Religija| Zabava| Zdravlje| Život

satanistički treš, menson stajl

AlexDunja RSS / 10.05.2013. u 12:53


5941_untitled1_f.jpg?ver=1326534950


"Kako javlja reporter Al Džazire na svom Tviter nalogu, mitropolit Amfilohije je služio liturgiju za upokojenje Vlade i Skupštine. "

al džazira nije baš pouzdana, pa više verujem kolegi blogeru vasketu koji kaže:
"Amfilohije (Risto) Radovic na Trgu Republike moli boga za upokojenje vlade I skupstine te da im receni bog oprosti svakojaka sagresenija voljna I nevoljna, a u sklopu molitve za Kosovo, sve cestitajuci okupljenom grazdanstvu vaskrs bogomladenca."

dakle, nije bilo liturgije, samo molitva...




Komentari (250)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dragan7557 dragan7557 13:02 10.05.2013

Re: amin

Svojevremeno Jedan rece:

"Oce oprosti im ne znaju sta cine."

cerski
skyspoter skyspoter 13:04 10.05.2013

Re: amin



"Oce oprosti im ne znaju sta cine."


Polticari ili popovi?
uros_vozdovac uros_vozdovac 13:06 10.05.2013

Re: amin

Mnogo bi korisnije bilo da je pročitao izveštaj sa veličanstvenog molebana u organizaciji Koštunica&co, da nam kaže kako bog gleda na tu stvar. Ta je stvar prošla bez rezultata.

Da ne ispadne da su molebanisti upropastili stvar zbog patika...
dragan7557 dragan7557 13:09 10.05.2013

Re: amin

skyspoter


"Oce oprosti im ne znaju sta cine."


Polticari ili popovi?

I jedni i drugi.

cerski
skyspoter skyspoter 13:11 10.05.2013

Re: amin

amin.

bolid1 bolid1 13:13 10.05.2013

Re: amin


"Oce oprosti im ne znaju sta cine."


Znaju oni, jako dobro, to je najveci problem.

Stoka, sve do jednog!
cikaron cikaron 14:21 10.05.2013

Re: amin

Молебана у чијој је органиѕацији учествовао и ДС?
Obren Markov Obren Markov 14:39 10.05.2013

Re: amin

"Oce oprosti im ne znaju sta cine."


Taj vic završava sa: "ćuti, ovaj jako dobro zna"
loader loader 18:31 10.05.2013

Re: amin

Previše ljudi najpre oslušne stav spc (ili pojedinaca iz spc),
pa tek potom pokuša da oslušne sebe samog...
ali tada je za većinu osluškivača već kasno.

Znači, zatvoriti oči i tražiti istinu
po mirisu.

edit: cvetao jasmin :)

laziiprevare laziiprevare 18:48 10.05.2013

Re: amin



"Zna se koji su političari sarađivali i bili u kontaktu sa zemunskim klanom, kao što se zna koje političare su pokušavali da predstave kao inspiratore i podstrekače ubistva premijera Zorana Đinđića." (kabinet predsednika Srbije)



"Zgrožen sam retorikom koja se pojavila." (Ivica Dačić)



Političari ili popovi ?



Političari ili popovi ?


Čime je to naš narod zaslužio da ga ovakvi predstavljaju na zemlji ?
drzura drzura 17:35 12.05.2013

Re: amin

maksa83 maksa83 13:17 10.05.2013

Atanasije, prorok

... i pomoćnik nišandžije zarobljen u odelu Betmena sa stajlingom Karla Marxa.

- Premijer govori o realnojpolitici i ne zanima ga nebeska Srbija. Tako je govorio i Zoran Đinđić i svi znamo kako je završio - rekao je vladika Atanasije.
antioksidant antioksidant 13:19 10.05.2013

Re: Atanasije, prorok

i svi znamo kako je završio

priziva ili preti?
libkonz libkonz 13:23 10.05.2013

Re: Atanasije, prorok

jesu li ovi popovi kolektivno poludeli?
Za mene je Atanasije do danas bio najčasniji srpski sveštenik. Ako je on ovo izjavio, neka se kolektivno nose u 3PM.
Ne mogu da verujem.
bolid1 bolid1 13:24 10.05.2013

Re: Atanasije, prorok


priziva ili preti?


Men' se cini, oba.

Sutra da ga pitas, pravio bi se blesav...

Zivota mi, treba nam jedan ovakav, da rascisti bagru...
bolid1 bolid1 13:25 10.05.2013

Re: Atanasije, prorok

Lib, drma im se pod nogama...rek'o im premijer da mu se ne mesaju u pos'o, kolegama im preti corka zbog pipkanja decaka, vidis da je panika, al' ne za Kosovo, nego za sopstvene guzice.
antioksidant antioksidant 13:26 10.05.2013

Re: Atanasije, prorok


Zivota mi, treba nam jedan ovakav, da rascisti bagru...

ali brkovi...
libkonz libkonz 13:27 10.05.2013

Re: Atanasije, prorok

Atanasije je u penziji, nije imao straha da uvek kaže šta misli. Šokiran sam ovom njegovom izjavom, stvarno mi je neverovatno.
antioksidant antioksidant 13:29 10.05.2013

Re: Atanasije, prorok

Atanasije je u penziji,

zasto on?
nije valjda i on posao kacavendinim i pahomijevim stopama?
Goran Vučković Goran Vučković 13:30 10.05.2013

Re: Atanasije, prorok

nije valjda i on posao kacavendinim i pahomijevim stopama?

Ispunio starosni uslov?
bolid1 bolid1 13:30 10.05.2013

Re: Atanasije, prorok


ali brkovi...


priznaj, osvoje iz mesta
antioksidant antioksidant 13:31 10.05.2013

Re: Atanasije, prorok


Ispunio starosni uslov?

a to se tako zove u crkvenom pravu?
AlexDunja AlexDunja 13:32 10.05.2013

Re: Atanasije, prorok

Atanasije je u penziji, nije imao straha da uvek kaže šta misli. Šokiran sam ovom njegovom izjavom, stvarno mi je neverovatno.


ako je to ovaj atanasije

mene ne čudi...
čula sam od njega i gore stvari...
Goran Vučković Goran Vučković 13:33 10.05.2013

Re: Atanasije, prorok

a to se tako zove u crkvenom pravu?

Evo našao sam (ovde) - izgleda da je popravljao krov pa pao i povredio vrat 1999. godine ...
libkonz libkonz 13:34 10.05.2013

Re: Atanasije, prorok


nije valjda i on posao kacavendinim i pahomijevim stopama?


zdravstveni razlozi, povreda vrata.

on je bio jasan kritičar Miloševićeve vlasti, kao i mnogih unutrašnjih pitanja u SPC.
libkonz libkonz 13:34 10.05.2013

Re: Atanasije, prorok

čula sam od njega i gore stvari...

ja nisam.
antioksidant antioksidant 13:35 10.05.2013

Re: Atanasije, prorok


zdravstveni razlozi, povreda vrata.

preozbiljno ste me shvatili
greška, ne znam čime podstaknuta
znam da je u spc-u pad uslov za penziju
sad, da li moralni, da li s krova, to već zavisi od slučaja do slučaja
libkonz libkonz 13:40 10.05.2013

Re: Atanasije, prorok

preozbiljno ste me shvatili

nisam, shvatio sam, ali usput napisah razlog penzionisanja. Preporučio sam komentar
AlexDunja AlexDunja 13:47 10.05.2013

Re: Atanasije, prorok

- Premijer govori o realnojpolitici i ne zanima ga nebeska Srbija. Tako je govorio i Zoran Đinđić i svi znamo kako je završio - rekao je vladika Atanasije.


sinhronizovano:
molitva za upokojenje + uputstvo za upotrebu,
samo još izvođači radova da se nađu..


dragan7557 dragan7557 13:58 10.05.2013

Re: Atanasije, prorok

AlexDunja:
molitva za upokojenje


Liturgija za upokojenje vlade sluzio Pukovnik Amfilohije Radovic.

cerski
cikaron cikaron 17:28 10.05.2013

Re: Atanasije, prorok

AlexDunja
Atanasije je u penziji, nije imao straha da uvek kaže šta misli. Šokiran sam ovom njegovom izjavom, stvarno mi je neverovatno.


ako je to ovaj atanasije

mene ne čudi...
čula sam od njega i gore stvari...

Које?
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 18:05 10.05.2013

Re: Atanasije, prorok

esu li ovi popovi kolektivno poludeli?
Za mene je Atanasije do danas bio najčasniji srpski sveštenik. Ako je on ovo izjavio, neka se kolektivno nose u 3PM.


Koji misticizam ;>> Atanasije, fašista sa kragnom bio "do danas" "najčasniji srpski sveštenik"?

Ma hajte, moliću lepo! Uzmite ta vaša vesla nazad u čamac, nema ovde mušterija za sislanje ;>>

Ubr, a šta je to danas rekao a da nije rekao već stotinjak puta do sada?

Jedino možda što je danas opaučio klan koljača iz devedesetih, koji su se sada prepodobili, a doklem je opaučavao neke druge, e to je bilo "časno", šta li? Mhuaaaaaaaa! Da! Nogekako!

***

Svetlana Lukić: Bio je ovo Mrđan Bajić, a već dve nedelje uzastopno redovna tribina Srpske pravoslavne crkve na Mašinskom fakultetu posvećena je knjigama vrednog i misterioznog autora iz Milvokija kraj Čikaga, Peđe Samardžića, koga vladika Atanasije opisuje kao mladog i bujnog Balkanca. Obe Peđine knjige objavila je izdavačka kuća “Hrišćanska misao”. U njenom uredništvu sedi, pored čuvenog Žarka Gavrilovića, i ministar vera Milan Radulović, koji nije jedini član vlade povezan sa ovom kućom. U uređivačkom savetu “Hrišćanske misli”, osim nekoliko vladika i obaveznog Matije, sedi, verovali ili ne, a ja verujem i lepo sam vam govorila, predsednik vlade Koštunica Vojislav.

Prošlog četvrtka bujni Balkanac iz Milvokija je rasturio sociologa religije Milana Vukomanovića, a sinoć je bio na redu, kako vladika Atanasije kaže u predgovoru nove Peđine knjige – Jevrejin Džon Bajford. Porodica Bajford zaista ima sreće. Tata mladog Džona, koji je u stvari Jovan, je čuveni Timoti Bajford, koji je čitave generacije zadužio najboljom dečijom serijom u bivšoj Jugoslaviji, “Neven”. Ovih dana, posle pune 33 godine života u Beogradu, Timoti je konačno zaslužio naše državljanstvo, a njegov sin Jovan, koji se usudio da na Notingenskom univerzitetu napiše tezu o Nikolaju Velimiroviću, dobio je grdnju u amfiteatru Mašinca.

Ako niste znali, napad na Nikolaja je napad na ceo srpski narod i pri tome nije potrebno a ni poželjno da ovu tvrdnju potkrepite citatima iz Nikolajevog dela gde on iskazuje svoju ljubav prema Jevrejima, jer takvih citata nema. Slušate vladiku Atanasija i Boška Obradovića iz srpskog sabora Dveri.

Boško Obradović: Čini mi se da je večerašnja tema koja nas je sve sabrala u ovako velikom broju, upravo pravi pokazatelj zašto je Mašinac utočište gotovo jedino beogradsko slobode misli i izražavanja. Kao što svi dobro znate, naša večerašnja tema je vladika Nikolaj i Novi zavet o Jevrejima. Pojavila se jedna knjiga koja je zapravo povod našeg večerašnjeg saborovanja, koja je prvi studiozniji i kompletniji odgovor na ovu konkretnu temu, tih već orkestriranih napada na takozvani antisemitizam svetog vladike Nikolaja.

Svetlana Vuković /čita/: “Reči srpskom narodu kroz tamnički prozor iz logora Dahau: U toku vekova oni koji su raspeli Mesiju, Gospoda Isusa sina Božjega, stvorili su od Evrope glavno bojište protiv Boga, a za đavola. To je danas glavno bojište Židovo i oca židovskog đavola protiv oca nebesnog i protiv sina njegovog jedinorodnog od deve vaploćenog i protiv svetinje Duha svetoga. To Evropa ne zna i u tome je sva očajna sudba njena, sva mračna tragedija njenih naroda. Ona pre svega ne zna čija je, ona ništa ne zna osim onog što joj Židovi pruže kao znanje. Ona ništa ne veruje osim onog što joj Židovi zapovede da veruje. Njeni najučeniji sinovi su bezbožnici, ateisti po receptu Židova. Sva moderna gesla evropska sastavili su Židi koji su Hrista raspeli. I demokratiju, i štrajkove, i socijalizam i ateizam i toleranciju svih vera, i pacifizam i sveopštu revoluciju, i kapitalizam i komunizam, sve su to izumi Židova, odnosno oca njihova đavola. O tome treba da mislite, braćo Srbi, da se ne nađete kao sinovi satanski. Neka vam je Hristos u pomoći. Amin.”

Boško Obradović: Postoji jedan isti obrazac napada na svetog vladiku Nikolaja još od vremena između dva svetska rata, preko onih ideologa komunističke Jugoslavije, do ideologa savremene, takozvane građanske opcije u Srba.

Vladika Atanasije: Trebalo bi sagledati u celini velikog Nikolaja, ako se može sagledati čovek koji je, kako je otac Justin govorio za apostola Pavla, raspet od pakla do raja, od podzemlja zemlje pa do neba. Pojednostaviti Nikolaja, svesti ga na to kako su ga kliširano svodili i pre rata i posle, komunisti i sada ovi, ja ih zovem evroslinavci. To su sve ljudi koji pojma, blage veze nemaju o tome šta je pravoslavlje, šta je crkva, šta je naš narod. Oni imaju jedan kliše o ovome narodu i imaju, nažalost, demonske pretenzije, nemojmo se varati.

Nemojmo da budemo naivni, istorija je poprište borbe za ljudsko srce i bitku biju Bog i đavo. Poznaćete tu gospodu koji organizuju hajku na Nikolaja, ustvari po njihovoj agresivnosti. Tako poznajete i ovu gospodu koja napada na srpski narod.

I da znate, bez Beograda neće Kosovo biti izdato i prodato i rešeno pitanje Kosova. Ovi koji se usukuju i koje već proturaju, kao oni su intimno za to da se otarase Kosova, a ne smeju to javno da kažu. Šire glasine, stalno zabijaju klin da nas razbiju. Oni rade na razaranju tkiva srpskog naroda.

Svakog Srbina su proglasili za zločinca, za Hag. Čuo sam da sam i ja bio kandidat, možda sam još, ali Haradinaj, notorni zločinac može da bude predsednik i da to ćutke prođe kod gospode Evropejaca. Hajde, recite mi, ima li to gde u svetu? Toga licemerja i te laži, tog služenja zločinu, služenja đavolu.

Svetlana Vuković /čita/: „Evropa sva miriše na smrt. Evropski univerziteti propovedaju smrt. Evropski književnici opisuju smrt. Evropski naučnici obesmrćuju smrt. Evropski političari rade za smrt. Evropski vaspitači seju smrt u duše omladine. Evropski imperijalisti raznose smrt po celom svetu. Evropski revolucionari nose barjak smrti. Moderna Evropa je sinonim smrti. Neće da zna za život posle smrti. Hristova crkva je nosilac života, moderna Evropa je nosilac smrti. A vi, Srbi, ste potomci kosovskih mučenika koji su poginuli za carstvo nebesko i večni život. Prema tome, mislite sada – hoćete li sa Evropom, saveznicom smrti ili sa Hristom, carem večnog života. Amin.

Vladika Atanasije: Po demokratskom principu je izabran Haradinaj, a po kakvom je principu biran Karadžić za predsednika? Ili smenjen onaj Poplašen, vođa radikala u Bosni, jednostavno što je bio sledbenik Šešelja, a ovaj je vođa, a ne sledbenik. I neće oni da se demokratska procedura kvari. Očigledno je jedna hajka pokrenuta protiv srpskog naroda. Sad će reći – oni su manijaci, oni su opsednuti time da su svi su protiv srpskog naroda. Takvi bi oni hteli da smo mi, zato tako govore, ali mi bi bili slepi da ne vidimo da postoji jedna orkestrirana kampanja protiv jednog časnog naroda.

To je interesantno, oni koji se potpuno ne slažu u mnogo čemu, slažu se u jednome – da treba ovome narodu promeniti karakter. Izjavio je pre neki dan gospodin Mićunović da treba neka druga duhovnost srpskom narodu, a ne ona koju plasiraju Dveri na Mašinskom fakultetu. Koju bi on duhovnost? To su pretenzije, kao što je pretenzija Dobrice Ćosića da on odlučuje šta će biti o Kosovu. Samo zbunjuje narod svojom knjigom o Kosovu, podeli Kosova. Oni neće, što je rekao Solženjicin, da podnesu posledice za svetove koje oni stvaraju, koje kreiraju i koje plasiraju. A onda, čim se neko drugi pojavi koji drukčije misli, kao što se pojavio onaj koji je tražio svoje nestale tu na Trgu Republike, pa ga Nataša Kandić ošamarila. Ne može da on traži svoje, a ona može svoj integritet da čuva.

Ovaj narod nije ni glup, narod koji je mnogo naučio da trpi, mnogo strpljiv, ali ima mere trpljenju i ovome narodu. I to bi trebali da znaju oni koji hoće da prekroje srpski narod. Stalno govore, to ćete čuti i od popova, treba da se sučelimo sa svojom prošlošću. Što to ne kažete Englezima? Što to ne kažete Nemcima? Vidite šta su uradili u Prizrenu. Otkriva se da je nemačka tajna služba znala za martovske događaje i sada se zna, gospodo, to vam ja tvrdim odavde, da se zna da Nemci i dalje učestvuju u pomaganju Šiptara i s ovu i s onu stranu Šare. To nije Evropa koju nam oni nude, ja vas uveravam, i mislim da je bolje poznajem, a pogotovo je Nikolaj bolje poznaje. Pokojni Samardžić Radovan, akademik je rekao – pljuju na Balkan, ruže Balkan, a nije Balkan izmislio gasne komore, Evropa je izmislila gasne komore. Zato je hajka na Nikolaja hajka na ovaj narod.

Svetlana Vuković /čita/: “Nacionalizam Svetog Save obuhvata narodnu crkvu, narodnu dinastiju, narodnu državu, narodnu prosvetu, narodnu kulturu i narodnu odbranu. Njegov centar čini narodna crkva koja je kao duh koji oživljava ceo narodni organizam. Nacionalizam je srpski najstariji u Evropi, stariji je 600 godina od evropskog. Ali ne samo da je najstariji, već je i savršeniji, jer je jevanđelski i organski. Evropski nacionalizam rođen je u buntu i očajanju, dok je svetosavski nacionalizam započet i ostvaren u tišini i radosti stvaranja. Najzad se Evropa umorila od strašnih i stoletnih borbi i napora i u toj zamorenosti mnogi njeni sinovi digli su ruke sasvim, ne samo od crkve, nego i od vere hrišćanske. Ipak se mora odati poštovanje sadašnjem nemačkom vođi Hitleru, koji je kao prost zanatlija i čovek iz naroda uvideo da je nacionalizam bez vere jedna anomalija i jedan hladan i nesiguran mehanizam. I evo, u XX veku on je došao na ideju Svetoga Save i kao laik poduzeo je u svome narodu onaj najvažniji posao koji priliči jedino svetitelju, geniju i heroju. Predavanje na Kolarčevom narodnom univerzitetu 1935. godine.”

Vladika Atanasije: Nastoje da nas ubede da treba da se otarasimo Kosova da bi bili u Briselu. Ja vraćam ulaznicu u taj raj evropski, briselski, vašingtonski, ne znam koji. Ostavite me u mom paklu, ako je cena vašeg raja da žrtvujemo Kosovo. Vi to ne shvatate, kao što ne shvata Ćosić. On misli da je memorandum srpske crkve neka popovska priča, još je tipično komunjarski rekao – ljotićevsko-popovska priča je memorandum o Kosovu. Sramno za jednoga pisca koji pretenduje da je srpski pisac. Zato ovo neka bude samo pobuda svakome od nas, i onome ko nas sluša i onome ko će nas kritikovati i onome ko će nas hvaliti, da to neće rešiti onu glavnu bitku, a to je jesmo li s Bogom ili s đavolom.”

Svetlana Lukić: Bio je ovo Peščanik. Na kraju da vam čestitam Dan ljudskih prava uz vest da je bivši pomoćnik šefa Državne bezbednosti Franko Simatović podneo tužbu protiv države Srbije zbog neosnovanog pritvaranja u akciji Sablja. Naš Frenki na ime odštete traži 2 miliona dinara, što je, izračunala sam, 26.660 evra, što je opet sića u odnosu na 6,5 miliona evra koliko traže udovice Duće i Kuma. Prijatan dan.


Emisija Peščanik, 10.12.2004.


                
oskar-z-wild oskar-z-wild 18:42 10.05.2013

Re: Atanasije, prorok

Pojednostaviti Nikolaja, svesti ga na to kako su ga kliširano svodili i pre rata i posle, komunisti i sada ovi, ja ih zovem evroslinavci.


Bishop Atanasije - the famous creator of the term - Euroslime.
libela libela 18:46 10.05.2013

Re: Atanasije, prorok

cikaron
AlexDunja
Atanasije je u penziji, nije imao straha da uvek kaže šta misli. Šokiran sam ovom njegovom izjavom, stvarno mi je neverovatno.


ako je to ovaj atanasije

mene ne čudi...
čula sam od njega i gore stvari...

Које?

Da.
Koje?
oskar-z-wild oskar-z-wild 19:05 10.05.2013

Re: Atanasije, prorok

Da.
Koje?


pa pročitaj rapera gore.
milivoje_bg milivoje_bg 20:32 10.05.2013

Re: Atanasije, prorok

dragan7557
AlexDunja:
molitva za upokojenje


Liturgija za upokojenje vlade sluzio Pukovnik Amfilohije Radovic.

cerski

Не разумем - пуковник !
Откуда епископима војни чинови !?
mikimedic mikimedic 20:44 10.05.2013

Re: Atanasije, prorok

on je bio jasan kritičar Miloševićeve vlasti, kao i mnogih unutrašnjih pitanja u SPC.


tacno...

Episkop Atanasije Jevtić na televiziji Studio B, 12. marta 1992. godine predsednika Srbije Slobodana Miloševića proglašava izdajnikom. 27. aprila 1992.


onda vam nesto takve izjave nisu smetale...

(nb: nista licno, lib).
mikimedic mikimedic 21:01 10.05.2013

Re: Atanasije, prorok

znam da je u spc-u pad uslov za penziju


pinki, ti jos nisi u penziji?
libkonz libkonz 21:15 10.05.2013

Re: Atanasije, prorok

onda vam nesto takve izjave nisu smetale...

pa to ti kažem. samo ne znam kad je prolupao.
mikimedic mikimedic 21:43 10.05.2013

Re: Atanasije, prorok

pa to ti kažem. samo ne znam kad je prolupao.


pa... sta ti mislis,

onda kad je pricao da je sloba izdajnik, ili danas kad za njegovog portparola kaze isto?


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:05 10.05.2013

Re: Atanasije, prorok

libkonz
onda vam nesto takve izjave nisu smetale...

pa to ti kažem. samo ne znam kad je prolupao.


pocetak je bio tokom bombardovanja 1995. bosanskih srba, kulminacija ludila 1999. i krah svesti 2004., prilikom albanskog paljenja na kosovu. nego, ako hoces da poslusas jevrejskog brata,

libkonz
jesu li ovi popovi kolektivno poludeli?
Za mene je Atanasije do danas bio najčasniji srpski sveštenik. Ako je on ovo izjavio, neka se kolektivno nose u 3PM.
Ne mogu da verujem.


ovo je preterano. crkva u srbiji je puna odlicnih mladih ljudi, izuzetno svesnih vremena u kojem zive i neprilika u crkvi, cak sam siguran da ti to i znas, i sada verovatno okajavas ovu svoju ostrascenost.
jesen92 jesen92 00:06 11.05.2013

Re: Atanasije, prorok

AlexDunja
Atanasije je u penziji, nije imao straha da uvek kaže šta misli. Šokiran sam ovom njegovom izjavom, stvarno mi je neverovatno.


ako je to ovaj atanasije

mene ne čudi...
čula sam od njega i gore stvari...

...jeste taj...pocetkom devedesetih bio je uz tadasnju opoziciju i pricao sve kako treba,gostovao po opozicionim tv, mislim cak da je govorio i za pescanik (ili neku slicnu emisiju posto se ne secam dal je tad postojao:).. negde posle 5 oktobra transformisao se bas kao ovi radikali sada ali u suprotnom smeru
mikimedic mikimedic 00:54 11.05.2013

Re: Atanasije, prorok

.. negde posle 5 oktobra transformisao se bas kao ovi radikali sada ali u suprotnom smeru


hhm - jel si sigurna da se on 'reformisao', ili mozda ovi sto se primaju na dacica i vucica (dr m i kompanija)?

meni se cini da je isto pricao i 92, a i sada. pre bih rekao da su 'reformisani' ovi koji se ne slazu sa njegovom izjavom...


Episkop Atanasije Jevtić na televiziji Studio B, 12. marta 1992. godine predsednika Srbije Slobodana Miloševića proglašava izdajnikom. 27. aprila 1992.


...ako, i zasluzili su da im dacic bude premijer...


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:19 11.05.2013

Re: Atanasije, prorok

jesen92

...jeste taj...pocetkom devedesetih bio je uz tadasnju opoziciju i pricao sve kako treba,gostovao po opozicionim tv, mislim cak da je govorio i za pescanik (ili neku slicnu emisiju posto se ne secam dal je tad postojao:).. negde posle 5 oktobra transformisao se bas kao ovi radikali sada ali u suprotnom smeru


kosovo, kosovo, bombardovanje, kidnapovanja i torture srba, saznanja da su ubice prihvacene od zapada, a mi ne, bol ih je promenio nagore kao ljude. i starenje, neminovna starost u ogorcenju...
jesen92 jesen92 08:46 11.05.2013

Re: Atanasije, prorok

kosovo, kosovo, bombardovanje, kidnapovanja i torture srba, saznanja da su ubice prihvacene od zapada, a mi ne, bol ih je promenio nagore kao ljude. i starenje, neminovna starost u ogorcenju...

ne znam dal to moze da bude opravdanje za mrznju?zlo se ne moze pobediti zlom a popovi bi trebalo to bolje da znaju od nas obicnih smrtnika..
freehand freehand 08:51 11.05.2013

Re: Atanasije, prorok

jesen92
kosovo, kosovo, bombardovanje, kidnapovanja i torture srba, saznanja da su ubice prihvacene od zapada, a mi ne, bol ih je promenio nagore kao ljude. i starenje, neminovna starost u ogorcenju...

ne znam dal to moze da bude opravdanje za mrznju?zlo se ne moze pobediti zlom a popovi bi trebalo to bolje da znaju od nas obicnih smrtnika..

I popovi su obični smrtnici.
oskar-z-wild oskar-z-wild 09:08 11.05.2013

Re: Atanasije, prorok

I popovi su obični smrtnici.


Ajde?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:16 11.05.2013

Re: Atanasije, prorok

freehand

ne znam dal to moze da bude opravdanje za mrznju?zlo se ne moze pobediti zlom a popovi bi trebalo to bolje da znaju od nas obicnih smrtnika..


I popovi su obični smrtnici.

nemoj mi bar ti, Jeseni, stari blogovski vuce, pripisavati neizgovoreno. ne opravdavam, samo izvodim temu iz Ad-inog nametnutog pseudomisticnog okvira, i racionalizujem je. naravno da su i popovi obicni smrtnici, i u u tome i jeste poenta, sto Srbi obozavaju pojedine ljude pa se posle razocaraju kada se ovi pokazu kao obicni smrtni ljudi a ne kao sveti besmrtni.

usput, kako u Bgd-u voli da se primi ta neka pseudomistika kod ateista, ne mislim na tebe, AD!, vec ovako uopste uzev, kao pljuje se po potrebi ljudi da veruju, sami ne veruju, ali se uzima satanizam kao argument... koliko ja duboko postujem ateizam svoje zene kojoj je sve jednostavno iracionalni bulsit, iako nikada ne bi uvredila osecanja drugoga zbog svojih shavatanja. hvala ti Boze sto si mi dao tako plemenitu bezboznicu za zivotnog saputnika i majku moje dece!
libkonz libkonz 18:49 11.05.2013

Re: Atanasije, prorok

ovo je preterano. crkva u srbiji je puna odlicnih mladih ljudi, izuzetno svesnih vremena u kojem zive i neprilika u crkvi, cak sam siguran da ti to i znas, i sada verovatno okajavas ovu svoju ostrascenost.

Znam da ima. Samo sam besan, prilično. Smučilo mi se licemerje. U nedelju, na Vaskrs, jednoj devojčici je pozlilo u crkvi. Ja sam bio ispred crkve, crkva prepuna ljudi, a moja žena je pokušavala da izvede devojčicu. Niko od nazovi vernika se nije potrudio da pomogne devojčici, čak ni da se pomeri. Srećom je prišao jedan čovek i pomogao mojoj ženi da devojčicu izvede napolje. Kad svemu dodam prethodna dešavanja oko Kačavende i ostalih zlikovaca i ove gnusne izjave na ovom nazovi mitingu, normalno je da budem besan.
freehand freehand 21:51 11.05.2013

Re: Atanasije, prorok

Srećom je prišao jedan čovek i pomogao mojoj ženi da devojčicu izvede napolje

Taj mora da nije bio vernik. Nego fini čovek-posmatrač, po službenoj dužnosti.

Čoveče, ubiće te patetika...
libkonz libkonz 22:03 11.05.2013

Re: Atanasije, prorok

freehand
Srećom je prišao jedan čovek i pomogao mojoj ženi da devojčicu izvede napolje

Taj mora da nije bio vernik. Nego fini čovek-posmatrač, po službenoj dužnosti.

Čoveče, ubiće te patetika...

ajdeee
freehand freehand 22:13 11.05.2013

Re: Atanasije, prorok

libkonz
freehand
Srećom je prišao jedan čovek i pomogao mojoj ženi da devojčicu izvede napolje

Taj mora da nije bio vernik. Nego fini čovek-posmatrač, po službenoj dužnosti.

Čoveče, ubiće te patetika...

ajdeee

Ne stvarno, toliki vernici koji ni detetu neće da pomgnu, a samo jedna čovek.... Kakvi su to ljudi? kakva je to Crkva? Kakva je to vera?!

Sem tvoje žene, tebe i tog čoveka-izuzetka, naravno.


libkonz libkonz 22:19 11.05.2013

Re: Atanasije, prorok

titulu najdosadnijeg blogera si odavno uzeo, ne moraš više da se trudiš.
a svađaj se sam sa sobom, pošto vidim da te jedino svađa na blogu ispunjava u životu.
freehand freehand 22:30 11.05.2013

Re: Atanasije, prorok

libkonz
titulu najdosadnijeg blogera si odavno uzeo, ne moraš više da se trudiš.
a svađaj se sam sa sobom, pošto vidim da te jedino svađa na blogu ispunjava u životu.

Eto ti ga sad. Meni to liči na ad hominem prostačko pljuckanje i batrganje jadnog luzera-beskičmenjaka.
Ništa drugo nemaš?
libkonz libkonz 22:52 11.05.2013

Re: Atanasije, prorok

Ništa drugo nemaš?

ne vidim smisao odgovarati na onakve komentare. kao što rekoh, nađi nekog drugog da se svađaš, mene jednostavno mrzi.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:03 12.05.2013

Re: Atanasije, prorok

libkonz

Znam da ima. Samo sam besan, prilično. Smučilo mi se licemerje. U nedelju, na Vaskrs, jednoj devojčici je pozlilo u crkvi. Ja sam bio ispred crkve, crkva prepuna ljudi, a moja žena je pokušavala da izvede devojčicu. Niko od nazovi vernika se nije potrudio da pomogne devojčici, čak ni da se pomeri. Srećom je prišao jedan čovek i pomogao mojoj ženi da devojčicu izvede napolje. Kad svemu dodam prethodna dešavanja oko Kačavende i ostalih zlikovaca i ove gnusne izjave na ovom nazovi mitingu, normalno je da budem besan.



licemerja ima oduvek i bice ga dok je sveta i veka. slazem se da nema puno ljudskog kontakta i topline u eparhiji backoj. slusaj, ja kada bih rekao sta sve vidim u svetom gradu jerusalimu, tresle bi se gore, pale zvezde s neba, bila bi izgubljena vera u sina bozjega, a pomeli bi se cak i ovi nasi dragi, pseudomisticni ateisti i izgubili veru i u shekija...

ps. di je ova crkva sto opisujes ljude od leda, je l' kod srkija perica? bas cu mu reci. drugi problem je i u vama koji cinite crkvu hristovu. trebao si uhvatiti protu za ruku odmah po sluzbi i reci mu da je ovu i ovu devojcicu ubio danas. ja ne verujem da su svi ljudi losi kako si opisao, vec samo da kod tebe dolazi do jednog otreznjenja, osvescenja kao pojedinacne licnosti unutar Crkve. to je normalan proces. obicno ljudi napustaju Crkvu na kraju tog procesa. pozdrav, i srecan Sv. Georgije i Uskrs.
libkonz libkonz 20:12 12.05.2013

Re: Atanasije, prorok

ps. di je ova crkva sto opisujes ljude od leda, je l' kod srkija perica? bas cu mu reci. drugi problem je i u vama koji cinite crkvu hristovu. trebao si uhvatiti protu za ruku odmah po sluzbi i reci mu da je ovu i ovu devojcicu ubio danas. ja ne verujem da su svi ljudi losi kako si opisao, vec samo da kod tebe dolazi do jednog otreznjenja, osvescenja kao pojedinacne licnosti unutar Crkve. to je normalan proces. obicno ljudi napustaju Crkvu na kraju tog procesa. pozdrav, i srecan Sv. Georgije i Uskrs.

Ma kakvo napuštanje crkve, nije mi to ni na kraj pameti. Služio je Perićev lokalni pretpostavljeni, inače jedan sjajan čovek, sa kojim ću popiti kafu ovih dana i ispričati mu priču koju sam u komentaru opisao. Samo sam iskoristio komentar da prepričam priču i malo izbacim iz sebe tu neku ogorčenost. Bogu hvala, devojčici je ubrzo bilo bolje, na vazduhu i kad je popila malo vode, ali smo se uplašili za nju.
I naravno da ne mislim da su svi ljudi loši.
Biljana 77 Biljana 77 14:03 10.05.2013

mračnjaci

Nekad verujem o ono da je lice (oči) ogledalo duše. Ovima mrak izbija iz pogleda.

+ Važno je da se SPC brže bolje ogradila od stavova koje je vladika Grigorije izneo u "Utisku". Živo me zanima šta će Irinej i društvo kas'ti o ovome.

++ Ne razumem se baš mnogo, ali mislim da je ozbiljno narušavanje pravila same crkve čitanje molitve za upokojenje živim ljudima.
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:35 10.05.2013

Re: mračnjaci

Biljana 77
Nekad verujem o ono da je lice (oči) ogledalo duše. Ovima mrak izbija iz pogleda.

+ Važno je da se SPC brže bolje ogradila od stavova koje je vladika Grigorije izneo u "Utisku". Živo me zanima šta će Irinej i društvo kas'ti o ovome.

++ Ne razumem se baš mnogo, ali mislim da je ozbiljno narušavanje pravila same crkve čitanje molitve za upokojenje živim ljudima.

Pa valjda ce se SPC ograditi.
Jukie Jukie 16:15 10.05.2013

Re: mračnjaci

Biljana 77
Nekad verujem o ono da je lice (oči) ogledalo duše. Ovima mrak izbija iz pogleda.

Odlično za prosvetu, deca bi ih se plašila pa ih ne bi tukla i gađala.
mikimedic mikimedic 21:07 10.05.2013

Re: mračnjaci

Pa valjda ce se SPC ograditi.


nevernice nijedan - sta tebe ima da zanima da li ce se crkva ograditi?


Biljana 77 Biljana 77 08:35 11.05.2013

Re: mračnjaci

nevernice nijedan - sta tebe ima da zanima da li ce se crkva ograditi?

Važno je da se crkva kao jedna institucija društva ogradi. I koliko vidim patrijarh je to i uradio.
mikimedic mikimedic 12:11 11.05.2013

Re: mračnjaci

Važno je da se crkva kao jedna institucija društva ogradi. I koliko vidim patrijarh je to i uradio.


otkad je crkva institucija drustva? mislio sam da je srbija sekularna drzava/drustvo - da li mislis da bi ovako nesto (prozivanje crkve od strane vlasti i (samo)'prosvecenih' clanova drustva bilo moguce npr u italiji?

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:09 10.05.2013

pošto bejah tamo...

...doduše ne do kraja.

Vaske je u pravu, nije držana nikakva "liturgija za upokojenje vlade i skupštine" već je samo pozvao ljude da se mole za upokojenje vlade i skupštine i da im se oprosti greh. Ja to nisam shvatio kao molitvu za fizičko upokojenje članova vlade ili skupštine, već za smenu istih.

Sa druge strane, Atanasije jeste rekao to što je rekao. I mene je to onako "malo" žacnulo.
AlexDunja AlexDunja 14:21 10.05.2013

Re: pošto bejah tamo...

Ja to nisam shvatio kao molitvu za fizičko upokojenje članova vlade ili skupštine, već za smenu istih.


vidi, molitve za upokojenje se čitaju umrlima,
nikako, nikad ne bi smelo da se odnosi na žive jer priziva smrt.

u pravoslavlju postoje kazne za ogrešenje, blaža je epitimija,
obično vremenski ograničena, i sastoji se od uskraćivanja verniku svetih tajni.


postoji i anatema, najstrožija kazna, koja podrazumeva ekskomunikaciju iz crkve,
i ostavljanja vernika da se sam suoči sa gospodom u sudnjem času.
i to je to. toliko crkva može.

molitva za silazak sa vlasti ne postoji.

kažem ti, ovo je čist satanistički bulšit
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:27 10.05.2013

Re: pošto bejah tamo...

AlexDunja
Ja to nisam shvatio kao molitvu za fizičko upokojenje članova vlade ili skupštine, već za smenu istih.


vidi, molitve za upokojenje se čitaju umrlima,
nikako, nikad ne bis melo da se odnosi na žive jer priziva smrt.

u pravoslavlju postoje kazne za ogrešenje, blaža je epitimija,
obično vremenski ograničena, i sastoji se od uskraćivanja verniku svetih tajni,
odnosno pričešća.

postoji i anatema, najstrožija kazna, koja podrazumeva ekskomunikaciju iz crkve,
i ostavljanja vernika da se sam suoči sa gospodom u sudnjem času.
i to je to. toliko crkva može.



Hvala na poduci iz veronauke, ali to znam i bez tebe. Rekao sam šta je moj utisak o tome šta je on hteo da kaže bez ulazaka u to da li prekršen neki kanon.

Što se tiče ovoga

molitva za silazak sa vlasti ne postoji.


Voleo bih da mi ukažeš na kanon kojim se zabranjuje takva molitva?

(mislim da su još za Miloševića skrajnuli onu arhaičnu crkvenu zapoveset o molitvi za one na vlasti)
AlexDunja AlexDunja 14:31 10.05.2013

Re: pošto bejah tamo...

. Rekao sam šta je moj utisak o tome šta je on hteo da kaže bez ulazaka u to da li prekršen neki kanon.


a, pa ovo je blog o tome kako je na nedopustiv
način prekršen kanon.
nikako nije o tome da li je ova vlast dobra ili nije.


vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:35 10.05.2013

Re: pošto bejah tamo...

AlexDunja
. Rekao sam šta je moj utisak o tome šta je on hteo da kaže bez ulazaka u to da li prekršen neki kanon.


a, pa ovo je blog o tome kako je na nedopustiv
način prekršen kanon.
nikako nije o tome da li je ova vlast dobra ili nije.


a kako je prekršen, ako za trenutak pretpostavimo da je on pozvao na molitvu za smenu vlasti a ne za fizičko upokojenje poslanika ili ministara?
Goran Vučković Goran Vučković 14:37 10.05.2013

Re: pošto bejah tamo...


a, pa ovo je blog o tome kako je na nedopustiv
način prekršen kanon.

To će oni sa svojim šefom da raščiste (ne mislim na patrijarha) kad dođe vreme. U međuvremenu je, čini mi se, obračun između ekipe koja ima na raspolaganju vudu lutke i špenadle i ekipe koja ima na raspolaganju žandarmeriju, "kobre", a ako zatreba avijacija, naći će se koja olupina koja ume da leti.

Što reče pokojni Alija Izetbegović zlatnoj ribici u onom vicu iz '90tih - "ja bih jednu gorču".
antioksidant antioksidant 14:42 10.05.2013

Re: pošto bejah tamo...

u pravoslavlju postoje kazne za ogrešenje, blaža je epitimija,
obično vremenski ograničena, i sastoji se od uskraćivanja verniku svetih tajni.


postoji i anatema, najstrožija kazna, koja podrazumeva ekskomunikaciju iz crkve,
i ostavljanja vernika da se sam suoči sa gospodom u sudnjem času.
i to je to. toliko crkva može.

postoji i penzionisanje
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:43 10.05.2013

Re: pošto bejah tamo...

ekipe koja ima na raspolaganju žandarmeriju, "kobre", a ako zatreba avijacija, naći će se koja olupina koja ume da leti.


imaju oni malo više sile iza sebe. malo mnogo više.
Goran Vučković Goran Vučković 14:48 10.05.2013

Re: pošto bejah tamo...

imaju oni malo više sile iza sebe. malo mnogo više.

Takozvane rarine divizije.

Inače pijem slatku kafu - ono gore je samo bilo da se prepozna citat.

Biljana 77 Biljana 77 14:50 10.05.2013

Re: pošto bejah tamo...

ako za trenutak pretpostavimo da je on pozvao na molitvu za smenu vlasti a ne za fizičko upokojenje poslanika ili ministara


Ova molitva ne ostavlja baš mnogo mogućnosti za tumačenja:
Упокој, Господе, душе уснулих слугу Својих...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:53 10.05.2013

Re: pošto bejah tamo...

Goran Vučković
imaju oni malo više sile iza sebe. malo mnogo više.

Takozvane rarine divizije.



Ma ne bre mislio sam na Državni Vr` takozvani Trio Fantastikus.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:56 10.05.2013

Re: pošto bejah tamo...

Biljana 77
ako za trenutak pretpostavimo da je on pozvao na molitvu za smenu vlasti a ne za fizičko upokojenje poslanika ili ministara


Ova molitva ne ostavlja baš mnogo mogućnosti za tumačenja:
Упокој, Господе, душе уснулих слугу Својих...


Tako nešto se tamo nije čulo. Dakle nije bilo takve molitve. Samo poziv da se moli za upokojenje. Ponavljam, iz celog konteksta meni izgleda da je prilično jasno da je u pitanju metafora i tako mi je izgledalo u samom trenutku kada je izgovarano na licu mesta.
Biljana 77 Biljana 77 15:02 10.05.2013

Re: pošto bejah tamo...

izgleda da je prilično jasno da je u pitanju metafora

Ma pesnička duša...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 15:09 10.05.2013

Re: pošto bejah tamo...

Biljana 77
izgleda da je prilično jasno da je u pitanju metafora

Ma pesnička duša...


U to ne bih da ulazim. Kao neko ko je bio tamo prisutan mogu da prenesem samo svoje utiske o izgovorenom i od strane Amfilohija i od strane Atanasija. Ono Atanasijevo me jeste prenerazilo kao što rekoh, dok sam preko ovog Amfilohijevog (govorio je prvi) prilično hladno prešao kao preko metafore. No dobro, možda sam ja previše naivan.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:23 10.05.2013

Re: pošto bejah tamo...

Goran Vučković

U međuvremenu je, čini mi se, obračun između ekipe koja ima na raspolaganju vudu lutke i špenadle i ekipe koja ima na raspolaganju žandarmeriju, "kobre", a ako zatreba avijacija, naći će se koja olupina koja ume da leti.
.


U, pa i popovi onda mogu da potegnu egzorcizam. To mu dodje kao teška artiljerija, ili special weapons and tactics. Ustvari, ček da proverim kod stručnjaka, jel egzorcizam spada u legalni deo pravoslavnog S.W.A.T.-a?

Samo da primetim da ovde nedostaje jedna prikladna krkarova giljotina od bloga, ova DunjaAleks je nekako suviše blaga i obazriva prema crkvenim verodostojnicima i njihovim opštenjem sa vlašću.


AlexDunja AlexDunja 15:31 10.05.2013

Re: pošto bejah tamo...


Samo da primetim da ovde nedostaje jedna prikladna krkarova giljotina od bloga, ova DunjaAleks je nekako suviše blaga i obazriva prema crkvenim verodostojnicima i njihovim opštenjem sa vlašću.


taka mi priroda...blaga...

a i nekako ne mogu da shvatim ozbiljno
ove muškarce u haljinama,

meni sve to izgleda kao neki treš šou
inco inco 15:38 10.05.2013

Re: pošto bejah tamo...

AlexDunja
a i nekako ne mogu da shvatim ozbiljno
ove muškarce u haljinama,

meni sve to izgleda kao neki treš šou


Meni je posve najveći paradoks da je Srbija izrazito homofobna sredina a najveći jurišnici koji bi da biju pedere u ženske noge pogledaju samo kad muških nema na ekranu / travnatom terenu i ljube ruke muškarcima koji nose haljine. Jbt, kakva konfuzija njima mora da je u glavi...
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:41 10.05.2013

Re: pošto bejah tamo...

inco
ljube ruke muškarcima koji nose haljine.


Kakav fetiš!

(inco, gorećeš u paklu!)
Milutin Milošević Milutin Milošević 15:47 10.05.2013

Re: pošto bejah tamo...

ljube ruke muškarcima koji nose haljine

Ruke?
Jukie Jukie 16:25 10.05.2013

Re: pošto bejah tamo...

vrabac_u_steni

Biljana 77
ako za trenutak pretpostavimo da je on pozvao na molitvu za smenu vlasti a ne za fizičko upokojenje poslanika ili ministaraOva molitva ne ostavlja baš mnogo mogućnosti za tumačenja: Упокој, Господе, душе уснулих слугу Својих...Tako nešto se tamo nije čulo. Dakle nije bilo takve molitve. Samo poziv da se moli za upokojenje. Ponavljam, iz celog konteksta meni izgleda da je prilično jasno da je u pitanju metafora i tako mi je izgledalo u samom trenutku kada je izgovarano na licu mesta.

Ok, recimo da Bog izistinski sluša molitve i ispunjava one koje se ponove najveći broj puta, i da tupavi vernici koji ne znaju za metaforu krenu masovno da se mole za fizičko upokojenje i stvarno prizovu vuduom fizičku smrt ljudi na vlasti
Naravno pravi problem su verski fanatici sa mentalnim oboljenjima koji mogu da krenu da ubijaju ljude na vlasti jer im je tako rečeno
uros_vozdovac uros_vozdovac 16:28 10.05.2013

Re: pošto bejah tamo...

Jukie

Ok, recimo da Bog izistinski sluša molitve i ispunjava


A da pitam ako ne sluša i ne ispunjava, što se onda mole?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 19:28 10.05.2013

Re: pošto bejah tamo...

pravi problem su verski fanatici sa mentalnim oboljenjima


Sa ovim se apsolutno slažem.

Sećam se 2009. godine, negde na leto, žena mi bila trudna, vozimo se mi tako gradskim prevozom gužva i taj rad. U jednom momentu jedan punački gospodin, sa laptopom preko ramena, koji je do tada sasvim pristojno izgledao počinje agresivno da gura sve oko sebe uz povike:
"Svi ste vi Srpskki Radikali...Mamu vam vašu...Srpski Radikali, sklanjajte se...". Pre toga niko u okolini nije govorio o politici, bar ne da ja čujem, a čak i da jeste stvarno nije bilo nikakvog razloga za tako histeričnu reakciju. U svakom slučaju, na njegovu sreću, što zbog toga što sam bio zblanut i zatečen takvom reakcijom što zbog toga što je brzo uspeo da se domogne vrata i izađe, ostao je bez mojih očnjaka svom grkljanu. Ne zbog sumanutog trabunjanja o nekakvim "srpskim radikalima", već zbog toga što mi je divljački gurnuo trudnu ženu.

A bilo je i ono kada je onaj fantom nabo Velju The Varvarina u Knez Mihajlovoj. Sećam se bio je petak, i ja na poslu polu ironično a polu ozbiljno prokomentarisao: "Ma ništa čudno, majstor odslušao svojih redovnih 5 minuta mržnje na radiju pa krenuo u akciju".
Podseti me, koja ono beše emisija išla na radiju B92 petkom pre podne?
gedza.73 gedza.73 20:45 10.05.2013

Re: pošto bejah tamo...

ljube ruke muškarcima koji nose haljine


Ruke?


mikimedic mikimedic 21:09 10.05.2013

Re: pošto bejah tamo...

(mislim da su još za Miloševića skrajnuli onu arhaičnu crkvenu zapoveset o molitvi za one na vlasti)




kako se ovde neke stvari brzo zaboravljaju...
mikimedic mikimedic 21:11 10.05.2013

Re: pošto bejah tamo...

a, pa ovo je blog o tome kako je na nedopustiv
način prekršen kanon.
nikako nije o tome da li je ova vlast dobra ili nije.


bas sada? devedestih krsenje kanona nije smetalo?
mikimedic mikimedic 21:14 10.05.2013

Re: pošto bejah tamo...

To će oni sa svojim šefom da raščiste (ne mislim na patrijarha) kad dođe vreme. U međuvremenu je, čini mi se, obračun između ekipe koja ima na raspolaganju vudu lutke i špenadle i ekipe koja ima na raspolaganju žandarmeriju, "kobre", a ako zatreba avijacija, naći će se koja olupina koja ume da leti.

Što reče pokojni Alija Izetbegović zlatnoj ribici u onom vicu iz '90tih - "ja bih jednu gorču"


mikimedic mikimedic 21:22 10.05.2013

Re: pošto bejah tamo...

Podseti me, koja ono beše emisija išla na radiju B92 petkom pre podne?



cikaron cikaron 14:20 10.05.2013

Господин Амфилохије Радовић?

То беше свештеник који је преко везе крстио Чедомира Јовановића?


без љутње али сматрам да је Амфилохије (какви су то простачки пориви код појединаца да га упорно називају световним именом?) изузетно квалитетна и посвећена особа. Чоцек великог знања, ума и искуства..........Е сад то што се његови погледи некоме не допадају............ О укусима се не расправља.
uros_vozdovac uros_vozdovac 14:23 10.05.2013

Re: Господин Амфилохије Радовић?

cikaron
То беше свештеник који је преко везе крстио Чедомира Јовановића?


без љутње али сматрам да је Амфилохије (какви су то простачки пориви код појединаца да га упорно називају световним именом?) изузетно квалитетна и посвећена особа. Чоцек великог знања, ума и искуства..........Е сад то што се његови погледи некоме не допадају............ О укусима се не расправља.


Bez ljutnje ali duhovno ime se zaslužuju duhovnošću. Za prostačko politikanstvo dosta je svetovno ime.
Goran Vučković Goran Vučković 14:25 10.05.2013

Re: Господин Амфилохије Радовић?

Bez ljutnje ali duhovno ime se zaslužuju duhovnošću. Za prostačko politikanstvo dosta je svetovno ime.

Ili svetovni nadimak...
AlexDunja AlexDunja 14:25 10.05.2013

Re: Господин Амфилохије Радовић?

...Е сад то што се његови погледи некоме не допадају............ О укусима се не расправља.


kakvi, bre ukusi?
imaš li ti ikakvog pojma o crkvi, religiji
i njenom mestu u društvu?
libkonz libkonz 14:25 10.05.2013

Re: Господин Амфилохије Радовић?

какви су то простачки пориви код појединаца да га упорно називају световним именом?

ma od danas ga zovem isključivo Pukovnik Radović.
cikaron cikaron 14:27 10.05.2013

Re: Господин Амфилохије Радовић?

libkonz
какви су то простачки пориви код појединаца да га упорно називају световним именом?

ma od danas ga zovem isključivo Pukovnik Radović.

Прилично непристојно и некоректно.
Чему то?
cikaron cikaron 14:28 10.05.2013

Re: Господин Амфилохије Радовић?

AlexDunja
...Е сад то што се његови погледи некоме не допадају............ О укусима се не расправља.


kakvi, bre ukusi?
imaš li ti ikakvog pojma o crkvi, religiji
i njenom mestu u društvu?


Ценим да имам.
А ти?
cikaron cikaron 14:30 10.05.2013

Re: Господин Амфилохије Радовић?

uros_vozdovac
cikaron
То беше свештеник који је преко везе крстио Чедомира Јовановића?


без љутње али сматрам да је Амфилохије (какви су то простачки пориви код појединаца да га упорно називају световним именом?) изузетно квалитетна и посвећена особа. Чоцек великог знања, ума и искуства..........Е сад то што се његови погледи некоме не допадају............ О укусима се не расправља.


Bez ljutnje ali duhovno ime se zaslužuju duhovnošću. Za prostačko politikanstvo dosta je svetovno ime.


Када смо 96-97. играли игру "кордон против кордона"
Ко је померио кордон?

патријарх Павле.
Тада смо му сви аплаудирали јер је чинио оно са чиме се м и слажемо.

Тада то )(вероватно) ниси називао "простачким политиканством" већ борбом за правду, демократију, истину............


Немој сада двоструке стандарде---------А владу опет, као и тада, води СПС
AlexDunja AlexDunja 14:36 10.05.2013

Re: Господин Амфилохије Радовић?

Ценим да имам.

pogledaj šta kaže jedan od verskih analitičara
:
Verski analitičar Živica Tucić kaže za B92 da je šokiran činom mitropolita Amfilohija.

"Molitva za upokojenje može se reći za one koji više nisu živi. To je jedan izraz koji se pominje u opelima i pomenima. Za nekoga živoga se ne može reći da se moli da bude upokojen. Meni je ova izjava prosto šokantna. Ne znam šta bih drugo rekao. Nije smelo do nje da dođe, previše je time rečeno i mislim i nije smelo tako da se kaže. Neko bi ovo mogao ovo da protumači da se poziva da neko više ne bude na vlasti i u životu. Ja sam isuviše iznenađen ovakvom izjavom da bih mogao da komentarišem šta je mitropolit u stvari hteo da kaže", kazao je Tucić.

Tucić objašnjava i drugu činjenicu, koja otvara posebno pitanje, a to je da mitropolit Amfilohije, pošto dolazi iz druge eparhije ne bi trebalo da govori ili vrši verske službe na teritoriji eparhije koja nije njegova.
inco inco 14:58 10.05.2013

Re: Господин Амфилохије Радовић?

cikaron
какви су то простачки пориви код појединаца да га упорно називају световним именом?


Slažem se, od sad ću ga zvati čisto duhovnim, reklo bi se estradnim imenom - Risto Sotona.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana