Zabava

Prilozi za borbu protiv korupcije

niccolo RSS / 17.02.2013. u 11:44

О дешавањима у Државној лутрији Србије у последње време…

 

Линк 1

Линк 2



Komentari (59)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:31 17.02.2013

A zašto ne Boža?

Ja bih za direktora Državne lutrije Srbije predložio izvesnog Božu, zvanog Pub. Kažu da je taj najbolji.

niccolo niccolo 12:54 17.02.2013

Re: A zašto ne Boža?

Слажем се са тобом. Он би довео до повећања профита лутрије...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:10 17.02.2013

Re: A zašto ne Boža?

Mogu da zamislim partiju ajnca ili pokera. Na jednoj strani direktor Državne lutrije Srbije Boža zvani Pub, koji drži bank i deli karte. Na drugoj strani svi srpski tajkuni. Pikslu, naravno, povlači Vučić. Prva ruka za Vojsku, druga za zdravstvo, pa za školstvo... i tako redom.

Simič se ne bi morao truditi i gubiti vreme oko unakrsne provere imovine i prihoda.
niccolo niccolo 16:29 17.02.2013

Re: A zašto ne Boža?

Simič se ne bi morao truditi i gubiti vreme oko unakrsne provere imovine i prihoda.

Шалу на страну, ја бих волео да једном видим унакрсну проверу. Ево већ десет година како та могућност постоји у закону а нико да помисли да је искористи, ако ни због чега другог, оно да не стоји неискоришћена све те године...Мада се с друге стране слажем и с твојим ставом ономад код Радуловића на тој теми - да ли држава која већ више од 25 година подстиче своје грађане да крше законе има право да неког кажњава за то кршење...
nurudin nurudin 22:42 18.02.2013

Re: A zašto ne Boža?

Vojislav Stojković
Ja bih za direktora Državne lutrije Srbije predložio izvesnog Božu, zvanog Pub. Kažu da je taj najbolji.




Ја бих за директора Државне лутрује предложио себе. Чисто за промену! :)
niccolo niccolo 22:43 18.02.2013

Re: A zašto ne Boža?

Подржавам.
blogov_kolac blogov_kolac 14:07 17.02.2013

kadrovi

Ovde se zaprovo ne radi o "korupciji" u uzem smislu te reci, nego o skolskom primeru "sukoba interesa", a kada neko sedi na dve medjusobno suprostavljene stolice od kojih je jedna u privatnoj firmi a druga u javnom preduzecu - u 99.9% slucajeva zna se ko izvuce deblji kraj, a ko omasti brk.

Iako je taj sukob interesa mnogo izrazeniji kod onog gospodina koji se preziva Milosevic, ono sto je meni ovde ipak najzanimljiviji detalj - je lik i delo onog drugog, Vladimira "Djuke" Djukanovica, koji je predstavljen u ovom clanku kao (bivsi) pravni zastupnik lanca kladionica "Meridijan". Ovaj SNS kadar bi siroj javnosti trebao biti mnogo vise poznat kao vodja visenedeljnih spontanih protesta protiv cuvene akcije beogradskih GSP ridzovana kada su iz jednog gradskog autobusa izveli izvesnog putnika i predali ga policiji, jer se vozio sa laznim dokumentima na ime doktora Dragana Dabica.

Znam i da je takodje dugo bio i neka vrsta spiritus movens kod normalnih ljudi ozloglasenih radio Fokusa i portala srpskinacionalisti.com, i da je posle rascepa u SRS verno sluzio Vucicu kao njegov drveni advokat medju organizacijama krajnje desnice. Sto se mene licno tice, drago mi je da vidim da je takav jedan kapacitet odabrao da svoj veliki uticaj u SNS i na njenog lidera realizuje kroz (privrednu) fotelju prvog coveka Drzavne lutrije, a ne da se angazuje na nekim (politicko/zakodavnim) drzavnim poslovima. Verujte mi na rec - ovako ce nas manje kostati, sta god da uradi u Drzavnoj lutriji Srbije!
zilikaka zilikaka 14:23 17.02.2013

Re: kadrovi

Znam i da je takodje dugo bio i neka vrsta spiritus movens kod normalnih ljudi ozloglasenih radio Fokusa i portala srpskinacionalisti.com, i da je posle rascepa u SRS verno sluzio Vucicu kao njegov drveni advokat medju organizacijama krajnje desnice


Samo da podsetim kolege koji su zaboravili.



Uzgred, ova slika Đukanovića me baš dirnula.
Toliko ležernosti u pojavi zaista ilustruje mnogo toga.

Savršeno se uklapa u pređašnji tonski zapis i ovu priču o Lutriji.
Sa sve kajlom.
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:28 17.02.2013

Re: kadrovi

Sve, sve, al kad ga vidiš, odmah ti je jasno da je čovek u koga se može imati poverenja. Naročito u disciplini "Igre na sreću".
blogov_kolac blogov_kolac 14:31 17.02.2013

Re: kadrovi

Inace, ovo sve me vec vraca na cuveni vapaj Aleksandra Vucica na glavnom odboru svoje stranke kada je javno zavapio zbog cinjenice da nijedan od predloga koji su mu stigli iz stranke za odgovorne javne funkcije i fotelje nije uspeo da prodje bezbedonosnu proveru!? Ajde neka i zaboravimo na stavove koje je neko zastupa(o) kao ekstremni desnicar - ali ovaj gospodin se nije zadrzavao samo na recima. Da li ovo znaci da su ipak poceli da prosledjuju i takve kadrove, ili su sada bezbedonosni kriterijumi odjednom toliko snizeni da moze da ih prodje neko ko je na sopstvenu inicijativu danima pod okupacijom drzao najuzi centar prestonice, tom prilikom javno prizivajuci cak i drzavni prevrat u zemlji!?
niccolo niccolo 16:23 17.02.2013

Re: kadrovi

Ovde se zaprovo ne radi o "korupciji" u uzem smislu te reci

Полако, дај људима прилику да се искажу...

У сваком случају друго сам хтео рећи - ”водиш” борбу против корупције а онда предложиш некога с таквим сукобом интереса...и људи ти и даље верују за борбу.
bolid1 bolid1 10:31 18.02.2013

Re: kadrovi

zilikaka

Samo da podsetim kolege koji su zaboravili.


Kakva je ovo navlakusa bila, u rangu Gebelsovog programa poturenog kao kulturna platforma nasim dicnim strankama.
freehand freehand 14:44 17.02.2013

I šta ja

sad da kažem a da to ne bude atak na vlast sa pozicije... Znate već.
Da ipak sačekam mišljenje Vesne Pešić, večeras.
dragoljub92 dragoljub92 15:06 17.02.2013

Re: I šta ja

freehand
sad da kažem a da to ne bude atak na vlast sa pozicije... Znate već.
Da ipak sačekam mišljenje Vesne Pešić, večeras.

е, битиће вечерас, жив нисан.
фрее и крла ће беру кожу на шилјак,мада оклагија бољше звуча.
niccolo niccolo 16:25 17.02.2013

Re: I šta ja

битиће вечерас

Шта ће бити вечерас?
niccolo niccolo 16:45 17.02.2013

Re: I šta ja

niccolo
битиће вечерас

Шта ће бити вечерас?

Сад сам видео...па да, Фрее, можеш, ако ти је драже, да сачекаш њено мишљење...а можеш и одмах да саопштитш своје, ово је бар демократски блог на коме сви могу да кажу своје мишљење.
kukusigameni kukusigameni 17:02 17.02.2013

Re: I šta ja

freehand
sad da kažem a da to ne bude atak na vlast sa pozicije... Znate već.
Da ipak sačekam mišljenje Vesne Pešić, večeras.


Bolje ćuti. Barem što se tiče Lutrije Srbije.
Vesna Pešić je nepotrebno pomenuta u kontekstu ovoga.

A ovaj tip je bolid. I sramotno je što je postavljen na to mesto.
cult cult 17:07 17.02.2013

Re: I šta ja

A ovaj tip je bolid. I sramotno je što je postavljen na to mesto.


Mslim da je bolid prava reč za To.
nsarski nsarski 17:09 17.02.2013

Re: I šta ja

Mslim da je bolid prava reč za To.


Mislis?

Bolide is a meteor and meteorite related term, with specific definitions from several groups. One definition describes them as fireballs reaching magnitude −14 or brighter. In geology the term is used "to imply that we do not know the precise nature of the impacting body ... whether it is a rocky or metallic asteroid, or an icy comet, for example".
An especially bright meteor, a bolide (in astronomy).

The word bolide comes from the Greek βολίς (bolis), which can mean a missile.
cult cult 17:22 17.02.2013

Re: I šta ja

Bolide is a meteor and meteorite


Dok ne dođe do Srbije.
Značenje mu se tu iskrivljuje u dva pravca.
Na slici iz Niccolovog linka dat je opis prvog.
Drugi pravac je na ovoj slici ovde
niccolo niccolo 17:40 17.02.2013

Re: I šta ja

Na slici iz Niccolovog linka dat je opis prvog.

Што је најгоре, тај на слици ме подсећа на једну будалу с факса док сам студирао, сасвим могуће да је иста особа у питању. И то ме је подсетило на једну ствар - ми који смо завршавали за 4 године смо се запослили у приватном бизнису, што у адвокатури, што по привреди, евентуално неко у суду...ови болиди (имамо ли консензус око тога или не?) што су студирали сто година сви отишли у политику. Ја то видим као проблем овог друштва.
freehand freehand 17:49 17.02.2013

Re: I šta ja

Vesna Pešić je nepotrebno pomenuta u kontekstu ovoga.

Misliš da taj nema veze sa vlašću, te da ga ona ne bi automatski uzela pod svoje okrilje?
Bogami, naučilo me da sumnjam.

Bolje ćuti. Barem što se tiče Lutrije Srbije.

Molim?
freehand freehand 17:51 17.02.2013

Re: I šta ja

ови болиди (имамо ли консензус око тога или не?) што су студирали сто година сви отишли у политику. Ја то видим као проблем овог друштва.

Gospodin Nikolić nije studirao 100 godina.
Nego, da se manemo toga.
Otkuda taj fini džentlmen u Lutriji?
kukusigameni kukusigameni 18:29 17.02.2013

Re: I šta ja

ti
I šta ja sad da kažem a da to ne bude atak na vlast sa pozicije... Znate već.


ja
Bolje ćuti. Barem što se tiče Lutrije Srbije.


ti
Da ipak sačekam mišljenje Vesne Pešić, večeras.


ja
Vesna Pešić je nepotrebno pomenuta u kontekstu ovoga.


Nedeljni dodatak:

ja
A ovaj tip je bolid. I sramotno je što je postavljen na to mesto.


Šta ti nije jasno?
niccolo niccolo 18:35 17.02.2013

Re: I šta ja

Gospodin Nikolić nije studirao 100 godina.

Он је студирао 7 дана...зато је он председник
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 20:40 17.02.2013

Re: I šta ja

freehand
Vesna Pešić je nepotrebno pomenuta u kontekstu ovoga.

Misliš da taj nema veze sa vlašću, te da ga ona ne bi automatski uzela pod svoje okrilje?
Bogami, naučilo me da sumnjam.

Bolje ćuti. Barem što se tiče Lutrije Srbije.

Molim?

vesna bila pedest godina sociolog a sad je unapredili u sociološkinju.
freehand freehand 20:50 17.02.2013

Re: I šta ja

kukusigameni
ti
I šta ja sad da kažem a da to ne bude atak na vlast sa pozicije... Znate već.


ja
Bolje ćuti. Barem što se tiče Lutrije Srbije.


ti
Da ipak sačekam mišljenje Vesne Pešić, večeras.


ja
Vesna Pešić je nepotrebno pomenuta u kontekstu ovoga.


Nedeljni dodatak:

ja
A ovaj tip je bolid. I sramotno je što je postavljen na to mesto.


Šta ti nije jasno?

Pa nekako imam tik na to ućutkivanje, mada se na blogu polako navikavam.
kukusigameni kukusigameni 20:53 17.02.2013

Re: I šta ja

freehand
Pa nekako imam tik na to ućutkivanje, mada se na blogu polako navikavam.


Izvini. Verovatno se nisam dobro izrazio. Poslednje mi je bilo na pameti da te ućutkujem.
hajkula1 hajkula1 21:05 17.02.2013

Re: I šta ja

kukusigameni


e neka si
freehand freehand 21:23 17.02.2013

Re: I šta ja

kukusigameni
freehand
Pa nekako imam tik na to ućutkivanje, mada se na blogu polako navikavam.


Izvini. Verovatno se nisam dobro izrazio. Poslednje mi je bilo na pameti da te ućutkujem.

Ok. I imao sam dilemu o smislu napisanog.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 23:42 17.02.2013

Re: I šta ja

Vesna Pešić je nepotrebno pomenuta u kontekstu ovoga.


A što?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:01 17.02.2013

Bolje

su igre u kojima se skupljaju omoti od čokolade ili štapići od sladoleda,
barem se pojede nešto što je slatko.
niccolo niccolo 18:34 17.02.2013

Re: Bolje

Слажем се.
antioksidant antioksidant 18:38 17.02.2013

Re: Bolje

dobrosavljevic_m
su igre u kojima se skupljaju omoti od čokolade ili štapići od sladoleda,
barem se pojede nešto što je slatko.

најбоље су игре где се деца друже
труле кобиле, бацање нечег с рамена, шуге--- рата, политике...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:02 17.02.2013

Re: Bolje

најбоље су игре где се деца друже
труле кобиле, бацање нечег с рамена, шуге--- рата, политике...

Da, da, counter-strike u moje vreme bio in kad je druženje u pitanju.
niccolo niccolo 19:07 17.02.2013

Re: Bolje

Ја мислим да је и данас.
antioksidant antioksidant 19:17 17.02.2013

Re: Bolje

dobrosavljevic_m
најбоље су игре где се деца друже
труле кобиле, бацање нечег с рамена, шуге--- рата, политике...

Da, da, counter-strike u moje vreme bio in kad je druženje u pitanju.

niccolo
Ја мислим да је и данас.

па наравно да јесте и данас
све у чему се може испасти чврст, борбен и надасве племенит из удобности своје фотеље је на цени
па још ако се добије подршка полуважних аналитичара...
вау
niccolo niccolo 19:22 17.02.2013

Re: Bolje

па још ако се добије подршка

Зато што је каунтер тимска игра...
antioksidant antioksidant 19:30 17.02.2013

Re: Bolje

niccolo
па још ако се добије подршка

Зато што је каунтер тимска игра...

тимска је само у контексту да треба да пазиш да те неко твој не звекне с леђа јер се залетео у рафалу
али није то толико опасно као керови што гризу по листовима
niccolo niccolo 19:30 17.02.2013

Re: Bolje

тимска је само у контексту да треба да пазиш да те неко твој не звекне с леђа јер се залетео у рафалу

Мало ли је...
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:29 18.02.2013

Re: Bolje

Зато што је каунтер тимска игра...

uh
par nas je sa kauntera prešlo na kol of djuti 4;modern vorfer
i pucačina je uzdignuta na viši nivo

naravno i ovde je stvar između pajkana i terorista u snazi puce i dobrog laserskog nišana

+ ako se pitate što me nema toliko na blogu,da odgovorim
(igraju se deca)
niccolo niccolo 14:47 18.02.2013

Re: Bolje

+ ako se pitate što me nema toliko na blogu,da odgovorim

Ја сам очекивао да разрађујеш планове за следећи долазак МБ, да будеш спреман...
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:55 18.02.2013

Re: Bolje

да разрађујеш планове


ali
... upravo sam dobio sjajnu ideju(da ne kažem poruku na fb) za vikend u junu
znam,znam daleko je leto
no ovo je fantastičan provod u najavi

samo da uvežbam*naglasak:)
freehand freehand 21:36 17.02.2013

...

...
niccolo niccolo 21:39 17.02.2013

Re: Briljiranje

Видим да те је Весна много ујела за срце, не можеш да јој опростиш
freehand freehand 21:45 17.02.2013

Re: Briljiranje

niccolo
Видим да те је Весна много ујела за срце, не можеш да јој опростиш


ćao Nikolo.
niccolo niccolo 23:24 17.02.2013

Re: Briljiranje

ćao Nikolo.

Ех бре, што си меког срца, мало те зезам и ти одмах обришеш коментар...
vladaxy vladaxy 23:08 17.02.2013

Kao i uvek pričate o posledicama

Zašto lutrija ima monopol?????

Da nema monopol, ne bi ni postojala (kao ni RTS, pošta, itd...). Da nema monopol, koga bi bolelo uvo šta se dešava tamo???
niccolo niccolo 23:21 17.02.2013

Re: Kao i uvek pričate o posledicama

Da nema monopol, ne bi ni postojala (kao ni RTS, pošta, itd...). Da nema monopol, koga bi bolelo uvo šta se dešava tamo???

Па некога би занимало. И да нема монопол и даље би била фирма у 100% власништву државе, а грађане треба да занима све што је у власништву државе и како се тиме управља.
myredneckself myredneckself 00:18 18.02.2013

Re: Kao i uvek pričate o posledicama

niccolo
а грађане треба да занима све што је у власништву државе и како се тиме управља.

Treba. Posebno kada je velika kolona očajnika, koji su u stanju da s poslednjom crkavicom kupe tikete binga, lotoa, i ne znam još kakvih igara ima, što će reći da se ne radi o malo novca.
Treba i zbog toga što od novca koji zaradi lutrija, deo ide, kako na njihovom sajtu piše -

Iz sredstava Državne lutrije Srbije, a preko budžeta Republike, finansiraju se socijalno-humanitarne, sportske i kulturne organizacije, organizacije osoba sa invaliditetom, preduzeća i ustanove koje sprovode programe unapredjenja ekonomskog i društvenog položaja gradjana, kao i projekti lokalnih samouprava.

Državna lutrija Srbije, kao najvažniji promoter društveno odgovornog privređivanja igara na sreću u Srbiji, poklanja izuzetnu pažnju razvoju svesti gradjana o društvenom aspektu poslovanja lutrija i ulozi koje lutrijske organizacije imaju za poboljšanje života, pre svega ugroženih grupa stanovništva.
DLS link
vladaxy vladaxy 12:09 18.02.2013

Re: Kao i uvek pričate o posledicama

Znači "država" otima zadnju paru očajnicima da bi popunila rupe u budžetu.

A to što na njihovom sajtu piše je najobičnije s..nje, jer svaka firma koja plaća porez na dobit i doprinose (i tako puni budžet) preko budžeta finansira sve to gore nabrojano.

Hteo sam da kažem da ne postoji nikav smislen razlog da imaju monopol. Ovakva DLS, kao i sve državne firme služi samo kao partijski plen. Tako da podržavam te likove koji žele da je razbucaju i prodaju nekome.
cult cult 12:43 18.02.2013

Re: Kao i uvek pričate o posledicama

Tako da podržavam te likove koji žele da je razbucaju i prodaju nekome.


ali napraviće Država Novu DLS, opet od naših para.
Razbucavanje nije problem.
niccolo niccolo 12:49 18.02.2013

Re: Kao i uvek pričate o posledicama

Tako da podržavam te likove koji žele da je razbucaju i prodaju nekome.

Немам ништа против, само је питање по којој цени. Јер и део новца који си ти дао држави кроз порез је ушао ради стварања ДЛС...
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:31 18.02.2013

Re: Kao i uvek pričate o posledicama

Takoreći, svi učestvujemo u lutriji...pitanje je samo šta ćemo da izvučemo...
niccolo niccolo 14:48 18.02.2013

Re: Kao i uvek pričate o posledicama

Баш тако
myredneckself myredneckself 15:29 18.02.2013

Re: Kao i uvek pričate o posledicama

vladaxy
Znači "država" otima zadnju paru očajnicima da bi popunila rupe u budžetu.

A to što na njihovom sajtu piše je najobičnije s..nje, jer svaka firma koja plaća porez na dobit i doprinose (i tako puni budžet) preko budžeta finansira sve to gore nabrojano.

Hteo sam da kažem da ne postoji nikav smislen razlog da imaju monopol. Ovakva DLS, kao i sve državne firme služi samo kao partijski plen. Tako da podržavam te likove koji žele da je razbucaju i prodaju nekome.

Ma, ajde, iskreći koliko voliš. Dobrovoljno joj daju, igrajući se, ok. Potvrdila sam odličnu niccolo-vu rečenicu, i rekla da se slažem da poreski obveznici, građani, treba da se interesuju kako se troši u svemu onome čime upravlja država.
Država, to sam ja tipovi, nažalost taj novac smatraju partijskim plenom, slažem se s tobom, i arče ga. To treba kontrolisati.
Mo'š sad da nastaviš da govoriš ružne reči, koliko hoćeš.
dragoljub92 dragoljub92 12:40 19.02.2013

Re: Kao i uvek pričate o posledicama

Hteo sam da kažem da ne postoji nikav smislen razlog da imaju monopol.

иди кажи немцима и њиховој државној лутрији.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:52 19.02.2013

Re: Kao i uvek pričate o posledicama

Ne znam da li je ovo iko napisao, ali šalu na stranu, kao i produhovljeni izgled...ono što je ovde sumnjivo sa velikim S je to da se takvo mesto poveri vlasniku konkurencije...to ne mož da dobro d'izađe...a motivi su tek teško objašnjivi.
niccolo niccolo 23:11 19.02.2013

Re: Kao i uvek pričate o posledicama

a motivi su tek teško objašnjivi.

Или лако?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana