Religija| Satira| Sex

Četiri jahača Kačavende

Predrag Azdejković RSS / 16.04.2013. u 16:58

16420.jpg 

Snimak na kome episkop zvorničko-tuzlanski Vasilije (Kačavenda) ima seksualni odnos sa mladićima, pušten je na sednici Sinoda, tako da su i članovi crkvene vlade mogli da ocene kvalitet filma.

Kako stoji u zvaničnoj kritici Sinoda, film je vrhunskog kvaliteta, što umetničkog što tehničkog i Sinod mu daje 8 kandila od mogućih10. "U filmu se vidi da episkopu Kačavendi ne fali iskustva, kako ispred tako i iza kamere, jer pored glavne uloge episkop se potpisuje i kao režiser i kao scenarista ovog izvanrednog dela srpske kinematografije". Jedinu zamerku koju je Sinod izneo na film jeste da u pojedinim delovima filma ima repeticije, ali da ona ne narušava umetnički izraz ovog filma.

Zvanični distributer ovog filma je Lucas Entertainment za koji je pre nekoliko meseci potpisao i naš maneken Vasa Nestorović.

Kako ekskluzivno saznajemo Kačavenda već priprema drugi film koji nosi radni naslov "Avanture Sisoja Velikog i Jovana Zlatoustog". Premijera se očekuje na ovogodišnjem Sandens festivalu.

 

Kako eksluzivno saznajem Kačavendin film će premijerno biti prikazan na Festivalu pravoslavnog porno filma u Beogradu:

537855_493838990681649_1030355270_n.jpg 

Atačmenti



Komentari (147)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 17:01 16.04.2013

:)

A onda ti i tvoji kažete kako je crkva homofobična...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:03 16.04.2013

Re: :)

Bila nekad... sad smo je preuzeli...
predatortz predatortz 17:04 16.04.2013

Re: :)

Predrag Azdejković
Bila nekad... sad smo je preuzeli...


Boga mi, Vasilije je odavno vaš...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:05 16.04.2013

Re: :)

da, ali nam je trebala većina u sinodu
uros_vozdovac uros_vozdovac 17:06 16.04.2013

Re: :)

Predrag Azdejković
Zvanični distributer ovog filma je Lucas Entertainment za koji je pre nekoliko meseci potpisao i naš maneken Vasa Nestorović.


U svrhu verodostojnosti, poznati maneken je izabrao umetničko ime Vaso Nestorović
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:07 16.04.2013

Re: :)

umetničko ime mu je Demian Holt... ti ćeš mene da učiš!!!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 11:21 17.04.2013

Re: :)

Kako eksluzivno saznajem Kačavendin film će biti premijerno prikazan na Festivalu pravoslavnog porno filma u Beogradu:

westvleteren westvleteren 11:53 17.04.2013

Re: :)

Kud ne stavi neki cirilicni logo. Samo je cirilica bogougodna.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 12:44 17.04.2013

Re: :)

festival je međunarodni... pa se okreću stranoj klijenteli...
4krofnica 4krofnica 12:54 17.04.2013

Re: :)


festival




Predrag Azdejković Predrag Azdejković 13:04 17.04.2013

Re: :)

samo fale 3D naočare
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:41 17.04.2013

Re: :)

mirelarado mirelarado 20:56 17.04.2013

Re: :)

3D naočare


Троструко духовне, у овом случају.
uros_vozdovac uros_vozdovac 17:07 16.04.2013

Usput,

gde zaseda taj Sinod, jel` to u istoj onoj sali gde se bira Patrijarh, i gde se čeka Sveti Duh da odabere?
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:11 16.04.2013

Re: Usput,

Trenutno se bave pregledavanjem snimka...možda ima više projekcija, jedino što nisu otvorene za javnost...

http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/377857/Sinod-SPC-analizirao-porno-snimak-vladike-Kacavende
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:12 16.04.2013

Re: Usput,

to je VIP projekcija
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:12 16.04.2013

Re: Usput,

to je VIP projekcija

Sv. Vipoje Voajerski
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:17 16.04.2013

Re: Usput,

http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/377857/Sinod-SPC-analizirao-porno-snimak-vladike-Kacavende

кад сам видео таг сатира
,помислио сам да је ово шала нашег Пеђе,
али ово је... уф
...хорор


смајли се самозапалио
maksa83 maksa83 19:44 16.04.2013

Re: Usput,

gde zaseda taj Sinod, jel` to u istoj onoj sali gde se bira Patrijarh, i gde se čeka Sveti Duh da odabere?

Mislim da su zasedanja preselili u Kinoteku, a nedeljne službe u bioskop Partizan.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 21:19 16.04.2013

Re: Usput,

Mislim da su zasedanja preselili u Kinoteku, a nedeljne službe u bioskop Partizan.


Ovo drugo - Hilarious! Ali ono prvo - aman, nemoj ☻
maksa83 maksa83 21:28 16.04.2013

Re: Usput,

Ovo drugo - Hilarious! Ali ono prvo - aman, nemoj ☻

Vidim da su tebi važniji neki tamo prašnjavi crno-beli filmovi od duhovnosti ovog napaćenog naroda. Aferim!

To za Kinoteku neće ići tako lako, moraće Trg Marxa i Pašića da se readaptira nazad u parking kao sedamdesetih, 'de će oni džipovi da stanu u Kosovskoj koju su i ovako suzili kod Kinoteke? Ustvari jedino pošteno i celishodno rešenje je da se dvorište Drinke pretvori u dedikejted srpski pravoslavni parking. Ili i jedno i drugo, dakle dvorište Drinke da se pretvori u Sinodov parking, a Trg u, šta znam - heliodrom Svetog Sinoda?

Unapred izjavljujem da ko god ima problem sa ovim gore projektom ne ume ispravno da se odredi prema nacionalnim prioritetima i ne razmišlja o duhovnosti ovog naroda.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 21:52 16.04.2013

Re: Usput,

To za Kinoteku neće ići tako lako, moraće Trg Marxa i Pašića da se readaptira nazad u parking kao sedamdesetih, 'de će oni džipovi da stanu u Kosovskoj koju su i ovako suzili kod Kinoteke? Ustvari jedino pošteno i celishodno rešenje je da se dvorište Drinke pretvori u dedikejted srpski pravoslavni parking. Ili i jedno i drugo, dakle dvorište Drinke da se pretvori u Sinodov parking, a Trg u, šta znam - heliodrom Svetog Sinoda?



He, he, biće od tebe dooobar Gradski Arhitekta! ☻☻

Ubr, zaista, svakog dana po nešto naučiš! Od iha-haj ;> znam za školu Drinka Pavlović, al ne znam di je (niti da l uopšte i postoji više ili je i ona stradala u sveopštem preimenovanju svega i svačega u koji vek ranije). Popriličan broj decenija prolazim pored škole u Kosovskoj, ali ne znam kako se zove. I eto, najzad su mi te dve stvari povezane! :)
Milutin Milošević Milutin Milošević 23:50 16.04.2013

Re: Usput,

to je VIP projekcija

Onda je zasigurno bila 3D
antioksidant antioksidant 09:09 17.04.2013

Re: Usput,

Milutin Milošević
to je VIP projekcija

Onda je zasigurno bila 3D

а шта ако је била показна вежба?
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 10:11 17.04.2013

Re: Usput,

jerry307 jerry307 17:11 16.04.2013

*

Po cemu li je Vladika Longin dobio ime ? <_<
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:13 16.04.2013

Re: *

Po cemu li je Vladika Longin dobio ime

Po skupom satu?
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:16 16.04.2013

Rejting

Kako je rejtirano ovo kinematografsko dostignuće? Jel R, ili X, ili "Samo za u svoja 4 zida"?

Svejedno, meni je ovo skroz ok, da se vidi da su i pravoslavni popovi ljudi, skloni životnim radostima.

G.Cross G.Cross 17:22 16.04.2013

Ja ne razumem

Ja ne razumem Predraze.

Ovo je po meni klasicno sikaniranje homoseksualaca.
Pa sta ako je Pop. Valjda je vaznije sto je homoseksualac.
Homoseksialci su ravnopravni i mogu svime da se bave pa i Popstvom.

Ja bih od tebe ocekivao da ga zastitis od sikaniranja a ne ovako.
G.Cross G.Cross 17:25 16.04.2013

Re: Ja ne razumem

Samo da dodam...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:29 16.04.2013

Re: Ja ne razumem

možda je tebi važnije što je homoseksualac, meni nije :)
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 11:41 17.04.2013

Re: Ja ne razumem

Ja ne razumem Predraze.

Ovo je po meni klasicno sikaniranje homoseksualaca.
Pa sta ako je Pop. Valjda je vaznije sto je homoseksualac.
Homoseksialci su ravnopravni i mogu svime da se bave pa i Popstvom.

Ja bih od tebe ocekivao da ga zastitis od sikaniranja a ne ovako.


I homoseksualac može biti licemeran. Ako sam dobro shvatio, o tome je reč, o licemerju.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 11:52 17.04.2013

Re: Ja ne razumem

Principijelno se slažem G.Crossom, SPC diskriminiše Kačavendu. Jeste da im to zakon odobrava, jer je diskriminacija u skladu s njihovom verom.
Ali da bih podržao nekog kao što je Kačavenda, prvo treba da zastraži pomoć. Da izađe i kaže, pozivam LGBT organizacije da me zaštite jer me SPC diskriminiše na osnovu moje seksualne orijentacije...
looping looping 12:12 17.04.2013

Re: Ja ne razumem

Predrag Azdejković
Principijelno se slažem G.Crossom, SPC diskriminiše Kačavendu. Jeste da im to zakon odobrava, jer je diskriminacija u skladu s njihovom verom.
Ali da bih podržao nekog kao što je Kačavenda, prvo treba da zastraži pomoć. Da izađe i kaže, pozivam LGBT organizacije da me zaštite jer me SPC diskriminiše na osnovu moje seksualne orijentacije...

Da, i posle da bude na celu parade. Sa sve mantijom.
skyspoter skyspoter 17:23 16.04.2013

Smiluj te se

Svi pričaju o snimku, bloguju o snimku, komentarišu o snimku, pa jel' ima negde da se vidi taj snimak? Dobiću otkaz na poslu zbog vremena provedenog na internetu.
expolicajac expolicajac 17:27 16.04.2013

Re: Smiluj te se

skyspoter
Svi pričaju o snimku, bloguju o snimku, komentarišu o snimku, pa jel' ima negde da se vidi taj snimak? Dobiću otkaz na poslu zbog vremena provedenog na internetu.

Samo VIP blogeri imaju privilegiju da vide snimak.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:29 16.04.2013

Re: Smiluj te se

Severina je nula za ovaj film!
expolicajac expolicajac 17:33 16.04.2013

Re: Smiluj te se

Predrag Azdejković
Severina je nula za ovaj film!

Oš reći da čovek prosto poželi tako nešto
NNN NNN 17:47 16.04.2013

Re: Smiluj te se

Film koji nikoga ne ostavlja ravnodušnim
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:11 16.04.2013

Re: Smiluj te se

skyspoter
Svi pričaju o snimku, bloguju o snimku, komentarišu o snimku, pa jel' ima negde da se vidi taj snimak? Dobiću otkaz na poslu zbog vremena provedenog na internetu.


Da, jebote, ala rade popovi na tiražu! Na kraju ćemo preko wikilikenzi diksa da dodjemo u posed ostvarenja.
jacHa. jacHa. 20:18 16.04.2013

Re: Smiluj te se

pa jel' ima negde da se vidi taj snimak?

sinod razmatra mogućnosti zarade. ne daje im se džabe.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 20:53 16.04.2013

Re: Smiluj te se

Mogao bi Amfilohije da nam prepriča o čemu se radi!!!
jacHa. jacHa. 20:57 16.04.2013

Re: Smiluj te se

Mogao bi Amfilohije da nam prepriča o čemu se radi!!!

da li su se uzeli na kraju
8c_competizione 8c_competizione 21:31 16.04.2013

Re: Smiluj te se

Dobiću otkaz na poslu zbog vremena provedenog na internetu


mora da je drzavna sluzba, cim imas toliko slobodnog vremena

genijalno ...
8c_competizione 8c_competizione 21:32 16.04.2013

Re: Smiluj te se

sinod razmatra mogućnosti zarade. ne daje im se džabe.


naravno, oslobodjeno PDVa
oskar-z-wild oskar-z-wild 21:44 16.04.2013

Re: Smiluj te se

jacHa.
Mogao bi Amfilohije da nam prepriča o čemu se radi!



Da li je u pitanju vertikala ili horizontala?
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 22:05 16.04.2013

Re: Smilujte se

pa jel' ima negde da se vidi taj snimak? Dobiću otkaz na poslu zbog vremena provedenog na internetu


Evo da te "prehrani" dok ne nađeš snimak Glavne Radnje, ovo je od posle . kada su onako ogladneli otišli da čalabrcnu ☻

http://goo.gl/nGuHX
8c_competizione 8c_competizione 00:19 17.04.2013

Re: Smilujte se

Evo da te "prehrani" dok ne nađeš snimak Glavne Radnje, ovo je od posle . kada su onako ogladneli otišli da čalabrcnu ☻

http://goo.gl/nGuHX


cekaj, stani malo, necete da me zajebete!

zar drzava nije ulozila svoj deo (naplacenog poreza) u autorske kvalitete autora i glavnog glumca, u kamere i statiste (ovi su i aktivni, mada nemaju mnogo linija teksta, valjda kao u svakom dobrom Svedskom akcionom filmu) ...

kakvo sada naplacivanje za skidanje sadrzaja?

A SOKOJu kazete, e onda dobro, samo da nije duplo oporezivanje
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 03:01 17.04.2013

Re: Smiluj te se

Severina je nula za ovaj film!

Zato sto je sama. Zamisli cetiri Severine na gomili, to je vec nesto.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 11:53 17.04.2013

Re: Smiluj te se

Samo VIP blogeri imaju privilegiju da vide snimak.

ni ja ga nisam video, ne unosi razdor!
looping looping 17:39 16.04.2013

1

Evo jos jednog u nizu dokaza da crkva ne diskriminise homoseksualce. Vise ih oni gaje u svojim redovima nego sto u Srbiji ima zvanicnih pripadnika LGBT.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:50 16.04.2013

Re: 1

Zvanična reakcija Sinoda na film:

angie01 angie01 18:31 16.04.2013

Re: 1

pedja, je l si fotosopir'o ove zavese?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 18:59 16.04.2013

Re: 1

nisam... ali sam se raspitivao gde su ih nabavili
8c_competizione 8c_competizione 23:53 16.04.2013

Re: 1

ali sam se raspitivao gde su ih nabavili


cini se u Bauhaus-u, onaj Dvor i izgleda kao da je Harald Glööckler kolekcija

8c_competizione 8c_competizione 23:57 16.04.2013

Re: 1

Evo jos jednog u nizu dokaza da crkva ne diskriminise homoseksualce.


cujem da su na danasnjem Molebanu odlucili i da posalju svoju mladez (Dveri, Obraze ....) da se pridruze ovogodisnjoj Paradi ponosa

EDIT: sirenje poruke ljubavi im je obaveza, sta god da paraderi zahtevali
NNN NNN 17:50 16.04.2013

I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac

A čovek sve stekao uz pomoć svojih desetak prstiju
i odvajajući od usta
arianna arianna 18:06 16.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac

A ako svi naučimo ,,Oče naš", je l' hoće da izdvoje nešto za Petnicu i KoBSON?
predatortz predatortz 18:08 16.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac

arianna
A ako svi naučimo ,,Oče naš", je l' hoće da izdvoje nešto za Petnicu i KoBSON?


Zašto bi Crkva izdvajala za Petnicu? Nije li to posao države?
jacHa. jacHa. 18:53 16.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac

Zašto bi Crkva izdvajala za Petnicu? Nije li to posao države?

a što da ne donira i crkva?
kad je već država zakazala, mogla bi crkva deci svog naroda... ali ne biva. put novca koji crkva broji je jednosmeran.
predatortz predatortz 18:57 16.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac

jacHa.
Zašto bi Crkva izdvajala za Petnicu? Nije li to posao države?

a što da ne donira i crkva?
kad je već država zakazala, mogla bi crkva deci svog naroda... ali ne biva. put novca koji crkva broji je jednosmeran.


Ja od Crkve ne očekujem da stvori uslove za napredovanje moje dece. Od države očekujem. U tome je razlika.

Crkveni novac - crkveni problem. Ne moraš da im ga daješ, a ako to ne činiš nije lepo ni da pitaš kako se raspoređuje...
jacHa. jacHa. 19:13 16.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac

ne očekujem ni ja da crkva može da doprinese ikakvom napretku moje dece.
crkvi novac dajem i to ne svojom voljom, država mi uzima kroz doprinose i markice, pa daje crkvi.
imam pravo da pitam, to uopšte nije ružno. nisam pitala ništa lično. ne treba gajiti tabu teme.
predatortz predatortz 19:20 16.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac

crkvi novac dajem i to ne svojom voljom, država mi uzima kroz doprinose i markice, pa daje crkvi


Kao i meni, pa ga daje nekim NGO čiji je rad, u najmanju ruku, diskutabilan. Za šta sve država uzima, i kome sve daje, teško da bi se napravio neki konsenzus oko raspodele kad bi se poreski obveznici pitali...
maksa83 maksa83 19:52 16.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac

Ja od Crkve ne očekujem da stvori uslove za napredovanje moje dece. Od države očekujem.

I ja očekujem. Al' umesto da brine o talentovanoj deci (finansira Petnicu) država izabrala da brine o netalentovanim lezilebovićima (dala penzije popovima).

Edit: ta stvar sa penzijama nije nova, nego vaspostavljena još 2011, tj. za vakta prethodne vlasti.
maksa83 maksa83 19:58 16.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac

Kao i meni, pa ga daje nekim NGO čiji je rad, u najmanju ruku, diskutabilan.

Kojim NGO čiji je rad diskutabilan?

Najveći potrošač državnog NGO budžeta su crkvene organizacije.
arianna arianna 20:03 16.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac

Al' umesto da brine o talentovanoj deci (finansira Petnicu) država izabrala da brine o netalentovanim lezilebovićima (dala penzije popovima).


brine naša država i o Kovačeviću, pa o Urošu Mišiću i njima sličnima.... ima ova zemlja mnogo talenata

i dalje mi nejasno kad pre donesoše oslobađajuću presudu<<, dok mnogi slučajevi čekaju i po nekoliko godina

sve mi se čini da će oslobođeni da podnese tužbu za pretrpljen duševni bol, patnju i povlačenje po novinama, i da će debelo da naplati svoj talenat
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:05 16.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac

jacHa.
Zašto bi Crkva izdvajala za Petnicu? Nije li to posao države?

a što da ne donira i crkva?
kad je već država zakazala, mogla bi crkva deci svog naroda... ali ne biva. put novca koji crkva broji je jednosmeran.


Mislim da nije dobro da se crkva toliko rasplinjava. Trenutno daje originalne doprinose kinematografiji, i to je dovoljno.
predatortz predatortz 20:13 16.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac

Najveći potrošač državnog NGO budžeta su crkvene organizacije.


I ti misliš da im, kao delu društva, ne pripada deo novca iz budžeta. Čitajući vas, čovek stiče dojam da je Crkva najveći problem ovog društva. Ne korupcija, ne partokratija, ne nepotizam, ne burazerske privatizacije...

Nego baš Crkva. I to sa kim se hefta Kačavenda kojeg, uzgred, nikad gotivio nisam.
maksa83 maksa83 20:20 16.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac

I ti misliš da im, kao delu društva, ne pripada deo novca iz budžeta.

Mislim da je država koja izabere da finansira netalentovane lezileboviće nauštrb finansiranja rada sa talentovanom decom osudila društvo na strmoglav odlazak u qrac krasni.
predatortz predatortz 20:25 16.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac

maksa83
I ti misliš da im, kao delu društva, ne pripada deo novca iz budžeta.

Mislim da je država koja izabere da finansira netalentovane lezileboviće nauštrb finansiranja rada sa talentovanom decom osudila društvo na strmoglav odlazak u qrac krasni.


Zvuči kataklizmično to što si rekao. Ali, siguran sam da je Petnica mnogo ugroženija onim što sam nabrojao, nego li sa par stotina penzionera sveštenika koji su, uzgred, uplaćivali sredstva za penziono i zdravstveno osiguranje. Šta misliš kako su ta prava, pre donošenja ovog zakona, ostvarivali?
maksa83 maksa83 20:39 16.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac

Zvuči kataklizmično to što si rekao.

Pa i jeste kataklizma.

Molim te da ne shvatiš ovo pogrešno (znam da nisi toliko blentav) - pošto nisi odavde verovatno ne sagledavaš šta tačno znači Petnica. Ta stvar je bre kako tako funkcionisala i za vreme Slobodana Miloševića.

Ali, siguran sam da je Petnica mnogo ugroženija onim što sam nabrojao, nego li sa par stotina penzionera sveštenika koji su, uzgred, uplaćivali sredstva za penziono i zdravstveno osiguranje.

Prvo nije par stotina, nego par hiljada, tj. - 2000, od toga 1700 pravoslavnih i 300 ostalih. Tako kaže PIO fond.

Njihove penzije i doprinosi za penzije i zdravstveno a što sve na sebe preuzima država će godišnje koštati oko 150000 DIN po popu, pa ti to pomnoži sa 2000 i podeli sa 115. Hefty sum, što bi rekao agresor.

koji su, uzgred, uplaćivali sredstva za penziono i zdravstveno osiguranje.

Ne, nisu, i to neznano dugo. Sad traže i retroaktivno povezivanje "radnog staža" za te godine, što je privilegija nedostupna i onima koji su stvarno nešto radili.
inco inco 20:40 16.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac

jacHa.
a što da ne donira i crkva?
kad je već država zakazala, mogla bi crkva deci svog naroda... ali ne biva. put novca koji crkva broji je jednosmeran.


Uzevši u obzir kako je 'ekspertski' skrivala i branila slučajeve poput čika Jove i oca Pahomija, a o brojnim neeksponranim slučajevima i da ne govorimo, ja bih radije da crkva ne prilazi deci at all, ak' me razumeš. Preživeće se i bez njihovih donacija...

A ako 'oće da se iz poreza finansiraju, a što mi lepo ne uzmemo nemački zakon i uvedemo crkveni porez pa ko misli da je vredno plaćati prodavcima nevidljivih proizvoda nek' se lepo prijavi pa neka ga muzu. Eeee, al' onda bi odjednom knjiga od 90% tobož-verujućih pala na jednu cifru, pa zato i neće to nikad da urade...
predatortz predatortz 20:47 16.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac

Molim te da ne shvatiš ovo pogrešno (znam da nisi toliko blentav) - pošto nisi odavde verovatno ne sagledavaš šta tačno znači Petnica.


Bio sam više puta u Petnici baš za Slobinog vakta, sa jednim tadašnjim asistentom, današnjim profesorom PMF ( da ga ne reklamiram, ionako je uobražen od kad me razvalio na tenisu ).

Jasno mi je šta za srpsku nauku Petnica predstavlja.
Ali, nije Crkva birala ministra koji tezgari na Megatrendu. Birao ga narod. Crkva se samo izborila za svoje parče kolača. Onaj ko je trebao da se bori za Petnicu je donirao je ruku koja ga hrani...
maksa83 maksa83 20:51 16.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac

A ako 'oće da se iz poreza finansiraju, a što mi lepo ne uzmemo nemački zakon i uvedemo crkveni porez pa ko misli da je vredno plaćati prodavcima nevidljivih proizvoda nek' se lepo prijavi pa neka ga muzu.

Apsolutno. Kao u Austriji - ako si drug član - 1% bruto prihoda, i isto tako da se kao i tamo Crkvi da uvid u platni promet (registrovanih članova) pa da im šalje ovozemaljske opomene ako budu neuredne platiše.
maksa83 maksa83 20:58 16.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac

Ali, nije Crkva birala ministra koji tezgari na Megatrendu. Birao ga narod. Crkva se samo izborila za svoje parče kolača. Onaj ko je trebao da se bori za Petnicu je donirao je ruku koja ga hrani...

Dakle Crkva izlobirala pošto je tako u mogućnosti, a Petnica nije imala lobistu pa ga izduvala.

Uzgred, Ministarstvo Vera je ukinuto u ovoj poslednjoj iteraciji vladavine nad Srbima, penzije popovima su tekovina prethodne vlasti. To je jedan od 3 glavna razloga zbog kog sam izabrao da tog sunčanog dana ne stojim u redu na glasačkom mestu u VI Bgd. gimnaziji nego igram fudbal sa detetom u parku pored.

predatortz predatortz 21:00 16.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac

To je jedan od 3 glavna razloga zbog kog sam izabrao da tog sunčanog dana ne stojim u redu na glasačkom mestu u VI Bgd. gimnaziji nego igram fudbal sa detetom u parku pored.


Ja fudbal igram godinama unazad. A glasačko pravo imam i ovde i preko Drine...
jacHa. jacHa. 21:02 16.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac

Dakle Crkva izlobirala pošto je tako u mogućnosti, a Petnica nije imala lobistu pa ga izduvala.



pa kad nisu pekli zamrzivač. sad ima da čekaju petsto godina.
dragan7557 dragan7557 21:04 16.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac

predatortz
arianna
A ako svi naučimo ,,Oče naš", je l' hoće da izdvoje nešto za Petnicu i KoBSON?


Zašto bi Crkva izdvajala za Petnicu? Nije li to posao države?


Predatore, SPC je država.

Nikom nije jasno zašto je to u 21 veku tako, ali jeste tako.



cerski
maksa83 maksa83 21:07 16.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac

Predatore, SPC je država.

AAAAAAND HE IS BACK!!!!

'De si bre Cerski nematekokafeizejtinasuncemujebemžarko!

Ne smeš više da odlaziš na ovako dugo bez pisma i razglednice i twita, briga nas pojela (bez zezanja).
highshalfbooze highshalfbooze 21:09 16.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac

Šta misliš kako su ta prava, pre donošenja ovog zakona, ostvarivali?

Baš kao i svaki drugi građanin ove zemlje. Monasi i monahinje su imali obezbeđenu zdravstvenu zaštitu.
Nisu u pitanju samo prava, već i obaveze. Ja bih bio presrećan da mi država ama baš ništa ne da, samo da ja nisam državi dao ono što sam dao.
predatortz predatortz 21:09 16.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac


AAAAAAND HE IS BACK!!!!


Naslutismo ga!

Gde ga ono pominjasmo,pre neki dan?
Kad ja rekoh da nedostaje...

expolicajac expolicajac 21:15 16.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac

dragan7557
predatortz
arianna
A ako svi naučimo ,,Oče naš", je l' hoće da izdvoje nešto za Petnicu i KoBSON?


Zašto bi Crkva izdvajala za Petnicu? Nije li to posao države?


Predatore, SPC je država.

Nikom nije jasno zašto je to u 21 veku tako, ali jeste tako.



cerski

Pa gde si bre čoveče, dosadno ovde bez tebe.
dragan7557 dragan7557 21:19 16.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac

predatortz

maksa83:
AAAAAAND HE IS BACK!!!!


Naslutismo ga!

Gde ga ono pominjasmo,pre neki dan?
Kad ja rekoh da nedostaje...


Posle brda mejlova na pp morao sam da se oglasim, bre.

cerski
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 21:23 16.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac

Uzgred, Ministarstvo Vera je ukinuto u ovoj poslednjoj iteraciji vladavine nad Srbima, penzije popovima su tekovina prethodne vlasti. To je jedan od 3 glavna razloga zbog kog sam izabrao da tog sunčanog dana ne stojim u redu na glasačkom mestu u VI Bgd. gimnaziji nego igram fudbal sa detetom u parku pored.


Pa jeste, ali to samo stoga što SPO nije u koaliciji pa ne mora Šijaković da nešto bidne u vlasti ;>>

Ubr, vidim da se oguglalo na uvođenje veronatuka u škole, pa se taj vekovni korak unazad (i umrak) više i ne pominje kao svetao doprinos naprednih demokraCkih snaga.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 21:26 16.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac

Uzgred, Ministarstvo Vera je ukinuto u ovoj poslednjoj iteraciji vladavine nad Srbima,


A da, zaboravih da dodam - kamo sreće da je poslednja!

Što reče Ivan Ivanović* (neposredno pre apšenja) kada su ga pitali a što ne beše na poslednjem Partijskom - Da sam znao da je poslednji, sigurno bih došao.

* Ne brkati ovu mitsku ličnost sa frontmenom (kontroverznih bizMismena za poslove u "ugostiteljstvu" ) ovdašnjim
dragan7557 dragan7557 21:27 16.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac

expolicajac
dragan7557
predatortz
arianna
A ako svi naučimo ,,Oče naš", je l' hoće da izdvoje nešto za Petnicu i KoBSON?


Zašto bi Crkva izdvajala za Petnicu? Nije li to posao države?


Predatore, SPC je država.

Nikom nije jasno zašto je to u 21 veku tako, ali jeste tako.



cerski

Pa gde si bre čoveče, dosadno ovde bez tebe.

Eh ex, u Africi, Bliskom Istoku a sada pošto je došlo proleće kod kuće u EU.

cerski
expolicajac expolicajac 21:29 16.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac

Eh ex, u Africi, Bliskom Istoku a sada pošto je došlo proleće kod kuće u EU.

cerski

Ja na braniku otadžbine, ko po običaju.
maksa83 maksa83 21:32 16.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac

Ubr, vidim da se oguglalo na uvođenje veronatuka u škole, pa se taj vekovni korak unazad (i umrak) više i ne pominje kao svetao doprinos naprednih demokraCkih snaga.

Nemoj da brineš, ta Čedina tekovina nije ostala nezapamćena i drži ga na vrhu moje šitliste sa ostalim velikanima i Prepodobnicima.
8c_competizione 8c_competizione 21:36 16.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac

nego li sa par stotina penzionera sveštenika koji su


zar ne rece na onom drugom blogu da je par hiljada?

tuniramo brojke kada je potrebno?
predatortz predatortz 21:41 16.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac

8c_competizione
nego li sa par stotina penzionera sveštenika koji su


zar ne rece na onom drugom blogu da je par hiljada?

tuniramo brojke kada je potrebno?


Ok,dve hiljade u konačnici... Ne menja stvar. Biće im 'dokupljen' radni staž.
Ali, problemi o kojima sam govorio su rak rana ovog društva. Ne sveštenici.
maksa83 maksa83 21:46 16.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac

Ali, problemi o kojima sam govorio su rak rana ovog društva. Ne sveštenici.

Ja bih rekao da su deo tj. manifestacija istog problema. Vlast ima visok koruptivni potencijal, i to se manifestuje i u tome što će - u uslovima večito presahlog budžeta - sopstvene kratkoročne interese (potplaćivanje Crkve sredstvima poreskih obveznika u zamenu za uticaj i saradnju) pretpostaviti dugoročnim interesima društva (ulaganje u razvoj i obrazovanje talentovane dece).

expolicajac expolicajac 21:54 16.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac

Ne sveštenici.

Predatore, sveštenici su postali deo establišmenta. Teško pristaju na gubitak nonvonastale privilegovane situacije. Njihova duhovnost je pod velikim znakom pitanja. Monaštvo u Srbiji zamire. Hrišćanstvo je misionarska religija koja svoje osnovna izvorišta nalazi u apsolutnoj posvećenosti svom cilju, a to je spoznaja Hrista u nama. Sveštenstvo je birokratija Hrišćanstva a monaštvo njegov ideološki deo. Bez ideologije nema niti vere, tako da je davanje bilo kakve privilegije sveštenstvu samo isti princip kao i prebukiranost birokratije u državnom aparatu koji sam sebe stvara i uništava. To je onaj aspekt koji nisu uzeo u obzir kada braniš nešto u duhovnom smislu a u isto vreme to napadaš u državnom aparatu.
predatortz predatortz 22:00 16.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac


Predatore, sveštenici su postali deo establišmenta. Teško pristaju na gubitak nonvonastale privilegovane situacije.


Ko je sve u sveštenstvu, koliko su podbacili,bili nedorasli situaciji, knjigu bih mogao napisati o tome.
Ali...
Ne mislim da je sveštenstvo deo establišmenta, već da se establišment 'grebe' o mitsku sliku koju Crkva još ima u očima naroda.

Ovi bi,opet, bili ludi da to grebanje ne naplate. Oni vrlo dobro znaju da ova situacija nije doveka, nastoje što bolje da je iskoriste.

Ja samo reagujem na to što se sveštenstvu pripisuju neuspesi Ministarstva obrazovanja.

A,šta mislim o nefinansiranju Petnice, čitaš kod Nurudina.
mikimedic mikimedic 22:04 16.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac

brine naša država i o Kovačeviću, pa o Urošu Mišiću i njima sličnima.... ima ova zemlja mnogo talenata

i dalje mi nejasno kad pre donesoše oslobađajuću presudu<<, dok mnogi slučajevi čekaju i po nekoliko godina


mozda zbog kvaliteta krunskog svedoka


Nijedan od svedoka osim maloletne T.M. (17), koja je u Palatu pravde došla u pratnji tri policajca, a zbog čega je Mišićeva odbrana navela da je ona policijski svedok, nije posvedočio da je kritične noći video Uroša Mišića da učestvuje u tuči.

- Zbog toga smo se obratili za pomoć obezbeđenju koje nam je reklo da nema razloga za paniku. Posle toga, Enrikeu je prišao i Uroš, nešto mu rekao, a onda je počela tuča. Prvo su se tukli rukama i nogama kao pravi muškarci, a potom i flašama od viskija - rekla je T.M. koja je prisutnima u sudnici takođe objasnila i to da se od osnovne škole druži sa američkim marincima.


jebi ga neki decaci vole popove, neke devojcice marince...
blogovatelj blogovatelj 22:06 16.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac

AAAAAAND HE IS BACK!!!!


Na ključnom mestu, u ključnom momentu, kada se razmatra blud i nemoral.
blogovatelj blogovatelj 22:08 16.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac

Posle brda mejlova na pp morao sam da se oglasim, bre.


Cerski, ti stvarno deluješ u talasima. Očekujem narednih dana pozitivni deo tog vala, cunami takoreći.
maksa83 maksa83 22:14 16.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac

Ne mislim da je sveštenstvo deo establišmenta, već da se establišment 'grebe' o mitsku sliku koju Crkva još ima u očima naroda.

Establišment se ne grebe pevanjem serenada i umilnim pogledima, nego vrlo opipljivim parama poreskih obveznika koje bi - da (establišment) išta vredi i da misli na budućnost i vitalne nacionalne interese - trošio na sasvim drugi način. Recimo finansirao Petnicu.

A ovi "ogrebani" bi da išta vrede, i da su stvarno ono za šta se izdaju rekli "e, ne treba, uredu je, potrošite to na obrazovanje talentovane dece", a što se neće desiti iz bar dva razloga: 1) bolje pare meni nego za neku tamo Petnicu, i 2) u toj Petnici ih ionako uče da zemlja nije stara 6000 godina i sl. nebogougodne stvari.
8c_competizione 8c_competizione 23:55 16.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac

sa svojih desetak prstiju (kao i ona), (ne) odvajajuci od usta

8c_competizione 8c_competizione 00:03 17.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac

uvođenje veronatuka u škole


vanvremenski

Jelica Greganović Jelica Greganović 14:44 17.04.2013

Re: I posle se ljudi pitaju odakle mu dvorac

A ako svi naučimo ,,Oče naš", je l' hoće da izdvoje nešto za Petnicu i KoBSON?

Neće, al će da izdvoje državni plac na Kosančićevom vencu...treba im za nacionalno nasleđe...a možda otvore i kino dvoranu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana