Obrazovanje

Ministru Žarku Obradoviću -- dokle?

nurudin RSS / 28.02.2013. u 19:07

 

zahvanica1.jpg

 

Елем, на огласној табли Гимназије у Лебану дочекало нас је обавештење, тачније оставка директора.

Занимљив почетак радног дана. Нисам из Лебана, радим у Гимназији већ три године, упознао сам дивне и мање дивне људе, али пре свега и изнад свега дивне ученике.

За три године ученици Гимназије, уз помоћ својих наставника, остварили су бројне успехе:

1. Сваке године републички победници из биологије, историје, физичког васпитања, српског језика и књижевности, математике, физике... Школа пуна признања и награда

2. У школи ради театар "Гимназијалац" који је, такође, постигао изванредне резултате, о којима се писало. Највећи успех постигао је на Фестивалу аматерских позоришта Србије у Кули, 09 – 17. септембра 2011. године са представом "Породичне приче", писао је у Печату и уважени Рашко Јовановић.

3. Школа има и свој часопис "Огледало" који је награђен од стране Министарства просвете и Друштва за српски језик и књижевност у категорији најбољег средњошколског часописа. За часопис су писали и уважени блогери: Јелица Грегановић, Гордана Чомић, Ана Радмиловић, Бојана Маљевић, mikele9, Владимир Петровић, nsarski, Предраг Брајовић....

4. Школа трећу годину за редом има учеснике у ИС Петница, ове године чак 12 ученика похађа курсеве у Петници, од тога готово сви постигну изванредне резултате.

5. Школа је остварила сарадњу и са Регионалним центром за таленте, те су ове године 17 гимназијалаца полазници овог центра. 

6. Ученици и наставници Гимназије учествовали су у пројекту Креативна школа, и сва четири рада наших гимназијалаца ушла су у Базу знања "Креативне школе".

7. Две године за редом ученици наше Гимназије учествују ликовним радовима у пројекту EU PROGRESA за календар 2012. као и календар за 2013, и освајају награде.

8. Ученици су учествовали и у пројекту Театра за етнички дијалог

9. Школа има свој сајт: www.gimnazijalebane.edu.rs и радио у пробној фази.

Да не набрајам више, доста тога сам изоставио -- за све активности и ученици и наставници су имали подршку директора, готово безрезервну. Можда све ово за неког и није од великог значаја, али за Лебане које спада у ред наијсиромашнијих општина јесте велики успех. Дакле, три године за редом гиманзијалци са својим наставницима, а на челу са директором,  широм Србије промовишу себе, а и Лебане -- од Београда, Петнице, Тршића, Ваљева, Краљева, Ниша, Куле, Новог Сада... Кад год је била која лепа вест о Лебану, била је захваљујући гимназијалцима. За оне мање лепе вести били су задужени политички оци у Лебану. 

И, сад, дошло је опет до прмене власти, и, наравно, мора да се промене и директори, сви који нису подобни, без обзира радили они свој посао добро или не. Да не би себе изложио понижењу, директор Гимназије је поднео оставку, део оставке преносим

Уважена господо,

 

Министру просвете, науке и технолошког развоја

др Жарку Обрадовићу

Начелнику школске управе Јабланичког округа

Томиславу Симоновићу

Школском одбору Гимназије у Лебану

 

            Подносим оставку на дужност директора Гимназије у Лебану због незапамћених претњи, уцена и притисака нада мном, над родитељима и професорима, члановима Школског одбора Гимназије у Лебану, с обзиром да је једна партија – као свој ,,ратни плен“, у непринципијелној коалицији, коалиционим споразумом, ,,добила“ Гимназију у Лебану.

 

.............................................................................


 

Да би зауставио даље непријатности и омаловажавања професора, родитеља и ученика Гимназији у Лебану, као и саме установе, одлучио сам се за оставку, јер јуриши неће престати све док се политички циљеви из коалиционог споразума не реализују.


 

                                                                                                   Подносилац оставке,

                                                                                          

                                                                                                 Зоран Б. Младеновић


Е, сад: докле овако? Докле неко мора да лети због тога што политички није подобан?

П. С. Иначе, да додам -- с обзиром да сам, како неке колеге воле да се изразе, добро сарађивао са директором, политичка хајка се наставља, не само на директора, већ и на све оне који су са њим сарађивали...
Данас ми је пар колега рекло: "Буди опрезан, говоре како ће ти спаковати кофере и вратити те тамо одакле си дошао. Зато ти је боље да ћутиш и да не причаш много."

Е па, макар ми већ сутра "спаковало кофере", да ћутим нећу, нити умем. Нисам ћутао ни старом директору, не желим ни новом -- јер школа је место у којој се мисли и разговара, а није војска да се испуњавају наређења. 

П. С. Не знам ко ће нам бити нови директор, али му желим много успеха у раду. 
Свако ко ради, желим да га подржим, и свако ко се искрено бори за интерес ученика, имаће моју подршку. 



Да нагласим, министар Жарко Обрадовић нема никакве везе са овим -- иза свега стоје мешетарења локалних политичара, али пошто су се тамо сви оглушили, морао сам бар некоме да се обратим, па можда министар и прочита ово, ко зна. 

 


 

 

 

 



Komentari (82)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jedi-knight jedi-knight 19:18 28.02.2013

1.


Najgore je što ovo više nikoga ni ne čudi.
Ono što je zdravom razumu nenormlano, u svakodnevici je normalno i prihvatljivo.
nurudin nurudin 19:28 28.02.2013

Re: 1.

jedi-knight

Najgore je što ovo više nikoga ni ne čudi.
Ono što je zdravom razumu nenormlano, u svakodnevici je normalno i prihvatljivo.



Да, најгоре је што долазимо у ситуацију да овакве ствари посматрамо као потпуно нормалне. То је у ствари тужно.
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 23:46 28.02.2013

Re: 1.

Da, bilo bi cudno da je neko reagovao ili dao saopstenje.
Tako su ljudi apaticni, mrzovoljni na sve, nema vise one ingeniozne misli, one bure u coveku koja ga tera da nesto dobro uradi za druge i sebe.
nurudin nurudin 23:52 28.02.2013

Re: 1.

Velimir Mladenovic
Da, bilo bi cudno da je neko reagovao ili dao saopstenje.
Tako su ljudi apaticni, mrzovoljni na sve, nema vise one ingeniozne misli, one bure u coveku koja ga tera da nesto dobro uradi za druge i sebe.


Нема буре -- мртво море, чим пробаш да таласаш -- крену претње о томе како ће да ти пакују коферче. :(

Донекле разумем, али не оправдавам.
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 00:01 01.03.2013

Re: 1.

''Cutanje me ubilo.''-kaze poslovica.

U strahu za spasenje zive glave ljudi su skloni i spremni da urade sve. I to razumem. Mada hvala za ovaj tekst.
nurudin nurudin 16:14 01.03.2013

Re: 1.

Velimir Mladenovic
''Cutanje me ubilo.''-kaze poslovica.


Да, ћутање као тихи убица. Али, ако је тако некоме лакше, нека ћути.

Булгаков рече: кукавичлук је највећи грех!

П. С. И одсуство солидарности. Данас је била "чистка" директорке Гимназије у Лесковцу... Ћутала је, као и многи, и чинила уступке.

Али, једног дана дође неподопштина и до тебе, па тад неће имати ко да проговори.
nurudin nurudin 12:47 02.03.2013

Re: 1.

Mada hvala za ovaj tekst.


Мада, ево какве текстове пишу локалне новине и медији.

Толико о "независном новинарству", сензационалистички и површно.

Direktor škole okačio ostavku na oglasnoj tabli.

milivoje_bg milivoje_bg 21:04 02.03.2013

Re: 1.

nurudin
jedi-knight

Najgore je što ovo više nikoga ni ne čudi.
Ono što je zdravom razumu nenormlano, u svakodnevici je normalno i prihvatljivo.



Да, најгоре је што долазимо у ситуацију да овакве ствари посматрамо као потпуно нормалне. То је у ствари тужно.

Тужно - нетужно, нормално - ненормално !
Не дај се !
Успут --- отишли једни говноваљи - дошли други говноваљи !

jedi-knight jedi-knight 19:25 28.02.2013

...


Da ti ovde nisi objavio, ko zna da li bi iko ikad saznao i ko zna koliko ovakvih primera ima.
I Domanović i Nušić bi zanemeli pre ovakvima
nurudin nurudin 19:30 28.02.2013

Re: ...

jedi-knight

Da ti ovde nisi objavio, ko zna da li bi iko ikad saznao i ko zna koliko ovakvih primera ima.
I Domanović i Nušić bi zanemeli pre ovakvima


Вероватно много, безброј само што људи ћуте, боје се, а ја то разумем.


Да, да су живи, то се често питам -- шта би писали: комедије или трагедије.
savamala savamala 19:41 28.02.2013

Да, да, како да не...


Да нагласим, министар Жарко Обрадовић нема никакве везе са овим -- иза свега стоје мешетарења локалних политичара, али пошто су се тамо сви оглушили, морао сам бар некоме да се обратим, па можда министар и прочита ово, ко зна.


Ово ти је на истом нивоу као што ти је такмичење ”Зорану у част” промоција младости.
Јесте, чим Жарко чује за ово има да реагује и среди стање.
Тако су и неки у затвору у Лубјанки говорили својим мучитељима - само када би друг Стаљин знао за ово!
nurudin nurudin 19:43 28.02.2013

Re: Да, да, како да не...

savamala

Да нагласим, министар Жарко Обрадовић нема никакве везе са овим -- иза свега стоје мешетарења локалних политичара, али пошто су се тамо сви оглушили, морао сам бар некоме да се обратим, па можда министар и прочита ово, ко зна.


Ово ти је на истом нивоу као што ти је такмичење ”Зорану у част” промоција младости.
Јесте, чим Жарко чује за ово има да реагује и среди стање.
Тако су и неки у затвору у Лубјанки говорили својим мучитељима - само када би друг Стаљин знао за ово!


Можда се и насмеши, никад се не зна...:)
predatortz predatortz 19:41 28.02.2013

Rat i mir

Partije su ti kao vojske. Teško je održati moral vojske, ako im posle pobede ne dozvoliš malo bahanalija i ne podeliš plen.
Tako ti je i sa partijskim vojnicima. Hoće svoje, da nisu džaba ratovali.
Čuvajte se novog, neće imati poštovanja ni milosti prema onim koji su dobro sarađivali sa starim direktorom.
Svi vaši plusevi postaće minusi. Svaki raniji uspeh škole, za njega će biti nagazna mina. Neće ići logikom da vas porazi praveći bolje rezultate. Lakše je obezvrediti vaše...

Pitaš dokle tako ?

Znajući nas, do sudnjega dana...
nurudin nurudin 19:47 28.02.2013

Re: Rat i mir

predatortz
Partije su ti kao vojske. Teško je održati moral vojske, ako im posle pobede ne dozvoliš malo bahanalija i ne podeliš plen.
Tako ti je i sa partijskim vojnicima. Hoće svoje, da nisu džaba ratovali.
Čuvajte se novog, neće imati poštovanja ni milosti prema onim koji su dobro sarađivali sa starim direktorom.
Svi vaši plusevi postaće minusi. Svaki raniji uspeh škole, za njega će biti nagazna mina. Neće ići logikom da vas porazi praveći bolje rezultate. Lakše je obezvrediti vaše...

Pitaš dokle tako ?

Znajući nas, do sudnjega dana...


Да, толико о департизацији.

А, оно минус и минус дају плус? :)

П. С. О новом ћу кад га упознам, јер још увек не знам ко је, можда напишем који блог, ако ми "не спакује кофере".
predatortz predatortz 19:54 28.02.2013

Re: Rat i mir


П. С. О новом ћу кад га упознам, јер још увек не знам ко је, можда напишем који блог, ако ми "не спакује кофере".


Neće te pakovati, bar ne tako brzo. Kod vas u prosveti, to i nije tako lako. Drugo, trebaće mu vremena da se 'ustoliči'.
Može ti zagorčavati život. U tom slučaju mu pokaži zube. Ako to ne uradiš, gaziće te.

PS

Nije mi nepoznato stanje u školstvu. Moja firma radi sa dosta škola, a i sa Zavodom koji vam je dodelio zahvalnicu.
Profesora Ušćumlića poznajem lično. Ni njegova stolica nije sigurna iako je iz ministrove partije. Ne iznenadi se ako u skorije vreme čuješ da je otišao u penziju.
nurudin nurudin 20:06 28.02.2013

Re: Rat i mir

Neće te pakovati, bar ne tako brzo. Kod vas u prosveti, to i nije tako lako. Drugo, trebaće mu vremena da se 'ustoliči'.
Može ti zagorčavati život. U tom slučaju mu pokaži zube. Ako to ne uradiš, gaziće te.


Добар савет, ово за зубе... Мада, да сачекам прво да га упознам, можда ми сем зуба буде било потребно још нешто...

Nije mi nepoznato stanje u školstvu. Moja firma radi sa dosta škola, a i sa Zavodom koji vam je dodelio zahvalnicu.
Profesora Ušćumlića poznajem lično. Ni njegova stolica nije sigurna iako je iz ministrove partije. Ne iznenadi se ako u skorije vreme čuješ da je otišao u penziju.


Значи, постоји и коферче за пензију...:(

Знате како, кад сам преживео директоре са Косова, тамо је тек стање...:(
Већ сам писао о томе: Још једна битка на Космету и Метохији, ваљда ћу и ове...
arianna arianna 20:18 28.02.2013

Re: Rat i mir

Ukoliko pročita Ministar ili bar neko od prosvetne inspekcije


Postoji škola u Srbiji u kojoj je direktorka birana u treći mandant, plus dva puta vd, bez protivkandidata na nijednom reizboru, jer su potencionalni protivkandidati zaplašeni otkazom i konstantnim mobingom

Potencira da joj nijedna smena vlasti ne može ništa, mobinguje starije radnike a nove tendenciozno bira sa nižom i neodgovarajućom stručnom spremom od propisane, i to na odredjeno vreme, pa kako se ko pokaže, naročito u materjalnom smislu i u slepoj poslušnosti, a sve to podvodi pod diskrecionim pravom direktora o odabiru kandidata

Kad neko od stalno zaposlenih zatraži napismeno, to što se usmeno zahteva i što nije u skladu sa sistematizacijom radnih mesta i pravilnikom o radu, direktorka se poziva na deo u sistematizaciji radnih mesta koji kaže da je zaposleni dužan da izvršava SVE poslove koje mu naloži direktor.

To, izmedju ostalog, podrazumeva da neko sa završenim fakultetom, VII stepen stručne spreme, pored uobičajnih vaspitno-obrazovnih aktivnosti, obzirom da škola ima i distributivnu kuhinju, servira, pere sudove, nosi kanistre sa hranom, sakuplja i rukuje otpacima hrane (od profesora - na mesto spremačice, nosača i servirke)

da li je ovo demokratija ili tiranija?


za detaljnije informacije javite se na pp
nurudin nurudin 20:26 28.02.2013

Re: Rat i mir

Potencira da joj nijedna smena vlasti ne može ništa, mobinguje starije radnike a nove tendenciozno bira sa nižom i neodgovarajućom stručnom spremom od propisane, i to na odredjeno vreme, pa kako se ko pokaže, naročito u materjalnom smislu i u slepoj poslušnosti, a sve to podvodi pod diskrecionim pravom direktora o odabiru kandidata


Боже, ово као да се дешава по неком обрасцу. Као да су сви завршили неки курс -- обука за мобинг, а иза свега стоје политичке партије и коалиције које их штите. Ово сам ја преживљавао на Косову.

Увек ме је интересовало како министар да сагласност за неке доректоре?
Мислим неким људима није место ни у школи, а камоли да буду директори.
Уопте није важно -- ваљао, неваљао -- битно је да си политички подобан.

П. С. Све што вам је на души објавите, ја у претходним блоговима нисам избегавао имена, када сам писао о директорима са Косова. Мислите да ме је неко тужио? Знају они колико не ваљају.
arianna arianna 20:36 28.02.2013

Re: Rat i mir

Увек ме је интересовало како министар да сагласност за неке доректоре?




Kako da ministar ne da saglasnost, kad hvalospev o sopstvenom radu piše direktor/ka lično, a usvaja nastavnično veće i školski odbor, uglavnom bez čitanja

a i ko sme da stavi primedbu ili da ne digne ruku kad se javno glasa o usvajanju mišljenja o radu?

nurudin nurudin 21:03 28.02.2013

Re: Rat i mir

arianna
Увек ме је интересовало како министар да сагласност за неке доректоре?




Kako da ministar ne da saglasnost, kad hvalospev o sopstvenom radu piše direkor/ka lično, a usvaja nastavnično veće i školski odbor, uglavnom bez čitanja

a i ko sme da stavi primedbu ili da ne digne ruku kad se javno glasa o usvajanju mišljenja o radu?



Kako javno?

arianna arianna 21:10 28.02.2013

Re: Rat i mir

Kako javno?


nastavnici na nastavničkom veću javno, podizanjem ruke, glasaju i usvajanju mišljenja o radu direktora.

ajd, neko nek proba da ne aminuje brižno sročen hvalospev direktora
nurudin nurudin 21:12 28.02.2013

Re: Rat i mir

arianna
Kako javno?


nastavnici na nastavničkom veću javno, podizanjem ruke, glasaju i usvajanju mišljenja o radu direktora.

ajd, neko nek proba da ne aminuje brižno sročen hvalospev direktora



Код нас то није јавно.
arianna arianna 21:18 28.02.2013

Re: Rat i mir

Код нас то није јавно.


Šta ima da se krije, kad je sve u superlativu
nurudin nurudin 21:23 28.02.2013

Re: Rat i mir

arianna
Код нас то није јавно.


Šta ima da se krije, kad je sve u superlativu



Ха-ха! Баш ме насмејасте... :)
arianna arianna 22:07 28.02.2013

Re: Rat i mir

nurudin
arianna
Код нас то није јавно.


Šta ima da se krije, kad je sve u superlativu



Ха-ха! Баш ме насмејасте... :)


zaposlenima uopšte nije smešno i ne znaju kome više da se obrate
sve je uredno pokriveno papirima, a ništa nije normalno

državne škole postaju privatne, ovakvim ponašanjem direktora
nurudin nurudin 23:02 28.02.2013

Re: Rat i mir

arianna
nurudin
arianna
Код нас то није јавно.


Šta ima da se krije, kad je sve u superlativu



Ха-ха! Баш ме насмејасте... :)


zaposlenima uopšte nije smešno i ne znaju kome više da se obrate
sve je uredno pokriveno papirima, a ništa nije normalno

državne škole postaju privatne, ovakvim ponašanjem direktora


Насмејао сам се од муке, верујте ми.
Управо тако. Али, знате шта је проблем -- сви знамо за директоре који врше мобинг над запосленима, који шамарима решавају проблем са ученицима, пар шамара, и чути, иначе -- избацићемо те из школе, за директоре који имају афере са ученицама -- сви знамо, а ћутимо, је л'тако? Кад заигра мечка испред наше школе, тад нешто чепркамо...

Знамо и за оне који коректно раде, па их смене из бесе и због тога што нису политички подобни...
Знамо и за наставнике који уцењују ученике, есмотивно злостављање, знамо и ћутимо.

Све знамо, и сви ћутимо -- ради мира у кући.
arianna arianna 23:41 28.02.2013

Re: Rat i mir

Све знамо, и сви ћутимо -- ради мира у кући.


ne ćute ljudi radi mira u kući, već iz straha od gubitka posla, koga je sve teže naći

ovo se naročito odnosi na visoko obrazovane, preko 35 god, koji nisu politički aktivni ili se nisu učlanili u odgovarajuću stranku

>>>Tragično je što mladi obrazovani ljudi odlaze, a država umesto da im stvori radni ambijent, naknadnim davanjima dokvalifikuje nestručene po seminarima, pa ih tako naknadno i uglavnom nakaradno ostručne postavlja na rukovodeća mesta
nurudin nurudin 23:46 28.02.2013

Re: Rat i mir

arianna
Све знамо, и сви ћутимо -- ради мира у кући.


ne ćute ljudi radi mira u kući, već iz straha od gubitka posla, koga je sve teže naći

ovo se naročito odnosi na visko obrazovane, preko 35 god, koji nisu politički aktivni ili se nisu učlanili u odgovarajuću stranku

>>>Tragično je što mladi obrazovani ljudi odlaze, a država umesto da im stvori radni ambijent, naknadnim davanjima dokvalifikuje nestručene po seminarima, pa ih tako naknadno i uglavnom nakaradno ostručne postavlja na rukovodeća mesta


О страху већ да не говоримо, јер их нико не штити...
А високо образовање, то је па тек други падеж.
Све се своди на "просветну мафију", о свим мафијама се говори: те друмаска, те оваква, те онаква, али о просветној најмање...
predatortz predatortz 00:04 01.03.2013

Re: Rat i mir

П. С. О новом ћу кад га упознам, јер још увек не знам ко је, можда напишем који блог, ако ми "не спакује кофере".


Nemoj samo da bude:

Lovi ribu Ahmete Šabo...
kleinemutter kleinemutter 11:18 01.03.2013

Re: Rat i mir

zaposlenima uopšte nije smešno i ne znaju kome više da se obrate
sve je uredno pokriveno papirima, a ništa nije normalno

državne škole postaju privatne, ovakvim ponašanjem direktora


Obratite se roditeljima...

Roditelji su obelodanili muvačinu oko direktorskog mesta u specijalnoj školi A.Skala u Bg.

Protivzakonito je na mestu v.d. direktora sedeo čovek ,4 godine, koji ni nema 7 stepen stručne spreme.
Zakon ne prepoznaje da neko može biti v.d. 4 godine!!!

Trenutno je konkurs u toku.

Zaposleni su se uplašili novih ljudi koji su se javili na konkurs i biraju koleginicu za direktorku, koja je uvek uzimala decu iz Sremčice da ne bi imala posla sa roditeljima.

Sad će biti direktorka i imaće posla sa roditeljima. Ženu ne poznajem.Znam samo da je roditelji zovu,,tetka,, jer im je rekla da ona razume kako im je sa decom ometenom u razvoju, jer ona nema svoju decu uopšte, ali je tetka detetu ometenom u razvoju...

Toliko!!!!

Roditelji su snaga koja će dovesti stvari u red....jer ako su im deca ometena , oni nisu, iako često bivaju tako tretirani.

Uvažena direktorka o kojoj pišete je sa drugim mandatom izgubila pravo da se vrati na staro radno mesto, koje je čeka samo jedan mandat od 4 godine.
Ako se kandiduje za novi mandat po prestanku istog ide u biro za nezaposlene ako u Školi po sistematizaciji nema posla za nju.

Zato maltretira jer se radi o njenoj glavi, a nastavnici ne čitaju zakon!!!!!
arianna arianna 13:00 01.03.2013

Re: Rat i mir

koji crni roditelji?


Ono malo kasvetnih roditelja sklanja se glavom bez obzira i šalje kao pratioce deci - babe, dede ili plaćene pratioce.

U školskom odboru ovakvih škola sede "podobni" roditelji, koji i sami ne znaju gde se i zašto nalaze, osim da su iz nekog njima nepoznatog razloga važni, jer im skuvaju kafu i ponude kolačima. Kad ih neko pita šta je bilo na školskom odboru, glavni komentar je kafa (tri u jedan, dva u jedan ili obična bez šećera )

koji crni izveštaji o radu!?!? koje upravljanje školom?!

Uvažena direktorka o kojoj pišete je sa drugim mandatom izgubila pravo da se vrati na staro radno mesto, koje je čeka samo jedan mandat od 4 godine
.

tvrdi da nije, jer je na to mesto primnjen učitelj, kome se svake godine produžava ugovor o radu, na odredjeno vreme...istini za volju, nekad ove zaposlene na odredjeno malo izrotira, tek da znaju da su zaposleni od danas do sutra i ko ih hlebom hrani!!

edit:

da objasnim reč "podoban" u ovom slučaju

jedna od roditelja u pomenutom školskom odboru je bivša egzotična bar konobarica, poreklom iz Moldavije, sa slabim poznavanjem srpskog jezika !?! koja ima dete ometeno u razvoju i koja kao podoban RODITELJ odlučuje o sudbini fakultetski obrazovanog kadra i sudbini škole!!!!
nurudin nurudin 16:22 01.03.2013

Re: Rat i mir

predatortz
П. С. О новом ћу кад га упознам, јер још увек не знам ко је, можда напишем који блог, ако ми "не спакује кофере".


Nemoj samo da bude:

Lovi ribu Ahmete Šabo...


Eh, da je... :)

"Da je vlast pametna, naredila bi svima: udicu u šake, pa na rijeku, lovi ribu! Ne bi bilo buna ni nereda. Kazem ti: lovi ribu, Ahmete Šabo!"


Samo što nema reke, već samo mulja, jer se u mulju mreste šarani...:)
nurudin nurudin 16:26 01.03.2013

Re: Rat i mir

kleinemutter
zaposlenima uopšte nije smešno i ne znaju kome više da se obrate
sve je uredno pokriveno papirima, a ništa nije normalno

državne škole postaju privatne, ovakvim ponašanjem direktora


Obratite se roditeljima...

Roditelji su obelodanili muvačinu oko direktorskog mesta u specijalnoj školi A.Skala u Bg.

Protivzakonito je na mestu v.d. direktora sedeo čovek ,4 godine, koji ni nema 7 stepen stručne spreme.
Zakon ne prepoznaje da neko može biti v.d. 4 godine!!!

Trenutno je konkurs u toku.

Zaposleni su se uplašili novih ljudi koji su se javili na konkurs i biraju koleginicu za direktorku, koja je uvek uzimala decu iz Sremčice da ne bi imala posla sa roditeljima.

Sad će biti direktorka i imaće posla sa roditeljima. Ženu ne poznajem.Znam samo da je roditelji zovu,,tetka,, jer im je rekla da ona razume kako im je sa decom ometenom u razvoju, jer ona nema svoju decu uopšte, ali je tetka detetu ometenom u razvoju...

Toliko!!!!

Roditelji su snaga koja će dovesti stvari u red....jer ako su im deca ometena , oni nisu, iako često bivaju tako tretirani.

Uvažena direktorka o kojoj pišete je sa drugim mandatom izgubila pravo da se vrati na staro radno mesto, koje je čeka samo jedan mandat od 4 godine.
Ako se kandiduje za novi mandat po prestanku istog ide u biro za nezaposlene ako u Školi po sistematizaciji nema posla za nju.

Zato maltretira jer se radi o njenoj glavi, a nastavnici ne čitaju zakon!!!!!


Знате како су прошли родитељи: позвани људи у тајне општинске просторије, па кренуле уцене: "Хоћеш да ти жени продужимо уговор за стално, или...?"
"Хоћеш да ти дете добије стипендију, или...?" "Хоћеш да те запослимо, или...?"

У оштини која је једна од најсиромашнијих, мислите да овакве ствари неће проћи?

(О овоме, наравно, нисмо разговарали -- последње речи из општинских канцеларија.)
antioksidant antioksidant 16:31 01.03.2013

Re: Rat i mir

Zakon ne prepoznaje da neko može biti v.d. 4 godine!!!

u srbiji je direktor poreske uprave imenovan kao vd na 2 godine

kleinemutter kleinemutter 13:13 02.03.2013

Re: Rat i mir

tvrdi da nije, jer je na to mesto primnjen učitelj, kome se svake godine produžava ugovor o radu,


ona trvdi i laže.
zakon drugačije kaže.Otvorite zakon i pročitajkte deo koji se odnosi na izbor i rad direktora.
nurudin nurudin 02:12 03.03.2013

Re: Rat i mir

antioksidant
Zakon ne prepoznaje da neko može biti v.d. 4 godine!!!

u srbiji je direktor poreske uprave imenovan kao vd na 2 godine


У Србији је све могуће.
eli.lacrosse eli.lacrosse 20:00 28.02.2013

2%

Obradovićev prethodnik Gašo Knežević, u Debati na TV B92 4. jula 2011. godine, rekao je: „2% obrazovanje utiče na izbore, egzaktno mereno […] 2% na biračko telo utiče rešenje problema obrazovanja. Da li vi mislite da jedna racionalna politička stranka, bilo koja, da je uopšte interesuje obrazovanje? Mislim da je to tragedija.”
Sada, izgleda da ih i obrazovanje interesuje. Možda je ta promena pokazatelj dobrog rada ministra.
()
nurudin nurudin 20:19 28.02.2013

Re: 2%

eli.lacrosse
Obradovićev prethodnik Gašo Knežević, u Debati na TV B92 4. jula 2011. godine, rekao je: „2% obrazovanje utiče na izbore, egzaktno mereno […] 2% na biračko telo utiče rešenje problema obrazovanja. Da li vi mislite da jedna racionalna politička stranka, bilo koja, da je uopšte interesuje obrazovanje? Mislim da je to tragedija.”
Sada, izgleda da ih i obrazovanje interesuje. Možda je ta promena pokazatelj dobrog rada ministra.
()


Интересује их искључиво као плен, партијски...
Незајажљиви су! Још један пример, данас се у Лебану сазива други пут за редом Школски одбор у ОШ "Вук Караџић" са циљем да се промени директорка -- уцене родитеља, чланова Школског одбора (прете људима отворено) све док нису сменили директорку -- разлога нема, школа изузетно добро ради, такође, велике успехе постиже на такмичењима, има часопис, позориштанце... Али, директорка није политички подобна.
Члан Школског одбора изјављује: Директорку мењамо из политичких разлога, других разлога нема.
Само да се смени, пошто-пото и да се доведу њихови људи... Туга!
bolid1 bolid1 20:32 28.02.2013

Re: 2%

nurudin

Само да се смени, пошто-пото и да се доведу њихови људи... Туга!


Jebe se njima za obrazovanje, u punom iznosu! Sto gluplja raja, to njima vise vojske kasnije i ja to stvarno tako mislim.

Nurudine, pitanje za tebe, koliko direktor moze da bude "dobar" u skoli, ako nesto i moze, koliko? Pitam ovo jer ako pare nisu razlog onda je cist bes, a to mi je jos gore...ajde, pare razumem, ali to smenjivanje iz besa ne razumem.
predatortz predatortz 20:37 28.02.2013

Re: 2%


Jebe se njima za obrazovanje, u punom iznosu! Sto gluplja raja, to njima vise vojske kasnije i ja to stvarno tako mislim.


Branko Ćopić, u jednoj od svojih pesama za decu, reče:

Kada si postao bistar k'o tele
Tek onda posao valja
Što gluplji vojnik,pravilo kaže
Bolje će služiti kralja...
nurudin nurudin 20:41 28.02.2013

Re: 2%

bolid1
nurudin

Само да се смени, пошто-пото и да се доведу њихови људи... Туга!


Jebe se njima za obrazovanje, u punom iznosu! Sto gluplja raja, to njima vise vojske kasnije i ja to stvarno tako mislim.

Nurudine, pitanje za tebe, koliko direktor moze da bude "dobar" u skoli, ako nesto i moze, koliko? Pitam ovo jer ako pare nisu razlog onda je cist bes, a to mi je jos gore...ajde, pare razumem, ali to smenjivanje iz besa ne razumem.


Па, може да не кочи и да подржава рад у школи, да организује, усмерава...
Да мотивише ученике и наставнике на рад... Да, између осталог, обезбеди новац да школа функционише и да ученици учествују на такмичењима, у Петници...
Све то много кошта. Партиципација за једног ученика у Петници је 10 000 хиљада. Ученици иду три пута годишње. Добар диретор се бори да ученицима обезбеди та средства, а лош каже: нека иду, ако имају пара.
Знате да постоје директори који шаљу ученике да о свој трошак учествују на републичким такмичењима. О дневницама и да не говорим...
bolid1 bolid1 20:42 28.02.2013

Re: 2%

predatortz


Lepo rek'o covek.

bolid1 bolid1 20:44 28.02.2013

Re: 2%

nurudin
bolid1
nurudin

Само да се смени, пошто-пото и да се доведу њихови људи... Туга!


Jebe se njima za obrazovanje, u punom iznosu! Sto gluplja raja, to njima vise vojske kasnije i ja to stvarno tako mislim.

Nurudine, pitanje za tebe, koliko direktor moze da bude "dobar" u skoli, ako nesto i moze, koliko? Pitam ovo jer ako pare nisu razlog onda je cist bes, a to mi je jos gore...ajde, pare razumem, ali to smenjivanje iz besa ne razumem.


Па, може да не кочи и да подржава рад у школи, да организује, усмерава...
Да мотивише ученике и наставнике на рад... Да, између осталог, обезбеди новац да школа функционише и да ученици учествују на такмичењима, у Петници...
Све то много кошта. Партиципација за једног ученика у Петници је 10 000 хиљада. Ученици иду три пута годишње. Добар диретор се бори да ученицима обезбеди та средства, а лош каже: нека иду, ако имају пара.
Знате да постоје директори који шаљу ученике да о свој трошак учествују на републичким такмичењима. О дневницама и да не говорим...


Jasno je meni sta je posao direktora, ali onda se smenjivanje sposobnog svede na bes, jel' tako?
nurudin nurudin 20:49 28.02.2013

Re: 2%

Jasno je meni sta je posao direktora, ali onda se smenjivanje sposobnog svede na bes, jel' tako?


Да, бес и хир политичара -- школа дође као неки плен, они то тако распоређују -- ово је моје, ово твоје -- као у феудалном систему.
Није важно ни ко ће да буде, само да припада партији којој је припала.
nurudin nurudin 20:53 28.02.2013

Re: 2%

predatortz

Jebe se njima za obrazovanje, u punom iznosu! Sto gluplja raja, to njima vise vojske kasnije i ja to stvarno tako mislim.


Branko Ćopić, u jednoj od svojih pesama za decu, reče:

Kada si postao bistar k'o tele
Tek onda posao valja
Što gluplji vojnik,pravilo kaže
Bolje će služiti kralja...


Јојј, грешком сам обавесто модерацију. :)

Политичке партије, односно њихови чланови, на следећу песму, кад смо већ код песме...

Hanzaplast

Hanzaplast
ima strast
da se za sve živo lijepi,
i kad nešto čvrsto ščepi
istog trena uzme vlast,
drži tog se kao lud,
zaludan je svaki trud,
ne postoji takva mast
koja od tog zla te liječi,
ništa ne može da spriječi
hanzaplast,
svaka čast!

Hanzaplast
strašni flast-
-er-er-er,
prava zvijer,
lijepi, grli, steže, ljubi,
dok mu ne otupe zubi.

Hanzaplast
neće spast
tako brzo, tako lako.
Meni još se nije mako,
ali, ha-ha, ja to znam,
on će otpast sasvim sam.
predatortz predatortz 21:02 28.02.2013

Re: 2%


Јојј, грешком сам обавесто модерацију. :)


Sad će da me banuju!
expolicajac expolicajac 22:04 28.02.2013

Re: 2%

predatortz

Јојј, грешком сам обавесто модерацију. :)


Sad će da me banuju!

Posle dobrog banovanja dolazi autorska. Pravda za predatorza. UPSSSSSSSSSS
Autorska za predatorza.
predatortz predatortz 22:08 28.02.2013

Re: 2%

Autorska za predatorza


Lupetam ja previše i bez autorske
zilikaka zilikaka 22:47 28.02.2013

Re: 2%

Nurudine, pitanje za tebe, koliko direktor moze da bude "dobar" u skoli, ako nesto i moze, koliko? Pitam ovo jer ako pare nisu razlog onda je cist bes, a to mi je jos gore...ajde, pare razumem, ali to smenjivanje iz besa ne razumem.


Ne samo pare nego i moć, uticaj, VLAST.
Ja i danas protresem glavom kad ih vidim kako im je bukvalno sve plen, i po svaku cenu. Ne bih da verujem, al džaba.

Nego, ovo aboliranje Ministra mi je baš simpatično i vrrrlo naivno.

On sam ostavlja neodoljiv utisak da ga svečano zabole za sopstveni resor, pa što bi mu smetalo da svako "zaslužan" pomalo štrpne.





nurudin nurudin 23:03 28.02.2013

Re: 2%

expolicajac
predatortz

Јојј, грешком сам обавесто модерацију. :)


Sad će da me banuju!

Posle dobrog banovanja dolazi autorska. Pravda za predatorza. UPSSSSSSSSSS
Autorska za predatorza.


Ауторска, него шта! ;-)
nurudin nurudin 23:04 28.02.2013

Re: 2%

predatortz
Autorska za predatorza


Lupetam ja previše i bez autorske



Скромност је врлина малих људи, али је ипак врелина. :)

Умете Ви мудро да зборите.
mirelarado mirelarado 23:07 28.02.2013

Re: 2%

Да, бес и хир политичара -- школа дође као неки плен, они то тако распоређују -- ово је моје, ово твоје -- као у феудалном систему.


И тако је свуда где је Држава послодавац. Накарадно и погубно. Тешко да ће нам иоле кренути набоље док се то не промени.
nurudin nurudin 23:17 28.02.2013

Re: 2%

mirelarado
Да, бес и хир политичара -- школа дође као неки плен, они то тако распоређују -- ово је моје, ово твоје -- као у феудалном систему.


И тако је свуда где је Држава послодавац. Накарадно и погубно. Тешко да ће нам иоле кренути набоље док се то не промени.


Драга Мирела, у праву сте. Оно што је тужно, феудалци умисле да смо ми њихови кметови, па јашу докле могу, а много могу -- не можете да замислите до које мере њихова уобразиља иде... Понижени и увређени.
Ово ја говорим у име "милиуна душа."
nurudin nurudin 23:21 28.02.2013

Re: 2%

Nego, ovo aboliranje Ministra mi je baš simpatično i vrrrlo naivno.


Можда и није наивно, јер у читавој причи, како и сами рекосте, министар и није много заинтересован ко ће му водити школе, па кад није -- онда да га аболирамо. :)
milutinmilankovic milutinmilankovic 00:05 01.03.2013

Re: 2%

Па, може да не кочи и да подржава рад у школи, да организује, усмерава...
Да мотивише ученике и наставнике на рад... Да, између осталог, обезбеди новац да школа функционише и да ученици учествују на такмичењима, у Петници...
Све то много кошта. Партиципација за једног ученика у Петници је 10 000 хиљада. Ученици иду три пута годишње. Добар диретор се бори да ученицима обезбеди та средства, а лош каже: нека иду, ако имају пара.
Знате да постоје директори који шаљу ученике да о свој трошак учествују на републичким такмичењима. О дневницама и да не говорим...


Svaka čast direktoru, čovek je samo radio svoj posao, a ljudi koji vrede su trn u oku neukih i zlih pojedinaca. Građani Lebana će tek shvatiti šta im je značila kvalitetna gimnazija i ovakav direktor koji je, kao što kažete, obezbeđivao uslove učenicima za rad i napredovanje. Ostavka je zaista hrabar i častan čin, naročito nakon pretnji roditeljima učenika i profesorima.
uros_vozdovac uros_vozdovac 11:52 01.03.2013

Re: 2%

expolicajac

Autorska za predatorza.


Da dodam moj skromni glas, autorska sa predatorza!
nurudin nurudin 16:33 01.03.2013

Re: 2%

ljudi koji vrede su trn u oku neukih i zlih pojedinaca


Класика!

Гром не удара у коприве, већ у врхове.
Hansel Hansel 17:20 01.03.2013

Re: 2%

mirelarado
И тако је свуда где је Држава послодавац. Накарадно и погубно. Тешко да ће нам иоле кренути набоље док се то не промени.

И ја сам то био помислио читајући текст, али... чуо сам и искуство моје пријатељице која је кратко радила у једној приватној школи. Не бих баш рекао да је и то добар модел.

Ми бисмо морали да некако истерамо политику из јавних установа, али како?

nurudin
Јојј, грешком сам обавесто модерацију. :)

Па, човече, ти си овде (ко)модерација, иди у модераторски панел, "Пријаве злоупотреба" (или како већ) и -- игнориши своју пријаву!
bolid1 bolid1 18:20 01.03.2013

Re: 2%

Hansel
чуо сам и искуство моје пријатељице која је кратко радила у једној приватној школи. Не бих баш рекао да је и то добар модел.


Ni slucajno, u ovim drzavnim jos i ima neke kontrole, u privatnim rade sta oce jer im se moze...a, uglavnom, rade nista, osim sto maltretiraju zaposlene.
nurudin nurudin 12:22 02.03.2013

Re: 2%

bolid1
Hansel
чуо сам и искуство моје пријатељице која је кратко радила у једној приватној школи. Не бих баш рекао да је и то добар модел.


Ni slucajno, u ovim drzavnim jos i ima neke kontrole, u privatnim rade sta oce jer im se moze...a, uglavnom, rade nista, osim sto maltretiraju zaposlene.


Па, неће бити баш да је тако...
nurudin nurudin 12:23 02.03.2013

Re: 2%

Hansel
mirelarado
И тако је свуда где је Држава послодавац. Накарадно и погубно. Тешко да ће нам иоле кренути набоље док се то не промени.

И ја сам то био помислио читајући текст, али... чуо сам и искуство моје пријатељице која је кратко радила у једној приватној школи. Не бих баш рекао да је и то добар модел.

Ми бисмо морали да некако истерамо политику из јавних установа, али како?

nurudin
Јојј, грешком сам обавесто модерацију. :)

Па, човече, ти си овде (ко)модерација, иди у модераторски панел, "Пријаве злоупотреба" (или како већ) и -- игнориши своју пријаву!


Игнорисао...

Ма, слабо капирам...
milutinmilankovic milutinmilankovic 22:08 28.02.2013

.

Od ove države nista neće biti dok god političke promene budu uslovljavale promene kadrova a ne efikasnost pri obavljanju dužnosti.
Velika sramota za Srbiju.
nurudin nurudin 23:09 28.02.2013

Re: .

milutinmilankovic
Od ove države nista neće biti dok god političke promene budu uslovljavale promene kadrova a ne efikasnost pri obavljanju dužnosti.
Velika sramota za Srbiju.


Туга и опомена, а иза свега стоје партије које су су на сва уста говориле о департизацији, и она друга необавештена...

Да не причамо у којој се мери мешају у сам рад школе. Уместо да обезбеде услове да школа функционише, они издају налоге о оценама, која и каква треба да се да и закључи; не буде ли оцене коју су политички оци замислили, блокира се рачун школе...
Верујем да сви они који су у просвети то знају.

Јадно!
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 23:44 28.02.2013

dokle?

Е, сад: докле овако? Докле неко мора да лети због тога што политички није подобан?


Trajace dok jednom svi mi, vi, vi i ja ne kazemo- dosta.
nurudin nurudin 23:49 28.02.2013

Re: dokle?

Velimir Mladenovic
Е, сад: докле овако? Докле неко мора да лети због тога што политички није подобан?


Trajace dok jednom svi mi, vi, vi i ja ne kazemo- dosta.


Да, сви заједно -- и не престанемо да понављамо како појединац не може ништа.

Већ ви и ја нисмо појединци, него група. Тако то ваљда иде...
bolid1 bolid1 00:22 01.03.2013

Re: dokle?

Velimir Mladenovic
Е, сад: докле овако? Докле неко мора да лети због тога што политички није подобан?


Trajace dok jednom svi mi, vi, vi i ja ne kazemo- dosta.


A, ociglendo nam nije dosta...to mi je cesto bilo u glavi: Sta treba da se skupi na gomilu, da se ljudi probude i rasteraju bagru?
hajkula1 hajkula1 01:52 01.03.2013

Re: dokle?

nurudin
Velimir Mladenovic
Е, сад: докле овако? Докле неко мора да лети због тога што политички није подобан?


Trajace dok jednom svi mi, vi, vi i ja ne kazemo- dosta.


Да, сви заједно -- и не престанемо да понављамо како појединац не може ништа.

Већ ви и ја нисмо појединци, него група. Тако то ваљда иде...


Ja vičem - DOSTA!
nurudin nurudin 16:35 01.03.2013

Re: dokle?

bolid1
Velimir Mladenovic
Е, сад: докле овако? Докле неко мора да лети због тога што политички није подобан?


Trajace dok jednom svi mi, vi, vi i ja ne kazemo- dosta.


A, ociglendo nam nije dosta...to mi je cesto bilo u glavi: Sta treba da se skupi na gomilu, da se ljudi probude i rasteraju bagru?


Нама, очигледно, никад није доста. Какве мутљавине у бљувотине сваки дан посматрамо, па ту би свако иоле нормалан повратио, а ми гутамо...:(
highshalfbooze highshalfbooze 23:45 28.02.2013

:)

Да нагласим, министар Жарко Обрадовић нема никакве везе са овим


Наравно да министар има све везе са овим :) Он даје сагласност за постављење директора.
nurudin nurudin 23:48 28.02.2013

Re: :)

highshalfbooze
Да нагласим, министар Жарко Обрадовић нема никакве везе са овим


Наравно да министар има све везе са овим :) Он даје сагласност за постављење директора.


Он вам дође као пример за трагичну иронију, све ради, сви знају, само он на крају сазна... :)

П. С. Аболирање министра је била "блага" иронија.
highshalfbooze highshalfbooze 10:12 01.03.2013

Re: :)

"блага" иронија.

Изгледа да "благо" више није пут који води решавању проблема.
nurudin nurudin 16:36 01.03.2013

Re: :)

highshalfbooze
"блага" иронија.

Изгледа да "благо" више није пут који води решавању проблема.


У праву сте, "благо" никуд више не води, сем у блато у које тонемо свакодневно.
hajkula1 hajkula1 01:51 01.03.2013

Dokle

Dokle više rušenje onoga što je dobro?

Jelica Greganović Jelica Greganović 11:40 01.03.2013

Re: Dokle

Tragično smešne su priče koje sam čula po Srbiji (mada ni u Sloveniji nije baš bolje, ali to nije ni uteha, ni opravdanje)...kada se promeni vlast, ona ne da deli visoke položaje koji su jasno politički, nego i sve nizbrdo...zbog toga je kao da je Nušić pisao i ta podela iz proča koje sam pomenula..."Nama obdanište, biblioteka i vodovod, a vama pijaca, škola i muzej, onima može da se da parking, trafike i gimnazija..."
I dok dobri odlaze zbog političkog ključa, loši se bore do poslednjeg trenutka...zaključavanjem...

http://www.blic.rs/m/Vesti/Drustvo/365139/Direktorka-ne-da-fotelju-zakljucala-se-u-kancelariju
nurudin nurudin 16:38 01.03.2013

Re: Dokle

hajkula1
Dokle više rušenje onoga što je dobro?



Све дотле док медиокритети, прозаичне осредњости, о себи мисле све најбоље, а умни људи и интелектуалци се повлаче.
nurudin nurudin 16:41 01.03.2013

Re: Dokle

Jelica Greganović

.zbog toga je kao da je Nušić pisao i ta podela iz proča koje sam pomenula..."Nama obdanište, biblioteka i vodovod, a vama pijaca, škola i muzej, onima može da se da parking, trafike i gimnazija..."


Баш, вала, ко у Нушића...

А, онда општа хајка... Хајка на фотеље, не да би урадили нешто, већ да би се сместили. И даље нам поглед досеже до фотеља и канцелариских врата.
stasava stasava 20:24 01.03.2013

pritisci

U Raškom okrugu je slicna situacija. Lokalni političari vrše pritisak na direktore,šalju svoje kandidate na upražnjena radna mesta, dele plen kao lovci lovinu. S druge strane, direktori nezakonito čuvaju svoja radna mesta i po nekoliko mandata,primajući kandidate na određeno vreme, zato podležu pritiscima i tako urušavaju vec urušeni sistem vrednosti.

Да нагласим, министар Жарко Обрадовић нема никакве везе са овим -- иза свега стоје мешетарења локалних политичара, али пошто су се тамо сви оглушили, морао сам бар некоме да се обратим, па можда министар и прочита ово, ко зна."
Ministar Obradović mora da ima veze sa ovim.
nurudin nurudin 12:26 02.03.2013

Re: pritisci

Да нагласим, министар Жарко Обрадовић нема никакве везе са овим -- иза свега стоје мешетарења локалних политичара, али пошто су се тамо сви оглушили, морао сам бар некоме да се обратим, па можда министар и прочита ово, ко зна."
Ministar Obradović mora da ima veze sa ovim.


Ма, ја сам покушао да будем сатиричан, али очигледно ми није пошло за руком. :(

Па, чак и да нема -- он нема права да не буде упознат са тим, јер, зашто је иначе министар. Функција га обавезуја.
vladaxy vladaxy 11:33 03.03.2013

Šta je problem?

Imate sistem državnog školstva gde direktore škole postavlja lokalna samouprava. Želite državne škole, ovo su samo posledice tog sistema. Naravno da će onaj ko je na vlasti da ovo mesto posmatra kao ratni plen. Ne znam samo zašto očekujete da će se gledati nečija sposobnost i uspesi???

I taj direktor je postigao sve što je postigao uprkos sistemu.
Hansel Hansel 22:20 03.03.2013

Re: Šta je problem?

Ево, згодно је овде да објасним шта сам написао горе -- моја пријатељица је известила да су полазници те приватне школе васпитно запуштена деца којој наставник не сме да да ни (заслужено) лошу оцену. Таквим наставником неће бити задовољни ни ученици ни њихови родитељи, а ако нису они нису задовољни, није задовољан-ма ни директор-ка, па такав наставник (коме иначе прекидају радни однос током распуста) лети...

Код нас, наглашавам -- код нас, то изгледа и тако. Надам се да има и добрих примера.
nurudin nurudin 01:50 04.03.2013

Re: Šta je problem?

Hansel
Ево, згодно је овде да објасним шта сам написао горе -- моја пријатељица је известила да су полазници те приватне школе васпитно запуштена деца којој наставник не сме да да ни (заслужено) лошу оцену. Таквим наставником неће бити задовољни ни ученици ни њихови родитељи, а ако нису они нису задовољни, није задовољан-ма ни директор-ка, па такав наставник (коме иначе прекидају радни однос током распуста) лети...

Код нас, наглашавам -- код нас, то изгледа и тако. Надам се да има и добрих примера.


У државним школама Одељенско веће под притиском политичара и родитеља поправи деци оцене, и онда су сви задовољни. Разлика је у томе што наставник не добије отказ. :)
nurudin nurudin 01:52 04.03.2013

Re: Šta je problem?

Ne znam samo zašto očekujete da će se gledati nečija sposobnost i uspesi???


У праву сте, у земљи у којој је све окренуто наглавачке, не знам зашто уопште очекујемо да се вреднују нечије способности и успеси...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana