Društvo| Politika| Život

Oliver Antić - odlikuje, a INDEKS?

nurudin RSS / 15.02.2013. u 16:44

 ili Srećan nam Dan državnosti

15.02.13-Danas-300x202.jpgSram vas bilo sve vas koji optužiste Olivera Antića za učestvovanje u aferi Indeks.


Srbija časnijeg nema, po čojstvu, junaštvu i poštenju -- da ima, bio bi predsednik komisije za odlikovanja. 

Pravo je samo u bunar, reče moja baba -- i umre. 

P. S. Svaka čast i čestitke odlikovanima!

Oliver Antić, redovni profesor Pravnog fakulteta u Beogradu je optužen u korupcionaškoj aferi „indeks” da je naplatio 500 evra studentu da položi ispit bez ispita. Zamenik okružnog javnog tužioca je bez obrazloženja 2010. odustao od krivičnog gonjenja Antića. Optuženi nije insistirao da se proces okonča i time dokaže da je nevin. Vojislav Šešelj, potpredsednik Vlade i član Upravnog odbora Pravnog fakulteta izdejstvovao je da Antić postane dekan. Onda se Antić revanširao tako što je Šešelja izabrao za redovnog profesora za predmet koji Šešelj nikada nije predavao i za koji nema autorsku bibliografiju. U bibliografiji Šešelj ima između ostalog „Marksistički koncept naoružanog naroda“ i „Smežurano kengurovo mudo K… P…“ (puno ime i prezime izostavljeni zbog bon-tona Autonomije). Antić je bio dekan do oktobra 2000. godine, kada je podneo ostavku. Literatura na fakultetu su u njegovo doba knjige Smilje Avramov „Trilateralna komisija – Svetska vlada ili svetska tiranija“, „Genetski kod nacije“, „Neokortikalni rat“ Svetozara Radišića, dugogodišnjeg portparola Vojske Jugoslavije koji se bavi nadnaravnim pojavama, a nadnaslov poslednje knjige o neokortikalnom ratu je „Satana se više ne krije“. „Knjiga je dobra za čitanje za vreme letnjih vrućina i kada se iz nekih razloga ne ide na plažu“. (Iz recenzije autora). Miloševićev režim je Antića nagradio automobilom i nameštajem, kako se može zaključiti iz revnosnog dnevnika Josipa Rajde, carinika i kuma Bracike Kertesa, koji otaljava tamničke dane. Na Pravnom fakultetu je 51 profesor potpisao dve peticije protiv Zakona o saradnji sa Haškim tribunalom, a tu je bilo i ležište Udruženja „Sloboda“ za odbranu Slobodana Miloševića čiji je sekretar Branko Rakić nastavnik na fakultetu. Šešeljev naučni rad „Dosmanlijski sejmeni na Pravnom fakultetu“ uzročno je posledična veza čistke desetak nastavnika fakulteta u vreme Antića. Šešelj je i danas profesor ovog fakulteta. Antić je 2007. tražio da Haški sud odbaci optužnicu protiv lidera SRS-a, „jer je pala već posle Šešeljeve uvodne reči“. Antić, predavač naslednog, obligacionog i građanskog, a ne ratnog i krivičnog prava je odmah video da ni „tužilac ne veruje u Šešeljevu optužnicu“. Kako tužilac nije odustao od optužnice, koja Šešelju obećava poduže bukagije, Antić se od dugogodišnjeg aktivnog člana SRS-a, da ne tavori, našao među osnivačima otpadničke SNS. Sleduje Antiću da bude predsednik Nacionalnog saveta za saradnju sa Haškim tribunalom.
Tamara Kaliterna  



Dušan Blagojević



Komentari (102)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

JJ Beba JJ Beba 17:17 15.02.2013

anatomija

zaista treba imati stomak pa primiti orden iz njegovih ruku
nurudin nurudin 17:24 15.02.2013

Re: anatomija

JJ Beba
zaista treba imati stomak pa primiti orden iz njegovih ruku


Нису криви награђени, верујем да је већини било мучно...
Али, чему овакво скрнављење и награде и заслуга појединаца.

Аман, докле?
JJ Beba JJ Beba 17:40 15.02.2013

Re: anatomija

nurudin
JJ Beba
zaista treba imati stomak pa primiti orden iz njegovih ruku


Нису криви награђени, верујем да је већини било мучно...
Али, чему овакво скрнављење и награде и заслуга појединаца.

Аман, докле?

pa kažem da je to pitanje anatomije- treba imati kičmu
freehand freehand 17:52 15.02.2013

Re: anatomija

JJ Beba
nurudin
JJ Beba
zaista treba imati stomak pa primiti orden iz njegovih ruku


Нису криви награђени, верујем да је већини било мучно...
Али, чему овакво скрнављење и награде и заслуга појединаца.

Аман, докле?

pa kažem da je to pitanje anatomije- treba imati kičmu

Ovaj...
A u čemu je to Oliver Antić gori od Predsednika Republike ili prvog potpredsedinka Vlade?
Mislim, ozbiljno - u čemu je razlika?
Gledano po argumentaciji korišćenoj u tekstu bloga - on je jagnje jedno, belo i nevino.
niccolo niccolo 17:56 15.02.2013

Re: anatomija

A u čemu je to Oliver Antić gori od Predsednika Republike
Mislim, ozbiljno - u čemu je razlika?

Он је на законит начин стекао диплому
nurudin nurudin 17:56 15.02.2013

Re: anatomija

Gledano po argumentaciji korišćenoj u tekstu bloga - on je jagnje jedno, belo i nevino.


Ma, агнец.
JJ Beba JJ Beba 18:06 15.02.2013

Re: anatomija

Mislim, ozbiljno - u čemu je razlika?

jbga tomi rođendan danas pa glupo po slavljeniku


oliver voli sve što vole mladi i lazanjski
freehand freehand 18:24 15.02.2013

Re: anatomija

niccolo
A u čemu je to Oliver Antić gori od Predsednika Republike
Mislim, ozbiljno - u čemu je razlika?

Он је на законит начин стекао диплому

Dobro, to mu je grozan minus, al ima sreće da je Toma čovek milosrdan i nije zlopamtilo. Prihvata ljude takvima kakvi jesu, sa svim vrlinama i manama.
nurudin nurudin 19:20 15.02.2013

Re: anatomija

JJ Beba
Mislim, ozbiljno - u čemu je razlika?

jbga tomi rođendan danas pa glupo po slavljeniku


oliver voli sve što vole mladi i lazanjski


Ово је слика после неког дипломског, свршена студенткиња, и коктел... :)))
loader loader 23:24 16.02.2013

Re: anatomija

Antić, predavač naslednog, obligacionog i građanskog, a ne ratnog i krivičnog prava je odmah video da ni „tužilac ne veruje u Šešeljevu optužnicu“. Kako tužilac nije odustao od optužnice, koja Šešelju obećava poduže bukagije, Antić se od dugogodišnjeg aktivnog člana SRS-a, da ne tavori, našao među osnivačima otpadničke SNS. Sleduje Antiću da bude predsednik Nacionalnog saveta za saradnju sa Haškim tribunalom.






predatortz predatortz 17:59 15.02.2013

Tužno

Gledao sam svečanost i dodelu odlikovanja.
Tužno je to što su jedan sa fejk diplomom, i jedan što je muvao sa ispitima i na taj način fabrikovao takve sa fejk diplomama, organizovali najdostojanstveniji prijem od kad ja pratim takve stvari...

Sramota treba da bude sve ove pre njih,jer ispadoše gori od ova dva lažnjaka.
nurudin nurudin 18:05 15.02.2013

Re: Tužno

predatortz
Gledao sam svečanost i dodelu odlikovanja.
Tužno je to što su jedan sa fejk diplomom, i jedan što je muvao sa ispitima i na taj način fabrikovao takve sa fejk diplomama, organizovali najdostojanstveniji prijem od kad ja pratim takve stvari...

Sramota treba da bude sve ove pre njih,jer ispadoše gori od ova dva lažnjaka.



Стварно је достојанствено, нема шта -- професор који је оптужен за корупцију на челу параде... Шта је ту достојанствено -- фасада? Или чињеница да су одузели и оно мало достојанство људима који су заслужно примили награде? Дискредитовали су саме награде и људе, што ми је најискреније жао.
Гледао сам, и заиста сам се замислио шта бих урадио да сам био на месту људи који су примили награде.

Лепо је сажео Тијанић у синоћној емисији Љ. Смаиловић ситуацију у Србији, објаснио јој је све на њеном примеру -- туга и опомена. Е, то је исто -- 'ајде одби да примиш награду.
freehand freehand 18:08 15.02.2013

Re: Tužno

Sramota treba da bude sve ove pre njih,jer ispadoše gori od ova dva lažnjaka.

I ja mislim da je bruka studirati po četiri, pet i više godina i polagati tolike ispite. I druge terati (ako si profesor) da na isti način gube vreme koje se toliko korisnije, na polzu naroda i države - upotrebiti može.
predatortz predatortz 18:09 15.02.2013

Re: Tužno



Стварно је достојанствено, нема шта -- професор који је оптуживан за корупцију, на челу параде... Шта је ту достојанствено -- фасада?


Ajde da zanemarimo glumce, da posmatramo uloge, da ocenimo samu predstavu. Za glumce se slažemo. Predstava je, tehnički, jako dobro odrađena. Da nam nosioci nosećih uloga nisu antipatični,priznaćeš sasvim solidno odrađen skup.

Toga je nedostajalo ranije...
predatortz predatortz 18:13 15.02.2013

Re: Tužno

I ja mislim da je bruka studirati po četiri, pet i više godina i polagati tolike ispite.


O tome i govorim Fri. Sramota je što ih na tom polju pobediše lažnjaci.Velika sramota.

Da ne govorim o tome kolika je sramota kad narodu toliko dokurčiš da glasa za nekog ko ne bi trebalo ni da ti je do kolena...

O tome ja, Fri...
freehand freehand 18:16 15.02.2013

Re: Tužno

predatortz
I ja mislim da je bruka studirati po četiri, pet i više godina i polagati tolike ispite.


O tome i govorim Fri. Sramota je što ih na tom polju pobediše lažnjaci.Velika sramota.

Da ne govorim o tome kolika je sramota kad narodu toliko dokurčiš da glasa za nekog ko ne bi trebalo ni da ti je do kolena...

O tome ja, Fri...

Dabre, sve si u pravu. Lažni car Šćepan Mali i te munje.
Evo ti još malo sjajnog protokola (doduše - sa pravim diplomama, niko nije savršen), da se diviš.



BTW - na kom ih polju pobediše?
Brzinskom studiranju?
predatortz predatortz 18:19 15.02.2013

Re: Tužno


BTW - na kom ih polju pobediše?


Svakom, izgleda...

A,što se gornjeg protokola tiče, meni suzicu iz oka isterati nećeš.
predatortz predatortz 18:22 15.02.2013

Re: Tužno


Лепо је сажео Тијанић у синоћној емисији


Nemoj samo on da mi objašnjava, moli me!
freehand freehand 18:25 15.02.2013

Re: Tužno

A,što se gornjeg protokola tiče, meni suzicu iz oka isterati nećeš.

Pa vidim ja da ti na razne stvari nisi ni gadljiv ni osetljiv.

nurudin nurudin 18:26 15.02.2013

Re: Tužno

predatortz


Стварно је достојанствено, нема шта -- професор који је оптуживан за корупцију, на челу параде... Шта је ту достојанствено -- фасада?


Ajde da zanemarimo glumce, da posmatramo uloge, da ocenimo samu predstavu. Za glumce se slažemo. Predstava je, tehnički, jako dobro odrađena. Da nam nosioci nosećih uloga nisu antipatični,priznaćeš sasvim solidno odrađen skup.

Toga je nedostajalo ranije...


Чим сам чуо име "редитеља", једноставно нисам могао да се концентришем на представу... Етика је однела превагу над естетиком.
nurudin nurudin 18:27 15.02.2013

Re: Tužno

predatortz

Лепо је сажео Тијанић у синоћној емисији


Nemoj samo on da mi objašnjava, moli me!



Болно је то што баш он објашњава и то Љиљани Смаиловић, не знам да ли је мучно, или болно.
predatortz predatortz 18:28 15.02.2013

Re: Tužno



Чим сам чуо име "редитеља", једноставно нисам могао да се концентришем на представу... Етика је однела превагу над естетиком.


Nađi mi reditelja bez afere, pa da ti se pridružim.
Mislim, od ponuđenog što cirkuliše poslednje dve decenije...
predatortz predatortz 18:29 15.02.2013

Re: Tužno

nurudin
predatortz

Лепо је сажео Тијанић у синоћној емисији


Nemoj samo on da mi objašnjava, moli me!



Болно је то што баш он објашњава и то Љиљани Смаиловић, не знам да ли је мучно, или болно.


E,vidiš, sad pričamo istu stvar. I meni je bolno što baš ovi napraviše pristojnu predstavu!
JJ Beba JJ Beba 18:36 15.02.2013

Re: Tužno

predatortz
Gledao sam svečanost i dodelu odlikovanja.
Tužno je to što su jedan sa fejk diplomom, i jedan što je muvao sa ispitima i na taj način fabrikovao takve sa fejk diplomama, organizovali najdostojanstveniji prijem od kad ja pratim takve stvari...

Sramota treba da bude sve ove pre njih,jer ispadoše gori od ova dva lažnjaka.

da se ispita po kom osnovu su dobijena odlikovanja, tj ko ima kakavu diplomu i sa kog univerziteta. ako je legalna da se oduzme nagrada, nezasluženo je
predatortz predatortz 18:37 15.02.2013

Re: Tužno

freehand
A,što se gornjeg protokola tiče, meni suzicu iz oka isterati nećeš.

Pa vidim ja da ti na razne stvari nisi ni gadljiv ni osetljiv.



Dočim ti jesi. Ako je išta na ovom blogu bilo gadno, bilo je ono tvoje silovanje oko izbora.
Pa,preživesmo...
nurudin nurudin 18:37 15.02.2013

Re: Tužno

Nađi mi reditelja bez afere, pa da ti se pridružim.
Mislim, od ponuđenog što cirkuliše poslednje dve decenije...


Толико професора на факултетима, па и они пензионисани, зар нису могли да се потруде да бар нађу неке честитије људе да буду председници комисија...
Србијанка Турлајић, Загорка Голубовић... (прве које су ми пале на памет, има их још). Бар да заличе представу...
freehand freehand 18:45 15.02.2013

Re: Tužno

predatortz
freehand
A,što se gornjeg protokola tiče, meni suzicu iz oka isterati nećeš.

Pa vidim ja da ti na razne stvari nisi ni gadljiv ni osetljiv.



Dočim ti jesi. Ako je išta na ovom blogu bilo gadno, bilo je ono tvoje silovanje oko izbora.
Pa,preživesmo...

Pa sad ću u zemlju da propadnem! Nemam lažnu diplomu, nikad nikoga nisam ni jednom rečju ubeđivao za koga da glasa - a evo i pošteni radikalci kojima su svi isti, naročito u poslednjih dvadeset godina (da ne pitam šta to znači) - me smatraju gadnim...

Nego, evo ti još jedan; pošto obožavaš dobre inscenacije sa sumnjivim diplomama, ovaj če ti garant biti još bolji:

freehand freehand 18:47 15.02.2013

Re: Tužno

Србијанка Турлајић, Загорка Голубовић... (прве које су ми пале на памет, има их још). Бар да заличе представу...

Šta fali Vesni pešić?
predatortz predatortz 18:48 15.02.2013

Re: Tužno

Nego, evo ti još jedan; pošto obožavašp dobre inscenacije sa sumnjivim diplomama, ovaj če ti garant biti još bolji:


Nemam ništa da ti ponudim. Sličice još od osnovne ne razmenjujem... Tebe ako veseli, a domaćinu ne smata, ti nastavi
expolicajac expolicajac 18:53 15.02.2013

Re: Tužno

Sličice još od osnovne ne razmenjujem.

Kad si kao svaki pandur sličice "tapkao" ili u ozbiljnijoj varijanti igrao "letke"
nurudin nurudin 18:56 15.02.2013

Re: Tužno

freehand
Србијанка Турлајић, Загорка Голубовић... (прве које су ми пале на памет, има их још). Бар да заличе представу...

Šta fali Vesni pešić?


По мом мишљењу, ништа -- можда би њене напрасите реакције некоме сметале, али могла је и она да се нађе... Ова имена су била из прве руке...
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:58 15.02.2013

Re: Tužno

Србијанка Турлајић, Загорка Голубовић... (прве које су ми пале на памет, има их још). Бар да заличе представу...


Baš one? :)
Ne sviđa nam se da takav događaj prođe bez političke obojenisti, izgleda?

Neko bi Srbijanku Turajlić neko drugi Olivera Antića, ali svi bismo da naši budu u centru pažnje.
Sad su u prilici ovi Oliverovi, pobedili na izborima jbg, nema ljutiš.
Kad oni drugi pobede biće neki drugi, biće još Sretenja i odlikovanja.

A nekad možda dođe i vreme kad ovakve stvari ne budu poligon za promociju naših.
nurudin nurudin 19:10 15.02.2013

Re: Tužno

hoochie coochie man
Србијанка Турлајић, Загорка Голубовић... (прве које су ми пале на памет, има их још). Бар да заличе представу...


Baš one? :)
Ne sviđa nam se da takav događaj prođe bez političke obojenisti, izgleda?

Neko bi Srbijanku Turajlić neko drugi Olivera Antića, ali svi bismo da naši budu u centru pažnje.
Sad su u prilici ovi Oliverovi, pobedili na izborima jbg, nema ljutiš.
Kad oni drugi pobede biće neki drugi, biće još Sretenja i odlikovanja.

A nekad možda dođe i vreme kad ovakve stvari ne budu poligon za promociju naših.


Извините молим Вас, али је крајње неумесно стављати у исти кош Србијанку и Оливера. То нема везе са нашим и вашим, иначе стварно не волим ту врсту сврставања. Не осећам се припадником ниједних. Јасно је зашто не Оливер.
Две професорке су случајно поменуте. Има још честитих. А зашто прескочисте Загорку?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:44 15.02.2013

Re: Tužno

Извините молим Вас, али је крајње неумесно стављати у исти кош Србијанку и Оливера.


Jel Oliver osuđen - nije, dakle to "jasno" je nečiji lični sud.
Neko drugi ima pravo na neki drugi lični sud, i ima pravo da mu bude "jasno" zašto ne Srbijanka.

A što nije osuđen nije kriv samo Nikolić, ilije on možda najmanje kriv.

To tako funkcioniše, svideo nam se izbor ili ne, i dobro je dok tako funkcioniše.
Zamisli da samo ti imaš to pravo da ti bude "jasno", a da oni drugi, oni kojima je Oliver izbor, nemaju pravo na svoj stav, i nemaju pravo da kažu "jasno" je zašto ne ona.
Da li bi to bilo dobra situacija?

иначе стварно не волим ту врсту сврставања. Не осећам се припадником ниједних.


Ne bi se reklo.
Pominjanje Srbijanke Turajlić, je svrstavanje i to sasvim jasno svrstavanje. I makar ja u tom svrstavanju ne vidim ništa loše, posebno ne izbor.
Loše vidim u tome da se prikriva svrstavanje, i u tome da se (licemereno?) zamera promocija jedne politike prilikom ovakvih događaja, a istovremeno se predlaže promocija druge politike.
To što Srbijanka Turajlič nema političku funkciju, ili što ne pripada političkoj stranci, uopšte ne znači da ne personifikuje neku politiku.
Da li su ovakve prilike podesne za političke promocije nisam siguran ali mislim da nisu.


Meni je npr zanimnjivije to što je Tomislav Nikolić odlikovao Verana Matića.
Te dve ličnosti su simbolizovale dve Srbije jednu od druge udaljene svetlosnim godinama, a sad ih evo jedna pored druge i makar formalno na istoj strani.


freehand freehand 19:51 15.02.2013

Re: Tužno

Zamisli da samo ti imaš to pravo da ti bude "jasno", a da oni drugi, oni kojima je Oliver izbor, nemaju pravo na svoj stav, i nemaju pravo da kažu "jasno" je zašto ne ona.

Pa kad su "oni drugi" imali vlast to je tako i bilo, s tim što su se i glava gubila. I nekako imam utisak da se sve nadaju, ogromna većina, da im se šef zajebava i da će jedno jutro samo da kaže - aj sad slobodno, dosta smo se igrali: aj sad da budemo opet mi.
Meni je to, iskreno, veliki strah.
To što Srbijanka Turajlič nema političku funkciju, ili što ne pripada političkoj stranci, uopšte ne znači da ne personifikuje neku politiku.

Ovo je interesantno: koju politiku personifikuje Srbijanka Turajlić?
JJ Beba JJ Beba 20:00 15.02.2013

Re: Tužno

freehand
Србијанка Турлајић, Загорка Голубовић... (прве које су ми пале на памет, има их још). Бар да заличе представу...

Šta fali Vesni pešić?

ne može, nije profesorka univerziteta. al mogla je da se ogrebe bar za zahvalnicu
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:00 15.02.2013

Re: Tužno

Meni je to, iskreno, veliki strah.

Meni nije taj strah preveliki, ali ne bih rekao da je nemoguće.
I baš zbog toga mi se Veran Matić i Toma na istoj strani čine nestvarnim.

Ovo je interesantno: koju politiku personifikuje Srbijanka Turajlić?


Ti ne prepoznaješ politiku za koju se zalaže Srbijanka Turajlić?
Ili pod politikom podrazumevaš samo programe političkih partija, pa ako toga nema u nečijim nastupima onda nema ni politike?
nurudin nurudin 20:00 15.02.2013

Re: Tužno

Loše vidim u tome da se prikriva svrstavanje, i u tome da se (licemereno?) zamera promocija jedne politike prilikom ovakvih događaja, a istovremeno se predlaže promocija druge politike.


Знате, Ви сте помешали, бар што се овог блога тиче, политику и етику. Није ми била намера да критикујем политику једних или других, него чињеницу да одликује човек који је био оптужен за корупцију, поред бројних других (то што није осуђен, већ је друга прича, није осуђен ни Харадинај, ни Готовина) -- нема везе којој политичкој партији припада, то ми уопште није интересовало.
Не би ми, на пример, сметало да је председник комисије био Небојша Стефановић, часније звучи, бар звучи -- није окаљано име за разлику од Оливере Антића.

Молим Вас, нема потребе да ми спочитавате било шта, то што сам хтео да кажем, рекао сам -- и још "лицемерно прикривање". Због чега бих се прикривао, за чије бабе здравље? Две професорке сам случајно навео, али очигледно да тенденциозно наводите проф. Турлајић, а избегавате проф. Голубовић.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:06 15.02.2013

Re: Tužno

Знате, Ви сте помешали, бар што се овог блога тиче, политику и етику.


Čim se neko dohvati etike to je siguran znak da je tanak sa argumentima.
Ta gospođa, etika, se može prilično razvući, i svako je može privući na svoju stranu.
A i kome je do te gospođe neka ide u crkvu.
ли очигледно да тенденциозно наводите проф. Турлајић,


Samo sam uzeo prvu s reda, da li sam je možda dopisao?
Ili povlačiš predlog?
nurudin nurudin 20:07 15.02.2013

Re: Tužno

Ovo je interesantno: koju politiku personifikuje Srbijanka Turajlić?


Ti ne prepoznaješ politiku za koju se zalaže Srbijanka Turajlić?
Ili pod politikom podrazumevaš samo programe političkih partija, pa ako toga nema u nečijim nastupima onda nema ni politike?


Да, и заиста не би било лоше да објасните коју то политику персонификује проф. Турлајић? Колико ја пратим, она промовише вредности -- ситем вредности и образовни систем, прилично рационалан и хуманистичи.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:08 15.02.2013

Re: Tužno

Да, и заиста не би било лоше да објасните коју то политику персонификује проф. Турлајић?


Hoću ako pre toga definišeš pojam "politika".
freehand freehand 20:09 15.02.2013

Re: Tužno

Ti ne prepoznaješ politiku za koju se zalaže Srbijanka Turajlić?

Ne. Nekad davno sam mislio da prepoznajem, pa se ispostavilo da sam grešio.
Hoćeš li ti da mi pomogneš?

Ili pod politikom podrazumevaš samo programe političkih partija, pa ako toga nema u nečijim nastupima onda nema ni politike?

Aj sad, pa nemamo svi te eruditske širine Misisipija, ja sam spreman da se pomirim sa svojim misaonim i saznajnim tesnacem.

Edit:
hoochie coochie man
Ti ne prepoznaješ politiku za koju se zalaže Srbijanka Turajlić?

hoochie coochie man
Hoću ako pre toga definišeš pojam "politika".

Mis'im... Hoću i ja, ako Vesna Pešić pojede naramak sena.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:23 15.02.2013

Re: Tužno

Ne. Nekad davno sam mislio da prepoznajem, pa se ispostavilo da sam grešio.
Hoćeš li ti da mi pomogneš?


Snaćičeš se ti, verujem
A ako ti je od pomoći, sudeći po tvojim komentarima ovde, politika koju ti zastupaš se pomalo razlikuje od politike koju zastupa ST.
Možda ti se zbog toga čini da je više ne prepoznaješ.
Možda ti samo ne prija to što zastupate različite politike a ona je ipak simbol.

I evo ti jednog primera sa prvog po redu intervjusa koji se pojavi kad ukucaš njeno ime
.
Videčeš da se razlikujete.
(Ako ti je to cilj, akoje neki drugi onda ćemo o njemu)

Čini se, ipak, da nas Evropa tretira kao najlošiju decu u odeljenju, pa nam se uslovi povećava i kao da im kraja nema?

- Mislim da mi za sada i jesmo najlošiji đaci u odeljenju i da moramo mnogo da učimo. Nemamo mi nikakve posebne uslove nego smo jednostavno zarobljeni u prošlosti. Percipirani smo, ne bez razloga, kao neko ko je najviše odgovoran za zločine tokom devedesetih.


Slažeš li se sa tom politikom_
I prepoznaješ li tu uopšte politiku?

freehand freehand 20:34 15.02.2013

Re: Tužno

A ako ti je od pomoći, sudeći po zvojim komentarima ovde, politika koju ti zastupaš se pomalo razlikuje od politike koju zastupa ST.


Ja ne zastupam nikakvu politiku. Samo svoje mišljenje.
I blagog pojma nemam kako je od tvoje tvrdnje da znaš (makar u izokrenutoj upitnoj rečenici) koju politiku Srbijanka Turajlić zastupa (pazi: ne Freehand, nego ona) - ti je sad porediš sa mnom?!
Što, aman?
Mislim - kome sam ja pa važan i interesantan?
nurudin nurudin 20:38 15.02.2013

Re: Tužno

hoochie coochie man
Да, и заиста не би било лоше да објасните коју то политику персонификује проф. Турлајић?


Hoću ako pre toga definišeš pojam "politika".


Мало је апсурдно да ја дефинишем појам политике, а Ви сте причу о политици наметнули.

Али, у реду -- под политиком подразумевам начин грађења било какве заједнице, да се позовемо на грч. polis. Нисам приметио да Србијанка прави икакву заједницу, већ промовише вредности.

И није баш фер да се на питање одговара питањем.
Зашто сте игнорисали З. Голубовић, то је било једно од питања...
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:41 15.02.2013

Re: Tužno

Samo svoje mišljenje.


Političko mišljenje.
Nego zar sad raspravljamo o pravilnoj ili nepravilnoj upotrebi termina politika?
Ako je to problem evo predloži neki i ja ću ga prihvatiti.
Možda baš termin političko mišljenje umesto termmina politika, ako ti se ovaj ne dopada.
Misalim - kome sam ja pa važan i interesantan?


Pa valjda ljudima sa kojima razgovaraš?
Zašto bi inače prišali sa tobom ako im nisi ni važan ni interesantan?

A političko mišljenje (jel sad u redu?) Srbijanke Turajlić saznajem čitajući, slušajući šta ona priča, piše.

To ti je nepoznat metod saznavanja nečijeg političkog stava, mišljenja, politike koju zastupa? :)
freehand freehand 20:44 15.02.2013

Re: Tužno

A političko mišljenje (jel sad u redu?) Srbijanke Turajlić saznajem čitajući, slušajući šta ona priča, piše.

...
.,..
...
...
I šta si saznao, jebote, izgoreh više?!

I BTW - da, ogromna je razlika između političkog mišljenja i politike.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:44 15.02.2013

Re: Tužno

Нисам приметио да Србијанка прави икакву заједницу


Eno baš u citatu iz intervjua gore priša o tome kako treba praviti zajednicu, tj da je ovaj način pravljenja loš.
(da netražim sad drugi a ima ih )
Зашто сте игнорисали З. Голубовић, то је било једно од питања


Zato što mi je bilo zgodnije da za primer uzmem ST :)
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:46 15.02.2013

Re: Tužno

I šta si saznao, jebote, izgoreh više?!


Pročitaj onaj citat i nemojna glas da kažeš d ane prepoznaješ politilki stav. (sve i ako ga ne prepoznaš)
da, ogromna je razlika između političkog mišljenja i politike.


E ja ću tebi biti neizmerno zahvalan ako objasniš tu razliku.


nurudin nurudin 21:05 15.02.2013

Re: Tužno

Зашто сте игнорисали З. Голубовић, то је било једно од питања


Zato što mi je bilo zgodnije da za primer uzmem ST :)


Поштено, признали сте -- ценим то.


Eno baš u citatu iz intervjua gore priša o tome kako treba praviti zajednicu, tj da je ovaj način pravljenja loš.
(da netražim sad drugi a ima ih )


Став о заједници и само формирање заједнице -- је л' она окупља неког или позива на окупљање? Ђаци чине одељење -- значи, појединци колектив -- о томе да је неопходно да се мењамо као појединци, мислим да не треба да се посебно полемише. Скуп индивидуалних свести чини колективну свест. Лоша нам је колективна свест -- да ли из оваквог мог става може да се чита политичка припадност било којој политичкој заједници?
freehand freehand 21:09 15.02.2013

Re: Tužno

Pročitaj onaj citat i nemojna glas da kažeš d ane prepoznaješ politilki stav. (sve i ako ga ne prepoznaš)

Daj bar na pp, dići ću ruku na sebe, keve mi!

E ja ću tebi biti neizmerno zahvalan ako objasniš tu razliku.




Znaš kakva je razlika između ove dvojice?

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:11 15.02.2013

Re: Tužno

оша нам је колективна свест -- да ли из оваквог мог става може да се чита политичка припадност било којој политичкој заједници?


Imati politički stav, zastupati političko mišljenje, biti zagovornik neke politike, ne popdrazumeva pripadnost nikakvoj zajednici.

Moguće je imati autentično i jedinstveno političko mišljenje, dakle biti jenidni na svetu sa tim mišljenjem, a da to i dalje bude političko mišljenje iako nigde nikakve zajednice nema.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:19 15.02.2013

Re: Tužno

Daj bar na pp, dići ću ruku na sebe, keve mi!

Nemoj jbt!
Evo
ST kaže da treba da budemo bolji đaci EU, da nam je Evropa (a u njoj je Merkelica glavna, slažes se, znam) dobročinitelj, da nije bez razloga Srbijaoznačena kao glavni krivac za rat... i tako
Jel sad jasnije koju politiku zastupa ST u tom citatu?
Slažeš li se sa njom?

Znaš kakva je razlika između ove dvojice?

Ko iznedju politike i političkog mišljenja?
Politika velika a političko mišljenje malo,politika važna a mišljenje manje bitno...jel to?
Ok,
Hajd onda tako slikovito objasni i šta je to politika prema Kosovu, politika zapošljavanja, agrarna politika, politika cena, i još dosta tih sitnih politika ako politikom zoveš samo ono krupno :)
freehand freehand 21:25 15.02.2013

Re: Tužno

Politika velika a političko mišljenje malo,politika važna a mišljenje manje bitno...jel to?

...
Mašiš, brate, mnogo.
Političko mišljenje je mišljenje, koje ne mora nikada ni biti izgovoreno. Politika je aktivnost usmerena na ostvarivanje političkih ciljeva.
Političko mišljenje imaju svi. Politikom se bave oni koji to izaberu.
Sem nas idiota.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:32 15.02.2013

Re: Tužno

Politikom se bave oni koji to izaberu.


Oni koje to izaberu politikom se bave profesionalno, a u političkom životu ulestvuju,politoiko se bave, skoro svi, ali sigurno mnogo više ljudi nego što ima profesionalnih.
Da li je bavljnje politikom izlazak na izbore?

Sem nas idiota.

Mašiš, brate, mnogo

Idiot - naj koji se ne razme u politiku , a ne onaj koji se njome ne bavi.
Ogromna razlika.

nurudin nurudin 21:45 15.02.2013

Re: Tužno

Moguće je imati autentično i jedinstveno političko mišljenje, dakle biti jenidni na svetu sa tim mišljenjem, a da to i dalje bude političko mišljenje iako nigde nikakve zajednice nema.


Па, ако нема заједнице -- зашто сте још у првом коментару увели категорије "наши" -- то већ означава припадност заједници?

И уопште ме није интересовало Антићево политичко опредељење, нисам баш ни сигуран у којој је партији, мени је био фрапантан чин, односно срозавање награде и понижење награђених.
nurudin nurudin 21:49 15.02.2013

Re: Tužno

Знате, Ви сте помешали, бар што се овог блога тиче, политику и етику.


Čim se neko dohvati etike to je siguran znak da je tanak sa argumentima.


Тачно, најбољи пример за то је проф. Антић, професор права који етику развуче онако како њему одговара.

Мишљења сам да се најпре лате развачења етике они којима су "аргументи" понајдебљи.
freehand freehand 21:57 15.02.2013

Re: Tužno

Idiot - naj koji se ne razme u politiku , a ne onaj koji se njome ne bavi.
Ogromna razlika.



Pozdravio te Aristotel.

Da li je bavljnje politikom izlazak na izbore?

Kontra-pitanje: da li je bavljenje politkom - neizlazak na izbore?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:58 15.02.2013

Re: Tužno

Па, ако нема заједнице -- зашто сте још у првом коментару увели категорије "наши"


Piše moguće je imati politiko mišljenje a ne pripadati zajednici.
Moguće jeste ali nije uvek takav slučaj.
Kad neko umesto Antića predloži Srbijanku Turajlić on i iskaže svoj politički stav ali se i svrsta u neku zajednicu.
Nego, imam utisak da se ti smatraš da je svrstavanje u političke zajednice loša stvar?
Ja to tako ne gldam, ne vidim ništa loše u političkim zajednicama pa ni u onim formalnim, regisrtrovanim, a tek ne vidim ništa loše u svrstavanju u političke zajednice na način da se podržava nečije političko mišljenje.

Evo ja pordžavam politiku koju promoviše Free (osim kad se o DS radi) i tu toj zajednici se sasvim prijatno osećam :)
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:04 15.02.2013

Re: Tužno

Pozdravio te Aristotel.


Dobro, pozdravi i ti njega.

Gledam sad po netu, ima i jednih i drugih tumačenja, i onaj ko se ne bavi, i onaj ko se ne razume....
Akoj e to najvažnije hajd, pobedio si.
Nego, izlazak na izbore, propagiranje svojih stavova po kafanama i slavama..jel to bavljenje politikom, ne reče mi?
freehand freehand 22:11 15.02.2013

Re: Tužno

Nego, izlazak na izbore, propagiranje svojih stavova po kafanama i slavama..jel to bavljenje politikom, ne reče mi?

Jeste, kad ti Toma dođe na slavu pa ti uvali pristupnicu, ili kad ti Tadić uđe u štalu pa uvali pristupnicu tvojoj Šarulji.

Edit: a zamisli da ti Vućić dođe na slavu pa krene da šapuće, a oni što prežive infarkt jer pre toga nisu potpisali Tomi - zaglave ko na vrata, ko na prozor?!
nurudin nurudin 22:15 15.02.2013

Re: Tužno

Kad neko umesto Antića predloži Srbijanku Turajlić on i iskaže svoj politički stav ali se i svrsta u neku zajednicu.


Нисам сагласан, али ни мало. Само ми није јасно којим аргументима браните ову тезу?
Не посматрам поменуте професоре као политички оријентисане особе, већ као особе које часно или нечасно обављају свој посао. Чак и ако није доказано (јер је процес обустављен, шта ли већ), зашто је човек за којим се вуче толики реп био председник комисије за одликовања.


Nego, imam utisak da se ti smatraš da je svrstavanje u političke zajednice loša stvar?


Мишљења сам да сврстављње у политичке заједнице често бива параван да се заштите нечасна деле, или да се дискредитују часни људи (као што Ви покушавате са проф. Турлајић у конкретном случају).
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:15 15.02.2013

Re: Tužno

este, kad ti Toma dođe na slavu pa ti uvali pristupnicu


Ostalo nije?

Ti ovde na blogu se ne baviš politikom nego valjda...čime?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:30 15.02.2013

Re: Tužno

Само ми није јасно којим аргументима браните ову тезу?
Не посматрам поменуте професоре као политички оријентисане особе,


Hajde onda da postavimo stvar ovako možda se približimo
Da li je Srbijanka Turajlić u javnosti poznatija po svojim predavanjima na fakultetu, ili po svojim istupima u javnosti, a koji se uglavnom tiču politike?

Ja, pošto nikada nisam bio na njenom predavanju, ne znam kako ona itgledaju, o njoj prvenstveno razmišljam kao o javnoj ličnosti koja zastupa određene političke poglede.
Isto to važi i za Olivera Antića.

Kada neko rangirajući njih dvoje jedno stavi ispred drugoga ja, to mi se čini logičnim, toga ko ih tako rangira doživim kao nekoga ko politički slično razmišlja i ko zastupa slične političke stavove.

Ako ti njih porediš kao univerzitetske profesore a ne javne političke ličnosti, onda je to sasvim druga priča, ali nešto sam siguran da i ti na umu imaš prvenstveno njihove političke a tek potom, ako ih uopšte imas u vidu, nihove profesionalne kvalitete.
Ja stvarno nemam pojma kakav je profesor bila Srbijanka Turajlić.

Free, ovo si dopisao, sad tek videh

Kontra-pitanje: da li je bavljenje politkom - neizlazak na izbore?

E tu ima raznih varijanti.

Nekada da nekada ne.
Beli listići jesu bavljenje politikom, nezainteresovanos pa usled nje neizlazak nije, makar i to imalo neke posledice.
nurudin nurudin 23:03 15.02.2013

Re: Tužno

Ako ti njih porediš kao univerzitetske profesore a ne javne političke ličnosti, onda je to sasvim druga priča, ali nešto sam siguran da i ti na umu imaš prvenstveno njihove političke a tek potom, ako ih uopšte imas u vidu, nihove profesionalne kvalitete.


Сад већ сумњам да пажљиво читате моје коментаре. :))

Стицајем околности познејем људе којима су предавали и Турлајићка и Антић, мишљења тих студената о проф. Антићу не бих да износим, бојим се да ме не ухапсе... :)

О Турлајћки су углавном у суперлативу.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:08 15.02.2013

Re: Tužno



Сад већ сумњам да пажљиво читате моје коментаре. :))

Стицајем околности познејем људе којима су предавали и Турлајићка и Антић


A o njihovim profesionalnim, profesorskim, kvalitetima pričaš?
Na temi koju si sam postavio a koja nema mnogo veze sa elektrotehnikom (to joj je valjda struka?)
I očekuješ da neko poveruje u to?

nurudin nurudin 23:21 15.02.2013

Re: Tužno

hoochie coochie man


Сад већ сумњам да пажљиво читате моје коментаре. :))

Стицајем околности познејем људе којима су предавали и Турлајићка и Антић


A o njihovim profesionalnim, profesorskim, kvalitetima pričaš?
Na temi koju si sam postavio a koja nema mnogo veze sa elektrotehnikom (to joj je valjda struka?)
I očekuješ da neko poveruje u to?



Не, не причам о елетроници ни о праву -- већ о честитом односу према послу.
Човек који је оптужен да узима новац за испите на месту је неког ко одлучује о одликовањима -- ако нема честит однос према послу, према професури, па о чему да причамо даље. И сами сте потегли Србијанку, иако више могу да причам о Загорки, јер сам је и слушао и читао њене радове, али јасна је Ваша тенденција да искористите "политички дискурс" Србијанке како бисте ваљда оправдали Оливера -- или шта већ, стварно нисам сигуран која је Ваша намера била.

Зар Ви заиста не видите проблем да човек са "оволиким репом" (занемарите молим Вас политичко опредељење) буде председник комисије?


milivoje_bg milivoje_bg 10:16 17.02.2013

Re: Tužno

hoochie coochie man
Извините молим Вас, али је крајње неумесно стављати у исти кош Србијанку и Оливера.


Jel Oliver osuđen - nije, dakle to "jasno" je nečiji lični sud.
Neko drugi ima pravo na neki drugi lični sud, i ima pravo da mu bude "jasno" zašto ne Srbijanka.

A što nije osuđen nije kriv samo Nikolić, ilije on možda najmanje kriv.

To tako funkcioniše, svideo nam se izbor ili ne, i dobro je dok tako funkcioniše.
Zamisli da samo ti imaš to pravo da ti bude "jasno", a da oni drugi, oni kojima je Oliver izbor, nemaju pravo na svoj stav, i nemaju pravo da kažu "jasno" je zašto ne ona.
Da li bi to bilo dobra situacija?

иначе стварно не волим ту врсту сврставања. Не осећам се припадником ниједних.


Ne bi se reklo.
Pominjanje Srbijanke Turajlić, je svrstavanje i to sasvim jasno svrstavanje. I makar ja u tom svrstavanju ne vidim ništa loše, posebno ne izbor.
Loše vidim u tome da se prikriva svrstavanje, i u tome da se (licemereno?) zamera promocija jedne politike prilikom ovakvih događaja, a istovremeno se predlaže promocija druge politike.
To što Srbijanka Turajlič nema političku funkciju, ili što ne pripada političkoj stranci, uopšte ne znači da ne personifikuje neku politiku.
Da li su ovakve prilike podesne za političke promocije nisam siguran ali mislim da nisu.


Meni je npr zanimnjivije to što je Tomislav Nikolić odlikovao Verana Matića.
Te dve ličnosti su simbolizovale dve Srbije jednu od druge udaljene svetlosnim godinama, a sad ih evo jedna pored druge i makar formalno na istoj strani.



Мудро збориш !
milivoje_bg milivoje_bg 10:21 17.02.2013

Re: Tužno

nurudin
Loše vidim u tome da se prikriva svrstavanje, i u tome da se (licemereno?) zamera promocija jedne politike prilikom ovakvih događaja, a istovremeno se predlaže promocija druge politike.


Знате, Ви сте помешали, бар што се овог блога тиче, политику и етику. Није ми била намера да критикујем политику једних или других, него чињеницу да одликује човек који је био оптужен за корупцију, поред бројних других (то што није осуђен, већ је друга прича, није осуђен ни Харадинај, ни Готовина) -- нема везе којој политичкој партији припада, то ми уопште није интересовало.
Не би ми, на пример, сметало да је председник комисије био Небојша Стефановић, часније звучи, бар звучи -- није окаљано име за разлику од Оливере Антића.

Молим Вас, нема потребе да ми спочитавате било шта, то што сам хтео да кажем, рекао сам -- и још "лицемерно прикривање". Због чега бих се прикривао, за чије бабе здравље? Две професорке сам случајно навео, али очигледно да тенденциозно наводите проф. Турлајић, а избегавате проф. Голубовић.

Проф. Голубовић би као жестоког аутошовинисту (мрзитеља свега српског ?) требало избегавати као персонификацију било чега (сем, можда --- Титиног следбеништва).
nurudin nurudin 12:16 17.02.2013

Re: Tužno

milivoje_bg
Проф. Голубовић би као жестоког аутошовинисту (мрзитеља свега српског ?) требало избегавати као персонификацију било чега (сем, можда --- Титиног следбеништва).


Дајте немојте, молим Вас, ово што сте изнели су крајње неистине -- о "мрзитељу свега српског", не желим ни да коментаришем, чак је дегутантно.

А, што се тиче "Титиног следбеништва" -- ппоф. Голубовић је јануара 1975. године избачена са Београдског универзитета са још седам колега са Одељења за филозофију и социлогију. Готово да јој је била угрожена елементарна егзистеницја. Напушта Београд и одлази да живи у селу близу Шапца. И у Европи и САД покрећу се петиције и пишу писма и тадашњој Влади, и Ј. Брозу лично, али ништа није уродило плодом. Професорка је живела од серије предавања која је касније држала у Шведској,Енглеској и Америци, на позив разних факултета...

Мислим, слободно сте могли да напишете да је била и уз Недића, кад сте себи дали за право да је попљујете, никакве разлике нема.
Страшно!
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 00:08 18.02.2013

Re: Tužno

Da ne govorim o tome kolika je sramota kad narodu toliko dokurčiš da glasa za nekog ko ne bi trebalo ni da ti je do kolena...


e bome ga potrefi!
draft.dodger draft.dodger 18:50 15.02.2013

Pain in the ass...

nurudin nurudin 18:58 15.02.2013

Re: Pain in the ass...

Pain in the ass...



А, глава? Шта ћемо са главом? :))
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:57 15.02.2013

Ako me

pamćenje ne vara,

Antić, predavač naslednog, obligacionog i građanskog


dalekih osamdesetih, kad ja studirah prava, Antić je predavao ustavno pravo...
nurudin nurudin 19:05 15.02.2013

Re: Ako me

Jelica Greganović
pamćenje ne vara,

Antić, predavač naslednog, obligacionog i građanskog


dalekih osamdesetih, kad ja studirah prava, Antić je predavao ustavno pravo...


Нећемо сад о годинама. :)

Рекох, право је само у бунар и пушку, бар је тако моја баба говорила.

Нешто ми је дотични далеко од права -- можда је био одличан професор (предавач), о томе ће његови студенти... Али, бар из приче садашњих или недавно свршених студената, са права само прешли на "неправо".

Сад ћу ја као некадашњи студент књижевности: Разлика између српске и грчке трагедије -- грчка је инспирисана митом, а српска и митом и корупцијом. :)
freehand freehand 19:21 15.02.2013

Re: Ako me

грчка је инспирисана митом, а српска и митом и корупцијом. :)

Grčka je inspirisana mitom, a srpska stvarnošću.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:25 15.02.2013

Re: Ako me

можда је био одличан професор (предавач), о томе ће његови студенти

Nešto ga baš nisam zapamtila ni kao dobrog predavača, ni inače...el on u Kraljevskom savetu?
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:26 15.02.2013

Re: Ako me

грчка је инспирисана митом, а српска и митом и корупцијом. :)

Bogami, ni Grčka se ne da preteći, da nisu i oni mitu dodali korupciju ne bi bili tu gde su sad.
nurudin nurudin 19:33 15.02.2013

Re: Ako me

Jelica Greganović
можда је био одличан професор (предавач), о томе ће његови студенти

Nešto ga baš nisam zapamtila ni kao dobrog predavača, ni inače...el on u Kraljevskom savetu?



Да, да -- како то заборавих, још један парадокс... Боже, сачувај нас, да не кренемо да се присећамо... Па због тога је и Дан државности, а не Дан републике, мислим због таквих.
mimi.ista mimi.ista 22:34 15.02.2013

Re: Ako me

Google nam zeli Happy Independence day!

nurudin nurudin 23:05 15.02.2013

Re: Ako me

mimi.ista
Google nam zeli Happy Independence day!




Ма, Гугл увек мисли на нас. :)))

Ко ће други, ако не Гугл.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:52 16.02.2013

Re: Ako me

Па због тога је и Дан државности, а не Дан републике, мислим због таквих.

Iskreno, ja ne vidim problem sa Danom državnosti, na kraju krajeva za vakta Prvog ustanka im republika ni u snovima bila nije.
nurudin nurudin 20:06 16.02.2013

Re: Ako me

Jelica Greganović
Па због тога је и Дан државности, а не Дан републике, мислим због таквих.

Iskreno, ja ne vidim problem sa Danom državnosti, na kraju krajeva za vakta Prvog ustanka im republika ni u snovima bila nije.



Па, јест, вала није била ни држава. :)
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:56 16.02.2013

Re: Ako me

na kraju krajeva za vakta Prvog ustanka im republika ni u snovima bila nije.


Da, samo što se ne slavi to Sretenje iz Prvog ustanka, već ono drugo, iz osamsto tries pete :)

Nego domaćine, koji bi ti datum odabrao za Dan Repubilke?
Avnoj, garant?
Pre avnoja Srbija nije postojala, ili k'o da nije.
A ako se i to računa u državu, možda je 6. mart dobar datum.
Tada je Srbija proglašena za kraljevinu pa je baš zgodno da se tad slavi dan republike.
nurudin nurudin 21:14 16.02.2013

Re: Ako me

hoochie coochie man
na kraju krajeva za vakta Prvog ustanka im republika ni u snovima bila nije.


Da, samo što se ne slavi to Sretenje iz Prvog ustanka, već ono drugo, iz osamsto tries pete :)

Nego domaćine, koji bi ti datum odabrao za Dan Repubilke?
Avnoj, garant?

Pre avnoja Srbija nije postojala, ili k'o da nije.
A ako se i to računa u državu, možda je 6. mart dobar datum.
Tada je Srbija proglašena za kraljevinu pa je baš zgodno da se tad slavi dan republike.


Да не беше 7. марта?

Мислим да сте до сад већ сконтали, кад бих се ја питао -- Дан републике би био маршалов рођендан.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:23 16.02.2013

Re: Ako me

Да не беше 7. марта?


Mogli bismo da proveriemo, ali pošto Srbija bez Tite i nije Srbija onda otpada.
кад бих се ја питао -- Дан републике би био маршалов рођендан.

A ti kao znaš kad je to?
Lako je sa kraljevima, o njima se sve zna, pošteni ljudi bili.
A maršal bogami nije od te sorte.
Niti mu se zna kad je rođen, ko je, šta je... al Maršal

nurudin nurudin 21:32 16.02.2013

Re: Ako me

hoochie coochie man
Да не беше 7. марта?


Mogli bismo da proveriemo, ali pošto Srbija bez Tite i nije Srbija onda otpada.
кад бих се ја питао -- Дан републике би био маршалов рођендан.

A ti kao znaš kad je to?
Lako je sa kraljevima, o njima se sve zna, pošteni ljudi bili.
A maršal bogami nije od te sorte.
Niti mu se zna kad je rođen, ko je, šta je... al Maršal



Ма није важно да ли је рођен 7. маја или 25, важно је да је маршал, некако моћно звучи.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 22:14 15.02.2013

Gastronterologija

Kad se pomene Oliver meni nesto stomak krene da grgolji i trčim ka WC-u.
A kad se pomene Tamara Kaliterna dobijem proliv.
Ima li nešto protiv ovih simptoma? A da nije personifikacija neke politike.
nurudin nurudin 22:19 15.02.2013

Re: Gastronterologija

KRALJMAJMUNA
Kad se pomene Oliver meni nesto stomak krene da grgolji i trčim ka WC-u.
A kad se pomene Tamara Kaliterna dobijem proliv.
Ima li nešto protiv ovih simptoma? A da nije personifikacija neke politike.


Можда Моника Белучи?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 22:23 15.02.2013

Re: Gastronterologija

nurudin
KRALJMAJMUNA
Kad se pomene Oliver meni nesto stomak krene da grgolji i trčim ka WC-u.
A kad se pomene Tamara Kaliterna dobijem proliv.
Ima li nešto protiv ovih simptoma? A da nije personifikacija neke politike.


Можда Моника Белучи?

suviše stisnuto i antigravitacijsko
freehand freehand 22:36 15.02.2013

Re: Gastronterologija

A kad se pomene Tamara Kaliterna dobijem proliv.

Pa ja ispratio link i pročitao. I nemam primedbi na dotičnu. U nabrajanju događaja i izjava.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 22:41 15.02.2013

Re: Gastronterologija

freehand
A kad se pomene Tamara Kaliterna dobijem proliv.

Pa ja ispratio link i pročitao. I nemam primedbi na dotičnu. U nabrajanju događaja i izjava.

ja pratim njeno delo odavno. na svim mrežama i svim autonomijama. posle njenog dokazivanja da sam genocidan, da su mi preci i potomci napojeni genocidom i da su mi omiljene narodne pesme genocidne - spodobu ne pratim u pojedinostima. odmah trk u WC. svrstavam je odmah iza sonje biserko.
izvini.
freehand freehand 22:43 15.02.2013

Re: Gastronterologija

izvini.

Ma jel se ti to meni iz WC-a izvinjavaš?!
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 22:45 15.02.2013

Re: Gastronterologija

freehand
izvini.

Ma jel se ti to meni iz WC-a izvinjavaš?!

danas mi je četvrti put. sreća pa nemam bolju bateriju inače bi ti popio još neko izvinjenje.
nurudin nurudin 23:09 15.02.2013

Re: Gastronterologija

KRALJMAJMUNA
freehand
A kad se pomene Tamara Kaliterna dobijem proliv.

Pa ja ispratio link i pročitao. I nemam primedbi na dotičnu. U nabrajanju događaja i izjava.

ja pratim njeno delo odavno. na svim mrežama i svim autonomijama. posle njenog dokazivanja da sam genocidan, da su mi preci i potomci napojeni genocidom i da su mi omiljene narodne pesme genocidne - spodobu ne pratim u pojedinostima. odmah trk u WC. svrstavam je odmah iza sonje biserko.
izvini.


Их, сад -- не ваља Тамара, не ваља Моника, не ваља Соња -- биће да Вама не ваља пробава. :)))
nurudin nurudin 23:12 15.02.2013

Re: Gastronterologija

posle njenog dokazivanja da sam genocidan, da su mi preci i potomci napojeni genocidom i da su mi omiljene narodne pesme genocidne - spodobu ne pratim u pojedinostima.


Пошто сте дотичну окарактерисали као "сподобу" -- био бих Вам захвалан ако бисте ме упутили на линкове, или линк не коме је Тамара све ово изнела.

Нисте у обавези, али би било поштено.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 23:13 15.02.2013

Re: Gastronterologija

nurudin
KRALJMAJMUNA
freehand
A kad se pomene Tamara Kaliterna dobijem proliv.

Pa ja ispratio link i pročitao. I nemam primedbi na dotičnu. U nabrajanju događaja i izjava.

ja pratim njeno delo odavno. na svim mrežama i svim autonomijama. posle njenog dokazivanja da sam genocidan, da su mi preci i potomci napojeni genocidom i da su mi omiljene narodne pesme genocidne - spodobu ne pratim u pojedinostima. odmah trk u WC. svrstavam je odmah iza sonje biserko.
izvini.


Их, сад -- не ваља Тамара, не ваља Моника, не ваља Соња -- биће да Вама не ваља пробава. :)))

monika valja ali fotografija i nameštanje ne valja
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 23:15 15.02.2013

Re: Gastronterologija

nurudin
posle njenog dokazivanja da sam genocidan, da su mi preci i potomci napojeni genocidom i da su mi omiljene narodne pesme genocidne - spodobu ne pratim u pojedinostima.


Пошто сте дотичну окарактерисали као "сподобу" -- био бих Вам захвалан ако бисте ме упутили на линкове, или линк не коме је Тамара све ово изнела.

Нисте у обавези, али би било поштено.

A za Sonju Biserko ne tražiš dokaze?
nurudine, ovde na blogu je bilo mnogo gorih karakterizacija koje su ostalebez poštenog doazivanja.
izneću.
Edit:
A da dodam i da Seobe imaju loš predznak. Crnjanski je poznat kao koren Srebrenice.
nurudin nurudin 23:26 15.02.2013

Re: Gastronterologija

A za Sonju Biserko ne tražiš dokaze?
nurudine, ovde na blogu je bilo mnogo gorih karakterizacija koje su ostalebez poštenog doazivanja.
izneću.


Не морате због доказивања, мене интересује.

Мада, лично -- не волим тешка етикетирања.

Што се Соње тиче, она је доступнија свима.

А, што се Монике тиче, променићемо слику.

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 23:46 15.02.2013

Re: Gastronterologija

nurudin
A za Sonju Biserko ne tražiš dokaze?
nurudine, ovde na blogu je bilo mnogo gorih karakterizacija koje su ostalebez poštenog doazivanja.
izneću.


Не морате због доказивања, мене интересује.

Мада, лично -- не волим тешка етикетирања.

Што се Соње тиче, она је доступнија свима.

А, што се Монике тиче, променићемо слику.


hvala za sliku.
šaljem ti na pp iako možeš i sam da pronađeš ogroman opus tamare.
ne volim ni ja etiketiranja ali u nekim slučajevima to je moja obaveza, jer druge mogućnosti nemam - da skrenem pažnju na delovanje spodoba. takvo delovanje bi u normalnoj zemlji bilo etiketirano mnogo gore nego što je moja blaga reč spodoba.
PS Da li sam ja dobro shvatio da se slažemo za Sonju?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana