Ko-ko-ko-kosovodakanje

Goran Miletic RSS / 13.02.2008. u 16:43

Jela
Jela

Andro
Andro
Zaista mi je smešna cela tzv. rasprava o tri stvari - izbori za Predsednika, sapunska opera zvana „Vlada Srbije" i tzv. moguće proglašenje nezavisnosti Kosova. Ovo poslednje za potpuno smešno naročito ako se setim stotine i stotine građana (hvala Drašković Vuku) koji su me kao „bolje obaveštenog" zapitkivali „šta će biti sa Kosovom" i koji bi totalno pobesneli na odgovor „Kosovo je već nezavisno, samo je pitanje kada i kako će faktički postati i formalno". Zahvaljujući majci Srbiji i maćehi Rusiji nisam pogodio da će se to desiti do kraja 2007. godine, ali dobro - makar priznajem grešku. Pomenuto pitanje „da li će Kosovo biti nezavisno" je u protekloj nedelji preformulisano u „Da li će biti mobilizacije/vanrednog stanja?". Da nije tužno, bilo bi smešno.

Što se tiče izbora za Predsednika koji nikako da se završe i krize Vlade koja nikako da se formira/krizira/padne, zaista mi se čini da ljudi/narod/građani jako malo čitaju. Tačno je da nemaju puno šta da pročitaju, ali ipak... Dakle, građani su svesni da na svetu postoje ljudi koji žele da UBIJU druge ljude (to bi u našem slučaju trebalo da bude SRS) i oni koji NE ŽELE da ubiju druge ljude (to je valjda nešto kao DS). E sad, problem nastaje zato što ljudi/narod/građani ne mogu da se prisete da postoji i treća kategorija - SAMOUBICE - a to su oni koji sebi oduzimaju život. Neki od njih prethodno ubiju/pokušaju da ubiju sve oko sebe (čak i najmilije), pa onda oduzmu i sebi život. Meni to nekako liči na sudbinu DSS u našem društvu. U ovoj priči postoje i oni koji misle da stvari treba menjati sistemski i makar onemogućiti bilo kome da dođe do oružja (npr. LDP), ali njih za sada nema dovoljno, a i kud bi Srbi bez oružja.

Kapiram da vam se nije svidela moja metafora. Lepše vam je da uključite npr. Studio B i vidite zapanjeno lice (srpski: facu) prof. Stojiljkovića, dok u njegovom društvu glasnogovornici DS (Jelena Marković) i DSS (Andreja Mladenović) na veoma jasno pitanje voditelja o dogovoru Predsednika i Premijera odgovaraju nešto u stilu „važno je da smo se dogovorili da je nebo plavo i da je Kosovo - Srbija". Za one koji ne znaju, pomenuta glasnogovornica Jelena je u vreme dok je radila Saveznom ministarstvu za ljudska i manjinska prava promovisala zgražavanje nad gejevima, gej paradom u emisiji „Klopka" na TV Pink. Što se tiče glasnogovornika Andreje, „narod priča" da je on učestvovao u stvaranju organizacije BEZobraz, koja sebe naziva „Obraz", a sve nas SrBskim narodom, a sada vrši nespojivu funkciju člana Organizacionog Odbora Eurosonga 2008. Za one koji ne znaju, "OBRAZ" je grupa (doduše sve veća) bezOBRAZnih momaka koja ide da bije kako njima/DB-u padne napamet. Ako mislite da ste od njih sigurni zato što ste Srbin - varate se! Onda ćete verovatno biti gay, lesbo, sekta, NGO, novinar B92 i koješta još. Imajući na umu da se u poslednje vreme mnogo „bore" protiv nekakve bele kuge, devojke koje idu na abortus će verovatno biti „target" jednog dana.

No da se vratimo onome što se na primeru te emisije moglo videti:

1. Novinar i prof. Stojiljković su se trudili da ne budu previše grubi (ah taj strah od tzv. ekstremizma!) i da pitaju/konstatuju da je 2+2 = 4. Pitanja su bila u stilu  "ako Perica danas ima 6 klikera, a sutra samo 2 - gde su 4 koja nedostaju ?". Odgovor je bio "Kosovo je Srbija"

2. Na pitanje da li je 1 i 1 jednako 2, oba glasnogovornika su odogovorila da je to tačno samo ukoliko je Kosovo i Metohija (novi naziv: KOSMOS i Metohija) sastavni deo Srbije. U suprotnom, akcionim planom će se odrediti koliko će biti 1 i 1, ali to ne mogu da vam kažu jer je akcioni plan - TAJNA!

3. Za DS i DSS je najvažnije - Kosovo. Vi kao građani im niste važni, makar ne trenutno!

4.Za DS i DSS je važna „jedinstvena državna politika". Niko ne zna da objasni šta to tačno znači

5. I DS i DSS hoće da se BORE, a razlikuju se samo u stilu

6. DS i DSS „nisu protiv" EU. Prvima je to prioritet koji trenutno NIJE prioritet, ali inače jeste, a ovi drugi ćute. Jako komplikovano, ali nije prioritet.

7. Za DS i DSS je važno jedinstvo i dogovor

8. Za DS i DSS su Parlament, Vlada i Pravosuđe nešto što isključivo zavisi od dogovora dva Predsednika ovih stranaka. Ako dogovora nema, sve može da stoji.

9. DS i DSS poštuju jedni druge, a još više od međusobnog poštovanja, poštuju SRS.

10. Kada otkriju da je 1+1 =2 čak i ako Kosmos i Metohija nije deo Srbije, DS i DSS će krenuti put novih izbora.

Posle ovih 10 tačaka možete zaključiti da je Trijumvirat Tadić, Nikolić, Koštunica - veoma dosadan i bez ideje. Onima kojima se ovo ne sviđa preostaju sledeće mogućnosti:

a) na ulicu

b) čekajte izbore, pa zaokružite pravi broj

c) idite iz zemlje, toliki su pre vam to učinili na vreme

 

A ljudska prava, Miletiću?

- Zar zaista mislite da bi bilo ko prstom mrdnuo na kršenje bilo kog prava u ovom trenutku ?

Atačmenti



Komentari (79)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Dragan Vujanović Dragan Vujanović 16:51 13.02.2008

Na žalost, i dalje Kosovo..!!

Ko o čemu, a mi o Kosovu. Na žalost. Bilo bi bolje da tog pitanja nema. Ali to nije pitanje dana. Ili pitanje meseca. Ili pitanje godine. To je pitanje čak možda ne ni decenije. Već pitanje nekoliko narednih decenija. Tako govori naše političko ustrojstvo. Šta god da se formalno odluči ovih dana, sledi veoma dugo i mučno bavljenje tim problemom.
nikolla90 nikolla90 16:59 13.02.2008

Re: Na žalost, i dalje Kosovo..!!

Sinoć smo gledali Andriju i Andriju + polumutavog voditelja + profesora kome je svejedno.

U ponedeljak sledi verovatno vanredno stanje, pa kom opanci..

Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 17:04 13.02.2008

Re: Na žalost, i dalje Kosovo..!!

nikolla90
Sinoć smo gledali Andriju i Andriju + polumutavog voditelja + profesora kome je svejedno.U ponedeljak sledi verovatno vanredno stanje, pa kom opanci..


a mozda Sveti Velikomucenik Voja proglasi Carstvo nebesko
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 18:04 13.02.2008

Re: Na žalost, i dalje Kosovo..!!

Šala treba da opstane iznad svega.
Čak i iznad Kosova..?!!
Da, čak i iznad Kosova..!
VanjaGator VanjaGator 18:29 13.02.2008

Re: Na žalost, i dalje Kosovo..!!

Nema nista od vanrednog stanja!

Ne verujem. Gazda Misku to ne odgovara, njemu odgovara status quo, vanredno stanje je ipak preveliko talasanje za njegovu divnu firmu. Naravno ne samo Misku, vec i mnogim njegovim kolegama.

Ziveo prljavi kapital!
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 18:39 13.02.2008

Re: Na žalost, i dalje Kosovo..!!

Nema nista od vanrednog stanja!Ne verujem. Gazda Misku to ne odgovara, njemu odgovara status quo, vanredno stanje je ipak preveliko talasanje za njegovu divnu firmu. Naravno ne samo Misku, vec i mnogim njegovim kolegama.
Hm, kako pakosna a tačna primedbica! Ali to ne važi samo za vanredno stanje, nego i za famozni put ka Evropi! Eto jednog od odgovora zašto Mladića treba što duže čuvati, a Srbiju držati podalje od EU i njenih suviše jasnih zakona!
AlexDunja AlexDunja 18:57 13.02.2008

Re: Na žalost, i dalje Kosovo..!!

Šala treba da opstane iznad svega.

eto.znala sam da tako razmisljate:)))
samo ako im se budemo podsmevali
moci cemo da pobedimo strah koji namerno seju.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 19:23 13.02.2008

Re: Na žalost, i dalje Kosovo..!!

eto.znala sam da tako razmisljate:)))
Auh..! Dunja..?! Pa.., zar je oko toga bilo neke dileme?! Ako je bilo dileme.. - onda ja treba veoma ozbiljno da uzmem u razmatranje način svog istupanja ovde, na blogistanu.. Jer, biće da neke stvari do te mere podrazumevam, da ih u spominjanju prenebegavam, pa se stvara utisak ... Bez obzira na vaš trostruki osmejak, moram da se samoupitam baš ovako.

Idem do Photoshop-a, da uradim nešto, a vi navratite kasnije, da vidite može li me to bar malo iskupiti zbog one pređašnje, silne ozbiljnosti. :)))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:00 13.02.2008

Re: Na žalost, i dalje Kosovo..!!

Dragan Vujanović

Ko o čemu, a mi o Kosovu. Na žalost. Bilo bi bolje da tog pitanja nema. Ali to nije pitanje dana. Ili pitanje meseca. Ili pitanje godine. To je pitanje čak možda ne ni decenije. Već pitanje nekoliko narednih decenija. Tako govori naše političko ustrojstvo. Šta god da se formalno odluči ovih dana, sledi veoma dugo i mučno bavljenje tim problemom.

Pa neće ovi toliko vladati Dragane....o))
Valjda će kroz to vreme doći neko pametniji...
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 20:26 13.02.2008

Re: Na žalost, i dalje Kosovo..!!

Pa neće ovi toliko vladati Dragane....o))
Drago, prijatelju stari,
nadam se i ja da u ovom sastavu neće,
međutim, sama priroda ovog pitanja u kombinaciji sa strukturom naše dubinske političke mape obezbeđuje da to oko Kosova stvarno potraje još par decenija. Ne zaboravimo, tu su i lešinari spolja, koji neće ispustiti priliku koju smo im sami namestili. Iz svakog žarišta se može napraviti neki profit... No, da sad ne komplikujemo i tim, vanjskim faktorom. Njih iz vana ne bi bilo (u toj ulozi) da mi nismo činili što smo činili u protekle 2-3 decenije (pa nam se sada ceo komšiluk meša u brak, razvađa nas, sluša jednu i drugu stranu, klima glavom, nudi usluge..). Eto, ne valja... Pozdrav
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 20:30 13.02.2008

Re: Na žalost, i dalje Kosovo..!!

AlexDunja: " "eto.znala sam da tako razmisljate:)))
Evo čuvara naše istorije u zimskom periodu...

AlexDunja AlexDunja 21:24 13.02.2008

Re: Na žalost, i dalje Kosovo..!!

Auh..! Dunja..?! Pa.., zar je oko toga bilo neke dileme?!

nije:))
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 01:09 14.02.2008

Re: Na žalost, i dalje Kosovo..!!

AlexDunja:
" " nije:))
Hm..:)) Nešto tako sam i slutio. Znači, moja mala panika je bila bezrazložna! Ali, dobro.. nije bila i beskorisna - jer je uvek dobro preispitati sebe iznova .

Pozdrav :))

Dolybell Dolybell 02:16 15.02.2008

Re: Na žalost, i dalje Kosovo..!!

Vanredno ili redovno - dođe mu na isto. Ja mislim da smo u vanrednom stanju već evo skoro 20 godina, pa prema tome neko posebno van-vanredno stanje koje može da traje samo 90 dana (po New Ustavu) i nije strašno, zar ne?
Inače ti je quiz sjajan, jedino neznam koliko je osvojio? (!) Ili je to pao na prvom pitanju?

A sad nešto drugo, htedoh ti reći da bilo koji drugi narod živi na ovoj teritoriji znao bi šta hoće i šta traži na ovom mestu - mi to još nismo otkrili a kad ćemo - ne zna se.
Negde nam je u genima ostalo zapisano da smo ovu teritoriju nekad nekome izgleda oteli, pa stalno imamo potrebu da je (se) branimo, čak i kad nas niko ne napada.
Što se tiče Kos(mos)ova, što reče jedan bloger, da li je naše ili nije, potpuno je nebitno, kad na njemu ne živi onaj ko misli da je njegovo. Kada su ga Albanci kupovali i plaćali po 30 000 maraka ar, niko se nije pitao šta će biti, važno je da im se uzme lova, jer je ionako Kosovo naše! I bi šta bi!
Došlo vreme da se tapije ozvaniče...pa se ti sad deri i viči : To je moje! !!! Nepravda!
Zašto Putinu nisu rekli da su Albanci kupili Kosovo, i uredno ga platili? Ili možda jesu? Te stoga od njega očekuju pravdu Hm Hm .....U svakom slučaju, PUKLI SMO!

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 17:01 13.02.2008

stari ciniku

Za one koji ne znaju, "OBRAZ" je grupa (doduše sve veća) bezOBRAZnih momaka koja ide da bije kako njima/DB-u padne napamet. Ako mislite da ste od njih sigurni zato što ste Srbin - varate se! Onda ćete verovatno biti gay, lesbo, sekta, NGO, novinar B92 i koješta još.

Jevrejin

1. haha
2. urnebes
3. mislis o narodu dok KiM gori
4. pa to vam je... kako da vam kazem...kada svi verujemo i sigurni smo da je Kosovo-Srbija
5. no coment
6. jadno
7. vidi 5
8. to se zove institucije sistema
9.a ovi slobu i voju sheshelja.
10. vidi 5i 9

biram c, na kvarno:)) ionako idem, a li pre toga zelim a, od b i onako nema vajde
prepruka:))
Laudanum Laudanum 17:01 13.02.2008

Biće što biti mora

Kosovo će postati nezavisno vrlo uskoro. Biće i vanredno stanje i Dobrica u vestima, Dule Savić na Foxu, kostret i pepeo na Koštunicinoj zafarbanoj glavi, Obraz na ulicama, DB na sve strane, kamenje po džamijama... A onda će sve proći, kao i do sada. Izduvaće se balon, zafaliće plata, žita, prosipaće mleko po ulicama, uhapsiće Zeku... Život će nastaviti da valja dalje. Ko se ne privoli novim zahtevima biće zgažen na izborima. Eto. Svakog čuda za tri dana.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 17:03 13.02.2008

Re: Biće što biti mora

Kosovo će postati nezavisno vrlo uskoro. Biće i vanredno stanje i Dobrica u vestima, Dule Savić na Foxu, kostret i pepeo na Koštunicinoj zafarbanoj glavi, Obraz na ulicama, DB na sve strane, kamenje po džamijama... A onda će sve proći, kao i do sada. Izduvaće se balon, zafaliće plata, žita, prosipaće mleko po ulicama, uhapsiće Zeku... Život će nastaviti da valja dalje. Ko se ne privoli novim zahtevima biće zgažen na izborima. Eto. Svakog čuda za tri dana.

zar tako, kaurine!
Laudanum Laudanum 17:11 13.02.2008

Re: Biće što biti mora

Pa, mislim, čupaću ja kose, narikati i grebati lice. Sve kako valja i trebuje. Kad me prođe, a mora jednom, nastaviću da gledam Sout Park, pijem piva...
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 17:40 13.02.2008

Re: Biće što biti mora

Pa, mislim, čupaću ja kose, narikati i grebati lice. Sve kako valja i trebuje. Kad me prođe, a mora jednom, nastaviću da gledam Sout Park, pijem piva...


svaka ti je ka u Njegoša
nikson nikson 18:22 13.02.2008

Re: Biće što biti mora

Laudanum

Kosovo će postati nezavisno vrlo uskoro. Biće i vanredno stanje i Dobrica u vestima, Dule Savić na Foxu, kostret i pepeo na Koštunicinoj zafarbanoj glavi, Obraz na ulicama, DB na sve strane, kamenje po džamijama... A onda će sve proći, kao i do sada. Izduvaće se balon, zafaliće plata, žita, prosipaće mleko po ulicama, uhapsiće Zeku... Život će nastaviti da valja dalje. Ko se ne privoli novim zahtevima biće zgažen na izborima. Eto. Svakog čuda za tri dana.


mislite nesto ovako:

http://www.youtube.com/watch?v=0a-4i6ZkHjg
sentinel26 sentinel26 20:11 13.02.2008

Re: Biće što biti mora

Laudanum
Kosovo će postati nezavisno vrlo uskoro. Biće i vanredno stanje i Dobrica u vestima, Dule Savić na Foxu, kostret i pepeo na Koštunicinoj zafarbanoj glavi, Obraz na ulicama, DB na sve strane, kamenje po džamijama... A onda će sve proći, kao i do sada. Izduvaće se balon, zafaliće plata, žita, prosipaće mleko po ulicama, uhapsiće Zeku... Život će nastaviti da valja dalje. Ko se ne privoli novim zahtevima biće zgažen na izborima. Eto. Svakog čuda za tri dana.

A što Zeku ?

gorran gorran 22:33 13.02.2008

Re: Biće što biti mora

uhapsiće Zeku
Ne prepadajte čoveka, već ga centrifugiraju u jednom procesu...
Mada, kad malo ramislim, možda ne bi bilo loše da bude na oprezu...
I ne samo on...
JJ Beba JJ Beba 00:45 14.02.2008

Re: Biće što biti mora

, uhapsiće Zeku...

kako kad je brz?
Belius Belius 17:20 13.02.2008

"Da nije tužno, bilo bi smešno."

Najčešća rečenica na postovima o tekućim političkim dešavanjima u poslednje vreme...
angie angie 18:22 13.02.2008

Re: "Da nije tužno, bilo bi smešno."

Belius
Najčešća rečenica na postovima o tekućim političkim dešavanjima u poslednje vreme...



u stvari je -TRAGICHNO!
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 17:42 13.02.2008

o mladosti

pio sam 1put na exkurziji neku tzv "kosovsku lozu", mlaku, onako užeglu, pravo iz izloga
i bi mi muka sjutradan
adam weisphaut adam weisphaut 17:50 13.02.2008

Autosuggestion

4.Za DS i DSS je važna „jedinstvena državna politika". Niko ne zna da objasni šta to tačno znači

Pa eto Gorane, vi ste to lepo objasnili. To je zajednicki napor da se autosugestijom ubede da jeste ono sto nije i nije ono sto jeste.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:59 13.02.2008

Re: Autosuggestion

adam weisphaut

4.Za DS i DSS je važna „jedinstvena državna politika". Niko ne zna da objasni šta to tačno znači

Pa eto Gorane, vi ste to lepo objasnili. To je zajednicki napor da se autosugestijom ubede da jeste ono sto nije i nije ono sto jeste.

Ma objasnio je gore Dragan Vujanović, u prvom postu...On je pobornik te "jedinstvene politike"..
Kaže, "decenijama se treba baviti Kosovom"...što mu dođe da će isti vladati i svaki problem pokriti Kosovom, odnosno da nikada 1+1 neće biti 2.
adam weisphaut adam weisphaut 20:16 13.02.2008

Re: Autosuggestion


Ma objasnio je gore Dragan Vujanović, u prvom postu...On je pobornik te "jedinstvene politike"..
Kaže, "decenijama se treba baviti Kosovom"...što mu dođe da će isti vladati i svaki problem pokriti Kosovom, odnosno da nikada 1+1 neće biti 2.

Naravno a za sve to vreme ce se boriti za Kosovo specijalnim tehnikama kao sto su jogi letaci.
Samo da im crkva ne zameri
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 00:58 14.02.2008

Re: Autosuggestion

Drago Kovacevic: " "Ma objasnio je gore Dragan Vujanović, u prvom postu...On je pobornik te "jedinstvene politike".. Kaže, "decenijama se treba baviti Kosovom"...što mu dođe
Ovo "citiranje" je u najmanju ruku nekorektno, kao i nadritumačenje nekakvog mog političkog kursa. Nadam se da ste imali samo trenutak slabe koncentracije, ili da niste odoleli pa ste u razgovoru sa nekim trećim licem hteli da istaknete sebe koji ste u pravu u odnosu na nekog tamo, ko nije u pravu i zastupa neispravnu politiku.

To su porivi osnovaca. A ovo, da sam ja navodno napisao - "decenijama se treba baviti Kosovom" - stvarno prevazilazi meru ukusa. Gde sam ja u svom postu upotrebio reč "treba"?! Gde sam ja kazao da sam pobornik jedinstvene politike (koja će problemom Kosova prekriti jednačinu 1+1=2 )..!? Da li vi uopšte pravite razliku između procene da će se nešto desiti i stava da treba raditi da se tako desi? Po ovome što ste ovde "preneli" očigledno ne. Svakako želim da verujem da je ovaj vaš komentar bio nezlonameran, ali bez obzira kakav da jeste vaš motiv, ja moram da upozorim čitaoce ovog vašeg komentara da to što ste napisali nema nikakvih dodirnih tačaka sa mojim stavovima.

Konačno, ako vam nedostaje prava argumentacija za neke vaše teze, potražite je u nekom drugom komentaru, i na neki makar malo spretniji način.

Attila Attila 17:56 13.02.2008

marsovka devojka

Za one koji ne znaju, pomenuta glasnogovornica Jelena je u vreme dok je radila Saveznom ministarstvu za ljudska i manjinska prava promovisala zgražavanje nad gejevima, gej paradom u emisiji „Klopka" na TV Pink.


Ona je bila visak u toj emisiji. Nju kao da ljudska prava zanimaju samo koliko se to bas mora.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 18:26 13.02.2008

uf

Jel znate šta je još kokodakanje?

To nekakvo lajanje na Koštunicu, u prazno, bez ikakve poente i efekta. "Tunjavi, suvonjavi, zbunjeni, neobavešteni"... formalno takav a faktički gospodar naših bednih malih života, da ih sve onako đuture skupite na gomilu. Umesto da se bavimo Koštunicom, možda je bolje da se zapitamo- kakvi smo to ljudi, narod, zemlja, kad nam takav 1 tipus, sa cirka 3% podrške biračkog tela, pomera dupe kako stigne? Zašto danas nemamo alternative, zašto je glas za Čedu i Tadića pucanj u prazno?
Zato što raznorazna "partijska omladina" predstavlja budućnost Srbije- ispranog mozga, kao stado, za njih postoji samo partijski interes i reč partijskog oca kao jedini zakon. A anus starijeg u partijskoj hijerarhiji od sebe kao stremljenje i put ka vrhu. To je naša prošlost, sadašnjost i svetla budućnost, pa zvala se Milošević, Koštunica, Tadić ili Čeda.
doktorka doktorka 19:51 13.02.2008

Re: uf

Trinidad Tobagović
Jel znate šta je još kokodakanje?To nekakvo lajanje na Koštunicu, u prazno, bez ikakve poente i efekta. "Tunjavi, suvonjavi, zbunjeni, neobavešteni"... formalno takav a faktički gospodar naših bednih malih života, da ih sve onako đuture skupite na gomilu. Umesto da se bavimo Koštunicom, možda je bolje da se zapitamo- kakvi smo to ljudi, narod, zemlja, kad nam takav 1 tipus, sa cirka 3% podrške biračkog tela, pomera dupe kako stigne? Zašto danas nemamo alternative, zašto je glas za Čedu i Tadića pucanj u prazno?Zato što raznorazna "partijska omladina" predstavlja budućnost Srbije- ispranog mozga, kao stado, za njih postoji samo partijski interes i reč partijskog oca kao jedini zakon. A anus starijeg u partijskoj hijerarhiji od sebe kao stremljenje i put ka vrhu. To je naša prošlost, sadašnjost i svetla budućnost, pa zvala se Milošević, Koštunica, Tadić ili Čeda.



hhahah , morali ste i cedu da strpate u isti kosh sa tadicem i kostunicom . nego, da li ste primetili ( mogli ste i ovde na blogu B92) , kako nashi gradjani hoce da ucestvuju u demonstracijama ali ne ako je organizator tih demonstracija ldp? pa dobro , neka izvole ,pa neka se organizuju . eto , organizujte ih vi . i molim vas , zna se ko je pobedio na izborima za predsednika, pa prema tome obratite se tadicu i njegovim pristalicama ovde na blogu koji su danima ubedjivali ovaj narod ,da ako ne glasamo za tadica, nista od evrope. eto , ovde na blogu imate i gordanu comic , pa neka vam ona objasni sta vam nije jasno. najmerodavnija je jer direktno ucestvuje u vlasti .
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 20:44 13.02.2008

sve što želim reći je

svirači se mijenjaju, muzika ostaje ista
sve je to isto
neko pametno reče gore: "nije niko med pretako da nije kašiku polizo"
KafaJeGotova KafaJeGotova 18:44 13.02.2008

mislem

c) idite iz zemlje, toliki su pre vam to učinili na vreme
andjelija andjelija 18:45 13.02.2008

samo da

ne bude mobilizacije i novog rata!

Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 18:48 13.02.2008

Re: samo da

andjelija
ne bude mobilizacije i novog rata!


samo da narod opet ne pocne da razmislja 'moze i gore'.
andjelija andjelija 18:56 13.02.2008

Re: samo da

Vanja Montenegro Ljujic

samo da narod opet ne pocne da razmislja 'moze i gore'.


narod zaslepljen, lud...nek razmislja sta hoce.... samo da nema vise krvi.
posle ce im doci iz dupeta u glavu kako su se zanosili sa glupostima. a mozda i nece.

jebem ti kosovo i ovako je oduvek neka mracna energija iz njega izlazila. nikad tu srece nece biti. previse je mracan.
Jeremija Jeremija 19:00 13.02.2008

Ama zaboga, ljudi

dosadni i jeftini su, kao sapunice, i oni koji navodno o kosovu odlučuju, a naročito novosrpski kosovski gubitnik, a potonji svetac, car vojislav (koštunica), ali i oni koji na ovom blogu i na svim drugim medijima: elektronskim, gutembergovskim, oduvadouva, skolenanakoleno i ne znam na kojim sve drugim, govore, pišu, raspravljaju.
zar ne vidite da ste dosadni?
rešite to kosovo već jednom kako znate i umete, ali rešite, pa da živimo ko sav normalan svet.
andjelija andjelija 19:09 13.02.2008

evo nesto za nase politicare

doduse ovo je moj ljubimac greota da ga koristim za ove smrdove...ali opet ima poruku





zoricag zoricag 19:18 13.02.2008

triumvirat bez ideje

Cujem da se u ponedeljak masa poslanika sprema da ide na Kosovo tako da nikog nece dugo biti za skamijama, a narocito posto su izgleda obecali Predsedniku da ce ostati na evropskom putu. Sad, bice zauzeti verovatno dugo dole pa se nece ni sastajati, jer cemu kad prica o Kosovu ode? nema nove ideje kako ste lepo konstatovali.

Uzgred, nasi poslanici znaju da Albancima nikako ne ide u prilog da ikome fali dlaka na glavi, pa otuda ta iznenadna hrabrost da se ide i bude sa "svojim narodom" kako kazu.

Mozda uzgred saznaju da na Kosovu zive i Albanci pa dobiju neku ideju.
Lektorka Lektorka 23:20 13.02.2008

Re: triumvirat bez ideje

Mozda uzgred saznaju da na Kosovu zive i Albanci pa dobiju neku ideju.

ili idu po svoju sudbinu, ko zna
angie angie 19:22 13.02.2008

svaka eventualno prepoznata slichnos,

je namerna!

Ataturk Ataturk 19:32 13.02.2008

Umivanje obraza

Ne znam da li ste primetili kako je ovih dana u medijima, do nedavno klerofašistička organizacija „Obraz“, odjednom postala „nacionalističkom“?
Ovo mi je zapalo za uho iz razloga što je ,praktično do juče, na svaki pomen „Obraza“ naglašavano da je reč o klerofašistima koje je kao takve označio MUP.
E, sada, šta je meni u svemu tome čudno i zašto sumnjam da je reč o mojoj vlastitoj paranoidnoj konstrukciji.
Posledice (a tu možemo naći i uzroke) prešaltavanja „Obraza“ u nacionaliste mogu biti, s jedne strane njihovo umivanje i predstavljanje kao legitimne opcije , kao sasvim normalnog i uobičajenog načina bitisanja, a s druge da „Narod“ ( with capital N, hvala Ž.Koraću) uvidi da je prefiks „nacionalistički“ nimalo laskav. No, nemojmo biti smešni, jasno je da je drugi scenario science fiction.
Sada imamo situciju da je ova organizacija jako aktivna u deljenju pravde i pokazivanju njihovoga boga svemu i svakomu, i na sve to, njihove akcije bivaju kroz medije predstavljene kao reakcije nekih običnih nacionalista.
Treba uzeti u obzir da je za većinu stanovništva biti nacionalista sasvim prihvatljivo i čak poželjno, a na sceni imamo razularenu grupu agresivnih i neurazumljivih likova koji ovakvom odrednicom, na mala vrata ,bivaju inkorporirani u taj poželjni model. Malo je verovatno da će neko ko sebe doživljava nacionalistom i ko se izjašnjava kao nacionalista u istoj meri osetiti odbojnost i gnušanje nad akcijama nacionalističke naspram akcija klerofašističke organizacije.
Moj je strah da se ovakvom, naizgled banalnom pojavom, stvara novo čudovište, potencijalno opasnije, jer je sada untrašnji neprijatelj znatno ranjiviji i malobrojniji nego u prvoj sezoni the 90’s Show-a!
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 19:39 13.02.2008

Re: Umivanje obraza

Ne znam da li ste primetili kako je ovih dana u medijima, do nedavno klerofašistička organizacija „Obraz“, odjednom postala „nacionalističkom“?


Jos malo pa ce iz zvati 'omladinskom organizacijom'. Poznat nam je taj diskurs razvodnjavanja ogoljenog zla i satanizacije svake zdrave alternative. Sve su oni to lepo naucili od rahmetli Zlobe i njegovog strucnjaka za medije Tijanica.
angie angie 19:43 13.02.2008

Re: Umivanje obraza

nema tu pokushaja licitiranja oko znachenja, da l je ovo ili ono, veoma je jasno shta je po izjavama i delanju- tadic treba da zabrani postojanje bilo kakvih organizacija koje krshe civilizacijske norme i suprotstavljaju se pravima drugih- pohapsiti ih sve prilikom akcija, svako pushtanje je sauchestvovanje,

nacionalna pripadnost je intimna stvar svakog pojedinca i ne treba nikog drugog da se tiche.
Treger Treger 23:33 13.02.2008

Re: Umivanje obraza

angie
nema tu pokushaja licitiranja oko znachenja, da l je ovo ili ono, veoma je jasno shta je po izjavama i delanju- tadic treba da zabrani postojanje bilo kakvih organizacija koje krshe civilizacijske norme i suprotstavljaju se pravima drugih- pohapsiti ih sve prilikom akcija, svako pushtanje je sauchestvovanje,nacionalna pripadnost je intimna stvar svakog pojedinca i ne treba nikog drugog da se tiche.

Pa kako vas nije sramota. Gde 'e premijer da pi[e svoje poglede na savremenu srbiju 14 veka.
angie angie 23:41 13.02.2008

Re: Umivanje obraza

Treger

angienema tu pokushaja licitiranja oko znachenja, da l je ovo ili ono, veoma je jasno shta je po izjavama i delanju- tadic treba da zabrani postojanje bilo kakvih organizacija koje krshe civilizacijske norme i suprotstavljaju se pravima drugih- pohapsiti ih sve prilikom akcija, svako pushtanje je sauchestvovanje,nacionalna pripadnost je intimna stvar svakog pojedinca i ne treba nikog drugog da se tiche. Pa kako vas nije sramota. Gde 'e premijer da pi[e svoje poglede na savremenu srbiju 14 veka.



pa vidim da mi je neshto neprijatno!
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 19:55 13.02.2008

UBISTVO U TOPCIDERU

Molim blogere da obrate paznju na blog SEĆATE LI SE DRAŽENA I DRAGANA? ili: BANNER NIJE DOVOLJAN
desanka uzar desanka uzar 19:57 13.02.2008

triumvirat bez....

Treba proveriti da se ne spremaju kakvi autobusi pa da krene "većina naroda" da se nadje.....
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 21:11 13.02.2008

Re: triumvirat bez....

desanka uzar
Treba proveriti da se ne spremaju kakvi autobusi pa da krene "većina naroda" da se nadje.....


!?
Olga Medenica Olga Medenica 19:59 13.02.2008

DS i DSS, LDS,prs, mrs, krs......

Kosovo je otislo.
Otislo je bez ikakvog osvrta, veze sa naklapanjem u Srbiji, pravde, nepravde, blablablaizma i politiziranja, strancarenja, rata (izgubljenog. halo!).
Otislo je.
Dovidjenja Kosovo.
Moreover: Zbogom Kosovo.
Tako je to.
I sta sad?
Ima li nekakvog suvislog, razradjenog predloga / argumentacije?
Koji je plan B? I, u cemu se sastoji?
E, ovo poslednje (u cemu se sastoji), nikako da cujem.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 20:46 13.02.2008

Re: DS i DSS, LDS,prs, mrs, krs......

Koji je plan B? I, u cemu se sastoji?


Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 20:54 13.02.2008

Re: DS i DSS, LDS,prs, mrs, krs......

Koji je plan C? I, u cemu se sastoji?


Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 20:54 13.02.2008

...

plans by Wile E Koštunica & Ministarstvo za KiM
G r o f G r o f 23:27 13.02.2008

Re: DS i DSS, LDS,prs, mrs, krs......

Rešenje..
Crtać u kojem kojot pobedjuje pticu trkačicu pustiće se tek posle autorove smrti.
Znači, čekamo da autor...khm.
andjelija andjelija 23:28 13.02.2008

kojot je uhvatio pticu trkacicu

FYI vec je prikazivan.

hoces da ti prepricam? uvatio je pticu trkacicu :)) pogledaj sam u stvari



maxHH maxHH 23:28 13.02.2008

Re: ...Mnogo daleko!

Ovako odes za Isla Margaritu, na Trinidad-Tobagu natoci gorivo. Tamo je jeftino!
Treger Treger 23:36 13.02.2008

Re: DS i DSS, LDS,prs, mrs, krs......

Trinidad Tobagović
Koji je plan B? I, u cemu se sastoji?

Izvinite ali odakle vama planovi raketnog sistema 621 ili popularno nazvanog Koštunjavi i odkud na rapi Vučić. To se zove sabornost.
G r o f G r o f 23:52 13.02.2008

Re: kojot je uhvatio pticu trkacicu

Hhahahahahahahahhahahahhaha....
Ja i ćerka se valjamo od smeha.
Bravo Andjelija!
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Dušan Maljković Dušan Maljković 21:23 13.02.2008

Prvo skoči pa reci (hip)"hop"

Mislim da Kosovo tek treba da proglasi nezavisnost, a da li će se to desiti, videćemo. Sećam se da je u svojevremenoj medijskoj histeriji oko vojne intervencije na Iran takođe kolala priča da je samo pitanje sati kada će se ona odigrati, posebno podgrevana od strane izraelskih zvaničnika. Tresla se gora, rodio se miš: od intervencije ništa. Možemo, naravno, anticipirati budućnost sa većom ili manjom verovatnoćom, i to argumentovati, ali zaista nikada ne možemo znati šta će se unapred dogoditi. To da će Sunce sutra izaći je hipoteza, upozorava Vitgenštajn.

Takođe, postoji važna razlika između proglašenja nezavisnosti i priznanja: prvo je relativno lako učiniti, ali drugo je već proces i to vrlo neizvesnog i neodredivog karaktera: nikada se, opet, sa sigurnošću ne zna ko će zaista ispuniti obećanje o priznanju ni kada će to biti -- nije reč o diskretnom događaju, nego o toku međusobno povezanih događaja sa neizvesnim krajem.

I konačno: deo albanske opozicije tvrdi da se Ahtisarijevim planom ne dobija nezavisnost, već neka vrsta protektorata, gde će Kosovom de facto upravljati međunarodna zajednica, tako da ni sa te strane proglašenje nezavisnosti nužno ne dovodi do iste, već pre do nekog prelaznog stanja koje opet nema jasnu i izvesnu budućnost. Pogledajmo Bosnu, na primer: da li je ona postala zaista unitarna država i da li bi, bez postojećeg protektorata, ona uopšte mogla da funkcioniše/opstane (uzimajući u obzir i razliku između Bosne i Kosova, naravno)?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:39 13.02.2008

Re: Prvo skoči pa reci (hip)"hop"

Mislim da Kosovo tek treba da proglasi nezavisnost, a da li će se to desiti, videćemo.

Ma neće sto posto. Do nedelje...
Možemo, naravno, anticipirati budućnost sa većom ili manjom verovatnoćom, i to argumentovati, ali zaista nikada ne možemo znati šta će se unapred dogoditi. To da će Sunce sutra izaći je hipoteza, upozorava Vitgenštajn.

E, kraj takvih interpretatora ni Vitgenštajnu nije lako...
Takođe, postoji važna razlika između proglašenja nezavisnosti i priznanja: prvo je relativno lako učiniti, ali drugo je već proces i to vrlo neizvesnog i neodredivog karaktera: nikada se, opet, sa sigurnošću ne zna ko će zaista ispuniti obećanje o priznanju ni kada će to biti -- nije reč o diskretnom događaju, nego o toku međusobno povezanih događaja sa neizvesnim krajem.

Ma da...Za dvadeset dana neće biti ni 100 zemalja.
I konačno: deo albanske opozicije tvrdi da se Ahtisarijevim planom ne dobija nezavisnost, već neka vrsta protektorata, gde će Kosovom de facto upravljati međunarodna zajednica, tako da ni sa te strane proglašenje nezavisnosti nužno ne dovodi do iste, već pre do nekog prelaznog stanja koje opet nema jasnu i izvesnu budućnost.

Evo ovo je zoran primer da si sam sebi veliki oponent....da u jednom postu od desetak rečenica zaboriš gde si svezao a gde odrešio...

Pogledajmo Bosnu, na primer: da li je ona postala zaista unitarna država i da li bi, bez postojećeg protektorata, ona uopšte mogla da funkcioniše/opstane (uzimajući u obzir i razliku izmešu slučaja Bosne i Kosova, naravno)?

E, i...pa šta onda fali Ahtisarijevom planu...
A šta misliš na skoru izvesnost da će BIH potpisati sporazum o asocijaciji i stabilizaciji sa EU pre nego Srbija...
Dušan Maljković Dušan Maljković 21:42 13.02.2008

Re: Prvo skoči pa reci (hip)"hop"

I šta kaže kristalna kugla, Drago? Čeda oko 10% na predsedničkim izborima, a Kosovo nezavisno još 2006. -- tako beše? :)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:55 13.02.2008

Re: Prvo skoči pa reci (hip)"hop"

Dušan Maljković

I šta kaže kristalna kugla, Drago? Čeda oko 10% na predsedničkim izborima, a Kosovo nezavisno još 2006. -- tako beše? :)

Biće 2008. ali tako što su naši majstori da bi odlagali stvari, tvome Putinu to platili NIS-om, energetskim monopolom, a verovatno dodatno i JAT-om i aerodromima...
To je ta pamet slična tvojoj...
Dušan Maljković Dušan Maljković 22:06 13.02.2008

Re: Prvo skoči pa reci (hip)"hop"

Mom Putinu? Pobrkali ste me sa Koštunicom, a nije svaki oponent politike koju vodite automatski iz redova DSS -- to što vi težite da ih sve strpate u jedan koš govori o nemogućnosti nijansiranja političkih pozicija. Pažljivo pročitajte moj blog o predsedničkim izborima, pa zaključite da mi je i Putin dalek koliko i Čeda.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:41 13.02.2008

Re: Prvo skoči pa reci (hip)"hop"

Dušan Maljković

Mom Putinu? Pobrkali ste me sa Koštunicom, a nije svaki oponent politike koju vodite automatski iz redova DSS -- to što vi težite da ih sve strpate u jedan koš govori o nemogućnosti nijansiranja političkih pozicija. Pažljivo pročitajte moj blog o predsedničkim izborima, pa zaključite da mi je i Putin dalek koliko i Čeda.

Da, da, tvom Putinu Maljkoviću...
Tvom, tvom...
Lektorka Lektorka 23:22 13.02.2008

Re: Prvo skoči pa reci (hip)"hop"

E, kraj takvih interpretatora ni Vitgenštajnu nije lako...

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
niki m niki m 23:43 13.02.2008

Re: Prvo skoči pa reci (hip)"hop"

Da, da, tvom Putinu Maljkoviću...
Tvom, tvom...


Ne znam ciji je Putin ali se bolje drzi od tvog Milana Babica. A, Drago? Jel ti se cini?
maxHH maxHH 00:02 14.02.2008

Re: Prvo skoči pa reci (hip)"hop"


Ma ne 2006.
1999!
Dušan Maljković Dušan Maljković 00:07 14.02.2008

Re: Prvo skoči pa reci (hip)"hop"

Drago Kovacevic

Da, da, tvom Putinu Maljkoviću...Tvom, tvom...


"Sto puta ponovljena laž postaje istina".
angie angie 02:51 14.02.2008

Re: Prvo skoči pa reci (hip)"hop"

Dušan Maljković

Drago KovacevicDa, da, tvom Putinu Maljkoviću...Tvom, tvom..."Sto puta ponovljena laž postaje istina".



predlazem da se ne otimate:)), nego da vrzbate pesmicu- kako stvari stoje, trebace!

(ili sa ivanom zigon, ili sa horom crvene armije:))
Covek u belom Covek u belom 15:17 14.02.2008

Re: Prvo skoči pa reci (hip)"hop"

Lektorka
E, kraj takvih interpretatora ni Vitgenštajnu nije lako...

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Jest smesno, al to sto Drago pre nego sto je konsultovao prijatelja Googla (ako je uopste i uspeo da ga konsultuje) nije ni cuo za Vitgenstajna.
zdravosrecno zdravosrecno 21:55 13.02.2008

Другови Комуњаре

ЦК-ја ради , цензура овде ради пуном паром.
Taska Dana Taska Dana 22:22 13.02.2008

Heejjjjj

Citam ovaj blog i komentare, pa mi pade na pamet kako smo mi jedna duhovita i vesela nacija , samo ne znam gde smo se zaturili , gde smo se izgubili, sto smo se ovako ubudjaveli da ne kazem neprijatno umirisali.
Koji je nama djavo da mi je stvarno znati.
Jedino resenje je luftiranje na ulici svaki dan, nista drugo.

milos.urosevic milos.urosevic 01:07 14.02.2008

Re: Heejjjjj

nema lufitranja dok traje odbrana Kosova... Sto vise smrdi sanse su vece da se neko uplasi...
Zoran Veliki Zoran Veliki 16:12 14.02.2008

Kosovo nikada neće biti nezavisno

Zavisit će od EU, NATOa i USA jer u stvari i predstavlja jednu veliku vojnu bazu.
Razmislite malo, pa ameri znaju da Kosovom upravlja albanska mafija na ovaj ili onaj način,
jer su svuda umešani, uglavnom u švercu svega i svačega,
odnosno legalizovanju nelagalno stečenog novca.
Zapadu je samo jedan cilj u ovom trenutku važan: zadržavanje postojećeg vojne baze i pozicije ka Rusiji.
Na žalost mi smo samo prolazna tačka.
Jer ide još jedan pojas, bliži Rusiji, Ukrajina i bivše SSSR članice
ali tamo će malo teže da rasporede baze i raketne štitove.

Biće svašta.

Eto Ukrajina će možda i ostati bez gasa.
Hoće li im Ameri plaćati gas? ako pristupe programu anti raketnog štita.
Teško.
Soylent Green Soylent Green 06:14 15.02.2008

Od ponedeljka,

Svi gradjani srbije ce morati da nose gace preko pantalona, da bi se videlo da li su ciste.
sentinel26 sentinel26 18:59 17.02.2008

Re: Od ponedeljka,

Soylent Green
Svi gradjani srbije ce morati da nose gace preko pantalona, da bi se videlo da li su ciste.

Zašto gradjani ?
Neka nose poslanici i ministri.
Šta će ona sirotinja koja nema ni gaće?

Misa Antonić Misa Antonić 22:42 15.02.2008

Ko-Ko-Ko-Kosovodakanje

Milorad Miša Antonić

ISTINA I BOL U SRBIJI ISTOG SU UKUSA
Postovani gospodine Mileticu,
Evo da ne komentarišemo,prvo da razmislimo malo.Ovaj rad nadam se da zaslužćuje vašu pažnju !
Uobičajeno je čuti.Život je lep . Život je težak.
Lepa su radjanja,susreti,spajanja, kad vam se ispune neke očekivane želje,iznnenadne pogotovo.....Teško je rastajati se ,gubiti,odlaziti mimo svoje volje,živetI život za koji nismo spremni.Teže je npr.biti nesrećan ,napusten,odbačen nego gladan..Žedj je teška....teško je gledati tudju nesreću,ali i sebe u stanju bez ičega.
Život je Težak je i zbog toga što istina o njemu uopšte nije lepa.Pogotovo ne u Srbiji.. Nikad još nisam čuo da neko kaže: lepo kao istina. Ne znam , valjda se zato i kaže da je istina bolna.
Istina u Srbiji istog je ukusa.
Jednu od istina u Srbiji ali sramnih je ona poodavno ispričana na RTS-u o dve žene. Ta priča posle tužnih slika završava otprilike ovako ...i ovo malo stvari što imaju (kamera prikazuje šporet i ormar) ove dve žene dobile su od UNPROFORA.
U pitanju su majka i ćerka.
I u pitanju je život na zemlji koja je nekom lepa,nekom tužna nekom je kao vama u vašem prilogu Kosovodakanje.
Da ne bude zabune. To je ono Kosovo i Metohija koje je uneto u Ustav kao neotudjivi deo Srbije.
Trebalo bi da su neotudjive i ove dve žene.
Njih dve,akteri novinarskog zapisa su dve od dvesta i ko zna koliko hiljada isteranih. Kako i zašto su isterani,pa nemaju gde i ne mogu da se vrate...,sve to nije u krajnjem slučaju bitno.Ovde je u pitanju nešto drugo.Upravo to.Država koja se zaklinje u Kosovo i Metohiju ,vlast koja tvrdi da je to neotudjivi deo Srbije nema mogućnoasti da dvema napaćenim ženama kupi šporet, dva ćebeta,dva jorgana, nacepa drva za zimu,...
Posle ovoga što izrekog o mojoj zemlji Srbiji sramota me je .Živim i gledam i slušam , svakog dana i to zvaničnu vlast,»Kosovo je neotudjivi deo Srbije», pa potom kada dodju izbori podvikuju «Kosovo i Metohija je kolevka srpskog naroda».
Znam i kako se zovu oni koji jedno govore a drugo rade.Ne znam trentuno kako da nazovem državu (da li se država oslikava kroz vladu koja je vodi) koja isto to radi.Čudno.Mene je sramota što oni jedno govore a drugačije rade!Sramota me je što te reči upotrebljavaju svi.I ovi sada i oni pre njih.I samo onda kada im trebaju politički poeni.Kad čujem da to neko od njih izgovori znam tačno da nemaju više šta da kažu.Ali imaju nameru! Reči «Kosovo je srce Srbije» ,»ne mogu nam uzeti kolevku srpskog naroda»,te prikazivanje proteranih ljudi sa Kosova i Metohije i njihovih napaćenih života po izbegličkim rupama u Srbiji,dakle ne po Kosovu i Metohiji, trebalo bi da kod naroda izaziva sažaljenje.Ili možda da im se divimo kako su se toga setili.Izgleda ipak da je ovako.Onaj ko ih izgovara uživeo se u ulogu žrtve. A u ulozi žrtve uživaju slabi i krivi .Uloga žrtve im odgovara i leči ih.
Dakle, istina je da ovde imamo posla sa popriličnim problemom.
A da istina nimalo nije lepa ukazuje i činjenica da se sve to dešava u zemlji koja se ponosi svojim otvorenim srcem i ljubaznošću. .Hvalimo se svojim gostoprimstvom a braća iz kolevke nam godinama već po izbegličkim kampovima.I ne samo država.Već i Puk servis.sa Ade da bi napravili parking hoće da proteraju zbeglice sa zemlje koju ovde zovete Kosovodakanje.
I sve toi u zemlji i državi koja gde god to može ističe svoju tradiciju dobrih domaćina,pravednih ljudi.
Da li tako o nama misle izbeglice sa Kosova?!
Kad slušam pomenute hvalospeve i kad vidim slike napaćenih ljudi sa Kosova i Metohije teško mi je da poverujem da se sve to dešava u takvoj zemlji. I opet me je sramota. Ne mogu da verujem da je sa nama sve u redu-zdravstveno.Siguran sam da smo zapali u krizu,ali ne znam kako se bolest zove i ko će da nas leči.Tek je neizvesno ima li nam leka.
Loše da ne može lošije je i to što ne primečujemo ovu opasnost Toliko licemerja toliko slepila teško je podneti.
I dalje. Reč je o zemlji koja se sprema da udje u Evropu,a na državnoj televiziji prikazuje reportaže o tome kako joj narod (iz kolevke) umire u bedi.
Ko je ovde lud?!
Da li neko od Vas ,poštovani čitaoci veruje u to da Srbija nema para da zbrine ovakve i još na desetine hiljada ovakvih ljudi. Ne verujem da ima onih koji to zbilja veruju.Verujem da za te ljude ima mesta u svakoj kući u Srbiji.
Da li neko od Vas ,poštovani čitaoci, veruje u to da ova i sve vlasti pre ove žele da reše problem isteranih sa Kosova i Metohije?!Ne verujem da verujete u tu laž.Onog trenutka kada bi oni rešili probleme ovih ljudi oni bi izgubili svoju političku hranu.Ali verujem da bi predsednik vlade i predsednik Srbije ,da iskreno žele opstanak Kosova u sastsvu Srbiji ,štrajkovali gladju.
Ovu i svaku vlast u Srbiji održava narod u kontejnerima i sa izneverenim iluzijama. Samo im malo obećaju....i gotovo ! Pa i ako dobiju nešto više to je još uvek malo u odnosu na ono što bi trebalo da dobiju i što bi tražili da nisu gladni,žedni. Zna se da gladan i žedan traži samo vode i hleba.To što ovako napaćeni dobiju više dobiju u prvom krugu nastupanja nove vlasti.Po inerciji ne po osećanju odgovronosti.A kad novoizabrana vlast sastavi prvi krug , gladni i žedni su ponovo pored kontejnera.Istina oni često dobiju i humanitarnu pomoć od nekog ko ih je na Tv video kao napaćene,napuštene.Jer mi smo gostoljubiv narod širokog srca.Istina je -volimo da pomognemo ali ako se to vidi i da nam se zbog toga dive.Nismo ,naravno svesni da divljenje treba doći prvo od Boga i onoga kome smo pomogli,pa tek od onih koji nas gledaju .
U svemu tome ima jedno veoma interesantno stanje.Na ovakve i slične pomenute reportaže uglavnom reaguju privatnici.Ljudi koji mogu i imaju.Država nikad.Možda nema?!
Neverovatno. Kao da joj nije stalo da ti ljudi bolje žive.
Verujem da je nekom iz sveta veoma teško objasniti ovakvo naše ponašanje.Mi se zaklinjemo u Kosovo,ali se to u životu nigde ne vidi.. Niko još nije pošao da protestvuje protiv Vlade i Vlasti zato što ti ljudi sa Kosova umiru u barakama .Evo,na sreću lepo je vreme.lepa je bila zima, ali ni to nije večno.I na kraju krajeva,to vreme ,ta prošla zima je poklon od Boga,a ne od države.Opet,nazimu,gledaćemo te ljude sa smrznutim suzama na licu... Pa nije valjda da od Kosova i Metohije želimo samo zemlju da zdražimo..A judi. Šta je sa njima?! Ništa!Kad sve to neko gleda sa strane ništa mu nije jasno.
Ni meni.Pogotovo ne od pre neki dan.U Balkanskoj naletih na svog druga iz Vojske.R. Seljami.Pitao sam ga da li je došao da napravi neku diverziju.Nije mu bilo svejedno,ali bolje i tako da se odmah predstavimo.Drug je drug dug je dug. Pričali smo o svemu.I o martosvskim dogadjaijima.,I o njihovim vandalizmima....Sve što sam ovde napisao njemu sam rekao.Rekao je i on meni.
Antoniću ti si realan čovek.Napiši to sve.I napiši i ovo.Šta je ovde teror?!.To što smo mi Srbe proterali sa Kosova ili što Srbija neće da ih skući»
Država i dalje živa i zdrava i još žešće govori.Kosovo je neotudjivi deo Srbije. Vlast još živa, a narod umire u izbegličkim kampovima.Deceniju i više je tako.
Vlast u Srbiji se navodno bori za Kosovo.A na Kosovu nema ko da živi.
Nedavno sam večerao sa dobro kotiranim direktorom jedne državne kompanije .Razuman je i patriota. Pitao sam ga zašto se za te ljude ne naprave ri stambene zgrade,naqselje za izbeglice.Odgovorio mi je da bi se to protumačilo kao getoizacija.Večera je bila divna.Ali lepše od toga bilo je to što sam mu rekao :
-To je kurvanjski .
Čuo sam da je pričao posle da sam pravičan ali nije sve u tome,govorio je ,tako se bitka ne dobija..Politika je nešto sasvim drugo.Verujem mu,zato ovo i pišem. I voleo bih da je i drugima kao i meni jasno da Srbija očigledno nema nameru da živi na Kosovu.Da želi,danas bi,naprimer funkcionisao Fond za Kosovao i Metohiju.Bio je jedan.Podmiro nekakvu formu i danas ga više niko ne pominje. Ili bi se nesreća ljudi sa zemlje koju ovde zovete Kosovodakanje izjednačila sa nesrećm onih nastradalih opnomad u poplavama pa bi kad su već sastavni deo Srbije(po ustavu) bili ravnopavni sa ostalima.Ali ne,gospodine Mileticu.Nema odgovora na pitanje zašto se njima kao i drugima koji ne sagrade kuće,da ne govorimo o obezbedjenju uslova za život dostojnih zemlje koja hoće u Evropu i čiji političari se zaklinju da brane njen nacionalni interes.
I ? Kakvog je ukusa istina ?
Pitanje je ,dakle,kako da zovemo svoju zemlju,često pominjanu kao majka Srbija,a za Kosovo kao što znate nismo nadležni da mu dajemo ime.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana