Menjam Evropu za Kosovo

Lektorka RSS / 12.02.2008. u 12:56

Šifra: ...?

Menjam:

ger_eng_1267_bgjesvet.jpg

Za:

oli-pao_kosovo_je_srbija.jpg

Nisam glasala u drugom krugu, bojeći se da će se desiti nešto što se, eto, već desilo. Sastala se tri predsednika, promašili temu (Evropu) ali se dogovorili ono što među njima nikad nije bilo sporno (Kosovo je Srbija). I mnogima je, čujemo, laknulo – fala bogu, nije pala Vlada. Srbija je stabilna zemlja. Dokotrljaće se kad-tad i kako bilo i u tu Evropu, glavno je da sad iznova odgovorimo na pitanje koje nam ovaj put niko nije ni postavio (ali je stanje, eto, akutno): Ne, ne damo Kosovo.

Nisam glasala, i nije mi lakše, neka ne misle cinici da se upravo tapšem po ramenu. Isto mi je kao i svima onima koji jesu glasali, plašeći se Tome i želeći da vrata EU za Srbiju ostanu otvorena.

Vlada i Skupština Srbije, u punom saglasju s radikalskom opozicijom – kakva harmonija sfera! – ponovo rešiše da ne krenu onamo kuda ih zovu, nego da ostanu tamo odakle ih teraju.

Nije mi lakše, ni što nisam glasala, ni što sedim u inostranstvu. Meni stvarno puca glava. Od ponavljanja i ponavljača istorije. I od lažljivaca koji nam unisono serviraju da hoće i Evropu i Kosovo, a u stvari nas stavljaju pred izbor. I to fiktivan izbor, jer ma šta mi navodno birali, oni su već izabrali.

Kad i Vlada i Skupština u naše ime biraju ono što je neprihvatljivo, kad ne odgovaraju na pitanja koja im se postavljaju, šta nam preostaje? Ima li mišjoj rupi alternative?

1465168.jpg

 



Komentari (120)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nebojsam nebojsam 13:07 12.02.2008

.

Svetislav Basara


Svi ćute kao zaliveni. Koštunica naročito. Boris Tadić je, hvala Bogu, dobio izbore. Ali to još uvek ne znači da je Srbija išta dobila izuzev Tadićevog petogodišnjeg mandata koji, istini za volju, uopšte nije sitna vajda, ali koji istovremeno, bar kako stvari trenutno stoje, ništa ne rešava. Ovdašnja demokratska javnost, vazda sklona lakomislenosti, euforiji i pretvaranju svega u permanentnu žurku, u nedelju uveče je već videla našu zemlju u Evropskoj uniji, zaboravljajući činjenicu da su eventualni jak mraz i vejavica mogli rezultat učiniti drugačijim. Sto trideset hiljada glasova prednosti pre je razlog za krajnju opreznost i promišljenost nego za đipanje po trgovima. Promaklo je to nekim ovdašnjim analitičarima i političarima, takođe sklonim euforiji, pa su promptno otpisali Koštunicu i blagonaklono ga posavetovali da da ostavku. Što ovome, naravno, ni u snu ne pada na pamet. Svima treba da bude jasno: Koštunici se ostavka mora dati. Inače ništa od tog posla. Ali koliko vidim, u DS ne postoji raspoloženje da se Koštunica otpravi u mirovinu; lagodnost i lukrativnost ministarsko-direktorskih-upravnoodbornih položaja više su nego dovoljan razlog za produžetak agonije ove raspolućene, apsurdne i paralizovane vlade. Umereni i tobož razložni kolumnisti ponovo će posegnuti za naoko besprekornom argumentacijom da DS nije mogla olako odbaciti gotovo milion glasova; da je njeno prisustvo u vladi predstavljalo nekakav katalizator... Voleo bih da mi uz tu argumentaciju prilože i odgovor na sledeće pitanje: koju je to budalaštinu, lopovluk, idiotizam, otimačinu ili prodaju u bescenje prisustvo DS i G17 u vladi uspelo da spreči?

Nijedno. U stvari, jedno: nekako su se odvažile da u Telekomu razvlaste Dejana Mihajlova. Sve ostalo se odvijalo u apsolutnom saglasju sa hirovima Koštuničine samovolje. Isto bi se dogodilo da je Koštunica napravio koaliciju s radikalima. Prosto ne mogu da zamislim, osim ako se ovde ne radi o bacanju čini, zbog čega zreo i iskusan čovek poput Tadića sa dva i nešto miliona glasova iza sebe, olako pristaje na ulogu Koštuničinog malog od palube. Kako objašnjava sebi i kako će objasniti onima koji su u nedelju glasali za njega da Koštunica sa 300 000 glasova podrške, bez ikakvog nadzora kontroliše 85 odsto političke i svake druge vlasti. Radikali, nezgrapni, trapavi, slabo obrazovani, opterećeni destruktivnom ideologijom iz devedesetih (ali stvarni), kada jednoga dana shvate da onoliko glasova nisu dobili zbog Karlobaga i Virovitice, nego zbog sveprisutne bede i beznađa, mogu prerasti u konstruktivnu političku snagu. Perspektiva, pak, Koštunice i njegovih satrapa svodi se na beskonačno produžavanje kosovske agonije, na permanentnu psihotizaciju javnosti i na prećutnu podršku najopskurnijem ekstremizmu. Kao strateg odavno izgubljene bitke, Koštunica se na (apsolutističkoj) vlasti održava orijentalnim manipulisanjem svakovrsnim odsustvima, negativitetima i gubicima. Ne ulazi li on u visoku politiku kao prinudna zamena za kandidata kojega DOS nema; ne počinje li njegov tričavi uspon maršem preko leša Zorana Đinđića; ne gradi li on svoju halucinantnu politiku na apsolutizaciji Kosova, jednog u suštini literarnog mitologema? Ne uskraćuje li, konačno, podršku Borisu Tadiću sa čijim ljudima sedi u vladi i ne ćuti li, najposle, onako potuljeno, kukavički, ćiftinski, ne uspevajući da izgovori nekoliko kurtoaznih reči podrške.

Kakvu Evropu i kakav prosperitet obećava i očekuje Boris Tadić u kohabitaciji sa takvom individuom? I kakva crna Evropska unija! Za nas je premija ako se nekako dokopamo najvulgarnije realnosti i sa tog koliko-toliko čvrstog epistemološkog tla pokušamo da se izbavimo iz azijatske začaranosti i tiranije koristoljubivo jurodivih propalica. Ovom narodu, koji več dvadeset godina živi na sumornom prostoru opustošenom Miloševićevim pa Koštuničinim delirijumima, mora se reći istina. A ona, uporšćeno, glasi: "Kosovo će biti nezavisno; mi smo urnisana i osiromašena država i ništa tu ne možemo učiniti, osim da tu nezavisnost ne priznamo. Ima, međutim, nešto što možemo učiniti. Možemo zajedničkim snagama prionuti na poslu preporoda i unapređenja Srbije iz statusa Koštuničine apsolutističke satrapije u status moderne evropske države. Možemo, nadalje, postati članica EU i duhovno i kulturno središte svih naših sunarodnika koji će u ogromnoj većini živetu u istoj toj EU."

Ne kaže li se ta istina, vidim to u kristalnoj kugli, stvari će se odvijati malo drugačije. Boža će Đelić potpisati famozni sporazum, prduckaće i hvastaće se uokolo, upriličiće se neka ulična žurka, sve će to proći, a onda sledi sednica Skupštine na kojoj će Koštunica sa radikalima i potpis i sporazum okačiti mačku o rep. I onda Jovo nanovo: Garde cara Lazara. Guslanje. Zapomaganje. Simići, Đurići, Samardžići. Samardžići uveoci. Doći će ponovo (o trošku svih nas, naravno) Handke i Mihalkov da podrže Koštunicu u borbi protiv globalizacije, pa će pokupiti prnje, vratiti se u bogatu i trulu Evropu, a nas - koji smo im platili smeštaj i helikopter - ostaviti sa našom decom u mraku najcrnje stagnacije. Dopuzaćemo nekako i do nekih sledećih "sudbonosih" izbora, pa će nas Boris Tadić ponovo pozvati da sa njim i DS-om osvajamo Evropu.

Ne prekine li Tadić postizbornu ćutnju, ne prestane li da sledi Koštunicu u zaumnim projektima, ne učini li veoma brzo nešto smelo, nešto uistinu sudbonosno, biće neprijatno iznenađen rezultatima tih izbora. Evo, opet gledam u kristalnu kuglu, kugla kaže: maksimum 300.000 - 350.000 glasova. Neće taj rezultat biti posledica animoziteta prema Borisu i DS. Ne! Biće posledica zamora ljudskog materijala. Izneverenih očekivanja. Beznađa. Jer, oni koji su za njega glasali u nedelju, samo su malo manji tranzicioni gubitnici od sapatnika koji su svoje glasove dali Nikoliću. (Nešto podozrevam da stvarni tranzicioni dobitnici uopšte i ne glasaju.) Ni jedni ni drugi, međutim, nisu beslovesna rulja. Ukoliko se situacija u zemlji bitno i vidljivo ne promeni nabolje, ukoliko se bar ne ukaže svetlo na kraju tunela, ti će ljudi shvatiti da su upotrebljeni kao izborno topovsko meso i znaće da tu zloupotrebu kazne.

antibar(a)barus, Danas, 07.02.08.
Lektorka Lektorka 13:22 12.02.2008

Re: .

hvala, nebo.
ko nije obratio pažnju: datum je 7. februar.

Svima treba da bude jasno: Koštunici se ostavka mora dati.

koju je to budalaštinu, lopovluk, idiotizam, otimačinu ili prodaju u bescenje prisustvo DS i G17 u vladi uspelo da spreči?

Perspektiva, pak, Koštunice i njegovih satrapa svodi se na beskonačno produžavanje kosovske agonije, na permanentnu psihotizaciju javnosti i na prećutnu podršku najopskurnijem ekstremizmu.

Kakvu Evropu i kakav prosperitet obećava i očekuje Boris Tadić u kohabitaciji sa takvom individuom? I kakva crna Evropska unija!

al izmami mi i osmeh, konačno:
Simići, Đurići, Samardžići. Samardžići uveoci.

i da podvučem na kraju, šta drugo:
Svima treba da bude jasno: Koštunici se ostavka mora dati.
MightyNora MightyNora 13:24 12.02.2008

GOOOOOOOOOOOOOLLLLL

Ne prekine li Tadić postizbornu ćutnju, ne prestane li da sledi Koštunicu u zaumnim projektima, ne učini li veoma brzo nešto smelo, nešto uistinu sudbonosno, biće neprijatno iznenađen rezultatima tih izbora. Evo, opet gledam u kristalnu kuglu, kugla kaže: maksimum 300.000 - 350.000 glasova. Neće taj rezultat biti posledica animoziteta prema Borisu i DS. Ne! Biće posledica zamora ljudskog materijala. Izneverenih očekivanja. Beznađa...... .....Ukoliko se situacija u zemlji bitno i vidljivo ne promeni nabolje, ukoliko se bar ne ukaže svetlo na kraju tunela, ti će ljudi shvatiti da su upotrebljeni kao izborno topovsko meso i znaće da tu zloupotrebu kazne.


Ne, ne, ipak nije gol... greda, sto bi rek'o onaj hrvatski sportski komentator... ali Basara ima dobru kristalnu kuglu for sure...
KafaJeGotova KafaJeGotova 13:39 12.02.2008

Re: GOOOOOOOOOOOOOLLLLL

Ne, ne, ipak nije gol... greda, sto bi rek'o onaj hrvatski sportski komentator...

malo je on to lepse rekao :)))
MightyNora MightyNora 14:02 12.02.2008

Re: GOOOOOOOOOOOOOLLLLL

KafaJeGotova

Ne, ne, ipak nije gol... greda, sto bi rek'o onaj hrvatski sportski komentator...

malo je on to lepse rekao :)))


ja sve gledam da ne budem nekulturan :)
Dilan Dog Dilan Dog 13:08 12.02.2008

I ja sam se

isto iznervirao. Ali, čini mi se da će to biti sve u redu. Nema šanse da Tadić i Koštunica opet naprave nekakav kompromis. Pošto tu jednostavno ne postoji prostor za kompromis.
Ili se potpisuje sporazum ili ne, između ovog puta nema.
Lektorka Lektorka 13:14 12.02.2008

Re: I ja sam se

postoji provereni treći put: odlaganje.

naime (odlomci iz akutnih vesti):

"Predsednik Skupštine Srbije Oliver Dulić održaće sutra u 10 sati konsultacije sa šefovima poslaničkih klubova, rečeno je u njegovom kabinetu.
Na tim konsultacijama trebalo bi da se postigne dogovor o sazivanju vanredne sednice parlamenta, posveće aktuelanoj situaciji o Kosovu i Metohiji, kao i o svečanoj sednici na kojoj bi predsednik Srbije Boris Tadić položio zakletvu."

i:

"Koštunica: Državno jedinstvo najvažniji cilj"

odnosno:

" Premijer je naglasio 'da se Srbija najodlučnije oduprla svim spoljnim pritiscima, ucenama i nuđenjima olakšica i nagrada da na bilo koji način opravda pravno nasilje i postane saočesnik u brutalnom kršenju Povelje Ujedinjenih nacija i Rezolucije 1244'."

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:17 12.02.2008

Re: I ja sam se

Nema šanse da Tadić i Koštunica opet naprave nekakav kompromis.

jel ti to ozbiljno?
Dilan Dog Dilan Dog 13:18 12.02.2008

Re: I ja sam se

Lektorka

postoji provereni treći put: odlaganje.

naime (odlomci iz akutnih vesti):

"Predsednik Skupštine Srbije Oliver Dulić održaće sutra u 10 sati konsultacije sa šefovima poslaničkih klubova, rečeno je u njegovom kabinetu.
Na tim konsultacijama trebalo bi da se postigne dogovor o sazivanju vanredne sednice parlamenta, posveće aktuelanoj situaciji o Kosovu i Metohiji, kao i o svečanoj sednici na kojoj bi predsednik Srbije Boris Tadić položio zakletvu."

i:

"Koštunica: Državno jedinstvo najvažniji cilj"

odnosno:

" Premijer je naglasio 'da se Srbija najodlučnije oduprla svim spoljnim pritiscima, ucenama i nuđenjima olakšica i nagrada da na bilo koji način opravda pravno nasilje i postane saočesnik u brutalnom kršenju Povelje Ujedinjenih nacija i Rezolucije 1244'."


potpisaće, ako ne potpišu- izbori!
metanoia metanoia 13:18 12.02.2008

Re: I ja sam se

Saglasan! Nema mesta za kompromis, ili Evropa ili ništa. Ovaj dogovor je nužnost u ovom momentu jer bi sve drugo izgledalo kao neodgovorno ponašanje Predsednika (Premijera ne bih da spominjem, jer je on remetilački faktor) i samim tim dodatni poeni za Nikolića.
Dilan Dog Dilan Dog 13:22 12.02.2008

Re: I ja sam se

Aleksandar Stosic

Nema šanse da Tadić i Koštunica opet naprave nekakav kompromis.

jel ti to ozbiljno?

Ozbiljno mislim da bi tako trebalo da bude. Ako bude kompromisa (samo ne znam koji je to sad kompromis u pitanju??) Tadić je potpisao političko samoubistvo, isto kao Koštunica nedavno...
Lektorka Lektorka 13:24 12.02.2008

Re: I ja sam se

Tadić je potpisao političko samoubistvo, isto kao Koštunica nedavno...

e vidiš, moja šifra uz mali oglas glasi upravo: SAMOUBISTVO. samo ja mislim na srbiju, ne na ovu dvojicu.
sentinel26 sentinel26 15:25 12.02.2008

Re: I ja sam se

Lektorka
postoji provereni treći put: odlaganje.
naime (odlomci iz akutnih vesti):
"Predsednik Skupštine Srbije Oliver Dulić održaće sutra u 10 sati konsultacije sa šefovima poslaničkih klubova, rečeno je u njegovom kabinetu.

Ljudi !
Završeno je sa plašenjem naroda radikalima. Ovo je bila posljednja doza. Nema više.
Zar ova Vlada ne radi po diktatu radikala. Svi njihovi zahtevi su ispunjeni.
- Udaljavanje od Evrope - da;
- Putinizacija Srbije - da;
- Nesaradnja sa Hagom - da;
- Zaklinjanje u "sveto" Kosovo - da;
- Vučenje naroda za nos - da.
Ostali su još upravni odbori koje im nijesu predali.

Duliću prijeti smjena. On je prekršio Ustav i zakon i njemu je već spremljen kolač, a DS-u će da ponude da predloži drugog kandidata.
On bi morao hitno da se vadi iz blata u koje je upao, što iz neznanja što po naredjenju.

Vjerovatnoća uvodjenja vanrednog stanja raste iz dana u dan.
To je najbolji dokaz da su oni nespremni dočekali ovaj dan.
EU je već donijela sve odluke vezane za Kosovo. Sada ostaje samo dinamika objavljivanja i sprovodjenja istih u djelo.

Pitam se kako i zašto su gradjani Srbije tako lako povjerovali u obećanja Tadića, Koštunice i Nikolića da će "sačuvati" Kosovo.
Gospoda su obećali da će ispraviti greške i gluposti koje su tamo počinili Aleksandar Karadjordjević, Josip Broz, Blagoje Nešković, Aleksandar Ranković, Petar Stambolić, Nikola Ljubičić, Fadilj Hodža i Slobodan Milošević (koji je stavio šlag na tortu) sa onom vojvodskom prišipetljom.
Skuvali ste čorbu, nema više akvarijuma. Kusajte i dobar tek gospodo.

raskoljnikov raskoljnikov 15:46 12.02.2008

Re: I ja sam se

Pošto tu jednostavno ne postoji prostor za kompromis.
Ili se potpisuje sporazum ili ne


postoji ...!!!

nastaviće sa svojom zajedničkom politikom i sporazum i ne_sporazum

.)
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 18:49 12.02.2008

Re: I ja sam se

Lektorka
postoji provereni treći put: odlaganje. naime (odlomci iz akutnih vesti):"Predsednik Skupštine Srbije Oliver Dulić održaće sutra u 10 sati konsultacije sa šefovima poslaničkih klubova, rečeno je u njegovom kabinetu.Na tim konsultacijama trebalo bi da se postigne dogovor o sazivanju vanredne sednice parlamenta, posveće aktuelanoj situaciji o Kosovu i Metohiji, kao i o svečanoj sednici na kojoj bi predsednik Srbije Boris Tadić položio zakletvu."i:"Koštunica: Državno jedinstvo najvažniji cilj"odnosno:" Premijer je naglasio 'da se Srbija najodlučnije oduprla svim spoljnim pritiscima, ucenama i nuđenjima olakšica i nagrada da na bilo koji način opravda pravno nasilje i postane saočesnik u brutalnom kršenju Povelje Ujedinjenih nacija i Rezolucije 1244'."


Da, bede odlazu i lazu...

bravar bravar 13:09 12.02.2008

bez naslova

Sifra... Menjam...

Menjam cizme za cipele,
menjam pahulje za suncev zrak,
menjam kaktus za ruzu,
menjam oblak za dugu,
menjam mrznju za ljubav,
menjam...


moja sifra... pod hitno
Dilan Dog Dilan Dog 13:13 12.02.2008

Re: bez naslova

bravar

Sifra... Menjam...

Menjam cizme za cipele,
menjam pahulje za suncev zrak,
menjam kaktus za ruzu,
menjam oblak za dugu,
menjam mrznju za ljubav,
menjam...


moja sifra... pod hitno

Pa i kaktus je lepo cveće :))
Dilan Dog Dilan Dog 13:14 12.02.2008

Re: bez naslova

JJ Beba JJ Beba 13:36 12.02.2008

Re: bez naslova

e sad mi je laknulo - sonja liht je rekla da su se lepo dogovorili da će sada sve da bude ok. "Pošto je to prevaziđeno, održaće se sednice Vlade i Skupštine, Tadić će položiti zakletvu. Istovremeno, EU se ne pominje, ali se nadam i hoću da verujem da ovo znači makar prećutni dogovor da Vlada i politička elita idu punom snagom ka evropskim integracijama"
super mi je objasnila to za prećutni dogovor i da možemo samo da se nadamao da je tako. išla bih u crkvu da upalim sveću u to ime da zamolim Njega da pogura stvar- ipak on ima onoliki uticaj na premijera, al ne mogu iz iste su me izbacili. ne znam sada kome da se obratim za pomoć. jer duboko sam uverena da ovi gore ne mogu da izvuku onoliko koliko mi odpozadi možemo da poguramo
arcins arcins 13:41 12.02.2008

Re: bez naslova


Izgleda se i njih dvojica u cutanju razumeju.
Lektorka Lektorka 13:42 12.02.2008

Re: bez naslova

išla bih u crkvu da upalim sveću u to ime da zamolim Njega da pogura stvar- ipak on ima onoliki uticaj na premijera, al ne mogu iz iste su me izbacili. ne znam sada kome da se obratim za pomoć.

ma bebo, samo se malo preruši:


i odmah će da te puste, a možda i saslušaju. tj. poslušaju :)
Dilan Dog Dilan Dog 13:43 12.02.2008

Re: bez naslova

JJ Beba

e sad mi je laknulo - sonja liht je rekla da su se lepo dogovorili da će sada sve da bude ok. "Pošto je to prevaziđeno, održaće se sednice Vlade i Skupštine, Tadić će položiti zakletvu. Istovremeno, EU se ne pominje, ali se nadam i hoću da verujem da ovo znači makar prećutni dogovor da Vlada i politička elita idu punom snagom ka evropskim integracijama"
super mi je objasnila to za prećutni dogovor i da možemo samo da se nadamo da je tako. išla bih u crkvu da upalim sveću u to ime da zamolim Njega da pogura stvar- ipak on ima onoliki uticaj na premijera, al ne mogu iz iste su me izbacili. ne znam sada kome da se obratim za pomoć. jer duboko sam uverena da ovi gore ne mogu da izvuku onoliko koliko mi odpozadi možemo da poguramo

jbg,
ostaje da se čeka, ali brzo će to da se vidi
JJ Beba JJ Beba 14:42 12.02.2008

Re: bebo, samo se malo preuriši

možda u ovog vampira? on je bogougodan


bravar bravar 16:17 12.02.2008

Re: bez naslova

Pa i kaktus je lepo cveće :))

Znam Dilane, al' previse ga se namnozilo ovde. I jos se pitam kako? Zar njemu ne prija pustinjska klima. Ili je to samo predznak da cemo postati bas to - pustinja.



Dilan Dog Dilan Dog 17:44 12.02.2008

Re: bez naslova

pa znam,
trebalo bi ljudi više pažnje da obraćaju cveću, da im cveće bude svakodnevica,


da ga imaju na zidu,


a uvek u dnevnoj sobi i na stolu
oort oort 13:30 12.02.2008

bez obzira što je sve već viđeno...

... ipak me oduševljava što je tadić jučerašnjim saopštenjem sa sastanka de facto potpisao ono što mu je koštunica nudio da potpiše između dva druga izbora...
Lektorka Lektorka 13:37 12.02.2008

Re: bez obzira što je sve već viđeno...

oort

... ipak me oduševljava što je tadić jučerašnjim saopštenjem sa sastanka de facto potpisao ono što mu je koštunica nudio da potpiše između dva druga izbora...

zasmeja me. "oduševljava" :) eto kako bezizlaz rađa perverzni humor.
pa morao je u tom međuvremenu valjda malo da se pravi blesav. a glavno je ipak da je on predsednik. sve ostalo je svejedno. ko što je i bilo, i pre prvih izbora, i između dva kruga, a i sada.
oort oort 13:44 12.02.2008

Re: bez obzira što je sve već viđeno...

ali ipak... da je tada potpisao, mirno bi dobio drugi krug. onako je sedeo na iglama, i nekako prošao. i sad umesto da naplati duševne bolove (od igala, jel), on skače i potpisuje gluposti. razumem da je sve uradio samo da bi ostao predsednik, ali mora li toliko očigledno?
a "oduševljava", to ti je ono stanje kad gledaš i govoriš "ali, ali...", plućima nedostaje vazduha, želiš da razbiješ televizor, da skočiš kroz prozor, da te nema. a tu si.
Lektorka Lektorka 14:05 12.02.2008

Re: bez obzira što je sve već viđeno...

a "oduševljava", to ti je ono stanje kad gledaš i govoriš "ali, ali...", plućima nedostaje vazduha, želiš da razbiješ televizor, da skočiš kroz prozor, da te nema. a tu si.

znam, razumem, da, upravo to. isto, isto, isto isto istoistoisto
a mora li toliko očigledno?
evo, da ti kažem, u ime dodatnog ponestajanja vazduha: možda može i očiglednije. dokle god izdržimo. a izdržavamo, baš ko ona tašta iz prastarog vica, "žilava, majku mu..."
vucko vucko 13:34 12.02.2008

Našu noć za neki drugi dan

Čini mi se da se stvar svodi na to da smo od dva zla izabrali manje, ali da je i to manje dovoljno veliko - imamo protokolarnog predsednika koji se protokolarno zalaže za Evropu, ali i natpolovičnu većinu biračkog tela kome je "Kosovo" (tj. teritorijalni integritet i kako se to ono sve još zove) važnije nego (brze) evropske integracije (predsednik je elegantno prešao 50% glasača tako što je nudio obe stvari).

"Nećeš umreti, nego ćeš spavati 100 godina", reče trinaesta vila u Trnoružici. Sad je očigledno na redu protokolarni hladni rat, sa ne tako protokolarnim troškovima.

Već vidim da ništa nema od moje želje za Deda Mraza za 2009. (beli šengen)... nadam se da će bar tom narodu dole na Kosovu ovo nešto pomoći (iako ovo meni više liči na "duplo golo".
Lektorka Lektorka 14:09 12.02.2008

Re: Našu noć za neki drugi dan

nadam se da će bar tom narodu dole na Kosovu ovo nešto pomoći (iako ovo meni više liči na "duplo golo".

hm. veruješ da oni misle na narod? ovaj, onaj, bilo koji? na svakih devet teritorijalnih integriteta dođe jedan napaćeni narod. i evropa u dalekoj perspektivi.
G r o f i c a G r o f i c a 14:28 12.02.2008

Re: Našu noć za neki drugi dan

vucko
Čini mi se da se stvar svodi na to da smo od dva zla izabrali manje, ali da je i to manje dovoljno veliko - imamo protokolarnog predsednika koji se protokolarno zalaže za Evropu, ali i natpolovičnu većinu biračkog tela kome je "Kosovo" (tj. teritorijalni integritet i kako se to ono sve još zove) važnije nego (brze) evropske integracije (predsednik je elegantno prešao 50% glasača tako što je nudio obe stvari). "Nećeš umreti, nego ćeš spavati 100 godina", reče trinaesta vila u Trnoružici. Sad je očigledno na redu protokolarni hladni rat, sa ne tako protokolarnim troškovima. Već vidim da ništa nema od moje želje za Deda Mraza za 2009. (beli šengen)... nadam se da će bar tom narodu dole na Kosovu ovo nešto pomoći (iako ovo meni više liči na "duplo golo".

Pa dobro, sad barem znamo da na sledece izbore vise ne treba ni da izlazimo UOPSTE jer nemamo za koga da glasamo pa cak ni za manje zlo jer je kod nas zlo uvek veliko i obilato.
vucko vucko 16:28 12.02.2008

Re: Našu noć za neki drugi dan


hm. veruješ da oni misle na narod? ovaj, onaj, bilo koji? na svakih devet teritorijalnih integriteta dođe jedan napaćeni narod. i evropa u dalekoj perspektivi.

Nemam pojma ko na šta misli, ali mi ovo ne izgleda baš naročito optimistično, pa se bar nadam da će oni dole imati neke koristi.

Meni bi beli šengen verovatno značio više nego 95% građana Srbije, pošto mi ovo stanje dosta smeta poslu, pored svih lepota modernih telekomunikacija - ali moraću očigledno da se pozabavim contingency planning-om - pošto mi ovaj razvoj nekako ne obećava, što se toga tiče.

A kao odgovor Grofici: uvek ću od dva zla birati ono za koje mislim da je manje. Pa nekad na nokaut, nekad na poene. Nekad i ne uspe. Nekad možda bude i pogrešno, ali ne može baš uvek ni da se pogodi. Ovaj put, za predsedničke izbore, nisam imao nikakvih problema da odlučim.
KafaJeGotova KafaJeGotova 13:36 12.02.2008

sta meni nije jasno...

zar necemo mi, ulaskom u eu, a kasnije ulazak i kosova u eu, ponovo 'dobiti' to kosovo, ali dobiti i ibicu, island, holandiju, estoniju... zar to nije 'sira slika'? i tada ce kosovo biti vise nase nego sto je bilo u poslednjih 20 godina.
i ovo stalno pozivanje na reagovanje i savest tadica je meni malo smesno...
Lektorka Lektorka 13:45 12.02.2008

Re: sta meni nije jasno...

meni malo smesno...

:)

sem toga, pobrkao si lončiće. šta ima mi ponovo da dobijamo ono što je naše? i šta će nam ono silno inostranstvo, budi bog s tobom, dete!
jananderson jananderson 13:46 12.02.2008

Re: sta meni nije jasno...

a kasnije ulazak i kosova u eu

Bojim se da kako stvari stoje prvo ce kosovo u evropu, a mi kad cemo ne znAmo :)
KafaJeGotova KafaJeGotova 14:19 12.02.2008

Re: sta meni nije jasno...

jananderson
Bojim se da kako stvari stoje prvo ce kosovo u evropu, a mi kad cemo ne znAmo :)

i tako... opet ja u pogresnoj drzavi :))))
dragan7557 dragan7557 14:29 12.02.2008

Re: sta meni nije jasno...

i ovo stalno pozivanje na reagovanje i savest tadica je meni malo smesno...


Baš vala, nikako da ljudi konačno shvate da The President niti reaguje niti ima savesti.
Bilo nekad Bilo nekad 13:45 12.02.2008

Mozda ce biti i ovako

Vlada i Skupstina ce doneti sve one odluke koje su najavljene u vezi sa nezavisnoscu Kosova i Metohije. Prica o potpisivanju SSA sa EU ostaje otvorena i cim EU pozove Srbiju da potpise ovaj dokument Boza Djelic odlazi tamo gde treba i potpisuje ga.

Bice onako kako je Tadic najavljivao - i Kosovo i Evropa, a ne onako kako Kostunica hoce - ili Evropa ili Kosovo.

jananderson jananderson 13:50 12.02.2008

Re: Mozda ce biti i ovako

Bilo nekad

Vlada i Skupstina ce doneti sve one odluke koje su najavljene u vezi sa nezavisnoscu Kosova i Metohije. Prica o potpisivanju SSA sa EU ostaje otvorena i cim EU pozove Srbiju da potpise ovaj dokument Boza Djelic odlazi tamo gde treba i potpisuje ga.

Bice onako kako je Tadic najavljivao - i Kosovo i Evropa, a ne onako kako Kostunica hoce - ili Evropa ili Kosovo.


Koji si ti optimistaaa, jebote :)
Bilo nekad Bilo nekad 13:56 12.02.2008

Re: Mozda ce biti i ovako

jananderson

Koji si ti optimistaaa, jebote :)


Nemam nista od toga da budem pesimista :)
jananderson jananderson 14:14 12.02.2008

Re: Mozda ce biti i ovako

Bilo nekad

jananderson

Koji si ti optimistaaa, jebote :)


Nemam nista od toga da budem pesimista :)

Nisi razumeo, al nema veze, zaboravi.
Modesty Blaise Modesty Blaise 14:18 12.02.2008

Re: Mozda ce biti i ovako

Nemam nista od toga da budem pesimista :)


Cenim onda da u subotu ujutru nisi slao dete po hleb, mleko, novine, jogurt i 300 grama kraskog vrata u Merkator.

Pa jeste, onda si na pravom mestu. Pun je ovaj blog takvih optimista. Ali ovde, na ovom postu si na gostujucem terenu.
Nas vidis boli glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaavaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa od takvih budaaaaaaaaaaaaaaaavaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
u potpisu
sve ludaci
Krasici Krasici 14:25 12.02.2008

Re: Mozda ce biti i ovako

Bilo nekad
jananderson
Koji si ti optimistaaa, jebote :)

Nemam nista od toga da budem pesimista :)
poznato je da je pesimista optimista sa iskustvom.
pa tako, nikad bilo, ili ne zivimo u istoj drzavi ili ne umete iz kolektivnog iskustva da izvucete nikakav zakljucak. postoji i treca mogucnost, da nas namerno zamlacujete praznim pricama.
a sto se iskustva s tadicem tice, five years and going strong, pametnom dovoljno.
dragan7557 dragan7557 14:32 12.02.2008

Re: Mozda ce biti i ovako

jananderson

Bilo nekad

Vlada i Skupstina ce doneti sve one odluke koje su najavljene u vezi sa nezavisnoscu Kosova i Metohije. Prica o potpisivanju SSA sa EU ostaje otvorena i cim EU pozove Srbiju da potpise ovaj dokument Boza Djelic odlazi tamo gde treba i potpisuje ga.

Bice onako kako je Tadic najavljivao - i Kosovo i Evropa, a ne onako kako Kostunica hoce - ili Evropa ili Kosovo.


Koji si ti optimistaaa, jebote :)

Što babi milo u snu joj se snilo.
Dilan Dog Dilan Dog 14:32 12.02.2008

Re: Mozda ce biti i ovako

Krasici

Bilo nekad
jananderson
Koji si ti optimistaaa, jebote :)

Nemam nista od toga da budem pesimista :)
poznato je da je pesimista optimista sa iskustvom.
pa tako, nikad bilo, ili ne zivimo u istoj drzavi ili ne umete iz kolektivnog iskustva da izvucete nikakav zakljucak. postoji i treca mogucnost, da nas namerno zamlacujete praznim pricama.
a sto se iskustva s tadicem tice, five years and going strong, pametnom dovoljno.

ja sam na primer optimista sa iskustvom a i dalje sam optimista :)
sad ste generalizovali iskustva u politici na sve pesimizam-optimizam relacije
Bilo nekad Bilo nekad 14:39 12.02.2008

Re: Mozda ce biti i ovako

jananderson

Bilo nekad

janandersonKoji si ti optimistaaa, jebote :) Nemam nista od toga da budem pesimista :) Nisi razumeo, al nema veze, zaboravi.


Razumeo jesam, ali na takvu tvoju recenicu mogu da ti odgovorim samo ovako.
Lektorka Lektorka 16:18 12.02.2008

Re: Mozda ce biti i ovako

Vlada i Skupstina ce doneti sve one odluke koje su najavljene u vezi sa nezavisnoscu Kosova i Metohije.

ukoliko ja razumem saopštenja nakon jučerašnjeg sastanka, predsednici države, vlade i skupštine su sve te odluke doneli, saglasivši se u potpunosti. i odbili prethodno da potpišu prelazni sporazum zbog plana EU da pošalje misiju na kosovo. dakle, sve je to na drugačiji način - upravo principom isključivanja - povezano. no, ti verovatno ne bi tako govorio da veruješ u mogućnost da evropa prizna nezavisno kosovo. a šta ako ga prizna?
Unfuckable Unfuckable 13:46 12.02.2008

Tadić je dobio

kratkoročnu injekciju 3.februara i polako troši kredit -a što se mene lično tiče, i strpljenje. Fantastičan salto mortale u roku od nedelju dana. Ako mu je cilj da se osećam kao magarac, na dobrom je putu. Svaki sekund odlaganja i "taktiziranja" uvaljuje ga sve dublje u nevolju.
Već sam pisao dosta puta pred II krug - ako dozvoli da ga dočeka Kazna, ona će biti jeziva. Ući će u istoriju DS-a kao neko ko je napravio najveći priliv, ali i odliv glasača.
Maj je blizu.
Ako dozvoli vanredno stanje (=nema izbora) biće Mi jasno da je Njemu jasno da je uprskao.
Bilo nekad Bilo nekad 13:59 12.02.2008

Re: Tadić je dobio

Unfuckable
kratkoročnu injekciju 3.februara i polako troši kredit -a što se mene lično tiče, i strpljenje. Fantastičan salto mortale u roku od nedelju dana. Ako mu je cilj da se osećam kao magarac, na dobrom je putu. Svaki sekund odlaganja i "taktiziranja" uvaljuje ga sve dublje u nevolju.Već sam pisao dosta puta pred II krug - ako dozvoli da ga dočeka Kazna, ona će biti jeziva. Ući će u istoriju DS-a kao neko ko je napravio najveći priliv, ali i odliv glasača. Maj je blizu. Ako dozvoli vanredno stanje (=nema izbora) biće Mi jasno da je Njemu jasno da je uprskao.



A da sacekas malo sa takvom reakcijom?

Razmisli sta je alternativa raspadu vlade u ovom trenutku?
Ko formira sledecu vladu? Da li ce izbori biti odmah ili ne? Cak iako izbori budu odmah kako nakon njih napraviti vladu bez Kostunice, ili sto je jos gore kako izdrzati vladu u kojoj bi bili radikali i Kostunica.
Uzgred, Toma Nikolic je vec najavio da njemu vanredno stanje ne bi smetalo. To je bas ono sto bi nas cekalo u situaciji da se ova vlada, ovakva kakva jeste, raspadne.
KafaJeGotova KafaJeGotova 14:01 12.02.2008

Re: Tadić je dobio

istoriju DS-a kao neko ko je napravio najveći priliv, ali i odliv glasača.

zar ne znas za novi pravopis? prelaz 'i' u 'o' :)) custom invented za tadica :)
jananderson jananderson 14:10 12.02.2008

Re: Tadić je dobio

Bilo nekad

Unfuckable
kratkoročnu injekciju 3.februara i polako troši kredit -a što se mene lično tiče, i strpljenje. Fantastičan salto mortale u roku od nedelju dana. Ako mu je cilj da se osećam kao magarac, na dobrom je putu. Svaki sekund odlaganja i "taktiziranja" uvaljuje ga sve dublje u nevolju.Već sam pisao dosta puta pred II krug - ako dozvoli da ga dočeka Kazna, ona će biti jeziva. Ući će u istoriju DS-a kao neko ko je napravio najveći priliv, ali i odliv glasača. Maj je blizu. Ako dozvoli vanredno stanje (=nema izbora) biće Mi jasno da je Njemu jasno da je uprskao.



A da sacekas malo sa takvom reakcijom?

Razmisli sta je alternativa raspadu vlade u ovom trenutku?
Ko formira sledecu vladu? Da li ce izbori biti odmah ili ne? Cak iako izbori budu odmah kako nakon njih napraviti vladu bez Kostunice, ili sto je jos gore kako izdrzati vladu u kojoj bi bili radikali i Kostunica.
Uzgred, Toma Nikolic je vec najavio da njemu vanredno stanje ne bi smetalo. To je bas ono sto bi nas cekalo u situaciji da se ova vlada, ovakva kakva jeste, raspadne.

Ma da, bolje da ga tupimo ovako dok ne potonemo u zivo blato kustunicine mantre o kosovu nego da se konacno uspravimo, cuknemo u glavu i kazemo: jebalo vas kosovo vise! nezavisno je od 99. pa sta ako ce i formalno da postane nezavisno. ocemo napred. necemo nazad. ako mi krenemo napred u evropu i kosovski srbi i kosovski albanci ce, pa cemo se sresti negde tamo u buducnosti.
dosta vise guslanja o proslosti i teritorijama.
Unfuckable Unfuckable 14:15 12.02.2008

Re: Tadić je dobio

nigde nisam požurio i ne reagujem : ovo su moja trenutna razmišljanja i osećanja. Ima još vremena da se nešto pokrene, a i mog strpljenja.
Btw, nisam nešto spreman da gutam & procenjujem "alternativu" u ovom raspoloženju. Ništa lično, ali mislim da sam ja svoje uradio i da je sada lopta u dvorištu stanovitog BT.
Bilo bi mi beskrajno drago da pokaže makar kvant one energije koju je tako dosledno isijavao u kampanji.
Da ne ispadne da sam nešto izmislio ili ustao na levu nogu : evo mog komentara posle II kruga
Bilo nekad Bilo nekad 14:30 12.02.2008

Re: Tadić je dobio

jananderson

Bilo nekad
Ma da, bolje da ga tupimo ovako dok ne potonemo u zivo blato kustunicine mantre o kosovu nego da se konacno uspravimo, cuknemo u glavu i kazemo: jebalo vas kosovo vise! nezavisno je od 99. pa sta ako ce i formalno da postane nezavisno. ocemo napred. necemo nazad. ako mi krenemo napred u evropu i kosovski srbi i kosovski albanci ce, pa cemo se sresti negde tamo u buducnosti.dosta vise guslanja o proslosti i teritorijama.


Nije stvar u Kosovu vec u cinjenici da ce njegovim odlaskom na Srbiju biti spustena jedna jako tamna zavesa. Tu zavesu ce spustiti vlada koja bi dosla na talasu tog dogadjaja. Na celu te vlade ce biti Toma Nikolic sa ili bez Kostunice. Gde cemo se onda sresti u buducnosti?

teta jela teta jela 14:42 12.02.2008

Re: Tadić je dobio

Bilo nekad

Nije stvar u Kosovu vec u cinjenici da ce njegovim odlaskom na Srbiju biti spustena jedna jako tamna zavesa. Tu zavesu ce spustiti vlada koja bi dosla na talasu tog dogadjaja. Na celu te vlade ce biti Toma Nikolic sa ili bez Kostunice. Gde cemo se onda sresti u buducnosti?


Ne mora da znači da će biti tako. Možda će Albanci proglasiti nezavisnost krišom. Onda će i međunarodna zajednica, isto tako krišom, priznati nezavisno Kosovo. Tako će izbeći da Koštunica za to sazna. A ako Koštunica za to ne sazna, kao da se nije ni dogodilo...
jananderson jananderson 15:22 12.02.2008

Re: Tadić je dobio

Bilo nekad

jananderson

Bilo nekad
Ma da, bolje da ga tupimo ovako dok ne potonemo u zivo blato kustunicine mantre o kosovu nego da se konacno uspravimo, cuknemo u glavu i kazemo: jebalo vas kosovo vise! nezavisno je od 99. pa sta ako ce i formalno da postane nezavisno. ocemo napred. necemo nazad. ako mi krenemo napred u evropu i kosovski srbi i kosovski albanci ce, pa cemo se sresti negde tamo u buducnosti.dosta vise guslanja o proslosti i teritorijama.


Nije stvar u Kosovu vec u cinjenici da ce njegovim odlaskom na Srbiju biti spustena jedna jako tamna zavesa. Tu zavesu ce spustiti vlada koja bi dosla na talasu tog dogadjaja. Na celu te vlade ce biti Toma Nikolic sa ili bez Kostunice. Gde cemo se onda sresti u buducnosti?


Ipak si ti pesimista. A to gde cemo se sresti, pa na ulicama i trgovima, ako imas muda. Jedan skot je tako oteran, ocigledno je da i ovi njegovi naslednici tako moraju biti oterani.
Bilo nekad Bilo nekad 15:51 12.02.2008

Re: Tadić je dobio

jananderson

Ipak si ti pesimista. A to gde cemo se sresti, pa na ulicama i trgovima, ako imas muda. Jedan skot je tako oteran, ocigledno je da i ovi njegovi naslednici tako moraju biti oterani.



Hvala na pozivu. Ja tamo vec bio. Vise puta i malo mi je vise dosta toga.
Nadam se da necu morati ponovo na ulicu, jer mi je dobar deo zivota u tome prosao.
Sada hocu da zivim normalno, da radim svoj posao i uzivam u rezultatima svog rada. Trazim mnogo?
Lektorka Lektorka 16:24 12.02.2008

Re: Tadić je dobio

Ne mora da znači da će biti tako. Možda će Albanci proglasiti nezavisnost krišom. Onda će i međunarodna zajednica, isto tako krišom, priznati nezavisno Kosovo. Tako će izbeći da Koštunica za to sazna. A ako Koštunica za to ne sazna, kao da se nije ni dogodilo...

I onda će Đelić da skokne u Brisel... A, da, to je neko već napisao :)
Teta Jelo, ovo je zaista najmudriji scenario!
jananderson jananderson 16:33 12.02.2008

Re: Tadić je dobio

Bilo nekad

jananderson

Ipak si ti pesimista. A to gde cemo se sresti, pa na ulicama i trgovima, ako imas muda. Jedan skot je tako oteran, ocigledno je da i ovi njegovi naslednici tako moraju biti oterani.



Hvala na pozivu. Ja tamo vec bio. Vise puta i malo mi je vise dosta toga.
Nadam se da necu morati ponovo na ulicu, jer mi je dobar deo zivota u tome prosao.
Sada hocu da zivim normalno, da radim svoj posao i uzivam u rezultatima svog rada. Trazim mnogo?

Ne trazis mnogo, ali ako verujes tadicu i kostunici to neces dobiti. Moraces nazad na ulicu, posao nije zavrsen.
Bilo nekad Bilo nekad 17:53 12.02.2008

Re: Tadić je dobio

jananderson

Ne trazis mnogo, ali ako verujes tadicu i kostunici to neces dobiti. Moraces nazad na ulicu, posao nije zavrsen.



Cak i u vesti B92 stoji ono sto sam i napisao. Kostunica je odustao od pokretanja pitanja sporazuma sa EU sto prakticno znaci da se nece buniti kada EU pozove Bozu Djelica da ga potpise. Ko ne veruje meni neka procita vest na sajtu B92. Pa vi sad vidite ko je tu koga preveslao i ko je izneverio cije nade.

Krasici Krasici 13:49 12.02.2008

kakav deal

- Hocete da se menjamo?
- Ja bih vama dao nesto staro a vi meni dajte nesto novo.
- Ne, ja cu vama dati nesto ruzno a vi meni dajte nesto lepo.
- Ne, ja cu vama dati nesto malo, a vi meni dajte nesto veliko.
- Ne, ja cu vama dati nesto pokvareno a vi meni...

-Ne, hvala!

- Cekajte... Ako ocete da se menjamo – mogu vam dati nista a vi meni poklonite nesto... Dobro, dacu vam parce a vi meni dajte celo.
- Ne, ne... Mogu vam dati dva zla za jedno dobro... Dva zla!
- Ne, to ja ne mogu... Evo dajte mi sest i ja cu vam pokloniti pet.
- Ne, hvala... ako imate tacku, ja cu vam pokloniti tacku.
- Imam tacku, ali tacku dajem za macku.
- Dajte mi tacku i znacku a ja cu vam pokloniti macku.
- Ne, tako se ne mozemo menjati!
- Vratite se... najbolje je da promenimo mesta... Tako... Sad smo se menjali... Mesto za mesto.
- Necu da menjam mesta... Vratite mi moje mesto... Tako... Necu mesto za mesto.
- Dobro hocete li ovako: Da ja vama dam “nemam” i jos nesto a da vi meni date „imam“.
- Ne, ja bih vama dao „necu“ za “hocu”. .Ako hocete?

- Necu.
Lektorka Lektorka 13:54 12.02.2008

Re: kakav deal

:)))

ni komandir šumske straže
nije znao da mi kaže
da l' slon telefonira
il' telefon slo-ni-ra

oort oort 14:02 12.02.2008

od čega se živi

stvarno, lektorka, jesi baš plavuša ili su ti ono samo pramenovi?
Lektorka Lektorka 14:17 12.02.2008

Re: od čega se živi

oort

stvarno, lektorka, jesi baš plavuša ili su ti ono samo pramenovi?

al si mi vickast
al nisam plavuša iznutra, ako me to pitaš
oort oort 15:09 12.02.2008

Re: od čega se živi

Lektorka
al nisam plavuša iznutra, ako me to pitaš

ne bi ja ni glasao PROTIV tvoje unutrašnje plavušnosti, već ZA spoljašnju plavušnost...
Dilan Dog Dilan Dog 15:18 12.02.2008

Re: od čega se živi

oort

Lektorka
al nisam plavuša iznutra, ako me to pitaš

ne bi ja ni glasao PROTIV tvoje unutrašnje plavušnosti, već ZA spoljašnju plavušnost...

Ja bih se složio sa tobom.
Lektorka: simpatičan pogled i lepe oči
(ako je njena slika)
jananderson jananderson 15:32 12.02.2008

Re: od čega se živi

Dilan Dog

oort

Lektorka
al nisam plavuša iznutra, ako me to pitaš

ne bi ja ni glasao PROTIV tvoje unutrašnje plavušnosti, već ZA spoljašnju plavušnost...

Ja bih se složio sa tobom.
Lektorka: simpatičan pogled i lepe oči
(ako je njena slika)

Kakvo je bre ovo udvaranje na ozbiljnom postu
Lektorka Lektorka 16:26 12.02.2008

Re: od čega se živi

jan je moj bodyguard. i uvek je u pravu.
jananderson jananderson 16:41 12.02.2008

Re: od čega se živi

Lektorka

jan je moj bodyguard. i uvek je u pravu.

Dilan Dog Dilan Dog 16:47 12.02.2008

Re: od čega se živi

jananderson

Dilan Dog

oort

Lektorka
al nisam plavuša iznutra, ako me to pitaš

ne bi ja ni glasao PROTIV tvoje unutrašnje plavušnosti, već ZA spoljašnju plavušnost...

Ja bih se složio sa tobom.
Lektorka: simpatičan pogled i lepe oči
(ako je njena slika)

Kakvo je bre ovo udvaranje na ozbiljnom postu

:)) pa dobro, shvati kako hoćeš,
ali to je bio kompliment
Puerta Puerta 15:22 12.02.2008

Izbor je jasan

Nije mi lakše, ni što nisam glasala, ni što sedim u inostranstvu. Meni stvarno puca glava. Od ponavljanja i ponavljača istorije. I od lažljivaca koji nam unisono serviraju da hoće i Evropu i Kosovo, a u stvari nas stavljaju pred izbor. I to fiktivan izbor, jer ma šta mi navodno birali, oni su već izabrali.


Nisu oni nista izabrali, izabrao je narod kada je glasao za Ustav, i tu je kraj price!
jananderson jananderson 15:28 12.02.2008

Re: Izbor je jasan

Puerta

Nije mi lakše, ni što nisam glasala, ni što sedim u inostranstvu. Meni stvarno puca glava. Od ponavljanja i ponavljača istorije. I od lažljivaca koji nam unisono serviraju da hoće i Evropu i Kosovo, a u stvari nas stavljaju pred izbor. I to fiktivan izbor, jer ma šta mi navodno birali, oni su već izabrali.


Nisu oni nista izabrali, izabrao je narod kada je glasao za Ustav, i tu je kraj price!

Koji narod? 50, 02% u 49 sati glasanja rukama i nogama :)
oort oort 15:29 12.02.2008

Re: Izbor je jasan

Puerta
Nisu oni nista izabrali, izabrao je narod kada je glasao za Ustav, i tu je kraj price!

misliš kad je narod glasao protiv ustava pa su morali da kraduckaju da bi namakli?
jananderson jananderson 15:36 12.02.2008

Re: Izbor je jasan

oort

Puerta
Nisu oni nista izabrali, izabrao je narod kada je glasao za Ustav, i tu je kraj price!

misliš kad je narod glasao protiv ustava pa su morali da kraduckaju da bi namakli?

Tacno tako!
Lektorka Lektorka 16:28 12.02.2008

Re: Izbor je jasan

da, s novim ustavom pod miškom poletesmo nizbrdo.
Puerta Puerta 20:25 12.02.2008

Izbor je jasan

undefined
Koji narod? 50, 02% u 49 sati glasanja rukama i nogama :)



Odakle si izvukao taj podatak? Nemam tacan podatak ali koliko se secam, a dobro se secam izaslo je oko 56% i ako izuzmes ne vazece listice svi su bili za!
Puerta Puerta 20:33 12.02.2008

Re: Izbor je jasan

misliš kad je narod glasao protiv ustava pa su morali da kraduckaju da bi namakli?


I sad ja ovo treba da komentarisem? Ko je to glasao protiv ustava? Ko je bio protiv ustava? LDP sa svojih 6%? Ajde ne budite smesni, pa zar stvarno mislite da sad ponovimo taj ustav da ne bi uspeo ? Pa uspeo bi sam osa glasovima SRS, SPS, DSS-NS i polovinom birackog tela DS! Ustav je prosao sa 55% glasalih za i tu je kraj price, ove gluposti o kraduckanju ne bih da komentarisem!

U stvari, jel vam se ne svidja ustav?? Pa nema problema, oborite vladu! A da imate samo 6%, zaboravih! Dobro, sacekajte da padne vlada(bice relativno skoro) izadjite na izbore osvojite dovoljno da formirate vladu, stastavite tekst novog ustava, obezbedite 2/3 poslanika u skupstini , pa onda referendum na kome 50%+1 taj ustav treba da potvrdi! Zar je to tesko, u zemlji u kojoj je 70% njenih gradjana za EU? Evo ja vam drzim palceve!
Lektorka Lektorka 21:06 12.02.2008

Re: Izbor je jasan

U stvari, jel vam se ne svidja ustav?? Pa nema problema, oborite vladu! A da imate samo 6%, zaboravih! Dobro, sacekajte da padne vlada(bice relativno skoro) izadjite na izbore osvojite dovoljno da formirate vladu, stastavite tekst novog ustava, obezbedite 2/3 poslanika u skupstini , pa onda referendum na kome 50%+1 taj ustav treba da potvrdi! Zar je to tesko, u zemlji u kojoj je 70% njenih gradjana za EU? Evo ja vam drzim palceve!

ne žestite se, momci. bilo ili ne bilo kraduckanja, bilo ili ne bilo 6% građana za LDP a 70% građana za EU, u istom smo sosu. sve nas krasi isti ustav, ista vlada i njeni prioriteti, svi nekako moramo dalje, a za to je potrebno sve više snage, tim pre što se nervi tanje i strpljenje gasne. uostalom, ako se ne varam, svi smo u tih 70% koji bi u evropu. dakle, TU neka računica ne štima, ne među vama/nama, nego između vlasti i birača.
Puerta Puerta 21:20 12.02.2008

Re: Izbor je jasan

ne žestite se, momci. bilo ili ne bilo kraduckanja, bilo ili ne bilo 6% građana za LDP a 70% građana za EU, u istom smo sosu. sve nas krasi isti ustav, ista vlada i njeni prioriteti, svi nekako moramo dalje, a za to je potrebno sve više snage, tim pre što se nervi tanje i strpljenje gasne. uostalom, ako se ne varam, svi smo u tih 70% koji bi u evropu. dakle, TU neka računica ne štima, ne među vama/nama, nego između vlasti i birača.


Zato sto se tim podatkom manipulise! Medju tih 70% je i 60% radikala, 80% narodnjaka, 50% socijalista ...
Postoje 3 politike u ovoj zemlji! Jedna je desna koju zastupaju radikali narodnjaci i socijalisti, druga je leva koju zastupaju LDP i razne ne vladine organizacije, i treca je nesto izmedju jos uvek pokusavamo da razlucimo sta, al nam slabo polazi za rukom, a to je opcija sadasnjeg predsednika!
Polarizovanje nam je bas iz tog razloga potrebno koliko na sledecim izborima!
vucko vucko 21:21 12.02.2008

Koji Ustav?

Dobro, sacekajte da padne vlada(bice relativno skoro) izadjite na izbore osvojite dovoljno da formirate vladu, stastavite tekst novog ustava, obezbedite 2/3 poslanika u skupstini , pa onda referendum na kome 50%+1 taj ustav treba da potvrdi!

Ček, pa zar nismo izglasali novi Ustav, u kome je dovoljno samo 2/3 poslanika, bez onog referenduma posle?
Puerta Puerta 21:55 12.02.2008

Re: Koji Ustav?

Ček, pa zar nismo izglasali novi Ustav, u kome je dovoljno samo 2/3 poslanika, bez onog referenduma posle?

Ne znam napamet, moguce da za sledeci ustav nece biti potreban referendum, ako si na to mislio, ali poenta nije u tome, posto sam primetio da LDP-ovcima ne izbija iz usta prica o kraduckanju na referendumo i to sto se glasalo 2 dana, moja teza je to da za Cedin predlog ustava ne bi glasalo vise od 6% taman da se glasa 10 dana!
A da ne pricam o te 2/3 poslanika, to je za njih misaona imenica!
jananderson jananderson 22:28 12.02.2008

Re: Koji Ustav?

A da ne pricam o te 2/3 poslanika, to je za njih misaona imenica!

Dokle god to bude tako i Evropa ce za Srbiju najverovatnije biti samo misaona imenica.
Puerta Puerta 22:49 12.02.2008

Re: Koji Ustav?

Dokle god to bude tako i Evropa ce za Srbiju najverovatnije biti samo misaona imenica.


Bilo kako bilo, to je demokratija, vladavine vecine, svidelo se to vama ili ne!
Dawngreeter Dawngreeter 00:36 13.02.2008

Re: Koji Ustav?

A zasto je tebi onda problem ako se to nekome ne svidja?
Puerta Puerta 02:34 13.02.2008

Koji Ustav?

undefined
A zasto je tebi onda problem ako se to nekome ne svidja?


Problem je u tome sto ti ljudi misle da samo oni imaju pravo na misljenje i da su samo oni u pravu i da su samo oni gradjani prvog reda, pa se cude kakva je to politika koju vlast sprovodi, mislim vi imate pravo da vam se ne svidja, ali tu energiju izbacite iz sebe na izborima, mozete i na blogovima, ali ne zamenom teza, pa kad ne znate kako da nesto osporite onda kazete:

misliš kad je narod glasao protiv ustava pa su morali da kraduckaju da bi namakli?

ili
Koji narod? 50, 02% u 49 sati glasanja rukama i nogama :)


Kapiras? Slabo, slabo ...
Dawngreeter Dawngreeter 03:19 13.02.2008

Re: Koji Ustav?

Ma dokle god se ti lepo zabavljas.
pidola pidola 15:46 12.02.2008

Vesna Pesic

"Slušala sam kako je Barak Obama objašnjavao šta je to nada u politici. Moraš da svedočiš da si radio za nadu i da nisi prevario. Zato građani, birači, iako znaju da su toliko puta bili prevareni, uvek mogu da se uznesu nadom da će se željene promene dogoditi. Nada je psihološka esencija politike, bez nje se niko ne bi pomerio iz kuće da ode na biralište.

I u Srbiji, bas kao svuda, nada je glavni pokretač glasača na izborima. No, ono što Srbiju razlikuje je to da i oni koji su evidentno proigrali nadu, opet igraju na nadu. U Srbiji su i proigrane nade pokretači biraca. Teško je za tu inerciju pronaći objašnjenje. Šta god da se desi, većina naših glasača više voli da glasa za prošlost. I Tadić i Nikolić su proigrali nade, pa ipak su dobili ogoroman broj glasova. Nikolić i njegova stranka će tako i nastaviti, i dalje će prodavati izbledele snove i, baš kao prodavci stare robe kupaca, i oni će imati veliki broj glasača.

Tadić je nadu proigrao, ali je njegov slučaj različit utoliko što je veliki broj građana 3. februara rešio da za njega glasa na "ivici izgubljne nade". To je najbolje izrazila Biljana Srbljanović kada je rekla da poslednji put glasa za Tadića. Dobro je znala da je on čovek proigrane nade. Očajnici koji imaju izbor između prodavca užasa prošlosti i prodavca mrvica nade, ipak ce birati mrvice. I u pravu su. Zato sada nisu iznenađeni kada vide da su mrvice počišćene. A to se dogodilo samo nedelju dana posle velike pobede Tadićevih izgubljenih nada.

Ljudi od nade verovali su da će ovoga puta Tadić, sa dva miliona i tri stotine hiljada glasova, morati da pokaže da mu je do Evrope stalo bar onoliko koliko i do Kosova. Zar nije obećao i Evropu i Kosovo, pa se čak činilo da je Evropa glavni prioritet. Imao je odmah divnu priliku da osnaži nadanja i demonstrira svoju politiku "o dva koleseka", jer ga je već 7. februara čekao politički sporazum sa EU. Idealna prilika da se nadanje o Evropi i dobijeni glasovi potvrde. DS je na sav glas govorio da se mora potpisati politički sporazum sa EU, kazali su da od toga ne može i neće biti odstupanja. Koštunica je uzvratio blokadom Vlade i prebacivanjem kosovske krize, zajedno sa sporazumom, na Skupštinu, u kojoj sa radikalima ima vecinu. Izgledalo je da su izbori neizbežni: ili će se potpisati politički sporazum sa EU, ili vlade više neće biti.

Iako su izazvali raspad gotovo svih državnih institucija, jer se u njima više ništa ne može rešiti, susret Tadića i Koštunice je rezultirao time da se politički sporazum sa EU više uopšte ne spominje. Kao da ga nije ni bilo, kao da obećane Evrope više nema. Tadić je odustao od Evrope i postavio prave prioritete na pravo mesto, a Koštunica mu je uzvratio deblokadom Vlade, kako bi ona donela paket kontra mera na proglašenje nezavisnosti Kosova. Spasli su nas, kažu, spasli su vladu. Opet je sve u redu, teška kriza u vezi sa Evropom je prevaziđena tako što nećemo u Evropu, pa se slobodno mogu koncentrisati na svoju omiljenu krizu u vezi sa Kosovom.

Zašto je tako ispalo? Zasto je Tadić opet prevario? Zato što ni njega, kao ni druge političare, nije briga kada slaže, jer to prolazi, prolaze proigrane nade. Opet će on da prođe na istu proigranu nadu, baš kao što će i njegov konkurent proći na “zlatne devedeste”. Zašto bi se naučili bilo čemu kada nema kazne? Građani ih nisu kaznili otkazivanjem poverenja. Tadić se u jednom trenutku zaneo dobijenim glasovima, učinilo se da će se držati volje svojih birača. Ali nije bilo tako. Kao da ih čujem kako kažu: koga je briga što je Tadić dobio glasove na Evropu, mora se njemu, i građanima koji su glasali za njega, odmah pokazati da od toga nema ništa. Tadić je to brzo shvatio i svrstao se tamo gde je i bio. To je ono mesto gde se čuva državno i nacionalno jedinstvo, za koje su zaduženi Koštunica i Nikolić.

I onda neki kažu - rešenje su parlamentarni izbori. Pa jeste tako u principu, ali u Srbiji nije tako. Gde da se posle još jedne proigrane nade nađe nada koja bi pokrenula ljude da izaberu budućnost? Proigrane mrvice nade ne mogu voditi borbu sa prošlošću koja se čvrsto ukotvila u naciji, koja misli da joj pripada mnogo više (eh, da je to samo Kosovo!) i koja nikada neće pristati da joj zaverenički Zapad osujeti sveti zavet o ujedinjenju svih Srba na svim svojim etničkim i istorijskim teritorijama.

Pošto se na tek proteklim izborima ispostavilo da su Kosovo i autoritarno vladanje apsolutni prioriteti, a da je Evropa poslednja rupa na svirali, čemu bismo se na tim izborima mogli nadati? I sa njima i bez njih, ovi isti bi bili na vlasti, bilo tako što je Nikolić tobože opozicija, a Tadić i Koštunica na vlasti, bilo obrnuto: Nikolić i Koštunica na vlasti, a Tadić u opoziciji. Meni se čini da je bolje da se vreme i energija koriste za ozbiljno osmišljavanje toga kako su evropske promene u Srbiji moguće."
Lektorka Lektorka 15:53 12.02.2008

Re: Vesna Pesic

upravo pročitala i htela da okačim ovamo! hvala, pidola
salki salki 16:38 12.02.2008

Re: Vesna Pesic

U suštini mog očaja je upravo odsustvo nade. U teškim sitacijama u kojima nepostoji ništa opipljivo za šta bi se uhvatili ostaje jedino nada. Ja se bojim da se i ona jadna pokupila i nakon višednevnog čekanja u redu na vizu otišla iz ove oaze neznanja, nerada i mrtvila.
Pa pogledajte samo naš opcije. Tu je naravno vlada sa premijerom Koštunicom i radikalskim ministrima. Ovo je naravno loša opcija ali nemojte se zavarati. Nije nasa "Nada" otišla iz Srbije zbog mogućnosti stvaranja ove u suštini prirodne koalicije. Ona je otišla zbog toga što ova koalicija već godinama vodi Srbiju zbog nesposobnosi i nedostatka hrabrosti DS-a. Usput budi rečeno ja vise cenim radikale i DSS jer su oni dosledni u svom nastojanju da pošto poto udalje Srbiju od EU. A DS? E to je enigma. Ja više neznam šta je pravi program DS-a? Samoodržanje, vlast i funkcije, upravni odbori. Izgleda od svega po malo. Ja se slazem da se oni zalažu za EU ali jedno je zalagati se a drugo konkretno delati. I ja se zalažem za mir u svetu ali sam malo tanak sa rezultatima.
Uzmimo slučaj da se raspišu izbori i da DS dobije apsolutnu vecinu ili na primer da se DSS povuče iz postojeće vlade. Pa šta će oni jadni? Nemaju kadra ni da popune ova ministarstva koja drže. Da se nelažemo, sve je to puno mladih manekena koji se igraju države. Odsustvo vizije, ideje i znaja, borba za vlast u okviru vlastite stranke. To je oteralo nadu odavde. Pa mi ponavljamo greske koje smo cinili pre manje od 10 godina i to ih ponavljaju oni koji su sa nama rušili režim SPS-SRS-JUL.
Ovu kritiku treba shvatiti dobonamerno. Ko zna mozda uspemo da privolimo nadu da se vrati.
Krasici Krasici 16:57 12.02.2008

Re: Vesna Pesic

Lektorka
upravo pročitala i htela da okačim ovamo! hvala, pidola.

Ovo bih da podvucem:

I u Srbiji, bas kao svuda, nada je glavni pokretač glasača na izborima. No, ono što Srbiju razlikuje je to da i oni koji su evidentno proigrali nadu, opet igraju na nadu... Tadić je nadu proigrao, ali je njegov slučaj različit utoliko što je veliki broj građana 3. februara rešio da za njega glasa na "ivici izgubljne nade"...

Samo da dodam da je tekst Vesne Pesic preuzet sa sajta Pescanika, za koji je i pisan.
Lektorka Lektorka 21:31 12.02.2008

Re: Vesna Pesic

salki
Usput budi rečeno ja vise cenim radikale i DSS jer su oni dosledni u svom nastojanju da pošto poto udalje Srbiju od EU.

ovo je nešto što smo često u prilici da čujemo, i ne slažem se sa time. DS je bez istinskog orijentira, izgubljena u nekoj močvari između evrope i kosova, tu se slažem. međutim, radikali i DSS igraju (uspešnije od DS) na kartu "večno istih ciljeva", ali - u čemu je njihov učinak? pogledaj, pa i oni su zaguslali, ako i trapavo, o evropi. onako, zlu ne trebalo. s druge strane, čim se setim njihove retorike ("svi lažu, svi su protiv srbije, svi hoće da se odreknu kosova, svi su kriminalci i narkomani", ja se ipak pitam da li je takva doslednost - samo zato što je, eto, doslednost - za pohvalu? uostalom, evo samo jedne ključne reči: zemunski klan. bilo bi vreme da radikali polože raznorazne svoje račune na raznoraznim sudovima. bilo bi svakako i vreme da se čestito pročačka ta DSS. da prestane da im se priznaje sposobnost za doslednost, kao da je moguće da bude prihvatljivo i pozitivno to što je neko permanentni nacionalista (i da ne nabrajam šta sve još).

a što se nade tiče
Ko zna mozda uspemo da privolimo nadu da se vrati.

ko zna, da - ali, vreme je u stvari da sami znamo. opet se setih one najveće žabe koju prvu treba progutati - možda prvo moramo progutati prokletu istinu da par lekcija nismo naučili dobro. popravni. utoliko, ipak, nada. naravno.
Lektorka Lektorka 21:32 12.02.2008

Re: Vesna Pesic

Krasici

Lektorka
upravo pročitala i htela da okačim ovamo! hvala, pidola.

Ovo bih da podvucem:

I u Srbiji, bas kao svuda, nada je glavni pokretač glasača na izborima. No, ono što Srbiju razlikuje je to da i oni koji su evidentno proigrali nadu, opet igraju na nadu... Tadić je nadu proigrao, ali je njegov slučaj različit utoliko što je veliki broj građana 3. februara rešio da za njega glasa na "ivici izgubljne nade"...

Samo da dodam da je tekst Vesne Pesic preuzet sa sajta Pescanika, za koji je i pisan.

ma, sve bih da podvučem.
i naravno: peščanik!
pidola pidola 23:29 12.02.2008

Re: Vesna Pesic


ma, sve bih da podvučem.
i naravno: peščanik!

da,da,isto.
krenuo da naglasim nekoliko stvari,na kraju video da ce skoro ceo tekst da bude bodovan,pa odustao.
mada,ko nece da vidi,procita,shvati,moze i u boji da bude,efekta nema.

i izvinjavam se,zaboravih da kazem odakle je tekst skinut.
nije nekultura,bilo u zurbi. :)
salki salki 10:31 13.02.2008

Re: Vesna Pesic

ovo je nešto što smo često u prilici da čujemo, i ne slažem se sa time. DS je bez istinskog orijentira, izgubljena u nekoj močvari između evrope i kosova, tu se slažem. međutim, radikali i DSS igraju (uspešnije od DS) na kartu "večno istih ciljeva", ali - u čemu je njihov učinak?


Po sredi je nesporazum. Ja ih necenim zbog njihovih ideja ili zbog učinka. Smisao moje rečinice nije ni taj da ja želim da kazem da sam poslednji put dao glas DS-u i da cu sledeci put glasati za radikale "e bas za inat pa meka pukne". Naravno da neću.
Radi se o sledećem. Kod radikala postoji jedna crta, jedna ideja od kad postoje. Oni mogu bedž sa Šešeljovim likom nekada nositi a nekada prikriti ali je on u suštini uvek tu. I ono što je najvažnije i ono na čemu oni dobijaju glasove je to što uvek imaju hrabrosti da u kriznim situacijama tu svoju ideju brane (ma kako ona bili pogrešna). Od Tome nećete čuti o kohabitaciji, o tome kako eto sad bas nije vreme da se stvari isteraju na čisto, o tome kako je vlada održala telefonsku sednicu.... Ama muka mi je i kada pišem o ovome.
Politika znači i odgovornost, ali ne prema stranci nego prema narodu. Ovu odgovornost nemaju ni Radikali, nema je niko u ovoj državi. Dok je to tako neće nam biti bolje.
Na žalost najbolji put do odgovornosti ide preko istine....


Laudanum Laudanum 16:03 12.02.2008

mrak sexualne provenijencije

Ima li mišjoj rupi alternative?


Ima alternative - mračna pećina! Ugasiće Prajm minister svetlo, plašim se, džaba smo izvikali Tadića za prezidenta. Koštunica stoji pored zida i, poput zadriglog gazde kafane pred fajront, šakom prekriva prljavi šalter. A u mraku se ne vidi koliko je ljudi glasalo za njega, zeva li dok se priča o Evropi, kojeg političkog kolegu štipka za guzicu unapred spreman da ga ispali za koitus. Kad dođe do stani-pani. Uostalom, mniće on u onoj pomrčini, nije mrak ni tako loš. Evo, setite se devedesetih. Spadne kaiš na elektrani, pogase se svetla, a raja trči u krpice na sirotinjsku zabavu. Iz takve romantike se rađa mnogo više glasača. Političari dobijaju sledbenike, crkve ikonoklaste, banke dužnike, klubovi navijače... Dok neko ponovo ne izmisli varnicu. A neko drugi se ne doseti da na istu uvek može da se popiša.
Gorio Gorio 16:05 12.02.2008

Dogovor

I mnogima je, čujemo, laknulo-fala bogu, nije pala Vlada.


Na našu nesreću.

Dogovor koji je sinoć postignut, uobičajen je u odnosu Koštunica - Tadić. Tadić kod Koštunice ode sa svojim predlozima a izadje sa Koštunicinim odgovorima.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 16:29 12.02.2008

Kosovo

je postalo poslednje (retoricko) utociste hulja!
Sladjana NS Sladjana NS 16:48 12.02.2008

?

Cemu brisanje?
Lektorka Lektorka 16:54 12.02.2008

Re: ?

Nisam ni videla komentar, brisao je Supermod.
jama jama 16:52 12.02.2008

ŠUMAR

sta sledi:
-kosovo proglasava nezavisnost
-u srbiji se zaostrava politicka situacija
- ne zadugo dolazi vanredno stanje(na malo duze vreme)
-dss i srs prave koaliciju
- svi idemo u debeli mrak
-posle iks godina kosovo ulazui u EU
- posle toga mi u EU ako se kosovo sa tim saglasi


SVE MI SE CINI DA OVDE FALI ŠUMAR DA RASTERA I NAS I ....

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana