Hronika| Istorija| Politika| Region

Daleko najbolja cigla

freehand RSS / 21.04.2013. u 23:31

Devet puta su pokušali da nam uvale razne krševe: šut, buđave, stare, čudnih formata i od sumnjivog materijala. No naš je mudri Državni vrh uspeo da se izbori za Najbolju moguću ciglu. I eto, kupismo je.

 preokret.jpg

Pa šta reći - čestitajmo jedni drugima i našem mudrom rukovodstvu!

Nego, pre nego što krene ubrzana gradnja novog Čardaka a od upravo jeftino pazarenog građevinskog materijala i u zanosu veličanstvene pobede, da napravimo malu rekapitulaciju i vidimo šta znamo o ovome što se desilo:

Dakle, u nekoliko dana se iz priče o Kosovu izgubila Srbija a njeno je mesto zauzela Zajednica opština. Ustav je na ropotarnici, zajedno sa drugim izanđalim vicevima završio još ranije. Šutirali ga malo premijer, malo Predsednik, sve se zaklinjući u njega.

Dobili smo i "buduću Vojsku Kosova" kao legitimnu izvesnost, ali kojoj će pristup na Sever biti onemogućen, bar na određeni rok. Ono - "standardi pre statusa", kao nismo videli do sada.

Bezbednost srpskog stanovništva garantuju Milovan Drecun i NATO. Bez obzira što su tamo zvanično samo KFOR i Euleks, kao snage nadležne za ta pitanja. I bez obzira na to što su iste zemlje, isti vojnici u istim organizacijama istu bezbednost garantovali i prethodnih 13 i po godina. Istim Srbima, kojih je sad, zahvaljujući tim garancijama, kažu, 200.000 manje  na teritoriji za koju je ta garancija važila. Ohrabruje činjenica da ih je najveća većina živa i cela. I uzgred - sad se važe i usmena obećanja što je još jedna novina.

Imovina se u okviru Cigle ne pominje. Ni Telekom Kosova, ni Trepča. Ništa slično. Neki kažu da hoće, pošto je Meunarodnoj zajednici vlasništvo svetinja. Od prekjuče. 

Dalje, iako to nama, naravno, nije najvažnije i nikakve veze sa pregovorima o kupovini Cigle nema - Ketrin Ešton je predsedniku Vlade obećala Datum. Dejt, takoreći. Ako ne odrekne.

A prvom potpredsedniku Vlade su investicije obećali Hilari Klinton (mada nemam ni pojma otkud i zašto ona, gde i u čije ime) i njegov prijatelj Đulijani. Ok za Hilari, ona i njena femili  imaju snažne emocije prema Kosovu, za razliku od nas. Ali - šta je sprečavalo prijatelja Đulijanija da do sada dovede "svoje investitore"?!

Članovi Glavnog odbora iz redova SNS sa Kosova glasali protiv Cigle. I njihov predsednik kaže da ih razume. To je ok, ali kako oni ne razumeju njega? Kako odjednom svi i u Srbiji i u njihovoj stranci znaju bolje od njih - šta je dobro za njih? A iz nekog razloga izgleda da su uvrteli sebi u glavu da samo oni znaju i šta je bila izborna platforma njihove stranjke!

Sve ovo, naravno, nije i nikadnikadnikad neće biti priznanje Kosova. Samo de facto. Za de iure ćemo se dogovoriti na sledećoj rundi, uz cement, građu i armaturu.

Međutim, ostaje,po meni, Majka svih pitanja:

Čime je Srbija ucenjena, i šta je to toliko veliko, opasno i strašno što građani ne smeju da znaju a političare poput Dačića, Vučića i Nikolića uspeva da natera da naprave ovakve kičmopucatelne piruete i takav politički salto mortale? 

Već sam pominjao: jedino što meni na pamet pada jeste da smo ili već u bankrotu ili pred neposrednim bankorotom a da je ova Cigla bila uslov da nas milosrdna ruka iz ambisa povuče i uključi nam veštačka pluća.

Sve ostalo  poput pretnji novim pogromima, šarenih laža i šećerne vune Datuma i Šangri-la evropske komune blagostanja priče su za nedotupavne i one kojima nikakvo objašnjenje i ne treba. 

I da se razumemo: verujem da razlog postoji. Čak mi izgleda da je objektivno takav da bih i ja potpisao. 

Samo - šta je to u pitanju, kakva čuma, kakav drekavac  kad niti oni romore, niti ih ko pita, od onih koji bi - po funkciji ili službi - morali da ih pitaju?



Komentari (372)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mikimedic mikimedic 15:24 23.04.2013

Re: неће бити

Ja koliko vidim, mi prepušteni sami sebi sve radimo suprotno.


pa zato sto smo maloumni, prepusticemo njima da nas dovedu u red, i za uzvrat im dati kosovo?

ako imas takvo misljenje o sebi, nemam nista protiv. tvoji komentari na blogu su uglavnom u skladu sa takvim stavom. samo, mene ne mesaj.


Njihov klub, njihova pravila. Take it or leave it.




exactly. leave it.


E ja hoću.


super - kad budes u vecini, ici ce i srbija za tobom. za sad si u ubedljivoj manjini. (ali svejedno, znas bolje sta vecina hoce od nje same).

Za početak ne priznaješ pravo na samoopredeljenje onima koji ne žele s nama. Što se mene tiče: Bye, and have a nice day.


apsolutno priznajem - sto sam u vise navrata pominjao na blogu. kako za albance, tako i za srbe. samo ne vidim da to pravilo vazi za sve...jel ti priznajes pravo na samopredeljenje svima, ili samo albancima?

Ali imamo prema Hrvatskoj, Bosni, Kosovu i Crnoj Gori


ti znas nesto sto ja ne znam (apropo Hrvatske, Bosne i Crne Gore)
Srbija nema teritorijalne pretenzije prema Kosovu, Srbija ima Kosovo (videti SC 1244).



Pravo na samoopredeljenje je međunarodno priznato ljudsko pravo, samo ga siledžije odavde uporno zaboravljaju.




pa genije - jel si siguran da spada u domen ljudskih prava ?

mada, to je manje bitno. jel to pravo priznajes srbima?


rade.radumilo rade.radumilo 15:57 23.04.2013

Re: неће бити


apsolutno priznajem - sto sam u vise navrata pominjao na blogu. kako za albance, tako i za srbe. samo ne vidim da to pravilo vazi za sve...jel ti priznajes pravo na samopredeljenje svima, ili samo albancima?


Ja priznajem svima u okviru države u kojoj živim i taj stav izražavam kada me neko upita i na izborima. Da živim u VB, priznao bih to pravo Škotlanđanima, ukoliko se odluče na otcepljenje. Da živim u Škotskoj, priznao bih to pravo onim okruzima koji su nastanjeni Englezima i koji glasaju za otcepljenje od Škotske.
Ovde se bavimo državom Srbijom, jer u istoj živimo. Na Kosovu albanci čine većinu i oni su glasali za otcepljenje od Srbije. Na Severu Kosova Srbi su većina i žele ostanak u Srbiji. U PMB su Albanci većina i žele otcepljenje od Srbije. Vrlo je jednostavno dogovoriti se u ovakvim uslovima:
1. Srbija prizna Kosovo kao suverenu državu.
2. Kosovo pristane na ostanak Severnog Kosova u Srbiji.
3. Srbija pristane na pripajanje PMB Kosovu.
4. Dogovorimo se oko Manastira, Džamija itd. koji ostaju na "drugoj" teritoriji.
5. Raskusuramo se oko imovine koja je nekada bila zajednička.
Vrlo je jednostavno kada svako svakom prizna pravo da kroji sopstvenu sreću, a sve drugo je sviranje q*cu.


Srbija nema teritorijalne pretenzije prema Kosovu, Srbija ima Kosovo (videti SC 1244).


Jeste piše i u Ustavu, samo otkud onda granični prelazi između Kosova i Srbije?
mikimedic mikimedic 16:11 23.04.2013

Re: неће бити



mo. Na Kosovu albanci čine većinu i oni su glasali za otcepljenje od Srbije. Na Severu Kosova Srbi su većina i žele ostanak u Srbiji. U PMB su Albanci većina i žele otcepljenje od Srbije. Vrlo je jednostavno dogovoriti se u ovakvim uslovima:
1. Srbija prizna Kosovo kao suverenu državu.
2. Kosovo pristane na ostanak Severnog Kosova u Srbiji.
3. Srbija pristane na pripajanje PMB Kosovu.


hm - slazem se, samo valjda je redosled koraka obrnut (priznanje JUZNOG Kosova valjda dolazi na kraju?)

e onda imam sledeca pitanja:

1) jel si ti to onda protiv potpisanog sporazuma?

2) slazes se da isto to pravo mora da se omoguci i srbima u republici srpskoj, plus opstine federacije u kojima su srbi vecina?


freehand freehand 16:19 23.04.2013

Re: неће бити

Ne, samo sam odrastao u jednoj divnoj zemlji, koju su secikese i siledžije koji su živeli u njoj uništili i pretvorili u geta.

Pa evo sad slušam na Dojče vele da albanska deca na Kosovu uče da su demonstracije u Prištini '81 napravljene protiv jedne diktature koja je sprečavala da Kosovo bude ono što je uvek bilo - Severna Albanija.
savamala savamala 21:02 23.04.2013

Re: неће бити

Pa evo sad slušam na Dojče vele da albanska deca


Јбт!!! О чему ти говориш! Ти си мени деловао прилично интелигентно. Слушаш Дојче веле?! Да, можда, не гледаш и ВОА? Ако је одговор потврдан, ја ћу морати на озбиљно самопреиспитивање.
rade.radumilo rade.radumilo 21:07 23.04.2013

Re: неће бити

hm - slazem se, samo valjda je redosled koraka obrnut (priznanje JUZNOG Kosova valjda dolazi na kraju?)


Jok, sve tačke na jednom sporazumu pa da se potpisuje.


e onda imam sledeca pitanja:

1) jel si ti to onda protiv potpisanog sporazuma?



K'o što rekoh prethodno, nije kompletan.


2) slazes se da isto to pravo mora da se omoguci i srbima u republici srpskoj, plus opstine federacije u kojima su srbi vecina?


Jeste, i Bošnjacima na Sandžaku i Mađarima u Vojvodini i Hrvatima u Sremu. Dakle apsolutno svima.
savamala savamala 21:16 23.04.2013

Re: неће бити

Sada barem mogu da se trudim im vratim milo za drago i da uništim ta njihova geta, kako bi moje dete odrastalo u nečemu mnogo boljem i lepšem.


Ти имаш и дете? Побогу, са колико година си га добио? 11? 13? Према зрелости овога што пишеш не верујем да имаш више од 16 или 17 година.
freehand freehand 21:16 23.04.2013

Re: неће бити

rade.radumilo
hm - slazem se, samo valjda je redosled koraka obrnut (priznanje JUZNOG Kosova valjda dolazi na kraju?)


Jok, sve tačke na jednom sporazumu pa da se potpisuje.


e onda imam sledeca pitanja:

1) jel si ti to onda protiv potpisanog sporazuma?



K'o što rekoh prethodno, nije kompletan.


2) slazes se da isto to pravo mora da se omoguci i srbima u republici srpskoj, plus opstine federacije u kojima su srbi vecina?


Jeste, i Bošnjacima na Sandžaku i Mađarima u Vojvodini i Hrvatima u Sremu. Dakle apsolutno svima.

A jel si to sve sam smislio ili si od nekoga slušao, pročitao, učio?
Postoje, naime, neki mislioci u istoriji političkih nauka koji su imali slične poglede, ali se nisu ograničavali na narode već su stvar terali do pojedinca.
No takvi bi prezreli piskaranje po blogovima i prihvatili se flaša sa benzinom, konzervi punjenih eksplozivom i ekserima, pištolja i pušaka.
Da preskočim one koji su izražavali slična i još ekstremnija mišljenja ali nisu tretirani od sociologije već medicine, a služe kao vesele zapete u ozbiljnim predavanjima.
michiganac michiganac 21:48 23.04.2013

Re: неће бити

mikimedic

michiganac, iskreno, iako se uopste ne slazem sa tvojim stavom dopada mi se nacin na koji si ga izneo i zelja da vodis konstruktivnu diskusiju - argumentima.

forhend ti vec rece zasto neke stvari ne stoje. ja bih dodao samo da treba da se prebacimo sa pojma naroda/nacije i istorijskih prava, na pojam medjunaordno-pravne terminologije 20. veka koji u prvi plan stavlja drzavu, a ne narode. dakle srpska drzava je ta koja, po meni, nikad ne sme da odustane od insistiranja na povratku otetog, niti sme da preda bilo koji komad teritorije. bas kao sto je savezna republika nemacka 44 godine insistirala na tome.

medjunarodnopravni akti iz 20. veka daju jasne prerogative drzavi na medjunarodnom planu, i obezbedjuju postovanje suverenosti kao jednog od osnova medjunarodnog prava. ako je to nacelo naruseno, drzavi ne preostaje nista drugo nego da istraje u svojoj borbi za ponovno uspostavljanje tog nacela. upravo je to nacelo ono sto razlikuje medjunarodno pravo posle i pre drugog svetskog rata - na nama je da ga primenjujemo dok bude postojalo. ako prestane da postoji, sve opcije su moguce.



Da bude iskreno i sa moje strane, ja zaista jos uvijek nemam izgradjen stav po pitanju cijele stvari. Niti imam uvid, niti pratim citavu situaciju i zavrzlame, niti dijelim situaciju onih/vas koji su/ste danas dio drzave Srbije. A i apoliticna sam osoba koja jos uvijek nije dala glas nikome od trenutka kad sam legalno mogao to.

Moja je zelja bila samo da iznesem svoje razmisljanje i percepciju onog sto bi moglo da nas zadesi u bliskoj buducnosti.., a kada kazem to, mislim cak i na dio srpskog naroda sa kojim dijelim prostor na drugoj obali Drine.

Ali ako insistirate, moj bi neki stav pretpostavljao da se odrzi i sacuva narodna komponenta u najvecoj mogucoj mjeri u ovom trenutku, pa makar u ultimativnom slucaju to znacilo i odricanje tog dijela drzave Srbije koji nam, smatram, u vecini jos uvijek blisko lezi k'srcu.
Sklon sam misljenju da bi bjesomucno insitiranje na prvobitnim pozicijama i izolacionizmu, osim sto bi najvjerovatnije dovelo do protjerivanja i egzodusa ono malo preostalih nesrecnika sa Kosova, samo jos pospjesilo nepovratnu emigraciju naroda iz Srbije (treba li da kazemo jos:-one njene preostale vitalne komponente) i uz to unutarnacionalna trvenja, a u krajnjem slucaju pretpostavljam kao vrlo moguce i gradjanski rat.
Drzava bez naroda i pokolenja ne znaci mnogo, zar ne?!

A medjunarodno pravo po pitanju nas izgleda mi kao da je vec postala deplasirana kategorija (ako mogu tako da se izrazim), tome smo bili svjedoci nebrojeno puta u najblizoj proslosti, iako i dalje uvazavam sve sto ste naveli po tom pitanju.
I mislim da je naivno nadati se da ovakvoj EU u kakvom je stadijumu danas prijeti bliska propast ili sta vec, za razliku od nase situacije. I zarad svega toga i dalje me sve upucuje na zakljucak da i ovakva EU nema bas alternativu, iako sam i sam licno jako skeptican u njene domete.
Njemacka '45-te, u svom najvecem porazu, je i dalje bila drustvo i drzava sa vizijom, nama takva danas izuzetno nedostaje! Nadam se samo da me ne shvatate pogresno da ne aludiram na neki oblik germanofilstva, samo pokusavam da ukazem na cinjenice.

Uzgred, i pored toga misljenja sam da bi eventualno priznanje Kosova od strane Srbije i te kako moglo negativno da se odrazi i na status RS ovde i rusenja poretka u Bosni. Nijemci su se veoma uzurbali u posljednje vrijeme, pa onda da vidimo kako ce da bude..
freehand freehand 21:56 23.04.2013

Re: неће бити

Da bude iskreno i sa moje strane, ja zaista jos uvijek nemam izgradjen stav po pitanju cijele stvari. Niti imam uvid, niti pratim citavu situaciju i zavrzlame

Ok, hoćeš da kažeš da pripadaš mejnstrimu na blogu.

Kako bilo, hoću samo da kažem da je tvoje promišljanje osvežavajuće iskreno i neopterećeno šablonima, čak i tamo gde se ne slažemo.
Misli i piši.
mikimedic mikimedic 22:20 23.04.2013

Re: неће бити

K'o što rekoh prethodno, nije kompletan.


nije kompletan - fale samo one tacke koje si naveo da poniste prvih petnaest.

u pravu si.

Jeste, i Bošnjacima na Sandžaku i Mađarima u Vojvodini i Hrvatima u Sremu. Dakle apsolutno svima.


pretpostavljam da i srbi na menhetnu, da ne pricamo u zagrebu, takodje imaju radumilovo pravo na samoopredeljenje.

pozdravljam te - bilo je zadovoljstvo ucestvovati u ovako inteligentnoj raspravi.
mikimedic mikimedic 22:30 23.04.2013

Re: неће бити

Njemacka '45-te, u svom najvecem porazu, je i dalje bila drustvo i drzava sa vizijom, nama takva danas izuzetno nedostaje! Nadam se samo da me ne shvatate pogresno da ne aludiram na neki oblik germanofilstva, samo pokusavam da ukazem na cinjenice.


citiram samo ovaj deo kao jos jedan primer konstruktivne razmene misljenja. zadovoljstvo je imati ovakve sagovornike, makar se i ne slagali. sto se citiranog tice - razumem u potpunosti sta si zeleo da kazes, i slazem se da nije u pitanju germanofilstvo.

za eu se slazem da nece propasti (ne znam ni sta bi ta 'propast' konkretno predstavljala). da li ce neka od drzava izaci, ili da li ce evro ostati zajednicka valuta ostaje da se vidi, ali sam siguran da ce se stepen integracija neminovno menjati. po mom misljenju na dole, ali hajde da vidimo da li cu biti u pravu.

u takvoj situaciji srbija ne da nema alternativu nego je to jedna prazna fraza koja ne znaci ama bas nista - nema alternativu cemu? eventualno pristupanje eu ce sigurno doneti niz novih regulativa - od pomija pa nadalje, ali ce najmanje doneti ono sto je vecinska percepcija u javnom mnjenju - eu integracije donose pravnu drzavu. pristupni proces sa tim u najgrubljim crtama nece imati ama bas nikakve veze. imajuci sve to u vidu, krajnje je lakomislen stav da se treba odreci dela teritorije zarad magle.


mikimedic mikimedic 22:31 23.04.2013

Re: неће бити

Misli i piši.



michiganac michiganac 22:33 23.04.2013

Re: неће бити

freehand
Da bude iskreno i sa moje strane, ja zaista jos uvijek nemam izgradjen stav po pitanju cijele stvari. Niti imam uvid, niti pratim citavu situaciju i zavrzlame

Ok, hoćeš da kažeš da pripadaš emjnstrimu na blogu.

Kako bilo, hoću samo da kažem da je tvoje promišljanje osvežavajuće iskreno i neopterećeno šablonima, čak i tamo gde se ne slažemo.
Misli i piši.


Zahvaljujem!

I da odam jos malu tajnu:-cijenim da sam mladji od najveceg broja vas, stoga molim da me razumijete po pitanju mog snebivanja, tu i tamo ponekad da izrazim licno razmisljanje. Mejnstrim dakako!

Hvala jos jednom!
rade.radumilo rade.radumilo 22:41 23.04.2013

Re: неће бити

pretpostavljam da i srbi na menhetnu, da ne pricamo u zagrebu, takodje imaju radumilovo pravo na samoopredeljenje.


Naravno da imaju. Sa druge strane nešto sumnjam da bi stanovnici Menhetna glasali za tako nešto. Ako pogledaš i IRA je proglasila primirje kada je 60% Iraca na severu glasalo za ostanak u VB. Biće da su im Englezi ispravli mozak boljim standardom i liberalnijim društvenim uređenjem.
Poenta je da je krajnje licemerno što se svi hvataju za srce/jetru/želudac kada Priština ne dozvoljava Srbima na severu Kosova da se otcepe, a koliko juče su pod direktivom Beograda hladnjače pune leševa potapane po jezerima i rekama, samo zato što su Šiptari hteli da se otcepe.
Svodi se na to da se i jedni i drugi preseravaju oko iste stvari, samo zato što će pre pocrkati nego da priznaju "onima drugima" pravo na mesto pod suncem.
savamala savamala 22:41 23.04.2013

Re: неће бити

Misli i piši.


ово ти је добро. свака част.
freehand freehand 22:43 23.04.2013

Re: неће бити

I da odam jos malu tajnu:-cijenim da sam mladji od najveceg broja vas

Misliš na njih?
Mi smo generacija!
rade.radumilo rade.radumilo 22:56 23.04.2013

Re: неће бити

Ти имаш и дете? Побогу, са колико година си га добио? 11? 13? Према зрелости овога што пишеш не верујем да имаш више од 16 или 17 година.


Imam dovoljno godina, da sam prošao uzduž i popreko tu zemlju pre, tokom i nakon njenog raspada. Video sam šta je bilo pre, kako je uništavano i šta je ostalo posle.
Obišao sam i tu Evropu. Bio sam i na Istoku i na Zapadu dok EU nije ni postojala osim u obliku nekoliko trgovinskih sporazuma i bio sam i idem i dalje u tu istu EU. Video sam kako je bilo tada, vidim i kako je sada. Ove godine bi trebalo, da malo odem i preko bare, da bacim pogled kako je i tamo.
michiganac michiganac 22:56 23.04.2013

Re: неће бити

mikimedic
- nema alternativu cemu?


Zelio sam da kazem samo, alternativu opstanku naroda u "rezervatu" kao takvom, tj. kakvim sam ga opisao gore i EU-okruzenju.
michiganac michiganac 23:02 23.04.2013

Re: неће бити

freehand

Misliš na njih?
Mi smo generacija!


Oni-mi-vi? Prva-druga-treca Srbija??

Zaista ne pokusavam da uocavam sve detalje i razlike.., ali kako god!
freehand freehand 23:05 23.04.2013

Re: неће бити

Zaista ne pokusavam da uocavam detalje i razlike.., ali kako god!

Ja Tarzan, ti slušaš:
mi (ti-i-ja) u odnosu na njih imamo jaz, generacijski. Zato što smo mi mladi. A oni su passe.
Razumeti?
michiganac michiganac 23:15 23.04.2013

Re: неће бити

freehand
Zaista ne pokusavam da uocavam detalje i razlike.., ali kako god!

Ja Tarzan, ti slušaš:
mi (ti-i-ja) u odnosu na njih imamo jaz, generacijski. Zato što smo mi mladi. A oni su passe.
Razumeti?


nisu svezi.. ok, razumeti!
mikimedic mikimedic 23:22 23.04.2013

Re: неће бити

Naravno da imaju. Sa druge strane nešto sumnjam da bi stanovnici Menhetna glasali za tako nešto.


rekoh srbi, a ne stanovnici menhetna. ali nisam ni ocekivao da ukapiras.
mikimedic mikimedic 00:09 24.04.2013

Re: неће бити

I da odam jos malu tajnu:-cijenim da sam mladji od najveceg broja vas, stoga molim da me razumijete po pitanju mog snebivanja, tu i tamo ponekad da izrazim licno razmisljanje. Mejnstrim dakako!


jako mi se dopao tvoj nastup ovde - sto je prilicna retkost na blogu, jer si svestan i svojih godina i svog mesta. mnogi na zalost nisu. zaista si korektan sagovornik, i verujem da ces sa takvim stavovima dogurati daleko u zivotu.

jedna mala pricica - koja, po meni, dobro ilustruje koliko je pozitivan nacin kako si ovde nastupio. moj dobar prijatelj je svojevremeno, jos u vreme sovjetskog saveza, bio treci sekretar ambasade sssr u delhiju. u posetu im je dosao ili gromiko ili sevardnadze (ne secam se, stari se, pa se lapi sve vise) i pred samu veceru na ulazu u salu ministar i ambasador su zastali i poceli da razgovaraju. moj prijatelj koji je bio zaduzen za logistiku, pa i raspored sedenja, im je prisao prekinuvsi ambasadora u pola reci, pitajuci ministra 'da li znate gde je vase mesto' - iz najbolje namere, misleci naravno na mesto za stolom koji je postavljen.

ministar mu je odgovorio - 'ja mladicu vrlo dobro znam gde je moje mesto, a da li ti znas gde je tvoje?'.

kaze da mu je to bila lekcija za ceo zivot. a eto, i ja tako nesto posredno naucih od njega.

ovo se naravno ne odnosi na tebe, jer si ti pokazao da znas gde je tvoje mesto. i zato te ljudi ovde i uvazavaju kao konstruktivnog sagovornika.

samo napred i zadovoljstvo mi je da i dalje razmenjujemo misljenja.
mikimedic mikimedic 00:12 24.04.2013

Re: неће бити

Zelio sam da kazem samo, alternativu opstanku naroda u "rezervatu" kao takvom, tj. kakvim sam ga opisao gore i EU-okruzenju.


ok, i to razumem - samo mislim da je percepcija da cemo biti u nekakvom rezervatu, i izolovani od sveta ako ne dobijemo cuveni datum - pogresna.
freehand freehand 00:15 24.04.2013

Re: неће бити

ministar mu je odgovorio - 'ja mladicu vrlo dobro znam gde je moje mesto, a da li ti znas gde je tvoje?'.

Norilsk? Magadan? Kolima?
mikimedic mikimedic 00:35 24.04.2013

Re: неће бити

Norilsk? Magadan? Kolima?


ne, nije ga poslao ni u norilsk, ni u magadan, ako si na to mislio


rade.radumilo rade.radumilo 12:45 24.04.2013

Re: неће бити

rekoh srbi, a ne stanovnici menhetna. ali nisam ni ocekivao da ukapiras.


Pa upravo je kvaka u tome što su stanovnici Menhetna. Da se kladimo da bi svako od njih bacio srpski barjak u Hadson, ukoliko bi postojala mogućnost da izgubi ono na šta je navikao na Menhetnu. Ovako mogu biti Srbi do mile volje dokle god imaju svoje lepe stanove na Menhetnu i svoje lepe poslove sa lepim platama.
Poznajem ih dovoljno koji mi iz SAD, EU ili Australije sole pamet kakav je zapad i kako mi ne treba da pokleknemo i na izborima se redovno nacrtaju da glasaju za ove ili one desničarske frikove, samo niko od njih da dođe ovde da živi i "brani" Srbiju. Po FB-u kače slike dece u narodnim nošnjama u raznim KUD-ovima ali niko da ih pošalje da se školuju u domovini, kao što to Kinezi rade npr.
mikimedic mikimedic 13:21 24.04.2013

Re: неће бити

Pa upravo je kvaka u tome što su stanovnici Menhetna.


ne, kvaka je u tome da madjar iz novog sada (da uzmem tvoj primer) ima isto pravo na samoopredeljenje kao i srbin sa menhetna. ali, kao sto vec rekoh, i priznajem da se ponavljam, nisam ni ocekivao da razumes.

radumilo, ajde, dosta je bilo, keve ti.
Buregdzya Buregdzya 13:36 24.04.2013

Re: неће бити

To lepo zvuči u teoriji i npr u tvojoj priči. Uopšte ne sumnjam da je ministar to tako rekao tvom prijatelju. Ali moje dosadašnje iskustvo govori da (na žalost) prođu imaju oni koji su drčni. Pretpostavljam da navedeni ministar nije postao taj jer je bio "fin" nego eto- nije ništa šljivio.
michiganac michiganac 20:32 24.04.2013

Re: неће бити

mikimedic
samo napred i zadovoljstvo mi je da i dalje razmenjujemo misljenja.


Takodje i sa moje strane!


Jako poucna pricica.. (:

Hvala vam na trudu sto ste je podijelili sa nama (mnom)!
mariopan mariopan 19:58 26.04.2013

Re: неће бити

libkonz

Од земаља које си навео најјаснији ми је проблем Грчке. Трошили су више него што зараде (као ми данас), а ни једна влада није хтела да се суочи са проблемом.

Ne da nije htela da se suoči sa problemima već je najveći deo problema i napravila Vlada Grčke kao što je i nama naša Vlada (svaka do sada koliko god je mogla) napravila najviše problema, i pritom su se pojedinci enormno obogatili (kao i kod nas)....pa pitam se samo da li su se oni sami toga dosetili ili im je neko malo pomogao?


Odličan blog.
mariopan mariopan 20:04 26.04.2013

Re: неће бити

sta bi izgubila srbija nepotpisivanjem? samo datum? sto je naravno dobra a ne losa vest. prestanak evrointegracija bi bila najbolja moguca vest za srbiju za narednih 20 godina.

hoochie coochie man hoochie coochie man 00:10 22.04.2013

........

Čime je Srbija ucenjena, i šta je to toliko veliko, opasno i strašno što građani ne smeju da znaju a političare poput Dačića, Vučića i Nikolića uspeva da natera da naprave ovakve kičmopucatelne piruete i takav politički salto mortale?


Pa datumom, pardon, DATUMOM.
Mada se Nemačka opet nešto femka, čujem.

Da, i meni je to dilema svih dilema, a ne verujem da je spas od bankrota u pitanju.
Nije mi logično da baš lako odreše kesu za Srbiju kad su Grčku onako mrcvarili.
A šta je u pitanju...??
freehand freehand 00:22 22.04.2013

Re: ........

Pa datumom, pardon, DATUMOM.

Ma kakav datum. Datum jeste važan kao međaš, i kao početak nove etape. ali njegovo dobnijanje ili nedobijanje ne vredi ovakvog koraka. Prosto mi je tragikomično kolektivno pristupanje SNS i SPS Preokretu.
Dakle, ne vidim da Srbija ovime toliki kvalitet dobija jer bi nas inače sa svih strana zasipali gomilama detalja o tome umesto praznih tupavih priča o Eštonkinom obećanju, Klintonki i Đulijaniju. Ostaje mi da pokušam da shvatim šta je mogla da izgubi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:24 22.04.2013

Re: ........

Ma kakav datum.


Ma znam, zezam se (samo sam zaboravio smajli :))

satinelle satinelle 00:35 22.04.2013

Re: ........

Ostaje mi da pokušam da shvatim šta je mogla da izgubi.


Sam si rekao, samo sa glagolom u proslom vremenu. Nije pristojno pricati sta smo izgubili, vec sta smo dobili. Onako iz coska i u zagrljaju prstica, sa sve oreolom na glavi. Ja jos ne verujem ko je potpisao za DATUM!
grmfrm grmfrm 06:31 22.04.2013

Re: ........

Pa datumom, pardon, DATUMOM.


Ajd dobro oprosteno ti je ovaj put
Hansel Hansel 09:18 22.04.2013

Re: ........

freehand
Ostaje mi da pokušam da shvatim šta je mogla da izgubi.

U ovom trenutku mi na pamet pada, verovatno pod asocijativnom indukcijom () Nurudinovog bloga i sopstvenog tamošnjeg komentara, mogućnost nasilnog uspostavljanja Tačijeve vlasti na Severu i svega što bi to moglo da prati, tj. bude deo toga. To kao neki štap i nešto drugo kao velika šargarepa o kojoj je i Vučić sinoć pričao.

Da je ova ekipa na neki način programirana da ovakav korak napravi već neko vreme skoro da i nemam sumnji. Meni je zagonetnija ova igra odbijanja i navodnog preokreta -- ali EU. Šta se tu desilo, da li se na takav scenario još s početka računalo... i, što je još bitnije -- kakav se nastavak sprema?
s.dj s.dj 09:37 22.04.2013

Re: ........

Pa datumom, pardon, DATUMOM.


Bilo bi lepo da je tako Hoochie, ali sami smo sebe ucenili ponavljajući istu mantru 23 godine: EU nema alternativu! I šta sad? Reformisani, socijalistička internacionala, EU Dačić treba da odustane sa puta koji su trasirali drugi pre njega? On se samo naslonio na ižvakanu platformu ne bi li dobio malo slave/glasova.
anfieldroad anfieldroad 00:23 22.04.2013

deal

Mozda su se u potaji nasi i njihovi dogovorili da odrade EU, svako dobije po nesto, a prica se nastavlja. Sapnuo Dacic Taciju da sve ovo ionako nema veze. Mozda?
savamala savamala 00:29 22.04.2013

Re: deal

Mozda su se u potaji nasi i njihovi dogovorili da odrade EU, svako dobije po nesto, a prica se nastavlja. Sapnuo Dacic Taciju da sve ovo ionako nema veze. Mozda?


Овако нешто ни чувени новинар Филип овдашњи не би смислио.
anfieldroad anfieldroad 00:33 22.04.2013

Re: deal

savamala
Mozda su se u potaji nasi i njihovi dogovorili da odrade EU, svako dobije po nesto, a prica se nastavlja. Sapnuo Dacic Taciju da sve ovo ionako nema veze. Mozda?


Овако нешто ни чувени новинар Филип овдашњи не би смислио.

Jasno mi je sad cu morati da naglasavam da se salim, svaki put.
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:25 22.04.2013

Re: deal

Brejking njuz: TAČI JE NAŠ! Hašim Danilović! Ergo, Kosovo je naše! Jeeeeeee!

http://srbin.info/2013/04/tacijev-pradeda-pravoslavni-srpski-svestenik-dokaz-iz-hilandara/

"да је прадеда Хашима Тачија био Србин, православни поп. По имену и презимену Радослав Даниловић."


pape92 pape92 00:36 22.04.2013

snošaj za snošljivost

uključi nam veštačka pluća


Rekli to na jedan (ako ne potpišemo nema para) ili drugi način (ako ne potpišemo nema evrointegracija) navedeni razlog je jasan. Nemam utisak "za male ste se pare prodali", to je ozbiljna pretnja za ozbiljne pare, ili bar takve da nama nešto ozbiljno znače. Jeste EU uzdrmana, Bugari gore kao palidrvca, ali još uvek ima finansijsku moć da život u Srbiji učini snošljivim ili nesnošljivim. Naravno, može se postaviti zadatak građanstvu da snosi nesnošljivo, ali je taj kapacitet građanstva davno istrošen pa je procenjeno da ne bi trpelo nesnošljivo. Uostalom, Vučić je u osvrtu na ovo pitanje bio prilično otvoren. Tako da i sam mislim:
Čak mi izgleda da je objektivno takav da bih i ja potpisao.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:49 22.04.2013

Re: snošaj za snošljivost

Uostalom, Vučić je u osvrtu na ovo pitanje bio prilično otvoren.


Pričao je on o tome. I to je pričao dosta otvoreno, čak mi se učinilo i da možda namerno preuveličava.

To bi značilo da kad je došao na vlast, znači upoziciju da vidi stvarno stanje kase i države, da je tad shvatio da nema izbora.
To sve može da bude logično.

Ali ako se u to razmišljanje umeša i činjenica da je on naprasno postao evropejac i pre nego što je mogao da se uveri da je kasa tako zastrašujuče prazna, onda bismo morali da se zapitamo i za razloge tog presaldumljivanja, i nije li ovo sada samo posledica tih istih razloga?
freehand freehand 00:58 22.04.2013

Re: snošaj za snošljivost

Uostalom, Vučić je u osvrtu na ovo pitanje bio prilično otvoren. Tako da i sam mislim:

Kad je bio otvoren? Danas? Nisam to čuo. Ali je još mnogo otvoreniji bio o kosovskom pitanju u svim svojim nastupima dvadeset godina unazad, uz prozivanje izdajnika i nabrajanje neophodnih koraka da se ispravi štetočinska politika prethodnika. I onda potpuni curik u odnosu na sve što je do pre samo nekoliko meseci govorio i što je bila zvanična politika njegove stranke, na osnovu koje je dobio glasove koji su ga doveli tu gde je.
Ali ako se u to razmišljanje umeša i činjenica da je on naprasno postao evropejac i pre nego što je mogao da se uveri da je kasa tako zastrašujuče prazna, onda bismo morali da se zapitamo i za razloge tog presaldumljivanja, i nije li ovo sada samo posledica tih istih razloga?

Ovo je čačkanje izdajničke mečke, koje ja smatram u najmanju ruku nepristojnim, i najcrnjim aspektima upravo politike i delovanja ovih novih stegonoša ideja LDP-a i Žena u crnom.
pape92 pape92 01:27 22.04.2013

Re: snošaj za snošljivost


Kad je bio otvoren?

U pripremi, par nedelja unazad. Parafraziram (a duboko povređeni ton Mirka Topalovića mora da se zamisli): "na jednoj strani jedna loša odluka, na drugoj druga. Ova druga znači gladnu decu u Srbiji (ili već neka slična slika) itd..."
Ma koliko forma bila dramolet, sadržina je saopštena.

freehand freehand 01:39 22.04.2013

Re: snošaj za snošljivost

pape92

Kad je bio otvoren?

U pripremi, par nedelja unazad. Parafraziram (a duboko povređeni ton Mirka Topalovića mora da se zamisli): "na jednoj strani jedna loša odluka, na drugoj druga. Ova druga znači gladnu decu u Srbiji (ili već neka slična slika) itd..."
Ma koliko forma bila dramolet, sadržina je saopštena.


Nije. O tome govorim. U ovakvim se odsudnim momentimna, po mom sudu, ne brabonja u metaforama. Sad, možda je taj način izražavanja dovoljan da se naprži njegov Glavni odbor i dežurna propagandistička ekipa koja sad vileni po svim medijima objašnjavajući kako se jasni Vučić gadno smorio a i prete mu. Pa jebote, ako neko zna šta su pretnej - znaju on i njegovi. Ako neko zna šta je najcrnje blaćenje političkih protivnika i kako se otkrivaju i žigošu izdajnici - opet su on i njegovi najveći eksperti sa prebogatim iskustvom.
Tu je i do delirijuma vaznesena liberalno-realnostisvesna FreeKosova ekipa koja bi ga odmah kooptirala u Helsinški odbor i druge slične patriotske udruge.
Ali rekoh - ako je voda do nosa - to se tako kaže i duša spase, a ne metaniše se o Hilari i prijatelju Đulijaniju koji ko zapeta puška čeka sa onih sto milijardi odmah tu, u Segedinu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:59 22.04.2013

Re: snošaj za snošljivost

Pa jebote, ako neko zna šta su pretnej - znaju on i njegovi. Ako neko zna šta je najcrnje blaćenje političkih protivnika i kako se otkrivaju i žigošu izdajnici - opet su on i njegovi najveći eksperti sa prebogatim iskustvom.

Mislim da se u ovoj tvrdnji krije i odgovor na dilemu postavljenu u postu bloga.

Kad se uzme u obzir ko je pregovarao...kakve su biografije pregovarača i znanje o temi, sporazum je dostignuće svetskih razmera.

Mislim da su i oni toga svesni jer kažu da je ovaj dogovor najbolje što se u ovim uslovima moglo postići.

S obzirom da su sami želeli da se sa tehničkih pregovora pređe na statusna pitanja i da se nivo pregovarača podigne na premijerski/predsednički...kad pomislim kako smo mogli da prođemo, prošli smo iz van red no.

cane.srbljanovic cane.srbljanovic 03:12 22.04.2013

Re: snošaj za snošljivost

Kad se uzme u obzir ko je pregovarao...kakve su biografije pregovarača i znanje o temi,


O biografijama i znanju, savetniche Krsticu!? Od kad je to problem, doktore marketinga?
savamala savamala 07:20 22.04.2013

Re: snošaj za snošljivost

Ovo je čačkanje izdajničke mečke, koje ja smatram u najmanju ruku nepristojnim, i najcrnjim aspektima upravo politike i delovanja ovih novih stegonoša ideja LDP-a i Žena u crnom.


То што ти, или било ко други, нешто сматраш непристојним, то још увек није довољно да би се сматрало да нешто не постоји. Када је у времену то ”чачкање издајничке мечке” постало непристојно? Ако постоји консензус да су, на пример, Недић и Љотић били издајници, шта се то догодило и када, да смо изгубили право, или је постало непристојно, да исто то мислимо за Дачић&Вучић?
dragan7557 dragan7557 08:00 22.04.2013

Re: snošaj za snošljivost

Nebojša Krstić:
Kad se uzme u obzir ko je pregovarao...kakve su biografije pregovarača i znanje o temi

Vala biografije njihovih prethodnika čitaj vas iz DS-a, su toliko blistave i politički umne da se koliko ja vidim bukvalno raspadaju i to po svim šavovima osobito materijalno ideološkim.

Znanja o temi su ovoj garnituri daleko obimnija a i dugotrajnija od znanja bivšeg/ih političkih praktikanata koji uvališe Srbiju u silne dugove i kriminalne afere iz kojih se za sledećih 500 godina neće izvući.

Naravno neki od njih su sami sebi prethodnici! Veselo, bre na kvadrat, mislim to biti sam sebi prethodnik, bre.

sporazum je dostignuće svetskih razmera.

Svakako jeste a izgleda mi da ti i tvoji a i oni i njihovi i dalje sebe vidite kao pupak sveta, pa bih predložio da skrenete kod nekog razumnog da vam kaže istinu.

Svet, niti Srbija interesuje niti ga je ikada interesovala, a od Srbije ima hiljade prečih žarišta.

Moj ti je savet da se sa ostalima spustiš na zemlju, mada pozitivno je koliko vidim više ne pričate da ste po svemu Lider u Regionu, Svetu i šire.

A koliko vidim i sadašnji Lider vam je u debelom sukobu svega i svačega, zašto me to ne čudi?




cerski
freehand freehand 08:55 22.04.2013

Re: snošaj za snošljivost

То што ти, или било ко други, нешто сматраш непристојним, то још увек није довољно да би се сматрало да нешто не постоји.

Ne smatram ja to samo nepristojnim. Ja to smatram idiotskim i pogibeljnim, to potezanje takvih "argumenata". Jer eto i ja imam dugogodišnji izdajnički staž. A otkrili me i žigosali upravo ovi što sad cvile.
Uzgred - zgodno se namestilo za ono ko se mača laća...
s.dj s.dj 09:44 22.04.2013

Re: snošaj za snošljivost

Kad se uzme u obzir ko je pregovarao...kakve su biografije pregovarača i znanje o temi, sporazum je dostignuće svetskih razmera.


A kada se tom znanju pridoda i ko je pregovarače lustrirao i izveo na taj EU nema alternativu put, ništa ne bi smelo da bude nejasno.
oskar-z-wild oskar-z-wild 10:45 22.04.2013

Re: snošaj za snošljivost

savamala
Ако постоји консензус да су, на пример, Недић и Љотић били издајници, шта се то догодило и када, да смо изгубили право, или је постало непристојно, да исто то мислимо за Дачић&Вучић?


Недић и Љотић су били "издајници" (иако мислим да је Недић урадио најбоље што је могао у датим околностима) јер су сарађивали са ОКУПАТОРОМ.

Дачић и Вучић никако неће бити забележени у историји као издајници, и они су урадили најбоље што је могло у ДАТИМ ОКОЛНОСТИМА.

Сада, можете тврдити да су и Дачић и Вучић сарађивали са ОКУПАТОРОМ, али они су то урадили да би Србија и српска мањина на Косову престали да живе у вечитом ванредном стању и под вечитим политичким притиском који има реперкусије на све грађане Србије - почевши од слободе кретања (без виза) па до животног стандарда.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 11:00 22.04.2013

Re: snošaj za snošljivost

oskar-z-wild
savamala
Ако постоји консензус да су, на пример, Недић и Љотић били издајници, шта се то догодило и када, да смо изгубили право, или је постало непристојно, да исто то мислимо за Дачић&Вучић?


Недић и Љотић су били "издајници" (иако мислим да је Недић урадио најбоље што је могао у датим околностима) јер су сарађивали са ОКУПАТОРОМ.

Дачић и Вучић никако неће бити забележени у историји као издајници, и они су урадили најбоље што је могло у ДАТИМ ОКОЛНОСТИМА.

Сада, можете тврдити да су и Дачић и Вучић сарађивали са ОКУПАТОРОМ, али они су то урадили да би Србија и српска мањина на Косову престали да живе у вечитом ванредном стању и под вечитим политичким притиском који има реперкусије на све грађане Србије - почевши од слободе кретања (без виза) па до животног стандарда.


Pa sad, poptuno isti argument a mozda cak i jaci bi mogao da se upotrebi i za Ljotica i Nedica - ovi su i gole zivote pokusali da sacuvaju.
oskar-z-wild oskar-z-wild 11:29 22.04.2013

Re: snošaj za snošljivost

Anonimni pojedinac
Pa sad, poptuno isti argument a mozda cak i jaci bi mogao da se upotrebi i za Ljotica i Nedica - ovi su i gole zivote pokusali da sacuvaju.


Vi (množina) razmišljate kao da ste vi (Srbi) ti koji stvaraju svetske okolnosti, i da je onda na vama da reagujete na te okolnosti onako kako vi izaberete.

Ne shvatate da je u nedavnoj prošlosti, na primer, postojala politička volja neke grupe Hrvata da se razbije Jugoslavija, ne shvatate da je postojala nacistička Nemačka, ne shvatate da postoji milion i sedamstohiljada Albanaca koji su polako osvojili teritoriju Kosova, ne shvatate da postoji projekat nazvan EVROPA, ne shvatate da postoji velika sila koja se zove Amerika... Jok!

Vi živite u nekoj totalnoj izoliciji kao neki Hobiti kojima je slučajnost dodelila ulogu borca protiv sila Zla. I to još od 1389. godine. Drugim rečima živite u sopstvenoj fantaziji.

Vučić i Dačić su skupili veliko političko i životno iskustvo, što im je dalo priliku da se izvuku iz fantazije svog mentora ("Niko ne sme vas da bije!"
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 11:37 22.04.2013

Re: snošaj za snošljivost

oskar-z-wild
Anonimni pojedinac
Pa sad, poptuno isti argument a mozda cak i jaci bi mogao da se upotrebi i za Ljotica i Nedica - ovi su i gole zivote pokusali da sacuvaju.


Vi (množina) razmišljate kao da ste vi (Srbi) ti koji stvaraju svetske okolnosti, i da je onda na vama da reagujete na te okolnosti onako kako vi izaberete.

Ne shvatate da je u nedavnoj prošlosti, na primer, postojala politička volja neke grupe Hrvata da se razbije Jugoslavija, ne shvatate da je postojala nacistička Nemačka, ne shvatate da postoji milion i sedamstohiljada Albanaca koji su polako osvojili teritoriju Kosova, ne shvatate da postoji projekat nazvan EVROPA, ne shvatate da postoji velika sila koja se zove Amerika... Jok!

Vi živite u nekoj totalnoj izoliciji kao neki Hobiti kojima je slučajnost dodelila ulogu borca protiv sila Zla. I to još od 1389. godine. Drugim rečima živite u sopstvenoj fantaziji.

Vučić i Dačić su skupili veliko političko i životno iskustvo, što im je dalo priliku da se izvuku iz fantazije svog mentora ("Niko ne sme vas da bije!"


Sve ovo iz one/na onu jednu recenicu? Lele
Deluje kao da si ovo dugo cuvao za odgovarajucu priliku.


hoochie coochie man hoochie coochie man 19:25 22.04.2013

Re: snošaj za snošljivost

Ovo je čačkanje izdajničke mečke


Razmišljanje o razlozima zbog kojih su Nikolić i Vučić od ekstremnih antievropljana postali ekstremni proevropljani, ti zoveš čačkanjem izdaničke mečke?
Dobro, a za šta misliš da je ok kada se o tome radi?
Ne pominjati da su promenili politiku, ili ne razmišlajti (naglas) o motivima?

Jel ti to nemaš drugo objašnjenje nego da je njihova drastična promena potike izdajničke prirode, pa svako pominjanje toga zoveš čačkanjem izdajničke mečke?
smarashbre smarashbre 01:47 22.04.2013

glas naroda

Ne može freehand još uvek da prevari što je ds izgubio vlast, pa to ti je.

a još više što je neće ni imati decenijama još
Verovatno mu propala neka kombinacija, iliti shema
kao i hiljadama DS parazita.
ipak je ovo najbitnije http://www.alo.rs/vesti/aktuelno/da-ili-ne/16765
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 05:27 22.04.2013

Re: glas naroda

a još više što je neće ni imati decenijama

DECENIJAMA? Ajoj nece valjda opet sve ispocetka, prva, druga petoletka, industrijalizacija, demokratizacija...ma, cim sa video bela odela a la bela marsalska uniforma pomislio sam na to.
freehand freehand 09:03 22.04.2013

Re: glas naroda

Ne može freehand još uvek da prevari što je ds izgubio vlast, pa to ti je.

Jako bih voleo da mi ukažeš na deo iz koga si to pročitao.

Verovatno mu propala neka kombinacija, iliti shema
kao i hiljadama DS parazita.

Bolje DS nego crevni, ne smatraš?
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 05:26 22.04.2013

Zashto?

Srbija vishe ne moze da servisira svoj javni dug. Spoljni nece moci da reprogramira, a unutrashnji ce mozda unishtiti domacu valutu. Period. End of sentence. Full stop.

O budzetu i zivotnom minimumu vecine populacije je smeshno i govoriti.

O drushtvenom proizvodu takodje.

Bankrotstvo u trecem kvartalu je matematichka izvesnost.

Dogovor sa MMF i svetskom bankom koji mozda sledi je uslovljen 'rezultatima' u pregovorima i "povecanjem stabilnosti". A i taj dogovor, sada mozda moguc, je samo malo duzi 'rope' that you can hang yourself with.

Trenutne magarchine (ni malo loshije od bivshih magarchina) nemaju drugu ideju osim da 'trguju'. I evo trguju (surprise?). Ono malo shto imaju za neshto, mozda, jestivo.

Politika 'alternativnih' saveznika ne ukljuchuje prehranu 'izgubljenih sluchajeva' bez znachajne promene spoljne politike i odustajanja od "jedine alternative". Period. Full stop.

I shta? Tu je kelner, tu je rachun, tu je kraj 'priche' (te vashe chuvene 'priche').
I tu je razlog ove histerichne uzurbanosti i 'istorijskih' odluka.

Simple truth je da niko ozbiljan nema sa kim u Srbiji da razgovara.

Nema.

Vashi 'bivshi vozachi', 'bivshi taksisti', 'dramaturzi', 'nastavnici psihologije', i slichna skocaikonopca boranija nema play here.

Gotovo.

Background vokali, 'majstori', 'snalazljivci', 'lepotani', 'zeni me...' foliranti, teoretichari demokratije, radikali i chetnici, mangashi, 'revolucionari', 'eksperti', zemljaci i drugari, i ostali muvatori su uradili svoje i Vi ste sad tu gde ste.

Pitate se 'zashto?'. Zato.

Zato shto najbolji odlaze a Vi pevate. Zato shto 'vas zabole'.

Zato shto ste zapushteni, nedovrsheni i upushteni u ovaj svet musavi i lajavi. Kradljivi, amoralni i besprizorni. I alavi.

Zato.

Zato shto fake nije isto shto i genuine, i zato shto je true razlichito od false.
Zato shto je krle 'savetnik', Dachic 'premijer' a Vuchic 'strong man'. Da, i zato stho je Cheda 'alternativa'. A Bekuta femme fatale. I zato shto ne znamo "shta cemo sa Vojvodinom".

You gonna figure this out? Really? :)

Ne svidja vam se? I dont give a fuck.
shure shure 06:28 22.04.2013

Re: Zashto?

Meni se svidja ...
grmfrm grmfrm 07:28 22.04.2013

Re: Zashto?

Ja dobro i sta ti ovde predlazes?
Dosta je bilo pljuvanja, ha?
dragan7557 dragan7557 08:31 22.04.2013

Re: Zashto?Nakaradno!

cane.srbljanovic
Zashto?
Srbija vishe ne moze da servisira svoj javni dug.

Ma bre nema ni potrebe za servisom, dovoljno je da plaća rate za pare koje je zadužila i pojela, i sve će biti u redu.

Recimo, demokratskom nadrigovoru još nedorasla arapska štampa zove uzimanje kredita:

- kupovanje novca kod MMF-a,

u Srbiji demokrackom nadrigovoru dorasloj, pare od MMF-a se dobijaju na dar, valjda, a dugovi se umesto vraćanja serviziraju.

Ovaj nadrigovor je uveo još Đinđić.


cerski
looping looping 08:41 22.04.2013

Re: Zashto?Nakaradno!

u Srbiji demokrackom nadrigovoru dorasloj, pare od MMF-a se dobijaju na dar, valjda, a dugovi se umesto vraćanja serviziraju.


Taj nadrigovor mi zvuci kao ono izbacivanje stomacnih gasova na usta usled fermentacije hrane.
freehand freehand 09:27 22.04.2013

Re: Zashto?


Pitate se 'zashto?'. Zato.

Zato shto najbolji odlaze a Vi pevate. Zato shto 'vas zabole'.

Zato shto ste zapushteni, nedovrsheni i upushteni u ovaj svet musavi i lajavi. Kradljivi, amoralni i besprizorni. I alavi.

Zato.


Ecce homo!
Zato što si ti taj najbolji što je otišao? Zato što si ti dovršen, neupušten, opran i smeran, pošten, moralan,
I nadasve skroman?

You gonna figure this out? Really? :)

Ne svidja vam se? I dont give a fuck.

Čoveče, kako ti znaš engleski...
kako li ti se celo selo divi kad dođeš da im se najebeš majke seljoberske ispred zadruge!
I mora da se najviše dive kad počneš sa tim "sh" i "ch", i sa ubacivanjem neophodnih amerikanskih izraza kako bi efekat bio za onesvešćivanje od divljenja do obožavanja.

godec godec 09:41 22.04.2013

Re: Zashto?

I shta? Tu je kelner, tu je rachun, tu je kraj 'priche' (te vashe chuvene 'priche'). ....Gotovo


Nije još gotovo. Plaćanje računa još suštinski nije ni počelo.
savamala savamala 09:41 22.04.2013

Re: Zashto?

Čoveče, kako ti znaš engleski...
kako li ti se celo selo divi kad dođeš da im se najebeš majke seljoberske ispred zadruge!


Ћути, можда се Вучић крије иза цанета.
Krugolina Borup
Pokušaću da parafraziram: "To će biti BUST za Srbiju", "Mi moramo da menjamo MAJNDSET", "Biće to RIBRENDING Srbije".
freehand freehand 09:45 22.04.2013

Re: Zashto?

Ћути, можда се Вучић крије иза цанета.

Nema shanse. Vuchich je very, very inteligentan man.
oskar-z-wild oskar-z-wild 11:06 22.04.2013

Re: Zashto?

freehand
Ћути, можда се Вучић крије иза цанета.
Nema shanse. Vuchich je very, very inteligentan man.


Каkav Vuchich ? Mozhda Californication ? Je li Cane ?
buckoalisac buckoalisac 12:57 22.04.2013

Re: Zashto?

cane.srbljanovic

Zato shto ste zapushteni, nedovrsheni i upushteni u ovaj svet musavi i lajavi. Kradljivi, amoralni i besprizorni. I alavi.


Alo, majstore !?
looping looping 05:53 22.04.2013

1

Čime je Srbija ucenjena, i šta je to toliko veliko, opasno i strašno što građani ne smeju da znaju a političare poput Dačića, Vučića i Nikolića uspeva da natera da naprave ovakve kičmopucatelne piruete i takav politički salto mortale?

Srbija je ucenjena (pazi sad!): bedom, sirotinjom, mortalitetom (citaj: gubitkom svojih gradjana), gubitkom novih teritorija a i patriotizam se znatno smanjuje zbog prethodno navedenog.
Da li su politicari zbog toga napravili preokret? To ne znamo. Ali nasa DB je takva da kada joj se nesto ne svidja ona ne preza od toga i da smakne i svoje vladare. Sto znaci da je ovo generalno dobro za Srbiju.
Poenta: daj da prestanemo da propadamo pa cemo posle lako da se busamo. Ako je nekom normalnom uopste do busanja.
libkonz libkonz 07:32 22.04.2013

Re: 1

Lepo Looping kaže. Ovaj narod izumire i svaka čast Vučiću i Dačiću na hrabrosti. Oni su svesni toga da budućnost Srbije zavisi od ovog sporazuma.
dragan7557 dragan7557 09:19 22.04.2013

Re: 1

libkonz
Lepo Looping kaže. Ovaj narod izumire i svaka čast Vučiću i Dačiću na hrabrosti. Oni su svesni toga da budućnost Srbije zavisi od ovog sporazuma.

Svaka čast Vučiću i Dačiću kada?

1999 ili 2013!?!


cerski
libkonz libkonz 09:21 22.04.2013

Re: 1

Svaka čast Vučiću i Dačiću kada?

1999 ili 2013!?!

predatortz predatortz 09:23 22.04.2013

Re: 1

Svaka čast Vučiću i Dačiću kada?

1999 ili 2013!?!


I '99. i 2013. Ubeđen sam da su oba puta igrali za iste gospodare...
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:09 22.04.2013

Re: 1

dragan7557
libkonz
Lepo Looping kaže. Ovaj narod izumire i svaka čast Vučiću i Dačiću na hrabrosti. Oni su svesni toga da budućnost Srbije zavisi od ovog sporazuma.

Svaka čast Vučiću i Dačiću kada?

1999 ili 2013!?!


cerski

Pa ako bi pošli od one definicije da patriotizam podrazumeva i ponos i stid, ili blaže rečeno pogrešno i ispravno u politici, onda bih ja rekao da za politiku do 1999.godine treba da ih grize savest i da se stide, a za ovo sada im svaka čast. Mada, pretpostavimo da su SPS i Radikali pre 7 godina ili SNP odmah po formiranju imali ovakav pristup možda bi i DS imala više kuraži da u pregovorima nešto uradi a ne da se plaši šta će biti ako kažu nešto što bi ovi zajedno sa Koštunicom jedva dočekali da proglase kao izdaju.
I da budemo objektivni, da je DS i sa onim Borkom prihvatio ovaakav sporazum, nisam siguran da se ne bi ponovilo paljenje ambasada i masovne demonstracije u kojima bi i SNP masovno učestvovala.
No, u politici se , kao i životu stvari menjaju, i zato uvek pozdravljam kad neko menja stavove od rigidnih ka normalnim , nego obrnuto.
Uostalom, mnogi žestoki nacionalisti pa i šovinisti su ranije bili istom žestinom koministi, pa zašto ne bi moglo biti i obrnuto, pri čemu su pomenuti komunisti iz svetslosti otišli u mrak a ovo je ipak izlazak na svetslost, od negativnog ka pozitivnom i to je pozitivna evolucija i za pozdraviti je.
Znači, svaka čast za 2013.
freehand freehand 10:12 22.04.2013

Re: 1

I da budemo objektivni, da je DS i sa onim Borkom prihvatio ovaakav sporazum, nisam siguran da se ne bi ponovilo paljenje ambasada i masovne demonstracije u kojima bi i SNP masovno učestvovala.

O, ja sam siguran da bi imali mnogo manje razumevanja na pretnje smrću za izdajnike. Štaviše.
Ali bolje je ovako, tu si u pravu.
looping looping 10:17 22.04.2013

Re: 1

Svaka čast Vučiću i Dačiću kada?

1999 ili 2013!?!

cerski

hoochie coochie man hoochie coochie man 18:58 22.04.2013

Re: 1

Oni su svesni toga da budućnost Srbije zavisi od ovog sporazuma.


E pa super.
Budućnost je zavisila od ovog sporazuma, eto, sporazum je potpisan, sad nam sleduje svetla budućnost i boooli nas.

Jelica Greganović Jelica Greganović 19:06 22.04.2013

Re: 1

sad nam sleduje svetla budućnost i boooli nas.

Ne baš sad, nego malo posle...kaže Kacin danas: "...dosledno ostvarivanje do sada postignutih sporazuma i nastavljanje dijaloga o energetici i telekomunikacijama nuzzno da bi se occuvao i nastavio taj pozitivni razvoj dogadjaja."
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:36 22.04.2013

Re: 1

Ne baš sad, nego malo posle...kaže Kacin danas


A i Vestervele opet nešto zakera, te da vidi hoće li se sprovoditi, te ovo, te ono...

Ali optimizam je tu, a s njim i sreća.

Poželim nekad da budem jedan od onih koji kažu, uh, potipasno je, dobro je, sad će da nam svane.

Al valjda sam baksuz pa zato od ovoga nikakvu fajdu ne očekujem.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:13 22.04.2013

Re: 1


Al valjda sam baksuz pa zato od ovoga nikakvu fajdu ne očekujem.

Ma, biće fajde, al će pre toga morati još koji put da se saviju po sapun.
sima2000 sima2000 06:11 22.04.2013

..

A šta je to što je objektivno loše u sporazumu? Šta smo to izgubili što smo pre imali?
Da li su naši policajci u civilu i promet robe i ljudi preko alternativnih prelaza (sve krijući se i pod okriljem noći) zaista vredni i jedne dečije suze?
To što su SNS i SPS napustili svoje predizborne platforme može da bude loše samo po njih, nikako po Srbiju i Srbe sa Kosova.
Ivesticije, Telekom, Trepča, zaštita crkava i manastira, vojska Kosova i ostalo što spominješ nisu predmet ovog konkretnog sporazuma..
Sve u svemu, malo smo dali (paradržavne strukture na Severu) - malo smo dobili (Datum) i stvarno ne vidim čemu drama.
grmfrm grmfrm 06:55 22.04.2013

Re: ..

To što su SNS i SPS napustili svoje predizborne platforme može da bude loše samo po njih, nikako po Srbiju i Srbe sa Kosova.


Ne ljubim ih uopste ali zato je Djilas vec krenuo u predizbornu kampanju sa onom izjavom da smo priznali Kosovo. Mislim stvarno neukusno i koja pederastija ali bolje nije ni bilo za ocekivati od tog lika.

E sad da li je moglo bolje, ne verujem u ovom trenutku, ali da bude i dalje status quo je isto bilo lose za te ljude dole. Mislim zivot brzo prodje. Situacija nije sjajna ali bi bilo sjajno da sada bas Srbi dole pokazu se kao konstruktivni. Neka udju u taj sistem kako je vec dogovoren i da krenu da zive rade uce putuju.
Mnogo su vazne izjave da sada treba i taj sporazum i implementirati. E tu Srbi dole da budu pametni pa te finese, koje znace vise nego sto neki misle, da se oko toga sloze, na to vec sada treba da misle da ne bude posle opet dockan. Gvozje se kuje dok je vruce.

Jer mislim da bi u suprotnom do kraja leta sigurno gledali Tacijeve bandite kako i te preostale Srbe isteruju.
hajkula1 hajkula1 07:54 22.04.2013

Re: ..

grmfrm
Neka udju u taj sistem kako je vec dogovoren i da krenu da zive rade uce putuju.


Ti bi tako, mirne glave smeo da se krećeš Kosovom? Od Mitrovice do Prištine poslom? Iz jednog dela Mitrovice u drugi (sever-jug)??? Kamenovanja, otmice, sve nestalo posle potpisanog sporazuma? Dole su svi Albanci to prihvatili, pozdravili?






sima2000 sima2000 08:53 22.04.2013

Re: ..

Ti bi tako, mirne glave smeo da se krećeš Kosovom?


Rada Trajković ide u Prištinu na sednice kosovske skupštine svojim autom sa BG tablicama. Pre neki dan se žalila u novinama kako joj ne daju da se parkira blizu zgrade parlamenta, nego mora da ide negde malo dalje.
Stvari dole idu u dobrom pravcu, potpisivanje sporazuma naravno neće odmah da reši sve probleme, ali makar i jedan korak ka boljem je odlična vest..
grmfrm grmfrm 08:53 22.04.2013

Re: ..

Ti bi tako, mirne glave smeo da se krećeš Kosovom? Od Mitrovice do Prištine poslom? Iz jednog dela Mitrovice u drugi (sever-jug)??? Kamenovanja, otmice, sve nestalo posle potpisanog sporazuma? Dole su svi Albanci to prihvatili, pozdravili?


Pa dobro nisam bas toliko blesav. Treba sada pokazati konstruktivnost, to sto Albanci nisu ce biti njihov problem, unless Taciju narede drugacije, i kao sto ovde nisu svi pozdravili nece ni tamo, sto je skroz normalno.

I vremenom ce doci i to da nece biti kamenica.
Zato me posebno iritira izjava Djilasa koji samo na svoje dupe plus misli.
Umesto da sada svi cute kao jedan i kazu daj brate sada da zapnemo. Ali pravi drzavnik bi to vec uradio da mu se i ne kaze. Sada treba pomoci Srbima dole da se pokazu kao djak petak. Na to niko nece ostati imun pa cak ni Tacijevi finansijeri koje najvise mrzi da salju Tacijeve bandite opet. To brate kosta najvise a i tesko bi se opravdali.

Tako je kako je sada se treba dobro potruditi da iz toga ispadne nesto pozitivno.

A to sto su nam uradili nikada se ne sme zaboraviti - samo pamti da se ne desi opet.
libkonz libkonz 08:56 22.04.2013

Re: ..

Sada treba pomoci Srbima dole

Srbima dole ćemo najbolje pomoći ako odavde pružimo ruku Albancima. Bar da im omogućimo da igraju fudbal, pa još neke ustupke. Tako se brani narod, a ne kletvama i kukanjem.
mikimedic mikimedic 09:57 22.04.2013

Re: ..

A šta je to što je objektivno loše u sporazumu? Šta smo to izgubili što smo pre imali?


zakonodavnu vlast na severu kosova, bez da smo makar formalno podveli kosovsko zakonodavstvo pod ustav srbije.

Da li su naši policajci u civilu i promet robe i ljudi preko alternativnih prelaza (sve krijući se i pod okriljem noći) zaista vredni i jedne dečije suze?


djidji midji patetika, djidji midji al' jebi ga...


To što su SNS i SPS napustili svoje predizborne platforme može da bude loše samo po njih, nikako po Srbiju i Srbe sa Kosova.


jako je lose po srbiju. sto se tica srba sa kosova, oni me zanimaju isto toliko koliko goranci, bosnjaci ili albanci. zasto diskriminises ostale drzavljane srbije sa kosova koji nisu srbi?

Sve u svemu, malo smo dali (paradržavne strukture na Severu) - malo smo dobili (Datum) i stvarno ne vidim čemu drama.


mnogo smo dali - zakonodavstvo na severu, a nista dobili nismo. e tu je problem.
mikimedic mikimedic 10:00 22.04.2013

Re: ..

Rada Trajković ide u Prištinu na sednice kosovske skupštine svojim autom sa BG tablicama.


a jel to ona ima prebivaliste u beogradu?
sima2000 sima2000 10:20 22.04.2013

Re: ..

zakonodavnu vlast na severu kosova, bez da smo makar formalno podveli kosovsko zakonodavstvo pod ustav srbije.


mislim da mešaš pojmove u vezi podele vlasti..

imaš zakonodavnu vlast (republičke i opštinske skupštine koje donose zakone)
sudsku vlast (sudovi koji tumače zakone i donose obavezujuće presude)
izvršnu vlast (vojska, policija, poreska uprava i slično)

Srbi sa severa Kosova žive 14 godina u provizorijumu u kome nema nikave vlasti i nikakvog zakona.

Elueks je imao svoje sudove i oružanu silu da sprovodi odluke prištinske zakonodavne vlasti. Međutim sa druge strane su imali organizovanu opstrukciju od 100% stanovništva finansiranu od države Srbije.

Država Srbija je imala svoje sudove, ali nije imala oružanu silu da sprovodi bilo čije odluke. Imali smo nenaoružanu policiju (plaćenu iz srpskog budžeta) sposobnu da se brzo reaguje i podigne barikade dok si reko piksla.

Kad se sve sabere tamo su se sukobljavale dve zakonodavne, dve sudske i jedna izvršnu vlast - nad istom teritorijom i nad istim narodom. Dušu dalo za razne mahinacije, privatna bogaćenja, šverc i slično.

Kaži ti meni šta ti vidiš dobro u ovakvom stanju koje je potrajalo skoro deceniju i po? Da li nas je inaćenje ikud odvelo? Da li su postojale makar naznake da će se u nekom doglednom trenutku nešto promeniti u našu korist? Koji procenat naroda je bio spreman da čeka neograničeno dugo i bude svedok rapidnog propadanja nacije uvučene u dugoročnu pat poziciju?





freehand freehand 10:22 22.04.2013

Re: ..

izvršnu vlast (vojska, policija, poreska uprava i slično)

E nek si mu objasnio šta je izvršna vlast.
mikimedic mikimedic 10:34 22.04.2013

Re: ..

mislim da mešaš pojmove u vezi podele vlasti..

imaš zakonodavnu vlast (republičke i opštinske skupštine koje donose zakone)
sudsku vlast (sudovi koji tumače zakone i donose obavezujuće presude)
izvršnu vlast (vojska, policija, poreska uprava i slično)


e ajde simo, samo sam tebe posle monteskjea cekao da mi objasnis sistem podele vlasti.
mikimedic mikimedic 10:34 22.04.2013

Re: ..

E nek si mu objasnio šta je izvršna vlast.



oskar-z-wild oskar-z-wild 10:59 22.04.2013

Re: ..

микимедић
sto se tica srba sa kosova, oni me zanimaju isto toliko koliko goranci, bosnjaci ili albanci. zasto diskriminises ostale drzavljane srbije sa kosova koji nisu srbi?



Ова ти је изванредна!! Али треба се вратити у реалност.
mikimedic mikimedic 11:25 22.04.2013

Re: ..

Ова ти је изванредна!! Али треба се вратити у реалност.


a to je?

da nas, satro, zanimaju srbi na kosovu?

mozda tebe, pateticnog dacica, vucica i karagacu. mene jok.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana