Astrologija| Budućnost| Istorija| Politika

Veliko Prenemaganje

freehand RSS / 06.04.2013. u 11:40

Sudeći po medijskom izveštavanju novoustanovljeni organ Republike Srbije pod nazivom Državni Vrh, u stalnom je zasedanju.  Sa tog zasedanja nema saopštenja ni izjava. Samo poneki težak uzdah i pritajeni škrgut zubma.

1017007.73.jpg

Šta ovi ljudi, u stvari imaju još da kažu jedan drugom o temi za koju se pretpostavlja da se o njoj raspravlja i konsultuje?

Šta, u stvari, bilo ko još ima da kaže na tu temu sem da jasno i nedvosmisleno iznese decidan stav i odluku za čije je donošenje ovlašćen funkciojom koju obavlja?

Osam runbi pregovora u troje, u četvoro, u petoro, u šestoro. Rezolucija Skupštine i predsednička Platforma. Crvene linije, dogovori i konsultacije, smene, banane, nuđene ostavke. Zaklinjanja i tihovanja, Izjave o pobedi, neprihvatljivosti,, teškim i sudbonosnim danima i odlukama. ultimatumu i kapitualciji.

Posle svega toga - a ne pominjući prethodnih dvanaest godina i razne prethodne aktere - čemu ovakvi vašarski dramoleti? Meni, iskreno, ovo liči na sprdnju sa državom i građanima.

Pošto je sve već rečeno, kapitulaciju niko nije ovlašćen da potpiše, kao ni promenu granica bar do izmene Ustava. Čak i onog za pod mišku. 

Dakle, ako su pretpostavke iz novinskih napisa i natruhe iz izjava premijera i frendova tačne, ako je to ono što se od njih traži - neka obelodane i povuku jedini mogući potez.  Ako neće i misle da mogu drugačije - neka rade to drugačije. Jer je ovo postalo toliko otužno da već boli i kad se gleda i kad se sluša. 

Deset meseci unazad slušamo o ubrzavanju, preduzimanju koraka, ispravljanju, sređivanju, istorijskim potezima.

Okej. Ubrzajte, promenite, ipreduzmite, skoračite, odlučite,  potegnite. Samo ne smarajte više, aman! A do utorkja koji je novi istorijski dan - 101% - neće se desiti ništa novo ni bitno. Teško da će vas neki asteroid spasti opštim pomorom, a i mladi Vođa iz Pjongjanga se samo folira. A vrlo verovatno da ni Obama neće Tomu zvati da mu se izvini i saopšti ispravljanje kursa.

Dakle - hajde, momci. Možete vi to.  En-den-dinu - ajde ti Ivice!  Ili Toma, ipak? Aco? Aco, gde si ti sad nestao?!

I bez kmečanja, odrasli ste, a i znali ste, pošteno, čega se prihvatate. Uz vlast ide slikanje, kabineti i limuzine, ali i odluke  i odgovornost, i to ste morali znati. A i nije vam prvina.

Dakle, avanti!

Da vidimo ko šta ima i ko šta ume.



Komentari (427)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

reanimator reanimator 09:36 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

Nije usamljen. Epidemija evroskeptika, razumljivo.

Da, razumljivo..i sam imam odredjene dileme. Još samo da mi neko racionalno objasni plan i strategiju opstanka i kasnijeg razvoja u slučaju odbijanja svega što savremeno društvo smatra putem ka budućnosti, pa da se oslobodim dilema i formiram stav.
A da objašnjenja ne budu zasnovana na sledeće tri stvari : 1. EU će se svakako raspasti; 2.udružićemo se sa Indijom, Brazilom i Kinom; 3.podići ćemo sopstvenu proizvodnju.
reanimator reanimator 09:49 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

Pa dobro, momci - zar dva linka na izjave Predsednika Bugarske (u EU) i ministra ekonomije Slovenije (u EU) izazivaju ovakve reakcije?
Zašto?

Što se mene tiče, zato što na postavljanje dva linka o stopi samoubistava u Bugarskoj i krizi privrede u Sloveniji može da se odgovori ili zajebavanjem da si preko noći postao savamala ili kontra linkovima na stopu samoubistava i stanje privrede bilo koje države van EU.
PS
Malo sam izguglao, čisto da vidim šta bi bilo da sam izabrao da se gadjamo kontra linkovima i verovao ili ne, deljemo Bugare po stopi samoubistava na svim mogućim listama. A nas ubedljivo delju Grenland, Japan, Južna Koreja, Belorusija, Madjarska itd.
freehand freehand 09:55 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

Malo sam izguglao, čisto da vidim šta bi bilo da sam izabrao da se gadjamo kontra linkovima i verovao ili ne, deljemo Bugare po stopi samoubistava na svim mogućim listama. A nas ubedljivo delju Grenland, Japan, Južna Koreja, Belorusija, Madjarska itd.

Mali je problem sa tom statistikom što je u vesti na linku bugarski Predsednik koji govori o epidemiji samoubistava koja povezuju kratak vremenski razmak i motivi.
Obrati pažnju na "bugarski Predsednik".
Ne Frihend.

freehand freehand 10:02 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

Da, razumljivo..i sam imam odredjene dileme.

Vidiš da se slažemo?

Još samo da mi neko racionalno objasni plan i strategiju opstanka i kasnijeg razvoja u slučaju odbijanja svega što savremeno društvo smatra putem ka budućnosti, pa da se oslobodim dilema i formiram stav.

Ko ovde hoće da odbije sve što savremeno društvo smatra putem ka budućnosti
Ja? Bože sačuvaj!
Al zapazi da upravo mene ovde ubeđuju da su pravo i zakon samo šalakomika i da je pravna država šarena laža, u stvari.
Kakvi su to onda ideali kojima se stremi učlanjivanjemu Međunarodnu zajednicu i kakav je to put ka budućnosti o kome pričaš?
Mene naročito buni to što, očigledno, postoje dve vrste ideala i dve vrste standarda za njihovo dostizanje.
Pa mi se to nekako ne slaže sa slikom koja predviđa magistralu kroz cvetne livade koja se završava tamo negde ispod duge.
reanimator reanimator 10:09 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

Mali je problem sa tom statistikom što je u vesti na linku bugarski Predsednik koji govori o epidemiji samoubistava koja povezuju kratak vremenski razmak i motivi.
Obrati pažnju na "bugarski Predsednik".
Ne Frihend.

Da, ja sam pogrešno razumeo da je tvoj odgovor Grofu bio u kontekstu šire priče o sporazumu, EU i slično, a ti si se ustvari samo zajebavao na račun skrenutog bugarskog predsednika :)
reanimator reanimator 10:22 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

Ko ovde hoće da odbije sve što savremeno društvo smatra putem ka budućnosti
Ja? Bože sačuvaj!
Al zapazi da upravo mene ovde ubeđuju da su pravo i zakon samo šalakomika i da je pravna država šarena laža, u stvari.
Kakvi su to onda ideali kojima se stremi učlanjivanjemu Međunarodnu zajednicu i kakav je to put ka budućnosti o kome pričaš?
Mene naročito buni to što, očigledno, postoje dve vrste ideala i dve vrste standarda za njihovo dostizanje.
Pa mi se to nekako ne slaže sa slikom koja predviđa magistralu kroz cvetne livade koja se završava tamo negde ispod duge.

Jbg, kada te pitam nešto konkretno ti ne odgovoriš, a kada pitam nju, ti se javiš sa "ja?bože sačuvaj" iako uopšte nisam mislio na tebe.
Previše je primera koji pokazuju da pravna država, medjunarodni odnosi i medjunarodno pravo ne funkcionišu onako kako je do skoro ceo svet mislio da funkcionišu. Ujedinjenje Nacije nisu ono što su nekada bile, Medjunarodni sud pravde nije ono što je nekada bio, Savet bezbednosti nije ono što je nekada bio. Ko je to razumeo, taj je konstruktivnu raspravu na tu temu prepustio svojim intelektualcima i javnosti, a kao država se ponaša taktički, a ko nije, taj se udružuje u korpus protiv novog svetskog poretka, gubi teritorije, gubi sporove pred sudovima, gubi stabilnost, gubi ljude. I na kraju, po pravilu, prihvata goru od najgore ponudjene opcije.
freehand freehand 10:24 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

reanimator
Mali je problem sa tom statistikom što je u vesti na linku bugarski Predsednik koji govori o epidemiji samoubistava koja povezuju kratak vremenski razmak i motivi.
Obrati pažnju na "bugarski Predsednik".
Ne Frihend.

Da, ja sam pogrešno razumeo da je tvoj odgovor Grofu bio u kontekstu šire priče o sporazumu, EU i slično, a ti si se ustvari samo zajebavao na račun skrenutog bugarskog predsednika :)

Ne, ti si upravo izbegao odgovor skrenutom Fihendu.
A moj odgovor je bio u kontekstu šire priče šta nas čeka i ako bi nas pripustili u tu EU.
Nema mufte ručka, nema prosvetljenja i čarobnih stočića.
Možda je dobro i toga biti svestan.
8c_competizione 8c_competizione 10:25 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

Nastavljam unutrašnji monolog.
Zašto su Srbi uvek lak protivnik?
Gledam iz perspektive Kosova.
Srbi su rak rana njihove mlade države. Naravno kao i kod svakog raka kad metastaze udju u krvotok male su šanse za izlečenje.
Medjutim oni imaju sreću da Srbi naprosto imaju gen koji im ne dozvoljava da se infiltriraju, udju u krvotok. Uporno, autoblokiraju svaki pokušaj vlastitog metastaziranja.
Znači, dovoljno im je samo da čekaju pogodan trenutak i operativnim putem uklone rak bez ikakvih posledica.
Upravo to se dogodilo i u Hrvatskoj.
Hrvati, da su birali nisu mogli izabrati lakšeg protivnika.
Jbt, što jednom ne izadjemo iz te matrice, metastaziramo pa neka se koprcaju.

A priče o crvenim linijama...ma to je za razgovore uz vino sa Markom Kraljevićom.



CARE!

da bi se "metastaziralo" treba se poznavati malko vise strategija, umesto sto se samo takticki migolji dok te na kraju ne ukebaju. treba biti mudar, ali avaj!
freehand freehand 10:27 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

Ko je to razumeo, taj je konstruktivnu raspravu na tu temu prepustio svojim intelektualcima i javnosti, a kao država se ponaša taktički, a ko nije, taj se udružuje u korpus protiv novog svetskog poretka, gubi teritorije, gubi sporove pred sudovima, gubi stabilnost, gubi ljude. I na kraju, po pravilu, prihvata goru od najgore ponudjene opcije.

Te je, ako sam te dobro razumeo, onaj svetli put u savremenu budućnost o kome si govorio, u stvari šlihtanje vleikima i grebanje za svoj deo plena?


reanimator reanimator 10:44 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

Te je, ako sam te dobro razumeo, onaj setli put u savremenu budućnost o kome si govorio, u stvari šlihtanje vleikima i grebanje za svoj deo plena?

Da, baš tako. Ti to zoveš šlihtanjem, a ja taktičkim nastupanjem, ali se generalno svodi na isto. Smatram to potpuno legitimnim, čak i poželjnim u situaciji kada vodiš državu i narod, a naročito kada ih vodiš u za tebe turbulentnim vremenima.
Dostojanstvo prihvatam samo ako je praćeno mudrošću, jer smatram da mi svi sada zaslužujemo bolje, a da oni što će doći posle nas zaslužuju više od epskog speva.
freehand freehand 10:54 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

Ti to zoveš šlihtanjem, a ja taktičkim nastupanjem, ali se generalno svodi na isto.

Vidiš ti, terminološke razlike su čudo.
Čitao si Orvela?
reanimator reanimator 10:57 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

Čitao si Orvela?

Čuj čito, jebavo.
freehand freehand 11:00 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

reanimator
Čitao si Orvela?

Čuj čito, jebavo.

E dobro, onda. Rat je mir, crno je belo. Daobulju=jebavo.
Ok.
reanimator reanimator 11:08 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

Daobulju=jebavo

Da,da..ako se braniš, onda neće da ti udje. Aj da ne vulgarizujemo dalje
freehand freehand 11:18 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

reanimator
Daobulju=jebavo

Da,da..ako se braniš, onda neće da ti udje. Aj da ne vulgarizujemo dalje

Dabre, muke su to oko definisanja silovanja i preporuka za takve situacije.
To tvoje prepustiš se i uživaš je svakako jedna od češćih.

j.bre j.bre 12:31 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

ok, izostrili ste rogove... aj sad mir medju zivotinjama
hazar hazar 14:44 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

reanimator
Nije usamljen. Epidemija evroskeptika, razumljivo.

Da, razumljivo..i sam imam odredjene dileme. Još samo da mi neko racionalno objasni plan i strategiju opstanka i kasnijeg razvoja u slučaju odbijanja svega što savremeno društvo smatra putem ka budućnosti, pa da se oslobodim dilema i formiram stav.
A da objašnjenja ne budu zasnovana na sledeće tri stvari : 1. EU će se svakako raspasti; 2.udružićemo se sa Indijom, Brazilom i Kinom; 3.podići ćemo sopstvenu proizvodnju.

Kada budete nešto stvorili u svom životu, tada ćete i početi da verujete u sebe. Do tada budite mudroser i drvite sa sličnima sebi.
maksa83 maksa83 15:00 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

Kada budete nešto stvorili u svom životu

E hvala bogu da mu je neko rekao ... našao da piše nešto ovde a nemamo pojma je l' ima garažu, okućnicu, ugradnu rernu, šporet sa ravnom pločom, kol'ko je uštek'o i sve to što bi ga kvalifikovalo da postavi pitanje.
reanimator reanimator 15:22 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

Dabre, muke su to oko definisanja silovanja i preporuka za takve situacije.
To tvoje prepustiš se i uživaš je svakako jedna od češćih

Ne sećam se da sam igde pomenuo uživanje, al ajde..ako posle svega što sam napisao nisi shvatio šta sam hteo da kažem, daj da spustimo loptu, jer u krajnjoj liniji stvarno nikome nije bitno šta nas dvojica mislimo.
Jedino ne bih voleo da priželjkuješ i diskretno lobiraš odbijanje, posle kojeg će svakako da nam bude gore, da bi onda to posle razvlačio kroz dnevno političku prizmu tužnh srpskih političkih prilika. Mislim, toliko si bistrio po blogu pred izbore o pogubnosti ideje da radikali dodju na vlast i stalno kroz prisećanja prizivao prizore ratova, izolacije i sl, da stvarno ne kapiram ovo zdušno zalaganje za nešto što kao posledicu može da ima nešto vrlo slično. I da..ako si još uvek raspoložen, stoji ono moje pitanje kako vidiš položaj srba na kosovu i srba u srbiji posle odbijanja. Sutra odbijemo i šta se onda dešava dole?
reanimator reanimator 15:22 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

E hvala bogu da mu je neko rekao ... našao da piše nešto ovde a nemamo pojma je l' ima garažu, okućnicu, ugradnu rernu, šporet sa ravnom pločom, kol'ko je uštek'o i sve to što bi ga kvalifikovalo da postavi pitanje.

Š'o kaže narod, našo, pa zašo
8c_competizione 8c_competizione 15:57 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

nego Makso, izgleda da je i Freehand krenuo sa cenzurom (brisanjem komentara), jbg, nismo sa komentarima po crkvenom kanonu, niti patrijarhookuugodni

a covekl se posle poziva na slobodu izrazavanja (Crkve) jelte ...
freehand freehand 16:30 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

8c_competizione
nego Makso, izgleda da je i Freehand krenuo sa cenzurom (brisanjem komentara), jbg, nismo sa komentarima po crkvenom kanonu, niti patrijarhookuugodni

a covekl se posle poziva na slobodu izrazavanja (Crkve) jelte ...

Ne znam o čemu bričaš, ali Frihend ne briše čak ni budalaštine kakve ti okolo seješ naveliko, redovno. Mada nije da nije u iskušenju.
8c_competizione 8c_competizione 16:40 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

Ne znam o čemu bričaš, ali Frihend ne briše čak ni budalaštine kakve ti okolo seješ naveliko, redovno. Mada nije da nije u iskušenju.


nesto je pocelo da fali komentara Freehand, pa sam se cisto zapitao

a ono oko "budalastina" smo vec apsolvirali. osobito mi je drago da se razilazimo u misljenjima, posto se u skoro 99% slucajeva radujem da stojim na dijametralno suprotnoj poziciji od tvoje, od Savamalca i Miloja; to mi uliva nadu.
freehand freehand 16:57 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

a ono oko "budalastina" smo vec apsolvirali. osobito mi je drago da se razilazimo u misljenjima, posto se u skoro 99% slucajeva radujem da stojim na dijametralno suprotnoj poziciji od tvoje, od Savamalca i Miloja; to mi uliva nadu.

Odlično. Drago mi je zbog tebe.
Kakvo ti je mišljenje govori i način na koji si gornju optužbu mrtav hladan izneo. No to je već tvoja stvar.

Inače, ja se ponekad složim i sa Tomislavom Nikolićem, mada mnogo češće sa Žarkom Koraćem. Složim se sa Koštunciom mada češće sa Čedom Jovanovićem. Ima stavova po kojima mislim da je Barak Obama potpuno u pravu. A i Kim Džon poneku ubode.
Eto, samo kod tebe nikako da nađem cum grano salis.
freehand freehand 17:16 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

Jedino ne bih voleo da priželjkuješ i diskretno lobiraš odbijanje, posle kojeg će svakako da nam bude gore,

Iznošenje mišljenja na blogu, Reanimatore, nije lobiranje. Šta bi ti voleo meni nije baš potpuno nebitno, jer te smatram drugarom, strašno simpatičmnim momkom i najčešće istomišljenikom. No veruj da svoje mišljenje i komentare neću tome prilagođavati.
E sad - voleo bih da mogu da budem kao ti pametan i vidovit i da znam šta će nam svakako biti gore ili bolje. Ali nisam.

Mislim, toliko si bistrio po blogu pred izbore o pogubnosti ideje da radikali dodju na vlast i stalno kroz prisećanja prizivao prizore ratova, izolacije i sl, da stvarno ne kapiram ovo zdušno zalaganje za nešto što kao posledicu može da ima nešto vrlo slično.

Da nisi ovo malo iskonstruisao? Mislim, okrenemo priču pa ja tebe pitam - svejdno ti bilo što dolaze radiklaci a sad vrečiš zbog izolacije? Pa šta si očekivao?
Al neću, radikalci su se pokazali daleko boljim nego što sam se plašio. Dakle, da ne bude izvrtanja: loši su, z mnogim stvarima očajni, ali bolji no što sam se ja plašio da bi mogli biti. I ne zbog Kosova - a i tu su se pokazali oko milion puta elastičlnijim i mudrijim no što sam ja slutio.

I da..ako si još uvek raspoložen, stoji ono moje pitanje kako vidiš položaj srba na kosovu i srba u srbiji posle odbijanja. Sutra odbijemo i šta se onda dešava dole?


Ako bi samo malkice počeo da čitaš šta piše, a ne šta pretpostavljaš da piše možda uvidiš da sam bar pet puta na ovom blogu napisao da ne znam šta je ponuđeno i šta su opcije. Ne znam, Re.
Izjašnjavam se samo o ultimatumu i kapitulaciji, o kojima govori predsednik Vlade Srbije.

Šta se dešava dole?
Dole su, ako se ne varam, još uvek vojne snage najdemokratskijjih zemalja sveta koje zdušno ubeđuju Srbiju u svoje prijateljstvo,i u demokratičnost i evropesjtvo policijske snage demokratskih vlasti nezavisnog Kosova, kojima treba, ako opet dobro razumem - sve prepustiti.
U čemu je problem?

reanimator reanimator 17:46 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

Iznošenje mišljenja na blogu, RE, nije lobiranje. Šta bi ti voleo meni nije baš potpuno nebitno, jer te smatram drugarom, strašno simpatičmnim momkom i najčešće istomišljenikom. No veruj da svoje mišljenje i komentare neću tome prilagođavati.

Hvala, takodje. Drago mi je što kapiraš da ne doživljavam ovo kao svadju, nego baš ovako kako si napisao

Da nisi ovo malo iskonstruisao? Mislim, okrenemo priču pa ja tebe pitam - svejdno ti bilo što dolaze radiklaci a sad vrečiš zbog izolacije? Pa šta si očekivao?

Nisam iskonstruisao. Da je ds dobila izbore, bila bi pred istim izborom kao light radikali i sps danas, ja bih izvesno imao isti stav, a još izvesnije je da bi imali podjednaku dramatiku nastupa "državnog vrha". Mislim, ja stvarno nisam nikada želeo da light radikali dodju na vlast, kao što to ne želim ni za sps, dss, dveri i slične srednjevekovne elemente, a žalosno je što takodje ne želim ni ovakvu ds, naravno iz potpuno drugih razloga.
Hoću da kažem, nisam ja za ovo glasao, pa da mi kažeš "tražili ste, gledajte", niti ovo o čemu pričamo ima ikakve veze sa srpskim partijama i izborima.

Ako bi samo malkice počeo da čitaš šta piše, a ne šta pretpostavljaš da piše možda uvidiš da sam bar pet puta na ovom blogu napisao da ne znam šta je ponuđeno i šta su opcije. Ne znam, Re.
Izjašnjavam se samo o ultimatumu i kapitulaciji, o kojima govori predsednik Vlade Srbije.

Sine, pa ne znam ni ja šta piše u sporazumu. U nekom trenutku smo se na blogu složili šta bi to moglo da bude (kosovski sud, policija, institucije, a ne srpski), pa od tog trenutka komentarišemo takvu hipotetičku situaciju, tj eskalaciju iste u slučaju za i protiv.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:51 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

to ne želim ni za sps, dss, dveri i slične srednjevekovne elemente


aj za ove ostale, al gde nađe dveri?
pa oni su ti čista postmoderna.
freehand freehand 18:31 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

Nisam iskonstruisao. Da je ds dobila izbore, bila bi pred istim izborom kao light radikali i sps danas, ja bih izvesno imao isti stav, a još izvesnije je da bi imali podjednaku dramatiku nastupa "državnog vrha". Mislim, ja stvarno nisam nikada želeo da light radikali dodju na vlast, kao što to ne želim ni za sps, dss, dveri i slične srednjevekovne elemente, a žalosno je što takodje ne želim ni ovakvu ds, naravno iz potpuno drugih razloga.
Hoću da kažem, nisam ja za ovo glasao, pa da mi kažeš "tražili ste, gledajte", niti ovo o čemu pričamo ima ikakve veze sa srpskim partijama i izborima.

Ja ovo ništa nisam razumeo. Ti nisi glasao za ove, ne bi ni za neke druge. Okreni-obrni dupe iza leđa, samo znam da smo u jednom momentu imali malu raspravu gde si me isto ubeđivao da je i to ok.
Pa ok, ali zašto ja sad ne mogu da malo konstruišem, to ne razumem?
A inače - i ja evo stalno trubim da ko god da je bio, i ko god da je došao - isto bi bilo? I to zato što stalno dolaze ponude koje je nemoguće prihvatiti, a ne zbog opcije koja je u Srbiji na vlasti.
Gde sad nisam u pravu kad si se ti upravo složio sa mnom?
I pazi: ja mislim da ni ti, da nisi bloger nego Predsednik - ne bi mogao da prihvatiš takvu ponudu.
Sine, pa ne znam ni ja šta piše u sporazumu. U nekom trenutku smo se na blogu složili šta bi to moglo da bude (kosovski sud, policija, institucije, a ne srpski), pa od tog trenutka komentarišemo takvu hipotetičku situaciju, tj eskalaciju iste u slučaju za i protiv.

Sine, ne sećam se tog trenutka. Ja se, verujem, sa time ne bih složio.
A komentarišem konkretne događaje i pretpostavke na osnovu konkretnih situacija.
reanimator reanimator 19:28 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

Ja ovo ništa nisam razumeo. Ti nisi glasao za ove, ne bi ni za neke druge. Okreni-obrni dupe iza leđa, samo znam da smo u jednom momentu imali malu raspravu gde si me isto ubeđivao da je i to ok.

Nisam te ubedjivao da je ok, nego da je i jedno i drugo dno, tj da nema razlike. Što još uvek mislim. Ne radi se tu o tome ko je meni simpatičniji..podrazumeva se da mi je ds simpatičnija i uvek će biti, sa sve Tadićem, Djilasom, Dulićem, Djelićem i ostalima, ali to ne znači da ću glasati za njih, a posebno nema veze sa ovom temom.
A inače - i ja evo stalno trubim da ko god da je bio, i ko god da je došao - isto bi bilo? I to zato što stalno dolaze ponude koje je nemoguće prihvatiti, a ne zbog opcije koja je u Srbiji na vlasti.
Gde sad nisam u pravu kad si se ti upravo složio sa mnom?

Tako je. I tu se vraćamo na temu odnosa sveta prema Srbiji i kako Srbija i takvoj situaciji treba ili ne treba da se postavi. Onda smo tu hipotetisali na temu ponudjenog sporazuma, gde smo se prilično eksplicitno izjasnili na razne zamišljenje scenarije. Eto, za to mislim da, ne da nisi u pravu, nego da se ne slažemo.
StEtOc|nA StEtOc|nA 21:56 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

vrabac_u_steni
to ne želim ni za sps, dss, dveri i slične srednjevekovne elemente


aj za ove ostale, al gde nađe dveri?
pa oni su ti čista postmoderna.


Hm, nisam siguran da svi članovi starešinstva Dveri dele tvoje mišljenje
StEtOc|nA StEtOc|nA 21:59 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

freehand

I pazi: ja mislim da ni ti, da nisi bloger nego Predsednik - ne bi mogao da prihvatiš takvu ponudu.


Reanimator bi došao kod Eštonke i viknuo: Prvi
Realno je da ne bi ni dobio takav ultimatum od nje.
reanimator reanimator 22:46 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

Reanimator bi došao kod Eštonke i viknuo: Prvi
Realno je da ne bi ni dobio takav ultimatum od nje.

Zamisli političar si i Eštonka se zagleda u tebe. I kao treba da se spojite, momentalni datum, bespovratna finansijska pomoć, prekid svih tenzija, ovo, ono.
E to bi bila dilema, a ne ovo diznijevsko prenemaganje :)
StEtOc|nA StEtOc|nA 22:55 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

reanimator

Zamisli političar si i Eštonka se zagleda u tebe. I kao treba da se spojite, momentalni datum, bespovratna finansijska pomoć, prekid svih tenzija, ovo, ono.
E to bi bila dilema, a ne ovo diznijevsko prenemaganje :)


Ništa što par časova kod master Velje ne može da reši


Na ovoj slici objašnjava da je najjači polni organ - mozak
freehand freehand 23:05 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

reanimator
Reanimator bi došao kod Eštonke i viknuo: Prvi
Realno je da ne bi ni dobio takav ultimatum od nje.

Zamisli političar si i Eštonka se zagleda u tebe. I kao treba da se spojite, momentalni datum, bespovratna finansijska pomoć, prekid svih tenzija, ovo, ono.
E to bi bila dilema, a ne ovo diznijevsko prenemaganje :)

Nači - ipak ti da nagnaš babu?

I posle kažu - nema rodoljuba!?
Pa ja ću lično za to da te predložim za Albansku spomenicu, bre!

Reanimatoru od zahvalnih pokolenja, što je prešao preko Ketrin kao Živojin preko Kajmakčalana!
reanimator reanimator 23:09 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

Nači - ipak ti da nagnaš babu?

I posle kažu - nema rodoljuba!?
Pa ja ću lično za to da te predložim za Albansku spomenicu, bre!

Reanimatoru od zahvalnih pokolenja, što je prešao preko Ketrin kao Živojin preko Kajmakčalana!

Jok ja, nisam njen ti. Ali zato, sudeći po pogledu, ovaj Universal soldier..

reanimator reanimator 23:10 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

Khm, khm..
freehand freehand 23:37 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

reanimator
Nači - ipak ti da nagnaš babu?

I posle kažu - nema rodoljuba!?
Pa ja ću lično za to da te predložim za Albansku spomenicu, bre!

Reanimatoru od zahvalnih pokolenja, što je prešao preko Ketrin kao Živojin preko Kajmakčalana!

Jok ja, nisam njen ti. Ali zato, sudeći po pogledu, ovaj Universal soldier..


Dal si nikom ponikao, dal si uteko kad je najteže i zemlji i narodu?!
Bruko jedna do Boga, bre, Brankoviću Reanimatore!

Tu si našo da kažeš NE?!
j.bre j.bre 23:56 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

freehand
Dal si nikom ponikao, dal si uteko kad je najteže i zemlji i narodu?!
Bruko jedna do Boga, bre, Brankoviću Reanimatore!

Tu si našo da kažeš NE?!

e naso si crkvu... :)

tu treba da uskoci neki 'arkan'. jeste da se te gospe loze na lose momke, ali ovaj nas losha je veliki esteta. a i nije neki rodoljub.
tachi je bre, u ime mira i ljubavi, odradio baba madlenku! nama je po tom pitanju ipak zapala duza slamcica.

eto. i posle kazete kako nas mrze...
freehand freehand 00:04 08.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

eto. i posle kazete kako nas mrze...

Dabre, ne mrze oni nas, nego nemamo cojones... Evo ovaj kikiRec - kako se koka pojavila - on tetki lek!
A ovamo izigrava Rubirozu?!
Mrtvo puvalo, bre, kad ti kažem. Još jednom sa tim cvidžama da se pojavi lično ću da ga izblamiram kao impotentnog a prepotentnog.


Izglkeda da će ipak morati spešl sekšual task forsis da preuzmu odgovornost.



j.bre j.bre 00:32 08.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

freehand
Dabre, ne mrze oni nas, nego nemamo cojones... Evo ovaj kikiRec - kako se koka pojavila - on tetki lek!

pusti... proslavio se jedared s nosenjem lekova, pa misli da ta taktika i dalje prolazi :)

Mrtvo puvalo, bre, kad ti kažem. Još jednom sa tim cvidžama da se pojavi lično ću da ga izblamiram kao impotentnog a prepotentnog.

eh, i od svih si meni nasao to da pricas? znam ja s kim imamo posla, zato i intervenisem... ako nije odvec kasno za sve...
ne brini, nece se taj pojavljivati bar do jutra, njemu je sad vreme za antirid i beauty sleep

Izglkeda da će ipak morati spešl sekšual task forsis da preuzmu odgovornost.

ma jasno. nista bre bez treniranog profesionalca.
gledaj da bookiras gija dok nije popunio raspored!
freehand freehand 09:18 07.04.2013

Aco!

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...
Aco, bre! mani se meditacije!
Mmmmmmmmmmmmm... A?
Smislio sam. Ja mislim da potpišemo.
E super. Potpiši.
Ja? Što ja?
Pa ti si se setio. A i ti si predsednik Vlade.
Aha, ali valjda Toma treba da potpiše, on je Predsednik države.
Joj, da! Biće jako srećan. Idi reci mu.
Ja? Što ja da ga budim? Pa ti si mu posinak i desna ruka!
Neka, mani ti to. Ne dolazi u obzir. Ja da mu saopštim da će mu sutra skidati slike iz učionica? Ni lud.

...
Aco.
Šta je sad?
A da mu pošaljemo Mladžu? Ako će već nekog da gađa flajkom?
Ček, Mlađaudupetegađa nam treba da priča o 2.000e/glavi stanovnika koje dobijamo od Datuma. On ne trepće dok tako laže. Ne može on.
Hmm... Znam! Da mu pošaljemo Rasima!?
To! Može Rasim, on je duša od čoveka. Al slučajno da mu ne spominje da će posle da ga zovu Toma Vukovac.


Slobodno je nastavljati i dodavati.
mlinarslavko mlinarslavko 10:23 07.04.2013

Kurir jutros

Naslovi Kurira:

Pajtic hoce da otcepi Vojvodinu
Za 48 sati ciscenje Srba
Vilijam Montgomeri - Sram bilo EU kako je vodila pregovore o Kosovu
Tim Dzuda - Srbiju bez sporazuma ceka propast
Aca Lukas : Georgiev je retard

Cudni naslovi jutros ne znam da li mogu neki zakljuci na osnovu toga da se izvedu, a interesantno je i da jutros u Kovinu dele Kurir besplatno.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:52 07.04.2013

Re: Kurir jutros

Cudni naslovi jutros ne znam da li mogu neki zakljuci na osnovu toga da se izvedu, a interesantno je i da jutros u Kovinu dele Kurir besplatno.

Verovatno zbog Ace Lukasa
freehand freehand 10:52 07.04.2013

Montgomeri

- Zbog nedostatka razumevanja za Srbiju ili zbog neosetljivosti i ravnodušnosti, Evropska unija je Srbiju stavila pred nemoguć izbor. Ako izabere bilo koju od dve opcije - bilo da prihvati ultimatum tipa “uzmi ili ostavi“ ili da ga odbije - to će gotovo sigurno podeliti Vladu, SNS i zemlju kao celinu. To ne bi trebalo da bude način na koji se EU ponaša prema jednoj budućoj članici. Činjenica je da je datum potpuno proizvoljan i da služi samo kao sredstvo pritiska u pregovaračkoj taktici. A molim vas da ne zaboravimo da čak i ako Srbija dobije datum za početak pregovora, nema apsolutno nikakve izvesnosti da će u doglednoj budućnosti biti i pozvana da pristupi EU. Makedonija i Turska imaju taj status i obe čekaju već više od decenije. Postoje neka 34 poglavlja pregovora koja se tiču svih aspekata društva, i sva moraju da budu zatvorena pre nego što članstvo u EU postane moguće. A svako od njih će zahtevati ustupke.

Ovaj kao da je čitao blog.
Šteta što nije čitao dok je bio na položaju.

LINK
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:23 07.04.2013

sve u svemu...

...ovima bi bilo mnogo bolje da ovo potpišu.
oni nemaju jaja da izdrže pritiske koji će uslediti u slučaju odbijanja, (dovoljno je samo pročitati komentare i na jednom krajnje benignom i u suštini nebitnom mestu kao što je ovaj blog). a kada budu konačno slomljeni potpisaće još gori papir od ovoga.
za neku ozbiljniju promenu paradigme na kojoj se zasniva sadašnja srpska politika, a što bi bilo jedino logično posle (vrlo verovatnog) odbijanja u utorak, oni nit imaju sposobnosti nit imaju među nogama.
ne, oni će (opet vrlo verovatno, nisam baš siguran) ovo odbiti u utorak i posle za istim stolom kukati za razumevanje i milost.
neće dobiti ni jedno ni drugo.
freehand freehand 16:52 07.04.2013

Re: sve u svemu...

vrabac_u_steni
...ovima bi bilo mnogo bolje da ovo potpišu.
oni nemaju jaja da izdrže pritiske koji će uslediti u slučaju odbijanja, (dovoljno je samo pročitati komentare i na jednom krajnje benignom i u suštini nebitnom mestu kao što je ovaj blog). a kada budu konačno slomljeni potpisaće još gori papir od ovoga.
za neku ozbiljniju promenu paradigme na kojoj se zasniva sadašnja srpska politika, a što bi bilo jedino logično posle (vrlo verovatnog) odbijanja u utorak, oni nit imaju sposobnosti nit imaju među nogama.
ne, oni će (opet vrlo verovatno, nisam baš siguran) ovo odbiti u utorak i posle za istim stolom kukati za razumevanje i milost.
neće dobiti ni jedno ni drugo.

Taman tako.
Al nek su progovorili.
freehand freehand 14:28 07.04.2013

I eto ti ga sad:

Dijalog, i bez rešenja za sever?
Izvor: Beta

Beograd/Brisel -- Dijalog će se nastaviti o svim bitnim pitanjima i sprovođenju dogovorenog i ako oko severa ne bude rešenja, rekli su zvaničnici EU u Briselu za Betu.
...
Ketrin Ešton, a trebalo bi da to učine i Amerikanci. Visoki zvaničnik Stejt departmenta zadužen za balkanske poslove je nedavno nezvanično novinarima u Briselu rekao da "Beograd neće ni da čuje "A" od Ahtisarijevog plana, a Priština od autonomije za sever Kosova, pa bi rešenje moglo biti nešto više od Ahtisarijevog plana, a donekle manje od autonomije.
...
Portparolka Stejt departmenta Viktorija Nuland je pre dva dana rekla da je "na Kosovu da odluči o vidu autonomije za sever, koju traže tamošnji Srbi" i time potvrdila da se rešenje vidi u određenom vidu "autonomije", što je izazvalo vidnu pažnju u Prištini.
...

Spuštanje lopte?
Jel to malo zatezanja ipak dalo neke rezultate?
Iako Srbiju niko ništa ne pita, iako se , ustvari, ni čemu ne pregovara, iako je sve gotovo, iako je najbolje opustiti se i uživati?

LINK
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:52 07.04.2013

Re: I eto ti ga sad:

Spuštanje lopte?


kratki predah.
posle zmija nastavlja da davi žabu.
niccolo niccolo 15:57 07.04.2013

Re: I eto ti ga sad:

Jel to malo zatezanja ipak dalo neke rezultate?

Каквог затезања?
zack2jack zack2jack 16:45 07.04.2013

...


..mashala!

Cini se da smo dan ranije saznali koji je odgovor spremljen za zelenu choju briselsku.

Takodje saznali smo i neke druge stvari.
Iako za njih nismo pitali.
Ali smo ih ipak saznali..

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:23 07.04.2013

Re: ...

.mashala!

Cini se da smo dan ranije saznali koji je odgovor spremljen za zelenu choju briselsku.

Takodje saznali smo i neke druge stvari.
Iako za njih nismo pitali.
Ali smo ih ipak saznali..

Saznali smo npr. da se ovi pregovori tiču 5% pregovora, a 95% sukoba među trojkom sa slike.
Mislim da TN u svom obraćanju, dok je kleo Pajtića nije mislio samo na Pajtića...u onom delu, "neka niko ne misli da će da gradi svoju popularnost..."

Takođe, videli smo da su na delu ljudi nedorasl trenutku.
reanimator reanimator 17:51 07.04.2013

Re: ...

Saznali smo npr. da se ovi pregovori tiču 5% pregovora, a 95% sukoba među trojkom sa slike.

Sa ovim se apsolutno slažem. Ako zanemarimo sve potencijalne horore koje odbijanje može da izazove, bar nešto dobro u celoj priči je što sns izvesno puca.
zack2jack zack2jack 19:16 07.04.2013

Re: ...

Nebojsa Krstic
Saznali smo npr. da se ovi pregovori tiču 5% pregovora, a 95% sukoba među trojkom sa slike.Mislim da TN u svom obraćanju, dok je kleo Pajtića nije mislio samo na Pajtića...u onom delu, "neka niko ne misli da će da gradi svoju popularnost..."Takođe, videli smo da su na delu ljudi nedorasl trenutku.


..od prvog dana ove vlade paralelno su prisutna dva diskursa:
- Evropsko orijentisana politika / AV
- Istocna alternativa / TN
Pri cemu se prvoj politici preti drugom.

Meni je ostala ova: “..odluka koju donesemo sigurno ce biti potpuno sprovodjena, a odgovorni pojedinci sigurno ce je sprovoditi, cak i ako sa njom nisu potpuno zadovoljni” TN. Meni to zvuci kao da TN pise alibi za AVa kod biraca…

Kako bi se pred ovim pitanjem opredelio narod na, referendumu? Bice puno posla za agencije za istrazivanje javnosti. Meni se cini da je narod vecinom protiv sporazuma. U kom slucaju sve ovo zajedno ne treba da cudi..
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:34 07.04.2013

Re: ...

Kako bi se pred ovim pitanjem opredelio narod na, referendumu? Bice puno posla za agencije za istrazivanje trzista. Meni se cini da je narod vecinom protiv sporazuma. U kom slucaju sve ovo zajedno ne treba da cudi..

Znam ja...do pre neki dan narod je većinski bio potpuno nezainteresovan za problem Kosova.

Ukoliko još nedelju - dve mediji budu vrištali o zločincu Tačiju koji se sprema za Oluju 2, složno će reći NE svakom sporazumu.
zack2jack zack2jack 19:42 07.04.2013

Re: ...

Nebojsa Krstic
Znam ja...do pre neki dan narod je većinski bio potpuno nezainteresovan za problem Kosova.Ukoliko još nedelju - dve mediji budu vrištali o zločincu Tačiju koji se sprema za Oluju 2, složno će reći NE svakom sporazumu.


..do pre neki dan...
freehand freehand 20:37 07.04.2013

Re: ...

reanimator
Saznali smo npr. da se ovi pregovori tiču 5% pregovora, a 95% sukoba među trojkom sa slike.

Sa ovim se apsolutno slažem. Ako zanemarimo sve potencijalne horore koje odbijanje može da izazove, bar nešto dobro u celoj priči je što sns izvesno puca.

A što je to dobro?

BTW - molio bih da se podsetimo Frihendovih predviđanja od pre jedno desetak dana, o operspektivi odnosa između Nikolića i Vučića, u smislu brutovštine.
zack2jack zack2jack 20:49 07.04.2013

Re: ...

freehand

o operspektivi odnosa između Nikolića i Vučića, u smislu brutovštine.


..sukob izmedju AV i TN je isceniran.
Realno ne postoji.
Tacnije ne postoji razlog za njihov sukob..
freehand freehand 20:47 07.04.2013

Saopštenje

Samo kratko da iz+jvaim da sam Saši Raduloviću, (kod koga sam trajno banovan - bemliga, verovatno zasluženo) kliknuo sočnu preporuku za novi blog.
Da budem originalan i svoje slaganje izrazim starim blogerskim pozdravom:
Potpisujem!
freehand freehand 22:06 07.04.2013

Utisak nedelje

Slušam Marka Đurića o pregovorima koji su vođeni, i uslovima pod kojima su vođeni. I tome šta je, u stvari, "ponuda". I pitam se - o čemu mi ovde raspravljamo? Naročito kolege koje bi bez dileme "potpisale"?
Koliko očajan mora biti čovek i zemlja koju takav predstavlja da bi potpisao žvrljotinu Ketrin Ešton, ili da joj da blanko paraf a da ona tekst unese naknadno?
arcins arcins 22:19 07.04.2013

Re: Utisak nedelje

freehand
Slušam Marka Đurića o pregovorima koji su vođeni, i uslovima pod kojima su vođeni. I tome šta je, u stvari, "ponuda". I pitam se - o čemu mi ovde raspravljamo? Naročito kolege koje bi bez dileme "potpisale"?
Koliko očajan mora biti čovek i zemlja koju takav predstavlja da bi potpisao žvrljotinu Ketrin Ešton, ili da joj da blanko paraf a da ona tekst unese naknadno?


Pojasni, molim te, sta je zvrljotina Ketrinke.


PS. Hitic.

Teerzinka, Teeerzinka, Terzinka se je zvala.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:20 07.04.2013

Re: Utisak nedelje

Slušam Marka Đurića o pregovorima koji su vođeni, i uslovima pod kojima su vođeni. I tome šta je, u stvari, "ponuda". I pitam se - o čemu mi ovde raspravljamo? Naročito kolege koje bi bez dileme "potpisale"?

Jedino suvislo što je rekao je da je posluženje bilo loše.
freehand freehand 22:26 07.04.2013

Re: Utisak nedelje

Nebojsa Krstic
Slušam Marka Đurića o pregovorima koji su vođeni, i uslovima pod kojima su vođeni. I tome šta je, u stvari, "ponuda". I pitam se - o čemu mi ovde raspravljamo? Naročito kolege koje bi bez dileme "potpisale"?

Jedino suvislo što je rekao je da je posluženje bilo loše.

A to da je "ponuda" u stvari pola rukopis a druga polovina usmeno saopšteni uslovi - šta li? To je suvislo od strane ponudioca?
I to bi suvislo bilo prihvatiti?
freehand freehand 22:28 07.04.2013

Re: Utisak nedelje

Pojasni, molim te, sta je zvrljotina Ketrinke.

Evo napisao sam ono što sam zapamtio kao reči Marka Đurića.
A i tebe i druge koji nisu a interesuje ih tema molim da pogledaju tu emisiju.
Čini mi se da ima rašta.
arcins arcins 22:30 07.04.2013

Re: Utisak nedelje

freehand
Nebojsa Krstic
Slušam Marka Đurića o pregovorima koji su vođeni, i uslovima pod kojima su vođeni. I tome šta je, u stvari, "ponuda". I pitam se - o čemu mi ovde raspravljamo? Naročito kolege koje bi bez dileme "potpisale"?

Jedino suvislo što je rekao je da je posluženje bilo loše.

A to da je "ponuda" u stvari pola rukopis a druga polovina usmeno saopšteni uslovi - šta li? To je suvislo od strane ponudioca?
I to bi suvislo bilo prihvatiti?



Kako se potpisuju usmeno saopsteni uslovi?
StEtOc|nA StEtOc|nA 22:30 07.04.2013

Re: Utisak nedelje

arcins

Pojasni, molim te, sta je zvrljotina Ketrinke.



Po Tominom izrazu lica, reklo bi se da je ovo


Doduše niko nije zvanično potvrdio
freehand freehand 22:33 07.04.2013

Re: Utisak nedelje

arcins
freehand
Nebojsa Krstic
Slušam Marka Đurića o pregovorima koji su vođeni, i uslovima pod kojima su vođeni. I tome šta je, u stvari, "ponuda". I pitam se - o čemu mi ovde raspravljamo? Naročito kolege koje bi bez dileme "potpisale"?

Jedino suvislo što je rekao je da je posluženje bilo loše.

A to da je "ponuda" u stvari pola rukopis a druga polovina usmeno saopšteni uslovi - šta li? To je suvislo od strane ponudioca?
I to bi suvislo bilo prihvatiti?



Kako se potpisuju usmeno saopsteni uslovi?


Pa ja to trubim od prvog vagona... Kako, jbt?

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:52 07.04.2013

Re: Utisak nedelje

A to da je "ponuda" u stvari pola rukopis a druga polovina usmeno saopšteni uslovi - šta li? To je suvislo od strane ponudioca?

Kad si ti počeo tako slepo da veruješ ljudima koji u životu nisu rekli jednu jedinu istinu?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:53 07.04.2013

Re: Utisak nedelje

Kako se potpisuju usmeno saopsteni uslovi?


lepo, daš besu. izgleda se keti mnogo družila sa tačijem i njegovima, pa počela da prihvata neke običaje.
freehand freehand 23:00 07.04.2013

Re: Utisak nedelje

Nebojsa Krstic
A to da je "ponuda" u stvari pola rukopis a druga polovina usmeno saopšteni uslovi - šta li? To je suvislo od strane ponudioca?

Kad si ti počeo tako slepo da veruješ ljudima koji u životu nisu rekli jednu jedinu istinu?

E pa malo bi previše bilo na takav način slagati.
Drugo, ako ćemo pravo ja ovog momka Đurića i ne znam, on mi je potpuno nov u priči, te nisam imao prilike da ga čujem da laže.

A treće - ako ćemo iskreno - imam ija pitanje: otkad si ti počeo ovako slepo da se ratosiljavaš kosova?

arcins arcins 23:08 07.04.2013

Re: Utisak nedelje

StEtOc|nA
arcins

Pojasni, molim te, sta je zvrljotina Ketrinke.



Po Tominom izrazu lica, reklo bi se da je ovo


Doduše niko nije zvanično potvrdio



Ketrin Estika je samo cinovnik jedne ozbiljne organizacije, organizacije koja je proistekla iz najskupljeg projekta u istoriji projektarstva, kao pandan USA.
Dojmim da je tokom sredine prosloga veka ekipi bio pun k..ac da razmisljaju da li ce se Ameri i Rusi poklati medjusobno, a sve preko glave Evrope, pa su odlucili da se organizuju. Prvo preko celika, a potom i teritorijalnoekonomski pa na kraju i multikulti, ovo potonje cisto da bi ostali lepi, mirisljavi i opeglani.
Ovakve postavke Estonove bih uporedio jedino sa postavkama Milutinovica.
arcins arcins 23:24 07.04.2013

Re: Utisak nedelje


Drugo, ako ćemo pravo ja ovog momka Đurića i ne znam, on mi je potpuno nov u priči, te nisam imao prilike da ga čujem da laže.


Free, ne bih, ali zaista ne bih da kakim, piskim. Mladac ima 30 godina (tridesetgodina), funkcija mu je savetnik Il Presidente-a. Najozbiljnije likove u istoriji sveta i veka, a u tim godinama, dojmim za Makedonskog i za sve pristalice religije, Hesusa. Zaista nemam nista protiv "mladih lavova", ali ovo je vanvremenska instanca.
freehand freehand 23:33 07.04.2013

Re: Utisak nedelje

arcins

Drugo, ako ćemo pravo ja ovog momka Đurića i ne znam, on mi je potpuno nov u priči, te nisam imao prilike da ga čujem da laže.


Free, ne bih, ali zaista ne bih da kakim, piskim. Mladac ima 30 godina (tridesetgodina), funkcija mu je savetnik Il Presidente-a. Najozbiljnije likove u istoriji sveta i veka, a u tim godinama, dojmim za Makedonskog i za sve pristalice religije, Hesusa. Zaista nemam nista protiv "mladih lavova", ali ovo je vanvremenska instanca.

Ajd sad na srpskom ako može? Obećavam da ću čitati polako i sa punom pažnjom.
arcins arcins 23:47 07.04.2013

Re: Utisak nedelje

freehand
arcins

Drugo, ako ćemo pravo ja ovog momka Đurića i ne znam, on mi je potpuno nov u priči, te nisam imao prilike da ga čujem da laže.


Free, ne bih, ali zaista ne bih da kakim, piskim. Mladac ima 30 godina (tridesetgodina), funkcija mu je savetnik Il Presidente-a. Najozbiljnije likove u istoriji sveta i veka, a u tim godinama, dojmim za Makedonskog i za sve pristalice religije, Hesusa. Zaista nemam nista protiv "mladih lavova", ali ovo je vanvremenska instanca.

Ajd sad na srpskom ako može? Obećavam da ću čitati polako i sa punom pažnjom.


Subject: Djuric
Age: 30
Experience:Neglibigle
freehand freehand 23:54 07.04.2013

Re: Utisak nedelje

Subject: Djuric
Age: 30
Experience:Neglibigle

Aha.
Pa dobro, to reci Predsedniku, nije moj nego njegov savetnik.
Ali navedeno i dalje nikako ne znači da je notorni lažov.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:01 08.04.2013

government denies knowledge

arcins

Subject: Djuric
Age: 30
Experience:Neglibigle


Bem mu miša Fri, izgleda te neka CIA spopala ili već neki slični FBI!

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:04 08.04.2013

Re: Utisak nedelje

A treće - ako ćemo iskreno - imam ija pitanje: otkad si ti počeo ovako slepo da se ratosiljavaš kosova?

Ja?
Pa ja ovo u životu neću da potpišem!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:06 08.04.2013

Re: Utisak nedelje

Drugo, ako ćemo pravo ja ovog momka Đurića i ne znam, on mi je potpuno nov u priči, te nisam imao prilike da ga čujem da laže.

Kako nisi čuo?
Pa u emisiji je pričao kako me je prošla vlada smanjila manevarski prostor...a radi za čoveka koji je Srbiju gurao u rat sa celim svetom i zbog koga je manevarski prostor za odbramu Kosova smanjen milijardu puta.
arcins arcins 00:07 08.04.2013

Re: Utisak nedelje

freehand
Subject: Djuric
Age: 30
Experience:Neglibigle

Aha.
Pa dobro, to reci Predsedniku, nije moj nego njegov savetnik.
Ali navedeno i dalje nikako ne znači da je notorni lažov.



Ma ne, mladac je u skladu sa zahtevima. Dok je on glorifikovao glavesine, Jaksic je hteo da iskoci sa sve stolicom iz studija. Mada, Jaksic je posebna prica.
freehand freehand 00:08 08.04.2013

Re: Utisak nedelje

Nebojsa Krstic
A treće - ako ćemo iskreno - imam ija pitanje: otkad si ti počeo ovako slepo da se ratosiljavaš kosova?

Ja?
Pa ja ovo u životu neću da potpišem!


Huh... Verujem da nas ima kojima nam je lakše i da nas ima kojima nam je teže, a i koji smo duboko razočarani ovakvom tvojom izjavom.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:12 08.04.2013

Re: Utisak nedelje

Jaksic je posebna prica.

Da, i on je odlučio da ne potpiše, otkako je čuo da se trazi novi glodur Politike.
freehand freehand 00:13 08.04.2013

Re: Utisak nedelje

Nebojsa Krstic
Drugo, ako ćemo pravo ja ovog momka Đurića i ne znam, on mi je potpuno nov u priči, te nisam imao prilike da ga čujem da laže.

Kako nisi čuo?
Pa u emisiji je pričao kako me je prošla vlada smanjila manevarski prostor...a radi za čoveka koji je Srbiju gurao u rat sa celim svetom i zbog koga je manevarski prostor za odbramu Kosova smanjen milijardu puta.

Pa ono jeste: prošla Vlada sa Kosovom nije imala baš ništa.
Ali je Jeremić onaj trun istine u toj laži, pa opet ne mogu da kažem da je mladac baš skroz lažac.

Nego, šta ćemo ako nije slagao za papir rukom pisan, i nedostavljanbje pzbiljnog teksta tog predloga/ponude/ultimatuma?
freehand freehand 00:18 08.04.2013

Re: Utisak nedelje

arcins
freehand
Subject: Djuric
Age: 30
Experience:Neglibigle

Aha.
Pa dobro, to reci Predsedniku, nije moj nego njegov savetnik.
Ali navedeno i dalje nikako ne znači da je notorni lažov.



Ma ne, mladac je u skladu sa zahtevima. Dok je on glorifikovao glavesine, Jaksic je hteo da iskoci sa sve stolicom iz studija. Mada, Jaksic je posebna prica.

Pazi, i ja mislim da bi drug Nune bio idealan za to savetničkoi mesto, kao pravi Europljanin i intelektualac.
A i ima govornu manu, nume da kaže ne.
arcins arcins 00:25 08.04.2013

Re: Utisak nedelje

freehand
arcins
freehand
Subject: Djuric
Age: 30
Experience:Neglibigle

Aha.
Pa dobro, to reci Predsedniku, nije moj nego njegov savetnik.
Ali navedeno i dalje nikako ne znači da je notorni lažov.



Ma ne, mladac je u skladu sa zahtevima. Dok je on glorifikovao glavesine, Jaksic je hteo da iskoci sa sve stolicom iz studija. Mada, Jaksic je posebna prica.

Pazi, i ja mislim da bi drug Nune bio idealan za to savetničkoi mesto, kao pravi Europljanin i intelektualac.
A i ima govornu manu, nume da kaže ne.



Nune je u Vaskrsnom postu, tihuje verovatno.
freehand freehand 12:15 08.04.2013

Za Reanimatora

Pošto iz opravdanih razloga ne mogu da ti odgovorim na Radulovićevom blogu:
čemu to beslovesno insistiranje na pitanju - šta će se deseiti na Severu Kosova ukoliko se to nešto (a nadam se da si gledao Utisak i video šta je to nešto a pod uslovom, opet, da onaj mladac a i Vučić danas ne lažu) - odbije?
Kakvo je to pitanje? Ja nisam Vanga, nisam Obama, nisam čak ni Dragec.
Mislim da sam ti odgovorio već, ili nekom drugom na ovaj način: tamo su snage najmoćnije vojne organizacije na svetu sa mandatom UN da održavaju red i mir. Tamo je sudstvo i policija organizacije koja Srbiji pod nos gura ultimatume a koju svi doživlčajavamo kao obrazac svih civilizacijskih dostignuća kojima stremimo.
Njihovi se mandati sa ovim potpisom/nepotpisom ni za jotu ne menjaju.
A tamo još uvek postoje i neki ljudi spremni i sposobni da odbrane sebe i komšije, bar neko vreme. I koje bi nudioci ultimatuma obavezno da uklone.

Šta bi, dakle, trebalo da se dogodi?
reanimator reanimator 12:40 08.04.2013

Re: Za Reanimatora

Pošto iz opravdanih razloga ne mogu da ti odgovorim na Radulovićevom blogu:
čemu to beslovesno insistiranje na pitanju - šta će se deseiti na Severu Kosova ukoliko se to nešto (a nadam se da si gledao Utisak i video šta je to nešto a pod uslovom, opet, da onaj mladac a i Vučić danas ne lažu) - odbije?

Objection!
Ne insistiram da mi se kaže šta će se desiti, nego da mi taj koga pitam kaže šta on misli da će se desiti. Dakle, ni od koga ne očekujem da bude prorok, nego sagovornik sa nekakvom vizijom potencijalnih dešavanja. Eto, samo to me zanima, ta vizija.
Nisam gledao Utisak, bilo izbacivanje sa Farme :)
Mislim da sam ti odgovorio već, ili nekom drugom na ovaj način: tamo su snage najmoćnije vojne organizacije na svetu sa mandatom UN da održavaju red i mir. Tamo je sudstvo i policija organizacije koja Srbiji pod nos gura ultimatume a koju svi doživlčajavamo kao obrazac svih civilizacijskih dostignuća kojima stremimo.
Njihovi se mandati sa ovim potpisom/nepotpisom ni za jotu ne menjaju.

Ok, ovo jeste nešto konkretniji odgovor na ono što uporno pitam, nisam video da si to napisao, osim možda kroz neko ironisanje.
Koliko vidim, ni ti baš nisi siguran da će postojeće snage želeti da rade ono što im je mandat, tj da spreče bilo koje ubijanje, paljenje, proterivanje?
Ja sam gotovo siguran da neće, uopšte im ne bi bilo prvi put.
arcins arcins 12:50 08.04.2013

Re: Za Reanimatora

reanimator




Koliko vidim, ni ti baš nisi siguran da će postojeće snage želeti da rade ono što im je mandat, tj da spreče bilo koje ubijanje, paljenje, proterivanje?
Ja sam gotovo siguran da neće, uopšte im ne bi bilo prvi put.



Jel'te deda ocel' ker?
Ta nece, on vole decu.
freehand freehand 12:51 08.04.2013

Re: Za Reanimatora

Koliko vidim, ni ti baš nisi siguran da će postojeće snage želeti da rade ono što im je mandat, tj da spreče bilo koje ubijanje, paljenje, proterivanje?
Ja sam gotovo siguran da neće, uopšte im ne bi bilo prvi put.

Pa vidi: to je već van domena našeg uticaja, mada -. prosto ne mogu da poverujem da bi svi zajedno - Amerikanci, Nemci, Britanci, Francuzi - sebi mogli da dozvole da im se to, posle marta 2004. ponovi. Ni pred svojim javnim mnenjem i biračima. Previše je tu kamera i reflekotra, čak i kad bi to nekome padalo na pamet.
A ne vidim ni kako bi Taći to sebi smeo da dozvoli, uz jasno iskazanu želju za otpočinjanje pregovora sa EU, u bilo kom formatu.

Dakle, ne. Ne verujem da će biti velikih nemira i velike nesreće u tom smislu. Provokacija možda, i čak vrlo verovatno. Gurkanja i dizanja temperature takođe. Ali ništa više od toga.
maksa83 maksa83 13:31 08.04.2013

Re: Za Reanimatora

prosto ne mogu da poverujem da bi svi zajedno - Amerikanci, Nemci, Britanci, Francuzi - sebi mogli da dozvole da im se to, posle marta 2004. ponovi.

Zašto? Nešto im se loše desilo posle toga?

Nećemo valjda posle svega opet o Poveljama, Pravima, SveCkoj Pravdi, fer pleju, itd.

Ni pred svojim javnim mnenjem i biračima. Previše je tu kamera i reflekotra, čak i kad bi to nekome padalo na pamet.

Koliko je tu tačno kamera i reflektora, koje su garancije da bi se vest o tome pojavila pre "and now the sports" i vremenske prognoze, ako uopšte?

Dalje, precenjuješ koliko je njihovom javnom mnjenju stalo do toga, njih apsolutno svečano zabole (u najboljem realnom slučaju) što se neka balkanska plemena opet/još-uvek trebe, pogotovo pored živih Irana/Severnih Koreja i sl. U gorem slučaju će to staviti u "glupi ružni zli Srbi" fijoku prema matrici koja im se usađuje već dve decenije.

Ja da kažem da stvarno nemam pojma šta će da se desi, ne znam čak ni koje bih verovatnoće pripisao raznim ishodima ali mislim da je "neće biti ništa" zasnivano na gornjim premisama vrlo klimavo, baška što bi bila vrlo, vrlo skupa greška.

reanimator reanimator 13:36 08.04.2013

Re: Za Reanimatora

prosto ne mogu da poverujem da bi svi zajedno - Amerikanci, Nemci, Britanci, Francuzi - sebi mogli da dozvole da im se to, posle marta 2004. ponovi. Ni pred svojim javnim mnenjem i biračima. Previše je tu kamera i reflekotra, čak i kad bi to nekome padalo na pamet.

Eto, tu se razlikujemo. Ja mislim da bi komotno mogli i da bez problema hoće. Koji crni reflektori, koji crni mediji..pa mediji im i služe da prave sliku koju hoće, a birači su im toliko naviknuti na sliku stvorenu o nama, da im ne pada na pamet da se bave problematikom, koja će im, uzgred, biti servirana kao šesnaesti prilog u vestima.
Još ako je fokus na bitniji planetarnim dešavanjima, tipa Severne Koreje, ne da nisi vest, nego si sporadični incident i u rangu si vesti sa bliskog istoka, koje već 30 godina slušamo ko vremensku prognozu.
Plus, da mislim da bi Tači to sebi mogao da dozvoli. Mislim, ako je mogao Tudjman, što ne bi mogao i on, pokazalo se kao delotvorno.
A ako pod provokacijama i gurkanjima misliš na troje mrtvih, jednu zapaljenu crkvu i iseljeno selo, meni brate i to mnogo.
j.bre j.bre 14:03 08.04.2013

Re: Za Reanimatora

maksa83
Nećemo valjda posle svega opet o Poveljama, Pravima, SveCkoj Pravdi, fer pleju, itd.

please do!

bez zezanja, nadam se da nisam jedina koja svoju poziciju nanovo i nanovo razmatra.
moj problem je sto u diskusiji s nekim kao sto je free, zbog disproporcije u poznavanju gradiva, ja neminovno gubim - tj nanovo preispitujem svoje stavove.
j.bre j.bre 14:12 08.04.2013

Re: Za Reanimatora

... da dodam:

moj je utisak da je u velikom broju slucajeva (bar ovde na blogu) razmimoilazenje upravo oko stvari nabrojanih u gornjem citatu, sto se na kraju zavrsi zauzimanjem suprotnih stavova.
u osnovi, mislim da vecina zeli isto, ali je problem u tome mislimo li, ili sto je jos vaznije verujemo li da je to ostvarivo ili ne.
freehand freehand 14:20 08.04.2013

Re: Za Reanimatora

Koliko je tu tačno kamera i reflektora, koje su garancije da bi se vest o tome pojavila pre "and now the sports" i vremenske prognoze, ako uopšte?

Nema garancija, ali da - pojavile bi se. Neminovno. Krupni kadrovi u prajmtajmu.
A ogromna razlika u ondosu na 2004. je što se to što se desilo za najveću većinu desilo odjednom, neočekivano.
Sada bi neočekivano bilo da se ne desi ništa.
Nećemo valjda posle svega opet o Poveljama, Pravima, SveCkoj Pravdi, fer pleju, itd.

makso, mogu samo još jednom da ponovim da je to sve što imamo. Svi mi, uključujući i njih. Svi zajedno.
U suprotnom ne bi niko nikom ništa nudio, niti bi se ovde o bilo čemu raspravljalo.
a ne mogu da skapiram ko je od koga prepisivao, između vas dvojice.
maksa83 maksa83 14:48 08.04.2013

Re: Za Reanimatora

makso, mogu samo još jednom da ponovim da je to sve što imamo. Svi mi, uključujući i njih. Svi zajedno.

Pa - nemamo.

Možemo da uzmemo neku ne mnogo bitnu figuru (to je otpr. bekgdaund Eštonove, ona mu dođe nešto kao engl. Jelena Trivan, u smislu njenu političku karijeru konstantno prati zapitanost okoline - "otkud ona ovde kad nju niko nikad ni za šta nije izabrao, i šta je kvalifikuje da radi ovaj posao?" ) i kažemo mu "kaži im da potpišu, ne obećavaj im ništa" i onda to zovemo "pregovori", ali to ne menja ništa u stanju stvari. Ako "rep" zovemo "noga", pas ipak neće odjednom imati pet nogu nego ipak četiri, to što mi "rep" zovemo "noga" ga ne čini nogom.

Sa nekim ko nema ni pare ni pištolje se ne pregovara, njemu se saopšti šta će da radi. To je prva stvar. To što taj Kabuki ima tanku glazuru "pregovora" možeš da podvedeš pod "licemerje", ali ti to ne pomaže uopšte - stvari prosto danas tako funkcionišu. Naravno da ćeš za svoju i svetsku javnost da organizuješ "pregovore koji nisu uspeli zato što Srbi nisu pristali", a ne "ultimatum koji je odbijen". Ne bi bilo prvi put.

Druga bitna stvar je da je u svakim (pa i ovim i ovakvim) pregovorima u boljoj poziciji ona strana kojoj je manje stalo. Nesposobnost da izgradimo zdravo društvo koje može sebe da izdržava nas je dovela dotle da dobijanje mitskog datuma (koji svi vide kao "pare u izgledu" ) bude uslovljeno našom "kooperativnošću". Auč.

Ta saznanja neće smanjiti trenutnu konsterniranost, ali shvatanje toga štedi energiju koja se potroši kad se pesničicom gnevno i neproduktivno maše prema nebu. Zajebali smo stvar kapitalno. Ono što smo radili prvih 10 godina nas je ostavilo bez pištolja, a u drugih 10 godina smo ulupali i prokockali pare umesto da ih napravimo. Zapravo ih nismo prokockali mi, nego sprega političke i ekonomske elite koja ih je malo prokockala pravljenjem skupe neefikasne države, a delom i prosto i, što kažu - uzela za sebe.

Mislim da - šta god izabrali - ne možemo da dobijemo, i da je maksimum koji možemo da izvučemo iz ovoga - pouka.
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:10 08.04.2013

Re: Za Reanimatora

Odgledala sam sad utisak nedelje.(sta reci a ne.....sta god)

Ako Srbi sa Kosova kazu (jos samo da kleknu i mole) da je najgore sto moze da im se desi da (nazovi) pregovori rezultiraju potpisom njihove predaje Taciju na milost i nemilost, a da ce podneti (a valjda oni najbolje znaju gde zive) cak i napad Tacijeve policije - o cemu onda tu ima da se raspravlja?

Znam li ja kako je njima? Ne znam niti bih ikad volela da saznam.
Da li mi nesto znaci da formiram stav? Da, apsolutno.

A misljenja sam i da suprotna strana uveliko blefira i hvata na strah koji oseca kod Srba i svega sto se valja po stampi u poslednjih 24h.

Time sami sebi kopamo jos dublju rupcagu i saljemo signale da smo jadniji i bedniji nego sto se i njima cini (sto procenjuju).

Pa svaka cast opoziciji na ovom sto rade - Taci da im spomenik digne sto mu duvaju vetar u jedra (malo li mu je podrske sa Zapada) da je sve bezobrazniji i bezobrazniji.

I jos nesto, navalili su osetivsi strah kod srpske delegacije, da zavrse posao odmah bez po muke i otpora, a o datumu (limburga meseca kad se sisaju majmuni godine 2256) ce da razmotre tek u junu.
[/u]
Nasli (nanjusili) budale svetske (nas), pa zasli.

(mislim, i Iran ih odjebao u troskocima pri tom jos pod sankcijama)

freehand freehand 15:11 08.04.2013

Re: Za Reanimatora

maksa83
makso, mogu samo još jednom da ponovim da je to sve što imamo. Svi mi, uključujući i njih. Svi zajedno.

Pa - nemamo.

Možemo da uzmemo neku ne mnogo bitnu figuru (to je otpr. bekgdaund Eštonove, ona mu dođe nešto kao engl. Jelena Trivan, u smislu njenu političku karijeru konstantno prati zapitanost okoline - "otkud ona ovde kad nju niko nikad ni za šta nije izabrao, i šta je kvalifikuje da radi ovaj posao?" ) i kažemo mu "kaži im da potpišu, ne obećavaj im ništa" i onda to zovemo "pregovori", ali to ne menja ništa u stanju stvari. Ako "rep" zovemo "noga", pas ipak neće odjednom imati pet nogu nego ipak četiri, to što mi "rep" zovemo "noga" ga ne čini nogom.

Sa nekim ko nema ni pare ni pištolje se ne pregovara, njemu se saopšti šta će da radi. To je prva stvar. To što taj Kabuki ima tanku glazuru "pregovora" možeš da podvedeš pod "licemerje", ali ti to ne pomaže uopšte - stvari prosto danas tako funkcionišu. Naravno da ćeš za svoju i svetsku javnost da organizuješ "pregovore koji nisu uspeli zato što Srbi nisu pristali", a ne "ultimatum koji je odbijen". Ne bi bilo prvi put.

Druga bitna stvar je da je u svakim (pa i ovim i ovakvim) pregovorima u boljoj poziciji ona strana kojoj je manje stalo. Nesposobnost da izgradimo zdravo društvo koje može sebe da izdržava nas je dovela dotle da dobijanje mitskog datuma (koji svi vide kao "pare u izgledu" ) bude uslovljeno našom "kooperativnošću". Auč.

Ta saznanja neće smanjiti trenutnu konsterniranost, ali shvatanje toga štedi energiju koja se potroši kad se pesničicom gnevno i neproduktivno maše prema nebu. Zajebali smo stvar kapitalno. Ono što smo radili prvih 10 godina nas je ostavilo bez pištolja, a u drugih 10 godina smo ulupali i prokockali pare umesto da ih napravimo. Zapravo ih nismo prokockali mi, nego sprega političke i ekonomske elite koja ih je malo prokockala pravljenjem skupe neefikasne države, a delom i prosto i, što kažu - uzela za sebe.

Mislim da - šta god izabrali - ne možemo da dobijemo, i da je maksimum koji možemo da izvučemo iz ovoga - pouka.


Aha, dobro.
Hajde da se i ja složim da nema izbora ako ne postoji ponuda. kao što u ovom slučaju ne postoji. Ovde je, koliko sam razumeo, tražen blanko paraf, i štambilj preko. I neće ga dobiti ni Ketrin da ga odnese gde ti već misliš da bi ga odnela.
ali da ne dužim i ne ulazim u zamršene diskusije:

Kosovo | ponedeljak 8.04.2013 | 14:40
SAD: Dogovor da bude i sprovodljiv
Izvor: Beta

Beograd -- Ambasador SAD Majkl Kirbi kaže da dogovor koji se postigne u Briselu treba da bude prihvatljiv i za Beograd i za Prištinu i ističe da mora biti i sprovodljiv.

LINK

Kosovo | ponedeljak 8.04.2013 | 13:05
Dežer: Sutra nije "sudnji dan"
Izvor: Tanjug

Beograd -- Vensan Dežer kaže da je na Ketrin Ešton da odluči da li će dijalog biti nastavljen, da sutra nije "sudnji dan" i da EU, kao i Srbija, ne odustaje od rešenja.

LINK

Kako ocenjuješ ove izjave?
Koje nisu date u petak, ni u subotu, ni u nedelju. nego u ponedeljak.
Meni, na primer izgleda da nije bitno da li kuče ima rep ili nogu ako ga/je koristi za održavanje ravnoteže i uspeva da se uz njegovu/mnjenu pomoć kreće u željenom smeru.
Makar i polako.
maksa83 maksa83 15:18 08.04.2013

Re: Za Reanimatora

Hajde da se i ja složim da nema izbora ako ne postoji ponuda.

Ne, ne kapiraš šta hoću da kažem - mislim da je gore od toga tj. da smo fucked šta god izabrali. Potpisali ne potpisali. No win. Kobayashi Maru, što bi rekli Star Trek fanovi. Ako se ne presaberemo sami sa sobom. E a tu smo istorijski i empirijski tanki.
freehand freehand 15:30 08.04.2013

Re: Za Reanimatora

maksa83
Hajde da se i ja složim da nema izbora ako ne postoji ponuda.

Ne, ne kapiraš šta hoću da kažem - mislim da je gore od toga tj. da smo fucked šta god izabrali. Potpisali ne potpisali. No win. Kobayashi Maru, što bi rekli Star Trek fanovi. Ako se ne presaberemo sami sa sobom. E a tu smo istorijski i empirijski tanki.

Ma ni tu se ne slažemo. odnosno - u pravu si u konstataciji, ali nema smisla na tome ostati.
Titov Naprijed, brate.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 15:32 08.04.2013

Re: Za Reanimatora

maksa83
Hajde da se i ja složim da nema izbora ako ne postoji ponuda.

Ne, ne kapiraš šta hoću da kažem - mislim da je gore od toga tj. da smo fucked šta god izabrali. Potpisali ne potpisali. No win. Kobayashi Maru, što bi rekli Star Trek fanovi. Ako se ne presaberemo sami sa sobom. E a tu smo istorijski i empirijski tanki.


Apsolutno, zato sam u prvom komentaru i predložio da se ušikamo, pa nek ide život.

Nego, sad ozbiljno, tačno je i sve ono što si izneo u gornjem komentaru, međutim ja mislim da koliko god da si u buli ima mesta borbi. Naravno, prilagođenoj tvom trenutnom stanju i mogučnostima.

Sad ti možda misliš da je to put ka još bržoj smrti, ja mislim da je upravo u njoj put ka izlečenju ako se pametno koncipira.

Ovde se u mnogim komentarima predlaže apsolutno predavanje, odustajanje i bespogovorna poslušnost. Ja mislim da je upravo to na duži rok ako ne put ka sigurnoj smrti onda ukidanje mogučnosti svakog izlečenja.
ili što reče apacherosepeacock gore:


Time sami sebi kopamo jos dublju rupcagu i saljemo signale da smo jadniji i bedniji nego sto se i njima cini (sto procenjuju).

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 15:32 08.04.2013

Re: Za Reanimatora

freehand
maksa83
Hajde da se i ja složim da nema izbora ako ne postoji ponuda.

Ne, ne kapiraš šta hoću da kažem - mislim da je gore od toga tj. da smo fucked šta god izabrali. Potpisali ne potpisali. No win. Kobayashi Maru, što bi rekli Star Trek fanovi. Ako se ne presaberemo sami sa sobom. E a tu smo istorijski i empirijski tanki.

Ma ni tu se ne slažemo. odnosno - u pravu si u konstataciji, ali nema smisla na tome ostati.
Titov Naprijed, brate.


da upravo to i ja hoću da kažem :)
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:40 08.04.2013

Re: Za Reanimatora

I samo jos da dodam ono o medijima da nas preskacu i da je samim tim izvodljivo neko divljanje bez pokrivanja u istim - nije tacno.

Koliko pre par dana sam gledala najnoviju reportazu na euronews povodom pregovora i intervjuisanje po Kosovskoj Mitrovici )i to vise srpsku stranu, stanovnike).

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana