Literatura| Politika

DS -- žal za mladost!

nurudin RSS / 17.03.2013. u 23:29

Ili Kad ćorav progleda, daleko vidi  BlindLeadingTheBlind_Bruegel2.jpg

Samo je falilo -- majke mi, nismo krivi za: Kosovo, nemaštinu, lošu privatizaciju...
Krivi su neki loši ljudi koji sede tu oko nas.

A što niste imali ministra prosvete, kulture, gospodo?

Sećam se reči uvaženog Mićunovića, koji je jednom prilikom izjavio kako nikako ne bi bilo dobro da prosvetu prepuste  koalicionom partneru/ima -- onda kad se sastavljala prethodna vlada. Ne prođe par dana, eto ti ministra iz redova partnera. 

Vrhunac sastančenja bila je reč Počasnog: 
"I oko vas vidim ljude danas koje sam video u vreme dok sam ja vodio DS koji kad nešto postanu prvo pitaju - mogu li da dobijem službeni automobil i telefon sa 20 i nešto godina. Tu su, u vašoj blizini, iza vas, a od njih nikakve koristi nema", rekao je Tadić na radnoj skupštini DS, obraćajući se lideru Đilasu i Pajtiću.

Vidi Počasni svojim telesnim očima, a ostali neka vide duhovnim.

Da prostite, kakva je ovo sprdnja? 

DS na političku scenu izlazi sa novim programom i planom za izlazak zemlje iz krize. Lider stranke Dragan Đilas kaže da je spreman da se bori za stranku i da to očekuje od svih članova DS-a.

Znači, do sad nije bilo nikakvog plana ni programa, samo stihija -- pa juriš?! 
Žal za mladost, što me brgo ostavi... Mene sve na to podseća. Zakasnela pamet...

 

Bolan od samoga sebe...





EDIT

П. С. Биљану Плавшић сам почео да ценим кад је Марићу на питање:
- Зашто сте, Биљана, признали кривицу у Хагу, ако нисте били криви?

Одговорила: - Крива сам што нисам знала, а требало је да знам. 






Komentari (97)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

uros_vozdovac uros_vozdovac 23:31 17.03.2013

prijatelju,

ti mora da si gledao Šapića u utisku.

nurudin nurudin 23:34 17.03.2013

Re: prijatelju,

uros_vozdovac
ti mora da si gledao Šapića u utisku.



Никад не пропуштам "Утисак", али овога пута сам се занео у неком послу, па не стигох, али ћу репризу да погледам, ако је већ било занимљиво. :)
expolicajac expolicajac 23:38 17.03.2013

Re: prijatelju,

uros_vozdovac
ti mora da si gledao Šapića u utisku.


Gledao i osetio ogorčenost koju je obradio onako kako profesor može to da obradi. Ljudski sa nadom da će učenici to shvatiti.
nurudin nurudin 23:42 17.03.2013

Re: prijatelju,

expolicajac
uros_vozdovac
ti mora da si gledao Šapića u utisku.


Gledao i osetio ogorčenost koju je obradio onako kako profesor može to da obradi. Ljudski sa nadom da će učenici to shvatiti.



Ма, не знам да ли и ја ишта више схватам, ово је стварно за лелек...

expolicajac expolicajac 23:47 17.03.2013

Re: prijatelju,

nurudin
expolicajac
uros_vozdovac
ti mora da si gledao Šapića u utisku.


Gledao i osetio ogorčenost koju je obradio onako kako profesor može to da obradi. Ljudski sa nadom da će učenici to shvatiti.



Ма, не знам да ли и ја ишта више схватам, ово је стварно за лелек...


Pogledaj "Utisak", pa da lelečemo zajedno.
nurudin nurudin 23:51 17.03.2013

Re: prijatelju,

expolicajac
nurudin
expolicajac
uros_vozdovac
ti mora da si gledao Šapića u utisku.


Gledao i osetio ogorčenost koju je obradio onako kako profesor može to da obradi. Ljudski sa nadom da će učenici to shvatiti.



Ма, не знам да ли и ја ишта више схватам, ово је стварно за лелек...


Pogledaj "Utisak", pa da lelečemo zajedno.


Значи, било је "весело"...:(

Сваког дана све више подсећам на госпођу са клипа...

Hansel Hansel 23:53 17.03.2013

Re: prijatelju,

Znači, do sad nije bilo nikakvog plana ni programa, samo stihija -- pa juriš?!
Žal za mladost, što me brgo ostavi... Mene sve na to podseća. Zakasnela pamet...

Ма, неее... то је само ново руководство... дисконтинуитет... како не разумеш?!

nurudin nurudin 23:55 17.03.2013

Re: prijatelju,

Hansel
Znači, do sad nije bilo nikakvog plana ni programa, samo stihija -- pa juriš?!
Žal za mladost, što me brgo ostavi... Mene sve na to podseća. Zakasnela pamet...

Ма, неее... то је само ново руководство... дисконтинуитет... како не разумеш?!




Аааа, значи, у том грму лежи зец?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:59 17.03.2013

Re: prijatelju,

ово је стварно за лелек...


Što bre za lelek?

Prave stranku onako kako misle da je najbolje.
Sad što se mnogima to ne sviđa, pa bože moj, nije jedina koja nam se ne dopada.
nurudin nurudin 00:07 18.03.2013

Re: prijatelju,

hoochie coochie man
ово је стварно за лелек...


Što bre za lelek?

Prave stranku onako kako misle da je najbolje.
Sad što se mnogima to ne sviđa, pa bože moj, nije jedina koja nam se ne dopada.


Што лелек? Па, да, стварно ми дође да запевам од муке што сам некад гласао за све те људе.
Није проблем да ли се некоме допада -- мени се тренутно ниједна не допада (што је већ мој проблем), него што врећају интелигенцију и залуђују већ залуђен народ.
JJ Beba JJ Beba 00:12 18.03.2013

Re: prijatelju,

uros_vozdovac
ti mora da si gledao Šapića u utisku.


misliš doktora industrijskoh menadžmenta?

sve skupa transfer blama.
uros_vozdovac uros_vozdovac 00:19 18.03.2013

Re: prijatelju,

JJ Beba
uros_vozdovac
ti mora da si gledao Šapića u utisku.


misliš doktora industrijskoh menadžmenta?

sve skupa transfer blama.


Akademski poduhvat za svako poštovanje, neće baš da zaseni Diplomislava, ali onog Tončeva baca u senku.

Nego Šapiću, da te pitam, majke ti, kakav industrijski menadžmet u ovoj zemlji nema više industrije, što to izabra?
JJ Beba JJ Beba 00:23 18.03.2013

Re: prijatelju,

Па, да, стварно ми дође да запевам од муке што сам некад гласао за све те људе.

posle večerašnjeg blama ponosna sam na sebe što sam prestala da glasam za njih odmah posle kohabitacije
JJ Beba JJ Beba 00:25 18.03.2013

Re: prijatelju,

Nego Šapiću, da te pitam, majke ti, kakav industrijski menadžmet u ovoj zemlji nema više industrije, što to izabra?

uroše zar ne vidiš da ima viziju? jel reko premijer dačić na kopaoniku da je budućnost zemlje u reindustrijalizaciji? ne spavaj na času :)))
nurudin nurudin 00:26 18.03.2013

Re: prijatelju,

JJ Beba
Па, да, стварно ми дође да запевам од муке што сам некад гласао за све те људе.

posle večerašnjeg blama ponosna sam na sebe što sam prestala da glasam za njih odmah posle kohabitacije



Данас им је изгледа био дан за бламирање. Блам на куб.

Ни за кога више не гласам.
highshalfbooze highshalfbooze 00:28 18.03.2013

Re: prijatelju,

misliš doktora industrijskoh menadžmenta?


Industrija nam je neviđena
nurudin nurudin 00:28 18.03.2013

Re: prijatelju,

ne vidiš da ima viziju?



Код нас је визија сведена до канцеларијских врата или неке добре фотеље, толико визија добацује. Уместо ту да почне, она се у фотељи завршава.
uros_vozdovac uros_vozdovac 00:30 18.03.2013

Re: prijatelju,

JJ Beba
Nego Šapiću, da te pitam, majke ti, kakav industrijski menadžmet u ovoj zemlji nema više industrije, što to izabra?

uroše zar ne vidiš da ima viziju? jel reko premijer dačić na kopaoniku da je budućnost zemlje u reindustrijalizaciji? ne spavaj na času :)))


Ako još u onom programu nađemo elektrifikaciju, pa ispadne

elektrifikacija+industrijalizacija=komunzam

hoochie coochie man hoochie coochie man 00:30 18.03.2013

Re: prijatelju,

Није проблем да ли се некоме допада -- мени се тренутно ниједна не допада (што је већ мој проблем), него што врећају интелигенцију и залуђују већ залуђен народ.


Znaš, nekada ona čuvena, što gore to bolje, i nije tako loša
Posebno ako drugog načina nema.
Evo Tadić je ukapirao, ili je znao i ranije samo je ćutao o tome, ko su i kakvi prevladali u DS.
I Vučić se onomad žalio na ljude koje mu je njegova SNS servirala za neke funkcije, a i o nekim poslanicima SNS je prilično ružno govorio.

Još samo da ukapiraju, ili da kao Tadić smognu snage da to javno i kažu, da ovakav sistem i ne može druge da privoli da se angažuju u strankama, nego one koji su spremni da poltronišu nebili došli u poziciju da ućare nešto, a kad u to pozuiciju dođu, ili kad misle da su došli, onda nemaju mere.


uros_vozdovac uros_vozdovac 00:31 18.03.2013

Re: prijatelju,

JJ Beba
uros_vozdovac
ti mora da si gledao Šapića u utisku.


misliš doktora industrijskoh menadžmenta?



imaš typo grešku, još je Vuk rekao - piši kao što govoriš, dakle menađment.
JJ Beba JJ Beba 00:44 18.03.2013

Re: prijatelju,

uros_vozdovac
JJ Beba
uros_vozdovac
ti mora da si gledao Šapića u utisku.


misliš doktora industrijskoh menadžmenta?



imaš typo grešku, još je Vuk rekao - piši kao što govoriš, dakle menađment.

vid stvarno :)) misliš mendžament. može i mindžament , sve jedno je .gangula je doktor od toga
nurudin nurudin 00:51 18.03.2013

Re: prijatelju,

Znaš, nekada ona čuvena, što gore to bolje, i nije tako loša



За наше политичаре на да није лоша -- него је савршена.

Да парафразирам А. Поповића -- шарани се мресте у муљу.
vladimir petrovic vladimir petrovic 09:38 18.03.2013

Re: prijatelju,

Nurudin
... Ни за кога више не гласам.

Pogrešno.
Ne budi emotivac. Demokratija se ne izgrađuje apstiniranjem.

P. S.
Dobar ti je Post scriptum:
Биљану Плавшић сам почео да ценим кад је Марићу на питање:
- Зашто сте, Биљана, признали кривицу у Хагу, ако нисте били криви?

Одговорила: - Крива сам што нисам знала, а требало је да знам.


A za Brojgelovog "Slepca koji vodi slepca" preporuka.

nurudin nurudin 19:33 18.03.2013

Re: prijatelju,

Ne budi emotivac. Demokratija se ne izgrađuje apstiniranjem.


Него аспирирањем.
hajkula1 hajkula1 19:42 18.03.2013

Re: prijatelju,

JJ Beba
uros_vozdovac
ti mora da si gledao Šapića u utisku.


misliš doktora industrijskoh menadžmenta?

sve skupa transfer blama.


A-ha. Mi se stidimo.


(Oni za stid ne znaju.)
nurudin nurudin 20:13 18.03.2013

Re: prijatelju,

A-ha. Mi se stidimo.

(Oni za stid ne znaju.)


Што би рекли стари: "Туђ срам срамујеш."
mariopan mariopan 17:10 19.03.2013

Re: prijatelju,

expolicajac
Pogledaj "Utisak", pa da lelečemo zajedno.



Što čoveka navodiš na bedu da gleda TV pa da leleče?
Sasvim obratno - NEMOJ DA GLEDAŠ NI TI.

Ja lepo ugasim komp na 5 meseci, ne gledam Dnevnik, ne čitam novine, nemam pojma šta rade (ionako ne znaju šta rade ili ništa ne rade)...i mnogo mi je lepše da ne znam ni ja, nego da sam TO gledala pa lelekala zajedno sa vama.

Lep pozdrav Nurudinu i tebi, javim se opet za nekoliko meseci.
nurudin nurudin 22:40 19.03.2013

Re: prijatelju,

Što čoveka navodiš na bedu da gleda TV pa da leleče?
Sasvim obratno - NEMOJ DA GLEDAŠ NI TI.


И нисам га погледао...:)


Lep pozdrav Nurudinu i tebi, javim se opet za nekoliko meseci.


"Блогери ће пожељет' Мariopan, ал' Мariopan нигде бити неће..."
vladimir petrovic vladimir petrovic 10:18 21.03.2013

Re: prijatelju,

Nurudin
... Него аспирирањем


Ovo "aspiriranje" me podseti na divne stihove Filipa Sidnija (Philip Sidney), engleskog pesnika iz XVI veka:

"A ti, srce moje, stremi višim ciljevima... ". (And thou my minde aspire to higher things; Grow rich in that which never taketh rust).
nurudin nurudin 10:43 21.03.2013

Re: prijatelju,

"A ti, srce moje, stremi višim ciljevima... ". (And thou my minde aspire to higher things; Grow rich in that which never taketh rust).


freehand freehand 23:53 17.03.2013

Kakva je logika

iz donošenja novog programa stranke izvukla ovakav
Znači, do sad nije bilo nikakvog plana ni programa, samo stihija -- pa juriš?!

zaključak?!
nurudin nurudin 23:57 17.03.2013

Re: Kakva je logika

freehand
iz donošenja novog programa stranke izvukla ovakav
Znači, do sad nije bilo nikakvog plana ni programa, samo stihija -- pa juriš?!

zaključak?!


Логика сарказма!

Иначе, стварно бих мислио да лудим кад биx логику кренуо да тражим у изреченим небулозама. Стварно не знам зашто толико потцењују нечију интелигенцију?!
freehand freehand 23:59 17.03.2013

Re: Kakva je logika

Логика сарказма!

Aaaaaa... E dobro onda. I dalje ne razumem, al da ne kvarim.
nurudin nurudin 00:04 18.03.2013

Re: Kakva je logika

freehand
Логика сарказма!

Aaaaaa... E dobro onda. I dalje ne razumem, al da ne kvarim.


Тешко ономе ко разуме.
Каква је неозбиљност у речима Почасног, само то да се разуме, па је тешко:
Значи, око мене је био шљам, и сад је, ја их видим, а ви остали тоните у блату до гуше, важно је да их ја видим...
Па, не знам да ли нас човек хебе у здрав мозак.
nurudin nurudin 00:23 18.03.2013

Re: Kakva je logika

Добро ме подсетисте, ово сам иначе хтео да напишем у блогу, па ме емоције понеле:



Биљану Плавшић сам почео да ценим кад је Маричићу на питање:
- Зашто сте, Биљана, признали кривицу у Хагу, ако нисте били криви?

Одговорила: - Крива сам што нисам знала, а требало је да знам.
Hansel Hansel 00:32 18.03.2013

Re: Kakva je logika

Нурудине, пријатељу, погледах сада (због разлике у доживљајима) да видим колико си млађи од мене... па, отприлике, таман толико да закључимо да овде свакој генерацији (бар онима склоним том неком демократоидном делу политичког спектра -- мислим, ако су нијансе сиве неки спектар ) у неком узрасту следи неко (политичко) разочарање, то изгледа да је нужна фаза у психичко-политичком развоју поједин(а)ца у овој земљи?!
freehand freehand 00:32 18.03.2013

Re: Kakva je logika

nurudin
Добро ме подсетисте, ово сам иначе хтео да напишем у блогу, па ме емоције понеле:



Биљану Плавшић сам почео да ценим кад је Маричићу на питање:
- Зашто сте, Биљана, признали кривицу у Хагу, ако нисте били криви?

Одговорила: - Крива сам што нисам знала, а требало је да знам.

I to čini logičnim zaključak da donošenje novog znači da nije bilo starog?
Ok.
Što se tiče Tadićevih reči - ne vidim ni tu razlog za zapevanje. Stvari se po pravilu bolje vide kad se čovek malo izmakne, njegovo upozorenje naslednicima da ne čine iste ili slične greške meni se čine normalnim, i za pohvalu.

A inače... Taj skup nisam gledao, ali "Utisak" - ako sam video otelotvorenje svoje zamisli prototipa liberalnog radikala (libneral u pozi, radikal u izrazu)- to je taj Šapić. Pala mi je vilica.
i reče li on to da je predsednik SO Novi beograd?
Ako jeste - ni onaj Mirković nije bio tolika bruka kao pomoćnik ministra, realno.
nurudin nurudin 00:41 18.03.2013

Re: Kakva je logika

Hansel
Нурудине, пријатељу, погледах сада (због разлике у доживљајима) да видим колико си млађи од мене... па, отприлике, таман толико да закључимо да овде свакој генерацији (бар онима склоним том неком демократоидном делу политичког спектра -- мислим, ако су нијансе сиве неки спектар ) у неком узрасту следи неко (политичко) разочарање, то изгледа да је нужна фаза у психичко-политичком развоју поједин(а)ца у овој земљи?!


У праву сте, мада, искрено -- никад се нисам ни очарао, да бих се разочарао. Увек је било "мање зло."

Више сам бесан него разочаран. Неодговорност, бахатост...
Hansel Hansel 00:43 18.03.2013

Re: Kakva je logika

i reče li on to da je predsednik SO Novi beograd?

Јесте!* (Нисам знао док ниси ово написао.)
Ako jeste - ni onaj Mirković nije bio tolika bruka kao pomoćnik ministra, realno.

Ееее, и тај 'оће да буде председник општине, пардон -- градоначелник, па (као) због тога дао оставку...
nurudin nurudin 00:45 18.03.2013

Re: Kakva je logika

bolje vide kad se čovek malo izmakne


Господин Почасни је изјавио да је видео и пре него да се измакне, а да види и сад. Дакле, која је то неодговорност и безобзирност?

Шапић јесте председник општине Нови Београд.
Hansel Hansel 00:46 18.03.2013

Re: Kakva je logika

nurudin
У праву сте, мада, искрено -- никад се нисам ни очарао, да бих се разочарао. Увек је било "мање зло." Више сам бесан него разочаран. Неодговорност, бахатост...

Па, то се само тако каже... Ни ја нисам никада (и никим) био очаран, али сам очекивао мало више нормале (и много мање ненормале).

И, нема потребе за персирањем!

П. С. Вероватно горе мислиш на Марића, не Маричића?
nurudin nurudin 00:53 18.03.2013

Re: Kakva je logika

И, нема потребе за персирањем!


О. К. :)


П. С. Вероватно горе мислиш на Марића, не Маричића?


Јест да буде, занео сам се...
hajkula1 hajkula1 19:45 18.03.2013

Re: Kakva je logika

nurudin
Hansel
Нурудине, пријатељу, погледах сада (због разлике у доживљајима) да видим колико си млађи од мене... па, отприлике, таман толико да закључимо да овде свакој генерацији (бар онима склоним том неком демократоидном делу политичког спектра -- мислим, ако су нијансе сиве неки спектар ) у неком узрасту следи неко (политичко) разочарање, то изгледа да је нужна фаза у психичко-политичком развоју поједин(а)ца у овој земљи?!


У праву сте, мада, искрено -- никад се нисам ни очарао, да бих се разочарао. Увек је било "мање зло."

Више сам бесан него разочаран. Неодговорност, бахатост...


I to. I što se osećam poniženo.
dali76 dali76 02:16 18.03.2013

....

DS je prevalila dalek put dolazeci do sadasnje biznis partije koja je ideologiju nadomesstila marketing populizmom.
Tadic ,il’ nije video, il su ga drugi ubedili ,da ta manguparija nije toliko izrasla. Kad je shvatio, bilo je kasno. Ostalo mu samo da im preda stafetu, tj. fotelju.
U stranci koju vode biznis menadzeri,a ideologija se nadomesta populizmom I marketingom, dvojica vrsnih marketing populista, Vuk junior I Dragan, ipak su previse za jednu partiju.
Da ne bude zabune, SNS je izgradjena po istim biznis/marketing principima.
Oni nisu prevaljivali nikakav put, oni su se “taki rodili”.
Problem njihovog dvojca, zasad je resen.


nurudin nurudin 02:32 18.03.2013

Re: ....

Tadic ,il’ nije video, il su ga drugi ubedil


Или није желео да види, или види, ал' не "аје" у својој нарцисоидности.
freehand freehand 03:18 18.03.2013

Re: ....

U stranci koju vode biznis menadzeri

Ko vodi stranke u SAD, Dali? U Nemačkoij? Francuskoj' Švedskoj? Japanu?
Filozofi? Aha, blago Platonu.

Tadic ,il’ nije video, il su ga drugi ubedili ,da ta manguparija nije toliko izrasla. Kad je shvatio, bilo je kasno.

Tako i Mićuna onomad, a i Cezara, samo još mnogo davnije i mnogo direktnije.
Prethodni izbori u Srbiji su po mnogo čemu bili važni na srednji i dugi rok.
Bez obzira na ogorčenost i očekivanja nismo dobili ništa u kvalitetu,
DS je pukao po šavovima, uprkos Tadićevom pokušaju da partiju održi na okupu i na kadrovskom kosturu koji je pokušao da cementira pre svog silaska.
I ta će se stranka tražiti i politički i kadrovski konsolidovati još neko vreme, sa krajnje mutnim izgledima na uspeh.

Ali mnogo je interesantnije sad ono što sledi u vladajućoj koaliciji. Kao da zaljubljenost birača na hapsi!hapsi! talasu polako jenjava; uz trzavice u samoj Vladi, međutim, nazire se jedna još veća hrid i vododelnica, i još jedno političko oceubistvo, jednako neminovno: ono u kome će Vučić izvršiti Nikolićevu dekapitaciju. Koliko do samo pre par meseci neverovatno - toliko i sudbinski neizbežno.
E to će biti interesantan momenat, kad do te tačke razlaza dođe: kad se bude prebrojavalo ko će s kim u SNS.
A ne bude li brzih rezultata oko Kosova i EU - eto nama velikog političkog kovitlaca u Srbiji, možda i pre jeseni.
I sa nestabilnošću na duži rok.
jinks jinks 09:49 18.03.2013

Re: ....

eto nama velikog političkog kovitlaca u Srbiji

Dokle god bude velikih i destruktivnih kovitlaca u politici, bice i politickih japija ... istih onih koji nakon sto sloze jednu te istu pricu o istini, pravdi, jednakosti ... u preskupom automobilu odlaze do vile na Senjaku ili Dedinju.

I izgleda da se njihov politicki plan i program mogu svesti na nekoliko jednostavnih reci - sto gore to je bolje. Sve ostalo sto objavljuju kao programe i planove izgleda da u sustini i nema nikakve veze, jer deluje kao da ih nikakva korenita reforma ustvari uopste i ne zanima.

I tek kada za ko zna koliko godina nestane politickih japija koji su se u znatnoj meri zapatili na politickoj sceni, to ce verovatno biti neumitan signal da se nesto na ovim prostorima stvarno i reformisalo.
nurudin nurudin 20:06 18.03.2013

Re: ....

Ko vodi stranke u SAD, Dali? U Nemačkoij? Francuskoj' Švedskoj? Japanu?


Да нам је стандард ко у наведеним земљама, вероватно би ме било брига ко води партију...
freehand freehand 23:16 18.03.2013

Re: ....

nurudin
Ko vodi stranke u SAD, Dali? U Nemačkoij? Francuskoj' Švedskoj? Japanu?


Да нам је стандард ко у наведеним земљама, вероватно би ме било брига ко води партију...

I da ti je sto ovaca, dva šarplaninca, jedan štap i dvadeset godina manje...
Zašto imaš toliku potrebu da sve rečeno izvrneš?
Dali konstatuje da u Srbiji stranke vode biznis menadžeri.
Ja kažem da stranke u svim razvijenim demokratskim zemljama vode biznis menadžeri.
A ti se u klasičnom populističkom maniru hvataš standarda.
Kakve veze ima standard sa upravljanjem strankama?
I ako već ima - zar ne treba od zemalja čiji standard hoćeš da dostigneš i menadžment u političkim partijama?


nurudin nurudin 23:31 18.03.2013

Re: ....

Zašto imaš toliku potrebu da sve rečeno izvrneš?


Нисам баш сигуран да ја "изврћем", а Ви тражите логику у речима Почасног и Ђиласа.

A ti se u klasičnom populističkom maniru hvataš standarda.


Хм! Ја о класичном имам мало другачију представу, а што се популистичких манира тиче, паметније би било да политичари своје манире промене, за мене лака посла.
Мада, стандради нису популистичко, него суштинско питање.
freehand freehand 23:42 18.03.2013

Re: ....

Нисам баш сигуран да ја "изврћем", а Ви тражите логику у речима Почасног и Ђиласа.

Ne, ja sam logiku tražio u tvojim rečima. Kojima si pokušao da kažeš da donošenje novog programa implicira da nije bilo starog, nego je sve bilo "na juriš". Tako ćeš tvrditi da donošenje novog zakona podrazumeva prethodno bezakonje? ili kupovina novog automobila znači, automatski, da je kupac prethodno bio pešak?
A ne vidim zašto ne bi bilo logike u Tadićevim ili Đilasovim rečima, mada ne znam na šta konkretno misliš?
Ako je rekao Tadić - nije logično. Jel to to znači? Bulšit.
Хм! Ја о класичном имам мало другачију представу

Pa? Ovde sam ja reč "klasično" upotrebio u jednom od njenih najčešće korišćenih značenja. A ti imaj predstavu kakvu hoćeš. Imam i ja pa je ne guram nikome pod nos kaonešto bitno.

Мада, стандради нису популистичко, него суштинско питање.

Nisu u pitanju "standardi", već "standard". I to u smislu u kome si ga ti pomenuo, potpuno van konteksta, da bi kuknjava bila efektnija, i prijemčivija pučkom uhu.
nurudin nurudin 00:07 19.03.2013

Re: ....

freehand
Нисам баш сигуран да ја "изврћем", а Ви тражите логику у речима Почасног и Ђиласа.

Ne, ja sam logiku tražio u tvojim rečima. Kojima si pokušao da kažeš da donošenje novog programa implicira da nije bilo starog, nego je sve bilo "na juriš". Tako ćeš tvrditi da donošenje novog zakona podrazumeva prethodno bezakonje? ili kupovina novog automobila znači, automatski, da je kupac prethodno bio pešak?
A ne vidim zašto ne bi bilo logike u Tadićevim ili Đilasovim rečima, mada ne znam na šta konkretno misliš?
Ako je rekao Tadić - nije logično. Jel to to znači? Bulšit.
Хм! Ја о класичном имам мало другачију представу

Pa? Ovde sam ja reč "klasično" upotrebio u jednom od njenih najčešće korišćenih značenja. A ti imaj predstavu kakvu hoćeš. Imam i ja pa je ne guram nikome pod nos kaonešto bitno.

Мада, стандради нису популистичко, него суштинско питање.

Nisu u pitanju "standardi", već "standard". I to u smislu u kome si ga ti pomenuo, potpuno van konteksta, da bi kuknjava bila efektnija, i prijemčivija pučkom uhu.


У праву сте, намера ми је била да подилазим пучком уху.
Следећи корак, оснивање партије.
freehand freehand 00:21 19.03.2013

Re: ....

У праву сте, намера ми је била да подилазим пучком уху.
Следећи корак, оснивање партије.

Oh, pa ovo je tako krstićevski...
nurudin nurudin 11:16 19.03.2013

Re: ....

freehand
У праву сте, намера ми је била да подилазим пучком уху.
Следећи корак, оснивање партије.

Oh, pa ovo je tako krstićevski...


Хм! Па, учим од искуснијих...:)
prapra prapra 03:37 18.03.2013

dosadno

Izvini što se eto potrefilo da ovo kažem na tvom blogu.
Postalo mi je neopisivo dosadno ovo moralisanje i djuskanje nad palim demokratama. Loši su bili i kažnjeni su. Priznali su da su uprskali i sada pokušavaju nešto da urade. Ali ne, to nije dovoljno. O ne, nikako. Ima da se bavimo tim odvratnim ljigavim korumpiranim političkim ološem i sve je lepo divno krasno i slasno. A na pitanje, koje i Krstić ovde upućuje, što se neko ne uključi aktivno u politiku dobije se opet moralističko pametovanje sa visina, jer, jer jelte drugačije ne može, ta nismo ludi da se valjamo u blatu. Dosadno, predvidivo i samo sebi svrha. Jer kako da ja budem bolji? Da li tako što ću nešto pokušati ili ću lakšim putem ići i preko palih sebi u ogledalu spomenik dići. Pa sledi zgražavanje nad Šapićem ko da je s neba pao. Šapić je ogledalo naše infantilnosti i nespremnosti da sa praznih priča predjemo na dela. Pa kada bi se skupilo više ljudi da zasuče rukave, veća bi se i baza napravila i izbor bi bio kvalitetniji.
Još jednom izvini, ali ovo je već prešlo svaku meru.
Colin_bgd Colin_bgd 09:09 18.03.2013

Re: dosadno

prapra
Izvini što se eto potrefilo da ovo kažem na tvom blogu.
Postalo mi je neopisivo dosadno ovo moralisanje i djuskanje nad palim demokratama. Loši su bili i kažnjeni su. Priznali su da su uprskali i sada pokušavaju nešto da urade. Ali ne, to nije dovoljno. O ne, nikako. Ima da se bavimo tim odvratnim ljigavim korumpiranim političkim ološem i sve je lepo divno krasno i slasno. A na pitanje, koje i Krstić ovde upućuje, što se neko ne uključi aktivno u politiku dobije se opet moralističko pametovanje sa visina, jer, jer jelte drugačije ne može, ta nismo ludi da se valjamo u blatu. Dosadno, predvidivo i samo sebi svrha. Jer kako da ja budem bolji? Da li tako što ću nešto pokušati ili ću lakšim putem ići i preko palih sebi u ogledalu spomenik dići. Pa sledi zgražavanje nad Šapićem ko da je s neba pao. Šapić je ogledalo naše infantilnosti i nespremnosti da sa praznih priča predjemo na dela. Pa kada bi se skupilo više ljudi da zasuče rukave, veća bi se i baza napravila i izbor bi bio kvalitetniji.
Još jednom izvini, ali ovo je već prešlo svaku meru.

Kako je tanka linija izmedju smisla i besmisla. Svake subote idem na fudbalske stadione. Navijaci vicu urlaju, pljuju, psuju... Jos uvek nisam video da je ijedan trener, menadzer, igrac stao na sred terena i rekao masi "ajte vi ako znate bolje". Ne. Igrac cuti, trpi i radi svoj posao, kao sto i navijaci rade svoj. Kao i sto politicari treba da rade svoj, a ne da podmecu ovo lazno moralisanje. Politika je posao, kao i svaki drugi, ko god pokusava da dokaze drugacije samo pokazuje svoju nekompetentnost ili svoje neznanje...
Hansel Hansel 11:36 18.03.2013

Re: dosadno

Navijaci vicu urlaju, pljuju, psuju... Jos uvek nisam video da je ijedan trener, menadzer, igrac stao na sred terena i rekao masi "ajte vi ako znate bolje".

E, pa igre tome i služe. A izgleda da i politika tome služi...
Colin_bgd Colin_bgd 12:22 18.03.2013

Re: dosadno

E, pa igre tome i služe.

Gde god se vrte pare (quantity irrelevant), to vise nisu igre, kako fudbal, tako ni politika...
Hansel Hansel 13:11 18.03.2013

Re: dosadno

Multifunkcionalnost, prijatelju, multifunkcionalnost... spoj korisnog i korisnog ... a igre su samo predstave koje imaju svoju funkciju. Treba li podsećati na "hleb i igre"?
prapra prapra 16:44 18.03.2013

Re: dosadno

Colin_bgd
prapra
Izvini što se eto potrefilo da ovo kažem na tvom blogu.
Postalo mi je neopisivo dosadno ovo moralisanje i djuskanje nad palim demokratama. Loši su bili i kažnjeni su. Priznali su da su uprskali i sada pokušavaju nešto da urade. Ali ne, to nije dovoljno. O ne, nikako. Ima da se bavimo tim odvratnim ljigavim korumpiranim političkim ološem i sve je lepo divno krasno i slasno. A na pitanje, koje i Krstić ovde upućuje, što se neko ne uključi aktivno u politiku dobije se opet moralističko pametovanje sa visina, jer, jer jelte drugačije ne može, ta nismo ludi da se valjamo u blatu. Dosadno, predvidivo i samo sebi svrha. Jer kako da ja budem bolji? Da li tako što ću nešto pokušati ili ću lakšim putem ići i preko palih sebi u ogledalu spomenik dići. Pa sledi zgražavanje nad Šapićem ko da je s neba pao. Šapić je ogledalo naše infantilnosti i nespremnosti da sa praznih priča predjemo na dela. Pa kada bi se skupilo više ljudi da zasuče rukave, veća bi se i baza napravila i izbor bi bio kvalitetniji.
Još jednom izvini, ali ovo je već prešlo svaku meru.

Kako je tanka linija izmedju smisla i besmisla. Svake subote idem na fudbalske stadione. Navijaci vicu urlaju, pljuju, psuju... Jos uvek nisam video da je ijedan trener, menadzer, igrac stao na sred terena i rekao masi "ajte vi ako znate bolje". Ne. Igrac cuti, trpi i radi svoj posao, kao sto i navijaci rade svoj. Kao i sto politicari treba da rade svoj, a ne da podmecu ovo lazno moralisanje. Politika je posao, kao i svaki drugi, ko god pokusava da dokaze drugacije samo pokazuje svoju nekompetentnost ili svoje neznanje...

Epski si promašio ceo fudbal.
Domazet Domazet 18:25 18.03.2013

Ja bih rekao da su, kada...

prapra
Colin_bgd
]
Kako je tanka linija izmedju smisla i besmisla. Svake subote idem na fudbalske stadione. Navijaci vicu urlaju, pljuju, psuju... Jos uvek nisam video da je ijedan trener, menadzer, igrac stao na sred terena i rekao masi "ajte vi ako znate bolje". Ne. Igrac cuti, trpi i radi svoj posao, kao sto i navijaci rade svoj. Kao i sto politicari treba da rade svoj, a ne da podmecu ovo lazno moralisanje. Politika je posao, kao i svaki drugi, ko god pokusava da dokaze drugacije samo pokazuje svoju nekompetentnost ili svoje neznanje...

Epski si promašio ceo fudbal.

...se radio o ovde pomenute dve profesije, male shanse da si ti fudbaler/ka.

Ali ti niko ne mozhe osporiti taklmichaski duh. Uspeo/la si da u, kako kazhesh, moru ovdashnjih demagoga pobedish za chitav krug. Iako su pokushali da te demotivishu smrtnom dosadom.

Da elaboriram ovo gore. Stvarno treba miti 'motivisan' pa u drushtvu u kome izgleda vlada potpuno rasulo prouzrokavano nechinjenjem politichke kaste koja je svesvoje napore ulozhila u to da isteruje iskluchivo lichni interes kroz betoniranje svoje pozicije bilo u Poziciji ili Opoziciji, pitati obichne ljude A gde si bio ti i shto ne izadjesh i uradish neshto?.

Pitati tako neshto u situaciji u kojoj su partije i vlasnishtvo (tajkuna) i vlasnici svega pod sobom (partokratija)!? Pa ko sa imalo obraza mozhe da postavi pitanje A shto se ti ne ukljuchish? Gde taj neko da se ukljuchi i kako? Politichka kasta, koja je izgleda nesposobna za bilo shta drugo osim za demagogiju najgore vrste i koja kao jedine dokazane 'kvalifikacije' ima pohlepu i apsolutno odsustvo bilo kakvih principa, ce ga dochekati rashirenih ruku? I saslushati ga i kada chuje neshto pametno lupiti se po chelu!??

Danas grass roots pokreti mogu da uspeju samo u Atlantidi i eventualno skandinavskim zemljama. No nije prvi put u Istoriji. I bojim se da ce se situacija razreshiti 'istorijskim metodama'. Recimo bukvalnim bacanjem kroz prozor. Nishta neoubichajeno za Srbiju. A bojim se da ce se i mnogi drugi povesti...Cosak se skuplja a zidovi sve tvrdji...

PS Dadoh preporuku Colinu???
prapra prapra 19:12 18.03.2013

Re: Ja bih rekao da su, kada...

Domazet
prapra
Colin_bgd
]
Kako je tanka linija izmedju smisla i besmisla. Svake subote idem na fudbalske stadione. Navijaci vicu urlaju, pljuju, psuju... Jos uvek nisam video da je ijedan trener, menadzer, igrac stao na sred terena i rekao masi "ajte vi ako znate bolje". Ne. Igrac cuti, trpi i radi svoj posao, kao sto i navijaci rade svoj. Kao i sto politicari treba da rade svoj, a ne da podmecu ovo lazno moralisanje. Politika je posao, kao i svaki drugi, ko god pokusava da dokaze drugacije samo pokazuje svoju nekompetentnost ili svoje neznanje...

Epski si promašio ceo fudbal.

...se radio o ovde pomenute dve profesije, male shanse da si ti fudbaler/ka.

Ali ti niko ne mozhe osporiti taklmichaski duh. Uspeo/la si da u, kako kazhesh, moru ovdashnjih demagoga pobedish za chitav krug. Iako su pokushali da te demotivishu smrtnom dosadom.

Da elaboriram ovo gore. Stvarno treba miti 'motivisan' pa u drushtvu u kome izgleda vlada potpuno rasulo prouzrokavano nechinjenjem politichke kaste koja je svesvoje napore ulozhila u to da isteruje iskluchivo lichni interes kroz betoniranje svoje pozicije bilo u Poziciji ili Opoziciji, pitati obichne ljude A gde si bio ti i shto ne izadjesh i uradish neshto?.

Pitati tako neshto u situaciji u kojoj su partije i vlasnishtvo (tajkuna) i vlasnici svega pod sobom (partokratija)!? Pa ko sa imalo obraza mozhe da postavi pitanje A shto se ti ne ukljuchish? Gde taj neko da se ukljuchi i kako? Politichka kasta, koja je izgleda nesposobna za bilo shta drugo osim za demagogiju najgore vrste i koja kao jedine dokazane 'kvalifikacije' ima pohlepu i apsolutno odsustvo bilo kakvih principa, ce ga dochekati rashirenih ruku? I saslushati ga i kada chuje neshto pametno lupiti se po chelu!??

Danas grass roots pokreti mogu da uspeju samo u Atlantidi i eventualno skandinavskim zemljama. No nije prvi put u Istoriji. I bojim se da ce se situacija razreshiti 'istorijskim metodama'. Recimo bukvalnim bacanjem kroz prozor. Nishta neoubichajeno za Srbiju. A bojim se da ce se i mnogi drugi povesti...Cosak se skuplja a zidovi sve tvrdji...

PS Dadoh preporuku Colinu???

Pa sta tražiš na političkim temama sa ovim apolitičnim stavom?
freehand freehand 19:26 18.03.2013

Re: Ja bih rekao da su, kada...

Pa sta tražiš na političkim temama sa ovim apolitičnim stavom?

Ovo je već treće slaganje od mene.
nurudin nurudin 19:46 18.03.2013

Re: dosadno

Izvini što se eto potrefilo da ovo kažem na tvom blogu.


Овде може свашта да се каже, само без ружних речи... :))
Нема потребе за извињењем.

Priznali su da su uprskali i sada pokušavaju nešto da urade.


Они нису упрскали, већ и даље прскају -- а, од тог њиховог признања, вала нема много вајде. Њихова игра је трајала 12 година, а играли су се нашим животима. Сувише је било игре у претходним годинама, да бисмо олако могли да кажемо -- добро, заигралисте се, па сад нема везе.

A na pitanje, koje i Krstić ovde upućuje,


Господим Крстић је и сам у "Утиску" рекао зашто се умни људи повлаче из политике...
Мада, заборавио је да каже колико је политизација цветала док су били на власти.
Рече један човек, мудрији од мене -- за време Тита и Милошевића су од умних људи покушавали да направе политичаре, а док је код "ових" обрнуто -- од политичара покушавају да направе умне људе.
У Београду је можда другачије, али у унутрашости је страшно -- цариници су били директори позоришта, технолози директори културних центара...Ма, да не набрајам, важно је било само чланска књижица. Да ли све то нису видели?
Колико је ДС био спреман да се консултује са интелектуалцима сведочи и писмо Загорке Голубовић упућено Тадићу.
nurudin nurudin 19:52 18.03.2013

Re: dosadno

spoj korisnog i korisnog


Још мало, па просветитељство...:)
nurudin nurudin 19:55 18.03.2013

Re: Ja bih rekao da su, kada...

Pa sta tražiš na političkim temama sa ovim apolitičnim stavom?


Читав блог је аполитичан, а и ја сам "аполитичан" -- само знам шта нећу, то је ваљда важно. :)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:30 18.03.2013

Re: dosadno

Они нису упрскали, већ и даље прскају -- а, од тог њиховог признања, вала нема много вајде. Њихова игра је трајала 12 година,

Nije. Trajala je onoliko kolikoje trajala Đinđićeva vlada (DS + 17 stranaka), pa onda godinu dana u Koštunicinoj vladi...i poslednje 4 godine (DS + jedno 15 stranaka). Dakle, mnogo manje od 12 godina.
Колико је ДС био спреман да се консултује са интелектуалцима сведочи и писмо Загорке Голубовић упућено Тадићу.

Ne svedoči.

U suštini, ja ne znam kojiko je DS bio spreman na konsultacije, nisam nikad bio funkcioner iste...ali znam da je ex predsednik Republike bio...tokom njegovog mandata sretao se i razgovarao sa svim ličnostima srpske političke scene, sa leve, desne, strane i centra...stranačke, vanstranačke, eksperte iz različitih oblasti, različitih ideoloških i političkih opredeljenja...

Ne verujem da možeš da se setiš i jednog imena koje nije bilo u poziciji da predsedniku iznese mišljenje, predloge, kritike i ideje u lice....

Takođe, lično sam svedok da je velikom broju istaknutih domaćih stučnjaka bio upućen poziv da se prihvate različitih poslova, funkcija...i koji su to odbili iz različitih razloga.
nurudin nurudin 20:45 18.03.2013

Re: dosadno

Nije.


Meni računica ide slabo, pa sam se pozvao na Đilasovo računanje.

"Našim političkim protivnicima trebalo je 12 godina da dođu na vlast, nama će biti potrebno kraće vreme, ali ne po svaku cenu i ne sa svima. Građani traže rešavanje problema, a ne praznu priču", rekao je Ðilas obraćajući se delegatima, pošto su prethno usvojili izmene Statuta i Plan za izlazak iz krize.

Ne verujem da možeš da se setiš i jednog imena koje nije bilo u poziciji da predsedniku iznese mišljenje, predloge, kritike i ideje u lice....


Pa, eto Zagorka Golubović, mada, znam da je pre toga i želo da je posluša, ali verovatno kada je došla ne red korupcija nije imao vremena.

.tokom njegovog mandata sretao se i razgovarao sa svim ličnostima srpske političke scene, sa leve, desne, strane i centra...stranačke, vanstranačke, eksperte iz različitih oblasti, različitih ideoloških i političkih opredeljenja...


Naravno, mnogo susreta, mnogo priče i pametnih ljudi -- ali je pitanje koliko je želeo savete da prihvati. Mogu i ja da se sretnem sa najbogatijim ljudima, a da do kraja života ostanem siromah.

Takođe, lično sam svedok da je velikom broju istaknutih domaćih stučnjaka bio upućen poziv da se prihvate različitih poslova


Gospodine Krstiću, vrlo lepo ste i sami u "Utisku" objasnili zašto svi ti stručnjaci nisu želeli da se uključe, i jasno Vam je iz kojih razloga su odbili pozive.
mirelarado mirelarado 20:56 18.03.2013

Re: dosadno

Они нису упрскали, већ и даље прскају -- а, од тог њиховог признања, вала нема много вајде. Њихова игра је трајала 12 година, а играли су се нашим животима. Сувише је било игре у претходним годинама, да бисмо олако могли да кажемо -- добро, заигралисте се, па сад нема везе.


И познају једино жал за влас'...
nurudin nurudin 21:10 18.03.2013

Re: dosadno

И познају једино жал за влас'...


Е, то је "карасевдах"...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:59 18.03.2013

Re: dosadno

"Našim političkim protivnicima trebalo je 12 godina da dođu na vlast, nama će biti potrebno kraće vreme,

SRS/SNS je bio 12 god opozicija, ali to ne znači da je DS 12 god bila vlast.
.
Pa, eto Zagorka Golubović, mada, znam da je pre toga i želo da je posluša, ali verovatno kada je došla ne red korupcija nije imao vremena.

Ne postoji predsednik Srbije koji taj problem može da reši onako kako to misli Zagorka Golubović. Nažalost.
Naravno, mnogo susreta, mnogo priče i pametnih ljudi -- ali je pitanje koliko je želeo savete da prihvati. Mogu i ja da se sretnem sa najbogatijim ljudima, a da do kraja života ostanem siromah.

Moja replika se odnosi na tvrdnju da nije hteo da pita druge za mišljenje...pa tvrdim da je pitao stalno...
Kad je čovek na vlasti, ima veliku odgovornost...i nema tog predstavnika vlasti, pod uslovom da je normalan čovek, koji bi ignorisao dobru ideju, jer bi mu ta dobra ideja pomogla, olakšala, koristila...nažalost malo je dobrih i upotrebljivih ideja.
nurudin nurudin 22:16 18.03.2013

Re: dosadno

Ne postoji predsednik Srbije koji taj problem može da reši onako kako to misli Zagorka Golubović.


Како год да мисли, а мисли, што је најважније, ред је да Загорку Голубовић и најпаметнији председник удостоји пријема, а не да се обраћа писмом, и то око кључног питања, рак-ране једног друштва.
Шта мислите, какав утисак оставља такав поступак? Ако неко не жели да послуша госпођу Голубовић, бар да је саслуша, што би други уопште и покушавали да се петљају.

pa tvrdim da je pitao stalno...


И од толиких силних питања, и толиких саветодаваца -- ваљда је било и нечега паметног да чује или се све завршавало само код питања? Очигледно, или су била лоша питања, или су се погрешни људи питали, или неко није желео да послуша нечије савете...или?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:35 18.03.2013

Re: dosadno

Како год да мисли, а мисли, што је најважније, ред је да Загорку Голубовић и најпаметнији председник удостоји пријема

Naravno da je primio...oni su i lični prijatelji...nije u tome oproblem.
nurudin nurudin 22:41 18.03.2013

Re: dosadno

Nebojsa Krstic
Како год да мисли, а мисли, што је најважније, ред је да Загорку Голубовић и најпаметнији председник удостоји пријема

Naravno da je primio...oni su i lični prijatelji...nije u tome oproblem.


Наравно да није, схватила је и Загорка, па је и сам чин јавног наступа био неки вид перформаса, упозорење, због охолости и гордости која се умножавала...
У томе је проблем.
hajkula1 hajkula1 22:57 18.03.2013

Re: dosadno

Nebojsa Krstic

SRS/SNS je bio 12 god opozicija, ali to ne znači da je DS 12 god bila vlast.



Zamisli kad oni padnu, šta će govoriti, koliko su oni bili u vlasti?

Suvlašće se ne računa? Ja i to računam.

Kako ja i mnogi koje poznajem vidimo ko je ko na vlasti? Od 90-tih, uvek isti likovi, samo se malo rotiraju. Ako nisu u vlasti, onda ih vlast sponzoriše, pa malo glumataju. Jedni drugima gledaju kroz prste jer su svesni da će se desiti smena, pa očekuju da im se uzvrati... Kurta i Murta. Dobro, desi se i kolateralna šteta

nurudin nurudin 23:05 18.03.2013

Re: dosadno

uvek isti likovi, samo se malo rotiraju.


Сви смо наши, па јаши.
Domazet Domazet 00:15 19.03.2013

Shta trazhiM?

prapra
Domazet
...se radi o ovde pomenute dve profesije, male shanse da si ti fudbaler/ka.

Ali ti niko ne mozhe osporiti taklmichaski duh. Uspeo/la si da u, kako kazhesh, moru ovdashnjih demagoga pobedish za chitav krug. Iako su pokushali da te demotivishu smrtnom dosadom.

Da elaboriram ovo gore. Stvarno treba miti 'motivisan' pa u drushtvu u kome izgleda vlada potpuno rasulo prouzrokavano nechinjenjem politichke kaste koja je svesvoje napore ulozhila u to da isteruje iskluchivo lichni interes kroz betoniranje svoje pozicije bilo u Poziciji ili Opoziciji, pitati obichne ljude A gde si bio ti i shto ne izadjesh i uradish neshto?.

Pitati tako neshto u situaciji u kojoj su partije i vlasnishtvo (tajkuna) i vlasnici svega pod sobom (partokratija)!? Pa ko sa imalo obraza mozhe da postavi pitanje A shto se ti ne ukljuchish? Gde taj neko da se ukljuchi i kako? Politichka kasta, koja je izgleda nesposobna za bilo shta drugo osim za demagogiju najgore vrste i koja kao jedine dokazane 'kvalifikacije' ima pohlepu i apsolutno odsustvo bilo kakvih principa, ce ga dochekati rashirenih ruku? I saslushati ga i kada chuje neshto pametno lupiti se po chelu!??

Danas grass roots pokreti mogu da uspeju samo u Atlantidi i eventualno skandinavskim zemljama. No nije prvi put u Istoriji. I bojim se da ce se situacija razreshiti 'istorijskim metodama'. Recimo bukvalnim bacanjem kroz prozor. Nishta neoubichajeno za Srbiju. A bojim se da ce se i mnogi drugi povesti...Cosak se skuplja a zidovi sve tvrdji...

PS Dadoh preporuku Colinu???

Pa sta tražiš na političkim temama sa ovim apolitičnim stavom?


Odgovor je jednostavan. Trazhim da prestanesh sa bullshitom. A da bih ti pokazao da bullshit nije uvreda vec zakljuchak izveden na osnovu analize rado cu istu da elaboriram. Dakle, ja ti tvrdim da je ova tvoja demagogija sa grass roots pokretom u Srbiji (a i mnogo shire) obichan bullshit na osnovu analize Sistema Srbija. Poshto su mi simulacije (a u svrhu analize) sistema delom posao ja cu to da uradim profesionalno deformisano, dakle taksativno.

1. Osnovni granichni uslov Sistema Srbija: Politichka kasta Srbije je ostvarila prividno stabilni sistem u kome ostvaruje vrlo pristojnu egzistenciju ( u najvecem broju sluchajeva a bez izuzetka kada su u pitanju najistaknutiji pripadnici kaste) iskljuchivo zato shto se bavi politikom. Ovo je kljuchni momenat, njihova egzistencija ne zavisi od uspeha politike koju zastupaju vec iskljuchivo od toga da li su ili nisu u politici.

Ovo se podjednako odnosi i na Poziciju i Opoziciju. Uspeli su da ostvare neku vrstu simbioze u kojij ne mogu jedni bez drugih. Kako ni jedna ni druga strana zapravo nema niti mozhe (ponekad iz sasvim objektivnih okolnosti, ipak je Sistem Srbija samo deo veceg sistema) da sprovede/predlozhi bilo shta kredibilno, onda se aktivnost politichke kaste svodi na besomuchno pljuvanje onoga shto dolazi sa suprotne strane. Na taj nachin se nedostatak kredibilnih rezultata potpuno maskira shto placenom a shto dobrovoljnom tifozi debatom. I tako dolazimo do toga da Pozicija i Opozicija ne da ne mogu jedna bez druge vec su kljuchni partneri jedni drugima u odrzhavanju sistema od koga korist ima samo politichku kasta a na rachun ostatka sistema.

2. Dodatni granichni uslov: Politichku kastu u Srbiji ne chine samo njeni najistaknutiji (bolje reci najeksponiraniji) predstavnici i njihovi saradnici vec se radi o daleko vecem sloju ljudi koji chesto sebe ne vide ili ne zhele da vide kao pripadnike politichke kaste. To su ljudi koji takodje svoju egzistenciju obezbedjuju ne svojim kvalitetima vec zahvaljujuci svojoj politichkoj pripadnosti. Neki od njih to rade jednostavno zato shto im Sistem Srbija ne dozvoljava da zhive od svojih sposobnosti a nkei (na zhalost ne tako malobrojni) zato shto drugih sposobnosti osim sposobnosti pripadanja zapravo i nemaju.

Postavlja se pitanje ko su ti pripadnici politichke kaste koji sebe ne vide ili nece da vide ili se prave da se ne vide kao takvi? Ja sam odavno otishao iz zemlje pa ne mogu sa sigurnoshcu da ih sve nabrojim ali ste mi dobri kandidati ti i Free. Do ovakvog zakljuchka doshao sam chitajuci to shto pishete. Tebe, istina, danas prvi put chitam pa se mozhe desitida greshim u kom sluchaju bih morao biti banovan jer sam te zhestoko uvredio na osnovu pogreshne pretpostavke. Mada, spreman sam da snosim rizik, nastup ti je vrlo koncizan i sa malo puno kazhe. Kod Freeja je situacija drugachija. Svoje stavove je ovde izneo vishe (ima li neki (mnogo) jachi izraz?) puta i ako sam i njega neopravdano uvredio onda treba banovati Williama od Ockhama. Ja se samo sluzhim njegovom Oshtricom.

3. Unos u Sistem Srbija (tzv. input values): Sposobnost i motivisanost politicke kaste u Srbiji da se promeni i prevazidje simbiozu tako lukrativnu za samu kastu i tako pogubnu za ostatak sistema.

Shto se tiche sposobnosti ona je ili ogranichena (kazhem, ponekad objektivnim okolnostima) ili je uopshte i nema. Ovo vazhi kako za najistaknutije pripadnike tako i za onaj spoljashnji, manje eksponirani, deo kaste. Situacija sa motivisanoshcu je josh gora. Narochito medju najistaknutijim predstavnicima.

Dakle input politichke kaste u Srbiji nije promenljiva vec konstanta. konstanta zadrzhavanja status quoa.

4. Analiza Sistema Srbija
: Za analizu Sistema Srbija dovoljno je postaviti jedno jedino pitanje

Shta se deshava sa sistemom u kome je input - konstanta?.

Analiza mozhe biti nepotpuna i nju preferiraju pripadnici politichke kaste. Analiza koju oni preferiraju je nepotpuna jer podrazumeva, bazirajuci to na chinjenici da su sve poluge vlasti u njenim rukama (ponavljam, politichku kastu Srbije chini i Pozicija i Opozicija), da je politichka kasta bitan deo Sistema Srbija. I tretira osdtatak Sistema Srbija kao neku vrstu voida, ne onog Zeratulovog zastrashujuceg vec nekog potpuno nebitnog koji je tu da cuti i trpi.

Analiza mozhe biti i potunija. Potpunija u smislu da obuhvata deo sistema van politichke kaste i relaciju u kojoj se (othervise unsustainable) status quo politichke kaste odrzhava na rachun siromashenja ostatka sistema. Tada se postavljeno pitanje mora preformulisati u

Shta se deshava sa nestabilnim sistemom u kome je input - negativna konstanta?.

5. Zakljuchak: Zakljuchak na osnovu nepotpune analize je jednostavan. Sistem u kome su i inputi i granichni uslovi nepromenljivi ostaje isti tj. nishta se ne menja! Zakljuchak je jednostavan i pogreshan. Jer je donet na osnovu nepotpune analize.

Zakljuchak na osnovu potpunije analize je kompleksniji i zastrashujuciji. Sistem u kome imput ima za cilj ochuvanje status quoa jednog dela sistema a na rachun ostatka sistema je nestabilan jer se stvara gradijent u sistemu. Ako je taj input postane konstantno negativan tada Sistem poput Sistema Srbija postane ireverzibilno nestabilan.

I bilo kakva pricha o korektivnom dejstvu grass root pokreta u situaciji u kojoj je podsistem, koji na svojoj strani ima sve poluge vlasti plus pratecu korupciju i chvrsto uspostavljenu uspostavljenu partokratiju koja kao jedinu smislenu kvalifikaciju priznaje partijsku pripadnost, direktno ugrozhen delovanjem grass root pokreta i apsolutno nesvesan potrebe za promenom je - bull shit.

Takodje, u Sistemu Srbija ce, kao i svim ostalim ireverzibilno nestabilnim sistemima, gradijent nastaviti da raste. Sve dok ne predje kritichnu vrednost i ne dovede do raspada sistema.

E sada kako je moguce da ja kao jedan potpuno apolitichan lik to sve mogu da izanaliziram a promucurni i sposobni likovi politichke kaste to ne vide. Pa vide ali im se reakcija krece u rasponu od 'nece se desiti u toku mog zhivota' do 'nece se desiti bar do sutra ujutru'. Ono shto je meni interesantno je da shto su predstavnici politichke kaste u ireverzibilno nestabilnom sistemu poput Sistema Srbija promucurniji i spoosobniji to su spremniji da se pomire sa (sve) kracim rokovima. Naizgled kontradiktorno a u stvari i nije. Oni veruju da su dokazali (sami sebi) da su sposobni da se, kako god da ih bacite, dochekaju na noge. Tako da veruju da ce se, neoptereceni bilo kakvim principima,i u sledecem bacanju dochekati na noge. I nastaviti sa gradnjom novog ireverzibilno nestabilnog sistema.

I ono shto je zastrashujuce u ovom zakljuchku je da su verovatno sasvim u pravu. Kada je u pitanju Srbija narochito. Takvi tipovi prezhivljavaju i Bacanja Kroz Prozor, i 27 mart i 5 Oktobar i....

Tako da potpuno zastrashujuci zakljuchak glasi da je Sistem Srbija Ponavljajuce ireverzibilni nestabilni sistem...

A priche o tome da je nedostatak grass root movementa jedini pravi problem Srbije su ili adolescentna nadobudnost ili organizovani pokushaj produzhivanja perioda izmedju doskoka i priprema istog za amortizovano sletanje....

Bilo jedno bilo drugo, radi se o BULLSHITu.

QED
prapra prapra 00:36 19.03.2013

Re: Shta trazhi?

Domazet
prapra
Domazet
...se radi o ovde pomenute dve profesije, male shanse da si ti fudbaler/ka.

Ali ti niko ne mozhe osporiti taklmichaski duh. Uspeo/la si da u, kako kazhesh, moru ovdashnjih demagoga pobedish za chitav krug. Iako su pokushali da te demotivishu smrtnom dosadom.

Da elaboriram ovo gore. Stvarno treba miti 'motivisan' pa u drushtvu u kome izgleda vlada potpuno rasulo prouzrokavano nechinjenjem politichke kaste koja je svesvoje napore ulozhila u to da isteruje iskluchivo lichni interes kroz betoniranje svoje pozicije bilo u Poziciji ili Opoziciji, pitati obichne ljude A gde si bio ti i shto ne izadjesh i uradish neshto?.

Pitati tako neshto u situaciji u kojoj su partije i vlasnishtvo (tajkuna) i vlasnici svega pod sobom (partokratija)!? Pa ko sa imalo obraza mozhe da postavi pitanje A shto se ti ne ukljuchish? Gde taj neko da se ukljuchi i kako? Politichka kasta, koja je izgleda nesposobna za bilo shta drugo osim za demagogiju najgore vrste i koja kao jedine dokazane 'kvalifikacije' ima pohlepu i apsolutno odsustvo bilo kakvih principa, ce ga dochekati rashirenih ruku? I saslushati ga i kada chuje neshto pametno lupiti se po chelu!??

Danas grass roots pokreti mogu da uspeju samo u Atlantidi i eventualno skandinavskim zemljama. No nije prvi put u Istoriji. I bojim se da ce se situacija razreshiti 'istorijskim metodama'. Recimo bukvalnim bacanjem kroz prozor. Nishta neoubichajeno za Srbiju. A bojim se da ce se i mnogi drugi povesti...Cosak se skuplja a zidovi sve tvrdji...

PS Dadoh preporuku Colinu???

Pa sta tražiš na političkim temama sa ovim apolitičnim stavom?


Odgovor je jednostavan. Trazhim da prestanesh sa bullshitom. A da bih ti pokazao da bullshit nije uvreda vec zakljuchak izveden na osnovu analize rado cu istu da elaboriram. Dakle, ja ti tvrdim da je ova tvoja demagogija sa grass roots pokretom u Srbiji (a i mnogo shire) obichan bullshit na osnovu analize Sistema Srbija. Poshto su mi simulacije (a u svrhu analize) sistema delom posao ja cu to da uradim profesionalno deformisano, dakle taksativno.

1. Osnovni granichni uslov Sistema Srbija: Politichka kasta Srbije je ostvarila prividno stabilni sistem u kome ostvaruje vrlo pristojnu egzistenciju ( u najvecem broju sluchajeva a bez izuzetka kada su u pitanju najistaknutiji pripadnici kaste) iskljuchivo zato shto se bavi politikom. Ovo je kljuchni momenat, njihova egzistencija ne zavisi od uspeha politike koju zastupaju vec iskljuchivo od toga da li su ili nisu u politici.

Ovo se podjednako odnosi i na Poziciju i Opoziciju. Uspeli su da ostvare neku vrstu simbioze u kojij ne mogu jedni bez drugih. Kako ni jedna ni druga strana zapravo nema niti mozhe (ponekad iz sasvim objektivnih okolnosti, ipak je Sistem Srbija samo deo veceg sistema) da sprovede/predlozhi bilo shta kredibilno, onda se aktivnost politichke kaste svodi na besomuchno pljuvanje onoga shto dolazi sa suprotne strane. Na taj nachin se nedostatak kredibilnih rezultata potpuno maskira shto placenom a shto dobrovoljnom tifozi debatom. I tako dolazimo do toga da Pozicija i Opozicija ne da ne mogu jedna bez druge vec su kljuchni partneri jedni drugima u odrzhavanju sistema od koga korist ima samo politichku kasta a na rachun ostatka sistema.

2. Dodatni granichni uslov
: Politichku kastu u Srbiji ne chine samo njeni najistaknutiji (bolje reci najeksponiraniji) predstavnici i njihovi saradnici vec se radi o daleko vecem sloju ljudi koji chesto sebe ne vide ili ne zhele da vide kao pripadnike politichke kaste. To su ljufdi koji takodje svoju egzistenciju obezbedjuju ne svojim kvalitetima vec zahvaljujuci svojoj politichkoj pripadnosti. Neki od njih to rade jednostavno zato shto im Sistem Srbija ne dozvoljava da zhive od svojih sposobnosti a nkei (na zhalost ne tako malobrojni) zato shto drugih sposobnosti osim sposobnosti pripadanja zapravo i nemaju.

Postavlja se pitanje ko su ti pripadnici politichke kaste koji sebe ne vide ili nece da vide kao takve? Ja sam odavno otishao iz zemlje pa ne moguy sa sigurnoshcu da ih sve nabrojim ali ste mi dobri kandidati ti i Free. Do ovakvog zakljuchka doshao sam chitajuci to shto pishete. Tebe, istina, danas prvi put chitam pa se mozhe desitida greshim u kom sluchaju bih morao biti banovan jer sam te zhestoko uvredio na osnovu pogreshne pretpostavke. Mada, spreman sam da snosim rizik, nastup ti je vrlo koncizan i sa malo puno kazhe. Kod Freeja je situacija drugachija. Svoje stavove je ovde izneo vishe (ima li neki (mnogo) jachi izraz?) puta i ako sam i njega neopravdano uvredio onda treba banovati Williama od Ockhama. Ja se samo sluzhim njegovom Oshtricom.

Opet prazna ad hominem priča. Svi su političari isti i kasta za sebe. Pa tu mantru nisi ti smislio nego si je prihvatio i nesvesno je proturaš kao neku tvoju ideju. Izvini, ali sa parolama ne polemišem. I potvrdio si moj prethodni stav da si apolitičan. Probaj konsekventno da izvedeš ovu misao, koja nije ni slučajno tvoja, do kraja i videćes kako je to neodgovorno i detinje ponašanje. Probaj malo da razmišljaš.
Domazet Domazet 01:17 19.03.2013

Dobro je...

prapra
Opet prazna ad hominem priča. Svi su političari isti i kasta za sebe. Pa tu mantru nisi ti smislio nego si je prihvatio i nesvesno je proturaš kao neku tvoju ideju. Izvini, ali sa parolama ne polemišem. I potvrdio si moj prethodni stav da si apolitičan. Probaj konsekventno da izvedeš ovu misao, koja nije ni slučajno tvoja, do kraja i videćes kako je to neodgovorno i detinje ponašanje. Probaj malo da razmišljaš.

...ipak sam malo bio utrtario da Nurudin ima razloga da me banuje zbog pogreshne pretpostavke. Sad je jasno da nije bila pogreshna.

PS Da samo kazhem da me NISI parcijalno citirao. Da ne ispadne da si neposhteni demagog. Citirao si me kako si me citirao zato shto sam posle neopreznog pritiskanja 'odustani' umesto 'objavi' izgubio celu prvobitnu verziju teksta. Pa sam ga ponovo napisao objavljujuci i dodajuci deo po deo. U trenutku kada si me citirao to je bilo to.

Ti si samo jedan zhustri demagog.
prapra prapra 01:52 19.03.2013

Re: Dobro je...

Domazet
prapra
Opet prazna ad hominem priča. Svi su političari isti i kasta za sebe. Pa tu mantru nisi ti smislio nego si je prihvatio i nesvesno je proturaš kao neku tvoju ideju. Izvini, ali sa parolama ne polemišem. I potvrdio si moj prethodni stav da si apolitičan. Probaj konsekventno da izvedeš ovu misao, koja nije ni slučajno tvoja, do kraja i videćes kako je to neodgovorno i detinje ponašanje. Probaj malo da razmišljaš.

...ipak sam malo bio utrtario da Nurudin ima razloga da me banuje zbog pogreshne pretpostavke. Sad je jasno da nije bila pogreshna.

PS Da samo kazhem da me NISI parcijalno citirao. Da ne ispadne da si neposhteni demagog. Citirao si me kako si me citirao zato shto sam posle neopreznog pritiskanja 'odustani' umesto 'objavi' izgubio celu prvobitnu verziju teksta. Pa sam ga ponovo napisao objavljujuci i dodajuci deo po deo. U trenutku kada si me citirao to je bilo to.

Ti si samo jedan zhustri demagog.

O tome ti pričam. Sa porolama ne polemišem. Ja sam demagog jer kažem da bolju državu nam neće političari na tacni doneti, a ti si nedemagog sa parolom svi su isti. Pa ako su isti, a ti lepo spavaj prijatelju i nemoj da me daviš sa praznim pričama. I nisu svi isti. I za demokratiju treba proliti mnogo krvi znoja i suza, a ne posle 13 godina ko paun se naduti i odšetati do prvog ogledala.
Domazet Domazet 03:34 19.03.2013

Aha znachi...

prapra
Domazet
prapra
Opet prazna ad hominem priča. Svi su političari isti i kasta za sebe. Pa tu mantru nisi ti smislio nego si je prihvatio i nesvesno je proturaš kao neku tvoju ideju. Izvini, ali sa parolama ne polemišem. I potvrdio si moj prethodni stav da si apolitičan. Probaj konsekventno da izvedeš ovu misao, koja nije ni slučajno tvoja, do kraja i videćes kako je to neodgovorno i detinje ponašanje. Probaj malo da razmišljaš.

...ipak sam malo bio utrtario da Nurudin ima razloga da me banuje zbog pogreshne pretpostavke. Sad je jasno da nije bila pogreshna.

PS Da samo kazhem da me NISI parcijalno citirao. Da ne ispadne da si neposhteni demagog. Citirao si me kako si me citirao zato shto sam posle neopreznog pritiskanja 'odustani' umesto 'objavi' izgubio celu prvobitnu verziju teksta. Pa sam ga ponovo napisao objavljujuci i dodajuci deo po deo. U trenutku kada si me citirao to je bilo to.

Ti si samo jedan zhustri demagog.

O tome ti pričam. Sa porolama ne polemišem. Ja sam demagog jer kažem da bolju državu nam neće političari na tacni doneti, a ti si nedemagog sa parolom svi su isti. Pa ako su isti, a ti lepo spavaj prijatelju i nemoj da me daviš sa praznim pričama. I nisu svi isti. I za demokratiju treba proliti mnogo krvi znoja i suza, a ne posle 13 godina ko paun se naduti i odšetati do prvog ogledala.

...adolescent* (Nurudine, vidi dole!).

Pa nemam ja sa tobom beef oko toga da li politichari nece/hoce doneti (nama, mnogima) na tacni bolju drzhavu. Bullshit ti je onaj deo kada kazhesh da su ovi shto im ni jedan politichar nije dobar bareem podjednako krivi za govnarije koje se deshavaju vec godinama.

Zato burazeru ti lepo meni kazhi kako ti vidish da se ti neaktivni politichki a aktivno krivi ukljuche u politichki zhivot?

1. Kroz postojece politichke partije koje su se do te mere ugradile u partokratiju da je postalo ako ne normalno a ono svakako svakodnevno da partijska pripadnost postane neophodan (i vrlo chesto dovoljan) uslov za bilo kakav posao. Da li ochekujesh da partijski veterani, koji rade to shto rade i zhive od toga zato shto su u partiji a ne zato shto su za to sposobni, prihvate novopridoshle aktiviste koji propagiraju da pripadnost partiji donosi odgovornosti a ne privilegije? Da li ti shvatash da to ugrozhava, do koske, (vrlo pristojnu)egzistenciju ljudi koji nemaju mnogo shta da ponude mimo svoje partijske pripadnosti. A pri tome imaju poluge vlasti (i prinude)?

2. Osnivanjem novih partija, koje ce u atmosferi potpune komercijalizacije politike u kojoj se tvoj glas chuje olnoliko koliko je tvoj 'mecena' spreman da plati, podici svoj glas izmedju ostalog i protiv te iste komercijalizacije. Koliko ce ljudi da chuje taj glas? Da nece mozda ti tvoji svesni aktivist da biciklom raznose poruke i ubacuju ih u sanduchice? Pa zar ne znash kakva je sudbina listica koji nude najrazlichitije deratizacije i dekontaminacije a koje nalazish ;poluzguzhvane u sanduchetu?

Ajde sda polako, kazhi koju o tome. I to prostim rechima, ne morash ti one granichne uslove , sistemske inpute i ostale bakrache, to dokoni matorci nashli pa zashli i zahebavaju te.

Ili ti mozhda predlazhesh neki treci nachin?? Vidim da spominjesh krv i znoj (btw, a gde su ti suze, nije valjda da si ti neki surovi emotivac koji i ne zna shta su to suze?). Da ti to ne pozivash na Revoluciju!? Da ti kazhem, kao neko koji je za ovo malo svog veka, vec prozhiveo jedan postrevolucionarno-predrevolucionarno-revolucionarno-postrevolucionarno-predrevolucuoinarno-revolucionarno-postrevolucionarni ciklus, slabe su shanse da me za to zainteresujesh. Ovo kako su nam produzhili boravak u Dolini Suza lako bi moglo da se desi da proopratim bar josh jedan postrevolucionarno-predrevolucionarno-revolucionarno-postrevolucionarno-...ciklushchic. A rekoh ti da sam sve to vec video.

PS Nurudine, samo da te upozorim da, ako se ova moja pretpostavka o adolescenciji pokazhe kao netachna,to UOPSHTE NIJE osnov za banovanje. Jer se ne radi o vredjanju vec o jednom potpuno altruistichkom pokushaju da se pronadje nekakvo, bilo kakvo, objashnjenje Prapraovih sochinjenija a da u imenu ne sadrzhi pojam '(teshka) demagogija'!
prapra prapra 04:34 19.03.2013

Re: Aha znachi...

Domazet
prapra
Domazet
prapra
Opet prazna ad hominem priča. Svi su političari isti i kasta za sebe. Pa tu mantru nisi ti smislio nego si je prihvatio i nesvesno je proturaš kao neku tvoju ideju. Izvini, ali sa parolama ne polemišem. I potvrdio si moj prethodni stav da si apolitičan. Probaj konsekventno da izvedeš ovu misao, koja nije ni slučajno tvoja, do kraja i videćes kako je to neodgovorno i detinje ponašanje. Probaj malo da razmišljaš.

...ipak sam malo bio utrtario da Nurudin ima razloga da me banuje zbog pogreshne pretpostavke. Sad je jasno da nije bila pogreshna.

PS Da samo kazhem da me NISI parcijalno citirao. Da ne ispadne da si neposhteni demagog. Citirao si me kako si me citirao zato shto sam posle neopreznog pritiskanja 'odustani' umesto 'objavi' izgubio celu prvobitnu verziju teksta. Pa sam ga ponovo napisao objavljujuci i dodajuci deo po deo. U trenutku kada si me citirao to je bilo to.

Ti si samo jedan zhustri demagog.

O tome ti pričam. Sa porolama ne polemišem. Ja sam demagog jer kažem da bolju državu nam neće političari na tacni doneti, a ti si nedemagog sa parolom svi su isti. Pa ako su isti, a ti lepo spavaj prijatelju i nemoj da me daviš sa praznim pričama. I nisu svi isti. I za demokratiju treba proliti mnogo krvi znoja i suza, a ne posle 13 godina ko paun se naduti i odšetati do prvog ogledala.

...adolescent* (Nurudine, vidi dole!).

Pa nemam ja sa tobom beef oko toga da li politichari nece/hoce doneti (nama, mnogima) na tacni bolju drzhavu. Bullshit ti je onaj deo kada kazhesh da su ovi shto im ni jedan politichar nije dobar bareem podjednako krivi za govnarije koje se deshavaju vec godinama.

Zato burazeru ti lepo meni kazhi kako ti vidish da se ti neaktivni politichki a aktivno krivi ukljuche u politichki zhivot?

1. Kroz postojece politichke partije koje su se do te mere ugradile u partokratiju da je postalo ako ne normalno a ono svakako svakodnevno da partijska pripadnost postane neophodan (i vrlo chesto dovoljan) uslov za bilo kakav posao. Da li ochekujesh da partijski veterani, koji rade to shto rade i zhive od toga zato shto su u partiji a ne zato shto su za to sposobni, prihvate novopridoshle aktiviste koji propagiraju da pripadnost partiji donosi odgovornosti a ne privilegije? Da li ti shvatash da to ugrozhava, do koske, (vrlo pristojnu)egzistenciju ljudi koji nemaju mnogo shta da ponude mimo svoje partijske pripadnosti. A pri tome imaju poluge vlasti (i prinude)?

2. Osnivanjem novih partija, koje ce u atmosferi potpune komercijalizacije politike u kojoj se tvoj glas chuje olnoliko koliko je tvoj 'mecena' spreman da plati, podici svoj glas izmedju ostalog i protiv te iste komercijalizacije. Koliko ce ljudi da chuje taj glas? Da nece mozda ti tvoji svesni aktivist da biciklom raznose poruke i ubacuju ih u sanduchice? Pa zar ne znash kakva je sudbina listica koji nude najrazlichitije deratizacije i dekontaminacije a koje nalazish ;poluzguzhvane u sanduchetu?

Ajde sda polako, kazhi koju o tome. I to prostim rechima, ne morash ti one granichne uslove , sistemske inpute i ostale bakrache, to dokoni matorci nashli pa zashli i zahebavaju te.

Ili ti mozhda predlazhesh neki treci nachin?? Vidim da spominjesh krv i znoj (btw, a gde su ti suze, nije valjda da si ti neki surovi emotivac koji i ne zna shta su to suze?). Da ti to ne pozivash na Revoluciju!? Da ti kazhem, kao neko koji je za ovo malo svog veka, vec prozhiveo jedan postrevolucionarno-predrevolucionarno-revolucionarno-postrevolucionarno-predrevolucuoinarno-revolucionarno-postrevolucionarni ciklus, slabe su shanse da me za to zainteresujesh. Ovo kako su nam produzhili boravak u Dolini Suza lako bi moglo da se desi da proopratim bar josh jedan postrevolucionarno-predrevolucionarno-revolucionarno-postrevolucionarno-...ciklushchic. A rekoh ti da sam sve to vec video.

PS Nurudine, samo da te upozorim da, ako se ova moja pretpostavka o adolescenciji pokazhe kao netachna,to UOPSHTE NIJE osnov za banovanje. Jer se ne radi o vredjanju vec o jednom potpuno altruistichkom pokushaju da se pronadje nekakvo, bilo kakvo, objashnjenje Prapraovih sochinjenija a da u imenu ne sadrzhi pojam '(teshka) demagogija'!

Opet ad hominem adolescencijom umotane sitne pakosti i opet šuplja priča i ne čitanje kratkih i jasnih rečenica i u nemogućnosti shvatanja prostih i jednostavnih stvari pakovanje i podmetanje kao dokaz nemanja poente.
Gde sam ja srao i gde sam napisao ovo što mi patetično podmećeš. Alo zemlja zove svemirska ogledala i alo govorim o današnjem trenutku ne spočitavajući nikom ništa.
Govorim da mi je na vrh glave nihilizma i kenjkanja.Bilo je vreme za istresanje frustracija na ove naše političke opcije i ja sam isto to radio. Izvuko je svako neku pouku i izbacio iz sebe šta je hteo. Naučena je još jedna u moru nenaučenih lekcija koje nas tek čekaju. Treba sada krenuti dalje.Znam ja sve to što opisujes, ali i znam da apstinencija ne vodi nikuda, a kada apstinencija kao stav počne da mi izlazi iz svakog kutka i lupa me po glavi, znam da to stanje dovodi najgore na vrh. Da, da. Postoje i još gore stvari. Živimo u dobu krize koja je počela kao ekonomska, a završice se moralnim i ko zna još kakvim društvenim lomovima. To slepilo i ta bahatost koja nije shvatila da je u ekonomskoj krizi najvažniji zadatak vlasti sa se brine o javnom moralu i taj diletantizam homenovskog praktikovanja pravde kroz novce i nanogavice nikad demokratama necu zaboraviti. Opet kazem, platili su cenu, i sada mi ne pada na pamet licitirati da li su dovoljno kaznjeni ili treba da prolaze kroz beskonačne tople zečeve. Kraj. Ende. I to što tebi ne ide u glavu, mene ni najmanje ne zanima i iskreno da ti kažem postaje mi malo dosadno da objašnjavam elementarne stvari. Krv znoj i suze su upravo ono što nam treba i to je suprotnost tvojoj izmaštanoj revoluciji. Treba da se borimo da očuvamo ovu krhku biljku koja se zove demokratija i da zapušimo nosiće i da prestanemo sa prokletim pozerstvom koje je tako in i sa kojima smo glavne baje u patetičnim krugovima neznanja. A šta si ti očekivao u maloj poratnoj zemlji kojoj su Premijera ubili na ulazu u Vladu. Da ce nas preplaviti vekovna demokratija i da cemo vremenom postajati mladji i lepši. Imamo to što imamo i trebamo se svaki na svoj način boriti i praviti sitne korake. Nema troskoka u svetlu buducnost, nego rudarski posao.
Da dodam da te ponovo zemlja zove i kaže ti da su suze napisane, ali se ne vide iz vasione nadmenosti i kojoj obitavaš. Ti si došao da mi pričaš kako moja priča dovodi do revolucije, pa si se zapleo ko pile u kučine u isprazni silogigigizam. A u šta vodi ova prazna priča da su svi isti? U jačanje demokratije?
Pozdravlja te adolescent koji hoda i ne zna da leti.
Domazet Domazet 05:43 19.03.2013

Shta ti podmecem?

prapra
Opet ad hominem adolescencijom umotane sitne pakosti i opet šuplja priča i ne čitanje kratkih i jasnih rečenica i u nemogućnosti shvatanja prostih i jednostavnih stvari pakovanje i podmetanje kao dokaz nemanja poente.
Gde sam ja srao i gde sam napisao ovo što mi patetično podmećeš. Alo zemlja zove svemirska ogledala i alo govorim o današnjem trenutku ne spočitavajući nikom ništa.
Govorim da mi je na vrh glave nihilizma i kenjkanja.Bilo je vreme za istresanje frustracija na ove "naše" političke opcije i ja sam isto to radio. Izvuko je svako neku pouku i izbacio iz sebe šta je hteo. Naučena je još jedna u moru nenaučenih lekcija koje nas tek čekaju. Treba sada krenuti dalje.Znam ja sve to što opisujes, ali i znam da apstinencija ne vodi nikuda, a kada apstinencija kao stav počne da mi izlazi iz svakog kutka i lupa me po glavi, znam da to stanje dovodi najgore na vrh. Da, da. Postoje i još gore stvari. Živimo u dobu krize koja je počela kao ekonomska, a završice se moralnim i gorim lomovima. I to što tebi ne ide u glavu, mene ni najmanje ne zanima i iskreno da ti kažem postaje mi malo dosadno da objašnjavam elementarne stvari. Krv znoj i suze su upravo ono što nam treba i to je suprotnost tvojoj izmaštanoj revoluciji. Treba da se borimo da očuvamo ovu krhku biljku koja se zove demokratija i da zapušimo nosiće i da prestanemo sa prokletim pozerstvom koje je tako in i sa kojima smo glavne baje u patetičnim krugovima neznanja. A šta si ti očekivao u maloj poratnoj zemlji kojoj su Premijera ubili na ulazu u Vladu. Da ce nas preplaviti vekovna demokratija i da cemo vremenom postajati mladji i lepši. Imamo to što imamo i trebamo se svaki na svoj način boriti i praviti sitne korake. Nema troskoka u svetlu buducnost, nego rudarski posao.
Da dodam da te ponovo zemlja zove i kaže ti da su suze napisane, ali se ne vide iz vasione nadmenosti i kojoj obitavaš. Ti si došao da mi pričaš kako moja priča dovodi do revolucije, pa si se zapleo ko pile u kučine u isprazni silogigigizam. A u šta vodi ova prazna priča da su svi isti? U jačanje demokratije?
Pozdravlja te adolescent koji hoda i ne zna da leti.

Je l' ovo:
I za demokratiju treba proliti mnogo krvi znoja i suza

Samo pitam shta ti to znachi?

Mada, stoji da sam te opanjkao. Spomenuo/la si suze. Znachi nisi neki/a nedushevni/a.

I ne kazhem ja da ti zazivash revoluciju. Rekoh, samo pitam shta ti ono znachi.

Kazhem, medjutim, da politichka kasta Srbije en tout svojom arogancijom, nesposobnoshcu, neodgovornoshcu i pohlepom chini sve da do (josh jedne) revolucije dodje.

Uzgred, jedva chekam da se Free probudi i slozhi sa tobom josh koji put.
Colin_bgd Colin_bgd 09:08 19.03.2013

Re: Ja bih rekao da su, kada...

PS Dadoh preporuku Colinu???

Eh da, morao sam da skuvam i drugu kafu na poslu kad sam procitao ovo...
freehand freehand 09:22 19.03.2013

Re: Shta ti podmecem?

Uzgred, jedva chekam da se Free probudi i slozhi sa tobom josh koji put.

Složio se. Ja u diskusijama uvek podržim pametnu stranu.
nurudin nurudin 11:15 19.03.2013

Re: Aha znachi...

PS Nurudine, samo da te upozorim da, ako se ova moja pretpostavka o adolescenciji pokazhe kao netachna,to UOPSHTE NIJE osnov za banovanje



Код мене нема бановања! Само цивилизовано, па ко жив ко мртав.
milivoje_bg milivoje_bg 20:34 19.03.2013

Re: dosadno

Colin_bgd

prapraIzvini što se eto potrefilo da ovo kažem na tvom blogu.Postalo mi je neopisivo dosadno ovo moralisanje i djuskanje nad palim demokratama. Loši su bili i kažnjeni su. Priznali su da su uprskali i sada pokušavaju nešto da urade. Ali ne, to nije dovoljno. O ne, nikako. Ima da se bavimo tim odvratnim ljigavim korumpiranim političkim ološem i sve je lepo divno krasno i slasno. A na pitanje, koje i Krstić ovde upućuje, što se neko ne uključi aktivno u politiku dobije se opet moralističko pametovanje sa visina, jer, jer jelte drugačije ne može, ta nismo ludi da se valjamo u blatu. Dosadno, predvidivo i samo sebi svrha. Jer kako da ja budem bolji? Da li tako što ću nešto pokušati ili ću lakšim putem ići i preko palih sebi u ogledalu spomenik dići. Pa sledi zgražavanje nad Šapićem ko da je s neba pao. Šapić je ogledalo naše infantilnosti i nespremnosti da sa praznih priča predjemo na dela. Pa kada bi se skupilo više ljudi da zasuče rukave, veća bi se i baza napravila i izbor bi bio kvalitetniji.Još jednom izvini, ali ovo je već prešlo svaku meru.Kako je tanka linija izmedju smisla i besmisla. Svake subote idem na fudbalske stadione. Navijaci vicu urlaju, pljuju, psuju... Jos uvek nisam video da je ijedan trener, menadzer, igrac stao na sred terena i rekao masi "ajte vi ako znate bolje". Ne. Igrac cuti, trpi i radi svoj posao, kao sto i navijaci rade svoj. Kao i sto politicari treba da rade svoj, a ne da podmecu ovo lazno moralisanje. Politika je posao, kao i svaki drugi, ko god pokusava da dokaze drugacije samo pokazuje svoju nekompetentnost ili svoje neznanje...

Ефективно објашњено !
nurudin nurudin 22:34 19.03.2013

Re: Shta ti podmecem?

freehand
Uzgred, jedva chekam da se Free probudi i slozhi sa tobom josh koji put.

Složio se. Ja u diskusijama uvek podržim pametnu stranu.



Паметне страна је и без подршке паметна!

Али, хвала у сваком случају...
Kraja Kraja 10:38 18.03.2013

...priznali...

Priznali su da su uprskali i sada pokušavaju nešto da urade


...su kad vise nisu imali kud, kad su clanovi poceli da beze, kad su im se odbori poraspadali, kad se ogolio raskol u vrhu stranke, kad su bili prinudjeni da sami izbacuju velike i male lokalne rukovodioce i dojucerasnje "nosioce" programa partije...
...tadic je iznenada "progledao" i shvatio ko mu sedi uz skute...
...ali ne odmah, prvo se cudio, razmisljao da li da prihvati mesto premijera, brukao se smesnim izjavama i doveo gradjane do pitanja "zar nas je ovaj covek vodio do juce"...???
...sapic...
...pa poslali su ga da se samoubije, nisu znali kako da ga se rese...
...mada, gledajuci dacica, izgleda da ovde samoubijanje ne uspeva dobro...
nurudin nurudin 19:59 18.03.2013

Re: ...priznali...

zar nas je ovaj covek vodio do juce"...???


Некако сам се идентификовао са Бројгеловим слепцима које води слепац...

.
..sapic...
...pa poslali su ga da se samoubije, nisu znali kako da ga se rese...


Ноћас сам до пола три чекао репризу Утиска, није је било.
Зашто?
Hansel Hansel 21:36 18.03.2013

Re: ...priznali...

Ноћас сам до пола три чекао репризу Утиска, није је било.

Била данас у 2 (Б92 Инфо), али ја опет нисам гледао цео.
nowhereman nowhereman 12:23 18.03.2013

Sinja kukavica

Vrhunac sastančenja bila je reč Počasnog:
"I oko vas vidim ljude danas koje sam video u vreme dok sam ja vodio DS...


Ništa ne može da opere Tadića za njegov kukavičluk, a pogotovu što je kao svoju maskotu i glasnogovornika izbacio nesposobnog populistu Vuka Jeremića. Niz brljotina koje je je Jeremić napravio, politika hoću-neću, danas jedno, sutra drugo, ranije kohabitacija sa Koštunicom, a nakon toga nastavak njegove politike, ali "drugim sredstvima" i najzad, sramna kohabitacija i "istorijsko pomirenje" sa SPS-om... to je, za logično je bilo pretpostaviti, nateralo ljude da u Demokratskoj stranci više ne vide svoju šansu...

Uzgred, Srđa Popović, čini mi se, reče onomad kako bi Tadić "bio oduvan" da je, kojim slučajem, radio drugačije. Kao da je, ovako, prošao sjajno, kao da nije "oduvan" !

A jeste.
nurudin nurudin 20:03 18.03.2013

Re: Sinja kukavica

Ništa ne može da opere Tadića za njegov kukavičluk


Али, онај додатак -- "видим их и сад, седе међу вама" је био врхунац...

Па, проговори, у чему је проблем -- ако си већ ћутао да би те штитили док си био председник, сад не мораш... Или се човек плаши да се не угрози позиција Почасног.
hajkula1 hajkula1 00:41 19.03.2013

Re: Sinja kukavica

nurudin
Ništa ne može da opere Tadića za njegov kukavičluk


Али, онај додатак -- "видим их и сад, седе међу вама" је био врхунац...

Па, проговори, у чему је проблем -- ако си већ ћутао да би те штитили док си био председник, сад не мораш... Или се човек плаши да се не угрози позиција Почасног.


Jeste, kad onda oni ne bi progovorili.
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:01 19.03.2013

Re: Sinja kukavica

Uzgred, Srđa Popović, čini mi se, reče onomad kako bi Tadić "bio oduvan" da je, kojim slučajem, radio drugačije.

Jako volim ove "biove".
I te kojima se javljaju.
I baba bi bila tramvaj da ima trolu.
nurudin nurudin 22:31 19.03.2013

Re: Sinja kukavica

I baba bi bila tramvaj da ima trolu.



Баш вала!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana