Društvo| Eksperimenti u blogovanju| Film| Reč i slika| Satira

Angela i plehani doboš

loader RSS / 22.05.2013. u 23:12


RbSSDmY.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Svoju impozantnu karijeru u javnosti Angela Merkel je počela... još kao dete, odigravši više nego uspešno ulogu dečaka u filmu Limeni Doboš, inače impresivnom filmskom ostvarenju. Kako se na taj glumački detalj posle ovoliko vremena skoro sasvim zaboravilo, a Angela je za naše evropske živote APcoVcO.jpgveoma važan faktor, red je da se toga podsetimo, makar kao zanimljivosti. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ako se uporede fotografije dečaka iz filma i njene današnje biva jasno da je to ona.

yOgCEMZ.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Glavni lik u filmu Limeni doboš, dečak Oskar Macerat poseduje nesvakidašnje intelektualne sposobnosti, ali zbog haosa i svakojakih turbulencija koje su karakterisale Nemačku pred Drugi svetski rat odlučuje da nikad ne odraste. Oskar uočava pasivnost ljudi prema tom haosu, i zlu koje se rađa. Njegov limeni doboš je neka vrsta otpora celom tom zlokobnom procesu.

 

YcJuyBh.jpg 

 

Limeni doboš režirao je 1979. Volker Schlendorf, a po romanu nobelovca Gintera Grasa. Osvojio je Oskara za najbolji strani film, zatim nagradu japanske i francuske filmske akademije za najbolji strani film - i Zlatnu palmu u Kanu.

 



Komentari (158)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 00:00 23.05.2013

A kad će Angela da ljušti luk?

Pretpostavljam da je ovo samo prvi deo, a da će biti i nastavak u kome Angela ljušti luk, kao i her Ginter Gras.

I sve tako ljušteći luk skida ljusku za ljuskom, oči joj suze... i dođe do onog perioda svog života u kome je volela "Štazi".

Dakle, baš kako je i her Gras, skidajući ljuske, došao do svog učešća u 10. SS pancir diviziji "Frundsberg".
loader loader 00:01 23.05.2013

Re: A kad će Angela da ljušti luk?

Ma,
to sa Nemcima je stvarno slojevita priča.



tasadebeli tasadebeli 06:49 23.05.2013

Re: A kad će Angela da ljušti luk?

loader
Ma,
to sa Nemcima je stvarno slojevita priča.





За све је крива кабала!



loader loader 16:29 23.05.2013

Re: A kad će Angela da ljušti luk?

За све је крива кабала!


Srećom, stvar ispravljaju gastarbajterski prihodi koji iz Rajha stižu u Srbijicu







A po ovoj donjoj se vidi da je to čardak
ni na nebu
ni na zemlji
već tu negde, odmah do ozonskog omotača
... a i njega je sve manje..
laziiprevare laziiprevare 17:19 24.05.2013

Re: A kad će Angela da ljušti luk?



Luk ? Nije mesto ni vreme, moram da poštujem pravila, kada se vratim, moći ćemo o svemu slobodno da razgovaramo.*



Luk ? Mi ne unosimo kancerogenu hranu u našu kuću.*

*izmišljotina autora
loader loader 00:31 23.05.2013



michiganac michiganac 19:30 24.05.2013

Re:

loader





Na ovo danas sasvim slucajno na jednoj od drustvenih mreza nabasah, pa zgoreg pomislih da joj je neizostavno mjesto, ilustrativno da obogati i razonodi i ovu blog-stranicu, samo nisam mogao odmah da se odlucim medju koje komentare da ubacim, pa onda evo ovde..

loader loader 22:48 24.05.2013

Re:

michiganac
loader



Na ovo danas sasvim slucajno na jednoj od drustvenih mreza nabasah, pa zgoreg pomislih da joj je neizostavno mjesto, ilustrativno da obogati i razonodi i ovu blog-stranicu, samo nisam mogao odmah da se odlucim medju koje komentare da ubacim, pa onda evo ovde..

Nabasavah i ja na svašta. Ima još sličnih šema. Ima i onih gde su joj prilepili brkove nalik njegovim.
Inače, ovaj momak mi je na ivici prihvatljivosti za zezanje. Valjda zbog suviše loših asocijacija (što ničim ne obavezuje vas i vašu odluku da ga prikačite; naglašavam čisto da svoj komentar ne shvatite nedobrodošlim). Iako smatram da duhovitost ne sme da ima cenzuru (u smislu toga ko je potkačen u nekakvoj satiri ili kroz karikaturu).

michiganac michiganac 13:11 25.05.2013

Re:

loader

Nabasavah i ja na svašta. Ima još sličnih šema. Ima i onih gde su joj prilepili brkove nalik njegovim.
Inače, ovaj momak mi je na ivici prihvatljivosti za zezanje. Valjda zbog suviše loših asocijacija (što ničim ne obavezuje vas i vašu odluku da ga prikačite; naglašavam čisto da svoj komentar ne shvatite nedobrodošlim). Iako smatram da duhovitost ne sme da ima cenzuru (u smislu toga ko je potkačen u nekakvoj satiri ili kroz karikaturu).


Slazem se sa vama da izbor doticnog u ovakve svrhe mozda i najsenzibilnije pitanje proslog vijeka, svakako i sadasnjice, ali i smatram sa druge strane da bar po prepoznatljivosti i osjecaju za zdravu dozu humora pripadamo prosvecenom dijelu evro-/ ili bar ove blogo-populacije. :)
Uostalom ni njegovi sunardonjaci nakon svega nisu ga bas stedjeli po tom pitanju.

Humor nas je odrzao za sve ovo vrijeme, ako to vec danas nije slucaj sa pjesmom (uz sva grand-paradiranja, etc..)

Kad vec koristite ovu istor. konotaciju u satir. obliku, cijenim da bi bilo jako zanimljivo i pred godinom u kojoj cemo obiljeziti 100-godisnjicu od WWI, recimo, naciniti jednu usporednu analizu (u ovom slucaju dakle,ipak seriozniju) one Nusiceve Srbije, cak i one Kovaceviceve u osvit '41 koja se u AP-preduzecu "Krstic & sin" kotrlja ka svojoj propasti, i ove danas predvodjene "Misko, Son & Partners"-holdingom.

Ovakva novo-stara drustvena zbilja je prezasicena pojavom politickih karikatura (u pravom smislu rijeci) i vise nego zrela da iznjedri jednog novog Domanovica, Nusica, Kovacevica,..
ili mozda ipak preovladava utisak da je i jedna takva literatura danas passé ako vec upravo za ovih prethodnih 100-god. nismo bili u stanju nesto da naucimo iz sopstvenih gresaka, ..narod kome je ponestalo elana i svjezine? Da li danas zaista pripadamo samo proslosti?!

U svakom slucaju zahvaljujem vam sto ste prepoznali moj mali ilustrat. doprinos ovde na pravi nacin.

loader loader 18:54 25.05.2013

Re: Re:


Kad vec koristite ovu istor. konotaciju u satir. obliku, cijenim da bi bilo jako zanimljivo i pred godinom u kojoj cemo obiljeziti 100-godisnjicu od WWI, recimo, naciniti jednu usporednu analizu (u ovom slucaju dakle,ipak seriozniju) one Nusiceve Srbije, cak i one Kovaceviceve u osvit '41 koja se u AP-preduzecu "Krstic & sin" kotrlja ka svojoj propasti, i ove danas predvodjene "Misko, Son & Partners"-holdingom.

Izgleda da mi nekako najbolje uspevamo (da postojimo) u tim satirično-grotesknim konotacijama... Hm..
Da li danas zaista pripadamo samo proslosti?!

Pripadamo budućnosti,
ali prošlost nam je stalni avatar

U svakom slucaju zahvaljujem vam sto ste prepoznali moj mali ilustrat. doprinos ovde na pravi nacin.

Nema na čemu. Vidim da ste iz mog komentara shvatili meru stvari.
Pozz
adrenalin39 adrenalin39 07:39 23.05.2013

Angele nema na IMDBu

Na IMDB.com kazu da je u filmu Limeni Dobos decaka glumio David Bennent.
Link
expolicajac expolicajac 07:47 23.05.2013

Re: Angele nema na IMDBu

adrenalin39
Na IMDB.com kazu da je u filmu Limeni Dobos decaka glumio David Bennent.
Link

odmah sam video da je pljunuta Angela
dr.wagner dr.wagner 08:13 23.05.2013

Re: Angele nema na IMDBu

... jutro

adrenalin39
Na IMDB.com kazu da je u filmu Limeni Dobos decaka glumio David Bennent.Link


-Aha .... znači bila je dečko , a zatim operacija ...
... pa je trebala i na olimpijadu , bacati kuglu i koplje ...

-Ali eto , uzela ju politika



Wagner
highshalfbooze highshalfbooze 08:43 23.05.2013

Re: Angele nema na IMDBu

... pa je trebala i na olimpijadu , bacati kuglu i koplje ...

Jeste inkognito za Litvaniju.
loader loader 14:46 23.05.2013

Re: Angele nema na IMDBu

dr.wagner
... jutro

adrenalin39
Na IMDB.com kazu da je u filmu Limeni Dobos decaka glumio David Bennent.Link


-Aha .... znači bila je dečko , a zatim operacija ...
... pa je trebala i na olimpijadu , bacati kuglu i koplje ...

-Ali eto , uzela ju politika



Wagner


nemilosrdni ste, kolega W.
loader loader 14:47 23.05.2013

Re: Angele nema na IMDBu

expolicajac
adrenalin39
Na IMDB.com kazu da je u filmu Limeni Dobos decaka glumio David Bennent.
Link

odmah sam video da je pljunuta Angela


Eto...
A ovamo insinuacije i pozivanje na IMDB
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:07 23.05.2013

Re: Angele nema na IMDBu

-Aha .... znači bila je dečko , a zatim operacija ...


Jes vala, ako ima i operacija (vremeplovska) da te sa 25 godina vrati na 10
loader loader 15:20 23.05.2013

Re: Angele nema na IMDBu

da te sa 25 godina vrati na 10

Ima. To su počeli da rade na kineskom CHDB univerzitetu. Kažu da su prvi rezultati odlični
8c_competizione 8c_competizione 09:03 23.05.2013

a da malko ...

... smanjite taj pljuvacki dozivljaj 90ih i da pogledate cinjenice malko

za pocetak Wiki oko rodjenja, da zaobidjemo paralelu sa gdinom Gras-om

od nje bi smo mogli dosta toga da naucimo, ocu reci bar nasi politikanti na vlasti i oko nje

necu reci da je sve bilo rosa oko nje i u vezi sa njom, ali da pokazuje fantasticnu sposobnost plivanja u politickim vodama, cak i onda kada za manje stvari obicno padaju vlade, ona uspeva da tera dalje. nezaposlenost je skoro prepolovljena. krizu su, cini se, prebrodili najbolje u Evropi ...

dakle, lako je ovde srati i "ljustiti luk" po tastaturi, treba nesto i raditi, ne?

da mi imamo vise politicara njenog kalibra, gde bi kraj Srbiji bio. ovako, mi smo svog upucali jos 2003.
freehand freehand 09:19 23.05.2013

Re: a da malko ...

od nje bi smo mogli

A i ti bih mogao malkice gramatike i pravopisa da se poduhvatiš.

Inače ne vidim pljuvačinu u blogu, ali vidim gadnu činjeničnu klizaljku.
bubamarac bubamarac 09:23 23.05.2013

Re: a da malko ...

Ne smije se covjek ni nasaliti.
Nadam se Free da si se ti sa tim " a i ti BIH mogao", samo nasalio.
freehand freehand 09:29 23.05.2013

Re: a da malko ...

bubamarac
Ne smije se covjek ni nasaliti.
Nadam se Free da si se ti sa tim " a i ti BIH mogao", samo nasalio.


zadnjapetoletka zadnjapetoletka 10:16 23.05.2013

Re: a da malko ...

necu reci da je sve bilo rosa oko nje i u vezi sa njom, ali da pokazuje fantasticnu sposobnost plivanja u politickim vodama, cak i onda kada za manje stvari obicno padaju vlade, ona uspeva da tera dalje. nezaposlenost je skoro prepolovljena. krizu su


Necu reci da ovo ne stoji ali bih ti rekao da se ovo napisano moze ladno prikaciti i nekim tipovima koji su zauzeli visoko mesto u istoriji. Ne po popularnosti. Naprotiv. Po uspevanju plivanja i teranja dalje.

P.S.
A i Blog je o nekom drugom sloju luka. Ne o ljuski.
tasadebeli tasadebeli 10:48 23.05.2013

Re: a da malko ...

dakle, lako je ovde srati i "ljustiti luk" po tastaturi, treba nesto i raditi, ne?


Не.

Што бисмо ми на Балкану радили када ви у Немачкој ионако радите за све нас...
loader loader 14:50 23.05.2013

Re: a da malko ...

8c_competizione

a da malko ...
... smanjite taj pljuvacki dozivljaj 90ih i da pogledate cinjenice malko

Pljuvački doživljaj 90-tih ?
Nešto ste ... pomešali? Mislite na moj post, ili na neke od komentara?
Ako biste malkice, bar malkice objasnili odakle vam ta pljuvačka u komentaru, bio bih zahvalan.

8c_competizione 8c_competizione 21:59 23.05.2013

Re: a da malko ...

Ako biste malkice, bar malkice objasnili odakle vam ta pljuvačka u komentaru, bio bih zahvalan


dovoljno je pogledati samo neke od okacenih slika (izuzev Blechtrommel decaka) pa da polako shvatis o cemu pricam

A i ti bih mogao malkice gramatike i pravopisa da se poduhvatiš


bem li ga, moze biti. kada si pecalbar, posle decenije pocnes da zaboravljas rodjeni jezik. sto ne znaci da me ne treba ispravljati da se skroz ne pokvarim
freehand freehand 22:18 23.05.2013

Re: a da malko ...

sto ne znaci da me ne treba ispravljati da se skroz ne pokvarim

Ovime si se skroz ispravio.
Bismo, biste, bi.
loader loader 00:38 24.05.2013

Re: a da malko ...

8c_competizione:
loader:
Ako biste malkice, bar malkice objasnili odakle vam ta pljuvačka u komentaru, bio bih zahvalan

dovoljno je pogledati samo neke od okacenih slika (izuzev Blechtrommel decaka) pa da polako shvatis o cemu pricam

Mislite, dakle, ne na post (što sam vas prethodno pitao, ali mi u reakciji niste odgovorili), već samo na neke od komentara. Dobro, taj deo smo kanda razrešili. Nadam se. A komentari... Pa, ako neko od kolega blogera ovde kritikuje Merkelovu, ili kači sliku koja ima karikaturalna svojstva, svakako neću reći - Hej, ljudi, ne dirajte Merkelovu, jer se to ne dopada kolegi Competizioneu koji ceni da su kritike na njen račun po Evropi suviše uzele maha i nisu baš uvek dostojanstvene, a sad ste i vi napali. Blog je tu da bi se javne ličnosti, između ostalog, podvrgle kritici i ličnim mišljenjima. Što je javna ličnost uticajnija, ona je češća, ali i žešća meta kritike. To je neminovnost. Žao mi je ako toliko saosećate sa Merkelovom. Lično, nit je simpatišem, nit je antipatišem. No, to za moj post nije ni važno. On je nešto drugo. U svakom slučaju, mislim da ste u vezi s Merkelovom iskazali preveliku osetljivost. Što je, da se razumemo, naravno, takođe jedno od legitimnih prava pojedinca.

Želim vam prijatan boravak ovde, u srpskom delu Nemačke :)
8c_competizione 8c_competizione 08:54 24.05.2013

Re: a da malko ...

Žao mi je ako toliko saosećate sa Merkelovom ... U svakom slučaju, mislim da ste u vezi s Merkelovom iskazali preveliku osetljivost....


ma ne saosecam ja sa njom, vec me pogadja ta malicioznost naseg naroda. uvek smo bili laki na okidacu kada je trebalo kritikovati (i podsmevati se) druge, a u carobno ogledalo gledamo vrlo popreko ukoliko nam kaze istinu

voleo bih da i nas narod iznjedri politicarke njenog ili Tacerkinog kova

e sada ce neko vec da krene da pljuje opet. da se pozovem odmah na skorasnju katarzu Hot Lips nam Vucica o gutanju zaba. njih dve mrze upravo sto su gutale zabe na vreme, sto rece Dr Djindjic.

i ono sto sam napred napisao, nije ni ona bez putera na glavi, ali joj se i za do sada postignuto mora skinuti sesir, zar ne?

i u pravu si, treba ih (javne licnosti) uvek posmatrati kroz lupu (naglasavam kroz lupu, a ne preko krivog ogledala) i kritikovati ama cim malko skrenu od obecanog kursa ukoliko to nije nekom visom silom izazvano; kazniti ih na sledecim izborima ukoliko zabrljaju (o Mrki, Velji & Co, te narodu koji ih uporno bira ne bih dalje, jos bolje potvrdjuje korektnost mog stava na ovom blogu)
loader loader 09:21 24.05.2013

Re: a da malko ...

ma ne saosecam ja sa njom

.. Ne morate da se pravdate za svoje simpatije.
Šalim se.
voleo bih da i nas narod iznjedri politicarke njenog ili Tacerkinog kova

Hm ... ima ih izgleda - nadpartijska guvernerka nb i ministarka energije ozbiljno se spremaju da za koju godinu tankim, probojnim štiklama kroče na čelo političke scene.
i ono sto sam napred napisao, nije ni ona bez putera na glavi, ali joj se i za do sada postignuto mora skinuti sesir, zar ne?

Nema zbora. To što je obrađena u postu, na način na koji je obrađena, nije suprotnost tome što ste ustvrdili. Sam post ničim ni ne pokušava da joj ta postignuća oduzme ili omalovaži.
Stvari su naravno uvek slojevite i mogu se posmatrati u više ravni i konteksta. Neko uvek može izvući deonice samo iz jednog od njih, i fokusirati se samo na to... Ali mislim da to nije baš dobar pristup, jer se posle sve, uglavnom, svede na površnu pucačinu u metu.

kazniti ih na sledecim izborima ukoliko zabrljaju (o Mrki, Velji & Co, te narodu koji ih uporno bira ne bih dalje, jos bolje potvrdjuje korektnost mog stava na ovom blogu)

Ponovio sam na blogu barem 1000 puta (pa koristim i ovo vaše kao šlagvort za to što smatram da valja stalno ponavljati) - da još od prvih izbora (1990) Srbija većinski bira tu stranu (sps, srs, i ad-hok stranke koje vode njima saglasnu politiku i politiku kontinuiteta, plus nekakav domaćinsko-inadžijsko-patriotski fazon, sitne intereždžije itd). Dakle, ovo sa Mrkom i Veljom se dobrim delom uklapa u to podsećanje. I na prošlim izborima (2008.) imali su većinu, samo što je sps privremeno bio na drugoj strani, pa se kod onih koji govore o nekakvoj "10-godišnjoj demokratskoj vlasti sa lošim rezultatima" ponovo stekao ili potvrdio utisak da se tu nešto suštinski menjalo. Nije, na žalost. Demokratska vlast se nije ni uspostavljala. To je nekakav prespor i mutan prelazak iz nedemokratije u poludemokratiju. Sve bitne poluge moći i suštinski procesi ovog društva teku baš kao što su krajem 80-tih, pa 90-tih itd.

Sve u svemu, Angela i Nemci su široka priča. Jedni su za, jedni protiv njih. Uglavnom, rešenje imamo:
ugledati se na njih oko onih stvari koje su evidentno pozitivne.

predatortz predatortz 09:27 24.05.2013

Re: a da malko ...


Sve u svemu, Angela i Nemci su široka priča. Jedni su za, jedni protiv njih. Uglavnom, rešenje imamo:
ugledati se na njih oko onih stvari koje su evidentno pozitivne.


Da. Mi moramo da naučimo da tuđa ruka svrab češati neće, da je Srbija über alles.
loader loader 09:31 24.05.2013

Re: a da malko ...

Srbija über alles

Eto, eto ...
laziiprevare laziiprevare 18:29 24.05.2013

Re: a da malko ...

da mi imamo vise političara njenog kalibra, gde bi kraj Srbiji bio



Ministarka sporta Venecuele Alejandra Benítez

Želim vam prijatan boravak ovde


Kokošinjci, štale i ambari neće biti oporezovani.

U vladi su ljudi koji su nosili robijašku uniformu.

Ruke su im u pekmezu.

Uđete u pozorište, zastava spuštena, čujete fantastičnu pesmu, kad podignemo zavesu vidimo da je to plejbek, čujemo šuštanje, mikrofoniju...

SPS nije opljačkao Galeniku, problemi u Galenici nisu počeli sa SPS.

Privreda je danas pred kolapsom.

...
loader loader 22:19 24.05.2013

Re: a da malko ...

Privreda je danas pred kolapsom.

Zar ?
Eto prilike za Angelu da se malo isprsi sa dojčmarkama koje se danas od milja nazivaju evro
laziiprevare laziiprevare 00:53 25.05.2013

Re: a da malko ...

Ko će ih znati, taman poveruješ da je propast, kad oni dele novi krug :

"Loše je, ali nije dramatično."

Nema brige, Angeli su uz kaficu preneli za reviziju budžeta za ovu, pa za sledeću godinu… Kreće i obnova i razvoj kreditima Evropske banke, a tu sada imamo jake veze. Daće i rusi, kinezi , azerbejdžan i šeik…
loader loader 01:02 25.05.2013

Re: a da malko ...

"Loše je, ali nije dramatično."

A ima i ono - "Dramatično je, ali ne toliko loše kao što neki hoće da prikažu..."


... i razvoj kreditima Evropske banke, a tu sada imamo jake veze. Daće i rusi, kinezi , azerbejdžan i šeik…

Po svemu sudeći, živeće se skoro ko u onoj hipotetičkoj Srbiji za koju su ovi isti obećali prosperitet i budućnost, a uvukli nas u žestoku propast, u rat, pa dalju propast... Deluje da su se promenili, a? Vežbali se na nama i na kraju, eto, stekla se tu neka opaka, nova mudrost?

laziiprevare laziiprevare 01:11 25.05.2013

Re: a da malko ...

hipotetička Srbija


Taman da se zagreju za "globalni uticaju uzdizanja azijskih sila i izazovima koje uzdizanje tih sila ..."

U pauzi "klostridija i u Čačku".
loader loader 01:47 25.05.2013

Re: a da malko ...


... da se zagreju za "globalni uticaju uzdizanja azijskih sila i izazovima koje ...

Krenulo se pametno, postepeno, sa otvaranjem kineskih radnji. Nismo jedini takvi, razume se, ali smo im najveći prijatelji. Samo da i oni postanu nama

Nego, mnogo naših radi kod Angele... To mi se sad ništa ne uklapa... Ni hipotetički
alselone alselone 09:31 23.05.2013

А сада мало она свира

Мислим да она и данас свира у добош.
bubamarac bubamarac 09:33 23.05.2013

Re: А сада мало она свира

Ona u dobos, a mi kurcu, da izvines.
predatortz predatortz 09:34 23.05.2013

Re: А сада мало она свира

alselone
Мислим да она и данас свира у добош.


ja se, sa gospođom firer, ne bih zajebavao.
Baš zbog doboša...
alselone alselone 09:38 23.05.2013

Re: А сада мало она свира

Ona u dobos, a mi kurcu, da izvines.


Немој тај некротки тон да користиш овди.

ja se, sa gospođom firer, ne bih zajebavao.

Не бих ни ја. Да шаљемо Вељу?
predatortz predatortz 09:39 23.05.2013

Re: А сада мало она свира

Не бих ни ја. Да шаљемо Вељу?


da nas ne obruka?
alselone alselone 09:44 23.05.2013

Re: А сада мало она свира

predatortz

da nas ne obruka?



Naci ce vec zajednicku temu.


bubamarac bubamarac 09:45 23.05.2013

Re: А сада мало она свира

Dao bi Velja sve od sebe za dobrobit naroda srpskog.
predatortz predatortz 09:48 23.05.2013

Re: А сада мало она свира

Dao bi Velja sve od sebe za dobrobit naroda srpskog.


Ja bih delegirao Mrku. On je pri šutu, mislim sa babama...
Drugo, Velja je preke naravi. Može da je istuče, pa smo najebali kolektivno.
bubamarac bubamarac 09:51 23.05.2013

Re: А сада мало она свира

Mrku, Mrku.
Bolji ovi sada. Zamisli da joj posaljemo Djelica?
freehand freehand 09:53 23.05.2013

Re: А сада мало она свира

bubamarac
Dao bi Velja sve od sebe za dobrobit naroda srpskog.


predatortz predatortz 09:53 23.05.2013

Re: А сада мало она свира

bubamarac
Mrku, Mrku.
Bolji ovi sada. Zamisli da joj posaljemo Djelica?


Misliš, da joj ga vratimo?
Ona i njena raja su nam ga i poslali.
Bojim se da se ne uvredi.
bubamarac bubamarac 09:55 23.05.2013

Re: А сада мало она свира

Ova dvojica bas intimni.
predatortz predatortz 09:56 23.05.2013

Re: А сада мало она свира

bubamarac
Ova dvojica bas intimni.


Biće Prajda ove godine
bubamarac bubamarac 09:56 23.05.2013

Re: А сада мало она свира

predatortz
bubamarac
Mrku, Mrku.
Bolji ovi sada. Zamisli da joj posaljemo Djelica?


Misliš, da joj ga vratimo?
Ona i njena raja su nam ga i poslali.
Bojim se da se ne uvredi.

A i ti Predatore ozbiljan.
Moje pokvarene misli su otisle u sasvim drugom pravcu.
predatortz predatortz 10:10 23.05.2013

Re: А сада мало она свира


A i ti Predatore ozbiljan.


Čim neko pomene tog malog štakora, uozbiljim se i postajem svadljiv.
alselone alselone 10:31 23.05.2013

Re: А сада мало она свира

freehand




alselone alselone 10:31 23.05.2013

Re: А сада мало она свира

Zamisli da joj posaljemo Djelica?


Samo bi se culo - a da bezis imas baterije!
freehand freehand 10:44 23.05.2013

Re: А сада мало она свира

alselone
freehand





Ne diraj mi Acu! - ?

Ok, ok...
alselone alselone 10:45 23.05.2013

Re: А сада мало она свира

Ne diraj mi Acu! - ?


Ma kakvi, samo udri.
Samo mala provokacija u prolazu...
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:50 23.05.2013

Re: А сада мало она свира

mala provokacija u prolazu...

freehand freehand 11:05 23.05.2013

Re: А сада мало она свира

alselone
Ne diraj mi Acu! - ?


Ma kakvi, samo udri.
Samo mala provokacija u prolazu...

Tjah... Umeš ti to bolje.
alselone alselone 11:42 23.05.2013

Re: А сада мало она свира

Tjah... Umeš ti to bolje.


Hvala na komplimentu.
loader loader 14:54 23.05.2013

Re: А сада мало она свира

predatortz
alselone
Мислим да она и данас свира у добош.


ja se, sa gospođom firer, ne bih zajebavao.
Baš zbog doboša...




loader loader 14:56 23.05.2013

Re: А сада мало она свира

alselone
Ona u dobos, a mi kurcu, da izvines.


Немој тај некротки тон да користиш овди.

ja se, sa gospođom firer, ne bih zajebavao.

Не бих ни ја. Да шаљемо Вељу?

Velja je već proveren - zeznuo je stvar sa Milom Olbrajt
Dakle, ako hoćemo da ziher ništa ne uradimo, šaljimo Velju
oskar-z-wild oskar-z-wild 16:02 23.05.2013

Re: А сада мало она свира

Golicanje kolača na severu Kosova.



Ruski uskršnji kolači.
loader loader 16:09 23.05.2013

Re: А сада мало она свира

kolač, kolači...

američko-nemački čips

tu
samo javascript;:% pomaže

G.Cross G.Cross 19:48 23.05.2013

Re: А сада мало она свира

Meni je car onaj bodygard u pozadini, izraz mu je " nece valjda sad da se zvalave"



loader loader 20:12 23.05.2013

Re: А сада мало она свира

Konačno da neko uvaži i gosn bodigarda :) ... (hops, sad mi zvuči skoro kao Hemfri B.) ... Pa, važno je i to šta bodigard misli, oseća ... :) ... Kad gledam vesti i ove naše kako se raspričavaju u mikrofon o teškoj ekonomskoj situaciji, korupciji i svenatkriljujućem kosovskom pitanju - u stvari više gledam onamo, iza, gde stoje ili bodigardovi prerušeni u civile, ili podešene face iz stranke (obično neki utegnuti, mladi i perspektivni, jelte). To osmatranje bekgraunda (bekgraunda ovog ozbiljnog događaja koji je isturen u izlog) pravo je malo bogatstvo.

gedza.73 gedza.73 20:53 23.05.2013

Re: А сада мало она свира

ja se, sa gospođom firer, ne bih zajebavao.
Baš zbog doboša...

Не бих ни ја. Да шаљемо Вељу?
da nas ne obruka?



predatortz predatortz 20:59 23.05.2013

Re: А сада мало она свира

gedza.73




Lik je neviđeni car! Poslednji pravi panker na planeti!

Ovako ispaliti Merkelovu, Obamu nazvati 'divno preplanulim mladićem'...
gedza.73 gedza.73 21:38 23.05.2013

Re: А сада мало она свира

Lik je neviđeni car! Poslednji pravi panker na planeti!


8c_competizione 8c_competizione 22:02 23.05.2013

Re: А сада мало она свира

ja se, sa gospođom firer, ne bih zajebavao.
Baš zbog doboša...


ne znam sta reci

ona nam je Führer, dok je gdin Putin onako bas za ljudska prava, ne? bitno je da je slovenska dusa! a sto tek Lavrov isproziva Azerbejdzan zbog nedavanja glasova na Eurosongu .... braleeee
8c_competizione 8c_competizione 22:03 23.05.2013

Re: А сада мало она свира

ovo sa Berlusconi-jem i Merkel-ovom je fenomenalno ...

sit se ismeja
predatortz predatortz 22:04 23.05.2013

Re: А сада мало она свира

ona nam je Führer, dok je gdin Putin onako bas za ljudska prava, ne?


Nedostaje ti jedan, sitan,detalj da bi ovo što si napisao imalo smisao:

Treba da nađeš jednu rečenicu u kojoj ja veličam Putina.
8c_competizione 8c_competizione 22:06 23.05.2013

Re: А сада мало она свира

Biće Prajda ove godine


najavio i Palma da ce da doDZe
8c_competizione 8c_competizione 23:32 23.05.2013

Re: А сада мало она свира

Treba da nađeš jednu rečenicu u kojoj ja veličam Putina


ah nisam direktno na tebe mislio, covek je onako omiljen medju nama Srbljima
vladimir petrovic vladimir petrovic 10:43 23.05.2013

Naj, naj, naj...

Širom sveta mediji povremeno pevaju mantru o Merkelovoj kao najuticajnijoj ženi na svetu.
Ovih dana je to započeo famozni Forbs.

To pominje i 24sata.rs:


UNIFORMA - Merkelova poriče da je bila bliska sa komunističkim vlastima, ali slika iz 1972. govori drugačije. Išla je na vežbe prve pomoći i pripreme za nuklearni napad.

TOP 5 dama sa uticajem
1. Angela Merkel nemačka kancelarka
2. Dilma Rusef predsednica Brazila
3. Melinda Gejts supruga milijardera Bila Gejtsa
4. Mišel Obama prva dama SAD
5. Hilari Klinton bivša državna sekretarka SAD
*izvor: Forbes.com
.
predatortz predatortz 10:52 23.05.2013

Re: Naj, naj, naj...

UNIFORMA - Merkelova poriče da je bila bliska sa komunističkim vlastima, ali slika iz 1972. govori drugačije. Išla je na vežbe prve pomoći i pripreme za nuklearni napad.


Slika je, da prostiš, gola glupost. To im je bila obaveza, dakle nije bilo hoćeš - nećeš. Isto tako bi neki genije mogao da naša , obavezna, gađanja u okviru predmeta ONO i DSZ proglasi ekstremizmom i privrženosti ovom ili onom...
arcins arcins 11:10 23.05.2013

Re: Naj, naj, naj...

vladimir petrovic
Širom sveta mediji povremeno pevaju mantru o Merkelovoj kao najuticajnijoj ženi na svetu.
Ovih dana je to započeo famozni Forbs.

To pominje i 24sata.rs:


UNIFORMA - Merkelova poriče da je bila bliska sa komunističkim vlastima, ali slika iz 1972. govori drugačije. Išla je na vežbe prve pomoći i pripreme za nuklearni napad.


.


A samo sedam godina kasnije glumi malog decacica, pa to je sehr schön und pervers.
vladimir petrovic vladimir petrovic 11:14 23.05.2013

Re: Naj, naj, naj...

Slika je, da prostiš, gola glupost.

Olako deliš stvari u životu na glupost i ne-glupost.
U stilu: crno i belo.

Ne ide.

Ja sam preneo o čemu mediji pišu i kakve slike prezentiraju.
Nisam se izjašnjavao ni da verujem da je ova slička sa mladom Merkelovom ispravna ni da nije.

I don't care.
Moje polazno stanovište je da su javne ličnosti izložene kritiziranju od strane običnog sveta, s pravom ili bez prava. Ko to ne voli, on radi neke skrovite posliće, he, he, he...

Na kraju, poenta jeste da se Merkelova danas dobro nosi sa svojim imidžom.
I pored toga što novine svašta pišu i blogeri svašta prenose...
predatortz predatortz 11:34 23.05.2013

Re: Naj, naj, naj...

Ja sam preneo o čemu mediji pišu i kakve slike prezentiraju.
Nisam se izjašnjavao ni da verujem da je ova slička sa mladom Merkelovom ispravna ni da nije.


Kritika nije ni bila upućena tebi, već izvoru.
Poenta je da je zbog ovoga ne mogu optužiti da je bila bliska sa komunistima.
Recimo, sad neko nađe moju sliku iz JNA, koju sam morao da služim, vidi petokraku na kapi i kaže:

On je bio komunista!

Glupost u tom smislu...
freehand freehand 11:37 23.05.2013

Re: Naj, naj, naj...

arcins
vladimir petrovic
Širom sveta mediji povremeno pevaju mantru o Merkelovoj kao najuticajnijoj ženi na svetu.
Ovih dana je to započeo famozni Forbs.

To pominje i 24sata.rs:


UNIFORMA - Merkelova poriče da je bila bliska sa komunističkim vlastima, ali slika iz 1972. govori drugačije. Išla je na vežbe prve pomoći i pripreme za nuklearni napad.


.


A samo sedam godina kasnije glumi malog decacica, pa to je sehr schön und pervers.

Ali
Loader
Ako se uporede fotografije dečaka iz filma i njene današnje biva jasno da je to ona.


Dakle, Loaderu, jel ovo neko metaforičko&metafizičko zezanje ili samo sankanje sa ugruvavanjeme?

expolicajac expolicajac 11:41 23.05.2013

Re: Naj, naj, naj...

Recimo, sad neko nađe moju sliku iz JNA, koju sam morao da služim, vidi petokraku na kapi i kaže:

On je bio komunista!

Glupost u tom smislu...

predatortz predatortz 12:25 23.05.2013

Re: Naj, naj, naj...

expolicajac


Tita mi!
loader loader 15:00 23.05.2013

Re: Naj, naj, naj...

vladimir petrovic

Nisam se izjašnjavao ni da verujem da je ova slička sa mladom Merkelovom ispravna ni da nije.


Eh, ta, tadašnja njena slička...
Što je još žešće ne znamo čak ni da li je ispravna ova današnja slika njena
loader loader 15:45 23.05.2013

Re: Naj, naj, naj...

Freehand:

Ali

Loader
Ako se uporede fotografije dečaka iz filma i njene današnje biva jasno da je to ona.




Dakle, Loaderu, jel ovo neko metaforičko&metafizičko zezanje ili samo sankanje sa ugruvavanjeme?


Meta.

8c_competizione 8c_competizione 22:08 23.05.2013

Re: Naj, naj, naj...

Merkelova poriče da je bila bliska sa komunističkim vlastima, ali slika iz 1972. govori drugačije. Išla je na vežbe prve pomoći i pripreme za nuklearni napad.


to sto je bila pozivana na vezbe ne znaci da je Angie automatski i volela to sto mora da ide. znate kako je vec bilo kada drzava pozove na vezbu u zlatna vremena?
highshalfbooze highshalfbooze 09:53 24.05.2013

Re: Naj, naj, naj...

kako je vec bilo kada drzava pozove na vezbu u zlatna vremena?

Kako je bilo? Za neke prilika da jedu/jebu/piju, proglase vežbu uspelom i uvlače se u bulju drugima zbog napretka u karijeri. Takvi su sada i najglasniji da su išli samo zbog toga što su morali da idu, a ne zato da brane otadžbinu. Nisam ja išao u vojsku da branim sistem, već porodicu i narod u kome ima i raznoraznih kretena. Mnogo više nego što sam pretpostavljao.
freehand freehand 09:59 24.05.2013

Re: Naj, naj, naj...

highshalfbooze
kako je vec bilo kada drzava pozove na vezbu u zlatna vremena?

Kako je bilo? Za neke prilika da jedu/jebu/piju, proglase vežbu uspelom i uvlače se u bulju drugima zbog napretka u karijeri. Takvi su sada i najglasniji da su išli samo zbog toga što su morali da idu, a ne zato da brane otadžbinu. Nisam ja išao u vojsku da branim sistem, već porodicu i narod u kome ima i raznoraznih kretena. Mnogo više nego što sam pretpostavljao.

Reč je o vežbama civilne zaštite, ako sam ja dobro razumeo.
Vojne vežbe su nešto drugo, a i one su uvek bile obavezne za sve vojne obveznike, i nisu imale veze sa političkim ili ideološkim opredeljenjima.
predatortz predatortz 10:04 24.05.2013

Re: Naj, naj, naj...

freehand
highshalfbooze
kako je vec bilo kada drzava pozove na vezbu u zlatna vremena?

Kako je bilo? Za neke prilika da jedu/jebu/piju, proglase vežbu uspelom i uvlače se u bulju drugima zbog napretka u karijeri. Takvi su sada i najglasniji da su išli samo zbog toga što su morali da idu, a ne zato da brane otadžbinu. Nisam ja išao u vojsku da branim sistem, već porodicu i narod u kome ima i raznoraznih kretena. Mnogo više nego što sam pretpostavljao.

Reč je o vežbama civilne zaštite, ako sam ja dobro razumeo.
Vojne vežbe su nešto drugo, a i one su uvek bile obavezne za sve vojne obveznike, i nisu imale veze sa političkim ili ideološkim opredeljenjima.


I vežbe civilne zaštite su bile obavezne kod nas. Moja pokojna majka je par puta išla. Prosto, bila je zdravstveni radnik, rasporedili su je u neku od jedinica CZ zaduženu za slučajeve većih industrijskih nesreća. Nikakve veze sa političkim opredelenjem nije bilo.

Tako da, Merkelovoj se štošta može staviti na dušu, ali vežba CZ kada je imala sedamnaest godina, definitivno ne može.
loader loader 16:02 24.05.2013

Re: Naj, naj, naj...

Skoro svi sredovečni (i naravno stariji) građani ove zemlje imaju poneku fotku sa titovkom, iz škole, sa manifestacijaa, .., gde su po difoltu onog vremena učestvovali. Što bi značilo da su svi oni danas duboko privrženi ideologiji i politici Bakija Anđelkovića, Vulina, Mrke, ..?
Jok. Samo neki jesu :)) .. A ostali nisu :)
laziiprevare laziiprevare 17:24 24.05.2013

Re: Naj, naj, naj...



Uniforma ? Ne komentarišem modu izvan Socijalističke Internacionale, ali ako budem progovorila, biće to o pre o cipelama.*

*izmišljotina autora
loader loader 01:07 25.05.2013

Re: Naj, naj, naj...

Cele večeri prevrćem Brem,
ali ne mogu da prokljuvim od koje zverke su bundice

Mada, mogao bi da bude i neki kineski uradak,
podešen tako da deluje kao da je životinjsko, a ne kinesko
laziiprevare laziiprevare 15:40 26.05.2013

Re: Naj, naj, naj...

Koje zverke su bundice ?


Neznam, moju pažnju je više privukla ministarka sporta iz Venecuele (uz fotografije gole Angele), koja kaže:

"Odjeća sve skriva... tek kada si gola tada si to stvarno ti."

Naše političarke (osim menadžerke LDP) za sada se ne odlučju za radikalne izmene i dalje ih vidimo kako forsiraju zeca,lisicu,leoparda i druge poznate i manje poznate životinje, okružene telohraniteljima.

Bilo bi zanimljivo da uporediš biografije naših političarki sa Angelom u nekom sledećem radu.
loader loader 16:33 26.05.2013

Re: Naj, naj, naj...

"Odjeća sve skriva... tek kada si gola tada si to stvarno ti."

Ni u Alanu Fordu ovo ne bi bilo bolje sročeno

da uporediš biografije naših političarki sa Angelom u nekom sledećem radu.

To je vrlo ozbiljan zadatak
laziiprevare laziiprevare 23:13 26.05.2013

Re: Naj, naj, naj...

To je vrlo ozbiljan zadatak

Znam, ali i izazov.
loader loader 00:44 27.05.2013

Re: Naj, naj, naj...

laziiprevare
To je vrlo ozbiljan zadatak

Znam, ali i izazov.


Izazov - jakako !

Ali, znate i sami, kod nas se izazovi lako prihvataju i još lakše rešavaju
bladerunner92 bladerunner92 12:01 23.05.2013

Cak i da nije

najjednostavnijom pretragom na netu lako naci malog glumca iz spomenutog filma, po usima je jasno da se ne radi o Angeli Merkel a da ne pricam o tome da bi se to provuklo bar kroz neku verziju biografije ili cega god o gospodji...


edit : link

bubamarac bubamarac 12:23 23.05.2013

Re: Cak i da nije

bladerunner92
najjednostavnijom pretragom na netu lako naci malog glumca iz spomenutog filma, po usima je jasno da se ne radi o Angeli Merkel a da ne pricam o tome da bi se to provuklo bar kroz neku verziju biografije ili cega god o gospodji...


edit : link


BRAVO!
freehand freehand 12:32 23.05.2013

Re: Cak i da nije

edit : link

Meni čak bolje izgleda onako kežual, sa brkovima i bradom od sedam dana.
loader loader 15:27 23.05.2013

Re: Cak i da nije


freehand
edit : link

Meni čak bolje izgleda onako kežual, sa brkovima i bradom od sedam dana.

Lepom čoveku sve lepo stoji
Kazezoze Kazezoze 12:54 23.05.2013

angela

posle uspeha u tom filmu, radila je na još nekoliko filmova uglavnom sa jakim erotskim nabojem...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana