Svi smo mi Ronald McDonald !

Dejan Stanković RSS / 17.02.2008. u 21:01

mcdonalds.2186.jpgPremijer Koštunica optužio je predsednika SAD-a i "njegove evropske sledbenike" za stvaranje "lažne države Kosovo". 

“Srbija nikada neće priznati nezavisnost Kosova.” 

"Temelj lažne države čine bombe", ocenio je premijer. 

I vrhunac: “Razbijen je i Mek Donaldsov restoran na Terazijama.”

Kao muž koma žena nabija rogove već decenijama i kada napokon proglasi razvod on odluči da se definitivno i konačno rastane od poslednje trunke digniteta i ponizi sam sebe koliko god može.

Davno me nije bilo ovako blam. Ali davno.

 

Atačmenti



Komentari (223)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

pufna pufna 21:06 17.02.2008

...

Kao muž koma žena nabija rogove već decenijama i kada napokon proglasi razvod on odluči da se definitivno i konačno rastane od poslednje trunke digniteta i ponizi sam sebe koliko god može.

u medjuvremenu ju je malo tukao, vezivao za krevet, ponizavao... pa sad kad se sve otelo kontroli ne zna sta ga je snaslo.
seti se natpisa na americkoj ambasadi -'' vi imate MAC mi imamo TVRD''

jadac jadac 01:54 18.02.2008

Re: ...

mnogo smo ,bre,losi...plasim se da igranka tek pocinje...50.3 +49.7 ili tako nekako...
GajaR GajaR 21:07 17.02.2008

...

zasto se svi kacite na propalu temu???
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:10 17.02.2008

e

dobra ti ova fotka bas si frajer majkemi
Dejan Stanković Dejan Stanković 21:10 17.02.2008

Re: ...

zat što me muči jedan detalj. U drugom krugu izbora glasao sam za Tadića. Sad me blam pa bih to podelio s vama a ne sa strancima oko mene. To je lep primer građanske odgovornosti, zar ne.
Usput šta je u dignitetu propalo. Očuvanje sopstvenog ponosa je, makar ja verujem, prilično prijatna i dugoročno korisna aktivnost.
Dejan Stanković Dejan Stanković 21:11 17.02.2008

Re: ...

bas si frajer majkemi


jel ja? Nisam lep al sam karakteran.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:12 17.02.2008

Re: ...

si vido da nam premijer prico taze potsisan
AlexDunja AlexDunja 21:15 17.02.2008

Re: ...

U drugom krugu izbora glasao sam za Tadića. Sad me blam.

ceda_urosevic ceda_urosevic 21:18 17.02.2008

Re: ...

Dejane, ako ti je za utehu, ja nisam glasao, pa opet, poovanja mog digniteta nema. Pre dva sata sam se tres'o u radnji u Kneza Miloša. Puna kao oko debila i vandala. Predsednik mi je javio preko TVa da se uzdržim nasilja. Evo, uzdržavam se u kućnom pritvoru. Toliko o dignitetu.
Atomski mrav Atomski mrav 21:19 17.02.2008

Re: ...

Ako se dobro sećam, McDonald's restorane su razbijali i tokom bombardovanja... zatim je sledilo saopštenje na TV kako su svi zaposleni u McDonaldsu iz Srbije, kako je meso od srpskih krava, itd. Čak su dodali i šajkaču na amblem. Razbijanja su prestala. Neko je reagovao brzo i pametno. Problem je u tome što policija ne zaustavlja i ne hapsi huligane koji razbijaju prozore, izloge i automobile po Beogradu. Dakle, u MUP-u nažalost nema onih koji bi mogli/hteli da reaguju brzo i pametno. Neko misli da će ovo da pošalje sliku o revoltu u Srbiji. Neće, poslaće sliku divljanja i huliganstva uz slike slavlja Albanaca na Kosovu i na drugim mestima.
ugly ugly 22:17 17.02.2008

Re: ...

Nisam lep al sam karakteran.

a ja ugly al' sam tehnitjar...
dgoran dgoran 23:26 17.02.2008

Re: ...

Dejane, ne znam šta vidiš kao problem u ovome što se sada dešava.
Ja sam veoma zadovoljan načinom na koji zvanična Srbija reaguje. Akcioni plan je jasan
- nema bilo kakve blokade ičega
- biće struje
- biće hrane
- biće slobode kretanja, etc.

- nema nikakvih vojnih intervencija
- Srbija će naravno iz sve snage ulagati proteste svim relevantnim organizacijama. Pravo jeste na našoj strani. Ne postoji ni jedna zemlja na svetu koja je priznala secesiju svoje teritorije.

- Srbija će povećavati svoje prisustvo na Kosovu gde kod i koliko god je to moguće.

Dakle šta sada ? 100-500 debila postoji u 2 milionskom gradu, i šta sad ? Poistovećujem ceo narod sa njima.
Ja sam PONOSAN na to da nakon 20 godina očaja i beskonačkog broja razočarenja, u ovom gradu postoji manje od hiljadu ljudi koji i dalje nisu shvatili da nasilje nije način.



Jelena Krajšić Jelena Krajšić 23:32 17.02.2008

Re: ...

Dejan Stanković

zat što me muči jedan detalj. U drugom krugu izbora glasao sam za Tadića. Sad me blam pa bih to podelio s vama a ne sa strancima oko mene. To je lep primer građanske odgovornosti, zar ne.
Usput šta je u dignitetu propalo. Očuvanje sopstvenog ponosa je, makar ja verujem, prilično prijatna i dugoročno korisna aktivnost.

Ako će ti biti lakše, i ja sam ispala glupava. I sad me blam.
man ray loves me man ray loves me 23:46 17.02.2008

Re: ...

si vido da nam premijer prico taze potsisan

takva frizura nije vidjena jos od honekera (pl)
Doctor Wu Doctor Wu 00:03 18.02.2008

Re: ...

zat što me muči jedan detalj. U drugom krugu izbora glasao sam za Tadića. Sad me blam pa bih to podelio s vama a ne sa strancima oko mene.

E, razlog za blam (kao i cinjenica da te je uopste blam) je stvarno najveci problem u ovom trenutku!
49 41 49 41 00:11 18.02.2008

Re: ...

Jelena Krajšić

Dejan Stankovićzat što me muči jedan detalj. U drugom krugu izbora glasao sam za Tadića. Sad me blam pa bih to podelio s vama a ne sa strancima oko mene. To je lep primer građanske odgovornosti, zar ne.Usput šta je u dignitetu propalo. Očuvanje sopstvenog ponosa je, makar ja verujem, prilično prijatna i dugoročno korisna aktivnost. Ako će ti biti lakše, i ja sam ispala glupava. I sad me blam.


I mene je blam; verovali ili ne- koji nisam glasao.
Nazalost, pandorina kutija je otvorena!
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 00:20 18.02.2008

Re: ...

U drugom krugu izbora glasao sam za Tadića. Sad me blam pa bih to podelio s vama a ne sa strancima oko mene.

sada bih vas sve koji ovo sto sam citirao, naterao da pojedu ona govanca kojima ste nas gadjali dok smo vodili zucne rasprave treba li ili ne da glasamo za BT. Naravno, Dejane nista licno, samo me vas arecenica podstakla na temu i ovakvu reakciju...
btw, mene je bilo blam jos u trenutku glasanja...
carly carly 00:39 18.02.2008

Re: ...

Mene najvise bilo blam kad sam se rodio. Ja go a svi me gledaju pipkaju vataju gde im se hoce a ja iz nemoci vristim ko lud. Toliko me to pogodilo da sam se drao jos 7 meseci.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:36 18.02.2008

Re: ...

Dejan Stanković
Zato što me muči jedan detalj. U drugom krugu izbora glasao sam za Tadića. Sad me blam...

Твоје осећање је производ оног емотивног рафинмана који може да пружи даљина од 3000 километара.
Ми, овде, ускраћени смо за тај луксуз.
ceda_urosevic ceda_urosevic 21:13 17.02.2008

Kriv je LDP, Kriv je Mc, Krivi su Slovenci

Demolirano sedište LDP-a.


U svom pohodu huligani nisu zaobišli ni LDP. Na svu sreću nema žrtava, niti povređenih, mada je u našim kancelarijama bilo ljudi. Naneta je velika materijalna šteta.

Apelujemo na sve državne organe da učini sve da se ova situacija smiri i da se zaustavi divljanje nekontrolisanih bandi po ulicama Beograda. Srbiji su potrebni razum, odgovornost i mir, da bi mogla da se suoči sa samom sobom i činjenicom da je izgubila Kosovo.

Tim povodom Predsednik LDP-a Čedomir Jovanović izjavio je: "Srbija mora da nađe snage da razume zašto je do toga došlo, da bi se zaustavio novi krug nasilja, divljaštva i pogrešnih političkih odluka. Srbija mora da se otrezni i razume da za gubitak Kosova nisu krivi ni Mekdonalds, ni LDP, ni francuska ili slovenačka ambasada, već pogrešna politika i nerazumna politika kojoj je baš ovako i još gore nasilje bilo osnovna poluga".

Odgovornost za događaje u Beogradu snosi i vlast jer je i sama dizala tenziju i palila atmosferu, pre svega preko „ javnog medijskog servisa". Tražimo od državnih organa da učine sve da se ovo divljanje huligana zaustavi.
Stalker Stalker 21:28 17.02.2008

Re: Kriv je LDP, Kriv je Mc, Krivi su Slovenci

ceda_urosevic
Srbiji su potrebni razum, odgovornost i mir, da bi mogla da se suoči sa samom sobom

Izvini, ali ovo je izjava nekoga ko kao da je pao sa Marsa. Ne razumem sta ste ocekivali? Srbija nikada u poslednjih 100 godina nije zivela normalno. A kako stvari stoje, to se nece skoro desiti.
ceda_urosevic ceda_urosevic 21:33 17.02.2008

Re: Kriv je LDP, Kriv je Mc, Krivi su Slov

Pa šta kažeš onda, ako već nije kasno, da prekinemo agoniju pa da se organizujemo bolje i da im pokažemo njihovog Boga! Mislim, kad već citiraš, 'ajde budi ti pametan kad ja nisam, pa kaži -- šta nam treba ako nam ne treba ovo što si citirao iz saopštenja LDP-a.
Nadpalfi Nadpalfi 21:40 17.02.2008

Re: Kriv je LDP, Kriv je Mc, Krivi su Slov

A LDP, da je na vlasti, sve bi drugacije odradio? Eh, ko veruje...
ceda_urosevic ceda_urosevic 21:41 17.02.2008

Re: Kriv je LDP, Kriv je Mc, Krivi su Slov

Ne znam, slažem se -- šteta što nije na vlasti.
karlsdorf karlsdorf 21:53 17.02.2008

Re: Kriv je LDP, Kriv je Mc, Krivi su Slovenci

Naravno da je kriva vlast, narocito premijer.
Neki njegov golobradi sledbenik u Utisku veceras prica kako Srbija treba da saceka bolje vreme i da vrati Kosovo!
Je li to on priziva Madjarsku da, sad kad ima EU i NATO, vrati Vojvodinu?
Sacuvaj me Boze ovakvih rodoljuba, zbog njih ce u pitanje doci i Sandzak...
Dawngreeter Dawngreeter 22:07 17.02.2008

Re: Kriv je LDP, Kriv je Mc, Krivi su Slov

Priznajem da ovo nisam ocekivao. Na pamet mi nije palo. Majke mi, nisam sarkastican. Ocekivao sam razbijanje ponekog Meka i lajanje ispred americke ambasade (nepismeni bizgovi nikad nisu bili posebno kreativni), ali ovo je stvarno bizarno.

Pa dobro. Hvala im sto su tako jasno demonstrirali koja opcija jedina stoji kontra takvom bezumlju i divljastvu.
Lepljiva Lepljiva 22:33 17.02.2008

Re: Kriv je LDP, Kriv je Mc, Krivi su Slovenci

karlsdorf
Neki njegov golobradi sledbenik u Utisku veceras prica kako Srbija treba da saceka bolje vreme i da vrati Kosovo!


Evo Bakić cupka, gotov je da ga šutne! :)
ceda_urosevic ceda_urosevic 22:34 17.02.2008

Re: Kriv je LDP, Kriv je Mc, Krivi su Slov

U jebote -- ja bih ga ošamario!
Stalker Stalker 00:43 18.02.2008

Re: Kriv je LDP, Kriv je Mc, Krivi su Slov

ceda_urosevic
Pa šta kažeš onda, ako već nije kasno, da prekinemo agoniju pa da se organizujemo bolje i da im pokažemo njihovog Boga!

Ko da se organizuje?
Mislim da se zezas, a malo je degutantno u ovom trenutku.

ceda_urosevic
Mislim, kad već citiraš, 'ajde budi ti pametan kad ja nisam, pa kaži -- šta nam treba ako nam ne treba ovo što si citirao iz saopštenja LDP-a.

Sta da cinite... na prvom mestu svi kompletno ostavke. Hitni izbori i td.
Oko protesta, vidim da na to mislis, nema vise teorije da se ona energija koja je okupljena pre 11 godina ponovo okupi. Upravo tada je i zabijen noz u srce promena. Dok smo mi lupali u serpe, lideri su se tajno dogovarali i talili. Sta da ti kazem, blizu smo dna.
nsarski nsarski 21:15 17.02.2008

Francuski farmer

Jose Bove je predvodio grupu svojih istomisljenika koji su razbili bagerima McDonaldsov restoran (ili kako se vec zove to mesto za prodaju brze hrane), u gradu Millau (zvuci poznato?). Isti covek je bio i predsednicki kandidat u Francuskoj 2007.


Via Campesina je put pravde!
Yngwie Yngwie 21:19 17.02.2008

Re: Francuski farmer

nasarski, razocaran sam tvojom pricom. Bove to uradio iz nekih drugih razloga (nekvalitenta hrana-fast food), mislim da komparacija nije dostojna.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 21:28 17.02.2008

Re: Francuski farmer

Vidi i oni imaju Veljobera
nsarski nsarski 21:37 17.02.2008

Re: Francuski farmer

Svejedno. Koliko god da je idiotizam vandalizovati McDonalds u Beogradu, to ne znaci da je McDonalda kaotakav super firma. Oni valjaju junk food, los za zdravlje i krvne sudove, kako god okrenes. Da ne pominjem drzavnu intervenciju na slobodnom marketu hrane.
Uzgred, ono sto se ovde prodaje kao krompir, nije u FDA registrovano kao krompir nego kao pesticid. Taj "krompir" je genetski modifikovan da proizvodi hemikalije koje ubijaju zlaticu i slicne napasnike, pa je taj bioloski proizvod (nareceni "krompir" zapravo jedna GM tvorevina za proizvodnju pesticida i herbicida. Ali, jestiva je i moze da se przi. Cenu te tvorevine McDonalds odrzava vestacki niskom jer tu je profit. Najveci profit u McDonalds restoranima potice od krompirica i Koka-Kole.
Da jos jednom ponovim: idiotizam je vandalizovati McDonaldse po Beogradu i Srbiji (ako ih ima - ne znam).
Nebojsa Jovanovic Nebojsa Jovanovic 21:49 17.02.2008

Re: Francuski farmer

nsarski
Jose Bove je predvodio grupu svojih istomisljenika koji su razbili bagerima McDonaldsov restoran (ili kako se vec zove to mesto za prodaju brze hrane), u gradu Millau (zvuci poznato?). Isti covek je bio i predsednicki kandidat u Francuskoj 2007. Via Campesina je put pravde!

Alal vera, profesore!
doktorka doktorka 21:55 17.02.2008

Re: Francuski farmer

nsarski
Jose Bove je predvodio grupu svojih istomisljenika koji su razbili bagerima McDonaldsov restoran (ili kako se vec zove to mesto za prodaju brze hrane), u gradu Millau (zvuci poznato?). Isti covek je bio i predsednicki kandidat u Francuskoj 2007. Via Campesina je put pravde!


Nsarski, vlada i predsednik Srbije, dakle zvanicna srpska vlast je Ameriku proglasili krivcem, i ne radi se o tome kakva je Mac Donald`s firma, vec da ona simbolizuje Ameriku.
bobo bobo 22:21 17.02.2008

Re: Francuski farmer

Jelena Pavlović

Vidi i oni imaju Veljobera

Stavlajti Bovea u ovaj kontekst je suludo.
vucko vucko 22:22 17.02.2008

Re: Francuski farmer

Stavlajti Bovea u ovaj kontekst je suludo.

Naravno, zato što je on u stvari Marjan Rističević :)
angie angie 00:34 18.02.2008

Re: Francuski farmer

nsarski
Svejedno. Koliko god da je idiotizam vandalizovati McDonalds u Beogradu, to ne znaci da je McDonalda kaotakav super firma. Oni valjaju junk food, los za zdravlje i krvne sudove, kako god okrenes. Da ne pominjem drzavnu intervenciju na slobodnom marketu hrane.Uzgred, ono sto se ovde prodaje kao krompir, nije u FDA registrovano kao krompir nego kao pesticid. Taj "krompir" je genetski modifikovan da proizvodi hemikalije koje ubijaju zlaticu i slicne napasnike, pa je taj bioloski proizvod (nareceni "krompir" zapravo jedna GM tvorevina za proizvodnju pesticida i herbicida. Ali, jestiva je i moze da se przi. Cenu te tvorevine McDonalds odrzava vestacki niskom jer tu je profit. Najveci profit u McDonalds restoranima potice od krompirica i Koka-Kole.Da jos jednom ponovim: idiotizam je vandalizovati McDonaldse po Beogradu i Srbiji (ako ih ima - ne znam).


e , sharski chitam ovu tvoju prepakovanu antipropagandu i ne mogu da verujem, sa sve karjem gde se ti je l, ogradjujesh od vandalizma, pa chekaj bre, kakve sad veze junk food losh za zdravlje i krvne sudove ima sa mrznjom i ispoljavanjem iste?
Najvishe me chudi , da neko kao ti, s takvim obrazovanjem i tolikim godinama napolju, skroz imash netaknutu retoriku politichara s ovih prostora s prikrivenim nacionalistichkim elementima.
nsarski nsarski 00:54 18.02.2008

Re: Francuski farmer

Najvishe me chudi , da neko kao ti, s takvim obrazovanjem i tolikim godinama napolju, skroz imash netaknutu retoriku politichara s ovih prostora s prikrivenim nacionalistichkim elementima.

Jezus, angie, ovo je drugi put danas da sam proglasen za nacionalistu. A ja Amer, ybt:)))!
Ipak, pod punom odgovornoscu opet cu da kazem: McDonalds klopa je shit. Nema veze sa Srbima, Albancima, i slicno - njih treba zatvoriti zarad zdravlja planete.
Eto. A ti se supersajzuj ako volish:)
angie angie 01:03 18.02.2008

Re: Francuski farmer

nsarski
Najvishe me chudi , da neko kao ti, s takvim obrazovanjem i tolikim godinama napolju, skroz imash netaknutu retoriku politichara s ovih prostora s prikrivenim nacionalistichkim elementima.Jezus, angie, ovo je drugi put danas da sam proglasen za nacionalistu. A ja Amer, ybt:)))!Ipak, pod punom odgovornoscu opet cu da kazem: McDonalds klopa je shit. Nema veze sa Srbima, Albancima, i slicno - njih treba zatvoriti zarad zdravlja planete.Eto. A ti se supersajzuj ako volish:)


ne volim, naprotiv,....al opservirati proizvodnju i kvalitet ovog lanca sa uticajem na zdravlje u momentu kada ga huligani demoliraju iz kao politichkih razloga, dok policija stoji i gleda je pokushaj umanjivanja specifichne tezine takvog dogadjaj- kao to je i onako sranje, i ovo, ono, nije da se slazem sa ovim rushenje, ne kazem ja zbog toga, ali je mac podmetnuto zlo po zdravlje choveka a za prljavi profit- to si prevdeno rekao.
gorran gorran 01:23 18.02.2008

Re: Francuski farmer

angie

nsarski
Najvishe me chudi , da neko kao ti, s takvim obrazovanjem i tolikim godinama napolju, skroz imash netaknutu retoriku politichara s ovih prostora s prikrivenim nacionalistichkim elementima.Jezus, angie, ovo je drugi put danas da sam proglasen za nacionalistu. A ja Amer, ybt:)))!Ipak, pod punom odgovornoscu opet cu da kazem: McDonalds klopa je shit. Nema veze sa Srbima, Albancima, i slicno - njih treba zatvoriti zarad zdravlja planete.Eto. A ti se supersajzuj ako volish:)

ne volim, naprotiv,....al opservirati proizvodnju i kvalitet ovog lanca sa uticajem na zdravlje u momentu kada ga huligani demoliraju iz kao politichkih razloga, dok policija stoji i gleda je pokushaj umanjivanja specifichne tezine takvog dogadjaj- kao to je i onako sranje, i ovo, ono, nije da se slazem sa ovim rushenje, ne kazem ja zbog toga,
Nisi shvatila poruku, angie! G. nsarski ustvari hoće da nam kaže da je i Kosovo "i onako sranje", te da treba lepo stajati i ovako opservirati taj događaj "otimanja" Kosova. I to je njegov "pokushaj umanjivanja specifichne tezine takvog dogadjaja"... )
nsarski nsarski 01:29 18.02.2008

Re: Francuski farmer

Eto, i ja sada pricam politiku! Ja o Meku, ti o Kosovu - pa ko je od nas dvoje slicniji politicarima Srbije? Ha, ha, aj sad!:)))
Mek treba umlatiti u svim delovima planete zato sto truju narod. Simple as that.
gorran gorran 01:34 18.02.2008

Re: Francuski farmer

nsarski
Eto, i ja sada pricam politiku! Ja o Meku, ti o Kosovu - pa ko je od nas dvoje slicniji politicarima Srbije? Ha, ha, aj sad!:))) Mek treba umlatiti u svim delovima planete zato sto truju narod. Simple as that.
A, sad mi je jasno - zaista minuciozan plan! Mek je zlo - a rešenje? - jednostavno! - svakoj zemlji oteti po jednu pokrajinu, i onda će gnevni ljudi u celom svetu utamaniti sve Mekove. I živećemo srećno i zdravo ever after ))

Sjajna ideja!
vucko vucko 01:36 18.02.2008

Have it your way

Mek treba umlatiti u svim delovima planete zato sto truju narod. Simple as that.

I naseliti svuda Burger King, pošto su njihovi sendviči spaljivani na plamenu.

I nemaju onih glupih salata, mineralnih voda, voćnih sokova, deli sendviča, priče o zdravoj hrani i sličnih gluposti - da se zna šta je fast food
angie angie 01:40 18.02.2008

Re: Francuski farmer

nsarski
Eto, i ja sada pricam politiku! Ja o Meku, ti o Kosovu - pa ko je od nas dvoje slicniji politicarima Srbije? Ha, ha, aj sad!:))) Mek treba umlatiti u svim delovima planete zato sto truju narod. Simple as that.


umlatiti- chudan izbor glagola za eventualno zatvaranje, jer ovo shto ovi huligani rade i jeste umlacivanje.

A to eventualno zatvaranje u nekim drugim situacijama i iz drugih razloga, chije napominjanje sada samo relativizuje eskalaciju vandalskih skilsa, najvishe uvezbanih u srBijici.


angie angie 01:54 18.02.2008

Re: Have it your way

vucko
Mek treba umlatiti u svim delovima planete zato sto truju narod. Simple as that.I naseliti svuda Burger King, pošto su njihovi sendviči spaljivani na plamenu. I nemaju onih glupih salata, mineralnih voda, voćnih sokova, deli sendviča, priče o zdravoj hrani i sličnih gluposti - da se zna šta je fast food



ja vishe volim Wendi's:)))

ili mek u Maleziji-halal meso, a neko hrskavo, blago ljuto paniranje, prste da polizesh.:)))
noob noob 01:57 18.02.2008

Re: Francuski farmer

Yngwie

nasarski, razocaran sam tvojom pricom. Bove to uradio iz nekih drugih razloga (nekvalitenta hrana-fast food), mislim da komparacija nije dostojna.

Ma nije on tako mislio, on to zbog Biljane, jer zna da je ona glasala za dotičnog đilkoša. Malo šlihtanja.
nsarski nsarski 02:09 18.02.2008

Re: Francuski farmer

Sjajna ideja!

Heeeheee, zaista sjajna! Nisam na to mislio, ali moze, moze...!!!
nsarski nsarski 02:14 18.02.2008

Re: Francuski farmer

angie, dearest darling (sto bi rekao Snoopy), nemam pojma sta se tacno tamo desava. Koliko shvatam neke budale setaju gradom i razbijaju naokolo. Pa to rade i kad izgubi njihov omiljeni tim (Pofalicki, bese li?). Ruzno jeste, ali nije kraj sveta. Izduvaju se - posle policija zadje po kucama, pohapsi izgrednike, kazni po propisu, i stvar resena. To se, bre, desava svugde.
McDonalds je endemski problem, kao srcani udar, da izvines na izrazu:). (Ili sto rece onaj u Dzarmusovom "Down by Law" - "I'm as serious as cancer!".
sashaNS sashaNS 02:35 18.02.2008

Re: Francuski farmer

Ruzno jeste, ali nije kraj sveta. Izduvaju se - posle policija zadje po kucama, pohapsi izgrednike, kazni po propisu, i stvar resena.

He, he...Duhovito!
ugly ugly 02:37 18.02.2008

Re: Francuski farmer

posle policija zadje po kucama, pohapsi izgrednike, kazni po propisu, i stvar resena.

E, svasta! Hapse francuske farmere sto jedu u McDonaldsu? To samo kod nas ima...
nsarski nsarski 03:03 18.02.2008

Re: Francuski farmer

He, he...Duhovito!

Dobro, srpska verzija istog:)) Svi zaglave u kafanu (policija i izgrednici), napiju se ko zveri, izljube i isplacu, i opet svima dobro. Srbija je relativna zemlja:) Mos ovako, a mos i onako.
mocna malena79 mocna malena79 08:35 18.02.2008

Re: Francuski farmer

nsarski
Jose Bove je predvodio grupu svojih istomisljenika koji su razbili bagerima McDonaldsov restoran (ili kako se vec zove to mesto za prodaju brze hrane), u gradu Millau (zvuci poznato?). Isti covek je bio i predsednicki kandidat u Francuskoj 2007. Via Campesina je put pravde!


Jel to onaj sto je Biljana htela da glasa za njega ?

E, ljudi, sad ozbiljno, gledam na you tube- u sta se desava u Beogradu, sinoc sam se cula sa mojima, ja prosto ne mogu da razumem sta je taktika policije u ovom trenutku ?!? STA CEKAJU? Da stotinak divljaka pocupa i porazbija pola grada i da pri tom prebije koga nadju za shodno pa da onda eventualno pocnu da ih hapse??
I ko ovo nije ocekivao?? Da nisu mislili da ce Obrazovci i Nasi da protestuju mirno ??

Ne znam cega tebe blam Dejane, mene uvek i jedino te beskrajne srpske tupavosti..nepopravljivo!
apatrid apatrid 10:44 18.02.2008

Re: Francuski farmer

nsarski
Eto, i ja sada pricam politiku! Ja o Meku, ti o Kosovu - pa ko je od nas dvoje slicniji politicarima Srbije? Ha, ha, aj sad!:))) Mek treba umlatiti u svim delovima planete zato sto truju narod. Simple as that.


Ne mogu oni to tako lako da ukapiraju.
Ali, sa zadovoljstvom bih se osvrnuo na uzdizanje srpskog nacionalizma u drugoj polovini osamdesetih godina XX veka, kada je Mek igrao određenu ulogu u tome - huligani (fudbalski, poput ovih od sinoć) su Splićama i Purgerima pevali: "Mi imamo Mekdonalds, šta imate vi". Ovo nije ništa epohalno, ali je zanimljivo. Sada bi isti ti više voleli da ga nemaju. Šta ti je dijalektika he, he...
silver bullet silver bullet 10:55 18.02.2008

Re: Francuski farmer

Mek treba umlatiti u svim delovima planete zato sto truju narod. Simple as that.


Pa je svaki povod za to dobar i opravdan?
Cak i divljanje fasista?
nsarski nsarski 18:53 18.02.2008

Re: Francuski farmer

Pa je svaki povod za to dobar i opravdan?
Cak i divljanje fasista?

Gde to pise u mom komentaru?
Ili je ovo cisto retoricko/filozofsko pitanje - sondiranje terena, da tako kazem, ispitivanje tla? Ti radis za doticnu firmu?
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 21:20 17.02.2008

Danasnji Dan

Nisam hteo da danas da se javljam na B92 Blog da ne budem u drustvu iskompleksirane dece i unuka titovih generala koji slave nezavisnost Kosova i pokusavaju da nas ubede da je to u stvari dobro za napredak Srbije. Ne kazem da proglasenje nezavisnosti nije bilo ocekivano, ali sigurno bi bilo glupo da prva cestitka Taciju stigne iz Beograda. Jos kad se zna da na Kosovu vlada haos, da je glavna privredna grana kokain i belo roblje i da su lideri Kosova osvedoceni ratni zlocinci. Nego nema veze, svako prima platu za nesto.

Javljam se zbog ovih nereda po Srbiji. Opet samodistrukcija i samorazaranje. Ovaj idiotizam ce nas dovesti do propasti. Najgore je to sto ta policija nije sposobna da zaustavi sacicu huligana i narkomana da razbijaju po gradovima Srbije. Pa zar ovo nije bilo ocekivano? Zar je policiju iznenadila ova reakcija? Glupost.
Lale Gator Lale Gator 23:58 17.02.2008

Re: Danasnji Dan


Dejan Stanković Dejan Stanković 00:03 18.02.2008

Re: Danasnji Dan

vidis, simptomaticno, od ovog spota me nije blam. nisam u stanju da se identifikujem s albancima pa to ti je. to je dobar pocetak.
ugly ugly 00:08 18.02.2008

Re: Danasnji Dan

Lale Gator

Je li, a sta ce im ruska zastava? Je li to u fazonu, nas i rusa 200+ miliona?
G r o f i c a G r o f i c a 00:48 18.02.2008

Re: Danasnji Dan

Nisam hteo da danas da se javljam na B92 Blog da ne budem u drustvu iskompleksirane dece i unuka titovih generala koji slave nezavisnost Kosova i pokusavaju da nas ubede da je to u stvari dobro za napredak Srbije.

Evo ja nisam iskompleksirano dete niti sam unuka titovih generala a ne slavim nezavisnost Kosova niti bilo koga ubedjujjem da je to ustvari dobro za napredak Srbije. Javljam se po prvi put na ovu temu samo da kazem da Srbija sada zajedno sa Rusijom treba da podrzi 45 miliona Kurda u svetu da dobiju svoju drzavu. Samo tako se mozda moze zaustaviti domino efekat hipokrizije busines organizacije zvana NATO.
G r o f i c a G r o f i c a 00:49 18.02.2008

Re: Danasnji Dan

Dodatak, ako mogu Albanci da imaju DVE drzave zasto Kurdi ne bi mogli da imaju samo jednu?
ugly ugly 00:53 18.02.2008

Re: Danasnji Dan

Srbija sada zajedno sa Rusijom treba da podrzi 45 miliona Kurda

Ti imas nesto protiv Kurda? Mislim, koga Srbija krene da podrzava, taj je po definiciji ugasio...
G r o f i c a G r o f i c a 01:02 18.02.2008

Re: Danasnji Dan

Ti imas nesto protiv Kurda? Mislim, koga Srbija krene da podrzava, taj je po definiciji ugasio...

Nemam nista protiv Kurda, naprotiv, i oni imaju pravo na drzavu. Vec sam rekla ako Albanci mogu da imaju DVE zasto 45 miliona Kurda ne bi moglo da ima jednu drzavu?
To sto je Srbija maler nema veze sa ljudskim pravima. I Kurdi su ljudi a gde su njihova ljudska prava na samoopredeljenje?
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 01:07 18.02.2008

Re: Danasnji Dan

Nisu prava sta za sve. Turska je celovita drzava. Mada slazem se sa ruznim, Kurdima najmanje treba pomoc Srbije.
G r o f i c a G r o f i c a 01:18 18.02.2008

Re: Danasnji Dan

Nisu prava sta za sve. Turska je celovita drzava. Mada slazem se sa ruznim, Kurdima najmanje treba pomoc Srbije.

Naravno, nigde nisu prava ista za sve. U Srbiji tek nisu jer Srbija jos uvek nije pravna drzava. Da to jeste ne bi joj se desavao sada 17 februar nakon sto su joj se desili mnogi drugi datumi. Pomoc Srbija ne moze da pruzi ni samoj sebi a kamoli Kurdima. Mislila sam na moralnu podrsku Kurdima koju ipak moze da pruzi svaka zemlja pa i Srbija. To sto je Turska celovita zemlja ne znaci da Kurdi nemaju prava. Uostalom ne zive oni samo u Turskoj.
DzoHusafet DzoHusafet 21:20 17.02.2008

Dakle

ja drzim do sebe da nisam glup, ali mi nije jasno zasto je TEBE blam?
Dejan Stanković Dejan Stanković 21:30 17.02.2008

Re: Dakle

ali mi nije jasno zasto je TEBE blam

blam je cudna stvar. ponekad neobjasnjiva. nisam se nadao. sad s ei ja pitam zasto je to tako ali jeste.
regedit regedit 21:22 17.02.2008

da,

Taj Mc Donalds je bio tu kada drugi nisu hteli ni da pogledaju u pravcu Srbije..S druge strane,huligani koriste svaku priliku da opravdaju svoje postojanje.Ali zato postoji interventna policija.
rayzippo rayzippo 09:23 18.02.2008

Re: da,

regedit
Taj Mc Donalds je bio tu kada drugi nisu hteli ni da pogledaju u pravcu Srbije..S druge strane,huligani koriste svaku priliku da opravdaju svoje postojanje.Ali zato postoji interventna policija.



mac radi po sistemu fransize,platis za ime,recepturu,standard usluge...
Strongman Strongman 21:28 17.02.2008

Ima dobra emisija na youtube/b92

Ima jedna vrlo poucna emisija o turbo folk fenomenu. kakve veze ima? Pa ima.

Turbo folk se vezuje za narodnjacku kulturu. Ima u toj emisij nekolikoe vrlo upecatljivih izjava o turbo folku koje se u sustini odnose i na pojavu narodnjackih vrednosti, ukljucujuci pokusaj sedanja u vremensku masinu i povratak u 1999 kada je defacto izgubljeno Kosovo.

Elem, jedna fina gospodja, kulturolog ili tako nesto, kada je htela pre 10-ak godina da istrazuje fenomen turbo folka njene kolege, profesori su je pitali "Zasto istrazujes nesto toliko marginalno?". Njen post festum odgovor je bio da to sto intelektualni krugovi ne vide ne znaci da ne postoji. Sustina je da EKV ima najprodavaniju plocu sa 20 000 primeraka a Brena 1 000 000 i lepa lukic sa 600 000. To je i odnos kod preglasavanja normalne opcije i narodnjacke.

Ibarska magistrala se sada uselila u gradove i kao dzinovski lonac za kuvanje skuvalo dobar deo preostale "normale" drustva.

Ostaje nam da kukamo ili da se pridruzimo. A moze i da se iselimo kao autor bloga i autor ovog topica.


Mene je prestalo da bude sramota ovakvih akcija. Postao sam indiferentan.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 21:30 17.02.2008

Re: Ima dobra emisija na youtube/b92

Kuvanje "preostale normale drustva" je pocelo odmah posle 1945 kad su se 6. licka i 7. banijska uselile u Srbiju. The rest is history, a posledice osecamo i danas.
milosib milosib 21:35 17.02.2008

Re: Ima dobra emisija na youtube/b92

Ibarska magistrala se sada uselila u gradove i kao dzinovski lonac za kuvanje skuvalo dobar deo preostale "normale" drustva.

Iz ovoga bih mogao da zaključim da su seljaci niža bića u odnosu na urbano stanovništvo. Mislim ima valjda još neka odrednica za nivo čoveka, a ne samo muzika koju slušamo. Pa ovi što razbijaju su urbana deca, ovo deci pored Ibarske nikad ne bi palo na pamet.

Mnogo bih se razočarao ako tako nadmeno posmatraš ljude.
JJ Beba JJ Beba 21:44 17.02.2008

Re: Ima dobra emisija na youtube/b92

Mene je prestalo da bude sramota ovakvih akcija. Postao sam indiferentan.

lalo je vama vama koji ste napolju da budete indiferentni.
mi koji nemamo gde da se iselimo moramo da živimo sa tim likovima koji koriste svaku priliku da razlupaju sve što se može razlupati.
stave kapuljače na glave, nacistički pozdravljaju, urlaju i razbijaju sve čega se dohvate.
zabole njih za kosovo , tamo nikadada nisu bili.
verovatno je Trg Republike najdalja tačka od svojih kuća do koje su došli
a u ovakvim prilikama itinerer se zna - američka ambasada, Mek, džamija....
ugly ugly 22:30 17.02.2008

Re: Ima dobra emisija na youtube/b92

Kuvanje "preostale normale drustva" je pocelo odmah posle 1945 kad su se 6. licka i 7. banijska uselile u Srbiju. The rest is history, a posledice osecamo i danas.

...i kad su im na uniforme cinove prisivali na rukave, da ih oduce da njima brisu nos.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 23:07 17.02.2008

Re: Ima dobra emisija na youtube/b92

Na srecu, njihova deca i unuci su savladali brisanje nosa. Sada su uspesni politicari u poziciji, opoziciji i nevladinom sektoru.
ugly ugly 23:18 17.02.2008

Re: Ima dobra emisija na youtube/b92

njihova deca i unuci su savladali brisanje nosa

jes', sada brisu nesto drugo, a imaju dosta materijala (ceo narod).
Strongman Strongman 23:24 17.02.2008

Re: Ima dobra emisija na youtube/b92

Iz ovoga bih mogao da zaključim da su seljaci niža bića u odnosu na urbano stanovništvo. Mislim ima valjda još neka odrednica za nivo čoveka, a ne samo muzika koju slušamo. Pa ovi što razbijaju su urbana deca, ovo deci pored Ibarske nikad ne bi palo na pamet.

Mnogo bih se razočarao ako tako nadmeno posmatraš ljude.


Ako te ne mrzi pokazi nam kako si izveo taj zakljucak.

Malo cu da banalizujem da bih ti pojasnio na koje segmente ponasanja mislim.

U ruralnoj sredini je normalno kad pojedes jabuku da ogrizak bacis bilo gde jer je razgradiv... U Urbanoj to je generator smeca.

U ruralnoj sredini, kad ljudi rade u polju, normalno je da imaju nuzdu skoro gde se zateknu. U urbanoj nije.

Ili recimo ko u gradu krade saobracajne znake da pece paprike, ili tockove sa kontejnera ili creva iz protivpozarnih aparata da bi navodnjavao bastu?


Dakle poseljacenje gradova donosenjem niskih standarda normi ponasanja u sirem smislu. Ipak su gradska jezgra veci stepen u evoluciji drustva u odnosu na ruralne sredine. Melting pot je socioloski fenomen koji gradsko drustvo vraca u proslost i degradira vrednosti.




Kako se to reflektuje na ponasanje "gradjanstva"? Mnogo jednostavno. Nekriticko uzimanje spinovanja javnog i ostalih servisa kao sopstvenog misljenja i cinodejstvovanje na osnovu toga. Najlepsi mi je primer pomracenja sunca i straha koji je vladao diljem (RT)Srbije.

Odatle je i Ratko Mladic heroj, Arkan patriota, Legija kul lik,... Dok Djokovic cim isgubi prvi put zbog bolesti postaje izdajnik.


A sada dal je nadmeno ili nostalgicno posmatranje mozemo da diskutujemo. Meni licno vise prija da nasi gragovi lice na Pariz, Milano, Firencu,... nego na "Sekula se zeni", "Zikinu dinastiju" i Baju Malog Knindzu.

Takav mi je senzibilitet. Sta cu. Ne volim kada vlada zabija glavu u pesak i podguruje gradjane da demoliraju zgrade sopstvenog grada.
Strongman Strongman 23:26 17.02.2008

Re: Ima dobra emisija na youtube/b92

ugly

Kuvanje "preostale normale drustva" je pocelo odmah posle 1945 kad su se 6. licka i 7. banijska uselile u Srbiju. The rest is history, a posledice osecamo i danas.

...i kad su im na uniforme cinove prisivali na rukave, da ih oduce da njima brisu nos.



Upravo tako. Nisu to losi ljudi ali bilo ih je premnogo da prihvate norme ponasanja grada vec su nametnuli svoje "norme".
Strongman Strongman 23:27 17.02.2008

Re: Ima dobra emisija na youtube/b92

Na srecu, njihova deca i unuci su savladali brisanje nosa. Sada su uspesni politicari u poziciji, opoziciji i nevladinom sektoru.


Ne zaboravimo analiticare i savetnike.
Strongman Strongman 23:28 17.02.2008

Re: Ima dobra emisija na youtube/b92

verovatno je Trg Republike najdalja tačka od svojih kuća do koje su došli
a u ovakvim prilikama itinerer se zna - američka ambasada, Mek, džamija....


A mrze i ove sto "znaju internet".
ugly ugly 23:30 17.02.2008

Re: Ima dobra emisija na youtube/b92

Nisu to losi ljudi ali bilo ih je premnogo da prihvate norme ponasanja grada vec su nametnuli svoje "norme".

A, onima kojima su te nove norme malo teze ulazile u krv, poslali su na sremski front na obuku...
man ray loves me man ray loves me 23:55 17.02.2008

Re: Ima dobra emisija na youtube/b92

Sustina je da EKV ima najprodavaniju plocu sa 20 000 primeraka a Brena 1 000 000 i lepa lukic sa 600 000.

I jos nesto: EKV ima najprodavaniju plocu sa 20 000 primeraka a Radiohead 1 000 000. Odnos stanovnistva Stare Jugoslavije i UK je 23mil vs 60mil.
49 41 49 41 00:19 18.02.2008

Re: Ima dobra emisija na youtube/b92

Mene je prestalo da bude sramota ovakvih akcija. Postao sam indiferentan.


I ja sam postao na sve indiferentan; al' balkanski lonac kljuca.
49 41 49 41 00:26 18.02.2008

Re: Ima dobra emisija na youtube/b92

kav mi je senzibilitet. Sta cu. Ne volim kada vlada zabija glavu u pesak i podguruje gradjane da demoliraju zgrade sopstvenog grada.


Preporuka za komentar.
milosib milosib 00:30 18.02.2008

Re: Ima dobra emisija na youtube/b92

Strongman
Iz ovoga bih mogao da zaključim da su seljaci niža bića u odnosu na urbano stanovništvo. Mislim ima valjda još neka odrednica za nivo čoveka, a ne samo muzika koju slušamo. Pa ovi što razbijaju su urbana deca, ovo deci pored Ibarske nikad ne bi palo na pamet.Mnogo bih se razočarao ako tako nadmeno posmatraš ljude.Ako te ne mrzi pokazi nam kako si izveo taj zakljucak. Malo cu da banalizujem da bih ti pojasnio na koje segmente ponasanja mislim.U ruralnoj sredini je normalno kad pojedes jabuku da ogrizak bacis bilo gde jer je razgradiv... U Urbanoj to je generator smeca.U ruralnoj sredini, kad ljudi rade u polju, normalno je da imaju nuzdu skoro gde se zateknu. U urbanoj nije.Ili recimo ko u gradu krade saobracajne znake da pece paprike, ili tockove sa kontejnera ili creva iz protivpozarnih aparata da bi navodnjavao bastu?Dakle poseljacenje gradova donosenjem niskih standarda normi ponasanja u sirem smislu. Ipak su gradska jezgra veci stepen u evoluciji drustva u odnosu na ruralne sredine. Melting pot je socioloski fenomen koji gradsko drustvo vraca u proslost i degradira vrednosti.Kako se to reflektuje na ponasanje "gradjanstva"? Mnogo jednostavno. Nekriticko uzimanje spinovanja javnog i ostalih servisa kao sopstvenog misljenja i cinodejstvovanje na osnovu toga. Najlepsi mi je primer pomracenja sunca i straha koji je vladao diljem (RT)Srbije.Odatle je i Ratko Mladic heroj, Arkan patriota, Legija kul lik,... Dok Djokovic cim isgubi prvi put zbog bolesti postaje izdajnik.A sada dal je nadmeno ili nostalgicno posmatranje mozemo da diskutujemo. Meni licno vise prija da nasi gragovi lice na Pariz, Milano, Firencu,... nego na "Sekula se zeni", "Zikinu dinastiju" i Baju Malog Knindzu.Takav mi je senzibilitet. Sta cu. Ne volim kada vlada zabija glavu u pesak i podguruje gradjane da demoliraju zgrade sopstvenog grada.

Nemoj da se ljutiš Jaki. Pominjao si narodnjačke i normalne vrednosti, kao i Ibarsku magistralu koja je skuvala normalne vrednosti. Ja sam to doživeo na način kako sam i prokomentarisao.
Tvoj odgovor me je delimično uverio u moje pretpostavke o potcenjivanju ruralnog stanovništva sa pozicije čoveka koji je potekao sa asfalta. Ovde prvenstveno mislim na ono za nuždu gde stignu, a posebno ovo za viši stepen evolucije.

U ozbiljnim društvenim analizama se seosko stanovništvo tretira kao zdrav deo nacije koji svojim doseljavanjem u grad osvežava gradsku krv. Nijedna bolest savremenog društva se nije razvila na selu već u gradu. Mislim i da su one osnovne ljudske vrednosti i pristojnost međusobnog ophođenja na mnogo višem stupnju na selu nego u gradu. Pazi selo danas nije ono iz 60. - 70.-ih, tipa nema kupatila u kući, ukućani nepismeni i sl. Sigurno je obrazovna struktura niža nego u gradu, ali ne zaboravi da je veliki deo visoko obrazovanog stanovništva u gradu direktno doseljen sa sela.

Brz tempo doseljavanja poslednjih decenija je doveo do toga da gradovi nisu uspeli da asimiluju doseljenike. Verujem da na to prvenstveno misliš, pa sam iz tog razloga naveo ono da bih bio razočaran. Mada iskreno mislim da je većina džibera-doseljenika to postala preseljenjem, tj. kada su iskvarili seoske navike, a da nisu usvojili fine gradske manire nego ostali napola.

Pozdrav.
doktorka doktorka 01:15 18.02.2008

Re: Ima dobra emisija na youtube/b92

Strongman

ugly
Kuvanje "preostale normale drustva" je pocelo odmah posle 1945 kad su se 6. licka i 7. banijska uselile u Srbiju. The rest is history, a posledice osecamo i danas....i kad su im na uniforme cinove prisivali na rukave, da ih oduce da njima brisu nos. Upravo tako. Nisu to losi ljudi ali bilo ih je premnogo da prihvate norme ponasanja grada vec su nametnuli svoje "norme".


Nego nije lose da ponovo procitate Nusica , "Gosodja ministarka"
ugly ugly 01:18 18.02.2008

Re: Ima dobra emisija na youtube/b92

Nego nije lose da ponovo procitate Nusica , "Gosodja ministarka"

Pa, ne stidi se, nego lepo kazi, nema nade...

P.S. Ua, Partizan!
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 01:29 18.02.2008

Re: Ima dobra emisija na youtube/b92

Likovi iz "gospodje ministarke" su bili smesni i bezopasni, zato je to bila komeNdija. Deca i unuci 6. licke i 7. banijske uopste nisu smesni vec bolesno opasni. Oni igraju glavne uloge u ovo nasoj poluvekovnoj tragediji. Mi smo samo statisti.
man ray loves me man ray loves me 01:46 18.02.2008

Re: Ima dobra emisija na youtube/b92

Oni igraju glavne uloge

Bulgakov - Psece srce.
Alava Alava 02:04 18.02.2008

Re: Ima dobra emisija na youtube/b92

Strongman

Upravo tako. Nisu to losi ljudi ali bilo ih je premnogo da prihvate norme ponasanja grada vec su nametnuli svoje "norme".


Da se nadovežem...
Ovo je zemlja u kojoj nije poželjno biti pametan, edukovan (da ne kažem OBRAZovan), civilizovan. Ne samo da nije poželjno, nego je skoro i zabranjeno.
Moram vam ispričati šta mi se desilo pre dva dana.
Imam neku radnju maltene u centru Pančeva. Od oktobra/novembra je raskopana neka ulica koja je poprečna sa tom u kojoj se nalazi moja radnja. Kad god je padala kiša blata je bilo do kolena i nikome nije smetalo. Meni je lično pukao film, pa mi nije bilo teško da odvojim od svog posla jedno 45 minuta kako bih telefonirala nadležnima, čisto da ih pitam da li oni misle da je normalno da jedan grad tako izgleda. Vrtela sam telefone, te JKP "Higijena", nisu oni nadležni, te "Vojvodinaput", pa nisu ni oni nadležni, pa tokom tog telefoniranja provalim da pauk kupi vozila ispred, a pauk je vozilo "Higijene", pa izađem i ljubazno zamolim pandura i vozača da mi kažu ko je nadležan. Dobijem od njih taj broj telefona, na tom broju se javi ljubazna žena koja mi da čak i broj mobilnog svoga šefa, koji je dakle - nadležan. Nazovem ga, kažem da je sramota kako nam ulice izgledaju, kaže on "znam gospođo, ceo grad je jako prljav, ne samo Vaša ulica, verujte da radimo na rešavanju tog problema, teško je prati ulicu u 15h, a noću se temperature spuste ispod nule a čovek mora da drži taj šmrk, razumete u čemu je problem, ali verujte da će biti rešeno, nego - jel mi verujete da se ljudi ni ne bune?" Verujem, naravno da verujem, znam gde živim. Elem, sutradan je već oko podne prošlo vozilo, ulica je oprana, ja sam se gospodinu zahvalila. To je bilo sredinom januara. Od tada su rupe nasute peskom, taj pesak vetar raznosi po užem centru grada, po trotoarima ima toliko peska da ni tri šmrka ne bi bila dovoljna. Stižem do poente. Pre dva dana otvorim radnju u 8, uzmem metlu u ruke i izađem da počistim taj pesak ispred svoje radnje, vodeći maksimalno računa o tome da ne zaprašujem prolaznike. Kada sam skoro počistila sve koliko sam mogla na tom minusu, začujem muški glas koji se očigledno meni obraća "Devojko, uzmi vodu i poprskaj to malo, pogledaj kako se diže prašina". Iskuliram ga, međutim on mi se unese u facu i maltene urla "Poprskaj, vidiš da se diže prašina". Gledam ga ja tako, mislim se seljačino jel vidiš da vetar duva dvesto, i kažem mu sa osmehom "Hvala na savetu". Na to on nastavi svojim putem urlajući do iza ćoška "Kako si jadna! Kako si jadna!".
Dakle, niko se ne buni, nikome ne smeta, niko ni metlu ne uzima da sredi bar ispred svoje kuće, ali ako slučajno pokažeš da tebi smeta, naći će se neko ko će te zamalo prebiti jer nisi seljak kao on.
doktorka doktorka 02:54 18.02.2008

Re: Ima dobra emisija na youtube/b92

ugly
Nego nije lose da ponovo procitate Nusica , "Gosodja ministarka"Pa, ne stidi se, nego lepo kazi, nema nade...P.S. Ua, Partizan!

nema nade za Srbe, nikada je nije ni bilo
Strongman Strongman 04:32 18.02.2008

Re: Ima dobra emisija na youtube/b92

I ja sam postao na sve indiferentan; al' balkanski lonac kljuca.



U ovom slucaju balkanski lonac moze da kljuc akolko hoce. Lonac je dubok i ne moze da iskipi samo moze da zagori.
Strongman Strongman 04:45 18.02.2008

Re: Ima dobra emisija na youtube/b92

Da se nadovežem...
Ovo je zemlja u kojoj nije poželjno biti pametan, edukovan (da ne kažem OBRAZovan), civilizovan. Ne samo da nije poželjno, nego je skoro i zabranjeno.
Moram vam ispričati šta mi se desilo pre dva dana.



Pre dosta godina najruzniji kej u zemlji je renoviran i postao najlepsi. Nisavski kej je sinuo kao zanosna mladanevesta. Ne mogu da se setim koji drzavnik je poklonio desetak prelepih stabala nekog skupog drveta da se posade ne keju. I iste noci je jedno nestalo. TV reportera nije mrzelo da prati trag zemlje iz dzinovskog busena jer je "gradjanin" vukao ogromno drvo zajedno sa korenom i zemljom do svoje kuce 20 metara dalje. Da njegovo sugavo dvoristance izgleda bolje... Popi$dim kad pomislim na to.

Primer drugi. Komsija iz MIN-ove zgrade resio da ustedi pa zahebo da koristi TA pec vec presao na drva. Ajde razumem coveka. Ali doterao balvane koji su zatvorili trotoar u blizini skole. Pa su morali da seku motornim testerama - naravno u vreme od 2 do 5 kad se svi osmaraju. Zatim je baja cepao ta drva od sobajle. I kad je sve to pokupio i uneo u podrum ostala gomila piljevine, ali gomila. Pitao sam ga, i ako sam tada bio manje autoritativan sa svojih 17 godina, zasto ne skupi tu piljevinu. Normalno dobio sam odgovor - bas me briga nije moje.

Primer treci. Zateknem komsiju iz iste te MIN-ve zgrade kako krade creva za protivpozarni aparat. Kaze trebaju mu za zalevanje nasada paprika.

Primer cetvrti. Ovo je osetljivo zbog rasne prirode price. Pre 7 - 8 gotina postavljeno par novih telefonslih govornica u okolini medicinske skole i pivare Nis. Mislim prave, velike govornice. Gospoda romi su isekli stub i zajedno sa telefonskom govornicom premestili u centar njihovog, divljeg, naselja i postavili na sred dvorista inspiratora vandalizma. Da i oni imaju govornicu. nema veze sto nije povezana u telekomovu mrezu.


Hocete jos. Moze.

Muzejski eksponat lokomotive u Cairu je ocerupan. Mnogo me koska sta ce nekom neki deo lokomotive. Valjda se njegova pokvarila pa da zameni.

Onda idu primeri sa skidanjem zastitne ograde na auto putu, kablova,...


Recite mi ako sam nadmen.
49 41 49 41 05:23 18.02.2008

Re: Ima dobra emisija na youtube/b92

Recite mi ako sam nadmen.


Mogao da ti nadodam bar jos celih 55 s licnih mojih prica.
Tu smo gde smo; nenadmeni.
Milena Mitic Milena Mitic 06:00 18.02.2008

Re: Ima dobra emisija na youtube/b92

milosib

Ovde prvenstveno mislim na ono za nuždu gde stignu

a sta je ovde netacno? :) S. je lepo rekao "kad rade u polju vrse nuzdu gde stignu" i ne vidim gde je pogresio.
U ozbiljnim društvenim analizama se seosko stanovništvo tretira kao zdrav deo nacije koji svojim doseljavanjem u grad osvežava gradsku krv. Nijedna bolest savremenog društva se nije razvila na selu već u gradu. Mislim i da su one osnovne ljudske vrednosti i pristojnost međusobnog ophođenja na mnogo višem stupnju na selu nego u gradu. Pazi selo danas nije ono iz 60. - 70.-ih, tipa nema kupatila u kući, ukućani nepismeni i sl. Sigurno je obrazovna struktura niža nego u gradu, ali ne zaboravi da je veliki deo visoko obrazovanog stanovništva u gradu direktno doseljen sa sela.

uz svo postovanje Milose - ne znam vas i ne znam vasu zivotnu pricu, ali ja sam rodjena i odrasla na selu, okruzenom selima (jedina seoska opstina u Srbiji valjda :) ), i ne znam za "ozbiljne drustvene analize" ali ovakav stav je (po mom licnom iskustvu) - zabluda. (nije tema ovde da razglabam dalje, ali pocevsi od odnosa prema zivotinjama pa do odnosa prema ljudima i zivotu uopste - norme razmisljanja na selu su poprilicno nakaradne)
mocna malena79 mocna malena79 08:46 18.02.2008

Re: Ima dobra emisija na youtube/b92

Alava

. Pre dva dana otvorim radnju u 8, uzmem metlu u ruke i izađem da počistim taj pesak ispred svoje radnje, vodeći maksimalno računa o tome da ne zaprašujem prolaznike. Kada sam skoro počistila sve koliko sam mogla na tom minusu, začujem muški glas koji se očigledno meni obraća "Devojko, uzmi vodu i poprskaj to malo, pogledaj kako se diže prašina". Iskuliram ga, međutim on mi se unese u facu i maltene urla "Poprskaj, vidiš da se diže prašina". Gledam ga ja tako, mislim se seljačino jel vidiš da vetar duva dvesto, i kažem mu sa osmehom "Hvala na savetu". Na to on nastavi svojim putem urlajući do iza ćoška "Kako si jadna! Kako si jadna!".Dakle, niko se ne buni, nikome ne smeta, niko ni metlu ne uzima da sredi bar ispred svoje kuće, ali ako slučajno pokažeš da tebi smeta, naći će se neko ko će te zamalo prebiti jer nisi seljak kao on.


E pa ko ti kriv sto ga nisi saplela ili barem zveknula metlom, uh sto sam se iznervirala dok sam citala!!
Stari princip koji i dalje radi- dosli divlji , oterali pitome!
milosib milosib 09:31 18.02.2008

Re: Ima dobra emisija na youtube/b92

Nije sporno da je narod ove zemlje u globalu nekulturan i to se vidi na svakom cosku. Zasto je to tako postoji vise razloga. Ono sto meni smeta je kada se kaze da su to ljudi sa sela. Ko moze da kaze da to nisu deca rodjena i odrasla u gradu, ali im je nivo kulture i obrazovanja nizak. Moze se reci da ni njihovi roditelji nisu asimilovani u grad, ali onda se postavlja pitanje gde povuci istorijsku granicu i to za svaki slucaj ponaosob.

Ovde se sve vreme govori o nekim gradjanima, a pod tim se ocigledno podrazumeva nesto kao fini gradjanski burzoaski sloj. Sta je sa prostim gradjanskim pukom bez finih manira? Da li su njihova deca postala fina i lepo vaspitana ili su ostali nekulturni i primitivni? Ciji su potomci ovi huligani sa stadiona i ulica koji ruse i unistavaju? Nikada nisam cuo da su se klinci skupili u nekom selu i krenuli da lupaju i unistavaju nekom kucu ili radnju. Huliganstvo je gradska eksluziva.

Odrastao sam u malom gradu, sto bi se reklo palanci, ali sam dosta vremena provodio kod rodbine na selu. Nisam primetio da su necivilizovani divljaci, a mogu vam reci da je moj recnik bio ono sto para usi. Neko rece za vrsenje nuzde u polju pri radovima. Da li to znaci, da kada prevedemo u gradske uslove, da ce covek sa sela da vrsi nuzdu pored kuce, a ne u toaletu?
milosib milosib 09:34 18.02.2008

Re: Ima dobra emisija na youtube/b92

@Strongman
Recite mi ako sam nadmen.

Molim vas da mi oprostite, ako sam vas uvredio. Nije mi bila namera, a posebno to ne bih ucinio za jednog od omiljenih mi autora na blogu.
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 10:33 18.02.2008

Re: Ima dobra emisija na youtube/b92

Vasa S Tajcic
Kuvanje "preostale normale drustva" je pocelo odmah posle 1945 kad su se 6. licka i 7. banijska uselile u Srbiju. The rest is history, a posledice osecamo i danas.


Dokle ovaj kvazi elitizam?
Dosadni ste više sa tim ličkim i banijskim primerima.
Nikola Tesla je bio odatle.
Jel znaš ti šta je bre bila Austrougarska za nekadašnju Srbiju?
Pogledaj prvo kako razmšljaju ljudi u Čačku, Kruševcu, Nišu i Kragujevcu npr.
Isti hamburger - drugo pakovanje.
Sramota!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana