Budućnost

besna, zgrožena, nemoćna

AlexDunja RSS / 06.04.2013. u 21:57

i gotovo ceo  dan zanemela,
posle današnje vesti.

Gardisti_Topcider_kombo_01_u_860374178.jpg&size=article_large&scale_by=width
 

 Izvor: Tanjug

Beograd -- Ministarstvo pravde i državne uprave pokrenulo je postupak za isplatu nematerijalne štete porodicama gardista ubijenih u kasarni na Topčideru 5. oktobra 2004.

 

već sam nekoliko puta na ovom mestu
rekla da na ceo vojni, politički i sudski aparat
gledam kroz ovaj slučaj,
naravno, i kroz onaj o pobijenim vojnicima u
leskovcu koje više niko osim jelene milić
ne pominje.


postoji li još neka uvreda koju roditelji ovih vojnika treba da progutaju?



Komentari (61)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

oskar-z-wild oskar-z-wild 22:07 06.04.2013

I sta sad?

Mislis da treba da odbiju ponudu i da traze vise?
AlexDunja AlexDunja 22:10 06.04.2013

Re: I sta sad?

ja mislim da imena nn lica treba da se objave.
i izvršioca i nalogodavaca.

ako si pratio, znaćeš da mnogi u vojsci, politici
i sudstvu znaju ko su oni.

edit:
naravno, i da im se pravedno sudi,
kao i svima onima koji su ih prikrivali
oskar-z-wild oskar-z-wild 22:30 06.04.2013

Re: I sta sad?

Postoji li tu neka licna odgovornost ili je sve na nivou nn lica?

Ako mnogi znaju, onda su i oni odgovorni, ako ne objavljuju sta znaju.

Koga treba osuditi? Licnost ili institucuju?

Ako se nudi nadoknada znacu da vec postoji priznanje.
AlexDunja AlexDunja 22:34 06.04.2013

Re: I sta sad?

Ako se nudi nadoknada znacu da vec postoji priznanje.

kakvo priznanje?
izvini, ja ne razumem o čemu ti pričaš.

o ubistvima u topčideru se vodi pretkrivični postupak
protiv nn lica.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 23:47 06.04.2013

Re: I sta sad?

kakvo priznanje?


Samim tim što je država odredila nekakvu odštetu, ma koliko sve ponižavajuće i uvredljivo to bilo, priznala je da je državna institucija odgovorna za smrt Dragana Jakoljevića i Dražena Milovanovića. E sad, institucijom koja je kriva, rukovode ljudi koji su krivi i td.
To samo govori o tome da su donosioci presude svesni svega o čemu ti pričaš i da na zastrašujuće sramotan način pokušavaju da slučaj stave ad acta.
8c_competizione 8c_competizione 10:11 07.04.2013

Re: I sta sad?

treba da traze otkrivanje pocinilaca i naredbodavaca, nista vise i nista manje

a pare zajebite! poklonite ovoj deci za lecenje pokvarena drzavo!
laziiprevare laziiprevare 14:49 07.04.2013

Re: I sta sad?

o ubistvima u topčideru se vodi pretkrivični postupak

Problem je da su sva ubistava, prema inspiratorima iz vrha države, počinjena u ime viših državnih interesa. Otvaranjem jednog ubistva, otvara se nekontrolisano cela serija ubistava i jasno je da sve vlade do sada imaju želju da se sve stavi ad acta posle jedva izbegnutog potopa tokom suđenja za ubistvo premijera Srbije.

Vlada je formirala komisiju za ispitivanje ubistava novinara, ali nije formirala komisiju ispitivanja ubistva ministra odbrane Pavle Bulatovića ili generala policije Boško Buha. Danas ovde tražimo odgovor ko je ubio vojnike, ali ne i ko je ubio njihovog komandanta. Ne možete ubiti generala ili ministra bez odoborenja, ali ne možete ni rešiti ubistvo vojnika bez odsecanja vrha piramide zločina.


ministar odbrane Pavle Bulatović


general policije Boško Buha

U procesu za ubistvo premijer, isplivalo je nekoliko politčkih ubistva kao i gomila ubistava koja su izvršena iz policijskog oružja, u kojima se uvek pojavljuje policijska ili vojna knjižica u pozadini i političari koji imaju direktne kontakte sa najnižim delom zločinačke piramide – likvidatotorima. Posle suđenja, saznali smo da deo atentatora na premijera Srbije, slobodno dolaze u Beograd i završavaju krvavi posao ukalanjanjem svedoka. Za to vreme, ministar pravde i specijalni tužilac, najavljuju otkrivanje "političkog kišobrana" ili "puzajućeg državnog udara" u institucijama države.

Danas je moguće da državni i partijski šefovi imaju direktne kontakte sa narkokartelima i da se sve banalizuje na to ko je jeo ribu, a ko igrao šah.
loader loader 01:58 09.04.2013

Re: I sta sad?

Postoji li tu neka licna odgovornost ili je sve na nivou nn lica?

U nn državi
ima i nn odgovornih lica,
jelte


Heh ...

Dr M Dr M 22:15 06.04.2013

Nepročitano pismo



Datirano ovde, 22.08.2012.http://blog.b92.net/text/20895/Otvoreno-pismo-Aleksandru-Vucicu/#komentari

Prvo, koristim priliku da Vam čestitam na srećnom objedinjavanju funkcija , da ne nabrajam.



Drugo, ovo prvo Vam daje mogućnost da još danas, na sednici kojoj ćete predsedavati, date nalog da Vam se dostavi dokumentacija o ubistvu gardista u Košutnjaku. Ne sumnjajući u Vaše poštenje, osećaj odgovornosti prema gradjanima Srbije i Vašu ličnu humanost, uveren sam da ćete srušiti zid ćutanja koji preti da se ovaj tragični dogadjaj preseli u zastarelost i zaborav.



Neću da Vas vredjam navodjenjem svih razloga zbog kojih je rasplitanje ove afere od najveće važnosti za budućnost naše zemlje, siguran sam da to znate i sami. Zato su sledeći redovi za one koji koji se pitaju zašto ovo pišem baš danas, kad nije nikakav prigodan datum.



Ovo je test ozbiljnosti za vladu u celini, i test muškosti za Aleksandra Vučića. Da li će imati dovoljno kuraži da, konačno, uspostavi civilnu kontrolu nad Službama?



Ako uspe, učiniće najviše što je neko učinio za dobro Srbije za dugi niz godina koje su za nama.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:18 06.04.2013

Re: Nepročitano pismo

5000 evra...
AlexDunja AlexDunja 22:22 06.04.2013

Re: Nepročitano pismo



Ako uspe, učiniće najviše što je neko učinio za dobro Srbije za dugi niz godina koje su za nama.


teška je to omerta, moj predsedniče.
AlexDunja AlexDunja 22:24 06.04.2013

Re: Nepročitano pismo

Jelica Greganović

nezamislivo, neobjašnjivo,
sramno, poražavajuće...i tako do sudnjeg dana
oskar-z-wild oskar-z-wild 22:35 06.04.2013

Re: Nepročitano pismo

AlexDunja
Jelica Greganović
nezamislivo, neobjašnjivo,sramno, poražavajuće...i tako do sudnjeg dana


Da je ovo samo jedna od bezbroj nepravavdi razmislio bih vise.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:31 06.04.2013

Re: Nepročitano pismo

nezamislivo, neobjašnjivo,
sramno, poražavajuće...i tako do sudnjeg dana


Ali stvarno, šta ti zameraš?
To što je malo ili što je uopšte isplaćeno?

AlexDunja AlexDunja 23:37 06.04.2013

Re: Nepročitano pismo

To što je malo ili što je uopšte isplaćeno?

zameram osnov po kome treba da se isplati.
ja mislim da nije utvrđen, i da je cela
priča o isplati još jedna dimna zavesa.

iskreno, razočarava me da postavljaš tako glupo pitanje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:54 06.04.2013

Re: Nepročitano pismo


zameram osnov po kome treba da se isplati.

Osnov je valjda zahtev advokata odbrane za isplatom?
Ostaje iznos kao sporan.

Proces koji treba da otkrije ubice i one kojisu im naredili ovim nije okončan.
skreno, razočarava me da postavljaš tako glupo pitanje.

A mene uopšte ne iznenađuje što ti ne shvataš a htela bi da budeš Jelena.
Nije ti prvi put
AlexDunja AlexDunja 00:00 07.04.2013

Re: Nepročitano pismo

A mene uopšte ne iznenađuje što ti ne shvataš a htela bi da budeš Jelena.
Nije ti prvi p

ovo glupiranje ti je nepotrebno.

ne na ovoj temi.

ja nikada nisam bila angažovana u bilo kojoj nvo,
ni političkoj organizaciji. nikada.

ružno je da nekoga ko ima moje godine i moje
iskustvo javno optužuješ da hoće da bude neko drugi, šta ti je?
coviax coviax 07:47 07.04.2013

Re: Nepročitano pismo

Dr M


Datirano ovde, 22.08.2012.http://blog.b92.net/text/20895/Otvoreno-pismo-Aleksandru-Vucicu/#komentari




Ako uspe, učiniće najviše što je neko učinio za dobro Srbije za dugi niz godina koje su za nama.

Greška u koracima-delotvornije i jeftinije zataškavanje i guranje pod tepih,
nego izvođenje pred lice pravde lanac komandovanja VBA...
Koji ministar vojni u svetu bi to uradio?
Možda Danske,ali sumnjam i tamo da bi...
Đorđe Bobić Đorđe Bobić 22:26 06.04.2013

ama kakve pare !

Zaista je uvredljivo posle deset godina nuditi roditeljima novac kao naknadu, ... jedino što treba i što bi opravdalo postojanje nekog sistema u ovoj državi a i nju samu je obelodanjivanje imena počinioca i naredbodavaca ubistva ... ovo je još jedan pokušaj izbegavanja obaveze koja i dalje postoji i ne može se nikako zameniti parama ili bilo čim drugim ...
oskar-z-wild oskar-z-wild 22:32 06.04.2013

Re: ama kakve pare !

Da li ce nas osveta utesiti?
Dr M Dr M 22:35 06.04.2013

Re: ama kakve pare !

oskar-z-wild
Da li ce nas osveta utesiti?


Osveta neće, pravda makar malo.
oskar-z-wild oskar-z-wild 22:37 06.04.2013

Re: ama kakve pare !

Dr M
oskar-z-wild
Da li ce nas osveta utesiti?
Osveta neće, pravda makar malo.


Nadoknada, kakva da je, prizaje krivicu u redosledu komandi.
AlexDunja AlexDunja 22:37 06.04.2013

Re: ama kakve pare !

Da li ce nas osveta utesiti?

ko traži osvetu?

traži se odgovor na pitanje: ko je i zašto ubio gardiste.

opet te pitam: o čemu pričaš?
Đorđe Bobić Đorđe Bobić 22:38 06.04.2013

Re: ama kakve pare !

Ne, osveta nije tema ... kada država objavi ko je počinilac i naručilac zločina ona će ih kazniti po zakonu ... tada bi bila država !
oskar-z-wild oskar-z-wild 22:42 06.04.2013

Re: ama kakve pare !

Đorđe Bobić
Ne, osveta nije tema ... kada država objavi ko je počinilac i naručilac zločina ona će ih kazniti po zakonu ... tada bi bila država !


Kaznjavanje pocinilaca je osveta.

Kad se radi o prekrsaju pojedinca onda kazna ima nekog smisla, da pocinilac ne ponovi prekrsaj. U ovom slucaju izgdleda da postoji sam institucionalna krivica.
Đorđe Bobić Đorđe Bobić 22:50 06.04.2013

Re: ama kakve pare !

Kaznjavanje pocinilaca je osveta.

Kada je po zakonu onda nije osveta. Onda je to pravda ...

U ovom slucaju izgdleda da postoji sam institucionalna krivica.


Nije potrebno razvodnjavati problem, institucije nisu radile svoj posao i pojedinci su učunili nedelo, iz institucija ili van njih ... zato pojedinci za koje država utvrdi da su krivi treba da budu sankcionisani ...
AlexDunja AlexDunja 22:53 06.04.2013

Re: ama kakve pare !

Kaznjavanje pocinilaca je osveta.

kažnjavanje ubica je osveta?
oskare, otišao si odavde, for good.
Bili Piton Bili Piton 23:20 06.04.2013

Re: ama kakve pare !

oskar-z-wild


Nadoknada, kakva da je, prizaje krivicu u redosledu komandi.


Pa ne baš, Ja ovo vidim kao "settling out of court", a ne priznavanje krivice.

I to mizeran, ponižavajući, arogantan settling, kad već pominjemo novčani iznos (koliko god to neukusno bilo).
niccolo niccolo 23:24 06.04.2013

Re: ama kakve pare !

Ja ovo vidim kao "settling out of court", a ne priznavanje krivice.

Мени се чини да је чланак мало неразумљив (тј. мало више неразумљив) - ако се добро сећам пре неког времена је била вет да је Уставни суд утврдио да је породицама ових војника повређено право на суђење у разумном року - па због тога претпостављам да је овај износ износ накнаде по том основу.
AlexDunja AlexDunja 23:26 06.04.2013

Re: ama kakve pare !

Мени се чини да је чланак мало неразумљив (тј. мало више неразумљив) -

iskreno meni je potpuno nerazumljiv,
ali ekstremno ponižavajući za vojnike
Bili Piton Bili Piton 23:43 06.04.2013

Re: ama kakve pare !

niccolo
Ja ovo vidim kao "settling out of court", a ne priznavanje krivice.

Мени се чини да је чланак мало неразумљив (тј. мало више неразумљив) - ако се добро сећам пре неког времена је била вет да је Уставни суд утврдио да је породицама ових војника повређено право на суђење у разумном року - па због тога претпостављам да је овај износ износ накнаде по том основу.


Pa, nadajmo se da si kao profesionalac u pravu, to jest da je po tom osnovu i samo po tom osnovu, i da prava odšteta (u figurativnom smislu) i prava istraga (u konkretnom smislu) - tek predstoje.
vladimir petrovic vladimir petrovic 12:57 07.04.2013

Re: ama kakve pare !

... па због тога претпостављам да је овај износ износ накнаде по том основу.


Pada mi na pamet da su Srbi daleko od Japanaca.

Naime, Jukio Mišima (Yukio Mishima), u jednoj svojoj poznatoj knjizi, pominje slučaj starice čija dva sina su poginula dok su bili u armiji. Pošto je ostala sama samcata, japanska država joj je ponudila penzijicu, koju je ona s indignacijom odbila rečima: moji sinovi su poginuli za svoju državu, pa je uvreda da ja od njihove smrti profitiram... (A u pitanju nije bio odbrambeni rat, već napad Japana na jednu susednu zemlju).

Svako onaj ko biva vojnik, pod oružjem, ima dobru mogućnost da pogine.
Ne smatram opravdanim da se za svakog poginulog vojnika isplaćuju nekakva obeštećenja. Koliko ja znam, to ni jedna država ne radi.

A u slučaju pogibije ove dvojice naših vojnika, najviše ljutnje ima navodno zato što nisu otkrivene njihove ubice. A ignorišu se svi drugi mogući odgovori - počev od toga da su u pitanju samoubistva, zatim da su iza tih ubistava stajali neki tzv. viši (državni) interesi iz tog vremena (bez obzira što oni sa današnje distance ne moraju izgledati dovoljno valjani), itd.

Za ime Boga, mnoga ubistva ostaju nerazjašnjena, ne verujem da je slučaj sa ovim vojnicima NAJTEŽI I NAJVAŽNIJI. Osim možda blogerima tipa Milićke.

A neprihvatljivo mi je i ovo licitiranje da li je, ukoliko država ipak da neku naknadu, to malo ili dovoljno.
bolid1 bolid1 13:02 07.04.2013

Re: ama kakve pare !

vladimir petrovic

Svako onaj ko biva vojnik, pod oružjem, ima mogućnost da pogine.
Ne smatram opravdanim da se za svakog poginulog vojnika isplaćuju nekakva obeštećenja.


Tu nista sporno nije, sporno je sto ovi momci nisu pobinuli u ratu, nego u miru, na strazi i ne zna se ko ih ubi u sred kasarne, To je ono sto hebe nasu kokos, a nije pet'o.

Sve posle je samo mrcvarenje, aman, drzavo Srbijo, ko ti smaknu dva vojnika usred kasarne. Moze i ovako, ne dragi nasi, dva ludaka se samoubila i evo neoborivih dokaza koji to potvrdjuju i zdravo, case closed. Forenzika je egzaktna nauka...ili su se ubili ili ih je ubilo, ako ih je ubilo, ko ili sta ih je ubilo i ajmo dalje.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 13:41 07.04.2013

Re: ama kakve pare !

"Za ime Boga, mnoga ubistva ostaju nerazjašnjenja, ne verujem da je slučaj sa ovim vojnicima NAJTEŽI I NAJVAŽNIJI. Osim možda blogerima tipa Milićke."


Ovo mi se ne dopada. Ubiti nekoga znaci da taj vise ne zivi, nema ga. Mislim da je sramota za Srbiju da su joj sva ubistva ostala nerazjasnjena. Jos uvek postoji strah ovih koji se iz petnih zila trude da budu vlast, da se zaista uhvate u kostac sa tajnim sluzbama i ostalom bagrom koja se kao zmija provlaci godinama, nevidljivo, potuljeno i nekaznjeno.
AlexDunja AlexDunja 14:33 07.04.2013

Re: ama kakve pare !


Za ime Boga, mnoga ubistva ostaju nerazjašnjenja, ne verujem da je slučaj sa ovim vojnicima NAJTEŽI I NAJVAŽNIJI. Osim možda blogerima tipa Milićke.


tačno.
nisu razjašnjena ni ubistva trojice vojnika u leskovcu,
nekoliko novinara...

ko su blogeri tipa milićke?

ja nemam ništa zajedničko sa jelenom,
osim što insistiram u svojim blogovima
na propustima koji su učinjeni u ovim istragama
i što ne mogu da zaboravim kako su
ponižavani i iscrpljivani njihovi roditelji.
jedan.kub jedan.kub 16:13 07.04.2013

Re: ama kakve pare !

A u slučaju pogibije ove dvojice naših vojnika, najviše ljutnje ima navodno zato što nisu otkrivene njihove ubice.

Znači tako!
Nekolicina u vojnom vrhu odluči da u cilju zaštite svojih interesa ili interesa pojedinaca odluči da ubija vojnike, regrute, novinare, zato što su otkriveni, spada u interese države.
Zar silom ove države raspolažu pojedinci i dokle?
Zato smo prošli raspad Jugoslavije, gubitak Kosova i masu nerazjašnjenih ubistava.

8c_competizione 8c_competizione 16:19 07.04.2013

Re: ama kakve pare !

Svako onaj ko biva vojnik, pod oružjem, ima dobru mogućnost da pogine.
Ne smatram opravdanim da se za svakog poginulog vojnika isplaćuju nekakva obeštećenja. Koliko ja znam, to ni jedna država ne radi.

A u slučaju pogibije ove dvojice naših vojnika, najviše ljutnje ima navodno zato što nisu otkrivene njihove ubice. A ignorišu se svi drugi mogući odgovori - počev od toga da su u pitanju samoubistva, zatim da su iza tih ubistava stajali neki tzv. viši (državni) interesi iz tog vremena (bez obzira što oni sa današnje distance ne moraju izgledati dovoljno valjani), itd.


gdine Petrovicu, krajnje sam zgrozen vasim komentarom!

kao prvo, od vojnika niko ne ocekuje da bude upucan iz blizine dok u mirno vreme cuva strazu u kasarni, vec ako zatreba na bojnom polju. ovde se ista "greska" omakla duplo. zar vam to prvo nije bar malko indikativno.

potom, duplo samoubistvo? iz nehata hocete dodati? ma koga bre vi?

zaista mislim da bi B92 ozbiljno trebalo da porazmisli na uvodjenju par osnovnih principa pri davanju nekome prava da bude bloger:
- minimum IQ 80
- za neke bi i psihiloska posmatranja trebala, cisto da se propveri zasto su toliko bezobrazni iako im IQ prebacuje kvotu od 80
vladimir petrovic vladimir petrovic 22:59 07.04.2013

Re: ama kakve pare !

8c_competizione
... gdine Petrovicu, krajnje sam zgrozen vasim komentarom!


Žao mi je što ste zgroženi.
Inteligenti ljudi se ne zgražavaju komentarima koji im se ne sviđaju, već odgovaraju kontraargumentima ili ćute.

od vojnika niko ne ocekuje da bude upucan iz blizine dok u mirno vreme cuva strazu u kasarni, vec ako zatreba na bojnom polju. ovde se ista "greska" omakla duplo. zar vam to prvo nije bar malko indikativno.


Vojnik koji je na straži je vojnik pod naoružanjem, dakle s puškom na gotovs i spreman da ubije svakoga ko navodno pokušava da se približi onome koga on čuva, jer ima takve instrukcije. S tim u vezi, moguće je da i njega drugo ubije.

Ja sam protivnik nošenja oružja i bio na strani onih koji su odbijali da u vojsci nose oružje.

Pogibija vojnika pod naoružanjem nije ista, recimo, sa pogibijom novinara koji nije naoružan. To je važna razlika.

Od vas sam očekivao sportsko ponašanje, a ne vređanje.

Šta vam ovo znači:
zaista mislim da bi B92 ozbiljno trebalo da porazmisli na uvodjenju par osnovnih principa pri davanju nekome prava da bude bloger:
- minimum IQ 80
- za neke bi i psihiloska posmatranja trebala, cisto da se propveri zasto su toliko bezobrazni iako im IQ prebacuje kvotu od 80


Ko vam daje za pravo da budete sigurni da ste vi u pravu, a da sam ja sa niskim IQ.

S tim u vezi, podsetiću:

Bertrand Rasel, filozof, logičar, matematičar i pisac (dobitnik Nobelove nagrade), nazvao je budalama i fanaticama one koji su tako sigurni u sebe a osporavaju pamet drugima, rekavši da su problem u svetu:

"Problem sa svetom jeste u tome što su budale i fanatici uvek tako sigurni u sebe, dok su pametni ljudi sumnjičivi prema svemu".


8c_competizione 8c_competizione 23:12 07.04.2013

Re: ama kakve pare !

Vojnik koji je na straži je vojnik pod naoružanjem, dakle s puškom na gotovs i spreman da ubije svakoga ko navodno pokušava da se približi onome koga on čuva, jer ima takve instrukcije. S tim u vezi, moguće je da i njega drugo ubije.

Pogibija vojnika pod naoružanjem nije ista, recimo, sa pogibijom novinara koji nije naoružan. To je važna razlika.


ukoliko je pogubljen iz blizine, dakle odstreljen, i to unutar vojnog objekta, to jevec sasvim indikativno. jos dvojica u isto vreme!

Ja sam protivnik nošenja oružja i bio na strani onih koji su odbijali da u vojsci nose oružje.


ja sam bivse vojno grlo, sada takodje mnogo vise pacifista nego li ono drugo. i uveravam te da nacin na koji su umrli ni najmanje ne lici na nesto sto se desava vojnicima na strazi u sred kasarne u mirno vreme

Ko vam daje za pravo da budete sigurni da ste vi u pravu, a da sam ja sa niskim IQ.


ako procitate ponovo komentar, videcete da sam ostavio i onu drugu mogucnost.

Inteligenti ljudi se ne zgražavaju komentarima koji im se ne sviđaju, već odgovaraju kontraargumentima ili ćute.


kontraargumenti zahtevaju inicijalne argumente. ja licno ovo vase pisanije ne bih mogao da okarakterisem kao argumentovanu izjavu.

zbog toga sam i reagovao.

mozda je bolje da procitate sebe sami jos jednom, pokusavajuci da sagledate stvar i iz druge perspektive

"Problem sa svetom jeste u tome što su budale i fanatici uvek tako sigurni u sebe, dok su pametni ljudi sumnjičivi prema svemu"


jel vi ovo o propovedima Crkve ili? kanda mi se uvek cinilo da pordzavate bezrezervno Crkvu. kako vam se omakla ova izjava? ili ovo primenjujete samo ongde gde vam pasuje?
vladimir petrovic vladimir petrovic 23:16 07.04.2013

Re: ama kakve pare !

Alex Dunja
... nisu razjašnjena ni ubistva trojice vojnika u leskovcu,
nekoliko novinara...


Kao što rekoh gore, nisu sve pogibije iste.
Meni je žao što su tri vojnika poginula, naravno, ali pravim razliku između onih koji nose oružje pa poginu od onih koji bivaju ubijeni a da NISU NAORUŽANI.

To se desilo nekim novinarima, i drugima (dakle, nenaoružanim osobama).

Da ponovim: vojnik na straži (kao što su bila ova dvojica na Topčideru) nosi pušku na gotovs i spreman je da postupi po dobijenim instrukcijama i da puca, dakle, da ubije svakoga ko pokuša da priđe onome prostoru ili onim osobama koje on čuva. Njemu je tako naređeno i bilo je moguće da je on tako radio. A onda se, hipotetično, našao neko ko je njega (njih) ubio.

Što je pretpostavka, jer nije razjašnjeno, a ima više verzija o tome kako su oni nastradali.

Ponavljam, ja sam protiv naoružanja, pa ne volim kada stradaju civili, goloruki novinari i drugi od krimanalaca.

Žao mi je roditelja poginulih vojnika.

Bio sam na strani onih koji su odbijali da idu u vojsku i nose oružje.

Veoma sam srećan što je služenje prestalo da bude obavezna.
Sada idu samo plaćenici, koji će biti naoružani, a oni koji nose oružje podležu većoj verovatnoći da i oni sami od oružja nastradaju nego oni koji ne nose oružje (Ko se sablje laća... ).

P. S. Naravno, nemam ja ništa protiv toga da se ponovo otvore ti slučajevi, da se i dalje istražuje kako je došlo do ubistava vojnika, ko je odgovoran, koga su čuvali i slično.



vladimir petrovic vladimir petrovic 23:20 07.04.2013

Re: ama kakve pare !

kanda mi se uvek cinilo da pordzavate bezrezervno Crkvu

Nikoga ja ne podržavam bezrezervno.
Ja u sve sumnjam, čoveče.

Vi ne shvatate Raselovu izjavu koju sam naveo.
Da li vi znate ko je bio Bertrand Rasel?
On nije imao nikakve veze sa Crkvom, bio je neskriveni ateista.

Ja vas molim da ponovo pročitate moj prvi komentar i videćete da je bio dosta uravnotežen.
Možda će vam ponovljeno čitanje pomoći da shvatite obične stvari.
Laku noć.
AlexDunja AlexDunja 23:24 07.04.2013

Re: ama kakve pare !

Veoma sam srećan što je služenje prestalo da bude obavezna.

ja mislim da ne možeš da shvatiš
koliko sam ja srećna zbog toga...
imam dva sina.

imam utisak da su preživeli:)
vladimir petrovic vladimir petrovic 23:40 07.04.2013

Re: ama kakve pare !

ja mislim da ne možeš da shvatiš
koliko sam ja srećna zbog toga...
imam dva sina.

imam utisak da su preživeli:)


Shvatam. Ali te molim da ti shvatiš mene, nisam lud.

Ja sam budistički nastrojen, znači da sam protiv svakog ubistva. Ponavljam da se protiv svakom ubistvu. Uključujući životinje. Mrzim lovce koji ubijaju životinje.

U francuskom postoji jedna izreka koja glasi, parafraziram: kad lovac ubije tigra, to je sport (razonoda), a kada tigar rastrgne lovca, to je katastrofa.

Jok. Ja ne mislim tako. Neka me osudite da sam bezdušan, ali podjednako mi je žao tigra koliko i lovca.
A ako neko ide u lov s namerom da ubija životinje, onda je verovatnoća i da njega neka životinja usmrti, ma koliko se to retko događalo.


Dole ubijanje!

A ja sam se počeo objašnjavati oko vojnika ne da bih rekao da mi ih nije žao već da bih rekao da je teorijski i praktično veća verovatnoća da pogine neko ko nosi oružje (s namerom da ubija druge) nego ako neko ne nosi oružje, kao što su novinari.

Mrzim vojsku i sve armije sveta.
Dr M Dr M 07:00 08.04.2013

Re: ama kakve pare !

a sam budistički nastrojen


Kako bude, bude..
jedi-knight jedi-knight 22:36 06.04.2013

...

Ova država duguje pre svega istinu. Punu istinu ko je i zašto ubio ove mladiće. Zatim da se krivci procesuiraju i kazne. Pa da se identifikuju svi oni koji su učestvovali u laganju, pre svega porodica vojnika, a zatim i svih nas. Pa da se i oni procesuiraju i kazne.
Bez ovih odgovora, pokretanje postupka o nematerijalnoj šteti je jadno i cinično.
AlexDunja AlexDunja 22:38 06.04.2013

Re: ...

Ova država duguje pre svega istinu. Punu istinu ko je i zašto ubio ove mladiće. Zatim da se krivci procesuiraju i kazne. Pa da se identifikuju svi oni koji su učestvovali u laganju, pre svega porodica vojnika, a zatim i svih nas. Pa da se i oni procesuiraju i kazne.

samo to.
oskar-z-wild oskar-z-wild 22:39 06.04.2013

Re: ...

Kad bi samo mogli da okrivimo one koji nas lazu da nam je potrebna, vojska, drzava, skola, porodica, i sve ostalo...
AlexDunja AlexDunja 22:45 06.04.2013

Re: ...

oskar-z-wild
Kad bi samo mogli da okrivimo one koji nas lazu da nam je potrebna, vojska, drzava, skola, porodica, i sve ostalo...

oskare, imaš tešku potrebu da troluješ?

to ovde obično nije dozvoljeno, a paradoksalno,
na mojim neozbiljnim blogovima biva dobrodošlo.

na ozbiljnim, što ovaj jeste, međutim, ne biva.
molim te da se uzdržiš.

u protivnom, upotrebiću dugmad koja su mi na raspolaganju.
expolicajac expolicajac 22:53 06.04.2013

Re: ...

u protivnom, upotrebiću dugmad koja su mi na raspolaganju.

Neprimerena pretnja Dunja. Čovek postavlja logična pitanja.
AlexDunja AlexDunja 22:56 06.04.2013

Re: ...

Čovek postavlja logična pitanja.

koja?
ja ne vidim ni jedno.

čak je rekao da je kažnjavanje počinilaca ubistva osveta?!?

meni to izgleda kao zamajavanje i razvodnjavanje.
dosadno oskaru.
jedan.kub jedan.kub 00:10 07.04.2013

Re: ...


oskar Kad bi samo mogli da okrivimo one koji nas lazu da nam je potrebna,

Samo da ispravim: njima je potrebna vojska protiv nas.






bozanabg bozanabg 08:59 07.04.2013

Sta je problem?

Da bi od države dobio naknadu, moraš prvo da se obratiš toj istoj državi sa zahtevom za naknadu štete. Ti tražiš određenu sumu, država na nju ili pristane, ili ti ponudi svoju cifru. Ti ako nisi zadovoljan tom cifrom, podnosiš tužbu nadležnom sudu. E sad, ministarstvo je ili pristalo na sumu koju su roditelji tražili, ili su roditelji pristali na sumu koju im je ministarstvo ponudilo.

Ovde, ako sam dobro shvatila, se radi o povredi prava na sudjenje u razumnom roku i ova cifra se odnosi samo na to, kako je niccolo i rekao, a ne na druge vidove nematerijalne štete.
8c_competizione 8c_competizione 10:15 07.04.2013

mozda jedno resenje

Alex, zasto ne iskoristite vasu autorsku mogucnost da pozovete narod da je spontano okupi ispred Generalstaba ili Vlade i da trazi zavrsavanje slucaja, te izvodjenje egezkutora pred lice pravde?

videste kako je narod poceo da se organizuje (po pitanju bolesne dece) kada drzava ne radi svoj posao. mozda je vreme da se prosire akcije.

dok drzavu ne nateramo da se ponasa odgovorno!

nikakvo paljenje ambasada i slicno, nego masovne mirne demonstracije!
Đorđe Bobić Đorđe Bobić 10:28 07.04.2013

iz BLICA citat

Ministarstvo pravde neće da plati odštetu porodicama ubijenih gardista

V. Z. C. | 06. 04. 2013.

Državno pravobranilaštvo i Ministarstvo pravde nisu prihvatili da se porodicama Dragana Jakovljevića i Dražena Milovanovića, ubijenih gardista u Topčideru, isplati odšteta koja je pravosnažno dosuđena, pa će familije do novca doći prinudnom naplatom.

- Porodice ubijenih mladića primorane su da odštetu dobiju prinudnim putem. To će uraditi kroz izvršni postupak, uz primenu sredstava prinude, i plaćanje sudskih taksi. To će izazvati dodatne troškove jer će Ministarstvo i državni obveznici plaćati troškove izvršnog postupka, takse i advokatske troškove. Platiće i angažovanje Odseka za prinudno izvršenje Narodne banke Srbije - kaže za “Blic” advokat Predrag Savić, zastupnik porodica ubijenih gardista.

On navodi da je iz dopisa od 1. aprila Državnog pravobranilaštva, koje zastupa Ministarstvo pravde, odbijeno mirno izvršenje naplate i praktično sprovođenje odluke Ustavnog suda Srbije.

- Ustavni sud je doneo odluku u februaru o nadoknadi zbog nematrijalne štete kršenja osnovnog ljudskog prava na život, kao kršenja prava na pravično suđenje od strane Višeg suda i Višeg tužilaštva u Beogradu. U pitanju su simbolične naknade od po 5.000 evra svakoj porodici - objašnjava Savić.
nurudin nurudin 12:29 07.04.2013

....

Но мучно је најмучније...
petronijevic001 petronijevic001 13:25 07.04.2013

Re: ....

Константно се тврди да је неко трећи убио војнике.Не постоји ниједан поуздан доказ да се то десило, а такође не постоје ни поуздани докази о конкретном извршиоцу.

Када нема поузданих доказа да се једно кривично дело десило онда се не може тврдити да се тај догађај заиста и одиграо.

Питање накнаде штете нема никакве везе са овим.Најближим сродницима погинулог припада накнада штете због губитка блиског лица без обзира да ли је реч о убиству и самоубиству које је починио један од војника или неком другом сценарију.Висина накнаде је обично 5-6 хиљада евра по 1 родитељу, по судској пракси.
AlexDunja AlexDunja 14:36 07.04.2013

Re: ....

Константно се тврди да је неко трећи убио војнике.Не постоји ниједан поуздан доказ да се то десило, а такође не постоје ни поуздани докази о конкретном извршиоцу.


višestruka veštačenja su pokazala da su
ubijeni.


8c_competizione 8c_competizione 16:22 07.04.2013

Re: ....

Константно се тврди да је неко трећи убио војнике.Не постоји ниједан поуздан доказ да се то десило, а такође не постоје ни поуздани докази о конкретном извршиоцу.

Када нема поузданих доказа да се једно кривично дело десило онда се не може тврдити да се тај догађај заиста и одиграо.


ovako to izgleda iz ugla zvanicnog izvestaja koji druge nezavisne istrage debelo osporavaju!

ovo sve pomalo podseca na Lee Harvey Oswald-a. covek koji je prosecan strelac, koristio najsmrdljiviji karabin koji se dao nabaviti na trzistu i uspeo da u XY sekundi ispali precizno onoliko hitaca, PLUS ona cuvena Sci-Fi putanja "onog smrtonosnog" metka ....

kazem ja, ovde treba test inteligencije da se uvede kao potreban, ali ne i dovoljan uslov za pravo na postavljanje komentara!
kleinemutter kleinemutter 18:15 07.04.2013

deca

Niko ne rađa decu da bi mu ih neko ubio dok obavljaju obaveze za zajednicu u kojoj žive.

Da su odbili da odu na odsluženje vojnog roka bili bi kažnjeni.

Nisu odbili. Ubili su ih dok su bili,,na radnom mestu,,.
Niko nije kažnjen zbog toga. TO JE NEDOPUSTIVO.

Zemlja kojoj su služili pokazuje da je licemerna.

Vlasta92 Vlasta92 08:05 08.04.2013

Jedna od situacija

kada imaš potrebu da spustiš pogled i da se stidiš u nečije ime.

U ime porodica nastradalih na Topčideru i drugih porodica koje je ova zemlja ranila, ubila, pokrala, oštetila, koji se stide što u njoj žive i kojima se zauvek zaledio osmeh na licu zbog onih koji se nikada ničega nisu stideli,

onima koji se ne stide:

petronijevic001 petronijevic001 12:21 08.04.2013

Re: Jedna od situacija

8c_competizione

ovako to izgleda iz ugla zvanicnog izvestaja koji druge nezavisne istrage debelo osporavaju!

Сама чињеница да има одређених недостатака у налазу државне комисије не значи да је фамозно треће лице убило војнике.
Време је показало да је налаз државне комисије суштински био исправан, јер већ 1 деценију нема никаквих индиција о извршиоцу и мотиву наводног убице војника.

У раду разних комисија су учествовали вештаци разних профила, а без икаквог резона се верује само налазима тзв."независних" комисија.Тзв."независне" комисије нису дале никакав конкретан налаз, јер су навели да је "неко" трећи убио војнике, нису навели ко је извршилац и због чега је наводно убио војнике.
8c_competizione

ovo sve pomalo podseca na Lee Harvey Oswald-a. covek koji je prosecan strelac, koristio najsmrdljiviji karabin koji se dao nabaviti na trzistu i uspeo da u XY sekundi ispali precizno onoliko hitaca, PLUS ona cuvena Sci-Fi putanja "onog smrtonosnog" metka ....

kazem ja, ovde treba test inteligencije da se uvede kao potreban, ali ne i dovoljan uslov za pravo na postavljanje komentara!

Најбољи тест интелигенције је помињање одређених тема као шпо су убиство Кенедија или НЛО.Ја чим видим да то неко помиње, знам да тај није превише паметан.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana