Život| Životni stil

Id ridden – food, sex, and aggressive impulses

Milan Novković RSS / 14.02.2008. u 19:31

TheNotebook.jpgŠto bi reko Unfuckable (a.k.a. „oštrooki“, dok se ne naljuti :) nisu danas „...baš svi dečaci otišli da daju tetki lek.....”. Ja samo dodajem da nečije tetke imaju Internet pa tako i pristup blogu :)

Naš super-ego (ovo ja lepim Google fragmente, a nemam mnogo pojma o naukama kojih se dotičem) se često održava uz pomoć štapa, kanapa i selotejpa. I onda nam periodično dođu dani kao danas, nekome „šokantni“, a velikom broju „stresni“ kad superego ima pametnija posla nego da brine o „Id“-ju (da ne komplikujemo sa egom u sredini, i ovako je komplikovano).

Za „Id“ Wikipedija kaže (a nađeno preko Googla (Giving Credit Where Credit is Due)):

“…The id is responsible for our basic drives such as food, sex, and aggressive impulses. It is amoral and egocentric, ruled by the pleasure–pain principle; it is without a sense of time, completely illogical, primarily sexual, infantile in its emotional development, and will not take "no" for an answer. It is regarded as the reservoir of the libido or "love energy”…".

“Love energy”, sounds cool, today is the day. One disonantne note u gornjem pasusu me podsećaju na psihopatiju, iako pre toga na vreme posle ETF-a, oko 27me godine, ili slične, kad sam primetio da mi se prstenje u grkljanu pomera levo-desno i pomalo škrguće kako ga guram. Ubrzo su me smirili da sam ok, da je slično i kod drugih, gledam ljude u sličnom dobu kako postaju svesniji svoga tela u tim godinama nego što su do tad bili. Čak sam dobro prošao, na prepričavanje ovog doživljaja prijatelju medicinaru on je rekao da to nije ništa – on je za vreme poslednjih godina studija kod sebe “prepoznao” simptome boljke, posebno ozbiljne, koja napada jednu osobu u nekoliko miliona i samo ga je instant pristup profesionalcima i mernoj opremi spasio ozbiljne glavobolje.

U stvari mi je interesantna asimetrija gde lako umišljamo da smo fiziološki bolesni, a kad je psiha u pitanju to je, pretpostavljam, poslednja stvar koju ćemo priznati čak i kad su indikatori vrlo ozbiljni, a kamo li da umišljamo probleme.

Tako, “statistike kažu” (čitao davno na BBC-ju, ne sećam se izvora) da je jedan od 30 nas psihopata. Pošto većina nas u polimorfnoj definiciji prvo primeti ono najcrnje ja ću malo prorediti ovo što mi prijatelj Google servira pa za psihopatu imamo:

·        “A person …. usually characterized by a mental or emotional instability, due to a defect in character or personality, that approaches but falls short of insanity.”

·        “a person suffering from mental aberrations and disorders, especially one who perceives reality clearly except for his or her own social or moral obligations and seeks instant gratification in criminal or otherwise abnormal behavior.”

·        “an individual with no superego or conscience; because of this deficit, the person often engages in extensive antisocial behavior”

Da li veliki broj nas umišlja da smo psihopate, ne naravno, da li treba to da umišljamo, ne naravno, da li nas ima – ima, jedan u trideset – trideset hiljada čitača bloga, hiljadu psihopata - hiljadu komentatora, 33 čudno odevenih.

E sad, pošto sam sa tetkom završio idem ženi da kupim kartu, čokolade I šampanjac. Mnogo je volim, what’s a big deal!



Komentari (135)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

andjelija andjelija 19:40 14.02.2008

da vas tetka

nesto nauci na brzinu

nista ne priznajte!


u kom kontekstu, sa kim, i kada, bas skoro, sam bas spominjala da sam izabrala moj ID (trenutno...par godina mislim) kao glavni pokretac mojih postupaka jer mi je drugacije bilo malo dosadno? ..... izem te zaboravnu....grrrr


anyway....nikad ne uzimajte zdravo za gotovo definicije vezane za psihologiju, bio to frojd, wiki, nitche itd... jer to je jos nedovoljno istrazena grana i mnogi ljudi (ono sto imah priliku da vidim) pucaju bas oslanjajuci se na tudja misljenja.
Milan Novković Milan Novković 19:43 14.02.2008

Re: da vas tetka

Misliš Id smo dobili po dizajnu, a ego i superego su bagovi u softveru, samo da nikom ne priznajemo :)

I meni se tako često čini :)
andjelija andjelija 19:47 14.02.2008

Re: da vas tetka

Milan Novković

Misliš Id smo dobili po dizajnu, a ego i superego su bagovi u softveru, samo da nikom ne priznajemo :)

I meni se tako često čini :)


moze i tako :)

meni se cini da je svaki covek na svoj nacin savrsen kad se rodi. deca su savrsena odrastanjem covek se deformise i njegova se savrsenost smanjuje onog trenutka kada se vise ne oslanja na sebe i svoje instikte.

Milan Novković Milan Novković 19:48 14.02.2008

Re: da vas tetka

anyway....nikad ne uzimajte zdravo za gotovo definicije vezane za psihologiju, bio to frojd, wiki, nitche itd... jer to je jos nedovoljno istrazena grana i mnogi ljudi (ono sto imah priliku da vidim) pucaju bas oslanjajuci se na tudja misljenja.

Ili si ovo dodala kasnije ili nisam primetio pri prvom čitanju (moj problem je da što me više zainteresuješ jednom rečenicom to su veće šanse da će mi mašta odlutati i da ostatak tvog pisanja neću pažljivo pročitati).

Da, naravno, ja uz sve ostalo stvarno malo znam. Ipak mi je interesantno da problema, psihičkih, ima, ma kako ih ko definisao, i da ih nerado priznajemo (svaka čast izuzecima), a o umišljanju da i ne pričam.
Milan Novković Milan Novković 19:51 14.02.2008

Re: da vas tetka

deca su savrsena odrastanjem covek se deformise i njegova se savrsenost smanjuje onog trenutka kada se vise ne oslanja na sebe i svoje instikte.

Iz čega se rađa nesavršenost ako smo savršeni pri rađanju? Tj lakše je dati praktični odgovor, al zamisli teorijski, da prvo postoje samo deca - oko čega se to odrastanjem uvijaju tako da postaju manje savršena?
andjelija andjelija 19:51 14.02.2008

Re: da vas tetka

Milan Novković

anyway....nikad ne uzimajte zdravo za gotovo definicije vezane za psihologiju, bio to frojd, wiki, nitche itd... jer to je jos nedovoljno istrazena grana i mnogi ljudi (ono sto imah priliku da vidim) pucaju bas oslanjajuci se na tudja misljenja.

Ili si ovo dodala kasnije ili nisam primetio pri prvom čitanju (moj problem je da što me više zainteresuješ jednom rečenicom to su veće šanse da će mi mašta odlutati i da ostatak tvog pisanja neću pažljivo pročitati).

Da, naravno, ja uz sve ostalo stvarno malo znam. Ipak mi je interesantno da problema, psihičkih, ima, ma kako ih ko definisao, i da ih nerado priznajemo (svaka čast izuzecima), a o umišljanju da i ne pričam.



dodala sam kasnije....sedim se tek kad objavim nesto, da imam jos nesto da kazem :)....stalno mi se to desava.

ne negiram ja psihicke probleme, samo ne tvrdim postojanje definicija za nas kao definitivne.
Milan Novković Milan Novković 19:58 14.02.2008

Re: da vas tetka

samo ne tvrdim postojanje definicija za nas kao definitivne

Ma ni ja, samo bolje Google i Frojd nego da ja izmisljam psihonalaizu na licu mesta :)
Meni je ovo interesantan fenomen gde mi amateri dobijamo "air time", pogotovo u ovoj Internet tranziciji dok se profesionalci na nas ne naviknu kao što se svi naviknemo na ljude na ulici ili u autobusu.
andjelija andjelija 19:58 14.02.2008

Re: da vas tetka

Milan Novković

deca su savrsena odrastanjem covek se deformise i njegova se savrsenost smanjuje onog trenutka kada se vise ne oslanja na sebe i svoje instikte.

Iz čega se rađa nesavršenost ako smo savršeni pri rađanju? Tj lakše je dati praktični odgovor, al zamisli teorijski, da prvo postoje samo deca - oko čega se to odrastanjem uvijaju tako da postaju manje savršena?

nesavrsenost se radja onog trenutka kada se na to dete pocne uticati misljenjem i okruzenjem. verovatno ovo zvuci totalno suludo. samo da se ogradim..nemam decu i mozda lupam kao maksim po diviziji. mozda je moje misljenje idiotsko i nemoguce da se koristi za odrastanje deteta u sigurnoj sredini.
sve ovo pricam iz nekih mojih pretpostavki i zelja i stvari koje sam uvidela da su mi smetnja a bilo je nametnuto sto od drustva, roditelja, knjiga itd... ispasce nikom vise ne verujem, a u stvari svima verujem, ponajvise sebi.


andjelija andjelija 20:00 14.02.2008

Re: da vas tetka

Milan Novković

Ma ni ja, samo bolje Google i Frojd nego da ja izmisljam psihonalaizu na licu mesta :)
Meni je ovo interesantan fenomen gde mi amateri dobijamo "air time", pogotovo u ovoj Internet tranziciji dok se profesionalci na nas ne naviknu kao što se svi naviknemo na ljude na ulici ili u autobusu.


amateri? ne znam za tebe, ti budi amater. niti verujem profesionalcima.... nisam ni jedno ni drugo.
danas je lakse biti profesionalac nego amater.
Milan Novković Milan Novković 20:08 14.02.2008

Re: da vas tetka

nesavrsenost se radja onog trenutka kada se na to dete....

Tako i ja mislim, no to je ono što sam ja stavio pod "praktično", što nam se stvarno dešava.

Teorijsko verovatno ni ne postoji, prvo smo evolucijom sticali sposobnosti da preživimo. Ako je tako znači da imamo taj "sebični gen" pa bismo se polako kvarili i da nema nesavršenog dela sredine, tj da nam je pripremljena savršena okolina.

Ali ta okolina ne mođe da bude potpuno deterministička, tj bila bi veštačka, sterilna i dosadna. Onda tu nedeterminističko i savršeno ne idu više, pretpostavljam, nagađam da ne mogu - teško je uvesti slučajno talasanje u savršenu sredinu pa je i dalje očuvati savršenom.
Milan Novković Milan Novković 20:13 14.02.2008

Re: da vas tetka

nisam ni jedno ni drugo.
danas je lakse biti profesionalac nego amater.

Baš. Svi smo više mešavina obrazovanog amaterizma nego profesionalizma. Ali tu smo upali u reku sistema vrednosti koja tako prečesto radi protiv naših interesa da je prosto neverovatno kako smo povodljivi.
andjelija andjelija 20:34 14.02.2008

a i taj

seks....toliko o njemu a kada treba ...

precenjujemo sebe tu zesce. i ucenjujemo. nije cudo onda ako nam se javljaju agresivni impulsi...(for example) ->

da se skuva hrana doticnom da bi se dobilo parce seksa. on se najede i prejede. i ne moze onda. i kako covek da ne poludi?!!!
pitaj sad ja vas?

edi-va edi-va 20:36 14.02.2008

Re: a i taj

pazi, a kako bi bilo da promenish redosled? prvo sex pa klopa?
Milan Novković Milan Novković 20:37 14.02.2008

Re: a i taj

da se skuva hrana doticnom da bi se dobilo parce seksa. on se najede i prejede. i ne moze onda. i kako covek da ne poludi?!!!
pitaj sad ja vas?

To je, sasvim sigurno, gender-neutral issue, da zauzmem nešto odbrambeniji stav :)

Hrana više nije dovoljna, pametnija vremena zahtevaju pametnije strategije :)
andjelija andjelija 20:40 14.02.2008

Re: a i taj

pa ja sam posla od naslova sto se redosleda tice :))

food, sex, agressive impulses

ma zauzimaj ti stav kakav hoces, ja ovako sa zenske strane mogu da kazem da se ne pokazujete kako treba! :))

Milan Novković Milan Novković 20:41 14.02.2008

Re: a i taj

pazi, a kako bi bilo da promenish redosled? prvo sex pa klopa?

Neverovatno koliko dobra može da se izvuče iz najobičnije inverzije, jedva da se radi o strategiji, najobičniji idiom: stick-and-carrot vs carrot-and-stick :)
blue blue 20:41 14.02.2008

Re: a i taj

na ovu vasu mini diskusiju bi sjajno legao onaj fazon

if men wrote advice columns
:))

edit: ima na googloo
edi-va edi-va 20:42 14.02.2008

Re: a i taj

ja bih u praksi sigurno promenila redosled: agressive impulses, sex, food ... i ne moze da omane:)))
andjelija andjelija 20:47 14.02.2008

Re: a i taj

edi-va

ja bih u praksi sigurno promenila redosled: agressive impulses, sex, food ... i ne moze da omane:)))



ja bih samo izbacila dve skroz nepotrebne....agressive impulsess and food :))



edi-va edi-va 20:49 14.02.2008

Re: a i taj

hahaha pa mozze i tako, ali ovo sa agressive impulsess mozze da bude i vrlo delikatno:)))
Milan Novković Milan Novković 20:50 14.02.2008

Re: a i taj

blue
na ovu vasu mini diskusiju bi sjajno legao onaj fazonif man wrote advice columns :))

Fazon, dobro kažeš, da se odmorimo uz Google, Frojda i fazone pre nego što se bacimo na ozbiljnije strategije :)
andjelija andjelija 20:55 14.02.2008

Re: a i taj

edi-va

hahaha pa mozze i tako, ali ovo sa agressive impulsess mozze da bude i vrlo delikatno:)))


daj neki primer? :)
edi-va edi-va 20:58 14.02.2008

Re: a i taj

pa ne bih sad bash da blistam s primerima, mislim ko je razumeo razume je:)))
andjelija andjelija 21:00 14.02.2008

Re: a i taj

edi-va

pa ne bih sad bash da blistam s primerima, mislim ko je razumeo razume je:)))

ja razumem :) ...nego hocu da vidim imas li herca :)
edi-va edi-va 21:01 14.02.2008

Re: a i taj

ustvari evo ti iz prilozenog texta:

the pleasure–pain principle
blue blue 21:03 14.02.2008

Re: a i taj

ne verujem u strategije. dosadne su, jer mi uvek promakne njihov osnovni postulat, a to je tajnovitost. jebo strategiju kad je providna.

ali verujem u dobro zezanje.
a to ovaj fazon jeste :)))

naravno, naci ce se uvek neko ko ce fazonu osporiti fazon, ali.. who cares. njihov problem.

ukucajte tata-googloo if men wrote advice columns.. i bice prvi
Milan Novković Milan Novković 21:08 14.02.2008

Re: a i taj

i bice prvi

Prvi it is!

Kad smo kod prvog ja sam fazon po prvi put pročitao na hrvatskom i, kao i kod Alan Forda, na hrvatskom ga se najradije i sećam :)
edi-va edi-va 21:09 14.02.2008

Re: blue

Q: My husband continually asks me to perform oral sex on him.

A: Do it. Semen can help you lose weight and gives a great glow to your skin. Interestingly, men know this. His offer to allow you to perform oral sex on him is totally selfless. This shows he loves you. The best thing to do is to thank him by performing it twice a day; then cook him a nice meal
Q: My husband always has an orgasm then rolls over and goes to sleep without giving me one.

A: I'm not sure I understand the problem. Perhaps you've forgotten to cook him a nice meal.


no comment
andjelija andjelija 21:12 14.02.2008

Re: blue

edi-va

Q: My husband continually asks me to perform oral sex on him.

A: Do it. Semen can help you lose weight and gives a great glow to your skin. Interestingly, men know this. His offer to allow you to perform oral sex on him is totally selfless. This shows he loves you. The best thing to do is to thank him by performing it twice a day; then cook him a nice meal
Q: My husband always has an orgasm then rolls over and goes to sleep without giving me one.

A: I'm not sure I understand the problem. Perhaps you've forgotten to cook him a nice meal.


no comment


hahhahaaha :))
blue blue 21:12 14.02.2008

Re: a i taj

e, ma imam ga i ja kao gifove, jpgove, stripove.. al ko ce da se aka kad je google tuuuuuuuuuuuuuu

Milan Novković Milan Novković 21:15 14.02.2008

Re: blue

no comment

Blue je žensko pa tako, što se tiče uletanja ovog fazona u blog, mi muškarci imamo čvrst alibi :)
Unfuckable Unfuckable 00:07 15.02.2008

Re: a i taj

ja sam fazon po prvi put pročitao na hrvatskom i, kao i kod Alan Forda, na hrvatskom ga se najradije i sećam :)


daj link pa da uživamo !!!!!!
Milan Novković Milan Novković 10:30 16.02.2008

Re: a i taj

daj link pa da uživamo !!!!!!

Nemam link, Google se joguni jutros, davno dobio od nekog od mangupa sa posla pa onda zagubio :(
bravar bravar 19:43 14.02.2008

bez naslova

Kao sto rece neko (sad da li je psiho ili ne nije vazno) LJUBAV ce pobediti sve:)))



andjelija andjelija 19:44 14.02.2008

Re: bez naslova

a sta je ljubav?
bravar bravar 19:47 14.02.2008

Re: bez naslova

Peti element:)
andjelija andjelija 19:48 14.02.2008

....

bravar

Peti element:)




imala sam takvu kosu :)...pre nje!
edi-va edi-va 19:59 14.02.2008

Re: bez naslova

gdjice bravar, a sto ja sada ovu sliku ne vidim?
ludvig ludvig 20:02 14.02.2008

Re: bez naslova

a sta je ljubav?


ili samo reč od 5 slova:))
Svetlana S. Svetlana S. 20:35 14.02.2008

This Is Love


a sta je ljubav?

This Is Love (PJ Harvey)
andjelija andjelija 20:59 14.02.2008

Re: This Is Love

:) ..nice

za mene je trenutno ljubav radovanje [ne smejte se dusmani sad :)....ali volim miley cyrus aka hannu montanu]

evo i karaoke spotic :))

share and enjoy

edi-va edi-va 21:15 14.02.2008

Re: This Is Love

hm ... za koga li je ovo andjelija zapakovala?!

:))
andjelija andjelija 21:19 14.02.2008

Re: This Is Love

edi-va

hm ... za koga li je ovo andjelija zapakovala?!

:))



:)))

bravar bravar 22:47 14.02.2008

Re: ....

imala sam takvu kosu :)...pre nje!


bravar bravar 22:49 14.02.2008

Re: bez naslova

gdjice bravar, a sto ja sada ovu sliku ne vidim?

Draga Edi-va , g-djica poooodavno nisam, a sliku sam promenila. Izgleda da je ona bila zasticena.


PS priupitacu kcer za fotke. Ona ima vistu:)
andjelija andjelija 22:50 14.02.2008

Re: ....

yap :)
edi-va edi-va 10:11 15.02.2008

Re: gdjice Bravar

ne znam da li ste gospodja, ne vidim Vashe godine, niti me zanimaju:), mozda su Vashe bioloshke godine Vash ID ... prepoznajem samo po onome shta pishete ili kachite da je Vash alter-ego josh uvek gdjica, pardon:g-djica:)

p.s.: hvala unapred za pokushaj reshavanja eventualne problematike Vista - kachenje slichica!

:)
edi-va edi-va 10:57 15.02.2008

Re: ... a evo i prve slichice ...



problem reshen - nije Vista!

:)
bravar bravar 11:06 15.02.2008

Re: ... a evo i prve slichice ...

Milan Novković Milan Novković 11:13 15.02.2008

Hacking and cracking

problem reshen - nije Vista!

Problem terminiran - astalavista :)
edi-va edi-va 11:22 15.02.2008

Re: Hacking and cracking

Problem terminiran - astalavista :)


hm ... sad da sam neki namcor, ja bih razumela da Vi mene terate sa Vasheg bloga!?

:)))
Milan Novković Milan Novković 12:08 15.02.2008

Re: Hacking and cracking

hm ... sad da sam neki namcor, ja bih razumela da Vi mene terate sa Vasheg bloga!?

Nikako, samo interesantna igra reči :)

U stvari ste otvorili i interesantan thread koji pokazuje kako semantika ume da pluta zbog naše naglašeno asocijativne memorije - priprosta leksikografsko-zvučna asocijacija koja otvara nova vrata, pa imamo novi izbor.

Izgleda da sličnih bezznačajnih asocijacija ima mnogo, a da su značajan izvor slučajnog u našem unutrašnjem i-ili spoljašnjem skakutanju s teme na temu.

Ima ljudi koji paze na svaku reč, al ja mislim da su u ogromnoj manjini.
edi-va edi-va 12:19 15.02.2008

Re: Hacking and cracking

Ima ljudi koji paze na svaku reč, al ja mislim da su u ogromnoj manjini.


da ... hvala Bogu da su u ogromnoj manjini, jer zamislite u suprotnom haosa ne samo na blogu!
dracena dracena 20:36 15.02.2008

Re: This Is Love

Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 20:44 15.02.2008

Re: This Is Love

"To love is to suffer. To avoid suffering one must not love. But then one suffers from not loving. Therefore to love is to suffer, not to love is to suffer. To suffer is to suffer. To be happy is to love. To be happy then is to suffer. But suffering makes one unhappy. Therefore, to be unhappy one must love, or love to suffer, or suffer from too much happiness. I hope you're getting this down." - Woody Allen, Love and Death
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 20:46 15.02.2008

Re: bez naslova

andjelija
a sta je ljubav?


andjelija andjelija 21:11 15.02.2008

Re: bez naslova

vracam se nazad...back and forth... gledam sliku pa ne znam mislis li na par da je ljubav, ili na lutku i pantalone da je ljubav :)
Kazezoze Kazezoze 21:24 15.02.2008

Re: bez naslova

andjelija
vracam se nazad...back and forth... gledam sliku pa ne znam mislis li na par da je ljubav, ili na lutku i pantalone da je ljubav :)

ja vidim da je svako izabrao ono shto ga u tom trenutku privlachi.
andjelija andjelija 21:26 15.02.2008

kazezoze

sta je za tebe ljubav?
Kazezoze Kazezoze 21:47 15.02.2008

Re: kazezoze

andjelija
sta je za tebe ljubav?

za mene ljubav je davanje, a za tebe?
andjelija andjelija 23:33 15.02.2008

Re: kazezoze

Kazezoze

andjelija
sta je za tebe ljubav?

za mene ljubav je davanje, a za tebe?

primanje :)))


salim se.
ne znam sta je, jos trazim odgovor.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 02:12 16.02.2008

Re: bez naslova

andjelija
vracam se nazad...back and forth... gledam sliku pa ne znam mislis li na par da je ljubav, ili na lutku i pantalone da je ljubav :)


ovo je ljubav, bar ja tako mislim... :)
shure shure 09:36 16.02.2008

Re: bez naslova

ovo je ljubav, bar ja tako mislim... :)

jeste,to je svakako ljubav
Kazezoze Kazezoze 10:19 16.02.2008

Re: kazezoze

za mene ljubav je davanje

Da malo pojasnim.
Kad kazhem davanje, tu mislim na nesebichno davanje celog sebe bez ogranichenja.
Davanje sebe bez da ochekujem da mi se ishta od toga vrati.
Ako zhelish da pomognesh sebi, da ne patish u ljubavi, treba da se oslobodish problema koji tu patnju prouzrokuje. Kada ochekujemo od nekoga da ispuni nasha ochekivanja, a on to ne uchini, osecamo se izneverenim i besnim. Kada zhelimo da nas drugi vole i oni to ne chine, osecamo se povredjenim. Chak i kad pozhelimo neshto i to dobijemo, to chesto ne vodi ka sreci, bilo zato shto ubrzo sa tom stvari osetimo dosadu i za nju izgubimo interesovanje, bilo da pochnemo da zhelimo neshto drugo.
Davanje bez da to isto zahtevash od onog koga volish je za mene prava ljubav.

Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 14:13 16.02.2008

Re: kazezoze

Kazezoze
za mene ljubav je davanjeDa malo pojasnim.Kad kazhem davanje, tu mislim na nesebichno davanje celog sebe bez ogranichenja.Davanje sebe bez da ochekujem da mi se ishta od toga vrati.Ako zhelish da pomognesh sebi, da ne patish u ljubavi, treba da se oslobodish problema koji tu patnju prouzrokuje. Kada ochekujemo od nekoga da ispuni nasha ochekivanja, a on to ne uchini, osecamo se izneverenim i besnim. Kada zhelimo da nas drugi vole i oni to ne chine, osecamo se povredjenim. Chak i kad pozhelimo neshto i to dobijemo, to chesto ne vodi ka sreci, bilo zato shto ubrzo sa tom stvari osetimo dosadu i za nju izgubimo interesovanje, bilo da pochnemo da zhelimo neshto drugo.Davanje bez da to isto zahtevash od onog koga volish je za mene prava ljubav.


Bravo decko! Preporuka!! :)
bravar bravar 14:48 16.02.2008

Re: kazezoze

Ima jedna tajna:)
Znak na telu, da prepoznamo:)
Mozda je istina, a mozda ne:)
Proverite:)
Ako imate mladez na desnoj ruci iznad domalog prsta Vi onda sa rezervom DAJETE ljubav,
a ako imate mladez na levoj ruci na istom tom mestu, onda Vi sa rezervom PRIMATE isto:)
bravar bravar 14:54 16.02.2008

Re: kazezoze

Arsen Dedic - Tko mnogo daje malo prima
Tko mnogo daje, malo prima,
Ti nista ne znas, o, draga moja,
Veceras pijem u cast prve,
Od svojih ljubavi bez broja!

O takvoj ljubavi ja pjevam,
Upravo onoj, sto se placa,
U tom zivotu, tako skrtom,
Odlazi sve, mada se vraca.

Uzitak taj od jednog sata,
Do jadnog srca mi ne dodje,
Radosti malo i malo tuge,
Zatvori vrata i sve prode!

Covjek sam ziv i nisam svetac,
Bilo vam vazno ja sam bio,
Besplatno bjese, al' ne mari,
Jer prave njeznosti sam htio!

Ne zalim danas nit' se kajem,
Odgovor ne znam i ne pitam,
Jer cesto puta mi je dosta,
Po svojoj proslosti da skitam!

I tako dalje teku dani,
Za ovaj zivot mi smo slabi,
Jer tu se uvijek nade netko,
Ne daje nista, a sve grabi!


Zatvori vrata svojeg doma,
Za san se spremaj, budi sretna,
A mene pusti da se borim,
I sam da idem protiv vjetra!

Danas ih sretnem sa malo tuge,
Ko da im nista nisam dao,
Al kad ih vidim samo mislim,
Gde mi je cvijet mladosti pao!

Tko mnogo daje, malo prima,
Ti nista ne znas, o, draga moja,
Veceras pijem u cast prve,
Od svojih ljubavi bez broja!
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 15:05 16.02.2008

Re: kazezoze

bravar
Ima jedna tajna:)Znak na telu, da prepoznamo:)Mozda je istina, a mozda ne:) Proverite:)Ako imate mladez na desnoj ruci iznad domalog prsta Vi onda sa rezervom DAJETE ljubav,a ako imate mladez na levoj ruci na istom tom mestu, onda Vi sa rezervom PRIMATE isto:)


opet neki mambo jambo :)
bravar bravar 15:06 16.02.2008

Re: kazezoze

Ma pusti, babske price:)))
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 01:19 17.02.2008

Re: This Is Love

Svetlana S.
a sta je ljubav? This Is Love (PJ Harvey)

Preporuka za PJ Harvey! :)
andjelija andjelija 01:58 17.02.2008

Re: kazezoze

Kazezoze

Da malo pojasnim.
Kad kazhem davanje, tu mislim na nesebichno davanje celog sebe bez ogranichenja.
Davanje sebe bez da ochekujem da mi se ishta od toga vrati.
Ako zhelish da pomognesh sebi, da ne patish u ljubavi, treba da se oslobodish problema koji tu patnju prouzrokuje. Kada ochekujemo od nekoga da ispuni nasha ochekivanja, a on to ne uchini, osecamo se izneverenim i besnim. Kada zhelimo da nas drugi vole i oni to ne chine, osecamo se povredjenim. Chak i kad pozhelimo neshto i to dobijemo, to chesto ne vodi ka sreci, bilo zato shto ubrzo sa tom stvari osetimo dosadu i za nju izgubimo interesovanje, bilo da pochnemo da zhelimo neshto drugo.
Davanje bez da to isto zahtevash od onog koga volish je za mene prava ljubav.


davanje zbog cega?
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 02:02 17.02.2008

Re: kazezoze

andjelija

KazezozeDa malo pojasnim.Kad kazhem davanje, tu mislim na nesebichno davanje celog sebe bez ogranichenja.Davanje sebe bez da ochekujem da mi se ishta od toga vrati.Ako zhelish da pomognesh sebi, da ne patish u ljubavi, treba da se oslobodish problema koji tu patnju prouzrokuje. Kada ochekujemo od nekoga da ispuni nasha ochekivanja, a on to ne uchini, osecamo se izneverenim i besnim. Kada zhelimo da nas drugi vole i oni to ne chine, osecamo se povredjenim. Chak i kad pozhelimo neshto i to dobijemo, to chesto ne vodi ka sreci, bilo zato shto ubrzo sa tom stvari osetimo dosadu i za nju izgubimo interesovanje, bilo da pochnemo da zhelimo neshto drugo.Davanje bez da to isto zahtevash od onog koga volish je za mene prava ljubav.davanje zbog cega?


for sake of love
andjelija andjelija 02:18 17.02.2008

Re: kazezoze

Vanja Montenegro Ljujic



for sake of love


sigurna si?
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 02:50 17.02.2008

Re: kazezoze

andjelija

Vanja Montenegro Ljujic
for sake of love sigurna si?


skroz! :)
angie angie 19:50 14.02.2008

ja bih se

zadrzala na poslednjoj rechenici!:)))
Milan Novković Milan Novković 19:53 14.02.2008

Re: ja bih se

zadrzala na poslednjoj rechenici!:)))

Misliš ja mnogo kažem al zato nije prepametno :)
Šalim se, ja svog psihopaticu držim pod kakvom-takvom kontrolom.
angie angie 20:41 14.02.2008

Re: ja bih se

Milan Novković
zadrzala na poslednjoj rechenici!:))) Misliš ja mnogo kažem al zato nije prepametno :)Šalim se, ja svog psihopaticu držim pod kakvom-takvom kontrolom.



ma ne-nego mi je nekako skroz simpa!:)))
dracena dracena 20:02 14.02.2008

Food, sex

a možda ovi kolačići izazovu i aggressive impulses.
ivana23 ivana23 20:04 14.02.2008

***

Milan Novković Milan Novković 20:17 14.02.2008

Re: Food, sex

a možda ovi kolačići izazovu i aggressive impulses.

Da :) Iako, sudeći po "preciznosti" u "lepljenju" sličica, i brzini kojom se korigujete, i vama "devojčicama" na blogu je danas udario svetac u glavu :)
edi-va edi-va 20:20 14.02.2008

Re: Food, sex

na blogu je danas udario svetac u glavu :)


ne u glavu, taj svetac udara u srce, da je u glavu ne bi se ni slavio
Milan Novković Milan Novković 20:21 14.02.2008

Re: Food, sex

ne u glavu, taj svetac udara u srce, da je u glavu ne bi se ni slavio

Da, svaka čast, glave su i tako oduvek bile precenjene :)
dracena dracena 20:28 14.02.2008

Re: Food, sex

Što se mene lično tiče, ne korespondiram naročito sa današnjim svecem. Osim standardne udarenosti od rodjenja, danas kod mene nema promena. Ova slika mi iz zaliha koje sam skupila da okačim kod Gordane, ali za njen blog nije sasvim odgovarala, a tvoju temu baš dobro ilustruje. Pa rekoh, šteta da se bace ovako lepi kolači, 'ajde da poslužim Andjeliju i društvo.
edi-va edi-va 20:32 14.02.2008

Re: Food, sex

pojeshcu sve, kolachice ... tebi u inat postacu debela

p.s.: mene lagano, ali sigurno frustrira chinjenica da ne mogu da okachim sliku, sto je pre funkcionisalo na starom mi kompu ... vishe puta sam se vec zalila na tu temu, pa da probam i ovde: ima li neko mozda neku info vezanu za Vista versus kachenje slichica (poshto mislim da ima veze sa Vistom)?
fixer fixer 20:50 14.02.2008

2:1 bih ja reko:.

jao, zamisli scenu:
ponekad me ćale povede u lokalni klub penzosa:
kao
da mu držim leđa dok ljušti ortake u simultanci
kaže: jedino i potpuno popizde dok igraju šah, neko oće i da pojede, bukvalno, neku od drvenih figura,
neko oće i da bije, neko pati ko da je visok datum i slg.
e sad, tu je već loodilo društvo:
ono kao: inače, kad ne igraju šah: žive po nekom svom recepisu, dok im se moral rastače u tajanstvenim
sferama bezgranične tolerancije jednih prema drugima:
čikadragan taxista u pemziji, koji se prazni ne skidajući pantalone
pukovnik vidoje, za koga lažu da spava sa svojom kćerkom
mehaničar zorić, ono: frizura alla francuski zajam, voli se briše tuđim peškirom
radmilo, koji se godinama ne razdvaja od romana "ljudi s četri prsta", i koji komunicira isključivo
replikama iz bulatovićevog romana
denda, špediter, koji nikad ne pije, osim 3x godišnje, kad napravi pomor po kraju..
moj otac, koji tvrdi da lekari nemaju pojma


i ja:
verovatno najluđi od svih
koji ih sve puuuno volim
sretno im
bilo štaa


Milan Novković Milan Novković 20:55 14.02.2008

Re: 2:1 bih ja reko:.

i ja:
verovatno najluđi od svih
koji ih sve puuuno volim
sretno im
bilo štaa

Jedinstvo i borba "...rastakanja morala u tajanstvenim sferama bezgranične tolerancije jednih prema drugima..." i id simultanke :)
Kazezoze Kazezoze 12:26 15.02.2008

Re: 2:1 bih ja reko:.

Halo dede, poooozor!!!
Josh traje praznichna atmosfera.
Nema izvlachenja na senilnost,
pa da se pitate:
"Shta ono beshe valcer"?
Nema izvlachenja ni na ishijas,
pa da kazhete:
"oprostite, ali ishijasi ne pleshu".
Ne mozhete se izvlachiti
ni da ste tu samo da sachekate penziju,
koja ionako kasni.
Pa nije penzija Godo.
Ne mozhete se izvlachiti ni na unuke,
da morate da ih ljuljate dok ne zaspu
jer unuci su klipani
koji negde zasigurno lochu.
Nema izvlachenja,
ni da bash sad morate
da proshetate psa.

Jednostavno kucnuo je taj momenat:
Ovaj ples bake biraju.


angie angie 20:55 14.02.2008

pa,

MilutinM MilutinM 21:16 14.02.2008

I ja

Ma, znam i ja da imam to, to... to ego. Samo mi se negde zaturilo pa ne mogu da ga nadjem. A pokazao bih vam, majke mi

))
blue blue 21:17 14.02.2008

i .. kad smo kod googleta

u gradu u kojem zivim, vec dugi niz godina se u toku letnjih meseci postavlja izlozba plakata i bilborda na jednom velikom trgu..

pre dve godine, setajuci, ostanem duuuuugoooo vremena ispred jednog..

zamislite home page googla preko celog bilborda..

a u pretrazivac upisano: SMISAO ZIVOTA

wow !
edi-va edi-va 21:22 14.02.2008

Re: i .. kad smo kod googleta

e pa hajde sada svi upishite u google: SMISAO ZIVOTA ... pa da vidimo gde ce nas odvesti:))
andjelija andjelija 21:23 14.02.2008

Re: i .. kad smo kod googleta

edi-va

e pa hajde sada svi upishite u google: SMISAO ZIVOTA ... pa da vidimo gde ce nas odvesti:))

bolje nemoj javlja se neki mojsije.
andjelija andjelija 21:24 14.02.2008

Re: i .. kad smo kod googleta

ukratko smisao zivota:
sex
ljubav
cokolada


now off I go da radim domaci.
edi-va edi-va 21:28 14.02.2008

Re: i .. kad smo kod googleta

cokolada da! s ljeshnjakom, celim ... uvek i vrlo rado:)

idem i ja off ... da se dochepam neke chokolade:)))

ostalima prijatan blogic!
MuadDib MuadDib 22:29 14.02.2008

Re: i .. kad smo kod googleta

ukratko smisao zivota:
sex
ljubav
cokolada


ваааауу, да није придодата чоколада помислио бих да је ово написао мушкарац... Усуђујем се да додам свој укратко смисао живота:
уживање у лепоти
секс
црно вино
љубав
bravar bravar 22:44 14.02.2008

Re: i .. kad smo kod googleta

уживање у лепоти
секс
црно вино
љубав


ivana23 ivana23 23:02 14.02.2008

Re: i .. kad smo kod googleta

shure shure 23:14 14.02.2008

Re: i .. kad smo kod googleta


sex
ljubav

andjelija
ukratko smisao zivota:sexljubavcokoladanow off I go da radim domaci.

Moze i tim redom,a moze i cokolada pre ljubavi,a moze i ljubav prema cokoladi...
Unfuckable Unfuckable 00:15 15.02.2008

Re: i .. kad smo kod googleta

mali troll - al' biće smešno :
ukucajte u google "moron"
ivana23 ivana23 01:31 15.02.2008

Re: i .. kad smo kod googleta

Unfuckable
mali troll - al' biće smešno : ukucajte u google "moron"


Ja dobih ovo - moron

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana