Hronika| Istorija| Politika| Region

Daleko najbolja cigla

freehand RSS / 21.04.2013. u 23:31

Devet puta su pokušali da nam uvale razne krševe: šut, buđave, stare, čudnih formata i od sumnjivog materijala. No naš je mudri Državni vrh uspeo da se izbori za Najbolju moguću ciglu. I eto, kupismo je.

 preokret.jpg

Pa šta reći - čestitajmo jedni drugima i našem mudrom rukovodstvu!

Nego, pre nego što krene ubrzana gradnja novog Čardaka a od upravo jeftino pazarenog građevinskog materijala i u zanosu veličanstvene pobede, da napravimo malu rekapitulaciju i vidimo šta znamo o ovome što se desilo:

Dakle, u nekoliko dana se iz priče o Kosovu izgubila Srbija a njeno je mesto zauzela Zajednica opština. Ustav je na ropotarnici, zajedno sa drugim izanđalim vicevima završio još ranije. Šutirali ga malo premijer, malo Predsednik, sve se zaklinjući u njega.

Dobili smo i "buduću Vojsku Kosova" kao legitimnu izvesnost, ali kojoj će pristup na Sever biti onemogućen, bar na određeni rok. Ono - "standardi pre statusa", kao nismo videli do sada.

Bezbednost srpskog stanovništva garantuju Milovan Drecun i NATO. Bez obzira što su tamo zvanično samo KFOR i Euleks, kao snage nadležne za ta pitanja. I bez obzira na to što su iste zemlje, isti vojnici u istim organizacijama istu bezbednost garantovali i prethodnih 13 i po godina. Istim Srbima, kojih je sad, zahvaljujući tim garancijama, kažu, 200.000 manje  na teritoriji za koju je ta garancija važila. Ohrabruje činjenica da ih je najveća većina živa i cela. I uzgred - sad se važe i usmena obećanja što je još jedna novina.

Imovina se u okviru Cigle ne pominje. Ni Telekom Kosova, ni Trepča. Ništa slično. Neki kažu da hoće, pošto je Meunarodnoj zajednici vlasništvo svetinja. Od prekjuče. 

Dalje, iako to nama, naravno, nije najvažnije i nikakve veze sa pregovorima o kupovini Cigle nema - Ketrin Ešton je predsedniku Vlade obećala Datum. Dejt, takoreći. Ako ne odrekne.

A prvom potpredsedniku Vlade su investicije obećali Hilari Klinton (mada nemam ni pojma otkud i zašto ona, gde i u čije ime) i njegov prijatelj Đulijani. Ok za Hilari, ona i njena femili  imaju snažne emocije prema Kosovu, za razliku od nas. Ali - šta je sprečavalo prijatelja Đulijanija da do sada dovede "svoje investitore"?!

Članovi Glavnog odbora iz redova SNS sa Kosova glasali protiv Cigle. I njihov predsednik kaže da ih razume. To je ok, ali kako oni ne razumeju njega? Kako odjednom svi i u Srbiji i u njihovoj stranci znaju bolje od njih - šta je dobro za njih? A iz nekog razloga izgleda da su uvrteli sebi u glavu da samo oni znaju i šta je bila izborna platforma njihove stranjke!

Sve ovo, naravno, nije i nikadnikadnikad neće biti priznanje Kosova. Samo de facto. Za de iure ćemo se dogovoriti na sledećoj rundi, uz cement, građu i armaturu.

Međutim, ostaje,po meni, Majka svih pitanja:

Čime je Srbija ucenjena, i šta je to toliko veliko, opasno i strašno što građani ne smeju da znaju a političare poput Dačića, Vučića i Nikolića uspeva da natera da naprave ovakve kičmopucatelne piruete i takav politički salto mortale? 

Već sam pominjao: jedino što meni na pamet pada jeste da smo ili već u bankrotu ili pred neposrednim bankorotom a da je ova Cigla bila uslov da nas milosrdna ruka iz ambisa povuče i uključi nam veštačka pluća.

Sve ostalo  poput pretnji novim pogromima, šarenih laža i šećerne vune Datuma i Šangri-la evropske komune blagostanja priče su za nedotupavne i one kojima nikakvo objašnjenje i ne treba. 

I da se razumemo: verujem da razlog postoji. Čak mi izgleda da je objektivno takav da bih i ja potpisao. 

Samo - šta je to u pitanju, kakva čuma, kakav drekavac  kad niti oni romore, niti ih ko pita, od onih koji bi - po funkciji ili službi - morali da ih pitaju?



Komentari (372)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

oskar-z-wild oskar-z-wild 11:33 22.04.2013

Re: ..

mikimedic
Ова ти је изванредна!! Али треба се вратити у реалност.
a to je?da nas, satro, zanimaju srbi na kosovu?mozda tebe, pateticnog dacica, vucica i karagacu. mene jok.


So what are actually your political principles?
mikimedic mikimedic 11:35 22.04.2013

Re: ..

So what are actually your political principles?


to jos nisi provalio? aj nesto konkretnije, pls. i ne razumem zasto mi se obracas na engleskom?
oskar-z-wild oskar-z-wild 11:51 22.04.2013

Re: ..

mikimedic
So what are actually your political principles?
to jos nisi provalio? aj nesto konkretnije, pls. i ne razumem zasto mi se obracas na engleskom?



Zato što sam čitao tvoj komentar u Economist-u, pa rekoh...
mikimedic mikimedic 13:24 22.04.2013

Re: ..

Zato što sam čitao tvoj komentar u Economist-u, pa rekoh...


pa na economistu mozes slobodno da mi pises na engleskom...
grmfrm grmfrm 14:50 22.04.2013

Re: ..


Srbima dole ćemo najbolje pomoći ako odavde pružimo ruku Albancima. Bar da im omogućimo da igraju fudbal, pa još neke ustupke. Tako se brani narod, a ne kletvama i kukanjem.


Da slazem se ali sto volimo sami sebe da jebemo kada za to trenutak nije to je neverovatno:
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2013&mm=04&dd=22&nav_category=640&nav_id=707209
Supermod Supermod 15:01 22.04.2013

Re: ..

grmfrm
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2013&mm=04&dd=22&nav_category=640&nav_id=707209

LINK
libkonz libkonz 15:08 22.04.2013

Re: ..

LINK

onda neka se bore za sebe sami.
sima2000 sima2000 15:44 22.04.2013

Re: ..

onda neka se bore za sebe sami.


Sloba je uveo blokadu na Drini, slobin mali će uvesti blokadu na Jarinju.. ne treba menjati metodu koja radi :)
dora76 dora76 17:15 22.04.2013

Re: ..

na nije nista ,sve je normalno jer se to i ocekivalo ..sada trebamo sedeti,cutati i cekati ,,resice se ovako ili onako
freehand freehand 20:22 22.04.2013

Re: ..

libkonz
LINK

onda neka se bore za sebe sami.

Eto, kad su i najveći heroji digli ruke...

sima2000
onda neka se bore za sebe sami.


Sloba je uveo blokadu na Drini, slobin mali će uvesti blokadu na Jarinju.. ne treba menjati metodu koja radi :)

Ma jel se ti to raduješ, divni čoveče?
Jel si ti to onaj isti altruista, demokrata,liberal pored kojeg Šiptari postoje samo zato što nismo dovoljno jaki?
Crni Simo.
skyspoter skyspoter 06:21 22.04.2013

Teleko Kosova

Imovina se u okviru Cigle ne pominje. Ni Telekom Kosova, ni Trepča.

Pa zar Telekom Kosova nije na prodaju preko JP Morgan za koji btw radi Blerov sin? A i Blair je vec kupio deonice. I Olbrajtova takodje.
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:20 22.04.2013

Re: Teleko Kosova


Pa zar Telekom Kosova nije na prodaju


Ne da je na prodaju, nego je tako reći i prodat.

http://www.seebiz.net/poslovanje/kompanije/telekom-kosova-prodat-za-277-miliona-eura/
grmfrm grmfrm 06:45 22.04.2013

Kao kod cika zube

Sta s' valja iza brda je pitanje jutros vidim.

Ne znam, ali ovako je to izgledalo u praksi sa tim pregovorima, a i dobar je vic pa da podelim sa blogerima, pazi malo je bezobrazan ali je politika inace ovakva:

Upravo kad se nagnuo nad pacijentkinju spremajući se započeti zahvat, zubar se odjednom brecnuo.
"Oprostite, gospođice, al' ovo što držite u ruci su moja jaja...!"
"Znam", odvrati nežno pacijentkinja, "pa ćemo tako oboje dobro pripaziti da onog drugog ne zaboli... OK?"

G r o f G r o f 07:04 22.04.2013

Dveri, radikali, DSSovci..

...a bogami i freehand.
Kakvu bi, ti, Srbiju napravili, milina jedna.
freehand freehand 13:26 22.04.2013

Re: Dveri, radikali, DSSovci..

G r o f
...a bogami i freehand.
Kakvu bi, ti, Srbiju napravili, milina jedna.

Kakvu, Grofe?
sa zimskom službom koja hvata sneg u letu?
Iz tvojih mudrih komentara na blogu ja zaključujem da kad bi tebe neko pustio da išta praviš - to se sigurno ne bi ni zvalo Srbija.
stasava stasava 07:31 22.04.2013

cigla

hajkula1 hajkula1 07:42 22.04.2013

Baš umeš da pitaš

Freehand, baš umeš da postaviš prava pitanja. Samo još da dobijemo odgovore.

Colin_bgd Colin_bgd 08:04 22.04.2013

We don't need no education...

Uslov za ostanak na vlasti ovih istih je pre 25 godina bio rat. Danas je uslov za isto to malo drugaciji, stoga i malo drugacije "odluke". Istim tim ljudima nije uopste bio problem da 15-tak godina aktivno donose "odluke" koju su rasturile zemlju, zaratile sa svima, unistile ekonomiju, upropastile drzavu, i bla-bla-bla sve ostalo. Ne razumem zasto je zbog ovog sporazuma sada neophodno postavljati neko pitanje zbog cega je prihvacen? Zbog cega smo imali sve ono? Potpuno racionalnog odgovora nema...
dragan7557 dragan7557 08:14 22.04.2013

Re: We don't need no education...

Colin_bgd
Uslov za ostanak na vlasti ovih istih je pre 25 godina bio rat. Danas je uslov za isto to malo drugaciji, stoga i malo drugacije "odluke". Istim tim ljudima nije uopste bio problem da 15-tak godina aktivno donose "odluke" koju su rasturile zemlju, zaratile sa svima, unistile ekonomiju, upropastile drzavu, i bla-bla-bla sve ostalo. Ne razumem zasto je zbog ovog sporazuma sada neophodno postavljati neko pitanje zbog cega je prihvacen? Zbog cega smo imali sve ono? Potpuno racionalnog odgovora nema...



cerski
sima2000 sima2000 08:36 22.04.2013

Re: We don't need no education...

Danas je uslov za isto to malo drugaciji, stoga i malo drugacije "odluke".


Da su se rukovodili istraživanjima javnog mnenja, koje je većinski protiv EU integracija, ne bi nikad ništa potpisivali. Stavljanjem parafa na briselski papir su direktno prelili deo svojih glasača u lonče DSS-a i SRS-a. Takođe su se sukobili sa svojim ljudima na Kosovu, koji tobože bolje znaju šta je u njihovom interesu dok god im stižu pare odavde..
U odnosu na tebe imam drugačiju percepciju poslednjih događanja.. vlastodršci su na svoju štetu uradili nešto što je u opštenarodnu korist i zbog toga im se mora skinuti kapa.
Moguće je da je Vučić procenio da će ovim potezom samo kratkoročno izgubiti, ali dugoročno učvrstiti mesijanski imidž i da je borba za vlast u stvari u srži svega ovoga. Međutim, čak i u tom slučaju mu se mora čestitati zbog rizika. Vučić se kladi na to da narod dugoročno više voli leba da jede, nego da se inati sa svetom - ipak treba imati hrabrosti pa uložiti sebe u ovu ekstremno neizvesnu pretpostavku..
oskar-z-wild oskar-z-wild 11:14 22.04.2013

Re: We don't need no education...

sima2000:
vlastodršci su na svoju štetu uradili nešto što je u opštenarodnu korist i zbog toga im se mora skinuti kapa.


Odlično rečeno.

predatortz predatortz 08:48 22.04.2013

Kosovo i datum

Klanje vola radi kilograma mesa...
libkonz libkonz 08:54 22.04.2013

Re: Kosovo i datum

ako to tumačiš da smo dali Kosovo da bi dobili datum, onda je to stvarno loša trampa. Samo, to je daleko od istine.
grmfrm grmfrm 08:55 22.04.2013

Re: Kosovo i datum

Klanje vola radi kilograma mesa...


Realno ja cak mislim da je i za manje.
Ali sta se drugo i ocekivalo posle Dinkica.
Car ne da je go nego su mu i ono malo dlacica sa anusa obrijali a vazelin se sprema.
Bar je ovaj put sa vazelinom.
predatortz predatortz 09:01 22.04.2013

Re: Kosovo i datum

libkonz
ako to tumačiš da smo dali Kosovo da bi dobili datum, onda je to stvarno loša trampa. Samo, to je daleko od istine.


A istine je:

Ono što daš,dao si. Ono što ti otmu i za sto godina imaš pravo da potražuješ.
Izgubili smo rat od jačeg, to nije ni čudo, ni sramota.

Sramota je što smo pohrlili da ječeg pravdamo, da mu se dodvoravamo, plaćajući to dupeuvlakaštvo našom imovinom, našim kućama i organima naše dece.

O kakvim garancijama ovaj pavijan od premijera priča?
Dobijenim od onih koji su pucali na žeteoce, decu na kupanju, od onih koji su otvorili market ljudskih organa?

Ja tim garancijama ne bih mahao...
libkonz libkonz 09:08 22.04.2013

Re: Kosovo i datum

Dobro bre, Predatore!
Ko pravda "jačeg"?
Mi nemamo izbora. Sporazum ili rasulo i raspad Srbije.
I uveren sam da će položaj Srba biti mnogo bolji nego što je bio dok je "Kosovo bilo Srbija" od 1999. do 2013.
I Misliš li da su "naše" ruke na Kosovu čiste? Ajde da se ne lažemo.
dragan7557 dragan7557 09:08 22.04.2013

Re: Kosovo i datum

predatortz
Klanje vola radi kilograma mesa...

Pa jebiga bre, ima se, može se.



cerski
predatortz predatortz 09:11 22.04.2013

Re: Kosovo i datum

emamo izbora. Sporazum ili rasulo i raspad Srbije.


Ko ti garantuje da je ovim rasulo završeno. Nakon ovog, muftija mora biti retard da ostane miran.

I uveren sam da će položaj Srba biti mnogo bolji nego što je bio dok je "Kosovo bilo Srbija" od 1999. do 2013.


Nisam siguran.
predatortz predatortz 09:12 22.04.2013

Re: Kosovo i datum

I Misliš li da su "naše" ruke na Kosovu čiste? Ajde da se ne lažemo.


Nisu. Ali,sve države sveta reaguju represivnim aparatom na oružanu pobunu.
libkonz libkonz 09:19 22.04.2013

Re: Kosovo i datum

Ko ti garantuje da je ovim rasulo završeno

ko garantuje čoveku koji ima gangrenu da će ostati živ nakon što mu odseku nogu? Niko.
Predatore, između sigurne propasti i možda bolje budućnosti ja biram ovo drugo. Bar postoje šanse.
mikimedic mikimedic 10:23 22.04.2013

Re: Kosovo i datum

Mi nemamo izbora. Sporazum ili rasulo i raspad Srbije.


zasto? o kakvom rasulu i raspadu pricas koje je sporazum sprecio?
cult cult 08:48 22.04.2013

Pokušavam

ali jednostavno ne razumem
šta vi, kosovobranioci, tačno hoćete.
Jasno mi je šta nećete.
Nećete baš ništa.
Valjda vam je zamrznuti rat, sa povremenim krvavim epizodama, decenijskom napetosti, pa na kraju olujama koje se završavaju kolonama traktora sa izbezumljenim ljudima kojima na putu ka Beogradu Braća Srbi Patriote prodaju sendviče za 10 evra i flašu vode za 20, bolji od rešenja koji će im garantovati ostanak tamo.
Mi smo izgubili rat. Pa onda mir. I u našem ustavu može da piše da sunce izlazi na zapadu, tim gore po ustav.

Ko ih/vas je terao da uguravate "preambule" kad ste znali da na Kosovo više nećemo nikad. Ni da večeras propadne Amerika i sutra se uzdigne Velika Slobodarska Kina, opet ne bismo uspeli da opstanemo na Kosovu bez organizovanog proterivanja ljudi, masovnih grobnica, hladnjača sa leševima i spaljenih sela.

buba_truba buba_truba 09:12 22.04.2013

Re: Pokušavam

cult
ali jednostavno ne razumem
šta vi, kosovobranioci, tačno hoćete.
Jasno mi je šta nećete.
Nećete baš ništa.
Valjda vam je zamrznuti rat, sa povremenim krvavim epizodama, decenijskom napetosti, pa na kraju olujama koje se završavaju kolonama traktora sa izbezumljenim ljudima kojima na putu ka Beogradu Braća Srbi Patriote prodaju sendviče za 10 evra i flašu vode za 20, bolji od rešenja koji će im garantovati ostanak tamo.
Mi smo izgubili rat. Pa onda mir. I u našem ustavu može da piše da sunce izlazi na zapadu, tim gore po ustav.

Ko ih/vas je terao da uguravate "preambule" kad ste znali da na Kosovo više nećemo nikad. Ni da večeras propadne Amerika i sutra se uzdigne Velika Slobodarska Kina, opet ne bismo uspeli da opstanemo na Kosovu bez organizovanog proterivanja ljudi, masovnih grobnica, hladnjača sa leševima i spaljenih sela.

Hvala ti za komentar... htela i ja sve isto, ali nemam kad, ovako mogu kratko

Imam samo jednu primedbu - na ovo:

I u našem ustavu može da piše da sunce izlazi na zapadu, tim gore po ustav.

Ne, tim je gore po Sunce.
sima2000 sima2000 09:14 22.04.2013

Re: Pokušavam

ali jednostavno ne razumem
šta vi, kosovobranioci, tačno hoćete.


hiljadugodišnje čekanje da propadne truli zapad.. da se kolo sreće okrene i da dođe naš trenutak za osvetu.. a do tada ko živ, ko mrtav.

Pod pretpostavkom da prirodni priraštaj stanovništva ostane isti u narednih 500 godina (kao što je bio u zadnjih 20), 2513. godine a će u Srbiji bez Kosova živeti 600 hiljada ljudi. Jedva čekam taj trenutak kad se sila Srbalja prelije preko administrativne granice i ebe kevu svima koje zatekne tamo.. Nemojte da mislite da je pet vekova puno vremena, za čas to prođe.
predatortz predatortz 09:17 22.04.2013

Re: Pokušavam

ali jednostavno ne razumem
šta vi, kosovobranioci, tačno hoćete.


Ni ja ne razumem šta vi evrofanatici hoćete...
Priključak u društvo koje se vama dopada, ne pitajući za cenu,plaćajući tuđim kućama i tuđim sudbinama... Ne pitajući narod hoće li tamo.
mikimedic mikimedic 10:36 22.04.2013

Re: Pokušavam

ali jednostavno ne razumem
šta vi, kosovobranioci, tačno hoćete.
Jasno mi je šta nećete.


a sta vi tacno hocete, a da se ne zove 'datum'?


mikimedic mikimedic 10:38 22.04.2013

Re: Pokušavam

Priključak u društvo koje se vama dopada, ne pitajući za cenu,plaćajući tuđim kućama i tuđim sudbinama... Ne pitajući narod hoće li tamo.


prikljucak u drustvo u kom ce moci da se otimaju mnogo vece pare (citat onog kretena koji mi je dao link na primer poljske). neokomunisti.

kao govna kroz kanalizaciju plivaju komunisti kroz evropeizaciju.
freehand freehand 12:22 22.04.2013

Re: Pokušavam

cult
ali jednostavno ne razumem
šta vi, kosovobranioci, tačno hoćete.
Jasno mi je šta nećete.
Nećete baš ništa.
Valjda vam je zamrznuti rat, sa povremenim krvavim epizodama, decenijskom napetosti, pa na kraju olujama koje se završavaju kolonama traktora sa izbezumljenim ljudima kojima na putu ka Beogradu Braća Srbi Patriote prodaju sendviče za 10 evra i flašu vode za 20, bolji od rešenja koji će im garantovati ostanak tamo.
Mi smo izgubili rat. Pa onda mir. I u našem ustavu može da piše da sunce izlazi na zapadu, tim gore po ustav.

Ko ih/vas je terao da uguravate "preambule" kad ste znali da na Kosovo više nećemo nikad. Ni da večeras propadne Amerika i sutra se uzdigne Velika Slobodarska Kina, opet ne bismo uspeli da opstanemo na Kosovu bez organizovanog proterivanja ljudi, masovnih grobnica, hladnjača sa leševima i spaljenih sela.


Pretpostavljam da se ovo i na mene odnosi, pa samo kratko: i ja volim sve što vole mladi, i želim toplo sunce, zelenu travicu, palme, koktel, fini pesak i talasiće. I milion dolara pa pravac Kazablanka.
Ali sam generalno zadovoljan i time da ne moram okolo da hodam kao Vartimej, Timejev sin iz "Vremena čuda" kome je Sin božji vratio očinji vid samo da bi se mučio gledanjem gada, jada i čemera oko sebe.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:40 22.04.2013

Re: Pokušavam

ali jednostavno ne razumem
šta vi, kosovobranioci, tačno hoćete.


Da otvore maraton.

LINK http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=RgPHRXaFj9I
sima2000 sima2000 14:04 22.04.2013

Re: Pokušavam

Da otvore maraton.

LINK http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=RgPHRXaFj9I


Mogu da se kladim da su Dverjani ubeđeni da su zvižduci i povici negodovanja upućeni Dačiću :)
G r o f G r o f 13:16 23.04.2013

Re: Pokušavam

predatortz
ali jednostavno ne razumem
šta vi, kosovobranioci, tačno hoćete.


Ni ja ne razumem šta vi evrofanatici hoćete...
Priključak u društvo koje se vama dopada, ne pitajući za cenu,plaćajući tuđim kućama i tuđim sudbinama... Ne pitajući narod hoće li tamo.


Ovo je nisko.
Vodili smo mi politiku nepriključivanja pa sam ja opet platio kućom i sudbinom.
Ja bih iz toga izveo zaključak da baš nepriključivanje vodi tome što ti navodiš,
ali ko zarezuje logigu, treba tupiti i dalje.
rade.radumilo rade.radumilo 09:10 22.04.2013

Ponuđena je Cigla

Šta tu ima više da se kaže? Svako ko je prošao bar jednom "malim Kalemegdanom" zna kako se kupuje Cigla.
Nije tu bilo nikakvih ponuda datuma, investicija ili izvlačenja iz bankrota, ponuđena je upravo Cigla.
Srbija će se za nekih dva meseca dodatno graničiti sa EU. Nije da i do sada nije bila okružena sa svih strana, budući da ono malo zemalja koje nisu još u EU sa svih strana imaju teritoriju iste. Takođe, ne verujem da bi bilo koja od tih zemalja ugrozila svoju budućnost u EU zarad nekog "dila" sa Srbijom.
Verujem da su našim voljenim vođama prezentirali paletu cigala koje će Srbija dobiti u glavu ukoliko ih ne kupi. Dovoljno je da recimo uvedu dodatnu "papirologiju" za svu robu koja preko teritorije EU ulazi ili izlazi iz Srbije pa i na taj način povećaju troškove poslovanja sa Srbijom drugim zemljama. To bi bio dodatni ubod nožem u telo ove ekonomije koja je ionako na pragu da iskrvari na smrt.
O tome da im je rečeno da će Kosovu biti dozvoljeno da uspostavi "ustavni poredak" na celoj svojoj teritoriji, ukoliko ne bude sporazuma, ne vredi ni pričati. To da će na kraju na severu Kosova biti uspostavljen ustavni poredak Kosova se takođe podrazumeva, samo je pitanje da li će se to obaviti naglo vojnom intervencijom i sve uz to što ide ili će se to obavljati postepeno i u fazama, tako da i jedni i drugi imaju vremena da se navikavaju na novu realnost. Srbi će se verovatno iseljavati sa severa Kosova i time dovršiti proces započet još u vreme Otomanske Imperije. Razlika je samo u tome da li će se iseljavati "po malo" prodajući imovinu i nalazeći svoj životni prostor negde drugde u Srbiji (i šire) ili će svi odjedanput da se sliju kao izbeglice u Srbiju.
Znam čoveka, tada dečka, koji nije hteo da kupi Ciglu, koju mu je nudila grupica od pet likova, uzdajući se u svoje borilačke veštine. Nije primetio, na vreme, još trojicu koji su se sakrili iza nekog zida. Razbijena mu je glava, prelomljena dva rebra i silovan je...
savamala savamala 09:15 22.04.2013

Re: Ponuđena je Cigla

O tome da im je rečeno da će Kosovu biti dozvoljeno da uspostavi "ustavni poredak" na celoj svojoj teritoriji, ukoliko ne bude sporazuma, ne vredi ni pričati. To da će na kraju na severu Kosova biti uspostavljen ustavni poredak Kosova se takođe podrazumeva, samo je pitanje da li će se to obaviti naglo vojnom intervencijom i sve uz to što ide ili će se to obavljati postepeno i u fazama, tako da i jedni i drugi imaju vremena da se navikavaju na novu realnost.


Извини, а јел си и ти учествовао у преговорима? Видим, све знаш о чему се тамо причало.
rade.radumilo rade.radumilo 09:44 22.04.2013

Re: Ponuđena je Cigla

Извини, а јел си и ти учествовао у преговорима? Видим, све знаш о чему се тамо причало.


Ne znam, ali znam šta je nuđeno Srbiji u ranijim prodavanjima Cigle i svaki put smo se uzdali u naše "borilačke veštine" i završavali rabijene glave, sa prelomima i silovani.
savamala savamala 09:49 22.04.2013

Re: Ponuđena je Cigla

Ne znam, ali znam šta je nuđeno Srbiji u ranijim prodavanjima Cigle i svaki put smo se uzdali u naše "borilačke veštine" i završavali rabijene glave, sa prelomima i silovani.



Значи, учествовао си у неким ранијим преговорима. У Рамбујеу?
Dr M Dr M 10:11 22.04.2013

Re: Ponuđena je Cigla

ponuđena je upravo Cigla


Kad je neko već prinudjen da kupi ciglu, treba da vidi šta će sa njom.

Neko kuka a neko počne da gradi kuću.
mikimedic mikimedic 10:39 22.04.2013

Re: Ponuđena je Cigla

Verujem da su našim voljenim vođama prezentirali paletu cigala koje će Srbija dobiti u glavu ukoliko ih ne kupi.


ti si neprevazidjeni genije.

Znam čoveka, tada dečka, koji nije hteo da kupi Ciglu, koju mu je nudila grupica od pet likova, uzdajući se u svoje borilačke veštine. Nije primetio, na vreme, još trojicu koji su se sakrili iza nekog zida. Razbijena mu je glava, prelomljena dva rebra i silovan je...


pardon, prevazisao si samog sebe.

mikimedic mikimedic 10:41 22.04.2013

Re: Ponuđena je Cigla

Ne znam, ali znam šta je nuđeno Srbiji u ranijim prodavanjima Cigle i svaki put smo se uzdali u naše "borilačke veštine" i završavali rabijene glave, sa prelomima i silovani.


i to sto kazes. 27. marta pogotovo.
mikimedic mikimedic 10:41 22.04.2013

Re: Ponuđena je Cigla

Kad je neko već prinudjen da kupi ciglu, treba da vidi šta će sa njom.

Neko kuka a neko počne da gradi kuću.


nedic gradi kucu?

pitaj karagacu.
Dr M Dr M 10:55 22.04.2013

Re: Ponuđena je Cigla

mikimedic
Kad je neko već prinudjen da kupi ciglu, treba da vidi šta će sa njom.

Neko kuka a neko počne da gradi kuću.


nedic gradi kucu?

pitaj karagacu.


Mikimedic, ja sam u penziji pa ćeš pomoć morati da potražiš na drugom mestu...
mikimedic mikimedic 11:30 22.04.2013

Re: Ponuđena je Cigla

Mikimedic, ja sam u penziji pa ćeš pomoć morati da potražiš na drugom mestu...


ja nikakvu pomoc ne trazim, hvala na pitanju, dobro mi je, nezavistan sam i (relativno) situiran.

za razliku od nekih koji na sva zvona udrise kako im je (evropska) pomoc potrebna i pored pemzija (ti i karagaca). sta je, presusili fondovi?
nema vise leba bez motike, a (drzavni) pemzioneri?

malo sah, malo nato pakt...
rade.radumilo rade.radumilo 12:29 22.04.2013

Re: Ponuđena je Cigla

Znam čoveka, tada dečka, koji nije hteo da kupi Ciglu, koju mu je nudila grupica od pet likova, uzdajući se u svoje borilačke veštine. Nije primetio, na vreme, još trojicu koji su se sakrili iza nekog zida. Razbijena mu je glava, prelomljena dva rebra i silovan je...


pardon, prevazisao si samog sebe.


To nije bila alegorija.
Dr M Dr M 12:55 22.04.2013

Re: Ponuđena je Cigla

Mikimedic, ja sam u penziji pa ćeš pomoć morati da potražiš na drugom mestu...



ja nikakvu pomoc ne trazim, hvala na pitanju, dobro mi je


Oh, koliko sam puta čuo tu priču...
mikimedic mikimedic 13:27 22.04.2013

Re: Ponuđena je Cigla

Oh, koliko sam puta čuo tu priču...


dottore, da ti malo oladis ovde?

ne, ja nikakvu pomoc ne trazim. a ti ako mislis da si nadlezan da odredjujes kome je pomoc potrebna,good for you. bilo je takvih slucajOva in the past...
rade.radumilo rade.radumilo 14:26 22.04.2013

Re: Ponuđena je Cigla

Значи, учествовао си у неким ранијим преговорима. У Рамбујеу?


Jok, ali sam bio prinuđen učestvovati u dobijanju Cigle po glavi...
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:28 22.04.2013

Re: Ponuđena je Cigla

Dr M
Mikimedic, ja sam u penziji pa ćeš pomoć morati da potražiš na drugom mestu...



ja nikakvu pomoc ne trazim, hvala na pitanju, dobro mi je


Oh, koliko sam puta čuo tu priču...

Doktore, nekima ni Bog pomoći ne može da se upristoje.
rade.radumilo rade.radumilo 14:44 22.04.2013

Re: Ponuđena je Cigla

Doktore, nekima ni Bog pomoći ne može da se upristoje


Ima ona narodna: "Čovek se uči na tuđem iskustvu, a magarac na sopstvenom". Samo gde svrstati one koji se ne uče ni na čijem iskustvu?
mikimedic mikimedic 14:49 22.04.2013

Re: Ponuđena je Cigla

Doktore, nekima ni Bog pomoći ne može da se upristoje.


ni bog. a pemzija, polkovnice?
expolicajac expolicajac 15:04 22.04.2013

Re: Ponuđena je Cigla

mikimedic
Doktore, nekima ni Bog pomoći ne može da se upristoje.


ni bog. a pemzija, polkovnice?

A bre miki, što se toliko jediš? Valjda su tvoja ubeđenja jača od sujete?
uros_vozdovac uros_vozdovac 15:12 22.04.2013

Re: Ponuđena je Cigla

expolicajac
mikimedic
Doktore, nekima ni Bog pomoći ne može da se upristoje.


ni bog. a pemzija, polkovnice?

A bre miki, što se toliko jediš? Valjda su tvoja ubeđenja jača od sujete?

I nada od sumnje...
mikimedic mikimedic 17:16 22.04.2013

Re: Ponuđena je Cigla

A bre miki, što se toliko jediš? Valjda su tvoja ubeđenja jača od sujete?


hm ex - ne kapiram gde kod mene vidis sujetu.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:16 22.04.2013

Re: Ponuđena je Cigla

Kad je neko već prinudjen da kupi ciglu, treba da vidi šta će sa njom.

Neko kuka a neko počne da gradi kuću.

Khm...a šta kad ti neko proda ciglu iz tvoje kuće?
Dr M Dr M 21:53 22.04.2013

Re: Ponuđena je Cigla

Jelica Greganović
Kad je neko već prinudjen da kupi ciglu, treba da vidi šta će sa njom.

Neko kuka a neko počne da gradi kuću.

Khm...a šta kad ti neko proda ciglu iz tvoje kuće?


Naučiš da izmedju cigala staviš kvalitetan malter, kad gradiš kuću...ili državu.
freehand freehand 21:58 22.04.2013

Re: Ponuđena je Cigla

Dr M
Jelica Greganović
Kad je neko već prinudjen da kupi ciglu, treba da vidi šta će sa njom.

Neko kuka a neko počne da gradi kuću.

Khm...a šta kad ti neko proda ciglu iz tvoje kuće?


Naučiš da izmedju cigala staviš kvalitetan malter, kad gradiš kuću...ili državu.

E, doktore... Nekad su ti ti fazoni onako... Dosta tanke.
Dr M Dr M 22:08 22.04.2013

Re: Ponuđena je Cigla

E, doktore... Nekad su ti ti fazoni onako... Dosta tanke.


Sad ću da uključim Kursadžije, da produbim..
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:40 22.04.2013

Re: Ponuđena je Cigla

Naučiš da izmedju cigala staviš kvalitetan malter, kad gradiš kuću...ili državu.

Ili još bolje, praviš kuću samo od maltera, jer ti cigle izvlače...
freehand freehand 22:44 22.04.2013

Re: Ponuđena je Cigla

Jelica Greganović
Naučiš da izmedju cigala staviš kvalitetan malter, kad gradiš kuću...ili državu.

Ili još bolje, praviš kuću samo od maltera, jer ti cigle izvlače...

Ili još bolje na točkovima? Onda nemaš problem sa zemljom i teritorijom?
Malo je jebeno što te šutiraju i teraju gde god da postaviš čergu i najviše oni kojima si oslobodio mesto kad si srušio kuću, ali je zato srce puno onima koji su za mir u svetu postignut na taj način.
rade.radumilo rade.radumilo 11:48 23.04.2013

Re: Ponuđena je Cigla

Khm...a šta kad ti neko proda ciglu iz tvoje kuće?


Kuća bi bila i dan danas cela, da je mi nismo srušili natežući se oko toga ko će da bude glava kuće. Sad nam kriv đavo što su došli investitori i rekli:
"Aj vi lepo da nam date taj plac, da mi izgradimo zgradu a vi ćete svako dobiti po stančić (pošto ne možete zajedno) i dosta vam."
StEtOc|nA StEtOc|nA 09:33 22.04.2013

Nije baš dobro

Tu mislim na tvoje photoshop veštine, ne na sporazum
freehand freehand 09:35 22.04.2013

Re: Nije baš dobro

StEtOc|nA
Tu mislim na tvoje photoshop veštine, ne na sporazum

Obzirom na to koliko je vremena potrošeno - nije ni loše.
To je ilustracija za blog, ne za kolor magazin.
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:46 22.04.2013

100

s.dj s.dj 09:48 22.04.2013

Javi se Saša Raduloviću!

Hajde, daj odgovor koliko košta ovaj potpis...
freehand freehand 09:55 22.04.2013

Re: Javi se Saša Raduloviću!

s.dj
Hajde, daj odgovor koliko košta ovaj potpis...

Radulović je napisao odličan blog o nepristojnoj ponudi. Kao trajno banovan nisam to mogao da kažem kod njega, ali evo prilike da to kažem ovde.
s.dj s.dj 10:14 22.04.2013

Re: Javi se Saša Raduloviću!

Radulović je napisao odličan blog o nepristojnoj ponudi. Kao trajno banovan nisam to mogao da kažem kod njega, ali evo prilike da to kažem ovde.


Bravo Free! Svaka čast, to je ono što blogu/Srbiji treba više!
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:56 22.04.2013

Majka svih pitanja

"Međutim, ostaje,po meni, Majka svih pitanja:
Čime je Srbija ucenjena, i šta je to toliko veliko, opasno i strašno što građani ne smeju da znaju a političare poput Dačića, Vučića i Nikolića uspeva da natera da naprave ovakve kičmopucatelne piruete i takav politički salto mortale?"
Javljaš li se ti iz Prizrena ili Pančeva?
Srbija se lošom politikom od tzv.cela iz tri dela, samoucenila, dovela se u potpuno inferioran položaj,što je kulminiralo 1999.-om i faktičkim odlaskom Kosova iz sastava Srbije.
Za razliku od tebe koji ne daš Kosovo a ne znaš kako da ga ne daš osim da pričaš, ovi su danas shvatili realnost, uključujući i to da se problem mora rešavati u direktnim razgovorima sa tim što se zove Priština.Po ovom sporazumu Priština se obavezuje da garantuje sva prava Srbima, inače bi da je Srbija nastavila tvojom i DSS logikom uskoro Srbi sa Kosova zamolili Beograd da ih više ne brani.
A, objasni ti nama kako DSS i vi ostali branioci navodno Ustava i njegove preambule po kojoj je Kosovo neotuđivi i neodvojivi deo Srbije, objašnjavate da je upravo Koštunica parafirao da pristupanje Srbije i Kosova EU budu dva odvojena procesa.Pa kako to da dozvoli da deo svoje teritorije prepusti da vodi samostalnu politiku ili deo svoje teritorije ostavi kad ulazi u EU.
freehand freehand 10:09 22.04.2013

Re: Majka svih pitanja

A, objasni ti nama kako DSS i vi ostali branioci navodno Ustava i njegove preambule po kojoj je Kosovo neotuđivi i neodvojivi deo Srbije, objašnjavate da je upravo Koštunica parafirao da pristupanje Srbije i Kosova EU budu dva odvojena procesa.

Za Koštunicu pitaj Koštunicu. Ja ću da ti kažem da ne postoji "navodno Ustav", nego Ustav Srbije. Ali, zašto očekivati od visokog oficira u penziji da razmišlja o svojoj zakletvi kad već taj isti Ustav zapišavaju Predsednik države i Vlade?
Uzgred samo - nisam izašao na referendum o tom Ustavu. I takođe - piše gore . i Frihend bi, verovatno, potpisao ovaj dokument. Zato što ne veruje da su Vučić, Dačić i Nikolić izdajnici niti da žele zlo Srbiji.
A ovaj blog je upravo o toj Frihendovoj dilemi: šta je iza kulisa?

Što se tebe tiče - već sam te pitao: od kad pevaš bolje rob nego grob?
Meni bi to, realno, bilo baš teško da izgovorim.
s.dj s.dj 10:15 22.04.2013

Re: Majka svih pitanja

Srbija se lošom politikom od tzv.cela iz tri dela, samoucenila, dovela se u potpuno inferioran položaj,što je kulminiralo 1999.-om i faktičkim odlaskom Kosova iz sastava Srbije.


Ko beše Arsenije Čarnojević?
s.dj s.dj 10:17 22.04.2013

Re: Majka svih pitanja

Po ovom sporazumu Priština se obavezuje da garantuje sva prava Srbima


Stvarno veliki uspeh, neko zlurad bi pomislio da se to podrazumeva u tzv. civilizovanom svetu kakvim se Kosovo predstavlja.
looping looping 10:24 22.04.2013

Re: Majka svih pitanja

Ja ću da ti kažem da ne postoji "navodno Ustav", nego Ustav Srbije. Ali, zašto očekivati od visokog oficira u penziji da razmišlja o svojoj zakletvi kad već taj isti Ustav zapišavaju Predsednik države i Vlade?

Znaci po Ustavu Srbije trebamo momentalno da posaljemo vojsku na Kosovo? Da ga oslobodimo od okupatora?
s.dj s.dj 10:30 22.04.2013

Re: Majka svih pitanja

Znaci po Ustavu Srbije trebamo momentalno da posaljemo vojsku na Kosovo? Da ga oslobodimo od okupatora?


U pravu si, trebalo bi dodati amandman ustavu koji bi precizirao da treba da momentalno pošaljemo vojsku na Kosovo samo ako je to u našem interesu...
freehand freehand 10:30 22.04.2013

Re: Majka svih pitanja

looping
Ja ću da ti kažem da ne postoji "navodno Ustav", nego Ustav Srbije. Ali, zašto očekivati od visokog oficira u penziji da razmišlja o svojoj zakletvi kad već taj isti Ustav zapišavaju Predsednik države i Vlade?

Znaci po Ustavu Srbije trebamo momentalno da posaljemo vojsku na Kosovo? Da ga oslobodimo od okupatora?

Pa po pravopisu sigurno ne trebamo.
A u ozbiljnim državama kakvu mi, eto, uz pomoć EU, transatlantskog ujke i drugih prijatelja upravo pravimo.

Colin_bgd Colin_bgd 10:33 22.04.2013

Re: Majka svih pitanja

A u ozbiljnim državama kakvu mi, eto, uz pomoć EU, transatlantskog ujke i drugih prijatelja upravo pravimo.

Ozbiljne drzave ne stavljaju u ustav stvari koje ih sprecavaju da (p)ostanu ozbiljne drzave...
s.dj s.dj 10:38 22.04.2013

Re: Majka svih pitanja

Ozbiljne drzave ne stavljaju u ustav stvari koje ih sprecavaju da (p)ostanu ozbiljne drzave...


Avaj Coline, kada je golman uhvaćen u raskoraku lako mu lopta prodje kroz noge...
mikimedic mikimedic 10:43 22.04.2013

Re: Majka svih pitanja

Po ovom sporazumu Priština se obavezuje da garantuje sva prava Srbima,


koja prava i kojim srbima? jel garantuje ista prava i albancima, bosnjacima i gorancima?


mikimedic mikimedic 10:43 22.04.2013

Re: Majka svih pitanja

Ali, zašto očekivati od visokog oficira u penziji da razmišlja o svojoj zakletvi kad već taj isti Ustav zapišavaju Predsednik države i Vlade?


dao je taj nekoliko zakletvi, odavno. jedna potire drugu. ova najnovija je nato paktu.
freehand freehand 10:44 22.04.2013

Re: Majka svih pitanja

Colin_bgd
A u ozbiljnim državama kakvu mi, eto, uz pomoć EU, transatlantskog ujke i drugih prijatelja upravo pravimo.

Ozbiljne drzave ne stavljaju u ustav stvari koje ih sprecavaju da (p)ostanu ozbiljne drzave...

E nek si i ti meni objasnio šta se stavlja u Ustav.
Hoćeš da kažeš da je Dr prava Vojislav Koštunica izmislio pojam preambule i da je Srbija prva u svom Ustavu definisala šta smatra svojom teritorijom?
Colin_bgd Colin_bgd 10:47 22.04.2013

Re: Majka svih pitanja

freehand
Colin_bgd
A u ozbiljnim državama kakvu mi, eto, uz pomoć EU, transatlantskog ujke i drugih prijatelja upravo pravimo.

Ozbiljne drzave ne stavljaju u ustav stvari koje ih sprecavaju da (p)ostanu ozbiljne drzave...

E nek si i ti meni objasnio šta se stavlja u Ustav.
Hoćeš da kažeš da je Dr prava Vojislav Koštunica izmislio pojam preambule i da je Srbija prva u svom Ustavu definisala šta smatra svojom teritorijom?

Ustav je pre (i posle) svega, ipak, politicki dokument, nista palo s Marsa, ili sneseno sa Sinajske Gore...
freehand freehand 10:50 22.04.2013

Re: Majka svih pitanja

mikimedic
Ali, zašto očekivati od visokog oficira u penziji da razmišlja o svojoj zakletvi kad već taj isti Ustav zapišavaju Predsednik države i Vlade?


dao je taj nekoliko zakletvi, odavno. jedna potire drugu. ova najnovija je nato paktu.

Miki, ne lupaj.
Inače je to definitivno veliki problem kod mnogih u Srbiji. O svojoj dilemi da li je do dolaska na vlast Vučić imao žestok problem sa lojalnošću, prvo prema Šešelju pa sad prema Nikoliću, zbog koje je potiskivao svoja realna politička viđenja i ubeđenja.
Kao što sada mnogi zato što misle da vide šta jee realno bolje moraju da gaze iz akletve i zakone, i svoja dojučerašnja ubeđenja i date reči.
Verujem da to nije lako.
mikimedic mikimedic 10:55 22.04.2013

Re: Majka svih pitanja

Miki, ne lupaj.


lupam - sta? jel sam nesto netacno napisao - i to posle tebe koji ga je prozvao za tu istu zakletvu?


freehand freehand 11:03 22.04.2013

Re: Majka svih pitanja

mikimedic
Miki, ne lupaj.


lupam - sta? jel sam nesto netacno napisao - i to posle tebe koji ga je prozvao za tu istu zakletvu?



Vrlo sam jasno napisao šta o tome mislim, ali sigurno nisam tvrdio, niti ću, da je iko izdajnik. A na pamet mi ne pada da tako zovem kolege na blogu. I naročito Karagaću.
Mnogim je pojmovima u vreme Miloševića isprano značenje i težina, i bezumnom inflacijom govorenja su izgubile svaki smisao.
Opet, mene to bezumlje nikako ne obavezuje da se prema rečima kao što su otadžbina, patriotizam pa i izdaja odnosim na sličan način.
Voleo bih da tako bude i sa drugima, bez obzira na žar diskusije i sukobljenost stavova.
Pa i sa tobom.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:31 22.04.2013

Re: Majka svih pitanja

freehand

Vrlo sam jasno napisao šta o tome mislim, ali sigurno nisam tvrdio, niti ću, da je iko izdajnik. A na pamet mi ne pada da tako zovem kolege na blogu. I naročito Karagaću.
Mnogim je pojmovima u vreme Miloševića isprano značenje i težina, i bezumnom inflacijom govorenja su izgubile svaki smisao.
Opet, mene to bezumlje nikako ne obavezuje da se prema rečima kao što su otadžbina, patriotizam pa i izdaja odnosim na sličan način.
Voleo bih da tako bude i sa drugima, bez obzira na žar diskusije i sukobljenost stavova.
Pa i sa tobom.


U redu, zavisi kako definišemo izdaju. Meni je teško da sročim tu definiciju a da istovremeno pod nju potpadne npr. Milan Nedić a budu isključeni neki naši savremenici. Čak bih primetio da je Nedić morao da deluje u "malo" goroj situaciji.
No dobro, čak i da definišemo to tako da Nedić ne bude izdajnik. Šta misliš, ok znam nisi on, ali koja je tvoja procena, da li drug Karagaća smatra da Nedić nije bio izdajnik? (mislim, čovek se ne jednom izjašnjavao po tom pitanju)

P.S.
Ako dovoljno rastegnemo definiciju ni Ljotić nije bio izdajnik. Čovek je stvarno verovao da je njegov put za Srbe i Srbiju najispravniji, najmanje je tu bilo delovanja zarad sticanja lične koristi.Više je bio fanatik i budaletina.
mikimedic mikimedic 11:32 22.04.2013

Re: Majka svih pitanja

Vrlo sam jasno napisao šta o tome mislim, ali sigurno nisam tvrdio, niti ću, da je iko izdajnik. A na pamet mi ne pada da tako zovem kolege na blogu. I naročito Karagaću.


a gde sam ja ikad napisao da je karagaca izdajnik?
mikimedic mikimedic 11:33 22.04.2013

Re: Majka svih pitanja

da li drug Karagaća smatra da Nedić nije bio izdajnik?



freehand freehand 11:51 22.04.2013

Re: Majka svih pitanja

mikimedic
Vrlo sam jasno napisao šta o tome mislim, ali sigurno nisam tvrdio, niti ću, da je iko izdajnik. A na pamet mi ne pada da tako zovem kolege na blogu. I naročito Karagaću.


a gde sam ja ikad napisao da je karagaca izdajnik?

Nigde, izvini.
ne znam šta mi bi da ono o više zakletvi i poslednjoj NATO-u rastumačim kao da si to imao na umu.
Milan Karagaća Milan Karagaća 11:58 22.04.2013

Re: Majka svih pitanja

Što se tebe tiče - već sam te pitao: od kad pevaš bolje rob nego grob?

ja ti nisam kriv što ne razumeš da ovo upravo znači ni grob ni rob već početak normalizacije stanja da ne bude ni grobova ni robova. A nisam ni primetio da se posebno brineš za onih 80.000 Srba koji ne žive na Severnom Kosvu, da li si njih otpisao.
zašto očekivati od visokog oficira u penziji da razmišlja o svojoj zakletvi kad već taj isti Ustav zapišavaju Predsednik države i Vlade?

ovo ti je baš onako džiberski. O kakvoj zakletvi ti meni pričaš, pa što se ne pitaš zašto odmah nisu implementirali tu Preambulu ili su je usvojili iz čisto politikantskih potreba, a istovremeno, kao što ti rekoh ali gluvom je džaba govoriti, Srbija prihvatila da Srbija i Kosovo idu ka EU kao dve odvojene države.Skrivanje iza zakletvi, zaveta, mitova a biti slep na stvarni život je politikantsvo i licemerje.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:01 22.04.2013

Re: Majka svih pitanja

mikimedic
da li drug Karagaća smatra da Nedić nije bio izdajnik?



E da, još samo da dodam, kada smo već kod nesretnog đenerala.

Zaista ne vidim zašto bi oni koji su za potpisivanje ovog UgovoraODatumuZaradMenjanjaMentalnogKoda bili protiv toga da Nedićeva slika visi u zgradi vlade među portretima ostalih bivših predsednika iste.
Takođe, mislim da bi od Dačića bilo najpoštenije da je vrati na zid (sećate se, na njegovo insistiranje je bila skinuta) i da lepo ode u crkvu i upali sveću za dušu pokojnom đeneralu u znak pokajanja.

Ako mene pitate, meni se i dalje ne sviđa da Nedićeva slika stoji u zgradi vlade, al dobro, valjda će sad Alek od Hilari i Đulijanija u sklopu investicija koje samo čekaju da grunu u Srbiju da nabavi i dovoljan broj tih aparata za promenu mentalnog koda, pa ću da probam da primenim jedan na sebi.
freehand freehand 12:02 22.04.2013

Re: Majka svih pitanja

A nisam ni primetio da se posebno brineš za onih 80.000 Srba koji ne žive na Severnom Kosvu, da li si njih otpisao.

Pa ne možeš baš sve ni da primetiš. Naročito što ja baš ne ljubim to patetisanje i tragične scene sa ridanjem u brizi za narod. Gledam da izbegnem u što širem luku.
ovo ti je baš onako džiberski. O kakvoj zakletvi ti meni pričaš, pa što se ne pitaš zašto odmah nisu implementirali tu Preambulu ili su je usvojili iz čisto politikantskih potreba, a istovremeno, kao što ti rekoh ali gluvom je džaba govoriti, Srbija prihvatila da Srbija i Kosovo idu ka EU kao dve odvojene države.Skrivanje iza zakletvi, zaveta, mitova a biti slep na stvarni život je politikantsvo i licemerje.

Ni o kakvoj, izvini.
mikimedic mikimedic 13:29 22.04.2013

Re: Majka svih pitanja

Nigde, izvini.
ne znam šta mi bi da ono o više zakletvi i poslednjoj NATO-u rastumačim kao da si to imao na umu.


ne znam ni ja - samo konstatovah da karagaca ima vise zakletvi. zakletva je u sustini ugovor, niko ne tvrdi da je neraskidiv. ono kao stojkovic kad potpise za zvezdu pa ode da brani za partizan.

ali mi je simptomaticno kako imas potrebu da koristis termin 'izdajnik'.
mikimedic mikimedic 13:40 22.04.2013

Re: Majka svih pitanja

ja ti nisam kriv što ne razumeš da ovo upravo znači ni grob ni rob već početak normalizacije stanja da ne bude ni grobova ni robova.


rece milan nedic. i preuze vlast.

A nisam ni primetio da se posebno brineš za onih 80.000 Srba koji ne žive na Severnom Kosvu, da li si njih otpisao.


a ti se pa brines? nisi ih otpisao?

ok, ako nisi.

a sta je sa gorancima, bosnjacima i albancima?

oni su odavno 'otpisani', i guess.

ovo ti je baš onako džiberski. O kakvoj zakletvi ti meni pričaš,


o onoj koju si dao. vise puta.

Srbija prihvatila da Srbija i Kosovo idu ka EU kao dve odvojene države.Skrivanje iza zakletvi, zaveta, mitova a biti slep na stvarni život je politikantsvo i licemerje.


naravno da nije prihvatila da idu kao dve drzave.

a sto se tice realnosti, najvise mi se dopada tvoje shvatanje realnosti, slicno nedicevom.
mikimedic mikimedic 13:45 22.04.2013

Re: Majka svih pitanja

E da, još samo da dodam, kada smo već kod nesretnog đenerala.

Zaista ne vidim zašto bi oni koji su za potpisivanje ovog UgovoraODatumuZaradMenjanjaMentalnogKoda bili protiv toga da Nedićeva slika visi u zgradi vlade među portretima ostalih bivših predsednika iste.
Takođe, mislim da bi od Dačića bilo najpoštenije da je vrati na zid (sećate se, na njegovo insistiranje je bila skinuta) i da lepo ode u crkvu i upali sveću za dušu pokojnom đeneralu u znak pokajanja.

Ako mene pitate, meni se i dalje ne sviđa da Nedićeva slika stoji u zgradi vlade, al dobro, valjda će sad Alek od Hilari i Đulijanija u sklopu investicija koje samo čekaju da grunu u Srbiju da nabavi i dovoljan broj tih aparata za promenu mentalnog koda, pa ću da probam da primenim jedan na sebi.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana