Društvo| Mediji| Na današnji dan| Politika| Život

MILOJKO, u elementu!

Filip Mladenović RSS / 22.03.2013. u 22:56

Milojko, u afektu ISTINE
Milojko, u afektu ISTINE
Večerašnje gostovanje sportskog komentatora Milojka Pantića na TV „Prva" u emisiji Ivana Ivanovića, povodom fudbalske utakmice Hrvatske i Srbije u Zagrebu, pretvorilo se u do sada neviđenu provalu ISTINE na našim kontrolisanim mas-medijima, ravnu slobodumnim komentarima na društvenim mrežama i na ovom blogu.

Koristeći priliku što ove večeri TV program ide uživo, Milojko Pantić je u vešto sročenom, ispovednom i argumentovanom tonu, izrekao NOTORNE istine o vlastitom narodu, o Srbiji, o javnosti, o politici, o novinarstvu, o medijima, o stanju u društvu i u fudbalu... Iako je bilo očigledno da je uoči emisije popio koju čašicu alkohola, to nimalo nije smetalo njegovim lucidnim i otvorenim komentarima naše naopake stvarnosti.

Uz kisele osmehe i preznojavanje voditelja Ivana Ivanovića, Milojko Pantić je rekao da smo mi jedna propala plemenska zajednica, da kao narod i država lutamo, da smo u većini infantilci i da Srbijom još uvek, kao u vreme komunizma, vladaju tajne službe!

Zato preporučujem gledanje ovog upečatljivog i hrabrog istupa Milojka Pantića, ako uopšte bude reprize na TV „Prva", ili na portalu ove komercijalne televizije.

Atačmenti



Komentari (88)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

expolicajac expolicajac 23:33 22.03.2013

Što trezan

misli to pijan kaže.
Šteta što je bio pijan ko treska. Ima čime da se vadi.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:38 22.03.2013

Re: Što trezan

Nije to ta vrsta pijanstva.
Ovo je više ono tipično kafansko, druželjubivo, veoma duhovito i oštroumno pijanstvo. Plus opijenost retkom prilikom da uživo kaže ono što ogromna većina naroda u Srbiji misli i oseća!
nurudin nurudin 00:03 23.03.2013

Re: Što trezan

expolicajac
misli to pijan kaže.
Šteta što je bio pijan ko treska. Ima čime da se vadi.



jedi-knight jedi-knight 00:07 23.03.2013

Re: Što trezan

Ovo je više ono tipično kafansko, druželjubivo, veoma duhovito i oštroumno pijanstvo.


Ovo je eufemizam puta sto.
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:12 23.03.2013

Re: Što trezan

Nije eufemizam! Uostalom, zar nije važnije ono što je rekao UŽIVO, od nebitne činjenice da li je ili nije bio pijan!?
savamala savamala 00:15 23.03.2013

Re: Što trezan

Plus opijenost retkom prilikom da uživo kaže ono što ogromna većina naroda u Srbiji misli i oseća!


Иначе, да ли ти мислиш да огромна већина народа у Србији мисли оно што мисле пијани Милојко Пантић и трезни Филип М.?
jedi-knight jedi-knight 00:16 23.03.2013

Re: Što trezan

Uostalom, zar nije važnije ono što je rekao UŽIVO, od nebitne činjenice da li je ili nije bio pijan!?


Pa nije on veceras progovorio prvi put.
expolicajac expolicajac 00:16 23.03.2013

Re: Što trezan

Filip Mladenović
Nije eufemizam! Uostalom, zar nije važnije ono što je rekao UŽIVO, od nebitne činjenice da li je ili nije bio pijan!?

Crni Filipe, šta ćeš sutra da radiš ako ovaj jadni Milojko počne da se javlja preko svih medija i počne da pljuje po samom sebi. Prebrzo reaguješ.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:24 23.03.2013

Re: Što trezan

Uostalom, zar nije važnije ono što je rekao UŽIVO, od nebitne činjenice da li je ili nije bio pijan!?


A šta je to tako važno rekao a što se ne može čuti u kafani, na pijaci, pročitati u novinama, da bi ta važnost u drugi plan stavila to što je bio trešten pijan?

To što je mrtav pijan bio u programu ostavlja deleko snažniji utisak nego što je pričao jeftine parolice o infantilnosti naroda.

Čini mi se, Filipe, da je tebi dovoljno da neko kaže, Srbi su nepismen narod, pa da te kupi sa sva vremena
Posle toga ti ne smeta ni alkos koji to govori, ni petparačka emisija u kojoj je to izgovoreno, ništa.

Nego, ne sećam se da li si zamerao Tijaniču kada je pijan bio u emisiji, nadam se da nisi, valjda si principijelno za slobodu pijanuih da pričaju na televiziji.
8c_competizione 8c_competizione 23:43 22.03.2013

Filipe ...

... ja ocekivao da okacis i neki link sa YouTube-a (koji jos ne kontrolise sluzba) da pogledam to iz pecalbe ...

kad ono prc ...
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:58 22.03.2013

Re: Filipe ...

Budite strpljivi! TV emisija je završena pre nepunih sat vremena. Čim se snimak negde pojavi, objaviću link.
Takođe, ako neko od koleginica i kolega blogera pronađe link, neka nas što pre obavesti!
savamala savamala 00:01 23.03.2013

Re: Filipe ...

Budite strpljivi! TV emisija je završena pre nepunih sat vremena. Čim se snimak negde pojavi, objaviću link.


Не могу да дочекам! Једва чекам да чујем све те мудрости које је пијани Милојко Пантић упутио нашем народу.
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:09 23.03.2013

Re: Filipe ...

Nije bio pijan, već slobodouman!
Uostalom, pogledajte TV reprizu, pa komentarišite!
expolicajac expolicajac 00:12 23.03.2013

Re: Filipe ...

Nije bio pijan,

Svako vidi ono što hoće, ali moje iskustvo mi govori da je ima najmanje 1,5 promila alkohola u krvi.
freehand freehand 00:16 23.03.2013

Re: Filipe ...

savamala
Budite strpljivi! TV emisija je završena pre nepunih sat vremena. Čim se snimak negde pojavi, objaviću link.


Не могу да дочекам! Једва чекам да чујем све те мудрости које је пијани Милојко Пантић упутио нашем народу.


jedi-knight jedi-knight 00:19 23.03.2013

Re: Filipe ...

Svako vidi ono što hoće, ali moje iskustvo mi govori da je ima najmanje 1,5 promila alkohola u krvi.


Koliko je to u casicama?
expolicajac expolicajac 00:24 23.03.2013

Re: Filipe ...

jedi-knight
Svako vidi ono što hoće, ali moje iskustvo mi govori da je ima najmanje 1,5 promila alkohola u krvi.


Koliko je to u casicama?

Zavisi od vrste alkohola, stanja organizma koji ga konzumira i brzine unosa. Za njegove godine i konstituciju odokativnom metodom tipujem na 10 viskija od 0,5
blogovatelj blogovatelj 05:32 23.03.2013

Re: Filipe ...

Nije bio pijan, već slobodouman!


Kakva je razlika? Odbacio je stege u svakom slucaju.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:02 24.03.2013

Re: Filipe ...

Nije bio pijan, već slobodouman!

kakav si ti jebeni car,Filipe:))))
freehand freehand 00:27 23.03.2013

Ja jedva čekam

kaće Pikac da se obrati javnosti!
omega68 omega68 00:56 23.03.2013

Re: Ja jedva čekam

8c_competizione 8c_competizione 00:36 23.03.2013

nisam ni sumnjao da ce ...

... dezurni DBovac Savamalac da se oglasi, makar da je ziv
8c_competizione 8c_competizione 13:01 23.03.2013

Re: ...

...
http://www.kurir-info.rs/milojko-pantic-bio-sam-pijan-vise-nego-veceras-clanak-710241

upravo dobih i video materijal


ovo je sve posle Kurirove (DB) cenzure svedeno na nekoliko minuta. kud se dede cela emisija?
Bojan Budimac Bojan Budimac 13:38 23.03.2013

Re: ...

8c_competizione
ovo je sve posle Kurirove (DB) cenzure svedeno na nekoliko minuta. kud se dede cela emisija?

???

To traje duže od 70 minuta?
milisav68 milisav68 14:26 23.03.2013

Re: ...

Bojan Budimac

To traje duže od 70 minuta?

Ma jok, kolega izgleda nije kliknuo na video link, to je cela emisija.

freehand freehand 14:32 23.03.2013

Re: ...

milisav68
Bojan Budimac

To traje duže od 70 minuta?

Ma jok, kolega izgleda nije kliknuo na video link, to je cela emisija.


Da bre, otvorio i gledao u sliku čekajući da se pomeri. I ostao razočaran.
savamala savamala 14:40 23.03.2013

Re: ...

Ma jok, kolega izgleda nije kliknuo


Било би лепо да нам колега Милисав68 и колега Фрихенд пренесу утиске након гледања и да нам овде дају бар некакав сиже тих мудрости о којима колега Филип тако надахнуто пише. Након тога, очекујем да нас Филип и Милојко, тако надојене мудростима, поведу у револуцију.
8c_competizione 8c_competizione 19:14 23.03.2013

Re: ...

Ma jok, kolega izgleda nije kliknuo na video link, to je cela emisija.


hvala ovo sada radi 1:10:...
freehand freehand 01:13 23.03.2013

Prevrći se

Veber Makse
pominje te svaki ljakse!

Epidemija.

dali76 dali76 19:42 23.03.2013

Re: Prevrći se

Nije seljak ko Webera pominje, vec onaj koji ga ne razume valjda?
A ako je Pantic seljak, sta je on tu pogresno razumio govoreci o etici odgovornosti?
freehand freehand 20:01 23.03.2013

Re: Prevrći se

Nije seljak ko Webera pominje, vec onaj koji ga ne razume valjda?

Ne. Ljakse je onaj što bi da auditorijum impresionira time što je sa Veberom na du trotl,
Čak i kad pomene magičnu reč "odgovornost" na koju se Daliju, opet, momentalno pali jarkocrveni svetleći natpis "APLAUZ!".
Ušminkan kakav je došao taman je stao u red Filipovih idealnih nacionalnih uzora, odmah iza klovna.

Da ne čita Milojko blog, bemumiša?
dali76 dali76 22:54 23.03.2013

Re: Prevrći se

Da, slazem se seljak je onaj koji pokusava da impresionira publiku..takvi vecinom gledaju da budu prihvatljivi vecini, cisto zbog dobrog aplauza.
Medjutim, posle tvoje gomile kursadziskog smeca ,za koga ne sumnjam da ce imati dobar aplauz, nisi me udostio odgovora na sasvim jednostavno pitanje koje i dalje stoji.

savamala savamala 23:08 23.03.2013

Re: Prevrći se

nisi me udostio odgovora na sasvim jednostavno pitanje koje i dalje stoji.


Ни ти мене ниси удостојио одговора на сасвим једноставно питање шта ти изазива муку у говору владике Амфилохија на сахрани Зорана Ђинђића. Чекао, чекао и јо увек чекам.
Bojan Budimac Bojan Budimac 23:34 23.03.2013

Re: Prevrći se

dali76
A ako je Pantic seljak, sta je on tu pogresno razumio govoreci o etici odgovornosti?

Pa ne znam za Pantića zaista. Mislim da iz onog niko ne može proniknuti u dubinu njegovog razumevanja Vebera.

Međutim, među mnogim (uniformisanim) majmunima koji se hine poštovaocima i poznavaocima Vebera, pamtim jednog. Radi se o ex šefu turskog generalštaba generalu Ilkeru Bašbuu. Četrnaestog aprila 2009. taj je održao vakelu kompletnom narodu Turske sve citirajući Vebera i Monteskjea (i Hantingtona od svih ljudi(?)). Nešto nisam bio impresioniran, o čemu imam dokaz zabeležen na ovom blogu. No, ne bih ga pominjao (niti se javljao ovde) da se gospodinu generalu ne smeši doživotna robija (suđenje je završeno), zbog planiranja vojnog puča protiv demokratski izabrane vlade. Apsolutno sam siguran da je tada (14.04.2009.) impresirao mnoge Entelektualce, ali se nameće pitanje da li je išta o etici odgovornosti ukapirao.

Sve ovo je samo duža verzija rečenice: "Svako može citirati Vebera, ali ozbiljni ljudi neće odmah svršiti čuvši to."
8c_competizione 8c_competizione 00:32 24.03.2013

Re: Prevrći se

Ни ти мене ниси удостојио одговора на сасвим једноставно питање шта ти изазива муку у говору владике Амфилохија на сахрани Зорана Ђинђића. Чекао, чекао и јо увек чекам.



NNN NNN 09:58 23.03.2013

Nek' je živ i zdrav

docsumann docsumann 14:46 23.03.2013

Milojko, sa derbija


na teren su prvo izašli igrači Partizana ... a evo i naših.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:29 23.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

na teren su prvo izašli igrači Partizana ... a evo i naših.

Nisam imao snage da gledam...jel istina da je uvredljivo govorio o golmanu Stojkoviću?
antioksidant antioksidant 17:44 23.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

Nebojsa Krstic
na teren su prvo izašli igrači Partizana ... a evo i naših.

Nisam imao snage da gledam...jel istina da je uvredljivo govorio o golmanu Stojkoviću?

nazvao ga je mustafa
ali je rekao da bi njega stavio da brani
pantic je bio pijan pa mu se da i oprostiti sto je krenuo pred kamere, popustile su granice (ako ih je i imao) ali sta je ivanovic zeleo sa ovim bilo bi interesantno znati
javni prostor veoma uporno trazi dno
i da, zasto ti nisi imao snage? zar nisi oguglao na svakakve stvari dok si bio u politici? uostalom, sapic-jeremic farma je bila mucnija za gledanje, bez obzira sto su svi bili trezni
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:28 23.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

nazvao ga je mustafa

Zašto Mustafa?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:55 23.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

i da, zasto ti nisi imao snage? zar nisi oguglao na svakakve stvari dok si bio u politici? uostalom, sapic-jeremic farma je bila mucnija za gledanje, bez obzira sto su svi bili trezni

Tačnije, nisam imao živaca zbog transfera neprijatnosti sa ekrana.
Kakve ima veze politika sa humorističkim šou programom?
Utisak nedelje koji pominješ, takođe je bio mučan. Obojica gostiju loši, a sama ideja duela krajnje deplasirana.

I uopšte, mislim da su te stranačke debate prevaziđen i istrošen format.
michiganac michiganac 20:18 23.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

Nebojsa Krstic
nazvao ga je mustafa

Zašto Mustafa?


Moguce da je i ljubavisao sa Draganom Saric..!?
antioksidant antioksidant 20:22 23.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

Nebojsa Krstic
nazvao ga je mustafa

Zašto Mustafa?

naše, cigansko, zezanje
antioksidant antioksidant 20:43 23.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

Kakve ima veze politika sa humorističkim šou programom?

озбиљно ово питаш?
highshalfbooze highshalfbooze 21:31 23.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

Kakve ima veze politika sa humorističkim šou programom?

gedza.73 gedza.73 08:32 24.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

Nebojsa Krstic
I uopšte, mislim da su te stranačke debate prevaziđen i istrošen format.

Novo vreme traži nova rešenja

The can be only one!

reanimator reanimator 10:24 24.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

Zašto Mustafa?

Izdajnik vere, a vezano za prelazak iz Zvezde u Partizan.

Neka peva Sever ceo,
ti si njega bio deo,
sad si Mustafa,
pičko prodana.
Ova pesma tebe smara,
dok ti sever ženu kara,
puši Mustafa,
pičko prodana.

Sa srednjevekovnog severa, za blog, Reanimator
antioksidant antioksidant 10:50 24.03.2013

Re: Milojko, sa derbija


Sa srednjevekovnog severa, za blog, Reanimator

ti si bas eksplicitan :)
reanimator reanimator 11:05 24.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

ti si bas eksplicitan

Takav je pos'o, ni ja ga ne volim
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:09 24.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

Izdajnik vere, a vezano za prelazak iz Zvezde u Partizan.

Uuuu! Pa baš lepo. To je, dakle, kvalitet ovog nastupa koji treba da prepoznamo i usvojimo?
antioksidant antioksidant 11:14 24.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

Nebojsa Krstic
Izdajnik vere, a vezano za prelazak iz Zvezde u Partizan.

Uuuu! Pa baš lepo. To je, dakle, kvalitet ovog nastupa koji treba da prepoznamo i usvojimo?

ниси обрати пажњу да је рекао да је мустафа требало да брани
издајник је, али ако је за вишу ствар... пригрлићемо га
то личи на чувени баскет



истина, није ту било неког издајства. више активно учешће у деценији уништавања друштва. а грљење се свело на потпуну аболицију...
с тим. што би од промене голмана у загребу и било неке опште користи (бар код другог гола, мада и мустафа воли линију као да се родио на њој) а од овог баскета је било користи само за пар одабраних
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:30 24.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

ниси обрати пажњу да је рекао да је мустафа требало да брани
издајник је, али ако је за вишу ствар... пригрлићемо га
то личи на чувени баскет

To liči samo iz vizure osobe koja prihvata da se ljudi dele na pravoverne i izdajnike.

U svetu u kome to nije tako, igra basket ko s kim hoće, i ne postoje građani prvog i drugog reda...niti oni kojima su uskraćena građanska prava.

U takvom svetu se prišivanje šovinističkih nadimaka ne proglašava "slobodoumljem".
antioksidant antioksidant 11:57 24.03.2013

Re: Milojko, sa derbija


U svetu u kome to nije tako, igra basket ko s kim hoće, i ne postoje građani prvog i drugog reda...niti oni kojima su uskraćena građanska prava.

то да, ако се правимо наивни да је на слици слика само другарског баскета у школском
U takvom svetu se prišivanje šovinističkih nadimaka ne proglašava "slobodoumljem".

ја бар нисам рекао да је то прозивање "слободоумље"
ружан инцидент у суми ружног које дефинише и фудбал и односе та два клуба
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:14 24.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

то да, ако се правимо наивни да је на слици слика само другарског баскета у школском

Taj je basket posledica političke saradnje koja je posledica izbornog rezultata.

Ima jedan deo građanista koji, a o tome je ovde reč, otvoreno zagovaraju da je posle 2000. u Srbiji trebalo uvesti aparthejd...dakle sistem u kome se jednom sloju stanovništva treba prišiti traka za rukav, tako da se zna s kim se ne sme opštiti u javnom životu...i to ne zbog nekakvog krivičnog dela tih ljudi (jer to je stvar suda) nego zbog političkog greha...i to se i dan danas provlaći kao ideja.

Pa je onda prirodna posledica da se saradnja sa tim ljudima, označenim trakom, i danas spočitava kao izdajstvo.

Logična je posledica da u sledećem koraku "izdajnika" nazovemo Mustafom.
antioksidant antioksidant 12:22 24.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

Ima jedan deo građanista koji, a o tome je ovde reč, otvoreno zagovaraju da je posle 2000. u Srbiji trebalo uvesti aparthejd...dakle sistem u kome se jednom sloju stanovništva treba prišiti traka za rukav, tako da se zna s kim se ne sme opštiti u javnom životu...i to ne zbog nekakvog krivičnog dela tih ljudi (jer to je stvar suda) nego zbog političkog greha...i to se i dan danas provlaći kao ideja.

kad prestanemo sa podmetanjem mozemo se zapitati i ko je glasao za zakon o lustraciji i zasto on nikad nije sproveden. to sto ti nazivas aparthejdom nikad nije bilo usmereno protiv "sloja stanovnistva". samo se trazlila primena konkretnog zakona. koji je izignorisan kao da ga nikad nije bilo. na radost dss-a
kazem ti ja. kostunica je jedini politicar ciji se program u potpunosti ostvaruje. do poslednjeg slova.

Pa je onda prirodna posledica da se saradnja sa tim ljudima, označenim trakom, i danas spočitava kao izdajstvo.

i na kraju upres prstom u suprotno misljenje i zahtevas da cuti jer je protiv buducnosti, slobode, eu, kosova, nacije ili bilo cega sto se danas reklamira
Logučna je posledica da u sledećem koraku "izdajnika" nazovemo Mustafom.
rekao sam ti - to su ciganska posla
a cigani davno nisu cigani vec delije i svetosavci
a pun ds ljudi koji mogu da se blize objasne sta se tacno i zasto desava na severu
ja nisam jedan od tih a ni ne odobravam liberec ludila



vidi ovu tugu u sta se pretvorio ds
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:24 24.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

dakle sistem u kome se jednom sloju stanovništva treba prišiti traka za rukav, tako da se zna s kim se ne sme opštiti u javnom životu...i to ne zbog nekakvog krivičnog dela tih ljudi (jer to je stvar suda) nego zbog političkog greha...i to se i dan danas provlaći kao ideja.

jok ,samo sprovodjenje zakona o lustraciji bi bilo dovoljno


gedza.73 gedza.73 12:33 24.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

Nebojša Krstić
Ima jedan deo građanista koji, a o tome je ovde reč, otvoreno zagovaraju da je posle 2000. u Srbiji trebalo uvesti aparthejd

Trebalo je uvesti zakon.
AO
zakon o lustraciji

stefan.hauzer
sprovodjenje zakona o lustraciji bi bilo dovoljno


I onda ne bi postojali 'mangupi u našim redovima koji su nam radili iza leđa, bogatili se na štetu naroda i slične trlalalababa pričice' već bi DS imao nekih 45 posto podrške.
antioksidant antioksidant 12:39 24.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

gedza.73

Trebalo je uvesti zakon.


ma zakon je izglasan
samo nikad nista po njemu nije uradjeno
sada sluzi za sprdnju drugarima s basketa
http://www.vesti.rs/Politika/SPS-Produziti-zakon-o-lustraciji-2.html
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:40 24.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

I onda ne bi postojali 'mangupi u našim redovima koji su nam radili iza leđa, bogatili se na štetu naroda i slične trlalalababa pričice' već bi DS imao nekih 45 posto podrške.

Kakave veze ima "lustracija" s lopovlukom pojedinaca?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:42 24.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

samo nikad nista po njemu nije uradjeno
sada sluzi za sprdnju drugarima s basketa
http://www.vesti.rs/Politika/SPS-Produziti-zakon-o-lustraciji-2.html

Ovo naravno nije tačno. Taj je zakon bio sprdnja i za one koji su ga doneli.
antioksidant antioksidant 12:54 24.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

Ovo naravno nije tačno.

sta nije tacno?
da je zakon donet ili da nista nije uradjeno na njegovom sprovodjenju?
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:56 24.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

Taj je zakon bio sprdnja i za one koji su ga doneli.

s obzirom da je glavni branilac zakona i zagovornik o njegovom produzenju Bajatovic,kapiram da je Krle ovde u pravu


antioksidant antioksidant 12:59 24.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

stefan.hauzer
Taj je zakon bio sprdnja i za one koji su ga doneli.

s obzirom da je glavni branilac zakona i zagovornik o njegovom produzenju Bajatovic,kapiram da je Krle ovde u pravu



krle moze proveriti listinge, ali koliko se secam, ds je glasao za zakon

i da, oko tih navijackih prepucavanja i izdaja
zao mi je sto nije zadrzan stil kao kod barselonista
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:10 24.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

Ovo naravno nije tačno.

sta nije tacno?
da je zakon donet ili da nista nije uradjeno na njegovom sprovodjenju?

Nije tačno da Zakon o lustraciji služi kao sprdnja "drugarima s basketa". Tačno je da je Zakon od dana donošenja bio sprdnja za one koji su ga doneli, ko god da je glasao za njega.
antioksidant antioksidant 13:14 24.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

Tačno je da je Zakon od dana donošenja bio sprdnja za one koji su ga doneli, ko god da je glasao za njega.

s tim se slazem ali bajatovic to danas dovodi do vrhunca
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:20 24.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

ali koliko se secam, ds je glasao za zakon

jeste.
samo sam se zadrzao na onom "sprdnja od zakona" :)


uh dve reci,jedan covek

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:37 24.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

s tim se slazem ali bajatovic to danas dovodi do vrhunca

To stvarno ne znam. Nisam s Bajatovićem igrao basket.
antioksidant antioksidant 13:40 24.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

Nebojsa Krstic
s tim se slazem ali bajatovic to danas dovodi do vrhunca

To stvarno ne znam. Nisam s Bajatovićem igrao basket.

:)
sps- ds basket, na to mislim
s kim se tadic ili dacic, tj ti ili bajatovic druzite privatno mi je irelevantno
a pretpostavio sam da je jasno da je irelevantno i za temu o kojoj pricamo
ali ok
8c_competizione 8c_competizione 13:41 24.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

Ovo naravno nije tačno. Taj je zakon bio sprdnja i za one koji su ga doneli


bili ste u vlasti, sto ga ne napraviste kako treba?

bila vam je vaznija kohabitacija zarad fotelja

zato ste sada tamo gde jeste
gedza.73 gedza.73 15:36 24.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

Kakave veze ima "lustracija" s lopovlukom pojedinaca?

Prilika stvara lopova.
Kad lopov vidi desetak 'kolega' sa odsečenim rukama razmisliće koliko mu šerijatski zakon prija.
Ako mu se, kao primer, ponudi amnestija umesto lustracije biće ubeđen da ga zakon i država štiti.
Moje viđenje je takvo, ne ulazeći u tehnikalije i pravne začkoljice.
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:01 24.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

Juče je u emisiji "Mućni glavom" gošća bila istoričarka Branka Prpa - o detaljima u narednom blogu pod nazivom "Ćuruvija - 14 godina ubijanja".

Da podli i zločinački Miloševićev režim nikoga nije ubio sem novinara Slavka Ćuruvije, opet bi se Zakon o lustraciji (koji je još uvek važeći), morao primenjivati.

A ako je 5. oktobar 2000. bio revolucija, najveća srpska revolucija u XX veku,
onda su već 6. oktobra 2000. sve perjanice Miloševićevog režima morale biti pohapšene, a potom na osnovu legalnog, regularnog sudskog procesa, osuđene na zaslužene kazne.

Pošto tih sudskih procesa nije bilo i pošto se Zakon o lustraciji, iako je još uvek važeći, dakle pravosnažan, NE PRIMENJUJE, logično je da je Srbija tu gde jeste, što je Milojko Pantić i pijan, tako efektno i ISTINITO konstatovao.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:37 24.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

Pošto tih sudskih procesa nije bilo i pošto se Zakon o lustraciji, iako je još uvek važeći, dakle pravosnažan, NE PRIMENJUJE, logično je da je Srbija tu gde jeste, što je Milojko Pantić i pijan, tako efektno i ISTINITO konstatovao.

Čovek bi, greškom, mogao da pomisli da je Milojko nešto efektno i istinito konstatovao dok je Milošević bio živ.
savamala savamala 18:41 24.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

Juče je u emisiji "Mućni glavom" gošća bila istoričarka Branka Prpa - o detaljima u narednom blogu pod nazivom "Ćuruvija - 14 godina ubijanja".


Бранка Прпа, чувена историчарка која је студирала 17 година! Та је изучила историју.
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:51 24.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

Nebojsa Krstic
Pošto tih sudskih procesa nije bilo i pošto se Zakon o lustraciji, iako je još uvek važeći, dakle pravosnažan, NE PRIMENJUJE, logično je da je Srbija tu gde jeste, što je Milojko Pantić i pijan, tako efektno i ISTINITO konstatovao.Čovek bi, greškom, mogao da pomisli da je Milojko nešto efektno i istinito konstatovao dok je Milošević bio živ.


Jedna od Miloševićevih ratnih truba, koja se odaziva na ime Milorad i prezime Vučelić, otpustila je 1992. godine preko 1 000 (hiljadu) koleginica i kolega sa RTS-a, jer im ljudska čast i novinarska profesionalnost nije dozvoljavala da sviraju u istu, ratnohuškačku i zločinačku trubu.
Milojko Pantić je tada, umesto na biro rada, poslat na tzv. prinudni odmor.
A otkaz je "popio" od Aleksandra Tijanića, takoće "moralne gromade" Miloševićevog i ostalih, potonjih režima!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:06 24.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

Jedna od Miloševićevih ratnih truba, koja se odaziva na ime Milorad i prezime Vučelić, otpustila je 1992. godine preko 1 000 (hiljadu) koleginica i kolega sa RTS-a, jer im ljudska čast i novinarska profesionalnost nije dozvoljavala da sviraju u istu, ratnohuškačku i zločinačku trubu.
Milojko Patnić je tada, umesto na biro rada, poslat na tzv. prinudni odmor.
A otkaz je "popio" od Aleksandra Tijanića, takoće "moralne gromade" Miloševićevog i ostalih, potonjih režima!

Pa dosta je dugo i strpljivo čekao da bi 2013. rekao nešto.

PS. Inače, intelektualac mora da reaguje kad uoči nešpto loše bez obzira da li je njegova guzica u pitanju. Tačnije, pogotovo ako nije.
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:17 24.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

Nebojsa Krstic
Jedna od Miloševićevih ratnih truba, koja se odaziva na ime Milorad i prezime Vučelić, otpustila je 1992. godine preko 1 000 (hiljadu) koleginica i kolega sa RTS-a, jer im ljudska čast i novinarska profesionalnost nije dozvoljavala da sviraju u istu, ratnohuškačku i zločinačku trubu.Milojko Patnić je tada, umesto na biro rada, poslat na tzv. prinudni odmor.A otkaz je "popio" od Aleksandra Tijanića, takoće "moralne gromade" Miloševićevog i ostalih, potonjih režima!Pa dosta je dugo i strpljivo čekao da bi 2013. rekao nešto.


Pa posle Dade Vujasinović, Slavka Ćuruvije i Milana Pantića, čija mučka ubistva do danas nisu niti rasvetljena niti sudski procesuirana, biti novinar u ovoj i ovakvoj Srbiji je na granici mazohizma.
Da ne spominjem one mnogobrojne koleginice i kolege, koji su živi sahranjeni otkazima, prinudnim odmorima, premeštajima na niže plaćena radna mesta, upućivanjima na tzv. socijalne programe i ostalim "humanim" metodama ućutkivanja i ubeđivanja u mitove tipa "Svi Srbi u jednoj državi", "I EU i Kosovo"...
freehand freehand 19:37 24.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

Milojko Pantić je tada, umesto na biro rada, poslat na tzv. prinudni odmor.
A otkaz je "popio" od Aleksandra Tijanića, takoće "moralne gromade" Miloševićevog i ostalih, potonjih režima!

A možda su Vučela i Tijanić samo manje tolerantni na koju čašicu alkohola?
zemljanin zemljanin 05:02 25.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

Filip Mladenović

A ako je 5. oktobar 2000. bio revolucija, najveća srpska revolucija u XX veku,
onda su već 6. oktobra 2000. sve perjanice Miloševićevog režima morale biti pohapšene, a potom na osnovu legalnog, regularnog sudskog procesa, osuđene na zaslužene kazne.

Iz ovoga bi se dalo zaključiti da je "legalni, regularni sudski proces" samo forma koja se mora ispoštovati

Valjda su sve perjanice mogle biti predmet istrage koje bi, ako ima osnova, rezultirale policijskin pritvorom i pokretanjem sudskog postupka. Šta bi i kako Sud odlučio na bazi prikupljenih dokaza je čista spekulacija a tvrditi da bi rezultat bio osuda i to zatvorskim kaznama je prejudiciranje krivice.

Tako da nema neke velike razlike u trakama na rukavu ili bedževima ili formalnijem pristupu "suđenja".
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:52 25.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

Da sam nekim slučajem sin Slavka Ćuruvije ili Ivana Stambolića, ja bih Miloševiću uradio ono što je on uradio mom ocu.

A pošto to nisam, zalagao sam se za sudski proces svim perjanicama zločinačkog Miloševićevog režima, dakle za domaći sud za ratne zločince, sa tužiocima, sudijama i advokatima odbrane.

Nadam se da delite moje mišljenje da bi ta suđenja tokom 2001. godine danas Srbiji i novim generacijama olakšala i unapredila živote, kao i društvenu klimu!
savamala savamala 13:26 25.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

Da sam nekim slučajem sin Slavka Ćuruvije ili Ivana Stambolića, ja bih Miloševiću uradio ono što je on uradio mom ocu.


Колико се сећам, син и ћерка Славка Ћурувије су тужили твоју уважену гошћу Бранку Прпу и то због лажног представљања. И, добили је на суду.
freehand freehand 13:27 25.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

Da sam nekim slučajem sin Slavka Ćuruvije ili Ivana Stambolića, ja bih Miloševiću uradio ono što je on uradio mom ocu.

Nije baš u skladu sa logikom prava i civilizacijskim dostignućima na tom polju, ali - bravo Filipe!
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:03 25.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

savamala
Da sam nekim slučajem sin Slavka Ćuruvije ili Ivana Stambolića, ja bih Miloševiću uradio ono što je on uradio mom ocu.Колико се сећам, син и ћерка Славка Ћурувије су тужили твоју уважену гошћу Бранку Прпу и то због лажног представљања. И, добили је на суду.


Poštovani "savamala", pročitajte i preslušajte naredni blog "ĆURUVIJA - 14 godina ubijanja!", umesto da se bavite tračevima i zamenom teza.
savamala savamala 15:53 25.03.2013

Re: Milojko, sa derbija

Poštovani "savamala", pročitajte i preslušajte naredni blog "ĆURUVIJA - 14 godina ubijanja!", umesto da se bavite tračevima i zamenom teza.



Не бавим се трачевима и не замењујем тезе. Ти си, поштовани Филипе, увео у причу децу настрадалих Ћурувије и Стамоболића. Ја сам, као илустрацију, навео шта су деца Славка Ћурувије урадила и да тај њихов чин, у приличној мери, доводи у питање веродостојност и поузданост твоје гошће, гђе Прпа. Ако је то, за тебе, трачарење, онда нека иде мени на душу.
dali76 dali76 18:05 23.03.2013

dve istine

A sta je to slagao pijani Milojko Pantic ?
Da smo polupismen narod? u
Da smo postali drzava zahvaljujuci Crnogorcima?
Da smo drzava jedino u teoriji,ali ne i u praksi?
Da je eelita, kako fudbalska, tako I politicka, operisana od etike odgovornosti?
Isstina je da je Pantic bio pijan kao sto je istina da nista nije slagao,ali se o prvoj istini govori i komentarise. Nije tesko zakljuciti zasto.
Za neke vrste pijanstvaocigledno nije potreban alkohol.




8c_competizione 8c_competizione 20:28 23.03.2013

upravo odgledah

bem li ga, Milojko koliko god da pljuje po Srbiji zbog svih seljizama i neprofesionalizama, na zalost i sam pripada istom miljeu

michiganac michiganac 20:29 23.03.2013

Za zainteresovane:

8c_competizione 8c_competizione 23:04 23.03.2013

Re: Za zainteresovane:

doduse najbolji utisak je ostavila "dopisnica" sa aerodroma

sve ovo zajedno odlicno pokazuje na pravo s(r)tanje u Srbiji

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana