Sex

More Marko ne ori drumova

Jelica Greganović RSS / 30.04.2013. u 10:15

Izgradnja-autoputa.jpg

Dobro bre, braćo, sestre i zemljaci, da l ste pri sebi? Ruši se autoput od Batočine do Kragujevca? Za bagerima ostaje samo oranje. Zato što nije imao građevinsku dozvolu i zato što je, prema oceni inspekcije, opasan. Shodno tome je inspekcija zapovedila da se autoput zatvori i vrati u pređašnje stanje. Ovo zatvaranje razumem, tako i treba, al što da se preore put?

Pet miliona evra je skrcano u njega, pet miliona evra za seckanje predizbornih mašni i mašnica, slikanja i govorancije o narodnom dobru. Dobro. Ali tih pet miliona nisu iz svojih džepova ispovrteli oni koji su ostali obeleženi na slikama koje će narod pozlatiti. To je pet miliona evra iz džepova tog naroda, poreskih obveznika, a tamo, između Batočine i Kragujevca im baš ne pretiče. Kao što i ostatak Srbije jedva ume da izgovori, a kamoli da pomisli da u narednih pet reinkarnacija vidi, a nekmoli potroši svotu od pet miliona evara.

Je l stvarno nije mogao taj put samo da se zatvori? Pa da se vidi šta mu sve fali i da se to nekako popravi. Da se ispune građevinski preduslovi. A, što se tiče opasnosti tog puta, vozila sam njime. I da, opasan je, i to pre svega zato što nije dobro obeležen. I zato što čak i ja, koja s mene pa na uštap, vozim tim putem kad odem u zavičaj, znam gde stoji par policijskih patrola. Nikada nisam videla da su ikoga zaustavili, a svi voze kao besni. Jedva se drže točkovi na automobilima koji samo što nisu izdahnuli. Obaška ona krivinčina od Kragujevca ka Batočini, pre Žirovnice, tamo gde se put suzi...e, tamo gde je stvarno opasno, tamo nikad ni jednu jedinu policijsku patrolu videla nisam. A, da su naplatili, i budžetu pomogli, sa par stotina kazni, da vidiš kako bi konačno i autobusi koji voze skoro duplo od dozvoljenog, konačno usporili.

U novinama se čak pojavio i naziv »put smrti«, s obzirom na broj poginulih na tim, slabo obeleženim, sužavanjima. A, da li je iko prebrojao broj mrtvih na lokalnom drumu, dok nije bilo tog autoputa? Mogli bi i njega da zatvore...preoru. Moj pokojni deda Mile je komotno mogao da se preseli i živi na njivi, uz koju vodi gradačka krivina, koliko njih je svako malo trčkao da skuplja prevrnute, izubijane, istumbane...nije ni morao da ore njivu, lepim delom su je orali automobili izleteli s puta.

A, kad se ruši autoput, što se ne bi srušili i nadvožnjak nad prugom, dug 81 metar, most preko Lepenice, 71 metar i petlja Kapavac, koja je i tako sitnica od 1,1 kilometra. Normalno, kud se već preoravaju budžetske pare, nek ide i za dnevnice »Puteva Srbije«, ni oni za džabe ne ruše.

Nego, ona krstača na ulazu u Kragujevac, da l je građevinska inspekcija konačno proverila da li taj monument ima građevinsku dozvolu? Jer, kad je građen, nije ga imao. Ne daj bože nekog zemljotreščića, kad surdukne ona krstača na kružni tok...



Komentari (90)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jedi-knight jedi-knight 10:19 30.04.2013

1.

Jelica Greganović Jelica Greganović 10:24 30.04.2013

Re: 1.

Viteže...sve znaš...
predatortz predatortz 10:27 30.04.2013

Pojeo vuk magarca

Neko je taj put morao da projektuje. Neko je izvodio radove, neko vršio nadzor...

Šta sa njima ? Sa tim firmama i onima koji su potpisivali?

Snosi li , u ovoj zemlji, neko odgovornost, ili je uvek:

Pojeo vuk magarca !?
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:38 30.04.2013

Re: Pojeo vuk magarca

predatorz, fakat.
Ona regionalna kao ministarka za drumove i puteve, kaže kako ništa sebi nije uzela, nego to za narod, izvoz, Zastava...al ne pomenu kako i zašto same vlasti krše zakone. I naravno da treba postrojiti te likove i protiv njih podići prijave i tužbe.
Al što ruše put, onolike pare utucane?!
Biljana 77 Biljana 77 10:39 30.04.2013

Re: Pojeo vuk magarca

Snosi li , u ovoj zemlji, neko odgovornost, ili je uvek:

Pojeo vuk magarca !?


Kod nas je što se odgovornosti tiče onaj teroristički fazon: neko napravi haos a onda neko drugi deklarativno preuzme odgovornost i onda - pojeo vuk magaraca!?
predatortz predatortz 10:39 30.04.2013

Re: Pojeo vuk magarca

Al što ruše put, onolike pare utucane?!


Ima se, može se...
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:42 30.04.2013

Re: Pojeo vuk magarca

Ima se, može se...

Naročito kad se tuđe ima...
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:19 30.04.2013

Re: Pojeo vuk magarca


Kod nas je što se odgovornosti tiče onaj teroristički fazon: neko napravi haos a onda neko drugi deklarativno preuzme odgovornost i onda - pojeo vuk magaraca!?

Mogu ti reći samo da ni u Sloveniji nije drugačije...što baš i nije neka uteha.
vishnja92 vishnja92 11:28 30.04.2013

Re: Pojeo vuk magarca

Neko je taj put morao da projektuje.

ko je reko projektanti?
pa ta fela je odumrla, sad umesto projektanata imamo ovo < link
inco inco 11:33 30.04.2013

Re: Pojeo vuk magarca

vishnja92
pa ta fela je odumrla, sad umesto projektanata imamo ovo


A šta ti imaš protiv reciklaže? To je sad trendy
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:39 30.04.2013

Re: Pojeo vuk magarca

sad umesto projektanata imamo ovo


samo armirani beton,proizvodnja - fnrj 1955.
vishnja92 vishnja92 11:46 30.04.2013

Re: Pojeo vuk magarca

samo armirani beton,proizvodnja - fnrj 1955.


aj ne razbijaj glavu bezveze, super je zgrada (odlicno projektovana, tehnoloski je bila jako zahtevna i kvalitetno je uradjena, od projekta do poslednjih izvodjackih detalja) nego bre... dobila je tockice (sto neko rece) i sad ode ća.
zasto - zato.

vishnja92 vishnja92 11:49 30.04.2013

Re: Pojeo vuk magarca

protiv reciklaže?


:) nista
ovo je...


VOJNA BOLNICA U LUANDI

Lokacija: Luanda, ANGOLA
Kapacitet: 1100 ležaja
Idejno rešenje.
Godina: 2010.


Jelica Greganović Jelica Greganović 11:50 30.04.2013

Re: Pojeo vuk magarca

VOJNA BOLNICA U LUANDI

Lokacija: Luanda, ANGOLA
Kapacitet: 1100 ležaja
Idejno rešenje.
Godina: 2010.


El može neko objašnjenje za nas sa jeftinijim kartama?
Dr M Dr M 11:52 30.04.2013

Re: Pojeo vuk magarca

Idejno rešenje.


copy/paste
inco inco 11:54 30.04.2013

Re: Pojeo vuk magarca

Jelica Greganović
El može neko objašnjenje za nas sa jeftinijim kartama?


Vojnomedicinska akademija, Beograd

Idejno rešenje iz 2010.

P.S. Nisam gledao projektnu dokumentaciju, možda su je još davne 1980. izgradili sa točkićima pa će sad da je samo presele u Luandu. Samo još da preoru put i da zasade novi...
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:56 30.04.2013

Re: Pojeo vuk magarca


Vojnomedicinska akademija, Beograd

Idejno rešenje iz 2010.

Aaaaa...pa, baš im je lepo uspeo...projekat.
vishnja92 vishnja92 11:56 30.04.2013

Re: Pojeo vuk magarca

eno gore na mom linku, Masinoprojekt je za potrebe Luande ponovo izmislio VMA :)
inco inco 12:01 30.04.2013

Re: Pojeo vuk magarca

Dr M
copy/paste


Nije copy/paste, vi'š da su na renderima dodali palme!
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:07 30.04.2013

Re: Pojeo vuk magarca

Masinoprojekt je za potrebe Luande ponovo izmislio VMA :)

napraviće oni novi VMA- veći,lepši i stariji od prethodnog
mariopan mariopan 12:15 30.04.2013

Re: Pojeo vuk magarca

Neko je taj put morao da projektuje. Neko je izvodio radove, neko vršio nadzor...

To se mali Perica malo igrao pa se zaigrao?
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:16 30.04.2013

Re: Pojeo vuk magarca

To se mali Perica malo igrao pa se zaigrao?

Mali Perica se odavno igra, kad bi bilo vlasti ozbiljne, sad bi tu igru platio. I onu krstaču.
mariopan mariopan 12:23 30.04.2013

Re: Pojeo vuk magarca

Mali Perica se odavno igra,

Eh što nisam vlast da se ja malo zaigram, samo na pet minuta.

Ja bih to tukla dok se ne ukaki a onda bih tukla što se ukakilo.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:25 30.04.2013

Re: Pojeo vuk magarca

Džaba...nego to da se pošalje da radi na popravci puta, od lopatanja im možda proradi mozak.
miloradkakmar miloradkakmar 16:34 30.04.2013

Re: Pojeo vuk magarca

stefan.hauzer
sad umesto projektanata imamo ovo


samo armirani beton,proizvodnja - fnrj 1955.

A, šta ti imaš protiv armiranog betona iz 1955?!
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:53 01.05.2013

Re: Pojeo vuk magarca

miloradkakmar
stefan.hauzer
sad umesto projektanata imamo ovo


samo armirani beton,proizvodnja - fnrj 1955.

A, šta ti imaš protiv armiranog betona iz 1955?!

to mu je bila najbolja godina,posle su ga iskvarili.
8c_competizione 8c_competizione 20:38 01.05.2013

Re: Pojeo vuk magarca

I naravno da treba postrojiti te likove i ....


ja bih na njih Prleta i Tihija. Ma moze i Valter!

bolje zasluzili nisu!
Vlasta92 Vlasta92 10:30 30.04.2013

O, Jelice,

kako može krst da surdukne?
expolicajac expolicajac 10:36 30.04.2013

Re: O, Jelice,

Vlasta92
kako može krst da surdukne?

Kad se nešto nekontrolisano postavi uz ono klasično srpsko "E a sada bože pomozi" i treba da se surdukne.
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:39 30.04.2013

Re: O, Jelice,

O, Jelice,
kako može krst da surdukne?

Vlasto, svašta mož da padne, pa i ta krstača, kao što rekoh, omanji zemljotres, ne daj bože...ja dok vozim oko te pojave, samo na to mislim...ko je video da se toliko išta zabada usred saobraćaja?
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:41 30.04.2013

Re: O, Jelice,

i treba da se surdukne.

Koje crno treba, da l si čitav, da izgine neko, pa ljudi voze oko tog krsta.



Još je pokojni Cole pričao i pisao o tome kako se to podiglo bez dozvole.
predatortz predatortz 10:43 30.04.2013

Re: O, Jelice,

Jbte, ovi su po kičerici i Hrvate nadmašili!
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:44 30.04.2013

Re: O, Jelice,

Jbte, ovi su po kičerici i Hrvate nadmašili!

A ljudi nemaju leba da jedu, za kulturu nikako neka para da se nađe, al za krstaču ima.
nikvet pn nikvet pn 11:57 30.04.2013

Re: O, Jelice,

Пре пар година баш на Ђурђевдан кренемо госпоја и ја на славу код пријатеља у Кг. Похвале се они да ћемо доћи новим аутопутем. Фино.

Негде око Баточине здиа се неко турло ... ( локални израз из Јужног Кучаја за невреме са грмљавином ). Стварно га саставило али нема везе, нов пут, вози полако. Док није на задњој трећини испред Кг пошла вода друмом. Прво са стране, па све шире и најзад целом ширином; све три траке ко орање. Уливали се водопади блата на ганц нов пут, одвратно и опасно. Терај напред, нема назад јер ови што су остали с стране могу само да чекају да их вода однесе или да невреме престане. Некако стигосмо до крстаче; као да љуља, обилазим издалека да је ветар не преврне.

Нисам паметан, можда и треба све да се изриља па наново. Али да се оплете когод да је скривио.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:08 30.04.2013

Re: O, Jelice,

Нисам паметан, можда и треба све да се изриља па наново. Али да се оплете когод да је скривио.

Da se oplete svakako, to sporno nije, al oranje, pa ispočetka nije baš za džepove onog naroda tamo, niti za Srbiju uopšte. Mora da postoji način da se to sredi, bez oranja...uostalom, eno ga autoput Bgd-Ns, njega kao da su odmah orali, o izlazu iz Bgd kod Zemun Polja da ni ne govorim...pa ga nisu preorali.
Kao što rekoh, s obzirom na lošu signalizaciju i na to kako ljudi jurcaju i ne poštuju ni ono bede od oznaka, čudo nije više njih poginulo.
S druge strane, evo u Sloveniji se ispostavilo da su u sve tunele ka Mariboru, na autoputu, stavili pogrešnu leguru asfalta, pa je klizalo i proklizavalo samo tako, omanja kišica, da izgineš. I niko nije srušio tunele, ni autoput, nego je popravljeno.
Isto je bilo i sa tunelom na ulazu u Ljubljanu, građen je ko Skadar na Bojani, koštao je 140% više no u ugovoru, dva puta više od slovenačkog predsedavanja EU, otvore ga - počne da pada oplata...i tako tri puta. Pa su ga popravili, a ne srušili.

p.s. I još ovo, da li je jedini razlog da se neki put zatvori ili sruši, građevinska dozvola? Šta je sa autoputevima i putevima u Srbiji koji imaju ništa manje opasne deonice? Da se to preore? Ili ako ima građevinsku dozvolu, onda može da bude opasno?
Milan Karagaća Milan Karagaća 12:51 30.04.2013

Re: O, Jelice,

A ljudi nemaju leba da jedu, za kulturu nikako neka para da se nađe, al za krstaču ima.

Pa valjda je to deo kulture, identiteta.
A što se preoravanja druma tiče da to možda nisu počeli sa radovima na kanalu MDS, a ta krstača će im biti zaštitni znak.
Kažu što luđi sečljak to krupniji krompir, pa isto tako što se manje sigurno u sebe i svoj identitet i istoriju to veći spomenici.Tako smo mi Srbi i Makedonci definitivno najveći i najbolji nebeski narod na Balkanu jer imamo najveće krstove na mestima gde ne treba da stoje.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:15 30.04.2013

Re: O, Jelice,


Pa valjda je to deo kulture, identiteta.

Da, kulture i identiteta onih koji su ga zaboli u kružni tok. Glupost nikada nije kolektivna kategorija, uvek ima ime i prezime.
Tako smo mi Srbi i Makedonci definitivno najveći i najbolji nebeski narod na Balkanu jer imamo najveće krstove na mestima gde ne treba da stoje.

Da ti malo kreneš naokolo, pa da vidiš kako izgledaju osvetljeni ili krstovi napravljeni od svetala, u Sloveniji, kao KKK da je stigao...ima i po Hrvatskoj dosta toga da se vidi...
milivoje_bg milivoje_bg 13:16 30.04.2013

Re: O, Jelice,

Jelica Greganović
i treba da se surdukne.

Koje crno treba, da l si čitav, da izgine neko, pa ljudi voze oko tog krsta.



Još je pokojni Cole pričao i pisao o tome kako se to podiglo bez dozvole.

Прелеп крст !
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:19 30.04.2013

Re: O, Jelice,

Прелеп крст !

Da, nešto lepše nisam skoro videla...

gedza.73 gedza.73 21:26 30.04.2013

Re: O, Jelice,

I kako čovek da ne voli ovu zemlju?

Od Topole, od Topole je urađen vrlo lep prilaz gradu. Četiri trake.
Doduše, dve trake su 'potopljene' nekih pola metra a šahte izdignute desetak centimetara.

Samo nam fali krst da se krstimo svaki put kad prođemo tu deonicu.

Прелеп крст !

Već zamišljam grupu bašibozluka na čelu sa Verkom na prijemu kod sv. Petra.
-Imali smo krađe, lopovluke, unesrećene porodice, naplaćivanje radnih mesta, nezasitost, pohlepu, sujetu, gordost.
-A krst?
-Ahmm, da. Neumerenost i neukus.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:31 30.04.2013

Re: O, Jelice,

Doduše, dve trake su 'potopljene' nekih pola metra a šahte izdignute desetak centimetara.

'nači, da se preoru...


Samo nam fali krst da se krstimo svaki put kad prođemo tu deonicu.

Sam ti zovi bedu, pa kad nikne još jedna krstača, pitaću te...
gedza.73 gedza.73 21:34 30.04.2013

Re: O, Jelice,

'nači, da se preoru...

A da ih potopimo i otvorimo ribnjak?
Sam ti zovi bedu, pa kad nikne još jedna krstača, pitaću te...

Sve će to narod pozlatiti.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:01 30.04.2013

Re: O, Jelice,

A da ih potopimo i otvorimo ribnjak?

Pa da naselimo somove


Sve će to narod pozlatiti.

Oće, samo u Majdanu da nađu zlato, tamo ispod gradačkog groblja, gde kamioni na drum ispadaju kao da voze formule.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:40 01.05.2013

Re: O, Jelice,

Jelica Greganović
i treba da se surdukne.

Koje crno treba, da l si čitav, da izgine neko, pa ljudi voze oko tog krsta.



Još je pokojni Cole pričao i pisao o tome kako se to podiglo bez dozvole.


Čudi me niko nije do sada već oladio atletičara sa te krstače, za reciklažu ili sekundardne sirovine. Mada, možda su lopovi iskreni vernici.

Jelica Greganović Jelica Greganović 08:20 01.05.2013

Re: O, Jelice,


Čudi me niko nije do sada već oladio atletičara sa te krstače

De će s njim, ne mož za njega ni paradajz privezati.
Milan Karagaća Milan Karagaća 13:37 01.05.2013

Re: O, Jelice,

Da, kulture i identiteta onih koji su ga zaboli u kružni tok. Glupost nikada nije kolektivna kategorija, uvek ima ime i prezime.

u pravu si.
Da ti malo kreneš naokolo, pa da vidiš kako izgledaju osvetljeni ili krstovi napravljeni od svetala, u Sloveniji, kao KKK da je stigao...ima i po Hrvatskoj dosta toga da se vidi...

i to si u pravu, znam za to.
vladaxy vladaxy 10:44 30.04.2013

Zemlja čuda

Ja mislim da političari i birokrate dobijaju inspiraciju na NJUZ.net (ili od Nadrealista, Monti Pajtona..). Ovoliko svakodnevno bombardovanje neverovatnim vestima nema drugo objašnjenje.

Zamišljam ih kako pričaju na Vladi Srbije:
- "Drugari, kako ćemo danas da se zaj...mo sa plebsom?"
- "Hajde da rušimo put!"
- "Ne, hajde da osnujemo novi JAT"
- "Dajte da otpišemo neke dugove...."
- "A da kopamo kanal do Soluna?"
- "Predlažem izgradnju Koridora 544 do Čibutkovice..."
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:45 30.04.2013

Re: Zemlja čuda

Kako je krenulo, Njuz može da zatvori radnju, zbog nelojalne konkurencije stvarnosti.
inco inco 10:45 30.04.2013

Mi smo nebeski narod...

Krstača nam je važnija od puteva, putevima i onako idu samo oni prizemljeni.

Jelica Greganović Jelica Greganović 10:46 30.04.2013

Re: Mi smo nebeski narod...

Ma, gužva je silna na tim nebesima, ima nebeskih naroda kol'ko ti duša oće...al onolike pare u put koji se sad preorava, i u tu krstaču...reči nemam.
rade.radumilo rade.radumilo 11:33 30.04.2013

Nismo dovoljno sposobni

...da se samostalno o sebi brinemo.

Kad smo već kod bespravno igrađenih objekata, trebalo bi porušiti skoro sve zgrade, puteve, ustanove i slično što je izgrađeno u periodu 1945 - 1990, obzirom da isti nemaju potrebne građevinske i druge dozvole već se gradilo po nalogu "odozgo".

Činimiske da bi trebalo srušiti i Đerdap 1 i Đerdap 2, obzirom da isti nisu bili predviđeni opštinskim urbanističkim planovima.

Jelica Greganović Jelica Greganović 11:45 30.04.2013

Re: Nismo dovoljno sposobni

Tako je, pa vesla u ruke i taljige...
rade.radumilo rade.radumilo 11:57 30.04.2013

Re: Nismo dovoljno sposobni

Tako je, pa vesla u ruke i taljige...


Jok, samo na konjče. Te drumove za taljige, to još Rimljani gradili a nit su dozvolu imali nit su takse uplatili...

Setih se komentara na neku vest, gde je lik kukao kako su ga u opštini uporno odbijali za nešto jer zgrada u kojoj živi nema upotrebnu dozvolu. Zgrada je inače izgrađena 1903-e.
stasava stasava 12:09 30.04.2013

marko i musa

-More, Marko, ne ori drumova!
-More, Turci, ne gazte oranja!
A i kad naprave nove i dobiju sve potrebne dozvole za 2,3 godine to budu krateri i planine.

Jelica Greganović Jelica Greganović 12:11 30.04.2013

Re: marko i musa

A i kad naprave nove i dobiju sve potrebne dozvole za 2,3 godine to budu krateri i planine.

Pa, to i rekoh gore, kad ima građevinsku dozvolu, može da bude opasno?..
mlatisa mlatisa 05:36 01.05.2013

Re: marko i musa

Trebalo bi prilagoditi stvarnosti

- More Marko gde ti je gradjevinska dozvola!
- More Тurci ne orite drumove!

Đorđe Bobić Đorđe Bobić 12:12 30.04.2013

Vanzemaljci su najzad tu ...

Jelice, hvala na tekstu. Čitao sam i blog Gospodina R. Šabića gde se kaže da se ne zna ko je uopšte učestvovao u ovoj mračnoj raboti jedini mogući odgovor je da su najzad došli vanzemaljci, gde ako ne u Srbiju, izgradili to parče puta i otišli da negde drugde grade puteve ... pa kako onda da sankcioniše država i kažnjava tu divlju gradnju, da ih juri po kosmosu? ...
Mada ovo može biti novina kojom se država uključuje u proces koji nije uspela da spreči, do sada je bilo drvlje i kamenje na graditelje (divlje) manjih kuća a sada, evo i autoput ... napretka nikad dovoljno ...
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:14 30.04.2013

Re: Vanzemaljci su najzad tu ...

Prema blogu Gospodina R. Šabića gde se kaže da se ne zna ko je uopšte učestvovao u ovoj mračnoj raboti jedini mogući odgovor je da su najzad došli vanzemaljci, gde ako ne u Srbiju, izgradili to parče puta i otišli da negde drugde grade puteve ... pa kako onda da sankcioniše država i kažnjava tu divlju gradnju, da ih juri po kosmosu? ..

A da kleknu pred onu krstaču, koja takođe nije građevinski podržana, možda im se javi...

To što vlast sama krši zakone, to je obaška skandal, i dajući svetao primer očekuje da je narod u tome ne sledi.
Obren Markov Obren Markov 19:59 05.05.2013

Re: Vanzemaljci su najzad tu ...

Čitao sam i blog Gospodina R. Šabića gde se kaže da se ne zna ko je uopšte učestvovao u ovoj mračnoj raboti jedini mogući odgovor je da su najzad došli vanzemaljci, gde ako ne u Srbiju, izgradili to parče puta i otišli da negde drugde grade puteve ... pa kako onda da sankcioniše država i kažnjava tu divlju gradnju, da ih juri po kosmosu?


Pa jeste, vanzemaljci:

31. 03. 2012. - Izvor: Tanjug
Kalanović: Autoput Kragujevac-Batočina do kraja 2012.

Izgradnja regionalnog autoputa od Kragujevca do Batočine biće završena do kraja ove godine, izjavila je danas potpredsednica vlade za privredu i regionalni razvoj Verica Kalanović

"Duboko se nadam da ćemo do kraja 2012. imati završen taj prvi regionalni autoput koji vezuje jedan veliki srpski grad sa Koridorom 10", rekla je potpredsednica Kalanović za Tanjug.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:03 05.05.2013

Re: Vanzemaljci su najzad tu ...

Pa jeste, vanzemaljci:

31. 03. 2012. - Izvor: Tanjug
Kalanović: Autoput Kragujevac-Batočina do kraja 2012.

Izgradnja regionalnog autoputa od Kragujevca do Batočine biće završena do kraja ove godine, izjavila je danas potpredsednica vlade za privredu i regionalni razvoj Verica Kalanović

"Duboko se nadam da ćemo do kraja 2012. imati završen taj prvi regionalni autoput koji vezuje jedan veliki srpski grad sa Koridorom 10", rekla je potpredsednica Kalanović za Tanjug.


I sad? El ruše, el grade?
Obren Markov Obren Markov 11:21 06.05.2013

Re: Vanzemaljci su najzad tu ...

I sad? El ruše, el grade?

Ju, Jelice, dosta tog jednoumlja ! Ovo je pluralizam ! Jedni grade, pa onda drugi ruše ! (a svi u istoj Vladi...)
stasava stasava 12:37 30.04.2013

sex

Dobro, Jelice, samo još objasni kakve veze ima oranje sa sexom?
Đorđe Bobić Đorđe Bobić 12:42 30.04.2013

Re: sex

Posle oranja sex je neverovatan ... kažu tako u srpskim bedekerima ...
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:42 30.04.2013

Re: sex

Dobro, Jelice, samo još objasni kakve veze ima oranje sa sexom

Nijedna od raspoloživih rubrika nije imala toliko veze sa temom, kao sex u zdrav mozak.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:44 30.04.2013

Re: sex

Posle oranja sex je neverovatan ... kažu tako u srpskim bedekerima ...

Đorđe, ti nikad nisi orao, a?
Posle oranja, ako ičeg ima, to je takav san kakav može da ti priušti samo fizički rad.
Đorđe Bobić Đorđe Bobić 12:45 30.04.2013

Re: sex

Naravno da nisam orao, ali čitao sam bedekere i to srpske kao što rekoh ...
stasava stasava 12:48 30.04.2013

Re: sex

Posle oranja sex je neverovatan ... kažu tako u srpskim bedekerima

Proveriću-kod vile Ravijojle
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:16 30.04.2013

Re: sex

Naravno da nisam orao, ali čitao sam bedekere i to srpske kao što rekoh ...

Ti bedekeri su više "što je babi milo..."
Posle pravog oranja se pada na nos.
Đorđe Bobić Đorđe Bobić 13:48 30.04.2013

Re: sex

Posle pravog oranja se pada na nos.

Raspitao sam se okolo, kod orača i rekao šta misliš i kazaše mi: - pa vidi se da ona nikada nije orala ... a da jeste ... !
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:49 30.04.2013

Re: sex

pa ona nikada nije orala ... a da jeste ... !

To sam mogla i ja da ti kažem, žene ne oru.
Ali vide kako čvrsto spavaju orači. Moja strina je to zvala "mrtvim snom".
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:51 30.04.2013

Re: sex

Ovo moram da okačim, kad smo već kod dozvola...autoput onoliki može da nikne bez dozvole, ali za manje...e to je već problem, i ne samo kod nas.

Okačio Aleksandar Car na FB



"Tipu nisu hteli da izdaju građevinsku dozvolu za nadstrešnicu za konje, pa je on na livadi postavio sto i dve stolice. Zakonski nije ograničeno koliki sto sme biti, a za baštensku garnituru dozvola ne treba."
Đorđe Bobić Đorđe Bobić 13:56 30.04.2013

Re: sex

koliki sto sme biti, a za baštensku garnituru dozvola ne treba.

Čovek je genijalan ... dajte ga hitno za Glavnog srpskog urbanistu ... posle će sve da bude lako ...
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:11 30.04.2013

Re: sex

A i biće lepše, mogu da se kladim da nadstrešnica ne bi ni blizu bila tako lepa, niti tako zanimljiva u okolini, kao što je ova baštenska garnitura, sa sve cvećem na stolu i kockastim stoljnjakom
mlekac mlekac 14:16 30.04.2013

Re: sex

Jelica Greganović
Ovo moram da okačim, kad smo već kod dozvola...autoput onoliki može da nikne bez dozvole, ali za manje...e to je već problem, i ne samo kod nas.

Okačio Aleksandar Car na FB



Tipu nisu hteli da izdaju građevinsku dozvolu za nadstrešnicu za konje, pa je on na livadi postavio sto i dve stolice. Zakonski nije ograničeno koliki sto sme biti, a za baštensku garnituru dozvola ne treba.


Kakav genije!

Sto se puteva tice, onomad sam isla u podunavska sela, pa kad smo naleteli na mesecevu povrsinu izmeju Batajnice i Banovaca, lepo sam molila vozaca da me pusti da ja to, ocas, prepesacim pa cu da ih sacekam na drugom kraju! Rekose mi da su ovijeh dana nesto poravljali, ali, vala, u kakvom je stanju ono bilo - pravi kandidat za rusiti pa graditi ponovo!
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:20 30.04.2013

Re: sex

pa kad smo naleteli na mesecevu povrsinu izmeju Batajnice i Banovaca

Da se preore!
rade.radumilo rade.radumilo 14:24 30.04.2013

Re: sex

Re: sex
pa ona nikada nije orala ... a da jeste ... !

To sam mogla i ja da ti kažem, žene ne oru.
Ali vide kako čvrsto spavaju orači. Moja strina je to zvala "mrtvim snom".


Ti kanda nisi čula za pozu: "Umorni kosač sa Rajca?"
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:25 30.04.2013

Re: sex

Ti kanda nisi čula za pozu: "Umorni kosač sa Rajca?"

Nisam, al otvorena sam za nova saznanja, slušam pažljivo...
mlekac mlekac 14:37 30.04.2013

Re: sex

Jelica Greganović
pa kad smo naleteli na mesecevu povrsinu izmeju Batajnice i Banovaca

Da se preore!

Po kratkom postupku!
rade.radumilo rade.radumilo 15:00 30.04.2013

Re: sex

Nisam, al otvorena sam za nova saznanja, slušam pažljivo...


Prosto, umorni kosač se lepo zavali na krevet. Legne na leđa i stavi obe ruke iza glave. Druga strana (žena u slučaju heteroseksualne varijante) je ta koja obavi sve ostalo.
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:02 30.04.2013

Re: sex

Prosto, umorni kosač se lepo zavali na krevet. Legne na leđa i stavi obe ruke iza glave. Druga strana (žena u slučaju heteroseksualne varijante) je ta koja obavi sve ostalo.

Daklem, kao što rekoh...umoran
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:41 30.04.2013

Re: sex

Posle oranja, ako ičeg ima, to je takav san kakav može da ti priušti samo fizički rad.


Paaaa..... uglavnom

Mada, sećam se, doduše kao kroz maglu, davno je to bilo, meni dvadeset i nešto, ona nit ružna nit bubuljičava, a ni ja nisam bio pijan....
Ono jeste da sam ceo dan orao, al nema veze.


Nego Jelice, pa ne misliš valjda da će neko taj put stvarno da sruši?
Milsim, imamo mi budala na vlasti, al baš tolikih da ruše autoputeve?
mariopan mariopan 19:28 30.04.2013

Re: sex

Ovo moram da okačim, kad smo već kod dozvola...autoput onoliki može da nikne bez dozvole, ali za manje...e to je već problem, i ne samo kod nas.

Genijalan je tip.

A meni su i za ogradu oko kuće tražili i projekat i izdali dozvolu, (to sve kod nas), znači ništa bez dozvole ako smo mi, sitna boranija, u pitanju.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:00 30.04.2013

Re: sex


Nego Jelice, pa ne misliš valjda da će neko taj put stvarno da sruši?
Milsim, imamo mi budala na vlasti, al baš tolikih da ruše autoputeve?

Ič me ne bi čudilo, ima gi razni, nije na odmet preventivna dreka.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:03 30.04.2013

Re: sex

A meni su i za ogradu oko kuće tražili i projekat i izdali dozvolu, (to sve kod nas), znači ništa bez dozvole ako smo mi, sitna boranija, u pitanju

Priča mi, onomad, drugarica, arhitetka ovde u Slo, nekom grešniku ne daju da napravi garažu, u stvari više montažno nadstrešnicu, ugnjaviše ga dozvolama...i kad je sve napabirčio i odvezao šleperom, e sad ne može...to je klizno zemljište. A, on usred naselja kuća, kućerina, prodavnica, garaža...kao nije trebalo ni njima izdati dozvole, al šta sad, sazidali, a on ne može na to 10ak metara...baš oni će da proklizaju...
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:04 30.04.2013

Re: sex

Mada, sećam se, doduše kao kroz maglu, davno je to bilo, meni dvadeset i nešto, ona nit ružna nit bubuljičava, a ni ja nisam bio pijan....
Ono jeste da sam ceo dan orao, al nema veze.

gedza.73 gedza.73 21:27 30.04.2013

Re: sex

Umorni kosač sa Rajca

'Košnja šetnja, a kudelja rebra lomi'
hajkula1 hajkula1 17:45 30.04.2013

Mislila

Prvo što sam pomsilila čitajući tekst, da je opet neki zez, neka satira, taj rad.
Ma, motka usrana i ništa drugo.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:05 30.04.2013

Re: Mislila

Ma, motka usrana i ništa drugo.

Samo da nađu koga...mada, zna se ko kolo vodi i mašne secka...i krstače zabija.
mlatisa mlatisa 05:27 01.05.2013

Spinovanj

Ja bih rekao da je u toku "spinovanje" javnosti. Ne bi trebalo da se čudimo ako se i marsovci pojave na Zlatiboru.
Jelica Greganović Jelica Greganović 08:21 01.05.2013

Re: Spinovanj

Ja bih rekao da je u toku "spinovanje" javnosti. Ne bi trebalo da se čudimo ako se i marsovci pojave na Zlatiboru.

Nadam se da si u pravu, volela bih da je ovo spin, a i Marsovce nikad videla nisam, bila bi to lepa prilika.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana