Društvo| Politika

Nepristojna ponuda

Saša Radulović RSS / 03.04.2013. u 23:26

Ukoliko ne znate sa kim pregovarate, ne znate šta hoćete i niste racionalni, ukoliko nemate nešto što druga strana želi, i ukoliko niste spremni da napustite pregovarački sto, onda i ne pregovarate. Onda se samo koprcate. Da li imamo nešto što druga strana želi? Naravno.

 

Šta imamo? Imovinu i ugovore. Koliko god se činilo da nemamo ništa, naravno da imamo.

Ko je druga strana? Naši zapadni prijatelji. Mi naravno ne pregovaramo sa kosovskom administracijom. Jer oni nemaju ništa što mi želimo.

Da li druga strana ima nešto što mi želimo? Naravno. Želimo da uđemo u klub.

Šta ćemo u klubu? Priznajemo da smo potpuno nesposobni da se sami promenimo. Gotovo da smo se u potpunosti korumpirali, partokratirali, negativno-selektirali i da smo skoro bankrotirali. Trebaju nam pare. I treba nam nadzornik da nas spasi od nas samih. We are in need of some restraint.

Svi pokušaji druge strane da se od Kosova napravi poseban slučaj nisu uspeli. Presedan koji bi napravili bi bio prevelik. To vide i mnoge članice kluba u koji bi da uđemo. Dozvolu ipak mora da da Srbija.

Srbija je pokazala veliku ozbiljnost. Definisala je šta hoće. I to što Srbija hoće je zaista veoma fleksibilno i kooperativno.

Isto kao što je Srbija devedesetih izgubila pravo da upravlja kosovskim Albancima, na isti način i iz istih razloga su kosovski Albanci proćerdali svako pravo da upravljaju kosovskim Srbima. Od pogroma 2004.godine pa do nebrojenih "incidenata" koji se i dalje gotovo svakodnevno dešavaju, i nemogućnosti da Srbi, "građani Kosova" kako bi rekla kosovska administracija, ostvare svoja osnovna imovinska prava. Poruka je jasna: Srbi nisu poželjni građani. Isto kao i što kosovski Albanci nikada nisu bili poželjni građani Srbije. Voleli mi to da priznamo ili ne.

Srbija je shvatila i prihvatila da više nikada neće upravljati Kosovskim Albancima. Kosovski Albanci do sličnog neminovnog zaključka još nisu dobacili. Tragikomićno je slušati predstavnike Kosova kako govore o prihvatanju realnosti na terenu. A govore o severu Kosova.

Naši zapadni prijatelji ne haju mnogo za to. Oni znaju, ili bi morali znati, da to što traže praktično znači napuštanje Kosova od strane Srba. U stvari završetak etničkog čišćenja. Očigledno im to ne znači mnogo. Politika, obećanja i dogovori iz 90-tih im znače više.

Srbija brani svoje građane na Kosovu. I njihove porodice i njihovu imovinu. Njihov opstanak na Kosovu. Umesto definisanja maksimalnih zahteva, Srbija je definisala minimum zahteva koji osiguravaju opstanak naših ljudi na Kosovu. Srbija je čak pristala da se sve to ostvari unutar države Kosovo i zakona te države. Našli smo formulu po kojoj bi država Srbija na svoju pokrajinu Kosovo prenela nadležnosti. Za uzvrat traži da zajednica srpskih opština dobije izvršne i sudske nadležnosti. Čak ne ni zakonodavne. Cilj je očigledno opstanak naših ljudi na Kosovu. Računamo da će EU diktirati zakone kosovskom društvu. Izvršnu i sudsku vlast ne može.

Naši zapadni prijatelji nas ne poštuju. Glavni razlog za to je što smo neuređeno društvo. Ekonomski propalo društvo. Zaduženo do guše. Društvo bez perspektive. Društo negativne selekcije. Korumpirano društvo. Opljačkano društvo. Društvo farme i velikog brata. Sa urušenom privredom, školstvom, zdravstvom, kulturom. Da smo uređeno društvo, bilo bi im mnogo teže da nas tretiraju kao banana državu. Da daju ovakve izjave. Ovakva iizjava naravno nije ništa bolja od ove izjave. Ne znam šta mi je draže: zagrljaj medveda ili cepanje po cevanicama naših zapadnih prijatelja.

Srbija treba da teži da postane uređeno društvo. Za to nam je korisno da budemo član kluba, ali naravno nije neophodno. Naš glavni zadatak je to: uređeno društvo. Druga strana, naši zapadni prijatelji, treba to da znaju. Da kandidatura za članstvo u klubu zaista ne predstavlja ništa. I da ćemo bez obzira na članstvo u klubu, težiti da uredimo naše društvo kao sav normalan svet. Ali da nećemo trampiti naše građane, njihove porodice i imovinu, za pomoć da postanemo kandidati za člana kluba. To nije pristojna ponuda. Ta ponuda je vredna napuštanja stola.

 

http://www.facebook.com/SasaRadulovich


http://twitter.com/SasaRadulovich 

.

 

 



Komentari (134)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hajkula1 hajkula1 23:38 03.04.2013

Neka si nam rekao

Srbija treba da teži da postane uređeno društvo. Za to nam je korisno da budemo član kluba, ali naravno nije neophodno. Naš glavni zadatak je to: uređeno društvo. Druga strana, naši zapadni prijatelji, treba to da znaju. Da kandidatura za članstvo u klubu zaista ne predstavlja ništa. I da ćemo bez obzira na članstvo u klubu, težiti da uredimo naše društvo kao sav normalan svet. Ali da nećemo trampiti naše građane, njihove porodice i imovinu, za pomoć da postanemo kandidati za člana kluba. To nije pristojna ponuda. Ta ponuda je vredna napuštanja stola.
[b][/b]
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:54 04.04.2013

Re: Neka si nam rekao

Srbija treba da teži da postane uređeno društvo. Za to nam je korisno da budemo član kluba, ali naravno nije neophodno. Naš glavni zadatak je to: uređeno društvo. Druga strana, naši zapadni prijatelji, treba to da znaju. Da kandidatura za članstvo u klubu zaista ne predstavlja ništa. I da ćemo bez obzira na članstvo u klubu, težiti da uredimo naše društvo kao sav normalan svet. Ali da nećemo trampiti naše građane, njihove porodice i imovinu, za pomoć da postanemo kandidati za člana kluba. To nije pristojna ponuda. Ta ponuda je vredna napuštanja stola.



"U takvim okolnostima, Srbija bi iznutra mogla sebe da uređuje po evropskim standardima, da suzbija korupciju i kriminal i insistira na pravima Srba na Kosovu i Metohiji, budno motreći na njihovu bezbjednost i pedantno bilježeći i objavljujući svaki incident, kaže se u tekstu povodom nesupjelih srpsko-albanskih pregovora u Briselu."

http://www.haber.ba/vijesti/region/37360-srbija-nece-uci-u-eu-jer-tako-njemacka-zeli-to-vise-nema-veze-s-kosovom.html
krkar krkar 23:43 03.04.2013

Principi do jaja

Da, da, jedan nudio ostavku, drugi u predinfarktnom stanju... Drž'te me da ga ne ubijem i te đibicarske fore.

Ljudi, kažeš? Poznato je da su Srbljima ljudi uvek bili najpreči, od Karađorđeva preko Dejtona do aflatoksina.

Malo se kurobecaju pa će potpisati.

A ti se glupiraš zazivajući koznašta
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 07:43 04.04.2013

Re: Principi do jaja


Malo se kurobecaju pa će potpisati.

Ako imaju trunke razuma, nece potpisati.

Ako potpisu - nece nista dobiti. Osim mozda neku crkavicu da privremeno popune budzet i produze agoniju jos neki mesec. Ali ce zato pokazati da Srbija nije drzava i da kao takva ne zasluzuje ni da postoji.
G r o f G r o f 08:00 04.04.2013

Re: Principi do jaja

Virtuelni Vasilije

Malo se kurobecaju pa će potpisati.

Ako imaju trunke razuma, nece potpisati.

Ako potpisu - nece nista dobiti. Osim mozda neku crkavicu da privremeno popune budzet i produze agoniju jos neki mesec. Ali ce zato pokazati da Srbija nije drzava i da kao takva ne zasluzuje ni da postoji.



... a šta će dobiti ako ne potpišu?
Dr M Dr M 08:03 04.04.2013

Re: Principi do jaja

a šta će dobiti ako ne potpišu?


Od Rusije moralnu podršku, od EU nemoralnu dršku..
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:27 04.04.2013

Re: Principi do jaja

G r o f

... a šta će dobiti ako ne potpišu?

Dostojanstvo. I svest da je Srbija normalna i pristojna drzava koja ispunjava jednu od svjih osnovnih funkcija: ne odrice se svojih sopstvenih gradjana i ne odbacuje ih protiv njihove volje.
A pod normalnom i pristojnom drzavom se podrazumeva i to da se ne ponizava, moli za milostinju i ocekuje da nju i njene gradjane neko drugi izdrzava nego da ce imati onoliko koliko su u stanju da sami zarade. Niko drugi ih i tako nece izdrzavati. Ni EU ... ni Rusija ... ni Kina ... ni bilo ko drugi
grmfrm grmfrm 09:00 04.04.2013

Re: Principi do jaja

... a šta će dobiti ako ne potpišu?


Pa niko nam ne garantuje da cemo dobiti ista i da potpisemo.

Samo mogu da ponove istu pricu kao posle Haga.
Dr M Dr M 09:29 04.04.2013

Re: Principi do jaja

a šta će dobiti ako ne potpišu?


Dostojanstvo.


I kolone etničkog samočišćenja.

Nema dostojanstva u tome.

Insistiranje na nepotpisivanju vodi u potpuno iščezavanje nealbanskog stanovništva sa Kosova. Raj za Tačija. Uticaj Srbije na tom prostoru bi bio potpuno izbrisan, zauvek.
Saša Radulović Saša Radulović 09:52 04.04.2013

Re: Principi do jaja

Da, da, jedan nudio ostavku, drugi u predinfarktnom stanju... Drž'te me da ga ne ubijem i te đibicarske fore.

Ljudi, kažeš? Poznato je da su Srbljima ljudi uvek bili najpreči, od Karađorđeva preko Dejtona do aflatoksina.


Tekst nije o motiviam pregovarača. Pretpostavimo da si u pravu. I da su im motivi najcrnji šibicerski.

Činjenica je da bi prihvatanje nepristojne ponude značilo samo jedno:

Oni znaju, ili bi morali znati, da to što traže praktično znači napuštanje Kosova od strane Srba. U stvari završetak etničkog čišćenja.


To je tema.

Razumem da se ne slažeš. Bilo bi dobro da si obrazložio. Zašto ti treba da vređaš, ne razumem.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:54 04.04.2013

Re: Principi do jaja

Dr M


Insistiranje na nepotpisivanju vodi u potpuno iščezavanje nealbanskog stanovništva sa Kosova. Raj za Tačija. Uticaj Srbije na tom prostoru bi bio potpuno izbrisan, zauvek.

Vec napisah dole: iscezavanje nealbanskog stanovnistva vazi za svaki deo koji se vrati pod kontrolu Tacijevih vlasti. Ti ljudi ce opstati tamo samo dok ih budu stitile strane trupe...
Covek u belom Covek u belom 10:31 04.04.2013

Re: Principi do jaja

Dr M
Insistiranje na nepotpisivanju vodi u potpuno iščezavanje nealbanskog stanovništva sa Kosova. Raj za Tačija. Uticaj Srbije na tom prostoru bi bio potpuno izbrisan, zauvek.

A ako se potpise to se nece desiti, je li?
Koliko je Srba ostalo u Istocnoj Slavoniji?
Uticaj Srbije ce biti izbrisan i ovako i onako, a ti preferiras da bude sa ljubljenjem u dupe za sitnu lovu koju ce mafijasi na vlasti da stave u dzep.
Dosta bre vise te jeftine demagogije.
Dr M Dr M 10:51 04.04.2013

Re: Principi do jaja

Dr M
Insistiranje na nepotpisivanju vodi u potpuno iščezavanje nealbanskog stanovništva sa Kosova. Raj za Tačija. Uticaj Srbije na tom prostoru bi bio potpuno izbrisan, zauvek.


A ako se potpise to se nece desiti, je li?


Možda, ali postepeno. U slučaju inata, odmah. Biraj.


Koliko je Srba ostalo u Istocnoj Slavoniji?


Više nego što bi ih ostalo da su se opirali i dalje.


Dosta bre vise te jeftine demagogije.


Preferiraš što skuplju demagogiju? Ova sa nepotpisivanjem spada u te.
Covek u belom Covek u belom 10:56 04.04.2013

Re: Principi do jaja

Dr M

Koliko je Srba ostalo u Istocnoj Slavoniji?


Više nego što bi ih ostalo da su se opirali i dalje.

Netacno, a sigurno i sam to znas, a pravis se blesav. Procenat preostalih Srba u Istocnoj Slavoniji u odnosu na pre rata nije nista bolji od procenta preostalih Srba u Krajni npr.


Preferiraš što skuplju demagogiju? Ova sa nepotpisivanjem spada u te.

Skuplja po koga, po tebe? Sta ti prijatelju licno dobijas, odnosno koja je tvoja licna (verovatno materijalna) korist od potpisivanja kad se tako vatreno zalazes za njega? Budi covek pa stavi lepo karte na sto, a ne da se zaklanjas demagogijom o brizi o ljudima, posto su ti isti ocigladno vazni kao lanjski sneg.
cult cult 11:01 04.04.2013

Re: Principi do jaja

Netacno, a sigurno i sam to znas, a pravis se blesav. Procenat preostalih Srba u Istocnoj Slavoniji u odnosu na pre rata nije nista bolji od procenta preostalih Srba u Krajni npr.


Kakva neistina.
Moje poreklo je iz "istočne Slavonije".
Tamo mi živi cela šira porodica sa očeve i majčine strane.
Vukovar, okolina.
Niko od njih nije otišao odande u Srbiju posle reintegracije.
Niti planira.
Najveći broj Srba se odselio za vreme rata i onog što se zvalo RSK, uglavnom u GB i CAN.

edit: prema popisu iz 2001. ta hrvatska opština je imala 89% Srba, a prema popisu iz 2011. 89,75%
Dr M Dr M 11:09 04.04.2013

Re: Principi do jaja

Netacno, a sigurno i sam to znas, a pravis se blesav.


Ti ne moraš da se praviš..
Procenat preostalih Srba u Istocnoj Slavoniji u odnosu na pre rata nije nista bolji od procenta preostalih Srba u Krajni npr.


Ali je veći nego što bi bio u slučaju inaćenja, rekao sam već.
koja je tvoja licna (verovatno materijalna) korist od potpisivanja kad se tako vatreno zalazes za njega?


Moja lična korist je u tome što neću, ovako iz Beograda, da gledam kolone izbeglica. Koja je Tvoja lična korist da ložiš situaciju, dosadan TV program tamo gde si, pa da se malo zabaviš?


Covek u belom Covek u belom 11:10 04.04.2013

Re: Principi do jaja

cult
Netacno, a sigurno i sam to znas, a pravis se blesav. Procenat preostalih Srba u Istocnoj Slavoniji u odnosu na pre rata nije nista bolji od procenta preostalih Srba u Krajni npr.


Kakva neistina.
Moje poreklo je iz "istočne Slavonije".
Tamo mi živi cela šira porodica sa očeve i majčine strane.
Vukovar, okolina.
Niko od njih nije otišao odande u Srbiju posle reintegracije.
Niti planira.
Najveći broj Srba se odselio za vreme rata i onog što se zvalo RSK, uglavnom u GB i CAN.

edit: prema popisu iz 2001. ta hrvatska opština je imala 89% Srba, a prema popisu iz 2011. 89,75%

A gde zivis ti moralna gromado?
cult cult 11:14 04.04.2013

Re: Principi do jaja

U Beogradu.
U Vukovaru nikad nisam živeo.
Samo mi je poreklo porodično slavonsko.
Nisam "pobegao pred ustaškom kamom", ako si na to ciljao.
expolicajac expolicajac 11:17 04.04.2013

Re: Principi do jaja

cult
U Beogradu.
U Vukovaru nikad nisam živeo.
Samo mi je poreklo porodično slavonsko.
Nisam "pobegao pred ustaškom kamom", ako si na to ciljao.

Kao odan "NATO plaćenik" i dobar "domaći izdajnik" priznaj ovim srbosvesnim zaštitnicma sve. Onda će da dođe Misirac, a on ima laku ruku i ništa nećeš osetiti.
Covek u belom Covek u belom 11:22 04.04.2013

Re: Principi do jaja

expolicajac
Kao odan "NATO plaćenik" i dobar "domaći izdajnik" priznaj ovim srbosvesnim zaštitnicma sve. Onda će da dođe Misirac, a on ima laku ruku i ništa nećeš osetiti.

Nije u pitanju "NATO placenistvo" vec grebanje o drzavno/partijsku sisu.
Ne sumanjam kako se u tim vodama snalazis.
cult cult 11:22 04.04.2013

Re: Principi do jaja

priznaj ovim srbosvesnim zaštitnicma sve.


kako je fenomenalno kad im se u teoriju nijedan element realnosti ne uklapa.

Ali ne dodiruje to njih puno. Ovaj čovek će i dalje biti uveren da su Srbi otišli iz Slavonije posle povratka Hrvata i da su prošli isto kao oni iz Knina i Krajine. I da sam sedne u auto, pa posle dva sata vožnje autoputem, prodje tim lepim krajem i uveri se u postojanje Srba, njihovih crkava (iz hiljadu sedamsto i neke), škola, ćirilice u "osobnim kartama", opet bi verovao u isto.
Covek u belom Covek u belom 11:25 04.04.2013

Re: Principi do jaja

cult
U Beogradu.
U Vukovaru nikad nisam živeo.
Samo mi je poreklo porodično slavonsko.
Nisam "pobegao pred ustaškom kamom", ako si na to ciljao.

Znaci o Istocnoj Slavoniji znas rekla kazala price a la reko mi rodjak sa sela.
A "podaci" koje si naveo su nista drugo nego bezocna laz. Prosetaj malo od Vukovara na ostale opstine...
Covek u belom Covek u belom 11:28 04.04.2013

Re: Principi do jaja

cult
priznaj ovim srbosvesnim zaštitnicma sve.


kako je fenomenalno kad im se u teoriju nijedan element realnosti ne uklapa.

Ali ne dodiruje to njih puno. Ovaj čovek će i dalje biti uveren da su Srbi otišli iz Slavonije posle povratka Hrvata i da su prošli isto kao oni iz Knina i Krajine. I da sam sedne u auto, pa posle dva sata vožnje autoputem, prodje tim lepim krajem i uveri se u postojanje Srba, njihovih crkava (iz hiljadu sedamsto i neke), škola, ćirilice u "osobnim kartama", opet bi verovao u isto.

Ni zadrigli HDZ-ovac ne bi ovakve gluposti pisao. A sa Istocnom Slavonijom imam milion puta vise veze nego ti.
milisav68 milisav68 11:30 04.04.2013

Re: Principi do jaja

cult
Najveći broj Srba se odselio za vreme rata i onog što se zvalo RSK, uglavnom u GB i CAN.

Ma ne mogu da se porede Hrvatska (ili BIH) sa Kosovom.

U Hrvatskoj su incidenti posle rata bili izuzeci, a na Kosovu je (i dalje) pravilo.
cult cult 11:41 04.04.2013

Re: Principi do jaja

A "podaci" koje si naveo su nista drugo nego bezocna laz. Prosetaj malo od Vukovara na ostale opstine...


Ti si sasvim neverovatan.
Ukucaj u google "zupanija Vukovarsko-Srijemska", pa pogledaj rezultate popisa. Imaš uporedne od 71 na ovamo. Videćeš da se u opštinama Borovo, Trpinja, itd takodje povećao procenat Srba u odnosu na prethodne popise.

pantela8 pantela8 12:22 04.04.2013

Re: Principi do jaja



Možda, ali postepeno. U slučaju inata, odmah. Biraj.



Bolje odmah!

Postepeno ne valja... mucno, tiho, prikriveno... bas onako kako oni zele.

Odmah im ne odgovara, jer ce da vidi ceo svet.

Na kraju krajeva pita se itaj narod dole, a on jasno kaze da ne zeli ni po cenu zivota. Ja ih podrzavam i nudim im svoj zivot na raspolaganje, ako je potrebno.


G r o f G r o f 12:31 04.04.2013

Re: Principi do jaja

Dostojanstvo. I svest da je Srbija normalna i pristojna drzava koja ispunjava jednu od svjih osnovnih funkcija: ne odrice se svojih sopstvenih gradjana i ne odbacuje ih protiv njihove volje.


Aham...
Tu ćemo skupljati dostojanstvo, a kad bolesno dete spašava Veliki brat osećati ćemo se kao bednici.
Nepotpisivanjem Srbija se odriče 5 000 000 svojih gradjana rasutih po svetu.
Vidim da sadašnjim neodricanjem baš mnogo može učiniti kad ih na Kosovu maltretiraju.

Vučić bi potpisivanjem prevazišao sam sebe i pokazao da ima muda kao ni jedan političar do sada.
Naravno da bi ga odmah proglasili izdajnikom i plaćenikom ali nije on tu gde je da uživa u maženju već da povlači pametne poteze.
savamala savamala 12:39 04.04.2013

Re: Principi do jaja


G r o f

Nepotpisivanjem Srbija se odriče 5 000 000 svojih gradjana rasutih po svetu.


Која се логика крије иза ове тврдње? На који начин се то одричемо?
Covek u belom Covek u belom 13:03 04.04.2013

Re: Principi do jaja

cult
Ti si sasvim neverovatan.
Ukucaj u google "zupanija Vukovarsko-Srijemska", pa pogledaj rezultate popisa. Imaš uporedne od 71 na ovamo. Videćeš da se u opštinama Borovo, Trpinja, itd takodje povećao procenat Srba u odnosu na prethodne popise.

Kakva manipulacija i lazi, strasno nesto. Cista Gebelsovstina. Stvarno si gori i od godec-a i slicnih karikatura iz lijepe nase sto vise ovde.

Uzimas sela od po hiljadu ljudi.
Sto ne uzmes gradove i veca mesta.
Evo samo kao ilustracija kakva si nemoralni manipulator broj Srba pre i posle rata (naveo sam sva mesta u Isticnoj Slavoniji koja danas imaju barem 10000 stanovnika):

Osjek: 1991: 33146 2011: 6751 iliti 20.3% ostalo
Vukovar: 1991: 31445 2011: 9654 iliti 30.7% ostalo
Vinkovci: 1991: 13170 2011: 1718 iliti 13% ostalo
Nasice: 1991: 4486 2011: 588 iliti 13.1% ostalo
Djakovo: 1991: 2002 2011: 236 iliti 11.8% ostalo
Beli Manastir: 1991: 13851 2011: 2572 iliti 18.5% ostalo
Zupanja: 1991: 1209 2011: 103 iliti 8.5% ostalo
Valpovo: 1991: 947 2011: 147 iliti 15.5% ostalo

Sa izuzetkom Vukovara ni u jednom vecem mestu u Istocnoj Slavoniji Srba nije ostalo ni 20% onoga sto je bilo pre rata.
Poredjenja radi:
Knin: 1991: 37888 2011: 3551 iliti 9.4%
Dakle ne bitno drugacija situacija.

A tebi te lazi neka su na cast!

Covek u belom Covek u belom 13:08 04.04.2013

Re: Principi do jaja

G r o f
Nepotpisivanjem Srbija se odriče 5 000 000 svojih gradjana rasutih po svetu.

Na cemu si ti prijatelju da mi je samo znati. Mora da je mnogo dobro...
Sepulturero Sepulturero 13:19 04.04.2013

Re: Principi do jaja

G r o f
Virtuelni Vasilije

Malo se kurobecaju pa će potpisati.

Ako imaju trunke razuma, nece potpisati.

Ako potpisu - nece nista dobiti. Osim mozda neku crkavicu da privremeno popune budzet i produze agoniju jos neki mesec. Ali ce zato pokazati da Srbija nije drzava i da kao takva ne zasluzuje ni da postoji.



... a šta će dobiti ako ne potpišu?


Можда ће да добије мало изгубљеног самопоштовања и достојанства и тиме, надамо се, енергију и вољу да сама решава своје проблеме уместо да чека на неко будуће чланство у ЕУ. Уосталом, зар још није свима јасно да Србија НИКАДА неће да постане члан?
cult cult 13:30 04.04.2013

Re: Principi do jaja

Kakva manipulacija i lazi, strasno nesto. Cista Gebelsovstina. Stvarno si gori i od godec-a i slicnih karikatura iz lijepe nase sto vise ovde.


Neću reći da si manipulator, smatraću da nisi uočio da si rezultate popisa iz 91 koristio za stare opštine, a iz 2011 za nove opštine.
Stare, iz SFRJ bile su veće, a Hrvatska je posle nezavisnosti drugačije organizovala lokalne samouprave. Napr. nekada u SFRJ je postojala opština Vukovar, a danas je podeljena na opštine Borovo (grad i borovo selo), Tovarnik, Trpinja itd, i posebno Grad Vukovar. Prvi podatak si dao iz velike opštine, a drugi samo za današnji grad Vukovar.

Zaista više ne bih nastavljao ovo jer ne vodi ničemu.
Pozdrav.
Covek u belom Covek u belom 14:10 04.04.2013

Re: Principi do jaja

cult
Neću reći da si manipulator, smatraću da nisi uočio da si rezultate popisa iz 91 koristio za stare opštine, a iz 2011 za nove opštine.
Stare, iz SFRJ bile su veće, a Hrvatska je posle nezavisnosti drugačije organizovala lokalne samouprave. Napr. nekada u SFRJ je postojala opština Vukovar, a danas je podeljena na opštine Borovo (grad i borovo selo), Tovarnik, Trpinja itd, i posebno Grad Vukovar. Prvi podatak si dao iz velike opštine, a drugi samo za današnji grad Vukovar.

Zaista više ne bih nastavljao ovo jer ne vodi ničemu.
Pozdrav.

Manipulator si sam i to kapitalni primerak kakav odavno ovde na blogu nije vidjen (uz izuzetak blogera iz lijepe nase). Gori si u izvrtanju cinjenica od gorrana i Karagace zajedno.
I naravno da se ne bi nastavljao kad si uhvacen u lazi i manipulaciji.

Vukovarska opstina (ona stara) je jedan jedini izuzetak u celoj Istocnoj Slavoniji (sto sam ja gore i naveo) i ta podela je namerno uradjena (i to samo tu) da bi se Srbi izolovali i da bi u samom gradu Hrvati posali vecina.
Ta sva sela koja navodis (jake mi opstine po 1000-2000 stanovnika sa izuzetkom Borova) zajedno nemaju 10000 stanovnika i to je izuzetak sto tu zivi 90% Srba tj. predstavljaju izolovano ostrvo u moru Hrvatske i ti to naravno vrlo dobro znas al uporno kao manipulaciju navodis (naravno namerno) ne bi li navukao ljude koji pojma nemaju o situaciji na terenu.
Ovo sto ti radis ne da je cherry picking nego cherry picking na kvadrat.

Inace u celoj Istocnoj Slavoniji pre rata je zivelo skoro 120000 Srba, a danas ih nema ni 60000 zvanicno prijavljenih, a od tih 60000 je pola prijavljeno samo zbog putovnice a uopste ne zive u Hrvatskoj. I prestani vec jednom da lazes ljude nikom ne cinis uslugu sem lokalnom HDZ-u i slicnim kreaturama.
cult cult 14:36 04.04.2013

Re: Principi do jaja

Znači, ipak si manipulator.

Procenat svih Srba u novim opštinama jednak je procentu Srba iz nekadašnje velike opštine Vukovar.
U samom gradu Vukovaru Srbi nikad nisu bili većina.
Svako ko se zainteresovao za ovu tvoju trol-manipulaciju lako može to da proveri u podacima hr popisa iz 91, 2011, 2011. Javan dokument.

Hrvati su podelom nekadašnje velike opštine Vukovar napravili situaciju da Srbi imaju tri svoje opštine sa skoro 95% većinskim stanovništvom, u gradskom jezgru nikad nismo bili većina, već smo činili 30ak procenata. Upravo iz tog razloga imamo pravo na dvojezičnost i službenu upotrebu ćirilice zbog čega su udruge takvih nacionalista i manipulatora kao ti tamo napravile frku.

I ne znam zašto se blamiraš ovoliko laganjem lako proverljivih stvari.
Covek u belom Covek u belom 14:46 04.04.2013

Re: Principi do jaja

cult
Znači, ipak si manipulator.

Procenat svih Srba u novim opštinama jednak je procentu Srba iz nekadašnje velike opštine Vukovar.
U samom gradu Vukovaru Srbi nikad nisu bili većina.
Svako ko se zainteresovao za ovu tvoju trol-manipulaciju lako može to da proveri u podacima hr popisa iz 91, 2011, 2011. Javan dokument.

Hrvati su podelom nekadašnje velike opštine Vukovar napravili situaciju da Srbi imaju tri svoje opštine sa skoro 95% većinskim stanovništvom, u gradskom jezgru nikad nismo bili većina, već smo činili 30ak procenata. Upravo iz tog razloga imamo pravo na dvojezičnost i službenu upotrebu ćirilice zbog čega su udruge takvih nacionalista i manipulatora kao ti tamo napravile frku.

I ne znam zašto se blamiraš ovoliko laganjem lako proverljivih stvari.

Alo lazovcino jedna, 1991. samo u opstini Vukovar je zivelo 31445 Srba, a danas u celoj Vukovarsko-Sremskoj zupaniji ima 27824 prijavljenih Srba, a na teritoriji 3 opstine koje su nekad cinile Vukovar ima 19000 prijavljenih Srba.
cult cult 15:16 04.04.2013

Re: Principi do jaja

Postoje granice u kojima se može razgovarati.
Ova nevaspitanost primerena je za Kurir isl, ne za ovo mesto.
Stoga završavam ovu raspravu.

LINK1

LINK2

LINK3


LINK4

LINK5
G r o f G r o f 19:20 04.04.2013

Re: Principi do jaja

Sepulturero
G r o f
Virtuelni Vasilije

Malo se kurobecaju pa će potpisati.

Ako imaju trunke razuma, nece potpisati.

Ako potpisu - nece nista dobiti. Osim mozda neku crkavicu da privremeno popune budzet i produze agoniju jos neki mesec. Ali ce zato pokazati da Srbija nije drzava i da kao takva ne zasluzuje ni da postoji.



... a šta će dobiti ako ne potpišu?


Можда ће да добије мало изгубљеног самопоштовања и достојанства и тиме, надамо се, енергију и вољу да сама решава своје проблеме уместо да чека на неко будуће чланство у ЕУ. Уосталом, зар још није свима јасно да Србија НИКАДА неће да постане члан?


...znam neke koji su za malo samopoštovanja gurnuli stotine i hiljade ljudi u smrt.
Sad ponovo neko u redu ispred kontejnera govori o samopoštovanju.
Baš pametno.
Da želi da rešava svoje probleme Srbija bi potpisala taj dokument, i krenula u njihovo rešavanje, a ne, još sledećih sto godina, zamajavala glupostima i unapred izgubljenim bitkama..


omega68 omega68 19:26 04.04.2013

Re: Principi do jaja

U Beogradu.

Aha, dajte sve, samo da espresso na Terazijama ostane onako divnog ukusa
G r o f G r o f 19:28 04.04.2013

Re: Principi do jaja

Na cemu si ti prijatelju da mi je samo znati.


Na realnosti...a ti?
godec godec 07:35 05.04.2013

Re: Principi do jaja

milisav68
cult
Najveći broj Srba se odselio za vreme rata i onog što se zvalo RSK, uglavnom u GB i CAN.

Ma ne mogu da se porede Hrvatska (ili BIH) sa Kosovom.

U Hrvatskoj su incidenti posle rata bili izuzeci, a na Kosovu je (i dalje) pravilo.


Nije tačno.
godec godec 08:16 05.04.2013

Re: Principi do jaja

Covek u belom
cult
Ti si sasvim neverovatan.
Ukucaj u google "zupanija Vukovarsko-Srijemska", pa pogledaj rezultate popisa. Imaš uporedne od 71 na ovamo. Videćeš da se u opštinama Borovo, Trpinja, itd takodje povećao procenat Srba u odnosu na prethodne popise.

Kakva manipulacija i lazi, strasno nesto. Cista Gebelsovstina. Stvarno si gori i od godec-a i slicnih karikatura iz lijepe nase sto vise ovde...


Molim coveka u belom da me ne svrstava u isti kos sa Cultom.
milisav68 milisav68 10:23 05.04.2013

Re: Principi do jaja

godec
milisav68

Ma ne mogu da se porede Hrvatska (ili BIH) sa Kosovom.

U Hrvatskoj su incidenti posle rata bili izuzeci, a na Kosovu je (i dalje) pravilo.


Nije tačno.

Šta nije tačno?
godec godec 18:08 05.04.2013

Re: Principi do jaja

milisav68
godec
milisav68

Ma ne mogu da se porede Hrvatska (ili BIH) sa Kosovom.

U Hrvatskoj su incidenti posle rata bili izuzeci, a na Kosovu je (i dalje) pravilo.


Nije tačno.

Šta nije tačno?


To što si napisao.

8c_competizione 8c_competizione 20:12 05.04.2013

Re: Principi do jaja

... a šta će dobiti ako ne potpišu?


cini se jaje na oko i kitu na celo
Kraja Kraja 23:46 03.04.2013

...nisam...

...bas siguran da kosovo nema nista sto nama treba...
...takoreci kompletna privreda, infrastruktura i mnogo toga preko uradjeno je novcem srbije i ostatka bivse yu...
...nismo zaboravili da je kim bila NERAZVIJENA i ZAOSTALA i prakticno nesposobna za funkcionisanje bez ostatka zemlje...
...ogromne pare su ulozene dole i ocekujem da se podvuce crta i ustanovi cije je sta...
...zato imamo sta da razgovaramo sa kosovom...oni sede na tudjem, rasprodaju tudje, poklanjaju tudje...
...a to je veoma nepristojno...
...bilo bi na tu temu jos dosta da se pise, ali mislim da je ovo dovoljno za pocetak...
Saša Radulović Saša Radulović 09:53 04.04.2013

Re: ...nisam...

Nije na njima da nam daju ono što jeste naše ili ne. To je sve na drugoj strani. Mi ne pregovaramo sa kosovskom administracijom. Mi pregovaramo sa našim zapadnim prijateljima.

ivana23 ivana23 10:03 04.04.2013

Re: ...nisam...

Saša Radulović
Nije na njima da nam daju ono što jeste naše ili ne. To je sve na drugoj strani. Mi ne pregovaramo sa kosovskom administracijom. Mi pregovaramo sa našim zapadnim prijateljima.


Saša Radulović Saša Radulović 10:28 04.04.2013

Re: ...nisam...

:)
8c_competizione 8c_competizione 20:22 05.04.2013

Re: ...nisam...

nismo zaboravili da je kim bila NERAZVIJENA i ZAOSTALA i prakticno nesposobna za funkcionisanje bez ostatka zemlje...
...ogromne pare su ulozene dole i ocekujem da se podvuce crta i ustanovi cije je sta...
...zato imamo sta da razgovaramo sa kosovom...oni sede na tudjem, rasprodaju tudje, poklanjaju tudje...
...a to je veoma nepristojno...
...bilo bi na tu temu jos dosta da se pise, ali mislim da je ovo dovoljno za pocetak...


mislim da bi povodom ovoga trebalo kontaktirati ostale republike SFRJ i da svi zajedno tuze Kosovo za rasprodaju onoga sto nije njihovo.

ali tu postoji Kvaka 22, to bi znacilo posredno priznanje Nezavisnosti.

tuzbu bi trebalo sastaviti protiv NN lica odnosno ljudi koji su im trenutno na vlasti, nikako protiv drzave Kosovo
godec godec 00:34 04.04.2013

Protivrečiš samom sebi

Prvo kažeš

Trebaju nam pare. I treba nam nadzornik da nas spasi od nas samih. We are in need of some restraint.


jer su Srbi koji imaju izvršne i sudske nadležnosti stvorili

neuređeno društvo. Ekonomski propalo društvo. Zaduženo do guše. Društvo bez perspektive. Društo negativne selekcije. Korumpirano društvo. Opljačkano društvo. Društvo farme i velikog brata. Sa urušenom privredom, školstvom, zdravstvom, kulturom.


a zatim insistiraš

....da zajednica srpskih opština dobije izvršne i sudske nadležnosti.


Protivrečan si.
Saša Radulović Saša Radulović 10:00 04.04.2013

Re: Protivrečiš samom sebi

Čini vam se. Postoje nivoi neuređenosti. U poređenju sa Kosovom, ili sa Iranom, ili sa verzijom nas iz 19-tog veka, ili iz 90-tih, mi smo danas jedno slobodno uređeno društvo u kome vlada vladavina prava. O ekonomskoj superiornosti da ne govorim. Naravno sve zavisi od toga sa kim se poredite.

Mi smo jedno neuređeno slabo društvo u poređenju sa najjačim društvima na svetu. Mene interesuje poređenje samo sa njima. Jer bih da dobacimo do tog nivoa.

Pri takvom stanju stvari, jedini način opstanka naših ljudi na Kosovu je izvršna vlast, pravosuđe u dva stepena, izvorni prihodi i imovina. Zakonodavna nije bitna zbog razloga koji sam naveo.
godec godec 07:54 05.04.2013

Re: Protivrečiš samom sebi

Potpuno si protivrečan. Jedino u čemu se zaista slažem sa tobom je da je potreban
nadzornik da nas spasi od nas samih


i upravoshodno tome molim SAD i EU, a na prvom mestu Gospođu Merkel:
* insistirajte da se, kao preduslov za dobijanje datuma za početak pregovora o pristupanju EU, Srbiji oduzme posedovanje bilo kakve izvršne vlasti, pravosuđa... na bilo kojoj tački ove planete.... Posle skoro dvesta godina lako je zaključiti da eksperiment nije uspeo.
* molim Vas da odredite nadzornika koji treba

da nas spasi od nas samih


Moj predlog je: Jelko Kacin. Da li se slažeš sa mojim predlogom kandidata za nadzornika? Imaš li neki drugi predlog?
Saša Radulović Saša Radulović 15:53 05.04.2013

Re: Protivrečiš samom sebi

Da se ne slažemo, to je očigledno. Oko protivrečnosti: neke tautologije su malo komplikovanije od dve varijable.

Ne slaćemo se ni oko:

nadzornik da nas spasi od nas samih


jer je to rečeno isto onako kao što je korišćena reč prijatelj u tekstu. Isto to i o vašem predlogu za nadzornika.

Svaka kombinacija varijabli i činjenica dovodi do istog zaključka: ovo je nepristojna ponuda. Ona u sebi implicitno sadrži napuštanje Kosova od strane nealbanskog stanovišva, odnosno završetak etničkog čišženja.


godec godec 21:47 05.04.2013

Re: Protivrečiš samom sebi

jer je to rečeno isto onako kao...


U nedostatku argumenata za svoju poziciju poceo si da je osporavas. Nemoj da skreces sa teme. Diskutujemo o necemu na cemu pociva tvoj stav, a to su:

izvršne i sudske nadležnosti


Precizno si konstatovao do cega je Srbiju dovelo posedovanje ovih nadleznosti i zaista nije u redu da skreces sa teme i uvodis iseljavanje ne-Albanskog stanovnistva kao argument za trazenje ovih nadleznosti.

Cak ni ovaj 'hvatanje za slamku spasa' argument ti ne stoji. U poslednjih pet godina je vise ljudi napustilo Srbiju (iako je ona imala sve ove nadleznosti) nego sto trenutno ima Srba na Kosovu a u poslednjih dvadeset godina se vise Srba iz nje iselilo nego sto ih je ikada u istoriji zivelo na Kosovu u jednom trenutku.

Slazem se u potpunosti sa tobom. Umesto nadleznosti potreban je nadzornik. Preostaje jos samo da se ti slozis sa samim sobom.
Saša Radulović Saša Radulović 10:46 06.04.2013

Re: Protivrečiš samom sebi

Razumem da niste shvatili šta sam hteo da kažem. Ali da mi u mom tekstu objašnjavate šta sam u stvari mislio i da skrećem sa teme je zaista komično. I onda još takvom bahatošću, to je već nepristojno.

Naravno da nam ne treba nadzornik. Razumem da vi mislite da nam treba. Napišite svoj blog o tome i učinite to centralnom temom. Zajedno sa vašim predlogom ko to treba da bude.
cult cult 06:40 04.04.2013

Vreme je

da se to završi.
Prihvatiti maksimum koji nam je ponudjen i završiti tu priču.
Ako ne prihvate ponudjeno, za par godina će ponuda biti mnogo gora
ili je neće ni biti jer će u medjuvremenu Tači vojno-policijskom akcijom uz političku podršku ključnih igrača zauzeti sever i gotovo.
expolicajac expolicajac 07:42 04.04.2013

Re: Vreme je

cult

jer će u medjuvremenu Tači vojno-policijskom akcijom uz političku podršku ključnih igrača zauzeti sever i gotovo.

savamala savamala 08:35 04.04.2013

Re: Vreme je

Prihvatiti maksimum koji nam je ponudjen i završiti tu priču.
Ako ne prihvate ponudjeno, za par godina će ponuda biti mnogo gora
ili je neće ni biti jer će u medjuvremenu Tači vojno-policijskom akcijom uz političku podršku ključnih igrača zauzeti sever i gotovo.


Да ли би ти знао да нам објасниш у чему је разлика између максимума и минимума у овој ситуацији и шта је добитак у односу на долазак Тачијевих хорди?
cult cult 08:43 04.04.2013

Re: Vreme je

Pod "Tačijeve horde" verovatno misliš na Kosovsku policijsku službu?
Elem, razlika je u tome da li će doći milom ili silom. I to od sveta odobrenom silom.
Ako dodju milom, tj postizanjem dogovora izmedju njih i nas pod patronatom EU i USA, onda je to dobro po tamošnje Srbe, a i nas nekoliko miliona.
Ako dodju silom, očekujmo nove tužne traktorske kolone koje pod vatrom i linčom lokalnog nesrpskog stanovništva beže ka Srbiji. Toga smo se nagledali već. Kao posledice, a kakve drugačije, nego "dostojanstvene" "neće se saginjati", "nije šaka zobi" politike. A ako se vlast nad severom tako uspostavi pregovora više biti neće.
savamala savamala 08:49 04.04.2013

Re: Vreme je

Ako dodju milom, tj postizanjem dogovora izmedju njih i nas pod patronatom EU i USA, onda je to dobro po tamošnje Srbe, a i nas nekoliko miliona.


Пре свега, ред би био да користимо правилну терминологију. Нема овде никаквог постизања договора између њих и нас, већ да ли прихватити ултиматум или не прихватити.

У чему се састоји то добро уколико хорде дођу милом? Како се то одражава на квалитет живота Срба на северу Косова?
expolicajac expolicajac 09:02 04.04.2013

Re: Vreme je

Како се то одражава на квалитет живота Срба на северу Косова?

Ajd molim te budi iskren i kaži nam kada si poslednji put bio na području severa AP KiM?
savamala savamala 09:19 04.04.2013

Re: Vreme je

Ajd molim te budi iskren i kaži nam kada si poslednji put bio na području severa AP KiM?



А, зашто ме ти не би поштедео идиотских питања?
cult cult 09:20 04.04.2013

Re: Vreme je

Ne mogu da ti objasnim zašto je bolji dogovor od rata. Vama iz dssa tudja krv nije problem.
savamala savamala 09:30 04.04.2013

Re: Vreme je

Ne mogu da ti objasnim zašto je bolji dogovor od rata.


Ко је помињао рат? Између кога? Срби на Косову немају војску да би могли да ратују против некога. Питање је да ли да се Србија сложи да хорде дођу или да се не сложи са тим доласком. У чему је добитак да се Србија сложи? Да ли би ти то умео да објасниш?


Vama iz dssa tudja krv nije problem.


Ово је идиотлук али сам си га себи приуштио.
Dr M Dr M 09:34 04.04.2013

Re: Vreme je

У чему се састоји то добро уколико хорде дођу милом? Како се то одражава на квалитет живота Срба на северу Косова?


Ako dodju sporazumom, Srbi mogu da se žale, u krajnjoj liniji i Strazburu, ako ih neko ugnjetava.

Ako dodju silom, neće više biti nikog da se požali.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:44 04.04.2013

Re: Vreme je

cult
Ne mogu da ti objasnim zašto je bolji dogovor od rata.


Kakve to besmislice pricas, kakav rat? Ko da ratuje i protiv koga? NATO i sad ima kontrolu na severu. A Tacijeve horde ce tamo doci na silu i protiv volje tamosnjih ljudi i ako Srbija potpise. Samo sto ce se u tom slucaju i ona pridruziti sili protiv sopstvenih gradjana ... a u korist terorista i zlocinaca. A ti ljudi ce tamo kao i na ostalom delu Kosova opstati onoliko dugo dok ih strane snage budu cuvale. Posle toga ce ih o(p)stati otprilike onoliko koliko ih danas ima i u Pristini...
cult cult 09:44 04.04.2013

Re: Vreme je

Svaki pokušaj razumnog komuniciranja sa dssovcima je dirljivo naivan.
Nema veze. Samo ne spaljujte opet ambasade i žive ljude u njima. I ne lomite i ne pljačkajte ovaj grad više kad nešto ne razumete. Obožavajte legije i frikove s mačkama u svoja četiri zida.
savamala savamala 09:53 04.04.2013

Re: Vreme je

Obožavajte legije i frikove s mačkama u svoja četiri zida.


У реду. На крају крајева сам сам крив што уопште и покушавам да разговарам са идиотом.
savamala savamala 09:56 04.04.2013

Re: Vreme je

Ako dodju sporazumom, Srbi mogu da se žale, u krajnjoj liniji i Strazburu, ako ih neko ugnjetava.


Дирљива је твоја вера у Стразбур, па не би да сметам.


ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 09:57 04.04.2013

Re: Vreme je

cult
Svaki pokušaj razumnog komuniciranja sa dssovcima je dirljivo naivan.
Nema veze. Samo ne spaljujte opet ambasade i žive ljude u njima. I ne lomite i ne pljačkajte ovaj grad više kad nešto ne razumete. Obožavajte legije i frikove s mačkama u svoja četiri zida.


PR-napadi DS-a uvek isvuda. DS+DSS su sjebavali onu crtu 2000-2012. Salonskih demokrata aka dušebrižnika ima više nego dovoljno.

Rat je dobar jer će pogurati moj posao sa drvetom, smanjiće nezaposlenost po gradovima, omasoviće zajedničke skupove, smanjiće otuđenost ljudi...uostalom salonske demokrate će taman moći da promene nameštaj po salonima ili da opreme još koji stančić i eto opet win/win situacije za mene.

Saša Radulović Saša Radulović 10:08 04.04.2013

Re: Vreme je

Ja nisam spreman da platim cenu ponuđenog završetka. Cena je:

Oni znaju, ili bi morali znati, da to što traže praktično znači napuštanje Kosova od strane Srba. U stvari završetak etničkog čišćenja.


Takva ponuda je nepristojna. Naši zapadni prijatelji znaju da je to to i u svoj svojoj moralnosti insistiraju na njoj. Isto kao što ništa nisu uradili 2004.godine. To čak nije bila ni vest.

Policijsko i vojno zauzimanje o kome govoriš nije ništa gore. Isto je.

Naši napori uređenja našeg društva nisu vezani za članstvo u klubu. Isto tako nisu vezani ni za potpis. Nepotpisivanje ove nepristojne i nemoralne ponude ne utiče na naše dalje napore u tom pravcu.

Njeno potpisivanje znači samo saučesništvo u proterivanju sopstvenih ljudi. Sa umišljajem. Jer znamo ili bi morali znati. I sve to zarad dobijanja kandidature za članstvo u klubu.
Dr M Dr M 10:35 04.04.2013

Re: Vreme je

savamala
Ako dodju sporazumom, Srbi mogu da se žale, u krajnjoj liniji i Strazburu, ako ih neko ugnjetava.


Дирљива је твоја вера у Стразбур, па не би да сметам.




Zahvalan..
expolicajac expolicajac 10:35 04.04.2013

Re: Vreme je

savamala
Obožavajte legije i frikove s mačkama u svoja četiri zida.


У реду. На крају крајева сам сам крив што уопште и покушавам да разговарам са идиотом.

Izgleda da smo ovde svi idioti sem tebe. Na najnormalnije pitanje o tvojoj upoznatosti sa realnom situacijom na terenu ti to karakterišeš kao idiotlukom. Presaberi se i uključi mozak, verujem da ga imaš.
cult cult 10:35 04.04.2013

Re: Vreme je

Njeno potpisivanje znači samo saučesništvo u proterivanju sopstvenih ljudi. Sa umišljajem. Jer znamo ili bi morali znati. I sve to zarad dobijanja kandidature za članstvo u klubu.


Ti verovatno više od mene znaš šta je ponuda EU i USA.
Ipak, čisto sumnjam da uključuje proterivanje nealbanskog stanovništva.
Koliko mogu da naslutim, u pitanju je ahtisarijev plan, za nijansu gori nego kad nam je bio prvi put ponudjen.
Trebalo ga je prihvatiti i onda. A danas naročito. Jer smo za deset godina videli da bez saveznika ne možemo ništa. A saveznike treba tražiti na zapadu jer nam je takav geopolitički položaj.

Potpisivanje i "istorijski kompromis" sa Albancima na Kosovu nije stvar dobijanja datuma i članstva u bilo kakvom klubu, već najbitniji korak ka "uredjenom društvu" koje pominješ.
cult cult 10:45 04.04.2013

Re: Vreme je

savamala
Obožavajte legije i frikove s mačkama u svoja četiri zida.


У реду. На крају крајева сам сам крив што уопште и покушавам да разговарам са идиотом.


Ne razumem. Vi iz DSS-a ste u istoj meri krivi za srpsku propast na Kosovu koliko i Miloševićevi socijalisti i Šešeljvi radikali. Vaša politika nas je i dovela do ovde gde smo. Kontinuitet, što bi rekao frik s mačkama. I sad ste vi nešto besni. Na koga, bre? Upropastili ste sve što je vekovima stvarano. Tri države i društvo i ekonomiju. Do prosjačkog štapa ste nas doveli. Sram vas bilo.
Covek u belom Covek u belom 10:59 04.04.2013

Re: Vreme je

cult
da se to završi.
Prihvatiti maksimum koji nam je ponudjen i završiti tu priču.
Ako ne prihvate ponudjeno, za par godina će ponuda biti mnogo gora
ili je neće ni biti jer će u medjuvremenu Tači vojno-policijskom akcijom uz političku podršku ključnih igrača zauzeti sever i gotovo.

Evo ga jos jedan sto ocekuje neku materijalnu korist od potpisivanja.
Samo gledate kako da se omastite na tudjoj nesreci, tragikomicno zaista...
Saša Radulović Saša Radulović 12:03 04.04.2013

Re: Vreme je

Potpisivanje i "istorijski kompromis" sa Albancima na Kosovu nije stvar dobijanja datuma i članstva u bilo kakvom klubu, već najbitniji korak ka "uredjenom društvu" koje pominješ.


Tako je. Kompromis. Ovo što smo ponudili jeste upravo to: kompromis.

Ipak, čisto sumnjam da uključuje proterivanje nealbanskog stanovništva.


Mislim da svi znaju da to znači to. I siguran sam da niko nema iluzije da je to krajnji rezultat. Zbog toga i kazem umisljaj.

Sam kažeš da nepotpisivanje znači to jer će vojno-policijski to.

Tema bloga nije koliko je zapad jak da sprovede to neprisojno što su ponudili i koliko smo mi slabi. To su činjenice.

Tema bloga je koliko je ponuda nepristojna. Koliko je nemoralno praviti se da ne primećuju da ono što nude, uključjući i Ahtisarijev plan, znači završetak proterivanja nealbanskog stanovništva.
cult cult 12:14 04.04.2013

Re: Vreme je

Tema bloga je koliko je ponuda nepristojna. Koliko je nemoralno praviti se da ne primećuju da ono što nude, uključjući i Ahtisarijev plan, znači završetak proterivanja nealbanskog stanovništva.


Neko dole reče da se posle svega postavlja pitanje koja bi to ponuda i mogla biti pristojna.
Treba potisnuti emocije i koristiti čist razum.
Da li ćemo ikad biti, ovakvi kakvi smo, u mogućnosti da dobijemo bolje za tamošnje Srbe?
Da li će Savez srpskih opština i EU/NATO garancija sprovodjenja dogovora biti bolja varijanta po Srbe od napada ROSU i sprovodjenja kosovskih zakona silom?
Da li još uvek postoje srpske enklave van severa Kosova? Postoje. Iako su tamo kosovski zakoni, policija, sudstvo.
Zašto bi Srbi iz Mitrovice onda odlazili ako dobiju Savez opština sa odredjenim specijalnim pravima? Sem ako ih neko nahuška. A znamo i ko.

S druge strane, Srbi odande mogu da odu samo zbog nekog krvavog blickriga. A ko će zaustaviti Tačija ako sve ovo odbijemo? Ameri? Hm.

Recimo, da Tači ne odradi vojno zauzimanje severa, da li će Srba biti za deset godina ili dvadeset tamo u istom broju? Sumnjam. Seliće se zbog bede i nepostojanja sistema i zakona u Srbiju. I kad jednog dana ojačamo i dodju braća Rusi i Kinezi da nam čuvaju ledja, a Amerika konačno propadne, nećemo više imati koga dole da oslobadjamo.
Saša Radulović Saša Radulović 12:28 04.04.2013

Re: Vreme je

Pristojnu ponudu je napravila Srbija. Tu pristojnu ponudu treba da prihvate naši zapadni prijatelji.

Da li još uvek postoje srpske enklave van severa Kosova? Postoje. Iako su tamo kosovski zakoni, policija, sudstvo.


Da li si prebrojao broj ljudi koji žive u njima, život kojim žive, slobodu koju uživaju i prava koja osećaju na sopstvenoj koži? I da li se pitaš koji je jedini razlog zbog koga i dalje istrajavaju i ostaju dole?

Da li ćemo ikad biti, ovakvi kakvi smo, u mogućnosti da dobijemo bolje za tamošnje Srbe?


Da.

Da li će Savez srpskih opština i EU/NATO garancija sprovodjenja dogovora biti bolja varijanta po Srbe od napada ROSU i sprovodjenja kosovskih zakona silom?


To je kao da pitaš: da li ti je bolje da odeš sam ili da te ja izbacim. Valjda je neprihvatljivo pretiti bilo kome. I valjda se to onda zove etničko čišćenje i pljačka.

Zašto bi Srbi iz Mitrovice onda odlazili ako dobiju Savez opština sa odredjenim specijalnim pravima?


Zato što takav Savez ne znači ništa. Jedino ako dobije izvršna ovlaćenja, pravosuđe u dva stepena, izvorne prihode i imovinu, znači nešto.

Sepulturero Sepulturero 13:22 04.04.2013

Re: Vreme je

Dr M
У чему се састоји то добро уколико хорде дођу милом? Како се то одражава на квалитет живота Срба на северу Косова?


Ako dodju sporazumom, Srbi mogu da se žale, u krajnjoj liniji i Strazburu, ako ih neko ugnjetava.

Ako dodju silom, neće više biti nikog da se požali.


Зашто само да се жале Стразбуру? Може и Управи водовода.
Domazet Domazet 14:42 04.04.2013

Буразеру, чисто сумњам да себе...

cult
Pod "Tačijeve horde" verovatno misliš na Kosovsku policijsku službu?
Elem, razlika je u tome da li će doći milom ili silom. I to od sveta odobrenom silom.
Ako dodju milom, tj postizanjem dogovora izmedju njih i nas pod patronatom EU i USA, onda je to dobro po tamošnje Srbe, a i nas nekoliko miliona.
Ako dodju silom, očekujmo nove tužne traktorske kolone koje pod vatrom i linčom lokalnog nesrpskog stanovništva beže ka Srbiji. Toga smo se nagledali već. Kao posledice, a kakve drugačije, nego "dostojanstvene" "neće se saginjati", "nije šaka zobi" politike. A ako se vlast nad severom tako uspostavi pregovora više biti neće.

...видиш као Верника. Међутим јеси. И порекло Вере ти је типично. Беспомоћност пред неразумљивим и, отуда, страх од истог.
8c_competizione 8c_competizione 20:25 05.04.2013

Re: Vreme je

Ajd molim te budi iskren i kaži nam kada si poslednji put bio na području severa AP KiM?


nebrini Savamalac je salonski nacionalista
arianna arianna 07:53 04.04.2013

Jevropi



1867
ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 08:29 04.04.2013

To je zakasnela reakcija

Niko se nije bunio sto 13 god nije uteran red...cak ni svemoguci krkar. Doduse odgovaralo je i tebi. Ako gresim.


Lako je tudjom kit*m po trnju.

Uredjeno drustvo se ne sipa u traktore.
BigBadWolf BigBadWolf 13:46 04.04.2013

Re: To je zakasnela reakcija

ulicno_pojacanje


Uredjeno drustvo se ne sipa u traktore.


Ne, ne sipa se. Uredjeno drustvo je uslov da imas traktor in the first place.
Domazet Domazet 15:53 04.04.2013

Којешта...

BigBadWolf
Ne, ne sipa se. Uredjeno drustvo je uslov da imas traktor in the first place.


...да имаш паре за трактор је услов in the first place. A in the second је да хоћеш да их потрошиш на исти. Ко брани Мишковићу да купи трактор? Српско неуређено друштво??

Може се, међутим, рећи да је један од услова за уређено друштво спремност да се трактор вози по цео дан. И целу ноћ ако треба.
BigBadWolf BigBadWolf 17:50 04.04.2013

Re: Којешта...

Meni je milo ako si ti u istoj ravni sa Miskovicem, pa mozes da kupis (i sto je bitnije, sacuvas )traktor. Ja sam pricao o nama, ostalih 99.99999% gradjana ove zemlje.

Може се, међутим, рећи да је један од услова за уређено друштво спремност да се трактор вози по цео дан. И целу ноћ ако треба.


Znaci da je taj uslov ispunjen. Jer ja znam ljude koji voze traktor po ceo dan, ponekad i noc. Doduse, Miskovicev traktor za nadnicu, ali da ne cepidlacimo sad...
loader loader 08:48 04.04.2013

...

Naši zapadni prijatelji ne haju mnogo za to. Oni znaju, ili bi morali znati, da to što traže praktično znači napuštanje Kosova od strane Srba. U stvari završetak etničkog čišćenja.


Naši zapadni prijatelji nas ne poštuju. Glavni razlog za to je što smo neuređeno društvo.


Domazet Domazet 14:49 04.04.2013

Западни пријатељи поштују...

loader
Naši zapadni prijatelji ne haju mnogo za to. Oni znaju, ili bi morali znati, da to što traže praktično znači napuštanje Kosova od strane Srba. U stvari završetak etničkog čišćenja.


Naši zapadni prijatelji nas ne poštuju. Glavni razlog za to je što smo neuređeno društvo.



...само себе. Остале само кад и док морају. Источни такође. То, међутим, није никакво оправдање за катастрофалну неуређеност српског друштва.
loader loader 08:05 05.04.2013

Re: Западни пријатељи поштују...

Naravno. I, pitanje je koliko nam društvo može urediti neko spolja, ako je opiranje gotovo svakoj uređenosti izraženo u ovolikoj meri, kao što kod nas jeste.
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:22 04.04.2013

Problem Srbije

Ova država ima najveći problem sa svojim tzv. elitama. Politička elita, pre svega, nije dorasla zahtevima epohe i njenom civilizacijskom kodu. A ostale elite nemaju veštine, volje, hrabrosti... da viziju moderne i prosperitetne države Srbije artikulišu pomoću uticajne javnosti i političke volje.
I tu se začarani krug zatvara. U centru tog kruga je - TV antena!

P.S. Isidora Sekulić i Arčibald Rajs su u svojim knjigama na čitljiv i argumentovan način objasnili ovu fatalnu "falinku" naših tzv. elita.
savamala savamala 10:44 04.04.2013

Re: Problem Srbije

A ostale elite nemaju veštine, volje, hrabrosti... da viziju moderne i prosperitetne države Srbije artikulišu pomoću uticajne javnosti i političke volj


Срећом, осим тих елита, имамо тебе и твоју другарицу Прпу, па ћете нас ви повести у срећну будућност.

apacherosepeacock apacherosepeacock 11:02 04.04.2013

Srbijo jadna li si.

Ako potpisu, kao sto procenjujem da hoce, mogu samo da pozelim da se svima u Novom Sadu, Beogradu, Kragujevcu, Nisu...guzice nadju u istoj situaciji kao sto ce se naci kosovskim Srbima ili onima sto ste ih bili ostavili u Krajini.

Ajd' potpisujte i blagodarite a dobicete za uzvrat toliku kosku da vam oci ispadnu.

Narod moralnih nula.


deset_slukom deset_slukom 11:22 04.04.2013

Re: Srbijo jadna li si.

apacherosepeacock
Ako potpisu, kao sto procenjujem da hoce, mogu samo da pozelim da se svima u Novom Sadu, Beogradu, Kragujevcu, Nisu...guzice nadju u istoj situaciji kao sto ce se naci kosovskim Srbima ili onima sto ste ih bili ostavili u Krajini.

Ajd' potpisujte i blagodarite a dobicete za uzvrat toliku kosku da vam oci ispadnu.

Narod moralnih nula.



A ako ne potpišu, da se tvoja guzica nađe tamo?

Bilo bi bolje da svako od nas razmisli - koju je politiku podržavao u proteklom (četvrtvekovnom) periodu i koliko je sam doprineo da dođe do ovakve situacije.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:45 04.04.2013

Re: Srbijo jadna li si.

A ako ne potpišu, da se tvoja guzica nađe tamo?

Bilo bi bolje da svako od nas razmisli - koju je politiku podržavao u proteklom (četvrtvekovnom) periodu i koliko je sam doprineo da dođe do ovakve situacije.



Ja sam svoje misljenje rekla, a zagovornici neka jave posle potpisa koliko sam pogresila.
milisav68 milisav68 11:58 04.04.2013

Re: Srbijo jadna li si.

deset_slukom
Bilo bi bolje da svako od nas razmisli - koju je politiku podržavao u proteklom (četvrtvekovnom) periodu i koliko je sam doprineo da dođe do ovakve situacije.

Jel pričaš o moralu ili o sili?
deset_slukom deset_slukom 18:55 04.04.2013

Re: Srbijo jadna li si.

milisav68

Jel pričaš o moralu ili o sili?

Nisam siguran da razumem tvoje pitanje.
Moje pitanje bi zaista moglo biti dvosmisleno, kada ne bismo znali da je upravo politika koja se sprovodila jedina koja je uopšte mogla dovesti do ovakvog rezultata.

milisav68 milisav68 20:35 04.04.2013

Re: Srbijo jadna li si.

deset_slukom

Nisam siguran da razumem tvoje pitanje.
Moje pitanje bi zaista moglo biti dvosmisleno, kada ne bismo znali da je upravo politika koja se sprovodila jedina koja je uopšte mogla dovesti do ovakvog rezultata.

Znači pričamo o sili.
looping looping 11:20 04.04.2013

1

Evo resenja! ----> Link.
zack2jack zack2jack 11:50 04.04.2013

...

Ali da nećemo trampiti naše građane, njihove porodice i imovinu, za pomoć da postanemo kandidati za člana kluba. To nije pristojna ponuda. Ta ponuda je vredna napuštanja stola.


..ne moze se ocekivati da 40.000 Srba na severu imaju isti ili slican status kao Republika Srpska u Federaciji BH. Jer su brojcano daleko slabiji. Nemaju politicki potencijal za to. Pitanje sta je u ovom slucaju pristojna ponuda? Ona se ne tice se samo srpske strane. Tice se i albanske. Ocekivati da ce neko biti fer, je vrlo naivno.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana