Društvo| Kultura| Umetnost

Ne slušam te, Studio B... tam, ta, ra....tam.

Aja Jung RSS / 22.02.2013. u 15:08

 

silvie+1.pngDanas mi je stigao mejl iz gradske televizije. Studio B. Marketing na vezi. Kažu, ako Beogradski festival igre želi da na svoj tv spot u trajanju od samo 14 sekundi, stavi logotipe sponzora koji ukupno traju dve sekunde, onda spot ne može da se tretira povlašćenim, već mora da se plati po punoj ceni... Avaj, fantastično... Hvala im.

Poslali ljudi i cenovnik, onaj isti po kome se tarifira politički marketing. Kažem im ja da mi ne prodajemo ništa, nemamo tezgu, partiju, odnosno da balet nije komercijalna vrsta, da je to gradska stvar, vrhunska kultura, da je u pitanju Beograd, publika... Ma, ne znaju. Nisu čuli. .... Hvala im.

Beogradski festival igre vec 10 godina donosi pred beogradsku publiku - najbolje svetske baletske i plesne produkcije. Ne znam ko prati balet, igru, kulturu, umetnost, ali oni koji prate znaju o čemu govorim. I za one koji nisu poznavaoci baletskih prilika, kvalitetno trajanje jednog brenda, u bilo kom segmentu delovanja (ne daj Bože u kulturi), zahtevna je i odgovorna rabota, baš kao i njegova aktuelnost na domaćem i svetskom tržištu.

Kada je Beogradski festival igre u pitanju, činjenica da imamo program po dve godine unapred, publiku, novinare i sponzore, bila je često otežavajuća i negativna okolnost. Bilo bi bolje da je festival mali, neugledan, da nema nikoga da ga podrži, da karte ne prodajemo već delimo kako to čine neka druga festivalska sabraća, da sedimo i po ceo dan ispijamo kafe sa samozvanim kritičarima i hroničarima umetničke igre, da se družimo sa politikantima, i uvek smešimo i bezrezervno prihvatamo sve genijalne savete onih koji sebe smatraju ekspertima svih oblasti.

Mali tim posvećenika koji realizuje festival, nije isto što i tim postavljenika sa druge strane žice. I nije ovo prvi put da je politika prema ovoj manifestaciji rušilačka. Kada se osvrnem iza sebe, nikada nije ni bila previše zaštitnička. U toj postavci uloga, fokus je opet daleko od peglanja tog i takvog odnosa, već isključivo na serviranju dobrih predstava. Ako odlučiš da se za program boriš do koske, ne preostaje vreme za umiljavanje stranačkim veličinama i žongliranje sa dnevnim političkim trendovima. Pa ipak, mogla bih ja sada da cmizdrim i zovem kabinete, tražeći da Studio B dozvoli da im platimo reklamu kojom će se beogradska publika pozvati na vrhunski događaj iz kulture. Ali stvar je u tome što ja odbijam da živim u takvoj državi gde neko treba nekome da naredi, zapreti, pozove, zavrće uši, kako bi se neke stvari pomerile...

U vremenu koje je izuzetno teško za kulturu u Gradu Beogradu, u vremenu u kome se umetnost i institucije kulture urušavaju pred našim očima, Studio B - gradska televizija srpske metropole - ukida pravo na emitovanje spota festivalu koji za Beograd i beograđane znači, i koji u svetu predstavlja Grad na najbolji mogući način.

Pa kako mogu sve druge televizije (cak i one u regionu) da besplatno emituju spot Festivala, a Studio B ima problem sa povlašćenom cenom zbog pojavljivanja sponzora koji je omogućio da se Festival održi?

Ako je odluka da se kazni Beogradski festival igre zato što je kvalitetan i zato što je umeo i mogao da obezbedi sponzore - onda neka to bude Marketingu, Direktoru i televiziji Studio B, na čast.

Vip mobile, Societe Generale, Delhaize, Strauss Adriatic, Grand Casino, Bambi-Banat, Merkur osiguranje, Henkel Srbija, Coca Cola i mnoge druge, jesu kompanije bez koje Beogradskog festivala igre - NE bi bilo. Moje je da zaštitim takve sponzore, ali i svako ulaganje u kulturu.

Da li smo svesni da te kompanije u državi Srbiji nemaju baš nikakve poreske ili bilo kakve druge olakšice ako ulažu u kulturu? Ili se i ovim još jednom dokazuje da kultura nama Srbima, Beograđanima nije potrebna?

Pitam gospodina Timofejeva gde bi Beograd danas bio kada bi sva pozorišta, institucije kulture ili manifestacije - imale dobre sponzore?

Pitam gospodina Timofejeva da li bi Studio B imao više programa iz kulture da je radio na tome da za iste obezbedi dobre sponzore?

Pitam gospodina Timofejeva da li bi mi kao građani ove palanke bili uskraćeni time da nam neki vrhunski program iz kulture na gradskoj televiziji - ponudi na primer - OMV? Ja lično (a znam i još neke) ne bih imala ništa protiv par sekundi u kojima se neko zahvaljuje kompaniji OMV na koncertu kojim diriguje Zubin Mehta ili predstavi u kojoj igra Silvi Gilem, verujte. Problem je što mi (građani ove sumorne palanke) još i dotiramo one koji ni do OMV-a, ni do Mehte i Gilemove, nikada nece stići.

Pitam gospodina Timofejeva da li zna da je u toku Sajam turizma u Beogradu, i da Beograd pretenduje da postane kulturna prestonica. Pa sa kojim programom, gospodine Timofejev kada ga i sa gradske televizije proterujete? Koju decu ćete do 2020. godine navući na balet, operu, dobru muziku, kvalitetnu pozorišnu predstavu, ako nas skidate zbog dve sekunde kojima smo omogućili da se nešto pomeri, desi, a možda i nas promeni na bolje...pokrene na više, izbaci iz ovog mutnog kala i mulja....

Marketing. Hvala im što podržavaju prosečno i loše.
Zbog takvih programa je mnogo Beograđana otišlo odavde.




Komentari (53)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vladaxy vladaxy 15:25 22.02.2013

Šta će nam olakšice???

Da li smo svesni da te kompanije u državi Srbiji nemaju baš nikakve poreske ili bilo kakve druge olakšice ako ulažu u kulturu?

U zemlji u kojoj je Zorica Brunclik pretendovala na mesto ministra kulture
da li bi mi kao građani ove palanke bili uskraćeni time da nam neki vrhunski program iz kulture na gradskoj televiziji - ponudi na primer - OMV?

Problem je upravo u tome što onda razni likovi iz ministarstava, komisija i ostalih gluposti ne bi mogli da se slikaju, otvaraju, presecaju vrpce i hvale kako su eto oni prepoznali značaj te i te manifestacije i odvojili pare iz budžeta za to.

Ma treba država da se bavi kulturom. Ne bi valjalo da je drugačije.

jedi-knight jedi-knight 15:45 22.02.2013

...

Sve je, dakle, roba
cgubg cgubg 15:47 22.02.2013

Studio B

Na Studiju B ni nema reklama, tj. ima nesto sitno. Mis'im, volim sto nema reklama u emisijama koje gledam, ali htedoh se osvrnuti na njihovu revnosnu sluzbu marketinga koja nije u stanju da obezbedi oglasivace ni za pare.
antioksidant antioksidant 15:57 22.02.2013

Re: Studio B

cgubg
Na Studiju B ni nema reklama, tj. ima nesto sitno. Mis'im, volim sto nema reklama u emisijama koje gledam, ali htedoh se osvrnuti na njihovu revnosnu sluzbu marketinga koja nije u stanju da obezbedi oglasivace ni za pare.

како нема?
гледаш ли ти продужену рекламу за градску власт у 18:30 сваког дана?
rade.radumilo rade.radumilo 15:53 22.02.2013

Koja bre kultura?

Da parafraziram komentar na drugom blogu:

Samo je pitanje vremena kada će se u ovoj državi pojaviti jedan Pol Pot i potamaniti sve što nosi cvikere, a one koje u'vate da slušaju to ciguljanje u kamion, na njivu i motiku u šake.
JJ Beba JJ Beba 15:59 22.02.2013

kakav OMV već OMG

šta da se očukuje od kulture koju vodi utajivač poreza i zemlje koja ne izdavja pare za kulturu?
što ne idete na spot od 10 sekundi i da vam sve stane u 14sec?
bolid1 bolid1 16:15 22.02.2013

Re: kakav OMV već OMG

JJ Beba
utajivač poreza


Nemoj tako, prijatelj mu dao pare <-link

Ne znas koja je bolja, a koja gora varijanta. Dal' je ovo namerna opostrukcija ili marketing nece da se zamara, u P.S.-u pise tako i tako i zdravo.
cult cult 16:17 22.02.2013

Re: kakav OMV već OMG

saznanje da Prag ima 95 pozorišta mi je bilo potresno.
Danas sam to saznao.
antioksidant antioksidant 16:20 22.02.2013

Re: kakav OMV već OMG

cult
saznanje da Prag ima 95 pozorišta mi je bilo potresno.


зашто?
cult cult 16:22 22.02.2013

Re: kakav OMV već OMG

zato što ih ovaj grad slične veličine ima...koliko? 5-6?
antioksidant antioksidant 16:30 22.02.2013

Re: kakav OMV već OMG

cult
zato što ih ovaj grad slične veličine ima...koliko? 5-6?

a neka imaju i po 2 scene :)
cult cult 16:34 22.02.2013

Re: kakav OMV već OMG



Baš sam bio preksinoć na velikoj sceni onog što nije nacionalna institucija zbog nepodobnog imena, gledao Skakavce, užasno se iznervirao, a onda tražio na netu ima li etabliranog pozorišnog kritičara koji bi rekao da je to neopevana praznina. I nema. Ali sam naleteo na blog kolege Nurudina koji je uspeo da Ničemu da neverovatno filozofsku notu i bi mi žao zbog Pravila o Prvih Sedam Dana komentarisanja blogova ovde.
Aja Jung Aja Jung 17:27 22.02.2013

Re: kakav OMV već OMG

cult
saznanje da Prag ima 95 pozorišta mi je bilo potresno.
Danas sam to saznao.


JOJ....nisam znala, ali jeste potresno...
antioksidant antioksidant 17:50 22.02.2013

Re: kakav OMV već OMG

Aja Jung
cult
saznanje da Prag ima 95 pozorišta mi je bilo potresno.
Danas sam to saznao.


JOJ....nisam znala, ali jeste potresno...

зашто?
зашто се не радујете због прага већ се потресате?
cult cult 17:56 22.02.2013

Re: kakav OMV već OMG

се потресате?


U prvoj fazi sam bio samo konsterniran.
Onda me je stiglo...
Aja Jung Aja Jung 17:56 22.02.2013

Re: kakav OMV već OMG

antioksidant
cult
zato što ih ovaj grad slične veličine ima...koliko? 5-6?

a neka imaju i po 2 scene :)


...i svako nase ima po 10 puta vise stalno zaposlenih...tako da se brojke na kraju svedu u nasu korist
antioksidant antioksidant 18:16 22.02.2013

Re: kakav OMV već OMG

Aja Jung
antioksidant
cult
zato što ih ovaj grad slične veličine ima...koliko? 5-6?

a neka imaju i po 2 scene :)


...i svako nase ima po 10 puta vise stalno zaposlenih...tako da se brojke na kraju svedu u nasu korist

to oko "zaposlenja" smo imali priliku da se zabavljamo u aferi "kokan protiv..." i nije to tema oko koje bih se slozio da je dobra u beogradu a kakva je u pragu, stvarno ne znam...
ali, ako ne otvarate link, tamo je spisak od 20 pozorišta u beogradu, a nema amaterskih, srednjoškolskih trupa. jeste prag "jači" ali ne skoro 20 puta kako je kalt procenio na prvu loptu
st.jepan st.jepan 04:00 23.02.2013

Re: kakav OMV već OMG

ima li etabliranog pozorišnog kritičara koji bi rekao da je to neopevana praznina. I nema.

Eh, culte, naravno da ga nema, nikad se takav ne bi etablirao.
milojep milojep 23:51 23.02.2013

Re: kakav OMV već OMG

cult
zato što ih ovaj grad slične veličine ima...koliko? 5-6?


Ako već ne znaš, informiši se pa onda pričaj. Beograd ima dvadesetak pozorišta. Nemoj potrčati da odgovoriš kako neka od njih ne možeš smatrati pozorištima zbog 'ovoga ili onoga' jer ni za onih 95 Praških ne znaš kakva su.
Inače iz mnogo razloga uzaludno je porediti Prag i Beograd po broju pozorišta ili kulturnih znamenitosti. Ali takođe nekom smislenom poređenju u nekoj nažalost dalekoj budućnosti neće pomoći lamentiranje nad ovim gradom kao i 'pljuvanje' u vlastiti tanjir.

cult cult 12:09 24.02.2013

Re: kakav OMV već OMG

lamentiranje nad ovim gradom kao i 'pljuvanje' u vlastiti tanjir.


ja sam sila mraka & haosa, bezumlje mi nije strano
libkonz libkonz 16:27 22.02.2013

Drugačije pitanje

Šta misliš kako se osećaju ljudi iz marketinga B92, RTS-a ili ko već vam je dao gratis reklamu? Ako su vam gledane televizije dale reklamu gratis, a vi želite da platite televiziji koju gledaju tri i po gledaoca (ljubitelja lika i dela ...), onda je to moralno pogrešno.
Razumem da ste vi umetnici i misli su vam usmerene ka nekim drugim stvarima, pa ću te zato posavetovati: ne oglašavajte se na Studiju B, čak i da vam daju gratis reklamu, da vas dogodine ne dočekaju predračuni od televizija koje su sad imale razumevanja za vas.
Aja Jung Aja Jung 17:28 22.02.2013

Re: Drugačije pitanje

libkonz
Šta misliš kako se osećaju ljudi iz marketinga B92, RTS-a ili ko već vam je dao gratis reklamu? Ako su vam gledane televizije dale reklamu gratis, a vi želite da platite televiziji koju gledaju tri i po gledaoca (ljubitelja lika i dela ...), onda je to moralno pogrešno.
Razumem da ste vi umetnici i misli su vam usmerene ka nekim drugim stvarima, pa ću te zato posavetovati: ne oglašavajte se na Studiju B, čak i da vam daju gratis reklamu, da vas dogodine ne dočekaju predračuni od televizija koje su sad imale razumevanja za vas.



Slazem se! I to po ceni politickog marketinga !!!!
antioksidant antioksidant 17:50 22.02.2013

Re: Drugačije pitanje

televiziji koju gledaju tri i po gledaoca (ljubitelja lika i dela ...)

нит је лепо нит је тачно
libkonz libkonz 19:02 22.02.2013

Re: Drugačije pitanje

нит је лепо нит је тачно

OK, izvinjavam se.
Slazem se! I to po ceni politickog marketinga !!!!

to mi nikako nije jasno. ne vidim drugi motiv osim da vas odbiju.
nim_opet nim_opet 17:30 22.02.2013

Nije tacno..

Cek cek
Da li smo svesni da te kompanije u državi Srbiji nemaju baš nikakve poreske ili bilo kakve druge olakšice ako ulažu u kulturu


Ovo jednostavno nije tacno. Ukoliko je u pitanju sponzorisanje (dakle, u ugovoru stoji da vama kompanija daje novac, a vi pruzate reklamu ili sta znam brendirate kostime itd. tj. pruzate protivuslugu), onda se ti troskovi uracunavaju u troskove reklame i propagande i priznaju se kao rashod u poreskom bilansu (do recimo 5% ukupnog prihoda), te time uticu na smanjenje dobiti koja je podlozna oporezivanju. Dakle poreska olaksica postoji za porez na dobit. Ukoliko su obe strane obveznici PDVa, onda firma koja sponzorise odbija i troskove PDVa.

Dakle, ukoliko kao u ovom slucaju stavljate u spot logo sponzora, sponzor ima sasvim lepu poresku olaksicu, tj. isti tretman kao za troskove samostalnog placanja reklame.
Aja Jung Aja Jung 17:50 22.02.2013

Re: Nije tacno..

U Italiji, npr - firme koje ulazu u podrsku operskom i baletskom sektoru - imaju 100% odbitak od poreza za sumu koju su dali. Znaci - koliko das za program Teatra milanske Skale ili Arene u Veroni, toliko manje para dajes drzavi na kraju godine....

Na taj nacin umetnicki proizvod se ne mora devalvirati lepljenjem logotipa na čelo, nošenjem majica sa ispisima, reklama i pamfletima... Pogledajte kako izgledaju njihovi programi, najava... Ali, postoji zakon koji omogućava da se vrhunska kultura razvija... U toj i takvoj podeli karata - nikome ne bi bila potrebna druga vrsta podrske...pa ni Studio B....
nim_opet nim_opet 18:17 22.02.2013

Re: Nije tacno..

Dakle, ako obratite paznju na propis, i u Srbiji se 100% troska sponzorstva priznaje kao trosak te smanjuje poresku osnovicu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:31 22.02.2013

Re: Nije tacno..

, i u Srbiji se 100% troska sponzorstva priznaje kao trosak


Priznaje se kao trošak što znači da ne ulazi u sumu na koju se obračunava porez.

Aja Jung tvrdi da je u Italiji to drugačije
Znaci - koliko das za program Teatra milanske Skale ili Arene u Veroni, toliko manje para dajes drzavi na kraju godine....


Što meni nije ni malo verovatno.
antioksidant antioksidant 18:35 22.02.2013

Re: Nije tacno..

Aja Jung tvrdi da je u Italiji to drugačije

ne tvrdi
tu se neprecizno izrazila
ovde je preciznija (i tačnija)
U Italiji, npr - firme koje ulazu u podrsku operskom i baletskom sektoru - imaju 100% odbitak od poreza za sumu koju su dali

rečenica ispred one koju si citirao
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:39 22.02.2013

Re: Nije tacno..

rečenica ispred one koju si citirao


Ma vidim, ali posle stoji ono "znači" iza kojeg sledi pojašnjenje koje me malo zbunilo.

edit
sad ponovo čitam tu prethodnu rečenicu i vidim da je i ona sumnnjiva
Odbitak od poreza za sumu koja je data?
Dakle izračuna se ukpan porez pa se od toga odbije suma koja je data.
Nije tako, ta suma se odbija od sume na koju treba da se obračuna porez, velika je to razlika.
nim_opet nim_opet 20:54 22.02.2013

Re: Nije tacno..

Mislim ja stvarno ne razumem diskusiju - Italija koristi IFRS, IASB standarde u racunovodstvu, kao i ostatak Evrope. Troskovi sponzorstva se tretiraju kao troskovi reklame, troskovi reklame se priznaju kao trosak, sto umanjuje oporezivu dobit. Ovde nije u pitanju necija interpretacija standarda ili naklonjenost vlade Italije - standard je sasvim jasan.

Koga zanima: http://www.ifrs.org/Pages/default.aspx

Ako nije jasna primena, evo primera: Prihod 100 necega da kazemo dolara; trosak robe 50 = 50 bruto dobit. Od bruto dobiti se odbijaju troskovi tradicionalno znani kao SG&A (Selling, General and Administration) - u koji spada i sponzorstvo. Recimo sponzorstvo je 5 dolara, ostali troskovi 25. NETO DOBIT je 20 dolara. Za poresku osnovicu se odbijaju i troskovi kamata, recimo jos 5, i OPOREZIVA DOBIT je 15. Recimo da je poreska stopa 15%, dakle porez je 2.25. Od ovoga se NE ODBIJA VISE NISTA - to je porez koji se duguje drzavi. Posto je poreska stopa 15%, svaki dolar vise potrosen na sponzorstvo umanjuje iznos poreza za 0.15 (15%*1).

Aja Jung Aja Jung 07:49 23.02.2013

Re: Nije tacno..

Italija i ostale ozbiljne zemlje u kojima se ozbiljno razmislja o kulturi, ne poznaju SPONZORSTVA u kulturi.... Ja cesto koristim termin ULAZU.
Kultura se razvija zahvaljujuci DONATORIMA I MECENAMA. U tom sistemu nema precizirane kontrausluge, vec se podrazumeva zahvalnost onoga koji je donacijom omogucio neki program. SPONZORSTVO je kategorija koja je prisutna u sportu....a, balet nije fudbal. Opera i balet - i operko-baletske kuce - izuzete su iz svih pravilnika, jer se smatraju NACIONALNIM BLAGOM, IDENTITETOM JEDNOG NARODA, skoro pa SVETINJOM... E, pa sada...i nije za uporediti se...
hajkula1 hajkula1 19:39 22.02.2013

Zašto samo Studio B šta je sa Državnom TV

Pitam gospodina Timofejeva da li bi mi kao građani ove palanke bili uskraćeni time da nam neki vrhunski program iz kulture na gradskoj televiziji - ponudi na primer - OMV? Ja lično (a znam i još neke) ne bih imala ništa protiv par sekundi u kojima se neko zahvaljuje kompaniji OMV na koncertu kojim diriguje Zubin Mehta ili predstavi u kojoj igra Silvi Gilem, verujte. Problem je što mi (građani ove sumorne palanke) još i dotiramo one koji ni do OMV-a, ni do Mehte i Gilemove, nikada nece stići.

Pitam gospodina Timofejeva da li zna da je u toku Sajam turizma u Beogradu, i da Beograd pretenduje da postane kulturna prestonica. Pa sa kojim programom, gospodine Timofejev kada ga i sa gradske televizije proterujete? Koju decu ćete do 2020. godine navući na balet, operu, dobru muziku, kvalitetnu pozorišnu predstavu, ako nas skidate zbog dve sekunde kojima smo omogućili da se nešto pomeri, desi, a možda i nas promeni na bolje...pokrene na više, izbaci iz ovog mutnog kala i mulja....


Nadam se da čita i razmišlja o pročitanom.

Nisi pisala o iskustvima sa Javnim servisom, tu verujem da nema problema?



Aja Jung Aja Jung 09:33 23.02.2013

Re: Zašto samo Studio B šta je sa Državnom TV

Za sada nema problema... Gledace se opet neki nasi baleti na RTS-u...Znam da je mnogo produkcija koje smo zajedno radili (snimljenih predstava) bilo izuzetno gledano.... Uglavnom se kultura tamo desi u nekom nepopularnom terminu, skrajnuta... Cesto klasicnu muziku i balet gledamo na dan zalosti...ali opet, ima umetnicke igre...i na tome im hvala...jer nije bilo lako ni njih ubediti... Decenija, draga moja...
nim_opet nim_opet 01:52 24.02.2013

Re: Zašto samo Studio B šta je sa Državnom TV

Mozda da pisem na italijanskom da bi smo se razumeli. Dakle, diskusija tece tako sto ja iznosim cinjenice a vi odgovarate interpretacijama:
1. Kazete da u Srbiji firme koje podrzavaju kulturu nemaju nikakve povlastice sto se tice poreza.
2. Ja iznesem dokaze da takva recenica jednostavno nije tacna
3. Onda kazete da je u Italiji drugaciji tretman troskova
4. Ja iznesem standard i praktični primer da to nije tako
5. Iznesete....ne znam, terminolosku razliku i Italiji koja je pretpostavljam zasnovana na iskustvu u kulturi ali ne i praktičnom obračunu poreza.

Vi pružite dve sekunde sponzorovog spota kao protivuslugu za donaciju - racunovodsveno se to tretira kao sponzorstvo, u sportu, kulturi, nuklearnoj fizici. Mozete ga nazvati bilo kako drugacije, ali onaj o cijem tretmanu novca govorimo MORA da ga tretira prema racunovodstvenim standardima zemlje u kojoj je.

Over&out.
dragoljub92 dragoljub92 02:00 23.02.2013

питање

зашто би studioB бесплатно рекламирао ваше спонзоре?
Aja Jung Aja Jung 07:51 23.02.2013

Re: питање

Zato sto uz kulturu ide i zahvalnost onima koji su je omogucili...
A zasto bi uopste Studio B imao programe iz kulture?
dragoljub92 dragoljub92 21:59 23.02.2013

Re: питање

Aja Jung
Zato sto uz kulturu ide i zahvalnost onima koji su je omogucili...
A zasto bi uopste Studio B imao programe iz kulture?

čin mi se da ne razumeš učemu je problem.
evo ovako ja imam tv stanicu i hoću da pomognem dajući besplatnu reklamu za nešto.e sad ne želim da u toj najavi ,reklami bude išta drugo odim samog događaja.nikakvi drugi sponzori.
sdruge strane zahvalnost sponzorima objavite na samoj predstavi,reklamama ispred ulaza.
ja hoću da pomognem kulturu ali neću da reklamiram sponzore za džabe.
napraviću reportažu samoinicijativno,recimo,ali neću da spominjem ništa drugo osim učesnika.
mislim da treba da tražite mišljenje nekog stručnjaka za marketing da bi vam objasnio maketiška pravila.
coviax coviax 08:16 23.02.2013

Mi iz nekulture

..ako može jedno (kontra) pitanje...(Može?)
Recimo da može,ako ne-obrišite tekst...
Naime,kad se bavite tzv politikom kulture,uspevate li da
stavite u drugi plan lične motive ili se ponašate kao
mi u nekulturi koji kad se bavimo politikom naše nekulture
sebe obavezno stavljamo u prvi plan-kao žrtve te politike...
Ovo pitam jer mi to liči na običan sukob interesa dve strane koje nemaju dodirnih tačaka...Tako da ostaju na pozicijama pre ove intervencije...
Mislim...Nije smešno...To s politikom i kulturom...
Mada,danas je ipak smešno prevaziđeno biti Soljženjicin...
Ma...Pravite se ,najbolje,da nisam ništa ni rekao-terajte vi vaše...
Hoću da kažem:Meni je moj Narcis dobar-drugi mi ne valjaju,a o sujeti da ne
pričam-moju ne bih menjao...
Aja Jung Aja Jung 09:26 23.02.2013

Re: Mi iz nekulture

Tanka je granica izmedju nasih licnih motiva, i naseg licnog iskustva. Iskustvo se i gradi na nasim licnim motivima, stremljenjima, zeljama..
Ali kao sto sada ukazujem na ovaj (ako hocete licni) problem, prosle nedelje sam se bavila ukidanjem jedne jedine emisije koja se bavi kulturom na toj istoj televiziji.
Mislim da ne mozemo bas uvek da cutimo, i da nas bude sramota sto u nasem gradu i na nasoj televiziji nema kulture. I nije ovo moj problem, jer ako sutra naidje neki drugi umetnik koji treba da pomene nekoga ko mu je omogucio da radi i stvara - opet ce biti problem. Tako da mislim da se radi o problemima drustva koji su duboki, i to u svakom segmentu nasih zivota, pa i u ovom bez koga se u Srbiji - moze.
coviax coviax 10:34 23.02.2013

Re: Mi iz nekulture

Aja Jung
Tanka je granica izmedju nasih licnih motiva, i naseg licnog iskustva. Iskustvo se i gradi na nasim licnim motivima, stremljenjima, zeljama..
Ali kao sto sada ukazujem na ovaj (ako hocete licni) problem, prosle nedelje sam se bavila ukidanjem jedne jedine emisije koja se bavi kulturom na toj istoj televiziji.
Mislim da ne mozemo bas uvek da cutimo, i da nas bude sramota sto u nasem gradu i na nasoj televiziji nema kulture. I nije ovo moj problem, jer ako sutra naidje neki drugi umetnik koji treba da pomene nekoga ko mu je omogucio da radi i stvara - opet ce biti problem. Tako da mislim da se radi o problemima drustva koji su duboki, i to u svakom segmentu nasih zivota, pa i u ovom bez koga se u Srbiji - moze.

Možda je moja primedba jasnija ako napomenem da nam kultura nije ni slučajno
na najnižim granama od šezdesetih prošlog veka! ! !
Može li se već jednom shvatiti da službe direktno dejstvuju iz teških oruđa gušeći kulturu jer se u nekulturi može svašta prodati!
Koliko je puta bila Filharmonija na javnom servisu,kad smo gledali -slušali
celovečernju operu,kad je bilo razgledanje galerije slika,kad je opširnije
prikazana neka knjiga??? STATISTIKOM i naukom o kulturi ih valja tuči! ! !
Službe direktno prozivati za opstrukcije i nameštanje svojih "kadrova"...
Ma,to su ozbiljne stvari,za ozbiljne poslenike...
Lični pristup je samo u ličnom interesu...
mikele9 mikele9 11:22 23.02.2013

Samo

da parafraziram Konfučija: Vladar koji ne vodi brigu o umetnosti i umetnicima, biće upamćen kao loš vladar!
coviax coviax 13:07 23.02.2013

Re: Samo

mikele9
da parafraziram Konfučija: Vladar koji ne vodi brigu o umetnosti i umetnicima, biće upamćen kao loš vladar!

E baš tako!
milojep milojep 23:34 23.02.2013

I bih i ne bih kritikovao...

Iako Studio B smatram za partijsku televiziju koja i bez toga ima brdo grešaka, oko konkretno iznesenog u blogu imam par pitanja.
Da li je Studiju B ponuđeno sponzorstvo u vidu emitovanja spota i da li je to odbio?
Da li je Studio B 'punu' cenu tražio za svih 14 sekundi ili samo za dve sekunde u kojoj su sponzori?
Lično me interesuje da li u sponzorskim ugovorima sponzori traže određene vidove reklamiranja kao uslov sponzorstva? (ovo je bitan momenat jer se pomalo provlači teza da je sponzor=dobrotvor što baš i nije tačno).
Kada bi znali odgovore na ova pitanja čini mi se da bi mogli racionalnije dati svoja mišljenja.
cgubg cgubg 15:28 24.02.2013

Re: I bih i ne bih kritikovao...

milojep
Iako Studio B smatram za partijsku televiziju koja i bez toga ima brdo grešaka, oko konkretno iznesenog u blogu imam par pitanja.
Da li je Studiju B ponuđeno sponzorstvo u vidu emitovanja spota i da li je to odbio?
Da li je Studio B 'punu' cenu tražio za svih 14 sekundi ili samo za dve sekunde u kojoj su sponzori?
Lično me interesuje da li u sponzorskim ugovorima sponzori traže određene vidove reklamiranja kao uslov sponzorstva? (ovo je bitan momenat jer se pomalo provlači teza da je sponzor=dobrotvor što baš i nije tačno).
Kada bi znali odgovore na ova pitanja čini mi se da bi mogli racionalnije dati svoja mišljenja.


Nijedan se sponzor od 2 sec svog logotipa uz 20 drugih u Ajinom spotu ovajditi nece. Nece prodati vise svojih proizvoda ni usluga. Samo ce sebi navuci milion novih poziva i mailova u kojima ljudi traze pare za svasta, smisleno i besmisleno. Zato sponzori uglavnom hoce da budu nevidljivi. Govorim iz iskustva, a znaju to i u Studiju B. Utoliko je ovo sto traze pare Aji gluplje.
milojep milojep 16:34 24.02.2013

Re: I bih i ne bih kritikovao...

cgubg
milojep
Iako Studio B smatram za partijsku televiziju koja i bez toga ima brdo grešaka, oko konkretno iznesenog u blogu imam par pitanja.
Da li je Studiju B ponuđeno sponzorstvo u vidu emitovanja spota i da li je to odbio?
Da li je Studio B 'punu' cenu tražio za svih 14 sekundi ili samo za dve sekunde u kojoj su sponzori?
Lično me interesuje da li u sponzorskim ugovorima sponzori traže određene vidove reklamiranja kao uslov sponzorstva? (ovo je bitan momenat jer se pomalo provlači teza da je sponzor=dobrotvor što baš i nije tačno).
Kada bi znali odgovore na ova pitanja čini mi se da bi mogli racionalnije dati svoja mišljenja.


Nijedan se sponzor od 2 sec svog logotipa uz 20 drugih u Ajinom spotu ovajditi nece. Nece prodati vise svojih proizvoda ni usluga. Samo ce sebi navuci milion novih poziva i mailova u kojima ljudi traze pare za svasta, smisleno i besmisleno. Zato sponzori uglavnom hoce da budu nevidljivi. Govorim iz iskustva, a znaju to i u Studiju B. Utoliko je ovo sto traze pare Aji gluplje.


Tim pre mi je nejasan Ajin zahtev da se u spotu pojave sponzori. Ako je čista zahvalnost to im se i lično može saopštiti a i na masu drugih načina.
st.jepan st.jepan 18:14 24.02.2013

Re: I bih i ne bih kritikovao...

Tim pre mi je nejasan Ajin zahtev da se u spotu pojave sponzori

Da, sasvim nejasan.

Ali znam, biva..., učini se katkad i meni koješta. Osobito kad mi je problem preblizu da bih razaznao celinu, pa onda zapenim, pa posle sagledam, pa se pitam rašta sam zapenio...

A Studio B..., pa ne znam, jedva da ijednu televiziju gledam, ali čini mi se da je, generalno uzev, pristojna televizija - ne pamtim neku žešču bruku.
Aja Jung Aja Jung 11:08 26.02.2013

ovima ne trebaju sponzori...

milojep milojep 19:28 26.02.2013

Re: ovima ne trebaju sponzori...

Ovome ne treba ni publika, opsednut je predstavom
Aja Jung Aja Jung 12:35 27.02.2013

Re: ovima ne trebaju sponzori...

Tacno tako...Od opsednutosti, ne stize covek...
idea_woman idea_woman 11:33 26.02.2013

Specifikacija troskova

"Kako koja?" Hahaha...Predstava kosta malo."
Bas me interesuje koje su to standardne cifre za predstavu i gde se delo 19 miliona od poreskih obveznika.
cgubg cgubg 13:01 27.02.2013

iz Intervjua Politici

"Код мене у породици, у класичној српској породици, често се догађало да недостаје новца да се плате основни трошкови, највише за струју и слични. Понекад смо долазили у ситуацију да стрепимо да се због неплаћених рачуна искључи струја. Али, за једно се увек имало – за породичну славу, одвајало се унапред, припремало и штедело јер за славу мора да се има. Слава мора да се обележи, за славу не сме ништа да фали, таман посла да буде бруке. Мислим да не треба да објашњавам да тако треба да буде и у част овог јединственог јубилеја хришћанства и Миланског едикта." - kaze Upravnik u intervjuuu Politici.
Buzdetiranje na srpski nacin
zoja444 zoja444 20:58 27.02.2013

...

Beograd nije palanka, BEOGRAD JE SVET.
Mica Orlovic, Dinko Tucakovic, Tanja Petrovic...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana