogucnosti je....hmmmm...a, ne cekaj, politicki korektno: Decak sa problemima u ponasanju i nesrecnim detinjstvom?!

Da podvucemo crtu ti problemi donese: matlretiranje dece, cepanje knjiga, vredjanje ostale dece, po koje slomljenje naocare, cascavanje drugog klinca, jer mu je, paz' sad, cale iz Dubrovnika pa onda mali retardinjo ide za njim i vice: Hebacu ti mater Ustasku!...cek, cek, da vidim jos, a da, bilo je i: Pusi k****c, uciteljice.

Da sam ja tamo neke '92-'93 reko uciteljici da moz' da ga pusi popio bi takvu samarcinu da bi mucao narednih pet dana i glava bi mi bila ko u Boska Buhe.

Hebe mi se kako ce se zvati, moz' se zove kako oce, kako god ce da prodje kroz knjige i kroz brave new, politically-I'm insulted-corect world, ali moje dete maltretirati nece, a doktori i psiholozi nek se zaigravaju sa takvim bolidima do beskonacnosti i nazad!
bolid1 bolid1 13:38 15.02.2013

Re: pričasmo, pisamo, molismo ali

arianna

to je isto kao kad bi reko žena je dobila batine, zato što je zaslužila


Noupe, tad se zovu pandru, pa tog sto je delio samare malo privedu na sud i zatvor sa sve zabranom prilaska, bar je tako u teoriji...

E, vidis, ko sto ni zena nije kriva kad dobije batine nego magarac koji je bije, tako i deca nisu kriva sto ih mali magarac mlati...ali, hmmm, sta sad, ocemo nasilnika ostaviti u kuci i reci mu: sedi ti tu, a mi cemo da radimo sa tobom iiiii, nemoj vise da si je tuko inace cemo jos jednom da ti kazemo: no, no, nije lepo to sto radis. Jer, upravo to i rade u skolama, dok se klinci ne organizuju, a onda bude belaja, e nije belaja nego su budalu postavili na mesto i idemo dalje.
predatortz predatortz 13:40 15.02.2013

Re: pričasmo, pisamo, molismo ali


bahatost nije nasledna bolest već naučeno ponašanje


Ne mogu ja da razgovaram ovako aktivistički. Nisam iz te priče.

Međutim, ne mogu da dozvolim da neko izvrće moje reči. Gde sam ja rekao da je bahatost nasledna bolest? Rekao sam 'naslednom bahatošću' aludirajući na činjenicu da je nevaspitanje poneo iz kuće.

E,sad, ja nisam dužan da vaspitavam cenjenog mladog nasilnika ( da ti udovoljim, tako ću ga zvati) i još cenjenije nemarne roditelje. Ali, u neku ruku, sam dužan da zaštitim sestrića. Znajući da su nasilnici kukavice, da se više od svega plaše poruge i javnog poniženja ( u njihovom vrednosnom sistemu dobiti batine je veliko poniženje) , ja sam predložio metodu koja je dala rezultat.

Po metodama pedagoga i psihologa, cenjeni dečak sa poremećajem u ponašanju bi još mlatio mog sestrića.
bolid1 bolid1 13:44 15.02.2013

Re: pričasmo, pisamo, molismo ali

predatortz

Po metodama pedagoga i psihologa, cenjeni dečak sa poremećajem u ponašanju bi još mlatio mog sestrića.


Ne samo sto bi ga mlatio nego bi ga svaki razgovor na temu ohrabrio da ga vise mlati, to je kvaka.

Rekla psiholog mojoj sestri: ti si zerlija od njih, prevazidji to!

Nego, da se ja vratim na onu tucenu zenu, da joj kaze soc. radnik: ti si zrelija od njega, prevazidji to....
arianna arianna 13:50 15.02.2013

Re: pričasmo, pisamo, molismo ali

E,sad, ja nisam dužan da vaspitavam cenjenog mladog nasilnika ( da ti udovoljim, tako ću ga zvati) i još cenjenijih nemarnih roditelja. Ali, u neku ruku, sam dužan da zaštitim sestrića. Znajući da su nasilnici kukavice, da se više od svega plaše poruge i javnog poniženja ( u njihovom vrednosnom sistemu dobiti batine je veliko poniženje) , ja sam predložio metodu koja je dala rezultat.



zaštita sestrića je jedno, a podsticanje ne nasilje je drugo

zaštita može da se sprovede izbegavanjem nasilnika, prijava učiteljima, pedagogu, psihologu, školskom Timu za bezbednost, školskom policajcu

podsticanje na nasilje je NASILJE.
predatortz predatortz 13:54 15.02.2013

Re: pričasmo, pisamo, molismo ali


zaštita može da se sprovede izbegavanjem nasilnika, prijava učiteljima, pedagogu, psihologu, školskom Timu za bezbednost, školskom policajcu


Sve probali roditelji. Trajalo mesecima. Školski policajac, nezvanično, predlagao roditeljima da malog natamburaju


podsticanje na nasilje je NASILJE.


Ovo je bilo podsticanje na samoodbranu. Samoodbrana nije nasilje.
sneza.lazarevic sneza.lazarevic 14:00 15.02.2013

Re: Evo kako je u Hrvatskoj

bolid1
Uz svo duzno postovanje inkluziji i ostalim zajebancijama, nije sve za svakog...dete, jel' neces da se urazumis?! Odlicno, m'rs kod doktora i onda tamo nek se vidi sta ce od tebe da bude.


Kakve veze tema ovog bloga ima sa inkluzijom?



Cekaj, sad 19 ili 20 klinaca treba da ispasta zato sto je on, jedan, neobuzdan i oni ne znaju sta ce i eto, roditelji ne saradjuju...e, bas me briga i za njega i za njegove traume i za nedostatak paznje i za svih 300 ku***a koji mu fale. Ima da se nadje nacin da se roditelji priteraju da saradjuju i da se mali divljak skloni od ostale dece jerbo ona nisu tu dosla da budu maltretirana i ponizavana niti su ih zbog toga roditelji poslali u skolu.


Roditelji ne sarađuju, dešava se, ali šta je škola sama učinila da radi sa ovim detetom DOK JE U ŠKOLI, i da li je preduzela neke mere da spreči incidente? Dok on mlati ostale, šta rade zaposleni? Gledaju i žale se kako roditelji ne sarađuju?
Zaista je degutatno nazivati dete divljakom i kretenom.
predatortz predatortz 14:03 15.02.2013

Re: pričasmo, pisamo, molismo ali


ako neko dete ima nedostatak kućnog vaspitanja to ga ne dijagnostifikuje kao morona, debila i majmuna već je i samo žrtva nečijeg nemara, obično roditeljskog


Kad već ovako lepo divanimo, znaš li ti da termini kao što su debil,kreten,idiot... odavno ne predstavljaju dijagnoze?
Mislim da bi to trebalo da znaš, pre nego li nekoga optužiš za nadrilekarstvo.

Upotreba tih izraza jeste ružna, ali prilično slikovito opisuje nečiji karakter. Zbog toga je i tako široko rasprostranjena.

Evo ti primer koji će šokirati tvoju nežnu, aktivističku dušicu.
Najčešća pohvala za dobro ispričan vic u Bosni je:

Koji si ti kreten!

I,gle čuda - niko se ne uvredi zbog toga...
westvleteren westvleteren 14:05 15.02.2013

Re: pričasmo, pisamo, molismo ali


i ajd sad mi ovako humani umesto da mu pomognemo da se obuzda, vidimo šta stoji iza nedostatka kućnog vaspitanja, da ga prepeglamo!!!!


Valjda bi prioritet trebalo da bude da se zastite zrtve nasilja, a ne da se nasilniku pomogne.
predatortz predatortz 14:11 15.02.2013

Re: Evo kako je u Hrvatskoj

Zaista je degutatno nazivati dete divljakom i kretenom.


A da probamo sa lirska dušica? Alo bre, pa taj mali ugrožava drugu decu!
Jukie Jukie 14:14 15.02.2013

Re: Evo kako je u Hrvatskoj

Arianna i Snežo, da li je dete sa čijeg stanovišta gledate obrazovni sistem bilo žrtva vršnjačkog nasilja na način opisan od strane predatorz i bolid1?
sneza.lazarevic sneza.lazarevic 14:16 15.02.2013

Re: Evo kako je u Hrvatskoj

predatortz
Zaista je degutatno nazivati dete divljakom i kretenom.


A da probamo sa lirska dušica? Alo bre, pa taj mali ugrožava drugu decu!


Uopšte ne sporim da ima dece koja ugrožavaju drugu decu.
Ipak ne razumem zašto ih nazivate ovakvim imenima? Zahvaljujući tome oni će prestati to da rade?
arianna arianna 14:18 15.02.2013

Re: pričasmo, pisamo, molismo ali

westvleteren

i ajd sad mi ovako humani umesto da mu pomognemo da se obuzda, vidimo šta stoji iza nedostatka kućnog vaspitanja, da ga prepeglamo!!!!


Valjda bi prioritet trebalo da bude da se zastite zrtve nasilja, a ne da se nasilniku pomogne.




Naravno da je prioritet zaštita žrtve, a po našem zakonu nasilnik se ne izlaže odmazdi već resocijalizaciji i lečenju
bolid1 bolid1 14:20 15.02.2013

Re: Evo kako je u Hrvatskoj

sneza.lazarevic

Kakve veze tema ovog bloga ima sa inkluzijom?


Ne direknte, ali, dolazimo do toga, kako dete ukljuciti u "normalni" tok zivota u kolektivu, na to sam mislio


sneza.lazarevic

i da li je preduzela neke mere da spreči incidente?


Skoli su bez roditelja vezane ruke, tj. uz, pretpostavimo, dobru volju zaposlenih oni klincima ne mogu nista. Formalne kazne u OS su smesne, msm, bas te klince briga za ukore i ostala cuda, kad je u stanju da skine detetu naocare i zgazi, onda je dalje sve jedno. Iz OS ne moze da se izbaci dete, bez saglasnosti roditelja, jedino sto mozda moze je da se izrekne vaspitna mera na sudu ali je taj postupak predug i prespor i preglomazan i ide po, valjda, ZKPu za maloletnike (to ce neko od momaka u plavom bolje znati od mene)

Osim, aj, ga sacekamo posle skole ne postoji efikasan mehanizam za dovodjenje problematicnog deta u red koji bi podrazumevao kaznu koja ce da boli, novcanu kaznu za roditelje i ocenu iz vladanja koja ce ga pratiti do kraja skolovanja (ko osiguranje, krenes sa nule, pa gde zavrisi)...hebiga, jednostavno je, oces da se bijes? Moze. Posledice su te, te i te pa izvoli, nisu ti klinci glupi, nikako, samo su bezobrazni preko svake mere.


sneza.lazarevic

Zaista je degutatno nazivati dete divljakom i kretenom.


Stvarno?! Degutantno je i kad druga deca dodju uplakana iz skole i vicu kako nece tamo jer ih neko konstantno maltretira...
arianna arianna 14:21 15.02.2013

Re: pričasmo, pisamo, molismo ali

Upotreba tih izraza jeste ružna, ali prilično slikovito opisuje nečiji karakter


Ružna jeste, a slikovito nije. Pokazuje oskudan rečnik onih koji koriste ovakve termine

predatortz predatortz 14:22 15.02.2013

Re: Evo kako je u Hrvatskoj

sneza.lazarevic
predatortz
Zaista je degutatno nazivati dete divljakom i kretenom.


A da probamo sa lirska dušica? Alo bre, pa taj mali ugrožava drugu decu!


Uopšte ne sporim da ima dece koja ugrožavaju drugu decu.
Ipak ne razumem zašto ih nazivate ovakvim imenima? Zahvaljujući tome oni će prestati to da rade?


Velika većina njih će ostati nasilnici do kraja života. Slažem se da većina njih neće prestati da bude nasilna zbog pogrdnih naziva. Ovaj, o kome sam ja pisao, je povukao ručnu posle batina.

A sad, pitanje za vas dve:

Šta da rade deca koja trpe nasilje od takvih klinaca, dok te vaše metode ne počnu da daju rezultate?
Da trpe? Dokle?
Da se sklanjaju? Gde, kad su primorani da dele isti prostor sa nasilnikom?
Da prijave nastavnicima? Pa to su radili svaki dan.
Da prestanu ići u školu? Da promene školu? Jbga, neka mesta imaju samo jednu školu...

Bio bih vam zahvalan na praktičnim i primenjivim odgovorima. Ove floskulaške,neprimenjive u praksi, već znam.
bolid1 bolid1 14:27 15.02.2013

Re: pričasmo, pisamo, molismo ali

arianna

Naravno da je prioritet zaštita žrtve, a po našem zakonu nasilnik se ne izlaže odmazdi već resocijalizaciji i lečenju


Odlicno, a da ga resocijalizujemo sa zrtvom...mir, mir niko nije kriv?!

predatortz

Koji si ti kreten!

I,gle čuda - niko se ne uvredi zbog toga...





westvleteren

Valjda bi prioritet trebalo da bude da se zastite zrtve nasilja, a ne da se nasilniku pomogne.


Upravo to, ovo se svede na: sad se izvini Djuri sto te je tukao...
sneza.lazarevic sneza.lazarevic 14:27 15.02.2013

Re: Evo kako je u Hrvatskoj

bolid1
sneza.lazarevic

Kakve veze tema ovog bloga ima sa inkluzijom?


Ne direknte, ali, dolazimo do toga, kako dete ukljuciti u "normalni" tok zivota u kolektivu, na to sam mislio


sneza.lazarevic

i da li je preduzela neke mere da spreči incidente?


Skoli su bez roditelja vezane ruke, tj. uz, pretpostavimo, dobru volju zaposlenih oni klincima ne mogu nista. Formalne kazne u OS su smesne, msm, bas te klince briga za ukore i ostala cuda, kad je u stanju da skine detetu naocare i zgazi, onda je dalje sve jedno. Iz OS ne moze da se izbaci dete, bez saglasnosti roditelja, jedino sto mozda moze je da se izrekne vaspitna mera na sudu ali je taj postupak predug i prespor i preglomazan i ide po, valjda, ZKPu za maloletnike (to ce neko od momaka u plavom bolje znati od mene)

Osim, aj, ga sacekamo posle skole ne postoji efikasan mehanizam za dovodjenje problematicnog deta u red koji bi podrazumevao kaznu koja ce da boli, novcanu kaznu za roditelje i ocenu iz vladanja koja ce ga pratiti do kraja skolovanja (ko osiguranje, krenes sa nule, pa gde zavrisi)...hebiga, jednostavno je, oces da se bijes? Moze. Posledice su te, te i te pa izvoli, nisu ti klinci glupi, nikako, samo su bezobrazni preko svake mere.


sneza.lazarevic

Zaista je degutatno nazivati dete divljakom i kretenom.


Stvarno?! Degutantno je i kad druga deca dodju uplakana iz skole i vicu kako nece tamo jer ih neko konstantno maltretira...


Htela sam da kažem da je tema bloga kako su neki mladi ljudi (po onome što škola tvrdi to uopšte nisu učenici) polila kofom g**** profesora.

Ono o čemu ste vi pisali donekle ima veze sa uključivanjem dece koja imaju problema u ponašanju u škole, ali nikakve veze sa ovim događajem.

E sad što se tiče ovog deteta o kome vi pišete - opet ponavljam -šta je škola preduzela? Ne kako ga je kaznila, nego prisustvuje li neko od odraslih kad on drugima lomi naočare i šta ta odrasla osoba radi?

predatortz predatortz 14:28 15.02.2013

Re: pričasmo, pisamo, molismo ali

Pokazuje oskudan rečnik onih koji koriste ovakve termine


Ili o njihovom nazivanju stvari pravim imenom, nikako okolišanjem kao kiša oko Kragujevca.

Tužan bi bio taj vaš svet ,u kome bi se ljudi jedni drugim ovako sterilno i formalno obraćali kao što ti postavi u ovoj tabeli...
sneza.lazarevic sneza.lazarevic 14:33 15.02.2013

Re: Evo kako je u Hrvatskoj

predatortz
sneza.lazarevic
predatortz
Zaista je degutatno nazivati dete divljakom i kretenom.


A da probamo sa lirska dušica? Alo bre, pa taj mali ugrožava drugu decu!


Uopšte ne sporim da ima dece koja ugrožavaju drugu decu.
Ipak ne razumem zašto ih nazivate ovakvim imenima? Zahvaljujući tome oni će prestati to da rade?


Velika većina njih će ostati nasilnici do kraja života. Slažem se da većina njih neće prestati da bude nasilna zbog pogrdnih naziva. Ovaj, o kome sam ja pisao, je povukao ručnu posle batina.

A sad, pitanje za vas dve:

Šta da rade deca koja trpe nasilje od takvih klinaca, dok te vaše metode ne počnu da daju rezultate?
Da trpe? Dokle?
Da se sklanjaju? Gde, kad su primorani da dele isti prostor sa nasilnikom?
Da prijave nastavnicima? Pa to su radili svaki dan.
Da prestanu ići u školu? Da promene školu? Jbga, neka mesta imaju samo jednu školu...

Bio bih vam zahvalan na praktičnim i primenjivim odgovorima. Ove floskulaške,neprimenjive u praksi, već znam.


Ja mislim da deca ne mogu da rešavaju ovakve situacije sama. Nešto moraju da preduzmu odrasli.
Poželjno, roditelji tog deteta i nastavnici i ostali zaposleni zajedno, ali ako roditelji ne sarađuju, onda škola mora nešto da preduzme sama.

Dakle, dežurstvo tokom odmora ali ne kobajagi, samo upisano u tamo neke dnevnike, već stvarno(nadam se da se ovo ponašanje koje ste opisali ne dešava tokom časova?), na pr.
Svaka škola ima i psihologa i pedagoga, ako ne znaju da rade svoj posao nek uključe još nekoga
bolid1 bolid1 14:34 15.02.2013

Re: Evo kako je u Hrvatskoj

predatortz

Da trpe? Dokle?
Da se sklanjaju? Gde, kad su primorani da dele isti prostor sa nasilnikom?
Da prijave nastavnicima? Pa to su radili svaki dan.
Da prestanu ići u školu? Da promene školu? Jbga, neka mesta imaju samo jednu školu...

Ove floskulaške,neprimenjive u praksi, već znam.


Kako sam se ovog naslusao, istrpi, skloni se, nece vise, sace kraj 8. razreda...

Sreca, ode dete u dobru Gimnaziju, tamo fina deca, fini ljudi, problematicne sazvacu i ispljunu do kraja prvog polugodja, prvog razreda.

predatortz predatortz 14:38 15.02.2013

Re: Evo kako je u Hrvatskoj

Ja mislim da deca ne mogu da rešavaju ovakve situacije sama. Nešto moraju da preduzmu odrasli.


Šta?

Poželjno, roditelji tog deteta i nastavnici i ostali zaposleni zajedno, ali ako roditelji ne sarađuju, onda škola mora nešto da preduzme sama.


Šta?


Svaka škola ima i psihologa i pedagoga, ako ne znaju da rade svoj posao nek uključe još nekoga


Koga? Jer ovi očigledno nisu znali. Nasilje se dešavalo mesecima. Učiteljica je govorila da su joj ruke vezane, pedagog i psiholog su razgovarali sa roditeljima i detetom. Kažu da je tata bio vidno ponosan i da se hvalio po kladionicama kako mu je sin glavni baja u školi....
uninamama uninamama 14:42 15.02.2013

Re: Evo kako je u Hrvatskoj

Ja ću samo da podvučem da ni jedan učenik nema veze sa ovim slučajem i da su navodi iz Kurira teška kleveta za sve učenike naše škole i da vas pustim da nastavite da trolujete
arianna arianna 14:42 15.02.2013

Re: Evo kako je u Hrvatskoj

Koga? Jer ovi očigledno nisu znali. Nasilje se dešavalo mesecima. Učiteljica je govorila da su joj ruke vezane, pedagog i psiholog su razgovarali sa roditeljima i detetom. Kažu da je tata bio vidno ponosan i da se hvalio po kladionicama kako mu je sin glavni baja u školi....


zašto neko od roditelja dece žrtava, ako već nije pedagog ili psiholog škole, nije podneo prijavu protiv roditelja nasilnog deteta za propušten vaspitni i roditeljski nadzor i ugržavanje bezbednosti dece?
bolid1 bolid1 14:42 15.02.2013

Re: Evo kako je u Hrvatskoj

sneza.lazarevic

škola mora nešto da preduzme sama.


Ajmo, ponovo, pricamo o mladjim maloletnicima koji su odgovorni nikom i u punoj vlasti i odgovornosti svojih roditelja. Sistem je postavljen tako da ti roditelje ne mozes priterati ni na sta osim, napisah gore, sudskom odlukom.

sneza.lazarevic

Dakle, dežurstvo tokom odmora ali ne kobajagi,


Ooovaj, cek malo, ja kad sam iso u skolu bila i ta dezrustva samo, nema tog dezurstva koje moze nesto da spreci, nema sanse

sneza.lazarevic

E sad što se tiče ovog deteta o kome vi pišete - opet ponavljam -šta je škola preduzela? Ne kako ga je kaznila, nego prisustvuje li neko od odraslih kad on drugima lomi naočare i šta ta odrasla osoba radi?


Moze da ga:

1. Odvede kod direktora, zove roditelje, roditelji kazu zabole nas i moje dete je jadna zrtva i niko ga ne razume i eto, on je bas fin decko i mi ne znamo o cemu pricate i kako vas nije sramota da moje zlato, moje sunce optuzite za nesto tako i nemoj da vam dovedemo advokata...a, mali sedi i ego mu skace do neba.

2. Hmmm, vidis, nema...
sneza.lazarevic sneza.lazarevic 14:45 15.02.2013

Re: Evo kako je u Hrvatskoj

predatortz
Ja mislim da deca ne mogu da rešavaju ovakve situacije sama. Nešto moraju da preduzmu odrasli.


Šta?

Poželjno, roditelji tog deteta i nastavnici i ostali zaposleni zajedno, ali ako roditelji ne sarađuju, onda škola mora nešto da preduzme sama.


Šta?


Svaka škola ima i psihologa i pedagoga, ako ne znaju da rade svoj posao nek uključe još nekoga


Koga? Jer ovi očigledno nisu znali. Nasilje se dešavalo mesecima. Učiteljica je govorila da su joj ruke vezane, pedagog i psiholog su razgovarali sa roditeljima i detetom. Kažu da je tata bio vidno ponosan i da se hvalio po kladionicama kako mu je sin glavni baja u školi....

Ne znam koliko godina ima to dete, ali za početak da pored njega bude odrasla osoba koja će ga sprečiti da fizički i na bilo koji drugi način ugrožava druge.
Uopšte ne poznajem ovu situaciju i pričam napamet i samo na osnovu ovoga što ste vi napisali, ali na primer da li se škola obratila Školskoj upravi i kazala kako ne mogu da izađu na kraj sa ovim detetom i tražili da u školu dođu prosvetni savetnici da im pomognu? Da li su pozvali Mrežu podrške inkluzivnom obrazovanju? Da li su uključili Centar za socijalni rad?
dragoljub92 dragoljub92 14:47 15.02.2013

Re: Evo kako je u Hrvatskoj

sneza.lazarevic
predatortz
Zaista je degutatno nazivati dete divljakom i kretenom.


A da probamo sa lirska dušica? Alo bre, pa taj mali ugrožava drugu decu!


Uopšte ne sporim da ima dece koja ugrožavaju drugu decu.
Ipak ne razumem zašto ih nazivate ovakvim imenima? Zahvaljujući tome oni će prestati to da rade?

stvarno što imbecila zovete kretenom,to će da povredi njegovu nežnu imbecilnu dušicu.
sneza.lazarevic sneza.lazarevic 14:50 15.02.2013

Re: Evo kako je u Hrvatskoj

bolid1




1. Odvede kod direktora, zove roditelje, roditelji kazu zabole nas i moje dete je jadna zrtva i niko ga ne razume i eto, on je bas fin decko i mi ne znamo o cemu pricate i kako vas nije sramota da moje zlato, moje sunce optuzite za nesto tako i nemoj da vam dovedemo advokata...a, mali sedi i ego mu skace do neba.

2. Hmmm, vidis, nema...


I dobro, neka dovedu advokata. Ali i škola ima valjda nekog pravnika koji može da pita te roditelje zašto ne izvršavaju svoje dužnosti? Pa podnese prijavu?
Ali to mogu da urade samo ako su uradili sve ono što znaju da moraju da rade, a ipak ne rade nego stalno pričaju kako su im vezane ruke.

Jukie Jukie 14:51 15.02.2013

Re: pričasmo, pisamo, molismo ali

arianna
tabela

Arianna,

kada vidim da oslikavanjem sveta maltretiranog deteta kroz "cvetići, duge i jednorozi, mi smo svi drugari i stalo nam je da ne povredimo osećanja jedni drugima" obesmišljavaš moje patnje tokom četiri godine robije koje sam izdržao tokom viših razreda osnovne škole,

jako sam ljut na tebe i ne verujem da uopšte možeš svesno da štitiš ikakva "prava" tih zlikovaca,

a ono što zaista želim je da prestaneš da braniš siledžije i da počneš da braniš maltretiranu decu,

jer ću se ja bolje osećati, maltretirana deca će se bolje osećati, roditelji maltretirane dece će se bolje osećati

predatortz predatortz 14:51 15.02.2013

Re: Evo kako je u Hrvatskoj

Ne znam koliko godina ima to dete, ali za početak da pored njega bude odrasla osoba koja će ga sprečiti da fizički i na bilo koji drugi način ugrožava druge.


Imao je devet godina. U kom to idealnom svetu odrasla osoba ide na nastavu da bi nasilno dete sprečavala da vrši nasilje? Ko bi trebalo da bude ta osoba? Za roditelje sam rekao da ih boli uvo. Neko za to plaćen? Od koga?




Da li su pozvali Mrežu podrške inkluzivnom obrazovanju?


U mestu o kojem govorimo tako nešto ne postoji. Ni institucionalno, ni vaninstitucionalno.

Da li su uključili Centar za socijalni rad?


Ne. Da se ne zameraju. Znači li to da su druga deca trebala da trpe batine dok se škola ne smiluje?
predatortz predatortz 14:54 15.02.2013

Re: Evo kako je u Hrvatskoj

i da vas pustim da nastavite da trolujete


Nemoj da nas sad prekidaš, vidiš kako smo se raspucali. A, tema se dotiče ove tvoje
bolid1 bolid1 15:00 15.02.2013

Re: Evo kako je u Hrvatskoj

predatortz

Znači li to da su druga deca trebala da trpe batine dok se škola ne smiluje?


Da, po sistemu, sve ce da prodje...

sneza.lazarevic sneza.lazarevic 15:03 15.02.2013

Re: Evo kako je u Hrvatskoj



Imao je devet godina. U kom to idealnom svetu odrasla osoba ide na nastavu da bi nasilno dete sprečavala da vrši nasilje? Ko bi trebalo da bude ta osoba? Za roditelje sam rekao da ih boli uvo. Neko za to plaćen? Od koga?




Nastavnici na primer?

Da li su pozvali Mrežu podrške inkluzivnom obrazovanju?

U mestu o kojem govorimo tako nešto ne postoji. Ni institucionalno, ni vaninstitucionalno.



Postoji, drugo je pitanje da li vi za to znate. Možda ne u svakom mestu, ali u svakoj Školskoj upravi, i na poziv ti ljudi dođu u školu i pomognu.

Da li su uključili Centar za socijalni rad?

Ne. Da se ne zameraju. Znači li to da su druga deca trebala da trpe batine dok se škola ne smiluje?



E sad dođosmo do istog - nije mi uopšte bila namera da branim ovo dete od devet godina ni njegove roditelje (sem što mi je zasmetalo kako ste ga nazivali), ali iz svega se vidi da škola nije ništa preduzela. Ama baš ništa. A vezane im ruke?
Druga deca nisu trebala da trpe batine, ali su njihovi roditelji morali da ih zaštite i da prijave školu da ne radi svoj posao, i da prijave roditelje. Ili ni oni nisu hteli da se zameraju?
arianna arianna 15:04 15.02.2013

Re: pričasmo, pisamo, molismo ali

Jukie


kada vidim da oslikavanjem sveta maltretiranog deteta kroz "cvetići, duge i jednorozi, mi smo svi drugari i stalo nam je da ne povredimo osećanja jedni drugima" obesmišljavaš moje patnje tokom četiri godine robije koje sam izdržao tokom viših razreda osnovne škole,

jako sam ljut na tebe i ne verujem da uopšte možeš svesno da štitiš ikakva "prava" tih zlikovaca,

a ono što zaista želim je da prestaneš da braniš siledžije i da počneš da braniš maltretiranu decu,

jer ću se ja bolje osećati, maltretirana deca će se bolje osećati, roditelji maltretirane dece će se bolje osećati




Juki, ja tebi ne mogu da pomognem jer ti imaš problem koji prevazilazi moje moći rešavanja.

Tabela koju sam postavila je sa seminara o nenasilnoj komunikaciji, a to što kod tebe izaziva osećanja koja si naveo je tvoja stvar, ne moja

Ne štitim nasilnike!!

Pomažem da se problemi rešavaju mirnim putem, da ne eskaliraju i ne idu dalje
Ko razume-shvatiće.... ko ne razume ponavljam ponovo, a ko ne razume ni ponovljeno po stoti put, ima drugi problem koji ja ne mogu da rešavam



predatortz predatortz 15:06 15.02.2013

Re: Evo kako je u Hrvatskoj


Postoji, drugo je pitanje da li vi za to znate. Možda ne u svakom mestu, ali u svakoj Školskoj upravi, i na poziv ti ljudi dođu u školu i pomognu.


U Srbiji možda. Ali, mesto o kom ja govorim nije u Srbiji.

bolid1 bolid1 15:12 15.02.2013

Re: pričasmo, pisamo, molismo ali

arianna


Tabela koju sam postavila je sa seminara o nenasilnoj komunikaciji


Kursadzija, balgo nama...e, ajde ti lepo taj kurs reci detetu da primeni u praksi pa javi rezultate, a i broj sljiva na faci.
sneza.lazarevic sneza.lazarevic 15:16 15.02.2013

Re: Evo kako je u Hrvatskoj

predatortz

Postoji, drugo je pitanje da li vi za to znate. Možda ne u svakom mestu, ali u svakoj Školskoj upravi, i na poziv ti ljudi dođu u školu i pomognu.


U Srbiji možda. Ali, mesto o kom ja govorim nije u Srbiji.



Izvinjavam se, to nisam znala
arianna arianna 15:17 15.02.2013

Re: pričasmo, pisamo, molismo ali

bolid1
arianna


Tabela koju sam postavila je sa seminara o nenasilnoj komunikaciji


Kursadzija, balgo nama...e, ajde ti lepo taj kurs reci detetu da primeni u praksi pa javi rezultate, a i broj sljiva na faci.


lako ću ja sa decom.

Problem ste vi odrasli koju tuđu deca vređate, svoju podstičete na nasilje a bilo čiji rad u cilju smirivanja situacije, pomoć žrtvama nasilja - obesmišljavate i nipodaštavate
predatortz predatortz 15:21 15.02.2013

Re: Evo kako je u Hrvatskoj

sneza.lazarevic
predatortz

Postoji, drugo je pitanje da li vi za to znate. Možda ne u svakom mestu, ali u svakoj Školskoj upravi, i na poziv ti ljudi dođu u školu i pomognu.


U Srbiji možda. Ali, mesto o kom ja govorim nije u Srbiji.



Izvinjavam se, to nisam znala


Ništa. I meni je jako žao što mesto o kom je reč nije u Srbiji

I, sad, da ne bude da sam preskočio onaj deo komentara u kom reagujete na način na koji sam oslovljavao mladog nam junošu... Nije lepo reći kretenčić, slažem se. Ali, kad je neko toliko uporan onda zasluži taj naziv. A mali je bio vraški uporan...

I, da, svestan sam i rizika i posledica koje su mogle proisteći iz mog saveta. Ovo je, Bogu hvala, završeno na način na koji sam napisao. Moglo je biti i gore, daleko gore...
bolid1 bolid1 15:24 15.02.2013

Re: pričasmo, pisamo, molismo ali

arianna

Problem ste vi odrasli koju tuđu deca vređate, svoju podstičete na nasilje a bilo čiji rad u cilju smirivanja situacije, pomoć žrtvama nasilja - obesmišljavate i nipodaštavate


zilikaka zilikaka 15:27 15.02.2013

Re: Evo kako je u Hrvatskoj

I meni je jako žao što mesto o kom je reč nije u Srbiji


Što žao?
Misliš, ovde bi bilo drastično drugačije.

Ne znam da li se sećate OVE PRIČE na blogu.

Nema joj pola godine, i ne znamo epilog, ali...
predatortz predatortz 15:29 15.02.2013

Re: pričasmo, pisamo, molismo ali

bolid1


Izgleda da nije ni svesna da vrši nasilje nad zdravim razumom.

Sestro slatka, svaki normalan čovek je za to da se stvari rešavaju na najprimereniji način. Dakle - razgovorom.

Ali, nekad to nije moguće. Ne znam da li vas tome uče na seminarima, ali vidi koliko se samo ratova vodi

Zato, nemoj ko Boga te molim da nas ubeđuješ da je u tih par fraza i tabela, koje potežeš iz bloga u blog, sadržana sva mudrost ovog sveta!
predatortz predatortz 15:30 15.02.2013

Re: Evo kako je u Hrvatskoj


Što žao?
Misliš, ovde bi bilo drastično drugačije.


ma ne zbog toga
uninamama uninamama 15:32 15.02.2013

Re: pričasmo, pisamo, molismo ali

arianna


Tabela koju sam postavila je sa seminara o nenasilnoj komunikaciji, a to što kod tebe izaziva osećanja koja si naveo je tvoja stvar, ne moja



Evo da ja probam asertivno da ispričam ovu priču...

Jako mi je neprijatno kada me svaki dan pri dolasku i boravku na poslu "kolege" iz osnovne škole gledaju kao uljeza, namerno pomeraju stubiće koje sam prethodno vratila na mesto, udare me ramenom kada se mimoilaze sa mnom na stepenicama (kojima po dogovoru oni i ne bi trebalo da se kreću) i povremeno na sav glas urlaju kako nisam dobrodošla. Ta dešavanja u meni izazivaju bes i teško mi je da se savladam da ne ulazim u konflikt sa njima. Jako me je pogodilo ono što se desilo našem kolegi, osećam se paralisano od šoka već danima i ne mogu da pojmim kako je nekom bolesnom umu uopšte pala na pamet jedna takva ideja. Još kada pomislim da se taj um predstavlja kao moj "kolega", gadi mi se život.

U svemu tome, nadležni nas ignorišu, razgovaraju isključivo sa našim direktorom, a ne sa nama. Zbog problema koji su pravili, sa njihovim kolektivom jesu razgovarali. Taj potez me vređa. Zar treba da budem nepristojna i neprijatna i da pravim probleme da bi me nadležni udostojili razgovora? E, pa neću!

Ono što bih ja volela je u potpunosti iskazano postavljenim zahtevima: da svi vinovnici budu kažnjeni, da se naprave uslovi da se osećam bezbedno kada idem na posao i da nadležni dođu da razgovaraju s nama.

Da li je to mnogo? Nerealno?
arianna arianna 15:32 15.02.2013

Re: Evo kako je u Hrvatskoj

Nije lepo reći kretenčić, slažem se


'falim te bože
upali se ipak negde neka lampica

nema ali .... niko ne zaslužuje vređanje, ma kakav bio!!

za sve postoji rešenje



edit
predatortz
Sestro slatka, svaki normalan čovek je za to da se stvari rešavaju na najprimereniji način. Dakle - razgovorom.


pa kad si normalan zašto umesto razgovora, zagovaraš 'peglanje"?

predatortz
'Pegla' ga je uljudila
predatortz predatortz 15:35 15.02.2013

Re: Evo kako je u Hrvatskoj

arianna
Nije lepo reći kretenčić, slažem se


'falim te bože
upali se ipak negde neka lampica

nema ali .... niko ne zaslužuje vređanje, ma kakav bio!!

za sve postoji rešenje






Pa što me onda vređaš? Ili, misliš da nevešto prikrivena uvreda nije uvreda?
arianna arianna 15:38 15.02.2013

Re: Evo kako je u Hrvatskoj

predatortz
arianna
Nije lepo reći kretenčić, slažem se


'falim te bože
upali se ipak negde neka lampica

nema ali .... niko ne zaslužuje vređanje, ma kakav bio!!

za sve postoji rešenje



Pa što me onda vređaš? Ili, misliš da nevešto prikrivena uvreda nije uvreda?


Čime sam te uvredila?

Pitanjem :
je l' vama normalno da bilo čije dete i osobe sa problemima u ponašanju nazivate:


kreten
kompletni moron
Majmunčić
kretenčić
Debilčić


bolid1 bolid1 15:39 15.02.2013

Re: pričasmo, pisamo, molismo ali

predatortz

zdravim razumom.




predatortz predatortz 15:40 15.02.2013

Re: Evo kako je u Hrvatskoj


Čime sam te uvredila?


lampicama. Ili zaista misliš da je aluzija toliko nedokučiva?
zilikaka zilikaka 15:49 15.02.2013

Re: pričasmo, pisamo, molismo ali

Jako mi je neprijatno kada me svaki dan pri dolasku i boravku na poslu "kolege" iz osnovne škole gledaju kao uljeza,...

U svemu tome, nadležni nas ignorišu, razgovaraju isključivo sa našim direktorom, a ne sa nama...


Čekaj, ti nama ovde prezentuješ da je osoblje tvoje škole u sukobu sa osobljem te osnovne škole, da su oni agresivni...

Pri tome, gore si stavila podatak da ta škola može da primi daleko više đaka nego što realno upisuje. Znači, mesta ima.

Logično pitanje nekog sa strane je: Zašto bi to radili?

Zašto bi odrastao čovek, zaposlen u instituciji A ugrožavao (čak fizički) čoveka zaposlenog u (srodnoj) instituciji B?

Nije to sustanarski odnos u privatnom životu, pa da morate da delite kujnu i kupatilo i zato se hvatate za vratove.

Svako radi svoj poso, za koji je plaćen, u prostoru koji mu je za to odeređen, a prostora ima za oboje.

Eto, ako si želela da o tome pričamo, ja kažem da apsolutno ne razumem suštinu tvoje priče.


P.S.

A to što sa vama niko ne razgovara je logično i uobičajeno. Direktor je plaćen za te stvari, a oni koji treba da odlučuju po pravilu ne vrše anketu zaposlenih.

Ni u drugim firmama se ne bi pitao niko drugi do direktor.
uninamama uninamama 15:55 15.02.2013

Re: pričasmo, pisamo, molismo ali

Zašto bi odrastao čovek, zaposlen u instituciji A ugrožavao (čak fizički) čoveka zaposlenog u (srodnoj) instituciji B?

Nije to sustanarski odnos u privatnom životu, pa da morate da delite kujnu i kupatilo i zato se hvatate za vratove.

Svako radi svoj poso, za koji je plaćen, u prostoru koji mu je za to odeređen, a prostora ima za oboje.

Eto, ako si želela da o tome pričamo, ja kažem da apsolutno ne razumem suštinu tvoje priče.

Ne razumem ni ja. Ali to se dešava... I sad imamo problem
sneza.lazarevic sneza.lazarevic 16:03 15.02.2013

Re: Evo kako je u Hrvatskoj

zilikaka
I meni je jako žao što mesto o kom je reč nije u Srbiji


Što žao?
Misliš, ovde bi bilo drastično drugačije.

Ne znam da li se sećate OVE PRIČE na blogu.

Nema joj pola godine, i ne znamo epilog, ali...


Koliko sam ja čula, ovde se situacija dosta smirila, i uključili su se mnogi - od Ministarstva do Centra za socijalni rad.
zilikaka zilikaka 16:14 15.02.2013

Re: Evo kako je u Hrvatskoj

Koliko sam ja čula, ovde se situacija dosta smirila, i uključili su se mnogi - od Ministarstva do Centra za socijalni rad.


Drago mi je.

Lepo bi bilo da nam kolega koji se javio kao jedan od roditelja napiše koju reč.
sneza.lazarevic sneza.lazarevic 16:21 15.02.2013

Re: Evo kako je u Hrvatskoj

zilikaka
Koliko sam ja čula, ovde se situacija dosta smirila, i uključili su se mnogi - od Ministarstva do Centra za socijalni rad.


Drago mi je.

Lepo bi bilo da nam kolega koji se javio kao jedan od roditelja napiše koju reč.


Slažem se. Informacija koju imam je ipak od pre par meseci, ne znam kakvo je trenutno stanje

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana